Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 22:27:

Sata2 zou voor een hdd niet zo veel uit moeten maken, die gaat tot 150 MB/s. Van die 2.5inch laptop schijfjes halen vaak niet meer dan 90 MB/s sequentieel. Bij lezen en schrijven tegelijk zakt die performance nóg veel verder in. Je hoeft niet gek op te kijken als je dan 5-10 MB/s ziet voorbij komen. Een 7200rpm externe hdd zal al een stuk sneller zijn. Die lopen AFAIK tussen de 150MB/s en 220 MB/s sequentieel (waarbij vroeger USB 2.0 dat tot 40 MB/s beperkte).
Secondair moet je rekening houden met het OS, veel tests doen uitsluitend laadtijden van games, maar dat is maar 1 aspect van de algehele snelheid. In een game bv een clip maken, bericht sturen of friends openen is allemaal OS operaties die ook de interne schijf gebruiken, FIFA is bv bizar veel trager in het menu tijdens een game dan als hij op een externe (H of SDD) staat. Helemaal leuk als er een download op de achtergrond ook doorloopt, die schijf maakt overuren :P

Mijn interne schijf heeft nog nooit een game erop gehad (buiten wat verplaatsen), 1TB en 750GB SSD's waar alles vanaf draait, zeker rond blackfriday gaan die SSD"s zo belachelijk goedkoop, heb je alleen nog wat behuizingen nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2019 17:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Untiteled Goose komt naar de Xbox.

https://www.trueachieveme...d-Goose-Game/achievements

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:28:
[...]

Volgens mij is The Talos Principle ook al best wel een oude game. Oorspronkelijke release date is 2014. Dus denk dat je dat mee moet nemen in het lezen van de reviews :)
Zijn reviews van afgelopen 3 maanden.
Laten we het er maar op houden dat meningen verschillen ;)
Moet zeggen dat het best langdradig begint te worden, meer een spel voor zo nu en dan een uurtje tussendoor.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:40:
[...]

Zijn reviews van afgelopen 3 maanden.
Laten we het er maar op houden dat meningen verschillen ;)
Moet zeggen dat het best langdradig begint te worden, meer een spel voor zo nu en dan een uurtje tussendoor.
Zegt de man met alle achievements in AC Origins. :) Oddysey is minder een sleur aan het einde. Je hoeft niet je best te doen te levelen door fetch quests te doen. De zeer lange quest, dat de hele game meegaat, is interessant genoeg en levert bergen xp en resources op. Al blijft het een AC game. Dat betekent elke keer terug naar de questgiver voor een (saai) gesprek en je XP. Ik vind Oddysey toffer dan Origins. Laat hem vooral op exploration en normal staan. Dan heb je een niet-voorgekauwde spel met voldoende diepgang tijdens de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Sinterklaas Battlefield V gekregen. Moet zeggen dat de single player nog niet mee valt zeg. Ik kom van Rage 2 af en moet even wennen aan het tempo en de besturing van alles merk ik. Of is de single player voor iedereen zo lastig?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 06:41
Eerlijk gezegd ben ik gestopt met Battlefield v in de woestijn missie. Bij iedere keer dat ik doodging kon ik het hele stuk weer overnieuw beginnen.
Vond er niet veel aan.
Had het spel niet zelf gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:22:
Met Sinterklaas Battlefield V gekregen. Moet zeggen dat de single player nog niet mee valt zeg. Ik kom van Rage 2 af en moet even wennen aan het tempo en de besturing van alles merk ik. Of is de single player voor iedereen zo lastig?
Ik kan me niet herinneren dat het moeilijk was. Wel dat je voorzichtig moest spelen. Beetje achter cover hangen en snipen ipv de aanval zoeken. Aan de achievements te zien heb ik hem in 5 uur uitgespeeld op hardcore. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:29
Raad je wel de moeilijkste difficulty af bij de single player van Battlefield. Dat is bijna niet te doen. Grotendeels van de singleplayer missies is toch niet ontdekt worden en overal langs sluipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:13:
[...]

Die woestijn was een hel op hardcore }:|
Maar niks vergeleken bij 10 airstrikes op een AA gunner, zo jammer die chievo :|
Bedoel je toevallig death from above? Als je wilt lachen kan ik nog wel filmpjes posten van een dronken @exactor it die een poging doet tot vliegen? :+
quorumz schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:19:
hmm, heb KH3 nog geen eens uitgespeeld, had me erg leuk geleken maar teveel van hetzelfde en naar mijn gevoel geluk hebben met je knoppen rammen..

[YouTube: Kingdom Hearts III Re: Mind DLC Trailer (December 2019) Releases January 23, 2020]
KH3 is een van de grootste miskopen die ik heb gedaan het afgelopen jaar. Aan het verhaal kon ik geen touw aan vastknopen, maar dat had ik ook wel een beetje verwacht en zou ik niet erg vinden als de gameplay oké was. Maar zoals je zegt, het was voor mij een grote buttonspam zonder dat ik er logica in zag...

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2019 19:22 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:23:
[...]

Die ja :r
Maar gamefilmpjes van dronken members zijn natuurlijk altijd welkom })
Op zijn hoogst aangeschoten!

Vanquish is echt een leuke game! Heb hem op de 360 best lang gespeeld. Niet alle achievements gehaald (te moeilijk voor mij) maar wel veel lol. Je kunt echt zieke moves uithalen in dat spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:34
Bizar, al sinds de One uit is er een staan. Nu met de acties toch maar een X gehaald om alles uit de OLED te halen, werkt de disc drive niet :/ hij ziet dat er schijf in zit (geluidje van eject verandert) maar hij slikt hem niet in. Maar weer aangemeld voor retour en een nieuwe besteld. Wel weer balen, al die games downloden duurt zo tergend lang. En live gebruikt niet de volle 500 down bekabeld, maar maar maximaal kortstondig de helft daarvan :(

Horizon Lego ga ik mij overigens goed mee vermaken denk ik :)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Ophidian schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:14:
Wel weer balen, al die games downloden duurt zo tergend lang. En live gebruikt niet de volle 500 down bekabeld, maar maar maximaal kortstondig de helft daarvan :(
Ja dit vind ik erg vreemd blijven. Heb zelf een Gigabit verbinding, maar zowel m'n Xbox One X als de Microsoft Store op m'n Windows 10 computer komen de downloads niet boven de 300Mbps. (Terwijl een Origin, Steam of Uplay op pc gewoon met hoge snelheid downloaden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50
Ophidian schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:14:
Bizar, al sinds de One uit is er een staan. Nu met de acties toch maar een X gehaald om alles uit de OLED te halen, werkt de disc drive niet :/ hij ziet dat er schijf in zit (geluidje van eject verandert) maar hij slikt hem niet in. Maar weer aangemeld voor retour en een nieuwe besteld. Wel weer balen, al die games downloden duurt zo tergend lang. En live gebruikt niet de volle 500 down bekabeld, maar maar maximaal kortstondig de helft daarvan :(

Horizon Lego ga ik mij overigens goed mee vermaken denk ik :)
Dat zal met de beperkte snelheid van de interne harde schijf te maken hebben, zie paar posts eerder.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:45:
[...]

Dat zal met de beperkte snelheid van de interne harde schijf te maken hebben, zie paar posts eerder.
Nee hoor, ook met een SSD, of zoals Cerenas zegt op de PC ook... Microsoft lijkt gewoon niet echt volle bak snelheid te bieden voor downloads. Bij Sony overigens precies hetzelfde (ook ondanks SSD in de Pro) of misschien nog wel erger, terwijl inderdaad over het algemeen andere game stores op de PC je vaak je volledige bandbreedte dicht laten trekken.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50
Finraziel schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:03:
[...]

Nee hoor, ook met een SSD, of zoals Cerenas zegt op de PC ook... Microsoft lijkt gewoon niet echt volle bak snelheid te bieden voor downloads. Bij Sony overigens precies hetzelfde (ook ondanks SSD in de Pro) of misschien nog wel erger, terwijl inderdaad over het algemeen andere game stores op de PC je vaak je volledige bandbreedte dicht laten trekken.
Ben dit jaar van 500 naar 300 Mbps gegaan dus dat kan ik helaas niet testen. Op de pc met 300 Mbps in ieder geval niets aan de hand. Forza is iets van 70 GB dus dan praat je over 32 minuten.

Op de xbox had ik last van enorme vertraging wanneer er een andere game open stond en ook daarbuiten fluctueerde de snelheid nogal en dat beeld leek vooral op het fenomeen dat je ziet wanneer een download direct installeert en dus wacht op je opslag medium en dat opslag medium te traag is.

(Twee keer forza geinstalleerd op PC en twee keer op de xbox omdat ik dacht dat ultimate bij gamepass zat :P, steeds na bepaalde tijden dezelfde vertragingen bij de xbox. Ook andere games gezien die met 250-300 begonnen. Verder allemaal niet zo gek, de xbox is gewoon een pc :+ ).

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 10-12-2019 01:25 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Untitled Goose in Gamepass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent wel erg enthousiast. :+ Ik zag een filmpje van videogame dunky over dit spel. Zag er wel geinig uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:04:
[...]

Je bent wel erg enthousiast. :+ Ik zag een filmpje van videogame dunky over dit spel. Zag er wel geinig uit.
*angry honk noises*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:54
Beste Xbox spelers, Ik heb een vraag.

Eerst de situatie:
Ik heb een "Pleeg" broertje die wel eens op mijn Xbox speelt. Nu wil hij graag Forza Horizon 4 kopen. Nu zie ik dat alleen de key een stuk goedkoper is dan het spel op een schijf en wil dan ook graag een Forza Horizon 4 key kopen.

Zelf heb ik een Xbox account met Gold. Nu had ik het idee om een nieuw outlook.com account aan te maken en daar de key aan toe te voegen, dan heeft hij ook zijn eigen account, maar dus dan nog wel zonder Gold.

De vraag: Kan ik een Forza Horizon 4 key kopen en toevoegen op een kaal Xbox account zonder gold. En is het spel dan speelbaar als ik het account toevoeg op mijn Xbox?

mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Bakkertje_01 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:00:
Beste Xbox spelers, Ik heb een vraag.

Eerst de situatie:
Ik heb een "Pleeg" broertje die wel eens op mijn Xbox speelt. Nu wil hij graag Forza Horizon 4 kopen. Nu zie ik dat alleen de key een stuk goedkoper is dan het spel op een schijf en wil dan ook graag een Forza Horizon 4 key kopen.

Zelf heb ik een Xbox account met Gold. Nu had ik het idee om een nieuw outlook.com account aan te maken en daar de key aan toe te voegen, dan heeft hij ook zijn eigen account, maar dus dan nog wel zonder Gold.

De vraag: Kan ik een Forza Horizon 4 key kopen en toevoegen op een kaal Xbox account zonder gold. En is het spel dan speelbaar als ik het account toevoeg op mijn Xbox?

mvg
Iedereen die op jouw "Home" console speelt heeft automatisch Gold als jij dat ook hebt. Per console is er maar één account nodig dat geabonneerd is op Xbox Live Gold.

Heb jij maar één Xbox One? Dan is dat automatisch jouw Home console. Dit kan je eventueel controleren via: Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijke instellingen -> Mijn Home Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:54
Caayn schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:17:
[...]
Iedereen die op jouw "Home" console speelt heeft automatisch Gold als jij dat ook hebt. Per console is er maar één account nodig dat geabonneerd is op Xbox Live Gold.

Heb jij maar één Xbox One? Dan is dat automatisch jouw Home console. Dit kan je eventueel controleren via: Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijke instellingen -> Mijn Home Xbox.
thnx, dan moet het wel goed gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Bakkertje_01 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:18:
[...]

thnx, dan moet het wel goed gaan!
Let wel op dat je nog steeds reclame krijgt voor Xbox Live Gold als je op een ander account zit... Je pleegbroertje kan hierdoor nog wel banners voor Xbox Live Gold op zijn dashboard krijgen. Zo krijgt mijn vriendin reclame op het dashboard voor Xbox Live Gold terwijl mijn account Gold heeft en zij daardoor ook :F

Xbox support pagina over het delen van Xbox Live Gold: https://beta.support.xbox...ox-live-gold-subscription

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:58:
Weer bewijst gamepass zijn waarde weer :p
Heb vrienden die nog nooit een Xbox hebben gehad die toch voor de Black Friday Digital only zijn gegaan icm Gamepass. Er gaat een wereld voor hun open kan ik je vertellen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:04:
[...]

Haha ja ik had deze een keer gezien. Dat commentaar van die gast is echt hilarisch. Let op spoiler alert!!! Je ziet namelijk precies wat je moet doen in de game om hem uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Tweede Elite Controller Series 2, eerst had al van dag 1 last van een rechter sticky trigger, nieuwe gekregen in Mediamarkt, nu bezig met opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Wom schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:01:
[...]

Heb vrienden die nog nooit een Xbox hebben gehad die toch voor de Black Friday Digital only zijn gegaan icm Gamepass. Er gaat een wereld voor hun open kan ik je vertellen.
Ik heb hetzelfde gedaan, €99 voor de Xbox en nog geen €30 voor anderhalf jaar Game Pass.

Forza Horizon 4 bevalt goed tot nu toe, ik had echt behoefte aan zo'n game op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond na lange tijd weer met de oude Xenoverse 2 groep gespeeld, zijn duidelijk ons niveau kwijt na langer dan een half jaar niet spelen. Maar toch vond ik deze video's het delen waard :)

[Streamable: https://streamable.com/dldge]

[Streamable: https://streamable.com/t7lua]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Ik zou het eigenlijk moeten weten nu ik voor de 12e keer mijn Xbox mag opsturen naar Microsoft, maar hoe meld ik de console aan bij UPS? Heb een label ontvangen maar geen informatie over hoe aan te melden en bij UPS kan ik alleen nieuwe zendingen aanmaken, geen vooraf betaalde aanmelden?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MRE-Inc schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:12:
[...]

Haha ja ik had deze een keer gezien. Dat commentaar van die gast is echt hilarisch. Let op spoiler alert!!! Je ziet namelijk precies wat je moet doen in de game om hem uit te spelen.

[YouTube: Untitled Goose Game. is epic]
Die gast heeft geloof ik het grootste youtube kanaal.. ik had nog nooit een filmpje van hem gezien maar hij is idd wel erg grappig :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• MRE-Inc

MRE-Inc

ToolkiT schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:26:
[...]

Die gast heeft geloof ik het grootste youtube kanaal.. ik had nog nooit een filmpje van hem gezien maar hij is idd wel erg grappig :)
:X Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd, want ik heb nog nooit van hem gehoord en ook nog nooit een filmpje van hem gezien. Dit filmpje was idd wel grappig.

Hoop alleen dat de controls een beetje goed zijn bij dit soort games. Het is toch voornamelijk point en klik werk normaal gesproken....

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MRE-Inc schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:47:
[...]

:X Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd, want ik heb nog nooit van hem gehoord en ook nog nooit een filmpje van hem gezien. Dit filmpje was idd wel grappig.

Hoop alleen dat de controls een beetje goed zijn bij dit soort games. Het is toch voornamelijk point en klik werk normaal gesproken....
Ik kende hem ook alleen van naam hoor.. hij is wel eens in opspraak geweest, vandaar..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:30

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Phusebox schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:00:
Ik zou het eigenlijk moeten weten nu ik voor de 12e keer mijn Xbox mag opsturen naar Microsoft, maar hoe meld ik de console aan bij UPS? Heb een label ontvangen maar geen informatie over hoe aan te melden en bij UPS kan ik alleen nieuwe zendingen aanmaken, geen vooraf betaalde aanmelden?
Pak een telefoon, bel UPS et voila!
Label op de doos, zoek een inleverpunt, klaar.
https://www.ups.com/dropoff/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:30

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

SinergyX schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:46:
[...]

Label op de doos, zoek een inleverpunt, klaar.
https://www.ups.com/dropoff/
Haha dat kan ook, mijn manier is voor de luie gamers, dan wordt het pakketje bij je thuis opgehaald namelijk haha 8)

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:26

Acid_Burn

uhuh

Ik zou het eigenlijk moeten weten nu ik voor de 12e keer mijn Xbox mag opsturen naar Microsoft,
12 keer? Wat doe je met je xboxen?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Acid_Burn schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:04:
[...]

12 keer? Wat doe je met je xboxen?
Blijkbaar als je hem niet gebruikt gaat ie kapot door eenzaamheid. Had voor het eerst in 2 jaar een spel op disc gekocht en nu bleek mijn discdrive nooit te hebben gewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Dat is 1 keer... en de andere 11 keer dan?

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Wom schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:01:
[...]

Ik ben er ook zo een! 75 euro voor tweedehands all digital (koper had spijt en wilde toch met disc) en gamepass erbij.

Hoe krijg ik gamepass voor 30 euro voor 1.5 jaar?

Nu ori aan het spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 12-12-2019 13:50 ]

• Phusebox
Acid_Burn schreef op donderdag 12 december 2019 @ 13:33:
Dat is 1 keer... en de andere 11 keer dan?
Inclusief Xbox 360:

7x RROD (360)
2x Niet meer op te starten (One)
1x Helicopter imitiatie geluiden (One X)
1x Traag en unresponsive (One X)
1x Kapotte disc drive (One X)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Phusebox schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:41:
[...]

Inclusief Xbox 360:

7x RROD (360)
2x Niet meer op te starten (One)
1x Traag en unresponsive (One X)
1x Kapotte disc drive (One X)
Jij verzamelt gewoon alle issues voor alle users hier. Wel makkelijk; alles via jou laten lopen :Y

Ik heb ooit één keer een RROD gehad met launch 360. Verder nooit geen euvels gehad met de OG 360/360S/One/One X

Xbox Live ID:Notna8310

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Wow.. dan heb je echt maandagmorgen modellen gehad...
Ben blij dat ik nog noot problemen met mijn 360 en one s gehad heb.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

JSchut

.....

Phusebox schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:41:
[...]
Dit heb ik ook gehad met een Xbox One en een One X. Tenminste als we hetzelfde bedoelen. Een hele duidelijke contstante ratel.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Mijn X is ook al 3x heen en weer geweest, zelfs nu is hij niet 100% (Division 2 crashed nog steeds met artifacts), maar speel die game toch amper meer dus boeit me ook bar weinig :P

• Phusebox
Acid_Burn schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:54:
Wow.. dan heb je echt maandagmorgen modellen gehad...
Ben blij dat ik nog noot problemen met mijn 360 en one s gehad heb.
Reparatie bij Microsoft en controle is ook maar half werk... nu heb ik een Xbox One X gekregen met een disc erin van iemand anders... Fijn zo met transport een disc laten zitten.

Heb ook al eens Xbox-en gehad waarvan de case er scheef op zat.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Phusebox schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:06:
[...]

Reparatie bij Microsoft en controle is ook maar half werk... nu heb ik een Xbox One X gekregen met een disc erin van iemand anders... Fijn zo met transport een disc laten zitten.

Heb ook al eens Xbox-en gehad waarvan de case er scheef op zat.
Gratis game, service van de zaak :+

Heb met zowel mijn Xbox 360 (original en 2013 slim versie) en Xbox One (original 1TB versie) nog geen problemen gehad....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15

Letterlijk een pc toren met disc slot en eject button _O-
Nuja gezien de specs van next gen was dat no way dat dat in een elegante kleine verpakking ging zijn want dat is onhaalbaar qua koeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:59

Sagat

Is pappa x2!

Katmi schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 03:26:
[YouTube: Xbox Series X - World Premier - 4K trailer]

Nuja gezien de specs van next gen was dat no way dat dat in een elegante kleine verpakking ging zijn want dat is onhaalbaar qua koeling.
‘Additional pylons are required’

Maar het is wat het is, je kan altijd wachten op een s of xcloud.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Lelijkste award kan nog naar PS5 gaan dus we wachten af :P
Ale op zich is dit niet lelijk maar het gaat er toch al snel uit zien als een dikke receiver op je tv meubel ( of een grote vierkante Alexa met een air vent en groen licht on top , cannot unsee :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
Eindelijk weer een echt vette generatie consoles in plaats van die gare Jaguar-cores waar ze ons deze generatie mee hebben opgescheept. Echt een beste unit.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 13-12-2019 05:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind hem wel mooi op zich. Alleen niet slim, want iedereen met een normaal tv meubel kan nu wel vergeten dat de nieuwe Xbox er in past. Ik hoop alleen maar dat ie niet voor mijn tv uitkomt door de hoogte...

Lijkt mij trouwens een beetje het ronde prullenbak Mac Pro idee maar dan vierkant. Dus geen standaard pc tower config verwacht ik van binnen.

Hoogte lijkt toch wel flink te zijn. Bijna 30 cm?
Gaat bij mij al nergens passen op of in mijn tv meubel dus alleen al daarvoor zou ik voor het eerst in mijn leven naar een PlayStation moeten overstappen.

Crap.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2019 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:02
Ja, wat een mega ding. Misschien dat je hem nog neer kan leggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lijkt inderdaad op 30 cm uit te komen. 15 breed en 15 diep schat ik. Voor mij betekend dat het ding 8 cm van mijn tv blocked. En dan heb ik mijn tv nog best hoog boven het meubel hangen in tegenstelling tot wat gangbaar is.
Ernaast is geen plek, naast het meubel ook niet en er in pas dus ook niet. Zucht. Het enige dat ze voor mij fout konden doen was dit.

En dan zeggen ze dat ze een design hebben gemaakt dat moet verdwijnen in je entertainment center... Ehm, ja valt niet op tussen alle platte horizontale georiënteerde apparatuur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:24

https://www.windowscentra...izontally-well-vertically
The Xbox Series X will include a custom-designed CPU based on AMD’s Zen 2 and Radeon RDNA architecture. Microsoft is also using an NVMe SSD on Xbox Series X, which promises to boost load times. Xbox Series X will also support 8K gaming, frame rates of up to 120 fps in games, ray tracing, and variable refresh rate support.
Microsoft isn’t talking GPU performance specifics just yet, but Spencer has dropped some hints in an interview with GameSpot, and the graphics you see in the Hellblade 2 trailer were supposedly captured in a game engine, running on the console, in real-time. “We wanted to have a dramatic upgrade from the Xbox One base console,” says Spencer. “So when we do the math, we’re over eight times the GPU power of the Xbox One, and two times what an Xbox One X is.” The Xbox One X is 6 teraflops of GPU performance, so the Xbox Series X could be capable of 12 teraflops.

[ Voor 86% gewijzigd door Rivanov op 13-12-2019 06:53 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat een bizar design zeg. Ik kan dit alleen op de grond kwijt. Een wie verzint in hemelsnaam de namen bij Microsoft? :P

Ben wel benieuwd naar de specs, prijs én hoe de PS5 eruit gaat zien, want ik ga er vanuit dat dit met de koeling te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phew. Gelukkig. Was al helemaal een reconfig van mijn home theater aan het bedenken en verantwoorden naar mijn vrouw :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
bram1984 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 06:53:
Wat een bizar design zeg. Ik kan dit alleen op de grond kwijt. Een wie verzint in hemelsnaam de namen bij Microsoft? :P

Ben wel benieuwd naar de specs, prijs én hoe de PS5 eruit gaat zien, want ik ga er vanuit dat dit met de koeling te maken heeft.

;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Idiote naam, maar ik vind hem eigenlijk wel mooi. In tegenstelling tot de meesten zou dit design ook veel beter bij mijn TV(meubel) setup passen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 08:28
Sjezus wat een naam en wat een lelijk apparaat. Kijken wat Sony er van bakt qua design.

Hellblade 2 is nu ook niet echt waar we met zn allen op zitten te wachten toch?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/VN6Bu193noSwQyCaL0gz_xkdUTA=/800x0/filters:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/19526232/xbox_series_x_1.gif

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/Pdf4GyQDXvyVDBtygANw1_9CPZ4=/0x0:1200x675/920x0/filters:focal(0x0:1200x675):format(webp):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/19526235/xboxseriesx.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/sel9oqm73c441.jpg?width=657&auto=webp&s=a97cc3ec71e0f2edde892f0def0d4a18916cb0a1

Share Button. O+

Kan ik volgend jaar m'n Elite Series 2 controller weer vernieuwen. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 13-12-2019 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

bram1984 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 06:53:

Same, ook wel benieuwd naar welke release games Sony zal presenteren, al moet ik zeggen dat ik al een soort van om ben bij het zien van Halo Infinite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Die naam, hebben ze hem nou echt XBox Se X genoemd 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 03:26:
[YouTube: Xbox Series X - World Premier - 4K trailer]

Ik vind het hem wel mooi, kan ik hem al bestellen?

tot 8K en 120fps, tegen die tijd mij AG9 van Sony maar verkopen, dan kan de One X naar mijn zoon....
Thomas schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 06:57:
Idiote naam, maar ik vind hem eigenlijk wel mooi. In tegenstelling tot de meesten zou dit design ook veel beter bij mijn TV(meubel) setup passen :p.
Joh... Serieus X, One X of One S.... Ze heten hier in huis allemaal Xbox, de naam is alleen van toepassing wanneer je de juiste wil bestellen....

Vanaf daar is het "Xbox"!

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 13-12-2019 07:45 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:15
helemaal mee eens hier heet de playstation 4/pro ook gewoon playstation.
maar hij ziet er echt mooi uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:42:
[...]

tot 8K en 120fps, tegen die tijd mij AG9 van Sony maar verkopen, dan kan de One X naar mijn zoon....
Mwah, dat ze eerst eens deftig 4K in 60 fps doen of uiteindelijk 90/120 fps, maar native 8K gaat never nooit niet gebeuren. Althans niet met geweldige graphics, misschien simpele games.

Nu nog hopen dat Nederland dit keer wel in het launch gebied valt. Voor mij niet zo'n issue aangezien ik op 10 minuten van Duitsland woon, maar zou wel zuur zijn als Nederland (en België) weer buiten de boot valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:20
Prima design, de specs zijn belangrijker t.o.v. design. Zoals terecht opgemerkt in dit topic ga je toch echt dit geheel moeten koelen en we willen niet nog een red ring of dead drama.

Opzich valt het wel mee horizontaal, hoeveel mensen hebben niet een subwoofer die is nog groter.

Ben blij dat de cpu eindelijk geen bottleneck meer is, kan niet wachten op meer details.

Ik ga de one x doorschuiven naar oudste zoon, kan die van hem naar de 6 jarige voor lego games. Recyclen we alles ook nog 😄😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:53:
[...]

Mwah, dat ze eerst eens deftig 4K in 60 fps doen of uiteindelijk 90/120 fps, maar native 8K gaat never nooit niet gebeuren. Althans niet met geweldige graphics, misschien simpele games.

Nu nog hopen dat Nederland dit keer wel in het launch gebied valt. Voor mij niet zo'n issue aangezien ik op 10 minuten van Duitsland woon, maar zou wel zuur zijn als Nederland (en België) weer buiten de boot valt.
Rij gewoon weer naar Aachen als het moet. Met de One ook gedaan.
De One X release was ook gewoon direct in Nederland, dus zal nu ook geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vind het wel een mooi ding, buiten dat zal een design of nog minder de naam (wat zal mij een naam een reet roesten) voor welke next gen console ik zal gaan, ik kies wederom voor de snellere maar vooral ook stillere console.

Als zowel de nieuwe xbox als de ps5 uit is reviews bekijken en dan een keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:10
Rivanov schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:55:
[...]

Rij gewoon weer naar Aachen als het moet. Met de One ook gedaan.
De One X release was ook gewoon direct in Nederland, dus zal nu ook geen probleem zijn.
Bij de originele Xbox one leverde Microsoft Duitsland gewoon aan Nederland.

Overigens kan de toren ook gewoon liggen. Al moet ik dan ff controleren hoe dat in mijn kast uitkomt met de fan

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:53:
[...]

Zucht..... hoe krijg je het voor elkaar...

Microsoft onthuld de naam en geeft een deel van de specificaties aan.....

En in je eerste bericht over het ding ben je direct weer negatief kritisch. Hij haalt de aangekondigde prestaties niet en je tipt dw voorgaande lancering aan.

Joh... de mensen die een hem willen hebben halen hem gewoon.....

Tis een mooi ding met naar verwachting mooi prestaties

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Phusebox
Even snel een "size comparison" gemaakt met de One X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2HCKYhStX7eVGCDmmcVDmLhU/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2019 08:16 . Reden: kleine update aan het plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Is het heel flauw om te zeggen dat ik blij ben dat ik thuis geen rokers heb? Het doet me echt denken aan zo'n stations zuil :X

Moet zeggen dat ik het ps5 design ook niets vond/vind maar dit lijkt me iets wat idd onpraktisch is met een lage WAF........ (en ik heb toch ook nog wel wat zorgen hoeveel fan geluid dit gaat produceren).
Vraag me ook echt af of dit het definitieve ontwerp gaat zijn.

Maar ik ga idd mijn eigen advies opvolgen, ik kijk het op mijn gemakkie aan, en mocht er een slim komen dan is die voor mij direct al een stuk aantrekkelijker. Voor de early adopters, nu alvast veel plezier gewenst, en smaak is iets persoonlijks.......mooi vind ik het niet, maar at mag iedereen gelukkig zelf uitmaken het is wel een indrukwekkend apparaat.

En als de games goed genoeg zijn dan boeit het verder ook niet. Dan (zelfs in deze form factor) dan komt hij er bij mij ook wel uiteindelijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:08:

[Afbeelding]
Wel jammer dat hij verticaal georiënteerd is, als ik hem zou kopen is er een grote kans dat hij op zijn zij komt te liggen. Of zou je net zoals bij Dell workstations het logo kunnen draaien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 06:59:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Share Button. O+

Kan ik volgend jaar m'n Elite Series 2 controller weer vernieuwen. 8)7
Interessant ontwerp, I like, doet mij sterk aan Corsair One achtige computers denken.

Vraag mij nu al af hoe ik dit in mijn TV meubel weg moet werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vraag me nu ook af hoe ze de aansluitingen achterop georienteerd en geplaatst hebben? Gaat ook nog problemen opleveren als je hem liggend gaat gebruiken namelijk. Zitten ze onderaan? Dan zitten ze dus links en allemaal boven elkaar wanneer je hem plat legt.

Had eigenlijk wel gehoopt dat we nu eindelijk eens een generatie zonder discs zouden krijgen. Spaart ook weer een hoop ruimte als je die drive weglaat. Ben benieuwd wat Sony doet wat dit betreft.

En de voeding extern was voor mij ook geen probleem, dat kun je tenminste verbergen in een kast, is nu allemaal onnodige ruimte op of in je meubel.

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2019 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:08:

[Afbeelding]
Wat een belachelijke grote, vind het zo geen console meer :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 13-12-2019 08:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Volgens mij zijn er nog helemaal geen videostandaarden en tv’s die hoger dan 30 hz op 8k mogelijk maken. Hij zal wel 4K 60 fps doen en 8k alleen voor het specificatie lijstje. De originele PS4 kon qua chip ook 4K, maar uiteindelijk hadden ze de pro nodig om dat enigszins te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Caayn schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:16:
[...]
Interessant ontwerp, I like, doet mij sterk aan Corsair One achtige computers denken.

Vraag mij nu al af hoe ik dit in mijn TV meubel weg moet werken :+
Misschien brengen ze wel een launch of special edition uit met glazen zijpaneel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Erapaz schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:32:
Volgens mij zijn er nog helemaal geen videostandaarden en tv’s die hoger dan 30 hz op 8k mogelijk maken. Hij zal wel 4K 60 fps doen en 8k alleen voor het specificatie lijstje. De originele PS4 kon qua chip ook 4K, maar uiteindelijk hadden ze de pro nodig om dat enigszins te halen.
Lijkt erop dat er een HDMI2.1 poort op zit. In dat geval is de console prima compatibel met 8K@60Hz, je zou zelfs 10K@120Hz door HDMI2.1 kunnen persen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Caayn schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:35:
[...]
Lijkt erop dat er een HDMI2.1 poort op zit. In dat geval is de console prima compatibel met 8K@60Hz, je zou zelfs 10K@120Hz door HDMI2.1 kunnen persen als je wilt.
Tegen de tijd dat er tv's zijn die dat aankunnen zijn we al bij de Xbox Series X X aanbeland :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:05
Hebben ze in Amerika geen TV meubels? Wat een ongelooflijk on-praktisch design is het zeg.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:37:
[...]

Tegen de tijd dat er tv's zijn die dat aankunnen zijn we al bij de Xbox Series X X aanbeland :+
U zei :+
categorie: Televisies

Beetje toekomst bestendigheid is wel prettig. Vind het nog steeds jammer dat de XB1X nooit de beloofde HDMI2.1 certificatie heeft gekregen, 4K@120Hz output was mooi geweest. Achja nog eventjes wachten :P

[ Voor 18% gewijzigd door Caayn op 13-12-2019 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja rekbaar begrip, maar zonder op jouw link gekikt te hebben ga ik er toch al vanuit dat die tv('s) niet onder de noemer 'betaalbaar' vallen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 08:28
Sagat schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:14:
[...]
Moet zeggen dat ik het ps5 design ook niets vond/vind maar dit lijkt me iets wat idd onpraktisch is
Welk PS5 design? Je bedoelt de devkit? Dat is het niet het definitieve ontwerp, de PS4 devkit lijkt ook in nergens op de PS4 designs.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1 ... 29 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.