Ben sinds kort ook de trotste eigenaar van een Mi 9t Pro, wat een geweldige telefoon. Kom zelf af van de Oneplus 3 en dat was ook een zeer goede toestel, alleen had ik met mijn telefoongebruik een batterij die na ongeveer 3 uur screentijd opnieuw moest wordeen geladen. Werd een beetje moe om minimaal 3x per dag opladen en verplicht was rond te lopen met een 20000mAh powerbank.
Tuurlijk had ik mijn batterij voor 3 tientjes door OnePlus kunnen laten vervangen maar toen ik dat hier (mede-tweakers

) op het forum las, was ik al op zoek naar een vervanging. Weet niet of dat veel zou helpen??? Heb ook gekeken naar een Oneplus 7t (Pro) maar las dat de batterij niet heel goed is en dat er vrij weinig verschil zit tussen een Oneplus 3 & Oneplus 7t (Pro) qua batterij duur. Beetje jammer van Oneplus.
Wat een verademing is dat 1x laden per 24 uur. Had mijn telefoon om 18 uur opgeladen tot 100% en de volgende dag pas na +7 uur screentijd, zat ik rond 15 uur op 21% batterij en dan staat me ambient display met Kaleidoscope tussen 6 uur en 21 uur constant aan.
Goed, dat was de veer in Xiaomi's reet. Nu de uitdaging wat ik heb sinds kort:
Van de week ook Xiaomi True Wireless Earbuds basic aangeschaft. Zijn er mensen die deze oortjes ook hebben icm Mi 9t (Pro)?? Ik merk dat wanneer ik loop op een grote NS Station (Den Haag CS, Utrecht CS etc) de oortjes flink storen en dat de verbinding constant wordt gestoord. Dit is alleen in de hal, zodra ik de perron opga is het verdwenen.
Wat ik ook merk dat als ik aan den wandel ben en mijn hand in mijn zak hou,
hand in de zak over mijn telefoon, dan stoort de verbinding. Dit los ik nu op om mijn telefoon in zak om te draaien, bovenkant ligt onder maar que???
Wat ik ook had is dat als ik op de elektische scooter van Felyx zat dat de verbinding stoorde tijdens het rijden. Had maar 1 oortje rechts in en mijn telefoon zit in mijn linkerbroek zak.
Is dit normaal gedrag? NS Stations waar de perronborden met draadloze technieken de BT verbinding storen? Als ik mijn hand over de bovenkant van de telefoon zet, waar de BT chip is dat ik het signaal met mijn hand blokkeer?
Hoor graag jullie ervaringen.
ByteMe_ schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:24:
[...]
Ik koop standaard bij telefoons een screenprotector, ook bij de 9t. Het is subtieler dan een glasplaat, maar krast helaas ook sneller. Maar goed, elke X maanden een nieuwe halen van enkele euro's valt ook te overzien.
Is het voor jou mogelijk om een foto te maken van je telefoon (scherm uit) vanuit een hoek?
Ben nieuwsgierig hoe het screenprotector op een full display telefoon er uit ziet.
koelkast schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:53:
Hebben jullie vanmiddag een NL-alert gekregen? Ik niet met mijn 9T, met NL Android en alle regio's op NL staan en noodoproepen allemaal geactiveerd.
Iedereen om me heen kreeg een alert, maar ik niet, met Youfone abonnement (KPN).
Of krijg je slechts een melding als er een Chinese kerncentrale ontploft?
Geen 9t hier maar een 9t Pro en klokslag 12 uur alert ontvangen.
[
Voor 8% gewijzigd door
N97 op 02-12-2019 14:56
]