Hier komen foto’s gewoon in mijn galerij te staan. Maar er blijft er ook een versie in je whatsapp applicatie staan.Maart1992 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 08:15:
Goedemorgen,
Ik heb een vraagje, ik weet niet helemaal zeker of het hier thuis hoort maar ik wilde geen nieuw topic openen voor deze vraag.
Maar mijn vraag is waar slaat Whatsapp de toegestuurde foto's, documenten, audio bestanden en andere onderdelen op? Whatsapp heeft ongeveer 2.5 gig aan opslag in gebruik op mijn telefoon en ik wilde dit wat opschonen maar ik kon alleen de optie vinden om alles te verwijderen maar ik wil handmatig aan kunne vinken welke foto ik wel en welke ik niet weg wil gooien.
Op android sloeg whatsapp de foto's altijd op in je foto galerij maar dat is op iOS niet het geval, vandaar de vraag.
Alvast bedankt :-)
Ik ruim regelmatig op op de volgende manier, in settings in de WhatsApp applicatie - data and storage usage - storage usage. Daar zie je per contact hoeveel ruimte hij of zij benut. Klik op de gebruiker die waarvan je de data wilt opschonen, manage en kies wat je verwijderen wil.