Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
eddiemen schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 18:40:
De ABN app heeft een update, mischien dat hij nu wel werkt?
Nope 🙃

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!
Asphalt 9 heeft zojuist iOS 13 fix uitgebracht.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik word echt gek van het typen in Mail als je iets wilt selecteren en er staat veel tekst. Ook dat keyboard dat steeds automatisch verdwijnt, met een tik weer omhoog komt en de hele tekst verschuift waardoor je niet meer zit waar je zat. Argghhh :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
De bug met Shortcut en het afspelen van muziek op de HomePod bij thuiskomst lijkt opgelost. Kwam net thuis en de muziek begon te spelen...

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hehe, ik kwam net vast te zitten in Safari. Kon er niet uit, kon niet naar de recente apps, dock - noppes. Zelfs bij het intikken van een veld kwam het keyboard niet omhoog, maar ik kon wel op sites navigeren. Aan Siri vragen om een app te openen wilde ook niet, gaf ook een foutmelding dat het openen van de app mislukte. :+ Dus dan maar force reboot :P Wel een leipe bug. Heb in beta's uiteraard vaak foutjes gezien, maar zo'n lock-up heb ik niet eerder gehad. Maar goed, hopelijk voldoende debug data mee kunnen sturen. ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:52
WhatsappHack schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:31:
Hehe, ik kwam net vast te zitten in Safari. Kon er niet uit, kon niet naar de recente apps, dock - noppes. Zelfs bij het intikken van een veld kwam het keyboard niet omhoog, maar ik kon wel op sites navigeren. Aan Siri vragen om een app te openen wilde ook niet, gaf ook een foutmelding dat het openen van de app mislukte. :+ Dus dan maar force reboot :P Wel een leipe bug. Heb in beta's uiteraard vaak foutjes gezien, maar zo'n lock-up heb ik niet eerder gehad. Maar goed, hopelijk voldoende debug data mee kunnen sturen. ;)
Ik had gisteren dus precies hetzelfde. Inderdaad, force reboot en opsturen maar.
Detecteren van de Desktop versie van een website gaat niet altijd even goed. Ligt dit dan aan de specifieke website? Kijk nu op www.wielerflits.nl en die toont de mobiele weergave i.p.v. de desktop versie op mijn iPad.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• MrManuel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:09

MrManuel

The impossible is easy...

Ondertussen ook alweer 3 bugs gemeld.
Wel alleen visuele zaken waar text achter knoppen verdwijnt en een variabelen wordt getoond ipv de inhoud.

ManuelBijen.nl - Fotografie - Process Coördinator / Quality Assurance

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 16:01

amphora

Online creatie

Rivanov schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 08:37:
Detecteren van de Desktop versie van een website gaat niet altijd even goed. Ligt dit dan aan de specifieke website? Kijk nu op www.wielerflits.nl en die toont de mobiele weergave i.p.v. de desktop versie op mijn iPad.
Kan zeker aan de site liggen. Websites kijken meestal naar je scherm breedte en bepalen dan welke versie je te zien krijgt. Sommige sites laten mobiele versie al zien op iPad in portret stand maar wel desktop in landschap stand.

kruijk.nl fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Osmo Mobile
nickdekruijk.nl Webdesign/dev, MacBook Pro 15" Retina

Wielerflits laat dus ook de mobiele weergave zien in landscape modus. 99% van de websites doen het overigens gewoon goed hoor.

Heeft iemand van jullie ook Homebridge draaien met de Harmony Hub?
Valt me net op dat ie op iPadOS alleen nog maar “Harmony Hub Sound” ziet, whatever the fuck that may be, maar alle losse scenes en activiteiten staan er niet in. Op de iPhone nog wel.

Wat wel vet is is dat Spotify Connect nu een two-way street lijkt. Als ik op de Harman Kardon het volume aanpas ziet de iPad dat en toont de volume indicator. Kan nu ook makkelijker skippen gewoon via de H/K. Dat werkte eerder niet.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 06-07-2019 15:19 (31%)

• pvtonger
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-09 10:15
Mijn iOS 13 PB vertoont kuren: alle niet-Apple apps sluiten meteen na het opstarten. Ik overweeg om te downgraden naar iOS 12, maar vrees dat ik dan mijn watch (watch OS 6 beta) niet meer kan gebruiken. Klopt dat?

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
pvtonger schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:21:
Mijn iOS 13 PB vertoont kuren: alle niet-Apple apps sluiten meteen na het opstarten. Ik overweeg om te downgraden naar iOS 12, maar vrees dat ik dan mijn watch (watch OS 6 beta) niet meer kan gebruiken. Klopt dat?
Klopt...

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

pvtonger schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:21:
Mijn iOS 13 PB vertoont kuren: alle niet-Apple apps sluiten meteen na het opstarten.
Hier had ik ook last van maar na een reboot van m`n iPhone was dit probleem weg. Een reboot al geprobreerd?

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spiritflyer
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10-09 15:05
Ik heb al een paar dagen dat mijn apps niet meer te updaten zijn. Als ik op 'Werk bij' druk, dan draait er even een klokje en daarna het vierkantje om te annuleren. Verder gebeurd niks meer. Wifi of 4G maakt geen verschil.

Ik heb al zitten zoeken hier, maar zag er nog geen melding over.

Klinkt dit iemand bekend?

PS. Een reboot of uit- en inloggen van de appstore helpt ook niet.

Spiritflyer wijzigde deze reactie 08-07-2019 13:12 (9%)
Reden: Toevoeging van de PS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19-09 21:02
Mij niet in ieder geval. Draai hem ook maar kan gewoon bijwerken wanneer dat dat nodig is.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 8 Plus 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:50
Spiritflyer schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:11:
Ik heb al een paar dagen dat mijn apps niet meer te updaten zijn. Als ik op 'Werk bij' druk, dan draait er even een klokje en daarna het vierkantje om te annuleren. Verder gebeurd niks meer. Wifi of 4G maakt geen verschil.

PS. Een reboot of uit- en inloggen van de appstore helpt ook niet.
Klopt, heb ik ook. Wat je kan doen is de apps individueel updaten. Op de knop 'bijwerken' drukken, direct annuleren, en dan direct weer op 'bijwerken'. Dat werkt bij mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-09 10:15
the_cyberspace schreef op zondag 7 juli 2019 @ 06:54:
[...]

Hier had ik ook last van maar na een reboot van m`n iPhone was dit probleem weg. Een reboot al geprobreerd?
Ik heb het toestel gereset en daarna was het probleem opgelost. Heb vlak voor de reset een cloud backup gemaakt en die na de reset teruggezet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spiritflyer
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10-09 15:05
Pierre_nr1 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:02:
[...]
Klopt, heb ik ook. Wat je kan doen is de apps individueel updaten. Op de knop 'bijwerken' drukken, direct annuleren, en dan direct weer op 'bijwerken'. Dat werkt bij mij.
pvtonger schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:21:
[...]
Ik heb het toestel gereset en daarna was het probleem opgelost. Heb vlak voor de reset een cloud backup gemaakt en die na de reset teruggezet
Wazig, ik dacht net, ow even die oplossingen proberen. Toen ik in het scherm kwam, zag ik dat er toch 2 apps geupdate waren. Toen ik bij de resterende vervolgens opnieuw op 'Werk bij' drukte, werden de apps gedownload en geupdate. Op 5 stuks na. En deze 5 zijn weer niet te updaten.

Ik blijf nog maar even proberen en anders toch maar ff een bug aanmaken. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Spiritflyer schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:11:

Ik heb dit ook, of hij update niet of hij update wel en daarna komt de update terug.
Al ingeschoten, is sinds beta 3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Calvinsamson
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 15-09 18:54
Hebben meer mensen last van een iPhone die erg warm wordt en dat de batterij extreem snel leeg gaat met deze beta? Iemand enige oplossingen hiervoor of is het wachten op een fix hiervoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Voor degene die klooien met Beta 13......

Er is nog geen nieuwe Beta vandaag ;)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • 0Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20:15
Developer Beta 3 (bugfixes) zojuist uit gekomen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11:30
colorsone schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:04:
Public Beta 2 ook (703,2 MB) :)

Xbox Live Ambassador | Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas 500/500 i.c.m. Ubiquiti Edgerouter Lite

Acties:
  • +1Henk 'm!
En Beta 3 voor iPhone 7 nu ook beschikbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
colorsone schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:04:
Huh dat is ook gek, we zaten al op Beta 3 toch?

Is dit dan een soort van beta 3,5 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!
Denk dat ze voor PB2 nog wat zaken gefixt hebben t.o.v. Beta 3 wat ze nu voor de DB 3 rechttrekken.

Het is ook maar een update van 100MB terwijl Beta 3 op m'n iPhone 7 nu bijna 700MB is.

Rivanov wijzigde deze reactie 08-07-2019 22:20 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• colorsone
Abn amro werkt nog steeds niet helaas..

Acties:
  • 0Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:19:
Denk dat ze voor PB2 nog wat zaken gefixt hebben t.o.v. Beta 3 wat ze nu voor de DB 3 rechttrekken.

Het is ook maar een update van 100MB terwijl Beta 3 op m'n iPhone 7 nu bijna 700MB is.
Ja zal wel idd. 180 MB was hij hier maar tot op heden deden ze dit niet zo en werd het bewaard tot de volgende beta. Want dat is dit natuurlijk gewoon.

iPhone 7 is wel een ander verhaal verder, die gaat gelijk van Beta 2 naar Beta 3,5

Edit: verder wel wenselijk. Beta 3 leek goed maar na de eerste dag werd het hier steeds slechter.

Donstil wijzigde deze reactie 08-07-2019 22:29 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
The reason for the new version isn't entirely clear, but the original third developer beta was not available for the iPhone 7 and 7 Plus for some reason. Today's update, build 17A5522g, is only a very minor increment from the 17A5522f build of the original release, but Apple appears to be pushing it out for all devices, not just the iPhone 7 and 7 Plus that had not originally received it.
https://www.macrumors.com...-ios-13-developer-beta-3/

Rivanov wijzigde deze reactie 08-07-2019 22:30 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gaat in de la met geheimen. We zullen het nooit weten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eyyka
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 12:17
Nieuwe PB geïnstalleerd en 2 grote bugs verholpen. In foto’s opende hij telkens een verkeerde foto als ik er een aantikte. Verder kon ik de slide over app niet weg krijgen zonder dat de hoofdapp crashte.

|  Macbook Pro Retina Early 2015 |  iPhone Xs Max 64GB |  iPad Pro 10,5 WiFi + Cellular 256GB | PS4 |

Acties:
  • +3Henk 'm!

Cool wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
Breaking? voor ABN gebruikers
Toegang tot Face ID intrekken in de instellingen heeft bij mij de problemen verholpen (app start nu en is te gebruiken, Xs Max, laatste developer beta)

QempZoR wijzigde deze reactie 08-07-2019 23:56 (21%)

Apple 11 Pro Max | Watch Series 5 44mm | TV 4k ||| Ubiquiti - USG 3p - Unifi US-16-150W - UAP-AC-PRO ||| Smarthome - Google home | Philips Hue | Xiaomi Aqara | HomeAssistant

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Jeej, nieuwe PB. Godzijdank, er zaten toch echt nog wel wat major problemen in PB1 zeg. Apps die constant crashten (Spotify bijvoorbeeld) of stock apps die niet meer reageerden op touch-input. Ben benieuwd hoe PB gaat draaien!

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20-09 10:26
Rivanov schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:19:

Deze PB2 was bij mij op iPhoneX, 702 mb.

Acties:
  • 0Henk 'm!
QempZoR schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:55:
Toegang tot Face ID intrekken in de instellingen heeft bij mij de problemen verholpen (app start nu en is te gebruiken, Xs Max, laatste developer beta)
Geen Face ID op De AbnAmro app hier maar helaas toch een crashende app.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BassieB
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:35
DennusB schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 06:15:
Jeej, nieuwe PB. Godzijdank, er zaten toch echt nog wel wat major problemen in PB1 zeg. Apps die constant crashten (Spotify bijvoorbeeld) of stock apps die niet meer reageerden op touch-input. Ben benieuwd hoe PB gaat draaien!
Ik kan de release notes niet vinden. Iemand een linkje?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisdn
Flitsmeister crashed nog steeds als je hem vanuit CarPlay wil opstarten.

Na opstarten via iPhone werkt het nog wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlyBock
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09-08 22:32
Krijg zojuist iPadOS 13 Public Beta 2 binnen. Ga hem nu installeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
Ah thanks, dit werkt inderdaad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
Donstil schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:18:
[...]

Geen Face ID op De AbnAmro app hier maar helaas toch een crashende app.
Ondanks dat je FaceID niet gebruikt, ook het schuifje omhalen helpt niet?
Instellingen -> Bankieren -> Face ID schuifje uit

Apple 11 Pro Max | Watch Series 5 44mm | TV 4k ||| Ubiquiti - USG 3p - Unifi US-16-150W - UAP-AC-PRO ||| Smarthome - Google home | Philips Hue | Xiaomi Aqara | HomeAssistant

Acties:
  • 0Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10:25
QempZoR schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:06:
[...]

Ik heb dat schuifje ook helemaal niet . Ik gebruikte we faceid, maar heb de app opnieuw geïnstalleerd dus misschien dat daardoor dit schuifje er niet meer is?

Acties:
  • 0Henk 'm!
QempZoR schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:06:
[...]

Nou sterker nog. Bankieren staat daar helemaal niet bij 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:12
PB2 voelt een stuk stabieler. Ik heb wel steeds meer het gevoel dat mijn 11'' iPad Pro 'klein' aanvoelt. Mijn volgende iPad zal sowieso de 12'9'' worden. Helemaal met alle nieuwe functionaliteiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:28

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Geen problemen hier. Zowel niet op de vorige beta's als deze.

Mensen die op iOS 13 problemen hebben met Personal Hotspot en Android 5 & ouder? Zowel op b1, b2, b3 en b3f.

Zegt connected, krijgt netjes IP-adres maar geen toegang tot het internet. Android versie 6 en nieuwer, werkt het wel.

XS Max A2104

Xmoo wijzigde deze reactie 09-07-2019 12:19 (42%)

http://www.Twitter.com/Xmoo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iAmRenzo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-09 19:24
Eyyka schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:43:
Nieuwe PB geïnstalleerd en 2 grote bugs verholpen. In foto’s opende hij telkens een verkeerde foto als ik er een aantikte. Verder kon ik de slide over app niet weg krijgen zonder dat de hoofdapp crashte.
Dat had ik alleen op mijn iPad Pro inderdaad. Ook als je de selecteer knop indrukte ging hij in selectie mode maar wel liet hij die foto eronder zien. Heel irritant.

Vanavond maar weer eens even bughunten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B2
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17:51

B2

wa' seggie?

Het lijkt wel alsof sinds iOS 13 alle data bij mij via cellular gaat. Ik ben in ieder geval in een aantal dagen bijna door mijn 30GB bundel heen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19-09 12:48
B2 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 15:15:
Het lijkt wel alsof sinds iOS 13 alle data bij mij via cellular gaat. Ik ben in ieder geval in een aantal dagen bijna door mijn 30GB bundel heen. Hebben meer mensen hier last van?
Heb je WiFi assistentie aan staan? Die zorgt ervoor dat als je WiFi traag of buiten bereik gaat, dat mobiel netwerk bij springt.
Zelf heb ik dit bewust aan omdat ik onbeperkt data hebt, maar als je dat niet hebt, zou ik die feature uitzetten.

Reset ook eens je dataverbruik van apps, dan kan je zien welke na een paar dagen het meeste data verbruikt.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B2
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17:51

B2

wa' seggie?

xoniq schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:51:
[...]

Heb je WiFi assistentie aan staan? Die zorgt ervoor dat als je WiFi traag of buiten bereik gaat, dat mobiel netwerk bij springt.
Zelf heb ik dit bewust aan omdat ik onbeperkt data hebt, maar als je dat niet hebt, zou ik die feature uitzetten.

Reset ook eens je dataverbruik van apps, dan kan je zien welke na een paar dagen het meeste data verbruikt.
Het was Photos. In een uurtje 1GB aan mobiele data.
Deze nu uitgezet, eens zien wat er nu gebeurd.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:44:
Flitsmeister crashed nog steeds als je hem vanuit CarPlay wil opstarten.

Na opstarten via iPhone werkt het nog wel.
Jup helaas werkt dit nog steeds niet goed inderdaad. Zowel met de "normale" Flitsmeister als ook met de Testflight versie van Flitsmeister.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 20:19
Ach, het is ook early beta he :-)
Maar bij mij, ipados public beta 2 werkt smb nu helemaal niet meer. Hebben meer tweakers hier last van?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:31

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Iemand hier al gespeeld met automations in de nieuwe shortcuts app? Ik kan eindelijk flitsmeister laten starten als de telefoon verbinding maakt met bluetooth van de auto. Maar helaas moet ik nog wel steeds op run tikken :(.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Dennisdn
Tylen schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:13:
Iemand hier al gespeeld met automations in de nieuwe shortcuts app? Ik kan eindelijk flitsmeister laten starten als de telefoon verbinding maakt met bluetooth van de auto. Maar helaas moet ik nog wel steeds op run tikken :(.
Precies met die automation zou ik al geholpen zijn. Hoe heb jij het gedaan? Ik kom niet verder dan de trigger vanuit carkit. Maar bij de vervolgstap kan ik alleen de standaard apps en Whatsapp selecteren. Maar geen FM of iets dergelijks.

Dennisdn wijzigde deze reactie 10-07-2019 07:53 (6%)

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Dennisdn schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:50:
[...]

Precies met die automation zou ik al geholpen zijn. Hoe heb jij het gedaan? Ik kom niet verder dan de trigger vanuit carkit. Maar bij de vervolgstap kan ik alleen de standaard apps en Whatsapp selecteren. Maar geen FM of iets dergelijks.
Daar liep ik ook tegenaan. Bij taak toevoegen moet je niet apps kiezen maar even zoeken naar "Open App" dan kan je wel al je apps kiezen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisdn
Tylen schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 08:04:
[...]

Daar liep ik ook tegenaan. Bij taak toevoegen moet je niet apps kiezen maar even zoeken naar "Open App" dan kan je wel al je apps kiezen.
Dank! Gevonden. Ik moet de zoekbalk meer gebruiken in plaats van zoeken in de suggesties.

Het lijkt wat te gaan worden met Opdrachten. Maar inderdaad, op start drukken nog niet zo erg, maar hij wil ook nog eens faceid unlocken welke weer net buiten het gezichtsveld van de carkit zit.

Dennisdn wijzigde deze reactie 10-07-2019 08:11 (16%)

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:28

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Xmoo schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:09:
[...]
Mensen die op iOS 13 problemen hebben met Personal Hotspot en Android 5 & ouder? Zowel op b1, b2, b3 en b3f.

Zegt connected, krijgt netjes IP-adres maar geen toegang tot het internet. Android versie 6 en nieuwer, werkt het wel.

XS Max A2104
Ben ik echt de enige?

http://www.Twitter.com/Xmoo

• TradeMarkNL
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21:22

TradeMarkNL

Videoproducer
Ah, zeker! Wel leuk om te proberen tegen de tijd dat de public beta van iOS 13 er is. Kan ik ondertussen bedenken wat ik liever met voice commands doe en wat met nfc...

Acties:
  • +1Henk 'm!
TradeMarkNL schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:09:
[...]

Ah, zeker! Wel leuk om te proberen tegen de tijd dat de public beta van iOS 13 er is. Kan ik ondertussen bedenken wat ik liever met voice commands doe en wat met nfc...
Nou goed nieuws want die is er sinds 24 juni :)

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Donstil schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:20:
[...]

Nou goed nieuws want die is er sinds 24 juni :)
Huh dat is toch de developer beta?

• DennusB
  • Niet online
TradeMarkNL schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:20:
[...]

Huh dat is toch de developer beta?
Nee, PB is er ook al. PB2 zelfs al!

Is het al bijna vrijdag?

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
DennusB schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:21:
[...]

Nee, PB is er ook al. PB2 zelfs al!
Oh, dan was ik in de war. Maar in dat geval wacht ik even de reacties op PB2 af, want PB1 vond ik nog wel te veel bugs in zitten wat ik zo las.

• DennusB
  • Niet online
TradeMarkNL schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:23:
[...]

Oh, dan was ik in de war. Maar in dat geval wacht ik even de reacties op PB2 af, want PB1 vond ik nog wel te veel bugs in zitten wat ik zo las.
PB2 draait hier een stuk smoother dan PB1 idd. PB1 liep echt regelmatig vast, heb ik in PB2 nog niet gezien. Alles voelt een stukje stabieler aan :)

Is het al bijna vrijdag?

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:25
Mijn meeste bugs (WhatsApp daar gelaten) heb ik in de nieuwste PB3 - DP3, na de kleine update, ervaren.
Al twee keer gehad dat die in landscape bleef hangen en één keer dat mijn control center naar beneden bleef. Ik kon wel apps openen via 'multitasken' maar niet naar het homescherm :+
Na een restart was het verholpen.

Gisteravond en deze ochtend nog niets gek meegemaakt dus hoop dat het opgelost.

Xbox live: Ghesous

Famous schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:30:
Mijn meeste bugs (WhatsApp daar gelaten) heb ik in de nieuwste PB3, na de kleine update, ervaren.
Al twee keer gehad dat die in landscape bleef hangen en één keer dat mijn control center naar beneden bleef. Ik kon wel apps openen via 'multitasken' maar niet naar het homescherm :+
Na een restart was het verholpen.

Gisteravond en deze ochtend nog niets gek meegemaakt dus hoop dat het opgelost.
Das PB2, drie moet nog komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:16:
[...]

Das PB2, drie moet nog komen.
skusi, bedoelde een vieze term.. DP.. :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: april 2019
  • Nu online
Waarschijnlijk een inkoppertje, maar bank apps ... werken die met de iOS 13 beta? :)

Ach, mijn bank zegt het zelf al.
Apple iOS: Version 2.0.5 von März 2019; mindestens iOS 9.0, iOS 12 kompatibel mit iPhone, iPad. Aktuell nicht unter iOS 13 (beta) nutzbar.

iamerwin wijzigde deze reactie 10-07-2019 13:09 (54%)

Bunq (en Apple Pay daarmee) werkt wel :)

• Famous
Met de ING ook geen enkel probleem!

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 17:42
Ik kan sinds beta 2 de abn Amro app niet meer openen. Hebben hier meer mensen last van? En is er een oplossing?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• colorsone
Maart1992 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:23:
Ik kan sinds beta 2 de abn Amro app niet meer openen. Hebben hier meer mensen last van? En is er een oplossing?
Yup, hier ook last van. Helaas nog geen werkende oplossing..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LeenVan
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-08 17:19
ABN is op de hoogte van het probleem,
Ze werken aan een oplossing, maar garanderen geen werkende app voor de officiële release van IOS13

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-09 09:09
Famous schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:13:
Met de ING ook geen enkel probleem!
ING app werkt bij mij alleen de eerste keer dat je hem opent. Als je vanuit een andere app teruggaat naar de ING app zie ik alleen een zwart scherm en moet ik hem geforceerd stoppen en opnieuw openen.

Verder gaat hij ook nog niet echt lekker met TouchId. Soms moet ik zelf een TouchId check forceren door m'n vinger op de homeknop te leggen.

iPhone 8 plus op iOS13 DP3-update.

Sluuz wijzigde deze reactie 10-07-2019 14:24 (17%)

PSN: Sluuz

• boosterbosch
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 20-09 12:38

boosterbosch

The Travelling Belgian

grootste problemen die ik heb:

- Revolut app: als ik top up kies crasht de app
- Mail app: als ik mails delete in de app en dan inlog op icloud staan ze daar nog ongelezen. en mails laden soms gewoon totaal niet.

DP beta 3f

Je kan me volgen op: Facebook | Instagram | Twitter

• Dennisdn
Tylen schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 08:04:
[...]

Inspiratie gekregen eens verder te kijken of ik er nu wel wat aan heb. Maar wel frustrerend dat het vaak het nét niet is. Voorbeeld was al met Flitsmeister vanochtend, maar een andere shortcut die ik kan gebruiken is een widget maken voor: “Radio luisteren” en dat hij dan verbinding maakt met het Bluetooth geluidssysteem en een veel gebruikte radio app start.... je kan wel het Bluetooth-device gebruiken als trigger voor een automation, maar je kan weer niet een automation maken die verbinding maakt met dat device 😔

• Thallyos
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19:42
Dennisdn schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:55:
[...]

Inspiratie gekregen eens verder te kijken of ik er nu wel wat aan heb. Maar wel frustrerend dat het vaak het nét niet is. Voorbeeld was al met Flitsmeister vanochtend, maar een andere shortcut die ik kan gebruiken is een widget maken voor: “Radio luisteren” en dat hij dan verbinding maakt met het Bluetooth geluidssysteem en een veel gebruikte radio app start.... je kan wel het Bluetooth-device gebruiken als trigger voor een automation, maar je kan weer niet een automation maken die verbinding maakt met dat device 😔
Met een AirPlay speaker lukt dat dan weer wel. Ik heb een automation die automatisch de radio start door een AirPlay speaker als mijn wekker afloopt. Het enige jammere daar is dat ik geen twee AirPlay 2 speakers kan selecteren om tegelijk op te starten daarmee.

• Lejavh
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-09 20:17
Irritatiepunt en snap er geen hol van: ik gebruik heel erg graag de Appie app van de Albert Heijn. In mijn lokale AH kan ik ook scannen met die app, echter gaat die sinds PB1 en ook met PB2 na ongeveer 4 producten de camera ineens vreselijk overbelichten.

Na het afsluiten van de app en opnieuw starten werkt het wel weer voor 3 a 4 producten.

Erg raar, meer mensen dit probleem?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Is de beta intussen geschikt als daily driver naar jullie mening? :) Ik had me voorgenomen om geen beta release te installeren dit keer, maar recent is er iets veranderd waardoor de nieuwe functies in de Opdrachten app echt een geschenk uit de virtuele hemel zouden zijn. Dus nu sterk aan het overwegen het tóch maar te doen... Een paar kleine bugs/irritaties is prima, constant crashen/veel vastlopers ed niet.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:18
boosterbosch schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:17:
grootste problemen die ik heb:

- Revolut app: als ik top up kies crasht de app
- Mail app: als ik mails delete in de app en dan inlog op icloud staan ze daar nog ongelezen. en mails laden soms gewoon totaal niet.

DP beta 3f
Je probleem met Revolut ligt bij Revolut zelf. Soms kan je namelijk wel gewoon top-uppen op beta 3. Soms crash het top up scherm ook op iOS 12. Het heeft ermee te maken dat bij top up een serverside functie wordt aangeroepen die niet altijd lekker reageert. Revolut is daar van op de hoogte en werkt aan een oplossing volgens de supportmedewerker.
WhatsappHack schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:15:
Is de beta intussen geschikt als daily driver naar jullie mening? :) Ik had me voorgenomen om geen beta release te installeren dit keer, maar recent is er iets veranderd waardoor de nieuwe functies in de Opdrachten app echt een geschenk uit de virtuele hemel zouden zijn. Dus nu sterk aan het overwegen het tóch maar te doen... Een paar kleine bugs/irritaties is prima, constant crashen/veel vastlopers ed niet.
Als daily driver voor mij wel. De Watch heeft ook al watchOS 6 dus dat werkt prima.

Indien je bij ING bankiert: de app is bruikbaar, maar bij het switchen tussen apps komt ING niet weer terug uit het zwarte scherm en moet je de app hard afsluiten en weer opstarten.

Bankier je bij ABN Amro? De Bankieren app is dan volledig stuk vanaf beta 3.

Telegram heeft irritante visuele bugs waarbij de chatbalk ergens misplaatst in het scherm blijft staan.

Soms blijft het toetsenbord in Safari staan en kun je op ‘gereed’ drukken tot je een ons weegt. Soms verdwijnt het toetsenbord zomaar tijdens het typen (bug met tikdoelen).

Batterij loopt wat mij betreft met beta 3 wel heel snel leeg. Verder is het wel ok.

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20:53
Hier met beta 3 een raar iets, mijn verbinding gaat op locaties waar ik normaliter volledig 4G bereik heb terug naar een 3G verbinding. Er wordt ook niet automagisch teruggeschakeld naar 4G, pas na het toepassen van vliegtuigmodus wordt 4G weer actief.

Meer mensen hier 'last' van en een andere oplossing gevonden dan bovenstaande?

Pi-Hole | Pi-hole

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21:59
Dennisweb schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 00:11:
[...]

Je probleem met Revolut ligt bij Revolut zelf. Soms kan je namelijk wel gewoon top-uppen op beta 3. Soms crash het top up scherm ook op iOS 12. Het heeft ermee te maken dat bij top up een serverside functie wordt aangeroepen die niet altijd lekker reageert. Revolut is daar van op de hoogte en werkt aan een oplossing volgens de supportmedewerker.

[...]

Als daily driver voor mij wel. De Watch heeft ook al watchOS 6 dus dat werkt prima.

Indien je bij ING bankiert: de app is bruikbaar, maar bij het switchen tussen apps komt ING niet weer terug uit het zwarte scherm en moet je de app hard afsluiten en weer opstarten.

Bankier je bij ABN Amro? De Bankieren app is dan volledig stuk vanaf beta 3.

Telegram heeft irritante visuele bugs waarbij de chatbalk ergens misplaatst in het scherm blijft staan.

Soms blijft het toetsenbord in Safari staan en kun je op ‘gereed’ drukken tot je een ons weegt. Soms verdwijnt het toetsenbord zomaar tijdens het typen (bug met tikdoelen).

Batterij loopt wat mij betreft met beta 3 wel heel snel leeg. Verder is het wel ok.
Ja dat idee had ik ook al, stuk sneller met DP3 dan met vorige beta's.

• glydoscoop
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-08 22:33
Ik gister 2 uur bezig geweest met aanmelden backups maken helemaal klaar voor de public beta 2 ... alles geïnstalleerd dark mode aan ( iphone x ) alle apps getest alles werkte ! Sta ik bij de jumbo , even mijn saldo checken .... helaas abn app chrashed zelfs na reboot of herinstallatie

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21:59
glydoscoop schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:18:
Ik gister 2 uur bezig geweest met aanmelden backups maken helemaal klaar voor de public beta 2 ... alles geïnstalleerd dark mode aan ( iphone x ) alle apps getest alles werkte ! Sta ik bij de jumbo , even mijn saldo checken .... helaas abn app chrashed zelfs na reboot of herinstallatie
Je moet ook niet zoveel saldo op je rekening zetten, dan crasht ie :P

• Famous
En het is ook pas 80x aangegeven dat de ABN Amro app niet werkt.

• glydoscoop
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-08 22:33
Famous schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:57:
En het is ook pas 80x aangegeven dat de ABN Amro app niet werkt.
Ik telde er maar 67??? Ik heb een unieke iphone x met uniek serienummer die niemaaaand heeft , dus wilde het zelf ervaren ..

Maar even zinder gein ,, ik wil er zelf altijd mee spelen en proberen . Kon er wel om lachen in de jumbo ...
Scrtz schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:51:
[...]

Je moet ook niet zoveel saldo op je rekening zetten, dan crasht ie :P
Hahaha ik denk dat je gelijk hebt ,

Maar inmiddels dus wel een fresh 12.1.3 installatie ... miss de dark mode nu al , en moet zeggen dat 12 toch gelijk iets trager aanvoelt als 13 ( behalve de touch )

glydoscoop wijzigde deze reactie 11-07-2019 10:00 (34%)

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 17:42
WhatsappHack schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:15:
Ik kan het niet volledig aanbevelen. Er zijn apps die niet werken, bijvoorbeeld de abn app.

• MaxVMH
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 12:36
Ook al effe aan het testen. BNP Paribas Fortis werkt enkel wanneer je je met kaartlezer aanmeldt, touchID en wachtwoord doen het boeltje crashen. ING en andere apps zoals Sonos / Waze / Spotify / Plex en alle Google apps doen het hier prima.

Behalve de Fortis app en hier en daar onvertaalde stukjes tekst, valt het voor mij niet op dat het een beta is.

Edit: de notities app syncte niet altijd even goed met MacOS Catalina, maar het kan zijn dat dit met PB2 al verholpen is, niet voldoende getest.

MaxVMH wijzigde deze reactie 11-07-2019 10:37 (63%)

Dank voor alle reacties op m’n vraag. :) Kleine gok dus, maar ik ga hem straks toch installeren. Die wijzigingen in de Opdrachten-app biedt waarschijnlijk zo’n vooruitgang voor me dat ik de kleine bugs maar voor lief ga nemen. :P

• Dennisdn
WhatsappHack schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:56:
Dank voor alle reacties op m’n vraag. :) Kleine gok dus, maar ik ga hem straks toch installeren. Die wijzigingen in de Opdrachten-app biedt waarschijnlijk zo’n vooruitgang voor me dat ik de kleine bugs maar voor lief ga nemen. :P
Na een week eigenlijk nog geen bug tegen gekomen. Alleen flitsmeister vs CarPlay, maar dat is te omzeilen door hem eerst op telefoon te starten. Verder hier geen enkel probleem :)

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 16:01

amphora

Online creatie

WhatsappHack schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:56:
Gebruik zelfs iOS 13 sinds public beta 1 op mijn Xs die ik dagelijks gebruik, ook zakelijk, en dat vond ik al stabiel genoeg. Geen hele gekke dingen ondervonden waar ik niet mee kon leven. Enige irritatie was dat CarPlay crashte als ik telefoon koppelde in de auto (even usb los en weer koppelen en het werkte weer) en dat lijkt in PB2 ook opgelost.

amphora wijzigde deze reactie 11-07-2019 14:00 (3%)

kruijk.nl fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Osmo Mobile
nickdekruijk.nl Webdesign/dev, MacBook Pro 15" Retina

Zo ik had sinds developer beta 1 de dark mode aan. Nu crashed dat net en werd mijn interface weer wit/normaal.

Super lekker zeg. Wat een helderheid 😂

Geupgrade. En yessssss, die vernieuwde Opdrachten zijn echt geniaal, dat je siri om input kan vragen. Dit maakt de boel een heel stuk makkelijker en geavanceerder. :P En ook ondersteuning om ranges in getallen te includeren in een IF/ELSE opdracht. Man man, had ik dit maar een paar dagen eerder gehad. (Ja toen wist ik nog niet dat dit nieuwe functies waren. :+)

Ook meteen een stuk of 5 bugs gemeld aan Apple. :')

@Donstil Je kan evt het contrast verhogen he :P Optie onder Toegankelijkheid.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 11-07-2019 17:41 (9%)

• Kanseleur
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-08 07:50
Ik draai de Public Beta 1 nu ook al een tijdje (nummer 2 wordt nu geïnstalleerd). De dark mode is heerlijk, sommige apps (Signal, Tutanota) werk(t)en niet meer. Ik zit ook in het beta-programma van Signal, dus er kwam snel een update. Tutanota doet het nog steeds niet.
Verder vind ik de native mailapp een stuk langzamer en ik krijg ook vaker een leeg scherm bij openen, met name bij het openen van de junkmail-folder (Outlook).

De mogelijkheden van de IF/ELSE opdrachten zijn super om uit te proberen, geeft net wat meer vrijheid. Uiteindelijk rolt hier vast een stabiele ios 13 uit.

Kanseleur wijzigde deze reactie 11-07-2019 23:09 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
@Kanseleur Die Signal-beta is ook naar de App Store gepushed. :)

Moet zeggen dat ik er best blij mee ben, dus hier een first-impression na 24 uur gebruiken :) Browser werkt niet zo lekker meer maar alé, dat wordt wel weer gefixt. Wel is het eeuwig zonde wat ze met 3DTouch hebben gedaan eigenlijk. Apps met eigen contextmenu’s kunnen geen gebruik meer maken van zaken als Peek ‘n Pop, en waarom krijg je bij peek ‘n pop nu altijd zo’n context menu ipv lekker fullscreen de popup? ;( Dit was in voorgaande versies wel een heel stuk fijner. Ook het deelmenu vind ik niet fijn, dat is allemaal te groot geworden. Wat was er mis met de app icoontjes op de 2e rij? Nu zo’n hele waslijst en je *moet* een keer extra omhoog swipen om meer dan anderhalve actie te zien. Tenslotte erger ik me eraan dat een tik op de reply knop in de Mail client nu een menu opent met de vraag wat je wil doen. Ik wil gewoon dat dat Reply is, als ik iets anders wil: long press zoals op iOS 12.

Verder is t tot dusver erg vlot, vooral FaceID is merkbaar sneller. De accuduur valt me hier trouwens alles mee, zeker terwijl ie nog van alles aan het indexeren is zoals de foto’s enzo. :P
Zoals gezegd zijn de verbeteringen aan de Opdrachten app van een formaat waar je U tegen zegt. Dat is écht geniaal, zeker met die automations erbij dat je op locaties een opdracht kan starten. En ja... Dan Dark Mode... Eindelijk. :P Top, maar nog niet helemaal bruikbaar gezien lang niet alle apps en functies het ondersteunen. Maar hemels en ‘t is een goed begin. :D

Wat ik wel apart vond is dat m’n Watch zichzelf opnieuw ging installeren.

• raginus3
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13:03

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

RvD86 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:25:
[...]

Ah oke d:)b
Ga het vanavond even proberen.

Bedankt
Updates van non apple apps werken nog niet onder iOS13 en iPadOS.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

raginus3 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:09:
[...]

Updates van non apple apps werken nog niet onder iOS13 en iPadOS.
??? Hier update gewoon alle apps hoor.

Zijn er meer mensen hier met de rabobank app? Zojuist geupdate en nu werkt ie niet meer. Hopelijk is het een app issue en niet ios13 gerelateerd.

• Maxow
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:22

Maxow

Hidden Sound System

Tylen schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:24:
[...]

Zijn er meer mensen hier met de rabobank app? Zojuist geupdate en nu werkt ie niet meer. Hopelijk is het een app issue en niet ios13 gerelateerd.
Hier werkt hij nog op iOS 12, dus ik ben bang dat het wel aan iOS 13 ligt..

<[specs]>

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Maxow schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:48:
[...]

Hier werkt hij nog op iOS 12, dus ik ben bang dat het wel aan iOS 13 ligt..
Bummer.

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:27
Tylen schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:24:
[...]

Apps zullen ook probleemloos blijven updaten in de iOS13 beta maar er komen geen specifieke iOS13-bugfixes in deze apps tot iOS13 uit beta is. ;)

Xcode met iOS13-support is namelijk ook nog in Beta en mag nog niet gebruikt worden om apps naar de App Store te pushen.

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True