Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19:22
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Deze kan inderdaad, is zelfs nog goedkoper. Ik heb zelf 2 keer een jaar xbox live gold uit Brazilië gekocht (2*€35)) en deze omgezet naar Ultimate met de 3 maanden voor €1 actie. Dat werkt dus alleen als je nog nooit eerder Ultimate hebt gehad op je account.
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 09:55
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Hangt even af van wat ie bedoelt, maar ik heb ook alle achievements behaald bij dat spel. Al staat bij mij de stand op 148 uur inclusief DLC. Met 100 heb ik ongeveer de main game gehaald al heb ik die weer na de DLC afgemaakt). Maar er staan nog steeds missies open. Je hoeft niet alles 100% af te ronden voor alle achievements deze keer.uchiha tijntje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:06:
[...]
Jeez, hoe lang heb je daar over gedaan?!
[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2019 08:37 ]
Verwijderd
Dit klopt. Die gratis maand zou wel moeten werken zoals jij het beschrijft.aevitas1 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 22:30:
Kleine vraag..
Mijn schoonzus gaat voor sinterklaas 2 Xbox One S kopen voor de kids (goede deal, hebben 4 kinderen).
Nu heb ik ze een jaartje gamepass cadeau gedaan, dit kwam in de vorm van 4x3 maanden codes.
Xbox Live hoeven ze niet voorlopig.
Ik weet behoorlijk veel van Xbox maar zij zijn daarin een leek, nu wilde ik het per mail uitleggen hoe ze het het best kunnen installeren, maar hier even een dubbel check voordat ik het fout doe;
- Account maken op beide consoles, benodigde updates e.d. uitvoeren
- Uitloggen op beide consoles. Met account A inloggen op Xbox B, met account B inloggen op Xbox A. Set as home console (Instellen als thuisconsole oid in het NL?). Uitloggen, vervolgens weer met account A op Xbox A en met account B op Xbox B inloggen.
Nu zou gamesharing moeten werken.
Vervolgens 1 Xbox kiezen en daarop hun gratis maand Game Pass activeren (is hier een CC voor nodig?). Daarna simpelweg de 4 codes invullen. Als het goed is hebben ze dan 13 maanden en werkt alles naar behoren.
Is dit correct of zijn er eventuele extra stappen om het maximale eruit te halen?
EDIT: Ik dacht er zelf aan dat ze eerst een gratis maand op Xbox A kunnen gebruiken en daarna op Xbox B. Maar geen idee of dit werkt..
Ze zouden kunnen overwegen om de Ultimate upgrade voor 1 euro te doen. Als je X maanden live en Y maanden gamepass hebt en upgrade naar Ultimate krijg je X+Y maanden gratis ultimate. Dat is een erg goedkope manier om de komende jaren te spelen.
Had er nog speciaal main game nergezet en dat de DLC nog moetMartinspire schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:37:
[...]
Hangt even af van wat ie bedoelt, maar ik heb ook alle achievements behaald bij dat spel. Al staat bij mij de stand op 148 uur inclusief DLC. Met 100 heb ik ongeveer de main game gehaald al heb ik die weer na de DLC afgemaakt). Maar er staan nog steeds missies open. Je hoeft niet alles 100% af te ronden voor alle achievements deze keer.
Als ik DLC klaar heb dan zal ik wel laten weten wat de totaal uren waren. Zelf heb ik dus zo'n beetje alle sidemissions wel gedaan.
Gamertag: timmie271
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Met DLC bedoel je ook de missies die in de normale map zijn toegevoegd? Of alleen de grote DLC pakketten met eigen maps. Want die extra missies in de normale map kostte me ook nog aardig wat tijd.timmie271 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:47:
[...]
Had er nog speciaal main game nergezet en dat de DLC nog moet
Als ik DLC klaar heb dan zal ik wel laten weten wat de totaal uren waren. Zelf heb ik dus zo'n beetje alle sidemissions wel gedaan.
Al denk ik wel een uur of 15 te hebben verspilt aan het ontdekken van de hele map zonder missies te doen, om simpelweg overal een beetje de quick travel locaties te unlocken. Had ik zin in
Vind 80 namelijk nog wat laag voor alles wat in de main map zit
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2019 10:15 ]
Je kunt evt. een groep aanmaken en op hun "home" pagina zetten. Daar zet je dan alleen de games in die voor hen zichtbaar moeten zijn. Ze kunnen dan nog wel gaan bladeren in de store en je library, maar meestal komen ze niet zover. (lees: de interesse om in allerlei tabbladen en schermen te bladeren is er nog niet zodra er herkenbare afbeeldingen zichtbaar zijn)kleinelievewolff schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:39:
[...]
Ter info: ze krijgen op hun account wel alle games en apps te zien, maar kunnen de 7+ games en apps niet starten. Liever had ik gezien dat ze die games en apps helemaal niet te zien kregen, weten ze ook niet wat ze missen
Main is alleen de normale storyline met sidemissions (1000G) dus niet datgene wat is bijgevoegd met de DLC (blauw/groene icoontjes) Maar er komen dus nog losse mappen bij?Martinspire schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:15:
[...]
Met DLC bedoel je ook de missies die in de normale map zijn toegevoegd? Of alleen de grote DLC pakketten met eigen maps. Want die extra missies in de normale map kostte me ook nog aardig wat tijd.
Al denk ik wel een uur of 15 te hebben verspilt aan het ontdekken van de hele map zonder missies te doen, om simpelweg overal een beetje de quick travel locaties te unlocken. Had ik zin in
Vind 80 namelijk nog wat laag voor alles wat in de main map zit
Zelf ook soms gewoon het paard laten lopen naar een bepaald punt en alle fast travels gepakt onderweg. Of de Cultist gelijk vermoorden als ik ze kon zien op de kaart
dankjewel voor je reactie,ariekanari schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:49:
[...]
Dat is normaal bij bluetooth hoofdtelefoons dat af en toe een onderbreking van het geluid optreedt.
Aanvulling n.a.v. @timmie271. Het zal vast kloppen dat de xbox geen bluetooth heeft maar mijn ervaring is dat de genoemde hapering in het geluid als een hoofdtelefoon is ingeplugd in de controller identiek vergelijkbaar is met een af en toe optredende hapering van het geluidsignaal van een bluetooth hoofdtelefoon. Hierdoor ben ik er ten onrechte vanuit gegaan dat de xbox een bluetooth audiosignaal uitstuurt.
ik weet dat je bij de ps4 ergens kunt instellen dat alle communicatie via een kabeltje gaat,
ik was op de xbox bij de instellingen aan het kijken of daar ook ergens zoiets zou staan maar dat is dus niet het geval,wel jammer eigenlijk dat zou het wel verhelpen denk ik....
Hoe bedoel je dit nu? Je hebt een 3.5mm in de controller gestopt de draadloos is toch? Dan zou je alleen bedraad kunnen gaan door een kabel in de controller en xbox te stoppen. Al wil de boel dan nog wel es gaan zoemen of brommen. De controller zelf maakt een verbinding via Wi-Fi direct namelijkjoey82 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:46:
[...]
dankjewel voor je reactie,
ik weet dat je bij de ps4 ergens kunt instellen dat alle communicatie via een kabeltje gaat,
ik was op de xbox bij de instellingen aan het kijken of daar ook ergens zoiets zou staan maar dat is dus niet het geval,wel jammer eigenlijk dat zou het wel verhelpen denk ik....
wat ik bedoel is:timmie271 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:48:
[...]
Hoe bedoel je dit nu? Je hebt een 3.5mm in de controller gestopt de draadloos is toch? Dan zou je alleen bedraad kunnen gaan door een kabel in de controller en xbox te stoppen. Al wil de boel dan nog wel es gaan zoemen of brommen. De controller zelf maakt een verbinding via Wi-Fi direct namelijk
toen ik in mijn ps4 controller een koptelefoon inplugde ( 3.5 ) had ik last van kleine haperingen,toen ik de controller vervolgens met een usb kabel direct op de ps4 had aangesloten en bij instellingen had ingesteld dat alle communicatie niet draadloos maar via de usb kabel moest toen waren de haperingen in mijn koptelefoon voorbij....
als ik een kop telefoon in mijn xbox one s controller stop dan hoor ik af en toe kleine haperingen....
ik was aan het zoeken in de instellingen of ik daar ook ergens kon instellen dat alle communicatie van de controller van en naar de xbox ook via usb kon gaan ipv draadloos....
sorry voor mijn lange uitleg,wist even niet hoe ik het anders moest typen haha
Maar nu zeg je dat je de PS4 controller via een USB-kabel hebt aangesloten om het op te lossen. Probeer dat ook eens met de xbox-controller (misschien heb je dat al geprobeerd, maar hier niet neergezet). Zodra je die aansluit via een USB-kabel op de kabel op de xbox gaat alle data automatisch via de kabel namelijkjoey82 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:56:
[...]
wat ik bedoel is:
toen ik in mijn ps4 controller een koptelefoon inplugde ( 3.5 ) had ik last van kleine haperingen,toen ik de controller vervolgens met een usb kabel direct op de ps4 had aangesloten en bij instellingen had ingesteld dat alle communicatie niet draadloos maar via de usb kabel moest toen waren de haperingen in mijn koptelefoon voorbij....
als ik een kop telefoon in mijn xbox one s controller stop dan hoor ik af en toe kleine haperingen....
ik was aan het zoeken in de instellingen of ik daar ook ergens kon instellen dat alle communicatie van de controller van en naar de xbox ook via usb kon gaan ipv draadloos....
sorry voor mijn lange uitleg,wist even niet hoe ik het anders moest typen haha
dat maakt eigenlijk weinig verschil....timmie271 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:02:
[...]
Maar nu zeg je dat je de PS4 controller via een USB-kabel hebt aangesloten om het op te lossen. Probeer dat ook eens met de xbox-controller (misschien heb je dat al geprobeerd, maar hier niet neergezet). Zodra je die aansluit via een USB-kabel op de kabel op de xbox gaat alle data automatisch via de kabel namelijk
andere controller ook al geprobeerd....
het is ook alleen in het menu/dashboard
tijdens gamen nergens last van....
Raar..joey82 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:05:
[...]
dat maakt eigenlijk weinig verschil....
andere controller ook al geprobeerd....
het is ook alleen in het menu/dashboard
tijdens gamen nergens last van....
Maar dan zou ik het helaas ook niet meer weten..
jammer dat je geen usb headset in een one s kunt aansluiten....timmie271 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:06:
[...]
Raar..
Maar dan zou ik het helaas ook niet meer weten..
[ Voor 28% gewijzigd door joey82 op 29-11-2019 13:08 ]
Dat is waar. Alleen willen ze geen Xbox Live voorlopig. Ik zal het aan ze vragen. Bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:40:
[...]
Dit klopt. Die gratis maand zou wel moeten werken zoals jij het beschrijft.
Ze zouden kunnen overwegen om de Ultimate upgrade voor 1 euro te doen. Als je X maanden live en Y maanden gamepass hebt en upgrade naar Ultimate krijg je X+Y maanden gratis ultimate. Dat is een erg goedkope manier om de komende jaren te spelen.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Ik heb bijvoorbeeld een Sony WH-CH700N, echter werkt de microfoon hierin enkel via bluetooth, niet met kabel. Volgende week krijg ik mijn xbox binnen, maar audio via bluetooth geeft een vertraging en dat lijk me niet ideaal.
Nu heb ik verschillende oplossingen gevonden, van een normale audiokabel met een microfoon erin (zoals bijvoorbeeld bij standaard apple oortjes)
Maar ook oplossingen waarbij de microfoon al op een stokje zit, die je in de koptelefoon steekt, zoals deze of deze.
Een andere minder handige oplossing; maar misschien wel met betere kwaliteit audio is een losse microfoon en dan met een audiosplitter, zoals deze , deze of deze.
De meningen over alle bovenstaande oplossingen zijn verdeeld, met name qua geruis en omgevingsgeluiden. Heeft iemand een soortgelijke oplossing in gebruik? Ik wil namelijk graag mijn huidige koptelefoon gaan gebruiken in plaats van een nieuwe (dure) headset te gaan kopen.
Heb nu 36 maanden Ultimate voor ongeveer 65 euro. Lijkt me echt een koopje.
Nu nog wachten tot m'n One SAD wordt geleverd
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:18
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
3 jaar lang dik 200 games spelen voor de prijs van 1 spel... zeker een koopjeAnton.net schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:33:
Ik heb deze manier gebruikt om Game Pass Ultimate te kopen.
Heb nu 36 maanden Ultimate voor ongeveer 65 euro. Lijkt me echt een koopje.
Nu nog wachten tot m'n One SAD wordt geleverd
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tijd geleden wat research gedaan, mijn Plantronics mic zorgde altijd voor ruis wat voor mijn party erg irritant was. Over het geluid van de headset (incl. Dolby Atmos) was ik wel te spreken dus was op zoek gegaan naar een andere nog.Captain Coconut schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:00:
Heeft iemand ervaringen met een microfoon toevoegen aan bestaande koptelefoons zonder microfoon?
Ik heb bijvoorbeeld een Sony WH-CH700N, echter werkt de microfoon hierin enkel via bluetooth, niet met kabel. Volgende week krijg ik mijn xbox binnen, maar audio via bluetooth geeft een vertraging en dat lijk me niet ideaal.
Nu heb ik verschillende oplossingen gevonden, van een normale audiokabel met een microfoon erin (zoals bijvoorbeeld bij standaard apple oortjes)
Maar ook oplossingen waarbij de microfoon al op een stokje zit, die je in de koptelefoon steekt, zoals deze of deze.
Een andere minder handige oplossing; maar misschien wel met betere kwaliteit audio is een losse microfoon en dan met een audiosplitter, zoals deze , deze of deze.
De meningen over alle bovenstaande oplossingen zijn verdeeld, met name qua geruis en omgevingsgeluiden. Heeft iemand een soortgelijke oplossing in gebruik? Ik wil namelijk graag mijn huidige koptelefoon gaan gebruiken in plaats van een nieuwe (dure) headset te gaan kopen.
Ik gebruik nu een de Antlion Modmic 5. Ligt wel in een iets hoger prijssegment maar gaat als het goed is wel langer mee. Hoor geen klachten meer vanuit de party en als ik de reviews mag geloven zit de microfoon op een hoog niveau. Lastig om daar over te oordelen omdat ik mijzelf natuurlijk niet hoor.
Mocht je vragen hierover hebben, let me know!
Moet je daarna ook online blijven om ze te kunnen spelen?
Dank voor de tip! Ik ga deze in mijn wishlist zetten. Mic ziet er goed en vooral erg praktisch in het gebruik uit. Voor nu wel nog aan de dure kant omdat ik nog niet weet hoeveel ik de mic ga gebruiken.Beltoni schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 07:59:
[...]
Tijd geleden wat research gedaan, mijn Plantronics mic zorgde altijd voor ruis wat voor mijn party erg irritant was. Over het geluid van de headset (incl. Dolby Atmos) was ik wel te spreken dus was op zoek gegaan naar een andere nog.
Ik gebruik nu een de Antlion Modmic 5. Ligt wel in een iets hoger prijssegment maar gaat als het goed is wel langer mee. Hoor geen klachten meer vanuit de party en als ik de reviews mag geloven zit de microfoon op een hoog niveau. Lastig om daar over te oordelen omdat ik mijzelf natuurlijk niet hoor.
Mocht je vragen hierover hebben, let me know!
Ga nu denk ik beginnen met een budget vriendelijke oplossing, mocht ik het meer gaan gebruiken en ik krijg klachten over ruis dan weet ik wat ik moet kopen
Met gamepass moet je online blijven om te kunnen spelen. Anders kan er geen bevestiging plaatsvinden vanuit de serversNeutraleTeun schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:06:
Met een All Digital en Gamepass moet je spellen downloaden.
Moet je daarna ook online blijven om ze te kunnen spelen?
Maar ik heb net bij mijn normale X even Forza gedownload en internet eruit getrokken en die kon ik gewoon blijven spelen.
Kan het hier straks ook wel even testen na de Qualificatie van de F1NeutraleTeun schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:19:
Ja. Zoiets vond ik dus raar, want hoe moet men zien dat je inderdaad (nog) lid bent.
Maar ik heb net bij mijn normale X even Forza gedownload en internet eruit getrokken en die kon ik gewoon blijven spelen.
Maar hier heeft ie hem er al wel een paar keer gewoon uitgegooid bij gebrek aan internet.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- Destiny 2 Forsaken
- Destiny 2 Shadowkeep
- Assassins Creed Origins season pass
- Assassins Creed Oddysee Gold edition
- Resident Evil 2
Totaal nog geen 75 euro

Hoef me rond de kerstdagen niet te vervelen vermoed ik zo
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
De deals worden iedere week door @quorumz gedeeld. Daar kun je niets over opnemen in het ST, omdat het iedere week vernieuwd.ariekanari schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:05:
Ik mis in het openingstopic de Gold en Silver korting of aanbieding op spellen in de MS/Xbox-store. Met name wel of geen (volledig) eigendom of een verplichting van een actief Gold-abonnement, etc.
Euh? Alles wat je koopt is je eigendom lijkt mij toch of zie jij dat anders dan ik dat doe? Gold is voor xbox live leden en silver is voor "standaard" spelers zonder live. Alleen de xbox one games die je met xbox live krijgt zijn te spelen indien beschikking over een xbox live account. Dat hebben ze 1-2 jaar terug aangepast namelijk. Xbox 360 games worden wel gekoppeld aan het account. Is het zo duidelijk genoeg? Meer valt er niet echt over te vertellen.
Na de ST nog een keer doorgelezen te hebben zie ik dat @Martinspire netjes erin heeft gezet hoe het zit met Games with Gold. Deals with Gold komt iedere dinsdagochtend in het topic te staan dankzij @quorumz
[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 30-11-2019 15:10 ]
- quorumz
- Niet online

res evil 2 deluxe had ik idd ook gehaald, ook maar de dlc met wapens en unlimed ammojustifire schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:45:
Toch wel lekker zo'n black friday sale.
- Destiny 2 Forsaken
- Destiny 2 Shadowkeep
- Resident Evil 2
Totaal nog geen 75 euro![]()
Forsaken ook, Assassins creed's had ik al en alles gehaald..
Alleen Shadowkoop deluxe nog (ivm die seizoens pas ala ik jat het van fortnite).. die is nog prijzig.. (41 euro geloof ik in usa)
hoop dat ie goedkoper wordt met kerst,samen met call of duty & control
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Heb de vanilla shadowkeep gekocht, daar zit de eerste pass al bij in (einde seizoen 10 december)quorumz schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:42:
[...]
res evil 2 deluxe had ik idd ook gehaald, ook maar de dlc met wapens en unlimed ammo
Forsaken ook, Assassins creed's had ik al en alles gehaald..
Alleen Shadowkoop deluxe nog (ivm die seizoens pas ala ik jat het van fortnite).. die is nog prijzig.. (41 euro geloof ik in usa)
hoop dat ie goedkoper wordt met kerst,samen met call of duty & control
Voor de deluxe betaal je dus eigenlijk voor 3 passes 20 euro extra, die zijn los 8 euro per stuk (US), scheelt een paar euro maar ga eerst eens kijken of het het waard is
RE2 idd ook deluxe, voor die anderhalve euro verschil
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 30-11-2019 17:03 ]
Koop je dan alles in de Braziliaanse store met giftcards voor die prijs?justifire schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:45:
- Destiny 2 Forsaken
- Destiny 2 Shadowkeep
- Resident Evil 2
Your Friendly Neighborhood Moderator
Games die in de gamepass zitten zijn uiteraard gewoon los te kopen. En "gratis"speelbaar zolang ze in de gamepass zitten of dat je gamepass hebt. Mocht je beide willen nemen dan kun je nu nog voor rond de 65-70 euro 3 jaar lang gamepass ultimate aanschaffen door middel van de 1 euro truuk.Jorgen schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:43:
Gisteren voor € 99 de Xbox One S All Digital bundel (Xbox One S, 1 controller, Sea of Thieves, Minecraft en Forza Horizon 3) besteld bij de Duits Microsoft store. Gratis levering naar Nederland. Lijkt me een geweldige deal. Nu ben ik me een beetje aan het inlezen over hoe het zit met het kopen van download-only games en wat voor digitale abonnementen er nu zijn. Waar ik nog niet helemaal uit ben, is hoe het nu zit met de online diensten. Als ik het goed begrijp dan is Xbox Live het equivalent van PS+, waarbij je gebruik kunt maken van de online aspecten van games en elke maand enkele games gratis krijgt en is Game Pass een dienst waarbij je elke maand een stuk of 100 games kunt spelen zonder die verder te kopen. Nu zie ik soms bij een game of bij de dlc de game pass aanduiding staan. Betekent dit dan dat hij OOK in game pass zit, of dat ik perse game pass nodig heb? Ik vermoed het eerste en dat je hem dus ook los kunt kopen. Nu dus eens uit zien te vinden wat er nu gunstig is om te doen. Ik ben geen heel frequente gamer, maar vind PS+ wel de moeite waard, ook omdat er vaak heel leuke games bij zitten. Eigenlijk wil ik gewoon het liefste Forza Horizon 3 & 4 kunnen spelen. Daar heb ik op de PS4/PC overigens een Logitech stuur voor, maar ik begrijp dat die niet compatible zijn met de Xbox. V.z.i.w. zijn daar wel oplossingen voor met omvormers/verloopjes o.i.d. Iemand die dat ook wel eens heeft gebruikt?
Forza Horizon met stuur spelen zijn vrij wisselende meningen over. De meeste spelen dat spel liever met controller, maar ieder zijn keuze
Voor zover ik weet zijn daar geen verloopjes voor. Heeft ook te maken met de verschillende soort knoppen en dus de software die in de hardware verwerkt zit.
Ik las op Pepper juist iets over 57,-dropkikker schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:42:
Vandaag ook gebruikt gemaakt van de gamepass truukjenu fijn voor 1 euro tot 27-11-2022 de gamepass.
Morgen maar eens uitpluizen wat je er precies mee kunt
Hoe doe jij het dan voor 1 euro?
Is dat btw al lang zo, of pas sinds kort (of sinds kort ontdekt) en bestaat de kans dat deze truc binnenkort niet meer werkt?
Heeft mij vandaag €90 gekost, 3 jaar Ultimate. Maar alsnog stukken beter dan pak 'em beet €5-600,- originele prijs.
Maar man o man dat Xbox menu, ben me echt elke keer wezenloos aan het zoeken om bij bepaalde menu's uit te komen.
[ Voor 38% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-12-2019 00:17 ]
Toch weer aan de Destiny?justifire schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:45:
- Destiny 2 Forsaken
- Destiny 2 Shadowkeep
- Resident Evil 2
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Hier kun je een lijst vinden van games die in gamepass zitten: https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/gamesJorgen schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:43:
Gisteren voor € 99 de Xbox One S All Digital bundel (Xbox One S, 1 controller, Sea of Thieves, Minecraft en Forza Horizon 3) besteld bij de Duits Microsoft store. Gratis levering naar Nederland. Lijkt me een geweldige deal. Nu ben ik me een beetje aan het inlezen over hoe het zit met het kopen van download-only games en wat voor digitale abonnementen er nu zijn. Waar ik nog niet helemaal uit ben, is hoe het nu zit met de online diensten. Als ik het goed begrijp dan is Xbox Live het equivalent van PS+, waarbij je gebruik kunt maken van de online aspecten van games en elke maand enkele games gratis krijgt en is Game Pass een dienst waarbij je elke maand een stuk of 100 games kunt spelen zonder die verder te kopen. Nu zie ik soms bij een game of bij de dlc de game pass aanduiding staan. Betekent dit dan dat hij OOK in game pass zit, of dat ik perse game pass nodig heb? Ik vermoed het eerste en dat je hem dus ook los kunt kopen. Nu dus eens uit zien te vinden wat er nu gunstig is om te doen. Ik ben geen heel frequente gamer, maar vind PS+ wel de moeite waard, ook omdat er vaak heel leuke games bij zitten. Eigenlijk wil ik gewoon het liefste Forza Horizon 3 & 4 kunnen spelen. Daar heb ik op de PS4/PC overigens een Logitech stuur voor, maar ik begrijp dat die niet compatible zijn met de Xbox. V.z.i.w. zijn daar wel oplossingen voor met omvormers/verloopjes o.i.d. Iemand die dat ook wel eens heeft gebruikt?
GamePass moet je dus apart aanschaffen of als onderdeel van Xbox Live Ultimate. Xbox Live staat dus daar apart van en je krijgt daar maandelijks Games With Gold mee (die overigens voor altijd aan je account blijven gekoppeld). Verder nog wat extra korting. Als ik even kijk zit alleen Forza Horizon 4 in Game Pass. FH3 zou je dus apart aan moeten schaffen, wellicht is Forza 7 ook nog een aanrader en vaak nog wel goedkoop te krijgen. Er zijn nog wel wat codes beschikbaar van mensen die hem bij hun console kregen maar niet hebben verzilverd. Idem met FH3 trouwens.
Qua stuur moet er echt bij staan dat ie geschikt is voor de Xbox. Verloopkabels zijn er voor zover ik weet niet. Is gewoon een licentie-dingetje. Net als dat je niet elke headset kunt gebruiken. Hardwarematig is er weinig spannends aan, maar de console staat het gewoon niet toe. Je kunt echter Forza Horizon 4 ook nog op PC spelen, wellicht is dat dan makkelijker. Als je hem aan je account koppelt, is dat volgens mij een Play Anywhere titel die dus ook via de Microsoft Store op een Windows machine is te gebruiken.
Er zijn verder aardig wat aanbiedingen voor GamePass, Xbox Live en Xbox Live Ultimate, waarmee aanschaffen voor een langere tijd wel makkelijk is. Je moet dan wel even inloggen om bepaalde titels aan je account te koppelen voor Games With Gold (die wisselen elke maand namelijk), maar verder gewoon spelen wanneer jij wilt. Soms gaan games ook GamePass weer uit, dus niet al te lang wachten is dan wel aan te raden.
Ik denk alleen dat als je pas net begint met de console, er veel games voor een habbekrats te krijgen zijn en het dan makkelijker is om ze meteen zonder problemen aan te schaffen, dan vast te gaan zitten aan abonnementen die je misschien weer vergeet stop te zetten (al kun je automatisch verlengen gewoon uitzetten). Ik denk dat je vooral na moet gaan hoe vaak je de games gaat doen en of je niet op andere platformen blijft hangen. Ik heb hier ook meerdere consoles, maar 1 is toch wel mn main en de anderen gebruik ik alleen een paar dagen/weken voor wat exclusives en dan ga ik toch weer over. Veel games heb ik inmiddels ook dubbel door XL-GWG en PS+. En met name de laatste 2 jaar vind ik de buit van beiden niet zo heel spannend meer, ze komen vaak veel te laat met dingen die ik dan al heb gedaan. Al heb jij daar minder last van...
Heb op Steam bijv. Super Lucky en Soul Calibur. Zou tof zijn als die op de Xbox werkten. Mijn laptop heeft een 960 en draait zware games niet meer. Lucky gaat overigens prima.
Wat @NeutraleTeun zegt. Je kunt alle maanden (maximaal 36) van gamepass en/of xbox live bij elkaar optellen en dan door middel van die 3 maanden voor 1 euro alles omzetten naar ultimate game pass.Jorgen schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:00:
[...]
Ik las op Pepper juist iets over 57,-
Hoe doe jij het dan voor 1 euro?
Die 90 euro is toch ook een best nette prijs @NeutraleTeun. Komt puur door een paar black friday deals dat het ietsje goedkoper kan
Bedoel je voor de laatste 2 de gamepass? Vergeet niet dat als je die stopzet ook niet meer over de games beschikt. Dan kun je ze niet bijna beter in de Black Friday deals halen zodat je niet vastzit aan de gamepass. Maar dat laat ik uiteraard helemaal aan jou overJorgen schreef op zondag 1 december 2019 @ 01:57:
Ps4 is mijn main console en de switch, pc en nu Xbox enkel voor exclusives (Mario, Football Manager en Forza). Als fh3 (zit er bij mij al bij) en fh4 nog makkelijk(er) te krijgen zijn, dan ben ik zeker geïnteresseerd.
Steam games zijn niet te draaien op de xbox. Alleen de Play Anywhere games die te herkennen zijn aan een specifiek plaatje in de xbox live store.Heb op Steam bijv. Super Lucky en Soul Calibur. Zou tof zijn als die op de Xbox werkten. Mijn laptop heeft een 960 en draait zware games niet meer. Lucky gaat overigens prima.
Zie ook deze link voor alle games die er ondersteuning voor hebben.
@NeutraleTeun is jouw console toevallig ingesteld als home console? Hier staat de console van neef met mijn account als home namelijk. Misschien dat daar het verschil hem inzit
[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 01-12-2019 09:27 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Verder gisteren maar fifa 20 gekocht. December is maar een karige maand voor nieuwe releases en moet halverwege de maand mijn verlofdagen gaan opmaken...
Daarbij wel de volgende vraag.
Als ik mijn vriendin wil toevoegen als user, dan moet dat waarschijnlijk via de gezin optie? En als zij wilt spelen moet zij zich aammelden ipv mijn account te gebruiken. Maar kan zij dan wel gebruik maken van de Gamepass/Gold games die op de console staan?
Geen zin dat ze op mijn account gaat en mogelijk ergens een new game start en ik mijn saves kwijt ben.
En we were here niet vergeten heuchiha tijntje schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:05:
Voor puzzelaars onder ons kan ik The Talos Principle wel aanraden! Al wel een wat ouder spel, maar dat maakt voor het puzzelen niet uit
Verder gisteren maar fifa 20 gekocht. December is maar een karige maand voor nieuwe releases en moet halverwege de maand mijn verlofdagen gaan opmaken...
Ik heb er nog wel een paar accounts op staan, maar de mijne word automatisch ingelogd thuis. En neef maakt gebruikt van mijn games/gamepass ultimate. Dus vandaar dat de mijne niet als home staatNeutraleTeun schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:18:
@timmie271 jup, ik ben als enige lid van deze Xbox.
Je kunt een nieuw account voor haar aanmaken via een live.nl account en die gewoon toevoegen op de xbox. Zolang jou console als home console is ingesteld kun je sowieso alles spelen op haar account. Als het geen home console meer is (om wat voor reden dan ook) dan moet jij ingelogd zijn zodat zij alsnog alles kan spelenDaarbij wel de volgende vraag.
Als ik mijn vriendin wil toevoegen als user, dan moet dat waarschijnlijk via de gezin optie? En als zij wilt spelen moet zij zich aammelden ipv mijn account te gebruiken. Maar kan zij dan wel gebruik maken van de Gamepass/Gold games die op de console staan?
Geen zin dat ze op mijn account gaat en mogelijk ergens een new game start en ik mijn saves kwijt ben.
Familie gedoe kan je wel overslaan. Denk niet dat ze nog een klein kind is
Dan is het zeker waard om het aan te schaffen. Als ik jou was zou ik dan even naar onderstaande links kijken:Jorgen schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:44:
@timmie271 er zitten in die lijst van game pass wel meer inter games. Kan er zo 50 aanwijzen die ik wel eens zou willen proberen. Black friday deal voor de Xbox One S voor 99 euro genomen vanwege fh3 en fh4. Zal me dit weekend er nog even verder in verdiepen. Dank!
https://nl.pepper.com/aan...-dus-160-per-maand-124146
https://nl.pepper.com/aan...ve-gold-12-maanden-123703
Als je nu al weet dat je de komende 2-3 jaar op de xbox blijft spelen dan kun je dus voor 60/90 euro ultimate gamepass aanschaffen waarbij je dus xbox live en gamepass hebt voor een relatief laag bedrag naar verhouding. Uiteraard is de keus aan jou, maar dit scheelt wel aanzienlijk aan geld ipv iedere keer los gamepass aan te schaffen/verlengen.
Andere gebruikers hoeven geen Microsoft-gezinslid te zijn om jouw digitale games te kunnen spelen.NeutraleTeun schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:18:
@timmie271 jup, ik ben als enige lid van deze Xbox.
Daarbij wel de volgende vraag.
Voor een nieuwe Xbox user hoef je ook niet per se een nieuwe Microsoft-account met een nieuw Microsoft/Outlook-emailadres aan te maken. Dat kan met een bestaand Microsoft-account, waarmee men inlogt bij Windows bijvoorbeeld, of door een niet-Microsoft-emailadres te gebruiken bij het maken van een Microsoft-account.
(Zelf geen ervaring met Microsoft-accounts met niet-Microsoft-emailadressen. Bovendien wil je vriendin mogelijk geen Xbox-useraccount aan haar bestaande emailadres/account gekoppeld hebben).
Op jouw Home console kan iedereen die zich aanmeldt met een Microsoft-account alle games spelen die jij gekocht/geregistreerd hebt en gebruikmaken van alle door jou aangeschafte abonnementen (zoals Gold, Game Pass, EA Access). De console moet eens in de zoveel tijd verbinding hebben met internet om te controleren of je licenties nog geldig zijn en of je abonnementen nog actief zijn.
Op iedere andere console kan jijzelf en ieder andere user alleen bij jouw games/abonnementen als jij bent ingelogd op die console (dat kan automatisch) en een actieve verbinding met internet beschikbaar is.
Met 2 consoles kunnen op die manier 2 users tegelijk gebruikmaken van 1 digitaal aangekochte game of 1 abonnement: de koper op een tweede console, de ander op de Home console. Als je Gold of Game Pass Ultimate hebt kun je dus met 1 game zelfs online multiplayer tegen elkaar spelen.
Het is zelfs mogelijk om 2 anderen tegelijk te laten spelen, zolang jij als koper maar aangemeld bent op de tweede console en dan een ander laat aanmelden met een Microsoft-account.
Hier 3 niet Microsoft e-mail adressen als Microsoft account aangemaakt. Gewoon voornaam@achternaam.nl adressen zijn dat waarmee ik inlog op de Xbox en Windows 10.MartijnS72 schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:17:
[...]
(Zelf geen ervaring met Microsoft-accounts met niet-Microsoft-emailadressen. Bovendien wil je vriendin mogelijk geen Xbox-useraccount aan haar bestaande emailadres/account gekoppeld hebben).
Makkelijkste is dat om eerst zo’n adres aan te maken ergens en dan op de Xbox zelf als Microsoft account aanmaken ipv op de website van Microsoft. Daar zit het behoorlijk verstopt merkte ik een half jaar geleden toen ik voor m’n 3 jarige zoon een MS account aan maakte.
Microsoft account dus aanmaken op de Xbox als je een eigen domeinnnaam wil gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 01-12-2019 11:41 ]
XBL: MRE Inc
Voordat ik een eigen topic hierover aanmaak, eerst even hier proberen.
Ik heb gisteren een xbox one X gehaald, ik was er helemaal blij mee totdat ik een erg vervelend mankement zag, die ikzelf niet opgelost krijgt. Dus misschien krijg ik hier wat tips en anders gaat de console retour.
Op dit moment is mn setup als volgt
Xbox -> Denon Receiver -> Sony Bravia 4K hdr TV
Zo zijn bijv ook mijn:
Nintendo Switch
Nvidia Shield
PS4 aangesloten
Nu komt bij de hdmi source page van de TV (bravia sync?) niet de Xbox one X in het lijstje te staan (maar de nintendo switch etc wel). Met als resultaat dat mn tv etc niet automatisch aangaat wanneer de console aan gaat. Maar ook gaat de tv niet naar de juiste source etc.
Hoe kan het, dat het wel correct werkt met andere apparatuur maar blijkbaar niet met de xbox ?
Ik heb de volgende stappen al doorlopen en nu gaat de tv wel aan als de console aangaat. Alleen gaat de tv nog niet naar de juiste hdmi source
https://pureinfotech.com/...urn-on-tv-audio-receiver/

Had je al wel in de settings van de Xbox zelf gekeken? Ik meen dat daar ook wat CEC gerelateerde instellingen stonden.Jboy1991 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:04:
Hey Tweakers,
Ik heb gisteren een xbox one X gehaald, ik was er helemaal blij mee totdat ik een erg vervelend mankement zag, die ikzelf niet opgelost krijgt. Dus misschien krijg ik hier wat tips en anders gaat de console retour.
Zo zijn bijv ook mijn:
Nintendo Switch
Nvidia Shield
PS4 aangesloten
Nu komt bij de hdmi source page van de TV (bravia sync?) niet de Xbox one X in het lijstje te staan (maar de nintendo switch etc wel). Met als resultaat dat mn tv etc niet automatisch aangaat wanneer de console aan gaat. Maar ook gaat de tv niet naar de juiste source etc.
Hoe kan het, dat het wel correct werkt met andere apparatuur maar blijkbaar niet met de xbox ?
Ik heb de volgende stappen al doorlopen en nu gaat de tv wel aan als de console aangaat. Alleen gaat de tv nog niet naar de juiste hdmi source
Eigenlijk is dat vrij simpel.. De Xbox one X ondersteunt geen HDMI-CEC. Hierdoor zul je dus niet krijgen waar jij om vraagtJboy1991 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:04:
Hey Tweakers,
Zo zijn bijv ook mijn:
Nintendo Switch
Nvidia Shield
PS4 aangesloten
Alhoewel er onder instellingen het kopje video heb waar je nog wel het een en ander zou kunnen instellen, maar dat staat hier allemaal uit. Dat zou je dus zelf nog even uit moeten zoeken.
Settings -> TV & display -> Device control. Hopelijk kun je daar nog wat mee en anders houd het verder toch echt op.
Lees nu net dat je dit al gedaan hebt.
Zonder CEC certificering houd het al snel opLouw Post schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:10:
[...]
Had je al wel in de settings van de Xbox zelf gekeken? Ik meen dat daar ook wat CEC gerelateerde instellingen stonden.
[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 01-12-2019 12:17 ]
Apart dat Microsoft ervoor gekozen heeft op zn dure console geen hdmi-cec te gebruiken...timmie271 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:15:
[...]
Eigenlijk is dat vrij simpel.. De Xbox one X ondersteunt geen HDMI-CEC. Hierdoor zul je dus niet krijgen waar jij om vraagt![]()
Alhoewel er onder instellingen het kopje video heb waar je nog wel het een en ander zou kunnen instellen, maar dat staat hier allemaal uit. Dat zou je dus zelf nog even uit moeten zoeken.
Settings -> TV & display -> Device control. Hopelijk kun je daar nog wat mee en anders houd het verder toch echt op.

Tja ze hebben het zelfs aangegeven dat het er niet opzit. Waarom weet ik ook niet, maar blijkbaar schijnt het lastiger te zijn dan men denkt.Jboy1991 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:17:
[...]
Apart dat Microsoft ervoor gekozen heeft op zn dure console geen hdmi-cec te gebruiken...
[Afbeelding]
https://twitter.com/WorkW.../1014928799815778304?s=19
Ja dit las ik ook net. Ik als consument had het idd moeten checken voordat ik het ging kopen. Alleen ik ga er vanuit dat als ZELFS de switch het heeft, dat het gewoon een standaardgoed is geworden.timmie271 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:18:
[...]
Tja ze hebben het zelfs aangegeven dat het er niet opzit. Waarom weet ik ook niet, maar blijkbaar schijnt het lastiger te zijn dan men denkt.
https://twitter.com/WorkW.../1014928799815778304?s=19
Best teleurstellend dit.
Om het nog leuker te maken.. Zelf een chromecast of firestick hebben hetJboy1991 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:22:
[...]
Ja dit las ik ook net. Ik als consument had het idd moeten checken voordat ik het ging kopen. Alleen ik ga er vanuit dat als ZELFS de switch het heeft, dat het gewoon een standaardgoed is geworden.
Best teleurstellend dit.
Nog een los vraagje he? Hoe heb jij alles aangesloten dan? Je zegt xbox->denon-> tv? Maar vervolgend wel dat je verschillende HDMI inputs hebt op de tv? Hier gaat alles via de versterker namelijk en staat de tv altijd op HDMI 1. Misschien dat je dan nog wat kan klooien met de instellingen van de versterker?
[ Voor 26% gewijzigd door timmie271 op 01-12-2019 12:25 ]
vervelend
De Receiver = de versterker. Heb dus alles aangesloten op de receiver (heeft iets van 6 hdmi inputs). En werkt allemaal perfect behalve op de xbox. Daar wordt hij niet herkend.timmie271 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:23:
[...]
Om het nog leuker te maken.. Zelf een chromecast of firestick hebben het
Nog een los vraagje he? Hoe heb jij alles aangesloten dan? Je zegt xbox->denon-> tv? Maar vervolgend wel dat je verschillende HDMI inputs hebt op de tv? Hier gaat alles via de versterker namelijk en staat de tv altijd op HDMI 1. Misschien dat je dan nog wat kan klooien met de instellingen van de versterker?
Dus hoe ik het nu moet doen is:
TV op Receiver HDMI poort zetten
Receiver op juist hdmi source zetten (dit geval bluray)
Terwijl het anders (door hdmi cec). Gewoond e console kiezen uit het lijstje en klaar haha
[ Voor 67% gewijzigd door Jboy1991 op 01-12-2019 12:28 ]
Daarom hier ook alles via de versterker. Laat die alle problemen maar oplossenJboy1991 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:26:
Hmm, dacht het mezelf makkelijker te maken door de xbox rechtstreeks op de tv aan te sluiten en dan de audio via tv naar receiver laten gaan (via hdm). Verlies ik mijn 7.1 surround (alleen 5.1 mogelijk).
vervelend
Staat altijd op Pure audio en afhankelijk van wat de xbox oid toestuurd past ie zichzelf erop aan. Heb je in principe ook geen vertragingen meer. Als ik jou was zou ik dat nog eens gaan testen. Misschien gaat dat nog het probleem voor je "oplossen"
[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 01-12-2019 12:29 ]
zie edittimmie271 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:28:
[...]
Daarom hier ook alles via de versterker. Laat die alle problemen maar oplossen![]()
Staat altijd op Pure audio en afhankelijk van wat de xbox oid toestuurd past ie zichzelf erop aan. Heb je in principe ook geen vertragingen meer.
We editten sneller dan we aan het typen zijn
Maar alles gaat dus al wel via versterker? Andere consoles sturen dus de juiste CEC data mee voor de gewenste inputkanalen op de xbox na? Dan is er nog een mogelijkheid (heb zelf onkyo) dat je via instellingen standaard naar een bepaalde input gaat en afhankelijk van CEC een ander input kanaal geselecteerd krijgt.
Heb nu een Yamaha staan en kan daar wel even kijken naar eventuele instellingen daarvoor.
Edit: Laat maar.... De Yamaha die hier staat is niet slim genoeg om dat te kunnen instellen. Van de Onkyo weet ik dat het in te stellen is namelijk. Hopelijk lukt het bij je Denon ook en anders zul je toch echt even dat knopje in moeten gaan drukken....
[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 01-12-2019 12:39 ]
Ja ander apparatuur zet alles op de juiste hdmi source (ook op de receiver). Alleen de xbox niet.timmie271 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:31:
[...]
We editten sneller dan we aan het typen zijn
Maar alles gaat dus al wel via versterker? Andere consoles sturen dus de juiste CEC data mee voor de gewenste inputkanalen op de xbox na?
Had gehoopt dat er maybe een adapter bestaat die dit kon "faken". Zodat mn tv (bravia sync) de xbox gewoon ziet. Maar helaas.
Enige wat ik verder kan vinden zijn inderdaad allemaal CEC-killers. Dus vrees dat je die gewoon handmatig zal moeten doen. Hopelijk krijg Xbox Scarlett het wel voor degene die er graag gebruik van maken.Jboy1991 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:22:
[...]
Ja ander apparatuur zet alles op de juiste hdmi source (ook op de receiver). Alleen de xbox niet.
Had gehoopt dat er maybe een adapter bestaat die dit kon "faken". Zodat mn tv (bravia sync) de xbox gewoon ziet. Maar helaas.
"When you grow up your heart dies"
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Feels good 2 be back
Goede keus geweest om paar jaartjes van Destiny weg te blijven, zoals ik het nu ervaar loopt alles inmiddels soepeltjes en is de gameplay dik in orde.
En voor 3 tientjes wil ik het best een kans geven
[ Voor 42% gewijzigd door justifire op 01-12-2019 23:18 ]
Jammer, ik heb tijdje terug de overstap naar stream gesmaaktjustifire schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:26:
[...]
Feels good 2 be back![]()
Goede keus geweest om paar jaartjes van Destiny weg te blijven, zoals ik het nu ervaar loopt alles inmiddels soepeltjes en is de gameplay dik in orde.
Verwijderd
Ik heb ondertussen de xbox binnen en afgezien van wifi problemen in het begin is het wel fantastisch moet ik zeggen.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:24:
[...]
Gamepass is vrij fijn. Er zal vast een code bij een nieuwe xbox zitten om het 14 dagen of een maand te proberen.
Verder is de Microsoft store via xbox.com. Elke dinsdag worden er nieuwe deals geplaatst. Momenteel is het Black Friday waar er veel games voor weinig geld weggaan.
Je kunt sommige games via keysites kopen. Die zijn niet allemaal betrouwbaar. Eigen onderzoek loont hierbij. Ik heb geen advies voor een specifieke site omdat ik ze nauwelijks gebruik omdat ik liever zekerheid heb.
Ik heb meer dan 2 jaar niet gegamed om verscheidene redenen en houd mezelf nu ook alleen speeltijd aan voor in het weekend.
Met FM7 en de Witcher3 heb ik voorlopig meer dan genoeg te doen.
De games heb ik trouwens gewoon via de store gekocht.
Maar ik zit nu met iets anders.. kan je bij de Auctions (waar je auto's verkoopt) ook selecteren (of filteren) per persoon/aanbieder welke auto's diegene verkoopt? Of kan je alleen die van jezelf zien en niet die van een ander?
Rotterdam
Nu ben ik wel benieuwd...timmie271 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:28:
[...]
Daarom hier ook alles via de versterker. Laat die alle problemen maar oplossen![]()
Staat altijd op Pure audio en afhankelijk van wat de xbox oid toestuurd past ie zichzelf erop aan. Heb je in principe ook geen vertragingen meer. Als ik jou was zou ik dat nog eens gaan testen. Misschien gaat dat nog het probleem voor je "oplossen"
Ik heb mijn consoles niet via mijn receiver (Yamaha) lopen omdat ik dacht dat dit inputlag zou vergroten. Dus daarom rechtstreeks naar de tv. Is het eigenlijk wel zo dat dit inputlag vergroot?
Nu heb ik geluid via optische kabel (via digital to analog converter) naar de Yamaha lopen, maar toslink is ook max 5.1 (terwijl ik 7.1 installatie heb). Dus misschien toch maar weer eens gaan experimenteren
En moet je receiver 4k ondersteunen om dit door te kunnen sturen naar de TV?
Hoor jij niet in het Volvo topic thuis met je XC40?Maverick! schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:09:
[...]
Nu ben ik wel benieuwd...
Ik heb mijn consoles niet via mijn receiver (Yamaha) lopen omdat ik dacht dat dit inputlag zou vergroten. Dus daarom rechtstreeks naar de tv. Is het eigenlijk wel zo dat dit inputlag vergroot?
Nu heb ik geluid via optische kabel (via digital to analog converter) naar de Yamaha lopen, maar toslink is ook max 5.1 (terwijl ik 7.1 installatie heb). Dus misschien toch maar weer eens gaan experimenteren
En moet je receiver 4k ondersteunen om dit door te kunnen sturen naar de TV?
Maarre als antwoord op je vragen. Tja zal vast wat inputlagverschil zijn, maar voor mij niet noemenswaardig om het betere geluid ervoor op te offeren
Game soms met versterker en soms zonder versterker ertussen namelijk.
Je hebt inderdaad een 4k passthrough versterker nodig om 4k naar de tv door te kunnen sturen. Versterker kan geen hoger beeld doorsturen dan waar ie voor geschikt is volgens de doos
Hahaha, ik zal snel terug naar het Volvo topic kruipentimmie271 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:28:
[...]
Hoor jij niet in het Volvo topic thuis met je XC40?
Maarre als antwoord op je vragen. Tja zal vast wat inputlagverschil zijn, maar voor mij niet noemenswaardig om het betere geluid ervoor op te offeren
Game soms met versterker en soms zonder versterker ertussen namelijk.
Je hebt inderdaad een 4k passthrough versterker nodig om 4k naar de tv door te kunnen sturen. Versterker kan geen hoger beeld doorsturen dan waar ie voor geschikt is volgens de doos
OK, thanks!
Ik had eerst idd ook 2 kabels, 1 rechtstreeks naar de TV en de ander via de Yamaha.
Omdat ik wel eens gitaar speel op de doos (Rocksmith) en daarom zo weinig mogelijk lag in geluid moet hebben heb ik de DAC gekocht. Met de Yamaha op Pure Direct was dat de beste oplossing daarvoor, zo goed als 0 audio inputlag.
Volgens de handleing van de Yamaha (RX A3030) geeft hij wel 4K door en heeft hij een pass-through. Toch maar eens uitvissen hoe dat werkt.
Zo heb ik het inderdaad ook. Kan ik mooi muziek luisteren die ik zelf sil ipv het zoveelste zelfde muziekje bij sommige gamesMaverick! schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:39:
[...]
Hahaha, ik zal snel terug naar het Volvo topic kruipen
OK, thanks!
Ik had eerst idd ook 2 kabels, 1 rechtstreeks naar de TV en de ander via de Yamaha.
Dan is het wel begrijpelijk idd. Maar als het goed is zou de Yamaha zelf de inputlag gelijk moeten maken qua beeld en geluid. Al kan dat uiteraard een net iets hogere inputlag geven dan rechtstreeks.Omdat ik wel eens gitaar speel op de doos (Rocksmith) en daarom zo weinig mogelijk lag in geluid moet hebben heb ik de DAC gekocht. Met de Yamaha op Pure Direct was dat de beste oplossing daarvoor, zo goed als 0 audio inputlag.
Volgens de handleing van de Yamaha (RX A3030) geeft hij wel 4K door en heeft hij een pass-through. Toch maar eens uitvissen hoe dat werkt.
Dan kun je het vrij snel zien door naar de tv te kijken wat ie aangeeft bij input toch? Hij heeft inderdaad HDMI 2.0 dus 4k zou prima moeten kunnen.
Klopt, dat geeft hij aan. Ik ga gewoon eens wat stoeien.timmie271 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:57:
[...]
Dan is het wel begrijpelijk idd. Maar als het goed is zou de Yamaha zelf de inputlag gelijk moeten maken qua beeld en geluid. Al kan dat uiteraard een net iets hogere inputlag geven dan rechtstreeks.
Dan kun je het vrij snel zien door naar de tv te kijken wat ie aangeeft bij input toch? Hij heeft inderdaad HDMI 2.0 dus 4k zou prima moeten kunnen.
Alleen is die Yammie zo verdomde ingewikkeld om te configureren, dus mijn hobby is het niet

Maverick! schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:00:
[...]
Klopt, dat geeft hij aan. Ik ga gewoon eens wat stoeien.
Alleen is die Yammie zo verdomde ingewikkeld om te configureren, dus mijn hobby is het niet

Huis waar ik nu inzit even ook een Yammie. Geef mij de Onkyo maar die 2x thuis staat
Ik heb afgelopen vrijdag de Xbox One S All-Digital gekocht me een leuke black friday korting. Alles geïnstalleerd etc. werkt top. Ik merk alleen dat ik bij het spelen van bijvoorbeeld Forza Horizon 4 regelmatig haperingen heb. Het zou kunnen dat het aan mijn internet ligt aangezien ik via Wifi speel, maar ik ervaar het ook als ik offline speel.
Komt dit vaker voor? Zijn mijn settings misschien niet goed of is dat normaal?
Misschien is het al vaker besproken in dit topic, kon het zo snel niet vinden.
Is er iemand die hier wat meer over weet?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-12-2019 19:24 ]

Goed bezig Microsoft
Heb mijn instellingen staan op automatisch updaten van het dashboard en games and apps, dus na anderhalf week de Xbox maar is weer aangezet. Is er niks bijgehouden

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Weet je wat er gebeurde toen dit nog niet zo was? Mensen gingen naar settings om hun internetverbinding te verbreken en zo geen loss te krijgen. Dat deden ze dan elke keer als ze 1-0 achterkwamen. Dat was een stuk irritanter dan gewoon van de guide afblijven.uchiha tijntje schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:24:
Wat is Fifa toch een klote spel eigenlijk... Zit een Fut wedstrijd te spelen. Althans, ben ik net gestart en zit de game te laden. Ga ik even 10 seconden kijken maar mijn friendlist... Krijg ik een melding dat ik gequit ben vanwege inactivity en krijg 25 minpunten. Wat een systeem zeg...
Wel fijn om andermans frustratie op dit spel te lezen. Mijn verslaving is helemaal weg.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2019 20:02 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Als je gewoon leaved moet je gewoon een loss krijgen. Maakt niet uit op welke manier. Als je de verbinding verliest heb je gewoon pech...Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:01:
[...]
Weet je wat er gebeurde toen dit nog niet zo was? Mensen gingen naar settings om hun internetverbinding te verbreken en zo geen loss te krijgen. Dat deden ze dan elke keer als ze 1-0 achterkwamen. Dat was een stuk irritanter dan gewoon van de guide afblijven.
Wel fijn om andermans frustratie op dit spel te lezen. Mijn verslaving is helemaal weg.![]()
Klopt, dat werkt vrijwel nooit..G_Dragon schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:36:
[Afbeelding]
Goed bezig Microsoft![]()
Heb mijn instellingen staan op automatisch updaten van het dashboard en games and apps, dus na anderhalf week de Xbox maar is weer aangezet. Is er niks bijgehouden
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Eens. Maar zo werkte het niet omdat het spel niet wist wie van de twee weg ging geloof ik.uchiha tijntje schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:32:
[...]
Als je gewoon leaved moet je gewoon een loss krijgen. Maakt niet uit op welke manier. Als je de verbinding verliest heb je gewoon pech...
Ik heb het met FH4 ook.. niet met grote regelmaat... maar toch wel regelmatig helaas. Of het "normaal" is of niet weet ik nietNtFinshd schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:07:
Hoi,
Ik heb afgelopen vrijdag de Xbox One S All-Digital gekocht me een leuke black friday korting. Alles geïnstalleerd etc. werkt top. Ik merk alleen dat ik bij het spelen van bijvoorbeeld Forza Horizon 4 regelmatig haperingen heb. Het zou kunnen dat het aan mijn internet ligt aangezien ik via Wifi speel, maar ik ervaar het ook als ik offline speel.
Rotterdam
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Soort Eigen Huis & Tuin meets Overcooked:
Ik heb het ook niet verzonnen maar ziet er wel grappig uit. Even reviews afwachten nog.a
De game is ontwikkeld in Polen. Zie ook geen relatie met de studio of publisher van Overcooked, al is de inspiratie wel duidelijk. Overigens zie ik geen Online Multiplayer staan, alleen Offline...
[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2019 22:29 ]
- quorumz
- Niet online

de 360 sales: https://www.trueachieveme...roundup-december-3rd-2019
- quorumz
- Niet online

Ben je alweer aan het grinden danjustifire schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:26:
[...]
Feels good 2 be back![]()
Moet zeggen dat het spel nog kanslozer geworden is dan het al was...
Season passes, prima, maar als je het idee jat van Fortnite geef dan het hele spel gratis..(en niet de helft)
Waren de drops in het verleden al slecht..... ik geloof dat je de enige exotics (geen legendaries) bij xur kan kopen want in de hele spelwereld kom ik ze niet tegen.. zelfs public events krijg ik materialen...

ok, eerlijk is eerlijk het blijft een mooie spel met mooi ontworpen levels MAAR als je niet eens fatsoenlijk HDR kan fixen nadat het over gezet is naar de "gratis versie (als in, een jaar geleden leken die hdr zaken een bug maar nu is het constant)... kom op hoor.. ik moet van ellende iemands naam volgen en tegen alles aanbotsen omdat HDR niet geleidelijk gaat maar of poef in een bak met licht aan het kijken ben of zo donker dat ik alleen namen en wat glinstering zie .... (zucht als je hdr op xbox uit zet hebben de settings in het spel gewoon effect op een andere brightness balk als je het weer aan zet maar nix krijgt het gecorrigeerd)
en ik dacht dat Warframe onduidelijk was met uitleg... beats me wat je moet doen als je 900 bent... want er dropped geen zak aan hoger spul...
dus ik wacht even tot dit seizoen voorbij is en shadowkeep met kerst voor een tientje er ligt om daar ook door heen te vliegen...
[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 03-12-2019 12:13 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Iedere story geeft 2 exotics.quorumz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 06:48:
[...]
Ben je alweer aan het grinden dan![]()
Moet zeggen dat het spel nog kanslozer geworden is dan het al was...
Season passes, prima, maar als je het idee jat van Fortnite geef dan het hele spel gratis..(en niet de helft)
Waren de drops in het verleden al slecht..... ik geloof dat je de enige legendaries bij xur kan kopen want in de hele spelwereld kom ik ze niet tegen.. zelfs public events krijg ik materialen...![]()
ok, eerlijk is eerlijk het blijft een mooie spel met mooi ontworpen levels MAAR als je niet eens fatsoenlijk HDR kan fixen nadat het over gezet is naar de "gratis versie (als in, een jaar geleden leken die hdr zaken een bug maar nu is het constant)... kom op hoor.. ik moet van ellende iemands naam volgen en tegen alles aanbotsen omdat HDR niet geleidelijk gaat maar of poef in een bak met licht aan het kijken ben of zo donker dat ik alleen namen en wat glinstering zie .... (zucht als je hdr op xbox uit zet hebben de settings in het spel gewoon effect op een andere brightness balk als je het weer aan zet maar nix krijgt het gecorrigeerd)
en ik dacht dat Warframe onduidelijk was met uitleg... beats me wat je moet doen als je 900 bent... want er dropped geen zak aan hoger spul...
dus ik wacht even tot dit seizoen voorbij is en shadowkeep met kerst voor een tientje er ligt om daar ook door heen te vliegen...
Je hebt exotic quests die exotics geven.
Heb al aantal exotics uit legendary engram drops gekregen.
Gisteren twee exotics en hoger gear gekregen uit de iron banner.
Mij hoor je niet klagen
Waarschijnlijk kan @Convoy ook nog wel een paar tips geven ?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ah ok, zou zelf denken dat het niet zo moeilijk is om te kijken wie de verbinding kwijt is met de EA server, maar dat zal wel te gemakkelijk gedacht zijn. Anyway, ik vermaak me kostelijk als ik win....Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:57:
[...]
Eens. Maar zo werkte het niet omdat het spel niet wist wie van de twee weg ging geloof ik.
-------
Wel een prima aanbieding voor A plague tale, innocence. Voor 25 euro kan je er geen buil aan vallen.
Zijn het haperingen vooral als hij moet de wereld weer gaan laden? Soms kan het helpen de xbox te herstarten, maar aangezien je ook zegt dat je al een keer offline bent gaan draaien zie ik dat niet echt meer als oplossing.NtFinshd schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:07:
Hoi,
Wat je nog wel kan proberen is om in FH4 zelf (als je alleen speelt) offline te gaan. Dan zal het misschien wel soepel gaan lopen. Zelf niet echt veel last ervan, maar ik heb het dan ook wel genoeg gespeeld om het niet meer te merken.
Al moet ik wel zeggen dat odyssey soms ook ineens random eventjes blijft hangen om weer verder te gaan. Dan zou het gewoon betekenen dat de buffers vol raken..
@uchiha tijntje en @exactor it vinden mij ook te traag bij het inladen van games in Gears 5 dankzij mijn DVR One en hun one X
Werkt inderdaad een beetje wisselend. Soms heeft ie wel alles gedaan hier en soms niet. Denk dat het er ook een beetje mee te maken heeft hoe vaak jij hem aan hebt staan. Lijkt er soms op dat ie alleen naar updates scant als ie volledig aanstaat en dan pas gaat updaten in de nacht. Heb zelf de Insider versie, maar heb nu pas 1 update gehad in 10 weken tijd. Normaal heb ik er wel wat meer, net zoals dat ik vrijwel nooit updates van games zie. Dan staat ie hier dus ook iedere dag wel even aan.G_Dragon schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:36:
[Afbeelding]
Goed bezig Microsoft![]()
Dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken..
TIjdens het racen is dit overigens niet helemaal normaal geloof ik. Dan zou je allen microstutteringen mogen hebben van een paar ms, maar zeker een seconde of 2. Als dit een keer per paar races gebeurd oke, maar als dit een paar keer in een race gebeurd is dat niet oke.NtFinshd schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:19:
@timmie271
Het gebeurt voornamelijk als ik gewoon aan het racen ben. Ineens blijft hij random even hangen, vaak is dit 1 tot 2 seconden soms wat langer. Het is niet perse storend maar had gekund dat er een fix voor was
Hij mag alleen even blijven hangen als je de rewind gebruikt hebt
Oke, nou ja zoals ik al zei het is niet storend. Zou fijn geweest zijn als er een fix voor was maar verder is het geen probleem. Thanks voor je reactiestimmie271 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:23:
[...]
TIjdens het racen is dit overigens niet helemaal normaal geloof ik. Dan zou je allen microstutteringen mogen hebben van een paar ms, maar zeker een seconde of 2. Als dit een keer per paar races gebeurd oke, maar als dit een paar keer in een race gebeurd is dat niet oke.
Hij mag alleen even blijven hangen als je de rewind gebruikt hebt
Je argumentatie ben ik het niet mee eens, toegegeven 10 seconden is wat weinig, maar in een online game is het irritant als de tegenstanders afk lijkt te zijn, dus ik snap de implementatie van zoiets wel....... zonder zelf maar een minuut fifa20 gespeeld te hebben ga ik wel mee met je eind conclusie, niet bepaald de grootste fifa fan hieruchiha tijntje schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:24:
Wat is Fifa toch een klote spel eigenlijk... Zit een Fut wedstrijd te spelen. Althans, ben ik net gestart en zit de game te laden. Ga ik even 10 seconden kijken maar mijn friendlist... Krijg ik een melding dat ik gequit ben vanwege inactivity en krijg 25 minpunten. Wat een systeem zeg...
Volgens mij pes uit gamepass wel geinstaleerd maar uiteraard daarna vergeten te spelen

10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Als een speler AFK is, is dat prima. Want dan kan ik gewoon goals maken zonder tegenstand.. Heeft die speler alleen zich zelf mee.Sagat schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:42:
[...]
Je argumentatie ben ik het niet mee eens, toegegeven 10 seconden is wat weinig, maar in een online game is het irritant als de tegenstanders afk lijkt te zijn, dus ik snap de implementatie van zoiets wel....... zonder zelf maar een minuut fifa20 gespeeld te hebben ga ik wel mee met je eind conclusie, niet bepaald de grootste fifa fan hier![]()
Volgens mij pes uit gamepass wel geinstaleerd maar uiteraard daarna vergeten te spelenEn na enkele jaren ook behoorlijk verslaafd geweest te zijn aan pes in de jaren 0, eigenlijk ook weer niet heel veer zin weer om het om te pakken, helpt ook niet dat ik niet heel fanatiek voetbal meer volg......
Wat pas echt irritant is, is dat je in een MP game cutscenes hebt van wissels en replays van goals en mensen die het blijkbaar nodig vinden om elke cutscene en replay te bekijken. Als ik zelf een goal maak skip ik altijd meteen alles door, omdat ik weet hoe irritant dat is.
Als een speler afk gaat en het spel wacht dan op een actie van die speler (press a to start the match, dat principe) dat had ik in mijn hoofd zitten.uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:49:
[...]
Als een speler AFK is, is dat prima. Want dan kan ik gewoon goals maken zonder tegenstand.. Heeft die speler alleen zich zelf mee.
Wat pas echt irritant is, is dat je in een MP game cutscenes hebt van wissels en replays van goals en mensen die het blijkbaar nodig vinden om elke cutscene en replay te bekijken. Als ik zelf een goal maak skip ik altijd meteen alles door, omdat ik weet hoe irritant dat is.
En ja, zeer irritant om een reply te moeten kijken. Vroeger (opa spreekt) met wedstrijden waar we nog naast elkaar op de bank zitten altijd goed om van te voren even afspraken over te maken
10 second ninja DONE
Lijkt echt alleen offline, beetje jammer.Martinspire schreef op maandag 2 december 2019 @ 22:26:
De game is ontwikkeld in Polen. Zie ook geen relatie met de studio of publisher van Overcooked, al is de inspiratie wel duidelijk. Overigens zie ik geen Online Multiplayer staan, alleen Offline...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In MCC een update van 42 GB (of is dat gewoon omdat ik die al een jaar niet heb gespeeld?
Vanavond maar eens checken, de enige Halo die ik nooit heb gespeeld ivm de befaamde red ring (toen even helemaal klaar met Xbox/gamen..)

Gelukkig kan je de prioriteit aanpassen via het ingame menu, maar toch.
[ Voor 23% gewijzigd door Caayn op 03-12-2019 19:24 ]
Shit zeg.. Zit ik daar anderhalf uur op te wachten...Caayn schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:23:
Wow, lekker lomp dat je met de Reach update ook een update voor Halo 4 krijgt die blijkbaar voorrang heeft. Kom op 343i
Gelukkig kan je de prioriteit aanpassen via het ingame menu, maar toch.
Edit: 😂 lol.. De hele Halo community (wat er nog van over is) zit nu dik 42 GB te downloaden voordat ze erachter komen dat ze Reach voor in de Que zetten.,

Ik heb mijn vertrouwen in 343 compleet, maar dan ook compleet verloren.. Ik zit na een uur nu op 42% voor een 12gb download

[ Voor 29% gewijzigd door D-Ed op 03-12-2019 21:06 ]
Want bij Campaign staat Halo:Reach bovenaan, nog voor Halo 1.
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)
- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.