Hier ook binnen, maar camera doet het al niet meer via de voorgeinstalleerde app.
[ Voor 31% gewijzigd door kroam op 04-07-2019 15:18 ]
[ Voor 31% gewijzigd door kroam op 04-07-2019 15:18 ]
Verwijderd
Heel apart. Wipe doen software? Of gcam natuurlijk?kroam schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:17:
Hier ook binnen, maar camera doet het al niet meer via de voorgeinstalleerde app.
[Afbeelding]
Ik heb net voor het eerst overgestapt naar Android. Wipe doen software is fabrieksinstellingen? en gcam is een app? wat kan ik daar mee doen?Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:38:
[...]
Heel apart. Wipe doen software? Of gcam natuurlijk?
Verwijderd
Ja. Fabrieksinstellingen resetten.kroam schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:41:
[...]
Ik heb net voor het eerst overgestapt naar Android. Wipe doen software is fabrieksinstellingen? en gcam is een app? wat kan ik daar mee doen?
tnx voor je reactie
ga ik proberen, in de tussentijd: weet iemand hoe je het tellertje (5 sec) kunt uitschakelen welke er voor zorgt dat je bij elk berichtje moet wachten voordat je op OK of VERDER kunt drukken?
Verwijderd
Kun je ook wat zeggen over hoe die functioneerd? Vraag is met name ook gericht op de Tweakers die hun Mi9T/K20 al ontvangen hebben. Kunnen jullie wat vertellen over de opname functionaliteit (werking/gebruiksvriendelijkheid) en de kwaliteit van de opnamens?
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Helaas mocht niet baten. Camera app werkt nog steeds niet. Zal het maar gaan melden bij Belsimpel.kroam schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:50:
[...]
ga ik proberen, in de tussentijd: weet iemand hoe je het tellertje (5 sec) kunt uitschakelen welke er voor zorgt dat je bij elk berichtje moet wachten voordat je op OK of VERDER kunt drukken?
Verwijderd
DOA model death on arrivalkroam schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:25:
[...]
Helaas mocht niet baten. Camera app werkt nog steeds niet. Zal het maar gaan melden bij Belsimpel.
Zo zou je 'em kunnen/moeten behandelen ja. Gewoon terugbrengen. Maar het lijkt me sterk dat er iets met de hardware mis is.
Eat the bugs, live in a pod
Gcam is niet echt een optie. Dat werkt dacht ik alleen nog met de 48mpx main camera.Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:38:
[...]
Heel apart. Wipe doen software? Of gcam natuurlijk?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Niet met privacy screenprotector, wel met die van Nillkin. Zijkanten erg fijn (2.5D versie), vooral bij swipen van links of rechts. Echter lijkt het wel alsof de protector NET iets te groot is, ik kreeg aan de randen de luchtbelletjes niet weg. Hinderlijk als hij uit staat, en beetje zichtbaar als scherm aan is. Verder is protector erg fijn, vingerafdruk werkt nog OK.ninasky11 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:17:
Wanneer wordt er een accessoires topic aangemaakt?
Iemand al ervaring met privacy screenprotectors voor 9T?
Er is nog geen officiële global rom van Xiaomi. Dit zijn custom roms van handelaren; persoonlijk zou ik er niet aan beginnen. Heb je band 20 nodig, wacht dan op officiële release. Zo niet, bestel dan de gewone met Chinese rom, werkt in het Engels uitstekend.Greetzel schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:57:
Pro is in china te koop met een Global Rom, de prijs valt me mee:
https://nl.aliexpress.com...33c5c&transAbTest=ae803_5
Zou je dit voor mij kunnen testen?HMC schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:42:
[...]
@sunturion Geen idee over de kwaliteit. Zelf heb ik nog nooit gesprekken opgenomen.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Dat wordt dan morgen, met de vriendin. Het is hier al laat.
Verwijderd
Voelt die snel in gebruik?Blekkienl schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 18:53:
Eerste ervaringen zijn heel positief. Kwalitatief voelt de telefoon steviger en beter aan dan mijn oneplus 5.
De software is een klein beetje wennen, maar valt echt mee qua bloatware en voorgeinstalleerde apps. De verschillende camera's zijn ook een stap vooruit en het scherm zonder Notch!!! Voelt toekomst bestendig
Ik heb er nu een paar uur meegespeeld, en hij voelt snel aan in gebruik. Moet ik wel de kanttekening bij plaatsen dat ik vanaf de Nexus 5X kom, die daarnaast ook nog redelijk traag geworden was de laatste tijd. Komende van stock android is de bloatware een minpunt voor mij, maar met de nova launcher erop heb ik die mooi kunnen verbergen. Batterij verbruik ook erg goed!
Verwijderd
Hoe vind je de camera? Gcam al werkend gekregen? Hoe is de stock camera kwaliteit?Mole schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:11:
Ook net alles geïnstalleerd.
Heb even een Mi 9 gehad, en ervaar geen verschil. Ik heb ze niet naast elkaar getest, dan zul je ongetwijfeld verschil zien, maar hij voelt snel.
Wat wel opvalt: het scherm. De afwezigheid van de Notch is fantastisch!
Tot nu toe erg tevreden. Als er meer vragen zijn, laat het weten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2019 20:34 ]
Heb ik ook gedaan; een betere oplossing zou welkom zijn!hutch schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:35:
(...) Workaround die ik nu heb is om een ICE telefoonnummer in te voeren op de owner regel op het lockscreen. Minder fraai, maar wel functioneel.
Camera's werken, dat is al fijn. Tot nu toe nog niet echt mee gespeeld. Het is wel eenvoudiger om te wisselen tussen de verschillende brandpuntsafstanden dan bij de Mi9.Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:33:
[...]
Hoe vind je de camera? Gcam al werkend gekregen? Hoe is de stock camera kwaliteit?
Hoe is de standaard case qua kwaliteit?
[ Voor 4% gewijzigd door Mole op 04-07-2019 20:55 ]
Verwijderd
vinom schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:01:
Wat een toestel! Gewoon solide gebouwd en erg mooi om te zien. Zeker zo zonder notch. De camera maakt erg mooie foto's en alles is razendsnel. Heel tevreden so far.
Moto G5S Plus, dus dit is een wereld van verschil.
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 04-07-2019 21:22 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Nog geen Ad gezien, regio instelling is Nederland. Toch zijn er een aantal standaard Xiaomi apps waarin de optie 'get recommendations' aan staat, volgens mij krijg je dan af en toe meldingen van die apps. Die heb ik voor de zekerheid uitgezet.PM_Petrol schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 23:08:
Net de review van GSMarena gekeken.
Hij zegt dat er niet veel ads op de telefoon staan.
Wat moet ik me daar bij voorstellen, zo nu en dan pop ups van ads?
En staat er veel bloatware op? Zo ja, is dat makkelijk te verwijderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mole op 04-07-2019 23:24 ]
Dit is per regio verschillend, zo heeft India ze volgens mij standaard.PM_Petrol schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 23:08:
Net de review van GSMarena gekeken.
Hij zegt dat er niet veel ads op de telefoon staan.
In some markets, the pre-installed applications by Xiaomi will show ads, which is how Xiaomi's is compensating for the relatively low prices of its devices. We're reviewing a global version of the Mi 9T and we didn't see any ads at all.
Dit is wel van een aantal maanden geleden, geen idee of het verminderd is:PM_Petrol schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 23:08:
Wat moet ik me daar bij voorstellen, zo nu en dan pop ups van ads?
YouTube: Remove Ads from MIUI on Xiaomi Redmi Phones - Safe & Easy (NO ROOT)PM_Petrol schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 23:08:
En staat er veel bloatware op? Zo ja, is dat makkelijk te verwijderen.
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Ik heb juist India geselecteerd omdat Face Unlock optie en Thema app werken. Nog geen een ad gezien gelukkig. Wel 2 games die ik meteen verwijderd heb.Ruiten_Wisser schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 23:47:
[...]
Dit is per regio verschillend, zo heeft India ze volgens mij standaard.
Serieus? Ik vind de notificatiebar niet anders dan anders. Ik heb zelfs de dpi nog iets omhoog gezet (420) en ik vind het nog prima afleesbaar.vinom schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 23:53:
De notification bar is wel echt heel erg klein. Ik kan amper mijn batterij percentage aflezen.
Ads nog niet tegengekomen.
[ Voor 134% gewijzigd door 13art op 05-07-2019 08:10 ]
[ Voor 97% gewijzigd door 13art op 05-07-2019 07:57 ]
Verwijderd
Gcam versie zelf al gebruikt? En ondersteuning ook voor wide lens?Mole schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 23:21:
[...]
Nog geen Ad gezien, regio instelling is Nederland. Toch zijn er een aantal standaard Xiaomi apps waarin de optie 'get recommendations' aan staat, volgens mij krijg je dan af en toe meldingen van die apps. Die heb ik voor de zekerheid uitgezet.
Bloatware, tja, Facebook en AliExpress stonden er op. Kun je direct verwijderen. De Xiaomi browser e.d. beschouw ik ook als bloatware, die kunnen niet eenvoudig verwijderd of uitgeschakeld worden. Gelukkig kun je ze met nova verbergen.
Edit: Er is een GCam versie beschikbaar. Lijkt goed te werken. https://forum.xda-develop...glecam-port-mi-9-t3945601
[ Voor 134% gewijzigd door ninasky11 op 05-07-2019 08:53 ]
Ik heb gisteren deze gcam geïnstalleerd en gebruik hem nu naast de gewone camera app om te kijken welke ik het beste vind. Wide angle en tele lens werken beiden, alleen krijgt de telelens een groene tint wanneer je deze met HDR+ gebruikt. Wanneer je HDR+ uit zet zijn er geen problemen. Afgezien van het verschil in kleuren (gcam lijkt wat meer verzadigd zo op het eerste gezicht) merk ik het meeste verschil in night mode waar gcam vele malen beter is dan de standaard implementatie.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:06:
[...]
Gcam versie zelf al gebruikt? En ondersteuning ook voor wide lens?
Nu je het zegt, ik had gisteravond mijn lenzen al uit. Nu is het inderdaad leesbaar, maar nog altijd had het van mij wat groter gemogen.l3art schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 07:49:
[modbreak]Accessoires bespreken doen we voortaan hier: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires[/]
[...]
Serieus? Ik vind de notificatiebar niet anders dan anders. Ik heb zelfs de dpi nog iets omhoog gezet (420) en ik vind het nog prima afleesbaar.
Misschien wordt het tijd voor een leesbril?![]()
[ Voor 7% gewijzigd door vinom op 05-07-2019 09:33 ]
Wat bedoel je precies? Bijvoorbeeld bij een Whatsapp bericht, dat je boven in het scherm een korte melding krijgt met de inhoud van het bericht? Of bedoel je op het 'always on' screen een melding?[b]...
- Wat ik nog wel mis is de optie om, net als op de 5T, bij berichten een soort van 'always on' achtige, korte vertoning van het bericht te krijgen. Dit is er niet. Of het hele scherm springt aan of niet. Er is wel een always on display, maar het scherm hoeft niet altijd aan wat mij betreft, doe liever wat langer met de accu.
...
Zoals ik zei, dat soort 'always on' melding. Dus het scherm blijft donker bij een bericht komt alleen een stukje tekst van het bericht in beeld voor een paar seconde en daarna gaat het weer volledig op zwart.jelleeelco schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:08:
[...]
Wat bedoel je precies? Bijvoorbeeld bij een Whatsapp bericht, dat je boven in het scherm een korte melding krijgt met de inhoud van het bericht? Of bedoel je op het 'always on' screen een melding?
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Verwijderd
Hoe zet je MIU in dark mode?vinom schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:30:
[...]
Nu je het zegt, ik had gisteravond mijn lenzen al uit. Nu is het inderdaad leesbaar, maar nog altijd had het van mij wat groter gemogen.
Ben toch wel benieuwd met de pop up camera en het mechanisme erachter. Omdat de telefoon in mijn broekzak zit komt er gewoon stof in.
Ik zocht trouwens de screen on time, maar ik kan hem met geen mogelijkheid vinden.
Voor de rest draai ik MIUI nu in dark mode met de leesmodus aan. Wel met de drie knoppen onderaan het scherm, aan de gestures kon ik niet helemaal wennen.
Fingerprintscanner is nu nog redelijk traag of hit 'n miss, maar ik moet mijn duim nog opnieuw inleren. De techniek dat het kan is sowieso wel heel gaaf!
Die is makkelijk... Instellingen -> Weergave
Ik dacht dat eerdere poster daar op doelde toen hij om "screen on time"-setting vroeg.l3art schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:52:
Haha niet alles zit op een onlogische plek
Het instellen van de time out van het scherm zit dan wel weer op een minder logische plek. Je zou het verwachten bij 'weergave'. Maar nee, het staat onder scherm vergrendeling en wachtwoord.
Er is wat voor te zeggen dat het daar staat. Maar ik vind het alsnog een minder logische keuze.
Nou de screen time out liep ik vanochtend tegen aan, maar met Google was ik er snel achter waar ik dat moest vinden. Waar je de SOT kan vinden wist ik nog te herinneren van mijn Mi Pad 4 Plus.HMC schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:54:
[...]
Ik dacht dat eerdere poster daar op doelde toen hij om "screen on time"-setting vroeg.
Volgens mij heb jij daar ook nog even over nagedacht.
Volgens mij ook, met Nova kan je hem terug krijgen.robpol schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:56:
Iemand enig idee hoe ik de Google Discover feed in het linkerscherm kan krijgen? Dan moet ik zeker een andere launcher gebruiken?
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Zojuist gedaan en werkt perfect! Had de Nova launcher al, enkel de nova google companion (1.1 uit 2017) gedownload en geen problemen at all.Jeru schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:46:
[...]
Volgens mij ook, met Nova kan je hem terug krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door HMC op 05-07-2019 14:32 ]
Is de telefoon bij mij toch heel wat vaker wakker...HMC schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:30:
@vinom
[Afbeelding]
Toelichting: (NB: Eerste dag staat er niet bij. Want te vaak phone uit en aan, reboot, want spelen en testen.)
Voor jullie misschien niet heel indrukwekkend. Screen on time net geen 3 uur.
Ik gebruik mijn phone dan ook niet heel veel. Van 7 tot 8 's ochtends; Plee en koffie krantjes.
Tijdens werk kan ik phone niet gebruiken (tot 16.00) Thuis nog even alles checken, maar daarna alles vanaf PC.
Dan heb ik nog veel gespeeld, want nieuwe phone.
Ik speel geen games, GPS en zo staan nooit aan, etc.
Ik ben echt een lichte gebruiker.
Maar blij ben ik wel.
Edit: Oh, en de phone staat altijd op Airplane 's nachts, vanwege tijdsverschil met NL. Teveel berichtjes 's nachts, dus uit.
Welke storing krijg je dan?jjb676 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:37:
Android auto werkt helaas ook niet bij mij... Heb al zowat alle gekende zaken geprobeerd...
[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 05-07-2019 15:47 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Slowmotion filmen bedoel je?vinom schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:30:
Slowmotion mode moeten jullie ook wel echt even uitproberen, heel vet
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Tsja, vandaar dus dat ik deze high end phone eigenlijk helemaal niet nodig heb.l3art schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:19:
[...]
Is de telefoon bij mij toch heel wat vaker wakker...
[Afbeelding]
Zal de nieuwigheid wel zijn.
Ondertussen een SOT van 6 uur 25.
Mijn blabla-review toevallig?PM_Petrol schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:31:
Dat slowmotion filmen kan effectief maar voor 1 seconde toch? Dat had ik ergens gelezen [...]
[ Voor 18% gewijzigd door HMC op 05-07-2019 18:06 ]
Iemand moet de economie draaiende houdenHMC schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 18:05:
[...]
Tsja, vandaar dus dat ik deze high end phone eigenlijk helemaal niet nodig heb.
Maar ach, het is een prachtig ding. Vind het een eer om zoiets te hebben voor deze prijs.
En [troll] sommigen van ons werken onder werktijd. [/troll]
NEE! ANTI-CONSUMERISM!
[ Voor 30% gewijzigd door HMC op 05-07-2019 18:16 ]
[ Voor 59% gewijzigd door sunturion op 05-07-2019 18:22 ]
Huh? Whut?sunturion schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 18:21:
Hahahaha. Thanks voor de confirmatie. Jij begrijpt hem!
Nog een kleine vraag over de werking. Kan je dit aanzetten als het gesprek al aan de gang is of moet je van te voren hebben ingesteld dat hij gesprekken moet opnemen?
[ Voor 70% gewijzigd door HMC op 05-07-2019 18:48 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2019 20:28 ]
Waarom twijfel je? Voor de prijs van de XR kun je de komende 3 jaar de nieuwe Xiaomi kopen (indien die prijs hetzelfde blijft)Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:26:
Eerste post vanaf de Xiaomi Mi 9T. Wat een toestel zeg. Ontzettend snel, groot goed scherm en prima camera. Twijfel echt om mijn iPhone XR weg te doen, denk dat Xiaomi een ontzettend goed toestel heeft neergezet. Dat ik twijfel mijn XR weg te doen zegt genoeg lijkt me.
Ook iets wat me positief opvalt, toestel heeft geen touch lag. De pocophone f1 van vriendin heeft hier wel eens last van, deze totaal niet. Erg indrukwekkend allemaal. Toestel is meer dan €350 waard![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Apple Pay al aan gewend, plus maar misschien kan je me helpen blijf ik typen op het iOS toetsenbord dus fijner vinden dan het standaard Gboard toetsenbord van Android. Maak gewoon meer typfouten met Android. Is enige waar ik niet aan kan wennen.Mole schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:42:
[...]
Waarom twijfel je? Voor de prijs van de XR kun je de komende 3 jaar de nieuwe Xiaomi kopen (indien die prijs hetzelfde blijft)
Ik installeer altijd SwiftKey. In het begin is het altijd even doorbijten, maar de app leert snel bij. Veel skins beschikbaar en behoorlijk te customizen.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:45:
[...]
Apple Pay al aan gewend, plus maar misschien kan je me helpen blijf ik typen op het iOS toetsenbord dus fijner vinden dan het standaard Gboard toetsenbord van Android. Maak gewoon meer typfouten met Android. Is enige waar ik niet aan kan wennen.
Toch iets met touch input te maken tegenover iOS?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ik typte ook veel mis, maar vond het toetsenbord ook vrij klein tov schermgrootte. Gelukkig is dit in te stellen in de instellingen van GBoard en typen gaat bij mij nu beter.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:45:
[...]
Apple Pay al aan gewend, plus maar misschien kan je me helpen blijf ik typen op het iOS toetsenbord dus fijner vinden dan het standaard Gboard toetsenbord van Android. Maak gewoon meer typfouten met Android. Is enige waar ik niet aan kan wennen.
Toch iets met touch input te maken tegenover iOS?
Verwijderd
Bedankt voor reactie! Lijkt iets beter te werken....Mole schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:53:
[...]
Ik typte ook veel mis, maar vond het toetsenbord ook vrij klein tov schermgrootte. Gelukkig is dit in te stellen in de instellingen van GBoard en typen gaat bij mij nu beter.
Wat betreft applepay, tja, geen ervaring mee, voor mij werkt contactloos pinnen nog steeds het fijnst.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2019 21:04 ]
Ja daar
Verwijderd
Verwijderd
Onder vingerafdrukken beherenVerwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 21:32:
Als ik het toestel oppik gaat het vingerscan icoon al oplichten. Is er een manier om dit uit te zetten?
Ook vind ik de bovenste regel van Gboard een beetje onzinnig (met stickers, Google-logo, emojis etc) kan dat ook ergens uitgezet worden? Anders ga ik naar Swiftkey
Notificaties krijg ik ook niet helemaal naar mijn smaak maar weet niet wat ik mis haha dus die vraag komt later
Verwijderd
Heel robuust. Las ergens 100.000 keer dat die mee kan gaan pop-uppen. Meer dan genoeg dusSanchaz12 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 21:38:
Misschien een rare vraag, maar hoe klinkt de pop-up camera? Bij sommige motors of mechanismen kun je horen dat het niet 'blij' klinkt, wat als algemene verwachting van de levensduur kan aangeven. Klinkt het robuust, of alsof er veel moeite nodig voor is?
Het zijn apps op je 9T die dan gekloond zijn (staat denk ik ergens onderin bij je instellingen) , dat je bijvoorbeeld 2 x whatsapp op 1 toestel hebt staan.jjb676 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 17:36:
@janvanduschoten als je de gsm aan je auto hangt, dan probeert hij even te connecteren als de usb connectie er is, maar dan krijg je op de auto de melding dat er geen verbinding mogelijk is. Op de gsm krijg je geen foutmelding ofzo.
Ik heb inderdaad wel m'n account vanop m'n oude LG G5 gecloned, zou het daaraan kunnen liggen ? Zou het verwijderen van settings/cache/data het probleem dan niet moeten verhelpen?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik denk heel robuust ja!! Kijk dit filmpje maar eens van een Indische JerryrigseverythingSanchaz12 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 21:38:
Misschien een rare vraag, maar hoe klinkt de pop-up camera? Bij sommige motors of mechanismen kun je horen dat het niet 'blij' klinkt, wat als algemene verwachting van de levensduur kan aangeven. Klinkt het robuust, of alsof er veel moeite nodig voor is?
Dat laatste. Ik merkte dat de accu opeens sneller leeg leek te lopen dan ervoor.PaT schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:50:
[...]
@Verwijderd die wakelocks, merk je daar nog wat van of houdt het enkel in dat het toestel NOG zuiniger om zou kunnen gaan met je beschikbare accucapaciteit?
Our ROMs features (Whats not in Global):
- Based on China Stable / Weekly builds (except POCOF1, HMNote6Pro)
- Enabled search gesture (swipe up) on the desktop
- 3way reboot menu (in dev settings)
- Dark Mode (Night Mode) for 7.x/8.x/9.x devices (In the dev settings except 9.x)
- Removed ads in MIUI system apps
- Face Unlock for all 7.x/8.x/9.x devices
- Vertical clock widget on lockscreen
- Steps counter in Assistant screen
- More shortcuts on left lockscreen
- Wake up gestures for 7.x/8.x/9.x devices
- AI preloading option in MIUI Lab for 8.x/9.x devices
- Fullscreen gestures for 8.x/9.x devices
- Option to auto-expand first notification
- Notifications priority settings
- More edit options in Gallery app
- Enabled MiDrive in File Explorer
- Added landscape mode for SMS app
- Sunrise/Sunset in the weather app
- Google apps support integrated
- Removed 5GHz region restrictions
- Confirm dials from call logs
- Morning report on alarm at morning
- More apps supported for AOD notifications
- More styles for AOD screen
- Raise to wake gesture
- AOD notification received animation
- Default volume control stream toggle
- Tap fingerprint sensor to wake toggle
- More Camera features
- Double tap to lock screen
- Battery AI scenes
- Allowed disabling specific system apps
- Importing theme .mtz from zhuti.xiaomi.com via ThemeManager
- No useless Chinese bloatware apps
- More free RAM due to less background processes
- Unified flat style app icons for both system and 3rd party apps
- Advanced menu with color icons
- No any Chinese character under the full system
- Mi Video, Mi Music, Mi Browser: No any useless Chinese content
- No possibility to re-lock bootloader accidentally with flash any xiaomi.eu release
- Added real 27 languages translation made by Official MIUI Fansites and MIUI Fans
- Added EU T9 dialer support
- Added charging sound switch
- Added Spell Checker switch for 7.x devices
- Added Screen-OFF animation
- Optimized GPS settings for EU
- Optimized Battery consumption
- Optimized RAM consumption
- Added 3D Touch to MI5S 3GB RAM version
- Added GSMalphabet into SMS app options
- Added more icons grid layout 4x5, 4x6, 4x7, 5x5, 5x6, 5x7 (depends on device)
- SafetyNet passed (Google Pay)
- Play Store Certified
- Deodexed
- Added automated tasks in Security app
- Added game speed booster
- Added erase module (magic elimination) to Gallery photo edit options
- Fixed low volume sound via headphone
- Charging screen for all Android 7.x/8.x/9.x devices
- And more, and more made by our 8 years MIUI mods experience
[ Voor 71% gewijzigd door 13art op 06-07-2019 08:33 ]
Krijg je met de Xiaomi.eu Rom gewoon OTA's binnen of moet je zelf elke keer de nieuwe update handmatig installeren?l3art schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 08:29:
[...]
Dat laatste. Ik merkte dat de accu opeens sneller leeg leek te lopen dan ervoor.
Dus toen vielen de wakelocks me op. Na een reboot leek het weer opgelost te zijn. Maar herinner me van de mi9 dat bij de eerste reviews dit ook opviel. Vaak vlak nadat een toestel opnieuw was ingesteld.
Ik ga me er niet teveel in verdiepen nu. Over 6 dagen gaat er toch de Xiaomi.eu rom op
Voor de mensen die nog niet bekend zijn met de features van de Xioami.eu rom, en wat redenen kunnen zijn om over te stappen:
[...]
Verwijderd
Op mijn tablet dat laatste. Je krijgt wel een melding dat er een update is. Dus het is één extra stap, maar verder is het hetzelfde. Als de gedownloade upload niet in een download map staat kan je ook vanuit miui de update uitvoeren.krissie100 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:44:
[...]
Krijg je met de Xiaomi.eu Rom gewoon OTA's binnen of moet je zelf elke keer de nieuwe update handmatig installeren?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq