Oh, slechts op 1 plek verwijderd, ik ga deze nog aanpassen. Het zit er helaas niet op.
De led is overigens wel zichtbaar, maar ik merk nog niet wanneer deze zichtbaar is. Dat ga ik ook nog aanpassen in de preview.
Update:
PaT schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:11:
@
Kiswum die gebruikerservaringen kunnen we hier wel leveren. Als jij aangeeft welke benchmarks en/of testen je draait met de pro, zullen er hier wel mensen zijn die diezelfde testen met de non pro of met de Mi9 willen draaien.
Ik ga graag in op je verzoek en ik ben benieuwd of de community mij kan helpen.
Normaal gesproken voer ik benchmarks uit op een telefoon de eigenlijk zo goed als kaal is en geen last heeft van apps die op de achtergrond werken (zoals binnenkomende gesprekken, whatsappberichten, social media, mail, etc).
Normaal gesproken kan ik dus alleen vertrouwen op benchmarkcijfers onder mijn eigen condities. Dus hier een kijkje in mijn eigen keuken.
Doe het volgende:
Doe een factory reset of zorg ervoor dat alle apps op de actergrond uit staan (synchronisatie uitschakelen voor alle apps, zodat die de benchmarks niet kunnen storen).
1: Download een of meerdere benchmark tools (hoe meer kandidaten ik heb, des te betrouwbaarder het gemiddelde zal zijn):
GFX OpenGL
- Manhatten
- 1080p Manhatten Offscreen
- T-Rex
- 1080p T-Rex Offscreen
3D Mark
- Sling Shot Extreme Open GL ES 3.1
- Sling Shot Extreme Ultimate Open GL ES 3.1
- Sling Shot Vulkan
PC Mark
- Work 2.0 Performance
Vellamo
- Metal
- Multicore
Geekbench 4
- CPU Benchmark
2. Start de benchmarks op om de extra data te downloaden.
3. Start een willekeurige benchmark op en verwijder de overige openstaande apps uit het geheugen om ervoor te zorgen dat het geheugen zo veel mogelijk wordt gebruikt voor je benchmark.
4. Doe elke benchmark 7x en stuur die naar mij door (ik haal daarbij de hoogste en laagste score weg en gebruik het gemiddelde van 5 runs). Bij het draaien van een benchmark, kun je het beste gebruik maken van screenshots, zodat je de gegevens niet hoeft op te schrijven. Waarom 7x draaien? Je zal merken dat de score veel kan verschillen onderling, vooral als je benchmarks laat draaien, terwijl je telefoon warm is, zal ervoor zorgen dat de benchmarkscores steeds slechter worden. Houd dus ongeveer 3-5 minuten rust, tussen elke run.
Je mag de scores via een PM naar mij doorsturen. Alvast bedankt en succes, dit is slechts een klein gedeelte van mijn review en mede daardoor kan ik een nieuwe telefoon pas na 3-4 dagen in gebruik nemen als dagelijkse smartphone
[
Voor 74% gewijzigd door
Kiswum op 22-08-2019 14:22
. Reden: Benchmarks toevoegen. ]