Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Hulleman schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:40:
[...]

Welk PS5 design? Je bedoelt de devkit? Dat is het niet het definitieve ontwerp, de PS4 devkit lijkt ook in nergens op de PS4 designs.
True, maar er waren geruchten dat ze deze keer niet te ver gingen afwijken. Word vast vervolgd.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Erapaz schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:32:
Volgens mij zijn er nog helemaal geen videostandaarden en tv’s die hoger dan 30 hz op 8k mogelijk maken. Hij zal wel 4K 60 fps doen en 8k alleen voor het specificatie lijstje. De originele PS4 kon qua chip ook 4K, maar uiteindelijk hadden ze de pro nodig om dat enigszins te halen.
Precies. Volgens mij kon de Ps2 in theorie zelfs 1080i uitsturen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, beetje absurd design eigenlijk. Als ik een toren aan premium prijs wil neerzetten bouw ik gewoon een nieuw pc'tje uit de pricewatch.
Ik wacht wel tot de "budget" variant wordt aangekondigd. Ik wil weten wat de volgende generatie is waarop ik game pass consumeer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Sagat schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:41:
[...]

True, maar er waren geruchten dat ze deze keer niet te ver gingen afwijken. Word vast vervolgd.
haha wauw, dat zou echt lelijk zijn :P dan maar die series X toren naast de tv 8)7

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:42:
Mja, beetje absurd design eigenlijk. Als ik een toren aan premium prijs wil neerzetten bouw ik gewoon een nieuw pc'tje uit de pricewatch.
Ik wacht wel tot de "budget" variant wordt aangekondigd. Ik wil weten wat de volgende generatie is waarop ik game pass consumeer.
Klopt, lijkt meer op een desktop dan dat het op een console lijkt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Caayn schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:38:
[...]
U zei :+
categorie: Televisies

Beetje toekomst bestendigheid is wel prettig. Vind het nog steeds jammer dat de XB1X nooit de beloofde HDMI2.1 certificatie heeft gekregen, 4K@120Hz output was mooi geweest. Achja nog eventjes wachten :P
Ik doelde op de 8K+ en 120Hz. Maar goed, laat ik dan zeggen tegen de tijd dat die tv's mainstream zijn. 4K @ 120Hz is dat nog niet eens, ja ze zijn er en ook redelijk betaalbaar maar het marktaandeel is nog verwaarloosbaar.
Sagat schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:41:
[...]

Misschien past de Series X wel in de PS5 opening :+

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2019 08:44 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:23

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Hulleman schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:40:
[...]

Welk PS5 design? Je bedoelt de devkit? Dat is het niet het definitieve ontwerp, de PS4 devkit lijkt ook in nergens op de PS4 designs.
Nee maar al die sleuven in de devkit van de PS5 zegt denk ik al wel genoeg over hoe heet deze dingen gaan worden. Hetzelfde geldt voor de Series X. Ik neem aan dat het design daarom ook groter is dan de One X. Dit ding zal een beest zijn (Ryzen 2 next gen RDNA) en zal daarom ook een beest van een cooler nodig hebben wil je ongeveer op hetzelfde geluidsniveau zitten als de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
MaakmeGek schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:45:
[...]

Nee maar al die sleuven in de devkit van de PS5 zegt denk ik al wel genoeg over hoe heet deze dingen gaan worden. Hetzelfde geldt voor de Series X. Ik neem aan dat het design daarom ook groter is dan de One X. Dit ding zal een beest zijn (Ryzen 2 next gen RDNA) en zal daarom ook een beest van een cooler nodig hebben wil je ongeveer op hetzelfde geluidsniveau zitten als de One X.
Ja dat denk ik ook. Hopelijk gaan ook Sony werken met een koeloplossing zoals in de OneX. Geluidsniveau van de PS4 en de Pro (heb ze beiden gehad) is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik vrees dat beide consoles (playstation/xbox) absoluut niet voor elkaar willen onderdoen in de volgende generaties en dat je daardoor absurde design/koeling/stroomvereisten krijgt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48

Megalodon86

Enzyme X

Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:19:
Ik vraag me nu ook af hoe ze de aansluitingen achterop georienteerd en geplaatst hebben? Gaat ook nog problemen opleveren als je hem liggend gaat gebruiken namelijk. Zitten ze onderaan? Dan zitten ze dus links en allemaal boven elkaar wanneer je hem plat legt.

Had eigenlijk wel gehoopt dat we nu eindelijk eens een generatie zonder discs zouden krijgen. Spaart ook weer een hoop ruimte als je die drive weglaat. Ben benieuwd wat Sony doet wat dit betreft.

En de voeding extern was voor mij ook geen probleem, dat kun je tenminste verbergen in een kast, is nu allemaal onnodige ruimte op of in je meubel.
Microsoft zou zichzelf zwaar in de vingers snijden zonder disc unit. Er zijn veel mensen die dat nog steeds graag hebben. En je hoeft het niet te gebruiken hè 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
boe2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:48:
Ik vrees dat beide consoles (playstation/xbox) absoluut niet voor elkaar willen onderdoen in de volgende generaties en dat je daardoor absurde design/koeling/stroomvereisten krijgt.
Mwah, de specs zijn nou niet zo out-of-this-world dat ik echt absurde dingen zou verwachten.
Megalodon86 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:49:
[...]

Microsoft zou zichzelf zwaar in de vingers snijden zonder disc unit. Er zijn veel mensen die dat nog steeds graag hebben. En je hoeft het niet te gebruiken hè 8)
Hoop dan dat ze ook met een all-digital versie komen die kleiner is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MaakmeGek schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:45:
[...]

Nou ja even het praktische negerend.....het maakt mij op zich niet zoveel uit hoe de console eruit ziet, en worst case scenario staat hij bij mij naast het tv meubel of ik offer een plankje op voor meer ruimte erin maar. Geluids niveau vind ik veel erger. Mijn eerste ps4 steeg op en daardoor het ik vaak echt geen zin meer om te spelen, heb ik ook met oude ps2 cd games (paarse onderkanten). Echt heel storend.

Wederom als er echt goede games komen in mijn smaak (street fighter 6 en diablo 4 zijn dat voor mij) die ik niet op niet optimaal op current gen of pc kan spelen, ja dan neem ik het voorlief, maar anders echt niet.

Dan worden dingen als shadow en stadia toch een heel stuk interessanter voor mij.

edit:
of xcloud natuurlijk.......wat me overigens verbaasd, ik zag laatst een filmpje waar ze uitgingen van een dure xb en een goedkope.......is daar nog iets over bekend geworden?

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 13-12-2019 08:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:23

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Sagat schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:51:
[...]

Nou ja even het praktische negerend.....het maakt mij op zich niet zoveel uit hoe de console eruit ziet, en worst case scenario staat hij bij mij naast het tv meubel of ik offer een plankje op voor meer ruimte erin maar. Geluids niveau vind ik veel erger. Mijn eerste ps4 steeg op en daardoor het ik vaak echt geen zin meer om te spelen, heb ik ook met oude ps2 cd games (paarse onderkanten). Echt heel storend.

Wederom als er echt goede games komen in mijn smaak (street fighter 6 en diablo 4 zijn dat voor mij) die ik niet op niet optimaal op current gen of pc kan spelen, ja dan neem ik het voorlief, maar anders echt niet.

Dan worden dingen als shadow en stadia toch een heel stuk interessanter voor mij.

edit:
of xcloud natuurlijk.......wat me overigens verbaasd, ik zag laatst een filmpje waar ze uitgingen van een dure xb en een goedkope.......is daar nog iets over bekend geworden?
Mij maakt het ook niet uit hoe dit ding er uit ziet, ik wil 'm toch wel haha. Komt toch horizontaal in een kast onder de tv te liggen. :-)

De 2de console lijkt er inderdaad ook aan te komen haha misschien de Series S? :X Denk dat ze deze bewaren voor een CES of E3 2020, of vlak voor deze events.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Dat klinkt aannemelijk ja, een Series S en een Series X. En dan daarop voortbouwen. Dat lees ik ook over beide partijen; dat ze niet meer in generaties willen denken, maar steeds stapjes omhoog binnen een langgerekte generatie. Ik ben benieuwd wat er allemaal van waar blijkt. Of wat er daadwerkelijk zal gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBox Series X dus.... Gaat wel een prijsje aan hangen denk ik..
For eighteen years and three console generations, the Xbox community has shown us the power both games and fun can have on all of us. As we enter a new generation of gaming, we see a future where you’re instantly absorbed in your games – where worlds are even more lifelike, immersive, responsive and surprising – and where you are at the center of your gaming experience. With the new Xbox Series X, we will realize that vision.

Xbox Series X will be our fastest, most powerful console ever and set a new bar for performance, speed and compatibility, allowing you to bring your gaming legacy, thousands of games from three generations and more forward with you. Its industrial design enables us to deliver four times the processing power of Xbox One X in the most quiet and efficient way, something that is critically important in delivering truly immersive gameplay. We also designed Xbox Series X to support both vertical and horizontal orientation. It’s bold and unique, very much like our fans around the world and the team of collaborators and innovators who built it.

The name Xbox is an expression of our deep history in gaming, our team’s unrelenting passion, and our commitment to both our fans and the future of gaming at Microsoft. It also signifies our belief that a gaming console should be for just that – gaming.

Alongside Xbox Series X, we also unveiled the new Xbox Wireless Controller. Its size and shape have been refined to accommodate an even wider range of people, and it also features a new Share button to make capturing screenshots and game clips simple and an advanced d-pad derived from the Xbox Elite Series 2 Wireless Controller. The new Xbox Wireless Controller will be compatible with Xbox One and Windows 10 PCs, and will be included with every Xbox Series X.

The possibilities of what Xbox Series X enables developers to achieve was also brought to life this evening with the unveiling of Senua’s Saga: Hellblade II. A sequel to the award-winning Hellblade: Senua’s Sacrifice from world-renowned developers Ninja Theory, the game is being built to leverage the full power of Xbox Series X. The footage shared tonight was captured in-engine and reflects the power of Xbox Series X available to developers to deliver new universes, experiences and games in ways you have never imagined.

Bringing Developers’ Dreams to Life with Xbox Series X

Games today deliver amazing visuals and tell an array of different and deep stories. That’s why, when we started work on Xbox Series X, it was vital we continue to advance state-of-the-art visual capabilities for developers, while also ensuring they could realize even greater feeling, emotion and empathy in their games. With Xbox Series X, we will elevate the way games look, play and feel. We will also remove the technical barriers faced in previous generations and enable developers to create more expansive, immersive gaming worlds that invite more players to play.

From a technical standpoint, this will manifest as world-class visuals in 4K at 60FPS, with possibility of up to 120FPS, including support for Variable Refresh Rate (VRR), and 8K capability. Powered by our custom-designed processor leveraging the latest Zen 2 and next generation RDNA architecture from our partners at AMD, Xbox Series X will deliver hardware accelerated ray tracing and a new level of performance never before seen in a console. Additionally, our patented Variable Rate Shading (VRS) technology will allow developers to get even more out of the Xbox Series X GPU and our next-generation SSD will virtually eliminate load times and bring players into their gaming worlds faster than ever before.

We are minimizing latency by leveraging technology such as Auto Low Latency Mode (ALLM) and giving developers new functionality like Dynamic Latency Input (DLI) to make Xbox Series X the most responsive console ever. Xbox Series X is also designed for a future in the cloud, with unique capabilities built into the hardware and software to make it as easy as possible to bring great games to both console and elsewhere. Xbox Series X will deliver a level of fidelity and immersion unlike anything that’s been achieved in previous console generations.

One Console, Four Generations of Gaming

One of the things we’re most proud of with Xbox Series X is the promise we’re delivering to our fans who have and continue to invest with Xbox. Thanks to backward compatibility, you can expect your gaming legacy, thousands of your favorite games across four generations of gaming, all your Xbox One gaming accessories, and industry-leading services like Xbox Game Pass to be available when you power on your Xbox Series X in Holiday 2020.

Building on our compatibility promise, with Xbox Series X we’re also investing in consumer-friendly pathways to game ownership across generations. Leading the way with our first-party titles including Halo Infinite in 2020, we’re committed to ensuring that games from Xbox Game Studios support cross-generation entitlements and that your Achievements and game saves are shared across devices. As we branch out and extend gaming to more players around the world, console gaming will remain at the heart of our Xbox offering. Game creators around the globe are already hard at work building content for Xbox Series X and our 15 Xbox Game Studios are developing the largest and most creatively diverse lineup of Xbox exclusive games in our history. On behalf of Team Xbox, we’re excited to enter the future of console gaming with you and can’t wait to share more in 2020.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
MRE-Inc schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:02:

[...]

[YouTube: Xbox Series X - World Premiere - 4K Trailer]
Net wakker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Megalodon86 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:01:
Dat klinkt aannemelijk ja, een Series S en een Series X. En dan daarop voortbouwen. Dat lees ik ook over beide partijen; dat ze niet meer in generaties willen denken, maar steeds stapjes omhoog binnen een langgerekte generatie. Ik ben benieuwd wat er allemaal van waar blijkt. Of wat er daadwerkelijk zal gebeuren.
Dat doet Microsoft toch al?
Xbox One -> Xbox One S -> Xbox One X -> Xbox series X

Steeds in stappen omhoog, allen backwards compatible. Alles wat je nu speelt op de Xbox One inclusief alle backwards compatible 360 en original xbox games draaien ook op de nieuwe series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Zou deze er dan in meerdere configs gaan komen? Series S, Series X, Series .. ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

SunnieNL schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:05:
[...]

Dat doet Microsoft toch al?
Xbox One -> Xbox One S -> Xbox One X -> Xbox series X

Steeds in stappen omhoog, allen backwards compatible. Alles wat je nu speelt op de Xbox One inclusief alle backwards compatible 360 en original xbox games draaien ook op de nieuwe series.
Ja precies, maar ik bedoel als splitsing.

Xbox One heeft 2 versies, de nieuwe generatie ook?

Xbox One S -> Xbox Series S
Xbox One X -> Xbox Series X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
MRE-Inc schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:02:

[...]

[YouTube: Xbox Series X - World Premiere - 4K Trailer]
Ook goeiesmorgens. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
Wom schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:05:
Zou deze er dan in meerdere configs gaan komen? Series S, Series X, Series .. ?
Series impliceert dat er meerdere zijn. Dus ga daar maar wel van uit :)

Er zijn natuurlijk geruchten over een goedkopere variant. Dat zal dan wel de series s worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Euh, ging mij meer om de begeleidende tekst die waarschijnlijk niemand heeft gelezen, rechstreeks van de bron, namelijk https://news.xbox.com/en-...ft-unveils-xbox-series-x/

Vooral ook het stukje over de nieuwe wireless controller met een share button (was idd te zien al) en een advanced D-pad:
Alongside Xbox Series X, we also unveiled the new Xbox Wireless Controller. Its size and shape have been refined to accommodate an even wider range of people, and it also features a new Share button to make capturing screenshots and game clips simple and an advanced d-pad derived from the Xbox Elite Series 2 Wireless Controller. The new Xbox Wireless Controller will be compatible with Xbox One and Windows 10 PCs, and will be included with every Xbox Series X.
Verder viel me op dat:
The name Xbox is an expression of our deep history in gaming, our team’s unrelenting passion, and our commitment to both our fans and the future of gaming at Microsoft. It also signifies our belief that a gaming console should be for just that – gaming.
We weten allemaal nog wel hoe Microsoft de One in de markt wilde zetten, niet als gameing console, maar als entertainment systeem met allerlei toeters en bellen. Maar blijf vooral alleen filmpjes bekijken en lees vooral de begeleidende teksten niet want die laten niks meer aan de verbeelding over en moet je haast wel een [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten [XBox One Next Gen] Speculaties & Geruchten topic gaan openen om dag in dag uit door te zaniken over wat er wel en niet in die nieuwe console komt wat dan weer ontkracht wordt of niet, maar dan toch wel weer of zoiets inclusief plaatjes van patent aanvragen enzo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Erapaz schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:24:
Die naam, hebben ze hem nou echt XBox Se X genoemd 7(8)7
Dus dan komen de Xbox Drug S en Xbox Rock & Roll nog.

Mja niet opgebleven voor de show, kondigen ze de nieuwe console aan. Leuk om Sony te verassen maar dat doe je dus ook met de consument die je ding moet halen. Ik vraag me af of je de hype niet meteen van tevoren kapot maakt. Al valt het zonder TV en apps deze keer wel mee :>

Design: Tja, niet onaardig en grootte heeft me altijd weinig uitgemaakt. Ik denk dat dit mensen forceert hem ergens bovenop te zetten met meer vrije ruimte, dus wellicht heeft het een reden. Ik zou hem als bijnaam "de schoorsteen" geven trouwens.

De naam: Pfffffffff. Typisch zo'n naam die uit de marketingafdeling komt omdat ze nergens over eens kunnen zijn en dan maar de naam pakken waar niemand echt een hekel aan heeft, maar ook niemand mooi vindt. Waar is de tijd gebleven dat er wat leuks werd verzonnen. Goed, het maakt me ook weinig uit, maar XSX vind ik ook niet echt een mooie afkorting. Dat de console in de X-serie past lijkt me niet heel raar, maar dat is toch geen naam voor de console?

De specs: aardig, maar 2x zo snel als een XOX vind ik ook weer niet zo heel spectaculair. Ik heb de geruchten niet gevolgd dus weet niet of het in de lijn der verwachtingen was, maar het schreeuwt geen grote upgrade. SSD e.d. gaat handig zijn voor laadtijden, maar de GPU is dus meer een middenmotor dan een topmodel. En die moet dus weer 7 jaar oid mee gaan. Ik denk dat het te weinig gaat zijn en PC rond de helft van de komende generatie weer op een x aantal keer zo snel zal zitten. Nou zal het wel wat minder uitmaken (op PC draait het inmiddels al om het verkrijgen van 200+ FPS 8)7 ), maar 4K @60fps ga je echt niet halen in de meeste games ben ik bang. En het moet toch echt wel een 4K console zijn, lijkt me.

Verder nog maar zien wat het gaat worden. Niet weggeblazen, maar ook niet ontevreden denk ik.

Nu er meer info is, zal ik wel even een nieuw topic maken voor deze console, anders gaan dingen weer door elkaar lopen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Megalodon86 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:07:
[...]

Ja precies, maar ik bedoel als splitsing.

Xbox One heeft 2 versies, de nieuwe generatie ook?

Xbox One S -> Xbox Series S
Xbox One X -> Xbox Series X
Volgens mij wel. Er is een Anaconda en een Lockheart aangekondigd. De Anaconda is de opvolger van de Xone(X?) en de Lockheart een digital only apparaat met mindere specs.

Zou dan best kunnen dat het Series S en Series X wordt. Het woord Series triggert in ieder geval wel naar meerdere varianten van de volgende Xbox console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Martinspire schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:39:
[...]
De specs: aardig, maar 2x zo snel als een XOX vind ik ook weer niet zo heel spectaculair. Ik heb de geruchten niet gevolgd dus weet niet of het in de lijn der verwachtingen was, maar het schreeuwt geen grote upgrade. SSD e.d. gaat handig zijn voor laadtijden, maar de GPU is dus meer een middenmotor dan een topmodel. En die moet dus weer 7 jaar oid mee gaan. Ik denk dat het te weinig gaat zijn en PC rond de helft van de komende generatie weer op een x aantal keer zo snel zal zitten. Nou zal het wel wat minder uitmaken (op PC draait het inmiddels al om het verkrijgen van 200+ FPS 8)7 ), maar 4K @60fps ga je echt niet halen in de meeste games ben ik bang. En het moet toch echt wel een 4K console zijn, lijkt me.
2x zo snel geldt alleen voor de GPU en dan hebben ze het alleen over pure Tflops toch? Een Tflop RDNA (navi) is niet te vergelijken met een Tflop GDC 1.0 in deze generatie (Tahiti?). Een Tflop RDNA biedt veel meer rekenkracht dan 1 Tflop GDC 1.0, check een filmpje van Digital Foundry hierover.

De 5700XT doet niet eens 12 Tflops, dus dat is echt wel een knappe GPU in die console. De CPU is soms wel 800% sneller dan de jaguar uit deze generatie (ook een Digital Foundry analyse). Dat alles tezamen én een SSD maakt de next-gen volgens mij relatief de dikste generatie consoles ooit i.r.t. pc's de afgelopen 15 jaar.

Het grootste probleem met deze gen om 60fps te halen is niet zozeer de GPU, maar de CPU. Uncharted 4 is op een PS4pro niet op 60fps @1080p te krijgen, ondanks dat de GPU meer dan dubbel zo snel is als uit de base PS4. Dus dan maar 1440p @30fps...

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 13-12-2019 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Opsommend:
  • Remove the technical barriers faced in previous generations and enable developers to create more expansive, immersive gaming worlds
  • 4K at 60FPS, with possibility of up to 120FPS
  • Support for Variable Refresh Rate (VRR)
  • 8K capability
  • Custom-designed processor
  • Latest Zen 2 and next generation RDNA architecture
  • Hardware accelerated ray tracing
  • Patented Variable Rate Shading (VRS) technology will allow developers to get even more out of the Xbox Series X GPU
  • Next-generation SSD will virtually eliminate load times
  • Minimizing latency by leveraging technology such as Auto Low Latency Mode (ALLM)
  • New functionality like Dynamic Latency Input (DLI) to make Xbox Series X the most responsive console ever
  • Designed for a future in the cloud, with unique capabilities built into the hardware and software to make it as easy as possible to bring great games to both console and elsewhere
  • Backward compatibility, you can expect your gaming legacy, thousands of your favorite games across four generations of gaming
  • Compatible with all your Xbox One gaming accessories
  • Support cross-generation entitlements and that your Achievements and game saves are shared across devices.
Over de naam, tja, die X, zou het miscchien ook iets met het logo te maken kunnen hebben ? En Series X duidt natuulijk op meer dan 1. Dat ligt precies in de lijn van de geruchten van afgelopen week en vorig jaar van een Lockhart en Anaconda versie.

Designwise vind ik het mooi. Vergeet niet dat koeling in een te kleine kast gewoon voor problemen gaat zorgen. Je wilt power, dan krijg je dat maar ga niet verwachten dat het in formaat baksteen op de markt gaat komen.

Hier komt de duurste versie er iig op dag 1!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:34
Yoo wtf, dat is even wakker worden. Vraag is of dit Lockhart of Anaconda is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 12:21
Silversin schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:48:
Daar ben ik ook benieuwd naar, al vermoed ik dat het Anaconda betreft. Kan iemand dit bevestigen?

M3 '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Silversin schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:48:
Anaconda lijkt me, gezien de disc drive. Lockheart is toch digital only?

Ik wil anders niet weten hoe groot die anaconda wordt als dit lockheart is :P

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 13-12-2019 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Mensen van het xbox forum,

Ik heb goed nieuws! wij kunnen nu ook naar onze Android telefoon streamen vanaf de xbox thuis.
Via deze link installeer je project xcloud op je telefoon :
https://www.apkmirror.com...id-apk-download/download/
Dan heb je in de app de keuze om te verbinden met je eigen xbox. Dit moet wel thuis gebeuren.
Kleine wijziging is je regio op Verenigde Staten zetten van je xbox zelf.
Dan moet je een Bluetooth xbox controller met je telefoon pairen. En dan is het een kwestie van via de app op jou xbox drukken met start streamen.
Je xbox thuis moet overigens wel op stand-by staan. En je kan eventueel mobiele data aanzetten in de app als je een flinke data bundel heb.

Veel plezier!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Martinspire schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:39:
[...]

Dus dan komen de Xbox Drug S en Xbox Rock & Roll nog.

Mja niet opgebleven voor de show, kondigen ze de nieuwe console aan. Leuk om Sony te verassen maar dat doe je dus ook met de consument die je ding moet halen. Ik vraag me af of je de hype niet meteen van tevoren kapot maakt. Al valt het zonder TV en apps deze keer wel mee :>

Design: Tja, niet onaardig en grootte heeft me altijd weinig uitgemaakt. Ik denk dat dit mensen forceert hem ergens bovenop te zetten met meer vrije ruimte, dus wellicht heeft het een reden. Ik zou hem als bijnaam "de schoorsteen" geven trouwens.

De naam: Pfffffffff. Typisch zo'n naam die uit de marketingafdeling komt omdat ze nergens over eens kunnen zijn en dan maar de naam pakken waar niemand echt een hekel aan heeft, maar ook niemand mooi vindt. Waar is de tijd gebleven dat er wat leuks werd verzonnen. Goed, het maakt me ook weinig uit, maar XSX vind ik ook niet echt een mooie afkorting. Dat de console in de X-serie past lijkt me niet heel raar, maar dat is toch geen naam voor de console?

Verder nog maar zien wat het gaat worden. Niet weggeblazen, maar ook niet ontevreden denk ik.

Nu er meer info is, zal ik wel even een nieuw topic maken voor deze console, anders gaan dingen weer door elkaar lopen.
Jeetje wat een negativiteit zeg. Twee keer zo snel als een Xbox One X dan kom je uit op 13 tflops, dat zijn de prestaties van een RTX 2080 Ti (een gpu van 1200 euro) en dan laat ik de verbeterde architectuur nog maar even buiten beschouwing. Je hebt geen flauw idee waar je het allemaal over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:51:
[...]

Jeetje wat een negativiteit zeg. Twee keer zo snel als een Xbox One X dan kom je uit op 13 tflops, dat zijn de prestaties van een RTX 2080 Ti (een gpu van 1200 euro) en dan laat ik de verbeterde architectuur nog maar even buiten beschouwing. Je hebt geen flauw idee waar je het allemaal over hebt.
De RTX2080 TI haalt dat in zijn eentje. Bij consoles gaat het vaak om de combinatie van CPU en GPU. Dan is 13 ineens niet zo heel veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
NotSoSteady schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:51:
[...]

Er wordt gesproken over 2x de GPU kracht, niet over het aantal Tflops, dat maken journalisten er zelf van. Althans zo lees ik het nu.

1 Tflop Navi is veel sneller dan 1 Tflop uit de huidige gen. Het zou mij verbazen als er een 12/13Tflop NAvi GPU in komt, dat zou sneller zijn dan een 5700XT. Als het 2x de GPU kracht is, dan is 9-10Tflop Navi (dus een 5700 achtige GPU) eerder de richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Martinspire schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:53:
[...]

De RTX2080 TI haalt dat in zijn eentje. Bij consoles gaat het vaak om de combinatie van CPU en GPU. Dan is 13 ineens niet zo heel veel meer.
Onzin. Rechstreeks van Microsoft:
Een GPU met 6 teraflops staat garant voor een levensechte 4K-weergave van omgevingen en personages, met nog meer details en vlottere animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hulleman schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:54:
[...]
1 Tflop Navi is veel sneller dan 1 Tflop uit de huidige gen. Het zou mij verbazen als er een 12/13Tflop NAvi GPU in komt, dat zou sneller zijn dan een 5700XT.
Mag toch hopen dat het sneller is dan een tegen die tijd ruim anderhalf jaar oude medium-level GPU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hulleman schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:54:
[...]

Er wordt gesproken over 2x de GPU kracht, niet over het aantal Tflops, dat maken journalisten er zelf van. Althans zo lees ik het nu.

1 Tflop Navi is veel sneller dan 1 Tflop uit de huidige gen. Het zou mij verbazen als er een 12/13Tflop NAvi GPU in komt, dat zou sneller zijn dan een 5700XT. Als het 2x de GPU kracht is, dan is 9-10Tflop Navi (dus een 5700 achtige GPU) eerder de richting.
Nou ik ga even af op de informatie van Windows Central, die wisten ook te melden dat de Lockhart over minder tflops aan rekenkracht beschikbaar maar desondanks beter zal presteren dan de Xbox One X. Gezien hun trackrecord verwacht ik in ieder geval wel dat het om een gpu met 12 tflops gaat.

Jason Schreier van Kotaku claimde bovendien al exact hetzelfde eerder dit jaar.
In other words, don't expect much in the way of substantial leakage just yet. The only thing to know for sure is that both Sony and Microsoft are aiming higher than that "10.7 teraflops" number that Google threw out last week. (And, as has been reported, Microsoft's got a few things in the works.)
https://www.resetera.com/...-2019.91830/post-19279014

Lijkt echt een ongekend krachtige generatie consoles aan te komen. Wat een verschil met die lachwekkend matige Jaguar-cores van de PS4 en Xbox One. _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door NotSoSteady op 13-12-2019 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:53:
[...]

GPUs scoren vele malen beter in FLOPS dankzij het grote aantal cores. Ookal kan een CPU meer FLOPS uitvoeren op één core (32 (in het geval Zen 2) per cycle tegenover 2 van RDNA GPUs) verliest het grandioos dankzij het gigantische verschil in cores. Ik zou mij bij het FLOPS daarom niet druk maken over de verdeling tussen CPU en GPU ;)

Edit: Ryzen -> Zen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:04:
Het was zo lekker rustig rondom de nieuwe xbox. :)

Eerste reactie, koeling gaat boven design. :)

En Senua!

Verder wacht ik wel een jaartje en dan komt de krachtigste versie bij mij onder of naast de tv te staan :p

In ander nieuws. Wat ziet Ori er fenomenaal uit <3
Dat scheelt, we moeten allemaal nog een jaartje wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Artikel mbt een interview met Phil Spencer en Jason Ronald.

https://www.gamespot.com/...ies-x-exclu/1100-6472190/
Next-gen consoles are almost here, and we just got our first look at the future of Xbox.

By Peter Brown on December 12, 2019 at 8:04PM PST

While preparing for my meeting with Phil Spencer, head of Xbox, to check out the design of Project Scarlett, claims of the next-gen console having four times the CPU power relative to Xbox One X floated in my head, orbited by specs like 8K and 120Hz. Could a system with those capabilities fit in an Xbox One X-sized console, or would Microsoft need to break convention and do something unpredictably big? And what would the name be? Spencer was joined by Partner Director of Program Management for Team Xbox, Jason Ronald, and together, they lifted the curtain on the console and laid out their plans a few days prior to the big reveal at The Game Awards.

Now I (and you) know: the next-gen Xbox previously known as Project Scarlett is officially called Xbox Series X, and it is, in no uncertain terms, a monolith. "We wanted to design a console where the form was driven by the function," said Spencer. "And the function--as I said--was to really play the highest power, most immersive games possible." Series X is a very different-looking console than what we're used to, and for my tastes, it's a beautiful-looking machine that commands attention. Looks aren't everything, but when they're this bold and refined, they're certainly hard to ignore.

The Console Design

Series X's square footprint is roughly as wide as an Xbox One controller and (again, roughly) three times as tall. There's an illuminated Xbox-logo serving as the power button, a slot for inserting discs, and very little else to speak of on the front. It's simple and elegant overall, and a far cry from the more elaborate Xbox designs of old. Modern Microsoft consoles like the Xbox One S and Xbox One X lean into similarly refined looks, but Series X's stark aesthetics are unparalleled in the console space.

To Spencer's point, the Series X design makes sense from an engineering standpoint. In an effort to make the console "disappear" into your entertainment center, Microsoft designed it to be as quiet as possible: with a single, large fan pushing high volumes of air out of the top. Spencer and Ronald confidently told me that the Series X systems in their homes are no louder than Xbox One X, which is to say, not noticeably audible when sitting couch-distance away from your TV. "There's always this tension between design and the kind of acoustics and cooling and function of the console," Spencer explained, "and we were not going to compromise on function. I'm just incredibly impressed with the design that they came back with."

The Name

There's bound to be a lot of folks tripping over the similarities between the names Xbox One X and the new Xbox Series X. That, in all likelihood, will ease up over time, but the fact remains it's a surprising move on Microsoft's part. Who knows, "Scarlett" may stick around for a while yet, at least in the minds of players.

Certainly, the name Series X also indicates that there might be other series of next-gen Xboxes in the future, and there are plenty of rumors and unconfirmed reports to that effect. Spencer didn't open up to discuss anything in particular on that front, apart from confirming that the potential is there, and the naming convention is, in some way, designed with other potential iterations in mind. "Obviously," Spencer said, "in the name 'Series X', it gives us freedom to do other things with that name so that we can create descriptors when we need to."

The New Controller

Not everything has been given a dramatic makeover, however. The new Xbox controller shipping with Series X consoles looks a lot like the old one. The biggest difference, from a distance, is the addition of a share button in the middle, implemented to help you quickly share your gaming moments with friends. I was also told that the transition from the face of the controller to the top and over to the back is more rounded than before, which is likely more of an aesthetic feature than an ergonomic one--we'll have to wait and see.

Getting down to the details, Spencer had the following to say about the controller's new features: "There were certain things that we've learned through doing the Elite controller and just listening to fans. One of them is on the d-pad we have a new hybrid d-pad that we've been working on that we think is important, so you'll get a sense of that in the new Xbox wireless controller. We do have a share button. We've heard the feedback. We're not the first ones to do a share button, so we're not going to say that we invented that, but we've heard feedback that sharing is such a part of a gaming experience now for many of our players that I wanted a dedicated hardware button to share, so you'll see that. We'll still have all the rumble triggers and haptic feedback that you've had in the console before."

Spencer also noted that while the current Xbox One controller fits the majority of hands, according to Microsoft's research, the new design is ever-so-slightly smaller in subtle ways to increase that coverage from 95% to 98%. And in terms of cross-compatibility, not only will Xbox One controllers work on Series X, but its new controller will also function on Xbox One consoles and on PCs.

Ergonomics and inputs aside, under the hood, Microsoft is also working to improve the already excellently low input latency of Xbox controllers, which rely on a proprietary radio, rather than Bluetooth--though some Xbox One controllers have Bluetooth support for added compatibility across non-Xbox devices. Ronald explained that one tool developers have, "dynamic latency input," allows inputs to directly sync up with a game's rendering path. And in Spencer's opinion, reducing the disconnect between button presses and actions on screen is one step down the path to greater immersion. "So when we talk about things like refresh rate," he added, "and we talk about input latency, this is all about the most immersive experience game designers can create, where the visuals are stunning, my ability to get into the experience [is] very timely, it's as great as it's ever been with the I/O speeds and the load times we're going to see, and the input and the ability for just my control and activation of my character or of the game itself becomes a subconscious thing and not something that I think about."

Streamlining Gameplay

The console, controller, and name reveals were the primary focus of our meeting, but Spencer and Ronald were able to dive into their broad objectives for Series X. They want it to be the most powerful console on the market, but they also hope to ensure that it's a console that meets the wants and needs of developers and customers alike. Based on what we know at the moment, high-end performance is part of the equation, but so too is streamlining the process of getting into a game and enjoying it.

It's no secret that both Microsoft and Sony are pursuing next-gen consoles made to offer a near seamless experience, with faster storage and memory, and cloud streaming helping to cut through some of the tedium of downloading, loading, and updating games that we've grown accustomed to. Series X will feature a NVMe SSD and use super-fast GDDR6 memory as RAM. Not only will these components help cut down on the aforementioned gaming pit stops, but they will also help you instantly pick up games from where you left off. Xbox One already does this, but Series X takes it a step farther.

As Ronald explained, "Today, we have the capability of instantly resuming the last game that you were playing. Why can't you do that for multiple games? Many players choose to play multiple games at the same time, being able to instantly jump right back where I was, those are things that we can do with the platform level to make the gaming experience better. It's really about ensuring there's less waiting and more time playing because that's ultimately what we all want to do with a with the consoles and with the services that we have."

Next-Gen Xbox Games

Much of what Spencer and Ronald told me about Series X has to be taken at face value, with no way to currently verify the claims and features being discussed. All things considered, if Series X is the most powerful next-gen console at launch, and it is as streamlined and convenient as discussed in our meeting, I'm more or less convinced I want one. The big question: What about the games?

We already knew about Halo Infinite prior to this week, and we now know a little bit about Senua's Saga: Hellblade 2, from Ninja Theory--now a first-party Microsoft Studio. By now, the trailer they showed me (above) is out in the wild. Perhaps, like me, you also watched it and thought it looked like pre-rendered CG, but everything in Hellblade 2's trailer is said to be done in engine, in real time, and that's really raised the bar for me in terms of expectations for flagship next-gen games. The Halo Infinite reveal trailer from E3 was beautiful too, but the technical flair and artistry showcased in the Hellblade 2 trailer feel like more pronounced statements: Xbox Series X games can look almost unbelievably good when they take full advantage of the hardware. I was told the trailer represents the full power of Series X, and while the video doesn't showcase average gameplay moments, it still exhibits new levels of detail, lighting, and rendering techniques than we've yet to see on consoles before, at least running in real time.

There is currently no release date for Hellblade 2, but I felt it worth asking about the current state of its development. All I was told is that the game was on Ninja Theory's roadmap by the time Microsoft approached the studio regarding partnership opportunities.

What About The Cloud?

During the recent X019 event in London, it was announced that xCloud services for consumers would be included as part of Game Pass Ultimate subscriptions at some point in 2020. There's a lot to love about Game Pass already, chiefly being able to access hundreds of games for a low monthly price, and that value only seems to be increasing when things like xCloud start entering the conversation.

Based on the recent Google Stadia launch, it's clear that cloud gaming has a long way to go before it's suitable as a primary mode of gaming. Having used xCloud on and off during its current pre-launch phase, I can attest to the fact that it works very well, but it's still a runner-up compared to the real thing, something that even Spencer will freely admit. "We're not trying to tell people that xCloud is going to replace their console or xCloud is going to replace gaming on a PC," he said. "But we do think that ability for me to take my gaming experience with me, so that when I log in all my friends are there all my games are there, my saved games are there, I get my Achievements, my library is with me, is pretty critical."

Spencer and Ronald also made it clear that the xCloud streaming service will continue to be a big part of the Xbox portfolio in the future, and that, on the game development side, enabling cloud support won't require any extra effort. "We literally show up to third-party publishers and we hand them a phone [with] their games running in xCloud," said Spencer. "They didn't have to do any work to make that happen."

"We started at the beginning saying there's a world where we might actually put as many of these in the Cloud as we do in people's homes," he added. "And how do you think about your silicon design and your platform design knowing that that's the design point that you're trying to get to. And as I said from a developer standpoint, it means you don't have to port to a new platform. You can build the games that you want to build on Project Scarlett and know that we can enable the deployment of those games to so many screens."

Next Steps

Seeing Project Scarlett take shape and get its final name are big steps for Microsoft. The console is more than a codename, and by the sound of things it's going to be powerful, quiet, and perhaps most importantly of all, additive, rather than disruptive, for current Xbox players. We still have a lot to learn, including the release date, exact hardware specs, and of course, the price. Likewise, we only know of two games, and only one of them, Halo Infinite, is confirmed to be ready for the Holiday 2020 launch.

In just a few months' time, E3 2020 will kick off, and Spencer promises, "It will be a big beat for us, and we expect that to be really important." It sort of goes without saying given that we're headed into the console's launch year, but with the system largely out of the way, all eyes will be on what games people can play, when they will be able to play them, and how much money it will cost to get started.

Spencer and Ronald seem to be saying all the right things. There isn't much I can fault with their plans, insomuch as I'm aware of them. It's been days since our meeting, and I can't shake how impressive-looking Senua's Saga is, the bold console design, nor the confidence with which it was unveiled. It's also telling how straightforward the messaging is compared to the Xbox One reveal, which was plagued with cross-media bloat and unnecessary DRM-laden policies. In their place, there's an emphasis on streamlining the gameplay experience we know today, and bolstering it with new technology that not only makes games look better, but easier to play at home or on the go. With the next generation of console hardware around the corner, Microsoft appears primed to redefine how we think about playing games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:59:
[...]

Mag toch hopen dat het sneller is dan een tegen die tijd ruim anderhalf jaar oude medium-level GPU...
Waar hoop je dan op? Prijs van 1000+ euro? Consoles zijn vanaf dag 1 concessies met kracht en prijs, daar krijg je nooit maximale kracht op dat moment.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[...]

Laten we vooral de verwachtingen temperen voor een waarschijnlijk € 499 kostende console die voorzien wordt van een Ryzen 2 CPU en een SSD. Daar gaat echt geen high-end GPU in komen. De grootste winst die te behalen is voor de next-gen zit in de CPU en dat zit met Ryzen 2 wel snor. Als je ziet wat ontwikkelaars uit die jaguars icm een 4,2/6Tflop Tahiti GPU persen dan beloofd dat echt veel goeds als ontwikkelaars de beschikking krijgen over zeg 10Tflops Navi met een Ryzen 2 cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
[...]

Dat is toplevel van AMD😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:36:
Lieve mensen uit het blauwe kamp die hier hun enthousiasme komen delen, houden we een klein beetje rekening met de huidige PFAS norm ?
[Afbeelding]
Huh sneeuw?
Dat miste ik serieus vanmorgen toen ik opstond, dit was gewoon voorspeld en dan ligt het er niet |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 06:33
Leijenman schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:50:
Mensen van het xbox forum,

Ik heb goed nieuws! wij kunnen nu ook naar onze Android telefoon streamen vanaf de xbox thuis.
Via deze link installeer je project xcloud op je telefoon :
https://www.apkmirror.com...id-apk-download/download/
Dan heb je in de app de keuze om te verbinden met je eigen xbox. Dit moet wel thuis gebeuren.
Kleine wijziging is je regio op Verenigde Staten zetten van je xbox zelf.
Dan moet je een Bluetooth xbox controller met je telefoon pairen. En dan is het een kwestie van via de app op jou xbox drukken met start streamen.
Je xbox thuis moet overigens wel op stand-by staan. En je kan eventueel mobiele data aanzetten in de app als je een flinke data bundel heb.

Veel plezier!!
Alles gedaan zoals beschreven maar de applicatie na inloggen blijft op ; more ways to play games en dan kan je naar een link gaan of sign out.

Xbox staat op V.S en controller is gekoppeld via bluetooth met me telefoon.

Moet je de applicatie ook op je Xbox installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
CallmeGod schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:44:
[...]

Alles gedaan zoals beschreven maar de applicatie na inloggen blijft op ; more ways to play games en dan kan je naar een link gaan of sign out.

Xbox staat op V.S en controller is gekoppeld via bluetooth met me telefoon.

Moet je de applicatie ook op je Xbox installeren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e02SYBcnIbY01rySXF7KzeSr/thumb.jpg

Volgens mij moet je insider zijn.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ethereal81
  • Laatst online: 29-08 08:39
Oké, klein wtf-momentje via Marktplaats vandaag... Ging bij iemand in de buurt F1 2019 ophalen voor een prima prijs, vraagt ‘ie of ik ook interesse heb in een stuurtje. Momenteel geen centen voor, dus reageerde niet superenthousiast, maar ik mocht hem zo meenemen, stond toch maar in de weg.

Trekt ‘ie zo een Thrustmaster TMX Force Feedback uit de kast, plus een Wheelstand Pro. Met stomheid geslagen, aantal keer gevraagd of ‘ie het zeker wist, maar het werd daar niet gebruikt dus alsjeblieft, neem mee neem mee.

Nog steeds met stomheid geslagen. Ding was beetje stoffig en ruikt ietwat naar sigaren, maar werkt perfect en heb de eerste rondjes er al opzitten. Echt bizar, en ongelooflijk blij mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:08:
Sekiro heeft de 2019 game awards gewonnen. Terecht wel, want hij is echt ontzettend goed :) Kan hem iedereen aanraden! Gewoon doorzetten! Aanhouder wint!
Ik als souls-like-gameplay-fan moet hem nog steeds uitspelen, kan me er niet toe zetten.
Terwijl ik Dark Souls Remastered onlangs in één ruk op 1000 GS heb gezet.
Laat ik maar niet beginnen over Remnant From The Ashes, nog zo'n titel die je helemaal opslokt waar dat voor mij door Sekiro niet gelukt is.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Als je in de app op het hamburger menu links bovenin drukt staat er als het goed is switch to console streaming.
Door daarop te drukken zie je een xbox en staat eronder de knop setup New xbox. Vanuit daar kan je je xbox toevoegen.

Ik ben inderdaad insider maar heb niks extra ingesteld voor het streamen. Hopelijk kom je eruit op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:22:
[...]

Ik als souls-like-gameplay-fan moet hem nog steeds uitspelen, kan me er niet toe zetten.
Terwijl ik Dark Souls Remastered onlangs in één ruk op 1000 GS heb gezet.
Laat ik maar niet beginnen over Remnant From The Ashes, nog zo'n titel die je helemaal opslokt waar dat voor mij door Sekiro niet gelukt is.
Remnant staat ook nog op mijn lijstje. Maar die is volgens mij heel erg coop based?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft trouwens bij de x ook de hdd vervangen met een ssd? Ik heb dat vandaag gedaan en spellen als fallout 76 of red dead redemption 2 laden echt heel wat rapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ethereal81 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:45:
Oké, klein wtf-momentje via Marktplaats vandaag... Ging bij iemand in de buurt F1 2019 ophalen voor een prima prijs, vraagt ‘ie of ik ook interesse heb in een stuurtje. Momenteel geen centen voor, dus reageerde niet superenthousiast, maar ik mocht hem zo meenemen, stond toch maar in de weg.

Trekt ‘ie zo een Thrustmaster TMX Force Feedback uit de kast, plus een Wheelstand Pro. Met stomheid geslagen, aantal keer gevraagd of ‘ie het zeker wist, maar het werd daar niet gebruikt dus alsjeblieft, neem mee neem mee.

Nog steeds met stomheid geslagen. Ding was beetje stoffig en ruikt ietwat naar sigaren, maar werkt perfect en heb de eerste rondjes er al opzitten. Echt bizar, en ongelooflijk blij mee!
Nice. Kost bij elkaar toch 200+ nieuw. Zal ie wel op zijn lazer hebben gekregen dat het in de weg stond haha.

Overigens heb ik hier ook een paar maanden een stuurtje, de TX variant overigens, maar vind het toch wel lastig om gevoel te krijgen met zo'n ding dat ie maximaal aan het sturen is. Op de 1 of andere manier heb ik het idee dat ik met een controller toch wat strakker kan rijden door sommige bochten heen, ook al beperk ik de rotatie. Zal met de kerst maar weer wat proberen, want is zonde om het inderdaad niet vaker te gebruiken.

Ik ben wel blij dat de controllers compatible lijken te gaan worden met de volgende generatie, dus dan is zo'n stuurtje helemaal handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
Leijenman schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:28:
[...]

Als je in de app op het hamburger menu links bovenin drukt staat er als het goed is switch to console streaming.
Door daarop te drukken zie je een xbox en staat eronder de knop setup New xbox. Vanuit daar kan je je xbox toevoegen.

Ik ben inderdaad insider maar heb niks extra ingesteld voor het streamen. Hopelijk kom je eruit op deze manier
Je moet toch nog wat extra instellingen doen.
Ten eerste zorgen dat je insider bent, hierna zal er een update plaats vinden. Daarna moet je betreffende controller goed controleren op laatste firmware bij mij moest hij worden bijgewerkt.

Hierna kan je inderdaad zonder problemen streamen naar elke device , top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:42:
Wie heeft trouwens bij de x ook de hdd vervangen met een ssd? Ik heb dat vandaag gedaan en spellen als fallout 76 of red dead redemption 2 laden echt heel wat rapper.
Heb ik ook gedaan, erg prettig zeker omdat het systeem ook sneller werkt nu IPV bij een externe.

En bij verkoop volgend jaar de HDD weer terug :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nog even de melding dat Subnautica in GamePass zit:
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Erg toffe survival game die wat minder agressie bevat dan de meeste survival games, maar ook wel eng kan zijn. En sommige lessen die je leert zijn heeeel waardevol, maar ook heel kostbaar. Blijf je aan de bovenkant van het water dan kun je daar een mooie basis bouwen in alle rust. Maar je kunt ook de verhalen gaan ontdekken of allerlei voertuigen in elkaar zetten met de spullen die je kunt craften. En de grotere basis of schepen kunnen ook enorm veel spullen opslaan.

Review

Een 9.1 voor een indie-titel survival game lijkt me vrij hoog, niet?

Ik vond hem zelf overigens leuker zonder food/water te regelen. De game is al lastig genoeg, wat dat betreft.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 14-12-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Martinspire schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:00:

Erg toffe survival game die wat minder agressie bevat dan de meeste survival games, maar ook wel eng kan zijn. En sommige lessen die je leert zijn heeeel waardevol, maar ook heel kostbaar. Blijf je aan de bovenkant van het water dan kun je daar een mooie basis bouwen in alle rust. Maar je kunt ook de verhalen gaan ontdekken of allerlei voertuigen in elkaar zetten met de spullen die je kunt craften. En de grotere basis of schepen kunnen ook enorm veel spullen opslaan.

Review
[YouTube: Subnautica Review]

Jammer dat het weer zo halfslachtig SF sfeertje heeft. Dergelijke titels schreeuwen om meer realisme. Er was een tijd sprake van de komst van Stranded Deep naar de PS4/Xbox meen ik, jammer dat dat in de kiem gesmoord is zo het lijkt :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exorcist schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:20:
[...]

Jammer dat het weer zo halfslachtig SF sfeertje heeft. Dergelijke titels schreeuwen om meer realisme. Er was een tijd sprake van de komst van Stranded Deep naar de PS4/Xbox meen ik, jammer dat dat in de kiem gesmoord is zo het lijkt :|
Ik vond het SF sfeertje anders prima. Ik weet niet wat je verwachtte, maar het blijft een game die vooral draait om de waterwereld en hoe je daar gaat overleven. Er zijn wat technologieën om te vinden en toe te passen, wellicht dat je wat diepgang daarin wilde of dat de wereld wat mysterieus blijft, maar ik vond dat de game toch wel genoeg antwoorden bood op de vragen die je als speler hebt bij aanvang van de titel. En hoe realistischer, hoe lastiger, hoe kleiner de doelgroep. Ik denk dat ze de game toch voor een breed publiek wilde maken en wat mij betreft is dat wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Martinspire schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:25:
[...]

Ik vond het SF sfeertje anders prima. Ik weet niet wat je verwachtte, maar het blijft een game die vooral draait om de waterwereld en hoe je daar gaat overleven. Er zijn wat technologieën om te vinden en toe te passen, wellicht dat je wat diepgang daarin wilde of dat de wereld wat mysterieus blijft, maar ik vond dat de game toch wel genoeg antwoorden bood op de vragen die je als speler hebt bij aanvang van de titel. En hoe realistischer, hoe lastiger, hoe kleiner de doelgroep. Ik denk dat ze de game toch voor een breed publiek wilde maken en wat mij betreft is dat wel gelukt.
Ik verwachte exact wat jij zegt. De waarheid was het SF schilletje eromheen en dat trek ik gewoon niet, dus heb ik 'm weer netjes verwijderd. Ben dan niet de doelgroep ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 16:17
Zo ook eindelijk weer bijgelezen :+

Nieuwe Xbox komt hier zo snel mogelijk als opvolger van de huidige bakbeest die hier staat :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op zondag 15 december 2019 @ 03:30:
[...]

SF sfeertje ?
Ben dol op Street Fighter !
Ik ook! (Maar toen kwam sf5 :( )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:33
Ik heb me laatst savonds even Hellblade opgestart, maar wat is dat een heerlijke game. Lekker rustig, maar wel trippy. Met allemaal die stemmen die door m’n surround setje vliegen, klinkt het waanzinnig :D
De optie voor hoge framerate, resolutie of details kan ik wel waarderen. Game ziet er ook mooi uit!

[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 15-12-2019 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben bezig met My Friend Pedro. Een gamepass titel. Erg tof! Ben nu bezig met elk level op S rank te krijgen. Moet er nog 8 van de 40 :). Gaat me vandaag of morgen wel lukken.

Alleen is dit wel een game die echt zoveel beter speelt met een Elite controller. Er gebeurd zoveel op het scherm en voor de S ranks kun je eigenlijk amper geraakt worden, dus het is zaak om altijd in control te zijn over je character. Met een normale controller zonder de flips achter op de controller is dat volgens mij amper te doen. :)

Oja, gamepass is awesome!

Zit wel te overwegen om de special edition van Ori te kopen. Als die te koop is in Nederland that is...

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-12-2019 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:04:
Ik ben bezig met My Friend Pedro. Een gamepass titel. Erg tof! Ben nu bezig met elk level op S rank te krijgen. Moet er nog 8 van de 40 :). Gaat me vandaag of morgen wel lukken.

Alleen is dit wel een game die echt zoveel beter speelt met een Elite controller. Er gebeurd zoveel op het scherm en voor de S ranks kun je eigenlijk amper geraakt worden, dus het is zaak om altijd in control te zijn over je character. Met een normale controller zonder de flips achter op de controller is dat volgens mij amper te doen. :)

Zit wel te overwegen om de special edition van Ori te kopen. Als die te koop is in Nederland that is...
My Friend Pedro is idd erg tof. Had mijn Elite nog niet ingesteld maar kwam er idd al snel achter dat dit bijna een must is om S rank te halen. Ik heb nu nog maar 1 of 2 op S rank maar ben niet zo pro hierin :D

Gamepass is idd awesome want morgen komt ook *honk* Untitled *honk* Goose *honk* _/-\o_ Gewoon dag 1 in gamepass, je weet wel, die dienst waar ontwikkelaars helemaal niks aan verdienen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Nog 3 dagen en dan the Witcher 3 in Gamepass... kom ik de kerst wel mee door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:04:

Het is een fijn spel! Ik dacht eerst dat de controls te los waren. Dat valt echter wel mee. Als je de smaak te pakken hebt, kun je echt toffe dingen doen om je combo gaande te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb mijn oude xbox one aan mijn neefje gegeven, nu is hij geïnteresseerd in gamepass. Nu wou ik gamepass ultimate gaan nemen maar heb al een keer gebruik gemaakt van de 1 euro per maand deals. Kan je dan niet meer het stapelen van maanden voor 1 euro doen bij bv een jaar xbox live ?
Lijkt me wel leuk kan ik samen bepaalde spellen spelen met hem ik op pc hij op xbox.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:05:
Heb mijn oude xbox one aan mijn neefje gegeven, nu is hij geïnteresseerd in gamepass. Nu wou ik gamepass ultimate gaan nemen maar heb al een keer gebruik gemaakt van de 1 euro per maand deals. Kan je dan niet meer het stapelen van maanden voor 1 euro doen bij bv een jaar xbox live ?
Lijkt me wel leuk kan ik samen bepaalde spellen spelen met hem ik op pc hij op xbox.
Eenmaal per account. Hij kan daarvoor wel een nieuw account aanmaken. Of jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:08:
[...]

Eenmaal per account. Hij kan daarvoor wel een nieuw account aanmaken. Of jij.
Owh das een goede optie idd. Of pak account van mijn broertje die hem gebruikt niet meer. Thnx ga dit proberen !
Werkt dit eigenlijk ook op pc dan ? Meerdere accounts ? Volgens mij is mn xbox account gelinked aan mn hele windows account.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 16-12-2019 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:12:
[...]

En klaar! Erg toffe game. De 25e op trueachievements :p
Hoe heb je de elite ervoor ingesteld? Vind het ook wel leuk om straks nog een keer te doen om zoveel mogelijk S rating te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:57:
[...]

Hoe heb je de elite ervoor ingesteld? Vind het ook wel leuk om straks nog een keer te doen om zoveel mogelijk S rating te krijgen
Rechter boven paddle = A (jump)
Linker boven paddle = LB (dodge)
Right bumper = Vierpunt druktoets omhoog (weapon wheel) De RB heeft verder geen enkele functie in de game.

:)

Anders vond ik het echt niet te doen. Y gebruikte ik niet zo vaak dat ik het als een paddle wilde gebruiken op de achterkant. Vind 2 paddles nog steeds het fijnste.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-12-2019 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 21:22
Hebben anderen hier er ook last van dat de X360 games via GWG niet (meer) goed kunnen worden aangeschaft?

Heb al zo'n 3 of 4 maanden dat de eerste popup wel verschijnt, dat ik met Paypal kan betalen (0 euro/gratis) en dat er daarna een spinner verschijnt die oneindig door blijft gaan. Het is alsof er een request wordt gedaan maar deze nooit een respons ontvangt.

Initieel dacht ik dat het misschien met PiHole, adblock of Ghostery te maken kon hebben, maar na het uitschakelen van die tools zit ik nog steeds te wachten tot de X360 purchase wordt geaccepteerd.
2 maanden geleden ook via de XONE geprobeerd om te 'kopen', maar ook daar faalt het proces.

Daarentegen gaan de One games wel allemaal goed.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jan_V schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:00:
Hebben anderen hier er ook last van dat de X360 games via GWG niet (meer) goed kunnen worden aangeschaft?

Heb al zo'n 3 of 4 maanden dat de eerste popup wel verschijnt, dat ik met Paypal kan betalen (0 euro/gratis) en dat er daarna een spinner verschijnt die oneindig door blijft gaan. Het is alsof er een request wordt gedaan maar deze nooit een respons ontvangt.

Initieel dacht ik dat het misschien met PiHole, adblock of Ghostery te maken kon hebben, maar na het uitschakelen van die tools zit ik nog steeds te wachten tot de X360 purchase wordt geaccepteerd.
2 maanden geleden ook via de XONE geprobeerd om te 'kopen', maar ook daar faalt het proces.

Daarentegen gaan de One games wel allemaal goed.
Via de webbrowser liep ik hier gisteren toevallig ook tegenaan (maar volgens mij was dat al langer zo) via de xbox one x lukt het me wel. (terwijl het bij mijn dochter nog steeds niet lukt ondanks dat er een credit card in de xbox one store er aan hangt, heeft ms niet over nagedacht..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 22:23
Sinds Black Friday heb ik ook een One S in huis samen met Gamepass, fijne combinatie! Alles werkte prima totdat dochterlief deze week de knop van het stekkerblok (die normaal verborgen ligt..) vond en indrukte. TV, XBox, Apple TV en Sonos Beam gingen daarmee uit.

Op zich ging alles zonder problemen weer aan, alleen nu heb ik ineens problemen met de Sonos. Deze wordt door de TV niet meer herkend (aangesloten via HDMI). Via de Sonos app geprobeerd de TV te installeren, die gaf een melding over een conflict met een ander HDMI apparaat. Uiteindelijk zo er achter gekomen dat als ik de XBox uit de TV trek en de TV aan zet, dan wordt de Sonos wel gevonden.

Google vertelde me dat dit waarschijnlijk door CEC komt. Ik heb alle opties om de TV automatisch aan en uit te zetten bij zowel Apple TV als XBox uitgezet, maar het mocht niet baten. Verder ook nog ergens op Reddit gevonden dat dit probleem verholpen zou moeten worden met een Xbox update van Microsoft van vorig jaar, maar ik ben echt up-to-date. Heeft iemand nog suggesties? Steeds achter de TV kruipen om een kabeltje los te halen of vast te maken schiet niet echt op. Vreemd ook dat het voordat de stroom er af ging zonder problemen werkte (met CEC).

Ik heb overigens een 65inch OLED van LG van dit jaar. De C9 is dat volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
kevlar01 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:27:
Nog 3 dagen en dan the Witcher 3 in Gamepass... kom ik de kerst wel mee door :)
Dat is wel heel vet. Sowieso toffe games de laatste tijd in de Gamepass (Outer Worlds, The Division en nu The Witcher). Overigens heb ik The Witcher zelf al. Weet je toevallig of de expansion packs er ook bij zitten? Ik heb ooit wel Hearts of Stone gekocht, maar ik zou Blood and Wine ook nog wel willen spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Untitled Goose Game nu met korting en in het awesome XBox Game Pass

Edit: via de GamePass app op mijn iphone laten installeren op mijn One X. Voor het eerst dat ik dan eindelijk eens werkende push notificaties krijg dat de installatie gestart is en dat de installatie gereed is. Vond die app toch wat brakjes de laatste tijd. Zoeken op Untitled Goose levert ook niks op. Je moet echt op het home screen in een van de vensters klikken die voorbij scrollen welke nieuwe games zijn toegevoegd wil je de game installeren.

[ Voor 39% gewijzigd door MRE-Inc op 17-12-2019 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Wekko

De Xbox heeft geen HDMI CEC, enige wat hij kan doen is met een Ir blaster van de Kinect, daarom zijn de opties wel aanwezig.

HDMI cec is sowieso niet echt een stabiel iets;-)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
LuisjeNL schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:52:
@Wekko

De Xbox heeft geen HDMI CEC, enige wat hij kan doen is met een Ir blaster van de Kinect, daarom zijn de opties wel aanwezig.

HDMI cec is sowieso niet echt een stabiel iets;-)
Aha..hij kon wel mijn TV herkennen en dus automatisch aan- en uitgaan kon ik inschakelen (eigenlijk weet ik niet zo goed of dit ook gewerkt heeft bedenk ik nu). Wat zou het nog kunnen zijn dat de XBox dan doorstuurt dat dit conflict veroorzaakt? Ik heb ook de standby modus uitgezet, dat werkte ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Goelan schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:28:
[...]

Dat is wel heel vet. Sowieso toffe games de laatste tijd in de Gamepass (Outer Worlds, The Division en nu The Witcher). Overigens heb ik The Witcher zelf al. Weet je toevallig of de expansion packs er ook bij zitten? Ik heb ooit wel Hearts of Stone gekocht, maar ik zou Blood and Wine ook nog wel willen spelen.
Waarschijnlijk de standaard versie. Kan wel zijn dat de expansions goedkoper zijn met Gamepass, maar pin me er niet op vast... En anders hopen dat het in de sale komt met kerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@Wekko

Ik heb het net even met een one s uitgeprobeerd, het werkt toch zoals jij beschreven hebt (HDMI cec, maar zat er orgineel niet op)

Ga naar: settings - general - tv/display - device control
Gooi daar al je apparaten er uit.
(Ik zou dan de Xbox even compleet uitzetten inclusief al je andere apparaten)
Daarna de tv/audio weer opnieuw instellen.

En mocht dat niet helpen dan opnieuw instellen met een andere volgorde van je apparaten(om de beurt cec aanzetten enzo), kan wel eens lastig zijn.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
@LuisjeNL , dank je, ga ik vanavond proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 14:38
Martinspire schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:00:

Review
[YouTube: Subnautica Review]

Ik vond hem zelf overigens leuker zonder food/water te regelen. De game is al lastig genoeg, wat dat betreft.
Ik ben blij verrast met Subnautica, gestart vanwege een gamepass quest maar toch blijven spelen. Moet alleen wel zeggen dat de slowdowns en het extreem trage saven irritatie puntjes beginnen te worden. Maar behalve dat, prima game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor wie de Ultimate GamePass conversie de vorige keer gemist heeft OF inmiddels alweer moet verlengen:

https://nl.pepper.com/kor...te-voor-de-2e-keer-128176

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

heeft iemand nog tips voor kid friendly racing games die splitscreen ondersteunen?

Mijn dochters zijn dol op Driver San Francisco (xbox360) en ik vroeg me af of er iets vergelijkbaars was voor Xbox one.
Niet te hardcore, liefst met mooie scenery/graphics en leuke gameplay.

Ik vond Beach Buggy Racing wat een beetje overkomt als een poor mans mario karts.. iemand ervaring daarmee?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Notna schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:57:
Voor wie de Ultimate GamePass conversie de vorige keer gemist heeft OF inmiddels alweer moet verlengen:

https://nl.pepper.com/kor...te-voor-de-2e-keer-128176
Zie day goedkoopste manier via Brazilië xbox live gold kopen op bv cdkeys. Is 27 euro de jaar. Maar moet dit via vpn geactiveerd worden?

Edit nee lees nu moet met vpn.. heb niet zo veel zin in dat gekloot dus denk dat gewoon goedkoopste niet region locked koop.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 17-12-2019 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
ToolkiT schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:20:
heeft iemand nog tips voor kid friendly racing games die splitscreen ondersteunen?

Mijn dochters zijn dol op Driver San Francisco (xbox360) en ik vroeg me af of er iets vergelijkbaars was voor Xbox one.
Niet te hardcore, liefst met mooie scenery/graphics en leuke gameplay.

Ik vond Beach Buggy Racing wat een beetje overkomt als een poor mans mario karts.. iemand ervaring daarmee?
Beach Buggy Racing komt oorspronkelijk vanaf iOS/Android.

Crash Team Racing Nitro-Fueled en Trackmania Turbo hebben beide splitscreen en zouden best opties knnen zijn.

Hier staan nog een aantal andere alternatieven: https://binge.co/what-are...split-screen-racing-games

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 17-12-2019 11:46 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Wom schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:44:
[...]

Beach Buggy Racing komt oorspronkelijk vanaf iOS/Android.

Crash Team Racing Nitro-Fueled en Trackmania Turbo hebben beide splitscreen en zouden best opties knnen zijn.

Hier staan nog een aantal andere alternatieven: https://binge.co/what-are...split-screen-racing-games
Ah, Forza Horizon 3 heb ik al maar had nog geen splitscreen optie ontdekt :)
Project CARS 2 zat ook bij mijn bundle, maar nog niet eens aan toe gekomen.. maar ik vrees dat dat een iets te serieuze sim is voor mijn dochters..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

ToolkiT schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:52:
[...]

Ah, Forza Horizon 3 heb ik al maar had nog geen splitscreen optie ontdekt :)
Project CARS 2 zat ook bij mijn bundle, maar nog niet eens aan toe gekomen.. maar ik vrees dat dat een iets te serieuze sim is voor mijn dochters..
En Sonic Racing niet te vergeten ;) mijn kids hebben hier op de x360 veel plezier aan gehad. Heb dit spel op de One nog niet, maar ben wel van plan deze aan te schaffen. (ooit) >:)

Nog een mogelijke kandidaat: Cars 3. Weet alleen niet of deze games split-screen ondersteunen.

[ Voor 14% gewijzigd door GS88 op 17-12-2019 12:29 ]

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

v8power67 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:32:
[...]

Zie day goedkoopste manier via Brazilië xbox live gold kopen op bv cdkeys. Is 27 euro de jaar. Maar moet dit via vpn geactiveerd worden?

Edit nee lees nu moet met vpn.. heb niet zo veel zin in dat gekloot dus denk dat gewoon goedkoopste niet region locked koop.
Ik heb het een paar weken geleden zo gedaan:
- Koop 3 maanden Gamepass PC voor €1
- Koop meerdere 1 maand keys voor Gamepass PC
- Bij het activeren van de keys steeds recurring payments aanzetten en daarna gelijk weer uitzetten, hierdoor krijg je elke keer 1 maand extra
- Als laatste de upgrade naar Gamepass Ultimate voor €1, dit levert ook nog 3 maanden extra op

Ik was rond de €29 kwijt voor anderhalf jaar Gamepass Ultimate, achteraf gezien spijt dat ik niet meer heb genomen, maar er komt vast nog wel en aanbieding voorbij in het komende jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:24

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SD5k schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:47:
[...]

Ik heb het een paar weken geleden zo gedaan:
- Koop 3 maanden Gamepass PC voor €1
- Koop meerdere 1 maand keys voor Gamepass PC
- Bij het activeren van de keys steeds recurring payments aanzetten en daarna gelijk weer uitzetten, hierdoor krijg je elke keer 1 maand extra
- Als laatste de upgrade naar Gamepass Ultimate voor €1, dit levert ook nog 3 maanden extra op

Ik was rond de €29 kwijt voor anderhalf jaar Gamepass Ultimate, achteraf gezien spijt dat ik niet meer heb genomen, maar er komt vast nog wel en aanbieding voorbij in het komende jaar.
is dit een terugkerende cq continue actie? Lees er hier al minstens een maand over. Nu even mijn budget voor andere dingen nodig, maar voor komende zomer misschien wel interessant.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1 ... 30 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.