Vind Jedi: Fallen Order tot nu toe wel tegen vallen helaas.
Allerlei kleine irritaties binnen dit spel waardoor ik er eigenlijk al geen zin meer in heb.
- Bugs; aantal x door de map gevallen, aantal x door platformen heen gevallen, enemies die geen damage krijgen
- Verschrikkelijke FPS drops, zelf met alle post processing disabled via settings en op performance mode 'for increased framerate' hang ik de slingers uit als ik op sommige planeten 30fps aantik.
- Misschien persoonlijk maar het klim/spring systeem vind ik gewoon ongeloofelijk kut. Hoe vaak ik wel niet van de map af ben geflikkerd omdat Cal door een touw heen springt of spastisch wordt zodra hij een ledge moet grabben is echt ontelbaar.
Na anderhalf uur naar die waardeloze kut holo-map te hebben gestaard en vier keer Zeffo rond gelopen te hebben opzoek naar mijn schip vond ik het helemaal mooi geweest. Dat hele 'terug lopen naar je schip na elk level' verneukt het spel behoorlijk voor mij.
wjsiebes91 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 18:07:
Zojuist voor kerst wat Xbox bonnen gekregen. Nu stonden er nog 2 spellen op mijn wensenlijst: WRC8 en NASCAR heat.
Ik speel vooral racegames maar ben daarnaast een beetje verslaafd geraakt aan cities skylines. Ik zie dat civilization 6 ook voor de Xbox beschikbaar is. Is dit leuk? Beetje richting cities en bijvoorbeeld age of Empires 2 (ook helemaal grijs gespeeld op de pc)?.
Civilization 6 is een turn-based strategy game en is erg gaaf, ik raad je aan wat Youtube gameplay te kijken om te kijken of je het leuk lijkt. Het is erg verslavend.
Age of Empires 1 & 2: Definitive Edition zijn in de aanbieding bij Steam.
[
Voor 49% gewijzigd door
BroWohsEdis op 29-12-2019 21:16
]