[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 50 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
Kyo schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 00:31:
Zijn er mensen die hier last hebben van een prompt dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het mobiele netwerk en dan verlies van 4g signaal. Dit is met de iphone 11.
Een reboot maakt het weer goed en je hebt er dan ook verder geen last meer van tot de volgende reboot. Dan komt het probleem weer terug en moet je nog een keer rebooten om het weer te herstellen.

Vraag me af of dit door ios 13 komt, het toestel of de vier jaar ouwe sim kaart Aflomstig van mijn 6s plus.
Toevallig met de voorlaatste beta 2 keer gehad op mijn 8+

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanillaPriest
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-09 17:56
Ik moet sinds de update steeds dubbel klikken op links in safari, iemand een idee wat dat is en hoe ik het aan kan passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:13
Op mijn 7+ merk ik sinds iOS 13 dat hij vaker hapert en stottert. vooral bij locken en gelijk weer unlocken kan die het niet bijbenen. Ook reageert hij soms echt slecht op aanrakingen. Dan klik je ergens op, en dan moet je soms wel 2 of 3 keer drukken wil die het pakken. Hopelijk komen er nog wat updates die de 7+ nog 1 of 2 jaar laten meegaan en het haperen wegnemen.

Toevallig vandaag in de apple store gekeken voor de 11pro max. Vind dat midnight green erg mooi, maar man man man wat is dat toestel lelijk. Die bezels kunnen echt niet meer. Alsof ik naar een tv van 10 jaar terug kijk. Dikke zwarte randen rondom. Op de bezels aan de bovenkant na is het weinig vernieuwend van mijn 7+. Hopelijk komen ze volgend jaar of hooguit over 2 jaar met een iPhone die geen bezels meer heeft, want het is echt schrikwekkend hoe dit toestel eruit ziet anno 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
raginus3 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 08:49:
[...]

Accu onder de 20% laten komen is slecht voor de accu. iPhone schakelt zelf terug in prestaties. Wat is de status van de batterijconditie?
95% maar nog afgezien van het feit of volledig ontladen wel/niet goed is, wat gebeurt er onder de 10%? De telefoon is niet meer vooruit te branden, net alsof hij enorm druk bezig is, en dan dus met 10 mins bijna 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:50
Weet iemand hoe je in iOS 13 foto's van de Files app naar de Photos app verplaatst? Googlen heeft mij tot nu toe niks opgeleverd.

Ik heb grote hoeveelheid foto's gedownload (zipje) en uitgepakt in de Files app. Ze staan nu in On My iPhone > Downloads. Wanneer ik de foto open vanuit de files app, heb ik de sharing mogelijkheden, waaronder Save. Dit laatste doet echter niets (de foto blijft in de Files app, maar verschijnt niet in de Photos app).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 10:52
drusloos schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:14:

Toevallig vandaag in de apple store gekeken voor de 11pro max. Vind dat midnight green erg mooi, maar man man man wat is dat toestel lelijk. Die bezels kunnen echt niet meer. Alsof ik naar een tv van 10 jaar terug kijk. Dikke zwarte randen rondom. Op de bezels aan de bovenkant na is het weinig vernieuwend van mijn 7+. Hopelijk komen ze volgend jaar of hooguit over 2 jaar met een iPhone die geen bezels meer heeft, want het is echt schrikwekkend hoe dit toestel eruit ziet anno 2019.
Smaken verschillen gelukkig, maar ik vind het heerlijk dat er in ieder geval nog ruimte is om de telefoon goed vast te kunnen pakken. Als ik zie hoe mijn collega's met hun Samsungs om gaan en ze vastpakken met vingertoppen om maar niets per ongeluk op het scherm aan te raken...
Wat wel zo is, is dat wanneer je ook nog eens een hoesje gebruikt op de iPhone 11 het effect van die rand alleen maar versterkt word. Ik heb een iPhone 11 Pro Max met een RhinoShield Solidsuit en het is lachwekkend om te zien. Wat een apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dark mode vs Light mode. Wil natuurlijk niet zeggen dat je dmv dark mode ineens veel langer met je accu doet. Is namelijk afhankelijk van diverse factoren.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
MRE-Inc schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:58:
Dark mode vs Light mode. Wil natuurlijk niet zeggen dat je dmv dark mode ineens veel langer met je accu doet. Is namelijk afhankelijk van diverse factoren.

[YouTube: Dark Mode vs. Light Mode Battery Test]
Ik merk het verschil wel hoor. Als ik een beetje aan het browsen ben op social media gaat mijn batterij fors langer mee op darkmode ten opzichte van lightmode. Vooral als het licht is buiten en je helderheid omhoog schiet. Waarbij ik normaal nauwelijks mijn dag door kwam op de XS Max lukt me nu dat wel in de meeste gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:50
Apaat schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:12:
Weet iemand hoe je in iOS 13 foto's van de Files app naar de Photos app verplaatst? Googlen heeft mij tot nu toe niks opgeleverd.

Ik heb grote hoeveelheid foto's gedownload (zipje) en uitgepakt in de Files app. Ze staan nu in On My iPhone > Downloads. Wanneer ik de foto open vanuit de files app, heb ik de sharing mogelijkheden, waaronder Save. Dit laatste doet echter niets (de foto blijft in de Files app, maar verschijnt niet in de Photos app).
Inmiddels gevonden dat de knop Save niet werkt bij het selecteren van meerdere foto’s, maar wel als je het per foto doet. Lijkt een bug te zijn dus. Ik heb even stevig zitten klikken en heb het nu gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
bing69 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 10:33:
[...]

Toevallig met de voorlaatste beta 2 keer gehad op mijn 8+
Enkele keer gehad idd, wat ik vooral merk is dat de 4g verbinding bizar traag is soms, op een i8 met Tmobile.
Was voorheen gewoon razend snel.
Mijn vrouw heeft precies hetzelfde, dus geen incidenteel iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57
iOS 13.2 kunnen we één dezer dagen verwachten. De Beats Solo Pro komt namelijk 30 oktober uit en die vereist iOS 13.2. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:29
Rivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:54:
iOS 13.2 kunnen we één dezer dagen verwachten. De Beats Solo Pro komt namelijk 30 oktober uit en die vereist iOS 13.2. :)
Tezamen met WatchOS 6.1? Of spreiden ze deze updates juist?

ik heb geen idee of hier een patroon in zit :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
harm12nl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:22:
[...]

Tezamen met WatchOS 6.1? Of spreiden ze deze updates juist?

ik heb geen idee of hier een patroon in zit :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H6lMJuX.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:29
Thx.. Is dus nog even spannend wanneer WatchOS 6.1 komt :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

mca2 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:31:
[...]

95% maar nog afgezien van het feit of volledig ontladen wel/niet goed is, wat gebeurt er onder de 10%? De telefoon is niet meer vooruit te branden, net alsof hij enorm druk bezig is, en dan dus met 10 mins bijna 0.
Schakelt automatisch terug in performance. Ofwel knijpt de cpu af. Kun je in geval van nood in ieder geval 112 nog bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

iMars

Full time prutser

harm12nl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:40:
[...]

Thx.. Is dus nog even spannend wanneer WatchOS 6.1 komt :)
... en wanneer deze dus ook beschikbaar wordt voor de Series 2 ;)

Ik had graag gezien dat in dark mode ook de iconen zouden veranderen. Nu in dark mode irriteer ik me dat de iTunes, calender, mail, safarie e.d. iconen in ene zo fel zijn ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03
Belangrijkste vind ik nu dat ze de notificaties op orde krijgen. Daar kun je nu niet van op aan. Soms werkt het prima en soms zie/hoor je niets.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
iMars schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

... en wanneer deze dus ook beschikbaar wordt voor de Series 2 ;)

Ik had graag gezien dat in dark mode ook de iconen zouden veranderen. Nu in dark mode irriteer ik me dat de iTunes, calender, mail, safarie e.d. iconen in ene zo fel zijn ;)
Zit er nog steeds op de wachten, ging er al bijna vanuit dat hij überhaupt niet meer voor de series 2 uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

Greetoz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:03:
Kon het zo snel niet vinden. Maar hebben meer mensen problemen met de mail app? Ik heb vaak dat er staat 2 nieuwe mail en dan open je de app en moet je alsnog refreshen (pull down) voordat de mails ook echt zichtbaar zijn. Ook staan er vaak unread emails die alleen weer te zien zijn in de “unread” map. Ik gebruik een eigen Exchange server. Maar met mijn iPhone 7 op iOS 12 had ik geen issues en nu met de 11 pro op iOS 13 wel.
ik heb hier ook last van op een XR. gmail account verwijderen en opnieuw toevoegen heeft het probleem even opgelost maar lijkt weer terug na een paar dagen. Alternatief is de gmail app gebruiken voor mij.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Yup volop problemen en vooral met notificaties. Deze komen soms wel en soms niet

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
joh, het internet staat werkelijk bomvol met problemen over de stock Mail app.
En na tig beta's en public releases afgelopen (bijna 4!!!) maanden is het nog steeds niet de goed werkende app, zoals in iOS 12 en eerder.

Check maar eens Reddit of macrumors forum.

Blijf het merkwaardig vinden hoe Apple een stock app zo heeft kunnen verne*ken, maar vooral niet in bijna 4 maanden tijd weer normaal werkend (als in iOS 12) krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2019 12:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
13.2 DB4 komt zometeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En uiteraard is 't reload probleem in Safari ook weer in deze DP niet opgelost

Werken ze daar alleen met stagiaires in 't iOS team in Cupertino?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07 20:20
Geert1976 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:53:

Misschien zou jij er dan moeten solliciteren. Op mijn ipas pro heb ik totaal geen problemen met Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:59
Its here :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:56
Geert1976 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:53:

Hier inderdaad ook niet. Irritant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:30:
[...]

Hier inderdaad ook niet. Irritant!
ik ben echt hard aan het nadenken hoe in godesnaam de stock apps Mail en Safari zo ''stuk'' zijn en dat werkelijk niemand binnen Apple dit probleem kan tackelen.

Er zijn op Reddit en Macrumors al onwijs veel mensen die bugrepports hebben aangemaaktt, maar blijkbaar is het zware Scheikunde, de Mail en Safari app.
Sowieso is de Mail app nog lange na niet zo als op het niveau van iOS 12.X

@Donstil
zodra je vanaf een andere app teruggaat naar Safari reload ie de pagina, dit ong 8 van de 10 keer. En al helemaal als je vanuit de Camera app (na foto of video te hebben gemaakt) terug naar Safari gaat, dan is het echt feest.

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2019 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ooh dan Ben ik gezegend denk ik :)

Edit: net even geprobeerd. Safari > foto > video > Safari en niets aan de hand maar klinkt idd kut dat wel.

[ Voor 62% gewijzigd door Donstil op 23-10-2019 20:44 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:43:
Ooh dan Ben ik gezegend denk ik :)

Edit: net even geprobeerd. Safari > foto > video > Safari en niets aan de hand maar klinkt idd kut dat wel.
Ik heb ook nergens last van :)

@Geert1976 waarom ga je niet terug naar 13.1 dan? Of helpt een herinstallatie ook niet?

[ Voor 16% gewijzigd door Nick25 op 23-10-2019 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14
catchingfire schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 10:29:
Met de volgende procedure (vond ik ergens) een automatisering gemaakt dat FM automatisch gestart wordt als m'n XR verbinding maakt met de BT van m'n auto:
1) Open app "Opdrachten"
2) Automatisering aanmaken.
3) Selecteer onder kopje "Instellingen" > "Bluetooth"
4) Kies gewenste Bluetooth device
5) + Voeg taak toe
6) Typ in zoekveld "Open app" en selecteer het gekleurde vierkantje
7) Druk op "Kies"
8 ) Flitsmeiser selecteren

Had niet het idee dat het werkte want zag niks op het scherm gebeuren én geen FM "start-biepje" gehoord.

Echter. Ik ging slapen met 41% batterij en werd vanmorgen wakker met 23% batterij. 18% batterij in een uurtje of 8 eraf met Flitsmeister als enige verbruiker in de battery-log.
Het blijft moeizaam. Ik denk (?) dat FM automatisch wordt gestart bij verbinding met de BT van m'n auto maar hij wordt in ieder geval zeker niet automatisch afgesloten. Als ik al uren thuis ben loopt FM nog steeds op de achtergrond m'n batterij in rap tempo leeg te trekken. Dus automatisch afsluiten werkt ook niet.
Waarom werken zo'n triviale dingen zo slecht in iOS, in Android is werkt dit perfect met één radio-button in de FM app: starten op de achtergrond (met handige overlay op het scherm) bij BT verbinding, afsluiten bij verbreken verbinding.

Dan óók nog voor elke melding van FM een notificatie die ik weg moet swipen terwijl thuis op de bank zit. Ik doe m'n best om van m'n XR te houden maar pffff...

[ Voor 5% gewijzigd door catchingfire op 23-10-2019 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nick25 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:47:
[...]

@Geert1976 waarom ga je niet terug naar 13.1 dan? Of helpt een herinstallatie ook niet?
Ik wacht nog even de public release van 13.2
En anders inderdaad een clean install (zonder backup) van 13.2 er op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Geert1976 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:03:
[...]

Ik wacht nog even de public release van 13.2
En anders inderdaad een clean install (zonder backup) van 13.2 er op zetten
Zal nog ff duren denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick25 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:07:
[...]

Zal nog ff duren denk ik..
Nee hoor, public release van 13.2 is volgende week al ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:11:
[...]

Nee hoor, public release van 13.2 is volgende week al ;)
Echt? Nice, want deep fake fusion dinges is echt een fijne feature en ik zie duidelijk verschil tussen de mijne en de 11pro van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52
Als ik op een melding klik met nieuwe mail kom ik niet in die mail, maar in de Prullenmand. Heel irritant.
Met de laatste beta van iOS 13.2 heb ik het niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Geert1976 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:39:
[...]

ik ben echt hard aan het nadenken hoe in godesnaam de stock apps Mail en Safari zo ''stuk'' zijn en dat werkelijk niemand binnen Apple dit probleem kan tackelen.

Er zijn op Reddit en Macrumors al onwijs veel mensen die bugrepports hebben aangemaaktt, maar blijkbaar is het zware Scheikunde, de Mail en Safari app.
Sowieso is de Mail app nog lange na niet zo als op het niveau van iOS 12.X

@Donstil
zodra je vanaf een andere app teruggaat naar Safari reload ie de pagina, dit ong 8 van de 10 keer. En al helemaal als je vanuit de Camera app (na foto of video te hebben gemaakt) terug naar Safari gaat, dan is het echt feest.
Ik moet zeggen op mijn iPad Pro geen centje last, maar de iPhone 11 pro is er toch niet zo happy mee. Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe PB 13.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:36
PB4 is er nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:52

guReMcO

Praat mar frysk

Werkt de functie Instellingen > Safari > Blokkeer cookies bij jullie wel?

Ik was gisteren wat aan het testen met een website en als ik op een iPad met iOS 12.X de cookies in Safari blokkeer gaat de inlogfunctionaliteit op deze website kaput.
Echter als ik ditzelfde probeer in iOS 13.X blijft het inloggen werken als normaal.
Dus het lijkt alsof de cookies niet geblokkeerd worden. :/

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toegang tot App Store via 4g is nu wel verholpen met Beta4

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:05
Weer een nieuw (voor mij) issue. In het updatescherm van de apps zie ik nu bij tegoed €0.00. Log ik verder in in mijn account dan zie ik wel mijn correcte tegoed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:17:
[...]

Echt? Nice, want deep fake fusion dinges is echt een fijne feature en ik zie duidelijk verschil tussen de mijne en de 11pro van mijn vrouw.
Ja, want de nieuwe Beats Solo Pro komt volgende week uit en die vereist iOS 13.2 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
Batterij is wel stukken beter met deze beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:02:
[...]

Ja, want de nieuwe Beats Solo Pro komt volgende week uit en die vereist iOS 13.2 ;)
Aah keurig dat had ik ff gemist. 30 oktober idd.
Dus dan zal 29/10 de dag wel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nick25 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:26:
Batterij is wel stukken beter met deze beta :)
Gelukkig maar. Want de laatste update heeft m’n batterijtijd flink aangetast, en ik was zo blij met de lange duur van m’n iPhone 11 Pro.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wat is er met de notificaties aan de hand in iOS13? Van diverse apps krijg ik geen eens notificaties terwijl alles in de instellingen aan staat. iCulture app bv en de IFTTT app.

Heb mijn iPhone na reparatie helemaal opnieuw geïnstalleerd, dus zonder backup terug te zetten, alles handmatig gedaan en bij deze 2 apps komen de notificaties gewoon niet door. Soft reset via aan/uit knop en volume down knop al gedaan, de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niks helpt.

Is er een algemeen problemen met notificaties Met iOS13 ? En ja, ik draai de laatste update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MRE-Inc Geen problemen hier met notificaties. Die twee apps gebruik ik niet, maar met alle apps die ik heb zijn er geen problemen. Zou dus toch eerder gokken op problemen met die specifieke apps.

[ Voor 60% gewijzigd door WhatsappHack op 25-10-2019 00:18 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
MRE-Inc schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:36:
Wat is er met de notificaties aan de hand in iOS13? Van diverse apps krijg ik geen eens notificaties terwijl alles in de instellingen aan staat. iCulture app bv en de IFTTT app.

Heb mijn iPhone na reparatie helemaal opnieuw geïnstalleerd, dus zonder backup terug te zetten, alles handmatig gedaan en bij deze 2 apps komen de notificaties gewoon niet door. Soft reset via aan/uit knop en volume down knop al gedaan, de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niks helpt.

Is er een algemeen problemen met notificaties Met iOS13 ? En ja, ik draai de laatste update.
Yup is drama. Soms werkt het maar meestal niet. Vooral de Mail app en dat is super irritant vooral omdat ik de iPhone ook zakelijk gebruik. Bug report ingeschoten hiervoor. Ik krijg net bericht dat ik ze een bepaald logbestand moet aanleveren. Er wordt dus iets mee gedaan blijkbaar.

Ik zat een verse install te overwegen, maar dit bericht geeft aan dat dat dus geen oplossing hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:08
winwiz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 05:38:
[...]

Yup is drama. Soms werkt het maar meestal niet. Vooral de Mail app en dat is super irritant vooral omdat ik de iPhone ook zakelijk gebruik. Bug report ingeschoten hiervoor. Ik krijg net bericht dat ik ze een bepaald logbestand moet aanleveren. Er wordt dus iets mee gedaan blijkbaar.

Ik zat een verse install te overwegen, maar dit bericht geeft aan dat dat dus geen oplossing hoeft te zijn.
Hier ook. Een aantal apps komen prima door (Whatsapp, Messages, Google Photos bijvoorbeeld), aantal ook niet (Flexkids, je wilt toch op de hoogte blijven van het wel en wee van je kinderen op de opvang, Parro idem). Ik gok eerlijk gezegd ook dat het de apps zijn en niet zo zeer iOS 13. Ik heb toevallig bij iOS 13 ook een clean install gedaan, dus dat is de oplossing ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
DwightKSchrute schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:40:
[...]

Hier ook. Een aantal apps komen prima door (Whatsapp, Messages, Google Photos bijvoorbeeld), aantal ook niet (Flexkids, je wilt toch op de hoogte blijven van het wel en wee van je kinderen op de opvang, Parro idem). Ik gok eerlijk gezegd ook dat het de apps zijn en niet zo zeer iOS 13. Ik heb toevallig bij iOS 13 ook een clean install gedaan, dus dat is de oplossing ook niet.
Het idiote is dat het iPad OS 13.2 totaal probleemloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Dank, nee, idd verse install hoeft niet alles op te lossen. Mijn iPhone 7 kwam ik aanmerking voor accu omwisselen en zat nog in Apple Care. Bij de Apple Store in Amsterdam kwam er nog een probleem aan het licht, dus opgestuurd en een week later mijn telefoon gerepareerd terug. Toen eerst een icloud backup teruggezet, maar had last van enorme battery drain. Daarna dus een complete factory reset gedaan en daarna een echte schone installatie.

Het vreemd is met die notificaties bij de IFTTT app, dat het een hit and miss is. SOms werkt het wel, dan weer niet. Je kan via IFTTT website dus applets maken. Ik heb er 2 ingesteld dat wanneer beide iPhones van mij en mijn vriendin niet thuis zijn, de verwarming naar stand Afwezig wordt gezet en dat er dan via IFTTT een notificatie wordt gestuurd: Tado Afwezig - Er is niemand thuis, de thermostaat is nu ingesteld op Afwezig Mode.

Als er iemand thuis komt, dan krijg ik een notificatie dat: Er is iemand thuis gekomen, de thermostaat is ingesteld op Aanwezig Mode.

Die eerste notificatie heb ik gisterochten dus niet gekregen toen we beiden naar het werk waren en onze iPhones dus niet thuis waren. Op basis van een straal rondom ons huis zal de thermostaat dan naar af of aanwezig mode schakelen.

Gisteren toen mijn vriendin thuis kwam, kreeg ik opeens wel 2 notificaties, waarvan 1 met de tijd van 8:41 uur, de tijd dat onze Tado thermostaat dus overschakelde naar afwezig modus.

Lijkt er dus op dat sommige notificaties wel werken, maar gewoon niet op je scherm komen.
In iOS 12 werkte dit allemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:48
Geert1976 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:39:
[...]

@Donstil
Is dat een bug dan ipv een feature? Het is toch juist fijn dat als je na een tijdje een safari pagina bezoekt, deze eerst reload zodat je bij veranderende content niet tegen gedateerde info aan zit te kijken? Of zie ik iets over het hoofd?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Sinds een weekje of 2/3 over op iOS13 met mijn X, na de installatie van iOS 13 merk ik dat mijn wifi een stuk trager is geworden. Sommige sites laden niet/heel langzaam en grotere video bestanden via whatsapp gaan ook erg traag. De problemen doen zich overigens niet voor via 4G. Daarnaast ben ik in Safari ook mijn veel bezochte sites kwijt bij het openen van een nieuw tabblad (optie staat wel aan).

Speedtest laat zien dat het niet aan de verbinding ligt (90 down en 90up) en het probleem doet zich ook niet voor met mijn macbook of andere telefoons in huis. Het Wifi netwerk maakt ook niet uit overigens, zowel thuis als op het werk ervaar ik het probleem. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen? Resetten heeft het probleem niet verholpen in ieder geval, is een keer 'schoonvegen' een optie? Ik lees daar ook verschillende verhalen over namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
coelho schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Is dat een bug dan ipv een feature? Het is toch juist fijn dat als je na een tijdje een safari pagina bezoekt, deze eerst reload zodat je bij veranderende content niet tegen gedateerde info aan zit te kijken? Of zie ik iets over het hoofd?
flinke bug / RAM management probleem.

Dit speelde in iOS 12 niet, is pas sinds 13.X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26
[...]

Welke URL heb je gebruikt om contact te krijgen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
Als Beta tester gebruik je de app Feedback. Die wordt standaard geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 10:11
Ook iemand hier die problemen ervaart met WhatsApp? Ik krijg alleen de nieuwe chats binnen als ik WhatsApp opstart. Heb ik WhatsApp niet actief in beeld, krijg ik geen meldingen... WhatsApp op mijn desktop werkt ook niet meer, zodra ik WhatsApp op mijn telefoon niet meer in beeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-09 09:42
Nortepe85 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:28:
Ook iemand hier die problemen ervaart met WhatsApp? Ik krijg alleen de nieuwe chats binnen als ik WhatsApp opstart. Heb ik WhatsApp niet actief in beeld, krijg ik geen meldingen... WhatsApp op mijn desktop werkt ook niet meer, zodra ik WhatsApp op mijn telefoon niet meer in beeld heb.
In iOS Instellingen -> Berichtgeving en in WhatsApp Instellingen -> Meldingen al eens nagekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 10:11
Heb ik gecontroleerd, @MaxVMH . Staat allemaal goed. Ook al eens allemaal uit- en weer aangezet. Herstart van de telefoon heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Hmm ik heb sinds ik een iPhone 11 heb dat bellen over bluetooth (Carkit - Parrot Mki9200) ik de andere partij heel zacht hoor. Muziek over bluetooth gaat goed, bellen over AirPods is ook geen probleem.

Ik heb ondertussen al de instellingen aangepast dat ik met volumeknoppen ook belvolume aanpas maar dit had helaas geen effect. Vervolgens ook onder muziek die EQ dingen geprobeerd en uitgezet samen met Volumebegrenzing en Geluidscontrole op uit. Helaas het feit blijft dat ik de ander gewoon niet kan verstaan als ik buiten bebouwde kom rij omdat het geluid gewoon niet genoeg volume heeft.

Iemand hier toevallig ook last van (gehad)? Of een oplossing zou helemaal top zijn.. Op internet is er weinig te vinden behalve de dingen die ik al geprobeerd heb.. (Ja apparaat vergeten en opnieuw verbinden ook geprobeerd met zelfde resultaat..)

Hiervoor had ik een 6s waar het geen probleem mee was..

Edit:
Misschien ook handig om te weten, bellen over whatsapp of via "normaal" maakt geen verschil is allebei ontzettend zacht via carkit..

[ Voor 7% gewijzigd door Nederlandhc op 25-10-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Deze is wel we interessant. Er wordt over een aantal bugs gesproken die hier ook worden genoemd

[ Voor 35% gewijzigd door winwiz op 25-10-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb met iOs 13.1.3 het fenomeen dat FaceID dienst weigert van tijd tot tijd. Ik moet dan eerst mijn pin in toetsen voordat FaceID weer gebruikt kan worden. Telefoon is niet herstart, ik heb geen instellingen aangepast oid maar gewoon tussendoor krijg ik die melding. Iemand hiermee bekend?
Ik heb een Iphone 11 (de gewone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

Kreeg een tip dat er bij https://beltegoed.nl bonus itunes tegoed is bovenop het standaard bedrag(10%.).
Zijn er nog grotere bonussen die langskomen?

Huis uit met 1-2 maand, binnenkort boel muziek kopen. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:24
The Chosen One schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:59:
Kreeg een tip dat er bij https://beltegoed.nl bonus itunes tegoed is bovenop het standaard bedrag(10%.).
Zijn er nog grotere bonussen die langskomen?

Huis uit met 1-2 maand, binnenkort boel muziek kopen. ;p
Komende week bij Kruidvat (alleen in de winkel) 15% extra tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Zijn die bonussen ook in Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:06:
Ik heb met iOs 13.1.3 het fenomeen dat FaceID dienst weigert van tijd tot tijd. Ik moet dan eerst mijn pin in toetsen voordat FaceID weer gebruikt kan worden. Telefoon is niet herstart, ik heb geen instellingen aangepast oid maar gewoon tussendoor krijg ik die melding. Iemand hiermee bekend?
Ik heb een Iphone 11 (de gewone)
Dat is normaal. Zeker als de telefoon je nét niet goed kan zien voor lange tijd en dus mogelijk wat unlockpogingen heeft gedaan. Ik heb het bijna altijd als ik uit de auto stap. ;) De telefoon “denkt” dat ik um aankijk als ie aangaat voor een notificatie, maar kan m’n gezicht niet goed scannen door de afstand. Einde van de rit vraagt ie uit voorzorg de pincode :P Daarna werkt ‘t weer prima. Ook gebeurt het als je lang niet unlockt hebt en om de x zoveel tijd zonder unlocken (dat is een forse periode overigens).

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 25-10-2019 21:07 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
Geert1976 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:41:
[...]

flinke bug / RAM management probleem.

Dit speelde in iOS 12 niet, is pas sinds 13.X.
Waarom reageer je niet op de vraag? Je wilt wel heel graag dat het een bug is. Ik zou het ook fijn vinden als de pagina reload als ik de tab opnieuw open. Voor de eventuele nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CheopsChefren schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:07:
[...]

Je wilt wel heel graag dat het een bug is.
Ja, dat zal 't vast zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
Geert1976 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:16:
[...]

Ja, dat zal 't vast zijn...
En nog steeds geen antwoord op de terechte vraag van Coelho.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Ik heb met iOS13 de hele tijd dat ik op websites die ik meerdere keren per dag bezoek de cookies moet accepteren. Herkennen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 16:55

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Als iOS 13.2 uitkomt, is dat deze keer om 18:00. Bij ons is het dan Wintertijd en in Amerika nog Zomertijd.

Uurtje eerder. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Splinter Cell schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:30:
Als iOS 13.2 uitkomt, is dat deze keer om 18:00. Bij ons is het dan Wintertijd en in Amerika nog Zomertijd.

Uurtje eerder. :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hMVfLee.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onder een steen gelegen geloof ik. Zie nu pas die optie op de iPad om het keyboard te splitsen. Ff wennen, maar best relaxt. :P

Vind die kleine keyboards een stuk accurater. Merkte dat ik op een SE ook veel sneller met minder fouten kan tikken dan op de X.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
iOS 13.2 is, zoals hierboven aangegeven, inderdaad beschikbaar met de volgende changelog;

iOS 13.2 introduces Deep Fusion, an advanced image processing system that uses the A13 Bionic Neural Engine to capture images with dramatically better texture, detail, and reduced noise in lower light, on iPhone 11, iPhone 11 Pro, and iPhone 11 Pro Max. Additional features include updated and additional emoji, Announce Messages for AirPods, support for AirPods Pro, HomeKit Secure Video, HomeKit enabled routers, and new Siri privacy settings. This update also contains bug fixes and improvements.

Camera
• Deep Fusion for iPhone 11, iPhone 11 Pro, and iPhone 11 Pro Max uses the A13 Bionic Neural Engine to capture multiple images at various exposures, run a pixel-by-pixel analysis, and fuse the highest quality parts of the images together resulting in photos with dramatically better texture, details, and reduced noise, especially for mid to low light scenes
• Ability to change the video resolution directly from the Camera app for iPhone 11, iPhone 11 Pro, and iPhone 11 Pro Max

Emoji
• Over 70 new or updated emoji, including animals, food, activities, new accessibility emoji, gender neutral emoji, and skin tones selection for couple emoji

AirPods support
• Announce Messages with Siri to read your incoming messages aloud to your AirPods
• AirPods Pro support

Home App
• HomeKit Secure Video enables you to privately capture, store, and view encrypted video from your security cameras and features people, animal, and vehicle detection
• HomeKit enabled routers put you in control of what your HomeKit accessories communicate with over the internet or in your home

Siri
• Privacy settings to control whether or not to help improve Siri and Dictation by allowing Apple to store audio of your Siri and Dictation interactions
• Option to delete your Siri and Dictation history from Siri Settings

This update also includes bug fixes and other improvements. This update:
• Fixes an issue that may prevent passwords from autofilling in 3rd party apps
• Resolves an issue that may prevent the keyboard from appearing when using Search
• Addresses an issue where swipe to go home might not work on iPhone X and later
• Fixes an issue where Messages would only send a single notification when the option to repeat alerts was enabled
• Addresses an issue where Messages may display a phone number instead of a contact name
• Resolves an issue that caused Contacts to launch to the previously opened contact instead of the contact list
• Fixes an issue that may prevent Markup annotations from being saved
• Resolves an issue where saved notes could temporarily disappear
• Fixes an issue where iCloud Backup might not successfully complete after tapping Backup Now in Settings
• Improves performance when using AssistiveTouch to activate App Switcher

For information on the security content of Apple software updates, please visit this website:
https://support.apple.com/kb/HT201222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ben benieuwd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zelfde build als laatste DP, ofwel.... safari memory problemen / reloads gewoon aanwezig in de public release van iOS 13.2
Ook de stock Mail app is dus nog lang niet op het niveau van iOS 12.4.1

fijn he @dafmay ;)

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 28-10-2019 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:06
Geert1976 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:59:
zelfde build als laatste DP, ofwel.... safari memory problemen / reloads gewoon aanwezig in de public release van iOS 13.2

fijn he @dafmay ;)
idd, ram management is voor mij ook nog niet lekker.
Och op naar de volgende beta zeker :)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fijn he @dafmay ;)
Zelfde build? Gadver zeg.
Ik heb het Safari “probleem” niet maar verder voelt het wel echt als een beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LET OP Apple Music gebruikers

veel meldingen dat Apple Music ''unusable'' is na de update

gebruik zelf Spotify ;)

[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 28-10-2019 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banshee
mr.JamesBond schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:33:
Ik heb met iOS13 de hele tijd dat ik op websites die ik meerdere keren per dag bezoek de cookies moet accepteren. Herkennen jullie dit?
Zit je niet per ongeluk in de privé modus?
Of staat bij instellingen cookies uit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Is ‘13’ wereldwijd eigenlijk een ongeluksgetal? Doet zij naam wel eer aan in elk geval. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Geert1976 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:20:

gebruik zelf Spotify ;)
Werkt hier gewoon in iPadOS 13.2.
Zometeen even op iPhone testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:56

fijn he @dafmay ;)
8) Heerlijk! Voorlopig maar op de Beta trein dan maar... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:20:

gebruik zelf Spotify ;)
Lightning fast hier :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nI5rY9Jl6SIIIHjnKsGGFH5M/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Rivanov schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:07:
[...]

Werkt hier gewoon in iPadOS 13.2.
Zometeen even op iPhone testen.
iPhone werkt ook gewoon met Apple Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Banshee schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Zit je niet per ongeluk in de privé modus?
Of staat bij instellingen cookies uit?
Ik zit niet in privé modus. Het is ook niet zo dat ik elke keer cookies moet accepteren, maar het is wel regelmatig.

Bij instellingen staat ‘blokeer alle cookies’ uit, maar ‘voorkom volgen’ staat aan. Kan het hier aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
mr.JamesBond schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:53:
[...]

Ik zit niet in privé modus. Het is ook niet zo dat ik elke keer cookies moet accepteren, maar het is wel regelmatig.

Bij instellingen staat ‘blokeer alle cookies’ uit, maar ‘voorkom volgen’ staat aan. Kan het hier aan liggen?
Wat vreemd, nee, voorkom volgen is weer voor iets anders.
Die staat bij mij ook aan, en zorgt niet voor cookie perikelen.
Wellicht iemand anders nog een suggestie ?
Kan je eens testen of het met andere browser ook zo is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
mr.JamesBond schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:53:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem; bij de ene site moet ik het elke keer accepteren en bij de ander nooit!!!??

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Banshee schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:56:
[...]

Wat vreemd, nee, voorkom volgen is weer voor iets anders.
Die staat bij mij ook aan, en zorgt niet voor cookie perikelen.
Wellicht iemand anders nog een suggestie ?
Kan je eens testen of het met andere browser ook zo is ?
Nee ik ga geen andere browser downloaden. Dan maar regelmatig voor dezelfde sites cookies accepteren. Helaas pindakaas.

Desalniettemin, dank voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:05
funske schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 23:21:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem; bij de ene site moet ik het elke keer accepteren en bij de ander nooit!!!??
Me too. Hier ook willekeurige cookiewalls, echter zou dit ook aan Chrome kunnen liggen daar ik niet meer op Ziggo webmail kan inloggen.

Problemen tot nu toe:
- willekeurige cookiewalls
- mailapp nog steeds waardeloos met willekeurige mails die geopend worden
- batterijduur is achteruit gegaan
- hotspot met vlagen nog steeds niet meteen zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ligt het aan mij of zijn sommige elementen in dark mode op de 11 Pro groener geworden? Zoals bijvoorbeeld de notifications, maar ook de mailaccounts overview in Mail.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Rivanov schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 05:57:
Ligt het aan mij of zijn sommige elementen in dark mode op de 11 Pro groener geworden? Zoals bijvoorbeeld de notifications, maar ook de mailaccounts overview in Mail.app
Ja dat viel mij ook al op, echt consequent is het ook niet.
Tevens is het geluid voor de 3D Touch ( wat er niet meer is) aangepast. Nu wat doffer en minder hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:44
Op mijn iPhone met Safari hou ik boven in beeld datum/tijd accu status, op de iPad is die ruimte een grijze balk zonder info, is dat nu standaard?

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:37
MarcelGo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:55:
Op mijn iPhone met Safari hou ik boven in beeld datum/tijd accu status, op de iPad is die ruimte een grijze balk zonder info, is dat nu standaard?
Ik heb op mijn iPad gewoon de informatie in de grijze balk wanneer ik Safari gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niekslebos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 10:39
Werkt perfect tot nu toe op iphone xs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:44
De informatie balk is weer terug. Hoe weet ik niet :-( bedankt voor de reacties

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CheopsChefren

fijn he @dafmay ;)
Ik zie anders een heel ander build number bij ios 13.2 non-beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
iPhone 11 op 13.2 17B84
Draait hier tot op heden prima, wel grappig dat er dus wat dingen zijn gewijzigd die je moet opzoeken op internet of waar je per ongeluk achter komt. Zo kan je dus apps direct vanaf de homescreen verwijderen door longpress/"fake 3D touch" en dan kiezen voor verwijderen :)
Pagina: 1 ... 36 ... 50 Laatste