Ik heb de Xiaomi Mi9T. Het betreft de upgrade van miui 10 naar miui 11 (global 11.0.2). Wat bedoel je precies met een harde reset dan? Opnieuw opstarten? Want dat heb ik al twee keer gedaan. Helaas zonder succes.MrOsman schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:30:
[...]
Welke update? welke versie Xiaomi smartphone? misschien hard reset
miui 11 is geen update maar upgrade veranderd heel wat onder de motorkap vandaar ook wordt er aangegeven dat het handig is een volledige reset voor update is dat niet nodig.
Harde reset = factory reset.Johangoethe schreef op zondag 3 november 2019 @ 10:06:
[...]
Ik heb de Xiaomi Mi9T. Het betreft de upgrade van miui 10 naar miui 11 (global 11.0.2). Wat bedoel je precies met een harde reset dan? Opnieuw opstarten? Want dat heb ik al twee keer gedaan. Helaas zonder succes.
Wat je ook kan proberen is het ressetten van de bluetooth instellingen. Als het goed is staat dat ergens verborgen bij je netwerk instellingen. Nadeel is wel dat je alles dan opnieuw moet koppelen.
[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 03-11-2019 11:55 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Die bluetooth reset heb ik al gedaan. Heeft niet gewerkt. In een harde reset heb ik eigenlijk ook geen trek. Alles weer opnieuw instellen -zucht-...l3art schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:54:
[...]
Harde reset = factory reset.
Wat je ook kan proberen is het ressetten van de bluetooth instellingen. Als het goed is staat dat ergens verborgen bij je netwerk instellingen. Nadeel is wel dat je alles dan opnieuw moet koppelen.
Het is ook geen garantie, maar ja. Wat je nog kan proberen is de rom opnieuw downloaden en installeren. Als dat ook niet werkt.. Dan wordt het kiezen, er mee leven of toch een factory reset.Johangoethe schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:14:
[...]
Die bluetooth reset heb ik al gedaan. Heeft niet gewerkt. In een harde reset heb ik eigenlijk ook geen trek. Alles weer opnieuw instellen -zucht-...
Out of the box er gewoon mee kunnen werken. Helemaal met je eensFlying schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:00:
[...]
[Afbeelding]
Ik ga niet lopen klooien met andere roms, unlocken en wat nog allemaal. Het moet gewoon in orde zijn.
Ook dit resulteert nog steeds in "No updates available". Zojuist nogmaals geprobeerd.Spacewide schreef op zondag 3 november 2019 @ 17:02:
@bob-nwk @mathy_
Regio al eens op India gezet, reboot en update check gedaan?
Mi 9T Global 10.3.11.0 Stable / PFJMIXMbob-nwk schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:27:
[...]
Ook dit resulteert nog steeds in "No updates available". Zojuist nogmaals geprobeerd.
Dit is de recentste officiële versie voor Mi 9T Global - zie https://xiaomifirmwareupdater.com/miui/
Wat mijn Mi 9T Pro betreft heb ik een vreemde mix. Mi 9T Pro Global - V10.3.4.0.PFKEUXM
Benieuwd of er ook 'hybride' Mi 9T's zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door jdan op 04-11-2019 11:59 . Reden: spelfout ]
Pixel 7a
Je kunt op de URL die ik in mijn vorig bericht vermeldde kijken wat de laatste officiële versie is.MrOsman schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:14:
iemand al op de Mi 9T Pro mui11 ontvangen? Eu versie?
Het antwoord op jouw vraag is dus hoogstwaarschijnlijk NEEN.
Pixel 7a
Nope jij hebt de EEA versie (global geent op de EU). Dus je hebt NIET de global versiejdan schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:29:
[...]
Mi 9T Global 10.3.11.0 Stable / PFJMIXM
Dit is de recentste officiële versie voor Mi 9T Global - zie https://xiaomifirmwareupdater.com/miui/
Wat mijn Mi 9T Pro betreft heb ik een vreemde mix. Mi 9T Pro Global - V10.3.4.0.PFKEUXM
Benieuwd of er ook 'hybride' Mi 9T's zijn.
EEA https://mifirm.net/model/raphael_eea.ttt
MIUI version V10.3.4.0.PFKEUXM
Global https://mifirm.net/model/raphael.ttt
MIUI version V10.3.2.0.PFKMIXM
Als zo vaak al in forum; velen halen de globale en EEA (en 9t en 9t pro firmwares) door elkaar
Héhé.
Instellingen > Over deze telefoon > MIUI Global 10.3.4
Je zou toch verwachten dat daar MIUI EEA10.3.4 staat, of niet? En dat mag ik toch 'hybride' noemen. Er staat ook geen EEA als ik op die instelling tik.
Vandaar mijn beleefde vraag aan de Mi 9T-eigenaars.
En nu mijn beleefde vraag aan Mi 9T Pro-eigenaars: staat er EEA op jullie toestel?
Je zou toch verwachten dat daar MIUI EEA10.3.4 staat, of niet? En dat mag ik toch 'hybride' noemen. Er staat ook geen EEA als ik op die instelling tik.
En nu mijn beleefde vraag aan Mi 9T Pro-eigenaars: staat er EEA op jullie toestel?
[ Voor 0% gewijzigd door jdan op 04-11-2019 14:13 . Reden: spelfout ]
Pixel 7a
ben met je eens dat het allemaal beetje verneu$#@$tarief is al die benamingen; had ik begin ook en komt zeker niet overeen met wat in toestel staat. Op mij 9T staat xiaomi.eu rom maar in display aangegeven als K20. Achteraf blijkt het te zijn omdat xiaomi.eu afgeleid is van de chinese romjdan schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:43:
Héhé.
Je zou toch verwachten dat daar MIUI EEA10.3.4 staat, of niet? En dat mag ik toch 'hybride' noemen. Er staat ook geen EEA als ik op die instelling klikt.
Je kijkt ook niet verder dan je neus lang is.jdan schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:43:
Héhé.
Je zou toch verwachten dat daar MIUI EEA10.3.4 staat, of niet? En dat mag ik toch 'hybride' noemen. Er staat ook geen EEA als ik op die instelling klikt.
Tik op "over deze telefoon" en op het 5de item van boven staat wat er voor firmware op staat.....
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Goed lezen a.u.b - er staat ook daar MIUI Global 10.3.4.
Pixel 7a
Ik zie hetzelfde. Toevallig ook bij mobiel.nl besteld?jdan schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:43:
Héhé.
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Neen, niet bij mobiel.nl, maar bij Infinity Pro via fnac.be.
Pixel 7a
Wat staat er tussen haakjes bij je achter? Bij mij iets van pfkeuxm?jdan schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:43:
Héhé.
Inderdaad - zie mijn bericht hierboven (en onderaan in mijn handtekening).
Om precies te zijn:
MIUI Global 10.3.4⎜
Stabiel
10.3.4.0(PFKEUXM)
Om precies te zijn:
MIUI Global 10.3.4⎜
Stabiel
10.3.4.0(PFKEUXM)
Pixel 7a
Iemand die toevallig de Timeline functie gebruikt in Google Maps en deze sinds het installeren en omzetten van gegevens niet meer kan gebruiken op zijn MI 9t pro? Voorheen gebruikte ik 2 telefoons zonder problemen...
Schijnt een bekend probleem te zijn, oplossingen daarentegen...
Gebruik het zeer intensief voor werk. Geen 1 plaats wordt opgeslagen.
Mijn toestel heb ik eergisteren in Amerika ontvangen. Het is de global version en het grappige was dat er standaard een EU lader bij zat en een los USA laadblokje. Geen idee uit welk land de verkoper via Amazon hem geïmporteerd heeft.
Ik draai nog op Global 10.3.2 maar zie al veel mensen op 10.3.3. draaien. Ben benieuwd of ik ook een update kan verwachten.
Overigens gebruik ik NotifyBuddy voor een ledje op mijn telefoon: https://forum.xda-develop...d-simulation-app-t3950801 is gisteren nog geüpdatet. Werkt op zich goed, alleen krijg ik de kleur van de led op het scherm niet veranderd. Die blijft standaard groen.
Ik draai nog op Global 10.3.2 maar zie al veel mensen op 10.3.3. draaien. Ben benieuwd of ik ook een update kan verwachten.
Overigens gebruik ik NotifyBuddy voor een ledje op mijn telefoon: https://forum.xda-develop...d-simulation-app-t3950801 is gisteren nog geüpdatet. Werkt op zich goed, alleen krijg ik de kleur van de led op het scherm niet veranderd. Die blijft standaard groen.
PJFMIXM, mi 9t global.
Miui 11 is nu beschikbaar via OTA.
Is nog gebaseerd op Android 9
Net de update klaar. Is inclusief oktober patch en MIUI versie 11.0.1.0
[ Voor 29% gewijzigd door IkWilbert op 04-11-2019 17:13 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Ah eindelijk! Thanks voor de info.IkWilbert schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:12:
PJFMIXM, mi 9t global.
Miui 10 is nu beschikbaar via OTA.
voor mijn mi 9t pro global heb ik net update 10.3.3.0 PFKMIXM met de oktober security patch binnen gehaald
Op mijn pro stond de global op, maar heb later de eeu rom erop gezet. Ook 10.3.4.jdan schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:37:
Inderdaad - zie mijn bericht hierboven (en onderaan in mijn handtekening).
Om precies te zijn:
MIUI Global 10.3.4⎜
Stabiel
10.3.4.0(PFKEUXM)
Begrijp ik het goed dat de 9T niet naar Android 10 is gegaan?IkWilbert schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:12:
PJFMIXM, mi 9t global.
Zelfde met mijn Redmi Note 5 trouwens. Slechts MIUI 11.
Maar de K20 Pro zit nu vrolijk op Android 10 en MIUI 11.
Niet dat er echt een groot verschil is.
Eat the bugs, live in a pod
Correct, miui 11 met Android 9.HMC schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:05:
[...]
Begrijp ik het goed dat de 9T niet naar Android 10 is gegaan?
Zelfde met mijn Redmi Note 5 trouwens. Slechts MIUI 11.
Maar de K20 Pro zit nu vrolijk op Android 10 en MIUI 11.
Niet dat er echt een groot verschil is.
Is de time-lapse gelukt? Zo ja, hoe is de kwaliteit? Kunnen wij het filmpje ergens zien?vinom schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:34:
Vanochtend om 04.45 de wekker gezet om de time-lapse functie te testen op mijn Mi 9T. De zonsopgang is goed gelukt! Ik had hem aangezet en daarna weer lekker naar bed gegaan (we zijn op vakantie in Egypte). Om 08.00 gaan kijken, melding op het scherm dat de telefoon oververhit is
Gloeiend heet was ie, maar hij heeft het overleefd. Geen gekke vlekken in het scherm, touch werkt nog hetzelfde. Het lijkt allemaal in orde, maar dit moet je denk ik niet te vaak doen. Maargoed, heb wel een mooie time lapse
Dat is het voordeel van Miui. De Android versie doet er niet heel veel toe. Veel nieuwe functies zijn niet zozeer afhankelijk van de Android versie.
Heb de Mi9T global met vorige week een update naar Miui11, geen Android 10 nog.
Heb last van wanneer accu rond de 40% komt het toestel warm wordt, een battery drain lijkt te ontstaan en dan uitgaat. Daarna aan knop vrij lang vasthouden, als die dan weer aanstaat is de accu ongeveer 35%. Meer mensen met dit probleem?
Heb last van wanneer accu rond de 40% komt het toestel warm wordt, een battery drain lijkt te ontstaan en dan uitgaat. Daarna aan knop vrij lang vasthouden, als die dan weer aanstaat is de accu ongeveer 35%. Meer mensen met dit probleem?
Mary had a crypto key...
Ik zal binnenkort eens kijken of ik hem online kan gooienJoshua... schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:26:
[...]
Is de time-lapse gelukt? Zo ja, hoe is de kwaliteit? Kunnen wij het filmpje ergens zien?
Bij mij nu ook eindelijk.IkWilbert schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:12:
PJFMIXM, mi 9t global.
MIUI V11.0.1.0 PFJMIXM Stable
En zullen we dan nu de "ik heb eindelijk ook de update" berichten achterwege laten? Het voegt niet heel veel toe aan de discussie over de toestellen.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Negeer je nou gewoon mijn post of wil je hier nog iets specifieks mee bespreken?
[ Voor 59% gewijzigd door PaT op 05-11-2019 09:58 ]
En, na Miui11 op de MI9T meer battery drain problems?
Mary had a crypto key...
Nee, nog niet in ieder gevalSpeedersPeugeot schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:18:
MIUI 11 (Android 10) Uitrol voor de Mi 9T Pro is gestart
mensen met eu rom kunnen binnen halen
[ Voor 10% gewijzigd door MrOsman op 05-11-2019 10:58 ]
Werkt hier prima, geen drain. Batterij gaat niet sneller of trager leeg.SpeedersPeugeot schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:18:
yes, download loopt:)MrOsman schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:56:
MIUI 11 (Android 10) Uitrol voor de Mi 9T Pro is gestartmensen met eu rom kunnen binnen halen
Ik heb de update voor de gewone 9t (EU versie) al even.... maar ben toch al twee bugs tegengekomen.
- Zo werkt het de snelkoppeling naar Google Assistant niet meer als je de power button indrukt. Als je naar de instellingen gaat en de schakelaar even uit en aanzet, dan werkt het voor even. Na een reboot of een iets aantal tijd is het gedaan.
- Ook heb ik voor de lol voor de update even mijn scherm gedeeld met Windows 10. Dat werkte vrij goed. Na de update kan ik bij het Casten geen Windows 10 toestel meer vinden. Het lijkt of het niets meer doet (zoals zoeken naar toestellen).
Is dat bij anderen ook het geval die geen gewone 9t hebben? Want ik heb hetzelfde al eens gemeld op XDA en met die Assistent bug ben ik alvast niet alleen.
Ook heb ik al ergens gelezen dat bovenstaande Assistent bug opgelost zou zijn bij de oktober patch.... maar die heb ik hier nog niet gekregen (zit op september).
Ik krijg het gevoel dat ze er een compleet zootje van gemaakt hebben met al hun toestellen en versies.... waarom heeft het zo lang geduurd voor Global de update naar Miui 11 kreeg? Waarom sommige toestellen blijven hangen op Android 9 en andere 10 hebben gekregen?
Want zo maakt het voor ons niet duidelijker of gemakkelijker meer op om bugs te gaan hunten/vergelijken. Want ik heb hier in deze post nu tweemaal toe moeten schrijven dat ik ergens iets had gelezen... omdat mensen gewoon niet duidelijk zijn over welke versie of welk toestel het soms gaat...
En voor de mensen met battery drain: blijkbaar heeft de update naar Miui 11 alle apps op autostart gezet, dat zorgt voor veel mensen voor de drain.
- Zo werkt het de snelkoppeling naar Google Assistant niet meer als je de power button indrukt. Als je naar de instellingen gaat en de schakelaar even uit en aanzet, dan werkt het voor even. Na een reboot of een iets aantal tijd is het gedaan.
- Ook heb ik voor de lol voor de update even mijn scherm gedeeld met Windows 10. Dat werkte vrij goed. Na de update kan ik bij het Casten geen Windows 10 toestel meer vinden. Het lijkt of het niets meer doet (zoals zoeken naar toestellen).
Is dat bij anderen ook het geval die geen gewone 9t hebben? Want ik heb hetzelfde al eens gemeld op XDA en met die Assistent bug ben ik alvast niet alleen.
Ook heb ik al ergens gelezen dat bovenstaande Assistent bug opgelost zou zijn bij de oktober patch.... maar die heb ik hier nog niet gekregen (zit op september).
Ik krijg het gevoel dat ze er een compleet zootje van gemaakt hebben met al hun toestellen en versies.... waarom heeft het zo lang geduurd voor Global de update naar Miui 11 kreeg? Waarom sommige toestellen blijven hangen op Android 9 en andere 10 hebben gekregen?
Want zo maakt het voor ons niet duidelijker of gemakkelijker meer op om bugs te gaan hunten/vergelijken. Want ik heb hier in deze post nu tweemaal toe moeten schrijven dat ik ergens iets had gelezen... omdat mensen gewoon niet duidelijk zijn over welke versie of welk toestel het soms gaat...
En voor de mensen met battery drain: blijkbaar heeft de update naar Miui 11 alle apps op autostart gezet, dat zorgt voor veel mensen voor de drain.
[ Voor 7% gewijzigd door zoopenguin1983 op 05-11-2019 11:23 ]
Misschien omdat er voor de wereldmarkt verschillende eisen zijn? Zo zijn de privacy zaken in de EU anders dan India of China. Als dat soort zaken verweven zit in een rom is dat veel werk om om te zetten. En dat er dan voor de verschillende markten vervolgens roms zijn is niet zo vreemd. Dat wij hier via grijze import vanalles binnenhalen kun je xiaomi nauwelijks kwalijk nemen... Daarnaast kan ik me voorstellen dat ze dan eerst hun grootste markten bedienen, en pas later de kleinere. Voor mij maakt het niet uit wanneer hij komt (de aanpassingen zijn in de praktijk vaak marginaal voor het functioneren van de telefoon), maar dat hij überhaupt kometen vervolgens goed presteert. En niet dat hij later weer niet worden ingetrokken omdat er fouten bleken te zijn gemaakt.
Ik kan me wel voorstellen dat je veel zin in een update hebt om alle nieuwe gadgets te testen, maar dan is het gevoel van geluk om veel groter als de update er uiteindelijk ook is toch 😃
Ik kan me wel voorstellen dat je veel zin in een update hebt om alle nieuwe gadgets te testen, maar dan is het gevoel van geluk om veel groter als de update er uiteindelijk ook is toch 😃
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat er verschillende eisen zijn en dat je daardoor verschillende roms moet hebben voor een toestel ben ik het volkomen mee eens. Maar eigenlijk heb ik het over de verschillende soorten toestellen dan.
9, 9se, 9 lite, 9t, 9t pro,.....
Sinds gisteren is het op de subreddit van Xiaomi "ontploft" van mensen die allemaal hun update hebben gekregen en dat is gewoon een warboel geworden om een overzicht te krijgen. Dus ik ben blij dat de mod hier heeft ingegrepen om niet te gaan showen als je je update hebt binnengehaald.
9, 9se, 9 lite, 9t, 9t pro,.....
Sinds gisteren is het op de subreddit van Xiaomi "ontploft" van mensen die allemaal hun update hebben gekregen en dat is gewoon een warboel geworden om een overzicht te krijgen. Dus ik ben blij dat de mod hier heeft ingegrepen om niet te gaan showen als je je update hebt binnengehaald.
Sinds een week heb ik de Xiaomi 9t 128gb
Een beest van een phone, helaas gisterenavond opgeladen tot 80%, vanmorgen was de phone uit.
Wat bleek in een nacht van 80% naar 0%, dus leeg.
Geen idee wat de oorzaak kan zijn, suggesties?
MIUI global 11.0.2
Een beest van een phone, helaas gisterenavond opgeladen tot 80%, vanmorgen was de phone uit.
MIUI global 11.0.2
[ Voor 4% gewijzigd door Megazip op 05-11-2019 12:16 ]
Kijk even bij het batterij verbruik van je telefoon wat de meeste stroom verbruikt.Megazip schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:11:
Sinds een week heb ik de Xiaomi 9t 128gb
Ik hoor en lees meer zaken over battery drain op dit toestel.
Zelf ook gehad, heb toen alle overbodige miui software verwijderd en sindsdien niet meer gehad.
https://c.mi.com/thread-2131281-1-0.html
[ Voor 12% gewijzigd door IkWilbert op 05-11-2019 12:17 ]
@IkWilbertIkWilbert schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:13:
[...]
Kijk even bij het batterij verbruik van je telefoon wat de meeste stroom verbruikt.
Ik hoor en lees meer zaken over battery drain op dit toestel.
Zelf ook gehad, heb toen alle overbodige miui software verwijderd en sindsdien niet meer gehad.
https://c.mi.com/thread-2131281-1-0.html
Sinds ik hem in bezit heb, kleine 2 weken, ging de batterij bijna 3 dagen mee, geen gek hoog gebruik gevonden.
Ik kan niet meer zien wat er de afgelopen nacht aan verbruik is geweest, dat had ik graag willen weten
Ben ik de enige waarbij Stack vastloopt als ik een item open wat nog aan het laden is? Ik heb een mapje met ongeveer 1000 bestandjes van 100kb, als ik dan op een foto druk sluit de app zichzelf af... Ik heb dit probleem niet gehad met mijn OP6, dus ik gok dat het de Xiaomi is.
Android 10 voor Europese Mi 9T Pro!
New Stable Recovery update available.
Device: Mi 9T Pro EEA
Codename: #raphael
Region: EEA
Version: V11.0.3.0.QFKEUXM
Android: 10.0
Size: 2.5 GB
Download:
http://bigota.d.miui.com/...KEUXM_153f9511ae_10.0.zip
Download:
pff jaloers, heb pas gisteren de 10.3.3 update ontvangen.. k20pro met global rom (PFKMIXM).wian schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:11:
Download:
Ik kan de update via de interne software gewoon binnenharken!wian schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:11:
Download:
Jep, ook hier problemen na de update (MIUI 11.02.0 stabiel). Lijkt zich tijdelijk op te lossen met een restart, maar komt na een tijdje weer terug.SpeedersPeugeot schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:18:
@Frozen ik heb van belsimpel een global ontvangen ipv een EEA dus met deze download kan ik wellicht over naar EEA. Tijdelijk dan, want eigenlijk wacht ik op de official LineageOS 17
Maar dat zal nog wel een paar maanden duren...
Is jouw phone in 1 nacht ook helemaal leeg gelopen, van bijv. 80% naar 0 %?rikkieking schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:03:
[...]
Jep, ook hier problemen na de update (MIUI 11.02.0 stabiel). Lijkt zich tijdelijk op te lossen met een restart, maar komt na een tijdje weer terug.
Net de update gedaan naar MIUI Global 11.0.3.0(QFKEUXM) op mijn Mi 9T Pro. Eerste indrukken zijn goed. Telefoon lijkt iets vloeiender.
What a fine day for Science! | Specs
Nonsens.zoopenguin1983 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:10:
Op mijn K20 Pro in ieder geval niet.
Echt ALLE settings zijn (weer eens) netjes overgenomen.
Edit:
BTW, ik heb mijn vinger opnieuw ingescand.
Het werkte niet vloeiend meer.
Toen iemand op FP (10.000 phones getest) over een Sony phone zei dat vinger opnieuw inscannen na een update nodig was, vond ik dat een test waardig.
En dat was het. Werkt weer als vanouds.
[ Voor 26% gewijzigd door HMC op 05-11-2019 15:36 ]
Kan er ook niet achterkomen welke app de battery drain veroorzaakt; toestel wordt warm en loopt leeg.rikkieking schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:03:
[...]
Jep, ook hier problemen na de update (MIUI 11.02.0 stabiel). Lijkt zich tijdelijk op te lossen met een restart, maar komt na een tijdje weer terug.
Mary had a crypto key...
Zelfs als je een "kill all" doet? (Omhoog swipen en vasthouden, dan kruisje)SpeedersPeugeot schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:35:
[...]
Kan er ook niet achterkomen welke app de battery drain veroorzaakt; toestel wordt warm en loopt leeg.
Toch vreemd om dat te lezen hier...
Heb de global EU miui11 versie op m'n Mi 9T pro gezet. Dansen door de kamer, eindelijk geforceerde dark mode (via ontwikkelaarsopties) voor alle apps. Werkt prima in onder andere buienalarm, tvgids.tv, bol, thuisbezorgd...
Is het niet gewoon Android (services)?SpeedersPeugeot schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:35:
[...]
Kan er ook niet achterkomen welke app de battery drain veroorzaakt; toestel wordt warm en loopt leeg.
Als de phone zelfs warm wordt is 'ie echt gewoon bezig. Dat lijkt mij niet te kloppen en kan niet Android zijn.
Als het OS het systeem zo zwaar wakker houdt, dan is dat echt een uitzonderingsgeval en dan is er iets mis.
Maar het is vast een app of zo, als een FB-gerelateerd ding, of zo.
Daar heb ik geen kennis van.
Als het OS het systeem zo zwaar wakker houdt, dan is dat echt een uitzonderingsgeval en dan is er iets mis.
Maar het is vast een app of zo, als een FB-gerelateerd ding, of zo.
Daar heb ik geen kennis van.
Iemand ook zelfde probleem met MIUI 11 op knipperen van meldingen?
het knippert maar 1 keer en heel kort en niet meer,
volgens mij hadden ze tijdens launch event aangegeven dat dit zou blijven knipperen
het knippert maar 1 keer en heel kort en niet meer,
volgens mij hadden ze tijdens launch event aangegeven dat dit zou blijven knipperen
loopt hier ook binnenMrOsman schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:56:
MIUI 11 (Android 10) Uitrol voor de Mi 9T Pro is gestartmensen met eu rom kunnen binnen halen
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
"gedwongen donker maken negeren" moet dan toch UIT staan?Koko71 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:39:
Heb de global EU miui11 versie op m'n Mi 9T pro gezet. Dansen door de kamer, eindelijk geforceerde dark mode (via ontwikkelaarsopties) voor alle apps. Werkt prima in onder andere buienalarm, tvgids.tv, bol, thuisbezorgd...
Of welke setting in ontwikkelaarsopties bedoel je precies?
EDIT : gmail app is nog altijd NIET dark hier. Te belachelijk voor woorden.
EDIT 2 : fixed, zie paar posten down
[ Voor 10% gewijzigd door daffie82 op 05-11-2019 20:42 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Die moet aan staan. Heb Gmail app wel in het donker,al voor dat ik de schakelaar om had gezet. Hier alleen Whatsapp niet donker.
Overigens in de ontwikkelaars opties ook dark mode ingesteld. Geen idee of dat verder verschil maakt.
Overigens in de ontwikkelaars opties ook dark mode ingesteld. Geen idee of dat verder verschil maakt.
[ Voor 29% gewijzigd door Koko71 op 05-11-2019 20:37 ]
Thanks. Gmail nu okKoko71 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:28:
Die moet aan staan. Heb Gmail app wel in het donker,al voor dat ik de schakelaar om had gezet. Hier alleen Whatsapp niet donker.
Whatsapp inderdaad niet. Enkel de chats bij mij wel omdat ik een effen zwarte achtergrond ingesteld heb
Basjuuh schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:18:
mijn 450 apps
Hoeveel zijn het er nou precies ?!Basjuuh schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:45:
Ik heb namelijk een app of 300
Maar vooral : Hoe krijg je dat toch voor elkaar
Je weet dat 95% van de apps gewoon een raampje om de website heen zijn en je net zo goed je browser kan gebruiken om er gebruik van te maken ?!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik vroeg mij precies hetzelfde af...nero355 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:09:
[...]
[...]
Hoeveel zijn het er nou precies ?!![]()
![]()
Maar vooral : Hoe krijg je dat toch voor elkaar
Je weet dat 95% van de apps gewoon een raampje om de website heen zijn en je net zo goed je browser kan gebruiken om er gebruik van te maken ?!
Met zo veel apps vraag je om problemen imo.
Ik heb een Mi 9T Pro (global) in Amerika gekocht. Deze had gisteren een update naar MIUI 10.3.3. mijn model is PFKMIXM maar deze kom ik nergens tegen in het forum.
Kan iemand mij vertellen wat PFKMIXM inhoudt?
En kan ik zomaar overstappen naar een MIUI EU rom door deze ergens te downloaden?
En kan ik zomaar overstappen naar een MIUI EU rom door deze ergens te downloaden?
[ Voor 16% gewijzigd door Binnetie op 06-11-2019 02:04 ]
Gisteren ook de Miui 11 update ontvangen op mijn Mi9T Pro met EU rom.
Nu zijn mijn wallpapers weg en zijn standaard wallpapers toegepast.
Die andere achtergronden had ik gedownload via het “achtergrond” menu en dan de optie “meer..” maar nu lijk ik die optie niet meer te hebben. Is die functie nu ergens verstopt?
Nu zijn mijn wallpapers weg en zijn standaard wallpapers toegepast.
Die andere achtergronden had ik gedownload via het “achtergrond” menu en dan de optie “meer..” maar nu lijk ik die optie niet meer te hebben. Is die functie nu ergens verstopt?
[ Voor 5% gewijzigd door PostalDude op 06-11-2019 06:34 ]
Heb gisteren de update gedownload op mn Mi 9T Pro naar Android 10. Hardstikke leuk maar ik irriteer me toch aan twee dingetjes:
1. Snel scrollen bij Webpaginas stuttert nu
2. Audio via bluetooth heeft nu een soort van onderwatereffect gekregen o.i.d., het klinkt iig anders dan voor de update en het irriteert me
Jullie hier ook last van?
2. Audio via bluetooth heeft nu een soort van onderwatereffect gekregen o.i.d., het klinkt iig anders dan voor de update en het irriteert me
[ Voor 4% gewijzigd door Jvann op 06-11-2019 07:08 ]
Hier sinds vrijdag een steeds minder tevredenere Mi 9T pro bezitter.
Mijn wekker is al 2x niet afgegaan.
Ik had dit probleem met de standaard voor geïnstalleerde klok app, maar ook met de Google klok. Ondanks batterijbesparing volledig uit te zetten en autostart aan deed hij het vanmorgen weer niet.
De verbinding met mijn Garmin forerunner 235 (sporthorloge) valt vaak weg en komt pas weer terug nadat ik de app heb opgestart. Vanmorgen had ik geen verbinding omdat de bluetooth van de telefoon ineens was uitgeschakeld.
In Android Auto werkt spotify niet altijd. Ik krijg de melding "spotify werkt momenteel niet". Als ik spotify via mijn telefoon bedien wordt het geluid wel afgespeeld via bluetooth, maar kan ik het niet op Android Auto bedienen, enkel via mijn telefoon.
Ik had dit probleem met de standaard voor geïnstalleerde klok app, maar ook met de Google klok. Ondanks batterijbesparing volledig uit te zetten en autostart aan deed hij het vanmorgen weer niet.
De verbinding met mijn Garmin forerunner 235 (sporthorloge) valt vaak weg en komt pas weer terug nadat ik de app heb opgestart. Vanmorgen had ik geen verbinding omdat de bluetooth van de telefoon ineens was uitgeschakeld.
In Android Auto werkt spotify niet altijd. Ik krijg de melding "spotify werkt momenteel niet". Als ik spotify via mijn telefoon bedien wordt het geluid wel afgespeeld via bluetooth, maar kan ik het niet op Android Auto bedienen, enkel via mijn telefoon.
Volgens mij zijn er twee plekken waar batterijbesparing uitgezet dient te worden. Ik heb voor als nog nooit problemen gehad met mijn wekker ( gebruik de google wekker)silencedead schreef op woensdag 6 november 2019 @ 07:22:
Hier sinds vrijdag een steeds minder tevredenere Mi 9T pro bezitter.
Volgens mij dient de batterijbesparing uit gezet te worden vanuit het batterij menu, en vanaf de App beheren optie. @l3art heeft het al een keer eerder in dit form vermeld.
ik heb nu ook bij "Instellingen - aanvullende instellingen - privacy - speciale app toegang - batterijoptimalisatie" alles op niet geoptimaliseerd gezet. Morgen kijken of mijn wekker wel afgaat.joerdj schreef op woensdag 6 november 2019 @ 07:58:
[...]
Volgens mij zijn er twee plekken waar batterijbesparing uitgezet dient te worden. Ik heb voor als nog nooit problemen gehad met mijn wekker ( gebruik de google wekker)
Volgens mij dient de batterijbesparing uit gezet te worden vanuit het batterij menu, en vanaf de App beheren optie. @l3art heeft het al een keer eerder in dit form vermeld.
Nope. Beiden geen last van op mijn 9T Pro met Android 10. Ook gisteren update gedaan. Net beide zaken getest.Jvann schreef op woensdag 6 november 2019 @ 07:08:
Heb gisteren de update gedownload op mn Mi 9T Pro naar Android 10. Hardstikke leuk maar ik irriteer me toch aan twee dingetjes:
Ik heb gisteren ook de update naar Miui 11 geïnstalleerd op mijn 9t pro Raphael, eea global.
Ik heb het via twrp geflashed en dan magisk proberen flashen meteen maar dat ging niet.
Nu moet ik terug twrp en magisk flashen.
Maar Gmail doet raar in dark mode. Meeste
afbeeldingen staan gewoon in negatief?
Light mode

Dark mode
Ik heb het via twrp geflashed en dan magisk proberen flashen meteen maar dat ging niet.
Light mode

Dark mode

[ Voor 6% gewijzigd door Cowboy_Henk op 06-11-2019 08:43 ]
Vreemd. Heb ik niet hier. VRT nws mails zien er uit zoals het moet.Cowboy_Henk schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:41:
Ik heb gisteren ook de update naar Miui 11 geïnstalleerd op mijn 9t pro Raphael, eea global.
Light mode
[Afbeelding]
Dark mode
[Afbeelding]
Je kan het toch ook nu testen, wekker zetten over 1 minuut > app killen in de achtergrond > kijken of die afgaat?silencedead schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:27:
[...]
ik heb nu ook bij "Instellingen - aanvullende instellingen - privacy - speciale app toegang - batterijoptimalisatie" alles op niet geoptimaliseerd gezet. Morgen kijken of mijn wekker wel afgaat.
Nee alles wel gecleaned etc. Cache leeg, apps leeg, etc.HMC schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:37:
[...]
Zelfs als je een "kill all" doet? (Omhoog swipen en vasthouden, dan kruisje)
Toch vreemd om dat te lezen hier...
Gisteravond sauna, broek met gsm in kluisje; kom terug, broek heel warm, MI9T van 40 naar 4 procent

Mary had a crypto key...
Kijk dan hier maar eens:Binnetie schreef op woensdag 6 november 2019 @ 01:33:
Ik heb een Mi 9T Pro (global) in Amerika gekocht. Deze had gisteren een update naar MIUI 10.3.3. mijn model is PFKMIXM maar deze kom ik nergens tegen in het forum.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/60298276
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
mn vrouw gebruikt de Amazfit Bip (met mi fit app) icm de Mi9t Pro. Ze ondervindt hier wat connectie issues. Probleem met MIUI lijkt het wel. Wanneer ze alle processen killed, dan verdwijnt ook de amazfit app uit de berichtencentrum en verliest ze haar verbinding. dit werkt anders dan op de samsung en oneplus. daar heeft alle processen beeindigen/afsluiten geen invloed op de amazfit app. deze blijft vastgekoppeld in berichtencentrum.
ik heb de app "auto-restart" rechten gegeven, maar zodra ik alles aflsuit, start de app niet. Misschien wacht ik niet lang genoeg? heb maar steeds 2 min geduld :-s iemand anders die dit ook heeft en een oplossing heeft hiervoor.
tot die tijd een workaround door alle apps 1 voor 1 af te sluiten, en Mi fit app laten staan.
edit: ik kwam deze tegen https://dontkillmyapp.com/xiaomi heb alle stappen doorlopen, behalve de "app pinning". Dit zal ik vanavond nog testen.
ik heb de app "auto-restart" rechten gegeven, maar zodra ik alles aflsuit, start de app niet. Misschien wacht ik niet lang genoeg? heb maar steeds 2 min geduld :-s iemand anders die dit ook heeft en een oplossing heeft hiervoor.
tot die tijd een workaround door alle apps 1 voor 1 af te sluiten, en Mi fit app laten staan.
edit: ik kwam deze tegen https://dontkillmyapp.com/xiaomi heb alle stappen doorlopen, behalve de "app pinning". Dit zal ik vanavond nog testen.
[ Voor 8% gewijzigd door SolarOrbiter op 06-11-2019 11:01 ]
Gisteren de update naar V11.0.3.0. - QFKEUXM uitgevoerd en hier ook nog maar eens de vraag stellen:
Heb VoLte (Vodafone) correct geactiveerd maar laat geen VoLte symbool zien op de statusbalk.
Bij diepere instellingen geeft ie ook aan correct ingesteld te zijn dus zijn er meerdere die vergelijkbaars ervaren?
Heb VoLte (Vodafone) correct geactiveerd maar laat geen VoLte symbool zien op de statusbalk.
Bij diepere instellingen geeft ie ook aan correct ingesteld te zijn dus zijn er meerdere die vergelijkbaars ervaren?
Is er al een oplossing voor het niet werken van mobiele date na de mi11 update? Bij mij werkt het nog steeds niet :-/
Nu net getest en het alarm ging af.joerdj schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:08:
[...]
Je kan het toch ook nu testen, wekker zetten over 1 minuut > app killen in de achtergrond > kijken of die afgaat?
Kan de update ook binnenhalen, twijfel echter nog een beetje aangezien ik niet weet of de ABN Wallet / ING tap & pay al werkt op Android 10. Iemand hier info over/ervaring mee?
Hier werd ook niks opgeslagen. Apparaat stond uit bij locatiegeschiedenis in het Google-account (in maps -> mijn tijdlijn -> instellingen en privacy -> Locatiegeschiedenis is ingeschakeld). Nu ik de Mi 9T Pro heb aangevinkt houdt ie het wel bij.Basjuuh schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:51:
Iemand die toevallig de Timeline functie gebruikt in Google Maps en deze sinds het installeren en omzetten van gegevens niet meer kan gebruiken op zijn MI 9t pro? Voorheen gebruikte ik 2 telefoons zonder problemen...

Ik heb dit ook al 2x meegemaakt. Voor zover ik weet of zie als mij dit overkomt check ik dus die batterijsettings (2 plaatsen) en Klok heeft altijd de juiste settings. Bij de tweede keer had ik de Klok gelocked en gebeurde dit ook nog steeds. Toevallig had ik twee aparte alarmen staan en het latere tijdstip ging wel af. (Ook nog bevestigd met meldingshistorie). Heel vervelend, ik had dit destijds ook al enkele keer met de MI6. Als je het Googled is het ook een terugkerend probleem zoals ik het zie, bij MIUI. Vooralsnog heb ik nu Google's Klok met geen beperkingen en gelocked, is nu elke keer prima afgegaan.
Hier helaas nog geen update voor de PFKMIXM.
Ik heb geen problemen met de wekker. Ik gebruik wel Sleep as Android.
De enige waar mijn vriendin tegen aanloopt is dat je hem alleen uit kan zetten als de telefoon unclocked is
https://play.google.com/s...s?id=com.urbandroid.sleep
Ik heb geen problemen met de wekker. Ik gebruik wel Sleep as Android.
De enige waar mijn vriendin tegen aanloopt is dat je hem alleen uit kan zetten als de telefoon unclocked is

https://play.google.com/s...s?id=com.urbandroid.sleep
Sinds de update naar miui11 krijg ik bij het openen van facebook onderstaande melding in mijn meldingen lijst. deze kan ik wegslepen, echter bij een volgende keer opent de melding net zo hard weer. zijn er meer mensen die er last van hebben? als ik op de melding klik, opent hij de playstore en staat daar dat alles up to date is.

emui is het os van Huawei dus ik denk dat je android 10 bedoelt. Deze melding verdwijnt in ieder geval vanzelf. Gewoon even wachten
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Dat heb ik ook gehad voor Netflix, na een force-close en een reboot had ik dat niet meer.golden1988 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:26:
Sinds de update naar emui11 krijg ik bij het openen van facebook onderstaande melding in mijn meldingen lijst. deze kan ik wegslepen, echter bij een volgende keer opent de melding net zo hard weer. zijn er meer mensen die er last van hebben? als ik op de melding klik, opent hij de playstore en staat daar dat alles up to date is.
[Afbeelding: facebook]
ah foutje, miui bedoelde ik;)sunturion schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:28:
emui is het os van Huawei dus ik denk dat je android 10 bedoelt. Deze melding verdwijnt in ieder geval vanzelf. Gewoon even wachten
Ook ik heb de upgrade naar Miui 11 / Android 10.
Ik heb alleen dat het scrollen in chrome stroperig gaat op bijvoorbeeld Tweakers.
Iemand anders hier ook last van?
Ik heb alleen dat het scrollen in chrome stroperig gaat op bijvoorbeeld Tweakers.
Ja, lees dit meer... ook op het https://c.mi.com forumDM89 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:36:
hier ook zelfde ervaring.DM89 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:36:
IkWilbert schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:52:
[...]
Ja, lees dit meer... ook op het https://c.mi.com forum
Via apps beheren naar chrome zoeken en dan de updates en cache verwijderden. Nu werkt het weer goed.
[ Voor 32% gewijzigd door DM89 op 06-11-2019 14:06 ]
Punt 2 herken ik, maar ik zit nog op Android 9. Met mijn Xiaomi Mi A1 was het geluid beter over mijn JBL Charge 3. Nu klinkt het wat doffer en mist er ook beat.Jvann schreef op woensdag 6 november 2019 @ 07:08:
Dankjewel. Ik heb een typfout gemaakt in de zoekterm. Is deze ROM nu echt anders dan de EU ROM, mis ik bijvoorbeeld bepaalde functies?snah001 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:34:
[...]
Kijk dan hier maar eens:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/60298276
Maar ook zaken als privacy las ik iets over dat dit beter geregeld was in de EU ROMs?
[ Voor 11% gewijzigd door Binnetie op 06-11-2019 15:03 ]
Je hebt de gewone Global versie.Binnetie schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:21:
[...]
Dankjewel. Ik heb een typfout gemaakt in de zoekterm. Is deze ROM nu echt anders dan de EU ROM, mis ik bijvoorbeeld bepaalde functies?
Zoals reeds geschreven is de xiaomi.EU versie een Chinese versie waar de bloat apps zijn uitgehaald en alle reclame toestanden uit zijn verwijderd zover dat mogelijk is.
Zou gewoon op de Global blijven eventueel aangevuld met Blokada app.
Ah kijk, battery drain MI9T: https://piunikaweb.com/20...battery-drain-workaround/
Mary had a crypto key...
kwaliteit setting?Binnetie schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:18:
[...]
Punt 2 herken ik, maar ik zit nog op Android 9. Met mijn Xiaomi Mi A1 was het geluid beter over mijn JBL Charge 3. Nu klinkt het wat doffer en mist er ook beat.
Kan je AAC forceren in de bluetooth settings van JBL Charge 3?
Andere vraag :
gisteren de upgrade gedaan naar MIUI 11, nu krijg ik vandaag ineens melding dat "browser" automatisch is bijgewerkt.
Hoe stel ik in dat Systeem-apps NIET automatisch mogen upgraden? Kan het nergens vinden...
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms