Momenteel in het bezit van een Samsung S7 Edge. Benieuwd of de 9t qua snelheid en performance een vooruitgang is. Kan nog geen vergelijkingsmateriaal vinden op het world wide web.
.
.
Hier kan je alvast de specs vergelijken, heb je vast zelf al gedaan:henidde schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:29:
Momenteel in het bezit van een Samsung S7 Edge. Benieuwd of de 9t qua snelheid en performance een vooruitgang is. Kan nog geen vergelijkingsmateriaal vinden op het world wide web.
Zeg dat nou niet, als ik net voor de non Pro versie wil gaan kiezen... je hebt de K20 toch niet 1-op-1 vergeleken met de K20 Pro?jelleeelco schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:03:
Heb dus geen ervaring et de Mi9T maar ik zou zeker wachten op de Mi9T Pro, afhankelijk wat de prijs gaat doen en van je gebruik. Heb een beetje gegamed op de K20 Pro (PUBG) en het is super...
Als ik wat meer ervaring heb post ik het. Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust...
[ Voor 41% gewijzigd door PaT op 22-06-2019 23:44 ]
[ Voor 81% gewijzigd door PaT op 22-06-2019 23:46 ]
Ik bekijk het op deze manier. De Pro versie heeft, voor zover ik nu kan bepalen, voor mij geen meerwaarde. Heb nog niet eerder laser autofocus gehad maar het ook niet gemist. Focussen ging prima zonder. 18W laden gaat ook vrij vlot. Ik heb dashcharge op mijn 5T maar meestal red ik het met de telefoon opladen in de auto. Kwaliteit van de foto's verschilt niet, of echt minimaal (specs van de chip zijn hetzelfde voor fotografie tov de IMX 586) en games als pubg & asphalt 9 draaien ook prima op de non pro variant (maar goed ik game zelf toch niet).JackL89 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:48:
[...]
Zeg dat nou niet, als ik net voor de non Pro versie wil gaan kiezen...
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 23-06-2019 11:36 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
De prijs van de mi9 is toch vergelijkbaar met de mi9tJackL89 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:48:
[...]
Zeg dat nou niet, als ik net voor de non Pro versie wil gaan kiezen... je hebt de K20 toch niet 1-op-1 vergeleken met de K20 Pro?
Ik denk zelf dat de Pro versie minimaal 100 euro duurder zal zijn en dan ga je al richting de prijs van de reguliere Mi 9.
Uiteindelijk ga je wel verder met de K20 Pro als daily use smartphone? Ik ben namelijk ook gecharmeerd van OxygenOs, maar de OP7 Pro is echt te groot (en duur) voor mij en de OP7 heeft nog een notch en geen flexibele camera.
De pro is er (nog) niet met band 20. Een zogenaamde Global Rom veranderd daar niks aan dat zegt alleen iets over de gebruikte software.Fryslanboy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 22:31:
Hoe zit dat nou met die aanbieders van de Pro met een Global ROM. Is zo'n ding nou bruikbaar in NL zoals wij dat graag zien (band20) of niet?
Dit kun je hier terugvinden:onnaj schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:42:
Zou het verschil in de Mi 9 SE en de T in prestaties en camera groot zijn?
Overweeg zelf de SE ivm de grootte maar vraag me of ik veel tekort kom tov de T
Eat the bugs, live in a pod
Zit de ingebouwde call recorder functie nog in MIUI en hoe functioneert deze?jelleeelco schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:03:
Als ik wat meer ervaring heb post ik het. Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust...
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Call recorder zit gewoon in MIUI 10.sunturion schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:43:
[...]
Zit de ingebouwde call recorder functie nog in MIUI en hoe functioneert deze?
De 48mpx sensor is wel degelijk een Sony sensor, namelijk de IMX 856. De andere twee sensoren zouden idd wel eens van omnivision kunnen zijn.HMC schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:41:
Heb een Chinese vriendin die iedere zomervakantie naar huis gaat (Chengdu) Vorig jaar heeft ze twee Redmi Note 5's meegenomen voor mij en m'n partner. Doen het nog prima.
Voor de lol gevraagd wat ze daar vragen voor de K20 Pro. Geen antwoord. Tot vandaag. Ze is voor de laatste twee dagen in Hongkong en was zelfs met een extra metro gegaan om 'em voor mij in een winkelcentrum ver weg op te pikken. Tsja...what can you do?
Ik heb deze phone dus ook vanaf komende zondag.
Wel wat reviews bekeken (voorheen, maar nog meer naheen.), en het is echt een prachtig ding voor de prijs.
Alles uitverkocht, behalve de 8/128GB, voor inderdaad 2799 Renmimbi. Zwart.
Echter, volgens mij staat er in de OP het een en ander verkeerd. (Dat Engelse spul)
Het is vooral metaal en glas, geen plastic. Ook is de camera, als ik het goed begrijp Omnivision, niet Sony.
Kijk ook vooral uit met non-Pro. Dat is een hele andere phone, met zwakkere SD-SoC.
Volgens mij is Mi 9T ook non-Pro. K20 Pro gaat ofwel Mi 9T Pro heten, of (gerucht) Pocophone 2.
Ben me turbo aan het inlezen over deze phone, want het was iets wat ik wel zou willen maar absoluut niet nodig heb..
Verder qua software al helemaal up to date. MIUI 10, 11 binnenkort, Android P, Q al in Beta.
Al heb ik begrepen dat beta's niet meer getest kunnen gaan worden.
Over de 48mpx sensor heb je gelijk. Omnivision is inderdaad die andere (tele-?)lens. My bad.l3art schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:07:
[...]
De 48mpx sensor is wel degelijk een Sony sensor, namelijk de IMX 856. De andere twee sensoren zouden idd wel eens van omnivision kunnen zijn.
De achterkant is inderdaad van glas, gorillaglass 5 om precies te zijn.
De non pro is niet een heel andere telefoon. Er zijn wat kleine verschillen maar die zijn niet gigantisch. Lees het topic maar door, is al langs gekomen. En het klopt dat de K20 het zelfde is als de 9T al heeft de 9T band 20 die ontbreekt op de K20. En band 20 is nou net juist de band die veel gebruikt wordt binnen Europa voor 4G (overigens mist de K20 Pro ook band 20)
Alleen de andere gebruikte camera sensoren kan ik zo snel niet vinden. Kimovil benoemd maar van 2 camera's de sensoren. Maar er zijn er natuurlijk meer. 3 op de achterkant en dan nog eentje in de popup.HMC schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 05:03:
[...]
Over de 48mpx sensor heb je gelijk. Omnivision is inderdaad die andere (tele-?)lens. My bad.
Ja, ben me bewust van de missende band 20. Gelukkig is dat voor mij waar ik woon geen probleem.
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 28-06-2019 08:14 ]
In de Xiaomi store wisten ze mij te vertellen dat de 8GB/256GB nergens offline verkocht wordt (althans niet in China, weet niet over Hong Kong). Ik heb zwaar staan twijfelen om de 128gb in de winkel te kopen, maar toen bood mijn collega aan hem op JD.com te kopen...was volgende dag al op kantoor. Verschil is slechts €15,-!!HMC schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:41:
...
Alles uitverkocht, behalve de 8/128GB, voor inderdaad 2799 Renmimbi. Zwart.
Persoonlijk gebruik ik de selfie cam echt nooit. Ook zo goed als nooit gedaan. Daarom zie ik dit juist als een eerste phone "zonder" selfie cam.vinom schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 12:10:
De MI 9T staat bij mij hoog op de wenslijst. Het ziet er naar uit dat hij aan alles voldoet, op de pop up camera na. Ik ben toch wat huiverig voor dat mechanisme als dat stof of zand in komt.
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door jelleeelco op 29-06-2019 10:43 ]
Hebben ze (K20 (Pro) Mi 9T)jelleeelco schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:28:
Ik weet trouwens niet of de K20 ook de hardware DC dimming heeft.
Volgens mij niet:
[ Voor 43% gewijzigd door jelleeelco op 29-06-2019 18:22 ]
Je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben inderdaad.jelleeelco schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:18:
[...]
Volgens mij niet:
"The Redmi K20 Pro comes with hardware DC dimming support, while the K20 variant lacks this support."
Bron:https://gadgets.ndtv.com/mobiles/features/redmi-k20-pro-price-specifications-comparison-2044913
[ Voor 74% gewijzigd door HMC op 29-06-2019 19:58 ]
[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 29-06-2019 23:16 ]
Je hebt mij inderdaad in ieder geval overtuigd.jelleeelco schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:50:
In hetzelfde artikel staat dat de huidige mi9 het heeft, maar dan softwarematig.
"
However, we must point out that those of the Mi 9 and Reno are not hardware DC dimming but a software pattern to reduce the low-brightness strobe. Xiaomi is reportedly still developing a new pure hardware DC dimming. In the future, Xiaomi Mi 9 will also switch to this new solution, which will bring users no visual fatigue at low brightness."
In dit artikel worden de K20 en de K20 Pro niet genoemd (logisch, artikel is geschreven voordat die toestellen waren aangekondigd) maar de K20 Pro heeft wel degelijk hardware DC Dimming. Sterker nog, het is het eerste toestel dat dat heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door HMC op 30-06-2019 12:18 ]
[ Voor 22% gewijzigd door BRO-JWE op 30-06-2019 12:52 ]
ja, dat wel, maar dat word teveel van het goeie, moet wel een leuke upgrade kunnen doen over een jaarHMC schreef op zondag 30 juni 2019 @ 12:37:
Netjes @krissie100Mooie prijs. Moet je lang wachten?
Het is trouwens wel 855 in Pro-versie.
[ Voor 22% gewijzigd door krissie100 op 30-06-2019 12:45 ]
vergeet de AMOLED, camera setup, design niet heHMC schreef op zondag 30 juni 2019 @ 12:46:
Ah, je doelt natuurlijk op de 845 in de Poco.![]()
My bad.
Geen notch en NFC zijn vooruitgangen, ja.
[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 30-06-2019 12:54 ]
Pocophone smartphones komen niet meer, gewoon RedmiX-tiaan schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:05:
[...]
Ik wil geen Pocophone F1. Als ik een LCD scherm had gewild, was ik denk ik wel voor de Asus Zenfone 6 gegaan. Ik ben benieuwd naar de Pocophone F2. Echter kan het zijn dat Pocophone niet elk jaar met een nieuwe telefoon komt, zodat custom ROM support optimaal is. Zo doet Raspberry dat ook met de Raspberry Pi.
Accuduur van de non pro is beter als je dat belangrijk vind...Fryslanboy schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:17:
Ik twijfel enorm om nu de 9T te halen, aangezien er nu best leuke aanbiedingen voorbij komen bij Gearbest, of om te wachten op de Pro. Wanneer deze uitkomt, dat weet geen mens. Waarschijnlijk zo rond september.
Dan is het nog maar te hopen of er gelijk beschikbaarheid is. Zit momenteel op een Lenovo P2 met LOS16, maar dat wordt langzamerhand zo traag...
Ik game niet op de telefoon, dus het zo al gekkenwerk zijn om voor de Pro te gaan. Anderzijds, ik wissel vaak toch van telefoon om de 2~3 jaar.
De variant van Gearbest, is daadwerkelijk een Global version, geen Global ROM?
[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 30-06-2019 21:28 ]
Accuduur is heilig. Zag gisteren hier al een YT filmpje voorbij komen waar de 9T ruim beter presteerde. Ik heb nu de 845 ook niet gemist, dus ga een 855 ook niet missen.krissie100 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:27:
[...]
Accuduur van de non pro is beter als je dat belangrijk vind...
Mi 9t is globaal versie, redmi k20 met globaal Rom is geen mi 9t etc.
Haha snap ik, ik kom dan van een 845 pocophone vandaan, maar de 730 zit tussen een 835 en 845 in las ik ergens en zware games speel ik niet, alles voor design, batterij, Oled etc. Ik heb er al zin in.Fryslanboy schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:37:
[...]
Accuduur is heilig. Zag gisteren hier al een YT filmpje voorbij komen waar de 9T ruim beter presteerde. Ik heb nu de 845 ook niet gemist, dus ga een 855 ook niet missen.
Nee precies. Maar om het even goed op het netvlies te krijgen, zonder een miskoop te begaan
Ah kijk. Dan ga je er ook niet veel op achteruit. Ik ben benieuwd of het verzenden een beetje goed gaat!krissie100 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:42:
[...]
Haha snap ik, ik kom dan van een 845 pocophone vandaan, maar de 730 zit tussen een 835 en 845 in las ik ergens en zware games speel ik niet, alles voor design, batterij, Oled etc. Ik heb er al zin in.
Ik heb een pre-order geplaatst voor de mi 9t bij Coolblue. De verwachting is dat ze deze op zondag 7 juli komen bezorgen. De pro is een ander verhaal. Daarover lees ik dat september de verwachting is.LucasSkurdd schreef op maandag 1 juli 2019 @ 13:23:
...
Wil nu ook een nieuwe phone en het is mij nog steeds niet duidelijk wanneer de mi 9t ongeveer verwacht.
...
[ Voor 10% gewijzigd door mobstaa op 01-07-2019 15:23 ]
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
[ Voor 38% gewijzigd door HMC op 01-07-2019 17:48 ]
Voor mij inmiddels ook. Tijdje elke 2 jaar flagship genomen om dan na tijdje geen game meer te spelen en alleen maar YouTube en Netflix enzo 🤣🤣Fryslanboy schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:37:
[...]
Accuduur is heilig. Zag gisteren hier al een YT filmpje voorbij komen waar de 9T ruim beter presteerde. Ik heb nu de 845 ook niet gemist, dus ga een 855 ook niet missen.
Nee precies. Maar om het even goed op het netvlies te krijgen, zonder een miskoop te begaan
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Verwijderd
Zal gewoon goed moeten lopen, Snapdragon 730 heeft bij de Mi 9T speciale game modus ingebouwd dus moet zeker weten goed komendropkikker schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 19:05:
Hoe goed kun je gamen met de Mi9T? Ik heb nu een LG G6 en speel vooral Dominations. Maar sinds kort loopt dit spel voor geen ene meter meer, alleen maar lag. Zelfs een factory reset heeft niet geholpen
Zou dit spel wel goed lopen op de Mi9T? Het is natuurlijk niet zo dat ik het ergens kan proberen..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2019 20:31 ]
Bedoel je het niet merken van minder knipperend scherm of de mindere beeldkwaliteit? (Of beide?)HMC schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:45:
Ik gebruik m'n phone niet zoveel 's avonds/met weinig licht, dus ik laat het voorlopig maar uitstaan, maar ik zie het verschil totaal niet toen ik het net allemaal even testte. Zelfs niet met leesbril op.![]()
En hoe bevalt die verder? Camera, firmware, skin?HMC schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:45:
[Afbeelding: K20 Pro]
DC Dimming, aangegeven als Anti Flicker mode.
"Image quality might be affected."
Ik gebruik m'n phone niet zoveel 's avonds/met weinig licht, dus ik laat het voorlopig maar uitstaan, maar ik zie het verschil totaal niet toen ik het net allemaal even testte. Zelfs niet met leesbril op.![]()
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Of gewoon de Pocolauncher installeren en je hebt een vloeiende telefoon met appdrawerHMC schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:51:
MIUI is heerlijk, vooral met fullscreen, en dus veegbewegingen. Ben je zo gewend aan. Voor de rest is het vrij gelijk aan je eerdere Android ervaringen.
Je kan ook gewoon kiezen voor de 3 knoppen onderin (niet full screen dus) als je zou willen.
Helaas alleen standaard geen app drawer, dus je homescreen staat vol. Echter, na met ADB Fastboot alle bloatware eraf te hebben gegooid kan je de laatste paar apps die je nooit/weinig gebruikt op een tweede (of derde) zijschermpje gooien, eventueel in een folder.
Dat kan, maar dat was de vraag niet.krissie100 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:48:
[...]
Of gewoon de Pocolauncher installeren en je hebt een vloeiende telefoon met appdrawer
Ik heb ze via Bluetooth overgezet (export>share contacts op oude telefoon. Dan op nieuwe phone de verzonden VCard openen). Ik kon niet voor Google of zo kiezen, wat ik vreemd vond.jelleeelco schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:06:
App drawer zit al in de alpha versie van MIUI; het komt eraan...
HMC - heb jij issues met de contact sync? Sinds gisteren krijg ik sync errors, heb al volledige wipe gedaan en opnieuw geinstalleerd, alles goed ingesteld (autostart, permissies, battery saver op uit, etc). Eerste sync gaat goed, daarna niet meer. Een tweede account wil al helemaal niet syncen (zie geeneens Contacts onder de opties staan).
Enig idee? Kun je voor mij kijken welke versie je hebt?
In principe is MIUI slechts een schilletje en je kan er elke launcher opzetten die je wilt. Zelf nog nooit Nova gebruikt, maar ik kan me niet voorstellen dat dat niet zou werken.waaghals schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:17:
Op mijn huidige Samsumg S7 gebruik ik nu Nova launcher Prime. Is deze ook goed te gebruiker met MIUI?
[ Voor 19% gewijzigd door HMC op 03-07-2019 11:22 ]
Dat is al gedaan in dit topic inderdaad ja.Mole schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:46:
Kan iemand al iets zeggen over de kwaliteit van de trilmotor in de Mi9T?
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Verwijderd
Die staat er echt al 4 weken op hoorxlvg schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:26:
Belsimpel heeft dan eindelijk de Mi 9T Pro op hun site geplaatst:
https://www.belsimpel.nl/...R1SJ9AU_cCmlc4W6iE&cntd=1
Ik heb nog geen 'harde' data verzameld, maar de accuduur van de K20 Pro is echt heel erg goed... ik ben toch een redelijk heavy user en kan er twee dagen mee doen... dan snakt die wel naar adem, maar toch...Greetzel schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:08:
@HMC de rom is dus Chinees en Engels? Of kan je nog meer talen kiezen? Lijkt me een hele fijne opvolger voor m'n Lenovo P2, alhoewel de 9T een betere batterijduur heeft..
[ Voor 15% gewijzigd door jelleeelco op 03-07-2019 17:01 ]
[ Voor 34% gewijzigd door HMC op 03-07-2019 17:45 ]
Ik check die al een paar weken lang om de paar dagen om te zien of er al een release datum bekend is, dus vandaar dat ik het toevallig weetxlvg schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:18:
[...]
Woops dacht dat ie was weg gehaald. zag de link vandaag op facebook als advertentie
[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 03-07-2019 19:10 ]
Dat is de 128GB-variant.HMC schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:09:
Ik zie op die belsimpel site dat de 9T (non-Pro) al 379 Euro is. En dat is de 6/64GB versie.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tegen de tijd dat je je "proeverijtje" hebt gezegd is je gesprek gedaanGreetzel schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:15:
Hij is nu dus al voor de chinese markt te koop als K20 Pro, zal die voor het 'Westen' dan als Mi9T Pro op de markt komen? Want Pocophone F2 wordt het niet als ik me goed ingelezen heb, Pocophone zou niet voortgezet worden als merknaam.
Even proeven: 'Ik bel nu met een Xiaomi Redmi K20 Pro' vs 'Ik bel nu met een Xiaomi Mi 9T Pro'...
Persoonlijk vind ik K20 Pro ook wel lekker klinken. Maakt ook niet uit, het apparaat moet goed 'telefonen'
Ik denk dat dat wel mee valt. Ik heb meerdere Xiaomi toestellen gehad en ze houden het bijzonder goed vol, zeker niet slechter dan de Samsungs die ik heb gehad. Ook familieleden hebben inmiddels al enige tijd de Xiaomi Redmi Note 4, en echt nog steeds super batterij...HMC schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:12:
Hier ook prima. Als lichte gebruiker nu na volle dag na afgelopen nacht laden op 90%.
Helaas zullen de batterijprestaties wel achteruit gaan binnen het jaar, want ze zullen ook wel niet de meest dure, fancy batterijen erin hebben gestopt.
Ik heb ook zeker geen spijt! Gelijk Nova launcher geïnstalleerd waardoor je toch een appdrawer hebt:)hutch schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:55:
Zojuist ook mijn pre-order 128gb 9T ontvangen via Belsimpel. Het was een moeilijke keuze om af te stappen van OnePlus, maar na een uurtje met de Xiaomi te hebben gespeeld voelt mijn OP3T wel echt bejaard. Enige downside so far is het ontbreken va neen appdrawer in MIUI. Ik begrijp dat deze binnenkort verwacht wordt. Tot die tijd maar even Nova launcher er op gezet.
Verwijderd
Kan je wat foto's delen van de blauwe versie?jaxel70 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:10:
Binnen! Eerste indruk: ziet er fantastisch uit in het blauw. Afmetingen ok, m'n redmi note 5 lijkt zelfs iets groter. Vingerafdruk in t scherm werkt vlot. Ga verder spelen
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq