Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste
Acties:

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:14
Gisteren mijn Apple iPhone X geildate iOS 13.6, maar nu lijkt hij opeens het opslaan van foto's automatisch in *.heic gezet te hebben. Ik weet hoe je het uit kan zetten, maar meer mensen hier last van?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19:37

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Jumpman schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 09:53:
Gisteren mijn Apple iPhone X geildate iOS 13.6, maar nu lijkt hij opeens het opslaan van foto's automatisch in *.heic gezet te hebben. Ik weet hoe je het uit kan zetten, maar meer mensen hier last van?
Instellingen > camera > structuren
Hier kan je een keuze maken.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:14
WishmasterNL schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 10:16:
[...]

Instellingen > camera > structuren
Hier kan je een keuze maken.
Bedankt, dat wist ik. Ik vraag mij af hoe het komt, dat het opeens aanstaat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• FabianGTI
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 22:45
Ik heb sinds begin deze week een update geïnstalleerd op m'n Iphone XR (13.6) maar wat een drama ;(

Batterij is snel leeg, telefoon is een stuk trager en duurt soms gewoon een paar seconden voordat het scherm überhaupt aangaat
Meer mensen die hier last van hebben en eventueel een oplossing hebben?

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 06:43

Mrjraider

De mannelijke zuster

FabianGTI schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:58:
Ik heb sinds begin deze week een update geïnstalleerd op m'n Iphone XR (13.6) maar wat een drama ;(

Batterij is snel leeg, telefoon is een stuk trager en duurt soms gewoon een paar seconden voordat het scherm überhaupt aangaat
Meer mensen die hier last van hebben en eventueel een oplossing hebben?
Ik heb de opvolger van de XR. De 11. Maar deze problemen ervaar ik niet? Ik vind alleen dat het scherm soms onnodig fel of juist donker wordt maar verder juist positief over deze update.
Rebooten, bij Android roepen we altijd om de cache te legen maar hoe dat bij iOS werkt.... geen idee :+

At the end of the line a survivor will be born

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 04:00
Mrjraider schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 18:24:
[...]

Ik heb de opvolger van de XR. De 11. Maar deze problemen ervaar ik niet? Ik vind alleen dat het scherm soms onnodig fel of juist donker wordt maar verder juist positief over deze update.
Rebooten, bij Android roepen we altijd om de cache te legen maar hoe dat bij iOS werkt.... geen idee :+
Cache doet iPhone automatisch als er ruimte nodig is, je kan de cache van de browsers in de browsers zelf verwijderen en in instellingen, safari, wis alle geschiedenis en web....

En je kan naar instellingen, algemeen, stel opnieuw in, en daar een keuze maken.

[Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 12-08-2020 18:47]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• NielsTn
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 00:22
Ios 13.6.1 nu te downloaden.... (en ook iPad OS 13.6.1)

iOS 13.6.1 bevat probleemoplossingen voor je iPhone.
Oplossing voor een probleem waarbij overbodige systeembestanden mogelijk niet automatisch werden verwijderd bij te weinig vrije opslagruimte
Oplossing voor een probleem in het thermisch beheer waardoor op sommige beeldschermen een groene waas te zien was
Oplossing voor een probleem waarbij blootstellingsmeldingen voor sommige gebruikers mogelijk werden uitgeschakeld
Sommige functies zijn mogelijk niet in alle regio's of op alle Apple apparaten beschikbaar. Informatie over de beveiligingsaspecten van Apple software-updates vind je op deze pagina: https://support.apple.com/kb/HT201222

[Voor 92% gewijzigd door NielsTn op 13-08-2020 00:00]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Vroeger kon je in Safari de refreshknop ingedrukt houden en dan kiezen om te herladen zonder materiaalblokkering. Was handig bij false positives. Dat werkt nu niet meer, weet iemand hoe dat nu wel kan als dat uberhaupt nog kan?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:47
WhatsappHack schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 13:10:
Vroeger kon je in Safari de refreshknop ingedrukt houden en dan kiezen om te herladen zonder materiaalblokkering. Was handig bij false positives. Dat werkt nu niet meer, weet iemand hoe dat nu wel kan als dat uberhaupt nog kan?
Links op de aA klikken. Daar staat het nu

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

alexhooven schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:22:
[...]

Links op de aA klikken. Daar staat het nu
Ah, daar had ik hem niet verwacht eigenlijk hehe. Thanks!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Comp-Freak
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 26-09 17:46
Nou, dit was wel een lekker stukje iOS 8)7 . Liep al een maand tegen het probleem aan dat de iCloud backup faalde doordat er te weinig ruimte zou zijn. Uiteraard was er meer dan voldoende ruimte vrij, de telefoon gaf aan dat de backup 2 GB zou innemen, terwijl er nog 3.5 GB vrij was in iCloud.

Uitgangspunt: iPhone SE (2016) met 32 GB, gratis iCloud 5 GB, foto's niet automatisch in iCloud en een bult onnodig spul ook uitgezet voor de backup. Ook "Bestanden" zijn uitgevinkt voor de backup.

Uiteindelijk hele backup maar uitgezet en verwijderd, 5 GB van 5 GB beschikbaar in iCloud. Update van iOS 13.6 naar 13.6.1 uitgevoerd en backup weer aangezet. Nu was de voorspelde grootte van de backup opeens nog maar 1.6 GB, maar nog steeds de foutmelding dat er te weinig ruimte was.

Oorzaak gevonden door nog eens naar iPhone-opslag te kijken (categorie "Op mijn iPhone"): er stond nog voor ~4 GB aan bestanden in de downloads. Deze worden blijkbaar niet expliciet meegeteld, maar wel meegenomen in de backup. Ook staat Safari niet in het lijstje met apps die gebackupt worden. Na deze bestanden handmatig verwijderd te hebben werkte alles weer als vanouds.

Ik kon zo snel alleen dit topic vinden wat er op leek, maar hier moeten toch meer mensen last van hebben zou ik zeggen.

• S023
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
@Jeroen O
Zoals beloofd hierbij de screenshots van een familielid

(2e hands Iphone 5s waarbij het mogelijk is om per app aan te geven of deze interverbinding mag hebben) Waarschijnlijk is het een toestel uit het buitenland. Wifi wordt ook consequent WLAN genoemd. Heb wel via itunes alles in dfu mode hersteld.

Plaatje 1: instellingen - wifi
Plaatje 2: installingen - wifi - Apps die ... - youtube

Ik wil dit ook 😜

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 22-09 07:02
@S023

Heel bijzonder dit. Ik heb dit nog nooit gezien op geen enkel iOS device en met welke iOS versie dan ook.

Ik zou bijna zeggen dat het een namaak iPhone is met een iOS skin op Android, maar die kun je natuurlijk niet via iTunes in DFU mode herstellen.

Dat laatste verwijderd als het goed is ook een eventuele jailbreak.

Als ik zoek op WAPI dan lijkt dat iets te zijn voor de Chinese markt. Mogelijk is dit dan ook een speciale iPhone voor de Chinese markt.

Het modelnummer zou daar enig uitsluitsel over kunnen geven. Dit modelnummer kun je vinden aan de achterkant van de iPhone of in het instellingen menu bij algemeen / info.

Op deze website staat een overzicht met modelnummers en de markt waar deze voor bedoeld zijn:
https://everyi.com/by-yea...els-released-in-2013.html

Laat me even weten wat de uitkomst is, want ik ben nu ook wel nieuwsgierig :P

[Voor 8% gewijzigd door Jeroen O op 19-08-2020 22:51]

• S023
  • Niet online
@Jeroen O
Ik ben al weer vertrokken, over een maand kom ik er weer op terug 😄

• S023
  • Niet online
Blijkbaar komt dat toestel dan uit China, goed om te weten!

Maar dit is een functionaliteit die blijkbaar bestaat en heel bewust in alle andere regio’s uit IOS wordt gesloopt? Dat is natuurlijk heel jammer, want ik zou het heel graag ook willen hebben.

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 06:43

Mrjraider

De mannelijke zuster

Ik ervaar de laatste paar dagen niet zo zeer een batterij drain maar wel een toestel dat met simpel gebruik; bijvoorbeeld internetten via Safari erg (onnodig in mijn optiek) warm wordt.. ik draai 13.6.1 op een iPhone 11. Iemand die dit ook ervaart?

At the end of the line a survivor will be born

• foxkuil
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 25-09 07:32
Vraag:
Gisteren een linksys router (Velop) setje geïnstalleerd en nu heeft de Xr van mijn dochter mega veel last van WiFi drops. De ios versie is 13.6.1. Mijn vrouw heeft een xs met versie 13.6 en geen problemen. De oude ipad met ios 10 ook niet.

Iemand enig idee of tips? Ikzelf ervaar 0 problemen met oa. Chromecast en wat Android cliënts.

"It's not whether you get knocked down; it's whether you get up."

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 26-09 13:34
Mijn batterij laad erg langzaam op, ook word het oplaad kabeltje soms niet gelijk herkent. Weet iemand een oplossing voor?

• gelukkie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22:11
Mrjraider schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:30:
Ik ervaar de laatste paar dagen niet zo zeer een batterij drain maar wel een toestel dat met simpel gebruik; bijvoorbeeld internetten via Safari erg (onnodig in mijn optiek) warm wordt.. ik draai 13.6.1 op een iPhone 11. Iemand die dit ook ervaart?
Hier juist bij de 11 niet die problemen maar bij 2x de 7 wel... Allebei op ander account. Met ververs op de achtergrond uit iets minder, maar niet weg.

• Technonoob123
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 01:26
Jumpman schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 09:53:
Is er een reden om .heic niet te willen? Niet compatibel met wat dan ook?

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:59
heppe01 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 01:42:
Mijn batterij laad erg langzaam op, ook word het oplaad kabeltje soms niet gelijk herkent. Weet iemand een oplossing voor?
Meerdere:
- of je hebt geen MFI-kabel
- of er zit stof in de lightning connector

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23:02
Volgens mij zit sinds ios13 dat geoptimaliseerd laden geïmplementeerd. Echter, het heeft het nog nooit gedaan... het staat dus al bijna 1 jaar dan aan, en altijd als ik kijk naar de oplaadcurve dan zie ik nooit dat hij tot 80% is opgeladen en later door laad. Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren. Want mijn 7+ is in principe als die om 22:00 in de lader gaat om 00:30 vol. En hij gaat pas 5:30 uit de lader

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
@heppe01 En als je dan het stof eruit wilt halen, doe dat dan met een kunststof of houten prikkertje. Geen metalen draad of naald. ;-)

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
drusloos schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:54:
Volgens mij zit sinds ios13 dat geoptimaliseerd laden geïmplementeerd. Echter, het heeft het nog nooit gedaan... het staat dus al bijna 1 jaar dan aan, en altijd als ik kijk naar de oplaadcurve dan zie ik nooit dat hij tot 80% is opgeladen en later door laad. Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren. Want mijn 7+ is in principe als die om 22:00 in de lader gaat om 00:30 vol. En hij gaat pas 5:30 uit de lader
Tientallen keren gecontroleerd, nooit gewerkt. Heel vreemd 8)7

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Vreemd, hier werkt het wel. Hij doet dat niet elke nacht dat ie op de oplader ligt, maar dan heb ik hem toch nog even vd (draadloze) oplader gehaald en dus ik denk dat het systeem nog lerende is.

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 26-09 10:07

amphora

Online creatie

Technonoob123 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:21:
[...]

Is er een reden om .heic niet te willen? Niet compatibel met wat dan ook?
Niet apple gebruikers kunnen mogelijk heic bestanden niet openen. Dus als je foto's gaat delen wellicht eerst omzetten naar jpg.

kruijk.nl fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230
nickdekruijk.nl Webdesign/dev, MacBook Pro 15" Retina

• dbz1985
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 25-09 21:45
Heb ios 13.6 2 dagen geleden geïnstalleerd en heb nu al in 5 minuten tijd 9 meldingen gehad dat batterij nog maar 20% is. Heeft iemand anders dit ook?

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 22-09 07:02
Nee, want versie 13.6.2 bestaat niet.

Onder versie 13.6.1 geen problemen hier. In denk dat je deze versie bedoelt.

[Voor 23% gewijzigd door Jeroen O op 27-08-2020 18:20. Reden: Niet goed gelezen]

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:12
Jeroen O schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:59:
Nee, want versie 13.6.2 bestaat niet.

Onder versie 13.6.1 geen problemen hier. In denk dat je deze versie bedoelt.
Er staat een spatie tussen 6 en 2... :)

• quovadis25
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22:44
amphora schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:30:
[...]

Niet apple gebruikers kunnen mogelijk heic bestanden niet openen. Dus als je foto's gaat delen wellicht eerst omzetten naar jpg.
als je foto's rechtstreeks deelt via mail of op sociale media plaatst dan converteert de iPhone meteen de foto naar een jpg of ander bruikbaar formaat

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 04:00
dbz1985 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:51:
Heb ios 13.6 2 dagen geleden geïnstalleerd en heb nu al in 5 minuten tijd 9 meldingen gehad dat batterij nog maar 20% is. Heeft iemand anders dit ook?
Kreeg je niet 13.6.1 aangeboden? Misschien fixt dat het

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• dbz1985
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 25-09 21:45
Mel33 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:17:
[...]

Kreeg je niet 13.6.1 aangeboden? Misschien fixt dat het
Foutje van mij, dat is degene die ik heb op mijn iphone 11 pro...heb de telefoon nu opgeladen en kijken of ie dat morgen weer doet.
Anders maar wachten op ios 13.7 of ios 14.

• mpveen
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:36
Hi,

Ik heb een oude iPhone 6s totaal gereset (iOS 13.6.1) en ik merk dat als ik de volkskrant app gebruik de batterij in 15m leeg is (ook wordt de 6s heel heet). Deze telefoon had vroeger ook al het probleem dat de batterij snel leeg was (battery health is 91%). Andere apps werken normaal (met uitzondering van Chrome, ook daar gaat de batterij snel leeg).

Iemand nog suggesties of kan ik hem afschrijven...

Ik gebruik nu nog steeds een 5s en daar heb ik met geen enkele app batterij problemen (gaat ruim een dag mee)

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:12
mpveen schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:22:
Hi,

Ik heb een oude iPhone 6s totaal gereset (iOS 13.6.1) en ik merk dat als ik de volkskrant app gebruik de batterij in 15m leeg is (ook wordt de 6s heel heet). Deze telefoon had vroeger ook al het probleem dat de batterij snel leeg was (battery health is 91%). Andere apps werken normaal (met uitzondering van Chrome, ook daar gaat de batterij snel leeg).

Iemand nog suggesties of kan ik hem afschrijven...

Ik gebruik nu nog steeds een 5s en daar heb ik met geen enkele app batterij problemen (gaat ruim een dag mee)
Kijk even hier: https://support.apple.com...s-no-power-issues-program

• mpveen
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:36
Gecheckt, de iPhone is van 2017, dus daar kan ik niet veel mee. iig bedankt voor de reactie. Blijf het raar vinden dat alleen de Volkskrant and chrome app de batterij leeg zuigen.

• Technonoob123
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 01:26
mpveen schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:55:
Gecheckt, de iPhone is van 2017, dus daar kan ik niet veel mee. iig bedankt voor de reactie. Blijf het raar vinden dat alleen de Volkskrant and chrome app de batterij leeg zuigen.
Denk dat als je Geniusbar zou benaderen ze als 1e zullen vragen om een reset en eventueel herinstallatie van de 13.6.1. Misschien dat er iets is achtergebleven die je accu leegtrekt icm Volkskrant app.

• Shizzel
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 05:54
Grappig heb ik ook gehad. Ios 13 betas deden het wel op een xs en rtm (was een clean reinstall na de betas) en latere updates niet. Is ergens dit jaar geloof ik na een willekeurige update spontaan weer gaan werken. Indien nodig probeer een reinstall zou ik zeggen. De 8 van mn vrouw deed het wel op rtm en verder

• drusloos
Shizzel schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 02:36:
[...]

Grappig heb ik ook gehad. Ios 13 betas deden het wel op een xs en rtm (was een clean reinstall na de betas) en latere updates niet. Is ergens dit jaar geloof ik na een willekeurige update spontaan weer gaan werken. Indien nodig probeer een reinstall zou ik zeggen. De 8 van mn vrouw deed het wel op rtm en verder
Ik heb voor mijn 7+ die optie opgegeven. Eind van het jaar mag een nieuwe iPhone laten zien hoe het wel moet!

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 25-09 14:29
Na het updaten naar 13.6.1 heb ik regelmatig dat als ik gebeld wordt en ik wil opnemen dat ik opneem maar de teller op 0 blijft staan zeg maar. Of dat ik zelf opneem maar dat de bellende partij toch naar voicemail gestuurd wordt. M'n tante heeft precies hetzelfde na de update. Mensen hier ook bekend hiermee?

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 25-09 10:29

Splinter Cell

AMD HD7850

iOS/iPadOS 13.7 komt vanavond uit.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:47
13.7 is zojuist uit.

iOS 13.7 bevat als belangrijkste vernieuwing de ondersteuning voor COVID-19 blootstellingsmeldingen, zonder dat je daarvoor een app nodig hebt. De update is bedoeld voor iedereen met een geschikte iPhone. Volgens Apple kun je met iOS 13.7 goedkeuring geven voor COVID-19 blootstellingsmeldingen, zonder dat je een app hoeft te downloaden van een lokale gezondheidsdienst.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• stefimke
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 26-09 15:33

stefimke

Fire Walk With Me

Gaat lekker met die blootstellingsmeldingen hier na 13.7 geïnstalleerd te hebben. Blootstellingsmeldingen is verantwoordelijk voor 19% van het batterijgebruik. Bij activiteit staat niets (geen minuten), bij batterijgebruik 19%.

• drusloos
Ik heb een vrij irritante bug. Als ik naar instellingen -> privacy -> locatievoorzieningen ga en dan naar beneden scrol loopt hij telkens vast, en herstart instellingen dan weer. Ook na herstarten doet mijn 7+ dit nog. Heeft iemand hier ook last van?

• Mr. Freeze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19:28
stefimke schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:34:
Gaat lekker met die blootstellingsmeldingen hier na 13.7 geïnstalleerd te hebben. Blootstellingsmeldingen is verantwoordelijk voor 19% van het batterijgebruik. Bij activiteit staat niets (geen minuten), bij batterijgebruik 19%.
19% zegt natuurlijk weinig. Als je niets met je telefoon doet zal het percentage hoger zijn dan wanneer iemand de hele dag loopt te fotograferen/filmen/gamen. Zelfde heb ik ook met Tile (als lichte gebruiker). Tile is bij mij ook grootverbruiker, vooral omdat ik niet de hele dag met de iPhone in de weer ben.

• rolex
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 03:58
Iemand last van vastlopers na update 13.7?
Bij mij loopt hier op een iPhone X alles vast. Bellen met veel moeite met airpods, twitter, gmail en andere applicaties werken niet altijd.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
stefimke schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:34:
Ik heb die meldingen uitgezet maar mijn batterij stroomt nog steeds leeg. 100% als ik ga slapen, 1% als ik wakker wordt.. met 13.6 ging dat niet zo hard.

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 26-09 12:20

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Geupdate naar 13.7 net, al mijn foto's waren ineens weg. Had er nog een stuk of 50 (en dat loopt snel op nu), kortom hij trekt alles weer uit de iCloud.

Meer mensen last van?

(eea maakt niet zoveel uit, vooral vervelend als je ergens bent met een gare wifi)

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:59
@Tortelli Nee, ik herken dit niet bij updaten van 13.6.1 naar 13.7.

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 26-09 12:20

Tortelli

mixing gas and haulin ass

@RicoK nooit eerder gehad, heb er ondertussen al weer een stuk of 4000 gedownload dus het maakt ook niet zoveel uit. Alleen mijn losse albums heeft hij nog niet aangemaakt.

Staan wel gewoon goed in de iCloud dus dit zal vanzelf wel goed komen.

[Voor 17% gewijzigd door Tortelli op 11-09-2020 09:56]

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True