“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik draai geen beta's op mijn watch 4, wel op mijn i7, drain op mijn watch is niet te doen. ik moet hem elke dag aan de oplader leggen om vervolgens net mijn huiskamer te redden 's avonds. Dit is sinds de laatste beta. Ik heb de hele watch al opnieuw gepaird maar ik lees hier dus dat het een bekend probleem is?Tylen schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:44:
[...]
Idd, Met de laatrste watch os beta kan ik weer "2" dagen doen met de watch.
Ik laad de watch sowieso elke ochtend op als ik onder de douche sta.Supermuskusrat schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:09:
[...]
Ik draai geen beta's op mijn watch 4, wel op mijn i7, drain op mijn watch is niet te doen. ik moet hem elke dag aan de oplader leggen om vervolgens net mijn huiskamer te redden 's avonds. Dit is sinds de laatste beta. Ik heb de hele watch al opnieuw gepaird maar ik lees hier dus dat het een bekend probleem is?
Maar je leest verkeerd
Dan denk ik idd dat ik verkeerd lees, maar ook belangerijke informatie heb achtergehoudenTylen schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:35:
[...]
Ik laad de watch sowieso elke ochtend op als ik onder de douche sta.
Maar je leest verkeerdSinds de laatste beta is de drain verdwenen.
Het reguliere opladen doe ik ongeveer een anderhalf uur voor bedtijd, want autowake icm mijn lampen werkt eigenlijk wel heel mooi, maar dat is een ander topic

Daarom houd ik hem ook om tijdens slapenSupermuskusrat schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:54:
[...]
Dan denk ik idd dat ik verkeerd lees, maar ook belangerijke informatie heb achtergehoudenIk draai op ios de Public Beta's en niet de dev betas dus loop ik wss nog een stukje op jullie achter.
![]()
Het reguliere opladen doe ik ongeveer een anderhalf uur voor bedtijd, want autowake icm mijn lampen werkt eigenlijk wel heel mooi, maar dat is een ander topic
[ Voor 92% gewijzigd door Tylen op 07-08-2019 10:11 ]
is ie wel compatible met iOS 13?Tylen schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:08:
Ben hem beetje bij beetje aan het pimpen maar zoek nog de juiste Hope kleur. Rood gaat hem iig niet worden dus ga denk ik Hope Geel doenDus moch iemand nog voor 25 euries een leuke 160mm schijf willen
![]()
[Afbeelding]
foutje.
[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 07-08-2019 19:08 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Installing...QempZoR schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:12:
There it is! #DB6
Edit: WatchOS 6 beta 6 is ook uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Tylen op 07-08-2019 19:16 ]
Alles lijkt een stuk soepeler dan met DB5...
Voor de geïnteresseerden:
- ABN app werkt nog steeds goed
- ING helaas nog steeds zwart bij 2e keer openen
EDIT:
- Ook het 4G icoontje is weer kleiner
- Knoppen in Safari onderaan zijn ook een beter formaat nu
[ Voor 19% gewijzigd door QempZoR op 07-08-2019 19:36 ]
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
De groeps icoontjes op home screen lijken wel wat donkerder.QempZoR schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:33:
Zo he, ligt het aan mij of voelt DB6 echt super smooth aan?
Alles lijkt een stuk soepeler dan met DB5...
Voor de geïnteresseerden:
- ABN app werkt nog steeds goed
- ING helaas nog steeds zwart bij 2e keer openen
EDIT:
- Ook het 4G icoontje is weer kleiner
- Knoppen in Safari onderaan zijn ook een beter formaat nu
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
https://9to5mac.com/2019/08/07/ios-13-beta-6/CheopsChefren schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:35:
Dus de nieuwe public beta is er nog niet?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nope hier ook duidelijk veel soepeler en sneller dan bèta 5.QempZoR schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:33:
Zo he, ligt het aan mij of voelt DB6 echt super smooth aan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
... na de zomer
Had trouwens nog een irritante bug gevonden + gerapporteerd:
- Standaard Apple mail applicatie + Exchange mailaccount
Wanneer een mail binnenkomt komt hier netjes een pushmelding van, echter als ik de mail verplaats naar een andere folder en uit de app ga, krijg ik nogmaals dezelfde pushmelding over het net verplaatste bericht..
Maar nu wel met extra haptic feedback bij elke stap.Uffje schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:59:
Ik zie dat ze terug gaan naar 16 stappen bij volume
@Famous 😅

Zie ook even rechtsboven in, een kruisje bij de batterij. Snapte er niets van. Het was bij het openen van Instagram. (Was in Duitsland maar lijkt mij niet van toepassing?).
Zo even de nieuwe installeren.
@Tylen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Toch vreemd; maar ligt vooral aan mij.Tylen schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:00:
[...]
Maar nu wel met extra haptic feedback bij elke stap.
@Famous 😅
Ik snap de haptic feedback niet bij het aanpassen van het volume? Ik voel niks?
Ik merk nu sinds de overstap op Beta 6 dat de batterij van mijn watch nog slechts 10% verbruikt per nacht ipv 30% op Beta 5. En dat is terwijl ik de watch om heb in bed om m'n slaapritme te meten (Autosleep).iSchel schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:46:
Is dat battery drain probleem van de Watch 4 opgelost met DB6? Ik draai de reguliere watchOS 5.3 en PB4 van iOS 13 en waar ik normaal makkelijk ruim anderhalve dag haalde (ook nog bij PB3) haal ik dat nu bij lange na niet meer.
Een forse verbetering dus.
Veel dingen zijn weer gefinetuned in deze DP. Vrijwel alles loopt beduidend vlotter/vloeiender dan de 5e DP (en eerdere DP's).
Ik merk vooral dat de stock apps erg vlot/smooth zijn. Lijkt me ook logisch, dit is namelijk zeer duidelijk naar voren gekomen tijdens de presentatie van iOS 13 afgelopen juni.
En denk dat de Bankieren app van ING vrij snel na de public release van iOS 13 volgende maand ook normaal gaat werken net als in de stable iOS 12.4
Top! Ik gebruik Autosleep ook, maar dat kon met PB4 enkel als ik de Watch vlak voor het slapen nog even aan de lader hing.dafmay schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:03:
[...]
Ik merk nu sinds de overstap op Beta 6 dat de batterij van mijn watch nog slechts 10% verbruikt per nacht ipv 30% op Beta 5. En dat is terwijl ik de watch om heb in bed om m'n slaapritme te meten (Autosleep).
Als je de release notes leest, dan staat daar het e.e.a in over iCloud sync wat langer duurt dan normaal.iAmRenzo schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:29:
Iemand nog last van het probleem dat iCloud in de bestanden app niet synced of dat bestanden weg zijn?
Voor het gemak een citaat uit het document:
En het document zelf:iCloud
Known Issues
- After updating to iOS 13 beta 6, iCloud Drive might synchronize for an extended period of time. If you notice any missing files, they can be found in a Recovered Files folder under On My iPhone/iPad within the Files app. (53772753)
- The iCloud Drive section in Settings > General > iPhone Storage might inaccurately represent the current state of files on your device. (50362095)
- When creating a new Pages, Numbers, or Keynote document in a shared folder, you might see the message: “Couldn’t connect to iCloud.” (50827963) Workaround: Close and reopen the document.
https://developer.apple.c...s_13_beta_6_release_notes
[ Voor 57% gewijzigd door xoniq op 08-08-2019 11:02 ]
Las op Twitter dat het een aantal uren kan duren voordat dit weer goed staat ivm de opmerkingen die in de release notes staan.iAmRenzo schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:29:
Iemand nog last van het probleem dat iCloud in de bestanden app niet synced of dat bestanden weg zijn?
Klopt is stuk in deze beta. Gelukkig heb ik nu gewoon aparte wallpapers voor light en dark mode. Vind ik toch mooier. Een echt donkere wallpaper en een gewone lichte wallpaper, i.p.v. het systeem dit laten dimmen.Tripwire999 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:30:
Hmm het dimmen van de achtergrond in donkere weegrave werkt niet meer? Of ben ik de enige met dit probleem? Verder werkt Beta 6 wel echt als een zonnetje!
Bedoel je die standaard wallpapers?xoniq schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:33:
[...]
Klopt is stuk in deze beta. Gelukkig heb ik nu gewoon aparte wallpapers voor light en dark mode. Vind ik toch mooier. Een echt donkere wallpaper en een gewone lichte wallpaper, i.p.v. het systeem dit laten dimmen.
... na de zomer
Nee, gebruik die bekende 'shortcut' om 2 afzonderlijke wallpapers voor dark en light mode. Heb nu 2 wallpapers gemaakt, en 1 toegewezen aan dark mode, en 1 aan light mode. Als ik nu wissel van mode, dan veranderd mijn wallpaper ook met een fade animatie.
Bij deze de shortcut:
https://www.icloud.com/sh...8c3714af6a9e7181f428af2ab
Het werkt echt super, schijnbaar krijgt iOS dus aparte wallpapers voor beide modussen, en zijn ze daarom ermee bezig met omgooien.
[ Voor 21% gewijzigd door xoniq op 08-08-2019 13:02 ]
Weet niet of het zo zeer door iOS komt of WatchOS. Maar beide op de laatste beta, heb ik sinds vanochtend 9 uur maar 6% eraf.dafmay schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:03:
[...]
Ik merk nu sinds de overstap op Beta 6 dat de batterij van mijn watch nog slechts 10% verbruikt per nacht ipv 30% op Beta 5. En dat is terwijl ik de watch om heb in bed om m'n slaapritme te meten (Autosleep).
Hebhet al een paar keer gemeld bij Apple via de feedback app, maar nog steeds problemen.
Herkent ieman dit? Wat kan ik daarmee?
Hier geen problemen meer kunnen vinden sinds DP6, DP5 had voor mij nog wel meerdere issues.Queenfanmichel schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:00:
Iemand nog meer last van mail wat niet goed werkt, lege schermen, een melding dat er een mail is maar niets te zien. Mailopenen moet een paar keer geprobeerd worden, zelfs herstart van de iPhone.
Hebhet al een paar keer gemeld bij Apple via de feedback app, maar nog steeds problemen.
Heb ik ook last van gehad. Ik heb vanavond PB5 geïnstalleerd en het werkt een stuk beter nu. Te kort mee gewerkt om het goed te kunnen beoordelen maar volgens mij is het opgelost.Queenfanmichel schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:00:
Iemand nog meer last van mail wat niet goed werkt, lege schermen, een melding dat er een mail is maar niets te zien. Mailopenen moet een paar keer geprobeerd worden, zelfs herstart van de iPhone.
Edit: mijn beta profiel was op magische wijze verwijderd;
[ Voor 45% gewijzigd door MartijnMartijn op 09-08-2019 09:11 ]
Nou ja, en bestanden in recovered items. Er staat bij mij nogal wat in iCloud. Dus ben wat huiverig... of gaat het om lokale (non iCloud bestanden)/xoniq schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:59:
[...]
Als je de release notes leest, dan staat daar het e.e.a in over iCloud sync wat langer duurt dan normaal.
Voor het gemak een citaat uit het document:
[...]
En het document zelf:
https://developer.apple.c...s_13_beta_6_release_notes
@CheopsChefren lees mee, dit gaat er over.
[ Voor 8% gewijzigd door iAR op 09-08-2019 06:56 ]
Vreselijk, bijna onwerkbaar. Het scherm werkt niet vloeiend, maar blijft soms ook echt hangen.
Verder met swipen worden programma's gestart waarbij je vingen niet in de buurt was.
Heb al een keer opnieuw gestart, maar brengt geen verbetering.
Ook het switchen tussen light- en darkmode, zorgt ervoor dat gedurende meerdere seconden een freeze optreedt.
Verder lees ik eigenlijk alleen maar positieve berichten over de laatste beta. Zou het aan mijn toestel liggen? Iphone 7 Plus
Grtz, Chris
Klinkt niet bekend inderdaad, ook niet gezien de postieve ontvangst van DP6 (aanname dat je hierop draait). Wat je nog kunt doen is je telefoon even opnieuw installeren via iTunes.Spiritflyer schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:44:
Met de laatste beta zie ik verslechtering in de respons.
Vreselijk, bijna onwerkbaar. Het scherm werkt niet vloeiend, maar blijft soms ook echt hangen.
Verder met swipen worden programma's gestart waarbij je vingen niet in de buurt was.
Heb al een keer opnieuw gestart, maar brengt geen verbetering.
Ook het switchen tussen light- en darkmode, zorgt ervoor dat gedurende meerdere seconden een freeze optreedt.
Verder lees ik eigenlijk alleen maar positieve berichten over de laatste beta. Zou het aan mijn toestel liggen? Iphone 7 Plus
Grtz, Chris
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
En dan een reservekopie terugzetten? Zou dat iets oplossen?crypt0rr schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:49:
[...]
Klinkt niet bekend inderdaad, ook niet gezien de postieve ontvangst van DP6 (aanname dat je hierop draait). Wat je nog kunt doen is je telefoon even opnieuw installeren via iTunes.
PS. ik draai nu op build 17A5556d
Zeker het proberen waard, hier zelfde build.Spiritflyer schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:33:
[...]
En dan een reservekopie terugzetten? Zou dat iets oplossen?
To boldly go where no man has gone before...
Verwijderd
Via betaprofiles heb je er zo weer een.MartijnMartijn schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:20:
Hier nog steeds geen PB5 beschikbaar
Edit: mijn beta profiel was op magische wijze verwijderd;
Mail app verwijderd harde reset en opnieuw geïnstalleerd. Nu is het goed.fjs schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:53:
De laatste beta geïnstalleerd. En nu als ik mail opstart staan daar 3 nieuwe berichten. Elke keer verwijder ik die maar ze blijven terug komen. Dus alsof ik 3 concepten klaar heb staan.
To boldly go where no man has gone before...
ff opnieuw er op zetten compleet.Spiritflyer schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:33:
[...]
En dan een reservekopie terugzetten? Zou dat iets oplossen?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Staat ook op mijn iPad. Geen idee wat we er mee kunnen behalve gebruiken als er iets crashed en dan kunnen terugzetten.CheopsChefren schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:40:
Opeens zie ik in “On my Ipad” in de files app “recovered files - 8 augustus 20/25/13
Herkent ieman dit? Wat kan ik daarmee?
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Als ik het dan via mijn synology in sabnzbd wil toevoegen lukt dat niet. Is dit een bewuste keuze van apple of is dit nog een “bug” in ipados?
Gelukkig vakantie dus boeit me niet zoveel
Hij laadt de berichten niet, blijft een leeg scherm als ik het bericht selecteer.
Zo eens opnieuw opstarten kijken of het werkt maar ben er bang voor.
Heb je Mail al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd vanuit de App Store?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik had tot voor kort ook veel problemen met de (stock) Mail app.Famous schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:07:
Toch wel problemen weer met de mail app.
Gelukkig vakantie dus boeit me niet zoveel
Hij laadt de berichten niet, blijft een leeg scherm als ik het bericht selecteer.
Zo eens opnieuw opstarten kijken of het werkt maar ben er bang voor.
Paar dagen geleden heb ik de Mail app verwijderd, de iPhone daarna een hard reboot gegeven en toen de Mail app weer gedownload uit de AppStore en iCloud mail weer toegevoegd.
Vooralsnog werkt mijn Mail nu weer zoals vanouds.
Ik heb het alleen nog maar met reclamemail gehad, zeg 1x per dag?, op mijn Hotmail adres.Rivanov schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:00:
Toch bijzonder die problemen die jullie met de Mail app ervaren, heb er juist totaal geen problemen mee i.c.m. m’n iCloud mail.
Heb je Mail al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd vanuit de App Store?
Valt dus zeker wel te overzien en gelijk minder verleidelijk als je zondag een mailtje van de lokale Pizzaboer niet kan openen
Ga de app eens verwijderen en kijken hoe die dan werkt, thanks voor de tip (en @Geert1976 ).
Ik kan het ook niet vinden. Enig idee waar dat aan ligt?Donstil schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:56:
Nog geen automation binnen Siri shortcuts helaas.
Ja. Omdat ze het er weer uit gehaald hebben een paar betas geleden.2wheel_robbie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:00:
[...]
Ik kan het ook niet vinden. Enig idee waar dat aan ligt?
Als ik in mijn control center harder druk op Home krijg ik mijn favoriete ingestelde te zien. Nu heb ik vandaag een nieuw ding toegevoegd maar wil eigenlijk de weergave van het logo omdraaien.
Het betreft automatisering van het zonnescherm, werkt verder perfect, maar "opgerold" staat die op Open en dus op "aan". Ik wil dan graag dat die op uit staat (licht grijs ipv wit).

Het als ik hem via de slider wil bedienen in Home zie je ook dat opgerold eigenlijk "uit" is:

Iemand een idee of en hoe die weergave is aan te passen?
ocd
Als ik mijn externe Usb-C disk aan de iPad Pro hang dan wordt deze wel netjes herkend maar zodra ik wat MKV's wil overzetten (Series, dus niet super groot, c.a. 5 GB per stuk) loopt hij hopeloos vast en lijkt er op een gegeven moment niets meer te gebeuren.
Iemand ervaring met ethernet icm iPadOS? De USB ethernet adapter (gekoppeld met Lightning-USB adapter) zou te veel stroom verbruiken. Echter in combinatie met iOS 12 en een iPhone werkt het wel.
Sluiten en starten lost het vastlopen wel op maar zodra er dan weer files verplaatst worden gebeurd helaas hetzelfde.raginus3 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:14:
Ik merkte het met binnen halen van ‘grote’ iCloud video bestanden, dat liep ook vast. In iMovie, dat dan wel. App afsluiten en weer aanzetten verhielp dit. Werkt dit met bestanden ook zo?
Ik had gehoopt op een nieuwe beta gister/vandaag. Ik durf nog niet naar de laatste vanwege dat iCloud gebeuren. Flinke tientallen gigs wil ik toch wel betrouwbaar hebben.
Aan de andere kant, vanochtend had ik weer dat hij erg heet werd, en super traag. Na een reboot is het weer over, maar wel irritant.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Daarnaast hoop ik wel dat wanneer ik in de toekomst een compilatie filmpje wil maken, het niet per se nodig is om de videoclips volledig te kopieren naar mijn iPad zelf maar dat het kan linken naar de media. Want met een iPad pro van 64GB, heb ik niet genoeg ruimte om 4K-clips in te laden in imovie.
Hij doet weer niets met het bericht
Weer op mijn hotmail.. en weer reclame, lijkt toch ergens een connectie tussen te zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 15-08-2019 06:52 ]
Heel veel gebruikt, erg fijn. Maar inmiddels doen de gewone Gmail-app (Prive) en Outlook (zaak) het net zo goedDonstil schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 06:52:
Ja Spark bijvoorbeeld. Dikke aanrader!
Lees de titel eens zou ik zeggen?CheopsChefren schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 02:33:
Wat ik dan weer niet snap is het volgende: het constante gezeur hier over de slechtste email client ooit. Installeer een andere email app, er zijn er genoeg, ook voor ios.
Mensen gaven aan probeer dit is, en ik zeg nu dat het niet geholpen heeft.
Poeh poeh, wat een gezeur
Zowel geen Gmail als Outlook gebruiker hier maar vind vooral het Inbox zero principe van Spark erg fijn.Dennisdn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 07:42:
[...]
Heel veel gebruikt, erg fijn. Maar inmiddels doen de gewone Gmail-app (Prive) en Outlook (zaak) het net zo goed
Als Gmail en Outlook dat inmiddels ook doen dan erg fijn idd
Ja die werkwijze hebben ze nu allemaal wel inclusief snoozen enzo. Sowieso moeten mijn mailboxen altijd leeg zijn, anders word ik nerveus. Ik raak al in de stress als ik bij andere zie dat ze 100+ inbox-icoontjes hebben.Donstil schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:17:
[...]
Zowel geen Gmail als Outlook gebruiker hier maar vind vooral het Inbox zero principe van Spark erg fijn.
Als Gmail en Outlook dat inmiddels ook doen dan erg fijn idd
:-)
Hier ook de laatste public beta en hetzelfde mail probleem. Geen reclame, maar reguliere mail, die in stukjes binnen lijkt te komen: eerst een notificatie (geluid), dan de badge icon, dan melding in de inbox, vervolgens pas het subject en als laatste de inhoud. Nog even repareren dus.Famous schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:09:
Mail app verwijderen had helaas geen zin..
Hij doet weer niets met het bericht
Weer op mijn hotmail.. en weer reclame, lijkt toch ergens een connectie tussen te zitten.
[Afbeelding]
Chromecastprobleem is gefixt, ook fijn.
Haha ja precies dit dusDennisdn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
Ja die werkwijze hebben ze nu allemaal wel inclusief snoozen enzo. Sowieso moeten mijn mailboxen altijd leeg zijn, anders word ik nerveus. Ik raak al in de stress als ik bij andere zie dat ze 100+ inbox-icoontjes hebben.
:-)
[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 15-08-2019 13:54 ]
Geprobeerd, maar het lukt voor geen meter. De software is niet te downloaden, ik krijg de melding, de gevraagde resource is niet aanwezig voor de iPhone 7 Plus.crypt0rr schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:49:
[...]
Klinkt niet bekend inderdaad, ook niet gezien de postieve ontvangst van DP6 (aanname dat je hierop draait). Wat je nog kunt doen is je telefoon even opnieuw installeren via iTunes.
Komt dit omdat het beta profiel aan staat?
Je kunt de IPSW via het developer portal downloaden.Spiritflyer schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:28:
[...]
Geprobeerd, maar het lukt voor geen meter. De software is niet te downloaden, ik krijg de melding, de gevraagde resource is niet aanwezig voor de iPhone 7 Plus.
Komt dit omdat het beta profiel aan staat?
Je bent me net voor haha, hier aan het downloadenGeert1976 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:07:
DP 7 net released.
[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 15-08-2019 19:42 ]
Inderdaad en zeer snappyGeert1976 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:41:
de (stock) Mail app werkt beduidend beter in deze laatste DP (tov voorgaande DP'S)
Alles is vrij instant open wat betreft native apps.
Jup, hier zelfde ervaring. Alle stock apps openen vrijwel instantly.crypt0rr schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:56:
[...]
Inderdaad en zeer snappy
Alles is vrij instant open wat betreft native apps.
Echter bij de Camera app zie ik zichtbaar een vertraging tov de andere stock apps.
Nu ik het toch over de stock Camera app heb, ik hoop zoooo op een Night Sight (a la Google Pixel) zodra iOS 13 public gaat.
Lijkt me wel met de aankomende nieuwe iPhones volgende maand.
En dan hopelijk ook voor oudere modellen beschikbaar
Edit: tevens is 3DTouch ook super responsive (sneller/haast instant) geworden met deze laatste DP
[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 15-08-2019 20:06 ]
Even getest voor je; duurt hier ong 0,8 seconden.WhatsappHack schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:13:
Is met deze update de share-extension (bijv: foto vanuit Foto's app delen naar WhatsApp) sneller? Die doet er hier op het moment 4 tot 8 seconden over om eindelijk eens van z'n luie hol af m'n scherm op te kruipen.
Oftewel super snel
Niet terug in deze 7e DPDonstil schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:30:
Weet iemand of automation terug is?
Zo, inderdaad zegGeert1976 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:02:
[...]
Edit: tevens is 3DTouch ook super responsive (sneller/haast instant) geworden met deze laatste DP
He fuck zeg.