[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 50 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 12:19
Ik weet niet of ik hier in de juiste topic zit maar ik probeer het toch ;-)

Ik heb vrijdag mijn iPhone 11 pro ontvangen en ik heb de backup van mijn iPhone 6 (iOS 12) hierop gerestored. Alvorens ik dit gedaan heb, heb ik mijn iPhone 6 & mijn Watch 4 geunpaired.

Na het restoren van de backup naar mijn 11 pro, heb ik de apple watch terug gepaired met het nieuwe toestel.

Het rare is nu dat ik geen notificaties van o.a. WhatsApp en telegram meer binnen krijg op mijn watch, terwijl dit ervoor zonder problemen werkte. Notificaties van o.a. de berichten app komen wel binnen.

In de Apple Watch app -> my watch -> notifications -) match iPhone-notifications from staan nochtans WhatsApp en Telegram vermeld en de toggle staat aan.

Ik heb ook al eens geprobeerd om de watch opnieuw te unpairen en te pairen, telegram te herinstalleren, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand die hetzelfde heeft ervaren?
Wat zou ik nog kunnen proberen?

[ Voor 3% gewijzigd door Redondo77 op 29-09-2019 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Redondo77 beide even herstarten al geprobeerd? Dus watch en telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:36
delano_ve schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:02:
Zijn er meerdere mensen die last hebben van een battery drain op iOS 13.1.1? Ik heb het idee dat mijn batterij veel sneller leeg is na de update (iPhone 11).
Ja ik ook een flinke drain met iOS 3.1.1, ik heb hem een 2x een volume up en down pwr gedaan, apps blijven open op achtergrond.
Een UIT en AAN doen, sluit de apps ook niet af, of gebeurd dat sowieso nooit?

Van 51 naar 45% in 2uur, af en toe fb en wa, en messenger,

nu laatste 15min 1% eraf gegaan, af en toe zelfde gebruik als in die 2uur.

Edit;
14:29 op 40% normaal gebruik, eens in de 8min ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 29-09-2019 14:30 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo77
Vorkie schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:08:
@Redondo77 beide even herstarten al geprobeerd? Dus watch en telefoon.
Mijn apple watch zeker en ik dacht mijn telefoon ook.... maar blijkbaar dus niet.
Want ik heb het net geprobeerd en het werkt.

Normaal doe ik dit ook als er problemen zijn maar ik zat er mee in mijn hoofd dat ik dus al gedaan had.

Thx man. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Sinds iOS 13.1 (nu op 13.1.1 en 13.0 geskipped) werkt mijn Apple Pay op mijn 6S niet echt lekker meer. Op 12.nogwat hoefde ik mijn telefoon maar in de buurt te houden van het pinapparaat en Apple Pay kwam tevoorschijn, echt super. Nu heb ik echter regelmatig dat hij kort verschijnt, weer verdwijnt en dan moet ik mijn wallet dus eerst openen.

Mis ik ergens een instelling of is er in 13.x net een andere routine dan in 12.x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
Flitsmeister Beta heeft een aangename update gekregen. Maps interface ziet er stukken beter uit nu, in CarPlay,. Niet dat ik die ik gebruik, maar toch beter dan de oude interface.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:34

paQ

Hebben er meer mensen last van "Opdrachten" (Automations) app die crasht steeds als ik iets uit homekit Woning probeer te selecteren?

Ik had een beta profiel al maanden er op staan, dus ik dacht wellicht ligt het daar aan. Vanochtend het profiel verwijderd en public 13.1 geïnstalleerd, maar het maakt geen enkel verschil.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PVD66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 17:05
Hebben meer mensen last dat wifi regelmatig uitvalt met 13.1?

edit: zat vermoedelijk in mn van die aan stond, uitgezet en mn wifi was meteen terug.

[ Voor 42% gewijzigd door PVD66 op 29-09-2019 20:08 ]

Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:29
Ik heb een probleempje op een ipad mini. Sinds iOS 13 heb ik geen video app meer en vind de iPad ook geen films meer. Heb diverse bestanden via iTunes geupload en voorheen op 12 geen probleem via de standaard video-app.

Ik heb al VLC geinstalleerd en movie player 3, beiden vinden geen films. Lijkt wel alsof ze geen toegang hebben tot de bestanden. Ik ben vrij nieuw met iOS en via Google kom ik er niet uit.

Boeken ziet de iPad wel via de standaard boekenapp.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
Iemand enig idee hoe je een Memoji in de camerarol kunt opslaan voor later gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Redondo77 schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:47:
Iemand enig idee hoe je een Memoji in de camerarol kunt opslaan voor later gebruik?
Animerend of niet animerend? Gewoon een screenshot maken niet een idee, als het het laatste betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:30:
Flitsmeister Beta heeft een aangename update gekregen. Maps interface ziet er stukken beter uit nu, in CarPlay,. Niet dat ik die ik gebruik, maar toch beter dan de oude interface.
Screenshot?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
Animerend of niet animerend? Gewoon een screenshot maken niet een idee, als het het laatste betreft?
Niet animerend.
Is dit echt de enigste manier? Lijkt me zo... euh on-Apples ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Redondo77 schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:47:
Tartarus schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:54:
[...]

Ik stuur hem dan naar mezelf via imessage en als je er dan je vinger even kort op houdt, kun je hem opslaan op je ipad.. werkt met zowel bewegend als niet bewegend..

[ Voor 25% gewijzigd door Chntl321 op 29-09-2019 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 21:35
Wouter36 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:34:
[...]

Zal wel een feature zijn... hier hetzelfde op een 8+
Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:51

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

PVD66 schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:05:
Hebben meer mensen last dat wifi regelmatig uitvalt met 13.1?

edit: zat vermoedelijk in mn van die aan stond, uitgezet en mn wifi was meteen terug.
Ja. Bij mij lag het aan 1.1.1.1 warp vpn. Die uit en het werkt weer als normaal.

Bedoel je met “van” toevallig ook “vpn”???

[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 30-09-2019 07:38 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Ik zie dat mail anders omgaat met contactpersonen die meer dan 1 mailadres hebben (bijv. werk en prive). Vroeger zag je beide adressen en kon je er 1 aanklikken, nu zie je maar 1 adres en moert je op een pijltje klikken om het andere adres te kunnen zien.

Is dit uit te zetten? Heb al geprobeerd om het "default" mailadres per contact in te stellen maar zie daar geen optie voor. Ik zie ook geen optie om default voor iedereen prive te tonen ipv werk of andersom. En hij leert er ook niet van dat ik telkens het andere adres gebruik. Bij een aantal contactpersonen toont hij standaard het adres wat ik weinig gebruik, scheelt een hoop geklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tylen schreef op maandag 30 september 2019 @ 07:37:
[...]

Ja. Bij mij lag het aan 1.1.1.1 warp vpn. Die uit en het werkt weer als normaal.

Inmiddels verschillende updates van 1.1.1.1. en dan werkt het wel. Ik heb WARP overigens niet ingeschakeld. Dus alleen zoals het eerder was 1.1.1.1. Misschien is dat het.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Persoonlijk oogt dit wel druk, zal gewenning zijn.

Waarom heb jij zo’n kring om je Flitsmeister icoon? Ook dat oogt niet echt geweldig in mijn optiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@THE_BASE Welke kring bedoel je? Aan de linkerzijde, die blauwe rand in het menu? Dat doet CarPlay automatisch als je de app 'geselecteerd' hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:17:
@THE_BASE Welke kring bedoel je? Aan de linkerzijde, die blauwe rand in het menu? Dat doet CarPlay automatisch als je de app 'geselecteerd' hebt.
Bij mij niet het geval. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:24

amphora

Websites & Fotografie

Incognitum schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:18:
Ik heb een probleempje op een ipad mini. Sinds iOS 13 heb ik geen video app meer en vind de iPad ook geen films meer. Heb diverse bestanden via iTunes geupload en voorheen op 12 geen probleem via de standaard video-app.

Ik heb al VLC geinstalleerd en movie player 3, beiden vinden geen films. Lijkt wel alsof ze geen toegang hebben tot de bestanden. Ik ben vrij nieuw met iOS en via Google kom ik er niet uit.

Boeken ziet de iPad wel via de standaard boekenapp.

Iemand een idee?
Je moet nu de Apple TV app gebruiken

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
ex87 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:26:
[...]

Ik had het niet over het vegen: Normaal met typen moest ik altijd wisselen tussen NL of ENG als ik zelf wilde wisselen maar nu, als ik hem op ENG laat staan werkt het gewoon.

Erg relaxed.
Mij was duidelijk dat je het niet over het woord vegen had, maar aangezien je over toetsenbord sprak kon ik niet laten ook de veeg optie aan te halen die in het Engels werkt en dat je daar (nog) niet in het Nederlands tegelijk woorden kunt swipen/vegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:07
Volgens mij doet ie dat alleen als je Carplay hebt, zonder touchscreen (dan moet je bijv bij Audi met het draaiwieltje selecteren en scrollen)

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PVD66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 17:05
Tylen schreef op maandag 30 september 2019 @ 07:37:
[...]

Ja klopt, vpn, autocorrect niet in de gate gehad

Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
QempZoR schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:57:
[...]

Volgens mij doet ie dat alleen als je Carplay hebt, zonder touchscreen (dan moet je bijv bij Audi met het draaiwieltje selecteren en scrollen)
Ik heb gewoon touchscreen. ;) (nieuwe Mercedes A-Klasse met MBUX)
Maar ik gebruik altijd het touchpad, om geen vette vingers op het display te krijgen. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 30-09-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:07
Rivanov schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:15:
[...]

Ik heb gewoon touchscreen. ;) (nieuwe Mercedes A-Klasse met MBUX)
Ah, dat is wel bijzonder dan. Ik heb een Pioneer SPH-DA120 aftermarket 2din, ook touchscreen, maar geen vierkantjes om de Apps..
Maat van me heeft een aftermarket Aliexpres achtige Carplay module, zonder touchscreen en ook van die vierkantjes om de apps, zodat ie met z'n draaiwiel kan zien welke app is geselecteerd.

Strange, lijkt me dat je die vierkantjes opzich niet nodig hebt als je touchscreen hebt.

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
QempZoR schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:18:
[...]

Ah, dat is wel bijzonder dan. Ik heb een Pioneer SPH-DA120 aftermarket 2din, ook touchscreen, maar geen vierkantjes om de Apps..
Maat van me heeft een aftermarket Aliexpres achtige Carplay module, zonder touchscreen en ook van die vierkantjes om de apps, zodat ie met z'n draaiwiel kan zien welke app is geselecteerd.

Strange, lijkt me dat je die vierkantjes opzich niet nodig hebt als je touchscreen hebt.
Waarschijnlijk zie ik dat vierkantje omdat ik het dus geselecteerd heb met het touchpad i.p.v. touchscreen.
Jij hebt énkel touchscreen dus je zult dat vierkantje dan ook nooit zien. In mijn auto kan ik op drie verschillende manieren het scherm bedienen (via touch, via touchpad op de middenconsole en via een touch elementje op mijn stuur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
Zit er een een foutje in IOS13.1 betreffende bedtijd icm Niet Storen ? Optie niet storen is namelijk bij mij niet aangetikt. Echter wanneer bedtijd activeert, krijg ik op mijn scherm de melding dat alle oproepen stil zullen gehouden worden ??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:53
RBH schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:43:
Heeft iemand GPS problemen op zijn/haar iPhone (7)? Sinds ergens halverwege iOS 12 ervaar ik problemen met de GPS, vooral tijdens navigeren (apps als Kaarten, Google Maps. Waze en Flitsmeister kunnen geen navigatie meer doen). Ik hoopte dat dit met iOS 13 opgelost zou zijn, maar dit is niet het geval. Wellicht meerdere mensen hier met deze problemen waarbij het wel met iOS 13 is opgelost?
Heb jij hier inmiddels een oplossing voor? Sinds de update naar iOS 13 heb ik ook GPS problemen op m'n iPhone 6s. Ik krijg regelmatig pop-ups dat applicatie y x aantal keer m'n locatie heeft willen gebruiken in de afgelopen 3 dagen. Ook als ik dan aangeef dat dat akkoord is blijft die melding regelmatig terug komen.

Tijdens het navigeren in de auto krijg ik regelmatig melding dat Flitsmeister heeft gedetecteerd dat ik niet meer onderweg ben en dat de app gestopt wordt. Als ik hem dan weer start werkt het weer voor +/- 10/15 minuten alvorens hij weer stopt.

Zelfde met Waze: Ik start met navigeren, en als ik later weer m'n mobiel ontgrendel en waze open vraagt hij of ik de route begeleiding wil hervatten.

Dit is echt super irritant. Het lijkt erop dat apps de GPS niet meer mogen gebruiken op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 22-09 09:14
Dit komt omdat de applicaties nog niet geoptimaliseerd zijn voor iOS 13 die veel meer restricties biedt

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfj
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-09 10:41

xfj

Ik krijg iOS 13.1.1 niet binnen op mijn SE en iPad. Software update zegt dat het op de laatste versie: 13.1 is. Is het een staggered roll out?'

Edit: https://beta.apple.com/sp/betaprogram/unenroll#ios dit dus.

[ Voor 19% gewijzigd door xfj op 30-09-2019 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:42
jaspov schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:44:
Ik zie dat mail anders omgaat met contactpersonen die meer dan 1 mailadres hebben (bijv. werk en prive). Vroeger zag je beide adressen en kon je er 1 aanklikken, nu zie je maar 1 adres en moert je op een pijltje klikken om het andere adres te kunnen zien.
Hmmm, even gekeken maar ik (iPhone SE, iOS13.1.1) zie dit in elk geval niet. Nieuwe mail opstellen, "+" drukken voor contactenlijst, mijzelf kiezen (de enige waarvan ik weet dat 'ie twee adressen heeft) en ik kan gewoon direct tussen de twee adressen kiezen.
Rebbelx schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:16:
Zit er een een foutje in IOS13.1 betreffende bedtijd icm Niet Storen ? Optie niet storen is namelijk bij mij niet aangetikt. Echter wanneer bedtijd activeert, krijg ik op mijn scherm de melding dat alle oproepen stil zullen gehouden worden ??!!
Hmmm, misschien dat je toevallig op dat tijdstip de normale 'niet storen' optie heb aanstaan, en niet die via BedTime?

(al ben ik zelf, opnieuw, afgehaakt van BedTime. Weliswaar kan je die irritante 'je moet naar bed!' notification uitzetten, maar je kan niet per dag een andere tijd instellen omdat men het beter vindt als je elke dag op dezelfde tijd opstaat. Voor mij was DE reden dat ik BedTime wilde gebruiken: de super-relaxte wekmelodietjes... die je ook op internet los kan downloaden en bij een regulier alarm kan gebruiken... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:17
Hier iemand die eSim al gebruikt? ik overweeg om mijn zakelijke nummer als eSim te gaan gebruiken in combinatie met prive-sim. Is het handig in te richten qua gebruik? Welk nummer op welk moment gebruikt wordt etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
Dat was voor mij ongeveer 1 minuut werk. En verder kijk https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/60157052

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 22-09 15:42

RBH

Robsta86 schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:53:
[...]

Heb jij hier inmiddels een oplossing voor? Sinds de update naar iOS 13 heb ik ook GPS problemen op m'n iPhone 6s. Ik krijg regelmatig pop-ups dat applicatie y x aantal keer m'n locatie heeft willen gebruiken in de afgelopen 3 dagen. Ook als ik dan aangeef dat dat akkoord is blijft die melding regelmatig terug komen.

Tijdens het navigeren in de auto krijg ik regelmatig melding dat Flitsmeister heeft gedetecteerd dat ik niet meer onderweg ben en dat de app gestopt wordt. Als ik hem dan weer start werkt het weer voor +/- 10/15 minuten alvorens hij weer stopt.

Zelfde met Waze: Ik start met navigeren, en als ik later weer m'n mobiel ontgrendel en waze open vraagt hij of ik de route begeleiding wil hervatten.

Dit is echt super irritant. Het lijkt erop dat apps de GPS niet meer mogen gebruiken op de achtergrond.
Helaas nog steeds geen oplossing voor. Ook 13.1 biedt geen soelaas. Ook niet als ik Apple Maps gebruik, of Google Maps. Jouw meldingen ken ik niet echt overigens, maar het is duidelijk dat er flink wat GPS problemen de kop op steken. Een aantal vrienden van mij met een iPhone 7 hebben ook GPS problemen, echt drama dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
xfj schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:29:
Ik krijg iOS 13.1.1 niet binnen op mijn SE en iPad. Software update zegt dat het op de laatste versie: 13.1 is. Is het een staggered roll out?'

Edit: https://beta.apple.com/sp/betaprogram/unenroll#ios dit dus.
Haal je Beta profiel weg en je krijgt hem meteen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Dank.
Is het ook mogelijk 1 van de 2 sim's (eSim zou dat voor mij zijn) te blokkeren? Zodat ik zakelijk kan uitschakelen in weekenden en vakantie etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Black-Death schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:48:
[...]

Dank.
Is het ook mogelijk 1 van de 2 sim's (eSim zou dat voor mij zijn) te blokkeren? Zodat ik zakelijk kan uitschakelen in weekenden en vakantie etc
yup

Afbeeldingslocatie: http://files.winwiz.nl/e-sim4.png

Overigens kun je de lijnen anders benoemen. Persoonlijk + Zakelijk bijvoorbeeld

[ Voor 11% gewijzigd door winwiz op 30-09-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
winwiz schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:55:
[...]

yup

[Afbeelding]

Mooi, thnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Potjandorie, is het 30-9 en de HomePod update is er niet :N

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• distelron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-01 11:17
Hier ook battery drain met ios 13.1.1 op een iPhone X. Hopelijk komt er snel een update geen last gehad bij ios 13.1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Toppe schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:24:
Potjandorie, is het 30-9 en de HomePod update is er niet :N
Er is nog hoop, updates komen pas rond 19u (onze tijd).. Ik zit er ook op te wachten. ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

bibi2205 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:40:
[...]

Er is nog hoop, updates komen pas rond 19u (onze tijd).. Ik zit er ook op te wachten. ;)
BELACHELIJK! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
vanaalten schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:39:
[...]
Hmmm, even gekeken maar ik (iPhone SE, iOS13.1.1) zie dit in elk geval niet. Nieuwe mail opstellen, "+" drukken voor contactenlijst, mijzelf kiezen (de enige waarvan ik weet dat 'ie twee adressen heeft) en ik kan gewoon direct tussen de twee adressen kiezen.
Hier een voorbeeld. Als ik iemand mail die twee mailadressen heeft, dan zie ik er als ik de naam invoer standaard maar 1.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wbo66D6M0W8sAxoCzQLa4SW5/full.jpg

Klik ik op de dropdown (grijze pijl) dan kan ik de ander kiezen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MoMsClauSYo6XRw97GXkcEmY/full.jpg

Alleen dat iedere keer doen is wat extra geklik
-de keuze is niet sticky, in het voorbeeld is prive default, kies ik work dan zal de volgende mail toch standaard weer naar prive gaan
-ik zie geen optie om per contact of voor iedereen prive danwel work als default te zetten
-of om de hele optie uit te schakelen en gewoon weer direct twee mailadressen zie zien in autocomplete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 22:23
winwiz schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:55:
[...]

yup

[Afbeelding]

Ik heb ze inderdaad zakelijk en persoonlijk genoemd.
Werkt erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:17
Sinds iOS 13 werkt op mijn telefoon (iPhone XR) long-press in Chrome niet meer bij sommige links. De navigatielinks (Forum >> Apple Talk enz...) hier op GoT bijvoorbeeld wel. Maar links die mensen in hun posts zetten dan weer niet. In Firefox werkt het dan weer wel in alle gevallen. Nu kan ik wel switchen, maar ik ben toch erg benieuwd waar dit vandaan komt. Een Googletocht leert mij dat ik niet de enige ben, en dat het bij sommige mensen in de beta al gebeurde. Maar ik vind ook weer geen overweldigende hoeveelheid mensen die er last van heeft. Iemand hier toevallig een idee?

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Hebben anderen er ook last van dat wanneer je in " Foto's" bent en je een foto wil delen via WhatsApp, dat zodra je WhatsApp aanklikt het scherm met je contactpersonen naar voren komt en vervolgens binnen 2 sec weer verdwijnt.
Dit heb ik ook wanneer ik een foto wil delen via " Outlook".

In iOS 12 had ik hier totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:05
[...]

Ik verwacht de HomePod update pas morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dimocash schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:42:
Hebben anderen er ook last van dat wanneer je in " Foto's" bent en je een foto wil delen via WhatsApp, dat zodra je WhatsApp aanklikt het scherm met je contactpersonen naar voren komt en vervolgens binnen 2 sec weer verdwijnt.
Dit heb ik ook wanneer ik een foto wil delen via " Outlook".

In iOS 12 had ik hier totaal geen last van.
Heb je al eens geprobeerd om je telefoon te herstarten? Dit lost 9 van de 10 keer problemen met share extensions op na app updates. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
al een paar keer. Na een herstart werkt het weer, maar na een tijdje treedt het weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Ronvgs schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:53:
[...]

Ik verwacht de HomePod update pas morgen.
Volgens de website van Apple is de update beschikbaar op 09-30, dat zou dus vandaag moeten zijn. Ik gok inderdaad ook rond 19:00 :)

Hopelijk komen ze ook met nieuwe iOS en WatchOS update's, maar die verwacht ik dan wel weer morgen pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
QempZoR schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:18:
[...]

Heb het even gecontroleerd voor je toen ik onderweg was in de auto. Wanneer ik een applicatie in CarPlay selecteer via het touchscreen i.p.v. touchpad dan komt er ook geen blauw kader om het icoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

[...]

Volgens de website van Apple zelf komen alleen radio zenders nu beschikbaar en de rest pas "Later this fall"

Edit 19:08: Geen update :(

[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 30-09-2019 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iOS 13.1.2 released

Is een zeer kleine update: 78Mb (iPhone 11 Pro)

[ Voor 57% gewijzigd door _Bailey_ op 30-09-2019 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
iOS 13.1.2 includes bug fixes and improvements for your iPhone. This update:
- Fixes a bug where the progress bar for iCloud Backup could continue to show after a successful backup
- Fixes an issue where Camera may not work
- Addresses an issue where the flashlight may not activate
- Fixes a bug that could result in a loss of display calibration data
- Fixes an issue where shortcuts could not be run from HomePod
- Addresses an issue where Bluetooth may disconnect on certain vehicles

There are also separate release notes for the iPadOS 13.1.2 update:
iPadOS 13.1.2 includes bug fixes and improvements for your iPad. This update:
- Fixes a bug where the progress bar for iCloud Backup could continue to show after a successful backup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tjee, alweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 12:30
Pino112 schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:09:
iOS 13.1.2 includes bug fixes and improvements for your iPhone. This update:
- Fixes an issue where Camera may not work
- Addresses an issue where the flashlight may not activate
- Fixes a bug that could result in a loss of display calibration data
- Addresses an issue where Bluetooth may disconnect on certain vehicles

There are also separate release notes for the iPadOS 13.1.2 update:
iPadOS 13.1.2 includes bug fixes and improvements for your iPad. This update:
Yes *O* : Addresses an issue where Bluetooth may disconnect on certain vehicles

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

En nog steeds geen HomePod :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Geert1976 schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:23:
[...]

HomePod...wat was dat ook al weer?
Echt hè! Zo jammer dat dit zo lang moet duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:24:
[...]

Echt hè! Zo jammer dat dit zo lang moet duren...
In mijn ogen is die HomePod een leuk projectje van Apple...maar meer ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Geert1976 schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:26:
[...]

In mijn ogen is die HomePod een leuk projectje van Apple...maar meer ook niet
Het heeft echt wel potentie maar ze laten het liggen en dat is jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:28
Het gaat sneller dan een nieuwe beta

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gaat inderdaad wel heel hard met de updates nu. Wat is er gebeurt met de kwaliteits-controle van Apple? :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja, iets zegt me dat deze iOS 13 release wel erg 'rushed out' is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Nogal en wat ze nu uitbrengen zit weer 'vol' met nieuwe 'bugs'.

Het versneld uitrollen is iets wat ik bij iOS 12 ook al wel zag. Tijdens de WWDC komen ze met nieuwe features maar die zijn niet werkend tijdens de release van de nieuwe iOS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Laatst online: 11-09 06:42
Toppe schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:44:

Het versneld uitrollen is iets wat ik bij iOS 12 ook al wel zag. Tijdens de WWDC komen ze met nieuwe features maar die zijn niet werkend tijdens de release van de nieuwe iOS...
Gok je dat of heb jezelf al wat ondervonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Tartarus schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:46:
[...]

Gok je dat of heb jezelf al wat ondervonden?
Tot nu toe hebben de nieuwe updates voor nieuwe bugs gezorgd, hij is 13.1.2 nu aan het downloaden dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben benieuwd. Heb te weinig accucapaciteit. Waarom heeft een iPhone 50% nodig en een Android toestel niet |:(

Naja we zien wel. Al zichtbare fixes? Ik heb vooral last van drains in de nacht. 7/10% zijn geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Mrjraider schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:13:
Ben benieuwd. Heb te weinig accucapaciteit. Waarom heeft een iPhone 50% nodig en een Android toestel niet |:(

Naja we zien wel. Al zichtbare fixes? Ik heb vooral last van drains in de nacht. 7/10% zijn geen uitzondering.
Je toestel moet achterkap hoop doen :)
1000 x hier al gezegd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Toppe schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:44:

Ze hebben ook nooit gezegd dat alle nieuwe features direct bij 13.0 aanwezig zouden zijn.
Je moet het gewoon zien als; deze features komen gedurende iOS 13 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Rivanov schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:18:
[...]

Ze hebben ook nooit gezegd dat alle nieuwe features direct bij 13.0 aanwezig zouden zijn.
Je moet het gewoon zien als; deze features komen gedurende iOS 13 beschikbaar.
Logisch, alleen werdt vroegâh iOS compleet uitgebracht met de nieuwe iPhones :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:24

amphora

Websites & Fotografie

Waarom kijkt iedereen zo uit naar HomePod update? Komt er een bijzondere nieuwe functie of zo?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

amphora schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:21:
Waarom kijkt iedereen zo uit naar HomePod update? Komt er een bijzondere nieuwe functie of zo?
Vooral het kunnen opnemen van HomePod in de automatiseringen is iets wat bij mij al vanaf dag 1 dat ik HomePods heb boven aan het lijstje staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:26
amphora schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:21:
Multi user support! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
edit: reeds gepost over de update ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Banshee op 01-10-2019 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

JSchut

.....

Spotify Connect deed het na de update van mijn iPhone X naar Ios 13 en 13.1.1 niet meer via m'n Heos Bar.
Mijn vrouw haar iPhone Xs deed het wel gewoon.

Alles geprobeerd:
- iPhone rebooten
- Spotify cache legen
- Spotify opnieuw installeren
- Heos Bar updates checken (Waren er niet)
- Heos Bar rebooten
- Router en Wifi apparaten rebooten

Toen was er gister ineens de 13.1.2 update. En na de install deed Spotify Connect het gewoon weer op mijn Iphone X.
Lees niks in de release notes, maar blijkbaar is er wel iets gefixed.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Toppe schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:21:
[...]

Logisch, alleen werdt vroegâh iOS compleet uitgebracht met de nieuwe iPhones :)
Ik geloof dat het te maken had dat iOS 13 door de vele veranderingen (en focus op iPadOS) een kleine vertraging opliep. In combinatie dat de iPhones voor een bepaalde datum op de markt gezet moest worden door de handelsoorlog tussen Amerika en China. Dus zover ik het begreep moest de software wel; gerusht worden.
JSchut schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:47:
Spotify Connect deed het na de update van mijn iPhone X naar Ios 13 en 13.1.1 niet meer via m'n Heos Bar.
Mijn vrouw haar iPhone Xs deed het wel gewoon.

Alles geprobeerd:
- iPhone rebooten
- Spotify cache legen
- Spotify opnieuw installeren
- Heos Bar updates checken (Waren er niet)
- Heos Bar rebooten
- Router en Wifi apparaten rebooten

Toen was er gister ineens de 13.1.2 update. En na de install deed Spotify Connect het gewoon weer op mijn Iphone X.
Lees niks in de release notes, maar blijkbaar is er wel iets gefixed.
is dit toevallig via bluetooth? In mijn ervaring waarbij ik direct betrokken was geweest in de development-cycle van een iOS App waarbij er een bluetooth verbinding naar een Beacon gemaakt werd, veranderd Apple veel aan hun bluetooth API's. Waarbij er niet altijd heldere documentatie is wat er exact veranderd is (een soort black box)

Je hebt zomaar kans dat de compatibiliteit gebroken is, en dat Spotify hiervoor een update uit moet rollen.

[ Voor 51% gewijzigd door kevinkrs op 01-10-2019 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb het idee dat ik meer handelingen moet doen bij iOS 13.
delen van schermafbeelding via Whatsapp bijv.

Verder klappen diverse apps er nog vaak uit.

Twee vragen:
1
Ik heb nu al 2x apps zoals bijv. Flitsmeister toestemming moeten geven om altijd locatie te mogen gebruiken. En dan krijg ik toch weer de melding 'flitsmeister gebruikt al 3 dagen de locatie op achtergrond, mag dat altijd?'. Ik neem aan dat wanneer ik zeg 'altijd' dat het dan altijd is, en niet 3 dagen.

2
Maar een ding wat me irriteert...
Het verbeteren van tekst, ofwel het verplaatsen van de cursor bij getypte tekst?
er wordt de telkens een heel woord geselecteerd.

Bijvoorbeeld wanneer ik ditxtyp wil ik de x weghalen. Dan selecteert ie elke keer het hele woord (ditxtyp). Wat is de juiste handeling om met een iPhone 7 nieuwste iOS de cursor snel neer te zetten op een stuk tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

JSchut

.....

kevinkrs schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:14:

[...]

is dit toevallig via bluetooth? In mijn ervaring waarbij ik direct betrokken was geweest in de development-cycle van een iOS App waarbij er een bluetooth verbinding naar een Beacon gemaakt werd, veranderd Apple veel aan hun bluetooth API's. Waarbij er niet altijd heldere documentatie is wat er exact veranderd is (een soort black box)

Je hebt zomaar kans dat de compatibiliteit gebroken is, en dat Spotify hiervoor een update uit moet rollen.
Nee via Wifi. Een spotify update hielp ook niet. Na de update naar 13.1.2 was het direct verholpen zonder update van de Spotify app (Was nog steeds geen update voor)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Etge
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42
readytoflow schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:57:
Ik heb het idee dat ik meer handelingen moet doen bij iOS 13.
delen van schermafbeelding via Whatsapp bijv.
Bij mij was het delen van foto's via WhatsApp niet meer zichtbaar, ik moest het menu even aanpassen en delen met WhatsApp weer even terug zetten.
Linkje hoe dit moet: https://www.howtogeek.com...ize-the-ios-sharing-menu/
Bijvoorbeeld wanneer ik ditxtyp wil ik de x weghalen. Dan selecteert ie elke keer het hele woord (ditxtyp). Wat is de juiste handeling om met een iPhone 7 nieuwste iOS de cursor snel neer te zetten op een stuk tekst?
Als je het toetsenbord een langere periode vasthoudt kun je de cursor heel specifiek plaatsen, dus ook midden in een woord. Tenminste, zo werkt het op mijn XS. Dit werkte voorheen met 3D touch, dit heeft een iPhone 7 ook als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Etge schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:05:
[...]

Bij mij was het delen van foto's via WhatsApp niet meer zichtbaar, ik moest het menu even aanpassen en delen met WhatsApp weer even terug zetten.
Linkje hoe dit moet: https://www.howtogeek.com...ize-the-ios-sharing-menu/

[...]

Als je het toetsenbord een langere periode vasthoudt kun je de cursor heel specifiek plaatsen, dus ook midden in een woord. Tenminste, zo werkt het op mijn XS. Dit werkte voorheen met 3D touch, dit heeft een iPhone 7 ook als het goed is.
Ik heb wat anders, heel vaak wil ik een woord of een zin plakken achter een bestaande zin. Bijvoorbeeld in whatsapp. Sinds iOS 13 wilt hij dan het laatste woord vervangen ipv een regel plakken. Nu moet ik elke keer met 3 vingers tappen op het scherm zodat ik een shortcut paste menu krijg -_-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

2
Maar een ding wat me irriteert...
Het verbeteren van tekst, ofwel het verplaatsen van de cursor bij getypte tekst?
er wordt de telkens een heel woord geselecteerd.

Ik heb van mijn dochter (11 jaar) geleerd dat als je de spatie ingedrukt houdt je vervolgens door de tekst kunt scrollen. Dit in iPadOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Laatst online: 22-09 11:06
Of als je iPhone 3D Touch heeft, wat harder drukken op het scherm. Dit kan bij de iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 22-09 19:05
larsiey schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:16:
Of als je iPhone 3D Touch heeft, wat harder drukken op het scherm. Dit kan bij de iPhone 7.
3D Touch werkt niet meer in iOS 13.x toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
pacificocean schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:29:
[...]

3D Touch werkt niet meer in iOS 13.x toch.
Volgens mij wel gewoon.
Als ik op mijn iPhone XS met iOS 13 wat harder druk ergens op het toetsenbord (geen spatiebalk), dan gaat de cursor gewoon bij mij bewegen. Neem aan dat dit dan wel 3D touch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 22-09 19:05
larsiey schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:33:
[...]

Volgens mij wel gewoon.
Als ik op mijn iPhone XS met iOS 13 wat harder druk ergens op het toetsenbord (geen spatiebalk), dan gaat de cursor gewoon bij mij bewegen. Neem aan dat dit dan wel 3D touch is.
Druk je dan harder of gewoon langer? En is het dus Haptic touch.

nieuws: Apple haalt 3D Touch-functies uit iOS 13

[ Voor 15% gewijzigd door pacificocean op 01-10-2019 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
pacificocean schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:35:
[...]

Druk je dan harder of gewoon langer? En is het dus Haptic touch.
Harder.
Net als bij de zaklamp en camera knop op de home screen.
Als ik hem lang ingedrukt houd, gebeurt er niks. Druk ik harder, dan open de zaklmap/camera.

Bij het springboard kan je nog kiezen wat je doet, hard drukken op een app of langer vasthouden om het menu te openen van de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Deep Fusion zit in de developer beta.

The iPhone 11’s Deep Fusion camera is now in the iOS 13 developer beta

/edit: volgens MacRumors komt de 13.2 DB update vandaag. :)

https://www.macrumors.com...ing-ios-13-2-deep-fusion/

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 01-10-2019 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Donstil schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:45:
[...]

[...]

Kick, wat was het ook al weer :P
Deep Fusion in het kort
- Deep Fusion werkt alleen op de iPhone 11-serie
- Deep Fusion komt na iOS 13.1 beschikbaar (datum nog niet bekend)
- Er worden 9 foto’s gemaakt
- Voordat je de sluiterknop drukt maakt de iPhone al 4 foto’s, plus 4 secundaire foto’s
- Druk je op de sluiterknop, dan maakt de iPhone een foto met lange belichting (minder dan 0,5 seconden)
- In een seconde analyseert de neural engine de beelden en kiest op pixelniveau de beste details
- Er worden 24 miljoen pixels geanalyseerd
- Deep Fusion optimaliseert het detail en de mate van ruis in je foto
https://www.iculture.nl/uitleg/deep-fusion/

[ Voor 4% gewijzigd door Pino112 op 01-10-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pino112 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:50:

Deep Fusion in het kort
- Deep Fusion werkt alleen op de iPhone 11-serie
- Deep Fusion komt na iOS 13.1 beschikbaar (datum nog niet bekend)
- Er worden 9 foto’s gemaakt
- Voordat je de sluiterknop drukt maakt de iPhone al 4 foto’s, plus 4 secundaire foto’s
- Druk je op de sluiterknop, dan maakt de iPhone een foto met lange belichting (minder dan 0,5 seconden)
- In een seconde analyseert de neural engine de beelden en kiest op pixelniveau de beste details
- Er worden 24 miljoen pixels geanalyseerd
- Deep Fusion optimaliseert het detail en de mate van ruis in je foto
Aah cool. Dat stukje van de Keynote heb ik even gemist denk ik.

Maar klinkt goed genoeg om de beta voor te installeren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben wel geneigd om de Beta op m’n 11 Pro te zetten hiervoor. Maar ben ook bang voor stabiliteit en andere complicaties. Het is wel m’n daily driver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Rivanov schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:56:
Ben wel geneigd om de Beta op m’n 11 Pro te zetten hiervoor. Maar ben ook bang voor stabiliteit en andere complicaties. Het is wel m’n daily driver..
Kan weinig kwaad denk ik :)

Pagina: 1 ... 31 ... 50 Laatste