[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 50 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
robbinonline schreef op maandag 29 juli 2019 @ 20:09:
In opdrachten is automatisering verdwenen in beta 5 :(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H9uExNh.jpg%0D%0Ahttps://i.imgur.com/fZHkXN0.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Had ik geen problemen mee (public beta).

Begrijp ik het goed dat vanavond of morgen ook een nieuwe Public Beta beschikbaar komt? Ik zie nu nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:45
Cheesy schreef op maandag 29 juli 2019 @ 21:00:
[...]

Had ik geen problemen mee (public beta).

Begrijp ik het goed dat vanavond of morgen ook een nieuwe Public Beta beschikbaar komt? Ik zie nu nog geen update.
Nee eerst komt altijd dev :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:46
Lijkt wel of er een vergrootglas over de halve interface ligt... Allemaal iconen en layouts zijn groter ondanks mijn lettertype die op het kleinst mogelijke ingesteld staat. Niet bepaald prettig.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
crypt0rr schreef op maandag 29 juli 2019 @ 21:19:
Lijkt wel of er een vergrootglas over de halve interface ligt... Allemaal iconen en layouts zijn groter ondanks mijn lettertype die op het kleinst mogelijke ingesteld staat. Niet bepaald prettig.
Hier geen issues op m’n iPad Pro.

Je kunt nu ook meer dan twee widgets als favoriet instellen, op je homescreen.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 29-07-2019 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Van Reddit, extra CarPlay optie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Eb8gO1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volume stand gaat nu met kleine beetjes harder of zachter in beta 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robbinonline schreef op maandag 29 juli 2019 @ 20:09:
In opdrachten is automatisering verdwenen in beta 5 :(
Kan ik me wel iets bij voorstellen, die functie bleek hier waardeloos te zijn. Wil je iets automatiseren, gaat ie eerst op het tijdstip dat het moet draaien vragen of ie het moet draaien. :+ Ja dan kan ik net zo goed gewoon zelf de opdracht starten.

Hoop dat ze dat flink verbeteren voor de volgende beta.

Ah ik zie dat open in tab terug is, thank f-. :)

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 30-07-2019 03:03 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:53
WhatsappHack schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 03:00:
[...]

Kan ik me wel iets bij voorstellen, die functie bleek hier waardeloos te zijn. Wil je iets automatiseren, gaat ie eerst op het tijdstip dat het moet draaien vragen of ie het moet draaien. :+ Ja dan kan ik net zo goed gewoon zelf de opdracht starten.

Hoop dat ze dat flink verbeteren voor de volgende beta.

Ah ik zie dat open in tab terug is, thank f-. :)
Hier dezelfde gedachte. Het is het nét niet. Bijvoorbeeld Flitsmeister laten activeren door Bluetooth-carkit gaat op zich prima. Maar dan moet je eerst het pushbericht aantikken én nog eens bevestigen. Terwijl gewoon starten vanaf homescreen 1x drukken is...
En hij is ook niet slim genoeg om te zien dat een app al draait.

De enige die ik gebruik is: connectie met soundsystem door Bluetooth, die ik dan toggle vanuit het controlscreen (dat is al wel een vooruit gang op zich) en dat hij dan Intune laat opstarten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je kon ze ook aan maken zonder te vragen overigens. Dat is alleen bugged sinds beta 4

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 00:14:
De volume stand gaat nu met kleine beetjes harder of zachter in beta 5
Klopt. 34 standen i.p.v. 16 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:40

NSG

Je weet niks!

Het updaten van apps gaat weer super traag en onbetrouwbaar, zeker als je op "werk alle bij" klikt. Erg jammer, want was in beta 4 juist gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@NSG Ondervind geen problemen met het bijwerken van apps op mijn iPad Pro met iPadOS DB5.
Welk device gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@Rivanov een iPhone SE.

[ Voor 10% gewijzigd door NSG op 30-07-2019 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
App Store al een keer geforceerd gesloten en/of je iPhone al een keer herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@Rivanov uiteraard.

https://www.reddit.com/r/..._having_trouble_with_app/
Is alweer van 3 weken terug, maar dit zijn dus ook de problemen die ik ervaar. Alleen in beta 4 werkte het updaten zoals je zou verwachten. Maar goed, ik zal wel weer feedback inschieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
NSG schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:00:
@Rivanov uiteraard.

https://www.reddit.com/r/..._having_trouble_with_app/
Is alweer van 3 weken terug, maar dit zijn dus ook de problemen die ik ervaar. Alleen in beta 4 werkte het updaten zoals je zou verwachten. Maar goed, ik zal wel weer feedback inschieten.
Daarvoor ben je ook Beta gebruiker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Rivanov schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 06:56:
[...]

Klopt. 34 standen i.p.v. 16 geloof ik.
En tril feedback _/-\o_

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Public 4 komt er aan en wel vandaag aldus 9to5mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

WatchOS 6 beta 5 is ook uit.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 08:10
raginus3 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:31:
Public 4 komt er aan en wel vandaag aldus 9to5mac
PB4 en WatchOS 6 beta 5 zijn beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:41:
WatchOS 6 beta 5 is ook uit.
He fuck, ik dacht gisteren gisteren “hè verdomme hij vind de nieuwe beta weer niet” (dat was een bug in Beta3) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nick25 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 21:13:
[...]

Nee eerst komt altijd dev :)
Toch had ik het goed :Y)
Ben nu PB4 aan het downloaden. Inmiddels al 3 bugs gemeld aan Apple ben benieuwd of die er uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Wel handig dat je in iPadOS je conditie kunt bij houden..altijd je iPad in je broekzak.

Beter dat de muisaanwijzer in grote is in te stellen.
Even testen of de muis nu ook meer ‘natuurlijk’, als een pc muis, in gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

Ik zie niet wat er anders is aan het volume, of mist dat nog in de pb.

[ Voor 10% gewijzigd door Woopdedooo op 30-07-2019 22:32 ]

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07 20:20
Nog steeds geen pb4 voor ipados?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Jawel hoor, ik heb hem net geïnstalleerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
Ik zie ipados b4 nog niet?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie hem op alle apparaten incl iPad. Misschien moet je ff rebooten.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CheopsChefren
Dat was het! Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie in de Mail client ook dat onderin (na force kill) een random "Re: <onderwerp>" komt te staan? Als ik er op tik lijkt het een concept te zijn waar ik nooit iets in had gezet; maar het concept verwijderen doet niets en dan komt ie weer terug.

Het lijkt een feature te zijn, bugged waarschijnlijk dus schiet sowieso ff feedback in, maar ik snap niet helemaal wat er eigenlijk zou moeten komen te staan/wat het doel ervan is. :P Een herinnering voor het concept? Dan heeft ie er random een van de tig in die map gekozen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
WhatsappHack schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 00:52:
Hebben jullie in de Mail client ook dat onderin (na force kill) een random "Re: <onderwerp>" komt te staan? Als ik er op tik lijkt het een concept te zijn waar ik nooit iets in had gezet; maar het concept verwijderen doet niets en dan komt ie weer terug.

Het lijkt een feature te zijn, bugged waarschijnlijk dus schiet sowieso ff feedback in, maar ik snap niet helemaal wat er eigenlijk zou moeten komen te staan/wat het doel ervan is. :P Een herinnering voor het concept? Dan heeft ie er random een van de tig in die map gekozen. :+
Yes, hier ook ‘last’ van. Bij mij blijft de melding weg wanneer ik erop klik en vervolgens cancel druk.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

WhatsappHack schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 00:52:

Had ik ook. Na alle concepten te hebben verwijdert was het weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
raginus3 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:18:
Wel handig dat je in iPadOS je conditie kunt bij houden..altijd je iPad in je broekzak.

Beter dat de muisaanwijzer in grote is in te stellen.
Even testen of de muis nu ook meer ‘natuurlijk’, als een pc muis, in gebruiken is.
Dat kon al in de vorige Beta. Maar in DB5 / PB4 is hij nóg kleiner in te stellen. ;)
Uffje schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:32:
Ik zie niet wat er anders is aan het volume, of mist dat nog in de pb.
Het volume is in nog fijnere stapjes in te stellen (34 i.p.v. 16) en de indicator is qua grootte wat verkleind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
En geeft haptic feedback :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 31-07-2019 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Geeft die nieuwe volume slider bij jullie ook haptic feedback and hij top of bottom raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Tylen schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:26:
Geeft die nieuwe volume slider bij jullie ook haptic feedback and hij top of bottom raakt?
Ja.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:08
Beta 5 voelt echt rock solid aan. Een mooi vooruitzicht op wat nog gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
MartijnMartijn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:31:
Beta 5 voelt echt rock solid aan. Een mooi vooruitzicht op wat nog gaat komen.
Inderdaad, alle glitches die ik had zijn weggewerkt. Bijvoorbeeld het crashen van springboard als je snel uit multitasker terug klikt op het 'bureaublad'.

Ook een toffe toevoeging vind ik dat het nu mogelijk is om alle instellingen per applicatie te beheren in plaats van verspreid over meerder plekken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qdttGaJZYvlbsblBTP6hfrvx/medium.png

[ Voor 7% gewijzigd door crypt0rr op 31-07-2019 09:15 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Laatst online: 16-09 13:50
Zo te horen zijn er veel bugs gefixed, dus misschien toch maar weer eens proberen. De bugs die ik had met Dark mode en smart Invert maakte het systeem zowat onbruikbaar voor mij, maar ik zal niet vragen of 1 van jullie het wilt testen omdat de enige fix was iOS compleet opnieuw te installeren 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
thefal schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:17:
Zo te horen zijn er veel bugs gefixed, dus misschien toch maar weer eens proberen. De bugs die ik had met Dark mode en smart Invert maakte het systeem zowat onbruikbaar voor mij, maar ik zal niet vragen of 1 van jullie het wilt testen omdat de enige fix was iOS compleet opnieuw te installeren 8)7
Is gefixt, reeds getest.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Dus... als ik jullie berichten goed begrijp...

De telefoon is nu goed te gebruiken zonder al te veel storingen?
Mooi zo, dan ga ik hem straks ook maar eens installeren

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
streamnl schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:33:
Dus... als ik jullie berichten goed begrijp...

De telefoon is nu goed te gebruiken zonder al te veel storingen?
Mooi zo, dan ga ik hem straks ook maar eens installeren
Hier met beta 5 geen noemenswaardige problemen ontdekt, werkt zeer stabiel en vele glitches en bugs zijn verholpen.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Tylen schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:26:
Nee. Dat is toestel/ iPad gebonden denk ik.

Typen is soms wel irritant traag. Toetsenbord lijkt dan wel slow-motion.

Meer veranderingen zijn hier te zien https://youtu.be/HHOCv0huk9w.

(Instellen van de grote van de muisaanwijzer had ik gemist. Wel gezien dat ie iets verkleint was).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:23
Ik merk wel dat Swiftkey icm Beta 5 issues heeft. Bijvoorbeeld je begint te typen en er verschijnt niets in het invoerveld. Even keyboard wegschuiven en daarna weer actief maken en je kunt gewoon weer typen. In Whatsapp soms bij een emoticon toevoegen en daarachter nog eentje (ja ik weet het...doe eens gek), dat lukt niet direct...emoticon verschijnt niet. Ook daarbij weer even keyboard wegschuiven en weer actief maken waarna je rustig meerdere emoticons achter elkaar kunt plaatsen.

Beetje vreemd...en niet lekker. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:07:
Ik merk wel dat Swiftkey icm Beta 5 issues heeft. Bijvoorbeeld je begint te typen en er verschijnt niets in het invoerveld. Even keyboard wegschuiven en daarna weer actief maken en je kunt gewoon weer typen. In Whatsapp soms bij een emoticon toevoegen en daarachter nog eentje (ja ik weet het...doe eens gek), dat lukt niet direct...emoticon verschijnt niet. Ook daarbij weer even keyboard wegschuiven en weer actief maken waarna je rustig meerdere emoticons achter elkaar kunt plaatsen.

ja, heb hier ook af en toe problemen met SwiftKey.
Maar ik blijf (voorlopig) bij SwiftKey; heb er al een behoorlijke history inzitten. Kan soms al hele zinnen typen door slechts te tikken op voorgestelde woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.tol41
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-11-2022
Ing app nog steeds niet optimaal op de Ipad. Stel de beta op de Iphone nog maar even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:39

ChUcKiE

Dus........

Sinds iOS 13 en WatchOS 6 heb ik regelmatig dat mijn iphone mijn watch 3 niet meer ziet. Dit zie ik onder andere terug bij Activiteit app op de iPhone, die geen data meer ontvangt en dus geen activiteit heeft vastgelegd van de afgelopen dagen.

Soms is dit weer terug gekomen, bijvoorbeeld na herstart, of update van iOs, of watchOS, maar nu is het echt hardnekkig en is er geen verbinding zichtbaar in de diverse apps. betalen kan ik nog wel gewoon via mijn watch (ING), maar wellicht werkt dat zelfstandig?

Nu zou ik natuurlijk kunnen resetten en opnieuw kunnen koppelen, maar dan denk ik ook dat ik mijn activiteit die mijn watch wel geregistreerd heeft weer kwijt ben? Weet iemand dat zo?
Iemand tips hoe ik deze situatie zou kunnen herstellen zonder verlies van gegevens?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Geert1976 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:18:
[...]

ja, heb hier ook af en toe problemen met SwiftKey.
Maar ik blijf (voorlopig) bij SwiftKey; heb er al een behoorlijke history inzitten. Kan soms al hele zinnen typen door slechts te tikken op voorgestelde woorden.
Same here ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
j.tol41 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:22:
Ing app nog steeds niet optimaal op de Ipad. Stel de beta op de Iphone nog maar even uit.
Keer afsluiten en opnieuw openen. Kleine moeite toch?
Of niet zoveel de ING app openen, dan heb je nergens last van :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:36
dafmay schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:07:

Niet alleen bij Swiftkey. Ik heb het ook bij Gboard. Ik vond het zo irritant worden dat ik het standaard toetsenbord maar even ingesteld heb. Ook niet ideaal overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Aha...goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crypt0rr schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:13:
[...]

Inderdaad, alle glitches die ik had zijn weggewerkt. Bijvoorbeeld het crashen van springboard als je snel uit multitasker terug klikt op het 'bureaublad'.

Ook een toffe toevoeging vind ik dat het nu mogelijk is om alle instellingen per applicatie te beheren in plaats van verspreid over meerder plekken.

[Afbeelding]
Ah je kan nu dus alle mogelijke permissies zelfs zonder prompt inschakelen in de settings van de app zelf? Dat is wel beter. Toegekende permissies weghalen kon al overzichtelijk, ze toewijzen niet.

Wel balen dat het nog steeds niet mogelijk is om apps internettoegang te ontzeggen; dat is me echt een doorn in het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thallyos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:18
ChUcKiE schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:26:
Sinds iOS 13 en WatchOS 6 heb ik regelmatig dat mijn iphone mijn watch 3 niet meer ziet. Dit zie ik onder andere terug bij Activiteit app op de iPhone, die geen data meer ontvangt en dus geen activiteit heeft vastgelegd van de afgelopen dagen.

Soms is dit weer terug gekomen, bijvoorbeeld na herstart, of update van iOs, of watchOS, maar nu is het echt hardnekkig en is er geen verbinding zichtbaar in de diverse apps. betalen kan ik nog wel gewoon via mijn watch (ING), maar wellicht werkt dat zelfstandig?

Nu zou ik natuurlijk kunnen resetten en opnieuw kunnen koppelen, maar dan denk ik ook dat ik mijn activiteit die mijn watch wel geregistreerd heeft weer kwijt ben? Weet iemand dat zo?
Iemand tips hoe ik deze situatie zou kunnen herstellen zonder verlies van gegevens?
Betalen werkt inderdaad zelfstandig. Maar hier heb ik hetzelfde probleem voor. Thuis valt het niet op, tenzij de dochter eens per toeval de wifi uit duwt op het horloge. Maar buitenshuis zie ik regelmatig dat er geen verbinding is tussen telefoon en horloge (met bijhorende battery drain op de watch).

Ik heb feedback ingeschoten en wacht gewoon geduldig af tot een volgende beta soelaas brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:39

ChUcKiE

Dus........

Heb nu ook feedback ingeschoten, hoopte dat het met de nieuwste update van gisteren verholpen was, maar helaas, maar weer een week of twee wachten....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
Weet niet of dit het correcte forum is, maar toch maar eens proberen. Heb ipados pb4, en heb een “probleempje”. Al sinds de 1e beta eigenlijk. Ik heb 2 usb-c hubs, een heel goedkope van de action, een veel “duurdere”.
Met de action hub heb ik geen problemen met het opladen van de ipad via de hub.
Met de veel “duurdere” hub werkt alles goed, maar wordt mijn ipad niet opgeladen.
Op mijn samsung s9+ kan ik met beide hubs ook de foon opladen.
Kan dat verklaard worden? Ipados probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Met betrekking tot third-party keyboards. Dat is een bekend issue.

https://www.reddit.com/r/...bugs_are_worse_in_latest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 20:32
Is publieke beta 4 goed genoeg om dagelijks te gebruiken? Of zeggen mensen nog wacht maar even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:19
acreed166 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 16:14:
Is publieke beta 4 goed genoeg om dagelijks te gebruiken? Of zeggen mensen nog wacht maar even?
Vind dev beta 5 (PB4) VEEL stabieler dan 4 (PB3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Zou even wachten op PB5

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Laatst online: 20-09 20:32
Bedankt voor de tip, ik wacht dan nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Nou ja, ik heb op mijn SE weinig tot geen bugs met de pb4.
Ook mijn batterij lijkt zich normaal te gedragen (is ooit wel anders met een beta...)

Op de MacBook (nog niet uitgebreid gebruikt na de update) zag ik alleen dat de app Whatsapp niet werkte (web.whatspp wel).
Office en Lightroom werkt gewoon. Dus ook daar ondervind ik eigenlijk geen tot weinig bugs.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.tol41
Heeft iemand ervaring met een Ideal betaling vanuit een webshop met de Ing app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

j.tol41 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:10:
Ja werkt gewoon goed. Maar voor de zekerheid forceer close ik de ing app altijd even voordat ik ga betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
j.tol41 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:10:
Gaat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Daarentegen vind ik de Rabo Wallet minder goed werken. Nu hoef ik niet meer in te loggen met mijn vingerafdruk...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:36
Het enige probleem waar ik tegen aan loop is het probleem met de toetsenborden van bijvoorbeeld SwiftKey of Gboard. Als je in Whatsapp begint te typen verschijnt er nik sin het invoerveld. Dat heb ik nu opgelost door gewoon gebruik te maken van het standaardtoetsenbord. Voor de rest is PB4 bij mij zeker stabiel genoeg voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
onder het mom van ''First World Problems''...

de grootte van het 4G logo rechtsboven in de statusbalk (iPhone Xs) is in deze laatste DP aanzienlijk groter dan de DP's hiervoor.
Bij meer mensen zo?

ik slaap er 's nachts echt minder door

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 01-08-2019 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:14
In elk "changes in iOS 13 beta 5" filmpje wordt dat genoemd, dus ja, dat is bij meer mensen zo. Bij iedereen namelijk ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Geert1976 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:04:

de grootte van het 4G logo rechtsboven in de statusbalk (iPhone Xs) is in deze laatste DP aanzienlijk groter dan de DP's hiervoor.
Bij meer mensen zo?

Ja. Ook heb ik dat na verloop van tijd de icoontjes verdwijnen rechtsbovenin, zowel 4G, batterij als verbindingssterkte. Reboot lost dit vervolgens weer op.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
Je kunt natuurlijk ook op pb 6 of 8 of 11 wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:04:

Bij meer mensen zo?

Ja is groter idd maaaar 4G is nu wel precies net zo hoog als het langste bereik balkje. Dat doet me dan wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Lukt me niet om de nieuwste publieke beta te installeren? Blijft maar draaien op “update aangevraagd” nadat ik mijn code heb ingetoetst. Al paar keer opnieuw opgestart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit, siri werkt niet meer lekker op alle toestellen hier. Wat basiscommando’s wel, maar bijvoorbeeld “Bel X op speaker” krijg ik opeens antwoord van Xander en voert het niet correct uit. ;( Nog erger: Feedback Assistant weigert reports voor siri in te dienen. :P Ook blijft de stem van Siri op “0% downloaden...” staan, zelfs na deze via Toegankelijkheid geforceerd succesvol gedownload te hebben.

Oh well, op naar de volgende beta :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk soms dat ik een app niet meer kan afsluiten als ik mijn toestel horizontaal gebruik. Dan moet ik het toestel verticaal houden om een app te kunnen afsluiten. Bug is verstuurd naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Kan ik de update op mijn iPad forceren? Blijft maar staan op update aangevraagd en apple probeert dit later vanavond te installeren. Maar ik wil het gewoon nu. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
WhatsappHack schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:45:
Shit, siri werkt niet meer lekker op alle toestellen hier. Wat basiscommando’s wel, maar bijvoorbeeld “Bel X op speaker” krijg ik opeens antwoord van Xander en voert het niet correct uit. ;( Nog erger: Feedback Assistant weigert reports voor siri in te dienen. :P Ook blijft de stem van Siri op “0% downloaden...” staan, zelfs na deze via Toegankelijkheid geforceerd succesvol gedownload te hebben.

Oh well, op naar de volgende beta :P
Ik gebruik Siri niet veel, maar gisteren was ik er toch eens wat mee aan het spelen en ik merkte toen ook dat hij soms bv de eerste vraag perfect nam, maar daarna liep het compleet vast. Een tweede vraag stellen was onmogelijk. Volledig uit Siri gaan en opnieuw de vraag stellen loste dit dan "soms" tijdelijk op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 06:45:
Ik merk soms dat ik een app niet meer kan afsluiten als ik mijn toestel horizontaal gebruik. Dan moet ik het toestel verticaal houden om een app te kunnen afsluiten. Bug is verstuurd naar Apple.
Same here. Ook een BR verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.tol41
Beste Tweakers, werkt ing apple pay foutloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
j.tol41 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:44:
Beste Tweakers, werkt ing apple pay foutloos?
Ja.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets grovere bug, als ik op de iPhone een Apple Pay betaling goedkeur voor de Mac, dan zegt de iPhone dat de betaling mislukt is terwijl het gewoon doorgang heeft gevonden. Had bijna 2x betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien niet 100% juiste topic, maar toch:

Kunnen jullie volgend probleem reproduceren? Momenteel heb ik iOS 12.4, dus nog geen beta 13 draaien.

- Open Safari
- Surf bvb naar Facebook.com
- Open Home app
- Bekijk een camera in de Home app full screen
- De camera toont live beelden
- Zet het volume op 0 (Uiteraard heb je dan geen geluid meer)
- Switch naar Safari en de Facebook site
- Onderaan rechts zal een venstertje blijven openstaan met de stream van de camera
- Scroll in Facebook naar een post met een filmpje
- Speel het filmpje af, zorg ervoor dat het filmpje niet gemute wordt door Facebook (luidspreker met streep door)

Issue:
Ook al staat je geluid op 0, toch hoor je het Facebook filmpje
Geluid kan dus niet 100% gemute worden wanneer er een Home camera overlay is?

Zijn er nog die dit probleem ervaren? Ook nog in iOS 13? Kan iemand een bugreport maken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwe volume verdeling is wel helemaal ruk zeg. Veel te veel klikjes nodig om hetzelfde te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:40

amphora

Websites & Fotografie

Donstil schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:38:
Nieuwe volume verdeling is wel helemaal ruk zeg. Veel te veel klikjes nodig om hetzelfde te bereiken.
Ingedrukt houden en/of verder instellen via touchscreen werkt voor mij prima.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
amphora schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

Ja dat doet deels wel zijn ding maar niet zo fijn als de schaling welke ik na 12 jaar inmiddels gewend ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Laatst online: 16-09 13:50
amphora schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

Het volume gaat, ondanks het nieuwe aantal volumeniveau's, ook veel sneller omhoog of omlaag als je de knop ingedrukt houdt dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

Ik ben wel erg blij met de nieuwe verdeling, met name met lagere volumes

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb een pro 11 met pencil 2 en iOS 13 beta 5, maar ik merk dat ik in pdf’s in books geen aantekeningen meer kan maken. Ook niet met mijn vinger, ik kan dus niets meer schrijven met de hand in mijn pdf’s. Hebben jullie daar ook last van?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denk vanaf deze week, wekelijkse DP's tot aan de GM ergens halverwege volgende maand.

Elke dinsdag vanaf deze week dus.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 05-08-2019 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Geert1976 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:52:
Denk vanaf deze week, wekelijkse DP's tot aan de GM ergens halverwege volgende maand.

Elke dinsdag vanaf deze week dus.
Die kans is wel groot inderdaad als je dit schema bekijkt.

Mijn iPad is nog hopeloos met Airplay. Dat kan alleen maar met synchrone weergave omdat nergens meer Airplay knoppen in de interface staan. Maar hij mirrored iets te letterlijk: een widescreen video heeft overal zwarte balken, terwijl hij zou moeten detecteren dat het een 16:9 video is die full screen kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Euhhh...geen 5e DP deze week dus? :+

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 06-08-2019 19:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CheopsChefren
Zal waarschijnlijk ook niet komen een 5de dp, aangezien die er al een week is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CheopsChefren schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:05:
Zal waarschijnlijk ook niet komen een 5de dp, aangezien die er al een week is.
:z

6e dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, had wel gehoopt op een nieuwe om die extreme battery drain op de Watch te fixen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen drain op de laatste watchOS beta. Ik zou alleen wel graag een nieuwe beta zien zodat automation dan weer terug kan komen.

Pagina: 1 ... 18 ... 50 Laatste