Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:59
Mede-auteur:
  • AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

OnePlus heeft zijn OnePlus 7-toestellen officieel aangekondigd. Het topmodel is vanaf 21 mei te koop en de goedkoopste uitvoering van die OnePlus 7 Pro kost 709 euro. In juni volgt de reguliere OnePlus 7, vanaf 559 euro.

De OnePlus 7 Pro heeft een 90Hz-oled-scherm met afgeronde randen en een resolutie van 3120x1440 pixels. Het scherm heeft geen inkeping, omdat de frontcamera in een pop-upgedeelte zit dat uitschuift als de gebruiker in de software voor de selfiecamera kiest. De vingerafdrukscanner is achter het scherm verwerkt.

OnePlus geeft het topmodel drie camera's aan de achterkant. De primaire camera gebruikt een 48-megapixelsensor met een quad-bayer-filter. Die camera combineert bij minder licht vier pixels wat voor betere beeldkwaliteit moet zorgen. Er is ook een 16-megapixelcamera met groothoeklens en een 16-megapixelcamera met telelens. Die 'zoomlens' heeft in fullframe-equivalent een brandpuntsafstand van 74mm, dat is zo'n 2,7x 'zoom' ten opzichte van de primaire camera.

Het Android-toestel draait op een Snapdragon 855-soc en er zijn uitvoeringen met 6, 8 en 12GB ram. De opslagruimte gaat tot maximaal 256GB. Het toestel is vanaf dinsdag te bestellen en vanaf 21 mei los te koop. De prijs begint bij 709 euro voor de 6GB-versie met 128GB-flashopslag.

OnePlus heeft ook de OnePlus 7 geïntroduceerd, die veel lijkt op zijn voorganger OnePlus 6T. De nieuwe telefoon gebruikt hetzelfde oled-scherm met een druppelvormige inkeping. Ook de vingerafdrukscanner zit weer achter het scherm, maar volgens OnePlus is die nu sneller omdat er een grotere sensor wordt gebruikt met een betere lens en nieuwe algoritmes.

Aan de achterkant zitten twee camera's, maar alleen de primaire 48-megapixelcamera wordt gebruikt om foto's te maken. Het is de Sony IMX586-sensor met optische en elektronische beeldstabilisatie en een f/1.7-lens. De tweede camera is een 5-megapixelexemplaar dat gebruikt wordt om diepte in te schatten.

Verder heeft de OnePus 7 betere stereospeakers, een RAM Boost-functie die het laden van apps moet versnellen en ufs 3.0-opslag in plaats van ufs 2.1 bij de voorganger. De versie met 6GB ram en 128GB flashopslag kost 559 euro en daarmee is de prijs gelijk aan de introductieprijs van de OnePlus 6T. Het model met 8GB ram en 256GB opslag kost nu 609 euro, eenzelfde configuratie was vorig jaar iets duurder. De OnePlus 7 komt in juni uit; een exacte datum is nog niet bekend.

Terug naar Inhoudsopgave

77 Pro
OSAndroid 9.0
SkinOxygenOS
CPUQualcomm® Snapdragon™ 855
GPUQualcomm® Adreno™ 640
RAM6 / 8GB LPDDR4X6 / 8 / 12 GB LPDDR4X
ROM128 / 265 GB UFS3.0128 / 256 / 512 GB UFS3.0
ConnectiviteitDual Sim, Bluetooth 5.0, A-GPS, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac, NFC
AansluitingenUSB3.1 Gen 1 Type-C
SensorenIn-display Fingerprint Sensor, Accelerometer, Electronic Compass, Gyroscope, Ambient Light Sensor, Proximity Sensor, Sensor Core
Scherm6,41" FHD (2340x1080), 19,5:9 Amoled-scherm6,67" QHD+ (3120 x 1440), 90hz, 19,5:9 Amoled-scherm
Front CameraSony IMX471: 16MP, f/2.0, FF, EIS, 1.0um
1e Back CameraSony IMX 586: 48MP, OIS, EIS, PDAF, F/1.7
2e Back Camera5MP, FF, F/2.4, 1.12 µmTelephoto: 8MP, OIS, F/2.4, 1.0µm
3e Back Camera-Wide: 16MP, F/2.2
Accu3700 mAh4000 mAh
KleurGrijsZwart, Goud, Blauw
Afmetingen157,7 × 74,8 × 8,2 mm162,6 × 75,9 × 8,8 mm
Gewicht182 g204 g
Prijsv.a. 559 eurov.a. 709 euro
Release Datumjuni21 mei

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.014-05-2019, 21:36Topic aangemaaktrens-br

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21:26
Zojuist bij belsimpel de 8GB/265GB versie van de 7 Pro besteld.

Ben begonnen met de OP5, heb nu een OP6 en kijk uit naar de 7 Pro.

Volgens mij wordt 'ie 21 mei geleverd, ben benieuwd.
Op zoek naar interessante prijzen bij overstap naar T-Mobile. Aas op 1-jarig abbo met 10GB data en 120 belminuten.
CLB schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:51:
Oei, de eerste prijzen zijn niet mis, even T-Mobile afwachten aanstaande maandag. Hoop daarbij ook nog dat de prijzen van pop-up event van te voren bekend worden, dan is dat nog een optie.
Iemand al wat gespot over die pop-up?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• brammetje1994
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17:49
CLB schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 06:32:
Op zoek naar interessante prijzen bij overstap naar T-Mobile. Aas op 1-jarig abbo met 10GB data en 120 belminuten.

[...]

Iemand al wat gespot over die pop-up?
Ik maak me zorgen om de T-Mobile pop-up. Als ze abonnementen gaan verkopen, zal het heel traag gaan.

• Powerray2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-05 13:16
wat is de leverdatum ???

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zaterdag in Rotterdam en anders lijkt het halverwege / eind volgende week voor bepaalde leveranciers.

Tipje: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen

MAX3400 wijzigde deze reactie 15-05-2019 08:02 (13%)

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• MAX3400
  • Laatst online: 22:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

brammetje1994 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:58:
[...]

Ik maak me zorgen om de T-Mobile pop-up. Als ze abonnementen gaan verkopen, zal het heel traag gaan.
Mwhoa, een abbo verkopen is de kunst niet. Maar vaker zie je dat mensen niet weten "wat" een actueel abbo inhoudt; 5 minuten steggelen over 1 vinkje anders voor €0.99 verschil in je maandkosten ofzo.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

Acties:
  • +1Henk 'm!

• brammetje1994
MAX3400 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:04:
[...]

Mwhoa, een abbo verkopen is de kunst niet. Maar vaker zie je dat mensen niet weten "wat" een actueel abbo inhoudt; 5 minuten steggelen over 1 vinkje anders voor €0.99 verschil in je maandkosten ofzo.
Als ex-medewerker: ja. Dit gaat echt tijd kosten. Een gemiddeld abonnement afsluiten kost gewoon 20 minuten. Je moet alle opties bespreken, zeker van de medewerker. Het scheelt dat mensen al weten dat ze een oneplus willen.

Ook is het een zaterdag. Ik geloof niet dat T-Mobile een dag de winkel sluit op het drukste moment zonder abonnementen ervoor terug te krijgen.

• MrOsman
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23:47
Wanneer kan je op Internet bestellen met een abo op de T-Mobile site?

Acties:
  • +1Henk 'm!
MrOsman schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:16:
Wanneer kan je op Internet bestellen met een abo op de T-Mobile site?
"Vanaf maandag te bestellen"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• JanAd
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 22:14

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

brammetje1994 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:09:
Een gemiddeld abonnement afsluiten kost gewoon 20 minuten. Je moet alle opties bespreken,
zeker van de medewerker. Het scheelt dat mensen al weten dat ze een oneplus willen.
Logisch natuurlijk, daarom lijkt het me handig als ze slechts drie specifieke abbo's aanbieden ofzo.
Als dat van te voren nou bekend is, weet je wat je kunt verwachten en je keuze al maken, scheelt weer tijd.

Zag wel een tweetje voorbij komen van OnePlus en / of T-Mobile over abbo's, maar die kan ik niet meer vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• brammetje1994
CLB schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:15:
[...]

Logisch natuurlijk, daarom lijkt het me handig als ze slechts drie specifieke abbo's aanbieden ofzo.
Als dat van te voren nou bekend is, weet je wat je kunt verwachten en je keuze al maken, scheelt weer tijd.

Zag wel een tweetje voorbij komen van OnePlus en / of T-Mobile over abbo's, maar die kan ik niet meer vinden.
Als ik op de Facebook pagina kijk staat er niks over abonnementen en wel over het losse toestel prijs:
OnePlus 7 Pro te bemachtigen en gebruik te maken van de unieke aanbiedingen van T-Mobile.

De Pop-up vindt plaats op de Lijnbaan 86 in de T-Mobile shop in Rotterdam, waar een geweldige dag gepland staat, met veel exclusieve goodies, accessoires en natuurlijk ons nieuwste toestel. Toestellen, goodies en accessoires zijn beperkt, dus zorg ervoor dat je er vroeg bij bent om teleurstelling te voorkomen! Speciaal voor de early-birds geven wij een aantal OnePlus Bullets Wireless 2 weg of een van de andere vele leuke en exclusieve goodies.

Dankzij T-Mobile is de OnePlus 7 Pro aan te schaffen in combinatie met een speciale aanbieding op het abonnement. Weet jij al naar welk abonnement en databundel je voorkeur uitgaat of koop je liever een los toestel? Laat het ons weten in de comments!

Tijdens de Pop- kun je kiezen uit 4 versies van het nieuwste Flagship:
-OnePlus 7 Pro in Mirror Gray met 6 GB RAM en 128 GB Geheugen € 709,-
-OnePlus 7 Pro in Mirror Gray met 8 GB RAM en 256 GB Geheugen € 759,-
-OnePlus 7 Pro in Nebula Blue met 8 GB RAM en 256 GB Geheugen € 759,-
-OnePlus 7 Pro in Nebula Blue met 12 GB RAM en 256 GB Geheugen € 829,-

En er is een nieuw portfolio aan accessoires beschikbaar:

-OnePlus Fast Charge Type-C Cable (100cm) € 19,95
-OnePlus Type-C to 3.5mm adapter € 7,95
-OnePlus 7 Pro Sandstone Protective Case € 29,95
-OnePlus 7 Pro Nylon Bumper Case (Black) € 34,95
-OnePlus Type-C Bullets Earphones (Black) € 24,95
-OnePlus Bullets Wireless (Black) € 69,00

Toestellen en accessoires zijn beperkt, dus zorg ervoor dat je er vroeg bij bent om teleurstelling te voorkomen!

Oh en houd ook rekening met het volgende:
- Goodies zijn alleen voor degenen die een OnePlus 7 Pro aanschaffen.
- OnePlus.com-vouchers niet geaccepteerd worden.
- Kortingen, inclusief onze studentenkorting, niet geldig zijn.
- We accepteren cash, pinpassen en credit cards. (M.u.v. American Express)
- Je kunt de telefoon icm met een abonnement kopen maar ook los. Vergeet niet je ID mee te nemen voor het contract.
- Een factuur is mogelijk als je dat aangeeft bij onze vrienden van T-Mobile.
- Alleen de OnePlus 7 Pro zal verkocht worden, geen OnePlus 7.
- Dat het een toffe dag gaat worden.

Never Settle
[Meer info] -> https://www.oneplus.com/nl/7pro/popups
Bron

Iemand die er vorig jaar bij was? Hoe laat was de rij al flink? O-)
brammetje1994 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:20:
Iemand die er vorig jaar bij was? Hoe laat was de rij al flink? O-)
Vorig jaar was het alleen druk in de ochtenduren, daarna kon je binnen 5 minuten naar binnen en buiten.

• Ricardo_1994
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 00:27
CLB schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:56:
[...]

Vorig jaar was het alleen druk in de ochtenduren, daarna kon je binnen 5 minuten naar binnen en buiten.
Met of zonder telefoon? :9

Weet iemand trouwens vanaf wanneer ze los te koop zijn in alle T-Mobile winkels?

• brammetje1994
Ricardo_1994 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:59:
[...]

Met of zonder telefoon? :9

Weet iemand trouwens vanaf wanneer ze los te koop zijn in alle T-Mobile winkels?
Ik gok maandag.

Vind het raar dat je niet kan voorbestellen, maar dat heeft wellicht wat met de gelimiteerde voorraad te maken.

• brammetje1994
CLB schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:56:
[...]

ik heb namelijk zo van: Als ik er voor ga; dan wil ik er goed voor gaan.

Eerste trein naar Rotterdam gaat vanuit Den Bosch vrij laat en ik kom dan pas rond 8:30 aan. Ik ben bang dat ik dan vervolgens tot 12 uur in de rij zal staan zonder een leuke goodiebag oid :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:29

Kiswum

Gadget reviewer

brammetje1994 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:58:
[...]

Het kostte bij mijn laatste verlenging, zo'n 5-10 minuten.
  • Ik wist welke telefoon ik wilde
  • Het was bij een T-Mobile winkel
  • Ik wist wat ik extra wilde bij betalen
  • Het was een verlenging van een abonnement
Eerder heb ik ook meegedaan met een shop opening actie en daarbij ging het toen (zo'n 6 jaar geleden), ook redelijk snel. Je moet vooral de juiste mensen, kennis en workflow aanhouden om het allemaal gestructeerd te laten gaan.

Dit begin al met de rij: zorg ervoor dat iedereen een nummer in de rij krijgt, zodat men weet waar ze aan toe zijn. Zorg ervoor dat ze op een formulier aanvinken wat ze willen hebben of ze gebruik willen maken van nummerbehoud en bepaal op dat moment wat iemand gaat bij betalen voor de telefoon + abonnement.

In de winkel kun je eventueel je kleur kiezen en afrekenen.

Verwacht je dat nr. 300 in de rij geen telefoon meer zal krijgen, geef dit aan op de bon / bij de consument en en daarop volgende wachtende ook. Is het niet meer op voorraad? Zorg ervoor dat de telefoon een werkdag later alsnog bij die consument op een afhaalpunt klaar ligt.

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-05 11:06
Voor degene die de telefoon gaan bestellen via Oneplus. Via dat referral program kun je een tientje korting op accessoires krijgen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• brammetje1994
Kiswum schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:11:
[...]

Het kostte bij mijn laatste verlenging, zo'n 5-10 minuten.
  • Ik wist welke telefoon ik wilde
  • Het was bij een T-Mobile winkel
  • Ik wist wat ik extra wilde bij betalen
  • Het was een verlenging van een abonnement
Eerder heb ik ook meegedaan met een shop opening actie en daarbij ging het toen (zo'n 6 jaar geleden), ook redelijk snel. Je moet vooral de juiste mensen, kennis en workflow aanhouden om het allemaal gestructeerd te laten gaan.

Dit begin al met de rij: zorg ervoor dat iedereen een nummer in de rij krijgt, zodat men weet waar ze aan toe zijn. Zorg ervoor dat ze op een formulier aanvinken wat ze willen hebben of ze gebruik willen maken van nummerbehoud en bepaal op dat moment wat iemand gaat bij betalen voor de telefoon + abonnement.

In de winkel kun je eventueel je kleur kiezen en afrekenen.

Verwacht je dat nr. 300 in de rij geen telefoon meer zal krijgen, geef dit aan op de bon / bij de consument en en daarop volgende wachtende ook. Is het niet meer op voorraad? Zorg ervoor dat de telefoon een werkdag later alsnog bij die consument op een afhaalpunt klaar ligt.
Ik heb zelf ook (veel) ervaring met shop openingen, maar dat is wel een ander verhaaltje. Daar betreft het namelijk een speciaal team wat is samengesteld om dit te doen en zijn er vaak gelimiteerde opties.

Waar ik "bang" voor ben, is dat T-Mobile een carrier subsidie eventueel op de OP7P toepast, zoals ze doen op vrijwel alle telefoons die ze verkopen. Wat zorgt dat veel mensen wellicht last-minute switchen van losse aanschaf naar aanschaf met abonnement, omdat het toestel zo goedkoper is.

Mensen die naar een openingsactie gaan zijn waarschijnlijk wat "meer engaged" dan de gemiddelde consument in een telefoonwinkel. Maar ik heb zelf zaterdagen gehad waar wij met maximale bezetting (en reguliere klanten) bij 300 bezoekers (waarvan absoluut niet iedereen een abo neemt, veel gezinnen en kijkers) geen momentje heb en het flink doorpakken is.

Ik denk vooral dat een losse telefoon afrekenen vele vele malen sneller is. Zelf heb ik als verkoper ook wel eens een verkoop in 5 minuten gedaan, maar dan weet de klant alles al en dat is echt misschien 1 op de 50. Al zal dat hier wel anders zijn.

We gaan het zien! :)

• diefightdie
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:53
Waarom doet niet iedereen het dan?

*knip*. Omdat referrals delen (ook via de DM) niet is toegestaan op Tweakers.

rens-br wijzigde deze reactie 15-05-2019 10:28 (89%)

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Vreemd dat T-Mobile pas maandag bestellingen neemt. Ik heb geen haast, maar ze missen hier gewoon net een stukje momentum zou je zeggen.

• melk0r
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:02
Vanaf 11 uur komt de eerst batch toestellen om te bestellen beschikbaar via de OnePlus site maar levering is pas volgende week als ik het goed begrepen heb bij de presentatie gisteren.

Oneplus 7 (Pro) + Accessoire met €10 korting? Verzilver deze kortingscode alvast: https://www.oneplus.com/nl/invite#NKZN734SB8KPD

• JanAd
Mijn bestellingen Due to increased traffic on our website, you may not receive a status update directly after placing an order. Currently, you are only able to view 7-day order status.
Het is zover... de site begint al te haperen met nog een kwartier te gaan :9

• buddow
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16:25
Weet iemand of er een USB-C naar 3.5mm-adapter wordt bijgeleverd?
Op Oneplus site zie ik het niet staan, bij Belsimpel wel..

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:29

Kiswum

Gadget reviewer

buddow schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:52:
Weet iemand of er een USB-C naar 3.5mm-adapter wordt bijgeleverd?
Op Oneplus site zie ik het niet staan, bij Belsimpel wel..
Volgens de Tweakers review wordt die niet meegeleverd.

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• JulianSL
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:24
Waar kan je het beste de OP7 pro bestellen? Gewoon in Nederland bij belsimpel of bij OP zelf? Of zit er totaal geen verschil?

• Rutger
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Ik zou graag bestellen in combinatie met een hoesje en dergelijke, maar alle accessoires staan nog op binnenkort beschikbaar...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cypher21
Pff.... wtf
Kan de telefoon bestellen maar geen hoesje.....

dan laat voorlopig maar even zitten

cypher21 wijzigde deze reactie 15-05-2019 11:01 (24%)

• Step-han
JulianSL schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:00:
Waar kan je het beste de OP7 pro bestellen? Gewoon in Nederland bij belsimpel of bij OP zelf? Of zit er totaal geen verschil?
Is volgens mij geen verschil. Heb destijds de OP5 bij OnePlus zelf besteld en de OP6 bij Belsimpel. Heb de OP7 Pro nu ook weer bij Belsimpel besteld.

Volgens mij levert Belsimpel het toestel 21 mei uit?

• bllb
  • Registratie: januari 2011
  • Niet online
Bizar dat de hoesjes nog niet te bestellen zijn inderdaad :-( Dan stel ik toch ook nog maar mijn bestelling uit; als je zo'n hoesje achteraf besteld komen er verzendkosten bij.

bllb wijzigde deze reactie 15-05-2019 11:05 (23%)

• JanAd
Dat ging vlot deze keer. Wel besteld zonder hoesje, die zullen binnenkort wel leverbaar zijn zeker.

Edit: die silicone case zit er standaard bij - dat is voldoende om te starten.

Levering verwacht op 22/5.
De vorige keren (release OP5 & 6) werd het toestel wel elke keer sneller geleverd dan eerst aangegeven was.

JanAd wijzigde deze reactie 15-05-2019 11:10 (59%)

• Catscratch
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:02
JanAd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:04:
Dat ging vlot deze keer. Wel besteld zonder hoesje, die zullen binnenkort wel leverbaar zijn zeker.
Idem ... besteld :)
Verzending op 20/05 normaal gezien.

Mirrorshades

• vimofoto
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21-05 07:41
Voila, ik wou een nieuwe smartphone en heb dan toch de knoop doorgehakt.
Hopelijk geen teleurstelling :)

inclusief:

Our Community Drop has just gone live allowing a limited number of people to order their OnePlus 7 Pro before anyone else! You'll also get priority shipping and 6 months Crash/Drop and Breakage insurance at half the price!

Gefeliciteerd!Uw betaling is goed verlopen.
Uw bestelling wordt opgestuurd vóór May 20, 2019

vimofoto wijzigde deze reactie 15-05-2019 11:11 (37%)

Vimo Fotografie - www.vimo.be

• djrmml
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21-05 13:10

djrmml wijzigde deze reactie 15-05-2019 11:16 (74%)

• n13k2
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21-05 13:09
Heb er net 1 besteld, wel raar dat je de telefoons al kan kopen maar de hoesjes nog niet.

Dan maar hopen dat ik em niet laat vallen

• Scirocco
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:06
Mijn OP2 mag volgende week eindelijk met pensioen, de 7 Pro komt eraan!

| Nissan 200SX S13 | MacBook Pro 15" 2.2Ghz, OCZ Vertex 3 | OnePlus 2 | 7D | 10-400 1.4L IS USM

Acties:
  • +1Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:04
Hier ook Verzending op 20/05 . oneplus 7 pro nebula blue 12 gb ram + 256 gb storage voor
787,55 met studentenkorting

• 038Robijno
  • Laatst online: 20:09
En uitverkocht.. De 12gb versie helaas

• indofk
  • Registratie: maart 2007
n13k2 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:12:
Heb er net 1 besteld, wel raar dat je de telefoons al kan kopen maar de hoesjes nog niet.

er wordt standaard een hoesje bijgeleverd

• pr0mo
  • Laatst online: 22:59
Ik dacht dat dit al de algemene verkoopstart was.
Maar die van mij komt ook volgende week :)

• vimofoto
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21-05 07:41
Voila, ik wou een nieuwe smartphone en heb dan toch de knoop doorgehakt.
Hopelijk geen teleurstelling :)

inclusief:

Our Community Drop has just gone live allowing a limited number of people to order their OnePlus 7 Pro before anyone else! You'll also get priority shipping and 6 months Crash/Drop and Breakage insurance at half the price!

Gefeliciteerd!Uw betaling is goed verlopen.
Uw bestelling wordt opgestuurd vóór May 20, 2019

Vimo Fotografie - www.vimo.be

• JanAd
Ik ben precies de enige die de grijze 8/256GB heeft genomen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Step-han
n13k2 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:12:

Hoesjes etc zijn al wel te bestellen bij Belsimpel.

https://www.belsimpel.nl/oneplus-7-pro/hoesjes

Step-han wijzigde deze reactie 15-05-2019 11:27 (7%)

• cypher21
JanAd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:04:

Edit: die silicone case zit er standaard bij - dat is voldoende om te starten.

Levering verwacht op 22/5.
De vorige keren (release OP5 & 6) werd het toestel wel elke keer sneller geleverd dan eerst aangegeven was.
Ik heb bij nader inzien toch ook maar besteld.
Wel jammer want hoesje icm telefoon zou via referral programma een tientje korting zijn....
die siliconen hoes is best lelijk vind ik. maar goed, vooralsnog moet die maar voldoen :)

• mark de man
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21-05 12:48

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Scirocco schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:17:
Mijn OP2 mag volgende week eindelijk met pensioen, de 7 Pro komt eraan!
Mijn OPO nog niet >:) Al hoop ik wel dat de toestelprijs in combinatie met een abonnement in de toekomst snel zal dalen, maar vrees dat dat niet snel zal gebeuren, aangezien de prijs voor het losse toestel bij OP vrij cosntant blijft.

Join het DPC Whatpulse team

• nickkroep
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 14:12
Ik heb hem zojuist online besteld. Ik heb gekozen voor priority shipping (5 eurootjes) waardoor aflevering gepland staat op 21 mei.
Side note: Wat mij persoonlijk opviel is dat de earphones die je kunt bij bestellen een usb aansluiting hebben.

nickkroep wijzigde deze reactie 15-05-2019 11:33 (19%)
Reden: Foto toegevoegd

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:28

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

ben benieuwd, heb zelf de nebula blue 8/256 besteld en verzending en levering staan voor mij op 20mei en 22mei
(was eik niet van plan om up te graden maar familie en foons gaan niet altijd samen :+ )

Dance Dance Revolution

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cas8
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21-05 09:04
Is het al bekend wanneer hij in de T-Mobile shop komt te liggen (in de rest van Nederland, dus niet Rotterdam)? Zou hem graag eerst even vast willen houden voor hem te kopen.

• Kevinb89
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 21-05 12:47
Net de blauwe 8/256 besteld. Jammer van de covers maar wou de mooie kleur sowieso niet verstoppen in een zwarte cover. Heb dan maar een extra charger voor op het werk en 3,5mm kabeltje besteld om de refferal korting te kunnen gebruiken.

Hoop dat de upgrade van mn HTC 10 de moeite loont. Moest sowieso vervangen worden want accu haalt nog geen halve dag meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wouter5
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:10
indofk schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:17:
Hier ook Verzending op 20/05 . oneplus 7 pro nebula blue 12 gb ram + 256 gb storage voor
787,55 met studentenkorting
Bedankt had geen idee dat er studentenkorting was :)

Ben alleen nog aan het twijfelen. Vooral de matige helderheid en batterijduur. Aan dat tweede valt misschien nog iets te doen maja...

• melk0r
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:02
nickkroep schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:32:
Ik heb hem zojuist online besteld. Ik heb gekozen voor priority shipping (5 eurootjes) waardoor aflevering gepland staat op 21 mei.
Side note: Wat mij persoonlijk opviel is dat de earphones die je kunt bij bestellen een usb aansluiting hebben.

[Afbeelding]
Die USB-C aansluiting is voor de WARP Charge 30 oplader zodat je na 10 minuten oplaadtijd weer 10 uur lang muziek kunt luisteren.

Oneplus 7 (Pro) + Accessoire met €10 korting? Verzilver deze kortingscode alvast: https://www.oneplus.com/nl/invite#NKZN734SB8KPD

Dat is bij de Bullets zo, dit zijn 'gewone' USB C-oordopjes :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• brammetje1994
wouter5 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:23:
[...]

Bedankt had geen idee dat er studentenkorting was :)

Ben alleen nog aan het twijfelen. Vooral de matige helderheid en batterijduur. Aan dat tweede valt misschien nog iets te doen maja...
Batterijduur lees ik veel gemixte dingen over. Maar het scherm is toch niet bepaald matig qua helderheid? Het zit in lijn met de P30 Pro en andere flagships, beter dan de OP6(T) en dat was voor mij al prima. De enige die het echt beduidend beter doet is de S10+?

• wouter5
  • Laatst online: 23:10
Ja maar het punt is dat mijn Galaxy S7 wel ongeveer dezelfde helderheid haalt en ik hoopte stiekem op verdere vooruitgang.

• dust419
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:13
038Robijno schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:18:
En uitverkocht.. De 12gb versie helaas
Dat wordt zaterdag dan al vroeg in de rij gaan staan bij de T-Mobile winkel op de Lijnbaan in Rotterdam ;w

Another one bites the DUST

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 20:36
Voor de mensen die hem graag in fysieke winkel kopen, Fnac gaat hem hier ook verkopen. Aan dezelfde prijs zie ik

https://www.nl.fnac.be/On...us/nsh510371?origin=RS_FB

Edit: hoort waarschijnlijk in andere topic?

superiscch wijzigde deze reactie 15-05-2019 14:34 (12%)

• jahallow
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-05 08:34
is er een reden dat de meeste hem bestellen bij de oneplus site? Bij belsimpel bijv hebben ze hem nog gewoon voor zover ik kan zien - binnen 2-4 dagen bezorgt.

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 00:21
jahallow schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:05:
is er een reden dat de meeste hem bestellen bij de oneplus site? Bij belsimpel bijv hebben ze hem nog gewoon voor zover ik kan zien - binnen 2-4 dagen bezorgt.
Op dit moment staat er nog ''Available in 6 days'' op de Oneplus.com site... (zie ook iets van een community drop op 10AM BST?)

Binnen 2-4 werkdagen: Belsimpel krijgt de telefoons maandag de 20e binnen, dus worden ze het vroegst op de 21e bezorgd.

i7-6700 // Gigabyte RX580 8GB // MSI B150M PRO-VDH // 4x4GB DDR4 @ 2133Mhz // Fractal Design Define S // Crucial MX500 (500GB) (OS) + Kingston A400 (120GB) (Games opslag) + WD Blue 5400RPM (1TB) (Backups) // Cooler Master G450M (450 Watt) (Semi-Modulair)

• Step-han
Zover ik weet worden de toestellen de 20ste bij Belsimpel verstuurd dus heb je hem de 21ste binnen.

Vorig jaar met de 6 was er naar een dag geloof ik dat je bij Belsimpel moest wachten op de tweede batch. Toen was er met bestellen de levertijd ook aangepast. Als je nu besteld krijg je hem denk ik nog de 21ste.

• jahallow
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-05 08:34
ah ok, dus het heeft buitenom evt. snellere levering van Oneplus site geen financiele voordelen :)

• cypher21
jahallow schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:21:
ah ok, dus het heeft buitenom evt. snellere levering van Oneplus site geen financiele voordelen :)
wel als je een referral code gebruikt en een tientje korting op accessoires wilt
Of studentenkorting kunt krijgen

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Tot nu vind ik de prijzen i.c.m. abbonementsverlenging niet interessant. Ik hoop dat T-Mobile maandag wat beters te bieden heeft.

• Intergalactic
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 14:48

Intergalactic

Tweakers/HWI Testcoördinator

Fly Dangerous

dreester schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:32:
Tot nu vind ik de prijzen i.c.m. abbonementsverlenging niet interessant. Ik hoop dat T-Mobile maandag wat beters te bieden heeft.
ook via mobiel/belsimpel niet?

07 CMDR

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Intergalactic schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:35:
[...]

ook via mobiel/belsimpel niet?
Dat is waar ik heb gekeken. 700 tot 720 i.c.m. met 1-jarige verlenging T-Mobile. T-Mobile zelf start maandag met de verkoop.

dreester wijzigde deze reactie 15-05-2019 16:38 (8%)

• Intergalactic
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 14:48

Intergalactic

Tweakers/HWI Testcoördinator

Fly Dangerous

dreester schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:38:
[...]

Dat is waar ik heb gekeken. 700 tot 720 i.c.m. met 1-jarige verlenging T-Mobile.
ah okey, helaas.

persoonlijk ga ik altijd voor 2 jaar, maar dat voelt nu wel heel erg lang nu ik de 7 pro zie :(

07 CMDR

• RandyAmsterdam
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:55
Señor Sjon schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:20:
Uiteindelijk na lang twijfelen voor de P30 Pro gekozen. Scheelt met huidige acties zo een paar honderd euro t.o.v. de OP7 Pro en dat is me net te veel geld voor iets wat ik elke 2 jaar vervang.

Komt het er stiekem weer niet van om een OP te kopen. :o
Vertel hoe krijg je de P30 pro een paar 100 euro goedkoper dan de OP7 Pro... Dit lees ik ook vaker maar overal waar ik kijk klopt dit niet. Vergelijk je dezelfde abonnementen? En als ik dan bij zulke posts vraagt naar het soort abonnement, dan blijft het stil. Neem een TMobile onbeperkt bellen en GB abonnement, het soort abonnement wat ik zoek, dan is de P30 Pro gewoon een stuk duurder.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:54

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

RandyAmsterdam schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 17:03:
[...]

Vertel hoe krijg je de P30 pro een paar 100 euro goedkoper dan de OP7 Pro... Dit lees ik ook vaker maar overal waar ik kijk klopt dit niet. Vergelijk je dezelfde abonnementen? En als ik dan bij zulke posts vraagt naar het soort abonnement, dan blijft het stil. Neem een TMobile onbeperkt bellen en GB abonnement, het soort abonnement wat ik zoek, dan is de P30 Pro gewoon een stuk duurder.
https://www.mobiel.nl/sma...%7Cpv-4309#met-abonnement kwam op ~1.065 over 2 jaar uit. De P30 Pro ~1.014 + Mediapad T5 van straatwaarde ~150 euro.Dat is toch ~200 euro verschil. En dan nog Ziggo Sport twv 15 euro/maand.

Noot 1: Vodafone kan ik al verlengen, andere providers pas over een paar weken. Hollands Nieuwe was voor mij voordeligste alternatief.
Noot 2: ik heb Ziggo + Friends&Famliy.
Noot 3: Tablet actie alleen bij Vodafone zelf, zo ook Sonos One alleen bij Tele2/T-Mobile of GT Active Smartwatch alleen bij KPN.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• RandyAmsterdam
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:55
Señor Sjon schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 17:11:
[...]

https://www.mobiel.nl/sma...%7Cpv-4309#met-abonnement kwam op ~1.065 over 2 jaar uit. De P30 Pro ~1.014 + Mediapad T5 van straatwaarde ~150 euro.Dat is toch ~200 euro verschil. En dan nog Ziggo Sport twv 15 euro/maand.

Noot 1: Vodafone kan ik al verlengen, andere providers pas over een paar weken. Hollands Nieuwe was voor mij voordeligste alternatief.
Noot 2: ik heb Ziggo + Friends&Famliy.
Noot 3: Tablet actie alleen bij Vodafone zelf, zo ook Sonos One alleen bij Tele2/T-Mobile of GT Active Smartwatch alleen bij KPN.
Absoluut een goede keuze, maar neem je de waarde van de mediapad nou mee in de berekening? Een op een hetzelfde abonnement zonder extras zoals speakers, watches of mediapads is de OP7 pro goedkoper. Snap jouw overweging hoor en goede keuze maar 1 op 1 is de P30 pro duurder ook icm hetzelfde abonnement excl. cadeautjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• reinierkramer
  • Laatst online: 21:39
Die van mij is ook besteld bij belsimpel heb eigenlijk helemaal geen nieuw toestel nodig, maar kan niet echt wennen aan miui 😅

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 23:00
reinierkramer schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:44:
Die van mij is ook besteld bij belsimpel heb eigenlijk helemaal geen nieuw toestel nodig, maar kan niet echt wennen aan miui 😅
Welke Xiaomi heb je nu dan?

• reinierkramer
De mi9 ook niet bepaald een min toestel, maar heb de one plus 1-2-3-5-6 gehad en op een of andere manier vind ik de mi9 een paar minpuntjes hebben waar ik niet echt aan kan wennen.

• Step-han
Bevestiging van Belsimpel:

"Je hebt helemaal gelijk. We verwachten op 20 mei een levering van onze leverancier, die we die dag ook meteen versturen naar de klanten. De verwachte leverdatum is dus inderdaad 21 mei."

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:54

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

RandyAmsterdam schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 17:24:
[...]

Absoluut een goede keuze, maar neem je de waarde van de mediapad nou mee in de berekening? Een op een hetzelfde abonnement zonder extras zoals speakers, watches of mediapads is de OP7 pro goedkoper. Snap jouw overweging hoor en goede keuze maar 1 op 1 is de P30 pro duurder ook icm hetzelfde abonnement excl. cadeautjes.
De OP7p is niet te krijgen bij F&F. ;) En ja, ik neem waarde van freebies mee. Het vertegenwoordigt een waarde. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• zubidingasir
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-05 11:58
Twijfel tussen de 12gb en 8gb variant, 12gb lijkt me overkill, wat denken jullie?

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

zubidingasir schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 05:17:
Twijfel tussen de 12gb en 8gb variant, 12gb lijkt me overkill, wat denken jullie?
Ik ook dat het enorme overkill is, maar ben voor het prijs verschil toch lekker voor de 12gb gegaan.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• brammetje1994
8 gigabyte. Alles boven 4 is acceptabel voor mij. Alles boven 8 is belachelijk. 6 is nu de sweets pot vind ik, maar wil voor de paar euro liever 2x zo veel opslag.

• Step-han
8GB is ruimschoots genoeg. Ligt er ook aan hoe lang je van plan bent het toestel te houden. Over het algemeen neem ik ieder jaar een nieuw toestel, aankomend jaar is 8GB ruimschoots genoeg.

• reinierkramer
Step-han schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:00:
[...]

8GB is ruimschoots genoeg. Ligt er ook aan hoe lang je van plan bent het toestel te houden. Over het algemeen neem ik ieder jaar een nieuw toestel, aankomend jaar is 8GB ruimschoots genoeg.
12 gb is gewoon dikke overkill ook over 2 jaar

• zubidingasir
Dat dacht ik dus ook. En het verschil tussen de 8gn en 12gb is toch weer 70euro. Alleen voor de ram, dan doe ik het niet.
Heb toch de 8gb 256gb blue besteld bij belsimpel. Ben benieuwd wanneer die geleverd wordt, heb gekozen voor ophalen in de winkel, dat is meestal sneller dan thuis leveren.
zubidingasir schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:17:
Ben benieuwd wanneer die geleverd wordt
21e in huis of 21e ophalen in de winkel :)

• Ghostface
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18-05 20:10
T-Mobile heeft een de launch in de Shop Lijnbaan (18-05-2019 @10:00)

Wil je wat vragen DM me, niet over reserveringen of aantallen.

Wil je hem ? be there 😎

256/8 = 44 pm inc 5gb /120min
128/6 = 42 pm inc 5gb / 120 min
256/12 = 47 pm inc 5gb / 120 min

Max 1 toestel per persoon

Ghostface wijzigde deze reactie 16-05-2019 20:50 (69%)
Reden: T-Mobile info

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16:48
Er worden 800 toestellen geleverd in Rotterdam voor zaterdag

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 23:00
Ghostface schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:25:
T-Mobile heeft een de launch in de Shop Lijnbaan (18-05-2019 @10:00)

Wil je wat vragen DM me, niet over reserveringen of aantallen.

Wil je hem ? be there 😎

256/8 = 44 pm inc 5gb /120min
128/6 = 42 pm inc 5gb / 120 min
256/12 = 47 pm inc 5gb / 120 min

Max 1 toestel per persoon
Ook los te koop?

• Ghostface
Ja hij is los te koop, ook 1 max pp

• Ghostface
Boinkie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:51:
Hoe kom je aan die info ?

• dust419
Wellicht werkt Ghostface bij tmobile?

• Ghostface
dust419 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:08:
[...]

Wellicht werkt Ghostface bij tmobile?
Dit was mijn eigen vraag 😎

• Ghostface
Zaterdag geen aansluitkosten op Lijnbaan bij aanschaf One Plus 7 Pro en T-Mobile Contract
Kun je ook een lijst uploaden van welke abbo's er te kiezen zijn, of kan het alleen met 5GB-bundels?
Kun je daarbij ook noemen wat de abbo-bundel kost en wat de toestelbundel moet kosten, ik wil alles in 1x aftikken.

Genoemde prijzen zijn weinig interessant, met wat er nu al online te vinden is, helaas ;(

CLB wijzigde deze reactie 16-05-2019 21:18 (55%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boinkie
Man in een regenjas! ;)

• theory
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-05 01:52
Boinkie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:51:
Lijkt me veel ten opzichte van vorig jaar waar er maar 220 te koop waren van de OP6. 110 van 6gig en 110 van 8gig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-05 21:02
Ik weet niet of het al gepost is, maar het ziet er naar uit dat de OP7 te koop zal zijn vanaf 4 juni! :)
https://forums.oneplus.co...werking-met-fnac.1033301/
Zie tabel halverwege de pagina. :)

• Ghostface
CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:13:
Kun je ook een lijst uploaden van welke abbo's er te kiezen zijn, of kan het alleen met 5GB-bundels?
Kun je daarbij ook noemen wat de abbo-bundel kost en wat de toestelbundel moet kosten, ik wil alles in 1x aftikken.

Genoemde prijzen zijn weinig interessant, met wat er nu al online te vinden is, helaas ;(
Niet zo nu helaas .... dit is wat ik nu zelf weet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zubidingasir
Ghostface schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:56:
[...]

Ja hij is los te koop, ook 1 max pp
Is dit zeker?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boinkie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dust419
theory schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:01:
[...]

Lijkt me veel ten opzichte van vorig jaar waar er maar 220 te koop waren van de OP6. 110 van 6gig en 110 van 8gig.
Ik gok dat de meeste vroeg in de middag op zullen zijn. Waarom wachten tot dinsdag terwijl je hem zaterdag al kunt heben. Daarnaast is voor veel mensen Rdam prima met OV te bereiken en wordt het redelijk mooi weer om in de rij te staan :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Johannes842
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 01:23
Knoop doorgehakt en toch voor de mooie Oneplus 7 Pro 8gb/256gb Nebula Blue gegaan. Dinsdag komt die binnen, kan niet wachten 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dust419
Jamesl schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:38:
Komt de 'normale' 7 ook in de T-Mobile winkels te liggen trouwens? En is het al bekend wanneer die precies in de verkoop gaat?
Ja in de winkel en nee nog niet bekend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 00:27
Iemand enig idee vanaf wanneer de 7 Pro live te testen is in de winkel van T-Mobile?
Pagina: 1 2 3 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True