@Waah Hmm, had ik niet gedacht! Op zich is het croppen ook prima, ik had het ieder geval niet in de gaten. De stabilisatie is ook goed te zien in de video.
@Thoit en jij hebt de MI9T ? Want dan ben jij zowat de enige waarbij het werkt (nog nergens anders een positief verhaal hierover gelezen.
Ik zit nu op MIUI 10.3.10, andriod auto zelfde versie als jou (autostart enabled, waze gebruik ik (nog) niet.
De auto merkt dat de telefoon eraan hangt en laat toe android auto te activeren.
Je hoort even een connectie geluid op de telefoon en je ziet even het scherm even een poging doen om iets te wijzigen en dan verder niets... android auto opent niet... geen foutmelding op telefoon... wel op auto omdat die niet kan connecteren.
De batterijmanagement uitzetten kan ik nog eens proberen...
Ik zit nu op MIUI 10.3.10, andriod auto zelfde versie als jou (autostart enabled, waze gebruik ik (nog) niet.
De auto merkt dat de telefoon eraan hangt en laat toe android auto te activeren.
Je hoort even een connectie geluid op de telefoon en je ziet even het scherm even een poging doen om iets te wijzigen en dan verder niets... android auto opent niet... geen foutmelding op telefoon... wel op auto omdat die niet kan connecteren.
Heeft iemand al geprobeerd om een video gemaakt met whatsapp te versturen naar iemand met whatsapp (gebruik maken van de whatsapp camera dus, niet de camera app)? De videos gemaakt met whatsapp worden hier permanent geweigerd om te verzenden. Resulteert meteen in mislukte poging. Je kan op opnieuw proberen klikken maar dan gebeurt er niks.
Videos gemaakt met de camera app zelf gaat prima. Ik heb echt geen idee hoe dit komt. Whatsapp al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit had geen effect. Rechten kan ik ook niks geks vinden. Draai nog 10.3.8 ga pas na het weekend updaten ivm festival weekend.
Ik hoop dat de video kwaliteit nog flink verbeterd gaat worden. Want zeker in iets donkere omgevingen (indoor feestje bijv) heeft de camera heeft veel moeite met scherpstellen. Gaat hunten of stelt helemaal niet scherp.
Gaat om de 9T overigens.
Videos gemaakt met de camera app zelf gaat prima. Ik heb echt geen idee hoe dit komt. Whatsapp al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit had geen effect. Rechten kan ik ook niks geks vinden. Draai nog 10.3.8 ga pas na het weekend updaten ivm festival weekend.
Ik hoop dat de video kwaliteit nog flink verbeterd gaat worden. Want zeker in iets donkere omgevingen (indoor feestje bijv) heeft de camera heeft veel moeite met scherpstellen. Gaat hunten of stelt helemaal niet scherp.
Gaat om de 9T overigens.
[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 20-07-2019 08:19 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Werkt hier gewoon.l3art schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 08:16:
Heeft iemand al geprobeerd om een video gemaakt met whatsapp te versturen naar iemand met whatsapp (gebruik maken van de whatsapp camera dus, niet de camera app)? De videos gemaakt met whatsapp worden hier permanent geweigerd om te verzenden. Resulteert meteen in mislukte poging. Je kan op opnieuw proberen klikken maar dan gebeurt er niks.
Gaat om de 9T overigens.
32 kWp PV + 54kWh ESS+ 7.5 kW Mitsubishi Ecodan
Dank voor de snelle reactie. Dan heb ik werkelijk geen idee wat het probleem kan zijn/is.
Videos verzenden kan wel zolang ze maar niet opgenomen zijn met de cameramodule van whatsapp zelf.
Edit:
Soms denk ik te moeilijk

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 20-07-2019 09:08 ]
Wat is er mis met gewoon de camera app gebruiken en dan verzenden via je gewenste messenger? 
Heb trouwens ook een Factory reset gedaan naar jouw aanraden.
Meteen maar een tweede fingerprint toegevoegd, van dezelfde vinger.
Hij werkte niet lekker meer. Screen reageerde zelfs soms helemaal niet.
Vast een software-dingetje.
Trouwens wel lastig om een Chinese phone vanaf scratch in te stellen.
Dat had de collega-vriendin al gedaan voor ik de phone kreeg.
Magische taal, dat Chinees...ik begrijp er echt niets van.
Ik kan wel 1, 2 en 3 schrijven in het Chinees.
Edit: Oh, en 4. Raam met gordijntjes.
Heb trouwens ook een Factory reset gedaan naar jouw aanraden.
Meteen maar een tweede fingerprint toegevoegd, van dezelfde vinger.
Hij werkte niet lekker meer. Screen reageerde zelfs soms helemaal niet.
Vast een software-dingetje.
Trouwens wel lastig om een Chinese phone vanaf scratch in te stellen.
Dat had de collega-vriendin al gedaan voor ik de phone kreeg.
Magische taal, dat Chinees...ik begrijp er echt niets van.
Ik kan wel 1, 2 en 3 schrijven in het Chinees.
Edit: Oh, en 4. Raam met gordijntjes.
[ Voor 3% gewijzigd door HMC op 20-07-2019 09:50 ]
Eat the bugs, live in a pod
Daar is niks mis mee, maar is soms wel wat omslachtig.HMC schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 09:49:
Wat is er mis met gewoon de camera app gebruiken en dan verzenden via je gewenste messenger?
Dit heb ik ook met 2 widgets op mijn homescreen.l3art schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:38:
[...]
Dat is dus het probleem. Er gebeurt niks meer.
Als ik de widget net heb ingesteld en ik tik er op gaat hij naar de digical app.
Maar kort daarna gebeurt er daarna niks meer als ik op de widget tik. De widget zelf werkt nog wel in de zin van dat het de agenda items toont, dat ik hier doorheen kan scrollen, maar met het tikken wordt de app zelf niet meer geopend.
Het maffe is dus dat het met meerdere kalender widgets is. Het zit dus dieper dan alleen de app. Of het aan miui, nova of een combi ligt wordt me maar niet duidelijk.
Ik gebruik ook Nova Launcher (heb de Prime)
Het is niet super irritant maar het zou wel moeten blijven werken (aan het begin werkt het wel...)
Verder wel veel plezier van het toestel, 4G werkt gewoon wel met KPN
4G staat in beeld, en ik haal buiten 46,37Mbit down en 14,51Mbit up
I love watercooling
Bij mij is het opgelost. Was toch ergens een permissie (die ik niet logisch vond) wat de boel blokkeerde. Weet alleen niet precies welke omdat meerdere dingen tegelijk heb gedaan.Garrett schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 15:34:
[...]
Dit heb ik ook met 2 widgets op mijn homescreen.
Ik gebruik ook Nova Launcher (heb de Prime)
Het is niet super irritant maar het zou wel moeten blijven werken (aan het begin werkt het wel...)
Verder wel veel plezier van het toestel, 4G werkt gewoon wel met KPN
4G staat in beeld, en ik haal buiten 46,37Mbit down en 14,51Mbit up
Wat heb ik daar nou aanl3art schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 15:36:
[...]
Bij mij is het opgelost. Was toch ergens een permissie (die ik niet logisch vond) wat de boel blokkeerde. Weet alleen niet precies welke omdat meerdere dingen tegelijk heb gedaan.
Anyway, ik heb bij beide widgets de volgende permissions toegestaan:
Startscherm snelkoppelingen (snelkoppelingen toevoegen aan startscherm)
Starten in de achtergrond
En nu werken ze weer...hopelijk blijft dat zo
I love watercooling
De Mi9 heb ik. Het heeft ook even tijd gekost voor mij omdat ik van iOS af kwam. Vooral de meldingen van Flitsmeister heeft tijd gekost om ze door te krijgen.jjb676 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 14:43:
@Thoit en jij hebt de MI9T ? Want dan ben jij zowat de enige waarbij het werkt (nog nergens anders een positief verhaal hierover gelezen.
Nog meer mensen die problemen hebben met de camera in combinatie met Whatsapp ? Zodra ik de camera open in Whatsapp loopt de camera/Whatsapp vast. Ik moet deze dan sluiten en opnieuw openen waarna het wel werkt.
Net even getest, geen problemen. Draai op 10.3.10 global rom.RenaldoN schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:20:
Nog meer mensen die problemen hebben met de camera in combinatie met Whatsapp ? Zodra ik de camera open in Whatsapp loopt de camera/Whatsapp vast. Ik moet deze dan sluiten en opnieuw openen waarna het wel werkt.
Nu twee keer gehad inderdaad.RenaldoN schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:20:
@Thoit logisch dat het bij jouw werkt... bij de MI9T is er nog niemand in geslaagd het werkend te krijgen...
Apart, zal een MIUI ding zijn, heb hetzelfde met een Mi9 op de Xiaomi.eu ROM. Soms freezed de camera, moet ik whatsapp helemaal sluiten.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Even geprobeerd voor je, werkt gewoon, op de manier zoals jij beschrijft.(MI9T Globale Rom 10.3.10).janvanduschoten schreef op zondag 21 juli 2019 @ 10:41:
[...]
Apart, zal een MIUI ding zijn, heb hetzelfde met een Mi9 op de Xiaomi.eu ROM. Soms freezed de camera, moet ik whatsapp helemaal sluiten.
[ Voor 3% gewijzigd door John J. op 21-07-2019 18:15 ]
Is Android Auto nog steeds borked? Ben serieus aan het twijfelen tussen de OP7 en de Mi 9T, maar geen AA is wel echt een dealbreaker. Zoiets hoort toch gewoon te werken op elke Android telefoon?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
MIUI heeft, in ieder geval op mijn K20 Pro, ook iets Car. Wel het soort app dat ikzelf er meteen afgooi, maar misschien werkt dat gewoon?
Iets Car... dat klinkt wel erg vaagHMC schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:31:
MIUI heeft, in ieder geval op mijn K20 Pro, ook iets Car. Wel het soort app dat ikzelf er meteen afgooi, maar misschien werkt dat gewoon?
Android Auto is een schil die in je auto tevoorschijn komt als je je Android telefoon aan sluit. Dit werkt ideaal en het zou voor mij ook een dealbreaker zijn om deze telefoon te kopen
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Zojuist even geprobeerd, geen problemen. Overigens heb ik wel een andere issue met de camera app van de MI 9T. Een enkele keer geeft de camera geen beeld bij het openen van de app. In het begin leek het of de app vastliep, maar als ik dan op de 48MP stand klik doet hij het gewoon en kan ik vervolgens weer naar de "normale" foto stand.RenaldoN schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:20:
@Fonsz Yep, heb ik ook af en toe. De camera app opnieuw openen werkt voor mij.
Overigens vandaag ook de GCam geïnstalleerd van Google, kijken of ik daar nog betere plaatjes mee kan schieten. De nachtmodus daarvan zou ieder geval stukken beter moeten zijn.
Overigens vandaag ook de GCam geïnstalleerd van Google, kijken of ik daar nog betere plaatjes mee kan schieten. De nachtmodus daarvan zou ieder geval stukken beter moeten zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door vinom op 21-07-2019 21:05 ]
Verwijderd
Sinds de update naar Miui global 10.3.10, heb ik problemen met het opslaan van foto's in Google foto's.
Sommige foto's worden opgeslagen met 0,7 MP en een grote van 87 kb.
Soms wordt de foto ook dubbel opgeslagen met bv 12Mp en 0,7 Mp.
Iemand anders ook dit probleem of een oplossing hiervoor?
Sommige foto's worden opgeslagen met 0,7 MP en een grote van 87 kb.
Soms wordt de foto ook dubbel opgeslagen met bv 12Mp en 0,7 Mp.
Iemand anders ook dit probleem of een oplossing hiervoor?
Ik heb de 9T nu ook een tijdje in gebruik. Qua hardware is het een prima toestel. Ik kom van een LG G5 met de powertoets op de achterkant. Ik druk dus nog steeds regelmatig op die plek, maar op de een of andere manier wil de camera niet voor powertoets spelen 
Aan de launcher van Miui/Xiaomi kan ik maar slecht wennen. Ik mis mijn notificaties bovenin het scherm en een appdrawer vind ik toch ook wel erg fijn. Ik wacht nu dus even af tot de Nova Launcher weer eens in de aanbieding is om die twee zaken terug te krijgen. Daarmee verwacht ik weer een toestel te krijgen dat werkt zoals ik dat wil.
Wat mij verder erg positief verrast is de zuinigheid van de soc. Ik heb de afgelopen dagen weinig met mijn toestel gedaan. Toen ik hem na die dagen aan de lader hing, ook nog een automatisme, zat er nog 81, resp 87% van de batterij vol. Dat kreeg de G5 absoluut niet voor elkaar.
Voor zijn prijs is de 9T absoluut een toppertje.
Aan de launcher van Miui/Xiaomi kan ik maar slecht wennen. Ik mis mijn notificaties bovenin het scherm en een appdrawer vind ik toch ook wel erg fijn. Ik wacht nu dus even af tot de Nova Launcher weer eens in de aanbieding is om die twee zaken terug te krijgen. Daarmee verwacht ik weer een toestel te krijgen dat werkt zoals ik dat wil.
Wat mij verder erg positief verrast is de zuinigheid van de soc. Ik heb de afgelopen dagen weinig met mijn toestel gedaan. Toen ik hem na die dagen aan de lader hing, ook nog een automatisme, zat er nog 81, resp 87% van de batterij vol. Dat kreeg de G5 absoluut niet voor elkaar.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Nova launcher gaat niks aan de notifications doen hoor. Gaat wel app drawer voor je maken en je kan iconen veranderen en hoeveel rijen en kolommen je wilt enzovoortPaT schreef op maandag 22 juli 2019 @ 07:48:
Ik heb de 9T nu ook een tijdje in gebruik. Qua hardware is het een prima toestel. Ik kom van een LG G5 met de powertoets op de achterkant. Ik druk dus nog steeds regelmatig op die plek, maar op de een of andere manier wil de camera niet voor powertoets spelen
Kan je de notifications niet gewoon aanzetten zoals hier uitgelegd?
YouTube: Redmi K20 Pro - Battery life update, FAQ, Notifications & Face Unloc...
Ze experimenteren tegenwoordig met een app drawer btw, ik gebruik nu deze versie van de home launcher: https://www.apkmirror.com...-6-1038-06251834-release/
Het werkt prima en snel (swipe omhoog)
Het werkt prima en snel (swipe omhoog)
Na 6 à 7 jaar weer terug bij Xiaomi. Ik had een MI 2.
ik heb MIUI altijd heel fijn gevonden, bijzonder uitgebreid en vond het een pluspunt dat er geen appdrawer bijzat. Ik kom van een Lenovo P2 (de accuduur koning!) en die had een beveiliging die je kon instellen dat bij bij een coldboot een wachtwoord moest opgeven (en dus ook als je een nieuwe simkaart installeert). Is dit op de MI 9T mogelijk? In het specifiek een wachtwoord/pincode die je moet opgeven voordat je telefoon boot
ik heb MIUI altijd heel fijn gevonden, bijzonder uitgebreid en vond het een pluspunt dat er geen appdrawer bijzat. Ik kom van een Lenovo P2 (de accuduur koning!) en die had een beveiliging die je kon instellen dat bij bij een coldboot een wachtwoord moest opgeven (en dus ook als je een nieuwe simkaart installeert). Is dit op de MI 9T mogelijk? In het specifiek een wachtwoord/pincode die je moet opgeven voordat je telefoon boot
Als je met coldboot een factory reset bedoelt, dan ja. Je krijgt een melding dat deze telefoon gebonden is aan een mi account en dat je eerst moet inloggen om verder te gaan met de setup. Nieuwe simkaart geen ideeseez schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:50:
Na 6 à 7 jaar weer terug bij Xiaomi. Ik had een MI 2.
Coldboot klinkt mij in de oren als toestel volledig uitschakelen, en dan weer inschakelen, dus niet reboot.svenerator schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:20:
[...]
Als je met coldboot een factory reset bedoelt, dan ja. Je krijgt een melding dat deze telefoon gebonden is aan een mi account en dat je eerst moet inloggen om verder te gaan met de setup. Nieuwe simkaart geen idee
Op mijn Moto wordt ook een pass gevraagd wanneer je het toestel opstart of het scherm activeert. Ik weet dus niet of dit standaard in Android zit, maar op de Moto (en wellicht ook Lenovo) zit het onder > instellingen > security & location > device security > screen lock.
Als de 9T herstart kan je enkel ontgrendelen via je ingestelde (pin)code. De FPS werkt dan niet. Dat is volgens mij standaard Android functionaliteit.
Denk dat de vraag was of je een code kan invoeren voordat Android volledig is opgestart, ik had dit op mijn moto z2 play ook, maar zie die optie ook niet bij mijn nieuwe S10e, denk dat het iets specifieks van Motorola is waarschijnlijk..
Edit: met voordat android is opgestart bedoel ik zon 15 seconden na indrukken aan uit knop, en dan duurt opstarten android nog ongeveer 30 seconden daarna. Dan moet je alsnog je code of pattern invoeren bij je unlockscherm voordat de fps werkt.
Edit 2: het doel van deze tijdens boot code is volgens mij om de data partitie te decrypten. Dus als iemand je telefoon heeft, moeten ze eerste die code weten voordat ze uberhaupt iets van je telefoon kunnen halen..
Edit: met voordat android is opgestart bedoel ik zon 15 seconden na indrukken aan uit knop, en dan duurt opstarten android nog ongeveer 30 seconden daarna. Dan moet je alsnog je code of pattern invoeren bij je unlockscherm voordat de fps werkt.
Edit 2: het doel van deze tijdens boot code is volgens mij om de data partitie te decrypten. Dus als iemand je telefoon heeft, moeten ze eerste die code weten voordat ze uberhaupt iets van je telefoon kunnen halen..
[ Voor 52% gewijzigd door hsb85 op 23-07-2019 08:32 ]
Momenteel in het bezit van een iPhone SE, aangezien ik niet verwacht dat er nieuwe telefoons uitkomen die niet heel veel groter als de SE zijn, geef ik er maar aan toe en dus wil ik de overstap maken naar de Mi 9T.
Ik lees al even mee en ik lees veel dat er verschillende apps zijn die niet (goed) werken totdat je diverse toegangs instellingen hebt aangepast.
Je moet een app hier toegang tot iets geven, daar toegang geven, vervolgens ook nog hier, maar als je wilt dat dát werkt ook nog dáár...
Batterij wordt leeggeslurpt > app toegang daar, daar én daar uit zetten en dan is het over etc etc.
Kijk niets is perfect, maar het lijkt me een heel gedoe?
Komende van (jarenlang) iOS gebruik lijkt me de volgende vraag dan rechtvaardig: Is bovenstaand typisch Android of is dat gewoon een bepaalde versie/schil (MI UI?) van Android.
De overstap wil ik sowieso maken, het houd mij niet tegen, dus mijn vraag is puur informatief aangezien ik 0 , 0 verstand heb van Android (en inhoudelijk dus ook).
Ik lees al even mee en ik lees veel dat er verschillende apps zijn die niet (goed) werken totdat je diverse toegangs instellingen hebt aangepast.
Je moet een app hier toegang tot iets geven, daar toegang geven, vervolgens ook nog hier, maar als je wilt dat dát werkt ook nog dáár...
Batterij wordt leeggeslurpt > app toegang daar, daar én daar uit zetten en dan is het over etc etc.
Komende van (jarenlang) iOS gebruik lijkt me de volgende vraag dan rechtvaardig: Is bovenstaand typisch Android of is dat gewoon een bepaalde versie/schil (MI UI?) van Android.
De overstap wil ik sowieso maken, het houd mij niet tegen, dus mijn vraag is puur informatief aangezien ik 0 , 0 verstand heb van Android (en inhoudelijk dus ook).
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Gebruikt iemand hier de Rabo Wallet? Ik begreep dat die op de Mi9 niet werkt, dus k ben benieuwd of hij op de Mi9T wel werkt.
Grotendeels is het een MIUI ding. Ik heb al jaren Android telefoons en nu voor het eerst eentje met Miui. Miui heeft veel extra (soms ook overbodige) instellingen. Van mij persoonlijk had het iets minder gemogen. Het voordeel is dat apps niet snel de mogelijkheid krijgen onnodig gebruik te maken van je data, accu, ed. Kortom het heeft zowel voor als nadelen. Maar zeker in het begin is het even flink zoeken.Milo44 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:14:
Momenteel in het bezit van een iPhone SE, aangezien ik niet verwacht dat er nieuwe telefoons uitkomen die niet heel veel groter als de SE zijn, geef ik er maar aan toe en dus wil ik de overstap maken naar de Mi 9T.
De vrijheid die Android je geeft is net wat leuker als de limieten die iOS je oplegt. En Xiaomi is nog net wat uitgebreider als een Samsung / Huawei.Milo44 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:14:
Maar is dit daardoor ingewikkeld om mee te werken? Ik denk het helemaal niet. Die instellingen ben je de eerste week mee bezig, en voor de rest van de tijd zit je amper in je instellingen. Enkel pas je dingen aan als uit ervaring blijkt dat je liever dingen anders wilt.
Weer nieuwe update voor m'n K20 Pro. Derde in een maand. Krijg geen scherm met wat er ook alweer allemaal inzit, maar sowieso Juli-'19 Security patch. En iets met gaming. 
Jullie zullen 'em komend weekend wel krijgen.
Jullie zullen 'em komend weekend wel krijgen.
Eindelijk binnengekregen, afgelopen zaterdag... Nu nog even wachten op de screenprotector en een hoesje, dan pas in gebruik nemen. Qua formaat vind ik 'm nog meevallen, kom van een P2 af, waarvan de accu echt aan het eind van z'n latijn is.
Why? WHHYYY!?!?!?Fryslanboy schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:46:
Eindelijk binnengekregen, afgelopen zaterdag... Nu nog even wachten op de screenprotector en een hoesje, dan pas in gebruik nemen. Qua formaat vind ik 'm nog meevallen, kom van een P2 af, waarvan de accu echt aan het eind van z'n latijn is.
Je laat 'em in de doos zitten totdat je beschermspul binnenkrijgt?
Edit: BTWW: Beschermhoes zat er niet bij?
Speel er dan in bed me.
9T neem ik aan?
[ Voor 4% gewijzigd door HMC op 23-07-2019 16:51 ]
Hahahaha. Ja, er zat wel een hoesje bij, maar is een andere onderweg. En ja, ik pruts er af en toe wel even mee. En het is inderdaad een 9T.HMC schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:50:
[...]
Why? WHHYYY!?!?!?
Je laat 'em in de doos zitten totdat je beschermspul binnenkrijgt?
Edit: BTWW: Beschermhoes zat er niet bij?
Speel er dan in bed me.
9T neem ik aan?
Waarom heb je een andere besteld, als ik vragen mag? Een doorzichtige? Heb je rood/blauw?Fryslanboy schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:54:
[...]
Hahahaha. Ja, er zat wel een hoesje bij, maar is een andere onderweg. En ja, ik pruts er af en toe wel even mee. En het is inderdaad een 9T.
(Sorry...te veel vragen...nog steeds overweldigd door deze phone.
Ik heb alle iPhones gehad en recent overgestapt van een iPhone X naar een Mi9. Je apps toegang geven moet je op iOS ook. Installeer je bijv. Flitsmeister moet je die locatie toegang geven..Milo44 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:14:
Welke apps werken niet volgens jou? Ik heb nog geen app gehad die niet werkt.
Werkt gewoon hoor. Je moet alleen je secure element position op HCE Wallet zetten.Rev! schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 12:55:
Gebruikt iemand hier de Rabo Wallet? Ik begreep dat die op de Mi9 niet werkt, dus k ben benieuwd of hij op de Mi9T wel werkt.
Ik heb eentje van Nillkin besteld, die had ik voor m'n HTC's ook, en bevielen me goed. Was helaas niet voor de P2 te krijgen. En aangezien ze ook screenprotectors leveren, die er maar gelijk bijgedaan. Ik heb een zwarte besteld, en het hoesje is ook zwart. Deze is het:HMC schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:58:
[...]
Waarom heb je een andere besteld, als ik vragen mag? Een doorzichtige? Heb je rood/blauw?
(Sorry...te veel vragen...nog steeds overweldigd door deze phone.)
https://nillkin.org/smart...omi-mi9t-mi9t-pro-frosted
mooie telefoon! net een nieuwe gekocht helaas haha!
Ik bedoelde meer welke kleur phone je hebt.Fryslanboy schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:52:
[...]
Ik heb eentje van Nillkin besteld, die had ik voor m'n HTC's ook, en bevielen me goed. Was helaas niet voor de P2 te krijgen. En aangezien ze ook screenprotectors leveren, die er maar gelijk bijgedaan. Ik heb een zwarte besteld, en het hoesje is ook zwart. Deze is het:
https://nillkin.org/smart...omi-mi9t-mi9t-pro-frosted
Die hoesjes kunnen mij (eerlijk, gezegd) gestolen worden.
Maar de info is nuttig. Dank.
Wil mijn vriendin ongezien ook nog met 9T of Pro opzadelen, alhoewel ze nog weigert. En zij zal zeker hoesje willen.
Maar zo'n Instagram-fan zoals zij zou met zo'n scherm gewoon helemaal blij moeten zijn.
Als ze blijft weigeren mag je m ook gewoon naar mij opsturen hoorHMC schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:58:
[...]
Ik bedoelde meer welke kleur phone je hebt.
Die hoesjes kunnen mij (eerlijk, gezegd) gestolen worden.
Maar de info is nuttig. Dank.
Wil mijn vriendin ongezien ook nog met 9T of Pro opzadelen, alhoewel ze nog weigert. En zij zal zeker hoesje willen.
Maar zo'n Instagram-fan zoals zij zou met zo'n scherm gewoon helemaal blij moeten zijn.
Overigens lees ik dat Fryslanboy een zwarte heeft besteld. Dus niet rood of blauw. Tenminste, ik neem aan dat hij met zwart en zwart de telefoon en het hoesje bedoelt en niet de telefoon en de screenprotector
Is Android auto inmiddels werkend te krijgen op de Mi9t? Voor mij wel een ding aangezien ik dit nu dagelijks gebruik...
@HMC
...Terugkomend op mijn verhaal van de P2, en de bestelling waar ik op wachtte...
Reden voor de koop van de Mi9T was omdat de P2 al ruim 2 jaar oud is, en het werd tijd voor een nieuwe telefoon. P2 liep vaak vast, batterij werd minder. Was wel geflasht naar LOS, en sinds Android 9 ging het steeds minder met het beestje.
Vanavond weer zo'n moment. Wil je iets opzoeken, op Google. Begin te typen, telefoon loopt weer half vast, en kan, als het om elektronica gaat, soms een wat kort lontje hebben. Dus Jacco slaat met z'n P2 op de hoek van de loungeset. P2 stuk. Noodgedwongen dus nu, vervroegd, aan de 9T.
Gelijk een prangende vraag, aangezien dit de eerste keer is met MIUI. Notificatieled. Ik krijg hem niet aan de praat met apps. De oplader vreet 'ie wel, dan gaat de led branden, maar met al het andere, nein..
...Terugkomend op mijn verhaal van de P2, en de bestelling waar ik op wachtte...
Reden voor de koop van de Mi9T was omdat de P2 al ruim 2 jaar oud is, en het werd tijd voor een nieuwe telefoon. P2 liep vaak vast, batterij werd minder. Was wel geflasht naar LOS, en sinds Android 9 ging het steeds minder met het beestje.
Vanavond weer zo'n moment. Wil je iets opzoeken, op Google. Begin te typen, telefoon loopt weer half vast, en kan, als het om elektronica gaat, soms een wat kort lontje hebben. Dus Jacco slaat met z'n P2 op de hoek van de loungeset. P2 stuk. Noodgedwongen dus nu, vervroegd, aan de 9T.
Gelijk een prangende vraag, aangezien dit de eerste keer is met MIUI. Notificatieled. Ik krijg hem niet aan de praat met apps. De oplader vreet 'ie wel, dan gaat de led branden, maar met al het andere, nein..
Nope, zijn zelfs gebruikers die twijfelen of het software gerelateerd is.lucknopfler schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:31:
Is Android auto inmiddels werkend te krijgen op de Mi9t? Voor mij wel een ding aangezien ik dit nu dagelijks gebruik...
https://c.mi.com/thread-2241883-13-1.html
Ik gebruik de SE privé, gewoon vanwege het superfijne formaat+broekzak en als (totaal)niet intensieve gebruiker is dit voor nu prima.Thoit schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:19:
[...]
Ik heb alle iPhones gehad en recent overgestapt van een iPhone X naar een Mi9. Je apps toegang geven moet je op iOS ook. Installeer je bijv. Flitsmeister moet je die locatie toegang geven..
Ik heb een XR in gebruik voor het werk en dat formaat vind ik dan weer minder maar ik kan mij niet vast blijven klampen aan een klein formaat smartphone, die tijd hebben we gehad denk ik.
Bovendien merk ik dat ik stiekem toch meer ga doen op mijn werk telefoon omdat ie groter is, want dat kijkt fijner, meer overzicht, typt beter etc...

En dus is mijn oog gevallen op de Mi 9T, qua looks, budget en performance lijkt mij dit de perfecte telefoon voor mij.
Ik heb de telefoon nog niet in gebruik, moet hem nog bestellen.Welke apps werken niet volgens jou? Ik heb nog geen app gehad die niet werkt.
Maar ik lees vanaf het begin mee en heb een aantal berichten voorbij zien komen dat sommige apps niet goed of geheel naar behoren werkten.
En dan moest je de applicatie op verschillende plekken nog toegang geven "om iets te mogen doen (op de achtergrond)" en dan werkte het wel goed.
Bij iOS is dat wat simpeler, want dat doe je op 1 plek en dan onder 1 kop (van de applicatie) geef je alle rechten en dan is het oke.
Ik had begrepen (uit het lezen van, dus ik kan het mis hebben) dat je het (in MIUI) op verschillende plekken moet doen voordat het optimaal werkt.
Dat is verder ook niet erg, want wilde gewoon weten of dat nu Android is of MIUI en het bleek vooral MIUI te zijn.
Iemand had mij al gequote en gezegd dat je dat op het begin vooral hebt en het daarna allemaal goed weet te zitten wat mij ook logisch lijkt.
Vergeet niet dat ik nog nóóit een Android telefoon heb gehad, dus alle begin voor mij is ff moeilijk, vandaar dat ik er naar vroeg.

Blijkbaar heeft Xiaomi iets in de USB implementatie geborked. Andere apparatuur werkt namelijk ook niet zoals verwacht volgens dat topic.Bartvw schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:55:
[...]
Nope, zijn zelfs gebruikers die twijfelen of het software gerelateerd is.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
ik mag toch hopen dat ze dit softwarematig kunnen fixen. heb ik mijzelf net een nieuwe telefoon van de zaak gegeven kan ik dadelijk AndroidAuto niet gebruikenJeroenneman schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:04:
[...]
Blijkbaar heeft Xiaomi iets in de USB implementatie geborked. Andere apparatuur werkt namelijk ook niet zoals verwacht volgens dat topic.
Dat zou ik idd ook verwachten. Ik heb nog niet aangeschaft om deze reden dus ik ben blij dat ik tweakers heb 😉RenaldoN schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:07:
[...]
ik mag toch hopen dat ze dit softwarematig kunnen fixen. heb ik mijzelf net een nieuwe telefoon van de zaak gegeven kan ik dadelijk AndroidAuto niet gebruiken
Wellicht biedt de Mi9t pro een oplossing. Als die ooit komt iig...
Een hoop onderbuikgevoelens daar. Geen reactie van Xiaomi is wel een beetje jammer.Bartvw schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:55:
[...]
Nope, zijn zelfs gebruikers die twijfelen of het software gerelateerd is.
Heeft de mi9 ook het Android auto issue?
Wat een telefoon! Ben er erg blij mee en na wat rechten/instellingen goed ingesteld te hebben werken alle apps die ik gebruik goed. Heb van de week zelfs voor het eerst met de telefoon betaald
Verder is de batterij fenomenaal en kan je overdag aardige kiekjes schieten.
Tot nu toe een ding waar ik niet helemaal uitkom, wellicht dat hier nog meer mensen er tegen aanlopen of al hebben opgelost. Wanneer ik iemand een tijdje aan de lijn heb (bellen), komt het vergrendelingsscherm te voorschijn. Dan moet ik eerst deze unlocken (met pin/vingerafdruk) voordat ik kan ophangen. Vind dat erg omslachtig.
Is er een manier dat het vergrendelingsscherm tijdens het bellen niet tevoorschijn komt?

Tot nu toe een ding waar ik niet helemaal uitkom, wellicht dat hier nog meer mensen er tegen aanlopen of al hebben opgelost. Wanneer ik iemand een tijdje aan de lijn heb (bellen), komt het vergrendelingsscherm te voorschijn. Dan moet ik eerst deze unlocken (met pin/vingerafdruk) voordat ik kan ophangen. Vind dat erg omslachtig.
Is er een manier dat het vergrendelingsscherm tijdens het bellen niet tevoorschijn komt?
Ik lust geen rotte appels...
Ik heb hier nog geen last van gehad. Bij mij blijft hij ontgrendeld tijdens het gesprek. Wat is "een tijdje"? 10 minuten, een half uur?
Neelucknopfler schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:49:
Heeft de mi9 ook het Android auto issue?
[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 24-07-2019 13:17 ]
Goeie vraag, niet op gelet eerlijk gezegd.. Zal dat straks eens testen als vriendin lief thuis is.. Maar ik gok 2 minuten, aangezien na 2 minuten inactiviteit de telefoon in slaapstand gaat en de schermbeveiliging geactiveerd wordt.PaT schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:17:
Ik heb hier nog geen last van gehad. Bij mij blijft hij ontgrendeld tijdens het gesprek. Wat is "een tijdje"? 10 minuten, een half uur?
Ik lust geen rotte appels...
Dat klinkt als een proximitysensor die niet helemaal werkt.
Of wellicht dat de broekzakmodus hier een rol in speelt?
Of wellicht dat de broekzakmodus hier een rol in speelt?
[ Voor 33% gewijzigd door PaT op 24-07-2019 14:54 ]
Interessant genoeg heb ik nu 2x ontzettend battery drain gehad. Ik gebruik 2 sims in het toestel. De eerste keer heb ik Dual 4G uitgezet, omdat ik her en der las dat dit behoorlijk fout kon lopen.
De 2e keer was gisteren. Het toestel was behoorlijk warm en reageerde niet meer. Pas na het ingedrukt houden van de aan/uit knop ging ie weer aan en na 2 minuten was hij weer opgestart. Nog geen idee waar dit incident door kwam.
Stabiliteit laat wel wat te wensen over t.o.v. m'n A1 op Android One. Daar ging eigenlijk nooit iets fout. Nu moet ik toch wel eens per paar dagen rebooten om issues te verhelpen (waarbij één keer de halve interface crashte en zelfs de "Opnieuw opstarten" knop verdween na het indrukken en er verder niets gebeurde
)
Meer mensen die instabiliteit hebben? Als hij werkt werkt hij érg mooi! Maar ik kan het nog geen betrouwbaar toestel noemen met de huidige software (10.3.10 Global)
Edit:
Eerlijk is eerlijk, ik gebruik wel Nova launcher. Mogelijk veroorzaakt die ook een deel van de issues.
De 2e keer was gisteren. Het toestel was behoorlijk warm en reageerde niet meer. Pas na het ingedrukt houden van de aan/uit knop ging ie weer aan en na 2 minuten was hij weer opgestart. Nog geen idee waar dit incident door kwam.
Stabiliteit laat wel wat te wensen over t.o.v. m'n A1 op Android One. Daar ging eigenlijk nooit iets fout. Nu moet ik toch wel eens per paar dagen rebooten om issues te verhelpen (waarbij één keer de halve interface crashte en zelfs de "Opnieuw opstarten" knop verdween na het indrukken en er verder niets gebeurde
Meer mensen die instabiliteit hebben? Als hij werkt werkt hij érg mooi! Maar ik kan het nog geen betrouwbaar toestel noemen met de huidige software (10.3.10 Global)
Edit:
Eerlijk is eerlijk, ik gebruik wel Nova launcher. Mogelijk veroorzaakt die ook een deel van de issues.
[ Voor 5% gewijzigd door ksborg op 24-07-2019 14:59 ]
Ik gebruik ook Nova Launcher en mijn toestel is super stabiel. Nog geen enkele crash gehad en ook geen battery drain. Wellicht dat een factory reset helpt...ksborg schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:58:
Interessant genoeg heb ik nu 2x ontzettend battery drain gehad. Ik gebruik 2 sims in het toestel. De eerste keer heb ik Dual 4G uitgezet, omdat ik her en der las dat dit behoorlijk fout kon lopen.
Stabiliteit laat wel wat te wensen over t.o.v. m'n A1 op Android One. Daar ging eigenlijk nooit iets fout. Nu moet ik toch wel eens per paar dagen rebooten om issues te verhelpen (waarbij één keer de halve interface crashte en zelfs de "Opnieuw opstarten" knop verdween na het indrukken en er verder niets gebeurde)
Edit:
Het valt mij op dat ik de Mi 9T in mijn broekzak stop met de bovenkant naar beneden (en het beeldscherm naar buiten toe) Ik stop verder niks anders in mijn broekzak. Toch zag ik dat bij het verschijnen van pop-up scherm er wat stofdeeltjes en andere kleine stukjes prut op zat. Ik zie dit op lange termijn wel problemen veroorzaken. Krassen of nog erger troep wat op een gegeven moment problemen veroorzaakt bij het pop-uppen...
Ik probeer nu mezelf aan te leren dat ik tel met bovenkant naar boven in zak stop.
Ik probeer nu mezelf aan te leren dat ik tel met bovenkant naar boven in zak stop.
Ik zit zelf nog op 10.3.7 (bijna een week) en nog geen enkele issue gehad. geen drain, geen warmte, 0 reboots.ksborg schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:58:
Stabiliteit laat wel wat te wensen over t.o.v. m'n A1 op Android One. Daar ging eigenlijk nooit iets fout. Nu moet ik toch wel eens per paar dagen rebooten om issues te verhelpen (waarbij één keer de halve interface crashte en zelfs de "Opnieuw opstarten" knop verdween na het indrukken en er verder niets gebeurde)
Edit:
Weliswaar gebruik ik nu maar 1 simkaart en heb ik geen nova launcher. Ik ben juist te spreken over de stabiliteit. Ik heb voorheen een Mi 2 gehad dat wou nog wel eens spontaan rebooten
Ik zou er niet te bang over zijn. Zoals gezegd heb ik ook jaren iOS gebruikt, en was de overstap in het begin natuurlijk wel een beetje "spannend". Echter had ik nu wel weer eens het gevoel van een echte nieuwe telefoon. Bij de iPhone had je een nieuwe, maar grotendeels was het allemaal hetzelfde, waardoor ik het na een half uur wel gezien had.Milo44 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:56:
[...]
Ik gebruik de SE privé, gewoon vanwege het superfijne formaat+broekzak en als (totaal)niet intensieve gebruiker is dit voor nu prima.
Ik heb een XR in gebruik voor het werk en dat formaat vind ik dan weer minder maar ik kan mij niet vast blijven klampen aan een klein formaat smartphone, die tijd hebben we gehad denk ik.
Bovendien merk ik dat ik stiekem toch meer ga doen op mijn werk telefoon omdat ie groter is, want dat kijkt fijner, meer overzicht, typt beter etc...![]()
En dus is mijn oog gevallen op de Mi 9T, qua looks, budget en performance lijkt mij dit de perfecte telefoon voor mij.
[...]
Ik heb de telefoon nog niet in gebruik, moet hem nog bestellen.
Maar ik lees vanaf het begin mee en heb een aantal berichten voorbij zien komen dat sommige apps niet goed of geheel naar behoren werkten.
En dan moest je de applicatie op verschillende plekken nog toegang geven "om iets te mogen doen (op de achtergrond)" en dan werkte het wel goed.
Bij iOS is dat wat simpeler, want dat doe je op 1 plek en dan onder 1 kop (van de applicatie) geef je alle rechten en dan is het oke.
Ik had begrepen (uit het lezen van, dus ik kan het mis hebben) dat je het (in MIUI) op verschillende plekken moet doen voordat het optimaal werkt.
Dat is verder ook niet erg, want wilde gewoon weten of dat nu Android is of MIUI en het bleek vooral MIUI te zijn.
Iemand had mij al gequote en gezegd dat je dat op het begin vooral hebt en het daarna allemaal goed weet te zitten wat mij ook logisch lijkt.
Vergeet niet dat ik nog nóóit een Android telefoon heb gehad, dus alle begin voor mij is ff moeilijk, vandaar dat ik er naar vroeg.
Heb 0% ervaring met Xiaomi (Mi 9T is onderweg) maar heb een beetje mee zitten lezen. Mischien een stomme reactie maar bel app ook alle rechten verleend?KaleBatzZ schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:39:
Wat een telefoon! Ben er erg blij mee en na wat rechten/instellingen goed ingesteld te hebben werken alle apps die ik gebruik goed. Heb van de week zelfs voor het eerst met de telefoon betaaldVerder is de batterij fenomenaal en kan je overdag aardige kiekjes schieten.
Daar ben ik het 100% mee eens, toch een nieuwe maar veel van hetzelfde waardoor het toch snel gaat "vervelen" en niet nieuw meer is.Thoit schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:40:
[...]
Ik zou er niet te bang over zijn. Zoals gezegd heb ik ook jaren iOS gebruikt, en was de overstap in het begin natuurlijk wel een beetje "spannend". Echter had ik nu wel weer eens het gevoel van een echte nieuwe telefoon. Bij de iPhone had je een nieuwe, maar grotendeels was het allemaal hetzelfde, waardoor ik het na een half uur wel gezien had.
En de laatste paar jaar gaan de iPhones mij tegenstaan en dan vooral qua prijs, het slaat gewoon nergens meer op...
Heb de Mi 9T vanmiddag besteld en heb er zin. Ben erg benieuwd!
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom steek je je telefoon met het scherm naar buiten gericht in je broekzak? Als wat er tegenaan komt drukt direct tegen het scherm op die manier.seez schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:03:
Het valt mij op dat ik de Mi 9T in mijn broekzak stop met de bovenkant naar beneden (en het beeldscherm naar buiten toe) Ik stop verder niks anders in mijn broekzak. Toch zag ik dat bij het verschijnen van pop-up scherm er wat stofdeeltjes en andere kleine stukjes prut op zat. Ik zie dit op lange termijn wel problemen veroorzaken. Krassen of nog erger troep wat op een gegeven moment problemen veroorzaakt bij het pop-uppen...
Als ik naar de dikke druk in de aluminium achterzijde van mijn huidige Moto kijk (hoek van een tafel of bureau waarschijnlijk) ben ik blij dat ik het scherm altijd veilig tegen mijn been laat rusten.
Met een korte broek aan moet ik het scherm ook naar de buitenkant doen heb ik gemerkt. Anders gaat hij de hele tijd nummers intoetsen via emergency. Komt omdat mijn broekzakken in de korte broeken meer ruimte hebben, waardoor de telefoon gaat schuiven tegen mijn been aan. Ook het enige nadeel van deze telefoon, heb ik nog nooit eerder gehad namelijk.guapper schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:52:
[...]
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom steek je je telefoon met het scherm naar buiten gericht in je broekzak? Als wat er tegenaan komt drukt direct tegen het scherm op die manier.
Als ik naar de dikke druk in de aluminium achterzijde van mijn huidige Moto kijk (hoek van een tafel of bureau waarschijnlijk) ben ik blij dat ik het scherm altijd veilig tegen mijn been laat rusten.
Zit te kijken naar een toestel voor mijn ma.
Mijn oog is gevallen op de Mi 9t of de Huawei P30 Lite.
Ze lijken me gelijkaardig.. alleen heeft de Mi 9t een 'betere' batterij?
Beter voor de xiaomi dan huawei gaan?
Als ze dezelfde prijs hebben, zou ik voor de Xiaomi gaan.morb schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:59:
Zit te kijken naar een toestel voor mijn ma.
Maar ik weet niet welke eisen je ma stelt, er zijn zeker prima goedkopere alternatieven.
Niet veeleisend.. meestal kreeg ze de afdankers van mij maar dat geeft uiteindelijk ellendeChinaGeek schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:41:
[...]
Als ze dezelfde prijs hebben, zou ik voor de Xiaomi gaan.
Maar ik weet niet welke eisen je ma stelt, er zijn zeker prima goedkopere alternatieven.
wil ditskeer ies waar ze wat langer mee toekomt.
Nou ja, er is voor een stuk minder geld ook genoeg te vinden waar ze langer mee toekomt.morb schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:56:
[...]
Niet veeleisend.. meestal kreeg ze de afdankers van mij maar dat geeft uiteindelijk ellende
Heb je gekeken naar de A3 van Xiaomi? Als ik de 9T niet had gekocht is de kans vrij groot dat ik die zou hebben gehaald ipv 9T.morb schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:56:
[...]
Niet veeleisend.. meestal kreeg ze de afdankers van mij maar dat geeft uiteindelijk ellende
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Motorola One Vision is ook een zeer goed, betaalbaarder, alternatief.
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en de Mi 9T Pro lijkt al mijn boxes te checken maar helaas nog niet leverbaar in Nederland. Wel via Ali Express (https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.2ebf2e0e11p30I) maar daar geven ze aan dat er geen NFC op zit. Voor mij een keiharde must.
Klopt het dat er op de Chinese versie geen NFC zit?
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-redmi-855thelightning schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:07:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en de Mi 9T Pro lijkt al mijn boxes te checken maar helaas nog niet leverbaar in Nederland. Wel via Ali Express (https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.2ebf2e0e11p30I) maar daar geven ze aan dat er geen NFC op zit. Voor mij een keiharde must.
Hier staat nfc er gewoon bij. Overigens is de Mi 9T Pro ook nog niet verkrijgbaar in China, enkel de Redmi K20 Pro
Voor aankoopadvies hebben we een apart topic. Daar horen ook de "welke zal ik kopen" vragen thuis.
Ik zit op MIUI global EU 10.3.10, en sindsdien krijg ik mobiel betalen van ING niet meer werkend, voor zover ik weet zijn al mijn settings goed want voorheen werkte het wel. App al een keer opnieuw geinstalleerd en dit werkte ook niet. Vergelijkbare verhalen?
Volgens mij bestaat de mi9t pro (nog) helemaal niet..ik denk dat je t dan over de redmi k20 pro hebt..of deze geen NFC heeft weet ik ff niet(zal heus wel ergens te vinden zijn denk ik zo)thelightning schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:07:
Let wel op de netwerkbanden..Europa gebruikt vaak band 20..(meeste providers voor 4g netwerk.)
Hier hetzelfde, sinds de update naar 10.3.10 niet meer werkend, ook ING app opnieuw geïnstalleerd. Niets aan settings veranderd.svenerator schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:43:
Ik zit op MIUI global EU 10.3.10, en sindsdien krijg ik mobiel betalen van ING niet meer werkend, voor zover ik weet zijn al mijn settings goed want voorheen werkte het wel. App al een keer opnieuw geinstalleerd en dit werkte ook niet. Vergelijkbare verhalen?
Thx, ben dus niet gekjaxel70 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:27:
[...]
Hier hetzelfde, sinds de update naar 10.3.10 niet meer werkend, ook ING app opnieuw geïnstalleerd. Niets aan settings veranderd.
Verwijderd
Dan heb ik weer wat nieuws vanuit een twitter account die vaak dingen naar buiten brengt.thelightning schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:07:

https://twitter.com/stufflistings/status/1154250698529202177?s=19
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2019 17:06 ]
Er is een scherm mod voor de Mi 9T en de Mi 9t Pro om het scherm 75hz te maken.
https://www.xda-developer...k20-pro-75hz-display-mod/
Na lang nadenken heb ik vandaag de Mi 9T besteld. Ruim 2 jaar geleden kocht ik de Mi6 waar ik erg veel plezier van heb beleefd. En nog! Ik koop altijd een telefoon met het doel er sowieso 2 jaar mee te doen. Dat is mij met een LG en een Nexus niet gelukt.
Xiaomi bevalt met zo goed dat ik voor het eerst in mijn leven voor de 2e keer hetzelfde merk aanschaf
De Mi6 is nog lang niet afgeschreven dus zal, na dat ik de Mi 9T heb ontvangen, verder haar werk doen als 2e en reserve toestel.
Xiaomi bevalt met zo goed dat ik voor het eerst in mijn leven voor de 2e keer hetzelfde merk aanschaf
De Mi6 is nog lang niet afgeschreven dus zal, na dat ik de Mi 9T heb ontvangen, verder haar werk doen als 2e en reserve toestel.
Ah lijkt op deze mod voor de Mi 9xlvg schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 19:35:
Er is een scherm mod voor de Mi 9T en de Mi 9t Pro om het scherm 75hz te maken.
YouTube: How To Enable And Disable The 84Hz Mode On The Xiaomi MI 9
Die werkt op 84hz. Ik vraag me wel af of dit op lange termijn slecht is voor het scherm. Die is niet gemaakt of gecalibreerd voor zo snel te refreshen
Ik had net toen ik van de fiets afstapte veel herrie uit mijn zak.
Bleek het deuntje van de frontcam te zijn.
Toen ik hem uit me zak haalde had ik ook een melding dat ik de frontcam te vaak gebruik.😬
Ik heb geprobeerd om die melding weer te krijgen, lukt me dus niet🤪
Bleek dat ik de optie broekzakmodus uit had staan.
Ik hoop dat die dat oplost, want lijkt me niet heel handig als de camera er steeds uitkomt in je broekzak.
Bleek het deuntje van de frontcam te zijn.
Toen ik hem uit me zak haalde had ik ook een melding dat ik de frontcam te vaak gebruik.😬
Ik heb geprobeerd om die melding weer te krijgen, lukt me dus niet🤪
Bleek dat ik de optie broekzakmodus uit had staan.
Ik hoop dat die dat oplost, want lijkt me niet heel handig als de camera er steeds uitkomt in je broekzak.
[ Voor 3% gewijzigd door lo-nrd op 26-07-2019 01:01 ]
Ik heb een irritant probleem met mijn Mi 9T, maar ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt of aan mijn simkaart. Af en toe als ik gebeld wordt gaat mijn telefoon niet over en krijgt de beller na een tijdje de voicemail. Daarna krijg ik een sms dat ik een gemiste oproep heb. Dit terwijl mijn telefoon dus helemaal niet over is gegaan. De beller krijgt dus geen beltoon, maar slechts stilte, en vervolgens springt hij naar voicemail. Best irritant. Net had ik er ook last van, en na het herstarten van de telefoon gaat het weer goed. Ik heb verder vol bereik. De simkaart is nieuw want ik ben onlangs overgestapt naar T-mobile.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Probleem in de simkaart of de telefoon?
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Probleem in de simkaart of de telefoon?
Had je wel bereik op dat moment? Kan je het nabootsen? Anders zou je de simkaart in een andere telefoon kunnen stoppen en kijken of het daarmee wel werkt, of anders om natuurlijk.robpol schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:07:
Ik heb een irritant probleem met mijn Mi 9T, maar ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt of aan mijn simkaart. Af en toe als ik gebeld wordt gaat mijn telefoon niet over en krijgt de beller na een tijdje de voicemail. Daarna krijg ik een sms dat ik een gemiste oproep heb. Dit terwijl mijn telefoon dus helemaal niet over is gegaan. De beller krijgt dus geen beltoon, maar slechts stilte, en vervolgens springt hij naar voicemail. Best irritant. Net had ik er ook last van, en na het herstarten van de telefoon gaat het weer goed. Ik heb verder vol bereik. De simkaart is nieuw want ik ben onlangs overgestapt naar T-mobile.
Ik zeg: typisch T-Mobile. Jaren terug ook precies dit gedrag gehad met T-Mobile, met verschillende toestellen. Was voor mij eens maar nooit weer.robpol schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:07:
Dit is niet de plek om ervaringen over telecomproviders te bediscussiëren. Het ZOU een oorzaak kunnen zijn van het probleem van @robpol. Daarmee is dit punt aangekaart en afgerond. Verdere discussie over providers mag in de daarvoor bestemde threads.
Gewoonte. Met de Scherm naar de buitenkant toe en head first heb ik de toestel direct in de juiste stand om vingerafdruk te scannen en bellen/opnemen of googlen. Aangezien ik nog niet eerder de nadelen van heb ervaren blijf ik het doen.guapper schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 23:52:
[...]
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom steek je je telefoon met het scherm naar buiten gericht in je broekzak? Als wat er tegenaan komt drukt direct tegen het scherm op die manier.
Ik merk nu dat als ik de 9T met onderkant en scherm naar binnen toe meer handelingen moet verrichten om de smartphone stabiel in mijn hand te krijgen en aanzetten. Door bv. rechterhand te gebruiken. Ow well ik zie wel of ik er een nieuwe gewoonte van kan maken
Grappig, ik heb precies hetzelfde maar dan met het scherm naar m'n been bericht en de bovenkant naar beneden gericht in de broekzak. Op die manier pak ik hem meteen goed en kan m'n duim vrijwel direct op de juiste plek leggen om te laten scannen. Met het scherm naar buiten zou ik niet weten hoe ik dat dan voor elkaar zou moeten krijgen zonder het toestel eerst te draaien in m'n hand.seez schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:05:
[...]
Gewoonte. Met de Scherm naar de buitenkant toe en head first heb ik de toestel direct in de juiste stand om vingerafdruk te scannen en bellen/opnemen of googlen. Aangezien ik nog niet eerder de nadelen van heb ervaren blijf ik het doen.
Ik merk nu dat als ik de 9T met onderkant en scherm naar binnen toe meer handelingen moet verrichten om de smartphone stabiel in mijn hand te krijgen en aanzetten. Door bv. rechterhand te gebruiken. Ow well ik zie wel of ik er een nieuwe gewoonte van kan maken
haha door achterlangs de telefoon vast te grijpen. Jouw variant doe ik ook nog wel eens maar daarbij moet ik nog wel mijn pols twisten, maar dan heb je wel iets firmer je telefoon beet.
Had ik ook, zoals ik al eerder aangaf, gisteren nogmaals app opnieuw geïnstalleerd, ook een aantal keren een nieuwe mobiele pas aangemaakt, dit lukte in eerste instantie niet, kon geen pincode aanmaken. Uiteindelijk een mobiele pas gereed en het is niet te geloven... betaling lukte vanmorgensvenerator schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:43:
Heb je nog iets aan de instellingen veranderd in de pro modus?vinom schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:30:
Gisteravond in het pikke donker eens de nachtmodus en pro modus uitgeprobeerd:[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo de knoop doorgehakt en een zwarte 128gb gehaald. Heb nu een onbeperkt sim only abbo van Tele2, maar ik ga naar een 1 jarig abbo van Vodafone Red onbeperkt bellen/sms en 30gb per maand. Hierdoor hoefde ik maar 300€ voor het toestel te betalen ipv van 398 en ben ik per maand nog goedkoper uit ook. En 30gb moet genoeg zijn. Kom van een OnePlus 3 die me altijd goed is bevallen (eerste toestel na diverse HTC's,Sony's,Samsung en Iphones die me langere tijd beviel). Ben heel erg beniewd hoe dit toestel me gaat bevallen maar de eerste indruk is goed, zelfs de fingerprint lijkt goed te werken
Bij de eerste foto heb ik de pro modus gebruikt. Iso 3200 & 16 seconden sluitertijd.jaxel70 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:41:
[...]
Heb je nog iets aan de instellingen veranderd in de pro modus?
Ben erg benieuwd naar je ervaringen hoe de Mi 9T zich verhoud tov. de Mi 6. Zelf twijfel ik erg of ik ook de Mi 9T bestel, wacht op de Mi 9t Pro (als die ooit écht komt) of dat in september de diverse SD 855 Plus modellen zich laten zien.Bugs3 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:01:
Na lang nadenken heb ik vandaag de Mi 9T besteld. Ruim 2 jaar geleden kocht ik de Mi6 waar ik erg veel plezier van heb beleefd. En nog! Ik koop altijd een telefoon met het doel er sowieso 2 jaar mee te doen. Dat is mij met een LG en een Nexus niet gelukt.
Reden waarom ik nog even twijfel is dat de SOC SD 730 op veel vlakken gelijk is aan de SD 835 en in sommige gevallen ook minder presteert (zoals downloadsnelheid). De SD 855 is daarentegen wel een stuk sneller qua specificaties. Dit haal ik van deze vergelijkssite, waar een mooi overzicht staat. Nu zijn dit natuurlijk vergelijkingen op papier, dus vandaar het verschil op basis van ervaring.
Daarnaast heb ik liever een toestel met hardware die een langere tijd mee kan, terwijl deze SOC gelijk is aan wat ik al 2,5 jaar gebruik. Natuurlijk zijn er ook andere onderdelen verschillend, zoals het fysieke grootte / scherm / camera / opslag / etc. Dus iemand die van een Mi 6 komt kan dit perfect toelichten!!
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms