Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:35:
One S doet games niet upscalen naar 4K, enkel de menu's en het afspelen van media kan hij op 4K doen.
hoe kom je hier bij?.. je geeft verkeerd advies

https://support.xbox.com/...ne/console/4k-on-xbox-one

(destiny 2 op een xbox one s ziet er al heel mooi uit bv)
corset schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:38:
[...]

Niet doen, ik lees her en der dat de S zelfs peformance wise soms slechter is dan de basis Xbox One
heb al sinds begin xbox one, xbox one s, xbox one x'n ...
en zeker op een 4k tv kan je bij een x1s al genieten van 4k (en hdr) upscaled en je merkt geen verschillen qua performance.. Een ander voordeel is dat voeding erin zit maar je hebt wel een kinect adapter nodig

[ Voor 37% gewijzigd door quorumz op 25-11-2019 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:13:
[...]

hoe kom je hier bij?.. je geeft verkeerd advies

https://support.xbox.com/...ne/console/4k-on-xbox-one

(destiny 2 op een xbox one s ziet er al heel mooi uit bv)
Hmm :/

Je hebt helemaal gelijk. Geen idee waarom dat als waarheid in mijn hoofd zat, maar klopt wat je zegt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste console die ik had was een PS3.
Ik denk erover om die digital only te kopen als die maar 125 is.
Die codes voor games, waar haal je die het beste?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:09:
Gamepass is vrij fijn. Er zal vast een code bij een nieuwe xbox zitten om het 14 dagen of een maand te proberen.

Verder is de Microsoft store via xbox.com. Elke dinsdag worden er nieuwe deals geplaatst. Momenteel is het Black Friday waar er veel games voor weinig geld weggaan.

Je kunt sommige games via keysites kopen. Die zijn niet allemaal betrouwbaar. Eigen onderzoek loont hierbij. Ik heb geen advies voor een specifieke site omdat ik ze nauwelijks gebruik omdat ik liever zekerheid heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ter aanvulling op de aanbieding van Game Mania het gehele assortiment :

Xbox One S All-Digital Edition 1TB: 129,00

Xbox One S 1TB + Gears 5: 199,00
Xbox One S 1TB Dual Controller: 199,00
Xbox One S 1TB Fortnite Special Edition: 199,00
Xbox One S 1TB + Star Wars Jedi-Fallen Order: 199,00

Xbox One S White 1TB + Battlefield V: 199,00
Xbox One S White 1TB + Fortnite: 199,00
Xbox One S White 1TB + Forza Horizon 4: 199,00
Xbox One S White 1TB + PUBG: 199,00
Xbox One S White 1TB + Sea of Thieves: 199,00
Xbox One S White 1TB Starter Bundel: 199,00
Xbox One S White 1TB+ME Shadow of War: 199,00

Xbox One X 1TB + Gears 5: 339,00
Xbox One X 1TB Black – PUBG: 339,00
Xbox One X 1TB Black + Division 2-Tom C: 339,00
Xbox One X 1TB Black + Metro Saga: 339,00
Xbox One X 1TB Gears 5 Limited Edition: 339,00
Xbox One X 1TB White + Fallout 76: 339,00
Xbox One X 1TB + Star Wars Jedi-Fallen Order: 339,00

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:58
^ sommigen zijn online al niet meer beschikbaar.

Bij Nedgame momenteel 3 extra games (codes) voor €348.
Als je dus bv de Gears 5 neemt, dan heb je in totaal 8 games voor dat bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:09:
https://tweakers.net/pricewatch/1403766/microsoft-xbox-game-pass-ultimate-3-maanden.html is leuk geprijsd voor drie maanden momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Uhm. Ik lees net die link boven naar Bol.
Maar, heb ik Live nodig als ik Netflix wil kijken (via de Xbox dus)?
Want dat zou een beetje jammer zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door NeutraleTeun op 25-11-2019 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:29
NeutraleTeun schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:08:
Uhm. Ik lees net die link boven naar Bol.
Maar, heb ik Live nodig als ik Netflix wil kijken (via de Xbox dus)?
Want dat zou een beetje jammer zijn.
Nee
Met de wijzigingen die vandaag worden doorgevoerd, kan iedereen genieten van de fantastische ervaring met games, tv en entertainment die Xbox te bieden heeft, zonder dat u daar iets voor hoeft te doen. Bij een Xbox One of Xbox 360 krijgt u nu toegang tot een uitgebreid assortiment van onze meest populaire apps voor entertainment, zoals Netflix, Hulu Plus, HBO GO, YouTube, Twitch, ESPN, NFL, Xbox Music en ervaringen zoals Internet Explorer, Skype, OneDrive, OneGuide en Upload Studio zonder dat u daarvoor Xbox Live Gold nodig hebt.*
https://support.xbox.com/...-live-membership/live-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hier heb ik sinds een tijdje een Xbox 360 aangeschaft voor mijn kids. Verder geen live abonnementen erbij, gewoon wat discs. Nu ben ik net op zoek gegaan naar een tweede Xbox 360 voor 1 van de kids boven op de slaapkamer als Netflix/Youtube player waar ze dan ook spellen op kunnen doen natuurlijk.

Echter zie ik dan nu de Xbox One S aanbiedingen voorbij komen en dan kriebelt het toch. De huidige 360 naar boven en een One S aanschaffen voor beneden?

In de praktijk wordt er Minecraft gespeeld, af en toe wat autorace, een Lego spelletje en GTA. Ik was niet van plan abonnementen te gaan aanschaffen voor iets. De huidige 360 games zouden ook gebruikt moeten kunnen worden op de One S in dat geval. En natuurlijk kan er dan eens een Xbox One game worden aangeschaft hier of daar.

Zou het zinvol zijn om deze stap te maken? Of levert het in mijn geval niks extra op en moet ik toch lekker nog een tweede 360 erbij zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb een half jaar geleden een One S gekocht, specifiek om met de game pass te gebruiken. Nog geen seconde spijt van gehad, mijn wachtlijst van spellen die ik nog wil spelen is groter dan dat ik tijd heb.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:00:
Hier heb ik sinds een tijdje een Xbox 360 aangeschaft voor mijn kids. Verder geen live abonnementen erbij, gewoon wat discs. Nu ben ik net op zoek gegaan naar een tweede Xbox 360 voor 1 van de kids boven op de slaapkamer als Netflix/Youtube player waar ze dan ook spellen op kunnen doen natuurlijk.

Echter zie ik dan nu de Xbox One S aanbiedingen voorbij komen en dan kriebelt het toch. De huidige 360 naar boven en een One S aanschaffen voor beneden?

In de praktijk wordt er Minecraft gespeeld, af en toe wat autorace, een Lego spelletje en GTA. Ik was niet van plan abonnementen te gaan aanschaffen voor iets. De huidige 360 games zouden ook gebruikt moeten kunnen worden op de One S in dat geval. En natuurlijk kan er dan eens een Xbox One game worden aangeschaft hier of daar.

Zou het zinvol zijn om deze stap te maken? Of levert het in mijn geval niks extra op en moet ik toch lekker nog een tweede 360 erbij zoeken?
Of de upgrade het waard is zul je zelf uit moeten maken:

-betere laadtijden
-toegang tot veel nieuwere spellen
-bluray in 4k + hdr
-upscaling naar 4k bij veel spellen

Ik zou wel checken of je spellen backwards compatible zijn voordat je de upgrade doet. Ik doe dat via trueachivements.com maar je kunt ook in de ms store kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:43:
[...]
Of de upgrade het waard is zul je zelf uit moeten maken:

-betere laadtijden
-toegang tot veel nieuwere spellen
-bluray in 4k + hdr
-upscaling naar 4k bij veel spellen

Ik zou wel checken of je spellen backwards compatible zijn voordat je de upgrade doet. Ik doe dat via trueachivements.com maar je kunt ook in de ms store kijken.
Het belangrijkste spel, Minecraft, is vanuit de 360 al niet compatible zie ik. Niet dat je daar de hoofdprijs voor betaalt, maar toch. Ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan, dat games gewoon standaard backwards compatible zouden zijn, maar zo simpel werkt dat dus niet. Controllers ook niet zag ik. Terwijl het nou net wel handig is om bij meerdere consoles in huis, de controllers en games uit te kunnen wisselen.
Dan zal ik me de komende dagen maar inhouden bij aanbiedingen van de One S en hopen dat veel andere mensen er wel eentje aanschaffen en hun 360 de deur uit doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
hars73 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:08:
[...]

Het belangrijkste spel, Minecraft, is vanuit de 360 al niet compatible zie ik.
Minecraft zit als spel al vaak bij de One S aanbiedingen in net als vaak een Sea of Thieves of Forza Horizon. Weet niet of je voor Minecraft op de One ook Xbox live nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Shartar schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:11:
[...]

Minecraft zit als spel al vaak bij de One S aanbiedingen in net als vaak een Sea of Thieves of Forza Horizon. Weet niet of je voor Minecraft op de One ook Xbox live nodig hebt.
Niet voor de singleplayer survival modus. Voor online wel.

Sea of Thieves is online only, dus daar heb je wel gold / XBP voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Iemand toevallig al eens zijn externe HDD vervangen door een externe SSD?
Is dit goed merkbaar?

Heb uiteraard online gelezen en de tabelletjes opgezocht maar ben wel benieuwd naar "echte" ervaringen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Famous schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:25:
Iemand toevallig al eens zijn externe HDD vervangen door een externe SSD?
Is dit goed merkbaar?

Heb uiteraard online gelezen en de tabelletjes opgezocht maar ben wel benieuwd naar "echte" ervaringen.
Jep, heb dit gedaan. Heb zowel een 500 GB HDD en 500 GB SSD extern draaien.
Zijn beide sneller dan intern. Merk niet veel verschil tussen de beide externe schijven.
Als je kosten wil besparen kan je misschien beter een grotere externe HDD kopen.

Sommige spellen blijven de laadtijden gewoon traag bij helaas. Bij andere spellen merk je echt verschil, bij bijv. Gears 5 of Forza ben je altijd de eerste in de lobbies en de eerste die in game is die nog op de anderen moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:50

Sagat

Is pappa x2!

hars73 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:00:

2 dingen waar ik aan denk.
- hoe oud zijn je kids
- heb je een 4k tv?

Lekker logisch met de 2e beginnen, maar met een 4k tv lijkt me een one iig al meerwaarde te hebben.
De org one doet niet of niet zo veel met 4k (dacht ik), maar de s-jes wel, zie een paar posts terug.

En leeftijd, op jonge leeftijd maakt het ze niet zo veel uit wat er gespeeld word, maar als ze wat ouder worden word er heel erg gekeken naar want andere kids spelen, DE 2 grote games naast minecraft zijn roblox en fortnite. Beide kunnen wel op de one en niet op de x360 gespeeld worden volgens mij. En met de huidige prijzen voor nieuwe xbox one consoles moet je 2e hands voor 90-75 wel iets kunnen vinden lijkt me?

Voor dat geld zou ik dan persoonlijk voor wat nieuwers gaan.

Aan de andere kant ik snap heel goed het principe van 'gemakkelijk naar een 2e console kunnen' ik heb toevallig namelijk ook 2x een x360 (en 2x een one, waarbij heel nadrukkelijk de extra one voor mijn zoon is)

Dus ja, voor nog minder geld koop je wsl een 2e 360 en dan weet je dat alles gewoon 1 op 1 over te zetten is, denk wel aan save games etc, want als je geen gold hebt zul je dan met usb sticks of memcards moeten werken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Sagat schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:18:
[...]

2 dingen waar ik aan denk.
- hoe oud zijn je kids
- heb je een 4k tv?

Lekker logisch met de 2e beginnen, maar met een 4k tv lijkt me een one iig al meerwaarde te hebben.
De org one doet niet of niet zo veel met 4k (dacht ik), maar de s-jes wel, zie een paar posts terug.

En leeftijd, op jonge leeftijd maakt het ze niet zo veel uit wat er gespeeld word, maar als ze wat ouder worden word er heel erg gekeken naar want andere kids spelen, DE 2 grote games naast minecraft zijn roblox en fortnite. Beide kunnen wel op de one en niet op de x360 gespeeld worden volgens mij. En met de huidige prijzen voor nieuwe xbox one consoles moet je 2e hands voor 90-75 wel iets kunnen vinden lijkt me?

Voor dat geld zou ik dan persoonlijk voor wat nieuwers gaan.

Aan de andere kant ik snap heel goed het principe van 'gemakkelijk naar een 2e console kunnen' ik heb toevallig namelijk ook 2x een x360 (en 2x een one, waarbij heel nadrukkelijk de extra one voor mijn zoon is)

Dus ja, voor nog minder geld koop je wsl een 2e 360 en dan weet je dat alles gewoon 1 op 1 over te zetten is, denk wel aan save games etc, want als je geen gold hebt zul je dan met usb sticks of memcards moeten werken.
Mijn dochter is 14, gamed niet, behalve dat ze nog wel eens op Minecraft wat in mekaar zet samen met haar broertje. En die is 11. Kan Roblox spelen op z'n tablet en heeft bij z'n moeder een Nintendo Switch waar ie Fortnite op speelt. Dus wat dat betreft is het ook niet perse nodig.

Denk dat ik voor de eenvoudige en goedkope oplossing ga, een 360 erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De hoeveelheid winst die je ziet is niet van toepassing op xbox/ps4. Los van het feit dat je niet zomaar even een NVMe in je xbox kan steken zit je nog met een aantal bottlenecks die je op pc wel kan vermijden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:50

Sagat

Is pappa x2!

boe2 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:23:
[...]

De hoeveelheid winst die je ziet is niet van toepassing op xbox/ps4. Los van het feit dat je niet zomaar even een NVMe in je xbox kan steken zit je nog met een aantal bottlenecks die je op pc wel kan vermijden.
Ik denk dat dit dan ook meer voor de next gen consoles is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

hars73 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:03:
[...]

Mijn dochter is 14, gamed niet, behalve dat ze nog wel eens op Minecraft wat in mekaar zet samen met haar broertje. En die is 11. Kan Roblox spelen op z'n tablet en heeft bij z'n moeder een Nintendo Switch waar ie Fortnite op speelt. Dus wat dat betreft is het ook niet perse nodig.

Denk dat ik voor de eenvoudige en goedkope oplossing ga, een 360 erbij ;)
Stuur me even een PB. Ik heb een 360 staan in zeer goede staat inclusief 2 controllers (moet ik nog even kijken) Wellicht dat we iets voor elkaar kunnen betekenen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor wie nog geen X heeft: ik zou niet eens op BF wachten:

https://www.bcc.nl/comput...izon-4-lego-bundel/277204

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hmm, dat moet haast wel een tikfout of iets degelijks zijn. De goedkoopste gaan voor 350 ongeveer en tijdens BF misschien 1 a 2 tientjes minder.

Iig een goede deal voor @poor Leno Kan hij eindelijk eens BF5 spelen met echte pro's die zich niet continu door brandbommen laten afslachten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:03:
[...]

Hmm, dat moet haast wel een tikfout of iets degelijks zijn. De goedkoopste gaan voor 350 ongeveer en tijdens BF misschien 1 a 2 tientjes minder.

Iig een goede deal voor @poor Leno Kan hij eindelijk eens BF5 spelen met echte pro's die zich niet continu door brandbommen laten afslachten :>
Eeeeeeen dat was het ook. Nu 349 :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Wat stond er eerst dan?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben de leuke achievements eruit gelaten zoals duw een Hunter in het water en assassinate an elite from more than x meters above. En in de plaats daarvan LASO en speedruns. Veel te moeilijk voor mij. :( Al zal ik monument to all my sins wel weer gaan proberen. Dat was mijn eerste echt moeilijke achievement op de 360. :)

Wel weer tof dat nu alle first person halo spellen erin zitten! Los van de launch issues (waar ze een jaar voor nodig hadden om het te patchen) is dit wel een briljante collectie geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2019 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy.
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 16:12
Ik was nog op tijd en besteld + betaald. Ik verwacht een mea culpa mail, maar we will see. Ze adverteren ook met: tot 40% korting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy.
Warfare schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:56:
[...]

Ik was nog op tijd en besteld + betaald. Ik verwacht een mea culpa mail, maar we will see. Ze adverteren ook met: tot 40% korting....
Ik heb ook op tijd besteld. DHL tracking nummer ook binnen. Even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Haha goeie deal voor 199. Hij is ook tijdelijk niet meer leverbaar 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Damn, das een hele goede deal!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

199€ inclusief FH4 en Lego DLC. Das geen goede deal, dat is een mega goede deal!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/056NXmKmdpfsHJJS4vJUOF7H/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet toch wel een fout zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het ook, is al aangepast.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warfare
Ik heb wel een tracking nummer gehad maar er is nog niets op de post....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:27:
[...]

Ze hebben de leuke achievements eruit gelaten zoals duw een Hunter in het water en assassinate an elite from more than x meters above. En in de plaats daarvan LASO en speedruns. Veel te moeilijk voor mij. :( Al zal ik monument to all my sins wel weer gaan proberen. Dat was mijn eerste echt moeilijke achievement op de 360. :)

Wel weer tof dat nu alle first person halo spellen erin zitten! Los van de launch issues (waar ze een jaar voor nodig hadden om het te patchen) is dit wel een briljante collectie geworden.
Hier ga ik gewoon voor alles, maar zal de LASO wel overblijven als er geen checkpoint sharing komt zoals de vorige 5 keer :)

Die drop down op een elite was geweldig idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 22:40
uchiha tijntje schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:16:
Ben momenteel bezig met Control. Tot nu toe de vaagste Remedy game die ik heb gespeeld. De shooting mechanics voelt lekker, maar qua verhaal begrijp ik er weinig van. Jammer dat ze niet gewoon een Quantum Break 2 of een spiritueel vervolg op Alan Wake hebben gemaakt.

Ik zou hem niet zo heel snel aanraden.
Dat idee heb ik er ook vooraf bij, daarom wacht ik echt op de budgetbak voor deze titel. Draait de game wel een beetje stabiel inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik moet voor 2 kids hier (met ieder een eigen xbox) Xbox ultimate hebben, maar wil geen abbo afsluiten. hebben jullie nog ergens goede deals gezien?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 11:41
mindcre8r schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:46:
ik moet voor 2 kids hier (met ieder een eigen xbox) Xbox ultimate hebben, maar wil geen abbo afsluiten. hebben jullie nog ergens goede deals gezien?
Xbox ultimate zonder abonnement? Hoe zou je dat in godsnaam willen doen?
Trouwens, je kan gewoon voor 1 een xbox live afsluiten (en upgraden naar ultimate) en dan die account instellen als home. Dan kan de andere daarop meevaren onder eigen account.

Even zoeken in dit topic op account sharen en dan zal je vast wel tips vinden.

Kwa aanbiedingen zijn er de afgelopen weken wel tips voorbij gekomen voor live en upgrade naar ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

dat doe ik zelf al met een vriend, en er is ultimate prepaid:https://www.cdkeys.com/xbox-live/games/3-month-xbox-game-pass-ultimate-xbox-one-pc?utm_currency=EUR&gclid=Cj0KCQiA2vjuBRCqARIsAJL5a-LHHwYJa9PbyrUyIe2QrK7oVORVbGa3WqEDJl6OyHHU1ulUsprsv9saAtSNEALw_wcB

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is 20 euro voor 3 maanden de beste deal, bol.com heeft dezelfde momenteel maar volgens mij nergens goedkoper.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shartar
Finraziel schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:53:
Volgens mij is 20 euro voor 3 maanden de beste deal, bol.com heeft dezelfde momenteel maar volgens mij nergens goedkoper.
https://www.gamemania.nl/...e-pass-ultimate-3-maanden

Bij game mania 19 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-09 21:15
MRE-Inc schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:17:
[...]

199€ inclusief FH4 en Lego DLC. Das geen goede deal, dat is een mega goede deal!!!

[Afbeelding]
hier issie al binnen :Y (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mazzelpik :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andy.
Hier ook! _/-\o_ Dank aan pricewatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Weet iemand hoe het zit met een gedownloade app en de beslissing van een ontwikkelaar de app te verwijderen uit de store?
Blijft de app dan wel staan op je Xbox?
Ik vraag dat na aanleiding van het bericht dat Jodi misschien gaat stoppen met de uwp versie.

DaveD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Warfare
Bij mij issie ook binnen! Sportief van BCC. Niet klagen, gewoon sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warfare schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:23:
[...]

Bij mij issie ook binnen! Sportief van BCC. Niet klagen, gewoon sturen!
Kan ook zijn dat ze het gewoon niet op tijd tegengehouden hebben. Ik heb zelf wel eens een mail gehad van bol.com dat ze de luxe blender die ik voor 40 euro besteld had en die eigenlijk 140 had moeten kosten niet gingen leveren, prijsfout, blabla... en ik had zoiets van, interessant, maar hij staat hier al op tafel :+
Verder natuurlijk zeker cool voor de mensen die hem hebben, of het nu bewust door is laten gaan door BCC of dat het het leveringsproces wat sneller was dan de correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lekker man. Ik zal het nog lekkerder voro je maken: Ik heb er in november 2017 499 euro voor betaald. Zonder games !!!!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBossJamie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09-2023
Hello,

Ik heb de One S all Digital gekocht en daarbij ook de 3 maanden pass voor 19 euro aangeschaft. Nu wil ik de 3 maanden voor 1 euro daarop stacken zoals eerder in het topic beschreven maar krijg telkens de gewone prijs te zien bij het afrekenen.

Did I fuck something up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigBossJamie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:47:
Hello,

Ik heb de One S all Digital gekocht en daarbij ook de 3 maanden pass voor 19 euro aangeschaft. Nu wil ik de 3 maanden voor 1 euro daarop stacken zoals eerder in het topic beschreven maar krijg telkens de gewone prijs te zien bij het afrekenen.

Did I fuck something up?
Wat is de 3 maanden pass? 3 maanden gold of 3 maanden ultimate? die 1 euro is voor nieuwe gebruikers zo ver ik weet...(en door activeren 3 maanden ultimate ben je dat niet meer.. je moest bv 2 jaar gold kopen en dan voor 1 euro ultimate kiezen)

[ Voor 10% gewijzigd door quorumz op 27-11-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBossJamie
quorumz schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:50:
[...]

Wat is de 3 maanden pass? 3 maanden gold of 3 maanden ultimate? die 1 euro is voor nieuwe gebruikers zo ver ik weet...(en door activeren 3 maanden ultimate ben je dat niet meer.. je moest bv 2 jaar gold kopen en dan voor 1 euro ultimate kiezen)
Yes, was gamepass via game mania. Guess I messed up, yeugh :F

Thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
BigBossJamie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:58:
[...]
Yes, was gamepass via game mania. Guess I messed up, yeugh :F

Thanks anyway!
Ja maar is het dan alleen gamepass of gamepass ultimate daar zit ook nog een verschil in :)

Op de vraag van @quorumz antwoord je dat je gamepass hebt. Dan zou die 1 euro actie nog moeten werken. Is het de ultimate versie met gold erbij in dan werkt het inderdaad niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBossJamie
"Xbox Game Pass Ultimate 3 maanden (New)"

Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08
kak... ik denk schrijf me ook in voor de xcloud omdat dat best wel tof kan zijn voor de feestdagen ;) maar ik kan de app kennelijk niet op mijn Samsung Galaxy Tab S5e installeren... terwijl de S4 wel in de lijst staat dus je zou verwachten dat tablet geen probleem mag zijn....

of heb je specifiek iets van een UK google account nodig om die te installeren?

[edit]

stom dat ik niet gewoon even mijn vpn aangooide om het te proberen ;) dat werkt dus wel!

[ Voor 12% gewijzigd door Jaguar645 op 27-11-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Coconut
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 09:43
Is er veel verschil te merken tussen de X en de S qua frames/soepelheid op multiplayer shooters zoals cod/bf5/gears of war? (Of andere spellen)

Ik twijfel nogal tussen de twee versies, maar de S met 2 controllers is nu te krijgen voor €170, de X met 2 controllers nu voor €380.. Dat is wel een erg groot verschil voor die paar keer dat ik game op een Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:29
Vandaag ook gebruikt gemaakt van de gamepass truukje :) nu fijn voor 1 euro tot 27-11-2022 de gamepass.

Morgen maar eens uitpluizen wat je er precies mee kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Laatst online: 17-09 22:37
Twijfel, twijfel... heb hier de Xbox One Original nog staan en wil die graag upgraden naar een X. Bij Bol nu een X voor 329 euro incl. Forza Horizon 4 + Lego DLC... Zou deze nog goedkoper worden met Black Friday in aantocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mobygo76 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:23:
[...]

Dat idee heb ik er ook vooraf bij, daarom wacht ik echt op de budgetbak voor deze titel. Draait de game wel een beetje stabiel inmiddels?
Heb hem zojuist op 1000gs gezet. Heb me er best mee vermaakt, maar het is geen hoogvlieger. De schrijver heeft het verhaal geschreven toen die flink onder invloed was volgens mij :P

Ik speel hem op de X. In gevechten enzo heb ik eigenlijk geen slowdown, maar als je hem op pauze zet en daarna weer doorgaat, dan ben je gewoon voor een seconde of 2 naar een diashow aan het kijken. Echt bizar. Ik zou zeker wachten tot een budgetbak. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:10:
nog niemand?...

Jurassic Park is eens een relatief nieuwe goede titel!

Eindelijk eens het gevoel dat we geen crap krijgen >:)

[YouTube: Xbox - December 2019 Games with Gold]
Jurassic World heb ik nog voor de volle mep gekocht. Leuk spel, maar werd wat eentonig op een gegeven moment. Toch speel ik het zo af en toe nog eens en dan blijft het leuk. De DLC die eraan komt gaat je ook de mogelijkheid geven de originele JP na te maken, inclusief de juiste decals en door het park kunnen lopen:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Fallen Order gisteren op 1000 gezet. Redelijk makkelijke chievo's, ik had alleen moeite met die planten (damn, dat groeien dat duurt!).

Vette game, maar had ook nog wel ff in de koker mogen blijven, beetje janky, soms wat buggy. Maar Respawn mag van mij zo door met een deel 2! Wel met minder van die crappy glijbanen trouwens.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Captain Coconut schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:17:
Is er veel verschil te merken tussen de X en de S qua frames/soepelheid op multiplayer shooters zoals cod/bf5/gears of war? (Of andere spellen)

Ik twijfel nogal tussen de twee versies, maar de S met 2 controllers is nu te krijgen voor €170, de X met 2 controllers nu voor €380.. Dat is wel een erg groot verschil voor die paar keer dat ik game op een Xbox.
Ja en nee, met een losse SSD ontlopen bv laadtijden tussen de twee elkaar niet bijzonder veel, maar framerate merk je wel enorm. GTA en BF zijn erg goeie voorbeelden waar de S bij druk geweld flinke drops krijgt (tot soms onder de 20), maar het is uiteindelijk of je dit zelf ~200 euro waar vind.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:28:
Fallen Order gisteren op 1000 gezet. Redelijk makkelijke chievo's, ik had alleen moeite met die planten (damn, dat groeien dat duurt!).

Vette game, maar had ook nog wel ff in de koker mogen blijven, beetje janky, soms wat buggy. Maar Respawn mag van mij zo door met een deel 2! Wel met minder van die crappy glijbanen trouwens.
Ik was erg blij dat van de glijbaan afvallen niet een death was anders was minimaal 90% van mijn deaths daar vandaan gekomen. Het verbaast me hoe slecht dat werkte omdat respawn de beste traversal dat ik ooit gespeeld heb gemaakt heeft (titanfall 1).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:33:
[...]

Ik was erg blij dat van de glijbaan afvallen niet een death was anders was minimaal 90% van mijn deaths daar vandaan gekomen. Het verbaast me hoe slecht dat werkte omdat respawn de beste traversal dat ik ooit gespeeld heb gemaakt heeft (titanfall 1).
Als je de voertuigbesturing van Ghost Recon of Borderlands gewend bent werken die glijbanen juist perfect :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:41:
Ashen verlaat gamepass.. Mocht je nog op zoek zijn naar een hele toffe Soulsgame, grijp nu nog snel je kans!
Oh verbaast me wel, ik dacht dat dat een MS gesponsorde game was.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Jaguar645 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:43:
kak... ik denk schrijf me ook in voor de xcloud omdat dat best wel tof kan zijn voor de feestdagen ;) maar ik kan de app kennelijk niet op mijn Samsung Galaxy Tab S5e installeren... terwijl de S4 wel in de lijst staat dus je zou verwachten dat tablet geen probleem mag zijn....

of heb je specifiek iets van een UK google account nodig om die te installeren?

[edit]

stom dat ik niet gewoon even mijn vpn aangooide om het te proberen ;) dat werkt dus wel!
Via VPN kan je de Android app downloaden? Of hoe bedoel je dat je het werkend hebt gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Homeland schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:58:
[...]

Via VPN kan je de Android app downloaden? Of hoe bedoel je dat je het werkend hebt gekregen?
App heb ik via APK geinstalleerd, store bleef maar aangeven niet beschikbaar voor mijn apparaten. Maar app zelf gebruiken moet je ook VPN voor gebruiken, remote vanaf je XBO moet zelfs je XBO naar UK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08
Beide :P

Ik heb de VPN aangeslingerd en toen in de store mijn region naar UK aangepast. App uit de store geinstalleerd en daarna gewoon ingelogged en wezen gamen :)

• FrankoNL
  • Laatst online: 21-09 19:03
Heb een ps4 en een game pc. Om die reden weinig behoefte gehad aan een Xbox. Nu die Xbox one s all digital 125 euro is, lijkt me dat wel interessant. Dit dan in combinatie met gamepass. Beetje op de bank hangen en gamen.

Iemand ervaringen met deze constructie van de all digital en gamepass?

[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 28-11-2019 13:31 ]

FrankoNL schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:31:
Heb een ps4 en een game pc. Om die reden weinig behoefte gehad aan een Xbox. Nu die Xbox one s all digital 125 euro is, lijkt me dat wel interessant. Dit dan in combinatie met gamepass. Beetje op de bank hangen en gamen.

Geen directe ervaring, maar je hebt een hele goede deal te pakken. Bekijk de reacties in dit topic maar eens omtrent Gamepass. Je zult weinig negatieve reacties zien, is een hele mooie service :Y)

FrankoNL schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:31:

Gamepass (ultimate) werkt wel ook op de PC. Misschien net niet helemaal een even volle library, maar het komt aardig in de buurt de laatste tijd. Daar hoef je het dus op zich niet te doen (maar kan wel leuk zijn natuurlijk als je de PC niet makkelijk met je TV kan verbinden).
Verder geen specifieke ervaring met de all digital, maar het enige verschil met een one S is de afwezigheid van de bluray drive dus, tja, wat voor ervaringen? Je kunt er games van gamepass op downloaden en spelen, zal prima werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:11
kleinelievewolff schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:31:
Ik heb een Xbox One S (en nog een 360 onder het stof) en heb een vraag over deze console icm kinderen van 7. Ik speel er zelf sporadisch op (maximaal 2 keer per maand een paar uur) en speel dan een single player game die ik aan heb geschaft uit de budget bak (momenteel Far Cry 5 aan het afronden, daarvoor Forza Horizon 3 gespeeld). Mijn kinderen (2 jongens van 7) vinden het leuk om een spelletje te spelen. Dit doen ze nu vooral op de iPad en spelen dan bijvoorbeeld de Lego games (Ninjago/Star Wars). Bij vriendjes spelen ze wel eens op de Nintendo Switch (Mario).

Ik zit nu te kijken om ze (gelimiteerd in schermtijd) te laten gamen. Dat gaat momenteel op de iPad, wat ze leuk vinden, maar zou het niet erg vinden om een console aan te schaffen voor ze. Ik heb een paar maanden geleden Lego City Undercover voor ze aangeschaft en dit vinden ze leuk om te spelen, al doen ze gewoon rondrennen/rijden enzo ipv het verhaal en de doelen te volgen. Co-op nog niet kunnen uitproberen omdat ik maar 1 controller heb. Ook heb ik een keer de oude Nintendo Wii aangesloten, maar daar vonden ze niet zoveel aan.

Wat zijn hier de ideeën over de opties die ik voor ogen heb, ook gezien het (snel?) uitkomen van nieuwe consoles?

Optie 1: niets doen en ze lekker op de iPad laten spelen, ook al erger ik me zelf aan het in-app purchase model wat heel slinks in elkaar zit om kinderen geld uit te laten geven.

Optie 2: een extra controller kopen voor de Xbox One zodat ze splitscreen kunnen samenspelen en dan wellicht Game Pass aanschaffen zodat ze zelf spellen kunnen uitkiezen om te spelen?

Optie 3: een Nintendo Switch aanschaffen zodat ze daar (samen met vriendjes) op kunnen spelen.

De voorkeur van mijn vrouw zal uitgaan naar optie 1 omdat de televisie dan beschikbaar blijft voor haar ;-)

Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2, zodat ik zelf ook af en toe eens een game uit gamepass kan uitproberen en samen met de boys kan gamen. Wat me tegenhoudt is of het niet te moeilijk voor ze is met al die knoppen enzo en of de Xbox makkelijk afgeschermd kan worden van de 18+ games (shooters enzo).

Optie 3 is ook een mogelijkheid, maar wel erg duur en volgens mij komt er binnenkort een nieuwe uit?

Wat is jullie ervaring?
Ik quote mezelf even ;)

Het is uiteindelijk een extra controller geworden (moet nog binnenkomen €35 leuk sinterklaas cadeautje) en een abbonement op Gamepass (Gamepass Ultimate tot mei 2022 voor €70). Ook het instellen van schermtijd enzo is gelukt. Ik heb een account voor ze aangemaakt en deze toegevoegd tot mijn gezin. Zo kunnen ze gebruik maken van de spellen die ik al heb en het Gamepass abonnement. Van alles kunnen instellen zoals schermtijd, geen aankopen doen, geen spellen kunnen starten boven hun leeftijdsgrens, geen online vrienden accepteren zonder akkoord van mij etc. Toch wel mooi hoe Microsoft dat allemaal heeft ingeregeld. Geeft wel wat vertrouwen dat ze ook zonder dat ik erbij ben gewoon kunnen spelen op de Xbox.

Ik heb ingesteld dat de Xbox bij opstarten meteen begint met het account van de boys zonder dat ze hiervoor een wachtwoord hoeven in te geven. Als ik zelf wil spelen, moet ik een pincode invoeren, deze is ook nodig om instellingen te wijzigen etc.

Ze hebben al even Lego The Ninjago Movie zitten spelen, ging ze nog goed af ook! Kijk ernaar uit om straks met de 2e controller samen te gamen :)

Ter info: ze krijgen op hun account wel alle games en apps te zien, maar kunnen de 7+ games en apps niet starten. Liever had ik gezien dat ze die games en apps helemaal niet te zien kregen, weten ze ook niet wat ze missen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door kleinelievewolff op 28-11-2019 14:44 ]

• FrankoNL
  • Laatst online: 21-09 19:03
Finraziel schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:05:
[...]

Gamepass (ultimate) werkt wel ook op de PC. Misschien net niet helemaal een even volle library, maar het komt aardig in de buurt de laatste tijd. Daar hoef je het dus op zich niet te doen (maar kan wel leuk zijn natuurlijk als je de PC niet makkelijk met je TV kan verbinden).
Verder geen specifieke ervaring met de all digital, maar het enige verschil met een one S is de afwezigheid van de bluray drive dus, tja, wat voor ervaringen? Je kunt er games van gamepass op downloaden en spelen, zal prima werken.
Ja dat weet ik. Het is inderdaad omdat de pc nogal ver weg staat van de tv :)

Eentje tweedehands gevonden voor 80. Ben benieuwd.

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:46
e105 00000000 8007045d

Heb mijn Xbox One X net 13 maanden en helemaal niet veel gebruikt. Ik heb hier in dit topic al gezocht en zag dat meerdere mensen deze melding hebben gehad.

Hij was gekocht bij Bol.com maar dat is meer dan een jaar geleden. Moet ik nu via Xbox Support van MS zelf een ticket aanmaken voor reparatie?

En iemand een idee of er kosten aan zitten?

Alvast bedankt,

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

bobdigi schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:13:
e105 00000000 8007045d

Heb mijn Xbox One X net 13 maanden en helemaal niet veel gebruikt. Ik heb hier in dit topic al gezocht en zag dat meerdere mensen deze melding hebben gehad.

Hij was gekocht bij Bol.com maar dat is meer dan een jaar geleden. Moet ik nu via Xbox Support van MS zelf een ticket aanmaken voor reparatie?

Alvast bedankt,
Als je hem registreert, kan je nog zien of je garantie hebt:
https://support.xbox.com/...ice/register-your-product
Met een beetje geluk zit ie nog in garantie. Met nog meer geluk is MS coulant en fixen ze hem ook buiten de garantie.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:59

TheVMaster

Moderator WOS
bobdigi schreef op Thursday 28 November 2019 @ 16:13:
e105 00000000 8007045d

Alvast bedankt,
Als je hem nieuw hebt gekocht bij Bol.com, dan zal er nog gewoon garantie op zitten. Laten repareren (binnen de garantie) is gratis, tenminste als het binnen de garantie valt. Al heb ik verhalen gehoord met gevallen wat waterschade (kind wat glas frisdrank over de xbox gegooid heeft) die gewoon binnen de garantie werden afgehandeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:46
@kevlar01 @JackSparrow Is al opgelost! Gechat met bol.com, en die foutcode doorgegeven en gezegd dat het een veel voorkomend hardware probleem is.

In eerste instantie kreeg ik een reactie van; "ik zie op internet allerlei dingen die je kan proberen", dus ik baalde al een beetje, denk dit gaat wel even duren voor ik mijn Xbox terug heb als ik hem op stuur + eventueel kosten.

Maar toen zag de medewerker ook dat het een bekend probleem was, dus uit coulance mag ik mijn Xbox retour sturen en krijg ik mijn geld terug (had € 444,00 betaald, en het bedrag staat nu op € 391,16, ik denk omdat er natuurlijk spellen bij zaten).

Komt mooi uit zo met Black Friday, ga even zoeken naar een mooie aanbieding nu :*).

Edit; erg interessante aanbiedingen zie ik niet. Denk dat ik bij Microsoft zelf voor 349,00 Euro de hyperspace bestel.

[ Voor 18% gewijzigd door bobdigi op 28-11-2019 17:16 ]

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
vandaag een xbox one s digital gekocht....

wat mij op valt is dat als je een kop telefoon in de controller plugt dat je dan af en toe een hapering hoort....

hoe kun je dit verhelpen?

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:57
joey82 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:51:
vandaag een xbox one s digital gekocht....

wat mij op valt is dat als je een kop telefoon in de controller plugt dat je dan af en toe een hapering hoort....

hoe kun je dit verhelpen?
Dat is normaal bij bluetooth hoofdtelefoons dat af en toe een onderbreking van het geluid optreedt.
Aanvulling n.a.v. @timmie271. Het zal vast kloppen dat de xbox geen bluetooth heeft maar mijn ervaring is dat de genoemde hapering in het geluid als een hoofdtelefoon is ingeplugd in de controller identiek vergelijkbaar is met een af en toe optredende hapering van het geluidsignaal van een bluetooth hoofdtelefoon. Hierdoor ben ik er ten onrechte vanuit gegaan dat de xbox een bluetooth audiosignaal uitstuurt.

[ Voor 34% gewijzigd door ariekanari op 28-11-2019 19:54 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
ariekanari schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:49:
[...]

Dat is normaal bij bluetooth hoofdtelefoons dat af en toe een onderbreking van het geluid optreedt.
Hij noemt nergens het woord Bluetooth hoofdtelefoon dus dat kan niet kloppen? De Xbox heeft dan ook geen Bluetooth dus zal ook nooit gaan werken :)

@joey82
En dat ie af en toe hapert kan misschien komen door afstand, bijna lege batterijen of aan de hoofdtelefoon kabel/aansluiting zelf? Anders zou ik het ook niet weten.

En odyssey main game op 100% staan. Nu alleen de DLC nog :)

timmie271 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:00:
[...]

Hij noemt nergens het woord Bluetooth hoofdtelefoon dus dat kan niet kloppen? De Xbox heeft dan ook geen Bluetooth dus zal ook nooit gaan werken :)

@joey82
En dat ie af en toe hapert kan misschien komen door afstand, bijna lege batterijen of aan de hoofdtelefoon kabel/aansluiting zelf? Anders zou ik het ook niet weten.

En odyssey main game op 100% staan. Nu alleen de DLC nog :)
Jeez, hoe lang heb je daar over gedaan?! :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• NeutraleTeun
kleinelievewolff schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:39:
en een abbonement op Gamepass (Gamepass Ultimate tot mei 2022 voor €70)
Hoe kom je daar aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:06:
[...]

Jeez, hoe lang heb je daar over gedaan?! :)
Uurtje of 70-75 denk ik? Ingame en Xbox uren kloppen niet want het spel heeft ook zeker 10 uur aangedaan terwijl ik wat anders aan het doen was :+

En 6 november begonnen O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:22:
[...]

Uurtje of 70-75 denk ik? Ingame en Xbox uren kloppen niet want het spel heeft ook zeker 10 uur aangedaan terwijl ik wat anders aan het doen was :+

En 6 november begonnen O-)
Met begonnen hier. Ga vrij veel dood voor een AC game en ik ben het verhaal volledig kwijt. Verder wel een tof spel!

Heb ook a plague tale liggen. Die kriebelt wel een beetje.

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:50:
[...]

Met begonnen hier. Ga vrij veel dood voor een AC game en ik ben het verhaal volledig kwijt. Verder wel een tof spel!
Hier viel het doodgaan wel mee eigenlijk tot ik 5 mercenary's tegelijk tegenkwam. Da's een beetje teveel van het goeie :+

Qua verhaal is het niet altijd even duidelijk idd.Je zou eigenlijk echt alleen de hoofdlijn moeten pakken als je het een beetje wil snappen. Anders zit je op veel te veel dingen te letten... Ikzelf heb wel alle sidemissies gedaan, anders was ik ook wel sneller klaar geweest denk ik :+

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 28-11-2019 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:24
Heb de Xbox One SAD voor 99 euro toch maar besteld. Ga het gebruiken icm met Game Pass, wat bijna niks kost.
Ik ga het vooral voor de exclusives gebruiken (Gears 5 en Forza).
The Outer Worlds bijvoorbeeld wil ik sowieso ook nog spelen, maar wil die eigenlijk liever op de ps4 pro spelen. (is mijn main platform en heb graag alle games en trophies daar verzameld)

[ Voor 6% gewijzigd door Anton.net op 28-11-2019 22:20 ]

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Kleine vraag..

Mijn schoonzus gaat voor sinterklaas 2 Xbox One S kopen voor de kids (goede deal, hebben 4 kinderen).

Nu heb ik ze een jaartje gamepass cadeau gedaan, dit kwam in de vorm van 4x3 maanden codes.

Xbox Live hoeven ze niet voorlopig.

Ik weet behoorlijk veel van Xbox maar zij zijn daarin een leek, nu wilde ik het per mail uitleggen hoe ze het het best kunnen installeren, maar hier even een dubbel check voordat ik het fout doe;

- Account maken op beide consoles, benodigde updates e.d. uitvoeren
- Uitloggen op beide consoles. Met account A inloggen op Xbox B, met account B inloggen op Xbox A. Set as home console (Instellen als thuisconsole oid in het NL?). Uitloggen, vervolgens weer met account A op Xbox A en met account B op Xbox B inloggen.

Nu zou gamesharing moeten werken.

Vervolgens 1 Xbox kiezen en daarop hun gratis maand Game Pass activeren (is hier een CC voor nodig?). Daarna simpelweg de 4 codes invullen. Als het goed is hebben ze dan 13 maanden en werkt alles naar behoren.

Is dit correct of zijn er eventuele extra stappen om het maximale eruit te halen?

EDIT: Ik dacht er zelf aan dat ze eerst een gratis maand op Xbox A kunnen gebruiken en daarna op Xbox B. Maar geen idee of dit werkt..

[ Voor 5% gewijzigd door aevitas1 op 28-11-2019 22:31 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.