[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 50 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 08:03
Ik kan het even niet vinden, maar volgens mij zag ik in de beta periode een post voorbij komen over het volgende.

De mogelijkheid om bijvoorbeeld zodra je iPhone aan CarPlay gekoppeld wordt, flitsmeister automatisch te laten starten.

Iemand die mij kan vertellen hoe dit werkt? / Of dit al kan in de eerste release.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
crypt0rr schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:57:
Ik kan het even niet vinden, maar volgens mij zag ik in de beta periode een post voorbij komen over het volgende.

De mogelijkheid om bijvoorbeeld zodra je iPhone aan CarPlay gekoppeld wordt, flitsmeister automatisch te laten starten.

Iemand die mij kan vertellen hoe dit werkt? / Of dit al kan in de eerste release.
Kan met de Opdrachten app al een poosje toch?

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
vanaalten schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:31:
Yes, eindelijk de betuttelende 'bedtime reminder' notification weg! Begon tijd te worden - zo moeilijk kan het toch niet geweest zijn om de optie 'none' toe te voegen...
Dat kun je toch gewoon uitzetten? (Sterker nog, dat moet je juist expres áánzetten...)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:08:
[...]

Kan met de Opdrachten app al een poosje toch?
Mogelijk onkunde, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als in; dat wanneer ik de kabel voor CarPlay aansluit m'n Flitsmeister zelf start.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Laatst online: 15-09 22:47
Zojuist de Safari update op MacOS naar binnen gehengeld. Ben blij dat tab sync weer werkt op iOS 13 en Macbook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexicanos
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb mijn iPhone X geupdate naar iOS 13 en mijn Watch 4 naar watchOS 6.0

Draait allemaal goed op 1 ding na. In mijn Megane 4 met RLink2 valt de bluetooth verbinding steeds weg en komt er dan weer in. Dit blijft zich constant herhalen. De telefoon al opnieuw opgestart en de koppeling al verwijderd en opnieuw gemaakt.
Meer mensen problemen met de bluetooth verbinding in hun auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Mexicanos schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:33:

Draait allemaal goed op 1 ding na. In mijn Megane 4 met RLink2 valt de bluetooth verbinding steeds weg en komt er dan weer in. Dit blijft zich constant herhalen. De telefoon al opnieuw opgestart en de koppeling al verwijderd en opnieuw gemaakt.
Ik zag net hier ook al iemand met diezelfde issues. We hebben hier een Clio met RLink maar heb het nog niet getest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Zoals ik zie zijn Renault en Apple niet samen door één deur gekomen met iOS13 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlijk Helder
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-01 14:23
Zijn er meerdere gebruikers met T-Mobile en iPhone X waar het samenvoegen van telefoongesprekken niet meer werkt?

Dus via de gewone bel app een eerste gesprek opzetten, en dan een tweede en die samenvoegen. Dit werkte voor de update uitstekend, maar nu niet meer. Zowel eerste gesprek opzetten en tweede werkt, maar de twee gesprekken samenvoegen dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 13:19
Ik heb nu ook een vreemd probleem met het updaten van apps. Lijkt een visuele bug want sommige apps blijven “grijzig” vasthangen terwijl ze wel al gedownload en geïnstalleerd zijn. Ze worden terug normaal weergegeven als ik ze selecteer en vervolgens de download “stop”.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/62e7aon6s8x0.png

[ Voor 10% gewijzigd door Lothiriel op 20-09-2019 11:06 ]

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:35

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Boel app updates vanmorgen, ook Whatsapp, maar die heeft nog steeds geen fatsoenlijke ondersteuning voor dark mode... :/

En omdat ik een trits betaalde apps heb, moet ik nu steeds inloggen om m’n betaalgegevens te zien, alleen dat loopt steeds in een soort time-out. Meer mensen last van?

Net wel m’n appstore pw moeten wijzigen omdat ik die kwijt was.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 10:35
Ik heb de nieuwe iOS versie op m’n iPhone en Watch gezet en nu merk ik dat ik geen meldingen meer binnen krijg op m’n watch, bijvoorbeeld van Berichten en Whatsapp, meer mensen hier last van? Heb allebei al opnieuw opgestart en meldingen uit en aan gezet.

Overigens ben ik nog niet helemaal kapot van de nieuwe autocorrect, de naam van m’n zoon blijft hij telkens corrigeren en bietjes wordt nietjes... hij eet geen nietjes gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik dit zo lees weet ik nu zéker dat ik lekker wacht tot dinsdagavond.

Inmiddels heeft ook iCulture het licht gezien en raadt dit aan.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RonG schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:06:
Ik heb de nieuwe iOS versie op m’n iPhone en Watch gezet en nu merk ik dat ik geen meldingen meer binnen krijg op m’n watch, bijvoorbeeld van Berichten en Whatsapp, meer mensen hier last van? Heb allebei al opnieuw opgestart en meldingen uit en aan gezet.

Overigens ben ik nog niet helemaal kapot van de nieuwe autocorrect, de naam van m’n zoon blijft hij telkens corrigeren en bietjes wordt nietjes... hij eet geen nietjes gelukkig...
Daar had ik de laatste week ook last van.. Probeer alles ook eens via de watch én Watch app op je iPhone uit en aan te zetten.. Nu werkt alles weer gewoon bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 10:35
D-Ed schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:16:
[...]

Daar had ik de laatste week ook last van.. Probeer alles ook eens via de watch én Watch app op je iPhone uit en aan te zetten.. Nu werkt alles weer gewoon bij mij
Hoe kan ik het op de watch zelf doen dan? Nu alleen nog via de Watch app gedaan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Sinds gisteravond 23:00 iOS 13 op mijn iPhone 7. Tot nu toe draait het als een trein. Voor mij de enige interessante optie om te update is de nieuwsgierigheid naar Apple Arcade. Man wow, Arcade is nu al een fantastische service met enorm veel potentie in de toekomst. Er staan nu al pareltjes in Arcade maar als meer grote game ontwikkelaars zich gaan bemoeien met Arcade, dan zou dit zomaar eens een enorme hit kunnen worden. Het voelt vreemd om met een Playstation 4 controller een iOS game op een iPhone te besturen maar het speelt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Shiny Disco schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:23:
Sinds gisteravond 23:00 iOS 13 op mijn iPhone 7. Tot nu toe draait het als een trein. Voor mij de enige interessante optie om te update is de nieuwsgierigheid naar Apple Arcade. Man wow, Arcade is nu al een fantastische service met enorm veel potentie in de toekomst. Er staan nu al pareltjes in Arcade maar als meer grote game ontwikkelaars zich gaan bemoeien met Arcade, dan zou dit zomaar eens een enorme hit kunnen worden. Het voelt vreemd om met een Playstation 4 controller een iOS game op een iPhone te besturen maar het speelt heerlijk
is er al een apple arcade topic? Er is zoveel keuze ik weer niet waar ik moet beginnen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Heb iOS 13 erop staan, maar het laat mij watchOS niet downloaden. Blijft op 'Onderbroken' staan met de melding dat het weer verder gaat als ik wifi heb, terwijl ik gewoon verbonden ben. Heb de Watch en iPhone 7 Plus al een paar keer opnieuw opgestart. Zal vast aan iOS 13 liggen dat deze download niet stabiel is.

Ik ga me nu inschrijven voor de iOS 13 beta, kijken of ik daarmee alvast een nieuwe versie krijg die dit probleem verhelpt. Iemand anders hier last van?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBogaert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-06 19:25
Alles loopt vlot, maar het swipen op het toetsenbord werkt niet. Staat op Nederlands (België). De optie om dit aan te vinken ontbreekt ook in de instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
MrBogaert schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:34:
Alles loopt vlot, maar het swipen op het toetsenbord werkt niet. Staat op Nederlands (België). De optie om dit aan te vinken ontbreekt ook in de instellingen...
Klopt. Swipe is op dit moment enkel beschikbaar voor de Engelse taal.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
MrBogaert schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:34:
Bij mij ook niet. Het staat op mijn 6s aan bij Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord -> Veeg om te typen.
Werkt het wel op alle iphones die IOS13 ondersteunen ?

Edit: ah dat is het dus, alleen de engelse taal.

[ Voor 6% gewijzigd door StarWolfer op 20-09-2019 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Zspirit schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:29:
[...]

is er al een apple arcade topic? Er is zoveel keuze ik weer niet waar ik moet beginnen :F
[Apple Arcade] Ervaringen & Discussie

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:36:
[...]

Huh? Is dat iets anders dan ik denk dat het is? Ik kan gewoon schuiven over het tobo en dan zie je bovenin de woorden die iOS denkt dat je bedoeld.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JB schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:47:
[...]

Huh? Is dat iets anders dan ik denk dat het is? Ik kan gewoon schuiven over het tobo en dan zie je bovenin de woorden die iOS denkt dat je bedoeld.
Dat is iets anders. Swipe is dmv vegen over letters je woorden ‘typen’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:49:
[...]

Dat is iets anders. Swipe is dmv vegen over letters je woorden ‘typen’.
Ja dat bedoel ik te zeggen, dat werkt hier gewoon?

edit:
Hmm :D dan denk ik dat mijn tobo net op EN heeft gestaan want nu doet ie ook niets :+

[ Voor 16% gewijzigd door JB op 20-09-2019 11:51 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:06:
Boel app updates vanmorgen, ook Whatsapp, maar die heeft nog steeds geen fatsoenlijke ondersteuning voor dark mode... :/

En omdat ik een trits betaalde apps heb, moet ik nu steeds inloggen om m’n betaalgegevens te zien, alleen dat loopt steeds in een soort time-out. Meer mensen last van?

Net wel m’n appstore pw moeten wijzigen omdat ik die kwijt was.
De WA update is er al vanaf 15 sept ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:44
Hackus schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:56:
[...]

Bij mij werkt de darkmode ook niet binnen WA.
En ik heb de laatste versie van WA geïnstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dimocash schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:05:
[...]

Bij mij werkt de darkmode ook niet binnen WA.
En ik heb de laatste versie van WA geïnstalleerd staan.
Dat zegt ook niemand ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:35

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Hackus schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:56:
[...]

Gisteren voor de update naar iOS 13 nog gekeken, en toen was er niets beschikbaar. Erna wel. Nou ja, hoop dat de dark mode in ieder geval nog komt. Net zoals voor de WA desktop client.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
RonG schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:19:
[...]

Hoe kan ik het op de watch zelf doen dan? Nu alleen nog via de Watch app gedaan inderdaad.
Via de digital crown (op klikken) dan naar instellingen -> algemeen -> ververs op achtergrond en daar even alle apps die je wil uit/aan zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een gangbare app gevonden die werkt met Sign In With Apple? Probeer ze in het wild tegen te komen, maar de apps zijn schaars denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:44
Ah ok, omdat je aangaf dat de update van 15 september was nam ik aan dat de DarkMode dan ook beschikbaar moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
Bijwerken van apps werkt nu helemaal niet meer... :( Loopt gewoon vast nadat ik op “werk bij” druk.

Hopelijk opgelost met 13.1. Nu toch wel blij dat die al de 24e komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Lothiriel schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:13:
Bijwerken van apps werkt nu helemaal niet meer... :( Loopt gewoon vast nadat ik op “werk bij” druk.

Hopelijk opgelost met 13.1. Nu toch wel blij dat die al de 24e komt! :)
Kan ook door drukte op servers komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Geen idee of dit het correcte topic om deze vraag in te stellen maar reeds enige tijd heb ik het volgende probleem.

Op mijn iphone heb ik 107 contact staan, echter zijn er maar 37 beschikbaar in iCloud. Deze 37 komen ook mooi door op mijn macbook pro. Ik heb reeds eens uitgelogged mijn iphone op icloud en opnieuw ingelogged maar de resterende 70 contacten komen niet in icloud terecht. Ook het aan en uitvinken van contacten op iphone brengt geen soelaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 17:06
Kan het zijn dat die andere contacten niet in je icloud account staan, maar bv alleen op je telefoon of in een andere account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
loeberce schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:16:
Kan het zijn dat die andere contacten niet in je icloud account staan, maar bv alleen op je telefoon of in een andere account?
Ok gevonden...blijkbaar zijn de andere contacten van mijn gmail.

[ Voor 20% gewijzigd door Rebbelx op 20-09-2019 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lothiriel
D-Ed schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:14:
[...]

Kan ook door drukte op servers komen..
Dat is mogelijk, maar lijkt me vreemd gezien de grote drukte m.b.t de update nu toch al over zou moeten zijn.

Erg is het nu ook weer niet, ik hoop alleen dat het snel weer werkt, da’s alles (heb een paar apps die niet werken zonder update). Die rode emoji doet alles kwaaier lijken dan het is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Lothiriel schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:20:
[...]

Dat is mogelijk, maar lijkt me vreemd gezien de grote drukte m.b.t de update nu toch al over zou moeten zijn.

Erg is het nu ook weer niet, ik hoop alleen dat het snel weer werkt, da’s alles (heb een paar apps die niet werken zonder update). Die rode emoji doet alles kwaaier lijken dan het is :P
"Iedereen" is zijn/haar nieuwe iPhone aan het uitpakken :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Lothiriel schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:20:
[...]

Wat denk ja van al die miljoenen (nieuwe) iPhones die vandaag uitgeleverd worden..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:02
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:08:
Dat kun je toch gewoon uitzetten? (Sterker nog, dat moet je juist expres áánzetten...)
Ik heb het niet over 'bedtime', maar ALS je bedtime gebruikt kreeg je ook een reminder als 'hey, als je acht uur slaap wil, moet je NU naar bed'. En van die reminder kon je voorheen wel de tijd instellen (kwartier van te voren, bijvoorbeeld) maar niet helemaal uitzetten.

Nu kan je 'm tenminste ook echt uitzetten en bedtime enkel gebruiken als wekker - wat ik wel plezieriger vind dan de normale wekker vanwege het langzaam opbouwen van het wek-geluid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
vanaalten schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:46:
[...]

Ik heb het niet over 'bedtime', maar ALS je bedtime gebruikt kreeg je ook een reminder als 'hey, als je acht uur slaap wil, moet je NU naar bed'. En van die reminder kon je voorheen wel de tijd instellen (kwartier van te voren, bijvoorbeeld) maar niet helemaal uitzetten.

Nu kan je 'm tenminste ook echt uitzetten en bedtime enkel gebruiken als wekker - wat ik wel plezieriger vind dan de normale wekker vanwege het langzaam opbouwen van het wek-geluid. :)
Aaah duidelijk. Ik gebruik 't nooit, zojuist wel even aangezet om te zien of het wat is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lothiriel
JB schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:36:
[...]

"Iedereen" is zijn/haar nieuwe iPhone aan het uitpakken :+
Ja wat dom van mij, totaal vergeten dat vandaag the big day is... Das natuurlijk omdat ik zelf niet upgrade, vandaar meer enthousiasme voor iOS dan voor de nieuwe iPhones :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:06

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Ik keek zelf uit naar de opdrachten die je kunt aanmaken. Maar hetgene wat ik graag in wou stellen lukt mij nog niet.

Ik wil graag dat zodra ik met bluetooth apparaat X verbinding maak, hij automatisch app Y opstart. Wanneer apparaat X niet meer verbonden is, EN de locatie is 1 van meerdere locaties, hij deze app ook alweer sluit.

Het valt al te raden welke app het omgaat, Flitsmeister :)

Is iemand dit al gelukt of gaan deze triggers er ook in komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Laatst online: 15-09 22:47
Patrock schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:51:
Ik keek zelf uit naar de opdrachten die je kunt aanmaken. Maar hetgene wat ik graag in wou stellen lukt mij nog niet.

Ik wil graag dat zodra ik met bluetooth apparaat X verbinding maak, hij automatisch app Y opstart. Wanneer apparaat X niet meer verbonden is, EN de locatie is 1 van meerdere locaties, hij deze app ook alweer sluit.

Is het jullie al gelukt om bijvoorbeeld een bericht via WhatsApp te sturen met een locatie.

Bijvoorbeeld:

Spraakcommando: Stuur mijn locatie via WhatsApp
-> Get Map location and ETA
-> open WhatsApp
-> send message

Ik krijg alleen het bericht niet verstuurd via opdrachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBogaert
  • Laatst online: 19-06 19:25
Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:36:
[...]

Wat een grap zeg. :+
Zal dan maar snel terug Gboard installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Patrock schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:51:

Dit lukt mij dus ook nog niet, stelde die vraag eerder vandaag hier ook.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Ik kan het niet zo snel vinden. Maar kan iemand uitleggen waarom ik ipv een komma nu altijd een smilie type? Volgens mij zijn de knoppen niet omgedraaid, maar ik blijft smilies typen bij komma's.
MrBogaert schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:05:
[...]

Grappigste is wel dat Nederlandse woorden ook geswiped kunnen worden met een engels toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:41

Yucko

One clown to rule them all !

MrBogaert schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:05:
[...]

*kuch* SwiftKey *kuch*
5 row keyboard for the win *O*

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

grote_oever schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:12:
Ik kan het niet zo snel vinden. Maar kan iemand uitleggen waarom ik ipv een komma nu altijd een smilie type? Volgens mij zijn de knoppen niet omgedraaid, maar ik blijft smilies typen bij komma's.

[...]

Grappigste is wel dat Nederlandse woorden ook geswiped kunnen worden met een engels toetsenbord.
Held! Daarom "werkte" het dus want hij herkende inderdaad NL woorden

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdrost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-04 12:13
Even een vraagje:
Ik draai iOS 13.0 public beta 7 (die voor de GM), en ben bewust niet naar 13.1 gegaan, zodat ik de OTA kon meepakken voor de reguliere 13.0 release van gisteravond.
Nou heb ik al meerdere resets gedaan, en hem aan iTunes gehangen maar ik zie nog steeds niks...
Doe ik iets verkeerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-09 19:01
tomdrost schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:39:
Even een vraagje:
Ik draai iOS 13.0 public beta 7 (die voor de GM), en ben bewust niet naar 13.1 gegaan, zodat ik de OTA kon meepakken voor de reguliere 13.0 release van gisteravond.
Nou heb ik al meerdere resets gedaan, en hem aan iTunes gehangen maar ik zie nog steeds niks...
Doe ik iets verkeerd? 8)7
Heb je het beta profiel al verwijderd van de iPhone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 12:19
Ik zou binnenkort graag mijn pre-ordered pro clean willen herinstalleren, dus geen backup terug zetten van mijn huidige iphone.
Maar smsjes via imessage zou ik wel graag willen behouden, alsook mss nog een paar andere configureerde apps.

Hoe kan ik dit best in orde krijgen? Een backup terug zetten is alles of niets maar bestaat er iets waar ik mee kan aangeven wat ik terug wil zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-09 19:01
Redondo77 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:41:
Ik zou binnenkort graag mijn pre-ordered pro clean willen herinstalleren, dus geen backup terug zetten van mijn huidige iphone.
Maar smsjes via imessage zou ik wel graag willen behouden, alsook mss nog een paar andere configureerde apps.

Hoe kan ik dit best in orde krijgen? Een backup terug zetten is alles of niets maar bestaat er iets waar ik mee kan aangeven wat ik terug wil zetten?
Bij een back-up via iTunes kan je altijd aangeven wat je precies wilt meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdrost
TheDuJa schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:40:
[...]

Heb je het beta profiel al verwijderd van de iPhone?
Ja, volgens het stappenplan op https://www.appletips.nl/...-beta-programma-verlaten/

[ Voor 12% gewijzigd door tomdrost op 20-09-2019 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23:14
Tikkie werkt niet meer op de 11 pro max (ios 13) :(
Krijg een melding dat er geen verbinding is met het internet. Meer mensen last van?

Verder leuk de darkmode alleen een email lezen in darkmode ziet er uit als knippen en plakken in paint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:40
IOS 13 heeft nu mouse support. Weet iemand of je nu ook op de iPad via Remote Desktop kan verbinden met een windows computer en dan de muis kan gebruiken? Ik overweeg een iPad pro welke ik met USB-C aan mijn 4K monitor kan verbinden en dan kan inloggen via vpn en rdp op mijn werk pc. Ben benieuwd of zoiets zal werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Of enkel de door jou genoemde dingen backuppen naar iCloud.. (veel apps kunnen backuppen naar iCloud) die komen dan terug op je schone installatie zodra je synct met je iCloudgegevens. d:)b

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Laatst online: 21:39
Lothiriel schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:03:
Ik heb nu ook een vreemd probleem met het updaten van apps. Lijkt een visuele bug want sommige apps blijven “grijzig” vasthangen terwijl ze wel al gedownload en geïnstalleerd zijn. Ze worden terug normaal weergegeven als ik ze selecteer en vervolgens de download “stop”.

[Afbeelding]
Jup. Had ik ook. Bij toeval werkte het bij mij om te wisselen van Wi-Fi naar 4G, alles werd opeens geupdate. Daarna weer terug naar Wi-Fi (... of het kwam omdat ik op de Wi-Fi met Pi-Hole werk...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:13
Tot vorige week kon ik gewoon naar Radio 10 luisteren in Apple Music. Nu kan ik ineens geen radiozenders meer vinden. Iemand enig idee hoe dat kan?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-09 09:42
Als het maar niet wilt lukken, kan je altijd iOS13 handmatig downloaden & installeren (https://ipsw.me).

EDIT: het gaat toch over een iPhone hé? Want iPadOS 13 komt dinsdag pas uit ;)

[ Voor 15% gewijzigd door TheMaxMan op 20-09-2019 15:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02:52

This met dit programma geloof ik mogelijk dingen te selecteren, maar zijn we niet kapot van http://www.3u.com/'

En we hebben deze manier en dan kan je volgens mij op een gegeven moment instellingen kiezen wat je wil overzetten https://www.appletips.nl/iphone-gegevens-overzetten/ en deze https://support.apple.com/nl-nl/HT210216

En dan hebben we nog https://imazing.com/ waar je ook dingen mee kan selecteren

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdrost
MaxVMH schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:02:
[...]

Als het maar niet wilt lukken, kan je altijd iOS13 handmatig downloaden & installeren (https://ipsw.me).

EDIT: het gaat toch over een iPhone hé? Want iPadOS 13 komt dinsdag pas uit ;)
Op zich ben ik prima tevreden over de beta die ik nu draai, dacht alleen misschien zie ik iets overduidelijks over 't hoofd. Lees ook dat 13.1 de 24e komt. Even afwachten of die wel verschijnt OTA.

Ja iPhone XR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 11:32
Heb vorige week de golden master geïnstalleerd met behoud van instellingen en apps. Veel hickups, liep niet helemaal lekker. Gisteren de ipsw via iTunes geïnstalleerd als nieuwe iPhone. Loopt helemaal smooth. Nul problemen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexicanos
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mexicanos schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:33:

Inmiddels een kleine workaround.

Het bleek te komen door het syncen van het telefoonboek. Misschien is ie te groot.
Eerst helemaal uitgezet en daarna alleen de laatst gekozen nummers en favorieten laten syncen vanuit de telefoon. Nu werkt ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEY_DUDE schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:55:
IOS 13 heeft nu mouse support. Weet iemand of je nu ook op de iPad via Remote Desktop kan verbinden met een windows computer en dan de muis kan gebruiken? Ik overweeg een iPad pro welke ik met USB-C aan mijn 4K monitor kan verbinden en dan kan inloggen via vpn en rdp op mijn werk pc. Ben benieuwd of zoiets zal werken.
Op het moment werkt dat niet ideaal. De app Jump Desktop heeft wel ondersteuning voor een 3-tal muizen: Citrix X1, Swiftpoint GT en Swiftpoint Propoint. Ik gebruik zelf de Citrix X1 i.c.m. Jump Desktop om te vnc'en naar mn linux omgeving; werkt perfect. RDP werkt ook. De muis zelf vind ik foeilelijk, maar het kan even niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
Ik weer niet als het hier al vermeld is maar ... na de update naar iOS 13 ben ik de app ‘Zoek vrienden’ kwijt op mijn 7 plus. Ik kan hem ook niet meer installeren. Jammer want deze gebruikte ik enorm veel ... iemand die meer weet? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrb85 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:06:
Ik weer niet als het hier al vermeld is maar ... na de update naar iOS 13 ben ik de app ‘Zoek vrienden’ kwijt op mijn 7 plus. Ik kan hem ook niet meer installeren. Jammer want deze gebruikte ik enorm veel ... iemand die meer weet? Thx
Find My (Vind mijn) heet de app nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Na de update naar IOS13 alle Whatsapp chats kwijt.
Had ze wel terug kunnen halen als ik een backup in de cloud zou hebben gehad.
Persoonlijk niet zo boeiend maar ik weet dat er mensen zijn die graag appjes uit een ver verleden nog eens teruglezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
TheDuJa schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:42:
[...]

Bij een back-up via iTunes kan je altijd aangeven wat je precies wilt meenemen.
Kan dat niet OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
iOS 13 op x is 💪
Vroeg wel 2 keer om Apple Pay instellen terwijl ik dat al ingesteld heb staan foutje in iOS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Mexicanos schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:10:
[...]

Inmiddels een kleine workaround.

Het bleek te komen door het syncen van het telefoonboek. Misschien is ie te groot.
Eerst helemaal uitgezet en daarna alleen de laatst gekozen nummers en favorieten laten syncen vanuit de telefoon. Nu werkt ie wel.
Waar stel je dat in?

-edit:

Bedankt, zie inderdaad optie bij Bluetooth die uitstond. Aangezet en nu synchroniseerde hij weer goed.

[ Voor 12% gewijzigd door grote_oever op 20-09-2019 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:30
HEY_DUDE schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:55:
Ja, dat werkt. Je kunt de PC dan met de muis bedienen. Ik heb het geprobeerd met de Microsoft RDP app en met VMware Horizon.

Maar het heeft wel wat nukken. Een muisklik op de iPad simuleert een tap op het scherm. Dus met normale muisklikken gaat het wel goed, maar met selecteren (klik en sleep) en bv scrollen reageert het niet altijd zoals verwacht. Desondanks werkt het een stuk handiger dan met alleen touchscreen.

O en het kan aan mijn muis liggen of aan Windows, maar ik vind het in Windows wel bijzonder onhandig geregeld. Als ik de bluetoothmuis koppel aan m'n telefoon (door het connect knopje in te drukken) dan gaat dat zonder problemen. Maar als ik 'm daarna weer met m'n laptop wil gebruiken, dan kan dat niet. Ik kan 'm disconnecten op de iPad, maar hij connect niet automatisch weer met Windows. Ik moet dan helemaal naar PC Settings, de muis weghalen, de muis opnieuw pairen en dan kan ik 'm pas weer gebruiken. Ik had gehoopt dat dat ietsje handiger kon...

[ Voor 24% gewijzigd door PhilipsFan op 20-09-2019 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004

Polycom

Poes van goud

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gJSI14uQrmIniG5Q0Pk1BIet/thumb.jpg

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:49
Meer mensen problemen met het updaten van apps? Als ik de App Store open en op het account-icoontje klik, dan blijf ik het scherm “laden” zien. Pas na herstart werkt alles weer (tijdelijk) en kan ik apps updaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
captainleduc schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:50:

Verder leuk de darkmode alleen een email lezen in darkmode ziet er uit als knippen en plakken in paint
Mijn advies zou zijn om hem op automatisch te zetten.
Dit scheelde bij mij echt veel irritaties :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dannyvdb1997 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:47:
Meer mensen problemen met het updaten van apps? Als ik de App Store open en op het account-icoontje klik, dan blijf ik het scherm “laden” zien. Pas na herstart werkt alles weer (tijdelijk) en kan ik apps updaten.
Had vanmorgen eerst geen toegang/verbinding met store. later wel, maar geen updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Mel33 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:24:
[...]

This met dit programma geloof ik mogelijk dingen te selecteren, maar zijn we niet kapot van http://www.3u.com/'

En we hebben deze manier en dan kan je volgens mij op een gegeven moment instellingen kiezen wat je wil overzetten https://www.appletips.nl/iphone-gegevens-overzetten/ en deze https://support.apple.com/nl-nl/HT210216

En dan hebben we nog https://imazing.com/ waar je ook dingen mee kan selecteren
Thxxx!!!💪👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:49
Hackus schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:52:
[...]

Had vanmorgen eerst geen toegang/verbinding met store. later wel, maar geen updates.
Het vreemde is: ik kan wel apps zoeken enzovoorts. Maar installeren en updaten niet... Heb al een harde reder geprobeerd, netwerkinstellingen hersteld. Maar niets helpt voor de langere termijn... zie er op fora en Reddit ook niets over terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
cunodb schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 00:00:
Al mijn mail heeft geen naam meer? Staat allemaal onder "Geen Afzender".
Hebben meer mensen hier last van? Nieuwe mail komt wel gewoon met de afzender naam binnen..

**Edit, opgelost. Mail verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Ja hier hetzelfde, maar ik wacht even op iOS 13.1 die 24 september komt. Of is er een snelle fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:22
Vraagje. Hier worden mails vanuit de Mail app niet direct gepusht. Soms helemaal niet, en moet ik handmatig vernieuwen in de Mail app. Dit is al sinds iOS12 met mijn 6SPlus, en nu met mijn nieuwe 11 Pro op iOS13 hetzelfde. Nieuwe gegevens bij Mail app staan gewoon op 'push'. Vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Grappig puntje. Ik net pas dat de iPhone vannacht om 4 uur oplaad naar 100 procent. Blijkt nieuwe optie te zijn dat hij stopt bij 80 procent en zelf berekend of hij moet opladen naar 100%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ed Vertijsment
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 08:04
Vinden nog meer mensen de keuze voor blauw als accentkleur bij het donkere thema (in plaats van oranje zoals bij de klok app) opmerkelijk? Jammer van de inconsistentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:45
Alexknl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:20:
Vraagje. Hier worden mails vanuit de Mail app niet direct gepusht. Soms helemaal niet, en moet ik handmatig vernieuwen in de Mail app. Dit is al sinds iOS12 met mijn 6SPlus, en nu met mijn nieuwe 11 Pro op iOS13 hetzelfde. Nieuwe gegevens bij Mail app staan gewoon op 'push'. Vreemd..
Ook last van me en op me apple watch ook af en toe maar push :(

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge1tel
  • Laatst online: 11-07 09:01
Leuk dat er 2 sets airpods aangesloten kunnen worden, maar het bereik en stabiliteit van de airpods is veel slechter (ook als maar 1 set aangesloten is).
Ook gebruikte ik shortcuts om bv twitter filmpjes te downloaden. Dit deed ik door de tweet te sharen en dan voor de shortcuts app te kiezen. Dat kan in ios 13 niet meer.....,,

Nog noet top zal ik maar zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gisterenochtend werd mijn iPhone 7 warm en viel uit. Dacht er niet veel van aangezien de batterij wel eens leeg kon zijn.

Maar nu start die niet meer op zelfs niet met een soft reset. Geen enkel teken van leven. Ik denk dat dit te maken heeft met ios13. Zou er nog een mogelijkheid zijn om deze iPhone weer in leven te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:30
Defector schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:07:
Gisterenochtend werd mijn iPhone 7 warm en viel uit. Dacht er niet veel van aangezien de batterij wel eens leeg kon zijn.

Maar nu start die niet meer op zelfs niet met een soft reset. Geen enkel teken van leven. Ik denk dat dit te maken heeft met ios13 zou er nog een mogelijkheid zijn om deze iPhone weer in leven te krijgen?
Oplader aansluiten? Als het toestel in orde is zal deze vanzelf inschakelen. Als dat niet gebeurt kun je nog proberen om 'm in DFU-mode te krijgen, maar ik denk dat het hardware gerelateerd is. Toestel recentelijk laten vallen of in contact met water geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:09:
[...]

Find My (Vind mijn) heet de app nu.
Wat een flutnaam voor een app. De iTunes Store en App Store heten toch ook geen iTunes winkel en App winkel? ;)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02:52
grote_oever schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:29:
Grappig puntje. Ik net pas dat de iPhone vannacht om 4 uur oplaad naar 100 procent. Blijkt nieuwe optie te zijn dat hij stopt bij 80 procent en zelf berekend of hij moet opladen naar 100%
Heb je een link over dit aub

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
PhilipsFan schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:28:
[...]

Oplader aansluiten? Als het toestel in orde is zal deze vanzelf inschakelen. Als dat niet gebeurt kun je nog proberen om 'm in DFU-mode te krijgen, maar ik denk dat het hardware gerelateerd is. Toestel recentelijk laten vallen of in contact met water geweest?
Het ding valt wel geregeld maar dat was nooit een probleem, hetzelfde met water, nooit meer dan een paar spetters. Ik zou verwachten dat problemen daaraan gerelateerd direct op het moment zelf optreden. Niet na een nacht aan de lader en dan tijdens een vergadering het leven laat.

Vind het toevallig dat juist op het moment van uitbrengen van een nieuwe ios versie deze problemen optreden.

Maar inderdaad de telefoon ligt nu aan de lader kijken of die nog een teken van leven laat zien. Heb verder de meeste knoppen combo's al meerdere malen geprobeerd. De telefoon wordt nog wel warm dus er is wel activiteit...

[ Voor 3% gewijzigd door Defector op 20-09-2019 22:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• captainleduc
Heel tof eindelijk verbinden met een degelijke controller. Werkt leuk met de Apple Arcade games

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jsm5E8I_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
captainleduc schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:13:
Heel tof eindelijk verbinden met een degelijke controller. Werkt leuk met de Apple Arcade games

[Afbeelding]
Welke Apple Arcade game is dit? Ik vind de toevoeging van de Xbox One en Playstation 4 controllers heel vet _/-\o_ Ik heb nu OceanHorn 2 voor 17% gespeeld met ondersteuning van een Dual Shock 4 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
Shiny Disco schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:34:
[...]

Welke Apple Arcade game is dit? Ik vind de toevoeging van de Xbox One en Playstation 4 controllers heel vet _/-\o_ Ik heb nu OceanHorn 2 voor 17% gespeeld met ondersteuning van een Dual Shock 4 O+
Dit is Sayonara, werkt lekker met de controller.

Oceanhorn nog niet geprobeerd maar staat op het lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
captainleduc schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:39:
[...]

Dit is Sayonara, werkt lekker met de controller.

Oceanhorn nog niet geprobeerd maar staat op het lijstje
Als ik ga kijken zie ik in Arcade dat dit spel geen controller ondersteuning heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
Shiny Disco schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:47:
[...]

Als ik ga kijken zie ik in Arcade dat dit spel geen controller ondersteuning heeft?
Vreemd want het werkt prima haha :7

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:34

Erw

Ios13 geïnstalleerd en last van een accu die snel leeg loopt, wat raden jullie aan?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:55
Erw schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 07:15:
Ios13 geïnstalleerd en last van een accu die snel leeg loopt, wat raden jullie aan?
Eventjes een paar dagen rustig wachten. Nieuwe iOS gaat vaak veel indexeren.. dit duurt een paar dagen. Daarna draait je telefoon weer als een zonnetje!

• vespino
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 15:38
Zelfde verhaal hier. Gisteren om 23 uur was mijn 7 plus 100%, om 8 uur stond is al op 66% terwijl deze alleen maar op m’n nachtkastje heeft gelegen. Normaliter kan ik makkelijk 2 dagen op een lading. Heb al geklaagd bij Apple, zal vast geen zin hebben want die zijn toch alleen maar uit op het verkopen van een nieuwe iPhone. Hoop dat het verbetert en dat het inderdaad aan het indexeren ligt. Ben met een schuin oog al naar een Android aan het kijken, maar kijk op tegen een overstap.

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:30
Een keer opnieuw opstarten en wat oude apps verwijderen.
Paar dagen wachten dan zou het weer goed moeten zijn.
Pagina: 1 ... 26 ... 50 Laatste