[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 50 Laatste
Acties:

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:26
Mel33 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:16:
Wat ik irritant vind is dat in ios13.1 in whatsapp nu de functie "alles selecteren" niet meer verschijnt als je een stuk tekst in je bericht aant schrijven bent.
Werkt hier wel gewoon. Heb je wel de laatste Whatsapp versie? Werkt een triple tap op de tekst wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:02
Jovano schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:31:
Ik heb sinds iOS 13 het probleem dat mijn iPhone XS Max even wordt opgeladen, zich ontlaad tot een bepaald punt en als ik de volgende ochtend de oplaad kabel er opnieuw in steek het in no time oplaad naar 100%... dit kan gewoon niet kloppen?

[Afbeelding: Ios13charge]

iPhone XS Max
iOS 13.1
Geoptimaliseerd laden heet dat nieuwe functie in ios13 😉

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Fuwor schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:38:
[...]

Werkt hier wel gewoon. Heb je wel de laatste Whatsapp versie? Werkt een triple tap op de tekst wel?
Het werk nu alleen als je als cursor in je tekst staat, en dan kan je lang drukken of 1 keer tikken en de optie wel krijgen (dus niet meer als je een woord had geselecteerd)

Ja laatste versie van WA
Fuwor schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:38:
[...]

dan pakt hij de alinea alleen, ook een handige btw, kende ik nog niet

[ Voor 30% gewijzigd door Mel33 op 26-09-2019 11:03 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-09 13:23
Roos79 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:53:
[...]

Geoptimaliseerd laden heet dat nieuwe functie in ios13 😉
Dat lijkt mij sterk 😉 Dan zou je toestel tot 80% moeten worden opgeladen en niet worden ontladen tot 40% om vervolgens in 15 minuten van 40 tot 100% te kunnen worden opgeladen zodra je je oplaadkabel opnieuw inprikt. Dit is eerder een foutieve weergave van het OS.

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Met iPadOS 13.1 vind ik de Mail App niet lekker werken, hij doet soms raar, laat verkeerde mailtjes zien!?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:17
HereIsTom schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:31:
Met iPadOS 13.1 vind ik de Mail App niet lekker werken, hij doet soms raar, laat verkeerde mailtjes zien!?
Heb ik al jaren lastig van, in allerlei versies. Heel vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 12:47
Ik heb een gekke oplaadcurve op mijn iPhone 8 op iOS 13.1:
Oplaadcurve iOS 13

Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling van geoptimaliseerd laden toch?
Hij heeft de hele nacht aan de lader gehangen (zie groen gearceerd deel met bliksemschichtje), maar niet opgeladen.
Of zal hij verrast zijn dat ik om 6.13 hem van de lader haalde? (wat gek zou zijn, aangezien dit mijn vaste prik is).

Hij zou toch altijd naar 80% moeten laden en dan wachten?

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
Weet iemand of het met iOs13 / iPad Os13 mogelijk is om bestanden op een Time Capsule (partitie) op te slaan en te benaderen?

[ Voor 4% gewijzigd door Michiel706 op 26-09-2019 14:36 ]

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Octopuz
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Marioleo69 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:53:
Iemand ook problemen met LastPass en iOS 13.1?
Bij mij blijft hij direct hangen na het openen.
Ja. Een reinstall lost het tijdelijk op, maar hij hangt bij mensen die Face ID of Touch ID hebben ingeschakeld.
Dit is in de betaperiode al aan ze gerapporteerd (via hun forum en via mail met crashrapport enzovoort) maar afgedaan met 'we ondersteunen geen betaversies'. De afgelopen dagen is er echter geen fix gekomen, en mensen die ze via social media benaderen krijgen alleen het advies om opnieuw te installeren.
Intussen wordt de lijst crashrapporten (in te zien via de instellingen/privacy) steeds langer...

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik krijg met mijn hagel nieuwe 11 de melding: Zoeken naar updates mislukt. Zit op 13.0 17A577. Via iTunes dan maar?

• Octopuz
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mrjraider schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:13:
Ik krijg met mijn hagel nieuwe 11 de melding: Zoeken naar updates mislukt. Zit op 13.0 17A577. Via iTunes dan maar?
Dat kan natuurlijk, er zijn echter ook mensen bij wie een reboot al hielp.

• Mrjraider
  • Niet online
Al geprobeerd. ZoBeer resultaat

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Mrjraider schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:13:
Ik zou de ipsw downloaden en gelijk schoon beginnen.

• Mrjraider
  • Niet online
Dit is mijn eerste iPhone dus ik zoek mijn weg nog even :+ Kijk eerst wat iTunes doet en anders begin ik inderdaad schoon :)

• kevinkrs
Mrjraider schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:24:
Dit is mijn eerste iPhone dus ik zoek mijn weg nog even :+ Kijk eerst wat iTunes doet en anders begin ik inderdaad schoon :)
Nu heb je waarschijnlijk nog niet veel data, dus nu kan het nog :p

• Mrjraider
  • Niet online
Geen idee hoe dat allemaal werkt :+ ga wel even googlen en anders laat ik em vandaag op 13.0 en neem ik morgen er rustig de tijd voor..

• kevinkrs
Mrjraider schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:28:
Geen idee hoe dat allemaal werkt :+ ga wel even googlen en anders laat ik em vandaag op 13.0 en neem ik morgen er rustig de tijd voor..
Telefoon aansluiten aan je pc, iTunes starten. ipsp hier downloaden:

https://ipsw.me

Vervolgens bij iTunes, herstel iPhone -> CMD (Command) op de toetsenbord ingedrukt houden en de ipsw selecteren :p

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
kevinkrs schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:34:
[...]

Telefoon aansluiten aan je pc, iTunes starten. ipsp hier downloaden:

https://ipsw.me

Vervolgens bij iTunes, herstel iPhone -> CMD (Command) op de toetsenbord ingedrukt houden en de ipsw selecteren :p
Cmd?

Je bedoelt Alt?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Mrjraider
  • Niet online
Via iTunes wel gelukt :)

• kevinkrs
Alt op Windows, ik gebruik een Macbook Pro :p Die zijn alt-loos 8)7

• Mrjraider
  • Niet online
En ik krijg de error niet meer; nu de iOS 13.1 software up to date melding en automatische updates aangezet :)

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36
kevinkrs schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:14:
[...]

Alt op Windows, ik gebruik een Macbook Pro :p Die zijn alt-loos 8)7
Mijn iMac met Apple toetsenbord heeft gewoon Alt. :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Black-Death schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:11:
[...]

Heb ik al jaren lastig van, in allerlei versies. Heel vreemd
Hier werkte de Mail App altijd goed, tot iPadOS 13 :S

[ Voor 25% gewijzigd door HereIsTom op 26-09-2019 17:42 ]

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:30
Jpjedi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:14:
Ik word gestoord van de drops in de bluetooth verbinding, zeker tijdens telefoon gesprekken op de carkit. Het is breed bekend als ik google en ik heb alles geprobeerd van herstarten tot netwerkverbindingen resetten en opnieuw pairen. Hopelijk bij 13.2 opgelost?

Iphone 11/13.1
Ik heb er inderdaad ook last van....

A person who never made a mistake never tried anything new.

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Smobbo schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:26:
Ik heb een gekke oplaadcurve op mijn iPhone 8 op iOS 13.1:
[Afbeelding: Oplaadcurve iOS 13]

Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling van geoptimaliseerd laden toch?
Hij heeft de hele nacht aan de lader gehangen (zie groen gearceerd deel met bliksemschichtje), maar niet opgeladen.
Of zal hij verrast zijn dat ik om 6.13 hem van de lader haalde? (wat gek zou zijn, aangezien dit mijn vaste prik is).

Hij zou toch altijd naar 80% moeten laden en dan wachten?
Als het goed is heeft de iPhone je vertelt waarom ie dit doet. Althans ik zag dat langs komen op de SE van mijn dochter. De iPhone is aan het leren wanneer jij de iPhone gebruikt en ‘uit’ de oplader haalt.
Geef het een paar dagen de tijd.

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Michiel706 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:36:
Weet iemand of het met iOs13 / iPad Os13 mogelijk is om bestanden op een Time Capsule (partitie) op te slaan en te benaderen?
Van iPadOS zie ik de time capsule niet. Hoe ik die zichtbaar kan maken?

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Jovano schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:08:
[...]

Dat lijkt mij sterk 😉 Dan zou je toestel tot 80% moeten worden opgeladen en niet worden ontladen tot 40% om vervolgens in 15 minuten van 40 tot 100% te kunnen worden opgeladen zodra je je oplaadkabel opnieuw inprikt. Dit is eerder een foutieve weergave van het OS.
De iPhone is jou gebruik/ oplaad gedrag aan het leren. (Als het goed is meldt ie dat ook als je de iPhone s’ochtends pakt). Geef het een paar dagen de tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:49
* Jeroen O is erg blij met de nieuwe bestanden app.

Ik probeer zoveel mogelijk onafhankelijk te worden van een laptop. Eén van de weinige dingen die ik nog niet kon doen, was het inlezen en plaatsen van bestanden op mijn GPS ontvangers.
Als je dan tijdens bijvoorbeeld een lange vakantie een pocket query wilt draaien voor het geocachen, of je wilt tussentijds een backup maken van de gereden routes op de motor, dan had je daar altijd een laptop voor nodig.

Vandaag heb ik mijn iPad voorzien van iPadOS 13 en gelijk even getest met mijn GPS ontvanger.
Na het inpluggen op mijn iPad pro middels een eerder dit jaar aangeschafte speciaal voor de iPad ontwikkelde USB-C hub, verschijnen in de bestanden app zowel de interne opslag van de GPS als het losse micro-SD kaartje.
Vervolgens heb ik een pocket query gedownload, deze verschijnt netjes als ZIP in de download map. Na het aantikken van de ZIP pakt hij de bestanden netjes uit en zet deze in een apart mapje. Vervolgens kun je netjes de bestanden kopiëren naar de GPS. En het werkt nog ook.

Als Garmin nu ook nog Basecamp en Garmin Express voor iOS uit zou brengen zou het feest helemaal compleet zijn.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

kevinkrs schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:47:
[...]

1,5 jaar oud en 93% capaciteit over? Dan doe je het een stuk beter dan mijn oude X deed. Die was in een jaar naar 90% teruggelopen. Je laad je telefoon wel elke nacht op?
Ja, soms zelfs 2x per dag als ik aan het klooien ben ergens mee. De telefoon is van februari 2018 en heeft er nu 508 cycles opzitten. Ik doe niet veel geks met het laden eigenlijk, alleen wat common sense dingen; zoals absoluut niet als ie 100% is hem een paar minuten/paar procent gebruiken en dan weer terug aan de lader hangen. Dat is mega ruk voor de accu. Als ik hem tussendoor moet laden doe ik dat meestal zelf tot ~75 a 80% en ik probeer te allen tijde te vermijden dat de accu onder de 20% komt - al wil dat niet altijd lukken.

De pest met deze feature is dat ie probeert te leren van je gewoontes. Maar als je een behoorlijk onregelmatig ritme hebt is dat wat lastig. :P

-edit-
ooohhh wacht even, dit is niet helemaal waar.
Helemaal vergeten. Apple heeft het toestel in april 2018 omgeruild voor een nieuwe n.a.v. een mogelijk probleem met de camera. Dus hij is bijna 1.5 jaar oud i.p.v. iets meer dan 1.5 jaar oud.

[ Voor 15% gewijzigd door WhatsappHack op 26-09-2019 20:53 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Jeroen O schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:45:
* Jeroen O is erg blij met de nieuwe bestanden app.

Ik probeer zoveel mogelijk onafhankelijk te worden van een laptop. Eén van de weinige dingen die ik nog niet kon doen, was het inlezen en plaatsen van bestanden op mijn GPS ontvangers.
Als je dan tijdens bijvoorbeeld een lange vakantie een pocket query wilt draaien voor het geocachen, of je wilt tussentijds een backup maken van de gereden routes op de motor, dan had je daar altijd een laptop voor nodig.

Vandaag heb ik mijn iPad voorzien van iPadOS 13 en gelijk even getest met mijn GPS ontvanger.
Na het inpluggen op mijn iPad pro middels een eerder dit jaar aangeschafte speciaal voor de iPad ontwikkelde USB-C hub, verschijnen in de bestanden app zowel de interne opslag van de GPS als het losse micro-SD kaartje.
Vervolgens heb ik een pocket query gedownload, deze verschijnt netjes als ZIP in de download map. Na het aantikken van de ZIP pakt hij de bestanden netjes uit en zet deze in een apart mapje. Vervolgens kun je netjes de bestanden kopiëren naar de GPS. En het werkt nog ook.

Als Garmin nu ook nog Basecamp en Garmin Express voor iOS uit zou brengen zou het feest helemaal compleet zijn.
Ik werk rechtstreeks vanuit bestanden, dus zonder een app als pocket query, en kan inderdaad prima gps files overzetten van Garmin device naar iPad en andersom. Rechtstreeks van Garmin Edge 500 naar Strava kan niet. Dat moet via bestanden.
Voor routes gebruik ik EasyRoute,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:49
Een pocket query is geen app, maar een functie op de Geocaching website. Daarmee kun je een lijst met geocaches genereren die aan bepaalde voorwaarden voldoen en vervolgens als GPX bestand downloaden.

Ik zal eens kijken naar EasyRoute. Wellicht kan dat werken als vervangen voor Basecamp op de PC om routes mee te maken.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinkrs
WhatsappHack schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:51:
[...]

Ja, soms zelfs 2x per dag als ik aan het klooien ben ergens mee. De telefoon is van februari 2018 en heeft er nu 508 cycles opzitten. Ik doe niet veel geks met het laden eigenlijk, alleen wat common sense dingen; zoals absoluut niet als ie 100% is hem een paar minuten/paar procent gebruiken en dan weer terug aan de lader hangen. Dat is mega ruk voor de accu. Als ik hem tussendoor moet laden doe ik dat meestal zelf tot ~75 a 80% en ik probeer te allen tijde te vermijden dat de accu onder de 20% komt - al wil dat niet altijd lukken.

De pest met deze feature is dat ie probeert te leren van je gewoontes. Maar als je een behoorlijk onregelmatig ritme hebt is dat wat lastig. :P

-edit-
ooohhh wacht even, dit is niet helemaal waar.
Helemaal vergeten. Apple heeft het toestel in april 2018 omgeruild voor een nieuwe n.a.v. een mogelijk probleem met de camera. Dus hij is bijna 1.5 jaar oud i.p.v. iets meer dan 1.5 jaar oud.
Bijna anderhalf jaar oud vind ik nog steeds mee vallen, op mijn X ging er soms 2% per week vanaf. Ik deed tevens niks geks behalve alleen opladen in de nacht. Ik hou hem de hele nacht aan de lader en ik haal hem er niet af. Misschien was dit ook een probleem met de accu. Ik weet wel dat het in de zomer vooral hard ging, wanneer het buiten 35 graden was en ik actief in de felle zon met scherm op 100% de telefoon aan het gebruiken was. Het viel me op dat heel vaak het scherm dimde om oververhitting tegen te gaan (telefoon voelde ook wel echt als een kookplaat 8)7 )

Op mijn XS Max probeer ik zelf ook inderdaad een batterijpercentage < 20% te voorkomen. Helaas kunnen de accu's redelijk snel leegtrekken op de X en XS/Max.

Als ik bijvoorbeeld een hele dag gewerkt heb, WhatsApp, web WhatsApp, telefoongesprekken, social media etc en vervolgens onverwachts nog eens een avondje uit ga zit ik echt op de laatste 5 procentjes van de batterij. < 20% is erg lastig op iPhones :X

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:54
Hier hetzelfde. XS van 3 maanden oud. 's nachts laad ik hem op. Als ik dan naar bed ga en gooi hem op de lader, dan zit er ongeveer 30 procent nog in. En ja... hij wordt gebruikt, maar wil mezelf geen extreme veel gebruiker noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Laatst online: 14-09 16:23
Met iOS 13 was er niets aan de hand, maar met 13.1 is internet via 4G (KPN) megatraag (1,23 Mbps) en soms is er zelfs helemaal geen verbinding. Hebben meer mensen hier last van? Heb een Xs.

Ik heb me suf ge-googled, maar ben blijkbaar de enige...

[ Voor 16% gewijzigd door Xprezzi op 27-09-2019 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:15
Ben nog niet helemaal blij met iOS (13/13.1).

1. De nieuwe toestenbord indeling is echt wennen (taal veranderen en emoticon knoppen verplaatst)
2. In Whatsapp staan in het chatoverzicht het woord Chats over andere teksten heen
3. Screenshots kan je niet meer roteren, eerst opslaan en dan vanaf de fotorol roteren (héél hinderlijk)
4. 3D touch/force touch is behoorlijk wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
Vraagje, hoe krijg ik weer de notificaties voor updates(badge) te zien bij de App Store App.
Ik heb alleen de App-updates op automatisch staan bij instellingen iTunes store en app store.
mobiele data automatische downloads heb ik uit staan
Bij instellingen >berichtgevingen, heb ik ook meldingen aanstaan voor de App Store.
Algemeen, ververs op achtergrond ook alles aan staan

Het rare is, dat ik altijd even moet verversen bij de update optie(bovenin vasthouden en naar beneden trekken) ook in de vorige iOS versies, maar toen zag je iig hoeveel apps je nog moet bijwerken als je de store sluit. Nu zie je ze alleen in de App Store updateoptie zelf

ik heb hem snachts altijd aan de lader maar er update dan niets, dat is een probleem die ik al langer heb, mijn wifi gaat uit als ik de iphone wegleg met, of zonder lader. Dus updaten alleen via wifi gaat vaak niet, daar heb ik al zo vaak alles doen resetten en met schone lei proberen te beginnen, maar het probleem blijft bestaan, die wifi gaat altijd uit in standby :( maargoed dus ververs ik eens in de 2 week en soms vaker na een ios update) maar dit staat los van mijn bovenstaande vraag

[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 27-09-2019 11:08 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:15
Wat mij is opgevallen is dat je in het Engelse toetsenbord gewoon Nederlands kan tikken als het toetsenbord maar geïnstalleerd staat. Hij gaat dan niet verbeteren naar Engels. Ik tik vaak in 2 talen door elkaar en dit is echt heel prettig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Mel33 Sinds iOS 13 lijkt hij veel minder frequent te zoeken naar app updates ja. Heb het hier ook, kan meer dan een week duren voordat ie zelf een keer checkt. Meestal heb ik dan zelf alweer eens gekeken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
@WhatsappHack En de badges? heb je daar het zelfde als ik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mel33 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:52:
@WhatsappHack En de badges? heb je daar het zelfde als ik nu?
Ja en nee, weet ik niet zeker. Laat ik het zo stellen:
Als ik zolang wacht tot de App Store in de achtergrond zelf eindelijk weer eens naar updates zoekt, dan verschijnt gewoon netjes de badge. Als ik handmatig ververs niet want dan beschouwt ie het blijkbaar meteen als "gezien".

Het gekke is dat ie dit op m'n iPad niet doet. Als ik daar vernieuw dan komt wel het aantal updates als badge naar voren en die blijft ook net zolang staan totdat ik de apps geüpdatet heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
@WhatsappHack maar dus ook geen badge bij de app store icoon op je homescherm?
ik krijg ze wel in de app bij updates bij je account

Edit;
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:57:
[...]

Als ik handmatig ververs niet want dan beschouwt ie het blijkbaar meteen als "gezien".
oh wacht dit natuurlijk

[ Voor 73% gewijzigd door Mel33 op 27-09-2019 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:02
Ik rijd met een recente Peugeot 308SW, en sinds de update naar ios 13 en 13.1 worden oproepen en contacten niet meer gesynchroniseerd(via Bluetooth). Heeft iemand dit nog meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:24
Zijn er hier meer mensen die een Beats (x) product gebruiken? Sinds de laatste beta van iOS 13.1 krijg ik, als mijn BeatsX verbonden is met mijn iPhone Xr, elke keer als ik mijn telefoon heb ontgrendeld een de witte pop-up met BeatsX (hij lijkt op de pop up op het moment dat je de Beats wil verbinden met je iPhone, alleen zijnhet woord 'Verbind' en het batterijpercentage er vanaf gesneden). Op mijn iPhone 7 van het werk, waar op dat moment nog iOS12 op draaide kreeg ik deze pop up niet.

Nu draait zowel op mijn iPhone Xr als op mijn iPhone 7 de stabiele versie van 13.1 en nu krijg ik op beide telefoons deze pop up, ongeacht met welke telefoon mijn BeatsX verbonden is. Op basis van dit laatste denk ik dat het een iOS13 probleempje is (tijdens de beta ook al feedback ingeschoten). Herkennen mensen dit en heeft iemand een oplossing die niet 'pop up wegklikken' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
HereIsTom schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:34:
[...]

Hier ook iPadOS 13.1 geïnstalleerd op een iPad Air 2, werkt perfect, hij lijkt zelfs sneller.
DJF3 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:00:
[...]

Yes, meerdere malen. Na bellen met Apple heb ik het volgende getest:
  • Recovery mode: update -- zonder verlies van data: werkt nog steeds niet
  • Recovery mode: restore -- restore van een backup: werkt OOK niet ("iTunes could not restore the iPad because an error occurred")
<paniek mode>groter_dan_voorheen</paniekmode> 8)7

De iPad is nu LEEG en lijkt wel met het netwerk te verbinden. Ga een handmatige restore van de backup proberen... fingers crossed!

UPDATE: iPad is nu leeg en ik heb een manual restore van m'n laatste backup gedaan via iTunes. Dat lijkt te werken. Alle apps worden nu opnieuw geinstalleerd. Het lijkt er dus op dat ik geen data kwijt ben.
vrouwantje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:38:
Mijn iPad Air 2 16GB kreeg de iPad IOS 13.1 voor zijn kiezen en installeerde foutloos. Daarna niks meer mee te doen. Super traag, gewoon onwerkbaar. Ook aan Itunes hangen lukt niet meer. Dus kan ook niet downgraden. Rijp voor het chemisch afval :'(
Ik heb onze Ipad Air 2's nog niet voorzien van een update naar iPadOS13.1, maar lees wel enkele scary berichten hier en op iCulture omtrent WIFI issues, maar ook enkele positieve berichten. Ik wacht denk ik nog maar even met de upgrade van iOS12.4.1.

Overigens draait iOS13.1 hier super op mijn iPhone 6s.
Wromsi schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:20:
Weet niet of het hier al gepost is, maar het blijkt dat er een lek zit in de beveiliging van third party keyboards.

[...]

https://www.onemorething....bug-toetsenborden-derden/
Helaas wel ja. Voor de zekerheid hier ook maar Gboard uitgezet.
ex87 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:24:
Wat mij is opgevallen is dat je in het Engelse toetsenbord gewoon Nederlands kan tikken als het toetsenbord maar geïnstalleerd staat. Hij gaat dan niet verbeteren naar Engels. Ik tik vaak in 2 talen door elkaar en dit is echt heel prettig!
Helaas kun je nog niet Nederlandse woorden vegen ook al staat hij op Engels (waar dit wel prima werkt met Engelse woorden) omdat Nederlands nog niet bij de supported talen hoort. Hopelijk laat dit niet snel op zich wachten zodat ik Gboard kan verwijderen.
THE_BASE schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:07:
Ik erger me echt aan Mail. Waarom is het icoontje van verplaats naar map verdwenen? Er is nu heel veel witregel/ruimte over onder in die niet gebruikt wordt voor een snelkoppeling.

In plaats daarvan moet ik eerst op een icoon drukken en daar uit een waslijst aan opties kiezen.

:(
Dat is inderdaad mega onpraktisch dat nu heel veel verplaatst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Ik erger me dood aan de Mail App in iPadOS 13.1
Standaard staat hij steeds op de verkeerde mail en naar prullenbak is ook omslachtig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
funrider schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:34:

Helaas kun je nog niet Nederlandse woorden vegen ook al staat hij op Engels (waar dit wel prima werkt met Engelse woorden) omdat Nederlands nog niet bij de supported talen hoort. Hopelijk laat dit niet snel op zich wachten zodat ik Gboard kan verwijderen.
Ik had het niet over het vegen: Normaal met typen moest ik altijd wisselen tussen NL of ENG als ik zelf wilde wisselen maar nu, als ik hem op ENG laat staan werkt het gewoon.

Erg relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
ex87 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:26:
[...]

Ik had het niet over het vegen: Normaal met typen moest ik altijd wisselen tussen NL of ENG als ik zelf wilde wisselen maar nu, als ik hem op ENG laat staan werkt het gewoon.

Erg relaxed.
Je kunt ook een woordenboek toevoegen aan je toetsenbord. Ik heb gewoon een Nederlandse toetsenbord maar ik kan zowel Engels als Nederlands typen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
kevinkrs schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:39:
[...]

Je kunt ook een woordenboek toevoegen aan je toetsenbord. Ik heb gewoon een Nederlandse toetsenbord maar ik kan zowel Engels als Nederlands typen.
Ahh, dan zal ik dat toevallig tegelijk gedaan hebben met iOS 13 omdat ik me regio naar US heb omgezet en nu inderdaad daar 2 woordenboeken zie staan.

Weer wat geleerd, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
kevinkrs schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:39:
[...]

Dat swipen werkt niet icm met Nederlands toch? Typen in Engels en Nederlands doet automatisch corrigeren in de benodigde taal. Prettig idd.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dj-sannieboy schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:07:
Kom er net achter dat Spotify Connect op m’n XS met iOS 13 niet meer werkt i.c.m. m’n HEOS speakers. Op de iPhone 7 van mijn vriendin met iOS 12.4.1 werkt het wel.

Waarschijnlijk dus combi HEOS en iOS 13.
Als ik in de instellingen van Spotify de optie “Alleen lokale apparaten weergeven” uitschakel, zie ik m’n Heos speakers wel gewoon en werkt Spotify Connect gewoon.

Vreemd dat dit voorheen met iOS 12 geen issue was.

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 27-09-2019 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Alekz87 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:46:
[...]

Dat swipen werkt niet icm met Nederlands toch? Typen in Engels en Nederlands doet automatisch corrigeren in de benodigde taal. Prettig idd.
Swipen werkt dan helaas niet maar je hoeft tenminste niet meer tussen toetsenborden te wisselen. Als je toch wel 40 keer op een dag van taal
Wisselt door gebruik van verschillende communicatie kanalen is dat wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 00:00
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YDTcYkt/9-CE2-A1-FD-8-F36-443-B-8019-9-BCE84305597.jpg

Mijn ipad 2018 blijft hier op hangen, hij draait op ios 12.
Opnieuw opstarten maakt geen verschil, het wifi netwerk is gewoon prima want mijn iPhone update wel gewoon prima.

Heeft iemand een suggestie wat te doen nu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
iOS en iPadOS 13.1.1 is uitgebracht met diverse bugfixes:

iOS 13.1.1 bevat probleemoplossingen en verbeteringen voor je iPhone. Deze update bevat:

* Oplossing voor een probleem waarbij de iPhone niet vanaf een reservekopie kon worden hersteld
* Oplossing voor een probleem waarbij de batterij sneller leeg raakte
* Oplossing voor een probleem met het herkennen van Siri-verzoeken op de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max
* Oplossing voor een probleem waarbij Safari-zoeksuggesties opnieuw werden ingeschakeld nadat deze waren uitgeschakeld
* Oplossing voor een probleem met trage synchronisatie van Herinneringen
* Oplossing voor een beveiligingsprobleem met toetsenbordapps van derden

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:29

s0kkie

Cowabunga

Pindasaus schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:41:
[Afbeelding]

Mijn ipad 2018 blijft hier op hangen, hij draait op ios 12.
Opnieuw opstarten maakt geen verschil, het wifi netwerk is gewoon prima want mijn iPhone update wel gewoon prima.

Heeft iemand een suggestie wat te doen nu?
Als het goed is zou je nu 13.1.1 moeten krijgen, misschien dat dat beter gaat :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gristus te paard, hadden ze niet ff 4 dagen kunnen wachten dan en direct 13.1.1 uitbrengen? T plan was in eerste instantie sowieso 30 september... *grom*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
Kan je trouwens op ipad os 13.1 nog zoeken naar een bepaalde app?? Vroeger kon ik naar rechts swipen en kreeg in een zoekfunctie. Nu is dat de nieuwe widget modus ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
Rebbelx schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:36:
Kan je trouwens op ipad os 13.1 nog zoeken naar een bepaalde app?? Vroeger kon ik naar rechts swipen en kreeg in een zoekfunctie. Nu is dat de nieuwe widget modus ..
Naar beneden swipen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Telefoon is nog nooit zo vaak achter elkaar herstart :P

toch maar even installeren i.v.m. keyboard en schijnbaar een batterij probleem? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:23:
Gristus te paard, hadden ze niet ff 4 dagen kunnen wachten dan en direct 13.1.1 uitbrengen? T plan was in eerste instantie sowieso 30 oktober... *grom*
September?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:23:
Gristus te paard, hadden ze niet ff 4 dagen kunnen wachten dan en direct 13.1.1 uitbrengen? T plan was in eerste instantie sowieso 30 september... *grom*
De appel wordt steeds rotter en benadert inmiddels de update frequentie van B-merken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 15:53

Toppe

Oké ✅

BamSlam_ schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:57:
[...]

De appel wordt steeds rotter en benadert inmiddels de update frequentie van B-merken.
Hebben B merken zoveel updates dan? :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevinkrs
Toppe schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:09:
[...]

Hebben B merken zoveel updates dan? :+
Je Samsung zal maar 1x in zijn leven een update zien en daarna ben je aan de goden overgeleverd O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

kevinkrs schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:15:
[...]

Je Samsung zal maar 1x in zijn leven een update zien en daarna ben je aan de goden overgeleverd O-)
En als je geluk hebt zie je die update terwijl je het toestel hebt.., :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:55
Ik ben erg blij met de “muis” ondersteuning, dit houdt ook in dat bijvoorbeeld een PS4 controller nu werkt op een iPad. Als mijn kinderen eens samen Fortnite of iets dergelijks wilden spelen moest ik altijd m’n laptop afstaan, nu is de iPad voldoende :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rivanov
BamSlam_ schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:57:
[...]

Ga ergens anders trollen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 00:00
s0kkie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:02:
[...]

Als het goed is zou je nu 13.1.1 moeten krijgen, misschien dat dat beter gaat :)
Het werkt inderdaad nu wel 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Werkt dit nog in 13.1.1?
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:20:
Wel mooi dat ik nu het dock en de map icoontjes met de achtergrond kan laten samensmelten! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Qjn8cI182NDMj7S2OiGsdUqB/full.png
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:02:
[...]

Het werkt juist omdat ik Dark-mode permanent aan laat staan.
Als je teruggaat naar Light-mode zie je het weer normaal.

- Ik heb (toegankelijkheid > weergave en tekstgrootte > “maak minder doorzichtig”) uitgezet.
- Daarna heb ik Dark-mode aangezet.
- Achtergrond aangepast naar de kleur van de folder.

(save, instellen als achtergrond)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0FOnxMSlYqkn9rKdhoewX32L/full.jpg

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:51

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Serieus? Ga je dat nou bij elke versie vragen?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tylen schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:05:
[...]

Serieus? Ga je dat nou bij elke versie vragen?
:Y

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Bedankt :)

Verwijderd

In mijn Mail app staan nieuwe berichten en als ik die open zie ik ze niet, ik moet terug gaan naar het overzicht met mijn postbus en mappen en daar dan opnieuw inkomend selecteren.

Is dit dan ook een bug? Of doe ik iets verkeerd?

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Nog meer mensen problemen met het menu op de website van marktplaats in safari op ipad os13? Bij mij werkt het alleen door te kiezen voor openen in nieuw tabblad. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om uit te loggen via de website. Ik vind de app echt een ramp, dus gebruik liever gewoon de website.

• kevinkrs
Chntl321 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:07:
Nog meer mensen problemen met het menu op de website van marktplaats in safari op ipad os13? Bij mij werkt het alleen door te kiezen voor openen in nieuw tabblad. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om uit te loggen via de website. Ik vind de app echt een ramp, dus gebruik liever gewoon de website.
Geen problemen hier.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:30:
In mijn Mail app staan nieuwe berichten en als ik die open zie ik ze niet, ik moet terug gaan naar het overzicht met mijn postbus en mappen en daar dan opnieuw inkomend selecteren.

Heb ik ook, gebruik Outlook.com met een eigen domein...

• Chntl321
Ok, vreemd.. heb het op zowel mijn ipad mini als mijn ipad pro 11.. op mn iphone 11 pro werkt het wel.
Dan ga ik ff verder zoeken.. dankjewel _/-\o_

Verwijderd

Toppe schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:42:
[...]

Hier Exhange Online in O365. Op zich geen mail probleem denk ik. Lijkt mij meer aan de Mail app zelf te liggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2019 10:51 ]

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:50:
[...]

Hier Exhange Online in O365. Op zich geen mail probleem denk ik. Lijkt mij meer aan de Mail app zelf te liggen.
Mijn iCloud account heeft er geen last van :)

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
Toppe schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:42:
[...]

Bij mij is de Mail app al lange tijd een drama in combinatie met G Suite (ook eigen domein). Gebruik nu de Outlook app, zeker nu Microsoft dark mode heeft toegevoegd een prima app imho.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:02
Probeer t en anders terug gaan naar de vorige versie toch 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-09 09:42
Chntl321 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:43:
[...]

Ok, vreemd.. heb het op zowel mijn ipad mini als mijn ipad pro 11.. op mn iphone 11 pro werkt het wel.
Dan ga ik ff verder zoeken.. dankjewel _/-\o_
Linksboven in de URL-bar heb je een 'Aa'-icoontje waarmee je de desktop of mobiele versie van een website kan kiezen. Probeer de mobiele website eens (sinds iPadOS krijg je standaard de desktop versie) ;)

• HereIsTom
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:30:

Dat heb ik dus ook met iPadOS, ook nog in 13.1.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HereIsTom schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:48:
[...]

Dat heb ik dus ook met iPadOS, ook nog in 13.1.1
Ik heb dat ook gehad plus een irritante onverwijderbare concept dat steeds onderin beeld verscheen.
Ik heb uiteindelijk alle accounts eraf geknikkerd, de Mail app verwijderd, even een kwartiertje gewacht (zodat ie rustig de tijd heeft gehad alles weg te gooien), apparaat herstart for good measure, Mail weer installeren, account weer toevoegen. Alle problemen opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door WhatsappHack op 28-09-2019 13:01 ]

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben nog niet heel blij met iPadOS. Een paar bezwaren:
  • Picture in Picture werkt niet meer met de Ziggo Sport Totaal app.
  • Lettertype lijkt veranderd te zijn op een aantal website (waaronder hier op GoT), soms is het zelfs onscherp.
  • PDF openen in Safari is een hoop extra handelingen, ik wil direct de PDF kunnen lezen als deze is gedownload, zoals voorheen. Nu moet ik steeds de download manager openen.
Pluspunten heb ik nog niet ontdekt, ik gebruik geen widgets of external storage devices.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Rivanov
@The_FrankO De normale Ziggo Go app ondersteund dit wel en hiermee heb je ook toegang tot alle Ziggo Sport kanalen.

• Chntl321
MaxVMH schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:23:
[...]

Linksboven in de URL-bar heb je een 'Aa'-icoontje waarmee je de desktop of mobiele versie van een website kan kiezen. Probeer de mobiele website eens (sinds iPadOS krijg je standaard de desktop versie) ;)
Dankjewel voor de tip, maar die had ik al gevonden en werkt ook niet. Het lijkt wel of safari het dropdown menu gewoon niet ziet. Als ik erop druk dan opent hij hetgeen dat onder het dropdown menu te zien is..

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 13:19
Ik heb een liedje uit m'n Apple Music bibliotheek ingesteld als wekker, toch blijft m'n wekker steeds een standaard Apple geluidje gebruiken. Ga ik kijken, staat toch dat liedje wat ik gekozen had ingesteld. Ben ik nu gek of hoe zit dit 8)7

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Pfft, Safari en split screen meteen andere app, dat trekt de Air 2 slecht. Elke keer loopt de iPad er op vast. 13.1.1 ten spijt. Reset van de Air 2 zorgt er weer voordat het werkt. Tot aan een volgende split screen sessie.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Lothiriel schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 15:51:
Ik heb een liedje uit m'n Apple Music bibliotheek ingesteld als wekker, toch blijft m'n wekker steeds een standaard Apple geluidje gebruiken. Ga ik kijken, staat toch dat liedje wat ik gekozen had ingesteld. Ben ik nu gek of hoe zit dit 8)7
Zorg ervoor dat dat liedje is gedownload op de iPhone. Als je een wolk ziet staan, dan krijg je de standaard alarmtoon te horen.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:10
Vreemd iets in Safari sinds iOS 13.1.1 op mijn 8. Voorheen had ik in Safari altijd een rij met meest bezochte sites, maar dit is nu verdwenen. In de instellingen staat het nog goed maar er wordt niks getoond.

Herstart heeft niet geholpen. Iemand een idee hoe ik dit weer terug krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Pannekoek81 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:23:
Vreemd iets in Safari sinds iOS 13.1.1 op mijn 8. Voorheen had ik in Safari altijd een rij met meest bezochte sites, maar dit is nu verdwenen. In de instellingen staat het nog goed maar er wordt niks getoond.

Herstart heeft niet geholpen. Iemand een idee hoe ik dit weer terug krijg.
Voeg eens 1 favoriet toe ;)... is een bug volgens mij :(

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:46

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Sinds de release in bezit van de nieuwe iphone 11, maar telkens valt mn wifi weg en stapt hij verder op 4g. Terwijl ik gister wel normaal op de wifi kon. Heb ik al bij verschillende wifi punten geprobeerd. Meer mensen last van ? Als ik dan op connecting druk krijg ik of een vinkje of een doorlopend wieltje, ofwel blijft verbinden.

Edit
Lijkt ineens opgelost na een paar keer kloten met mn proxy..

[ Voor 9% gewijzigd door Terrie op 28-09-2019 19:01 ]

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• delano_ve
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:37
Zijn er meerdere mensen die last hebben van een battery drain op iOS 13.1.1? Ik heb het idee dat mijn batterij veel sneller leeg is na de update (iPhone 11).

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Na een update moet een systeem altijd indexeren, en ligt het gebruik wat hoger. ook is het gebruikelijk dat je zelf meer gebruik maakt om instellingen te wijzigen, evt nieuwe dingen te proberen etc.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:10
Falcon schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:26:
[...]

Voeg eens 1 favoriet toe ;)... is een bug volgens mij :(
Top! De veelbezochte sites zijn weer terug d:)b

• delano_ve
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:37
Hackus schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:06:
Na een update moet een systeem altijd indexeren, en ligt het gebruik wat hoger. ook is het gebruikelijk dat je zelf meer gebruik maakt om instellingen te wijzigen, evt nieuwe dingen te proberen etc.
Ah, dan zal dat het zijn. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
Bij mij ook een battery-drain na iOS13.1.1 installatie - maar ik had ook geen mobile data verbinding meer.

Toen ik dat alles doorkreeg maar even de telefoon uit/aan geschakeld en zowel batterijverbruik als mobile-data doen weer normaal. 🙂

Afgezien daarvan... 13.0, 13.1 en 13.1.1 en nog ben ik er niet tevreden over... Apple, waar zijn jullie verdorie mee bezig?!? 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 07:30
(iPadOS 13.1.1) Bij het maken van een screenshot kan ik van boven en de zijkanten croppen, maar niet van de onderkant. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Crawl NL schreef op zondag 29 september 2019 @ 08:19:
(iPadOS 13.1.1) Bij het maken van een screenshot kan ik van boven en de zijkanten croppen, maar niet van de onderkant. Meer mensen hier last van?
Je kunt de zwevende werkbalk aan de onder kant naar de zijkant verplaatsen. Dan kun je wel van de onderkant bijsnijden. Daarnaast kun je ook een hoek naar boven verplaatsen wat hetzelfde effect heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 29-09-2019 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 07:30
meesje schreef op zondag 29 september 2019 @ 09:48:
[...]

Je kunt de zwevende werkbalk aan de onder kant naar de zijkant verplaatsen. Dan kun je wel van de onderkant bijsnijden. Daarnaast kun je ook een hoek naar boven verplaatsen wat hetzelfde effect heeft.
Hmm, kan nu wel weer croppen vanuit alle drie de punten aan de onderzijde :? Zal wel een hick-up zijn geweest. Bedankt voor het meedenken.
Pagina: 1 ... 30 ... 50 Laatste