Awesome! Was wat huiverig om her aan te schaffen en dan achteraf erachter te komen dat get niet werkt.Mars trigger schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:22:
[...]
Ik heb de origineel V2 van one plus werkt prima.
Ik heb ook nog een setje bij de Action van 8 euro gehaald met Bluetooth 4 of 4.2 en deze werken net zo goed.
Makkelijk om mee te nemen als het risico op kwijt raken groter is.
Ik probeer het kwaliteitsverschil te horen 🙈
Iemand al ervaring met glas screenprotector?
Ik heb de Beyeah vanop Amazon besteld omdat deze op men vriendin haar Huawei perfect zit.
Bij deze zit hij ook perfect op de OP7, maar ik merk wel dat de fingerprint het minder doet.ieland ervaring met andere?
Ik heb de Beyeah vanop Amazon besteld omdat deze op men vriendin haar Huawei perfect zit.
Bij deze zit hij ook perfect op de OP7, maar ik merk wel dat de fingerprint het minder doet.ieland ervaring met andere?
Heb je je fingerprint al opnieuw ingesteld nadat je de screenprotector had geplaatst? Volgens mij adviseert OnePlus dat na het plaatsen van een screenprotectorc4coupe schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:34:
Iemand al ervaring met glas screenprotector?
Dat is zeker het proberen waard en klinkt logisch. Morgen is proberen. Zit nog ff op men Nokia tot mijn covers er zijn.😕renem schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:42:
[...]
Heb je je fingerprint al opnieuw ingesteld nadat je de screenprotector had geplaatst? Volgens mij adviseert OnePlus dat na het plaatsen van een screenprotector
De gewone sleeves zien er toch wat "ruw" uit voor die prijs. Die "wallets" zien er qua kwaliteit al veel beter uit, maar ik heb liever een gewone sleeve.JanAd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:14:
Qua sleeves/slipcases vind ik deze van Jaccet wel heel mooi. Heb ik gehad voor m'n Samsung s6 lang geleden en m'n OP3, maar uiteindelijk niet zoveel gebruikt.
Voor mijn iPhone's heb ik altijd de UltraSlim van Sena gehad, en daar was ik erg tevreden over. Ik denk er nu aan om een iPhone XS Max sleeve te bestellen. De afmetingen liggen vrij dicht bij elkaar, al is de OP 7 Pro een echte dikkerd:

Gisteren opeens een scheurtje in mijn Nillkin Frosted Shield. Ik hoorde een barstend geluid toen ik de telefoon uit de autohouder haalde en zag een klein scheurtje in de linkerhoek.
Ongetwijfeld veroorzaakt door de autohouder, echter hoort dit mijns inziens niet te gebeuren. Zeker omdat er geen kracht, etc. werd uitgeoefend.
Morgen eens een mail naar Nillkin sturen en kijken of ze met een vervanging op de proppen gaan komen...
Ongetwijfeld veroorzaakt door de autohouder, echter hoort dit mijns inziens niet te gebeuren. Zeker omdat er geen kracht, etc. werd uitgeoefend.
Morgen eens een mail naar Nillkin sturen en kijken of ze met een vervanging op de proppen gaan komen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Mijn normale OP7 is onderweg. Nu weet ik dat er standaard een screenprotector op zit. En hier lees ik verschillende verhalen over. Hoe krasvast is deze? En hoe goed blijft hij zitten? En reageert het scherm een beetje goed met de standaard protector?
Ik overweeg namelijk om er een van gehard glas te bestellen bij Alie, maar hiervan vraag ik me dan weer af of het niet een te dikke laag is die dan over het scherm heen komt. Gaat eventueel om deze > https://nl.aliexpress.com...d0-4709-9b58-50da0090996c
Ik overweeg namelijk om er een van gehard glas te bestellen bij Alie, maar hiervan vraag ik me dan weer af of het niet een te dikke laag is die dan over het scherm heen komt. Gaat eventueel om deze > https://nl.aliexpress.com...d0-4709-9b58-50da0090996c
Heb die screenprotector er net op gezet. Jammer genoeg 1 bubbeltje maar voor de rest dik tevreden. Je ziet hem echt niet zitten. Is wat stroever als het glazen scherm en wel fijn met typen. Ik vraag me alleen af hoe goed dit beschermd tegen vallen op bijvoorbeeld regels. Ik denk dat dat er gewoon doorheen krast ...Neeknikker schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:27:
Ik zal m'n ervaring delen als ik bovengenoemde screenprotector binnen heb
Beyeah [2 stuks] pantserglas... https://www.amazon.de/dp/B07QYDJW3W?ref=ppx_pop_mob_ap_shareRohem schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:58:
Mijn normale OP7 is onderweg. Nu weet ik dat er standaard een screenprotector op zit. En hier lees ik verschillende verhalen over. Hoe krasvast is deze? En hoe goed blijft hij zitten? En reageert het scherm een beetje goed met de standaard protector?
Ik heb deze, sluit perfect aan. Plakt overal. Wel wat minder gevoelige fingerprint.
Bubbeltje is verdwenen en je ziet de protector echt niet meer zitten..
Zijn er mensen die de Whitestone Dome voor de Oneplus 7 Pro al hebben gepre-ordered?
Ik ben helaas op vakantie tijdens levering (3juli) dus bestel hem pas later..
Ik ben helaas op vakantie tijdens levering (3juli) dus bestel hem pas later..
Gebruikt er iemand hier de warpcharger voor de auto?
Krijg men dan ook het warp logo te zien tijdens het laden is de vraag?
GiTS
Ik heb de warp charger voor in de auto, echter nog geen Oneplus 7 Pro...
Hoop hem zaterdag op te halen!
Laat het dan wel even weten.
Hoop hem zaterdag op te halen!
Laat het dan wel even weten.
Iemand nog tips voor een hoesje voor de oneplus 7 (gewone, geen pro)? Ik zoek een slim bookcase / flipcover. Zo'n aanhangsel met magneetje zoals de rest is alleen maar lastig en lomp. Eigenlijk zoiets https://www.oneplus-shop....let-hoesje-qin-zwart.html , maar die versie vind ik nu juist weer niet mooi.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Het type waar je naar linkt is toevallig het type dat ik gekocht heb. Echt aanbevelen wil ik hem niet maar echt negatief erover ben ik ook niet. Het materiaal is in ieder geval goed en hij voelt stevig. Het materiaal aan de buitenkant (met wat relief erin) geeft ook lekker veel grip. Hij ziet er ook netjes uit en ik moet zeggen dat ik zelfs dat rare logo (waar ik helemaal geen fan van ben) wel acceptabel vind. Jammer genoeg zit er geen magneetontgrendeling van het toestel op en loopt de "scharnier" van de cover niet over de volle lengte van het toestel door (wat bij de flip covers van OnePlus zelf altijd wel het geval is). Daardoor rust mijn pink altijd onhandig op een soort "tussenruimte" tussen de twee delen van de cover als ik hem open geslagen heb. Niet ideaal. Evengoed ben ik niet ontevreden over deze cover.Detmer schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:27:
Iemand nog tips voor een hoesje voor de oneplus 7 (gewone, geen pro)? Ik zoek een slim bookcase / flipcover. Zo'n aanhangsel met magneetje zoals de rest is alleen maar lastig en lomp. Eigenlijk zoiets https://www.oneplus-shop....let-hoesje-qin-zwart.html , maar die versie vind ik nu juist weer niet mooi.
Sinds 2 weken heb ik de Oneplus 7 pro. (Geweldige telefoon!)
Nu zit er op de voorkant als standaard een screenprotector. Maar ik ben op zoek naar een screenprotector voor de achterkant. Geen case. Alleen kan ik dit nergens vinden..
Weet iemand waar ik dit kan aanschaffen?
Nu zit er op de voorkant als standaard een screenprotector. Maar ik ben op zoek naar een screenprotector voor de achterkant. Geen case. Alleen kan ik dit nergens vinden..
Warp auto charger werkt naar behoren bij mij in de auto.. Gebruik je de officiële 30 Watt van Oneplus zelf?reaL_G schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:34:
Gebruikt er iemand hier de warpcharger voor de auto?
Dbrand of clearplex van Mediamarkt... Heb zelf clearplex screenprotector van mediamarkt.Wulfric92 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:37:
Sinds 2 weken heb ik de Oneplus 7 pro. (Geweldige telefoon!)
Ze hebben ook skins voor de achterkant
Ja de officiële, alleen is het op de 6T.MichaelJagroep schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:26:
[...]
Warp auto charger werkt naar behoren bij mij in de auto.. Gebruik je de officiële 30 Watt van Oneplus zelf?
Krijg geen warplogo in de auto, hij laad wel snel (als met de wallcharger) zal eens een keer timer zetten.
Miss dat in de adapter zit, kabel ligt het niet aan.
GiTS
Ik heb niet zoveel verstand van eerdere telefoons van Oneplus.. Weet je wel zeker dat de 6t geschikt is voor Warp chargen? Meende dat het Dash charge heet op eerdere telefoons?reaL_G schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:21:
[...]
Ja de officiële, alleen is het op de 6T.
Krijg geen warplogo in de auto, hij laad wel snel (als met de wallcharger) zal eens een keer timer zetten.
Miss dat in de adapter zit, kabel ligt het niet aan.
de 6T is het toestel wat de Warp Charge heeft geintroduceert,MichaelJagroep schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:44:
[...]
Ik heb niet zoveel verstand van eerdere telefoons van Oneplus.. Weet je wel zeker dat de 6t geschikt is voor Warp chargen? Meende dat het Dash charge heet op eerdere telefoons?
was alleen aanwezig op de Mc-Laren edition.
[ Voor 58% gewijzigd door reaL_G op 01-07-2019 22:51 ]
GiTS
Ik ga de gewone oneplus 7 bestellen.
Iemand een goede bumper case? Ik hoor dat de official nylon bumper case goed is, maar vind die wat weinig scherm bescherming hebben. Ik dacht meer aan Dbrand Grip of Rhinoshield maar deze zijn nog niet te verkrijgen.
Zou er wel nog een tempered screen protector opleggen, phone kan al eens op de grond gaan. Voor mijn oneplus heb ik altijd Nillkin 9H H+ gebruikt. Welke werken goed in combinatie met die vingerprint-scanner? Hebben deze daar enige invloed op de snelheid van werken/minder goed herkennen?
Iemand een goede bumper case? Ik hoor dat de official nylon bumper case goed is, maar vind die wat weinig scherm bescherming hebben. Ik dacht meer aan Dbrand Grip of Rhinoshield maar deze zijn nog niet te verkrijgen.
Zou er wel nog een tempered screen protector opleggen, phone kan al eens op de grond gaan. Voor mijn oneplus heb ik altijd Nillkin 9H H+ gebruikt. Welke werken goed in combinatie met die vingerprint-scanner? Hebben deze daar enige invloed op de snelheid van werken/minder goed herkennen?
[ Voor 3% gewijzigd door Mef op 03-07-2019 21:42 ]
Er zit standaard een case bij, wel een transparante maar die voldoet echt prima! Zelf heb ik https://nl.aliexpress.com/item/33032539736.html besteld, maar die is nog onderweg :-)Mef schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:39:
Ik ga de gewone oneplus 7 bestellen.
Ik heb het zelfde meegemaakt maar heb me telefoon niet in een autohouder gehad. Wel een scheur in bovenhoek van hoesje.. Heb van Oneplus store een nieuw hoesje gekregen..MazeWing schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:03:
Gisteren opeens een scheurtje in mijn Nillkin Frosted Shield. Ik hoorde een barstend geluid toen ik de telefoon uit de autohouder haalde en zag een klein scheurtje in de linkerhoek.
Heb je nog reactie van Nillkin gehad?
Hoi! Wie heeft 'r al een dock/hub? Ik vraag me af of ik bijv iets als https://www.bol.com/nl/p/...-type-c/9200000094728798/ erin kan prikken waarbij ik m'n op7 kan laden, beeld via hdmi kan tonen en via usb een keyboard+muis eraan kan hangen. Iemand ervaring?
Zojuist de Whitestone Dome Glass geïnstalleerd... Poeh wat een lastige install...
Omdat de tafel waaraan ik zat niet waterpas stond was het ontzettend lastig...
Had een instructiefilmpje erbij. De stappen ansich zijn niet heel complex. Gewoon rustig je tijd nemen.
Pasvorm is goed. In gebruik de temperated glass in combinatie met een Nillkin Frosted Shield. Past prima. De screenprotector had misschien nog wel groter kunnen zijn..
Touchgedrag is heel goed. Heb de fingerprints niet hoeven opnieuw in te stellen.
Had een instructiefilmpje erbij. De stappen ansich zijn niet heel complex. Gewoon rustig je tijd nemen.
Pasvorm is goed. In gebruik de temperated glass in combinatie met een Nillkin Frosted Shield. Past prima. De screenprotector had misschien nog wel groter kunnen zijn..
Touchgedrag is heel goed. Heb de fingerprints niet hoeven opnieuw in te stellen.
Heb de mijne ook binnen gekregen via appelhoes.nlMichaelJagroep schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:02:
Zojuist de Whitestone Dome Glass geïnstalleerd... Poeh wat een lastige install...
Maar helaas was de screenprotector die er in zat kapot . Linksboven een scheur de in . Toch knap aangezien de protector in de hardkunstoffe behuizing van de installatie kit zit. Helaas is de klantenservice niet erg vlot, met reageren dus heb ik hem gisteravond maar opnieuw besteld, zodat ik hem vandaag alsnog op kan plakken. Nu maar hopen dat de klantenservice doen wat ze moeten doen en m'n geld terug geven voor het doa product wat ze geleverd hebben.
Ja dat is heel bijzonder dat hij beschadigd is.indofk schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 06:05:
[...]
Heb de mijne ook binnen gekregen via appelhoes.nl
Maar helaas was de screenprotector die er in zat kapot . Linksboven een scheur de in . Toch knap aangezien de protector in de hardkunstoffe behuizing van de installatie kit zit. Helaas is de klantenservice niet erg vlot, met reageren dus heb ik hem gisteravond maar opnieuw besteld, zodat ik hem vandaag alsnog op kan plakken. Nu maar hopen dat de klantenservice doen wat ze moeten doen en m'n geld terug geven voor het doa product wat ze geleverd hebben.
Heb je hun WhatsApp nummer geprobeerd om Appelhoes te bereiken?
Meteen geapped met foto's er bij en verteld dat ie beschadigd was , kreeg na 2,5 uur een reactie terugMichaelJagroep schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:14:
[...]
Ja dat is heel bijzonder dat hij beschadigd is.
Heb je hun WhatsApp nummer geprobeerd om Appelhoes te bereiken?
" Goedenavond, kunt u ons aangeve wat er defect is of wat we moeten zien op de foto? " Gelijk gereageerd , ik keek toevallig op het moment dat er getypt werd en nog maar eens uitgebreid uitgelegd met foto's en zelfs video maar tot op heden niet meer gelezen.
Oh lekkere reactie dus. Hopelijk word het netjes geregeld.
Eerlijk gezegd bestel ik mijn spullen liever bij Oneplus store maar daar was de Whitestone niet op directe voorraad
Eerlijk gezegd bestel ik mijn spullen liever bij Oneplus store maar daar was de Whitestone niet op directe voorraad
Ik heb mij nillkin frosted blauw nu ook binnen. Deze is qua grip veel beter dan de zwarte versie die ik na half uur al in de kast gelegd heb. Op mijn Nokia altijd de zwarte versie gehad naar ville tevredenheid. Echter voor de oneplus miste ik de grip ervan. De blauwe heeft dit probleem niet en ligt mij beter in de hand.
Hallo allemaal, iemand reeds ervaring met de Rhinoshield crash guard met de 7 pro? Op een Oneplus 3T gebruikt naar volle tevredenheid.
Hegel H190, Marantz Cinema 40, KEF R11, KEF R6 META, 2x KEF Q350, 4x KEF Q50A, ELAC Sub 2070
Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.acid_rain schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:56:
Hallo allemaal, iemand reeds ervaring met de Rhinoshield crash guard met de 7 pro? Op een Oneplus 3T gebruikt naar volle tevredenheid.
Maar ben wel curieus na bevinding tot betrekking grip?
Met de 3T was dat prima, ik klem de telefoon meestal bij de randen. Maar als je de telefoon laat balanceren op je vingers in het midden, zal hij natuurlijk weer glad zijn. Wellicht dat de Rhinoshield back protector wat extra grip biedt (naast extra krasbestendigheid)c4coupe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:59:
[...]
Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.
Hegel H190, Marantz Cinema 40, KEF R11, KEF R6 META, 2x KEF Q350, 4x KEF Q50A, ELAC Sub 2070
Wellicht heb je deze review reeds gezien. Helaas nog geen drop test gevonden...c4coupe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:59:
[...]
Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.
Misschien dat iemand er nog iets aan heeft: productreview: OnePlus 7 Pro Protective Case Sandstone (7 Pro) Zwart review d... ...
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Wat een verschil zeg,
Eerst had ik de Apple USB-C naar 3.5mm adapter voor mijn bedrade headphones, maar daar kwam zo weinig volume uit (misschien doordat er daar wel een DAC inzit)
Nu de officiele OnePlus Type-C naar 3.5mm adapter gekocht en die werkt zo veel beter!
Imclusief ''Equalizer FX'' krijg je nog best goed geluid uit goedkope Apple EarBuds!
Eerst had ik de Apple USB-C naar 3.5mm adapter voor mijn bedrade headphones, maar daar kwam zo weinig volume uit (misschien doordat er daar wel een DAC inzit)
Nu de officiele OnePlus Type-C naar 3.5mm adapter gekocht en die werkt zo veel beter!
Imclusief ''Equalizer FX'' krijg je nog best goed geluid uit goedkope Apple EarBuds!
[ Voor 3% gewijzigd door d22wth op 20-07-2019 13:17 ]
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
Het begint er op te lijken dat OnePlus zelf geen flip covers meer maakt voor zijn toestellen: zowel voor de pro als het reguliere model is er na 2 maanden nog steeds geen een beschikbaar. Beetje jammer dit.

Ik mis vooral m'n glazen schermbeschermplaatje...
Ik ben op zoek naar een houder voor op de fiets voor de OnePlus 7 Pro. Iemand ervaringen/aanbevelingen?
Sinds een aantal heb ik de officiële OnePlus Karbon case en ben er erg over te spreken. Het is qua dikte/formaat precies goed en heeft ook een lekkere grip. Het heeft een carbon uiterlijk maar voelt gewoon als een silicone hoesje. Het is goed te vergelijken met de officiële Apple silicon cases.
Heb ook nog de officiële sandstone (te dun en weinig bescherming, zeker voor het geld) en de nylon (prima bescherming maar erg dik en kolossaal) getest, maar die zijn allen teruggestuurd.
Wat betreft die Nillkin; wat een waardeloze kwaliteit. Niet alleen ontstonden er spontaan scheurtjes (in beide hoeken aan de onderkant) ook begon ie de laatste 2 weken af te bladderen, waardoor ik de hele tijd schilfertjes op mijn scherm en broek had.
Heb de Karbon bij Belsimpel gekocht (€25), waar die in de aanbieding was en toch een stuk goedkoper dan bij OnePlus zelf. De adviesprijs is echt te hoog voor hetgeen het hoesje is...
Heb ook nog de officiële sandstone (te dun en weinig bescherming, zeker voor het geld) en de nylon (prima bescherming maar erg dik en kolossaal) getest, maar die zijn allen teruggestuurd.
Wat betreft die Nillkin; wat een waardeloze kwaliteit. Niet alleen ontstonden er spontaan scheurtjes (in beide hoeken aan de onderkant) ook begon ie de laatste 2 weken af te bladderen, waardoor ik de hele tijd schilfertjes op mijn scherm en broek had.
Heb de Karbon bij Belsimpel gekocht (€25), waar die in de aanbieding was en toch een stuk goedkoper dan bij OnePlus zelf. De adviesprijs is echt te hoog voor hetgeen het hoesje is...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Kan je mij die karbon even linken aub? Ik heb hier al teveel covers liggen.MazeWing schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:00:
Sinds een aantal heb ik de officiële OnePlus Karbon case en ben er erg over te spreken. Het is qua dikte/formaat precies goed en heeft ook een lekkere grip. Het heeft een carbon uiterlijk maar voelt gewoon als een silicone hoesje. Het is goed te vergelijken met de officiële Apple silicon cases.
2 maal nillkin frosted shield. De zwarte is zo glad als wat. De blauwe is fijn. Maar ik opteer wat meer valbescherming. Dan heb ik nog een oppo. Deze voelt me dan weer te glad aan. En sinds 3 dagen de rhinoshield screenguard. Maar die schuift ook als gek. Tot nu toe de beste nog steeds de standaard geleverde voor mij.
Ik heb er een van de ActionBart_S schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:59:
Ik ben op zoek naar een houder voor op de fiets voor de OnePlus 7 Pro. Iemand ervaringen/aanbevelingen?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Heb zelf de Grefay Universal Smartphone houder in gebruik op mijn fiets (Speed Pedelec dus snelheden van boven de 50)Bart_S schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:59:
En moet zeggen heb hem nu 3 weken in gebruik en deze zit erg goed en stevig vast, ik heb hem los gebruikt zonder hoesje, het nadeel is dat de telefoon een klein beetje heen en weer kan schuiven maar niet los komt aangezien de hoeken echt over het toestel vallen.
Nu met een D-Brand Grip in gebruik en die is relatief dik en zelfs dit past nog prima waarmee de telefoon echt vast zit.
Gaat om deze: https://www.amazon.de/Gre...fRID=0A7KRJMVR0A6W993ZHRR
Intel Core i9-7960X - Asus ROG Rampage VI Extreme - 2x Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G SLI - 64GB G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz - Samsung NVME 960 EVO 1TB - Seasonic X-1250 Gold - Anidees AI Crystal Cube Lite
Had (heb m nog steeds) voor mijn OnePlus 6 ook het Karbon hoesje en die voelt inderdaad erg prettig aan. Genoeg grip en goede 'feel'... Vond hem wel erg duur...MazeWing schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:00:
Misschien binnenkort ook eens bestellen voor m'n OP7 Pro
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
Thanks. Wilde deze case ook halen en was nu net geen 22 euro. Scheelt toch heel wat.
*empty*
@MichaelJagroep (of andere) ben je nog steeds tevreden van de Whitestone Dome Glass? Je hebt hem nu ongeveer een maand en veronderstel dat je in die tijd wel al voldoende ervaringen hebt opgedaan.
Als je zo'n cover installeert, kan je die dan ooit nog verwijderen? Gezien dit met lijm moet gebeuren heb ik serieuze twijfels hierover...
Als je zo'n cover installeert, kan je die dan ooit nog verwijderen? Gezien dit met lijm moet gebeuren heb ik serieuze twijfels hierover...
Ja ik ben (was) zeer te spreken over de Whitestone Dome. Ik heb me telefoon laten vallen.. Heb (hoogstwaarschijnlijk) door de Whitestone Dome amper schade.Sphinkx schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:09:
@MichaelJagroep (of andere) ben je nog steeds tevreden van de Whitestone Dome Glass? Je hebt hem nu ongeveer een maand en veronderstel dat je in die tijd wel al voldoende ervaringen hebt opgedaan.
Telefoon is van een behoorlijke hoogte gevallen en hij lijkt dat door de screenprotector de scheur op het scherm is tegengehouden.
Om meteen je tweede vraag te beantwoorden, naast de minimale valschade, is na verwijdering van de kapotte Whitestone Dome het hele scherm kras en beschadiging vrij.
Ik bestel 1 deze dagen zeker weer een Whitestone Dome Glass!
Cool! Bedankt 
Het verwijderen is dus ook geen probleem. Een zorg minder.. Elke maand een nieuwe cover kopen zal natuurlijk wel aantikken. Dus niet teveel laten vallen he ;-)
Het verwijderen is dus ook geen probleem. Een zorg minder.. Elke maand een nieuwe cover kopen zal natuurlijk wel aantikken. Dus niet teveel laten vallen he ;-)
Ik heb de WhiteStone Dome in mijn bezit. Maar ik wil het UV licht eerst eens testen voor ik aan de install begin maar die werkt niet... Eerst geprobeerd via powerbank. Niets, dan eens via stopcontact en daar ook niets. Ik vermoed een DOA dus.
Edit: Je moet die kabel er echt wel keihard inrammen. Werkt dus toch. Installatie is achter de rug en is heel goed gelukt. Je ziet bijna niet dat er een protector op zit
Edit: Je moet die kabel er echt wel keihard inrammen. Werkt dus toch. Installatie is achter de rug en is heel goed gelukt. Je ziet bijna niet dat er een protector op zit
[ Voor 28% gewijzigd door Sphinkx op 16-08-2019 14:18 ]
Weken alle usb c kabels met de Oneplus? Ik heb net even die van mijn ipad pro gebruikt en die wil precies niet laden. Een andere usb c kabel doet precies ook niets. Dat de warp charge niet gaat lukken had ik wel verwacht. Maar helemaal niets?
Ik gebruik in mijn auto een USB-C kabel van de Action en een Anker lader. Werkt prima!Sphinkx schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:02:
Weken alle usb c kabels met de Oneplus? Ik heb net even die van mijn ipad pro gebruikt en die wil precies niet laden. Een andere usb c kabel doet precies ook niets. Dat de warp charge niet gaat lukken had ik wel verwacht. Maar helemaal niets?
Ik ben ook naar de Carbon case aan het kijken, maar deze is er niet voor de reguliere Oneplus 7(non pro)?MazeWing schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:00:
Ben nog aan het zoeken voor een vervanging van de Carbon case voor de Oneplus 7. Iemand ervaring met onderstaande?
https://www.belsimpel.nl/...-air-case-zwart-oneplus-7
https://www.belsimpel.nl/...rmor-case-zwart-oneplus-7
Mocht iemand nog tips hebben dan graag!
Ook even rond kijken voor een goede screenprotector.
[ Voor 10% gewijzigd door pino85 op 04-09-2019 15:59 ]
Liefhebber van Tweakers
Inmiddels de rhinoshield crashguard in gebruik met de 7 Pro. Installatie icm de rhinoshield front screen protector vereist ietwat meer precisie omdat deze best nauw aansluiten op elkaar. De back protector is een ander verhaal, de crashguard duwt de back protector beetje los in de hoeken. Grip is overigens prima.
Ik ben opzoek naar een goede screenprotector. Ik heb de whitestone gezien maar die vind ik toch iets wat duur. Voor wat meer betaalbare glaasjes zijn veel gemixte ervaringen online te vinden. Hebben jullie ervaring met andere screenprotectors?
Iemand deze al besteld? Ik heb momenteel de carbon case van OnePlus. Doet zijn taak naar behoren maar omdat ik tussen de case en telefoon een magneet heb zitten voor mijn gsm houder in de wagen komt hij wat bol te staan. Dit is vnl aan de camera lens waardoor er gemakkelijk vuil en stof tussen kruipt. Hopelijk is dat beter met een skin ipv een harde case..ricjuh schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:36:
[...]
https://dbrand.com/shop/oneplus-7-pro-skins
Dit is het eerste wat ik bestel voor een nieuwe telefoon![]()
Extra grip en mooi strak design
Ik heb er een skin op zitten. Beschermt de achterkant goed tegen krasjes door vuil dat tussen de case en je telefoon komt. Let op dat de skin enkel op de achterkant zit en niet de zijkanten bedekt. Mijn zijkanten zijn dus nog blauw. Houdt er ook rekening mee dat de skin aangebracht moet worden met een föhn.Sphinkx schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:41:
[...]
Iemand deze al besteld? Ik heb momenteel de carbon case van OnePlus. Doet zijn taak naar behoren maar omdat ik tussen de case en telefoon een magneet heb zitten voor mijn gsm houder in de wagen komt hij wat bol te staan. Dit is vnl aan de camera lens waardoor er gemakkelijk vuil en stof tussen kruipt. Hopelijk is dat beter met een skin ipv een harde case..
Een skin plak je letterlijk op je telefoon en is naar mijn mening geen vervanging voor een case. Ook zou ik niet weten hoe je dan nog met een magneet moet werken, deze is niet onder de skin te verwerken.
Ik gebruik zelf geen magneet maar een klem in de auto. Dan zit je ook niet met die magneet op je telefoon.
Heeft iemand ervaring met de dbrand grip case voor de 1+ 7 pro? Wou m eigenlijk bestellen, maar lees nu een paar reviews waarbij gezegd wordt dat ie toch niet heel goed beschermt.
Binnen een paar maanden is de sandstone case verteerd lijkt het wel. 1 hoek ligt er al af en een ander is gescheurd. En probeer dan eens bij T-Mobile garantie te halen...wat een kxt toko.
Iemand die weet of er verschil in maat zit tussen de 7 Pro en 7T Pro? Ik wil namelijk een DBrand Grip (https://dbrand.com/shop/grip/oneplus-7-pro-cases) als case, maar zie (nog) geen 7T Pro optie.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Volgens mij is de maat identiek maar wat wel verschilt is een sensor die bij de 7T Pro naar de zijkant van de camera's is verplaatst.
Na een klein aantal glazen screenprotectors voor de 7 Pro geprobeerd te hebben, ben ik eigenlijk op zoek naar een goed zittende plastic protector. De glazen schermpjes die ik had bleven allemaal niet goed zitten (enkel plakstrip op de zwarte rand naast het scherm) en barstten erg snel.
Tips of suggesties worden erg gewaardeerd! Ik heb onderhand flink spijt dat ik de meegeleverde plastic protector er af gepeuterd heb, aangezien ik nu een klein krasje op m'n scherm heb...
Tips of suggesties worden erg gewaardeerd! Ik heb onderhand flink spijt dat ik de meegeleverde plastic protector er af gepeuterd heb, aangezien ik nu een klein krasje op m'n scherm heb...
Hoi allemaal,
Ik wil een screenprotector van glas op mijn 7pro zetten die je met een soort lijm en uv licht er op zet. Mijn vraag is, kun je dat wel weer af halen van het toestel vooral dat lijm, en hoe moet je dat doen?
Ik wil een screenprotector van glas op mijn 7pro zetten die je met een soort lijm en uv licht er op zet. Mijn vraag is, kun je dat wel weer af halen van het toestel vooral dat lijm, en hoe moet je dat doen?
Ik heb nu de 2e erop, hele goedkope van aliexpress: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.78684c4dhGAbf2wilke77 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 18:52:
Hoi allemaal,
De 1e ging er zonder resten vanaf, viel me erg mee dacht ik moet lijmresten weghalen, maar kwam er heel netjes af zonder lijmresten
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Was / ben je tevreden over de kwaliteit en de gevoeligheid van de telefoon na t aanbrengen? En dan natuurlijk de vraag waarom je de 1e moest vervangen :-)trion75 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:37:
[...]
Ik heb nu de 2e erop, hele goedkope van aliexpress: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.78684c4dhGAbf2
De 1e ging er zonder resten vanaf, viel me erg mee dacht ik moet lijmresten weghalen, maar kwam er heel netjes af zonder lijmresten
Ik heb nu de 2e erop, hele goedkope van aliexpress: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.78684c4dhGAbf2
[/quote]
Dat is goed om te horen. Kun je het met je vingers of met een kaartje de protector eraf krijgen?
[/quote]
Dat is goed om te horen. Kun je het met je vingers of met een kaartje de protector eraf krijgen?
De gevoeligheid is volgens mij niks aan veranderd.
Op gegeven moment merk ik dat bij bepaalde plekken op de rand hij iets los laat, zat met die 1e er beetje aan te trekken en toen los getrokken. Maar ach voor dat geld. Ik had er 2 gehaald, maar ga er volgende keer een paar extra halen, dat ze op gegeven moment los laten maakt niet zoveel uit voor dat geld.
Op gegeven moment merk ik dat bij bepaalde plekken op de rand hij iets los laat, zat met die 1e er beetje aan te trekken en toen los getrokken. Maar ach voor dat geld. Ik had er 2 gehaald, maar ga er volgende keer een paar extra halen, dat ze op gegeven moment los laten maakt niet zoveel uit voor dat geld.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Gezien ik over niet al te lange tijd een nieuwe auto uit mag zoeken van mijn werkgever bestaat er een redelijke kans dat daar ook een optie tot draadloos laden in zit. Nu is dat natuurlijk een van de nadelen van de Oneplus toestellen, dit is standaard niet mogelijk. Nu zit ik te denken aan een adapter die ik tussen mijn (standaard) case kan doen, zoald deze van Nillkin bijvoorbeeld.
Heeft iemand ervaringen met dergelijke adapters?
| PoE | iPhone 13 Pro |
Geen ervaring mee, wel met onderstaande:Ezechiel schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:25:
Gezien ik over niet al te lange tijd een nieuwe auto uit mag zoeken van mijn werkgever bestaat er een redelijke kans dat daar ook een optie tot draadloos laden in zit. Nu is dat natuurlijk een van de nadelen van de Oneplus toestellen, dit is standaard niet mogelijk. Nu zit ik te denken aan een adapter die ik tussen mijn (standaard) case kan doen, zoald deze van Nillkin bijvoorbeeld.
https://www.oneplus.com/n...arp-charge-30-car-charger
Lijkt mij fijner werken dan de adapter die er permanent tussen zit.
Het gaat mij puur om het draadloos opladen, momenteel gebruik ik een kabel of autolader. Desalnietemin dank voor je suggestie!Harry Nak schreef op maandag 2 december 2019 @ 01:54:
[...]
Geen ervaring mee, wel met onderstaande:
https://www.oneplus.com/n...arp-charge-30-car-charger
Lijkt mij fijner werken dan de adapter die er permanent tussen zit.
| PoE | iPhone 13 Pro |
Ik heb op al mijn Oneplus phones de originele screenprotector naar volle tevredenheid gebruikt. Nu zit er ineens een kleine (irritante) beschadiging in mijn screenprotector van de Oneplus 7 pro waardoor ik deze wil vervangen.
Het maakt mij niet uit of het plastic of glas is. Ik wil graag dat de protector eenvoudig te bevestigen is (ik heb 0 ervaring) en zo goed als onzichtbaar is (geen bubbels of verkeerde afmetingen). Oneplus zelf verkoopt helemaal geen screenprotector voor de 7 pro. Daarnaast kan ik weinig reviews vinden van screenprotectors die goed bevallen. Hebben jullie aanbevelingen? Thanks.
Het maakt mij niet uit of het plastic of glas is. Ik wil graag dat de protector eenvoudig te bevestigen is (ik heb 0 ervaring) en zo goed als onzichtbaar is (geen bubbels of verkeerde afmetingen). Oneplus zelf verkoopt helemaal geen screenprotector voor de 7 pro. Daarnaast kan ik weinig reviews vinden van screenprotectors die goed bevallen. Hebben jullie aanbevelingen? Thanks.
Ik had dat ook. Deze gekocht. Wonderbaarlijk makkelijk en je ziet niks.
https://www.oneplus-shop....-glazen-screen-prote.html
Sportsshooter schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:36:
Ik heb op al mijn Oneplus phones de originele screenprotector naar volle tevredenheid gebruikt. Nu zit er ineens een kleine (irritante) beschadiging in mijn screenprotector van de Oneplus 7 pro waardoor ik deze wil vervangen.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Dank je wel voor je bericht. Ik ga de reviews bekijken.rhos schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:25:
[...]
Even een vraagje (en klein schopje van dit topic ;-) ).
Ik heb sinds Juli de OnePlus 7. Ik heb tegelijkertijd via AliExpress dit verloopstukje gekocht van USB-C > 3.5mm jack. Deed het altijd best ok, maar is nu na een half jaar kapot aan het gaan.. Ik vermoed een kabelbreukje.. Kortom, chinese rommel dus.
Nu heb ik wat in dit topic zitten bladeren en zie ik verwijzingen naar de volgende twee alternatieven;Ik neig naar de officiele OnePlus op dit moment, al voelt 8 euro + verzendkosten een beetje duur voor zo'n kabeltje. Weet iemand nog goede alternatieven?
Ik heb sinds Juli de OnePlus 7. Ik heb tegelijkertijd via AliExpress dit verloopstukje gekocht van USB-C > 3.5mm jack. Deed het altijd best ok, maar is nu na een half jaar kapot aan het gaan.. Ik vermoed een kabelbreukje.. Kortom, chinese rommel dus.
Nu heb ik wat in dit topic zitten bladeren en zie ik verwijzingen naar de volgende twee alternatieven;Ik neig naar de officiele OnePlus op dit moment, al voelt 8 euro + verzendkosten een beetje duur voor zo'n kabeltje. Weet iemand nog goede alternatieven?
Wel een heel coole gadget, maar ga ik denk ik te weinig gebruiken.
iemand hier die een goed alternatief voor de usb C to 3.5mm adapter weet? die van oneplus zelf is bij mij nu al stuk, vanwege dat dunne draad
Ik kan je in ieder geval vertellen dat die van AliExpress niets beter zijn. Die is bij mij kapot en heb juist gisteren die van OnePlus besteldwjvdh14 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:08:
iemand hier die een goed alternatief voor de usb C to 3.5mm adapter weet? die van oneplus zelf is bij mij nu al stuk, vanwege dat dunne draad

Ik heb deze ook gekocht en geïnstalleerd vandaag. Erg makkelijk te doen en het scherm voelt bijna als origineel aan. Hiervoor had ik de (plastic) originele screenprotector, maar die was helemaal vergaan. Tnx voor de tip.rhos schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:25:
[...]
Edit: zorg wel voor dat de stickers goed boven je volumeknoppen zitten. Bij mij is er een klein beetje vloeistof in gelopen en een van de volume toetsen werkt nu minder goed.
[ Voor 14% gewijzigd door -SimJoc- op 01-01-2020 08:53 ]
Ben op zoek naar een plastic screenprotector voor de Oneplus 7 Pro omdat mijn originele protector is gaan loslaten. Ben jij nog steeds tevreden over de protectors van LK?Neeknikker schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:28:
[...]
Bubbeltje is verdwenen en je ziet de protector echt niet meer zitten..
Ja ik vind deze protector echt prima. Voor die prijs iig zeker. Het nadeel van deze protector is wel dat hij het scherm aan de wat stroevere kant maakt. Dat merk je vooral als je na een tijdje de protector eraf haalt en met je vingers op het glas kan. Voor mij werken die glaze protectors echt niet dus ik denk dat deze een prima alternatief zijn.Spiff1 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:21:
[...]
Ben op zoek naar een plastic screenprotector voor de Oneplus 7 Pro omdat mijn originele protector is gaan loslaten. Ben jij nog steeds tevreden over de protectors van LK?
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag
[ Voor 3% gewijzigd door Neeknikker op 02-03-2020 15:04 ]
eindelijk mijn Oneplus 7 Pro binnen gehad gisteren.....
i was blown away......
+ super mooi scherm
+ ontzettend goed geluid uit (stereo) speakers
+ voelt heel degelijk aan
+ super snel
+ 12-11-2019 gebouwd
- mocht van mij iets lichter zijn
- op eerste dag ging de batterij erg snel naar beneden (ik zat wel vaak te kijken/bewonderen en te installeren)
- Almond kleur is wel even wennen (maarja als het meer dan 100 euro scheelt who cares)
- curved moet ik nog een beetje aan wennen maar ben er niet op tegen.....
- HDR/licht intensiteit met bepaalde content viel/valt in de eerste instantie iets tegen (meer onderzoek nodig)
i was blown away......
+ super mooi scherm
+ ontzettend goed geluid uit (stereo) speakers
+ voelt heel degelijk aan
+ super snel
+ 12-11-2019 gebouwd
- mocht van mij iets lichter zijn
- op eerste dag ging de batterij erg snel naar beneden (ik zat wel vaak te kijken/bewonderen en te installeren)
- Almond kleur is wel even wennen (maarja als het meer dan 100 euro scheelt who cares)
- curved moet ik nog een beetje aan wennen maar ben er niet op tegen.....
- HDR/licht intensiteit met bepaalde content viel/valt in de eerste instantie iets tegen (meer onderzoek nodig)
Damn it's good 2b a Tweaker!
Nog een kleine aanvulling over deze screenprotector. Gisteren is mijn telefoon wederom verschrikkelijk hard gevallen. De protector heeft alles opgevangen en het scherm heeft het helemaal overleefd. Ben echt in positieve zin verbaasd over deze screenprotectors.-SimJoc- schreef op zondag 29 december 2019 @ 18:32:
[...]
Ik heb deze ook gekocht en geïnstalleerd vandaag. Erg makkelijk te doen en het scherm voelt bijna als origineel aan. Hiervoor had ik de (plastic) originele screenprotector, maar die was helemaal vergaan. Tnx voor de tip.
Edit: zorg wel voor dat de stickers goed boven je volumeknoppen zitten. Bij mij is er een klein beetje vloeistof in gelopen en een van de volume toetsen werkt nu minder goed.
Ik heb sinds 3 weken nu een 7 pro na mijn 5t.
Ben er nog erg blij mee al is het gewicht en de aflopende zijkanten van het display nog wennen.
Op advies van hierboven heb ik een Moloco schermprotector erop gedaan, dit voelt erg fijn.
Bedankt voor die tip.
Helaas gleed de telefoon uit mijn kont zak toen ik hurkte en hierbij is het glas aan de achterzijde gebarsten. Ik wacht nog op mijn dbrand Skins die ik 3 weken geleden heb besteld. (die komen dus net te laat).
De keuze voor een glazen achterkant begrijp ik niet, dus dacht er aan een niet glazen achterkant terug te plaatsen. Hebben jullie dat wel eens gezien/gelezen?
Ben er nog erg blij mee al is het gewicht en de aflopende zijkanten van het display nog wennen.
Op advies van hierboven heb ik een Moloco schermprotector erop gedaan, dit voelt erg fijn.
Bedankt voor die tip.
Helaas gleed de telefoon uit mijn kont zak toen ik hurkte en hierbij is het glas aan de achterzijde gebarsten. Ik wacht nog op mijn dbrand Skins die ik 3 weken geleden heb besteld. (die komen dus net te laat).
De keuze voor een glazen achterkant begrijp ik niet, dus dacht er aan een niet glazen achterkant terug te plaatsen. Hebben jullie dat wel eens gezien/gelezen?
Euhm....
Die screenprotector....ga ik denk ik proberen maar... Een van de laatste details baart me zorgen:
Kenmerken:
- Mocolo-schermbeschermer voor OnePlus 7 Pro, 7T Pro
- Ultra-transparant en behoudt de gebruikerservaring
- Gebogen ontwerp biedt volledige dekking
- 9H hardheid, met een anti-explosie functie
- Gemaakt van zeer duurzaam gehard glas
- Eenvoudig te installeren en laat geen vlekken achter
- Let op: werkt niet met de vingerafdruksensorfunctie
Werkt de vingerafdruk sensor wel met deze telefoon?
Website https://www.mytrendyphone...eenprotector-242234p.html
En waarom is die 19,95 en bij mytrendy 11,**?
Die screenprotector....ga ik denk ik proberen maar... Een van de laatste details baart me zorgen:
Kenmerken:
- Mocolo-schermbeschermer voor OnePlus 7 Pro, 7T Pro
- Ultra-transparant en behoudt de gebruikerservaring
- Gebogen ontwerp biedt volledige dekking
- 9H hardheid, met een anti-explosie functie
- Gemaakt van zeer duurzaam gehard glas
- Eenvoudig te installeren en laat geen vlekken achter
- Let op: werkt niet met de vingerafdruksensorfunctie
Werkt de vingerafdruk sensor wel met deze telefoon?
Website https://www.mytrendyphone...eenprotector-242234p.html
En waarom is die 19,95 en bij mytrendy 11,**?
[ Voor 11% gewijzigd door spanx op 04-05-2020 23:18 ]
Bij mij werkt de mocolo wel met mijn vingerafdruk.
Voor goed resultaat moet je ze misschien wel opnieuw invoeren.
Het doosje waarin ik het kreeg zag er wel anders uit dan op die site van je link staat. En ik had er geen zwarte rand op staan.
Voor 11e bestellen en hier posten hoe het bevalt.
We wachten het af.
Voor goed resultaat moet je ze misschien wel opnieuw invoeren.
Het doosje waarin ik het kreeg zag er wel anders uit dan op die site van je link staat. En ik had er geen zwarte rand op staan.
Voor 11e bestellen en hier posten hoe het bevalt.
We wachten het af.
Heeft iemand een aanbeveling qua dock voor je bureau of nachtkastje?
Hoi! Aangezien ik m'n OP7 weg heb omgeruild ivm een garantieissue heb ik een hoop accessoires over over
- orginele tpu hoesje
- orginele sandstone hoesje
- ali express wrap (https://www.aliexpress.com/item/4000608775484.html) (nieuw, in verpakking)
- nillkin hoesje
- twee andere ali express hoesjes, waarvan 1 nog gloednieuw
Ik hoef 'r niet rijk van te worden want ik heb 'r niks aan. Verzendkosten wil ik 'r sowieso wel uithebben
Wordt er iemand blij van?
- orginele tpu hoesje
- orginele sandstone hoesje
- ali express wrap (https://www.aliexpress.com/item/4000608775484.html) (nieuw, in verpakking)
- nillkin hoesje
- twee andere ali express hoesjes, waarvan 1 nog gloednieuw
Ik hoef 'r niet rijk van te worden want ik heb 'r niks aan. Verzendkosten wil ik 'r sowieso wel uithebben
Wordt er iemand blij van?
:strip_exif()/f/image/cmBtSaWiZVTelQIUAVnaUatR.jpg?f=fotoalbum_large)
M'n OP tempered glass screen protector is helaas gebarsten na een val van m'n tel en natuurlijk hebben ze deze niet meer in de verkoop bij OP.
Wat is een goed alternatief voor de OP7?
Ik weet dat ik voor m'n OP6 nooit een ander tempered glas plaatje heb gevonden wat echt goed paste.
Wat is een goed alternatief voor de OP7?
Ik weet dat ik voor m'n OP6 nooit een ander tempered glas plaatje heb gevonden wat echt goed paste.