OnePlus heeft zijn OnePlus 7-toestellen officieel aangekondigd. Het topmodel is vanaf 21 mei te koop en de goedkoopste uitvoering van die OnePlus 7 Pro kost 709 euro. In juni volgt de reguliere OnePlus 7, vanaf 559 euro. De OnePlus 7 Pro heeft een 90Hz-oled-scherm met afgeronde randen en een resolutie van 3120x1440 pixels. Het scherm heeft geen inkeping, omdat de frontcamera in een pop-upgedeelte zit dat uitschuift als de gebruiker in de software voor de selfiecamera kiest. De vingerafdrukscanner is achter het scherm verwerkt. OnePlus geeft het topmodel drie camera's aan de achterkant. De primaire camera gebruikt een 48-megapixelsensor met een quad-bayer-filter. Die camera combineert bij minder licht vier pixels wat voor betere beeldkwaliteit moet zorgen. Er is ook een 16-megapixelcamera met groothoeklens en een 16-megapixelcamera met telelens. Die 'zoomlens' heeft in fullframe-equivalent een brandpuntsafstand van 74mm, dat is zo'n 2,7x 'zoom' ten opzichte van de primaire camera. Het Android-toestel draait op een Snapdragon 855-soc en er zijn uitvoeringen met 6, 8 en 12GB ram. De opslagruimte gaat tot maximaal 256GB. Het toestel is vanaf dinsdag te bestellen en vanaf 21 mei los te koop. De prijs begint bij 709 euro voor de 6GB-versie met 128GB-flashopslag. OnePlus heeft ook de OnePlus 7 geïntroduceerd, die veel lijkt op zijn voorganger OnePlus 6T. De nieuwe telefoon gebruikt hetzelfde oled-scherm met een druppelvormige inkeping. Ook de vingerafdrukscanner zit weer achter het scherm, maar volgens OnePlus is die nu sneller omdat er een grotere sensor wordt gebruikt met een betere lens en nieuwe algoritmes. Aan de achterkant zitten twee camera's, maar alleen de primaire 48-megapixelcamera wordt gebruikt om foto's te maken. Het is de Sony IMX586-sensor met optische en elektronische beeldstabilisatie en een f/1.7-lens. De tweede camera is een 5-megapixelexemplaar dat gebruikt wordt om diepte in te schatten. Verder heeft de OnePus 7 betere stereospeakers, een RAM Boost-functie die het laden van apps moet versnellen en ufs 3.0-opslag in plaats van ufs 2.1 bij de voorganger. De versie met 6GB ram en 128GB flashopslag kost 559 euro en daarmee is de prijs gelijk aan de introductieprijs van de OnePlus 6T. Het model met 8GB ram en 256GB opslag kost nu 609 euro, eenzelfde configuratie was vorig jaar iets duurder. De OnePlus 7 komt in juni uit; een exacte datum is nog niet bekend.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.
Terug naar Inhoudsopgave |
- rens-br
- Registratie: December 2009
- Laatst online: 16:34
:strip_icc():strip_exif()/u/333229/Logo%2520RFixIT%2520Tweakers.jpg?f=community)
Als het goed is wordt er bij OP-telefoons standaard geen USB-C-->3.5mm adapter geleverd he?
https://www.oneplus.com/be_nl/product/oneplus-type-c-adapter
Bij deze adapter staat dat hij enkel compatibel is met de OP 6T. Ik vermoed dat de 7 (Pro) hier ook bij zal komen en dat dit nog een vergetelheidje is?
https://www.oneplus.com/be_nl/product/oneplus-type-c-adapter
Bij deze adapter staat dat hij enkel compatibel is met de OP 6T. Ik vermoed dat de 7 (Pro) hier ook bij zal komen en dat dit nog een vergetelheidje is?
Dat klopt inderdaad.Japeroen schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:30:
Als het goed is wordt er bij OP-telefoons standaard geen USB-C-->3.5mm adapter geleverd he?
Ik gok dat die ook gewoon moet werken voor de 7 inderdaad. In de tekst van het Pop-up evenement hebben ze het ook over de Type-C 3.5mm adapter, voor dezelfde prijs als op de OnePlus website.https://www.oneplus.com/be_nl/product/oneplus-type-c-adapter
Besteld, maar geen hoesjes leverbaar...
Ik ging de Carbon of Nylon bumper case erbij pakken. De Flip case moet ik ergens anders zoeken precies.
Ook hier niet leverbaar atm: Vanaf vandaag (20/5) wel.
https://www.oneplus-shop....let-hoesje-qin-zwart.html
Iemand al andere leuke cases gevonden?
Ik ging de Carbon of Nylon bumper case erbij pakken. De Flip case moet ik ergens anders zoeken precies.
Ook hier niet leverbaar atm: Vanaf vandaag (20/5) wel.
[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 20-05-2019 08:49 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ik ben zelf ook aan het zoeken achter een degelijke flip case die op korte termijn kan geleverd worden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik m'n bankkaarten ermee wil in steken. Amazon.de heeft redelijk wel wat aanbod van flip cases. Onder de middag tijdens mijn pauze eens in detail bekijken.JanAd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:20:
Besteld, maar geen hoesjes leverbaar...
Ook hier niet leverbaar atm:
Weet iemand of de bestaande Type-C OTG kabel zal werken met de OP7(pro)?
De 7 heeft net andere hardware voor het snelladen dacht ik, kan zoiets roet in het eten gooien?
De meeste cases, evt screenprotectors zijn immers ook nog niet uitgebracht op de officiële website.
De 7 heeft net andere hardware voor het snelladen dacht ik, kan zoiets roet in het eten gooien?
De meeste cases, evt screenprotectors zijn immers ook nog niet uitgebracht op de officiële website.
De Grip case van Dbrand is ook wel mooi... maar idem als de OP-cases, nog niet leverbaar

Link?d22wth schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:43:
[...]
Heb m besteld voor 2 euro
Wordt wel online gezegd (Reddit/xda) dat het volume op de 6T met deze adapter een stuk lager is. Hopelijk geen heel groot probleem want heb nu al met headphone jack genoeg volume op 45-50%.
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
Iemand toevallig al mooie transparante cases gevonden?Ik heb de blauwe besteld en zou het jammer vinden om het achter een case weg te moeten stoppen
Er wordt een transparante case bijgeleverd. Erg stevig en voelt fijn aan. Ben er dik tevreden over.Sjenker schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:24:
Iemand toevallig al mooie transparante cases gevonden?Ik heb de blauwe besteld en zou het jammer vinden om het achter een case weg te moeten stoppen
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Owh dat is beter. Dan had ik het ergens verkeerd gelezen want meende dat ze geen cases meer mee zouden leveren. Dan hoef ik alleen nog een verloopstukje te zoeken. Belsimpel zegt op de product pagina bij de plus min punten dat er wel een adapter wordt meegeleverd naar 3.5mm. Alleen staat er verderop de pagina dat er geen 3.5mm verloopstukje in de doos zit.
https://dbrand.com/shop/oneplus-7-pro-skinsScirocco schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:59:
Weet iemand hoe het zit met de details op de achterkant van de OP 7 Pro?
Gebaseerd op de tientallen reviews op youtube lijkt het erop dat de Europese versie "48MP" op de camera module heeft, en onderaan nog wat details.
De amerikaanse versie lijkt dat niet te hebben, die heeft alleen een OP logo en "OnePlus" op de achterkant.
Weet iemand meer? Ik wil die troep helemaal niet op m'n telefoon
Dit is het eerste wat ik bestel voor een nieuwe telefoon
Extra grip en mooi strak design
Sjenker schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:29:
Owh dat is beter. Dan had ik het ergens verkeerd gelezen want meende dat ze geen cases meer mee zouden leveren. Dan hoef ik alleen nog een verloopstukje te zoeken. Belsimpel zegt op de product pagina bij de plus min punten dat er wel een adapter wordt meegeleverd naar 3.5mm. Alleen staat er verderop de pagina dat er geen 3.5mm verloopstukje in de doos zit.
- Met case bedoelen ze dan denk ik een case als Sandstone. Koop je de 7 of 7 Pro trouwens?
- Er zit geen 3.5mm in de doos, helaas. Ga ik wel als minpunt aanmerken.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ja die heb ik ook besteld, om dezelfde reden. Maar niet op mn camera module, dat ziet er niet uit
Ik heb de 7 pro 8gb nebula besteld ter vervanging van mijn 3 jaar oude s7. Vind die kleur zo mooi.
Vind het altijd zo jammer van de kleur en design van de telefoon.ricjuh schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:36:
[...]
https://dbrand.com/shop/oneplus-7-pro-skins
Dit is het eerste wat ik bestel voor een nieuwe telefoon![]()
Extra grip en mooi strak design
Welke kleur en design neem je dan?
Ja vind ik stiekem ook, maar anders bekrast de achterkant zo snel en ga ik me daar aan ergeren. Daarnaast is het glas ook vrij glad.
Ik heb een zwart 'leren' achterkant en wit 'leren' logo (op een Mirror Gray OP7 Pro btw).
Ik heb een zwart 'leren' achterkant en wit 'leren' logo (op een Mirror Gray OP7 Pro btw).
[ Voor 18% gewijzigd door Scirocco op 17-05-2019 11:37 ]
Ik heb deze besteld:LtMarx schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:02:
[...]
Vind het altijd zo jammer van de kleur en design van de telefoon.
Welke kleur en design neem je dan?
- OnePlus 7 Pro Back Skin Black Swarm
Logo Cutout: No Logo Cutout - OnePlus 7 Pro Back Skin Titanium
Logo Cutout: No Logo Cutout - OnePlus 7 Pro Back Skin Matte White
Logo Cutout: No Logo Cutout
Mag ik vragen hoe lang het gemiddeld duurd voordat je de skins binnen hebt?ricjuh schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:40:
[...]
Ik heb deze besteld:
Logo Cutout: No Logo Cutout- OnePlus 7 Pro Back Skin Titanium
Logo Cutout: No Logo Cutout- OnePlus 7 Pro Back Skin Matte White
Another one bites the DUST
Ik heb de Apple USB-C naar 3.5mm adapter getest op de OnePlus 6 (met OTG aan) en het volume is enorm laag, zelfs met Apple EarPods. Op 100% volume valt het eigenlijke volume (zeker als je wat bass in je nummer hebt) weg naar zo'n 40% volume 
Hoop dat deze adapter het wel perfect doet op de OnePlus 7 Pro...
Hoop dat deze adapter het wel perfect doet op de OnePlus 7 Pro...
[ Voor 7% gewijzigd door d22wth op 17-05-2019 18:30 ]
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
Lijkt mij ookwel iets, maar ik heb wat schrik van het kleven. Valt dat mee?ricjuh schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:40:
[...]
Ik heb deze besteld:
Logo Cutout: No Logo Cutout- OnePlus 7 Pro Back Skin Titanium
Logo Cutout: No Logo Cutout- OnePlus 7 Pro Back Skin Matte White
Even gemaild naar Belsimpel over het feit dat ze eerst zeggen dat er een 3.5mm adapter in de doos wordt meegeleverd (https://www.belsimpel.nl/...o/blauw#plus-en-minpunten) maar verder op de pagina staat ineens dat er geen 3.5mm jack in de doos zit. Kreeg als reactie terug dat ze het zelf eigenlijk ook niet weten : "Het kan zijn dat onze informatie niet klopt en het achteraf blijkt dat er toch wel een adapter bij wordt geleverd".
Vervolgens krijg ik wel vrolijk een linkje naar hun website waar ik een adapter kan bestellen. Ik wacht wel ff af al acht ik zelf de kans klein. Krijg het idee alsof ze die min en pluspunten maar half hebben bedacht en rest overgenomen van een andere mobiele telefoon.
Vervolgens krijg ik wel vrolijk een linkje naar hun website waar ik een adapter kan bestellen. Ik wacht wel ff af al acht ik zelf de kans klein. Krijg het idee alsof ze die min en pluspunten maar half hebben bedacht en rest overgenomen van een andere mobiele telefoon.
Er zit geen usb c naar 3.5mm jack kabeltje in de doos.Sjenker schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:19:
Even gemaild naar Belsimpel over het feit dat ze eerst zeggen dat er een 3.5mm adapter in de doos wordt meegeleverd (https://www.belsimpel.nl/...o/blauw#plus-en-minpunten) maar verder op de pagina staat ineens dat er geen 3.5mm jack in de doos zit. Kreeg als reactie terug dat ze het zelf eigenlijk ook niet weten : "Het kan zijn dat onze informatie niet klopt en het achteraf blijkt dat er toch wel een adapter bij wordt geleverd".
Ja daar ga ik ook vanuit vind het alleen dom dat ze bij hun plus en minpunten verkeerde informatie neerzetten. Nu is een adapter nog niet zo heel erg, maar het neemt wel vertrouwen weg. Maar ik wil en zal er niet veel verder op dat punt ingaan want dan wijken we teveel van het topic af.
Valt reuze mee, föhn erbij en het is zo gebeurd.JanAd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:58:
[...]
Lijkt mij ookwel iets, maar ik heb wat schrik van het kleven. Valt dat mee?
Ik heb geen logo want dat is wel friemel werk

Olixar heeft ook een aantal leuke cases en screenprotectors.
Iemand ervaring met dat merk? Ik zoek nog altijd een goeie wallet-case.
Iemand ervaring met dat merk? Ik zoek nog altijd een goeie wallet-case.
Geen fatsoenlijke otterbox case beschikbaar zie ik zieke voor mijn op5 ..
. En beetje impact resistent rugged model
Iemand een idee wanneer de Bullet wireless 2 te koop zijn? Staat nog als onbeschikbaar op de website.
Komen ze ook ergens in de winkel te liggen?
De 21e komen ze vrij.Scirocco schreef op zondag 19 mei 2019 @ 17:08:
Iemand een idee wanneer de Bullet wireless 2 te koop zijn? Staat nog als onbeschikbaar op de website.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ik heb bij de 6T ook 3 dbrands gehaald. Was in 2 weken binnen.dust419 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:41:
[...]
Mag ik vragen hoe lang het gemiddeld duurd voordat je de skins binnen hebt?
Kleven is op zich goed te doen, en goed uitgelegd.JanAd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:58:
[...]
Lijkt mij ookwel iets, maar ik heb wat schrik van het kleven. Valt dat mee?
Formaat van de dbrands vind ik toch iets te klein. Millimeter werk.
Maar je eerste zal nooit echt perfect zitten.
Na een week nieuwe gezet. 2de zit perfect.
Heb het met een crème brulee brandertje gedaan, ging net.
Föhn werkt beter.
GiTS
2 hoesjes besteld bij hoesjesdirect ;-)
1 rode tpu
1 rood met zwart carbon
1 rode tpu
1 rood met zwart carbon
Ik merk dat als je de randen losser laat en deze verwarmd met de föhn en dan beetje uitrekt wanneer ze warm zijn de skin beter blijft zitten aan de randen. De dbrand skin die ik een jaar geleden op de S9 hebt geplakt zit nog perfect.reaL_G schreef op zondag 19 mei 2019 @ 19:39:
[...]
Ik heb bij de 6T ook 3 dbrands gehaald. Was in 2 weken binnen.
[...]
Kleven is op zich goed te doen, en goed uitgelegd.
Formaat van de dbrands vind ik toch iets te klein. Millimeter werk.
Maar je eerste zal nooit echt perfect zitten.
Na een week nieuwe gezet. 2de zit perfect.
Heb het met een crème brulee brandertje gedaan, ging net.
Föhn werkt beter.
Anoniem: 923581
Even benieuwd, maar is er toevallig iemand die een video van een drop test kan vinden met de origineel meegeleverde beschermhoes? Just curious.
Ik vindt de prijzen wel belachelijk hoog, en dan bedoel ik vooral de warp charge adapter + kabel.
Samsung, huawei en Zelfs Apple is nog goedkoper met hun snelladers..
Voor de wallet-case, ik kwam deze nog tegen van Orzly. Momenteel lijkt mij dat de fatsoenlijkste die ik tot nu toe tegenkwam, naast evt de Nillkin. Maar de Orzly lijkt me wat dik ivm de flip-cases van OP zelf.
[ Voor 21% gewijzigd door JanAd op 20-05-2019 13:35 ]
even geduld hebben en ze zijn hier te bestellen voor weinig:038Robijno schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
Ik vindt de prijzen wel belachelijk hoog, en dan bedoel ik vooral de warp charge adapter + kabel.
https://www.aliexpress.co...20190520043053&isViewCP=y
Ja, maar die stoppen hem niet gratis in de doos038Robijno schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
Zelfs Apple is nog goedkoper met hun snelladers..
Bij de OnePlus 7 Pro zit er dus geen oortjes bij?
Nee nooit.JulianSL schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:14:
Bij de OnePlus 7 Pro zit er dus geen oortjes bij?
Worden de Bullet Wireless 2 ook in de winkel verkocht? En welke winkel dan? Heb niet zo'n behoefte om weer op een bestelling te wachten en voor shipping te betalen.
In België worden ze verkocht bij Fnac.Scirocco schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:57:
Worden de Bullet Wireless 2 ook in de winkel verkocht? En welke winkel dan? Heb niet zo'n behoefte om weer op een bestelling te wachten en voor shipping te betalen.
Iemand goeie screen protectors? Gewoon plastic ipv glas
Bestaan er ook "smart" covers voor deze OnePlus 7 Pro ?
Voor de liefhebbers, de Oneplus store is ook terug open...
Edit: GVD nu werken die vouchers niet meer...
Net 700+ euro uitgegeven voor de phone en als je dan nu pas een case kan bestellen betaal je de volle pot + 7€ verzendingskosten 
Alternatief is naar de Fnac gaan, maar dan is het weer wachten tot 4/6.
Edit: GVD nu werken die vouchers niet meer...
Da's smerig van OnePlusThe voucher is available when you buy a smartphone with accessories and gear.
Alternatief is naar de Fnac gaan, maar dan is het weer wachten tot 4/6.
[ Voor 74% gewijzigd door JanAd op 21-05-2019 11:43 ]
Vandaag m'n Oneplus 7 Pro & Bullets Wireless 2 binnen gekregen.
De Bullets Wireless 2 connecten direct met telefoon, fast-pairing werkt goed. Switchen tussen macbook en Oneplus 7 werkt ook goed (switchen van macOS terug naar telefoon duurt wat langer lijkt het). Isolatie met de standaard siliconen dopjes is verbazingwekkend goed, Ik gebruik voor al mijn in-ears Comply foam tips en dit is de eerste keer dat standaard siliconen dopjes zo aangenaam zitten (large in linkeroor, medium in rechteroor).
Er zit aardig wat laag in, gelukkig overstemt het niet en komt enkel ter uiting als de muziek erom vraagt. De mids en hoog zijn goed in balans, mijn oor neigt vaak naar wat meer hoog, wat vermoeiend kan zijn bij langere luistersessies. Overall zit het geluid goed in balans. Alles klinkt gebalanceerd.
Maar, iets wat me erg tegenvalt is dat de Bullets een nogal hoge noise floor hebben (noise floor/bluetooth hiss/static... Hoe je het ook noemen wil, er is een aardige bak ruis aanwezig) . Nu is dit te verwachten bij een Bluetooth headset, maar het is een stuk duidelijker aanwezig dan bij mijn Beyerdynamic Byron BT setje, die zijn een stuk stiller als er weinig geluid is. Het is zelfs aanweziger dan bij m'n no-name BT setje met MMCX connectors (ok, die kan geen aptX of aptX-HD aan dus het geluid is slechter. maar wel minder ruis.
Bij sommige nummers is het tijdens het spelen nog zeer duidelijk aanwezig, en moet het volume omhoog geschroefd worden om de muziek te laten spreken, wat wel erg jammer is. Misschien ben ik er gevoelig voor, ik heb reviewers er niet over gehoord, anderen die de Bullets Wireless 2 hebben en hier een mening over hebben?
+ Goede isolatie met de standaard siliconen dopjes
+ Instant connection met de Oneplus 7 Pro
~ Soundstage is in balans, niet teveel bas, niet teveel mid, niet teveel hoog (is aan ieder zelf om daar een + of - aan te geven)
- (Erg) hoge noise floor
- Had ik de erg hoge noise floor al aangehaald?
Toch maar op zoek naar een goede USB-C > 3.5mm adapter voor mijn Shure IEM's en m'n . Heeft iemand nog een tip welke goed werken (is alles wat passief is ok, of zijn daar ook nog pitfalls in te vinden ?
De Bullets Wireless 2 connecten direct met telefoon, fast-pairing werkt goed. Switchen tussen macbook en Oneplus 7 werkt ook goed (switchen van macOS terug naar telefoon duurt wat langer lijkt het). Isolatie met de standaard siliconen dopjes is verbazingwekkend goed, Ik gebruik voor al mijn in-ears Comply foam tips en dit is de eerste keer dat standaard siliconen dopjes zo aangenaam zitten (large in linkeroor, medium in rechteroor).
Er zit aardig wat laag in, gelukkig overstemt het niet en komt enkel ter uiting als de muziek erom vraagt. De mids en hoog zijn goed in balans, mijn oor neigt vaak naar wat meer hoog, wat vermoeiend kan zijn bij langere luistersessies. Overall zit het geluid goed in balans. Alles klinkt gebalanceerd.
Maar, iets wat me erg tegenvalt is dat de Bullets een nogal hoge noise floor hebben (noise floor/bluetooth hiss/static... Hoe je het ook noemen wil, er is een aardige bak ruis aanwezig) . Nu is dit te verwachten bij een Bluetooth headset, maar het is een stuk duidelijker aanwezig dan bij mijn Beyerdynamic Byron BT setje, die zijn een stuk stiller als er weinig geluid is. Het is zelfs aanweziger dan bij m'n no-name BT setje met MMCX connectors (ok, die kan geen aptX of aptX-HD aan dus het geluid is slechter. maar wel minder ruis.
Bij sommige nummers is het tijdens het spelen nog zeer duidelijk aanwezig, en moet het volume omhoog geschroefd worden om de muziek te laten spreken, wat wel erg jammer is. Misschien ben ik er gevoelig voor, ik heb reviewers er niet over gehoord, anderen die de Bullets Wireless 2 hebben en hier een mening over hebben?
~ Soundstage is in balans, niet teveel bas, niet teveel mid, niet teveel hoog (is aan ieder zelf om daar een + of - aan te geven)
- (Erg) hoge noise floor
Toch maar op zoek naar een goede USB-C > 3.5mm adapter voor mijn Shure IEM's en m'n . Heeft iemand nog een tip welke goed werken (is alles wat passief is ok, of zijn daar ook nog pitfalls in te vinden ?
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Ik moet inderdaad wel toegeven dat op sommige momenten er behoorlijk wat ruis insluipt, maar dat is tijdelijk op andere momenten hoor ik juist totaal geen ruis. Ik persoonlijk kan hem niet terugsturen, maar ik snap zeker dat als die ruis er vaker in zit je niet echt vrolijk wordt van een headset van €100,-. Voor de rest heb ik vrij weinig toe te voegen aan de punten die je aanstipte.Farscape2 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:17:
Vandaag m'n Oneplus 7 Pro & Bullets Wireless 2 binnen gekregen.
- (Erg) hoge noise floor
Weet iemand of je bij de mediamarkt een clearplex screenprotector folie op het scherm kan laten plakken??
Of is het alleen voor de bekende merken die ze zelf verkopen??
Of is het alleen voor de bekende merken die ze zelf verkopen??
Heeft iemand hier toevallig een goeie magnetische telefoonhouder voor in de auto?
Degene die ik had gebruikt voor mijn OnePlus 3 is niet sterk genoeg voor de OnePlus 7 Pro.
Degene die ik had gebruikt voor mijn OnePlus 3 is niet sterk genoeg voor de OnePlus 7 Pro.
Heeft iemand enig idee welke webshop al tempered glass protectors op voorraad heeft?
Google it.Stefan.Mol schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:53:
Heeft iemand enig idee welke webshop al tempered glass protectors op voorraad heeft?
Dit waren de eerste 2 hits.
https://www.digitaltrends.com/mobile/best-oneplus-7-pro-screen-protectors/
https://www.androidcentra...s-7-pro-screen-protectors
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151 CT003 V114 Landis & Gyr E350 1P
Heb zojuist de Nylon bumper case binnen gekregen en om mijn op7pro gedaan en moet zeggen dat ie beter aanvoelt dan de case die er bij zat.
doordat ie dunner is houd het fijner vast. Niet zo bulkie zeg maar.
Daarin tegen bied de case die er bij zat meer bescherming doordat ook de opstaande randen hoger zijn, het scherm valt dus meer in de case , wat voor mij tegelijkertijd ook weer een ergernis was omdat ik de swipe gestures gebruik ging het door de opstaande randen moeizaam . Bij de nylon bumper case heb ik dat probleem niet.
Daarin tegen bied de case die er bij zat meer bescherming doordat ook de opstaande randen hoger zijn, het scherm valt dus meer in de case , wat voor mij tegelijkertijd ook weer een ergernis was omdat ik de swipe gestures gebruik ging het door de opstaande randen moeizaam . Bij de nylon bumper case heb ik dat probleem niet.
Zeker.. nu met de OP7 Pro lijkt alles wel duurder geworden:038Robijno schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
Dash charger + kabel: ~ €35
Warp charger + kabel: ~ €50
Dash car charger + kabel: ~ €30 (qua design onovertroffen)
Warp car charger + kabel: ~ €50
Tja, alleen het nadeel daarvan is dat Dash/Warp charge niet gegarandeerd werkt.LtMarx schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:32:
[...]
even geduld hebben en ze zijn hier te bestellen voor weinig:
https://www.aliexpress.co...20190520043053&isViewCP=y
Nee snap ik wel, deze skin oogt vrij saai. Ze hebben zat leukere skins, maar dbrand is verder top (zowel het bedrijf als de skins).ricjuh schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:53:
Vandaag mijn dbrand skins binnen gekregen.
Als eerste de mat witte geplakt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Pas vorm is zeer goed, randen zitten mooi aangesloten.
Ik weet alleen niet of ik fan ben van deze mat witte skin
Ik ben ook fan van Nillkin en die hebben inmiddels ook een mooie case beschikbaar (Frosted Shield variant) voor weinig geld, die perfect aansluit en de nodige extra grip biedt:

[ Voor 20% gewijzigd door Laguna op 22-05-2019 20:07 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Tof waar heb je die kleur gevonden? Ik zie alleen de zwarte, rode witte en nog wat.
Laat maar gevonden. Vette kleur. En besteld.
Laguna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:57:
[...]
Zeker.. nu met de OP7 Pro lijkt alles wel duurder geworden:
Dash charger + kabel: ~ €35
Warp charger + kabel: ~ €50
Dash car charger + kabel: ~ €30 (qua design onovertroffen)
Warp car charger + kabel: ~ €50
[...]
Tja, alleen het nadeel daarvan is dat Dash/Warp charge niet gegarandeerd werkt.
Ik ben zelf overigens fan van Nillkin en die hebben inmiddels ook een mooie case beschikbaar (Frosted Shield variant) voor weinig geld, die perfect aansluit en de nodige extra grip biedt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Zou je kunnen delen waar? Ik kan namelijk ook alleen maar de rood, wit en zwart gekleurde Frosted Shields vinden.rhos schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:22:
Edit: gevonden in Peacock Blue op AliExpress:
https://s.click.aliexpress.com/e/4q6PpVKtN
[ Voor 17% gewijzigd door Farscape2 op 22-05-2019 23:54 ]
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Je hebt gelijk.Farscape2 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 23:12:
[...]
Zou je kunnen delen waar? Ik kan namelijk ook alleen maar de rood, wit en zwart gekleurde Frosted Shields vinden.
Edit: gevonden in Peacock Blue op AliExpress:
https://s.click.aliexpress.com/e/4q6PpVKtN
https://www.oneplus-shop....frosted-shield-blauw.html
Gewoon in Nederland.
Beste allen, ik wilde de Oneplus Warp charger voor in de auto aanschaffen. Zat op de site van Oneplus te kijken en had hem bijna besteld totdat ik toch nog even ging Googlen. Ik kwam bij Belsimpel.nl uit en daar was de lader in de aanbieding, scheelde maar liefst 25 euro. Dacht deel het maar even want is best een fors bedrag.
Goed om weten, de mijne komt normaal gezien vandaag aan. Bij m'n OP6 was de Nylon bumper-case ook de meest gebruikte case.indofk schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:11:
Heb zojuist de Nylon bumper case binnen gekregen en om mijn op7pro gedaan en moet zeggen dat ie beter aanvoelt dan de case die er bij zat.
Had er ondertussen ook eentje besteld van Nillkin, maar die is nog steeds niet verzonden door onepuls-shop... Daar staat nu '28 mei geleverd'.
Heeft iemand deze toevallig al besteld/getest?
Orzly screenprotector
[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 24-05-2019 08:37 ]
Hmmm wat een geld!JanAd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:34:
[...]
Heeft iemand deze toevallig al besteld/getest?
Orzly screenprotector
Heb dit merk op de 5T en dat was geen feest. Drie setjes (van 2 protectors) getest en allemaal slecht pakkende randen.
Zal bij de 7 Pro nog lastiger zijn denk ik... Vind dit net ff een te hoog bedrag om voor de lol te proberen
Nickname does not reflect reality
Vandaar ook de vraag.
Ik heb geen ervaring met screen protectors. Tot op heden nog nooit gebruikt.
Ze zijn ook nog niet leverbaar blijkbaar...
Ik heb geen ervaring met screen protectors. Tot op heden nog nooit gebruikt.
Ze zijn ook nog niet leverbaar blijkbaar...
Knip, referrals zijn niet toegestaan
[ Voor 75% gewijzigd door The Wizard op 26-05-2019 13:46 ]
Referrals delen mag jammer genoeg niet meer op Tweakers.Gebraad schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:02:
Als je korting nodig hebt, hierbij een referral link voor €10 korting op accessoires
Lees dit maar even en dit
[ Voor 25% gewijzigd door JanAd op 24-05-2019 22:15 ]
https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.2e4b2e0esZiug8Cas8 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:05:
Iemand die een goeie 3.5 mm --> USB C adapter weet uit China/van AliExpress?
Ik heb deze besteld is nog niet binnen dus afwachten wat de kwaliteit is maar voor die prijs een gokje waard.
Hopelijk wordt woensdag mijn 7 Pro bezorgd, maar omdat OP geen flipcovers heeft in de shop, heb ik DEZE bij Ali besteld. Ik kom van de OP3 en heb altijd, tot volle tevredenheid en zonder beschadegingen, een flipcover gehad, dus dat was echt een must voor mij. Totdat deze binnen is zal ik dus extra voorzichtig moeten doen
Ik las dat de OP6T een analoge DAC ingebouwd heeft (dus ik neem aan de 7 ook? Nog niet kunnen verifiëren), dus in principe zou iedere simpele pass-through adapter moeten werken met dezelfde kwaliteit. Heb gisteren deze besteld: https://m.nl.aliexpress.c...u_GIqX82MDmg1558903133383ComTech schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:13:
[...]
https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.2e4b2e0esZiug8
Ik heb deze besteld is nog niet binnen dus afwachten wat de kwaliteit is maar voor die prijs een gokje waard.
Heeft alleen niet de rode OP kleur, maarja
Hij komt met voorgeinstalleerde screenprotector en een case. Moet toch wel goedkomen?aldjay schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:31:
Hopelijk wordt woensdag mijn 7 Pro bezorgd, maar omdat OP geen flipcovers heeft in de shop, heb ik DEZE bij Ali besteld. Ik kom van de OP3 en heb altijd, tot volle tevredenheid en zonder beschadegingen, een flipcover gehad, dus dat was echt een must voor mij. Totdat deze binnen is zal ik dus extra voorzichtig moeten doen
Idd, die vallen best mee.Robsel_NL schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:07:
[...]
Hij komt met voorgeinstalleerde screenprotector en een case. Moet toch wel goedkomen?
Ik zit nog altijd te wachten op de case besteld via OnePlus zelf. UPS vond het niet nodig deze in m'n brievenbus te steken en heeft ze vrijdag meegenomen naar een Postpunt dat gesloten is op maandag

Edit: eindelijk aangekomen, de Nylon bumpercase van OP zelf en zoals @indofk zei, dat is echt een aanrader!
Best even lezen wat er al gepost isalarma2nd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:10:
Iemand ervaring met de Nylon case? Ik gebruik nu de standaard case maar die is best wel aan de dikke kant.
[ Voor 39% gewijzigd door JanAd op 29-05-2019 17:47 ]
Iemand ervaring met de Nylon case? Ik gebruik nu de standaard case maar die is best wel aan de dikke kant.
[ Voor 44% gewijzigd door alarma2nd op 29-05-2019 17:14 ]
Ik gebruik de nylon case. Erg fijn! Enige is dat ie de curved edges niet bedekt. Dat kan zowel een voordeel (betere touch screen ervaring aan de zijkanten) als nadeel zijn (geen bescherming bij vallen).alarma2nd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:10:
Voelt in ieder geval een heel stuk prettiger dan de standaard case uit de doos.
Thanks voor de input! Morgen misschien eens bij een Belsimpel winkel binnen lopen om hem in het echt te bekijken.
De nylon case is wel vrij slippery in vergelijking met de Spigen rugged case die ik voor m'n vorige telefoon had.
Weet iemand of de Nylon case bij T-Mobile shops verkrijgbaar is? Ik wil 'm graag maar bij Belsimpel is de levertijd nu 2 weken en bij de officiële OnePlus site zijn de verzendkosten veel te hoog.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb deze gekocht: https://www.ebay.co.uk/it...tary-Shield-/401774738060
Zodra ik thuis ben maar even eraan doen. Ook had ik deze screenprotector op de 3T geplaatst. Na 2 jaar zat ie nog steeds muurvast.
Zodra ik thuis ben maar even eraan doen. Ook had ik deze screenprotector op de 3T geplaatst. Na 2 jaar zat ie nog steeds muurvast.
Wie heeft ervaring met clearplex..?
Kennelijk kan je na het monteren met een hamer op je scherm slaan, zie vlog van Knol..
Kennelijk kan je na het monteren met een hamer op je scherm slaan, zie vlog van Knol..
Thanks hij is binnen en is geweldig. Ff wennen dat wel. Is een stuk dunner dan dat plastic ding die erbij zat.[
Ik ben ook fan van Nillkin en die hebben inmiddels ook een mooie case beschikbaar (Frosted Shield variant) voor weinig geld, die perfect aansluit en de nodige extra grip biedt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb er een plaatje achter gedaan zodat ie in de auto aan de magneet kan.
Ik kwam hem daar niet tegen. In de fysieke Belsimpel winkels ligt hij nog wel.MazeWing schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:25:
Weet iemand of de Nylon case bij T-Mobile shops verkrijgbaar is? Ik wil 'm graag maar bij Belsimpel is de levertijd nu 2 weken en bij de officiële OnePlus site zijn de verzendkosten veel te hoog.
Zelf uiteindelijk voor de carbon uitvoering gegaan. Een erg fijn hoesje!
Alhoewel ik uiteindelijk een flipcover wil voorlopig maar even voor de nylon cover gegaan. Erg fijn ding! Eigenlijk vind ik de carbon look mooier (ik heb er ooit een gehad voor mijn OP3) maar nylon komt toch wat strakker over vind ik. Hij geeft in ieder geval lekker veel grip.
Is er iemand al een flipcover voor de OP7 tegengekomen? Alle bekende kanalen (de officiele site, Ebay, Belsimpel, Aliexpress) gaven mij tot nu toe geen resultaat.
edit: Belsimpel blijkt er inmiddels toch wel eentje op de website te hebben staan. Zie https://www.belsimpel.nl/...book-case-zwart-oneplus-7
Is er iemand al een flipcover voor de OP7 tegengekomen? Alle bekende kanalen (de officiele site, Ebay, Belsimpel, Aliexpress) gaven mij tot nu toe geen resultaat.
edit: Belsimpel blijkt er inmiddels toch wel eentje op de website te hebben staan. Zie https://www.belsimpel.nl/...book-case-zwart-oneplus-7
[ Voor 19% gewijzigd door beantherio op 04-06-2019 21:16 ]
Ik heb mijn OP7 Pro nu al een tijdje in combinatie met de Sandstone case en de standaard "screen protector".
De case geeft de telefoon een nogal lomp gevoel, en het is al niet bepaald een lichtgewicht. Als ik de telefoon uit het hoesje haal is hij veel aangenamer om vast te hebben, vooral vanwege de curved edges en de zeer gladde achterkant die lekker in de hand ligt. Op de screen protector (als je het zo mag noemen) zitten er ook reeds enkele krasjes.
Ik overweeg om hem gewoon "naakt" te gaan gebruiken, zeker aangezien zo een hardcase er echt een lomp ding van maakt. Misschien toch niet slecht om een screen protector te gebruiken? Of is het glas aan de voorkant ondertussen reeds sterk genoeg? Ik spring meestal zeer voorzichtig om met mijn toestel, dus misschien moet ik er het maar ééns op wagen?
Nog mensen die hem volledig "naakt
" gebruiken?
De case geeft de telefoon een nogal lomp gevoel, en het is al niet bepaald een lichtgewicht. Als ik de telefoon uit het hoesje haal is hij veel aangenamer om vast te hebben, vooral vanwege de curved edges en de zeer gladde achterkant die lekker in de hand ligt. Op de screen protector (als je het zo mag noemen) zitten er ook reeds enkele krasjes.
Ik overweeg om hem gewoon "naakt" te gaan gebruiken, zeker aangezien zo een hardcase er echt een lomp ding van maakt. Misschien toch niet slecht om een screen protector te gebruiken? Of is het glas aan de voorkant ondertussen reeds sterk genoeg? Ik spring meestal zeer voorzichtig om met mijn toestel, dus misschien moet ik er het maar ééns op wagen?
Nog mensen die hem volledig "naakt
[ Voor 4% gewijzigd door SanderH_ op 04-06-2019 23:56 ]
Ik heb sinds de Clamshell tijd geen enkele gsm nog 'naakt' gebruikt.
Een bumper-case vind ik voor zo'n duur toestel toch een minimum aan bescherming.
Persoonlijk vind ik de Nylon case van OP perfect, de Sandstone is nog dunner dus wel straf dat je dat al 'lomp' vind
Ik had nog een wallet case bij de Oneplus-shop in bestelling staan (al sinds 20/5) maar die heb ik net geannuleerd.
Een screenprotector heb ik nog nooit gebruikt, bij de vorige toestellen heb ik de folie onmiddellijk verwijderd.
De OP3 en 5 zijn krasloos gebleven tot ik ze verkocht, de OP6 had wel een lichte kras op het scherm (geen idee hoe dat gebeurt is) De doorverkoopwaarde was daardoor wel wat minder.
Door de curve van de OP7Pro zou ik toch willen opteren voor een protector, maar ik wacht de reacties hier een beetje af.
Iemand al een deftige screenprotector gevonden en effectief gebruikt? De folie is een stofmagneet dus die wil ik er wel af.
Een bumper-case vind ik voor zo'n duur toestel toch een minimum aan bescherming.
Persoonlijk vind ik de Nylon case van OP perfect, de Sandstone is nog dunner dus wel straf dat je dat al 'lomp' vind
Ik had nog een wallet case bij de Oneplus-shop in bestelling staan (al sinds 20/5) maar die heb ik net geannuleerd.
Een screenprotector heb ik nog nooit gebruikt, bij de vorige toestellen heb ik de folie onmiddellijk verwijderd.
De OP3 en 5 zijn krasloos gebleven tot ik ze verkocht, de OP6 had wel een lichte kras op het scherm (geen idee hoe dat gebeurt is) De doorverkoopwaarde was daardoor wel wat minder.
Door de curve van de OP7Pro zou ik toch willen opteren voor een protector, maar ik wacht de reacties hier een beetje af.
Iemand al een deftige screenprotector gevonden en effectief gebruikt? De folie is een stofmagneet dus die wil ik er wel af.
[ Voor 4% gewijzigd door JanAd op 05-06-2019 10:03 ]
Voor iedereen die eventueel een tempered glass screen protector aan wil schaffen, vermijd die van Rosso. De bezels die op de website staan zijn in het echt op de screenprotector een stuk groter. Feitelijk blokkeren ze het hele curved gedeelte aan de zijkant, en ook een stukje van het scherm aan de onderkant. Ik ga niet nu ik een telefoon heb gekocht oa. vanwege het 'bezelloze' ontwerp de bezels weer terugbrengen met een screenprotector. De screenprotector was wel makkelijk te bevestigen, maar dat is dan ook het enige positieve
Helaas een miskoop deze dus...
Helaas een miskoop deze dus...
Weak spot for fancy screens
Op mijn eerste dag van gebruik heb ik hem uiteindelijk (ondanks dat ik de nylon bumpercase heb) toch ook "naakt" in combinatie met leren slipcase gebruikt (eentje die ik nog had liggen van mijn 6P). Ik ben het wel met SanderH_ eens dat het met een bumpercase wel een erg lomp geheel wordt. Het doet wel af aan het uiterlijk van het toestel jammer genoeg. Vandaar de slipcase.
Qua sleeves/slipcases vind ik deze van Jaccet wel heel mooi. Heb ik gehad voor m'n Samsung s6 lang geleden en m'n OP3, maar uiteindelijk niet zoveel gebruikt.
Via xda heb ik deze K&L LK beschermfolie gevonden. Het schijnt dat je deze bijna niet ziet zitten en goed te gebruiken samen met een hoesje. Ik heb ze zojuist besteld en ben heel benieuwd of het iets is.
hier de manier om ze erop te zetten
[ Voor 13% gewijzigd door Neeknikker op 06-06-2019 11:30 ]
Deze misschien?beantherio schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:14:
Is er iemand al een flipcover voor de OP7 tegengekomen?
[dit gaat over de OP7, niet de OP7 pro]
Ik had in eerste instantie de nylon bumper case bij mijn OP7 besteld. De case maakt de telefoon wel erg lomp waardoor hij minder lekker in de hand lag. De uitsparingen aan de onderkant voor luidspreker en lader hebben ook wat scherpe randen, zodat dit niet prettig voelde voor mijn pink die ik altijd aan de onderkant houd.
Toch maar de onvolprezen sandstone cover alsnog aangeschaft. De protectie is minder, maar de telefoon ligt veel lekkerder in de hand. De grip van sandstone is daarnaast toch ook nog een stuk beter.
Ik had in eerste instantie de nylon bumper case bij mijn OP7 besteld. De case maakt de telefoon wel erg lomp waardoor hij minder lekker in de hand lag. De uitsparingen aan de onderkant voor luidspreker en lader hebben ook wat scherpe randen, zodat dit niet prettig voelde voor mijn pink die ik altijd aan de onderkant houd.
Toch maar de onvolprezen sandstone cover alsnog aangeschaft. De protectie is minder, maar de telefoon ligt veel lekkerder in de hand. De grip van sandstone is daarnaast toch ook nog een stuk beter.
Ben altijd benieuwd hoe Kras vast ze zijn... De folie.Neeknikker schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:27:
Via xda heb ik deze K&L LK beschermfolie gevonden. Het schijnt dat je deze bijna niet ziet zitten en goed te gebruiken samen met een hoesje. Ik heb ze zojuist besteld en ben heel benieuwd of het iets is.
De originele folie die er op zit, geeft nu na 2 weken ook kleine krasjes te zien.
Is deze die je kan kopen harder, Kras vaster?
Is is clearplex beter met.b.t. Kras vrij houden?
Ja ik ben zelf niet zo fan van die glazen screen protectors op een gebogen scherm. Die zouden wel beter bestand moeten zijn tegen krassen. Ik heb op m'n s8 iig nooit iets fatsoenlijks gevonden. Meestal erg spiegelend en niet goed vast te zetten...
Ga nou die proberen met het idee dat ik er zo weer een nieuwe op plak. Hoop niet iedere week
Ga nou die proberen met het idee dat ik er zo weer een nieuwe op plak. Hoop niet iedere week

[ Voor 18% gewijzigd door Neeknikker op 06-06-2019 23:30 ]
Is we al iemand die een matte screenprotector erop heeft zitten?
Scheelt dit bij de spiegeling van de curved edges?
En zo ja, welke heb je erop zitten?
Scheelt dit bij de spiegeling van de curved edges?
En zo ja, welke heb je erop zitten?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Heb hem besteld op basis van je bericht en hem vandaag binnen gekregen. Erg moeie cover en ook een stuk dunner dan de standaard case. Het is dan denk ik ook geen bumper case want veel bumper is er niet. Het is vrij hard plastic en ik hoop dat het genoeg is om een stootje op te vangen. Verder wel een erg mooie case en past goed bij de Nebula Blue kleur van de telefoon. Vorm en afwerking zijn perfect en ziet er erg mooi uit.Laguna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:57:
[...]
[...]
@m33p de valbescherming is inderdaad minimaal, maar de belangrijkste eigenschap (naast de perfecte fit) is de benodigde grip die de case biedt, dus als het goed is laat je 'm daardoor minder snel vallen. Echter als je echt onhandig bent dan kan je natuurlijk beter voor een bumper case kiezen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Heb zon tempered glass screen protecor gekocht voor mijn OPO 7 pro. Helemaal niet tevreden van. De screenprotector kraakt regelmatig als ik typ. Daarbovenop is de gevoeligheid van het aanraakscherm sterk verminderd. Wat zijn jullie ervaringen met screenprotectors. Iemand de perfecte fit gevonden? Of ervaringen met Clearplex?
Ik zal m'n ervaring delen als ik bovengenoemde screenprotector binnen heb
Wat ik me afvraag: zou de flipcover van de 6T passen op de 7? In de recensies wordt vaak gezegd dat de OP7 feitelijk een 6T is met wat betere specs.
edit: nevermind. De 7 is blijkbaar 0,2 mm langer dan de 6T. Ik vermoed dat het niet lekker gaat passen.
edit: nevermind. De 7 is blijkbaar 0,2 mm langer dan de 6T. Ik vermoed dat het niet lekker gaat passen.
[ Voor 41% gewijzigd door beantherio op 08-06-2019 12:54 ]
Zelf nu ook die frosted shield van Nillkin (blauw/paarse) en ben er erg tevreden mee. Het zit er zeer goed omheen en maakt de trelfoon nauwelijks dikker. Ook voelt de achterkant erg fijn aan en zorgt voor substantieel meer grip.
Ik hoop dat ze er ooit nog een sandstone variant van gaan maken, aangezien deze case qua pasvorm perfect is en in mijn optiek mooier is dan de sandstone case van OnePlus zelf. Zeker omdat die case niet helemaal om het toestel zit.
Qua vallen maak ik me niet druk. Ik heb eigenlijk nog nooit een toestel laten vallen. Het gaat mij meer om krassen aan de achterkant...
Ik hoop dat ze er ooit nog een sandstone variant van gaan maken, aangezien deze case qua pasvorm perfect is en in mijn optiek mooier is dan de sandstone case van OnePlus zelf. Zeker omdat die case niet helemaal om het toestel zit.
Qua vallen maak ik me niet druk. Ik heb eigenlijk nog nooit een toestel laten vallen. Het gaat mij meer om krassen aan de achterkant...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb een screenprotector aan de voor- en achterkant, meer niet.SanderH_ schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:44:
Ik heb mijn OP7 Pro nu al een tijdje in combinatie met de Sandstone case en de standaard "screen protector".
Nog mensen die hem volledig "naakt" gebruiken?
Anoniem: 420590
Hey vraagje over de Bluetooth compatibility. Ik zag dat het huidige aanbod van bt headphones van OP enkel in ears zijn, de Bullets. Er staat ook 5.0 compatibility. Betekent dit dat oudere versies van bt headphones niet of minder zullen werken? Noem bv de bt overears van de Sony's en Bose's van de wereld?
Of betekent het tot en met 5.0 compatible?
Ik heb de origineel V2 van one plus werkt prima.Anoniem: 420590 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:12:
Hey vraagje over de Bluetooth compatibility. Ik zag dat het huidige aanbod van bt headphones van OP enkel in ears zijn, de Bullets. Er staat ook 5.0 compatibility. Betekent dit dat oudere versies van bt headphones niet of minder zullen werken? Noem bv de bt overears van de Sony's en Bose's van de wereld?
Ik heb ook nog een setje bij de Action van 8 euro gehaald met Bluetooth 4 of 4.2 en deze werken net zo goed.
Makkelijk om mee te nemen als het risico op kwijt raken groter is.
Ik probeer het kwaliteitsverschil te horen 🙈