[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 50 Laatste
Acties:

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:51
Geen idee of het er al langer in zat maar zie t net pas.
Website delen als webarchief, mooie optie om bv blogs op te slaan.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12
matthijst schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 22:49:
Geen idee of het er al langer in zat maar zie t net pas.
Website delen als webarchief, mooie optie om bv blogs op te slaan.
Zit er al langer in. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:51
Ah, beta 2 schijnbaar.

Haters everywhere but I don’t really care

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Het veranderen van de lichtsterkte van je Huelamp via HomeKit gaat nu ook beter (via bedieningspaneel) . Je kan nu gewoon in één beweging de juiste lamp selecteren, de sterkte aanpassen en loslaten. Tot voor de huidige bèta moest je per se op het kruisje klikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:08
WhatsappHack schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:13:
Is met deze update de share-extension (bijv: foto vanuit Foto's app delen naar WhatsApp) sneller? Die doet er hier op het moment 4 tot 8 seconden over om eindelijk eens van z'n luie hol af m'n scherm op te kruipen.
Het gaat hier wel vlot, maar wat irritant is is dat bij het delen van foto's e.d. ze nu Whatsapp achter "More" hebben gezet, waardoor het een extra stapje is geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:51
En natuurlijk voor alle nieuwe features: YouTube: iOS 13 Beta 7! 60 New Features & Changes

AdGuard Home

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:10:
[...]

Het gaat hier wel vlot, maar wat irritant is is dat bij het delen van foto's e.d. ze nu Whatsapp achter "More" hebben gezet, waardoor het een extra stapje is geworden.
Ik heb WhatsApp vooraan gezet, kan dus direct een foto delen via WhatsApp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Geert1976 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:27:
[...]

Ik heb WhatsApp vooraan gezet, kan dus direct een foto delen via WhatsApp.
Aha, dankjewel, ik wist niet dat je dat zelf kunt sorteren.
Nu even naar PB6 aan updaten en zo gelijk proberen....

*edit: gelukt, je kunt de shares inderdaad op volgorde zetten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 16-08-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Nu aan het downloaden.
Ik hoop dat het share menu nu eindelijk een snel opent. Dat duurt soms bij mij echt 1 of 2 seconden.

Als je het share menu opent, zie je nu contactpersonen met iMessage, mail of AirDrop staan. Weet iemand of het straks ook mogelijk wordt dat hier WhatsApp contacten en groepen tussen komen te staan? Of is dit weer een Apple-only feature?

[ Voor 5% gewijzigd door iAR op 16-08-2019 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j.tol41
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-11-2022
Ing app nog steeds niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:27

amphora

Websites & Fotografie

j.tol41 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:28:
Ing app nog steeds niet bijgewerkt.
Gaat ook niet gebeuren tot iOS 13 definitief gereleased is.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09:54
amphora schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:02:
[...]

Gaat ook niet gebeuren tot iOS 13 definitief gereleased is.
Niet in alle gevallen. De Moneyou Go app is gisteren ook al bijgewerkt voor iOS 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

Ik vond die scrolbalk in het begin echt super irritant, maar nu die niet meer bij elke aanraking actief wordt is het wel makkelijk om onder aan een topic te geraken. Goeie toevoeging dus!

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pino112 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 23:08:
Het veranderen van de lichtsterkte van je Huelamp via HomeKit gaat nu ook beter (via bedieningspaneel) . Je kan nu gewoon in één beweging de juiste lamp selecteren, de sterkte aanpassen en loslaten. Tot voor de huidige bèta moest je per se op het kruisje klikken.
Dit is een fijne toevoeging ja.
Valt me nu pas op dat de lamp in HomeKit de kleur nu ook terug krijgt van Hue. Wanneer is dit gekomen weet je dat toevallig? Vroeger was inschakelen via HomeKit altijd de kleur die je in HomeKit instelde, niet de kleur die je als laatste binnen de Hue app had gekozen.

Ik heb nog al veel lampen en mede hierdoor gebruikte ik HomeKit niet meer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Share extensie is idd veel sneller nu, yay! Ik vind het nogsteeds rete irritant dat HomeKit apparaten met meerdere switches opeens is gaan bundelen zonder optie dat uit te zetten en dat in zo’n bundel de knoppen zo groot zijn dat je bij het scrollen haast onvermijdelijk een switch triggert. Dat is al helemaal achterlijk als het een apparaat is dat maar één switch tegelijk aan kan hebben, je kan dus uberhaupt nooit “het hele apparaat” aanzetten want dan cycled ie door z’n switches heen en de laatste is de winnaar. :+
Ik snap dat dit handig kan zijn, al kon je al zaken koppelen aan elkaar, maar dat er geen optie is om het ongedaan te maken is wel nogal vervelend. Het is al beter dan eerst omdat nu de namen van individuele switches verschijnen, maar toch... Ook weer een extra handeling.
Daarnaast kan je ook de volgorde van die switches niet aanpassen, ze zijn door HomeKit in een alfabetische volgorde gezet en daar moet je ‘t blijkbaar mee doen. :P

Weet iemand trouwens hoe je in iOS 13 aan Siri vraagt om iemand op de luidspreker te bellen? Op 12 was het bel pietje op de luidspreker of speaker, maar dat doet nu niets meer. :P

[ Voor 17% gewijzigd door WhatsappHack op 16-08-2019 12:30 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

iAmRenzo schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:55:
Als je het share menu opent, zie je nu contactpersonen met iMessage, mail of AirDrop staan. Weet iemand of het straks ook mogelijk wordt dat hier WhatsApp contacten en groepen tussen komen te staan? Of is dit weer een Apple-only feature?
Dat heb ik net kunnen wijzigen met PB6, werd hier paar post terug ook al over gesproken vandaar dat ik het wist ;)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Donstil schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:49:
[...]

Dit is een fijne toevoeging ja.
Valt me nu pas op dat de lamp in HomeKit de kleur nu ook terug krijgt van Hue. Wanneer is dit gekomen weet je dat toevallig? Vroeger was inschakelen via HomeKit altijd de kleur die je in HomeKit instelde, niet de kleur die je als laatste binnen de Hue app had gekozen.

Ik heb nog al veel lampen en mede hierdoor gebruikte ik HomeKit niet meer.
Geen idee, ik weet niet wat je met vroeger bedoelt maar ik gebruik het nu al ruim 3 jaar en heb dit niet herkend. Gebruik eigenlijk altijd HK en amper de Hue-app, misschien is dat het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pino112 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:07:
[...]

Geen idee, ik weet niet wat je met vroeger bedoelt maar ik gebruik het nu al ruim 3 jaar en heb dit niet herkend. Gebruik eigenlijk altijd HK en amper de Hue-app, misschien is dat het ook.
Aah oke, nee eerder (vraag mij dus af wanneer dat gewijzigd is) vond Homekit de kleur van zijn eigen instelling belangrijker dan de instelling van de lamp zelf.

Stelde je de lamp op blauw in via hue en schakelde je hem later in via homekit dan werd de homekit kleur ingeschakeld. Heel irritant als je het mij vraagt want de kleur schemas in de hue app zijn juist zo fraai. Dat maakte homekit met mijn hoeveelheid lampen niet bruikbaar. Dat lijkt nu dus gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

the_cyberspace schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:25:
[...]

Dat heb ik net kunnen wijzigen met PB6, werd hier paar post terug ook al over gesproken vandaar dat ik het wist ;)
Volgens mij bedoelen we niet hetzelfde... ik heb het over de eerste rij (recente mensen met foto + een klein icoontje voor airdrop, mail of iMessage).
Niet de balk daaronder met alle apps (en als eerst airdrop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Dennisdn schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:29:
[...]

Aha, dankjewel, ik wist niet dat je dat zelf kunt sorteren.
Nu even naar PB6 aan updaten en zo gelijk proberen....

*edit: gelukt, je kunt de shares inderdaad op volgorde zetten :)
Dat kan in iOS 12 ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Dan heb ik tot nu toe altijd het geluk gehad dat ze altijd stock al goed stonden 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mij lukt het niet om Firefox te openen (macbook 2015, 10.15 bèta)

Iemand anders hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?
(en nee, ik wil liever geen andere browser gebruiken :+ )

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
streamnl schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:02:
Mij lukt het niet om Firefox te openen (macbook 2015, 10.15 bèta)

Iemand anders hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?
(en nee, ik wil liever geen andere browser gebruiken :+ )
Verkeerde topic, hier is de juiste: [macOS Catalina beta] Ervaringen & Discussie

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of je een server in Files onder locaties vast kunt zetten?

Ik moet dit nu steeds opnieuw doen als ik hem nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:39
Donstil schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:17:
Weet iemand of je een server in Files onder locaties vast kunt zetten?

Ik moet dit nu steeds opnieuw doen als ik hem nodig heb.
Ik heb mijn Synology NAS toegevoegd binnen Files en die staat permanent vast.

Het zou wel fijn zijn als je de weergave en volgorde van de files zou kunnen aanpassen, een lijstweergave met sortering op naam en datum zou zeer wenselijk zijn. Of kan dat al, en mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:00:
[...]

Ik heb mijn Synology NAS toegevoegd binnen Files en die staat permanent vast.

Het zou wel fijn zijn als je de weergave en volgorde van de files zou kunnen aanpassen, een lijstweergave met sortering op naam en datum zou zeer wenselijk zijn. Of kan dat al, en mis ik iets?
Ooh zonde, dat krijg ik niet voor elkaar.
Hij staat er wel bij onder favorieten maar niet als permanente optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:39
Donstil schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:37:
[...]

Ooh zonde, dat krijg ik niet voor elkaar.
Hij staat er wel bij onder favorieten maar niet als permanente optie.
Bij mij staat het onder 'Gedeeld'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:05
Ik ben benieuwd naar hoe Dark mode werkt. Is dit of light of dark mode? Of kan het automatisch wisselen, zoals bijvoorbeeld de Twitter-app die tussen 07:00 en 19:00 uur light mode is en 19:00 en 07:00 uur dark mode? Dat zou ik echt tof vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

mr.JamesBond schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:28:
Ik ben benieuwd naar hoe Dark mode werkt. Is dit of light of dark mode? Of kan het automatisch wisselen, zoals bijvoorbeeld de Twitter-app die tussen 07:00 en 19:00 uur light mode is en 19:00 en 07:00 uur dark mode? Dat zou ik echt tof vinden
Ff zoek functie gebruiken en je weet het.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nieuwe Catalina beta is zojuist verschenen. Benieuwd of ze deze week dan ook met een nieuwe iOS / iPadOS beta komen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Ik heb met de standaard Mail app nog een ander probleem die ik hier nog niet gezien heb.
Op een gegeven moment staan de nieuwste ongelezen mails niet meer bovenaan, maar helemaal onderaan en dan ook nog niet eens netjes op volgorde.

Mailaccount is Exchange, voor zover dat iets uitmaakt. Heb nog niks opnieuw ingesteld oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pino112 Hier verschijnen nieuwe emails vaak ook niet bovenaan totdat ik Mail.app kill. Zelfs al gezien dat ik een notificatie kreeg van nieuwe mail en die niet te zien was. :P Mail killen en weer starten == problem solved. Het lijkt heel random te zijn.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Pierre_nr1 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:00:Ik heb mijn Synology NAS toegevoegd binnen Files en die staat permanent vast.

Het zou fijn zijn als je het IP nummer kan wijzigen in een naam. Al bij de tweede beta ingediend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze de app-updates op een toegankelijkere plek hadden gestopt, maar het lijkt erop alsof die Arcade-tab blijft waar ie is en de updates dus via je profiel moeten worden bijgewerkt. Blijf het een rare bedoeling vinden, maar goed, Apple moet hun Arcade-meuk weer lekker pushen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

2Dutch schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:00:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze de app-updates op een toegankelijkere plek hadden gestopt, maar het lijkt erop alsof die Arcade-tab blijft waar ie is en de updates dus via je profiel moeten worden bijgewerkt. Blijf het een rare bedoeling vinden, maar goed, Apple moet hun Arcade-meuk weer lekker pushen :P
Het blijven net zoveel klikjes om er te komen. Maar je kan ook force touch op de appstore icon doen en updates kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-09 16:46
Zal er vandaag weer een nieuwe versie komen :)?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tylen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:15:
[...]

Het blijven net zoveel klikjes om er te komen. Maar je kan ook force touch op de appstore icon doen en updates kiezen.
True, maar je moet naar beneden scrollen (althans ik op m'n mini) om de updates te kunnen zien. Kan nog net up 'update all' rammen zeg maar ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36
WhatsappHack schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 01:26:
@Pino112 Hier verschijnen nieuwe emails vaak ook niet bovenaan totdat ik Mail.app kill. Zelfs al gezien dat ik een notificatie kreeg van nieuwe mail en die niet te zien was. :P Mail killen en weer starten == problem solved. Het lijkt heel random te zijn.
Ik klik altijd op de knop linksonder voor ongelezen, dan komt die bovenaan tevoorschijn :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:02

Patrick89

PSN : Gamesource

Pb6 is hier te downloaden op de iPad. :)

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 08:10
@Patrick89 PB6 was afgelopen donderdag al uit voor iPhone en iPad. Het wachten is op PB 7 :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
release DP8

[ Voor 57% gewijzigd door _Bailey_ op 21-08-2019 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
https://9to5mac.com/2019/08/21/ios-13-beta-8/

Go go go! Downloading

[ Voor 21% gewijzigd door Nick25 op 21-08-2019 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goh, Mail nog steeds brak in deze laatste DP.

Zou het ze lukken om binnen 3 weken een fatsoenlijke Mail app neer te zetten? Zeg maar, gewoon wat we in iOS 12.4 ook hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Hij is weer smooth heur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Had al geen issues / bugs meer in iOS 13 en iPadOS 13 DP 7. Die liep bij mij al erg smooth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Dev beta 8 beschikbaar.

[ Voor 23% gewijzigd door crypt0rr op 21-08-2019 21:01 ]

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Public Beta 7 is ook beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 08:10
Rivanov schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:18:
Public Beta 7 is ook beschikbaar.
Voor de Watch is er ook een nieuwe beta (DB8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rivanov schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 20:20:
Had al geen issues / bugs meer in iOS 13 en iPadOS 13 DP 7. Die liep bij mij al erg smooth.
7 liep bij mij toch wat minder.
Mail was erger, wat bugs in Safari en nog een die ik tegenkwam weet zo even niet wat.

en nee ik hoef geen aanbeveling/commentaar dat ik Mail of Safari niet Moet gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07 20:20
Ik kwam ook wat bugs tegen, maar weet niet meer wat voor bugs dat eigenlijk waren. ;)

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bij mij werken de songteksten in de Muziek-app niet. Het icoontje blijft grijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Famous schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:32:
[...]

7 liep bij mij toch wat minder.
Mail was erger, wat bugs in Safari en nog een die ik tegenkwam weet zo even niet wat.

en nee ik hoef geen aanbeveling/commentaar dat ik Mail of Safari niet Moet gebruiken..
Ik gebruik iOS 13 beta overigens enkel op de iPhone 7 die in de auto ligt voor Carplay. M'n iPhone X is de daily driver en draait nog gewoon iOS 12. M'n iPad Pro is wel voorzien van iPadOS 13 en die loopt gewoon goed. Lees ook op Reddit continue berichten over buggy Mail, maar ik heb hier met iCloud mail totaal geen issues mee.

• Tylen

Tylen

Nieuwe feature???

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/L9rzQlPuq5hYMb88n3lI1CtG/full.jpg

Als je gaat uploaden via safari. (Bijvoorbeeld hier in got). Daarnaast lijkt het uploaden van foto’s hier op got ook eindelijk goed te lopen. 😂

• Dennisdn
Ben benieuwd waarom ze het er weer uitgesloopt hebben. Het leek best goed te werken op wat kleine ergernisjes na zoals:

- actie willen uitvoeren terwijl hij al loopt. Bijvoorbeeld - Start-Flitsmeister bij Carkit-. Als FM al liep, kreeg je toch de pushberichten met voorstellen.
- Continu bevestiging nodig i.p.v. direct uitvoeren. (dat lijkt mij as-build)

Maar dit leken mij geen redenen om het er maar helemaal uit te halen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:47:
Nieuwe feature???

[Afbeelding]

Als je gaat uploaden via safari. (Bijvoorbeeld hier in got). Daarnaast lijkt het uploaden van foto’s hier op got ook eindelijk goed te lopen. 😂
Zat er volgens mij in DP4 al in, wel fijn!

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 00:06:
Bij mij werken de songteksten in de Muziek-app niet. Het icoontje blijft grijs.
Hebben meerdere mensen dit?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Vraagje:

Ik heb een 5e generatie Ipad (March 24, 2017) en mijn vriendin een ipad air 2 (October 22, 2014), beide draaien de public beta van ios 13 :).

Maar mijn ipad draait Microsoft Word zonder problemen, bij mijn vriendin werkt de app niet. Elke keer als ik de app opstart en een nieuw document wil maken loopt alles vast of blijft oneindig laden, vreemd aangezien beide ipads op dezelfde beta software lopen.

Heb geprobeerd de app opnieuw te installeren, ipad geherstart, word naar fabrieksinstellingen gezet. Helaas heeft tot nu niks het probleem opgelost, jullie enig idee?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Tylen

Tylen

G_Dragon schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:53:
Vraagje:

Ik heb een 5e generatie Ipad (March 24, 2017) en mijn vriendin een ipad air 2 (October 22, 2014), beide draaien de public beta van ios 13 :).

Maar mijn ipad draait Microsoft Word zonder problemen, bij mijn vriendin werkt de app niet. Elke keer als ik de app opstart en een nieuw document wil maken loopt alles vast of blijft oneindig laden, vreemd aangezien beide ipads op dezelfde beta software lopen.

Heb geprobeerd de app opnieuw te installeren, ipad geherstart, word naar fabrieksinstellingen gezet. Helaas heeft tot nu niks het probleem opgelost, jullie enig idee?
Wachten op de release van ios 13 en dan bij microsoft klagen. Anders weer terug naar 12.4.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:53
Vraagje:

Ja, teruggaan naar iOS 12. :>

Verwijderd

Werkt bij mij prima. Kan wel zo zijn, dat als er geen lyric van een nummer beschikbaar is, de knop dan grijs is.

• iAR
  • Niet online

iAR

2Dutch schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:00:
Ze willen graag dat je automatisch update. Maar dat wil ik dus ook niet.

Jammer van automations, ik ben bang dat die het niet gaat halen. Ga ik met al mijn nfc-stikkers.

Ik begrijp de keuzes van de home.app ook niet. Ik zie nu mijn Hue sensor maar moet moeite doen om de temperatuur af te lezen. Super kut.

Ik blijf het ook gek vinden dat bijvoorbeeld in de gezondheidsapp maar 2 icoontjes op de balk beneden staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
De ING-app werkt nu prima 😀
Geen idee of dat aan de ING-kant zit of aan de kant van de nieuwste PB, maar geen zwarte schermen meer hier.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 22-08-2019 11:12 ]

• Dennisdn
iAmRenzo schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:04:
[...]

Ze willen graag dat je automatisch update. Maar dat wil ik dus ook niet.
En het automatisch updaten heeft bij mij nooit goed gewerkt. Hij wil vrijwel altijd het Apple-ID wachtwoord.... heel heel soms gaat het vanzelf, maar dat is dan echt een incident.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennisdn op 22-08-2019 11:15 ]

• iAR
  • Niet online

iAR

Dennisdn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:13:
En het automatisch updaten heeft bij mij nooit goed gewerkt. Hij wil vrijwel altijd het Apple-ID wachtwoord.... heel heel soms gaat het vanzelf, maar dat is dan echt een incident.
Serieus? Misschien eens uit- en weer inloggen?
Dennisdn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:11:
Geen idee of dat aan de ING-kant zit of aan de kant van de nieuwste PB, maar geen zwarte schermen meer hier.
Dan heb je mazzel! ;)

Hier nog steeds 'zwarte schermen'.
Ook logisch wellicht, de ING app kan pas ná public release aangepast worden voor iOS 13.

• Dennisdn
iAmRenzo schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:16:
[...]

Serieus? Misschien eens uit- en weer inloggen?
Afgelopen jaren, sinds het zou moeten werken, alles geprobeerd. Bij nieuwe iOS-versies een cleane install e.d. Maar niets helpt. Ik ben ook niet de enige, daarom heb ik het maar losgelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Geert1976 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:24:
Dan heb je mazzel! ;)

Hier nog steeds 'zwarte schermen'.
Ook logisch wellicht, de ING app kan pas ná public release aangepast worden voor iOS 13.
Hangt er vanaf wat het veroorzaakt. Er zijn al een aantal apps die iOS13 bugfixes hebben doorgevoerd met de Xcode die dus enkel voor iOS12 is. Het kan dus wel. Je kunt alleen geen iOS13 API's en Kits gebruiken.

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Dennisdn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:11:
Ik heb nog wel de zwarte schermen!

- Typen op instagram werkt wel weer normaal (Tekst werd onzichtbaar bij de tweede regel typen).
- Bij happn lopen de profielen nog steeds vast als je ze wilt bekijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Wat ik trouwens ook een gekke bug vind: het lettertype in sommige apps (zoals NOS) is anders. Is er dan een default lettertype weg ofzo?

• syltheboy
  • Niet online
iAmRenzo schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:40:
Wat ik trouwens ook een gekke bug vind: het lettertype in sommige apps (zoals NOS) is anders. Is er dan een default lettertype weg ofzo?
Dat heb ik ook, in de Marktplaats-app.

• Dennisdn
low_n_slow schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:32:
[...]

Ik heb nog wel de zwarte schermen!

- Typen op instagram werkt wel weer normaal (Tekst werd onzichtbaar bij de tweede regel typen).
- Bij happn lopen de profielen nog steeds vast als je ze wilt bekijken
Inmiddels moet ik erop terug komen, net had ik weer een zwart scherm bij het bevestigen van een betaling. Rechtstreeks inloggen blijft tot op heden wel goed gaan.

• G_Dragon

G_Dragon

Tylen schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:55:
[...]

Wachten op de release van ios 13 en dan bij microsoft klagen. Anders weer terug naar 12.4.
@NotSoSteady kan dat ook wanneer ik geen cloud backup heb van de ipad?

Vraag me namelijk af of de beta software echt het probleem is

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• iGadget1962
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-09 17:27
Managen van google home speakers en chromecast werkt ook weer in DB8/PB7.
Kan ook komen door de firmware updates voor deze apparaten die google gepushed heeft.

• Famous
Zo even een reboot, Siri werkt niet helemaal lekker :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6WYOZ2CPEK72ASUIxpRKL572/full.png

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
Apple heeft eindelijk het dollarteken vervangen door een euroteken als secundair karakter voor de “D” op het Nederlands keyboard.

PB6
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cVBPaCaltpfsjQ2KyJluJ26G/thumb.jpg

PB7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OiuDwKbbubxDHm3hqSchiwLN/thumb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Wromsi op 22-08-2019 20:16 ]

• Crawl NL
  • Laatst online: 09:18
PB7 iPadOS is ook binnen. Gisteravond was deze (bij mij althans) nog niet te downloaden.

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

Bij laatste beta werkt whatsapp niet meer bij mij ☹️

Wel lekker rustig 😇

My name is Karl. Ich bin expert.

• Tartarus
  • Laatst online: 11-09 06:42
KarlHungus schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:42:
Bij laatste beta werkt whatsapp niet meer bij mij ☹️

Wel lekker rustig 😇
Niets aan het handje hier. Heb je je device al opnieuw opgestart?

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

yukhalilsel schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:43:
[...]

Niets aan het handje hier. Heb je je device al opnieuw opgestart?
Ja al 2x. Ik heb het bij 2 iPhones op iOS 13: komen niet verder dan ‘verbinden...’

My name is Karl. Ich bin expert.

• Tartarus
  • Laatst online: 11-09 06:42
KarlHungus schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:45:
[...]

Ja al 2x. Ik heb het bij 2 iPhones op iOS 13: komen niet verder dan ‘verbinden...’
Zet WiFi uit en kijk of dat helpt. Of verbind juist met WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 11:51
Weet niet of iemand het hier al opgemerkt had maar VNC Viewer werkt ook nog niet met de beta.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krizzziz schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:15:
Weet niet of iemand het hier al opgemerkt had maar VNC Viewer werkt ook nog niet met de beta.
Ja irritant. Gebruik ik best vaak maar is drie bèta’s geleden stuk gegaan inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Vraagje:

G_Dragon schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:19:
[...]

@NotSoSteady kan dat ook wanneer ik geen cloud backup heb van de ipad?

Vraag me namelijk af of de beta software echt het probleem is
Sorry maar ik post het bericht even opnieuw zonder alles over te typen nadat mijn vragen onbeantwoord bleven, kan dit aan IOS13 liggen of dat mijn vriendin een oudere Ipad heeft. Ben zelf gisteren nog uren bezig geweest naar het zoeken van een antwoord op google, maar helaas niks gevonden :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:28
G_Dragon schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:54:
[...]

[...]

Sorry maar ik post het bericht even opnieuw zonder alles over te typen nadat mijn vragen onbeantwoord bleven, kan dit aan IOS13 liggen of dat mijn vriendin een oudere Ipad heeft. Ben zelf gisteren nog uren bezig geweest naar het zoeken van een antwoord op google, maar helaas niks gevonden :/ .
Zet de iPad van uw vrouw eens terug naar iOS 12 en als het zich nog voordoet dan weet je al iets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

RigolleM schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Zet de iPad van uw vrouw eens terug naar iOS 12 en als het zich nog voordoet dan weet je al iets meer...
Hoe kan ik hem terugzetten zonder dat ik een backup heb? :)
Want ik weet dat apple daar moeilijk in is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:28
G_Dragon schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

Google defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Geen idee, hoebedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

IPSW downloaden van 12.4 en erop zetten met iTunes terwijl device in DFU modus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Donstil schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:01:
[...]

IPSW downloaden van 12.4 en erop zetten met iTunes terwijl device in DFU modus is.
Dank u :) ik zal even overleggen of me vriendin dat wil, zou mooi zijn als dit het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43
Iemand die kan bevestigen of de laatste beta stabiel genoeg is om op mijn dagelijkse iPhone te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
henkna schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:20:
Iemand die kan bevestigen of de laatste beta stabiel genoeg is om op mijn dagelijkse iPhone te installeren?
Ik draai de public beta op mijn dagelijkse iPhone en ervaar geen noemenswaardige issues. Er zijn wel sommige apps die wat optimalisatie nodig hebben maar ben nog geen apps tegengekomen die helemaal niet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

henkna schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:20:
Gaan we vraag nu bij elke beta krijgen? En wat als de volgende niet meer stabiel is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Viel me vandaag op dat de zaklamp ook veranderd is. Is dat sinds PB7? Je kan die nu in 4 stappen instellen.
Ik weet het, best onzinnig maar het zijn de kleine dingetjes die het hem doen :)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
the_cyberspace schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:41:
Viel me vandaag op dat de zaklamp ook veranderd is. Is dat sinds PB7? Je kan die nu in 4 stappen instellen.
Ik weet het, best onzinnig maar het zijn de kleine dingetjes die het hem doen :)
Dat kan al jaren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:04
Weer wat geleerd!
Pagina: 1 ... 20 ... 50 Laatste