Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik vind de camera anders meer dan prima, een stuk scherper dan op mijn S8
Vooral wanneer er voldoende licht is, is het echt een uitstekende camera.

Daarnaast valt er misschien ook nog wat winst te halen als je een andere camera app gebruikt.
Ik gebruik gewoon tot nu toe gewoon nog de stock app.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
@ReceiverNL Dat is natuurlijk een onderwerp wat wel vaker langs komt. Even zoeken op 'foto' en je hebt al de nodige reacties:
[Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0larus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 13:44
Hebben anderen hier issues met VoLTE en sms? Als ik volte aan zet met *#*#86583#*#* en een sms verstuur naar mezelf blijft deze op "sending" totdat ik volte uit zet. Ook authenticatie smsjes komen niet binnen.

Ik heb T-Mobile en KPN. De sms van KPN (sim2) kunnen wel verstuurd worden dus zal het vast aan iets software of APN instelling gerelateerd zijn :\

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReceiverNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:54
ReVision. schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:34:
Ik vind de camera anders meer dan prima, een stuk scherper dan op mijn S8
Vooral wanneer er voldoende licht is, is het echt een uitstekende camera.

Daarnaast valt er misschien ook nog
[...]
wat winst te halen als je een andere camera app gebruikt.
Ik gebruik gewoon tot nu toe gewoon nog de stock app.
Top dankje! Met Gcam en de stock app komen we dus al heel ver! Toch maar voor de Mi 9T pro dan 👍

@l3art sorry chef!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0larus schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:56:
Hebben anderen hier issues met VoLTE en sms? Als ik volte aan zet met *#*#86583#*#* en een sms verstuur naar mezelf blijft deze op "sending" totdat ik volte uit zet. Ook authenticatie smsjes komen niet binnen.

Ik heb T-Mobile en KPN. De sms van KPN (sim2) kunnen wel verstuurd worden dus zal het vast aan iets software of APN instelling gerelateerd zijn :\
Die moet in die settings niet "AAN" staan maar "UIT".
Daarna kun je in "Instellingen/simkaarten en mobiele netwerken/KPN" VoLte aanzetten.
Hier met Vodafone werkt het prima i.i.g..

[ Voor 3% gewijzigd door snah001 op 23-09-2019 10:47 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0larus
snah001 schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:42:
[...]

Die moet in die settings niet "AAN" staan maar "UIT".
Daarna kun je in "Instellingen/simkaarten en mobiele netwerken/KPN" VoLte aanzetten.
Hier met Vodafone werkt het prima i.i.g..
Dus de melding "volte carrier check disabled" is correct? In de sim instellingen stond "use VoLTE" aan. Als ie uit staat krijg ik het symbool niet naast het signaal icoon. De enige verandering nu is volte inschakelen voor de tweede sim. Nu werkt sms versturen wel alleen langzamer dan voorheen. Raar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0larus schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:09:
[...]
Dus de melding "volte carrier check disabled" is correct? In de sim instellingen stond "use VoLTE" aan. Als ie uit staat krijg ik het symbool niet naast het signaal icoon. De enige verandering nu is volte inschakelen voor de tweede sim. Nu werkt sms versturen wel alleen langzamer dan voorheen. Raar :)
Die moet i.d.d. disabled zijn en bij de provider instellingen zie je dan dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cGJNTlw.png

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0larus
snah001 schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:51:
[...]

Die moet i.d.d. disabled zijn en bij de provider instellingen zie je dan dit:

[Afbeelding]
Ja top. Dan staat ie goed. Raar dat sms versturen nu dus 10-15s duurt terwijl voorheen dat instant was. Ach, zodra ik een andere rom er op heb zal het toch weer iets anders zijn.

Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedeavond allemaal,
Allereerst wat een fantastisch toestel, maar zitten er mij 2 dingen niet lekker.

1 de sot van mijn tel staat nu op 3uur met nog 36% lading wat ik relatief nog weinig vind.
2 de battery drain in de nacht vind ik vrij hoog en gaat wel door begint al bij 100% opladen als ik een halfuurtje niet kijk kan zo 2% weg zijn zonder iets te doen.

Zijn hier toevallig mensen met al een oplossing of verklaring, ik hoor graag van jullie.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsidiouZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08 18:19
Bij mijn 9T heb ik last van een groene blur bij een witte achtergrond als ik niet rechtop op het scherm kijk. Is dat standaard bij amoled?

De batterij daarentegen is prima, na een dag zonder op te laden zit ik nog op 75%.

[ Voor 6% gewijzigd door InsidiouZ op 23-09-2019 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:45:
Goedeavond allemaal,
Allereerst wat een fantastisch toestel, maar zitten er mij 2 dingen niet lekker.

1 de sot van mijn tel staat nu op 3uur met nog 36% lading wat ik relatief nog weinig vind.
2 de battery drain in de nacht vind ik vrij hoog en gaat wel door begint al bij 100% opladen als ik een halfuurtje niet kijk kan zo 2% weg zijn zonder iets te doen.

Zijn hier toevallig mensen met al een oplossing of verklaring, ik hoor graag van jullie.

Groetjes,
Paar posts hierboven hebben ze het over wifi/bluetooth scanning wat misschien aan staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
YouTube: Mi 9 Pro & Mi MIX 5G New Product Launch Event

Prijs van mi 9 pro 5G is ongeveer 470 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Zit het ook te volgen. Wel fijn van de betere haptic feedback motor! Nu wachten op de Alpha zeer benieuwd hiernaar.

Okay damn de Alpha is niet normaal nice

[ Voor 5% gewijzigd door Pukson op 24-09-2019 09:59 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Mi Mix Alpha gaat 19.999 RMB kosten. Om en nabij 2600 euro... Was te verwachten voor een telefoon vanuit de toekomst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:55
Pukson schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:34:
Mi Mix Alpha gaat 19.999 RMB kosten. Om en nabij 2600 euro... Was te verwachten voor een telefoon vanuit de toekomst!
Wat een ding.
Maar erg benieuwd naar hoe dit gaat landen in de markt.
Ik heb m'n 2e Mix (2, nu 3) in gebruik. Die Alpha is bizar mooi (gebruik geen idee) maar ik weigerde al om 1000+ te betalen voor een iPhone, laat staan dat ik 2000+ ga betalen voor een Mix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:45:
Goedeavond allemaal,

Groetjes,
Factory reset. Die scanning uitzetten heeft weinig invloed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
RiCk schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:37:
[...]

Wat een ding.
Maar erg benieuwd naar hoe dit gaat landen in de markt.
Ik heb m'n 2e Mix (2, nu 3) in gebruik. Die Alpha is bizar mooi (gebruik geen idee) maar ik weigerde al om 1000+ te betalen voor een iPhone, laat staan dat ik 2000+ ga betalen voor een Mix :P
Jammer dat ze geen opvolger maken voor de mix 3 welke betaalbaar is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:54
Pukson schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:34:
Ik heb nog niet de specs gekeken, maar wat een geld haha. Het is dan ook nog een concept toestel. Nog niet in productie.

Komt de MI 9 PRO 5G ook in Europa uit? Is daar al wat over bekend?

[ Voor 10% gewijzigd door ReceiverNL op 24-09-2019 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bartbh schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:11:
Sinds zondag ook de eigenaar van een 9t Pro. Doordat veel apps etc. gelijk blijven, is het gevoel van een 'nieuwe' telefoon helaas niet zo groot. Dat is ook de reden waarom ik het zo lang met m'n Oneplus 3 heb uitgehouden, maar na een val op straat waarbij nu het beeldscherm wel stuk was, was het toch tijd voor een nieuwe.

Komende vanaf de Oneplus, mis ik wel de notificatieled en de slider. Met name om even snel te kunnen zien (en wisselen) tussen geluid aan/uit en stil.

Hebben hier nog mensen tips om te wisselen? Nu moet ik het scherm aanzetten, volumetoets indrukken en klikken op 'stil'.

Is het wellicht mogelijk, icm tasker bijvoorbeeld, om een dubbelklik op de volume-omhoog toets te veranderen in een wisseling tussen stil aan/uit?

Dubbelklik aan/uit = zaklamp aan/uit
Dubbelklik volume laag = camera starten
Dubbelklik volume = nog geen actie
Toch even mezelf quoten.

Ik heb dit nu opgelost door long press in tasker toe te wijzen aan volume down = stil, volume up = geluid aan. Dat werkt prima en kan ik dus nu ook zonder te kijken doen.

Echter loop ik nu wel tegen een ander ding aan, de alarmen (wekker, flitsmeister) lijken ook op stil te staan. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

Is android auto ondertussen al gewoon plug en play als je de telefoon nieuw ontvangt en update? Of zijn hier speciale handelingen nodig om het aan de praat te krijgen? Als het plug en play is gaat de bestelling er snel komen :)

erhmm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:25

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Lightning89 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:41:
[...]

Factory reset. Die scanning uitzetten heeft weinig invloed.
En die factory reset hielp wel?

Edit : excuus, beetje teruggelezen en ik heb je antwoord hierop gelezen.

[ Voor 14% gewijzigd door daffie82 op 24-09-2019 11:56 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 16:13
Multensor schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:34:
Is android auto ondertussen al gewoon plug en play als je de telefoon nieuw ontvangt en update? Of zijn hier speciale handelingen nodig om het aan de praat te krijgen? Als het plug en play is gaat de bestelling er snel komen :)
Voor mij was het plug and play. Pro versie via belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Android Auto moet je nog wel handmatig via een apk installeren. Dus zo plug-and-play is het nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In China, reken erop dat die hier dik (128Gb) over de €500 heen zal gaan.
Maar die 5G heb je nog zeker 2 jaar bijna niks aan omdat het dan pas een beetje dekkend is.
De proeven lopen hier in NL nog steeds dus mijn advies is: als je een 5G toestel persé wilt hebben dan wacht 2 jaar tot het topmodel dan en ga daar dan voor.
Buiten de vraag of die MI9 Pro hier überhaupt leverbaar wordt.

[ Voor 31% gewijzigd door snah001 op 24-09-2019 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 16:13
bartbh schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:56:
Android Auto moet je nog wel handmatig via een apk installeren. Dus zo plug-and-play is het nog niet.
Als het beschikbaar was in de play store dan had je 'm ook moeten installeren en was het nog steeds niet plug and play zoals jij het ziet.

Het gaat hier erom dat het geen problemen geeft icm MIUI wat vroeger wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

https://www.softwarert.co...ions-xiaomi-redmi-phones/

Waarom zie ik deze setting "Toggle positions" niet op mijn Mi 9T Pro ?

Ik heb nu geen idee hoe ik de iconen kan herschikken in mijn notificatie bar...

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koko71
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:41
daffie82 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:23:
https://www.softwarert.co...ions-xiaomi-redmi-phones/

Waarom zie ik deze setting "Toggle positions" niet op mijn Mi 9T Pro ?

Ik heb nu geen idee hoe ik de iconen kan herschikken in mijn notificatie bar...
Icoon bewerken in je notificatiebar gebruiken dan kun je herschikken

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:08
Android Auto werkt ondertussen prima op mijn telefoon, maar Spotify werkt niet mee. Telkens ik Spotify opstart in AA, staat er op het scherm "Spotify werkt momenteel niet". Er speelt dan geen muziek af. Een tijdelijke oplossing is om Spotify op voorhand op te starten en muziek te laten afspelen, want dan werkt de app op AA wel.

Iemand die hetzelfde probleem had, maar een permanente oplossing heeft gevonden? Ik heb bij de batterij-instellingen Spotify ingesteld op geen beperkingen, maar dat heeft niet geholpen. Waze had ik een gelijkaardig probleem en daar hielp dit wel.

• SebasFM
  • Laatst online: 16-09 23:44

SebasFM

BOFH

Flying schreef op woensdag 25 september 2019 @ 06:47:
Iemand die hetzelfde probleem had, maar een permanente oplossing heeft gevonden?
Ik had deze problemen met Deezer en TuneIn. Exact dezelfde meldingen in AA. Na expliciet AutoStart in de permissies aan te zetten was bij mij het probleem opgelost. Instellingen > Apps beheren > App kiezen > Autostart.

Tevens het volgende aangezet:
Instellingen > Apps beheren > App kiezen > Andere toestemmingen > Starten in de achtergrond.

[ Voor 13% gewijzigd door SebasFM op 25-09-2019 07:21 ]

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:08
SebasFM schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:18:
[...]

Ik had deze problemen met Deezer en TuneIn. Exact dezelfde meldingen in AA. Na expliciet AutoStart in de permissies aan te zetten was bij mij het probleem opgelost. Instellingen > Apps beheren > App kiezen > Autostart.

Tevens het volgende aangezet:
Instellingen > Apps beheren > App kiezen > Andere toestemmingen > Starten in de achtergrond.
Bedankt! Het tweede had ik al ingesteld staan. Het eerste heb ik ingesteld. Ik zal het komend weekend testen (tijdens de week gebruik ik enkel de fiets om te gaan werken :+ ).

• vuurpaard66
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
InsidiouZ schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:57:
Bij mijn 9T heb ik last van een groene blur bij een witte achtergrond als ik niet rechtop op het scherm kijk. Is dat standaard bij amoled?

De batterij daarentegen is prima, na een dag zonder op te laden zit ik nog op 75%.
Das knap na een hele dag intensief gebruik nog ruim 75% over hebben. Wat is de rruc/instellingen van je phone. Denk dat veel tweakers deze kennis kunnen gebruiken voor langere SOT

• vuurpaard66
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
snah001 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:41:
[...]

In China, reken erop dat die hier dik (128Gb) over de €500 heen zal gaan.
Maar die 5G heb je nog zeker 2 jaar bijna niks aan omdat het dan pas een beetje dekkend is.
De proeven lopen hier in NL nog steeds dus mijn advies is: als je een 5G toestel persé wilt hebben dan wacht 2 jaar tot het topmodel dan en ga daar dan voor.
Buiten de vraag of die MI9 Pro hier überhaupt leverbaar wordt.
2 jaar is lang in smartphone wereld. Wellicht is de 9t pro allang niet meer relevant :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vuurpaard66 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:23:
[...]

2 jaar is lang in smartphone wereld. Wellicht is de 9t pro allang niet meer relevant :)
Precies, daarom nu niet druk maken over 5G.

• Tommieboy_007
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 10:37
Goede morgen,

Mijn Mi9t (MIUI Global 10.3.11) schakelt in de nacht zichzelf uit waardoor mijn wekker niet meer gaat. Op het moment dat ik mijn telefoon ontgrendel in de ochtend moet ik de pincode opnieuw invoeren. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:27
Nog altijd zeer tevreden met mijn Pro, maar 2 zaken krijg ik niet gefixed:

- Hoe kan ik zorgen dat links uit b.v. whatsapp gewoon in chrome worden geopend ipv in de standaard browser?

- Bij het aanpassen van foto's (filters enz.) blijft de originele foto ook in de galerij staan. Normaal moet er een optie zijn dat deze vervalt (je maakt m niet voor niets 'mooier') Ook deze setting kan ik niet zo snel vinden.

Suggesties? :)

• Fridge320
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Tommieboy_007 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:43:
Goede morgen,

Mijn Mi9t (MIUI Global 10.3.11) schakelt in de nacht zichzelf uit waardoor mijn wekker niet meer gaat. Op het moment dat ik mijn telefoon ontgrendel in de ochtend moet ik de pincode opnieuw invoeren. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?
Security app > batterij icoontje > in- en uitschakelen plannen
Hier iets ingesteld?

• Tommieboy_007
Fridge320 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:54:
[...]

Security app > batterij icoontje > in- en uitschakelen plannen
Hier iets ingesteld?
Nee, daar staat niets aangevinkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfade
Erik11 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:51:

- Hoe kan ik zorgen dat links uit b.v. whatsapp gewoon in chrome worden geopend ipv in de standaard browser?
apps beheren > browser > gegevens wissen. Open Chrome. Miui zal een prompt geven over standaard browser. Hier na zouden links moeten openen in Chrome.

• Erik11
Xfade schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:34:
[...]

Open Chrome. Miui zal een prompt geven over standaard browser. Hier na zouden links moeten openen in Chrome.
Werkte niet meteen, maar na verwijderen standaard waarden in browser werkt het wel.

Bedankt d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Erik11 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:51:

- Bij het aanpassen van foto's (filters enz.) blijft de originele foto ook in de galerij staan. Normaal moet er een optie zijn dat deze vervalt (je maakt m niet voor niets 'mooier') Ook deze setting kan ik niet zo snel vinden.

Suggesties? :)
Default browser:

Settings > manage apps > rechtsboven 3 bolletjes aantikken > default apps > kies browser en verander naar chrome
Edit: het was al opgelost zie ik

• Xfade
Mjah dat is eigenlijk de logische manier :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Xfade schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:45:
Mjah dat is eigenlijk de logische manier :+
Hiervoor was het altijd via cache/data delete. (y)
Ik heb m'n toestel unrooted gedebloat en de standaard browser app gewist, maar dan werkt die overlay browser niet meer tijdens games via game boost. Ik deel het even mee als sidenote.

@Erik11
Die vraag omtrent "beautify and replace original" is wel een goeie. Ik was op weekend en ik dacht net hetzelfde, maar te weinig bezig met foto's om daar in te diggen.

Ik ben er wel zeker van dat er betalende gallerij apps bestaan met minstens dezelfde of meer instellingen en opties.

• Erik11
Spacewide schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:59:
[...]

Hiervoor was het altijd via cache/data delete. (y)
Ik heb m'n toestel unrooted gedebloat en de standaard browser app gewist, maar dan werkt die overlay browser niet meer tijdens games via game boost. Ik deel het even mee als sidenote.

@Erik11
Die vraag omtrent "beautify and replace original" is wel een goeie. Ik was op weekend en ik dacht net hetzelfde, maar te weinig bezig met foto's om daar in te diggen.

Ik ben er wel zeker van dat er betalende gallerij apps bestaan met minstens dezelfde of meer instellingen en opties.
Komende van android one met alleen google foto's vind ik 2 gallerijen al meer dan genoeg ;)

• sander1986
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09 17:12
Iemand enig idee hoe ik de whatsapp web melding notificatie weg krijg uit het always on display?

Nu lijkt het de hele dag of ik een berichtje heb terwijl dit niet zo is.

Ik zie enkel een optie om alle meldingen van Whatsapp te verbergen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:04
sander1986 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:30:
Iemand enig idee hoe ik de whatsapp web melding notificatie weg krijg uit het always on display?

Nu lijkt het de hele dag of ik een berichtje heb terwijl dit niet zo is.

Ik zie enkel een optie om alle meldingen van Whatsapp te verbergen.
Instellingen >> Meldingen & statusbalk >>App-meldingen >> WhatsApp >> Andere meldingen >> Meldingen tonen op uit zetten.

• sander1986
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-09 17:12
Voxxie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:48:
[...]

Instellingen >> Meldingen & statusbalk >>App-meldingen >> WhatsApp >> Andere meldingen >> Meldingen tonen op uit zetten.
Top ga het proberen!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

RenaldoN schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 22:04:
[...]

Dat staat al allemaal aangevinkt maar Gmail bijv. Lijkt ook geen nieuwe mail te synchroniseren. Whatsapp melding komt nu wel door. Je moet blijkbaar per app aangeven dat deze mag autostarten. Zou fijn zijn als je dat in bulk kan aanzetten.
Denk niet dat je de app op autostart moet zetten, alvorens je meldingen kan krijgen. Dat moet zonder autostart ook gewoon werken, lijkt me.

Gewoon voor al je apps die belachelijke batterijbesparing uitzetten. Dat lost al heel veel problemen op.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

snah001 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:18:
[...]

Nee, heb alles behalve NFC en BT aan staan, 4 gmail acounts sync, WA, FB etc. en nog gewoon locked behalve het feit dat ik Nova Prime launcher gebruik en onnodige MI apps verwijderd heb.
's Nachts verliest ie ongeveer 1 tot 1,2 % per uur.
Hoe krijg je op een simpele manier die MI apps verwijderd ?

• hopiconjo
  • Laatst online: 14:15
daffie82 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:35:
[...]

Gebruik zoekfunctie eens, is diverse malen voorbij gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
daffie82 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:35:
[...]

Via de Xiaomi Tool

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
Nog steeds geen Android 10 update op mijn Chinese K20 Pro. Ik ga ervan uit dat ze daarmee wachten en er meteen MIUI 11 ingooien, waarvan de presentatie deze week was.

YouTube: MIUI 11 Top Features | MIUI 11 Beta First Look | MIUI 11 On Redmi K2...

Eat the bugs, live in a pod

Verwijderd

Iemand ook hetzelfde probleem dat de telefoon gewoon procenten verliest als je hem niet gebruikt bij mij draint hij de hele dag door, en iemand hier dan misschien ook oplossing voor?

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb sinds vorige week de Mi 9T en ben er super tevreden mee. Heb alleen een vraag wat betreft Ambient Display, is het mogelijk dat deze alleen aan gaat met een notificatie, in plaats van dat deze continu aan staat? Bij Motorola toestellen is dit zeer fijn.

Edit: beter verwoord.

[ Voor 15% gewijzigd door Stefan22 op 26-09-2019 17:40 ]

• Lightning89
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:36:
Iemand ook hetzelfde probleem dat de telefoon gewoon procenten verliest als je hem niet gebruikt bij mij draint hij de hele dag door, en iemand hier dan misschien ook oplossing voor?
Hier ook, kijk een paar topics terug. Factory reset helpt tijdelijk.

• HMC
Stefan22 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:58:
Heb sinds vorige week de Mi 9T en ben er super tevreden mee. Heb alleen een vraag wat betreft Always on Display, is het mogelijk dat deze alleen aan gaat met een notificatie, in plaats van dat deze continu aan staat?
_O-
Niet echt een antwoord waar iemand wat mee kan of in de goede richting gewezen wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 26-09-2019 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Ambient display, dat het scherm oplicht bij een notificatie en niet zoals iOS dat het hele scherm aan gaat. :|

Heb 't al wat beter verwoord.

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 26-09-2019 21:49 ]

• hopiconjo
HMC schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:43:
Nog steeds geen Android 10 update op mijn Chinese K20 Pro. Ik ga ervan uit dat ze daarmee wachten en er meteen MIUI 11 ingooien, waarvan de presentatie deze week was.

YouTube: MIUI 11 Top Features | MIUI 11 Beta First Look | MIUI 11 On Redmi K2...
Volgens mij miui11=android 10?. Overigens heb chinese beta van miui 11
even erop gehad maar deze versie iets teveel lag naar mijn mening. Wacht wel even rustig af

• HMC
hopiconjo schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:09:
[...]

Volgens mij miui11=android 10?. Overigens heb chinese beta van miui 11
even erop gehad maar deze versie iets teveel lag naar mijn mening. Wacht wel even rustig af
Dat was mijn verwachting ook, maandje of twee gelee. Maar toen kwam het bericht dat K20 Pro "wel even de snelste zou zijn" met Android 10, terwijl de MIUI 11 Presentatie al lang gepland was voor later, namelijk mid/eind September (even datum kwijt, eerder wel gepost hier).
Ik hoop het hele zooitje nu toch wel binnen een weekje te krijgen, zodat ik nog meer kan spammen hier hoe fantastisch het allemaal is.

Off: No worries @Stefan22 :+
Was gewoon een lollige post. :P

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:58
Lightning89 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:31:
[...]

Telefoon wou bij mij ook niet in slaapstand, daardoor liep batterij sneller leeg.
Factory reset gedaan en vervolgens geen last meer van gehad.

Verwijderd

Ja klopt alleen zou het liefst iets voor lange tijd willen.
Lightning89 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:31:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:42
Tommieboy_007 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:43:
Goede morgen,

Dit lijkt eerder op een spontane reboot, ik heb al meerdere malen zo'n reboot gehad.
Ik heb een vermoeden dat dit voorkomt wanneer ik een vpn gebruikt heb....
Gebruik jij vpn?
Ik weet niet of het alarm niet afgaat omdat de sim pin nog vrijgegeven moet worden?
Anders misschien eens tijdelijk proberen zonder sim pin of dan wel het alarm afgaat.

[ Voor 13% gewijzigd door pinojo123 op 27-09-2019 05:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Vreemd omdat deze smartphone juist wél wekkers laat afgaan als deze uitgeschakeld is. Pin ontgrendeling gebeurt gewoon na de wekker.
Hij gaat zelfs af als je batterij leeg is.
@Tommieboy_007 test nog eens, mogelijks stond de wekker gewoon verkeer ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommieboy_007
@pinojo123 en @Spacewide, bedankt voor het meedenken. Afgelopen nacht had ik de telefoon niet aan de lader gehangen maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik gebruik trouwens geen vpn. Ik zal het nog proberen met de standaard wekker app (gebruikte de versie van google) en ga kijken of de pincode eraf halen werkt. Zodra ik resultaat heb laat ik het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42
Net even wat anders, maar het viel me wel op dat het alarm van Google Clock het alarmgeluid van de Mi Clock gebruikt. Bij mij stond de ringtone voor het alarm in de Mi app ineens op silent waardoor de Google Clock geen geluid meer gaf. Bij de reguliere sound-instellingen van Android kun je de alarm-ringtone niet instellen. Dat moest dus echt via de Mi app.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvandenbu
  • Laatst online: 13-09 10:07
Ik vond de batterij ook snel leeg gaan in de nacht. zo'n 14%. Bij energieverbruik zag ik dat de Android app hem constant wakker hield. Na reset lijkt dit nu opgelost.

Patrick74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Scooper schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:11:
Net even wat anders, maar het viel me wel op dat het alarm van Google Clock het alarmgeluid van de Mi Clock gebruikt. Bij mij stond de ringtone voor het alarm in de Mi app ineens op silent waardoor de Google Clock geen geluid meer gaf. Bij de reguliere sound-instellingen van Android kun je de alarm-ringtone niet instellen. Dat moest dus echt via de Mi app.
Hier hetzelfde probleem, twee keer niet afgegaan want de ringtone stond op silent en was nergens aan te passen. De Mi apps gebruik ik niet. Wel een probleem dat ik te laat op werk was dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Android app hield hem wakker dan?
patrickvandenbu schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:48:
Ik vond de batterij ook snel leeg gaan in de nacht. zo'n 14%. Bij energieverbruik zag ik dat de Android app hem constant wakker hield. Na reset lijkt dit nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvandenbu
  • Laatst online: 13-09 10:07
Bij mij was het de app android in de lijst van energieverbruik die hem blijkbaar uren 'wakker' hield. Na de reset houd dit programma hem helemaal niet meer wakker. Ik zie nu in de geschiedenis en onderbroken balk terwijl deze eerst bijna helemaal vol was.

Patrick74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

IssY_I schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:03:
Zooooooo hé hé eindelijk, mijn phone helemaal naar wens ingesteld heeft een dag geduurd maargoed :9
Heb toch maar Nova Launcher Prime erop gedaan. Kon wel met MIUI overweg maar vindt het te simpel je kan maar weinig aanpassingen doen nu met Nova heb ik alles zelf in de hand tot de aller kleinste details dingetjes naar wens aangepast :)

Las hier laatst dat er mensen waren die last hadden van battery drain? dus maakte me wel een beetje zorgen!
Vannacht een battery drain van maar liefst 3% ging slapen vannacht om 2 uur met percentage van 70%.. werd wakker rond 10en en percentage was toen 67%. Vandaag even de boel testen met AOD, vindt dit een hele mooie feature.
Wat zijn zo voorbeelden van dingetjes die je nu aangepast hebt met de Nova Launcher Prime?
Ben aan het twijfelen om ook met deze launcher te werken, maar voor ik het aanschaf zou ik graag weten wat mensen onmisbaar vinden aan de features van deze launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:58
Tommieboy_007 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:02:
@pinojo123 en @Spacewide, bedankt voor het meedenken. Afgelopen nacht had ik de telefoon niet aan de lader gehangen maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik gebruik trouwens geen vpn. Ik zal het nog proberen met de standaard wekker app (gebruikte de versie van google) en ga kijken of de pincode eraf halen werkt. Zodra ik resultaat heb laat ik het weten!
Ik heb bij mij wel dat elke keer als ik reboot, ik de wekker even uit en dan weer aan moet vinken. Doe ik dat niet dan gaat de wekker niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

HMC schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:17:
Ik kan in ieder geval wel stellen dat ik op mijn K20 Pro alle apps die ik er met ADB had afgegooid weer terugkrijg (in vol ornaat) na een OTA update.
Vooral de Mi apps, uiteraard.
Het "leuke" is wel dat ze dan nu vervolgens wel gewoon in de "app management" als "uninstall" voorradig zijn. Dat was voor de ADB-sessies niet het geval.

Sorry I3art, met de dingen over calendar/widget/Nova kan ik je niet helpen. Gebruik dat allemaal niet. Dat soort zooi gaat er hier juist altijd af. Noem me maar oubollig, en ik vind MIUI standaard launcher heerlijk. :+

Edit: Camera van de K20 Pro is prima d:)b
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Knappe foto's!
Hoe heb je die genomen? In de 48 MP mode? Of in de gewone foto modus met de 2x optical zoom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC
@daffie82 Beide gewoon standaard camera mode, standaard camera app.
Ik geef de phone een seconde of twee om zichzelf scherp te stellen. Doet 'ie prima.
Geef niet veel om Google Cam app, of zo.

Edit: Sorry @daffie82 Vergetn te vermelden:
Die zijn niet met 2x zoom genomen.

Daar kan je zeker leuke dingen mee doen, maar vaak werkt de normale modus beter...in mijn geval

[ Voor 31% gewijzigd door HMC op 27-09-2019 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:42
hoi,

ik ben geinterreseerd in de mi 9t pro, maar wat ik mij afvraag, hoe zit het met updates op dit toestel? mijn huidige samsung krijgt maandelijks zijn security patches, wat is jullie ervaring bij dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
golden1988 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 22:07:
hoi,

ik ben geinterreseerd in de mi 9t pro, maar wat ik mij afvraag, hoe zit het met updates op dit toestel? mijn huidige samsung krijgt maandelijks zijn security patches, wat is jullie ervaring bij dit toestel?
De 9t pro is nog niet zo lang uit, maar zover hebben we meteen de security update binnen gekregen.

Misschien wishful thinking, maar die van september zou in de komende Android 10 update gepusht kunnen worden. Begin oktober?

Maandelijks een patch hoeft nu ook weer niet o<:)

• 13art
Vannacht m'n eerste grote plotselinge drain gehad (40% er af in 8 uur). Ergens vannacht is iets blijven hangen maar wat is onduidelijk. Bij de batterij statestieken zag je eerst een nette niet te stijl aflopende lijn en plotseling midden in de nacht ging de lijn stijl naar beneden. Vreemde is dat niet geregistreerd is dat de telefoon wakker werd gehouden.

Nou ja, nu maar een reboot gedaan (liep de telefoon ook eerst in vast) even weer opladen en eens zien wat er dan gebeurd.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 17:10
Ik heb geen idee óf het hiermee wel te zien is, maar deze app houd ook bij wat en hoeveel accu je verbruikt:

https://play.google.com/s...com.digibites.accubattery

• Lightning89
l3art schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 06:36:
Vannacht m'n eerste grote plotselinge drain gehad (40% er af in 8 uur). Ergens vannacht is iets blijven hangen maar wat is onduidelijk. Bij de batterij statestieken zag je eerst een nette niet te stijl aflopende lijn en plotseling midden in de nacht ging de lijn stijl naar beneden. Vreemde is dat niet geregistreerd is dat de telefoon wakker werd gehouden.

Nou ja, nu maar een reboot gedaan (liep de telefoon ook eerst in vast) even weer opladen en eens zien wat er dan gebeurd.
Ik kreeg via OTA een update naar 10.3.15 (ik heb de global, weliswaar bij Belsimpel gekocht dus vreemd genoeg geen EU?). sinds de update lijkt de drain te zijn afgenomen (bevindingen na 24uur). Op welke versie zit jij?

• 13art
Lightning89 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:31:
[...]

Ik kreeg via OTA een update naar 10.3.15 (ik heb de global, weliswaar bij Belsimpel gekocht dus vreemd genoeg geen EU?). sinds de update lijkt de drain te zijn afgenomen (bevindingen na 24uur). Op welke versie zit jij?
De rom van xiaomi.eu. Normaal geen last van een drain maar vannacht opeens wel. Maar goed nu na een reboot alweer opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hopiconjo
[...]

Is niet vreemd. Vooralsnog heb je de chinese,russische, indiase, global en EEU. die laatste 2 worden in Europa geleverd; echter is geen peil te trekken welke van die 2 je uiteindelijk op je phone krijgt. Xiaomi.eu is geen officiele release van xiaomi en die moet je er zelf op zetten en komt dus nooit erop als je hem uit de winkel koopt

• Fonsz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-08 08:12
[...]

Ik heb zojuist ook de update geïnstalleerd op mijn Mi 9T. Opvallend vind ik wel dat deze update de android beveiligingspatch van 1 augustus 2019 installeert. Mijn dochter had vandaag ook een update op haar Pocophone F1, hier werd echter de beveiligingspatch van 1 september 2019 geïnstalleerd. Kennelijk loopt de Mi 9T een maand achter?

• Madsky
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23-08-2023
Hai, sinds kort een mit9 pro in de handen. Leuk speeltje, nog hier en daar wat mee aan het kloten uiteraard.... Maar nu even een vraagje voor de mensen die toevallig (hopelijk) een smartwatch hebben en dan ook nog eens toevallig een Fitbit versa... Hebben jullie last van notificaties die niet doorkomen? Ik snap die logica echt niet van de telefoon, heb alles al aangevinkt en toen kwam het wonderbaarlijk door. En na een tijdje stopt het ineens uit het niets terwijl ik niks aanzet oid. Nou weet ik dat versa deze telefoon niet ondersteund, maar het kan wel werken... Weet iemand misschien hoe dat op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Madsky schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:47:
Hai, sinds kort een mit9 pro in de handen. Leuk speeltje, nog hier en daar wat mee aan het kloten uiteraard.... Maar nu even een vraagje voor de mensen die toevallig (hopelijk) een smartwatch hebben en dan ook nog eens toevallig een Fitbit versa... Hebben jullie last van notificaties die niet doorkomen? Ik snap die logica echt niet van de telefoon, heb alles al aangevinkt en toen kwam het wonderbaarlijk door. En na een tijdje stopt het ineens uit het niets terwijl ik niks aanzet oid. Nou weet ik dat versa deze telefoon niet ondersteund, maar het kan wel werken... Weet iemand misschien hoe dat op te lossen is?
Ik gok dat de fitbit app wordt afgesloten door miui (batterij optimalisatie. Zet dit uit bij app informatie en ergens onder instellingen (ik dacht privacy, speciale app toegang). En zet automatisch starten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madsky
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23-08-2023
l3art schreef op zondag 29 september 2019 @ 07:44:
[...]

Ik gok dat de fitbit app wordt afgesloten door miui (batterij optimalisatie. Zet dit uit bij app informatie en ergens onder instellingen (ik dacht privacy, speciale app toegang). En zet automatisch starten aan.
Check, nou stond dat al uit.. alleen stond auto start ineens niet meer aan. Telefoon opnieuw opgestart en het werkt weer! Kijken voor hoelang weer :')
Heb het idee dat ie om de zoveel tijd reset ofzo? Kan dat te maken hebben met het 'niet storen'?
We gaan het meemaken! Thanx iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Madsky schreef op zondag 29 september 2019 @ 08:39:
[...]

Check, nou stond dat al uit.. alleen stond auto start ineens niet meer aan. Telefoon opnieuw opgestart en het werkt weer! Kijken voor hoelang weer :')
Heb het idee dat ie om de zoveel tijd reset ofzo? Kan dat te maken hebben met het 'niet storen'?
We gaan het meemaken! Thanx iig!
Nee dat zou in principe aan moeten blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Iemand hier die nog een goede backup tool weet die van alles een back-up maakt ?

Mijn 9t is nu al 5 weken weg voor garantie (Belsimpel) nadat deze spontaan een reboot deed en alles verwijderde. Ik heb nu via via een andere 9t in gebruik maar zou het liefst een totale kopie omzetten net zoals je bijv. Via iTunes kan doen. De Google back-up functie doet dit maar halfhalf en moet je de foto's en andere data zelf nog gaan kopieeren. Ook ben je dan instellingen van apps kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:14
daffie82 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:07:
[...]

Wat zijn zo voorbeelden van dingetjes die je nu aangepast hebt met de Nova Launcher Prime?
Ben aan het twijfelen om ook met deze launcher te werken, maar voor ik het aanschaf zou ik graag weten wat mensen onmisbaar vinden aan de features van deze launcher.
Werkelijk alles maar dan ook echt alles kan je aanpassen echt teveel om op te noemen, probeer eens de gratis versie die zit ook bomvol met features, Prime heeft nog wat leuke exra's zoals de pull down notificatiebalk feature dus je kan hiermee de notificatiebalk omlaag trekken halverwege het scherm en nog wat leuke extra's. Ik zou niet meer zonder kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
IssY_I schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:24:
[...]

Werkelijk alles maar dan ook echt alles kan je aanpassen echt teveel om op te noemen, probeer eens de gratis versie die zit ook bomvol met features, Prime heeft nog wat leuke exra's zoals de pull down notificatiebalk feature dus je kan hiermee de notificatiebalk omlaag trekken halverwege het scherm en nog wat leuke extra's. Ik zou niet meer zonder kunnen
Dat kan in MIUI ook gewoon. Overal op het scherm kan je de notificatiebalk naar beneden trekken. Echter als je de "extended" noticatiebalk naar beneden wilt trekken (met twee vingers dus) zul je wel helemaal bovenin moeten beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
HMC schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:53:
[...]

Dat kan in MIUI ook gewoon. Overal op het scherm kan je de notificatiebalk naar beneden trekken. Echter als je de "extended" noticatiebalk naar beneden wilt trekken (met twee vingers dus) zul je wel helemaal bovenin moeten beginnen.
Dat is één van de dingen maar nova heeft veel uitgebreidere gestures die je kan koppelen aan acties of aan apps, flink aantal mogelijkheden voor het customizen van je startscherm, dock, app drawer, mappen en nog meer.

Maar of iemand dit prettig vindt hangt natuurlijk allemaal af van persoonlijke voorkeur en wat iemand gewend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:52
Jaren lang nova launcher prime gebruikt. Super tevreden. Maar met de MiUI is dit echt overbodig geworden. Alles is ook te vinden in de MiUI. Ook de notificatiebalk naar beneden trekken zoals je noemt. Dus ik gebruik sinds mi 9t pro die launcher ook niet meer. Dit scheelt ook resources en accu als je nova launcher laat liggen.

Er mis 1 ding, app drawer maar dat komt binnen kort aan met update voor MiUI.
IssY_I schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:24:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC
Ik heb sinds ik MIUI gebruik niet eens meer echt de nood voor een app drawer. Alles wat ik vaak gebruik staat onderaan of op home page (niet veel) en alles wat ik soms gebruik op een pagina naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben hier voor het eerst. Maar ik heb een klein vraagje over de redmi k20 pro, werkt deze met de Youfone provider? En zitten de "ads'' alleen op de MI apps?

Alvast bedankt,
Flagship

pssst, Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 29-09-2019 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:52
Ik mis het ook niet meer, ik gebruik nu gewoon de search of alles ligt bij de hand. Maar ik gaf het aan voor de Nova launcher twijfelaars. Het is in begin even wennen als je altijd android met app launcher hebt gebruikt. Maar dat wordt dus ook opgelost in de aankomend update.

[ Voor 11% gewijzigd door heval op 29-09-2019 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd487
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-02-2021
Ik ben op dit moment in China en heb daar deze telefoon aangeschaft. Het lukt me alleen niet om Google Play Store te installeren. Ik heb de Google Installer gedownload (https://www.techbout.com/install-google-play-store-on-xiaomi-phones-20192/ en de installatie van Services Framework en Account Management gaat volgens mij goed. Bij de installatie van Google Play Service krijg ik echter de melding 'Cannot downgrade' en de resterende onderdelen worden verolgens niet geinstalleerd.

Hebben jullie suggesties hoe dit op te lossen? Ik zag op reddit dat er meerdere mensen met dit probleem waren maar die site kan ik nu niet openen (VPN's zijn momenteel niet al te stabiel in China).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Op het ambient display komt de batterij indicator met het percentage erbij te staan. Is dit te wijzigen? Zou het liefst helemaal niets van de batterij op het ambient display zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:20:
Hallo, ben hier voor het eerst. Maar ik heb een klein vraagje over de redmi k20 pro, werkt deze met de Youfone provider? En zitten de "ads'' alleen op de MI apps?

Alvast bedankt,
Flagship
Welkom op GoT. Over ads is al veel gesproken dus hiervoor kan je de zoekfunctie gebruiken.
De k20 pro mist band 20, een band gebruikt door KPN en dus Youfone. Het toestel wekt gewoon maar 4G ontvangst zal een issue kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
l3art schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:00:
[...]

Welkom op GoT. Over ads is al veel gesproken dus hiervoor kan je de zoekfunctie gebruiken.
De k20 pro mist band 20, een band gebruikt door KPN en dus Youfone. Het toestel wekt gewoon maar 4G ontvangst zal een issue kunnen zijn.
Even een misverstand rechtzetten: Ontvangst buiten is over het algemeen goed, ontvangst in de woning kan een probleem zijn op 4G, maar niet op 3G.

Edit: Dat komt door de gebruikte banden, die liggen vrij hoog en die banden komen minder snel in de woningen dan de lager gelegen banden zoals 800MHz.
Doordat het hier om een nieuw lid gaat, is het goed om aan te geven hoe en waarom het zo is ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Kiswum op 29-09-2019 15:28 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt l3art en Kiswum! Dus hij zal minder goed werken dan op mijn huidige telefoon Huawei p9 lite. Maar niet drastisch verminderen, weten jullie misschien welke providers het beste zijn? Dan kan ik mijn volgende abonnement er misschien op baseren als het erg slecht is. Ik ga denk ik de k20 pro (China rom) op Ali kopen. Ik denk dat het wel slim is omdat het wat goedkoper is, knip, dit is niet legaal Zijn er misschien nog andere dingen om op te letten?

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 29-09-2019 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:31
RenaldoN schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:20:
Iemand hier die nog een goede backup tool weet die van alles een back-up maakt ?

Mijn 9t is nu al 5 weken weg voor garantie (Belsimpel) nadat deze spontaan een reboot deed en alles verwijderde. Ik heb nu via via een andere 9t in gebruik maar zou het liefst een totale kopie omzetten net zoals je bijv. Via iTunes kan doen. De Google back-up functie doet dit maar halfhalf en moet je de foto's en andere data zelf nog gaan kopieeren. Ook ben je dan instellingen van apps kwijt.
Titanium backup kan een backup van alle apps en ook de instellingen ervan maken.

Of als je een custom recovery hebt dan kan je een twrp backup doen. Dit maakt een backup van alles inclusief het systeem.

[ Voor 9% gewijzigd door Cowboy_Henk op 29-09-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Cowboy_Henk schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:09:
[...]

Titanium backup kan een backup van alle apps en ook de instellingen ervan maken.

Of als je een custom recovery hebt dan kan je een twrp backup doen. Dit maakt een backup van alles inclusief het systeem.
Thnx maar Titanium backup werkt toch alleen met Root toegang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die android bij energieverbruik die blijft maar wakker gaat 1 acculading goed na de reset en daarna begint hij weer te slurpen. Niemand hier nog een goede oplossing voor nu? ook echt alles geprobeerd.
Pagina: 1 ... 20 ... 53 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor rooten en custom roms van de 9T/K20 [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20] Rooten & Custom roms
Voor rooten en custom roms van de 9T Pro / K20 Pro: [Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro] Rooten & Custom roms