Blijkbaar twijfelen er toch meer mensen tussen de Pro (Mi 9T Pro/K20 Pro) en de non Pro (Mi 9T/K20) versie. Naast het verschil tussen de Snapdragons (855 vs. 730) heeft de Pro versie ook een
dual band A-GPS tegenover
single band A-GPS bij de Non Pro versie. Is dat nog een groot verschil met navigeren?
Daarnaast laadt de Pro sneller op; 27 watt vs. 18 watt. Maar dan moet je wel de 27 watt lader kopen.
Video's maken met 2160P kan bij de Pro versie met 60 FPS en bij de Non Pro versie met 30 FPS. Ik zie (GSMArena als bron) dat de Pro versie een laser focus heeft en de Non Pro versie niet? En bij de specs staat dat de Pro versie een Super Amoled scherm zou hebben en de Non Pro versie een Amoled scherm. Zit daar nog een verschil in of is dat een verkooppraatje?
Man, man, man, ik zit ook erg in twijfel. Ik was echt in de veronderstelling dat er snel een Europese Pro versie zou komen voor een mooi bedrag, maar dat is helaas nog niet het geval. Ik heb nog contact gehad met Belsimpel en die zeggen het volgende erover:
Reactie Belsimpel
De Mi 9T Pro is natuurlijk de 'Europese variant van de Redmi K20 Pro. Echter is het zo dat de Xiaomi Redmi K20 Pro wellicht nog in uitgebreidere RAM en verschillende intern geheugen variant versies komt. Meer over de presentatie van de Xiaomi Mi 9T kun je lezen via deze link: https://www.belsimpel.nl/...e-bestellen-bij-belsimpel.
Mits wij de Redmi K20 Pro gaan verkopen in de toekomst, dan is dat altijd de versie die geschikt is voor de Nederlandse markt, omdat wij al onze toestellen van Xiaomi ook aanbieden in combinatie met abonnement. Dus ja, het is de Global Rom die ondersteuning biedt voor 4G in Nederland! Mocht je 128GB precies genoeg vinden in combinatie met 6GB RAM, dan kun je het beste gewoon voor de Xiaomi Mi 9T gaan!
In een eerdere reactie werd er al gezegd dat nog niet bekend is wanneer en wat de prijs ongeveer zal worden, ik verwacht zelf zo'n 70 euro duurder.
Toch gewoon voor de Mi 9T gaan? Nu icm abonnement bij T-Mobile voor 'slechts' 265 euro!
En toch twijfel ik...