Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ChrisM
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:54
RvD86 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 07:50:
Nu komt er op je homescreen een wolkje voor de app te staan als deze geupdate moet worden.
Als je dan op de app drukt gaat hij deze updaten.
Is dat de nieuwe manier?
Nee.. die wolkjes betekenen dat de apps niet meer op je telefoon staan (Maar in de cloud, vandaar het wolkje), om ruimte te besparen. Door er op te klikken, ga je de app weer downloaden en installeren.
Dit zat er al in vanaf iOS 12.

• RvD86
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 19-08 08:50
ChrisM schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:26:
[...]

Nee.. die wolkjes betekenen dat de apps niet meer op je telefoon staan (Maar in de cloud, vandaar het wolkje), om ruimte te besparen. Door er op te klikken, ga je de app weer downloaden en installeren.
Dit zat er al in vanaf iOS 12.
Dan ging hij ze dus installeren ipv updaten.
Duidelijk!
Wist ik niet eens 8)7

Samsung Galaxy A50 - Nokia 7+ - Wileyfox Swift 2X

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-08 18:44
Als ik een whatsapp krijg en ik open het gesprek kan ik het laaste wat ze gestuurd hebben niet zien.
Ik moet dan even terug naar het overzicht van de gesprekken en dan terug in het gesprek gaan.

Ook als ik een foto selecteer en dan mail naar een adres komt deze foto niet toe.
De ontvanger krijgt een mail met een kadertje en een rood kruis erin

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:31

Yucko

One clown to rule them all !

nou, voor het eerst een beta release op mijn SE gezet. Ik kan niet eens mijn profiel ingaan onder instellingen zonder dat de telefoon binnen 1 a 2 seconden naar het homescreen crasht :')

ik heb 't maar gerapporteerd.

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• DwightKSchrute
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:16
dieter0901 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:03:
Als ik een whatsapp krijg en ik open het gesprek kan ik het laaste wat ze gestuurd hebben niet zien.
Ik moet dan even terug naar het overzicht van de gesprekken en dan terug in het gesprek gaan.
Dit is al vaker langs gekomen. Op en neer in het gesprek werkt ook en sneller. Ik heb er ook last van.

• raginus3
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-08 13:50

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

RvD86 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:25:
[...]

Ah oke d:)b
Ga het vanavond even proberen.

Bedankt
Andere apps dan die van Apple worden bij mij in iPadOS niet ge-update. Lijkt mij logisch gezien het feit dat apps van andere ontwikkelaars pas vernieuwd kunnen worden na de officiële release.

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19-08 13:16
raginus3 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:46:
[...]

Andere apps dan die van Apple worden bij mij in iPadOS niet ge-update. Lijkt mij logisch gezien het feit dat apps van andere ontwikkelaars pas vernieuwd kunnen worden na de officiële release.
Doe de app store maar eens op druk rechts boven op je avatar of standaard als je er niks hebt staan als afbeelding.

Daar staan je updates tegenwoordig, en heb al diverse apps geupdate op iOS 13(iPhone 8 Plus), ga het nog niet op mijn iPad zetten.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 8 Plus 64GB

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 01:52
raginus3 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:46:
[...]

Nicj56 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:54:
[...]

Doe de app store maar eens op druk rechts boven op je avatar of standaard als je er niks hebt staan als afbeelding.

Daar staan je updates tegenwoordig, en heb al diverse apps geupdate op iOS 13(iPhone 8 Plus), ga het nog niet op mijn iPad zetten.
Komt omdat er nog geen 3rd-party apps bestaan met iPadOS support. Dat kan pas sinds Xcode 11, en vanuit Xcode 11 kan je nog niet pushen naar de App Store. Dus dat zal pas vanaf de herfst kunnen,

xoniq wijzigde deze reactie 26-06-2019 20:54 (26%)

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:40

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

xoniq schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:54:
[...]

[...]

Komt omdat er nog geen 3rd-party apps bestaan met iPadOS support. Dat kan pas sinds Xcode 11, en vanuit Xcode 11 kan je nog niet pushen naar de App Store. Dus dat zal pas vanaf de herfst kunnen,
Je kan toch je aanpassing maken in 11 en dan testen. Werkt het goed doe je dezelfde aanpassing in xcode welke production is. Lijkt mij niet zo moeilijk.

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xoniq
Tylen schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:15:
[...]

Je kan toch je aanpassing maken in 11 en dan testen. Werkt het goed doe je dezelfde aanpassing in xcode welke production is. Lijkt mij niet zo moeilijk.
Niet moeilijk, klopt. Echter in Xcode vink je aan voor welk OS je wilt compilen: iOS, tvOS, macOS en iPadOS. Echter, iPadOS kan je alleen aanvinken in Xcode 11, en met Xcode 11 kan je niet deployen. Zou je daar compilen, en een oudere Xcode openen, worden die parameters volledig genegeerd omdat deze in Xcode 10 geen betekenis heeft.

Dus ja, het is kwestie van een vinkje, echter kan dat ene vinkje alleen in Xcode 11, en Xcode 11 is beta, en kan niet mee gedeployed worden naar de App Store. Om die reden kan je ook nog geen native Dark Mode deployen, is ook een optie in Xcode 11.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Dat snap ik. Maar dat vinkje maakt je app niet meteen werkende op ios 13. Je moet, lijkt mij, ook nog beetje code kloppen. (Ben geen devver)

Marco Arment (ontwikkelaar Overcast, Instapaper en voorheen Tumblr) had in de laatste ATP podcast wel een treffend verhaal.
Ontwikkelen voor Catalyst / SwiftUI kan enkel met Xcode 11. Deze versie werkt echter enkel onder Catalina, dat zelf ook nog in Beta is. Apple verplicht nu developers om hun apps te ontwikkelen / geschikt te maken in een buggy Beta OS. Hij verwacht dus dat het nog wel even gaat duren voordat de eerste grote updates gaan verschijnen.

Rivanov wijzigde deze reactie 26-06-2019 21:39 (6%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• jschoorl2
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:17
Probeer public beta op een ipad (2017) te installeren en krijg foutmelding. Na “update contoleren” komt de melding “Update kan niet geinstalleerd worden. Fout bij het installeren van ipados 13 public beta”. Op iphone ging het wel goed. Iemand enig idee?

2745 Wp, Suntech SuperPoly STP305-24/Vd, AEG PV2800+, zuid

Hoe kan je nu scrollen terwijl je iets selecteert? Vroegâh kon je als je de cursor vasthield met een andere vinger snel scrollen (zodat je lange teksten heel snel kon selecteren). Nu ziet ie dit als poging om in of uit te zoomen en wordt er niet meer gescrolled. Dat is... zeer inconvenient. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• xoniq
WhatsappHack schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 00:48:
Hoe kan je nu scrollen terwijl je iets selecteert? Vroegâh kon je als je de cursor vasthield met een andere vinger snel scrollen (zodat je lange teksten heel snel kon selecteren). Nu ziet ie dit als poging om in of uit te zoomen en wordt er niet meer gescrolled. Dat is... zeer inconvenient. :P
Met je selecterende vinger naar de onderkant of bovenkant van de pagina? (Zo doe ik het altijd, de methode die jij aanhaalt heb ik nooit gebruikt en wist ik niet eens.)

• ShadyCallandt
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16:54
Nog niet teveel problemen gehad met de beta, de enigste bug dat ik heb is in mijn bank app (kbc mobile), bij al mijn uitgavan staat geen - meer en staan ze in hetzelfde kleur als mijn inkomsten 😅
xoniq schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 07:44:
[...]

Met je selecterende vinger naar de onderkant of bovenkant van de pagina? (Zo doe ik het altijd, de methode die jij aanhaalt heb ik nooit gebruikt en wist ik niet eens.)
Ja dat werkt helaas niet lekker, het gaat langzaam en vaak komt die verrekte dock opeens tevoorschijn en verlies je de cursor :+ Kan je weer opnieuw beginnen.

Moet zeggen dat het per site verschilt. Soms werkt het prima op die manier, maar bijvoorbeeld code snippets kopieren op Tweakers (zoals CSS) werkt voor geen meter op die manier. ;(

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:15

Canaria

4313-3581-4704

Rivanov schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:39:
Marco Arment (ontwikkelaar Overcast, Instapaper en voorheen Tumblr) had in de laatste ATP podcast wel een treffend verhaal.
Ontwikkelen voor Catalyst / SwiftUI kan enkel met Xcode 11. Deze versie werkt echter enkel onder Catalina, dat zelf ook nog in Beta is. Apple verplicht nu developers om hun apps te ontwikkelen / geschikt te maken in een buggy Beta OS. Hij verwacht dus dat het nog wel even gaat duren voordat de eerste grote updates gaan verschijnen.
Ik ben benieuwd. Heb afgelopen week een iPhone 7 gehaald als dedicated testapparaat en ga vandaag of morgen een VM inrichten met Catalina en Xcode 11.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:01
Is het een bekend probleem dat als je een gedeelde agenda hebt waarvan iemand anders eigenaar is en je alle wijzigings/toevoegings meldingen hebt uitgevinkt die toch allemaal ontvangen worden?

DP2 loopt trouwens best wel stabiel, trek alleen nog niet zo hard aan die dark modus omdat er nog zoveel apps zijn die de ondersteuning (nog) niet hebben. Denk dat ik in de toekomst als het live is die functie op automatisch zet, dus overdag licht en s'avonds donker.
Argh. Als je accountwijzigingen bevriest via beperkingen, dan verdwijnt ook die knop naar je profiel in de App Store. Dan kan je dus niet bij je updates. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik moest even kort terug voor iets naar iOS 12 en heb daarmee mijn back-up van 13 perongelijk verziekt.

Dus ik heb iOS 13 Beta 2 er via IPSW op gezet zonder dirty flash en opnieuw begonnen.

Kan ik iedereen aanraden, iOS draait veel beter

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12-08 12:36
Het lijkt er op dat de whatsapp ‘bug’ Is opgelost in de beta versie van WhatsApp. Betreft versie 2.19.70 (2.19.70.26)

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• Lejavh
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-08 13:34
Vandaag de publieke beta geïnstalleerd op mijn iPhone X. Echter kom ik erachter dat ik geen notificaties vanuit Whatsapp meer ontvang op mijn Apple Watch 4.

Uiteraard heb ik al geprobeerd;
- telefoon herstarten
- Watch herstarten
- notificaties “herstellen” via Whatsapp

Werkt allemaal niet. Dat wordt dus een bug melden of wachten op een nieuwe versie van Whatsapp.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-08 16:20
Toppe schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:51:
Het lijkt er op dat de whatsapp ‘bug’ Is opgelost in de beta versie van WhatsApp. Betreft versie 2.19.70 (2.19.70.26)
Welke bug bedoel je? Die met de notificaties was al opgelost. Bedoel je die van de verdwijnende berichten?

PSN: Sluuz

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Het is geen bug. Whatsapp is nog niet geschikt voor iOS 13. Feedback inschieten zal niet gaan helpen ;)

• Toppe
Sluuz schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:23:
[...]

Welke bug bedoel je? Die met de notificaties was al opgelost. Bedoel je die van de verdwijnende berichten?
Die met de notificaties was bij mij nog niet opgelost met DP2...?

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:31
Moet ik de AW ook updaten naar de beta versie als ik IOS 13 op mijn iPhone X zet?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:40:
Moet ik de AW ook updaten naar de beta versie als ik IOS 13 op mijn iPhone X zet?
Nee dat is niet nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sluuz
Toppe schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:06:
[...]

Die met de notificaties was bij mij nog niet opgelost met DP2...?
Notificaties opnieuw instellen in Whatsapp zelf.
Settings > Notifications > Reset Notification Settings

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Toppe
Sluuz schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:12:
[...]

Notificaties opnieuw instellen in Whatsapp zelf.
Settings > Notifications > Reset Notification Settings
Met de installatie van de Whatsapp beta zijn de opgelost :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uffje
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23:47

Uffje

THT: Zie signature

Toppe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 10:06:
[...]

Met de installatie van de Whatsapp beta zijn de opgelost :)
Helaas is die vol :|

... na de zomer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:36
Iemand toevallig ook last van het volgende: Wanneer ik een bluetooth keyboard apparaat koppel (zowel een barcodescanner als Apple Magic keyboard), krijg ik met geen mogelijk de virtuele keyboard terug in beeld. Op IOS12 kon je op het pijltje rechts drukken, maar hier gebeurt op iOS 13 niks mee helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:53
Vandaag eens aan de slag gegaan met wat meer functionaliteiten in IpadOS te ontdekken, SMB en de files app.
Helaas werkt bij mij SMB niet. Elk ander device werkt mijn share op, maar hier krijg ik de melding dat “ er een probleem heeft voorgedaan”. Een teleurstelling want ik werkte met Documents om een SMB share locatie te kunnen benaderen, wat eigenlijk inhoudt dat de app continue de locatie op mijn Ipad en SMB share op orde houdt (dat wilde ik nu gaan voorkomen, maar helaas)

Daarna verder gegaan met de files app. Echter werken alleen de native locaties. Documents locaties (waaronder de sync) is kort (2 seconden) zichtbaar en ook aanklikbaar maar verdwijnt daarna compleet.

In excel naar dezelfde locatie browsen werkt ook niet (files app die hij dan natuurlijk opent). Gevolgd door eerdere bestanden die ik nu ook niet meer kan openen omdat de locatie niet toegankelijk zou zijn.....

Erg balen dit, dus heb ik maar een de files op de Icloud gezet zodat ik er alsnog bij kan. Maar ik baal vooral van die SMB share.
Heeft iemand anders hier ook nog last van?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hopelijk morgen DB3.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Untouchablezz20
Sinds gisteren overgegaan op iOS 13, maar ik heb issues met tweakers. Ik krijg de hele tijd de volgende melding (zowel op 4G als WiFi);

https://tweakers.net/ext/f/opz7cB4K2RAT32FLiOFsRCKd/thumb.png

Via Chrome werkt het wel. Nog meer mensen met dit probleem?

Reboot heeft het opgelost... :z

Untouchablezz20 wijzigde deze reactie 01-07-2019 00:54 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DigitalExcorcist
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-08 15:54
Gisterochtend de iPadOS 13 public beta op m'n iPad 2018 gezet. Werkt super, paar gekke dingetjes met het uitschuifbare toetsenbord gehad ('split keyboard') waarbij tekst door elkaar ging lopen, en het lijkt dat die homescreen-widgets niet blijven staan als ik eenmaal heen en weer gescrolld heb. Maar verder geen klagen.

Ow ja, Fortnite crashed zodra ik in de buurt van de grond kom na het springen. M'n PS4 controller doet het echter wel erop maar hij gooit me terug naar het homescreen van de iPad zodra ik in Fortnite wil gaan 'landen'.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DigitalExcorcist
Dbm12 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:49:
Vandaag eens aan de slag gegaan met wat meer functionaliteiten in IpadOS te ontdekken, SMB en de files app.
Helaas werkt bij mij SMB niet. Elk ander device werkt mijn share op, maar hier krijg ik de melding dat “ er een probleem heeft voorgedaan”. Een teleurstelling want ik werkte met Documents om een SMB share locatie te kunnen benaderen, wat eigenlijk inhoudt dat de app continue de locatie op mijn Ipad en SMB share op orde houdt (dat wilde ik nu gaan voorkomen, maar helaas)

Daarna verder gegaan met de files app. Echter werken alleen de native locaties. Documents locaties (waaronder de sync) is kort (2 seconden) zichtbaar en ook aanklikbaar maar verdwijnt daarna compleet.

In excel naar dezelfde locatie browsen werkt ook niet (files app die hij dan natuurlijk opent). Gevolgd door eerdere bestanden die ik nu ook niet meer kan openen omdat de locatie niet toegankelijk zou zijn.....

Erg balen dit, dus heb ik maar een de files op de Icloud gezet zodat ik er alsnog bij kan. Maar ik baal vooral van die SMB share.
Heeft iemand anders hier ook nog last van?
Ik heb een Synology DS211j, behalve dat dat ding gigántisch traag is werkt het SMB-gedeelte bij mij wel. Die traaghed ligt bij m'n Synology trouwens, m'n netwerk en de ipad zijn prima in orde.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ljsquare
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 18-08 19:38
Heb nu met ios13 beta op een iPhone 7 geïnstalleerd en ik merk in Safari dat ik niet meer naar rechts kan swipen om een pagina terug te gaan. In de instellingen app kan het wel.
Is dit een feature wat er uitgehaald is, of een bug of is het ergens een instelling? 🤔

Laurens-Jan Merkx

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ben benieuwd of we nog wat komt zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:03:
Vandaag geen bèta ivm Independence (week) in de VS
Waar haal je dat vandaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!
DigitalExcorcist schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:42:
Gisterochtend de iPadOS 13 public beta op m'n iPad 2018 gezet. Werkt super, paar gekke dingetjes met het uitschuifbare toetsenbord gehad ('split keyboard') waarbij tekst door elkaar ging lopen, en het lijkt dat die homescreen-widgets niet blijven staan als ik eenmaal heen en weer gescrolld heb. Maar verder geen klagen.

Ow ja, Fortnite crashed zodra ik in de buurt van de grond kom na het springen. M'n PS4 controller doet het echter wel erop maar hij gooit me terug naar het homescreen van de iPad zodra ik in Fortnite wil gaan 'landen'.
Deze bug heb ik ook. Zat ook al in DB1. Heb dit ook via Feedback gemeld incl video.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:07:
[...]

Waar haal je dat vandaan?
Dat zuig ik uit m'n linkerduim :+

Geloof dat deze week veel Amerikaanse bedrijven dicht zijn ivm 4th of July.

Dus daarom geen bèta lijkt me best aannemelijk

Acties:
  • 0Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:08:
[...]

Een week dicht is niet gebruikelijk voor zover ik weet.

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

Ze hebben vandaag wel extra functionaliteiten m.b.t. radiozenders en Homepod beschikbaar gemaakt. Dus ze zitten in ieder geval niet stil. En ze kunnen de live-gang natuurlijk ook al vorige week klaargezet hebben.. ze hoeven echt niet op dit moment achter een knop te zitten. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

Dat is donderdag(erkende Bank Holiday)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
Rivanov schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:17:
[...]

Ze hebben vandaag wel extra functionaliteiten m.b.t. radiozenders en Homepod beschikbaar gemaakt. Dus ze zitten in ieder geval niet stil. En ze kunnen de live-gang natuurlijk ook al vorige week klaargezet hebben.. ze hoeven echt niet op dit moment achter een knop te zitten. ;)
Mis ik wat voor HomePod, heeft die al een beta dan?

Acties:
  • +3Henk 'm!
Latertje maar toch gekomen.
https://www.macrumors.com...-13-beta-3-to-developers/

Niet voor @Geert1976 overigens. Die heeft nog independence week :+

Donstil wijzigde deze reactie 02-07-2019 19:54 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Yeah! Snel updaten!

Acties:
  • 0Henk 'm!
iPad Pro is aan het updaten. De iPhone 7 ziet 'm vooralsnog niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:50
Rivanov schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 20:05:
iPad Pro is aan het updaten. De iPhone 7 ziet 'm vooralsnog niet.
X hier aan t updaten, 704mb.

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • +1Henk 'm!
Release Notes.

https://developer.apple.c...s_13_beta_3_release_notes

Vandaar dat ik 'm op de iPhone 7 niet zie.
Known Issues

iOS 13 beta 3 isn’t available for iPhone 7 or iPhone 7 Plus. (52363318)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-08 14:42
Sinds de release hier de public beta draaien op mn Xs Max. Helaas een vervelend probleem wanneer ik gebeld wordt, het gesprek 9/10 keer niet binnenkomt en de beller direct de voicemail krijgt.

Meer mensen hier last van? Hopelijk is dit bij de 2e PB opgelost..

Toch lastig dat je niet altijd bereikbaar bent op je mobiel :+

Apple Xs Max 64Gb | Watch Series 4 44mm | TV 4k ||| Ubiquiti - USG 3p - Unifi US-16-150W - UAP-AC-PRO ||| Smarthome - Google home | Philips Hue | Xiaomi Aqara | HomeAssistant

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 19:50
Vanavond is mijn XS max onder beta een baksteen geworden, al jaren draai ik ze maar dit is de eerste keer dat het fout gaat :X.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Mouse icon is kleiner te maken in iPadOS! *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!
Erwin schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 20:55:
Vanavond is mijn XS max onder beta een baksteen geworden, al jaren draai ik ze maar dit is de eerste keer dat het fout gaat :X.
1-2-3
PB ?
wat scheelt er ?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Erwin schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 20:55:
DFU ftw.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 02-07 21:44
ABN AMRO app werkt bij niet meer onder Beta 3.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Klopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 19:50
Hackus schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:09:
[...]

1-2-3
PB ?
wat scheelt er ?
Hij zit in "spin-mode" en reageert nergens meer op sinds 18:00 vanavond. Ik wacht maar even tot de accu is leeggelopen om dan de schade op te nemen maar heb dit nog nooit meegemaakt :P .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-08 11:07

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

maarten22 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:44:
Werkt bij mij gewoon. XS Max (A2104) beta 3
QempZoR schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 20:51:
Sinds de release hier de public beta draaien op mn Xs Max. Helaas een vervelend probleem wanneer ik gebeld wordt, het gesprek 9/10 keer niet binnenkomt en de beller direct de voicemail krijgt.

Ik heb dit met mijn T-Mobile sim kaart. Mijn Telfort sim kaart en gesprekken gaan altijd goed. Heb een dual nano sim voor je gaat vragen hoe ik twee netwerken heb.

Xmoo wijzigde deze reactie 02-07-2019 22:47 (59%)

http://www.Twitter.com/Xmoo

Acties:
  • +1Henk 'm!
Belangrijker nog dan de AbnAmro app. De GIPHY app doet het weer *O*

Bij mij lijkt de homescreen widgets bug opgelost! De Widges blijven nu netjes staan bij het op-en-neer swipen van m'n homescreen. En de column-view wordt ook onthouden in Files. :)

Wat ik dan weer irritant vind is dat je maar twee widgets als favoriet kunt markeren op de pro (2018/12,9”). Heb je een dergelijk scherm en nog lege ruimte bij default. Jammer.

Verder loopt. Beta3 tot nu toe wel erg lekker.

• Sluuz
QempZoR schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 20:51:

Heb dit ook met Vodafone. Eens zien of dit met beta 3 ook zo is.

Sluuz wijzigde deze reactie 03-07-2019 08:40 (4%)

• joon
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:49
Sluuz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:40:
[...]

Bij Beta 2 kon ik amper een gesprek van 2-3 minuten houden voordat de telefoon zomaar ophing, voorkomen dat je gebeld wordt lost dit iig gedeeltelijk op :+

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-08 14:42
Sluuz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:40:
[...]

Xmoo schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 22:46:

Ik heb dit met mijn T-Mobile sim kaart. Mijn Telfort sim kaart en gesprekken gaan altijd goed. Heb een dual nano sim voor je gaat vragen hoe ik twee netwerken heb.
Ik heb Telfort mobiel, en soms (zoals vanochend) komt het gesprek wel door. Kan er nog geen logica in ontdenken wanneer die het wel of niet doet.

Helaas ben ik geendeveloper, dus moet nog even braaf wachten op de PB :O

Apple Xs Max 64Gb | Watch Series 4 44mm | TV 4k ||| Ubiquiti - USG 3p - Unifi US-16-150W - UAP-AC-PRO ||| Smarthome - Google home | Philips Hue | Xiaomi Aqara | HomeAssistant

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:54
CarPlay is ook weer verbeterd. Dashboard ziet er stuk netter uit. En ook de titel en artiest erbij. En vooruit en achteruit spoelen. Echt beter!

Flitsmeister doet het nog steeds niet (opstarten op de telefoon wel).

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:11

mvdam

EV-Gekkie

Net wilde ik updaten naar beta 3, en ondanks een (in de statusbalk zichtbare) verbinding met een Wifi netwerk, bleef mijn iPhone volhouden dat ik toch écht éérst moest connecten to a wifi network before this update can be downloaded.

Na een herstart werkt het gelukkig naar behoren. :+

Nissan Leaf 2018 40kWh Editiòn

• Xmoo

Xmoo

ChrisM schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:56:
CarPlay is ook weer verbeterd. Dashboard ziet er stuk netter uit. En ook de titel en artiest erbij. En vooruit en achteruit spoelen. Echt beter!

Flitsmeister doet het nog steeds niet (opstarten op de telefoon wel).
Ik moet altijd Flitsmeister op mijn mobiel starten en vervolgens kan ik het op Carplay starten en gebruiken.

B1 crashde het op carplay als ik naar een andere app ging en vervolgens weer terug naar Flitsmeister.
B2 Is het switchen naar andere Carplay apps en weer terug naar Flitsmeister opgelost.
B3 Flitsmeister nog niet direct op te starten vanuit Carplay.
B4... alles opgelost? :+

• Uffje

Uffje

Weet iemand of het weer mogelijk is om het notificatie scherm naar beneden te trekken wanneer reachability is geactiveerd?

Dit is het enige waar ik vaak tegenaan loop.

Uffje wijzigde deze reactie 03-07-2019 10:45 (16%)

... na de zomer

• boosterbosch
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 15-08 12:16

boosterbosch

The Travelling Belgian

zijn er hier nog mensen met de nieuwste watchOS beta en de nieuwste iOS beta (heb het probleem al sinds beta 1) dat subscribed kalenders meermaals voorkomen? Bvb ik heb een entry om 10u maar ze staat er 11x in op mijn watch maar slechts 1 keer op de iPhone.

Je kan me volgen op: Facebook | Instagram | Twitter

• DigitalExcorcist
Nou, m'n iPad doet het prima onder Public Beta 2 ... ik waag m'n iPhone (Xr) er nog maar even niet aan. Die heb ik zakelijk ook nodig...

Erwin schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 22:17:
[...]

Hij zit in "spin-mode" en reageert nergens meer op sinds 18:00 vanavond. Ik wacht maar even tot de accu is leeggelopen om dan de schade op te nemen maar heb dit nog nooit meegemaakt :P .
WiFi aan, schermslot uit, 4G uit, tel aan lader en laten draaien. zullen je foto's en video's wel zijn

Acties:
  • +3Henk 'm!

• xoniq

:+

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:55
B3 loopt hier op een X slechter dan B1 en B2, wel jammer want je verwacht dat elke nieuwe juist een verbetering op de vorige kan zijn.
Mijn telefoon wordt heel warm en laadt daardoor langzaam op, de ABN app werkt nu niet meer en de schakeling tussen toetsenbord en emoji’s is helaas nog steeds heel traag.
Snap dat het een beta is maar er zijn in het verleden betere B3 beta’s geweest.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

Acties:
  • +1Henk 'm!
als ik zo de diverse fora / message boards lees, is deze 3e DP, de minst stabiele van de 3 tot nu toe.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Hopelijk zal de 4e of 5e DP stabieler zijn met minder bugs e.d. Dan stap ik weer in de beta trein.

Besef me nu nadat ik terugging van iOS 13 beta naar iOS 12.3.1 hoe rock solid deze eigenlijk is.

• carpachio
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16-08 13:48
maarten22 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:44:
Same here. Iphone XR. App opnieuw installeren werkt ook niet.

Wordt een tijdje "ouderwets" internetbankieren 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:47:
als ik zo de diverse fora / message boards lees, is deze 3e DP, de minst stabiele van de 3 tot nu toe.

Hopelijk zal de 4e of 5e DP stabieler zijn met minder bugs e.d. Dan stap ik weer in de beta trein.

Besef me nu nadat ik terugging van iOS 13 beta naar iOS 12.3.1 hoe rock solid deze eigenlijk is.
Ben ook net 'terug' naar (beta)12, zie het wel na de vakantie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:50
s0kkie schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:31:
B3 loopt hier op een X slechter dan B1 en B2, wel jammer want je verwacht dat elke nieuwe juist een verbetering op de vorige kan zijn.
Mijn telefoon wordt heel warm en laadt daardoor langzaam op, de ABN app werkt nu niet meer en de schakeling tussen toetsenbord en emoji’s is helaas nog steeds heel traag.
Snap dat het een beta is maar er zijn in het verleden betere B3 beta’s geweest.
Als eens opnieuw opgestart?
Dat heb ik tijdens DP2 eens gedaan en scheelde echt veel!

Op mijn X loopt die eigenlijk zeer goed, DP3.
Gisteravond wilde mijn mail nog wel eens zwart blijven maar dat heeft zichzelf opgelost.

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:22
Same here (y) ;)

• Xmoo

Xmoo

carpachio schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:47:
[...]

Same here. Iphone XR. App opnieuw installeren werkt ook niet.

Wordt een tijdje "ouderwets" internetbankieren 8)7
Vaag dat het bij mij op b3 wel werkt.

• Toppe
Zit te twijfelen om DP3 te installeren...

Maar, heb nog wel een functie ‘ontdekt’ die ik voorheen niet had: als ik muziek AirPlay naar m’n HomePod en ik wou het geluid van een FB filmpje harder of zachter wou zetten dan ging dit niet. Volume van AirPlay werd dan aangepast: nu heb ik nergens meer last van. Volume van AirPlay harder? Even de muziek app openen en klaar!

• Untouchablezz20

Met behoud van data?

• Uffje

Uffje

Wanneer verwachten jullie de 2e public beta?

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damir
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-08 11:39
Uffje schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:32:
Volgens mij vanavond. Was toch met de vorige beta’s 1 dag na verschijnen van DB?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Had een encrypted (iTunes) backup gemaakt van iOS 12.3.1 voordat ik naar de beta van iOS 13 ging.

Nadat ik weer terug ging naar 12.1.3 heb ik de backup weer teruggezet

• Jboy1991
Hmm ik ben best teleurgesteld in iPad beta 3. In beta 2 kon ik eindelijk met topdesk werken. Voor bepaalde filters moet je dubbel klikken op een link etc. Dit werkte perfect in beta 2. Nu met beta 3 is het niet meer mogelijk... iemand een idee of het een instelling betreft ?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Uffje schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 17:32:
De eerste public beta kwam een week na Closed beta 2 (en was dezelfde build), maandag/dinsdag lijkt mij daarom een goeie gok.

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-08 11:30
Morgen komt mijn iPad pro 11inch! Direct de beta erop en ik heb mijn vervanger voor mijn MacBook pro!
Is de browser nu echt desktop waardig? Wat een verschil zal dat maken.

Helemaal blij. Nu die MacBook nog verkopen alleen. 😂

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Donstil schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:22:
[...]

De eerste public beta kwam een week na Closed beta 2 (en was dezelfde build), maandag/dinsdag lijkt mij daarom een goeie gok.
Misschien zelfs later vandaag, zojuist is Catalina public beta 2 ook vrij gegeven.

39

• Jboy1991
Even vraagje. Onder beta 2 kon ik eindelijk de links in topdesk aanklikken (in het frame). Bij beta 3 niet meer mogelijk... iemand tips?

Gaat om een iPad Pro

• SidewalkSuper
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-08 23:34
Dat de ABN app niet werkt is wel onhandig. Ik wacht dan even met updaten naar Public beta 2 :-)

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

SidewalkSuper schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:47:
Dat de ABN app niet werkt is wel onhandig. Ik wacht dan even met updaten naar Public beta 2 :-)
PB2 deed hij het wel op. DP3 niet ;)

• Queenfanmichel
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16-08 21:36
Jboy1991 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:25:
Even vraagje. Onder beta 2 kon ik eindelijk de links in topdesk aanklikken (in het frame). Bij beta 3 niet meer mogelijk... iemand tips?

Gaat om een iPad Pro
[Afbeelding]
Heb dit even getest op een iPhone X met de laatste beta maar ik kan gewoon de links aanklikken in Topdesk, zelfs inzomen werkt wat ik hiervoor problemen mee had.

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 00:36

amphora

Online creatie

Tylen schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:06:
[...]

PB2 deed hij het wel op. DP3 niet ;)
PB2 is er toch nog helemaal niet?

Heb overigens niet gelezen over problemen met de Mail App in de beta's maar het voelt toch niet helemaal lekker. Mails wissen werkt wel maar de animatie is niet lekker en spring dan vaak naar het laatste gelezen ipv volgende ongelezen bericht zoals dat onder IOS 12 (volgens mij) wel goed ging.

amphora wijzigde deze reactie 04-07-2019 13:45 (43%)

kruijk.nl fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Osmo Mobile
nickdekruijk.nl Webdesign/dev, MacBook Pro 15" Retina

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

amphora schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:43:
[...]

PB2 is er toch nog helemaal niet?
Ach weet ik veel :P

• Jboy1991
Queenfanmichel schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:14:
[...]

Heb dit even getest op een iPhone X met de laatste beta maar ik kan gewoon de links aanklikken in Topdesk, zelfs inzomen werkt wat ik hiervoor problemen mee had.
hmm apart. Wanneer ik klik op een item/object dan opent er niks maar gaat ie zoomen

• SidewalkSuper
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-08 23:34
PB2 is er idd nog niet maar is normaliter gelijk aan Developer beta 3.
Ik gebruik de ABN app wel veel.

• eddiemen
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 00:12
De ABN app heeft een update, mischien dat hij nu wel werkt?
Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True