Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Jorgen schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:59:
[...]
is dit een terugkerende cq continue actie? Lees er hier al minstens een maand over. Nu even mijn budget voor andere dingen nodig, maar voor komende zomer misschien wel interessant.
Dat weet alleen Microsoft zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

SD5k schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:47:
[...]

Ik heb het een paar weken geleden zo gedaan:
- Koop 3 maanden Gamepass PC voor €1
- Koop meerdere 1 maand keys voor Gamepass PC
- Bij het activeren van de keys steeds recurring payments aanzetten en daarna gelijk weer uitzetten, hierdoor krijg je elke keer 1 maand extra
- Als laatste de upgrade naar Gamepass Ultimate voor €1, dit levert ook nog 3 maanden extra op

Ik was rond de €29 kwijt voor anderhalf jaar Gamepass Ultimate, achteraf gezien spijt dat ik niet meer heb genomen, maar er komt vast nog wel en aanbieding voorbij in het komende jaar.
Werkt dit ook als je al gamepass hebt gehad ? Want als ik op websites 1 maand gamepass aanklik zeggen ze erbij dit is voor nieuwe accounts alleen.
Dus was jouw eerste keer gamepass zeker ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:29:
[...]

Werkt dit ook als je al gamepass hebt gehad ? Want als ik op websites 1 maand gamepass aanklik zeggen ze erbij dit is voor nieuwe accounts alleen.
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:08:
[...]

Eenmaal per account. Hij kan daarvoor wel een nieuw account aanmaken. Of jij.
v8power67 schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:12:
[...]

Owh das een goede optie idd. Of pak account van mijn broertje die hem gebruikt niet meer. Thnx ga dit proberen !
Werkt dit eigenlijk ook op pc dan ? Meerdere accounts ? Volgens mij is mn xbox account gelinked aan mn hele windows account.
:S

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof! Deze en die over een weerwolf waren de enige twee telltale games die ik kon waarderen. Fijn dat ze juist met deze gaan doorstarten.

Ik ben benieuwd of de verkopen goed gaan zijn. Ik ga in elk geval afwachten of alle delen uitkomen voordat ik er aan begin. Suf natuurlijk want euros vanaf het begin gaan ze helpen om volgende episodes te maken. Maar ik heb weinig trek om een half verhaal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Probleem is ? Ik vraag het aan iemand anders die met een andere methode komt. Dus is geen rare vraag... Zie probleem niet zo maar okee.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:28:
[...]

Probleem is ? Ik vraag het aan iemand anders die met een andere methode komt. Dus is geen rare vraag... Zie probleem niet zo maar okee.
Ik zou de instructie in het pepper linkje dat eerder gepost werd checken (in het kort als je ultimate verloopt kun je de truk schijnbaar weer toepassen). Dat was mij inderdaad niet bekend toen ik op je reageerde van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Goelan schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:28:
[...]

Dat is wel heel vet. Sowieso toffe games de laatste tijd in de Gamepass (Outer Worlds, The Division en nu The Witcher). Overigens heb ik The Witcher zelf al. Weet je toevallig of de expansion packs er ook bij zitten? Ik heb ooit wel Hearts of Stone gekocht, maar ik zou Blood and Wine ook nog wel willen spelen.
Vorige week nog gekocht voor 29 euro 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Matey schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:06:
[...]

Vorige week nog gekocht voor 29 euro 8)7
Wees gerust... daar ga je echt geen spijt van krijgen. Ik denk dat het de beste game is die ik ooit gespeeld heb (lastige keus tussen deze game en The Legend of Zelda Ocarina of Time).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:43:
[...]

Dat The Witcher in gamepass kwam was al een tijdje bekend. Tip om van te voren altijd even te googlen :)
Ja, dat is wel verstandig maar kon het gisteren niet laten om The Witcher 3 GOTY- en Hitman GOTY-editie aan te schaffen, kostte samen net iets minder dan 100 TL (±€17,60, inclusief bijkomende kosten).

[ Voor 4% gewijzigd door ariekanari op 17-12-2019 20:58 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 22:23
Wekko schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:17:
@LuisjeNL , dank je, ga ik vanavond proberen.
Gisteren XBox aangesloten en alles weer aangezet...werkt het gewoon. Wel hadden we toevallig in huis kortsluiting waardoor de stroom weer uitgevallen was. Blijft een raadsel dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

v8power67 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:29:
[...]

Klopt, dat had ik erbij moeten vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:48:
[...]

Via de webbrowser liep ik hier gisteren toevallig ook tegenaan (maar volgens mij was dat al langer zo) via de xbox one x lukt het me wel. (terwijl het bij mijn dochter nog steeds niet lukt ondanks dat er een credit card in de xbox one store er aan hangt, heeft ms niet over nagedacht..)
Nou ik heb hier ook issues mee, via browser op mijn iphone lukte het met die vorige (race) game niet, via de one nooit.
Hierom gister maar de x360 gestart (die dan voor de lol initieel ook niet werkte, maar dat was/is een probleem met de router waaraan hij hangt ) en daar lukte het wel. Probleem zit bij mij (denk ik) dat ik mijn region nog op uk heb staan, maar terugzetten naar nl bracht ook geen oplossing......goed ik heb normaliter nog 2x een 360 aangesloten staan, dus het is geen groot probleem, maar vervelend vind ik het wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:45:
[...]

Nou ik heb hier ook issues mee, via browser op mijn iphone lukte het met die vorige (race) game niet, via de one nooit.
Hierom gister maar de x360 gestart (die dan voor de lol initieel ook niet werkte, maar dat was/is een probleem met de router waaraan hij hangt ) en daar lukte het wel. Probleem zit bij mij (denk ik) dat ik mijn region nog op uk heb staan, maar terugzetten naar nl bracht ook geen oplossing......goed ik heb normaliter nog 2x een 360 aangesloten staan, dus het is geen groot probleem, maar vervelend vind ik het wel.
Hier zelfde probleem.
Klik op get, paypal scherm gratis, klik op akkoord en dan blijft dat radartje maar draaien ....
Vermoed dat er bij MS iets fout gaat, zal vandaag of morgen wel weer opgelost zijn.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit voor spel? Bizar filmpje zeg. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:38:
[...]

Wat is dit voor spel? Bizar filmpje zeg. :)
Totally Accurate Battle Simulator. Nooit van gehoord? Was begonnen als een geintje en is toen via Steam Early Access gegroeid. 2 legers staan tegenover elkaar. Je kiest de units van beiden en kijkt wie er wint. De AI is vrij dom en de selectie van units erg wild en divers. Niet zo heel spannend qua gameplay maar wel hilarisch. Volgens mij is er nu ook een multiplayer toegevoegd, waarbij je dus alleen van jouw kant iets uitzoekt.

Het kan gekker hoor, zoals bijvoorbeeld YouTube: Humble Monthly December 2019 Humble Original: Balconing Simulator 2020

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 18-12-2019 22:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:33:
[...]

Hier zelfde probleem.
Klik op get, paypal scherm gratis, klik op akkoord en dan blijft dat radartje maar draaien ....
Vermoed dat er bij MS iets fout gaat, zal vandaag of morgen wel weer opgelost zijn.
Mwah het blijf toch een hardnekkig issue wat te maken heeft met de verschillende manieren van werken tussen x360 en de one store, de x360 spellen in gamepass gaan als de brandweer.

Maar goed, kan me voorstellen dat de x360 spellen ergens in het komende jaar toch gaan stoppen, net zoals de ps3 en vita games bij de buren (met als goed counter argument dat we de laatste tijd nog relatief veel org xb games gekregen hebben 8)7 ) en hoewel er af en toe toch echt wel een leuke x360 game tussen zit, nu
Castlevania dat is doorgaans ok en iig een grote naam...... vind ik het ook heel veel filler (zag op die 360 dus toy story 3 staan.....kan natuurlijk een leuke game staan, maar ik word er niet echt heel warm van zeg maar...)
Of 2x een earth defense force game zo goed als achterelkaar.....en het is niet alsof er in de library niets goed aanwezig is om uit te kiezen......
justifire schreef op donderdag 19 december 2019 @ 00:48:
- Xbox One Countdown To 2020 Sale -
https://www.microsoft.com...igital_Games_GameSpecials
Honderden games in de aanbieding dus we kunnen de poeplap weer trekken :7
Hmmm zou dat iets te maken kunnen hebben met de soms matige keuzen? :+

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 19-12-2019 07:24 ]

10 second ninja DONE

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
De singleplayer van Battlefield uitgespeeld. Nu is dat niet direct een prestatie, maar vond de singleplayer in BF1 toch duidelijk beter. De twee middelste battle stories waren duidelijk de beste. In het begin vond ik het wat lastig, maar als je het trucje eenmaal door hebt wordt het eigenlijk vrij simpel. Puur voor de singleplayer krijgt het dus een krappe voldoende voor mij, maar ook niet meer.

Nu verder met de uitbreidingen van Rage 2, dat ligt mij duidelijk beter :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Wom schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:09:
De singleplayer van Battlefield uitgespeeld. Nu is dat niet direct een prestatie, maar vond de singleplayer in BF1 toch duidelijk beter. De twee middelste battle stories waren duidelijk de beste. In het begin vond ik het wat lastig, maar als je het trucje eenmaal door hebt wordt het eigenlijk vrij simpel. Puur voor de singleplayer krijgt het dus een krappe voldoende voor mij, maar ook niet meer.

Nu verder met de uitbreidingen van Rage 2, dat ligt mij duidelijk beter :)
De SP van BF vind ik echt matig. Zowel van BF1 als BF5 kon ik er weinig mee. Al was die van BF1 nog wel okay. In de regel erg kort en ook niet bijzonder veel uitdaging. Wat dat betreft kunnen ze nog wel wat leren van COD.

PSN ID Binloading_nl

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
De single player in Battlefield is volgens mij meer een tutorial. Als BF fan vind ik het jammer dat er niet een grote single player story is. Met een vreselijk goed verhaal waar Hollywood een puntje aan kan zuigen.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48

Verwijderd

Ik zoek een racespel om rond te rijden op banen en auto's met die ik wil zonder alles te moeten vrijspelen zoals bij FM7.
Is Assetto Corsa of Project Cars (1 of 2) dan beter geschikt? Ze zijn alledrie in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Schimanski schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:21:
De single player in Battlefield is volgens mij meer een tutorial. Als BF fan vind ik het jammer dat er niet een grote single player story is. Met een vreselijk goed verhaal waar Hollywood een puntje aan kan zuigen.
Ik heb mij anders uitstekend vermaakt met de Battlefield 1 singleplayer missions. Het was erg gaaf dat ze vijf verschillende stories hadden waarin je deelnam.

Als je een Hollywood achtige singleplayer ervaring wilt dan kan ik Titanfall2 zeker aanbevelen. Is kort maar zeer krachtig :)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:24:
Ik zoek een racespel om rond te rijden op banen en auto's met die ik wil zonder alles te moeten vrijspelen zoals bij FM7.
Is Assetto Corsa of Project Cars (1 of 2) dan beter geschikt? Ze zijn alledrie in de aanbieding.
Volgens mij kan je in FM7 bij Vrij Spelen alle banen en auto's direct gebruiken.
FM7 is ook iets toegankelijker qua gameplay dan AC of PC, die zijn iets minder vergevingsgezind.

Als je een arcade racer wil zou ik gaan voor Forza Horizon 4 of NFS Heat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Na gisteren wil ik graag de vieze nasmaak van de nieuwe Star Wars film uit m'n mond krijgen.

Is Jedi: Fallen Order aan te raden?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 06:41
Ja starwars Jedi fallen order is erg goed.
Je moet wel van darksouls houden.
Het is darksouls lite met starwars smaakje.

Ik ben nu met goose game bezig. Erg leuke puzzel game. Lekker de iritante gans uithangen.
Uitzoeken hoe je bepaalde zaken voor elkaar krijgt is voor mij de hook.
Een opdracht was een oude man op zijn billen laten vallen. Daar heb even over gedaan.
Als het dan eindelijk lukt. Heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joopie1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 04:05
Deze morgen nog een xbox one s all digital incl 3 games op de kop kunnen tikken voor 99euro bij fnac.be. Leek me een goede deal. Mijn oude xbox 360 staat al jaren in kast opgeborgen. Kon deze deal echter niet voorbij laten gaan, zelfs al wordt hij mss enkel maar gebruikt om kodi erop te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mafino
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 17:16
joopie1 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:03:
Deze morgen nog een xbox one s all digital incl 3 games op de kop kunnen tikken voor 99euro bij fnac.be. Leek me een goede deal. Mijn oude xbox 360 staat al jaren in kast opgeborgen. Kon deze deal echter niet voorbij laten gaan, zelfs al wordt hij mss enkel maar gebruikt om kodi erop te zetten.
Zeker een koopje, tijdens de Black Friday alleen in de aanbieding voor € 125,- bij de MediaMarkt, daarna weer normale prijs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mafino
Ik liep tegen het volgende probleem aan, welke inmiddels is opgelost.

Wanneer ik op de Xbox One S digital met de Netflix app, Dolby Atmos content wilde afspelen, gaf Netflix telkens de foutmelding dat de titel niet kon worden afgespeeld, dit alleen met DA content, 5.1 content speelde wel af.

Oplossing was voor mij om de Dolby Access app te verwijderen. Daarna via de Instellingen (opnieuw) de geluidsuitvoer te configureren met bitstream / dolby atmos. Dan wordt er gevraagd de Dolby app te installeren. Na het installeren werkte de Netflix prima met Dolby Atmos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafino
quorumz schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:29:
[...]

Tijdens blackfriday en cybermonday waren ze 99 euro oa bij MS zelf..
ow 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 10:17
quorumz schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:29:
[...]

Tijdens blackfriday en cybermonday waren ze 99 euro oa bij MS zelf..
Via de duitse Otto zelfs voor 79 euries gekocht.Die 3 games voor 22,50 verkocht en nu dus helemaal een goedkope xbox erbij voor 56,50 😉.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Werkt het opstapelen van gold tot 36 maanden en dan voor €1 upgraden naar gamepass nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:18
wjsiebes91 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 06:12:
Werkt het opstapelen van gold tot 36 maanden en dan voor €1 upgraden naar gamepass nog?
Ja gisteren nog gedaan voor een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Vraagje voor de externe hd gebruikers hier, en dan vooral nog de mechanische......ik heb bij mijn one (s) nog destijds, vrijwel direct een externe hd erbij gekocht om niet vol te zitten, immers het ding had maar een 500gb aan board en ik had ea access dus dan gaat het hard.
het is 'gewoon' een 2,5" usb 3 (moet he) driveje, geen externe power nodig...

Maar, vooral ondanks dat ik inmiddels op een x zit, verbaas ik me over de loadtijden. Misschien is het apples en peren vergelijken, en zou ik nog is moeten hertesten, maar mijn ps4 voelt in general veel snappier aan met laad tijden.......zou dat kunnen komen doordat ik een wat tragere hd heb? Zoals gezegd wil nog even gaat testen waarbij ik games zowel extern als intern test, en ook met de hd afgekoppeld......maar ben benieuwd, heb hier niet vaak gelezen dat mensen niet tevreden waren over hun externe hd.......

Ik zit is te denken welke games ik op beide systemen heb, iig soul calibur en trackmaia, dus daarmee kan ik dan ook een soort van 1-1 shoot out doen. Misschien om het eerlijk te maken wel wachten tot mijn tv meubel weer terecht is, vanwege verbouwing staat ps4 nu in de salon tafel met relatief veel blaas ruimte, en mijn x juist wegmoffeld op een ladeblok bij mijn bureau, dus niet veel ruimte erboven, wel ernaast en erachter......maar ook toen ze beide in tv meubel stonden ervaarde ik dit al, vandaar mijn verdenking.

* Sagat gaat nog is de pricewatch in duiken, misschien toch maar sowieso 500gb ssd tje scoren :+

edit:
85 piek voor een sandisk met 5 sterren.....hmmmmmmm O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 13:23

LopeZ

Too much is never enough

justifire schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:18:
Even wachten op @quorumz
Slain Back From Hell en Bloodstained Ritual of the Night zijn dikke aanraders voor een zacht prijsje als je van platformers houdt :Y
Wat te denken van Control, nu al met 50% korting :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Control komt binnen afzienbare tijd ook naar Gamepass. Just saying :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:05:
[...]

Control heb ik niet gespeeld dus kan er niet over mee praten.
Is voor zover ik weet geen platformer toch ?
3rd person shooter waar je soort van force powers hebt, john linneman van digital foundry heeft em in zijn beste games van 2019 staan, als je die video checkt heb je wel een idee of het wat voor je is.
(als ik me niet vergis is het van de makers van alan wake en quantum break ook)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:22:
[...]

3rd person shooter waar je soort van force powers hebt, john linneman van digital foundry heeft em in zijn beste games van 2019 staan, als je die video checkt heb je wel een idee of het wat voor je is.
(als ik me niet vergis is het van de makers van alan wake en quantum break ook)
Ah ja Quantum Break en Alan Wake.
Begrijp echt niet wat men zo goed vind aan die titels, was er na 15 minuten wel klaar mee.
Daarom Control maar overgeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:08:
[...]

Ah ja Quantum Break en Alan Wake.
Begrijp echt niet wat men zo goed vind aan die titels, was er na 15 minuten wel klaar mee.
Daarom Control maar overgeslagen.
Quantum break heb ik niet gespeeld, maar in ieder geval Alan Wake kún je ook niet van zien wat er goed aan is in 15 minuten want het gaat vooral om het verhaal en de sfeer. Dat heeft wat tijd nodig om op te bouwen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:30:
[...]

Quantum break heb ik niet gespeeld, maar in ieder geval Alan Wake kún je ook niet van zien wat er goed aan is in 15 minuten want het gaat vooral om het verhaal en de sfeer. Dat heeft wat tijd nodig om op te bouwen.
Daar zit voor mij persoonlijk het probleem.
Ik heb geen geduld voor langdradige verhaallijnen.
15 minuten was ook overdreven, zal waarschijnlijk eerder twee uur geweest zijn, maar dan nog.
Een Assassins Creed is ook net op het randje, maar daar valt in ieder geval genoeg te hakken en zagen tussen de dialogen door.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 24-12-2019 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 16:17
justifire schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:18:
Even wachten op @quorumz
Slain Back From Hell en Bloodstained Ritual of the Night zijn dikke aanraders voor een zacht prijsje als je van platformers houdt :Y
Had het hier wel neer willen zetten om 02:30u, maar toen sliep iedereen toch nog :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:45
Sagat schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 07:53:
Vraagje voor de externe hd gebruikers hier, en dan vooral nog de mechanische......ik heb bij mijn one (s) nog destijds, vrijwel direct een externe hd erbij gekocht om niet vol te zitten, immers het ding had maar een 500gb aan board en ik had ea access dus dan gaat het hard.
het is 'gewoon' een 2,5" usb 3 (moet he) driveje, geen externe power nodig...

Maar, vooral ondanks dat ik inmiddels op een x zit, verbaas ik me over de loadtijden. Misschien is het apples en peren vergelijken, en zou ik nog is moeten hertesten, maar mijn ps4 voelt in general veel snappier aan met laad tijden.......zou dat kunnen komen doordat ik een wat tragere hd heb? Zoals gezegd wil nog even gaat testen waarbij ik games zowel extern als intern test, en ook met de hd afgekoppeld......maar ben benieuwd, heb hier niet vaak gelezen dat mensen niet tevreden waren over hun externe hd.......

Ik zit is te denken welke games ik op beide systemen heb, iig soul calibur en trackmaia, dus daarmee kan ik dan ook een soort van 1-1 shoot out doen. Misschien om het eerlijk te maken wel wachten tot mijn tv meubel weer terecht is, vanwege verbouwing staat ps4 nu in de salon tafel met relatief veel blaas ruimte, en mijn x juist wegmoffeld op een ladeblok bij mijn bureau, dus niet veel ruimte erboven, wel ernaast en erachter......maar ook toen ze beide in tv meubel stonden ervaarde ik dit al, vandaar mijn verdenking.

* Sagat gaat nog is de pricewatch in duiken, misschien toch maar sowieso 500gb ssd tje scoren :+

edit:
85 piek voor een sandisk met 5 sterren.....hmmmmmmm O-)
Het internet staat er vol mee, maar een externe SSD verlaagt de laadtijden inderdaad vergeleken met de interne harde schijf en een externe "normale" disk. Hoeveel die verlaagd wordt verscheelt per spel. Tevens haal je niet de volle potentie van een SSD doordat je hem op een USB 3 poort aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

stijn1309 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:51:
[...]

Het internet staat er vol mee, maar een externe SSD verlaagt de laadtijden inderdaad vergeleken met de interne harde schijf en een externe "normale" disk. Hoeveel die verlaagd wordt verscheelt per spel. Tevens haal je niet de volle potentie van een SSD doordat je hem op een USB 3 poort aansluit.
De voordelen van ssd zijn bekend, en ook dat je helaas nog steeds niet de volel potentie benut. Qua harde schijven, tuurlijk, er zijn altijd gradaties, en ik geef gelijk toe dat ik voornamelijk op prijs heb gezocht niet op performance, maar desondanks, zoals gezegd, het valt me wat tegen.

Nu dus de morele vraag, ga ik die 85 euro uitgeven en genieten van ssd. Of nog even doorbijten tot ik uiteindelijk een next gen console koop......(en sowieso ga ik mijn pc upgraden waardoor ik veel console games daar ook zou kunnen spelen, gezien ik geen 4k monitor heb kom ik een heel eind zelfs met een bescheiden budget)

Terug naar een ssd.
Mooiste zou zijn als ik hem dan kon splitsen in 250gb partities, een voor xb1 en een voor ps4. Ga er vanuit dat dit niet mogelijk is, en ook....het is bij mij voornamelijk irritant bij opstarten games, eenmaal ingame maar zelden dat ik met betrap op het ergeren aan laden. Maar goed, zal dus nog is wat testen runnen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat is een 500GB voor 85 euro? Voor 10tj meer heb je al een 1TB.

Ik heb 2 SSD's aan m'n xbox, 1TB en 750GB, er staat werkelijk niets op mijn xbox geïnstalleerd. En komt straks een nieuwe Xbox, dan gaan deze of gewoon mee, of gaan mijn PC in, heb altijd wel plek voor die dingen. (mijn PC heeft er al 5).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SinergyX schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:02:
Maar dat is een 500GB voor 85 euro? Voor 10tj meer heb je al een 1TB.

Ik heb 2 SSD's aan m'n xbox, 1TB en 750GB, er staat werkelijk niets op mijn xbox geïnstalleerd. En komt straks een nieuwe Xbox, dan gaan deze of gewoon mee, of gaan mijn PC in, heb altijd wel plek voor die dingen. (mijn PC heeft er al 5).
voor 10 euro meerprijs is dat zeker het overwegen waard, ik had (met mijn mechanische drive in het achterhoofd) wel gefilterd op 5 sterren :) maar goed budget ssd is nog altijd veel sneller dan (zeker ook budget) mechanische hd :)

offtopic:
wtf, 5 schijven? wat moet je daarmee dan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:39:
[...]

voor 10 euro meerprijs is dat zeker het overwegen waard, ik had (met mijn mechanische drive in het achterhoofd) wel gefilterd op 5 sterren :) maar goed budget ssd is nog altijd veel sneller dan (zeker ook budget) mechanische hd :)

offtopic:
Je bent toch altijd gelimiteerd op de USB3 aansluiting (sata600?) met waarschijnlijk nog wat overhead naar normale schijf+OS, ik draai samsungs, Kingston en intel's, ik heb slechts 1 uitvaller ooit gehad wat achteraf hitte van de xbox bleek te zijn :P

meer geval van niet vervangen maar gewoon bijpluggen :) 1 voor OS, 1 voor games, 1 voor programma's, 1 voor downloads en dan nog een mixed-schijf. Komt binnenkort nog een 1TB NVME bij als nieuwe OS schijf :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 1 terabyte geïnstalleerd in de one X maar ga nu een 2 terabyte installeren (samsung 860 evo.) de ssd intern ga je sowieso merken. Mijn advies: koop geen externe ssd maar bouw hem in. Zijn filmpjes zat hoe je moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:52:
[...]

Sommige tradities moet je in stand houden :)
Zeker weten :Y

Ben er toen wel mee begonnen geloof ik een paar jaar terug, maar nadat @quorumz het stilletjes overnam heb ik het zo gelaten :+ Hij was/is er iets consequenter in dan dat ik was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Sagat schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:39:
[...]
Hier 2x 10tb 2x 4tb 1x 1tb 1x 500gb SSD en 5tb extern :+
Vol met films/games en andere meuk :P
Xbox heeft 2tb extern.

oops... dubbelpost :$

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 24-12-2019 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 3tb in totaal. Maar als ik zie hoe snel ik nu klaar ben met games kan ik prima terug naar 1tb. :)

Remnant from the ashes: had er meer van verwacht. Graphics matig, verhaal had ik geen geduld voor en ik snapte driekwart van de tijd niet waar ik heen moest.

Rage 2: hier word ik misselijk van. Er is iets in de framerate waar ik niet vrolijk van word. Schiet ergens wel lekker maar is vooral net niet.

My friend pedro: prima, maar na 5 uurtjes wel weer mooi.

World of tanks: hoezo doet mijn tank nauwelijks damage en word ik steeds geoneshot? (dit is meer dat ik een noob ben. Best een aardig spel!)

Nu Control maar eens proberen. Alan Wake en Quantum Break vond ik tof. Ben benieuwd naar deze!

A plague tale ben ik halverwege maar ik wel momenteel iets met schieten. En dat kan dat lieve meisje niet. Wel een erg goed spel verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:43:
Hier 3tb in totaal. Maar als ik zie hoe snel ik nu klaar ben met games kan ik prima terug naar 1tb. :)

Remnant from the ashes: had er meer van verwacht. Graphics matig, verhaal had ik geen geduld voor en ik snapte driekwart van de tijd niet waar ik heen moest.

Rage 2: hier word ik misselijk van. Er is iets in de framerate waar ik niet vrolijk van word. Schiet ergens wel lekker maar is vooral net niet.

My friend pedro: prima, maar na 5 uurtjes wel weer mooi.

World of tanks: hoezo doet mijn tank nauwelijks damage en word ik steeds geoneshot? (dit is meer dat ik een noob ben. Best een aardig spel!)

Nu Control maar eens proberen. Alan Wake en Quantum Break vond ik tof. Ben benieuwd naar deze!

A plague tale ben ik halverwege maar ik wel momenteel iets met schieten. En dat kan dat lieve meisje niet. Wel een erg goed spel verder!
Control had ik gisteren ook gelijk gehaald, via turkije vpn met gift code nog geen 20 euro. Super graphs en erg goede sfeer en zo niet wat je had verwacht als je de trailers ziet... en.... zo makkelijk is het niet..(als je dood bent kan je met pech ook behoorlijke einden terug en het is niet altijd duidelijk wat je moet doen (2e fast travel point vrijgespeeld en daarna in een kamer die bussen op me afschoot dat je zoiets hebt van euh wat moet ik doen..)

A plague tale, zeldzaam goed verhaal wat je door manier van acteren erin sleurt.. maar was er gelijk klaar mee dat ik dat grote ventje moest verslaan (die dingen op zijn rug en borst en als je afgaat opniieuw kan gaan doen, zo soepel loopt ze namelijk niet dat ze wegrolt en je overal blijft hangen dus plop kill spel)

Borderlands 3 de DLC is weer errug nice! Meer legendary drops valt op (ook veel dezelfde en veel dezelfde met andere stats (lijkt me bugged) en deze is prima speelbaar op normal mayem 3 en tvhm mayem 2. Alle achievements zijn weer binnen :)

Weet iemand of de halo collectie cross coop play met de pc heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:43:

Rage 2: hier word ik misselijk van. Er is iets in de framerate waar ik niet vrolijk van word.
Dat herken ik. Fov aanpassen helpt, weet ff niet of ie omhoog of omlaag moet, maar in het menu staat het uitgelegd. Zorgde voor mij ook gelijk voor een wat fijnere view. De standaard settings waren het voor mij niet helemaal

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
quorumz schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:43:
[...]
Weet iemand of de halo collectie cross coop play met de pc heeft?
@Ereaser en ik hebben dat alvast voor je uitgetest en het antwoord is nee :(

Verder poppen er ook een paar achievements niet dus mag weer het gedoe met de save game gaan starten :'(
In Horizon 3 ook al last van gehad en nu mag ik dus weer risico's gaan nemen om achievements te poppen. Gelukkig heb ik er al wel 666 :Y) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist journey to a savage world pre order gedaan. Sleeping dogs definitive edition gekocht en control. Ga nu richting 150 games alles bij elkaar maar ik blijf maar fallout 76 spelen. Ik wil die douche hebben maar krijg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
sinds wanneer hebben we advertenties op de home screen ? heb er 1 van TUI staan. hoe krijg ik dat weg ?

Heb tijdens het zoeken op internet een 2tal dns nummers veranders, maar de advertentie blijft helaas staan

[ Voor 34% gewijzigd door nnndoh op 26-12-2019 12:38 ]

• SD5k

SD5k

>4&X

nnndoh schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:44:
sinds wanneer hebben we advertenties op de home screen ? heb er 1 van TUI staan. hoe krijg ik dat weg ?
Serieus? Ik heb er een van de Januari sale op m'n home screen, daar kan ik nog wel mee leven, maar ik vind het echt niet oké dat er advertenties van derde partijen verschijnen terwijl ik altijd trouw voor PS Plus betaal.

Verkeerde topic |:( maar dezelfde gedachtegang gaat hier ook wel op, ik betaal tenslotte voor Game Pass Ultimate.

[ Voor 29% gewijzigd door SD5k op 26-12-2019 11:03 ]

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Zojuist voor kerst wat Xbox bonnen gekregen. Nu stonden er nog 2 spellen op mijn wensenlijst: WRC8 en NASCAR heat.
Ik speel vooral racegames maar ben daarnaast een beetje verslaafd geraakt aan cities skylines. Ik zie dat civilization 6 ook voor de Xbox beschikbaar is. Is dit leuk? Beetje richting cities en bijvoorbeeld age of Empires 2 (ook helemaal grijs gespeeld op de pc)?.

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 14:44
nnndoh schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:44:

Heb tijdens het zoeken op internet een 2tal dns nummers veranders, maar de advertentie blijft helaas staan
Hier ook last van, gister een update binnengekregen en ik heb nu ook ineens een reclame van Tui op m'n dashboard. Tijd om inderdaad wat domeinen te blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Laatst online: 20-09 10:16
m0h4life schreef op donderdag 26 december 2019 @ 23:22:
[...]

Hier ook last van, gister een update binnengekregen en ik heb nu ook ineens een reclame van Tui op m'n dashboard. Tijd om inderdaad wat domeinen te blokkeren
Jup, same. Ook reclame van TUI in beeld :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn hemeltje lief wat zijn er veel mensen die echt alleeeeeeeeen maar fifa spelen. Daar is als MS en Sony echt niets aan te verdienen. Echt zoveel mensen met minder dan 5 of 10k aan gamerscore.

Maar ik ben in ieder geval divisie 4 in FUT. Met een bizar goedkoop team. Heel mijn team is net zoveel waard als de linkervoet van Mbappe. Het is echt wel een soort pay to win systeem. Het voelt dan ook wel lekker om met mijn teampje een team van 4 icons, ronaldo, messi en Van Dijk te verslaan. Nu ik ook die achievement heb mag ik van mezelf ook lekker aanklooien met objectives enzo :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobdigi
  • Laatst online: 15-09 16:46
wjsiebes91 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 18:07:
Zojuist voor kerst wat Xbox bonnen gekregen. Nu stonden er nog 2 spellen op mijn wensenlijst: WRC8 en NASCAR heat.
Ik speel vooral racegames maar ben daarnaast een beetje verslaafd geraakt aan cities skylines. Ik zie dat civilization 6 ook voor de Xbox beschikbaar is. Is dit leuk? Beetje richting cities en bijvoorbeeld age of Empires 2 (ook helemaal grijs gespeeld op de pc)?.
Speelde zelf een jaar of 2 terug regelmatig Cities Skylines op de pc (heb nou geen echte pc meer), tijdje terug weer gekocht voor de Xbox One en toch wel weer verslavend, maar mis toch echt wel wat mods. Beetje jammer dat het enkel wat gebouwen zijn (waar je vaak ook nog extra voor moet betalen). Desondanks nog steeds erg leuk om even snel er bij te pakken en toch weer tijden verder te zijn. Terwijl ik ook nog genoeg andere leuke games heb gekocht de laatste tijd en nog niet eens gespeeld soms 😌.

Ben net thuis van mijn werk, zal zo nog even dat nieuwe park + woningen er om heen inrichten. Even 20 minuutjes werk, maar waarschijnlijk moet ik tussendoor nog even een nieuw industriegebied fabriceren + aan- en afvoer en een aantal scholen bouwen etc. 😋 Zal wel weer te laat gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Zou het zeer jamner vinden als dit permanent gaat zijn. Reden om een pi hole te gaan gebruiken. Verder zelfs reden om dan initieel voor een ps5 te gaan (geef gelijk to dat de series x zekfs met ads sooner or later in huis komt ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ZItten er ads in de xbox dan? Dat zou mij nou al die tijd nog niet eens opgevallen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben het nu naar 3rd party geopend zo te zien. Maar ik heb altijd al reclame voor allerlei meuk gehad. Vooral games die ik bewust niet wilde kopen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

timmie271 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:16:
ZItten er ads in de xbox dan? Dat zou mij nou al die tijd nog niet eens opgevallen zijn :+
Viel mij nu ook direct op.. opeens een reclame van Tui :(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Famous schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:47:
[...]

Viel mij nu ook direct op.. opeens een reclame van Tui :(
Nope hier helemaal niks. Old school Xbox One for the win :Y) Niet genoeg kracht over om die reclames te kunnen laten zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Laatst online: 20-09 10:16
Sagat schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:09:
Zou het zeer jamner vinden als dit permanent gaat zijn. Reden om een pi hole te gaan gebruiken. Verder zelfs reden om dan initieel voor een ps5 te gaan (geef gelijk to dat de series x zekfs met ads sooner or later in huis komt ;) )
Ik wil bij een betaalde dienst geen reclames zien voor ongerelateerde third parties zoals een TUI. Dat er reclame in beeld komt van de Xbox Store kan ik dan nog begrijpen. Hier zit ik in ieder geval niet op te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

Ik had de advertentie ook gezien en een Surfshark VPN DNS er op gezet, advertentie blijft.
Ze durven wel bij Microsoft, het is mijn console en ik wil geen advertenties. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zo dan, hier gaan ze wat mij betreft ook te ver.. Pi hole incoming dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ben ik dan gewoon serieus de enige die het niet heeft hier? Dan ben ik wel benieuwd naar wat het verschil dan is :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik ook de reclame van TUI in beeld kreeg heb ik gelijk contact gezocht met Microsoft Support.
De support medewerker wist mij in ieder geval te vertellen dat er al veel klachten waren en dat Microsoft het ook weer terug gaat draaien. Ik adviseer dan ook iedereen om hierover ook een klacht in te dienen.
Ikzelf betaal genoeg geld voor alle Microsoft producten zoals ultimate game pass en office 365 voor het gezin.
Het tonen van reclame vind ik dan een minachting van je klanten en daar hebben we geen Xbox voor gekocht. Ik heb een hekel aan reclame en betaal dan ook voor reclame vrije oplossingen zoals Netflix of Spotify. Een tv abonnement heb ik dan ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik betaal voor XBLG, ik betaal voor de hardware, ik betaal voor de games, waarom krijg ik dan nog steeds reclame te zien Microsoft :X
timmie271 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:16:
Normaal gesproken heb je wel reclame maar dan is het voor iets binnen het ecosysteem/platform. Denk aan XBLG of een actie zoals nieuwe DLC/events binnen een game. Vond het altijd jammer van de ruimte maar niet iets om mij aan te ergeren, totdat er nu ook ineens andere content (zoals Tui) getoond wordt.

Dit is de reclame in kwestie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bt0vC1FGlrLriOOoagySbLek/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof TomTom even besluit om tijdens het navigeren de navigatie te stoppen om een reclamefilmpje te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Caayn schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:15:
Ik betaal voor XBLG, ik betaal voor de hardware, ik betaal voor de games, waarom krijg ik dan nog steeds reclame te zien Microsoft :X

[...]
Normaal gesproken heb je wel reclame maar dan is het voor iets binnen het ecosysteem/platform. Denk aan XBLG of een actie zoals nieuwe DLC/events binnen een game. Vond het altijd jammer van de ruimte maar niet iets om mij aan te ergeren, totdat er nu ook ineens andere content (zoals Tui) getoond wordt.

Dit is de reclame in kwestie:
[Afbeelding]
Slecht dit zeg van Microsoft. Ik zou @XboxP3 op Twitter eens deze screenshot sturen als ik jou was.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HqqoQMQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ook even gechecked. Hie ook een Tui ad op m’n homescreen ondanks een pi-hole 😡

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Xbox Insider en heb in de huidige beta ring geen reclame. Heb wel een Pi-Hole maar zie geen geblokte domeinen (op Watson telemetrie na dan).

Edit: Heb dus wel de reclame op het dashboard. Eens kijken of ik kan zien vanuit welk domein dit komt

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2019 23:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Nope. Die TUI reclame heb ik hier dus niet. Alleen die standaard reclame die ik niet echt storend vind :)

En odyssey staat bijna op 100%, nog 1 achievement te gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 01:24:
Nope. Die TUI reclame heb ik hier dus niet. Alleen die standaard reclame die ik niet echt storend vind :)

En odyssey staat bijna op 100%, nog 1 achievement te gaan :)
Moest lachen toen mijn meisje zei : "Mooi spel maar je moet wel een eind lopen zonder dat er wat gebeurd ??"
Had ik maar naar de reviews geluisterd .... :')
Dat was na Gears 5 : "Dat schieten vind ik echt wel leuk maar wat een saai spel..."
En voor : "Kunnen we nu weer verder met dat spelletje van laatst ?" (Unruly Heroes :P )
I rest my case....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 02:06:
[...]

Moest lachen toen mijn meisje zei : "Mooi spel maar je moet wel een eind lopen zonder dat er wat gebeurd ??"
Had ik maar naar de reviews geluisterd .... :')
Dat was na Gears 5 : "Dat schieten vind ik echt wel leuk maar wat een saai spel..."
En voor : "Kunnen we nu weer verder met dat spelletje van laatst ?" (Unruly Heroes :P )
I rest my case....
Ze heeft wel gelijk. Bij zowel gears als AC.

Heeft ze ook tips voordat je spellen speelt? Reviewsite beginnen? :)

--

Control is dikke prima. Verhaal is net meezuigend genoeg (geen spat aan Alan Wake). Combat is een beetje raar maar ik vermaak me wel met dingen gooien en andere powers gebruiken. Jammer dat bullet time van Max Payne niet meer ingezet wordt in spellen. Dat was echt de shit vroeger.
Pagina: 1 ... 31 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.