Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
038Robijno schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
Zelfs Apple is nog goedkoper met hun snelladers..
Ja, maar die stoppen hem niet gratis in de doos ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 16:13
Bij de OnePlus 7 Pro zit er dus geen oortjes bij?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:29
JulianSL schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:14:
Bij de OnePlus 7 Pro zit er dus geen oortjes bij?
Nee nooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-07 06:46
Worden de Bullet Wireless 2 ook in de winkel verkocht? En welke winkel dan? Heb niet zo'n behoefte om weer op een bestelling te wachten en voor shipping te betalen.

| Nissan 200SX S13 | MacBook Pro 15" 2.2Ghz, OCZ Vertex 3 | OnePlus 2 | 7D | 10-400 1.4L IS USM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 20-07 13:48
Scirocco schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:57:
Worden de Bullet Wireless 2 ook in de winkel verkocht? En welke winkel dan? Heb niet zo'n behoefte om weer op een bestelling te wachten en voor shipping te betalen.
In België worden ze verkocht bij Fnac.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-07 00:29
Iemand goeie screen protectors? Gewoon plastic ipv glas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dhondtjes
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 09-07 21:02
Bestaan er ook "smart" covers voor deze OnePlus 7 Pro ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 18-07 19:57
Voor de liefhebbers, de Oneplus store is ook terug open...

Edit: GVD nu werken die vouchers niet meer...
The voucher is available when you buy a smartphone with accessories and gear.
Da's smerig van OnePlus :-( Net 700+ euro uitgegeven voor de phone en als je dan nu pas een case kan bestellen betaal je de volle pot + 7€ verzendingskosten :|

Alternatief is naar de Fnac gaan, maar dan is het weer wachten tot 4/6.

JanAd wijzigde deze reactie 21-05-2019 11:43 (74%)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:36

Farscape2

I'm a banana!

Vandaag m'n Oneplus 7 Pro & Bullets Wireless 2 binnen gekregen.

De Bullets Wireless 2 connecten direct met telefoon, fast-pairing werkt goed. Switchen tussen macbook en Oneplus 7 werkt ook goed (switchen van macOS terug naar telefoon duurt wat langer lijkt het). Isolatie met de standaard siliconen dopjes is verbazingwekkend goed, Ik gebruik voor al mijn in-ears Comply foam tips en dit is de eerste keer dat standaard siliconen dopjes zo aangenaam zitten (large in linkeroor, medium in rechteroor).

Er zit aardig wat laag in, gelukkig overstemt het niet en komt enkel ter uiting als de muziek erom vraagt. De mids en hoog zijn goed in balans, mijn oor neigt vaak naar wat meer hoog, wat vermoeiend kan zijn bij langere luistersessies. Overall zit het geluid goed in balans. Alles klinkt gebalanceerd.

Maar, iets wat me erg tegenvalt is dat de Bullets een nogal hoge noise floor hebben (noise floor/bluetooth hiss/static... Hoe je het ook noemen wil, er is een aardige bak ruis aanwezig) . Nu is dit te verwachten bij een Bluetooth headset, maar het is een stuk duidelijker aanwezig dan bij mijn Beyerdynamic Byron BT setje, die zijn een stuk stiller als er weinig geluid is. Het is zelfs aanweziger dan bij m'n no-name BT setje met MMCX connectors (ok, die kan geen aptX of aptX-HD aan dus het geluid is slechter. maar wel minder ruis.

Bij sommige nummers is het tijdens het spelen nog zeer duidelijk aanwezig, en moet het volume omhoog geschroefd worden om de muziek te laten spreken, wat wel erg jammer is. Misschien ben ik er gevoelig voor, ik heb reviewers er niet over gehoord, anderen die de Bullets Wireless 2 hebben en hier een mening over hebben?

+ Goede isolatie met de standaard siliconen dopjes
+ Instant connection met de Oneplus 7 Pro
~ Soundstage is in balans, niet teveel bas, niet teveel mid, niet teveel hoog (is aan ieder zelf om daar een + of - aan te geven)
- (Erg) hoge noise floor
- Had ik de erg hoge noise floor al aangehaald?

Toch maar op zoek naar een goede USB-C > 3.5mm adapter voor mijn Shure IEM's en m'n . Heeft iemand nog een tip welke goed werken (is alles wat passief is ok, of zijn daar ook nog pitfalls in te vinden ?

Asus P8-H77-I | Intel Core i5 3470 | Corsair Vengeance LP 16GB | Gigabyte GV-N970IXOC-4GD | Steam: guywithabeard | UPlay: trs.fs2 | Origin: trs_fs2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snake5
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 31-05 21:19
Farscape2 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:17:
Vandaag m'n Oneplus 7 Pro & Bullets Wireless 2 binnen gekregen.

De Bullets Wireless 2 connecten direct met telefoon, fast-pairing werkt goed. Switchen tussen macbook en Oneplus 7 werkt ook goed (switchen van macOS terug naar telefoon duurt wat langer lijkt het). Isolatie met de standaard siliconen dopjes is verbazingwekkend goed, Ik gebruik voor al mijn in-ears Comply foam tips en dit is de eerste keer dat standaard siliconen dopjes zo aangenaam zitten (large in linkeroor, medium in rechteroor).

Er zit aardig wat laag in, gelukkig overstemt het niet en komt enkel ter uiting als de muziek erom vraagt. De mids en hoog zijn goed in balans, mijn oor neigt vaak naar wat meer hoog, wat vermoeiend kan zijn bij langere luistersessies. Overall zit het geluid goed in balans. Alles klinkt gebalanceerd.

Maar, iets wat me erg tegenvalt is dat de Bullets een nogal hoge noise floor hebben (noise floor/bluetooth hiss/static... Hoe je het ook noemen wil, er is een aardige bak ruis aanwezig) . Nu is dit te verwachten bij een Bluetooth headset, maar het is een stuk duidelijker aanwezig dan bij mijn Beyerdynamic Byron BT setje, die zijn een stuk stiller als er weinig geluid is. Het is zelfs aanweziger dan bij m'n no-name BT setje met MMCX connectors (ok, die kan geen aptX of aptX-HD aan dus het geluid is slechter. maar wel minder ruis.

Bij sommige nummers is het tijdens het spelen nog zeer duidelijk aanwezig, en moet het volume omhoog geschroefd worden om de muziek te laten spreken, wat wel erg jammer is. Misschien ben ik er gevoelig voor, ik heb reviewers er niet over gehoord, anderen die de Bullets Wireless 2 hebben en hier een mening over hebben?

+ Goede isolatie met de standaard siliconen dopjes
+ Instant connection met de Oneplus 7 Pro
~ Soundstage is in balans, niet teveel bas, niet teveel mid, niet teveel hoog (is aan ieder zelf om daar een + of - aan te geven)
- (Erg) hoge noise floor
- Had ik de erg hoge noise floor al aangehaald?

Toch maar op zoek naar een goede USB-C > 3.5mm adapter voor mijn Shure IEM's en m'n . Heeft iemand nog een tip welke goed werken (is alles wat passief is ok, of zijn daar ook nog pitfalls in te vinden ?
Ik moet inderdaad wel toegeven dat op sommige momenten er behoorlijk wat ruis insluipt, maar dat is tijdelijk op andere momenten hoor ik juist totaal geen ruis. Ik persoonlijk kan hem niet terugsturen, maar ik snap zeker dat als die ruis er vaker in zit je niet echt vrolijk wordt van een headset van €100,-. Voor de rest heb ik vrij weinig toe te voegen aan de punten die je aanstipte.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 00:29
Weet iemand of je bij de mediamarkt een clearplex screenprotector folie op het scherm kan laten plakken??

Of is het alleen voor de bekende merken die ze zelf verkopen??

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Vandaag mijn dbrand skins binnen gekregen.
Als eerste de mat witte geplakt:

Pas vorm is zeer goed, randen zitten mooi aangesloten.
Ik weet alleen niet of ik fan ben van deze mat witte skin :X

Battle.net: ricjuh#2827

• ffw8en
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 10-07 15:09
Heeft iemand hier toevallig een goeie magnetische telefoonhouder voor in de auto?
Degene die ik had gebruikt voor mijn OnePlus 3 is niet sterk genoeg voor de OnePlus 7 Pro.

• Stefan.Mol
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16-07 11:40
Heeft iemand enig idee welke webshop al tempered glass protectors op voorraad heeft?

• blavlaa
  • Laatst online: 12:20
Stefan.Mol schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:53:
Heeft iemand enig idee welke webshop al tempered glass protectors op voorraad heeft?
Google it.
Dit waren de eerste 2 hits.

https://www.digitaltrends.com/mobile/best-oneplus-7-pro-screen-protectors/

https://www.androidcentra...s-7-pro-screen-protectors

Acties:
  • +1Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-07 22:30
Heb zojuist de Nylon bumper case binnen gekregen en om mijn op7pro gedaan en moet zeggen dat ie beter aanvoelt dan de case die er bij zat.

doordat ie dunner is houd het fijner vast. Niet zo bulkie zeg maar.
Daarin tegen bied de case die er bij zat meer bescherming doordat ook de opstaande randen hoger zijn, het scherm valt dus meer in de case , wat voor mij tegelijkertijd ook weer een ergernis was omdat ik de swipe gestures gebruik ging het door de opstaande randen moeizaam . Bij de nylon bumper case heb ik dat probleem niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:45

Laguna

Connaisseur

038Robijno schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
Ik vindt de prijzen wel belachelijk hoog, en dan bedoel ik vooral de warp charge adapter + kabel.

Samsung, huawei en Zelfs Apple is nog goedkoper met hun snelladers..
Zeker.. nu met de OP7 Pro lijkt alles wel duurder geworden:

Dash charger + kabel: ~ €35
Warp charger + kabel: ~ €50

Dash car charger + kabel: ~ €30 (qua design onovertroffen)
Warp car charger + kabel: ~ €50
LtMarx schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:32:
[...]

even geduld hebben en ze zijn hier te bestellen voor weinig:
https://www.aliexpress.co...20190520043053&isViewCP=y
Tja, alleen het nadeel daarvan is dat Dash/Warp charge niet gegarandeerd werkt.
ricjuh schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:53:
Vandaag mijn dbrand skins binnen gekregen.
Als eerste de mat witte geplakt:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Pas vorm is zeer goed, randen zitten mooi aangesloten.
Ik weet alleen niet of ik fan ben van deze mat witte skin :X
Nee snap ik wel, deze skin oogt vrij saai. Ze hebben zat leukere skins, maar dbrand is verder top (zowel het bedrijf als de skins).

Ik ben ook fan van Nillkin en die hebben inmiddels ook een mooie case beschikbaar (Frosted Shield variant) voor weinig geld, die perfect aansluit en de nodige extra grip biedt:

Laguna wijzigde deze reactie 22-05-2019 20:07 (20%)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:12
Tof waar heb je die kleur gevonden? Ik zie alleen de zwarte, rode witte en nog wat.

Laat maar gevonden. Vette kleur. En besteld.
Laguna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:57:
[...]

Zeker.. nu met de OP7 Pro lijkt alles wel duurder geworden:

Dash charger + kabel: ~ €35
Warp charger + kabel: ~ €50

Dash car charger + kabel: ~ €30 (qua design onovertroffen)
Warp car charger + kabel: ~ €50

[...]

Tja, alleen het nadeel daarvan is dat Dash/Warp charge niet gegarandeerd werkt.

Ik ben zelf overigens fan van Nillkin en die hebben inmiddels ook een mooie case beschikbaar (Frosted Shield variant) voor weinig geld, die perfect aansluit en de nodige extra grip biedt:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• Farscape2
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:36

Farscape2

I'm a banana!

rhos schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:22:
Laat maar gevonden. Vette kleur. En besteld.
Zou je kunnen delen waar? Ik kan namelijk ook alleen maar de rood, wit en zwart gekleurde Frosted Shields vinden.

Edit: gevonden in Peacock Blue op AliExpress:
https://s.click.aliexpress.com/e/4q6PpVKtN

Farscape2 wijzigde deze reactie 22-05-2019 23:54 (17%)

Asus P8-H77-I | Intel Core i5 3470 | Corsair Vengeance LP 16GB | Gigabyte GV-N970IXOC-4GD | Steam: guywithabeard | UPlay: trs.fs2 | Origin: trs_fs2

• rhos
Farscape2 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 23:12:
[...]

Zou je kunnen delen waar? Ik kan namelijk ook alleen maar de rood, wit en zwart gekleurde Frosted Shields vinden.

Edit: gevonden in Peacock Blue op AliExpress:
https://s.click.aliexpress.com/e/4q6PpVKtN
Je hebt gelijk.

https://www.oneplus-shop....frosted-shield-blauw.html

Gewoon in Nederland.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +5Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-07 00:04
Beste allen, ik wilde de Oneplus Warp charger voor in de auto aanschaffen. Zat op de site van Oneplus te kijken en had hem bijna besteld totdat ik toch nog even ging Googlen. Ik kwam bij Belsimpel.nl uit en daar was de lader in de aanbieding, scheelde maar liefst 25 euro. Dacht deel het maar even want is best een fors bedrag.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanAd
indofk schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:11:
Heb zojuist de Nylon bumper case binnen gekregen en om mijn op7pro gedaan en moet zeggen dat ie beter aanvoelt dan de case die er bij zat.

doordat ie dunner is houd het fijner vast. Niet zo bulkie zeg maar.
Daarin tegen bied de case die er bij zat meer bescherming doordat ook de opstaande randen hoger zijn, het scherm valt dus meer in de case , wat voor mij tegelijkertijd ook weer een ergernis was omdat ik de swipe gestures gebruik ging het door de opstaande randen moeizaam . Bij de nylon bumper case heb ik dat probleem niet.
Goed om weten, de mijne komt normaal gezien vandaag aan. Bij m'n OP6 was de Nylon bumper-case ook de meest gebruikte case.
Had er ondertussen ook eentje besteld van Nillkin, maar die is nog steeds niet verzonden door onepuls-shop... Daar staat nu '28 mei geleverd'.

Heeft iemand deze toevallig al besteld/getest?
Orzly screenprotector

JanAd wijzigde deze reactie 24-05-2019 08:37 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cas8
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-07 21:18
Iemand die een goeie 3.5 mm --> USB C adapter weet uit China/van AliExpress?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:12
JanAd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:34:
[...]
Heeft iemand deze toevallig al besteld/getest?
Orzly screenprotector
Hmmm wat een geld!

Heb dit merk op de 5T en dat was geen feest. Drie setjes (van 2 protectors) getest en allemaal slecht pakkende randen.

Zal bij de 7 Pro nog lastiger zijn denk ik... Vind dit net ff een te hoog bedrag om voor de lol te proberen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanAd
Vandaar ook de vraag. ;)
Ik heb geen ervaring met screen protectors. Tot op heden nog nooit gebruikt.
Ze zijn ook nog niet leverbaar blijkbaar...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gebraad
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 24-05 20:02
Knip, referrals zijn niet toegestaan

The Wizard wijzigde deze reactie 26-05-2019 13:46 (75%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanAd
Gebraad schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:02:
Als je korting nodig hebt, hierbij een referral link voor €10 korting op accessoires
Referrals delen mag jammer genoeg niet meer op Tweakers.

Lees dit maar even en dit

JanAd wijzigde deze reactie 24-05-2019 22:15 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:58
Cas8 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:05:
Iemand die een goeie 3.5 mm --> USB C adapter weet uit China/van AliExpress?
https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.2e4b2e0esZiug8

Ik heb deze besteld is nog niet binnen dus afwachten wat de kwaliteit is maar voor die prijs een gokje waard.

| OnePlus7pro 256GB Mirror Grey| DS918+ 4x2TB Seagate IronWolf 2x Samsung 970 EVO 250GB |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aldjay
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02-07 00:20
Hopelijk wordt woensdag mijn 7 Pro bezorgd, maar omdat OP geen flipcovers heeft in de shop, heb ik DEZE bij Ali besteld. Ik kom van de OP3 en heb altijd, tot volle tevredenheid en zonder beschadegingen, een flipcover gehad, dus dat was echt een must voor mij. Totdat deze binnen is zal ik dus extra voorzichtig moeten doen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cas8
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-07 21:18
ComTech schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:13:
[...]

https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.2e4b2e0esZiug8

Ik heb deze besteld is nog niet binnen dus afwachten wat de kwaliteit is maar voor die prijs een gokje waard.
Ik las dat de OP6T een analoge DAC ingebouwd heeft (dus ik neem aan de 7 ook? Nog niet kunnen verifiëren), dus in principe zou iedere simpele pass-through adapter moeten werken met dezelfde kwaliteit. Heb gisteren deze besteld: https://m.nl.aliexpress.c...u_GIqX82MDmg1558903133383

Heeft alleen niet de rode OP kleur, maarja :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-07 00:00
aldjay schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:31:
Hopelijk wordt woensdag mijn 7 Pro bezorgd, maar omdat OP geen flipcovers heeft in de shop, heb ik DEZE bij Ali besteld. Ik kom van de OP3 en heb altijd, tot volle tevredenheid en zonder beschadegingen, een flipcover gehad, dus dat was echt een must voor mij. Totdat deze binnen is zal ik dus extra voorzichtig moeten doen :P
Hij komt met voorgeinstalleerde screenprotector en een case. Moet toch wel goedkomen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanAd
Robsel_NL schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:07:
[...]

Hij komt met voorgeinstalleerde screenprotector en een case. Moet toch wel goedkomen?
Idd, die vallen best mee.
Ik zit nog altijd te wachten op de case besteld via OnePlus zelf. UPS vond het niet nodig deze in m'n brievenbus te steken en heeft ze vrijdag meegenomen naar een Postpunt dat gesloten is op maandag |:(

Edit: eindelijk aangekomen, de Nylon bumpercase van OP zelf en zoals @indofk zei, dat is echt een aanrader!

alarma2nd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:10:
Iemand ervaring met de Nylon case? Ik gebruik nu de standaard case maar die is best wel aan de dikke kant.
Best even lezen wat er al gepost is :P De Nylon is een pak beter dan de transparante imo.

JanAd wijzigde deze reactie 29-05-2019 17:47 (39%)

• alarma2nd
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11:32
Iemand ervaring met de Nylon case? Ik gebruik nu de standaard case maar die is best wel aan de dikke kant.

alarma2nd wijzigde deze reactie 29-05-2019 17:14 (44%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
alarma2nd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:10:
Ik gebruik de nylon case. Erg fijn! Enige is dat ie de curved edges niet bedekt. Dat kan zowel een voordeel (betere touch screen ervaring aan de zijkanten) als nadeel zijn (geen bescherming bij vallen).
Voelt in ieder geval een heel stuk prettiger dan de standaard case uit de doos.

• alarma2nd
Thanks voor de input! Morgen misschien eens bij een Belsimpel winkel binnen lopen om hem in het echt te bekijken.

• Gillonde
  • Laatst online: 12:54
De nylon case is wel vrij slippery in vergelijking met de Spigen rugged case die ik voor m'n vorige telefoon had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-07 21:55

MazeWing

passionate & cynical

Weet iemand of de Nylon case bij T-Mobile shops verkrijgbaar is? Ik wil 'm graag maar bij Belsimpel is de levertijd nu 2 weken en bij de officiële OnePlus site zijn de verzendkosten veel te hoog.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ninodebest
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:39
Ik heb deze gekocht: https://www.ebay.co.uk/it...tary-Shield-/401774738060

Zodra ik thuis ben maar even eraan doen. Ook had ik deze screenprotector op de 3T geplaatst. Na 2 jaar zat ie nog steeds muurvast.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars trigger
  • Laatst online: 23-06 21:02
Wie heeft ervaring met clearplex..?

Kennelijk kan je na het monteren met een hamer op je scherm slaan, zie vlog van Knol..

• rhos
[

Ik ben ook fan van Nillkin en die hebben inmiddels ook een mooie case beschikbaar (Frosted Shield variant) voor weinig geld, die perfect aansluit en de nodige extra grip biedt:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Thanks hij is binnen en is geweldig. Ff wennen dat wel. Is een stuk dunner dan dat plastic ding die erbij zat.
Heb er een plaatje achter gedaan zodat ie in de auto aan de magneet kan.

• alarma2nd
MazeWing schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:25:
Weet iemand of de Nylon case bij T-Mobile shops verkrijgbaar is? Ik wil 'm graag maar bij Belsimpel is de levertijd nu 2 weken en bij de officiële OnePlus site zijn de verzendkosten veel te hoog.
Ik kwam hem daar niet tegen. In de fysieke Belsimpel winkels ligt hij nog wel.

Zelf uiteindelijk voor de carbon uitvoering gegaan. Een erg fijn hoesje!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:11
Alhoewel ik uiteindelijk een flipcover wil voorlopig maar even voor de nylon cover gegaan. Erg fijn ding! Eigenlijk vind ik de carbon look mooier (ik heb er ooit een gehad voor mijn OP3) maar nylon komt toch wat strakker over vind ik. Hij geeft in ieder geval lekker veel grip.

Is er iemand al een flipcover voor de OP7 tegengekomen? Alle bekende kanalen (de officiele site, Ebay, Belsimpel, Aliexpress) gaven mij tot nu toe geen resultaat.

edit: Belsimpel blijkt er inmiddels toch wel eentje op de website te hebben staan. Zie https://www.belsimpel.nl/...book-case-zwart-oneplus-7

beantherio wijzigde deze reactie 04-06-2019 21:16 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SanderH_
  • Laatst online: 19-07 20:41
Ik heb mijn OP7 Pro nu al een tijdje in combinatie met de Sandstone case en de standaard "screen protector".

De case geeft de telefoon een nogal lomp gevoel, en het is al niet bepaald een lichtgewicht. Als ik de telefoon uit het hoesje haal is hij veel aangenamer om vast te hebben, vooral vanwege de curved edges en de zeer gladde achterkant die lekker in de hand ligt. Op de screen protector (als je het zo mag noemen) zitten er ook reeds enkele krasjes.

Ik overweeg om hem gewoon "naakt" te gaan gebruiken, zeker aangezien zo een hardcase er echt een lomp ding van maakt. Misschien toch niet slecht om een screen protector te gebruiken? Of is het glas aan de voorkant ondertussen reeds sterk genoeg? Ik spring meestal zeer voorzichtig om met mijn toestel, dus misschien moet ik er het maar ééns op wagen?

Nog mensen die hem volledig "naakt :+ " gebruiken?

SanderH_ wijzigde deze reactie 04-06-2019 23:56 (4%)

• JanAd
Ik heb sinds de Clamshell tijd geen enkele gsm nog 'naakt' gebruikt.
Een bumper-case vind ik voor zo'n duur toestel toch een minimum aan bescherming.
Persoonlijk vind ik de Nylon case van OP perfect, de Sandstone is nog dunner dus wel straf dat je dat al 'lomp' vind :P
Ik had nog een wallet case bij de Oneplus-shop in bestelling staan (al sinds 20/5) maar die heb ik net geannuleerd.

Een screenprotector heb ik nog nooit gebruikt, bij de vorige toestellen heb ik de folie onmiddellijk verwijderd.
De OP3 en 5 zijn krasloos gebleven tot ik ze verkocht, de OP6 had wel een lichte kras op het scherm (geen idee hoe dat gebeurt is) De doorverkoopwaarde was daardoor wel wat minder. :|

Door de curve van de OP7Pro zou ik toch willen opteren voor een protector, maar ik wacht de reacties hier een beetje af.
Iemand al een deftige screenprotector gevonden en effectief gebruikt? De folie is een stofmagneet dus die wil ik er wel af.

JanAd wijzigde deze reactie 05-06-2019 10:03 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MH4C
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09-06 09:23
Voor iedereen die eventueel een tempered glass screen protector aan wil schaffen, vermijd die van Rosso. De bezels die op de website staan zijn in het echt op de screenprotector een stuk groter. Feitelijk blokkeren ze het hele curved gedeelte aan de zijkant, en ook een stukje van het scherm aan de onderkant. Ik ga niet nu ik een telefoon heb gekocht oa. vanwege het 'bezelloze' ontwerp de bezels weer terugbrengen met een screenprotector. De screenprotector was wel makkelijk te bevestigen, maar dat is dan ook het enige positieve

Helaas een miskoop deze dus...

• beantherio
Op mijn eerste dag van gebruik heb ik hem uiteindelijk (ondanks dat ik de nylon bumpercase heb) toch ook "naakt" in combinatie met leren slipcase gebruikt (eentje die ik nog had liggen van mijn 6P). Ik ben het wel met SanderH_ eens dat het met een bumpercase wel een erg lomp geheel wordt. Het doet wel af aan het uiterlijk van het toestel jammer genoeg. Vandaar de slipcase.

• JanAd
Qua sleeves/slipcases vind ik deze van Jaccet wel heel mooi. Heb ik gehad voor m'n Samsung s6 lang geleden en m'n OP3, maar uiteindelijk niet zoveel gebruikt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neeknikker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-06 21:28
Via xda heb ik deze K&L LK beschermfolie gevonden. Het schijnt dat je deze bijna niet ziet zitten en goed te gebruiken samen met een hoesje. Ik heb ze zojuist besteld en ben heel benieuwd of het iets is.

hier de manier om ze erop te zetten

Neeknikker wijzigde deze reactie 06-06-2019 11:30 (13%)

• Neeknikker
beantherio schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:14:

Is er iemand al een flipcover voor de OP7 tegengekomen?

edit: Belsimpel blijkt er inmiddels toch wel eentje op de website te hebben staan. Zie https://www.belsimpel.nl/...book-case-zwart-oneplus-7
Deze misschien?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 14:25
[dit gaat over de OP7, niet de OP7 pro]

Ik had in eerste instantie de nylon bumper case bij mijn OP7 besteld. De case maakt de telefoon wel erg lomp waardoor hij minder lekker in de hand lag. De uitsparingen aan de onderkant voor luidspreker en lader hebben ook wat scherpe randen, zodat dit niet prettig voelde voor mijn pink die ik altijd aan de onderkant houd.

Toch maar de onvolprezen sandstone cover alsnog aangeschaft. De protectie is minder, maar de telefoon ligt veel lekkerder in de hand. De grip van sandstone is daarnaast toch ook nog een stuk beter.

• Mars trigger
Neeknikker schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:27:
Via xda heb ik deze K&L LK beschermfolie gevonden. Het schijnt dat je deze bijna niet ziet zitten en goed te gebruiken samen met een hoesje. Ik heb ze zojuist besteld en ben heel benieuwd of het iets is.

hier de manier om ze erop te zetten
Ben altijd benieuwd hoe Kras vast ze zijn... De folie.
De originele folie die er op zit, geeft nu na 2 weken ook kleine krasjes te zien.

Is deze die je kan kopen harder, Kras vaster?

Is is clearplex beter met.b.t. Kras vrij houden?

• Neeknikker
Ja ik ben zelf niet zo fan van die glazen screen protectors op een gebogen scherm. Die zouden wel beter bestand moeten zijn tegen krassen. Ik heb op m'n s8 iig nooit iets fatsoenlijks gevonden. Meestal erg spiegelend en niet goed vast te zetten...

Ga nou die proberen met het idee dat ik er zo weer een nieuwe op plak. Hoop niet iedere week 8)7

Neeknikker wijzigde deze reactie 06-06-2019 23:30 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Is we al iemand die een matte screenprotector erop heeft zitten?

Scheelt dit bij de spiegeling van de curved edges?

En zo ja, welke heb je erop zitten?

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 7 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12:48
Laguna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:57:
[...]
[...]
Heb hem besteld op basis van je bericht en hem vandaag binnen gekregen. Erg moeie cover en ook een stuk dunner dan de standaard case. Het is dan denk ik ook geen bumper case want veel bumper is er niet. Het is vrij hard plastic en ik hoop dat het genoeg is om een stootje op te vangen. Verder wel een erg mooie case en past goed bij de Nebula Blue kleur van de telefoon. Vorm en afwerking zijn perfect en ziet er erg mooi uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:45

Laguna

Connaisseur

@m33p de valbescherming is inderdaad minimaal, maar de belangrijkste eigenschap (naast de perfecte fit) is de benodigde grip die de case biedt, dus als het goed is laat je 'm daardoor minder snel vallen. Echter als je echt onhandig bent dan kan je natuurlijk beter voor een bumper case kiezen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wouter5
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19-07 04:54
Heb zon tempered glass screen protecor gekocht voor mijn OPO 7 pro. Helemaal niet tevreden van. De screenprotector kraakt regelmatig als ik typ. Daarbovenop is de gevoeligheid van het aanraakscherm sterk verminderd. Wat zijn jullie ervaringen met screenprotectors. Iemand de perfecte fit gevonden? Of ervaringen met Clearplex?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neeknikker
Ik zal m'n ervaring delen als ik bovengenoemde screenprotector binnen heb

• beantherio
Wat ik me afvraag: zou de flipcover van de 6T passen op de 7? In de recensies wordt vaak gezegd dat de OP7 feitelijk een 6T is met wat betere specs.

edit: nevermind. De 7 is blijkbaar 0,2 mm langer dan de 6T. Ik vermoed dat het niet lekker gaat passen.

beantherio wijzigde deze reactie 08-06-2019 12:54 (41%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Zelf nu ook die frosted shield van Nillkin (blauw/paarse) en ben er erg tevreden mee. Het zit er zeer goed omheen en maakt de trelfoon nauwelijks dikker. Ook voelt de achterkant erg fijn aan en zorgt voor substantieel meer grip.

Ik hoop dat ze er ooit nog een sandstone variant van gaan maken, aangezien deze case qua pasvorm perfect is en in mijn optiek mooier is dan de sandstone case van OnePlus zelf. Zeker omdat die case niet helemaal om het toestel zit.

Qua vallen maak ik me niet druk. Ik heb eigenlijk nog nooit een toestel laten vallen. Het gaat mij meer om krassen aan de achterkant...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ninodebest
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:39
SanderH_ schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:44:
Ik heb mijn OP7 Pro nu al een tijdje in combinatie met de Sandstone case en de standaard "screen protector".

De case geeft de telefoon een nogal lomp gevoel, en het is al niet bepaald een lichtgewicht. Als ik de telefoon uit het hoesje haal is hij veel aangenamer om vast te hebben, vooral vanwege de curved edges en de zeer gladde achterkant die lekker in de hand ligt. Op de screen protector (als je het zo mag noemen) zitten er ook reeds enkele krasjes.

Ik overweeg om hem gewoon "naakt" te gaan gebruiken, zeker aangezien zo een hardcase er echt een lomp ding van maakt. Misschien toch niet slecht om een screen protector te gebruiken? Of is het glas aan de voorkant ondertussen reeds sterk genoeg? Ik spring meestal zeer voorzichtig om met mijn toestel, dus misschien moet ik er het maar ééns op wagen?

Nog mensen die hem volledig "naakt :+ " gebruiken?
Ik heb een screenprotector aan de voor- en achterkant, meer niet.

• Roja18
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-07 11:41
Hey vraagje over de Bluetooth compatibility. Ik zag dat het huidige aanbod van bt headphones van OP enkel in ears zijn, de Bullets. Er staat ook 5.0 compatibility. Betekent dit dat oudere versies van bt headphones niet of minder zullen werken? Noem bv de bt overears van de Sony's en Bose's van de wereld?
Of betekent het tot en met 5.0 compatible?

• Mars trigger
Roja18 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:12:
Hey vraagje over de Bluetooth compatibility. Ik zag dat het huidige aanbod van bt headphones van OP enkel in ears zijn, de Bullets. Er staat ook 5.0 compatibility. Betekent dit dat oudere versies van bt headphones niet of minder zullen werken? Noem bv de bt overears van de Sony's en Bose's van de wereld?
Of betekent het tot en met 5.0 compatible?
Ik heb de origineel V2 van one plus werkt prima.

Ik heb ook nog een setje bij de Action van 8 euro gehaald met Bluetooth 4 of 4.2 en deze werken net zo goed.
Makkelijk om mee te nemen als het risico op kwijt raken groter is.

Ik probeer het kwaliteitsverschil te horen 🙈

• Roja18
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-07 11:41
Mars trigger schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:22:
[...]

Ik heb de origineel V2 van one plus werkt prima.

Ik heb ook nog een setje bij de Action van 8 euro gehaald met Bluetooth 4 of 4.2 en deze werken net zo goed.
Makkelijk om mee te nemen als het risico op kwijt raken groter is.

Ik probeer het kwaliteitsverschil te horen 🙈
Awesome! Was wat huiverig om her aan te schaffen en dan achteraf erachter te komen dat get niet werkt.

• c4coupe
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13:41
Iemand al ervaring met glas screenprotector?

Ik heb de Beyeah vanop Amazon besteld omdat deze op men vriendin haar Huawei perfect zit.

Bij deze zit hij ook perfect op de OP7, maar ik merk wel dat de fingerprint het minder doet.ieland ervaring met andere?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15-07 09:43
c4coupe schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:34:
Iemand al ervaring met glas screenprotector?

Ik heb de Beyeah vanop Amazon besteld omdat deze op men vriendin haar Huawei perfect zit.

Bij deze zit hij ook perfect op de OP7, maar ik merk wel dat de fingerprint het minder doet.ieland ervaring met andere?
Heb je je fingerprint al opnieuw ingesteld nadat je de screenprotector had geplaatst? Volgens mij adviseert OnePlus dat na het plaatsen van een screenprotector

• c4coupe
renem schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:42:
[...]

Heb je je fingerprint al opnieuw ingesteld nadat je de screenprotector had geplaatst? Volgens mij adviseert OnePlus dat na het plaatsen van een screenprotector
Dat is zeker het proberen waard en klinkt logisch. Morgen is proberen. Zit nog ff op men Nokia tot mijn covers er zijn.😕

• SanderH_
  • Laatst online: 19-07 20:41
JanAd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:14:
Qua sleeves/slipcases vind ik deze van Jaccet wel heel mooi. Heb ik gehad voor m'n Samsung s6 lang geleden en m'n OP3, maar uiteindelijk niet zoveel gebruikt.
De gewone sleeves zien er toch wat "ruw" uit voor die prijs. Die "wallets" zien er qua kwaliteit al veel beter uit, maar ik heb liever een gewone sleeve.

Voor mijn iPhone's heb ik altijd de UltraSlim van Sena gehad, en daar was ik erg tevreden over. Ik denk er nu aan om een iPhone XS Max sleeve te bestellen. De afmetingen liggen vrij dicht bij elkaar, al is de OP 7 Pro een echte dikkerd:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Gisteren opeens een scheurtje in mijn Nillkin Frosted Shield. Ik hoorde een barstend geluid toen ik de telefoon uit de autohouder haalde en zag een klein scheurtje in de linkerhoek.

Ongetwijfeld veroorzaakt door de autohouder, echter hoort dit mijns inziens niet te gebeuren. Zeker omdat er geen kracht, etc. werd uitgeoefend.
Morgen eens een mail naar Nillkin sturen en kijken of ze met een vervanging op de proppen gaan komen...

• Rohem
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-07 21:12

Rohem

Vaak buj te bange

Mijn normale OP7 is onderweg. Nu weet ik dat er standaard een screenprotector op zit. En hier lees ik verschillende verhalen over. Hoe krasvast is deze? En hoe goed blijft hij zitten? En reageert het scherm een beetje goed met de standaard protector?

Ik overweeg namelijk om er een van gehard glas te bestellen bij Alie, maar hiervan vraag ik me dan weer af of het niet een te dikke laag is die dan over het scherm heen komt. Gaat eventueel om deze > https://nl.aliexpress.com...d0-4709-9b58-50da0090996c

Wat zal ik hier eens neerzetten?

• Neeknikker
Neeknikker schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:27:
Ik zal m'n ervaring delen als ik bovengenoemde screenprotector binnen heb
Heb die screenprotector er net op gezet. Jammer genoeg 1 bubbeltje maar voor de rest dik tevreden. Je ziet hem echt niet zitten. Is wat stroever als het glazen scherm en wel fijn met typen. Ik vraag me alleen af hoe goed dit beschermd tegen vallen op bijvoorbeeld regels. Ik denk dat dat er gewoon doorheen krast ...

• c4coupe
Rohem schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:58:
Mijn normale OP7 is onderweg. Nu weet ik dat er standaard een screenprotector op zit. En hier lees ik verschillende verhalen over. Hoe krasvast is deze? En hoe goed blijft hij zitten? En reageert het scherm een beetje goed met de standaard protector?

Ik overweeg namelijk om er een van gehard glas te bestellen bij Alie, maar hiervan vraag ik me dan weer af of het niet een te dikke laag is die dan over het scherm heen komt. Gaat eventueel om deze > https://nl.aliexpress.com...d0-4709-9b58-50da0090996c
Beyeah [2 stuks] pantserglas... https://www.amazon.de/dp/B07QYDJW3W?ref=ppx_pop_mob_ap_share

Ik heb deze, sluit perfect aan. Plakt overal. Wel wat minder gevoelige fingerprint.

• Neeknikker
Bubbeltje is verdwenen en je ziet de protector echt niet meer zitten..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MichaelJagroep
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 14:32
Zijn er mensen die de Whitestone Dome voor de Oneplus 7 Pro al hebben gepre-ordered?
Ik ben helaas op vakantie tijdens levering (3juli) dus bestel hem pas later..

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:30
Gebruikt er iemand hier de warpcharger voor de auto?

Krijg men dan ook het warp logo te zien tijdens het laden is de vraag?

GiTS

• MichaelJagroep
Ik heb de warp charger voor in de auto, echter nog geen Oneplus 7 Pro...

Hoop hem zaterdag op te halen!
Laat het dan wel even weten.

• Detmer
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Iemand nog tips voor een hoesje voor de oneplus 7 (gewone, geen pro)? Ik zoek een slim bookcase / flipcover. Zo'n aanhangsel met magneetje zoals de rest is alleen maar lastig en lomp. Eigenlijk zoiets https://www.oneplus-shop....let-hoesje-qin-zwart.html , maar die versie vind ik nu juist weer niet mooi.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: http://tweakers.net/aanbod/user/412392/

• beantherio
Detmer schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:27:
Iemand nog tips voor een hoesje voor de oneplus 7 (gewone, geen pro)? Ik zoek een slim bookcase / flipcover. Zo'n aanhangsel met magneetje zoals de rest is alleen maar lastig en lomp. Eigenlijk zoiets https://www.oneplus-shop....let-hoesje-qin-zwart.html , maar die versie vind ik nu juist weer niet mooi.
Het type waar je naar linkt is toevallig het type dat ik gekocht heb. Echt aanbevelen wil ik hem niet maar echt negatief erover ben ik ook niet. Het materiaal is in ieder geval goed en hij voelt stevig. Het materiaal aan de buitenkant (met wat relief erin) geeft ook lekker veel grip. Hij ziet er ook netjes uit en ik moet zeggen dat ik zelfs dat rare logo (waar ik helemaal geen fan van ben) wel acceptabel vind. Jammer genoeg zit er geen magneetontgrendeling van het toestel op en loopt de "scharnier" van de cover niet over de volle lengte van het toestel door (wat bij de flip covers van OnePlus zelf altijd wel het geval is). Daardoor rust mijn pink altijd onhandig op een soort "tussenruimte" tussen de twee delen van de cover als ik hem open geslagen heb. Niet ideaal. Evengoed ben ik niet ontevreden over deze cover.

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Sinds 2 weken heb ik de Oneplus 7 pro. (Geweldige telefoon!)

Nu zit er op de voorkant als standaard een screenprotector. Maar ik ben op zoek naar een screenprotector voor de achterkant. Geen case. Alleen kan ik dit nergens vinden..

Weet iemand waar ik dit kan aanschaffen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelJagroep
reaL_G schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:34:
Gebruikt er iemand hier de warpcharger voor de auto?

Krijg men dan ook het warp logo te zien tijdens het laden is de vraag?
Warp auto charger werkt naar behoren bij mij in de auto.. Gebruik je de officiële 30 Watt van Oneplus zelf?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelJagroep
darretje92 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:37:
Sinds 2 weken heb ik de Oneplus 7 pro. (Geweldige telefoon!)

Nu zit er op de voorkant als standaard een screenprotector. Maar ik ben op zoek naar een screenprotector voor de achterkant. Geen case. Alleen kan ik dit nergens vinden..

Weet iemand waar ik dit kan aanschaffen?
Dbrand of clearplex van Mediamarkt... Heb zelf clearplex screenprotector van mediamarkt.
Ze hebben ook skins voor de achterkant

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reaL_G
MichaelJagroep schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:26:
[...]

Warp auto charger werkt naar behoren bij mij in de auto.. Gebruik je de officiële 30 Watt van Oneplus zelf?
Ja de officiële, alleen is het op de 6T.
Krijg geen warplogo in de auto, hij laad wel snel (als met de wallcharger) zal eens een keer timer zetten.
Miss dat in de adapter zit, kabel ligt het niet aan.

GiTS

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichaelJagroep
reaL_G schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:21:
[...]

Ja de officiële, alleen is het op de 6T.
Krijg geen warplogo in de auto, hij laad wel snel (als met de wallcharger) zal eens een keer timer zetten.
Miss dat in de adapter zit, kabel ligt het niet aan.
Ik heb niet zoveel verstand van eerdere telefoons van Oneplus.. Weet je wel zeker dat de 6t geschikt is voor Warp chargen? Meende dat het Dash charge heet op eerdere telefoons?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reaL_G
MichaelJagroep schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:44:
[...]

Ik heb niet zoveel verstand van eerdere telefoons van Oneplus.. Weet je wel zeker dat de 6t geschikt is voor Warp chargen? Meende dat het Dash charge heet op eerdere telefoons?
de 6T is het toestel wat de Warp Charge heeft geintroduceert,
was alleen aanwezig op de Mc-Laren edition.

reaL_G wijzigde deze reactie 01-07-2019 22:51 (58%)

GiTS

• Mef
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 10:48
Ik ga de gewone oneplus 7 bestellen.

Iemand een goede bumper case? Ik hoor dat de official nylon bumper case goed is, maar vind die wat weinig scherm bescherming hebben. Ik dacht meer aan Dbrand Grip of Rhinoshield maar deze zijn nog niet te verkrijgen.

Zou er wel nog een tempered screen protector opleggen, phone kan al eens op de grond gaan. Voor mijn oneplus heb ik altijd Nillkin 9H H+ gebruikt. Welke werken goed in combinatie met die vingerprint-scanner? Hebben deze daar enige invloed op de snelheid van werken/minder goed herkennen?

Mef wijzigde deze reactie 03-07-2019 21:42 (3%)

• Rohem
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-07 21:12

Rohem

Vaak buj te bange

Mef schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:39:
Ik ga de gewone oneplus 7 bestellen.

Iemand een goede bumper case? Ik hoor dat de official nylon bumper case goed is, maar vind die wat weinig scherm bescherming hebben. Ik dacht meer aan Dbrand Grip of Rhinoshield maar deze zijn nog niet te verkrijgen.

Zou er wel nog een tempered screen protector opleggen, phone kan al eens op de grond gaan. Voor mijn oneplus heb ik altijd Nillkin 9H H+ gebruikt. Welke werken goed in combinatie met die vingerprint-scanner? Hebben deze daar enige invloed op de snelheid van werken/minder goed herkennen?
Er zit standaard een case bij, wel een transparante maar die voldoet echt prima! Zelf heb ik https://nl.aliexpress.com/item/33032539736.html besteld, maar die is nog onderweg :-)

Wat zal ik hier eens neerzetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelJagroep
MazeWing schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:03:
Gisteren opeens een scheurtje in mijn Nillkin Frosted Shield. Ik hoorde een barstend geluid toen ik de telefoon uit de autohouder haalde en zag een klein scheurtje in de linkerhoek.

Ongetwijfeld veroorzaakt door de autohouder, echter hoort dit mijns inziens niet te gebeuren. Zeker omdat er geen kracht, etc. werd uitgeoefend.
Morgen eens een mail naar Nillkin sturen en kijken of ze met een vervanging op de proppen gaan komen...
Ik heb het zelfde meegemaakt maar heb me telefoon niet in een autohouder gehad. Wel een scheur in bovenhoek van hoesje.. Heb van Oneplus store een nieuw hoesje gekregen..

Heb je nog reactie van Nillkin gehad?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• asc366
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-07 22:31
Hoi! Wie heeft 'r al een dock/hub? Ik vraag me af of ik bijv iets als https://www.bol.com/nl/p/...-type-c/9200000094728798/ erin kan prikken waarbij ik m'n op7 kan laden, beeld via hdmi kan tonen en via usb een keyboard+muis eraan kan hangen. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelJagroep
Zojuist de Whitestone Dome Glass geïnstalleerd... Poeh wat een lastige install...

Omdat de tafel waaraan ik zat niet waterpas stond was het ontzettend lastig...
Had een instructiefilmpje erbij. De stappen ansich zijn niet heel complex. Gewoon rustig je tijd nemen.

Pasvorm is goed. In gebruik de temperated glass in combinatie met een Nillkin Frosted Shield. Past prima. De screenprotector had misschien nog wel groter kunnen zijn..
Touchgedrag is heel goed. Heb de fingerprints niet hoeven opnieuw in te stellen.

• indofk
MichaelJagroep schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:02:
Zojuist de Whitestone Dome Glass geïnstalleerd... Poeh wat een lastige install...

Omdat de tafel waaraan ik zat niet waterpas stond was het ontzettend lastig...
Had een instructiefilmpje erbij. De stappen ansich zijn niet heel complex. Gewoon rustig je tijd nemen.

Pasvorm is goed. In gebruik de temperated glass in combinatie met een Nillkin Frosted Shield. Past prima. De screenprotector had misschien nog wel groter kunnen zijn..
Touchgedrag is heel goed. Heb de fingerprints niet hoeven opnieuw in te stellen.
Heb de mijne ook binnen gekregen via appelhoes.nl
Maar helaas was de screenprotector die er in zat kapot . Linksboven een scheur de in . Toch knap aangezien de protector in de hardkunstoffe behuizing van de installatie kit zit. Helaas is de klantenservice niet erg vlot, met reageren dus heb ik hem gisteravond maar opnieuw besteld, zodat ik hem vandaag alsnog op kan plakken. Nu maar hopen dat de klantenservice doen wat ze moeten doen en m'n geld terug geven voor het doa product wat ze geleverd hebben.

• MichaelJagroep
indofk schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 06:05:
[...]

Heb de mijne ook binnen gekregen via appelhoes.nl
Maar helaas was de screenprotector die er in zat kapot . Linksboven een scheur de in . Toch knap aangezien de protector in de hardkunstoffe behuizing van de installatie kit zit. Helaas is de klantenservice niet erg vlot, met reageren dus heb ik hem gisteravond maar opnieuw besteld, zodat ik hem vandaag alsnog op kan plakken. Nu maar hopen dat de klantenservice doen wat ze moeten doen en m'n geld terug geven voor het doa product wat ze geleverd hebben.
Ja dat is heel bijzonder dat hij beschadigd is.
Heb je hun WhatsApp nummer geprobeerd om Appelhoes te bereiken?

• indofk
MichaelJagroep schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:14:
[...]

Ja dat is heel bijzonder dat hij beschadigd is.
Heb je hun WhatsApp nummer geprobeerd om Appelhoes te bereiken?
Meteen geapped met foto's er bij en verteld dat ie beschadigd was , kreeg na 2,5 uur een reactie terug
" Goedenavond, kunt u ons aangeve wat er defect is of wat we moeten zien op de foto? " Gelijk gereageerd , ik keek toevallig op het moment dat er getypt werd en nog maar eens uitgebreid uitgelegd met foto's en zelfs video maar tot op heden niet meer gelezen.

• MichaelJagroep
Oh lekkere reactie dus. Hopelijk word het netjes geregeld.
Eerlijk gezegd bestel ik mijn spullen liever bij Oneplus store maar daar was de Whitestone niet op directe voorraad

Acties:
  • +1Henk 'm!

• c4coupe
Ik heb mij nillkin frosted blauw nu ook binnen. Deze is qua grip veel beter dan de zwarte versie die ik na half uur al in de kast gelegd heb. Op mijn Nokia altijd de zwarte versie gehad naar ville tevredenheid. Echter voor de oneplus miste ik de grip ervan. De blauwe heeft dit probleem niet en ligt mij beter in de hand.

• acid_rain
  • Laatst online: 21-07 08:48
Hallo allemaal, iemand reeds ervaring met de Rhinoshield crash guard met de 7 pro? Op een Oneplus 3T gebruikt naar volle tevredenheid.

• c4coupe
acid_rain schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:56:
Hallo allemaal, iemand reeds ervaring met de Rhinoshield crash guard met de 7 pro? Op een Oneplus 3T gebruikt naar volle tevredenheid.
Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.

Maar ben wel curieus na bevinding tot betrekking grip?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• acid_rain
c4coupe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.

Met de 3T was dat prima, ik klem de telefoon meestal bij de randen. Maar als je de telefoon laat balanceren op je vingers in het midden, zal hij natuurlijk weer glad zijn. Wellicht dat de Rhinoshield back protector wat extra grip biedt (naast extra krasbestendigheid)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• acid_rain
c4coupe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Wellicht heb je deze review reeds gezien. Helaas nog geen drop test gevonden...

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 12:19
Wat een verschil zeg,
Eerst had ik de Apple USB-C naar 3.5mm adapter voor mijn bedrade headphones, maar daar kwam zo weinig volume uit (misschien doordat er daar wel een DAC inzit)
Nu de officiele OnePlus Type-C naar 3.5mm adapter gekocht en die werkt zo veel beter! :)
Imclusief ''Equalizer FX'' krijg je nog best goed geluid uit goedkope Apple EarBuds!

ItsWillem wijzigde deze reactie 20-07-2019 13:17 (3%)

i7-6700 // Gigabyte RX580 8GB // MSI B150M PRO-VDH // 4x4GB DDR4 @ 2133Mhz // Fractal Design Define S // Crucial MX500 (500GB) (OS) + Kingston A400 (120GB) (Games opslag) + WD Blue 5400RPM (1TB) (Backups) // Cooler Master G450M (450 Watt) (Semi-Modulair)

Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True