Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Roja18
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-07 11:41
Mars trigger schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:22:
[...]

Ik heb de origineel V2 van one plus werkt prima.

Ik heb ook nog een setje bij de Action van 8 euro gehaald met Bluetooth 4 of 4.2 en deze werken net zo goed.
Makkelijk om mee te nemen als het risico op kwijt raken groter is.

Ik probeer het kwaliteitsverschil te horen 🙈
Awesome! Was wat huiverig om her aan te schaffen en dan achteraf erachter te komen dat get niet werkt.

• c4coupe
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17:57
Iemand al ervaring met glas screenprotector?

Ik heb de Beyeah vanop Amazon besteld omdat deze op men vriendin haar Huawei perfect zit.

Bij deze zit hij ook perfect op de OP7, maar ik merk wel dat de fingerprint het minder doet.ieland ervaring met andere?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15-07 09:43
c4coupe schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:34:
Iemand al ervaring met glas screenprotector?

Ik heb de Beyeah vanop Amazon besteld omdat deze op men vriendin haar Huawei perfect zit.

Bij deze zit hij ook perfect op de OP7, maar ik merk wel dat de fingerprint het minder doet.ieland ervaring met andere?
Heb je je fingerprint al opnieuw ingesteld nadat je de screenprotector had geplaatst? Volgens mij adviseert OnePlus dat na het plaatsen van een screenprotector

• c4coupe
renem schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:42:
[...]

Heb je je fingerprint al opnieuw ingesteld nadat je de screenprotector had geplaatst? Volgens mij adviseert OnePlus dat na het plaatsen van een screenprotector
Dat is zeker het proberen waard en klinkt logisch. Morgen is proberen. Zit nog ff op men Nokia tot mijn covers er zijn.😕

• SanderH_
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-07 22:00
JanAd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:14:
Qua sleeves/slipcases vind ik deze van Jaccet wel heel mooi. Heb ik gehad voor m'n Samsung s6 lang geleden en m'n OP3, maar uiteindelijk niet zoveel gebruikt.
De gewone sleeves zien er toch wat "ruw" uit voor die prijs. Die "wallets" zien er qua kwaliteit al veel beter uit, maar ik heb liever een gewone sleeve.

Voor mijn iPhone's heb ik altijd de UltraSlim van Sena gehad, en daar was ik erg tevreden over. Ik denk er nu aan om een iPhone XS Max sleeve te bestellen. De afmetingen liggen vrij dicht bij elkaar, al is de OP 7 Pro een echte dikkerd:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001

MazeWing

passionate & cynical

Gisteren opeens een scheurtje in mijn Nillkin Frosted Shield. Ik hoorde een barstend geluid toen ik de telefoon uit de autohouder haalde en zag een klein scheurtje in de linkerhoek.

Ongetwijfeld veroorzaakt door de autohouder, echter hoort dit mijns inziens niet te gebeuren. Zeker omdat er geen kracht, etc. werd uitgeoefend.
Morgen eens een mail naar Nillkin sturen en kijken of ze met een vervanging op de proppen gaan komen...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• Rohem
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-07 15:36

Rohem

Vaak buj te bange

Mijn normale OP7 is onderweg. Nu weet ik dat er standaard een screenprotector op zit. En hier lees ik verschillende verhalen over. Hoe krasvast is deze? En hoe goed blijft hij zitten? En reageert het scherm een beetje goed met de standaard protector?

Ik overweeg namelijk om er een van gehard glas te bestellen bij Alie, maar hiervan vraag ik me dan weer af of het niet een te dikke laag is die dan over het scherm heen komt. Gaat eventueel om deze > https://nl.aliexpress.com...d0-4709-9b58-50da0090996c

Wat zal ik hier eens neerzetten?

• Neeknikker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-06 21:28
Neeknikker schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:27:
Ik zal m'n ervaring delen als ik bovengenoemde screenprotector binnen heb
Heb die screenprotector er net op gezet. Jammer genoeg 1 bubbeltje maar voor de rest dik tevreden. Je ziet hem echt niet zitten. Is wat stroever als het glazen scherm en wel fijn met typen. Ik vraag me alleen af hoe goed dit beschermd tegen vallen op bijvoorbeeld regels. Ik denk dat dat er gewoon doorheen krast ...

• c4coupe
Rohem schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:58:
Mijn normale OP7 is onderweg. Nu weet ik dat er standaard een screenprotector op zit. En hier lees ik verschillende verhalen over. Hoe krasvast is deze? En hoe goed blijft hij zitten? En reageert het scherm een beetje goed met de standaard protector?

Ik overweeg namelijk om er een van gehard glas te bestellen bij Alie, maar hiervan vraag ik me dan weer af of het niet een te dikke laag is die dan over het scherm heen komt. Gaat eventueel om deze > https://nl.aliexpress.com...d0-4709-9b58-50da0090996c
Beyeah [2 stuks] pantserglas... https://www.amazon.de/dp/B07QYDJW3W?ref=ppx_pop_mob_ap_share

Ik heb deze, sluit perfect aan. Plakt overal. Wel wat minder gevoelige fingerprint.

• Neeknikker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-06 21:28
Bubbeltje is verdwenen en je ziet de protector echt niet meer zitten..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MichaelJagroep
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 17-07 23:15
Zijn er mensen die de Whitestone Dome voor de Oneplus 7 Pro al hebben gepre-ordered?
Ik ben helaas op vakantie tijdens levering (3juli) dus bestel hem pas later..

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14:07
Gebruikt er iemand hier de warpcharger voor de auto?

Krijg men dan ook het warp logo te zien tijdens het laden is de vraag?

GiTS

• MichaelJagroep
Ik heb de warp charger voor in de auto, echter nog geen Oneplus 7 Pro...

Hoop hem zaterdag op te halen!
Laat het dan wel even weten.

• Detmer
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:30

Detmer

Professioneel prutser

Iemand nog tips voor een hoesje voor de oneplus 7 (gewone, geen pro)? Ik zoek een slim bookcase / flipcover. Zo'n aanhangsel met magneetje zoals de rest is alleen maar lastig en lomp. Eigenlijk zoiets https://www.oneplus-shop....let-hoesje-qin-zwart.html , maar die versie vind ik nu juist weer niet mooi.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: http://tweakers.net/aanbod/user/412392/

• beantherio
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-07 12:00
Detmer schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:27:
Iemand nog tips voor een hoesje voor de oneplus 7 (gewone, geen pro)? Ik zoek een slim bookcase / flipcover. Zo'n aanhangsel met magneetje zoals de rest is alleen maar lastig en lomp. Eigenlijk zoiets https://www.oneplus-shop....let-hoesje-qin-zwart.html , maar die versie vind ik nu juist weer niet mooi.
Het type waar je naar linkt is toevallig het type dat ik gekocht heb. Echt aanbevelen wil ik hem niet maar echt negatief erover ben ik ook niet. Het materiaal is in ieder geval goed en hij voelt stevig. Het materiaal aan de buitenkant (met wat relief erin) geeft ook lekker veel grip. Hij ziet er ook netjes uit en ik moet zeggen dat ik zelfs dat rare logo (waar ik helemaal geen fan van ben) wel acceptabel vind. Jammer genoeg zit er geen magneetontgrendeling van het toestel op en loopt de "scharnier" van de cover niet over de volle lengte van het toestel door (wat bij de flip covers van OnePlus zelf altijd wel het geval is). Daardoor rust mijn pink altijd onhandig op een soort "tussenruimte" tussen de twee delen van de cover als ik hem open geslagen heb. Niet ideaal. Evengoed ben ik niet ontevreden over deze cover.

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 12:35
Sinds 2 weken heb ik de Oneplus 7 pro. (Geweldige telefoon!)

Nu zit er op de voorkant als standaard een screenprotector. Maar ik ben op zoek naar een screenprotector voor de achterkant. Geen case. Alleen kan ik dit nergens vinden..

Weet iemand waar ik dit kan aanschaffen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelJagroep
reaL_G schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:34:
Gebruikt er iemand hier de warpcharger voor de auto?

Krijg men dan ook het warp logo te zien tijdens het laden is de vraag?
Warp auto charger werkt naar behoren bij mij in de auto.. Gebruik je de officiële 30 Watt van Oneplus zelf?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelJagroep
darretje92 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:37:
Sinds 2 weken heb ik de Oneplus 7 pro. (Geweldige telefoon!)

Nu zit er op de voorkant als standaard een screenprotector. Maar ik ben op zoek naar een screenprotector voor de achterkant. Geen case. Alleen kan ik dit nergens vinden..

Weet iemand waar ik dit kan aanschaffen?
Dbrand of clearplex van Mediamarkt... Heb zelf clearplex screenprotector van mediamarkt.
Ze hebben ook skins voor de achterkant

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reaL_G
MichaelJagroep schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:26:
[...]

Warp auto charger werkt naar behoren bij mij in de auto.. Gebruik je de officiële 30 Watt van Oneplus zelf?
Ja de officiële, alleen is het op de 6T.
Krijg geen warplogo in de auto, hij laad wel snel (als met de wallcharger) zal eens een keer timer zetten.
Miss dat in de adapter zit, kabel ligt het niet aan.

GiTS

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichaelJagroep
reaL_G schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:21:
[...]

Ja de officiële, alleen is het op de 6T.
Krijg geen warplogo in de auto, hij laad wel snel (als met de wallcharger) zal eens een keer timer zetten.
Miss dat in de adapter zit, kabel ligt het niet aan.
Ik heb niet zoveel verstand van eerdere telefoons van Oneplus.. Weet je wel zeker dat de 6t geschikt is voor Warp chargen? Meende dat het Dash charge heet op eerdere telefoons?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reaL_G
MichaelJagroep schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:44:
[...]

Ik heb niet zoveel verstand van eerdere telefoons van Oneplus.. Weet je wel zeker dat de 6t geschikt is voor Warp chargen? Meende dat het Dash charge heet op eerdere telefoons?
de 6T is het toestel wat de Warp Charge heeft geintroduceert,
was alleen aanwezig op de Mc-Laren edition.

reaL_G wijzigde deze reactie 01-07-2019 22:51 (58%)

GiTS

• Mef
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 14:18
Ik ga de gewone oneplus 7 bestellen.

Iemand een goede bumper case? Ik hoor dat de official nylon bumper case goed is, maar vind die wat weinig scherm bescherming hebben. Ik dacht meer aan Dbrand Grip of Rhinoshield maar deze zijn nog niet te verkrijgen.

Zou er wel nog een tempered screen protector opleggen, phone kan al eens op de grond gaan. Voor mijn oneplus heb ik altijd Nillkin 9H H+ gebruikt. Welke werken goed in combinatie met die vingerprint-scanner? Hebben deze daar enige invloed op de snelheid van werken/minder goed herkennen?

Mef wijzigde deze reactie 03-07-2019 21:42 (3%)

• Rohem
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-07 15:36

Rohem

Vaak buj te bange

Mef schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:39:
Ik ga de gewone oneplus 7 bestellen.

Iemand een goede bumper case? Ik hoor dat de official nylon bumper case goed is, maar vind die wat weinig scherm bescherming hebben. Ik dacht meer aan Dbrand Grip of Rhinoshield maar deze zijn nog niet te verkrijgen.

Zou er wel nog een tempered screen protector opleggen, phone kan al eens op de grond gaan. Voor mijn oneplus heb ik altijd Nillkin 9H H+ gebruikt. Welke werken goed in combinatie met die vingerprint-scanner? Hebben deze daar enige invloed op de snelheid van werken/minder goed herkennen?
Er zit standaard een case bij, wel een transparante maar die voldoet echt prima! Zelf heb ik https://nl.aliexpress.com/item/33032539736.html besteld, maar die is nog onderweg :-)

Wat zal ik hier eens neerzetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelJagroep
MazeWing schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:03:
Gisteren opeens een scheurtje in mijn Nillkin Frosted Shield. Ik hoorde een barstend geluid toen ik de telefoon uit de autohouder haalde en zag een klein scheurtje in de linkerhoek.

Ongetwijfeld veroorzaakt door de autohouder, echter hoort dit mijns inziens niet te gebeuren. Zeker omdat er geen kracht, etc. werd uitgeoefend.
Morgen eens een mail naar Nillkin sturen en kijken of ze met een vervanging op de proppen gaan komen...
Ik heb het zelfde meegemaakt maar heb me telefoon niet in een autohouder gehad. Wel een scheur in bovenhoek van hoesje.. Heb van Oneplus store een nieuw hoesje gekregen..

Heb je nog reactie van Nillkin gehad?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• asc366
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 13:44
Hoi! Wie heeft 'r al een dock/hub? Ik vraag me af of ik bijv iets als https://www.bol.com/nl/p/...-type-c/9200000094728798/ erin kan prikken waarbij ik m'n op7 kan laden, beeld via hdmi kan tonen en via usb een keyboard+muis eraan kan hangen. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MichaelJagroep
Zojuist de Whitestone Dome Glass geïnstalleerd... Poeh wat een lastige install...

Omdat de tafel waaraan ik zat niet waterpas stond was het ontzettend lastig...
Had een instructiefilmpje erbij. De stappen ansich zijn niet heel complex. Gewoon rustig je tijd nemen.

Pasvorm is goed. In gebruik de temperated glass in combinatie met een Nillkin Frosted Shield. Past prima. De screenprotector had misschien nog wel groter kunnen zijn..
Touchgedrag is heel goed. Heb de fingerprints niet hoeven opnieuw in te stellen.

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:26
MichaelJagroep schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:02:
Zojuist de Whitestone Dome Glass geïnstalleerd... Poeh wat een lastige install...

Omdat de tafel waaraan ik zat niet waterpas stond was het ontzettend lastig...
Had een instructiefilmpje erbij. De stappen ansich zijn niet heel complex. Gewoon rustig je tijd nemen.

Pasvorm is goed. In gebruik de temperated glass in combinatie met een Nillkin Frosted Shield. Past prima. De screenprotector had misschien nog wel groter kunnen zijn..
Touchgedrag is heel goed. Heb de fingerprints niet hoeven opnieuw in te stellen.
Heb de mijne ook binnen gekregen via appelhoes.nl
Maar helaas was de screenprotector die er in zat kapot . Linksboven een scheur de in . Toch knap aangezien de protector in de hardkunstoffe behuizing van de installatie kit zit. Helaas is de klantenservice niet erg vlot, met reageren dus heb ik hem gisteravond maar opnieuw besteld, zodat ik hem vandaag alsnog op kan plakken. Nu maar hopen dat de klantenservice doen wat ze moeten doen en m'n geld terug geven voor het doa product wat ze geleverd hebben.

• MichaelJagroep
indofk schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 06:05:
[...]

Heb de mijne ook binnen gekregen via appelhoes.nl
Maar helaas was de screenprotector die er in zat kapot . Linksboven een scheur de in . Toch knap aangezien de protector in de hardkunstoffe behuizing van de installatie kit zit. Helaas is de klantenservice niet erg vlot, met reageren dus heb ik hem gisteravond maar opnieuw besteld, zodat ik hem vandaag alsnog op kan plakken. Nu maar hopen dat de klantenservice doen wat ze moeten doen en m'n geld terug geven voor het doa product wat ze geleverd hebben.
Ja dat is heel bijzonder dat hij beschadigd is.
Heb je hun WhatsApp nummer geprobeerd om Appelhoes te bereiken?

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:26
MichaelJagroep schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:14:
[...]

Ja dat is heel bijzonder dat hij beschadigd is.
Heb je hun WhatsApp nummer geprobeerd om Appelhoes te bereiken?
Meteen geapped met foto's er bij en verteld dat ie beschadigd was , kreeg na 2,5 uur een reactie terug
" Goedenavond, kunt u ons aangeve wat er defect is of wat we moeten zien op de foto? " Gelijk gereageerd , ik keek toevallig op het moment dat er getypt werd en nog maar eens uitgebreid uitgelegd met foto's en zelfs video maar tot op heden niet meer gelezen.

• MichaelJagroep
Oh lekkere reactie dus. Hopelijk word het netjes geregeld.
Eerlijk gezegd bestel ik mijn spullen liever bij Oneplus store maar daar was de Whitestone niet op directe voorraad

Acties:
  • +1Henk 'm!

• c4coupe
Ik heb mij nillkin frosted blauw nu ook binnen. Deze is qua grip veel beter dan de zwarte versie die ik na half uur al in de kast gelegd heb. Op mijn Nokia altijd de zwarte versie gehad naar ville tevredenheid. Echter voor de oneplus miste ik de grip ervan. De blauwe heeft dit probleem niet en ligt mij beter in de hand.

• acid_rain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06:30
Hallo allemaal, iemand reeds ervaring met de Rhinoshield crash guard met de 7 pro? Op een Oneplus 3T gebruikt naar volle tevredenheid.

• c4coupe
acid_rain schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:56:
Hallo allemaal, iemand reeds ervaring met de Rhinoshield crash guard met de 7 pro? Op een Oneplus 3T gebruikt naar volle tevredenheid.
Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.

Maar ben wel curieus na bevinding tot betrekking grip?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• acid_rain
c4coupe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Deze wacht ik af. Spreekt me serieus aan. Maar heeft deze voldoende grip? Voor de OP7 is die er nog niet.

Met de 3T was dat prima, ik klem de telefoon meestal bij de randen. Maar als je de telefoon laat balanceren op je vingers in het midden, zal hij natuurlijk weer glad zijn. Wellicht dat de Rhinoshield back protector wat extra grip biedt (naast extra krasbestendigheid)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• acid_rain
c4coupe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Wellicht heb je deze review reeds gezien. Helaas nog geen drop test gevonden...

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True