Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
justifire schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 02:06:
[...]

Moest lachen toen mijn meisje zei : "Mooi spel maar je moet wel een eind lopen zonder dat er wat gebeurd ??"
Had ik maar naar de reviews geluisterd .... :')
Dat was na Gears 5 : "Dat schieten vind ik echt wel leuk maar wat een saai spel..."
En voor : "Kunnen we nu weer verder met dat spelletje van laatst ?" (Unruly Heroes :P )
I rest my case....
Wat dat betreft was de DLC nog leuker ook eigenlijk. Veel kleinere map en genoeg te doen, maar niet teveel :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:33
Uhm, heeft iemand enig idee waar ik nog een SSD voor de XBOX kan vinden?
Zat gisteren avond eventjes te kijken, maar zie alleen nog HDD’s van zoveel TB langs komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Iets te vroeg geschreeuwd. Zo maar een bak koffie nemen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 28-12-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Heb twee Elite V1 controllers maar van de een is het rubber los en van de ander is de LB knop overleden. Zit nu aan een V2 te denken, is er al iets van kwaliteitsissues te merken?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 21:31
Goedenavond medetweakers,

Ik overweeg een Xbox one X te kopen, nu vroeg ik mij af of er onderling nog performance/hardware verschillen zitten tussen de Xbox One X consoles? Bijv één die eind 2017 is gefabriceerd en één in 2019, bijv in nanometer van de CPU/GPU?

Dank voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:34

Toshirou

Vinyl Surfer

uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 17:45:
Heeft er nog iemand leuke”skill games” aan te raden? Liefst in de stijl van Trials of Cuphead of My friend pedro of Lonely mountains. Ben even helemaal klaar met Fifa en haar RNG en pay to win :P. Wil dus nu een game waarin ik me vast kan bijten en als iets fout gaat je weet waarom het fout gaat.
Ik zou zeggen Super Meat Boy of Shank 2. Vooral die laatste heb ik nog steeds goede herinneringen aan.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Heeft er nog iemand leuke”skill games” aan te raden? Liefst in de stijl van Trials of Cuphead of My friend pedro of Lonely mountains. Ben even helemaal klaar met Fifa en haar RNG en pay to win :P. Wil dus nu een game waarin ik me vast kan bijten en als iets fout gaat je weet waarom het fout gaat.
Ori and the Blind Forest en Hollow Knight zijn misschien wel wat voor je. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ken je Slay the Spire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Halo the master chief collection?

Teller staat nu op 695 achievements :)

@Ereaser En ik zoeken ook nog wat speedrun slachtoffers voor Reach als die er zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
PSP123 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 21:58:
Goedenavond medetweakers,

Ik overweeg een Xbox one X te kopen, nu vroeg ik mij af of er onderling nog performance/hardware verschillen zitten tussen de Xbox One X consoles? Bijv één die eind 2017 is gefabriceerd en één in 2019, bijv in nanometer van de CPU/GPU?

Dank voor de reacties!
Volgens mij (en Google) zijn er geen nieuwe revisies geweest, dus je kan er gewoon een kopen d:)b

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat stomme spel zorgt er nu alweer voor dat ik te laat naar bed ga... ik raad hem af, hij is te verstorend voor je leven!
Als hij binnenkort op mobile uitkomt denk ik dat ik helemaal verloren ben...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:40:
[...]

Dat stomme spel zorgt er nu alweer voor dat ik te laat naar bed ga... ik raad hem af, hij is te verstorend voor je leven!
Als hij binnenkort op mobile uitkomt denk ik dat ik helemaal verloren ben...
Ik kan daarover meepraten. Wat een spel! (Heb ascension 20 op Ironclad en ga rustig richting hetzelfde met Silent. Alle achievements uiteraad op zak in deze goty). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
quorumz schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 10:06:
[...]

hehe

Seagate heeft naast hd's idd ook "xbox" ssd's: https://www.seagate.com/nl/nl/consumer/play/game-drive-xbox/ maar idd marketing praatje, je krijgt er soms 3 maanden gold of game pass oid bij. Zelf samenstellen is goedkoper
Haha, soms he :9
Precies, maar het maakt eigenlijk geen bal uit wat je neemt. Twijfel alleen tussen het interne en externe gedeelte, want ik zou de software (OS) graag op de SSD laten draaien, zodat alles soepel draait. Je zit alleen met een kans dat hij brickt bij toekomstige updates en dat zou mooi klote zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
@Mosin zolang jij je aan dezelfde capaciteit aan GB houd als de orginele hdd's, dan hoef je daar niet bang voor te zijn.

Ga je andere grootte gebruiken dan heb je wel kans daarop.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
LuisjeNL schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:59:
@Mosin zolang jij je aan dezelfde capaciteit aan GB houd als de orginele hdd's, dan hoef je daar niet bang voor te zijn.

Ga je andere grootte gebruiken dan heb je wel kans daarop.
Heb online alleen gelezen over de kans die bestaat, dat het niet uitmaakt als je dezelfde grootte houdt is nieuw voor me. Dat is overigens wel mooi, want dan is hij mooi weg gewerkt ten opzichte van een externe schijf en kan ik direct de koelpasta vervangen :) Meer reden om de garantie te vergooien :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 29-12-2019 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 10:16
timmie271 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:47:
[...]

Halo the master chief collection?

Teller staat nu op 695 achievements :)

@Ereaser En ik zoeken ook nog wat speedrun slachtoffers voor Reach als die er zijn :P
Dat gaat dit weekend helaas niet meer lukken, maar je mag mij altijd toevoegen voor een Halo speedrun :) GT: RefIex Sostic (de I van Reflex is een hoofdletter I)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:23:
Heb twee Elite V1 controllers maar van de een is het rubber los en van de ander is de LB knop overleden. Zit nu aan een V2 te denken, is er al iets van kwaliteitsissues te merken?
Nog niet nee. Ziet er allemaal nog goed uit. Maar bij mij kwam die rubber-issue pas vanaf een maand of 7. En LB pas daarna zelfs. Verwacht er dus pas komend jaar wat over te kunnen zeggen maar eerste indruk is prima. Ze zullen heus geleerd hebben van de V1 problemen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dank voor de posts. :)
justifire schreef op zondag 29 december 2019 @ 00:28:
[...]

Unruly Heroes ?
Bloodstained : Ritual Of The Night ?
Bloodstained staat al een tijd geinstalleerd, maar nog steeds niet opgestart. Misschien toch maar eens proberen. Unruly lijkt me vooral coop leuk en dat zit er hier thuis niet in :)
Toshirou schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:14:
[...]

Ik zou zeggen Super Meat Boy of Shank 2. Vooral die laatste heb ik nog steeds goede herinneringen aan.
Super Meat Boy heb ik op de xbox one gespeeld via backwards compatible, maar toen ik dat probeerde vond ik hem niet heel soepel lopen en hij crashte bij mij. Dus vandaar nooit meer verder gespeeld.

Shank 2 ken ik niet. Die ga ik eens opzoeken. :)
SD5k schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:15:
[...]

Ori and the Blind Forest en Hollow Knight zijn misschien wel wat voor je. :)
Beiden uiteraard volledig op 100% gezet. Beste Metroidvania games van de afgelopen 10 jaar. Kan niet wachten tot Will of the Wisps uitkomt.
Volgens mij heb ik deze game op 100% gezet. Aangezien ik een n00b in dit spel heb geholpen om ascension 20 te halen. :>

---------------------------

Ik zat door de store / gamepass te scrollen en kwam gisteren Clustertruck tegen. Die maar geinstalleerd. Wel grappig spelletje. Maar die is vanavond vast al wel weer klaar. Dus dan maar eens kijken naar de volgende game...

Heeft iemand trouwens een idee hoe lang het normaal duurt voordat een patch / update door MS wordt geaccordeerd. Want Lonely Mountain: Downhill (een van de leukste games in gamepass) heeft een patch ingediend die al lang live is op Steam en PS4, maar nog steeds in de verification process zit van MS. Kan ik die ook op 100% zetten :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:45
uchiha tijntje schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:26:
Heeft iemand trouwens een idee hoe lang het normaal duurt voordat een patch / update door MS wordt geaccordeerd. Want Lonely Mountain: Downhill (een van de leukste games in gamepass) heeft een patch ingediend die al lang live is op Steam en PS4, maar nog steeds in de verification process zit van MS. Kan ik die ook op 100% zetten :P.
De update kom net binnen bij mij dus leef je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:30
Kan je met een Xbox elite controller (v1) met loslatend rubber, in april 2017 gekocht bij de Mediamarkt, nog aanspraak maken op een vorm van garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

JeyJey schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:54:
Kan je met een Xbox elite controller (v1) met loslatend rubber, in april 2017 gekocht bij de Mediamarkt, nog aanspraak maken op een vorm van garantie?
Denk van NIET, 2 jaar en 8 maanden oud...maar je kan het altijd proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is triple xp in SW battlefront 2. Met een (voor mij in elk geval) nieuwe coop modus. Speelt lekker en levelen gaat rap. Als je nog naar level 50 wil is dit het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Vind Jedi: Fallen Order tot nu toe wel tegen vallen helaas.

Allerlei kleine irritaties binnen dit spel waardoor ik er eigenlijk al geen zin meer in heb.
- Bugs; aantal x door de map gevallen, aantal x door platformen heen gevallen, enemies die geen damage krijgen
- Verschrikkelijke FPS drops, zelf met alle post processing disabled via settings en op performance mode 'for increased framerate' hang ik de slingers uit als ik op sommige planeten 30fps aantik.
- Misschien persoonlijk maar het klim/spring systeem vind ik gewoon ongeloofelijk kut. Hoe vaak ik wel niet van de map af ben geflikkerd omdat Cal door een touw heen springt of spastisch wordt zodra hij een ledge moet grabben is echt ontelbaar.

Na anderhalf uur naar die waardeloze kut holo-map te hebben gestaard en vier keer Zeffo rond gelopen te hebben opzoek naar mijn schip vond ik het helemaal mooi geweest. Dat hele 'terug lopen naar je schip na elk level' verneukt het spel behoorlijk voor mij.
wjsiebes91 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 18:07:
Zojuist voor kerst wat Xbox bonnen gekregen. Nu stonden er nog 2 spellen op mijn wensenlijst: WRC8 en NASCAR heat.
Ik speel vooral racegames maar ben daarnaast een beetje verslaafd geraakt aan cities skylines. Ik zie dat civilization 6 ook voor de Xbox beschikbaar is. Is dit leuk? Beetje richting cities en bijvoorbeeld age of Empires 2 (ook helemaal grijs gespeeld op de pc)?.
Civilization 6 is een turn-based strategy game en is erg gaaf, ik raad je aan wat Youtube gameplay te kijken om te kijken of je het leuk lijkt. Het is erg verslavend.

Age of Empires 1 & 2: Definitive Edition zijn in de aanbieding bij Steam.

[ Voor 49% gewijzigd door BroWohsEdis op 29-12-2019 21:16 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2019 @ 20:08:
Het is triple xp in SW battlefront 2. Met een (voor mij in elk geval) nieuwe coop modus. Speelt lekker en levelen gaat rap. Als je nog naar level 50 wil is dit het moment.
Bedoel je die mode met bots? Ja die is wel geinig, maar was hem wel snel beu. Vind het ook vreemd dat ze nieuwe map toevoegen maar geen makkelijke manier geven om die te spelen.

Speelt ondertussen wel aardig met alle updates en zo, maar vind het nog steeds vaag dat ik zo makkelijk een hero vs hero strijd verlies in een normale game. Ik kan alles indrukken wat ik wil maar ben in notime dood. (en ja ook blocking). Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 21:07

Kalkie

NLMP

BroWohsEdis schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:07:
Vind Jedi: Fallen Order tot nu toe wel tegen vallen helaas.

Allerlei kleine irritaties binnen dit spel waardoor ik er eigenlijk al geen zin meer in heb.
- Bugs; aantal x door de map gevallen, aantal x door platformen heen gevallen, enemies die geen damage krijgen
- Verschrikkelijke FPS drops, zelf met alle post processing disabled via settings en op performance mode 'for increased framerate' hang ik de slingers uit als ik op sommige planeten 30fps aantik.
- Misschien persoonlijk maar het klim/spring systeem vind ik gewoon ongeloofelijk kut. Hoe vaak ik wel niet van de map af ben geflikkerd omdat Cal door een touw heen springt of spastisch wordt zodra hij een ledge moet grabben is echt ontelbaar.

Na anderhalf uur naar die waardeloze kut holo-map te hebben gestaard en vier keer Zeffo rond gelopen te hebben opzoek naar mijn schip vond ik het helemaal mooi geweest. Dat hele 'terug lopen naar je schip na elk level' verneukt het spel behoorlijk voor mij.
Beste Star Wars game sinds jaren, maar ik herken de problemen wel die worden aangehaald. Constant verdwaald, onduidelijk waar je heen moet, continu respawnende enemies en maar klauteren en klimmen. Het was goed dat ik even 2 dagen alleen thuis was, er is wat gevloekt in huize Kalkie. De volgende mag best wel wat lineairder en platter :).

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Kalkie schreef op zondag 29 december 2019 @ 22:40:
[...]

Beste Star Wars game sinds jaren, maar ik herken de problemen wel die worden aangehaald. Constant verdwaald, onduidelijk waar je heen moet, continu respawnende enemies en maar klauteren en klimmen. Het was goed dat ik even 2 dagen alleen thuis was, er is wat gevloekt in huize Kalkie. De volgende mag best wel wat lineairder en platter :).
Ik heb niet veel tijd om te gamen en doe het om te ontspannen, het contstante verdwalen is echt m'n grootste ergenis van dit hele spel, een klein fast travel systeem zou de ervaring echt 10x verbeteren. Erg jammer want de Star Wars sfeer is goed aanwezig en de combat en het verhaal vind ik ook prima.

Dit is waarschijnlijk de single player game waarin ik het meest heb gescholden tot nu toe. :+

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 29-12-2019 22:50 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Clustertruck is klaar! Echt een mediocre game, maar het completen van de game zonder gebruik van abilities en met name het laatste level is toch een flinke uitdaging en de reden waarom ik houd van moeilijke (platform) games. De frustratie en uiteindelijk de voldoening :P

Hieronder een filmpje van mijn succesvolle run van het laatste level. Het speelt net zo clunky als het eruit ziet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 13:23

LopeZ

Too much is never enough

uchiha tijntje schreef op maandag 30 december 2019 @ 00:30:
Clustertruck is klaar! Echt een mediocre game, maar het completen van de game zonder gebruik van abilities en met name het laatste level is toch een flinke uitdaging en de reden waarom ik houd van moeilijke (platform) games. De frustratie en uiteindelijk de voldoening :P

Hieronder een filmpje van mijn succesvolle run van het laatste level. Het speelt net zo clunky als het eruit ziet :P

[YouTube: ClusterTruck, boss level]
Als dit zie moet ik gelijk denken aan de end boss levels van ReCore.
Niet normaal hoe moeilijk en frustrerend die zijn. Echt iets voor jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:26:
[...]

Helaas heeft Recore me nooit echt kunnen pakken. Met name het vechtsysteem. Heb het tot het 2e openwereld gedeelte gespeeld en daarna aan de kant gelegd. De platform secties tot dan toe waren trouwens wel idd leuk. :)
Heb je het nog gespeeld na de grote patch ?
Met die nieuwe bot en vrachtwagen aan bugfixes ?
Niet dat dat mij van gedachten heeft doen veranderen, maar jij vindt het nu misschien wel helemaal te gek ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 30 december 2019 @ 00:30:

[YouTube: ClusterTruck, boss level]
het zit er vaag uit, soort van 3d mario waar je alleen moet springen? Maar jou smaak enigsinds kennende zal dit was behoorlijk moeilijk zijn. Op zich geinig om dan toch even te proberen, maar mediocore en moeilijk in een game betekent dat ik skip.

Had jij overigens nou al de castlevania inspired games gespeeld dus bloodstained ritual, maar ook curse of the moon? vooral die laatste is echt wel een dingetje volgens mij, want behoorlijk tricky en actie platoforming. Dead cells had je al we gedaan toch? Celeste ook al, geez dan word het lastig, zag laatst wel een video van upcoming 2d indie games, wellicht dat daar nog iets voor je bij zit? Was wel voor switch maar diverse komen ook naar xbox volgens mij
YouTube: TOP 18 Awesome Upcoming NINTENDO SWITCH Action 2D Games 2019 & 2020 ...

verder......de link in je sig naar je gamertag, als ik daarop klik kom ik bij mezelf uit? of user error aan mijn kant of de link klopt niet (meer)? Als het zou werken kon ik is checken wat er al af is en nog suggesties doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 30-12-2019 12:52 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
@Sagat
https://www.trueachieveme...VAS+taijyn/gamecollection

[ Voor 11% gewijzigd door timmie271 op 30-12-2019 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
quorumz schreef op maandag 30 december 2019 @ 14:56:
[...]

dan zie ik die van jou Timmie271 :) [of was dat de bedoeling hehe]
Ik zie die van @uchiha tijntje :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Gekijk toegevoegd :P
Kun je ook mijn minecraft achievements van 5 platforms af en toe zien in je overzicht :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Is het tijd voor nieuwe vriendjes maken? :) https://www.trueachievements.com/gamer/exactor+it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

D-Ed schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:40:
Zo dan, hier gaan ze wat mij betreft ook te ver.. Pi hole incoming dan maar..
Een Pi Hole lost in dit geval niks op, de ads komen via de Microsoft servers, als je die blockt werken meerdere Xbox services ook niet meer. Ik kreeg het zelf in ieder geval niet voor elkaar om puur die ads te blocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

SD5k schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:23:
[...]

Een Pi Hole lost in dit geval niks op, de ads komen via de Microsoft servers, als je die blockt werken meerdere Xbox services ook niet meer. Ik kreeg het zelf in ieder geval niet voor elkaar om puur die ads te blocken.
Ik zag ook niks in de logging van m’n pi hole voorbijkomen. Wellicht als ik een keer de advertentie aanklik.
Google doet overigens hetzelfde met advertenties in YouTube video’s. Worden geserveerd vanaf hetzelfde domein als de gehoste video’s. Dus een block op die domeinen, zorgt ervoor dat je de video’s ook niet kan zien. De enige manier om in YouTube de video’s te zien zonder reclame, is om YouTube Premium te nemen (hint: India 🇮🇳 ) De meeste Xbox bezitters in dit topic zijn daar wel bekend mee en hebben een adresje voor facturen in dat land.

Bij Google ben je er dan vanaf, bij Microsoft dus niet als je betaalt. Vind het echt niet kunnen. Had er een tweet uit gegooid richting Phil Spencer (niet dat hij het gelezen heeft, maar toch) en kreeg antwoorden terug dat dit in de US al vrij normaal was en daarbij de vraag hoeveel last ik nou had van zo’n advertentie onderin. Tja, dan begrijp je het niet. Advertenties van Gamepass, Office 365 of ander Microsoft producten vind ik niet zo’n probleem! 3rd party advertenties wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vergis ik mij of zijn de xbox one x prijzen nu veel beter dan black friday?
https://www.nedgame.nl/xb...ers&utm_content=Microsoft

298 voor een x is echt goedkoop!! Goedkoper dan de ps4 pro op moment !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Volgens mij wel inderdaad. Door deze prijzen ben ik momenteel sterk in conclaaf om de one S om te ruilen voor een one X.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
@v8power67
staat al even voor 270 op Amazon.fr
Weet niet of er shipping bijkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou

Toshirou

Vinyl Surfer

Ik heb vandaag een Xbox one X gehaald. Net begonnen met Halo 5, wat een grafisch prachtige game is dat op 4K!

Ik was begonnen met multiplayer mode en dat speelde best goed :D. Ik zoek nu nog mensen om samen mee te spelen. Ik ben in voor zowel co-op als met en tegen anderen. Mijn gamertag is Yashirou.

De games die ik onder andere bezit zijn nu GoW4, Halo5 en Forza4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Toshirou schreef op maandag 30 december 2019 @ 19:12:
Ik heb vandaag een Xbox one X gehaald. Net begonnen met Halo 5, wat een grafisch prachtige game is dat op 4K!

Ik was begonnen met multiplayer mode en dat speelde best goed :D. Ik zoek nu nog mensen om samen mee te spelen. Ik ben in voor zowel co-op als met en tegen anderen. Mijn gamertag is Yashirou.

Welkom bij de Xbox club :)

Hier speel ik op het moment aardig wat GoW4 (misschien zelfs iets teveel van goeie :+) verder zijn er genoeg tweakers waar je af en toe wel wat mee samen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toshirou schreef op maandag 30 december 2019 @ 19:12:

Halo 5 ziet er inderdaad goed uit. Gears 5 zet hem echter een tandje omhoog qua idioot goede graphics in combinatie met stabiele framerates. Al is Gears 4 ook zeker mooi. Allebei net een andere stijl van graphics ten opzichte van Halo. Halo blijf ik de fijnste wereld qua uitzicht vinden. In elke deel ben ik stil blijven staan om van het beeld te genieten. Dat gebeurt me niet vaak. _/-\o_ FH4 is ook genieten qua beelden (en vooral qua gameplay). Je hebt volgens mij een vrij goed setje startgames gekozen.

Als mooie games je ding zijn zou ik verder AC Oddysey (vooral voor hoe mooi water kan zijn), Shadow of the Tomb Raider (HDR in dit spel is fenomenaal) en Red Dead 2 (gewoon alles is prachtig) aanraden om eens in je X te stoppen. kleine vermelding voor Farcry 5 vanwege HDR en mooie uitzichten als is de framerate maar 30 met drops dus lekker spelen is wat minder.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2019 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Over die advertenties op het Dashboard/Home screen, als ik er op klik dan krijg ik een zwart scherm om vervolgens weer het Dashboard/Homescreen te gaan alsof er niks gebeurd is.

De logging van mijn Pi-Hole geeft onderstaande elke keer weer als ik op de advertentie klik. De link onderwater wordt dus wel geblokkeerd door mijn Pi-Hole, maar de advertentie zelf niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/trmzsetLfdqlUSlvfRJEStzg/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik kan niet meer (mogelijk al een poosje, gebruikte het niet vaak) connecten naar mijn console vanuit de Xbox Android app. Dit vanaf mijn Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy Tab S6. Werkt dit nog wel bij anderen hier?

[ Voor 4% gewijzigd door AmonTobin op 30-12-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmonTobin schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:18:
Ik kan niet meer (mogelijk al een poosje, gebruikte het niet vaak) connecten naar mijn console vanuit de Xbox Android app. Dit vanaf mijn Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy Tab S6. Werkt dit nog wel bij anderen hier?
Net getest. Werkt hier prima op mijn Android foon. (Niet dat ik het ooit gebruik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:29:
[...]

Net getest. Werkt hier prima op mijn Android foon. (Niet dat ik het ooit gebruik.)
Thanks voor het checken. Ik ben er ondertussen al uit gekomen.

Op de e.o.a. vage manier werkt het alleen als ik de Xbox een static IP geef. Als ik hem een DHCP adres laat geven door de router, dan werkt het niet. Al eens eerder tegenaan gelopen, maar was deze workaround alweer vergeten. 8)7

Ik had voorheen de Xbox ook statisch ingesteld, maar na wat wijzigingen aan apparatuur in mijn netwerk had ik de Xbox weer op DHCP staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:28:
Nu bloodstained aan het spelen. Maar pfff nog best pittig. Ga gewoon dood bij de bosses... @justifire Hoe vond jij de moeilijkheidsgraad in dit spel?

Heb ik het goed maar zit er helemaal geen block of counter in dit spel? En waarom geen health bars bij bosses...
Begin is pittig, eerste echte baas doet Dark Souls kinderachtig aandoen.
Kwestie van doorzetten en de juiste augments zien te verzamelen.
Je kan toch trouwens wel backdashen ?
Is al even geleden... op 100% gezet en niet meer aangeraakt :7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 00:24:
[...]

Begin is pittig, eerste echte baas doet Dark Souls kinderachtig aandoen.
Kwestie van doorzetten en de juiste augments zien te verzamelen.
Je kan toch trouwens wel backdashen ?
Is al even geleden... op 100% gezet en niet meer aangeraakt :7
Ja de eerste twee bosses waren wel lastig. Nu gaat het prima. Alleen wat zijn er veel typen shards.. Ik gebruik er nog maar 1 en die heb ik vanaf het begin terwijl ik er 20+ heb ofzo :p

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoi, even een PS'er hier ;)

Ik kwam dit verhaal tegen over een groep XBox hackers.. man het is bijna een film! Pffff :X

Voor degenen die graag een wat langer artikel lezen:

... in the course of seeking out all things Xbox, he and his associates had wormed into American military networks too.
But in those early hours after his arrest, Pokora had no clue just how much legal wrath he’d brought upon his head: For eight months he’d been under sealed indictment for conspiring to steal as much as $1 billion worth of intellectual property.
Several of his friends and colleagues would end up being pulled into the vortex of trouble he’d helped create; one would become an informant, one would become a fugitive, and one would end up dead...

A gang of teen hackers snatched the keys to Microsoft's videogame empire. Then they went too far..

Zeker de moeite van t lezen waard :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Oh ik dacht dat je hier kwam omdat de DS5 eventueel twee extra knoppen op de achterkant kreeg en daar helemaal hyped over was en dat je er toen achter kwam dat wij hier al 4 jaar met een Elite controller aan het spelen zijn en je nu eindelijk koos voor een échte console met echte controller 🎮 zodat je BF5 ook eindelijk met paddles kunt spelen. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
MRE-Inc schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 17:25:
[...]

Oh ik dacht dat je hier kwam omdat de DS5 eventueel twee extra knoppen op de achterkant kreeg en daar helemaal hyped over was en dat je er toen achter kwam dat wij hier al 4 jaar met een Elite controller aan het spelen zijn en je nu eindelijk koos voor een échte console met echte controller 🎮 zodat je BF5 ook eindelijk met paddles kunt spelen. :P ;)
Haha nice _O-
(..maar wij hoeven tenminste straks niet een extra controller van 150(?) erbij te kopen bovenop de prijs van een console ;) )

Maar lees dat artikel nou maar :>

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 31-12-2019 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Wellicht heb ik het gemist maar is er dit jaar geen xbox overzicht van je gespeelde tijd/games/gamerscore?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

poor Leno schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 19:45:
[...]

Haha nice _O-
(..maar wij hoeven tenminste straks niet een extra controller van 150(?) erbij te kopen bovenop de prijs van een console ;) )

Maar lees dat artikel nou maar :>
Die extra controller is wel volledig in te stellen. De V2 zelfs nog meer dan de V1. Niet dat halfbakken werk van Sony: “Laten we 2 extra buttons op de achterkant proppen, dan lijkt het net Elite net zoals we Pro achter de normale PS4 hebben gezet zonder echte pro prestaties” :> ;)

Is hier iemand bekend met de functie Netwerk overdracht die op de Xbox zit? Mijn zoon heeft voor Kerst de nieuwste Call of Duty Modern Warfare gekregen op disc. Installatie op mijn One X via UTP aangesloten duurde rum 1,5 uur want het was ongeveer 150GB inclusief updates.

De One Elite die boven staat, zit op 5GHz WiFi aangesloten dus de downloads gaan daar toch wat langzamer en minder stabiel. Op beide consoles stond netwerk overdacht al ingesteld dus op de One Elite opgegeven dat de COD MW installatie maar van de One X afgehaald/gekopieerd moest worden en dat werkt toch best wel lekker. Nu stabiel 300Mbps via utp. Dus de download via internet wat de zwakste schakel is qua stabiliteit, is verwijderd. Prima optie moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LopeZ schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 20:03:
Wellicht heb ik het gemist maar is er dit jaar geen xbox overzicht van je gespeelde tijd/games/gamerscore?
Inderdaad gemist dit jaar. Trueachievements heeft wel een overzicht trouwens:
https://www.trueachievements.com/gamerperiodsummary.aspx

Oktober heb ik het meeste gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 20:43:
[...]

Inderdaad gemist dit jaar. Trueachievements heeft wel een overzicht trouwens:
https://www.trueachievements.com/gamerperiodsummary.aspx

Oktober heb ik het meeste gehaald.
Ik in december. Merk wel,dat ik meer games ben gaan spelen door Gamepass. Ik haal qua gamerscore in 1 heel jaar wat @uchiha tijntje, @timmie271 en @exactor it in 1 maand ongeveer halen of halve maand zelfs :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
MRE-Inc schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 20:15:
[...]

Die extra controller is wel volledig in te stellen. De V2 zelfs nog meer dan de V1. Niet dat halfbakken werk van Sony: “Laten we 2 extra buttons op de achterkant proppen, dan lijkt het net Elite net zoals we Pro achter de normale PS4 hebben gezet zonder echte pro prestaties” :> ;)
Ach ik laat me hier niet meeslepen in een flamewar hoor Incje, iedereen heeft recht op een verkeerde mening :>

Ik kwam hier gewoon om vriendelijk te zijn en dat artikel te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

poor Leno schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 21:15:
[...]

Ach ik laat me hier niet meeslepen in een flamewar hoor Incje, iedereen heeft recht op een verkeerde mening :>
:D die ouwe Leno laat zich niet gek maken hier alleen op het slagveld. If only you had an Elite controller....
Ik kwam hier gewoon om vriendelijk te zijn en dat artikel te posten :)
Ja was ik aan begonnen. Interessant maar zag dat het een lang artikel is. Even een keer op een rustig momentje lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
MRE-Inc schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 21:22:
[...]

:D die ouwe Leno laat zich niet gek maken hier alleen op het slagveld. If only you had an Elite controller....

[...]

Ja was ik aan begonnen. Interessant maar zag dat het een lang artikel is. Even een keer op een rustig momentje lezen.
Echt de moeite.. dat dat soort dingen aan de gang waren/zijn achter de schermen :o

Nooit geweten dat er in de gaming scene dat soort praktijken ook gebeuren :X

(en ja op the Battlefield gaat t om de knikkers ja >:) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 20:59:
[...]

Ik in december. Merk wel,dat ik meer games ben gaan spelen door Gamepass. Ik haal qua gamerscore in 1 heel jaar wat @uchiha tijntje, @timmie271 en @exactor it in 1 maand ongeveer halen of halve maand zelfs :)
Moet je niet het hele jaar rondvliegen danwel op een heuvel liggen met je snipertje. :)

Ik dacht trouwens dat ik minder had gespeeld dit jaar maar toch een 38k gamerscore mogen bijschrijven. :)

Fijne jaarwisseling gewenst trouwens allen. *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2019 21:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
[...]

Mijn record is Januari met 13k gamerscore :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Ook vanaf hier fijne jaarwisseling iedereen!! *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou

Toshirou

Vinyl Surfer

timmie271 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 22:09:
Ook vanaf hier fijne jaarwisseling iedereen!! *O* *O* *O* *O* *O*
Jullie ook allemaal alvast een fijne jaarwisseling. Op naar een jaar met een nieuwe console, lading aan games en vooral veel game plezier! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 21:26:
[...]

Echt de moeite.. dat dat soort dingen aan de gang waren/zijn achter de schermen :o

Nooit geweten dat er in de gaming scene dat soort praktijken ook gebeuren :X

(en ja op the Battlefield gaat t om de knikkers ja >:) )
Was inderdaad een erg interessant stuk om te lezen, en het sloeg lekker een flink gat in mijn werkdag want niemand voerde nog veel uit op deze oudjaarsdag :+

Fijne jaarwisseling allemaal :)
(is het al bijna 2020? opa wil naar bed... <+:) o<:) )

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Mijn summary geeft aan:

72 games gestart (waarvan 29 uit gamepass)
72.642 GS

Best wel veel dus... :+

Maar komt dus idd ook voornamelijk door gamepass. Wat een service!

En uiteraard een fijne jaarwisseling en de beste wensen. Mogen er maar vele mooie (game)momenten komen!

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-12-2019 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 21:31:
[...]

Moet je niet het hele jaar rondvliegen danwel op een heuvel liggen met je snipertje. :)

Ik dacht trouwens dat ik minder had gespeeld dit jaar maar toch een 38k gamerscore mogen bijschrijven. :)

Fijne jaarwisseling gewenst trouwens allen. *O*
Kuch *Battlefield3* Kuch *RageQuit* Kuch *4eSectorNorsharCanals* Kuch *ExactorITHasLeftTheParty*

Rondvliegen :Y
Berg campertje :r :N

Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik qua Gamerscore voorlag op exactor IT. Dat waren nog eens tijden.

HNY allemaal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 11:55:
[...]

Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik qua Gamerscore voorlag op exactor IT. Dat waren nog eens tijden.
Hoe lang is dat terug? :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik zit nog steeds op @exactor it te wachten in WoT! ;)

Allemaal een goed 2020 gewenst.... op naar de Series X

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal de beste wensen voor 2020!

Is het iemand gelukt om Tekken 6 (xbox gold) voor de 360 gratis betaald te krijgen? Het lukt niet op mijn xbox one x en niet via de website.. blijft zandloperen (moet de store ook killen op de xbox one x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Laatst online: 20-09 10:17
quorumz schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 19:52:

Is het iemand gelukt om Tekken 6 (xbox gold) voor de 360 gratis betaald te krijgen? Het lukt niet op mijn xbox one x en niet via de website.. blijft zandloperen (moet de store ook killen op de xbox one x)
Ook de beste wensen voor 2020.

Ik kon hem gewoon aanklikken via de Xbox maar ik zit normaal ook vaak te klooien om die 360 games te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53

Bij mij ging het deze keer zonder problemen via de store op een xbox one s. Via de website blijft-ie inderdaad vrijwel altijd hangen. In mijn geval heb ik dan nog altijd de uitwijkmogelijkheid naar de xbox360 om het spel te kunnen claimen. Aansluitend op de one via de store het desbetreffende spel installeren als 'eigenaar'.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Nieuw met de Xbox One S hier, incl Pass en Gold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
poor Leno schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:22:
Hoi, even een PS'er hier ;)

Ik kwam dit verhaal tegen over een groep XBox hackers.. man het is bijna een film! Pffff :X

Voor degenen die graag een wat langer artikel lezen:

... in the course of seeking out all things Xbox, he and his associates had wormed into American military networks too.
But in those early hours after his arrest, Pokora had no clue just how much legal wrath he’d brought upon his head: For eight months he’d been under sealed indictment for conspiring to steal as much as $1 billion worth of intellectual property.
Several of his friends and colleagues would end up being pulled into the vortex of trouble he’d helped create; one would become an informant, one would become a fugitive, and one would end up dead...

A gang of teen hackers snatched the keys to Microsoft's videogame empire. Then they went too far..

Zeker de moeite van t lezen waard :7
Thanks voor het delen, erg interessant artikel! Smaakt naar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Via de site iig niet, probeer het nog wel via mijn one, maar zal wel weer via oude 360 moeten. Schijnt te komen door of betaal optie of mismatch in locale settings. Regio is bij mij uk omdat ik geen nl teksten wil...zoiets

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:56:
[...]

Via de site iig niet, probeer het nog wel via mijn one, maar zal wel weer via oude 360 moeten. Schijnt te komen door of betaal optie of mismatch in locale settings. Regio is bij mij uk omdat ik geen nl teksten wil...zoiets
Het heeft bij mij via de xbox one x altijd gewerkt, ook toen we de discussie vorige maand hadden en nu ineens niet.... zal het eens op de andere xbox one x testen (dacht dat maar 1 van de 2 in een ring zat voor updates hoewel ik dat nieuwe dashboard ook nog steeds niet heb..) -> update: briljant op de andere xbox one x werkt het wel... ik vind het knap...

[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 02-01-2020 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:35:
[...]

Het heeft bij mij via de xbox one x altijd gewerkt, ook toen we de discussie vorige maand hadden en nu ineens niet.... zal het eens op de andere xbox one x testen (dacht dat maar 1 van de 2 in een ring zat voor updates hoewel ik dat nieuwe dashboard ook nog steeds niet heb..) -> update: briljant op de andere xbox one x werkt het wel... ik vind het knap...
zou dat uit kunnen maken? Ik ga zo ff kijken of de S van mijn zoon dan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
GTA V beschikbaar via Game Pass! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rivanov schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:55:
GTA V beschikbaar via Game Pass! :)
Zag het pushbericht op de app net langskomen idd. Wat een titel voor Gamepass!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:33
Vraagje over game pass, Ik heb even duidelijkheid nodig.

Ik zie dat Xbox Game Pass Ultimate nu maar 1 euro is voor 3 maanden + 1 maand Xbox Live. Als ik deze nu aanschaf, zit ik dan verder nergens aan vast? Dat ik op elk moment er ook weer mee kan stoppen, en niet dat ik ineens daarna de normale 38,99 euro moet betalen per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Westland1940 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:09:
Vraagje over game pass, Ik heb even duidelijkheid nodig.

Ik zie dat Xbox Game Pass Ultimate nu maar 1 euro is voor 3 maanden + 1 maand Xbox Live. Als ik deze nu aanschaf, zit ik dan verder nergens aan vast? Dat ik op elk moment er ook weer mee kan stoppen, en niet dat ik ineens daarna de normale 38,99 euro moet betalen per maand?
Het antwoordt op je vraagt is nee, maar lees eerst verder voordat je GP Ultimate aanschaft.

Ben je op de hoogte van de truc om goedkoop een xbox gold abonnement om te zetten naar GP Ultimate?
Als je hiervan gebruik wenst te maken dan moet je dus pas als állerlaatste de code van de Game Pass Ultimate aanschaffen en eerst de gewenste xbox Gold codes activeren.Blader of zoek in dit forum hoe dit te doen. Edit: MartijnS72 in "[XBO] Xbox One - Deel 7"

https://nl.pepper.com/kor...te-voor-de-2e-keer-128176
De conversieverhouding is nu anders. Je kan wel verlengen met Gold, voor 3 maanden gold krijg je dan 1 maand ultimate. Omzetten van Gold naar GP Ultimate kan maar één keer, vandaar dat je pas als allerlaatste GP Ultimate moet aanschaffen..

Als je inlogt op xbox.com of microsoft.com met het account van de xbox vind je onder "Services en abonnementen" de (lopende) abonnementen terug.
Klik op het desbetreffende abonnement GP Ultimate en je krijgt de einddatum van het abonnement te zien én onder "Heeft terugkerende facturering, € 12,99 per maand" kun je deze optie in- en uitschakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door ariekanari op 03-01-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:33
ariekanari schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:33:
[...]

Het antwoordt op je vraagt is nee, maar lees eerst verder voordat je GP Ultimate aanschaft.

Ben je op de hoogte van de truc om goedkoop een xbox gold abonnement om te zetten naar GP Ultimate?
Als je hiervan gebruik wenst te maken dan moet je dus pas als állerlaatste de code van de Game Pass Ultimate aanschaffen en eerst de gewenste xbox Gold codes activeren.Blader of zoek in dit forum hoe dit te doen. Edit: MartijnS72 in "[XBO] Xbox One - Deel 7"

https://nl.pepper.com/kor...te-voor-de-2e-keer-128176
De conversieverhouding is nu anders. Je kan wel verlengen met Gold, voor 3 maanden gold krijg je dan 1 maand ultimate. Omzetten van Gold naar GP Ultimate kan maar één keer, vandaar dat je pas als allerlaatste GP Ultimate moet aanschaffen..

Als je inlogt op xbox.com of microsoft.com met het account van de xbox vind je onder "Services en abonnementen" de (lopende) abonnementen terug.
Klik op het desbetreffende abonnement GP Ultimate en je krijgt de einddatum van het abonnement te zien én onder "Heeft terugkerende facturering, € 12,99 per maand" kun je deze optie in- en uitschakelen.
Nee, daar was ik niet van op de hoogte, en eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal. Daarnaast, ik heb momenteel slechts 1 maand actief Xbox Live.

Maar, je kan nu dus feitelijk 3 maanden Game pass + 1 maand Xbox Live kopen voor 1 euro? En als die game pass bijna eindigt, kan je dit zonder andere kosten stop zetten? Leuke deal, maar klinkt dus te leuk dat ik bang ben voor kosten die je later alsnog moet dokken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Even wachten met het aanschaffen van Game Pass Ultimate, wellicht dat een medetweaker e.e.a. nog even kan verduidelijken rondom het omzetten van Xbox Gold naar Game Pass Ultimate.

Toevoeging:
Citaat uit een bericht onder deze.
Westland1940 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:11:
Ik heb het momenteel niet heel breed om 75 euro neer te leggen voor Xbox Live of game pass, vandaar dat die 1 euro deal wel lekker is nu. Ik kan het best missen, zo heel veel game ik niet tegenwoordig.
Dan wil ik je aanraden om toch te overwegen om geld neer te leggen voor de Game Pass, dan hoef je (in principe) geen (dure) games te kopen. De aanschaf van 1, 2 of 3 toptitels zijn waarschijnlijk duurder dan de kosten voor de Game Pass.
Hier is een lijst met spellen dit momenteel in de Game Pass zitten: https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games.

[ Voor 66% gewijzigd door ariekanari op 03-01-2020 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-08 10:49
[b]

Nee, daar was ik niet van op de hoogte, en eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal. Daarnaast, ik heb momenteel slechts 1 maand actief Xbox Live.

Maar, je kan nu dus feitelijk 3 maanden Game pass + 1 maand Xbox Live kopen voor 1 euro? En als die game pass bijna eindigt, kan je dit zonder andere kosten stop zetten? Leuke deal, maar klinkt dus te leuk dat ik bang ben voor kosten die je later alsnog moet dokken. :P
Kort gezegd kan je door deze truc. Voor om en nabij 75 euro twee jaar lang geramd zitten voor xbox game pass ultimate. Of 3 jaar voor iets meer geld. Het is zonde als je deze deal maar gebruikt voor 4 maandjes xbox live ultimate.
Pagina: 1 ... 32 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.