Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Mede-auteur:
  • AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

OnePlus heeft zijn OnePlus 7-toestellen officieel aangekondigd. Het topmodel is vanaf 21 mei te koop en de goedkoopste uitvoering van die OnePlus 7 Pro kost 709 euro. In juni volgt de reguliere OnePlus 7, vanaf 559 euro.

De OnePlus 7 Pro heeft een 90Hz-oled-scherm met afgeronde randen en een resolutie van 3120x1440 pixels. Het scherm heeft geen inkeping, omdat de frontcamera in een pop-upgedeelte zit dat uitschuift als de gebruiker in de software voor de selfiecamera kiest. De vingerafdrukscanner is achter het scherm verwerkt.

OnePlus geeft het topmodel drie camera's aan de achterkant. De primaire camera gebruikt een 48-megapixelsensor met een quad-bayer-filter. Die camera combineert bij minder licht vier pixels wat voor betere beeldkwaliteit moet zorgen. Er is ook een 16-megapixelcamera met groothoeklens en een 16-megapixelcamera met telelens. Die 'zoomlens' heeft in fullframe-equivalent een brandpuntsafstand van 74mm, dat is zo'n 2,7x 'zoom' ten opzichte van de primaire camera.

Het Android-toestel draait op een Snapdragon 855-soc en er zijn uitvoeringen met 6, 8 en 12GB ram. De opslagruimte gaat tot maximaal 256GB. Het toestel is vanaf dinsdag te bestellen en vanaf 21 mei los te koop. De prijs begint bij 709 euro voor de 6GB-versie met 128GB-flashopslag.

OnePlus heeft ook de OnePlus 7 geïntroduceerd, die veel lijkt op zijn voorganger OnePlus 6T. De nieuwe telefoon gebruikt hetzelfde oled-scherm met een druppelvormige inkeping. Ook de vingerafdrukscanner zit weer achter het scherm, maar volgens OnePlus is die nu sneller omdat er een grotere sensor wordt gebruikt met een betere lens en nieuwe algoritmes.

Aan de achterkant zitten twee camera's, maar alleen de primaire 48-megapixelcamera wordt gebruikt om foto's te maken. Het is de Sony IMX586-sensor met optische en elektronische beeldstabilisatie en een f/1.7-lens. De tweede camera is een 5-megapixelexemplaar dat gebruikt wordt om diepte in te schatten.

Verder heeft de OnePus 7 betere stereospeakers, een RAM Boost-functie die het laden van apps moet versnellen en ufs 3.0-opslag in plaats van ufs 2.1 bij de voorganger. De versie met 6GB ram en 128GB flashopslag kost 559 euro en daarmee is de prijs gelijk aan de introductieprijs van de OnePlus 6T. Het model met 8GB ram en 256GB opslag kost nu 609 euro, eenzelfde configuratie was vorig jaar iets duurder. De OnePlus 7 komt in juni uit; een exacte datum is nog niet bekend.

Terug naar Inhoudsopgave

77 Pro
OSAndroid 9.0
SkinOxygenOS
CPUQualcomm® Snapdragon™ 855
GPUQualcomm® Adreno™ 640
RAM6 / 8GB LPDDR4X6 / 8 / 12 GB LPDDR4X
ROM128 / 256 GB UFS3.0
ConnectiviteitDual Sim, Bluetooth 5.0, A-GPS, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac, NFC
AansluitingenUSB3.1 Gen 1 Type-C
SensorenIn-display Fingerprint Sensor, Accelerometer, Electronic Compass, Gyroscope, Ambient Light Sensor, Proximity Sensor, Sensor Core
Scherm6,41" FHD (2340x1080), 19,5:9 Amoled-scherm6,67" QHD+ (3120 x 1440), 90hz, 19,5:9 Amoled-scherm
Front CameraSony IMX471: 16MP, f/2.0, FF, EIS, 1.0um
1e Back CameraSony IMX 586: 48MP, OIS, EIS, PDAF, F/1.7
2e Back Camera5MP, FF, F/2.4, 1.12 µmTelephoto: 8MP, OIS, F/2.4, 1.0µm
3e Back Camera-Wide: 16MP, F/2.2
Accu3700 mAh4000 mAh
KleurGrijsZwart, Goud, Blauw
Afmetingen157,7 × 74,8 × 8,2 mm162,6 × 75,9 × 8,8 mm
Gewicht182 g204 g
Prijsv.a. 559 eurov.a. 709 euro
Release Datumjuni21 mei

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.014-05-2019, 21:36Topic aangemaaktrens-br

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 22-10 18:53
Haha ik had nog een 10 euro cadeaubon van CB.

🤔 € 2,71 https://s.click.aliexpress.com/e/bhyuhjVe

i7-6700 // Gigabyte RX580 8GB // MSI B150M PRO-VDH // 4x4GB DDR4 @ 2133Mhz // Fractal Design Define S // Crucial MX500 (500GB) (OS) + Kingston A400 (120GB) (Games opslag) + WD Blue 5400RPM (1TB) (Backups) // Cooler Master G450M (450 Watt) (Semi-Modulair)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Sjenker schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:24:
Iemand toevallig al mooie transparante cases gevonden?Ik heb de blauwe besteld en zou het jammer vinden om het achter een case weg te moeten stoppen
Er wordt een transparante case bijgeleverd. Erg stevig en voelt fijn aan. Ben er dik tevreden over.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-08 12:18
Ja die heb ik ook besteld, om dezelfde reden. Maar niet op mn camera module, dat ziet er niet uit :>

| Nissan 200SX S13 | MacBook Pro 15" 2.2Ghz, OCZ Vertex 3 | OnePlus 2 | 7D | 10-400 1.4L IS USM

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 09-10 20:54
Ik heb de 7 pro 8gb nebula besteld ter vervanging van mijn 3 jaar oude s7. Vind die kleur zo mooi.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-10 23:58
Scirocco schreef op zondag 19 mei 2019 @ 17:08:
Iemand een idee wanneer de Bullet wireless 2 te koop zijn? Staat nog als onbeschikbaar op de website.
Komen ze ook ergens in de winkel te liggen?
De 21e komen ze vrij.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
038Robijno schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
Zelfs Apple is nog goedkoper met hun snelladers..
Ja, maar die stoppen hem niet gratis in de doos ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
JulianSL schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:14:
Bij de OnePlus 7 Pro zit er dus geen oortjes bij?
Nee nooit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:04

Farscape2

I'm a banana!

Vandaag m'n Oneplus 7 Pro & Bullets Wireless 2 binnen gekregen.

De Bullets Wireless 2 connecten direct met telefoon, fast-pairing werkt goed. Switchen tussen macbook en Oneplus 7 werkt ook goed (switchen van macOS terug naar telefoon duurt wat langer lijkt het). Isolatie met de standaard siliconen dopjes is verbazingwekkend goed, Ik gebruik voor al mijn in-ears Comply foam tips en dit is de eerste keer dat standaard siliconen dopjes zo aangenaam zitten (large in linkeroor, medium in rechteroor).

Er zit aardig wat laag in, gelukkig overstemt het niet en komt enkel ter uiting als de muziek erom vraagt. De mids en hoog zijn goed in balans, mijn oor neigt vaak naar wat meer hoog, wat vermoeiend kan zijn bij langere luistersessies. Overall zit het geluid goed in balans. Alles klinkt gebalanceerd.

Maar, iets wat me erg tegenvalt is dat de Bullets een nogal hoge noise floor hebben (noise floor/bluetooth hiss/static... Hoe je het ook noemen wil, er is een aardige bak ruis aanwezig) . Nu is dit te verwachten bij een Bluetooth headset, maar het is een stuk duidelijker aanwezig dan bij mijn Beyerdynamic Byron BT setje, die zijn een stuk stiller als er weinig geluid is. Het is zelfs aanweziger dan bij m'n no-name BT setje met MMCX connectors (ok, die kan geen aptX of aptX-HD aan dus het geluid is slechter. maar wel minder ruis.

Bij sommige nummers is het tijdens het spelen nog zeer duidelijk aanwezig, en moet het volume omhoog geschroefd worden om de muziek te laten spreken, wat wel erg jammer is. Misschien ben ik er gevoelig voor, ik heb reviewers er niet over gehoord, anderen die de Bullets Wireless 2 hebben en hier een mening over hebben?

+ Goede isolatie met de standaard siliconen dopjes
+ Instant connection met de Oneplus 7 Pro
~ Soundstage is in balans, niet teveel bas, niet teveel mid, niet teveel hoog (is aan ieder zelf om daar een + of - aan te geven)
- (Erg) hoge noise floor
- Had ik de erg hoge noise floor al aangehaald?

Toch maar op zoek naar een goede USB-C > 3.5mm adapter voor mijn Shure IEM's en m'n . Heeft iemand nog een tip welke goed werken (is alles wat passief is ok, of zijn daar ook nog pitfalls in te vinden ?

Asus P8-H77-I | Intel Core i5 3470 | Corsair Vengeance LP 16GB | Gigabyte GV-N970IXOC-4GD | Steam: guywithabeard | UPlay: trs.fs2 | Origin: trs_fs2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snake5
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 31-05 21:19
Farscape2 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:17:
Vandaag m'n Oneplus 7 Pro & Bullets Wireless 2 binnen gekregen.

De Bullets Wireless 2 connecten direct met telefoon, fast-pairing werkt goed. Switchen tussen macbook en Oneplus 7 werkt ook goed (switchen van macOS terug naar telefoon duurt wat langer lijkt het). Isolatie met de standaard siliconen dopjes is verbazingwekkend goed, Ik gebruik voor al mijn in-ears Comply foam tips en dit is de eerste keer dat standaard siliconen dopjes zo aangenaam zitten (large in linkeroor, medium in rechteroor).

Er zit aardig wat laag in, gelukkig overstemt het niet en komt enkel ter uiting als de muziek erom vraagt. De mids en hoog zijn goed in balans, mijn oor neigt vaak naar wat meer hoog, wat vermoeiend kan zijn bij langere luistersessies. Overall zit het geluid goed in balans. Alles klinkt gebalanceerd.

Maar, iets wat me erg tegenvalt is dat de Bullets een nogal hoge noise floor hebben (noise floor/bluetooth hiss/static... Hoe je het ook noemen wil, er is een aardige bak ruis aanwezig) . Nu is dit te verwachten bij een Bluetooth headset, maar het is een stuk duidelijker aanwezig dan bij mijn Beyerdynamic Byron BT setje, die zijn een stuk stiller als er weinig geluid is. Het is zelfs aanweziger dan bij m'n no-name BT setje met MMCX connectors (ok, die kan geen aptX of aptX-HD aan dus het geluid is slechter. maar wel minder ruis.

Bij sommige nummers is het tijdens het spelen nog zeer duidelijk aanwezig, en moet het volume omhoog geschroefd worden om de muziek te laten spreken, wat wel erg jammer is. Misschien ben ik er gevoelig voor, ik heb reviewers er niet over gehoord, anderen die de Bullets Wireless 2 hebben en hier een mening over hebben?

+ Goede isolatie met de standaard siliconen dopjes
+ Instant connection met de Oneplus 7 Pro
~ Soundstage is in balans, niet teveel bas, niet teveel mid, niet teveel hoog (is aan ieder zelf om daar een + of - aan te geven)
- (Erg) hoge noise floor
- Had ik de erg hoge noise floor al aangehaald?

Toch maar op zoek naar een goede USB-C > 3.5mm adapter voor mijn Shure IEM's en m'n . Heeft iemand nog een tip welke goed werken (is alles wat passief is ok, of zijn daar ook nog pitfalls in te vinden ?
Ik moet inderdaad wel toegeven dat op sommige momenten er behoorlijk wat ruis insluipt, maar dat is tijdelijk op andere momenten hoor ik juist totaal geen ruis. Ik persoonlijk kan hem niet terugsturen, maar ik snap zeker dat als die ruis er vaker in zit je niet echt vrolijk wordt van een headset van €100,-. Voor de rest heb ik vrij weinig toe te voegen aan de punten die je aanstipte.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:44

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Vandaag mijn dbrand skins binnen gekregen.
Als eerste de mat witte geplakt:

Pas vorm is zeer goed, randen zitten mooi aangesloten.
Ik weet alleen niet of ik fan ben van deze mat witte skin :X

Battle.net: ricjuh#2827

Acties:
  • +1Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22-10 22:41
Heb zojuist de Nylon bumper case binnen gekregen en om mijn op7pro gedaan en moet zeggen dat ie beter aanvoelt dan de case die er bij zat.

doordat ie dunner is houd het fijner vast. Niet zo bulkie zeg maar.
Daarin tegen bied de case die er bij zat meer bescherming doordat ook de opstaande randen hoger zijn, het scherm valt dus meer in de case , wat voor mij tegelijkertijd ook weer een ergernis was omdat ik de swipe gestures gebruik ging het door de opstaande randen moeizaam . Bij de nylon bumper case heb ik dat probleem niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:38

Laguna

Connaisseur

038Robijno schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
Ik vindt de prijzen wel belachelijk hoog, en dan bedoel ik vooral de warp charge adapter + kabel.

Samsung, huawei en Zelfs Apple is nog goedkoper met hun snelladers..
Zeker.. nu met de OP7 Pro lijkt alles wel duurder geworden:

Dash charger + kabel: ~ €35
Warp charger + kabel: ~ €50

Dash car charger + kabel: ~ €30 (qua design onovertroffen)
Warp car charger + kabel: ~ €50
LtMarx schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:32:
[...]

even geduld hebben en ze zijn hier te bestellen voor weinig:
https://www.aliexpress.co...20190520043053&isViewCP=y
Tja, alleen het nadeel daarvan is dat Dash/Warp charge niet gegarandeerd werkt.
ricjuh schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:53:
Vandaag mijn dbrand skins binnen gekregen.
Als eerste de mat witte geplakt:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Pas vorm is zeer goed, randen zitten mooi aangesloten.
Ik weet alleen niet of ik fan ben van deze mat witte skin :X
Nee snap ik wel, deze skin oogt vrij saai. Ze hebben zat leukere skins, maar dbrand is verder top (zowel het bedrijf als de skins).

Ik ben ook fan van Nillkin en die hebben inmiddels ook een mooie case beschikbaar (Frosted Shield variant) voor weinig geld, die perfect aansluit en de nodige extra grip biedt:

Laguna wijzigde deze reactie 22-05-2019 20:07 (20%)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-10 23:58
Tof waar heb je die kleur gevonden? Ik zie alleen de zwarte, rode witte en nog wat.

Laat maar gevonden. Vette kleur. En besteld.
Laguna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:57:
[...]

Zeker.. nu met de OP7 Pro lijkt alles wel duurder geworden:

Dash charger + kabel: ~ €35
Warp charger + kabel: ~ €50

Dash car charger + kabel: ~ €30 (qua design onovertroffen)
Warp car charger + kabel: ~ €50

[...]

Tja, alleen het nadeel daarvan is dat Dash/Warp charge niet gegarandeerd werkt.

Ik ben zelf overigens fan van Nillkin en die hebben inmiddels ook een mooie case beschikbaar (Frosted Shield variant) voor weinig geld, die perfect aansluit en de nodige extra grip biedt:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +5Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20-10 12:54
Beste allen, ik wilde de Oneplus Warp charger voor in de auto aanschaffen. Zat op de site van Oneplus te kijken en had hem bijna besteld totdat ik toch nog even ging Googlen. Ik kwam bij Belsimpel.nl uit en daar was de lader in de aanbieding, scheelde maar liefst 25 euro. Dacht deel het maar even want is best een fors bedrag.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 10:51
indofk schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:11:
Heb zojuist de Nylon bumper case binnen gekregen en om mijn op7pro gedaan en moet zeggen dat ie beter aanvoelt dan de case die er bij zat.

doordat ie dunner is houd het fijner vast. Niet zo bulkie zeg maar.
Daarin tegen bied de case die er bij zat meer bescherming doordat ook de opstaande randen hoger zijn, het scherm valt dus meer in de case , wat voor mij tegelijkertijd ook weer een ergernis was omdat ik de swipe gestures gebruik ging het door de opstaande randen moeizaam . Bij de nylon bumper case heb ik dat probleem niet.
Goed om weten, de mijne komt normaal gezien vandaag aan. Bij m'n OP6 was de Nylon bumper-case ook de meest gebruikte case.
Had er ondertussen ook eentje besteld van Nillkin, maar die is nog steeds niet verzonden door onepuls-shop... Daar staat nu '28 mei geleverd'.

Heeft iemand deze toevallig al besteld/getest?
Orzly screenprotector

JanAd wijzigde deze reactie 24-05-2019 08:37 (8%)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22-10 05:43
JanAd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:34:
[...]
Heeft iemand deze toevallig al besteld/getest?
Orzly screenprotector
Hmmm wat een geld!

Heb dit merk op de 5T en dat was geen feest. Drie setjes (van 2 protectors) getest en allemaal slecht pakkende randen.

Zal bij de 7 Pro nog lastiger zijn denk ik... Vind dit net ff een te hoog bedrag om voor de lol te proberen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aldjay
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03-10 08:40
Hopelijk wordt woensdag mijn 7 Pro bezorgd, maar omdat OP geen flipcovers heeft in de shop, heb ik DEZE bij Ali besteld. Ik kom van de OP3 en heb altijd, tot volle tevredenheid en zonder beschadegingen, een flipcover gehad, dus dat was echt een must voor mij. Totdat deze binnen is zal ik dus extra voorzichtig moeten doen :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 10:51
Robsel_NL schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:07:
[...]

Hij komt met voorgeinstalleerde screenprotector en een case. Moet toch wel goedkomen?
Idd, die vallen best mee.
Ik zit nog altijd te wachten op de case besteld via OnePlus zelf. UPS vond het niet nodig deze in m'n brievenbus te steken en heeft ze vrijdag meegenomen naar een Postpunt dat gesloten is op maandag |:(

Edit: eindelijk aangekomen, de Nylon bumpercase van OP zelf en zoals @indofk zei, dat is echt een aanrader!

alarma2nd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:10:
Iemand ervaring met de Nylon case? Ik gebruik nu de standaard case maar die is best wel aan de dikke kant.
Best even lezen wat er al gepost is :P De Nylon is een pak beter dan de transparante imo.

JanAd wijzigde deze reactie 29-05-2019 17:47 (39%)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
alarma2nd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:10:
Iemand ervaring met de Nylon case? Ik gebruik nu de standaard case maar die is best wel aan de dikke kant.
Ik gebruik de nylon case. Erg fijn! Enige is dat ie de curved edges niet bedekt. Dat kan zowel een voordeel (betere touch screen ervaring aan de zijkanten) als nadeel zijn (geen bescherming bij vallen).
Voelt in ieder geval een heel stuk prettiger dan de standaard case uit de doos.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MH4C
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12-09 13:25
Voor iedereen die eventueel een tempered glass screen protector aan wil schaffen, vermijd die van Rosso. De bezels die op de website staan zijn in het echt op de screenprotector een stuk groter. Feitelijk blokkeren ze het hele curved gedeelte aan de zijkant, en ook een stukje van het scherm aan de onderkant. Ik ga niet nu ik een telefoon heb gekocht oa. vanwege het 'bezelloze' ontwerp de bezels weer terugbrengen met een screenprotector. De screenprotector was wel makkelijk te bevestigen, maar dat is dan ook het enige positieve

Helaas een miskoop deze dus...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neeknikker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:10
Via xda heb ik deze K&L LK beschermfolie gevonden. Het schijnt dat je deze bijna niet ziet zitten en goed te gebruiken samen met een hoesje. Ik heb ze zojuist besteld en ben heel benieuwd of het iets is.

hier de manier om ze erop te zetten

Neeknikker wijzigde deze reactie 06-06-2019 11:30 (13%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
[dit gaat over de OP7, niet de OP7 pro]

Ik had in eerste instantie de nylon bumper case bij mijn OP7 besteld. De case maakt de telefoon wel erg lomp waardoor hij minder lekker in de hand lag. De uitsparingen aan de onderkant voor luidspreker en lader hebben ook wat scherpe randen, zodat dit niet prettig voelde voor mijn pink die ik altijd aan de onderkant houd.

Toch maar de onvolprezen sandstone cover alsnog aangeschaft. De protectie is minder, maar de telefoon ligt veel lekkerder in de hand. De grip van sandstone is daarnaast toch ook nog een stuk beter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20-10 16:14
c4coupe schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:34:
Iemand al ervaring met glas screenprotector?

Ik heb de Beyeah vanop Amazon besteld omdat deze op men vriendin haar Huawei perfect zit.

Bij deze zit hij ook perfect op de OP7, maar ik merk wel dat de fingerprint het minder doet.ieland ervaring met andere?
Heb je je fingerprint al opnieuw ingesteld nadat je de screenprotector had geplaatst? Volgens mij adviseert OnePlus dat na het plaatsen van een screenprotector

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MichaelJagroep
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 22-10 15:04
Zijn er mensen die de Whitestone Dome voor de Oneplus 7 Pro al hebben gepre-ordered?
Ik ben helaas op vakantie tijdens levering (3juli) dus bestel hem pas later..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichaelJagroep
reaL_G schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:21:
[...]

Ja de officiële, alleen is het op de 6T.
Krijg geen warplogo in de auto, hij laad wel snel (als met de wallcharger) zal eens een keer timer zetten.
Miss dat in de adapter zit, kabel ligt het niet aan.
Ik heb niet zoveel verstand van eerdere telefoons van Oneplus.. Weet je wel zeker dat de 6t geschikt is voor Warp chargen? Meende dat het Dash charge heet op eerdere telefoons?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:34
Ik heb mij nillkin frosted blauw nu ook binnen. Deze is qua grip veel beter dan de zwarte versie die ik na half uur al in de kast gelegd heb. Op mijn Nokia altijd de zwarte versie gehad naar ville tevredenheid. Echter voor de oneplus miste ik de grip ervan. De blauwe heeft dit probleem niet en ligt mij beter in de hand.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• acid_rain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16-10 22:00
c4coupe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.

Maar ben wel curieus na bevinding tot betrekking grip?
Met de 3T was dat prima, ik klem de telefoon meestal bij de randen. Maar als je de telefoon laat balanceren op je vingers in het midden, zal hij natuurlijk weer glad zijn. Wellicht dat de Rhinoshield back protector wat extra grip biedt (naast extra krasbestendigheid)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• acid_rain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16-10 22:00
c4coupe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.

Maar ben wel curieus na bevinding tot betrekking grip?
Wellicht heb je deze review reeds gezien. Helaas nog geen drop test gevonden...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 22-10 18:53
Wat een verschil zeg,
Eerst had ik de Apple USB-C naar 3.5mm adapter voor mijn bedrade headphones, maar daar kwam zo weinig volume uit (misschien doordat er daar wel een DAC inzit)
Nu de officiele OnePlus Type-C naar 3.5mm adapter gekocht en die werkt zo veel beter! :)
Imclusief ''Equalizer FX'' krijg je nog best goed geluid uit goedkope Apple EarBuds!

ItsWillem wijzigde deze reactie 20-07-2019 13:17 (3%)

i7-6700 // Gigabyte RX580 8GB // MSI B150M PRO-VDH // 4x4GB DDR4 @ 2133Mhz // Fractal Design Define S // Crucial MX500 (500GB) (OS) + Kingston A400 (120GB) (Games opslag) + WD Blue 5400RPM (1TB) (Backups) // Cooler Master G450M (450 Watt) (Semi-Modulair)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart_S
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-10 08:35
Ik ben op zoek naar een houder voor op de fiets voor de OnePlus 7 Pro. Iemand ervaringen/aanbevelingen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:47

MazeWing

passionate & cynical

Sinds een aantal heb ik de officiële OnePlus Karbon case en ben er erg over te spreken. Het is qua dikte/formaat precies goed en heeft ook een lekkere grip. Het heeft een carbon uiterlijk maar voelt gewoon als een silicone hoesje. Het is goed te vergelijken met de officiële Apple silicon cases.

Heb ook nog de officiële sandstone (te dun en weinig bescherming, zeker voor het geld) en de nylon (prima bescherming maar erg dik en kolossaal) getest, maar die zijn allen teruggestuurd.

Wat betreft die Nillkin; wat een waardeloze kwaliteit. Niet alleen ontstonden er spontaan scheurtjes (in beide hoeken aan de onderkant) ook begon ie de laatste 2 weken af te bladderen, waardoor ik de hele tijd schilfertjes op mijn scherm en broek had.

Heb de Karbon bij Belsimpel gekocht (€25), waar die in de aanbieding was en toch een stuk goedkoper dan bij OnePlus zelf. De adviesprijs is echt te hoog voor hetgeen het hoesje is...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:34
MazeWing schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:00:
Sinds een aantal heb ik de officiële OnePlus Karbon case en ben er erg over te spreken. Het is qua dikte/formaat precies goed en heeft ook een lekkere grip. Het heeft een carbon uiterlijk maar voelt gewoon als een silicone hoesje. Het is goed te vergelijken met de officiële Apple silicon cases.

Heb ook nog de officiële sandstone (te dun en weinig bescherming, zeker voor het geld) en de nylon (prima bescherming maar erg dik en kolossaal) getest, maar die zijn allen teruggestuurd.

Wat betreft die Nillkin; wat een waardeloze kwaliteit. Niet alleen ontstonden er spontaan scheurtjes (in beide hoeken aan de onderkant) ook begon ie de laatste 2 weken af te bladderen, waardoor ik de hele tijd schilfertjes op mijn scherm en broek had.

Heb de Karbon bij Belsimpel gekocht (€25), waar die in de aanbieding was en toch een stuk goedkoper dan bij OnePlus zelf. De adviesprijs is echt te hoog voor hetgeen het hoesje is...
Kan je mij die karbon even linken aub? Ik heb hier al teveel covers liggen.

2 maal nillkin frosted shield. De zwarte is zo glad als wat. De blauwe is fijn. Maar ik opteer wat meer valbescherming. Dan heb ik nog een oppo. Deze voelt me dan weer te glad aan. En sinds 3 dagen de rhinoshield screenguard. Maar die schuift ook als gek. Tot nu toe de beste nog steeds de standaard geleverde voor mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:47

MazeWing

passionate & cynical

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• MichaelJagroep
Sphinkx schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:09:
@MichaelJagroep (of andere) ben je nog steeds tevreden van de Whitestone Dome Glass? Je hebt hem nu ongeveer een maand en veronderstel dat je in die tijd wel al voldoende ervaringen hebt opgedaan.

Als je zo'n cover installeert, kan je die dan ooit nog verwijderen? Gezien dit met lijm moet gebeuren heb ik serieuze twijfels hierover...
Ja ik ben (was) zeer te spreken over de Whitestone Dome. Ik heb me telefoon laten vallen.. Heb (hoogstwaarschijnlijk) door de Whitestone Dome amper schade.

Telefoon is van een behoorlijke hoogte gevallen en hij lijkt dat door de screenprotector de scheur op het scherm is tegengehouden.

Om meteen je tweede vraag te beantwoorden, naast de minimale valschade, is na verwijdering van de kapotte Whitestone Dome het hele scherm kras en beschadiging vrij.

Ik bestel 1 deze dagen zeker weer een Whitestone Dome Glass!

• Sphinkx
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22-10 17:35
Cool! Bedankt :)

Het verwijderen is dus ook geen probleem. Een zorg minder.. Elke maand een nieuwe cover kopen zal natuurlijk wel aantikken. Dus niet teveel laten vallen he ;-)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True