Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sander.mol
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07:03
Tot nu toe ben ik echt ontzettend tevreden met de 9T. Zit nu op de tweede dag, 53% over en toch al 3 uur en 47 SOT. Ik game niet, vooral browsen en beetje youtube, beetje bellen. Zet hem nooit op vliegtuig modus en wifi en bluetooth staan bijna altijd aan. Ik kom van een OP3 met OOS, maar ik vond de overstap naar MIUI echt prima. Nova Launcher erop, H2O iconpack (zoek nog een goede stock android pack, iemand tips?) en het voelt gelijk vertrouwd.

Wat ik, naast het prachtige scherm, nog het fijnst vind, is dat ik me dus totaal niet druk maak om de accuduur. Ik heb het weergeven van het accupercentage in de notificatiebalk dan ook maar uitgezet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rambann
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-08 11:12
Ik heb het toestel ook sinds donderdag in bezit (de 128GB zwarte versie van Belsimpel). Na wat prutsen met de MiUI interface, toch maar de NOVA launcher geïnstalleerd (ik kom van de Oneplus 3T af) welke wat meer naar mijn smaak in te richten is.

De vingerprint reader heeft zo zijn momenten. Over het algemeen worden mijn vingers gauw herkend (snelheid is wel veel minder t.o.v. de scanner van de Oneplus 3T), maar wanneer ik ze nat gehad heb (bijvoorbeeld na handen wassen), heb ik het idee dat het lastiger gaat (dan kost het een poging meer of een andere vinger).

Verder vind ik het gewicht toch wel opvallend. Het verschil met de OnePlus is duidelijk voelbaar, maar dat zal ook wel wennen. De Xiaomi Mi A2 Lites welke we op het werk hebben liggen zijn ook net iets lichter als de Mi 9T.

Voor de rest kan ik me bij menig uitspraak hier aansluiten. Veel toestel voor het geld. Erg blij mee.

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:49
krissie100 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:44:
[...]

Krijg je met de Xiaomi.eu Rom gewoon OTA's binnen of moet je zelf elke keer de nieuwe update handmatig installeren?
Lees net op Xiaomi.eu dat een update OTA gewoon zou moeten werken.

Te koop Feiyu Tech G4S gimbal

• Anatidae
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 25-08 22:07
Weet iemand of het mogelijk is om de back button links te plaatsen. Wist niet dat Xiaomi de Samsung lay-out gebruikte 😅

Eendjes <3. Mario Kart 8DX: SW-1803-1219-1903

Acties:
  • +2Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:41

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Anatidae schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:07:
Weet iemand of het mogelijk is om de back button links te plaatsen. Wist niet dat Xiaomi de Samsung lay-out gebruikte 😅
Bij mij (Mi 9, Xiaomi.eu ROM) zit het onder instellingen >weergeven op volledig scherm > volgorde van knoppen omwisselen

You've mistaken me for someone who really cares.

• dapluiz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 18:28
Heeft iemand hier ook 3 dubbel glas? Ik woon in een nieuwbouw woning waar ik eigenlijk afhankelijk ben van bellen via wifi omdat ik binnen zo goed als geen bereik heb met Tele2, maar de meeste providers ondersteunen dat alleen van de grote merken....

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• svenerator
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:53
Ik heb 'm hoor guys, gelijk ff de unlock-tool gedaan zodat ik z.s.m .eu versie en root erop kan gooien. 168u nog wachten totdat ik hem daadwerkelijk kan unlocken. Could be worse, destijds voor mijn mi 6 was het 360u.

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09:54
Ik vind het wel hinderlijk dat sommige apps er niet af kunnen. Hide met Novalauncher vind ik ook niet echt een oplossing dus dan maar een andere manier zoeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art
vinom schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:06:
Ik vind het wel hinderlijk dat sommige apps er niet af kunnen. Hide met Novalauncher vind ik ook niet echt een oplossing dus dan maar een andere manier zoeken.
Het kan wel, maar dat werkt dan via adb.

Het zou zomaar kunnen dat er ooit iemand een programma voor heeft gemaakt waarmee het iets eenvoudiger wordt.

Hier kan je terug vinden hoe je het handmatig voor elkaar kan krijgen.

l3art wijzigde deze reactie 06-07-2019 17:35 (15%)

• Vitruvian
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 20-08 17:07
Anatidae schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:07:
Zeker. Als je bij instellingen zoekt naar gebaren dan kan je daar de knoppen spiegelen.

Wow, I don't believe!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fonsz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-08 12:24
l3art schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:33:
[...]

Het zou zomaar kunnen dat er ooit iemand een programma voor heeft gemaakt waarmee het iets eenvoudiger wordt.

Het is mij gelukt. Ik heb het aan de hand van onderstaande link naar een You tube filmpje gedaan:
https://www.youtube.com/watch?v=vivxIvlPcTw

In dit filmpje wordt verwezen naar een tooltje o.b.v. java. Dit lijkt goed te werken. Je kunt kiezen voor uninstall of disable.

Omdat ik totaal geen ervaring hiermee heb en ik niet wist hoe het toestel zou reageren, heb ik er voor gekozen om apps te disabelen ipv verwijderen. Dit is vooralsnog goed gegaan. Ze zijn nu uit beeld en daar ging het mij om.

Ik geef natuurlijk geen garanties :)

• Vitruvian
l3art schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:15:
Hmmm is dit de bekende xiaomi bug dat Android Systeem het toestel wakker houdt?

Toestel wordt best vaak gewekt zonder dat het scherm aan staat.

[Afbeelding]
Waar kan je dit scherm terug vinden? Ben al even aan het zoeken of is het een aparte app?

Wow, I don't believe!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bula
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22-08 16:00
Gisteren de zwarte 128Gb via Belsimpel ontvangen.
Eerste indruk: prachtig toestel!
Kom van Oneplus one en daarna Lg G6, dus nu voor het eerste een Amoled scherm.
Moet wel even aan de kleuren wennen; zwart is natuurlijk prachtig, maar wit is wat geler dan ik zou willen.

Van het uiterlijk van MIUI kan ik ook nog niet enthousiast worden, dus heb maar snel Novalauncher geinstalleerd.
In vergelijking met mijn vorige toestellen staat er echt veel te veel bloatware en onnodige apps op.
Hoe mooi had het geweest als ie op Android One had gedraaid....

Helaas is het nog niet gelukt om NFC betalingen met ING en Rabo app te doen; kreeg continue foutmeldingen.
Heb even wat gegoogled en waarschijnlijk is het opgelost nadat je de apps NFC permissie geeft.
Moet je handmatig instellen... beetje vreemd, maar ik denk dat het probleem nu verholpen is.

Dit verwijderde stukje hoort in het accessoires topic thuis.

Het installeren van de apps en instellen van de vingerprints ging soepel en snel.
Moet zeggen dat ik tot nu toe maar slecht kan wennen aan de vingerprintscanner aan de voorzijde.
Op een of ander manier werkt ie niet heel lekker met mijn duim, dus moet je een vinger van je andere hand gebruiken.
Mijn oude LG G6 had hem aan de achterzijde en dat werkte eigenlijk perfect.

Tot zover de kritische noten!

Zoals verwacht werkt alles echt heel soepel en snel.
De camera is veel beter dan ik gewend ben, en die selfie cam is echt geniaal.
Zal 'm niet veel gebruiken, maar het idee is prima, en de uitvoering ook.
Batterij is veelbelovend; was ca. halfvol en heb uren screentime gehad.

Al met al: blij :-)

l3art wijzigde deze reactie 06-07-2019 23:23 (17%)

• Fifaflaws
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 24-08 22:38
Weer widget/app kan niet op 'huidige locatie' ingesteld worden? 🤔

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art
Vitruvian schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:10:
[...]

Waar kan je dit scherm terug vinden? Ben al even aan het zoeken of is het een aparte app?
Nee hoor, gewoon bij instellingen, batterij, energieverbruik en dan rechtsboven het klok icoontje.

Om de één of andere reden heeft mijn telefoon het meeste moeite met de ontgrendeling wanneer er weinig omgevingslicht is. Je zou denken dat de fps daar niet veel invloed van zou moeten ondervinden maar toch is het verschil bijzonder groot.

l3art wijzigde deze reactie 06-07-2019 23:32 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bula
Fifaflaws schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:16:
Weer widget/app kan niet op 'huidige locatie' ingesteld worden? 🤔
Ik heb het ook niet kunnen vinden.

Maar wel een goed alternatief gevonden:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.weawow

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Bula
Commentaar op moderatie mag hier: Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoons

l3art wijzigde deze reactie 07-07-2019 07:35 (84%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sander.mol
Bula schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:23:
[...]

Ik heb het ook niet kunnen vinden.

Maar wel een goed alternatief gevonden:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.weawow
De Google app biedt ook de mogelijkheid om de widget At a glance te gebruiken, net als op pixels. Die gebruik ik altijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Bula schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:11:
Gisteren de zwarte 128Gb via Belsimpel ontvangen.
Eerste indruk: prachtig toestel!
Kom van Oneplus one en daarna Lg G6, dus nu voor het eerste een Amoled scherm.
Moet wel even aan de kleuren wennen; zwart is natuurlijk prachtig, maar wit is wat geler dan ik zou willen.

Van het uiterlijk van MIUI kan ik ook nog niet enthousiast worden, dus heb maar snel Novalauncher geinstalleerd.
In vergelijking met mijn vorige toestellen staat er echt veel te veel bloatware en onnodige apps op.
Hoe mooi had het geweest als ie op Android One had gedraaid....

Helaas is het nog niet gelukt om NFC betalingen met ING en Rabo app te doen; kreeg continue foutmeldingen.
Heb even wat gegoogled en waarschijnlijk is het opgelost nadat je de apps NFC permissie geeft.
Moet je handmatig instellen... beetje vreemd, maar ik denk dat het probleem nu verholpen is.

Dit verwijderde stukje hoort in het accessoires topic thuis.

Het installeren van de apps en instellen van de vingerprints ging soepel en snel.
Moet zeggen dat ik tot nu toe maar slecht kan wennen aan de vingerprintscanner aan de voorzijde.
Op een of ander manier werkt ie niet heel lekker met mijn duim, dus moet je een vinger van je andere hand gebruiken.
Mijn oude LG G6 had hem aan de achterzijde en dat werkte eigenlijk perfect.

Tot zover de kritische noten!

Zoals verwacht werkt alles echt heel soepel en snel.
De camera is veel beter dan ik gewend ben, en die selfie cam is echt geniaal.
Zal 'm niet veel gebruiken, maar het idee is prima, en de uitvoering ook.
Batterij is veelbelovend; was ca. halfvol en heb uren screentime gehad.

Al met al: blij :-)
Wat betreft de NFC betalingen, kijk even of je dat wel goed hebt staan. Kijk in het instellingen menu van je toestel, Netwerk >... Meer>Beveiligde element positie >HCE wallet gebruiken. (bij mijn Mi9)

Om NFC betalingen te kunnen doen moet het op HCE wallet staan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16-07 22:38
Eerste indrukken van de Mi 9T:

- De looks van een high end toestel! Fraai design, goede bouwkwaliteit, notchless display. Carbon achtige achterkant met de rode accenten bij de pop-up camera en aan/uit-knop is stijlvol.
- Amoled scherm is zeker een pluspunt in dit prijs segment. Ook in daglicht goed af te lezen. Dat is met mijn vorige toestel, de Moto G5 Plus, wel anders. En natuurlijk is het Amoled paneel van de Samsung S10 (iets) mooier, maar zo groot vind ik het verschil niet en je merkt het waarschijnlijk alleen als je de toestellen naast elkaar legt.
- Miui. Het punt waarop mensen toch vaak twijfels hebben. Althans, ik denk meer de Tweakers onder ons. Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie erg moest wennen. Miui daar is heel anders ingedeeld dan hoe Android is (bedoeld) opgebouwd. Maar... ik merk wel dat Miui veel functionaliteiten heeft om je toestel naar wens in te stellen. De dark mode is er al, second space (zakelijk en privé gescheiden houden) werkt goed en de gestures werken fijn. Het gemis van een app drawer is gemakkelijk te verhelpen door er eentje te downloaden in de App store (poco / nova bv.). En daarnaast komt er waarschijnlijk binnenkort een eigen app drawer van Miui. Miui 10 is goed op weg en sluit steeds beter aan op de Europese markt. Stock android heeft nog steeds mijn voorkeur, maar ik denk dat ik na een week helemaal gewend ben aan Miui.
- Snel in dagelijks gebruik! Tot dusver loopt alles bijzonder vloeiend en ben ik nog geen echte haperingen tegengekomen.
- Snel een paar foto's gemaakt en dat ziet er gewoon goed uit. De wide angle lens is een mooie toevoeging in dit prijs segment.

Wat zijn jullie ervaringen? Als je aan Miui kunt wennen (de meeste mensen kunnen ook wennen aan de Huawei software) dan is er denk ik geen beter allround toestel dan de Mi 9T!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art
https://i.postimg.cc/BXBzXdLk/Screenshot-2019-07-07-10-41-03-397-com-miui-securitycenter.png

Wakelocks wordt nu wel heel extreem. Maar eens een factory reset doen hopelijk lost dat wat op.

Standaard staat WhatsApp en Android System bovenaan.

l3art wijzigde deze reactie 07-07-2019 11:04 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boca
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 24-08 19:53
Kan iemand met een MI 9T eens een paar foto's laten zien?
Ik ben zeer benieuwd naar de camera!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 25-08 19:45
Tweede update voor m'n K20 Pro nu binnen aan het halen.
10.3.14.

Twee camera tweaks:
Optimization: UI for beauty and filters
Optimization:Same set of filters works for photos, portraits and short videos.

Voor liefhebbers:
Poco Launcher 2 is nu uit. Hij is uit Beta (edit: en werkt in Android Q) en staat in de Play Store.
https://en.xiaomitoday.it...ponibile-al-download.html

Edit:
@I3aRt Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar zowel bij jou als bij mij is de telefoon bezig als netwerk signaal "rood" is. Zal 'ie dan harder aan het werk zijn?
Mijn batterijgrafiek gaat ook beduidend stijler naar beneden in die periodes.

HMC wijzigde deze reactie 07-07-2019 11:51 (65%)

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art
HMC schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:37:

@I3aRt Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar zowel bij jou als bij mij is de telefoon bezig als netwerk signaal "rood" is. Zal 'ie dan harder aan het werk zijn?
Mijn batterijgrafiek gaat ook beduidend stijler naar beneden in die periodes.
[Afbeelding]
Zou kunnen. Heb nu de boel gereset en voorlopig alleen de apps geïnstalleerd ed die ik echt regelmatig gebruik. Ga ook niet teveel rommelen nu. Eens zien wat dit doet.

Valt me op dat ik nu bij recente apps bovenaan allemaal icoontjes heb staan als opruimen, diepte reiniging ed. Dat had ik eerder niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HMC
l3art schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:15:
[...]

Valt me op dat ik nu bij recente apps bovenaan allemaal icoontjes heb staan als opruimen, diepte reiniging ed. Dat had ik eerder niet.
:o Interessant.
Kan je daar een screen van posten?

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • +2Henk 'm!

• l3art
HMC schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:21:
[...]

:o Interessant.
Kan je daar een screen van posten?
https://i.postimg.cc/LqzV3kXJ/Screenshot-2019-07-07-13-42-09-321-com-android-systemui.png

Alstublieft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vitruvian
Het viel mij gister op dat als de notificatie LED oplicht dat je dit ook rondom de pop-up camera ziet. Tenminste bij mijn telefoon. Hebben andere mensen hier ook last van?

Wow, I don't believe!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HMC
Zeer interessant. Doet me bijna ook m'n phone resetten, I3aRt.
Vitruvian schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:50:
Het viel mij gister op dat als de notificatie LED oplicht dat je dit ook rondom de pop-up camera ziet. Tenminste bij mijn telefoon. Hebben andere mensen hier ook last van?
Zelfde hier, maar dan in het rood hier.

HMC wijzigde deze reactie 07-07-2019 13:52 (73%)

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3art

[Afbeelding]
Ja hier ook. Is ook niet zo gek natuurlijk aangezien de zijkant ook oplicht als je de front camera omhoog laat komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23:55
[quote]l3art schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:43:
[...]

[Afbeelding]

Alstublief

Is al langer zo, op m'n redmi note 5 ook al enige tijd, mogelijk na update naar miui10?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HMC
jaxel70 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:56:
[quote]l3art schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:43:
[...]

[Afbeelding]

Alstublief

Is al langer zo, op m'n redmi note 5 ook al enige tijd, mogelijk na update naar miui10?
Op mijn China RMN5 die al een tijd op MIUI 10 zit, en ook al daarna opdates heeft gekregen heb ik dit ook niet.
Frappant en interessant.

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mr Brightside
  • Laatst online: 15-07 10:47
Na 1,5 dag gebruik kan ik niet meer dan heel tevreden zijn over de Mi 9T. Snel, geweldige camera en super accuduur en beeldscherm.

Mijn iPhone XR ligt stof te happen, zegt genoeg. Zocht nog een Airpods batterij app, ook gevonden. Deze https://play.google.com/s...riedrich.georg.airbattery

Batterij pas 1 keer opgeladen, en dat gaat zo ontzettend snel als je een iPhone XR laadsnelheid met 12 watt adapter gewend bent. Binnen half uur 50% erbij bij de 9T :9~

Mr Brightside wijzigde deze reactie 07-07-2019 14:10 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HMC
Mr Brightside schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:07:
Na 1,5 dag gebruik kan ik niet meer dan heel tevreden zijn over de Mi 9T. Snel, geweldige camera en super accuduur en beeldscherm.

Mijn iPhone XR ligt stof te happen, zegt genoeg. Zocht nog een Airpods batterij app, ook gevonden. Deze https://play.google.com/s...riedrich.georg.airbattery
Die maar meteen vervangen door Xiaomi Airdots dan? :P

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Brightside
HMC schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:09:
[...]

Die maar meteen vervangen door Xiaomi Airdots dan? :P
Nee, heb wel al jaartje nu Mi Band 2 :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23:55
HMC schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:03:
[...]

Op mijn China RMN5 die al een tijd op MIUI 10 zit, en ook al daarna opdates heeft gekregen heb ik dit ook niet.
Frappant en interessant.
Verschil tussen de Chinese en de Global rom?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vitruvian
l3art schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:55:
[...]

Ja hier ook. Is ook niet zo gek natuurlijk aangezien de zijkant ook oplicht als je de front camera omhoog laat komen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Echter is het toch geruststellend dat het bij andere Mi 9T's telefoons hetzelfde is ;).

Wow, I don't believe!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HMC
Tsja, je kan het inderdaad als mooi extra'tje zien, of als "back light bleeding"
Kies maar.
We hebben het in ieder geval allemaal @Vitruvian :P

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-08 03:30
Brengt unlocken van 9T voordelen met zich mee of is gewoon origineel laten ook voldoende?

Mijn oude Mi6 heb ik gekocht en die had unlocked bootloader, maar of ik er iets van gemerkt heb.... 😅

Nog een vraagje extra : tijdens het kijken van YouTube en dan specifiek als je met 2 vingers het beeld groter maakt. Klopt het dat ik dan redelijk wat beeld mis tov originele beeldverhouding? Zat gisteren filmpje te kijken en toen ik het beeld deed groter maken naar full-screen miste ik wel wat beeld.

ninasky11 wijzigde deze reactie 07-07-2019 15:31 (44%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom

[Afbeelding]
Volgens mij is dat gewoon as designed, als in het is de bedoeling dat je het ziet :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art
ninasky11 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 15:28:
Brengt unlocken van 9T voordelen met zich mee of is gewoon origineel laten ook voldoende?

Mijn oude Mi6 heb ik gekocht en die had unlocked bootloader, maar of ik er iets van gemerkt heb.... 😅

Nog een vraagje extra : tijdens het kijken van YouTube en dan specifiek als je met 2 vingers het beeld groter maakt. Klopt het dat ik dan redelijk wat beeld mis tov originele beeldverhouding? Zat gisteren filmpje te kijken en toen ik het beeld deed groter maken naar full-screen miste ik wel wat beeld.
Alleen de bootloader unlocken zal je weinig verschil van merken. Maar het is nodig om te kunnen rooten en om en andere rom er op te kunnen zetten.

Natuurlijk mis je wat beeld. Het beeld wordt als het ware een beetje ingezoomd om het beeldvullend te maken. Zouden ze het oprekken zou de beeldverhouding niet meer kloppen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svenerator
Ik vind het beetje jammer dat ik praktisch eigenlijk geen led lichtje heb. Probeerde zo'n app heet LEDblinker, maar werkt helaas niet. Krijgt iemand voor elkaar om dat wel werkend te krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.used.aoe

Mogelijk is dit een goed alternatief? Vooral gezien je de telefoon een oled scherm heeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sander.mol
svenerator schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:29:
Ik vind het beetje jammer dat ik praktisch eigenlijk geen led lichtje heb. Probeerde zo'n app heet LEDblinker, maar werkt helaas niet. Krijgt iemand voor elkaar om dat wel werkend te krijgen?
Het viel mij op dat als ik het toestel in m'n broekzak heb, ik de led kan zien knipperen. Best handig dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 08-08 15:25
Weet iemand nog een adressje waar de Black versie in voorraad is? Coolblue is deze helaas uitverkocht en bij belsimpel niet in voorraad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 25-08 12:17
Mr Brightside schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:11:
[...]

Nee, heb wel al jaartje nu Mi Band 2 :P
Ik heb de MiBand 4 voor €12,- meegenomen. Man wat een verschil met de MiBand 3 die ik heb. Deze vervangt echt in dagelijks leven mijn Samsung gear S3, dat kon de 3 echt niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:04
xlvg schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:18:
Weet iemand nog een adressje waar de Black versie in voorraad is? Coolblue is deze helaas uitverkocht en bij belsimpel niet in voorraad.
Mobiel.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Brightside
jelleeelco schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:53:
[...]

Ik heb de MiBand 4 voor €12,- meegenomen. Man wat een verschil met de MiBand 3 die ik heb. Deze vervangt echt in dagelijks leven mijn Samsung gear S3, dat kon de 3 echt niet.
Waar is die €12? :$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 08-08 15:25
Dankuwel! Spijtig dat ie niet voormorgen geleverd kan worden haha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jelleeelco
Meegenomen....uit China...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Modbreak:Graag weer ontopic, over de Mi 9T.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bladspinazie
  • Laatst online: 09-08 16:42
Zijn hier nog mensen die tot september wachten op de mi 9t pro en hopen dat hij dan uitkomt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:05
Nope. Geen geduld voor en voor mij persoonlijk zie ik de meerwaarde van de SD855 niet.

Plus dat ik een beetje voor de prijs vrees.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 25-08 07:31
Bladspinazie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 07:53:
Zijn hier nog mensen die tot september wachten op de mi 9t pro en hopen dat hij dan uitkomt?
Deels wacht ik op de Mi 9T Pro en tegelijk houd ik in de gaten hoe de ROM-ontwikkeling bij de Mi 9T gaat.
Vooralsnog is er nog niets maar dat is ook niet gek met de korte termijn dat hij beschikbaar is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19-08 08:10

:-(

Sinds afgelopen donderdag in gebruik, gekocht via belsimpel en nu al een dode pixel. Opnieuw opstarten of verschillende helderheden helpen niet. Straks maar eens langs de fysieke winkel om te ruilen met een nieuwe...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art
Ik moet zeggen dat de Factory reset die ik gedaan heb na de eerdere vele wake locks, her toestel goed heeft gedaan.

Ook kwam ik er achter dat het uitschakelen van de batterijoptimalisatie voor bepaalde apps op twee plekken kan/moet.

1) Bij de app informatie (hier kan je de miui optimalisatie uitschakelen)
2) Instellingen - aanvullende instellingen - privacy - speciale app toegang - batterijoptimalisatie (ik vermoed dat dit de optimalisatie van Android zelf is).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Brightside
Flokman schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:01:
[Afbeelding]

:-(

Sinds afgelopen donderdag in gebruik, gekocht via belsimpel en nu al een dode pixel. Opnieuw opstarten of verschillende helderheden helpen niet. Straks maar eens langs de fysieke winkel om te ruilen met een nieuwe...
Denk dat ze geen voorraad hebben als ik de website zie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kroam
  • Laatst online: 22-08 11:08
kroam schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:25:
[...]

Helaas mocht niet baten. Camera app werkt nog steeds niet. Zal het maar gaan melden bij Belsimpel.
Vrijdag toestel terug gestuurd naar Belsimpel. Zaterdag bericht dat hij was ontvangen. Hoop dat ze me vandaag of morgen een nieuwe toesturen :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Brightside
kroam schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:25:
[...]

Vrijdag toestel terug gestuurd naar Belsimpel. Zaterdag bericht dat hij was ontvangen. Hoop dat ze me vandaag of morgen een nieuwe toesturen :'(
Wordt moeilijk als ze geen voorraad hebben ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kroam
  • Laatst online: 22-08 11:08
Mr Brightside schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:11:
[...]

Wordt moeilijk als ze geen voorraad hebben ;w
haha nee... leuk :-D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:17
Vanochtend besteld, stond op 2-4 werkdagen, echter net al bericht dat hij verstuurd is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Brightside
Edit

Mr Brightside wijzigde deze reactie 08-07-2019 14:20 (93%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Modbreak:Graag weer ontopic, levertijden, voorraden, winkels etc mogen in het andere topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik snap dat beschikbaarheid een dingetje is op het moment, maar hou er rekening mee dat we daar een apart topic voor hebben.
[Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden

[edit]Wat RoD zegt dus....

PaT wijzigde deze reactie 08-07-2019 14:42 (6%)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vinom
Als je een melding op je lockscreen hebt, kun je die dan ook uitklappen, zodat je heel de melding kunt lezen? Ik zie de optie niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-08 13:15
Mmh 5tal maand de pocophone f1 gehad en eigenlijk supertevreden op ontbreken nfc na
Batterij was werkelijk fenomenaal

Heb nu maand s10 maar kan me niet bekoren... Vingerafdruk gaat slecht, batterij niet super... Foto's ed wel super en draadloos laden maar toch daarjuist de xiaomi mi 9t besteld

Hopelijk doe ik er geen slecht aan en terug a la pocophone f1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ddavidd99021
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-08 16:24
Kan iemand mij vertellen of de Mi 9(T) ook beschikt over dual band GPS?
De Mi8 was (een van de?) eerste telefoon die dit ondersteunde, met een Snapdragon 855 soc. Andere telefoons met dezelfde soc ondersteunde dit voor zover ik weet (nog) niet?

Het gaat mij specifiek om de Broadcom BCM47755 chipset die dus twee frequenties ondersteund (L1+L5). Kan hier op het internet weinig over vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 25-08 20:29
vinom schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:51:
Als je een melding op je lockscreen hebt, kun je die dan ook uitklappen, zodat je heel de melding kunt lezen? Ik zie de optie niet.
Als je op de notificatie drukt dan klapt het uit. (Bij Whatsapp iig)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15-08 18:03
Fryslanboy schreef op maandag 8 juli 2019 @ 08:04:
Nope. Geen geduld voor en voor mij persoonlijk zie ik de meerwaarde van de SD855 niet.

Plus dat ik een beetje voor de prijs vrees.
Als ze het aziatische kostenplaatje hier ook gaan hanteren zou hij ongeveer 50 euro duurder moeten zijn...

Al heb ik hier ook mijn bedenkingen over!

Zit nu dus ook met mixt feelings, ik denk gewoon dat de pro versie meer futureproof is. Ik wil er ongeveer een jaartje of 2 mee doen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fifaflaws
  • Laatst online: 24-08 22:38
ddavidd99021 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:51:
Kan iemand mij vertellen of de Mi 9(T) ook beschikt over dual band GPS?
De Mi8 was (een van de?) eerste telefoon die dit ondersteunde, met een Snapdragon 855 soc. Andere telefoons met dezelfde soc ondersteunde dit voor zover ik weet (nog) niet?

Het gaat mij specifiek om de Broadcom BCM47755 chipset die dus twee frequenties ondersteund (L1+L5). Kan hier op het internet weinig over vinden.
9 wel 9tT niet. https://www.kimovil.com/e...al,xiaomi-mi-9t-6gb-128gb

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ddavidd99021
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-08 16:24
Ah thanks. Precies waar ik naar op zoek was!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• sander.mol
Riziko schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:59:
[...]

Als ze het aziatische kostenplaatje hier ook gaan hanteren zou hij ongeveer 50 euro duurder moeten zijn...

Zit nu dus ook met mixt feelings, ik denk gewoon dat de pro versie meer futureproof is. Ik wil er ongeveer een jaartje of 2 mee doen!
Dit gevoel had ik ook. Het gevoel van het beste willen hebben om er lang mee te doen.

Maar eerlijk, wat doe je er nou mee. Toen ik dit mezelf echt begon af te vragen, kwam ik op navigeren met maps, muziek luisteren op Spotify, browsen op chrome en foto's maken en dat op een mooi scherm en als het maar vlot is en lang mee gaat.
De 9T vinkt al dit allemaal af.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joey_5791
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 09-07 00:11
Ik heb zelf de Redmi K20 Pro (8GB 128GB) nu een kleine 2 weken in gebruik en wat een geweldig ding! Ik kom af van een samsung s7 edge. Het is eventjes wennen aan de UI maar daar raak je na een paar dagen al aan gewend. Ik zelf zou niks anders meer willen dan deze telefoon momenteel. Het scherm ziet er fantastisch uit evenals de camera's.

Wat mij betreft raad ik de Redmi K20 Pro zeker aan. Als je hem in NL of EU wilt bestellen dan wordt hij vaak de Mi 9T Pro genoemd. Ik zelf heb hem opgepikt als een Redmi K20 Pro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hkr
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 03:18
Iemand al ervaringen met Android Auto met de Xiaomi MI 9T? Ik heb gelezen dat er problemen waren namelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 25-08 07:31
Joey_5791 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 00:07:
Wat mij betreft raad ik de Redmi K20 Pro zeker aan. Als je hem in NL of EU wilt bestellen dan wordt hij vaak de Mi 9T Pro genoemd. Ik zelf heb hem opgepikt als een Redmi K20 Pro.
Even een correctie hierop.
De Mi 9T Pro is een andere telefoon dan de Redmi K20 Pro.
Ze zien er 100% hetzelfde uit maar Mi 9T Pro bevat band 20 (benodigd voor 4G van sommige providers) en die band wordt niet ondersteund door de Redmi K20 Pro.
De Mi 9T Pro is op dit moment nog niet beschikbaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:05
[...]

Dat kostenplaatje gaat het sowieso biet worden. En je kan met de 9T prima 2 jaar doen. Dat kan in principe met elke telefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
Blekkienl schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:05:
[...]

Als je op de notificatie drukt dan klapt het uit. (Bij Whatsapp iig)
Gek genoeg werkt dat bij mij niet. Eenmaal de telefoon ontgrendeld kan het wel, maar op het lockscreen kan ik geen notificaties uitklappen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Nu online
DarkFire1985 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:46:
[...]

Even een correctie hierop.
De Mi 9T Pro is een andere telefoon dan de Redmi K20 Pro.
Ze zien er 100% hetzelfde uit maar Mi 9T Pro bevat band 20 (benodigd voor 4G van sommige providers) en die band wordt niet ondersteund door de Redmi K20 Pro.
De Mi 9T Pro is op dit moment nog niet beschikbaar.
De Mi 9T Pro bestaat nog helemaal niet.
vinom schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:04:
[...]

Gek genoeg werkt dat bij mij niet. Eenmaal de telefoon ontgrendeld kan het wel, maar op het lockscreen kan ik geen notificaties uitklappen.
Hoezo is dat gek? Het is toch juist de bedoeling dat notificaties nog vergrendeld zijn, zolang je telefoon ook vergrendeld is?

ChinaGeek wijzigde deze reactie 09-07-2019 10:16 (29%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
@ChinaGeek Bij mijn Moto G5S kon ik vanaf mijn lockscreen de notificaties uitklappen en zien. Hoefde ik de telefoon niet voor te ontgrendelen. Vond ik heel handig, dus nu mis ik het wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:51:
@ChinaGeek Bij mijn Moto G5S kon ik vanaf mijn lockscreen de notificaties uitklappen en zien. Hoefde ik de telefoon niet voor te ontgrendelen. Vond ik heel handig, dus nu mis ik het wel.
Dat is gewoon een instelling op je telefoon (iig op mijn op3 welen volgens mij zit het standaard in Android).

Overweeg deze telefoon sterk als opvolger, zit alleen te twijfelen of ik niet beter op de Pro kan wachten vanwege de cpu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jelleeelco
Leuk om te lezen dat mensen twijfelen tussen de Mi9T en de Pro variant. Ik heb de K20 Pro (net twee weken) en begin nu alweer te twijfelen of ik hem niet weg moet doen en toch de OnePlus 7 Pro nemen...

Zo blijven we bezig :). En ach, eerlijk is eerlijk, de OnePlus 6 was een telefoon waar ik echt nog wel een jaar of twee prima mee uit de voeten zou kunnen. De K20 / Mi9T zal dan ook voor echt 90% van de mensen perfect zijn, tenzij je een hardcore gamer bent die echt de meest zware spellen wilt spelen op max settings.

De K20 Pro heeft een ongeloofelijke batterij, ik krijg hem bijna niet leeg op een dag. Uurtje PUBG? nog geen 9% aan battterij verlies..En wat heel fijn is, telefoon wordt echt totaal niet warm. Die koeling (alleen op de Pro versie) doet zijn werk echt heel goed; ik had begrepen dat de OnePlus 7 Pro redelijk heet wordt. Die koeling zit dan niet op de K20/Mi9T, maar batterij zal nog iets beter zijn.

MIUI begin ik steeds meer aan te wennen al vind ik het notificatie gedeelte wat minder betrouwbaar dan de OnePlus 6 die ik heb. Zo komen op de K20 Pro notificaties van mijn Xiaomi deurbel dan weer wel, dan weer niet door... op de OnePlus altijd. Ik heb echt alles aangezet wat er maar aan te zetten was: Autostart, alle permissies, batterij saver uit, notificatie als 'important', etc. Kan echter net zo goed liggen aan de Mi Home app, die ziet er op de K20 Pro iets anders uit (veel meer opties ook in de instellingen dan dezelfde versie op de OnePlus).

Enfin, misschien ga ik de OnePlus alsnog bestellen om te bekijken... Accuduur zal ik dan weer spijt van krijgen denk ik!

jelleeelco wijzigde deze reactie 09-07-2019 11:29 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21-08 16:17
Wat doet je vooral twijfelen?

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• l3art
jelleeelco schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:25:
Ik heb echt alles aangezet wat er maar aan te zetten was: Autostart, alle permissies, batterij saver uit, notificatie als 'important', etc.
Echt alles? Heb je op beide plekken de batterij optimalisatie uitgeschakeld? Ook bij Instellingen - aanvullende instellingen - privacy - speciale app toegang - batterijoptimalisatie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jelleeelco
l3art schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:08:
[...]

Echt alles? Heb je op beide plekken de batterij optimalisatie uitgeschakeld? Ook bij Instellingen - aanvullende instellingen - privacy - speciale app toegang - batterijoptimalisatie?
Zekers. Al lijkt het erop dat als je het in de Manage Apps uitschakelt, het ook onder de Privacy optie uitgeschakeld staat. Schakel je het echter onder Privacy uit, dan kan er bij Manage apps nog steeds staan 'MIUI Battery Saver'.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• l3art
jelleeelco schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:42:
[...]

Zekers. Al lijkt het erop dat als je het in de Manage Apps uitschakelt, het ook onder de Privacy optie uitgeschakeld staat. Schakel je het echter onder Privacy uit, dan kan er bij Manage apps nog steeds staan 'MIUI Battery Saver'.
Precies, dus vandaar ook dat ik het had over 'beide plekken'.
Zoals wel vaker met Miui heb je de standaard Android instellingen, maar daarnaast nog de Miui eigen instellingen. Kunnen ook lekker met elkaar conflicteren. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jelleeelco
Jeru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:06:
[...]

Wat doet je vooral twijfelen?
Lastig te zeggen... Ik heb gewoon erg goede ervaringen met OnePlus op het gebied van software. Ok, er waeren wat 'eigenaardigheden' met de security camera app (visonic - kon niet beeld draaien, dan verdween de camera) maar verder werkte echt alles, altijd.

Het is dus vooral gewenning. Maar ik gebruik de notificaties echt heel veel (van alarm systeem, Xiaomi systeem, dochter met horloge die berichtjes stuurt, etc) dat er echt op moet kunnen vertrouwen dat het 100% werkt. En misschien is het gewoon kwestie van instellen, trial and error. Maar je kunt ZO VEEL instellen bij MIUI dat je eigenlijk door de bomen het bos niet meer ziet... Voordeel is dan wel de belachelijk goede accuduur.

Ook een groot voordeel van de K20 Pro t.o.v. Oneplus 7 pro vind ik het scherm; ik zit niet echt te wachten op een edge scherm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-08 02:10
hkr schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 04:07:
Iemand al ervaringen met Android Auto met de Xiaomi MI 9T? Ik heb gelezen dat er problemen waren namelijk.
Ja dit werkt idd niet. Helaas zelf moeten ondervinden, maar lees het nu ook terug op diverse fora.
Hoop dat hier snel een patch voor komt, want heel irritant. Bij de Mi 9 doet hij het volgens mij wel gewoon als ik even snel google, dus ik houd nog hoop.

Don't listen to what they say. Go see.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-08 03:30
Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg deze irritante meldingen maar niet weg...

Iemand nog tips?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

ninasky11 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:43:
Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg deze irritante meldingen maar niet weg...

Iemand nog tips?

[Afbeelding]
Notificatie vast houden ( of uitvouwen en dan vasthouden) en dan het schuifje uitzetten = geen notificaties meer
CeeDeeS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:20:
[...]

Ja dit werkt idd niet. Helaas zelf moeten ondervinden, maar lees het nu ook terug op diverse fora.
Hoop dat hier snel een patch voor komt, want heel irritant. Bij de Mi 9 doet hij het volgens mij wel gewoon als ik even snel google, dus ik houd nog hoop.
Ik heb een Mi 9, daar werkt Android auto inderdaad gewoon op zonder problemen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• jelleeelco
l3art schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:08:
[...]

Mag ik je even heel erg bedanken?? Kwam hierdoor erachter dat de permissie voor MiHome niet goed stond. Hij stond wel op 'Autostart', maar de permissie 'allowed to start in background' stond op Deny...

Net telefoon helemaal uitgezet en weer aan.. vrouw ging weg en kreeg gelijk notificatie dat er beweging bij de voordeur was. Top!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svenerator
svenerator schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:29:
Ff een update.
Had helemaal over het hoofd gezien de functie van inactieve display (ambient display). Het stelt weinig voor maar laat toch ff een icoontje zien wnr je een melding hebt als het scherm 'uit' is. Jammer dat het niet zo uitgebreid als dedicated always on display apps, maar het werkt teminste met de vingerprint scanner.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3art
svenerator schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:12:
[...]

Ff een update.
Had helemaal over het hoofd gezien de functie van inactieve display (ambient display). Het stelt weinig voor maar laat toch ff een icoontje zien wnr je een melding hebt als het scherm 'uit' is. Jammer dat het niet zo uitgebreid als dedicated always on display apps, maar het werkt teminste met de vingerprint scanner.
Nadeel vind ik zelf alleen dat er een tijd lang een klok in beeld blijft. Dat verbruikt dan weer onnodig veel accu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anatidae
Lukt het jullie te pinnen via NFC? Mij lukt het niet, maar weet niet of het aan ABN, telefoon of de Albert Heijn ligt

Acties:
  • +4Henk 'm!

• jelleeelco
Anatidae schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:20:
Lukt het jullie te pinnen via NFC? Mij lukt het niet, maar weet niet of het aan ABN, telefoon of de Albert Heijn ligt
Zet NFC op HCE Wallet. Zorg dat de ABN app autostart mag. In Permissies, ook daar aangeven "allowed start in background". Notificaties alles aan zetten (floating notification met name). En uiteraard batterij saver uit zetten op beide plekken (onder manage apps, alsmede onder ,"additional settings, privacy, battery optimization).

Met ING werkt het bij mij met deze settings.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vinom
l3art schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:33:
[...]

Top, werkte prima. Eindelijk af van die nutteloze apps :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anatidae
jelleeelco schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:25:
[...]

Zet NFC op HCE Wallet. Zorg dat de ABN app autostart mag. In Permissies, ook daar aangeven "allowed start in background". Notificaties alles aan zetten (floating notification met name). En uiteraard batterij saver uit zetten op beide plekken (onder manage apps, alsmede onder ,"additional settings, privacy, battery optimization).

Dankjewel, ik denk dat ik alles heb. Even zoeken in het Nederlands en in MIUI. Batterij opties onder privacy, wie verzint dat?
Morgen nog maar een poging wagen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svenerator
jelleeelco schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:25:
[...]

Omg ok ik kreeg het dus niet voor elkaar met mijn ING, ik ga jouw suggesties morgen proberen dan. Ik weet iig dat het wel bij jou al werkt, dus het ligt niet aan de telefoon. Gewoon zelfde instructie als aangeven, scherm enkel aandoen is voldoende?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jelleeelco
Inderdaad. Er is nog een setting die ik ben vergeten te noemen: onder NFC is een "default"; die heb ik op "banking" staan.

Mocht het niet lukken dan post ik wel screenshots van de ING bank settings (alle) en van de NFC settings.

jelleeelco wijzigde deze reactie 09-07-2019 21:37 (30%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjeenus
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20-08 23:49
[...]

Futureproof, dit hoor ik vaak voorbij komen met de SD855. Wat houdt dat Futureproof precies in dan? Kan de SD730 niet meer dan 2 jaar mee? Is ie over 1 jaar niet meer goed genoeg voor bepaalde apps?
Ik twijfel ook heel erg om de mi 9t te nemen, omdat ik niet zeker weet of de SD855 voor mij een meerwaarde heeft.
Ik zie ook bij de vergelijking van de sd730 en sd855 dat de memory beter is, wat houdt deze memory precies in?
Iemand enig idee?

Voor het plaatje:
Ik speel lichte spellen als candy crush en knowledge is power via de ps4. Mijn zwaarste spellen waren denk ik clash of kings/clans(zo iets) en narcos. Ik doe wat aan social media als instagram, twitter en Facebook. Browse wat op internet, kijk vaak youtube filmpjes en wil soms kunnen netflixxen.

Dilemma's 🤪🤪

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:04
Ik krijg hier geen meldingen op mijn lockscreen te zien. Ook doet de Gmail app geen push email. Iemand die weet of ik beide problemen nog ergens speciaal moet Instellen ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anatidae
sjeenus schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:38:
[...]

Futureproof, dit hoor ik vaak voorbij komen met de SD855. Wat houdt dat Futureproof precies in dan? Kan de SD730 niet meer dan 2 jaar mee? Is ie over 1 jaar niet meer goed genoeg voor bepaalde apps?
Ik twijfel ook heel erg om de mi 9t te nemen, omdat ik niet zeker weet of de SD855 voor mij een meerwaarde heeft.
Ik zie ook bij de vergelijking van de sd730 en sd855 dat de memory beter is, wat houdt deze memory precies in?
Iemand enig idee?

Voor het plaatje:
Ik speel lichte spellen als candy crush en knowledge is power via de ps4. Mijn zwaarste spellen waren denk ik clash of kings/clans(zo iets) en narcos. Ik doe wat aan social media als instagram, twitter en Facebook. Browse wat op internet, kijk vaak youtube filmpjes en wil soms kunnen netflixxen.

Dilemma's 🤪🤪
Instagram doet het in ieder geval niet

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True