Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ook ik heb last van ghost touches in CPU-Z, wanneer ik NFC uitzet is het weg. Ik vraag me af of ik hier echt een punt van moet maken. CPU-Z gebruik ik nooit, NFC zet ik alleen aan wanneer ik wil afrekenen in de winkel.

En hoezo komt het alleen voor in CPU-Z, en schijnbaar ook in Netflix? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 18:16

JanAd

Wind’s howling

wilke77 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 09:54:
Hoi mensen,

Kun je met de Oneplus 7 pro de berichttoon en de beltoon van elkaar scheiden? Ik wil graag de berichttoon zachter kunnen zetten als de beltoon. Ik hoor het graag van u/ jou
Beltoon, Mediavolume en Alarmvolume is gescheiden, dat is zover ik weet al zo sinds de OP3 en wss ervoor ook al.
-
Edit: volume van de Beltoon en de Notificaties hangt idd samen.
-

Hier verder geen problemen met de OP7pro, enkel de Gmail notificatie komen niet altijd even snel door met alle batterij-settings terug op default. Verder werkt alles prima.
Bij NFC gebruik ook nog geen problemen ondervonden, ik zet dat ook enkel op om ff te betalen en dan direct terug af (lijkt me logisch?)
De camera in portret-modus levert imo veel betere foto's op de bij de OP6 vind ik. Het was even wennen, maar ik ben dik tevreden.

Ik heb voor eerst ook reacties gehad van andere mensen op de phone en het prachtige scherm. Dat had ik bij de OP6 en 5 en 3 eigenlijk nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 26-05-2019 12:24 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

dreester schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:36:
Ook ik heb last van ghost touches in CPU-Z, wanneer ik NFC uitzet is het weg. Ik vraag me af of ik hier echt een punt van moet maken. CPU-Z gebruik ik nooit, NFC zet ik alleen aan wanneer ik wil afrekenen in de winkel.

En hoezo komt het alleen voor in CPU-Z, en schijnbaar ook in Netflix? :?
Heb ook last van ghost touches met NFC aan in verschillende apps. Voornamelijk tijdens typen in elke app. Na uitzetten van NFC geen problemen meer inderdaad.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:32
Gé Brander schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:18:
[...]

Geheugengebruik is geen vaste waarde, als een computer of telefoon meer geheugen heeft gebruikt het ook meer. Dus als je de 6GB versie naast een 12GB versie legt met
gelijk gebruik zal je dus verschillend geheugen gebruik zien. Vandaar mijn opmerking dat je niets uit je geheugen gebruik kan afleiden tenzij je altijd op de max zit...
Top! Dat wist ik niet, is het dan dat die meer in cache stopt o.i.d? Gewoon 'omdat het kan'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
[quote,

Bij mijn Oneplus 6 heb ik de notificaties en beltoon niet gescheiden.

Beltoon, Mediavolume en Alarmvolume is gescheiden, dat is zover ik weet al zo sinds de OP3 en wss ervoor ook al.

Hier verder geen problemen met de OP7pro, enkel de Gmail notificatie komen niet altijd even snel door met alle batterij-settings terug op default. Verder werkt alles prima.
Bij NFC gebruik ook nog geen problemen ondervonden, ik zet dat ook enkel op om ff te betalen en dan direct terug af (lijkt me logisch?)
De camera in portret-modus levert imo veel betere foto's op de bij de OP6 vind ik. Het was even wennen, maar ik ben dik tevreden.

Ik heb voor eerst ook reacties gehad van andere mensen op de phone en het prachtige scherm. Dat had ik bij de OP6 en 5 en 3 eigenlijk nooit.
[/quote]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scirocco schreef op zondag 26 mei 2019 @ 09:22:
[...]

Is toch niet nieuw? Kreeg deze update direct na t unboxen al? (9.5.4GM21BA)
Als je nou even de changelog had gelezen :p. Is een nieuwe.
Convoy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 09:50:
[...]

Is daar root voor nodig?
Nope, maar we ondersteunen rooted devices wel.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:55
Ik had dus in ontwikkelaarsopties de kleinste breedte op 450 gezet (om wat meer op m'n scherm te krijgen zodat alles niet zo groot is) maar dat is dus niet handig.
De vingerafdrukanimatie komt zo veel te hoog te staan.
Kon dus niet meer ontgrendelen met de vinger. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://home.smidtsweb.nl/images/Screenshot_20190526-121756__01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
ComTech schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:32:
Ik had dus in ontwikkelaarsopties de kleinste breedte op 450 gezet (om wat meer op m'n scherm te krijgen zodat alles niet zo groot is) maar dat is dus niet handig.
Dit is een bekende bug bij OP en ze gaan het oplossen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:55
Brad Pitt schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:35:
[...]

Dit is een bekende bug bij OP en ze gaan het oplossen :)
Oh die had ik nog nergens gelezen, tja er zijn er ook zoveel :X
(gelukkig heb ik op deze na nergens last van).

Schrok me wel een hoedje dacht oh jee nu moet ik de boel wéér resetten...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Ik vind het wel leuk een toestel te hebben dat nog niet volledig functional is. Er moet hier en daar nog wat getweaked worden. En dat doen ze. Er zullen geregeld updates komen. Nu nog wachten op een open beta.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Jamesl schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Top! Dat wist ik niet, is het dan dat die meer in cache stopt o.i.d? Gewoon 'omdat het kan'?
Simpel gezegd, ja.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 16:07

[Afbeelding]
Ik weet niet of de kleinste breedte in dat menu hetzelfde doet als je DPI aanpassen? Denk het wel?

Standaard DPI is 560 van de OP7 Pro. Ik heb hem ingesteld via ADB op 465. Bij mij werkt dat wel goed, ook met vingerafdrukanimatie.

Kleinste breedte staat bij mij nu op 495.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5cea832d8fdee/5cea832d83642-1.thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5cea8336df936/5cea8336cfff4-2.thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 15:58

[Afbeelding]
:o :o

Beetje jammer inderdaad.

Op m'n OP6 had ik de DPI ingesteld op 480. Als je 'm in de instellingen (hoef je niet eens de ontwikkelaarsopties voor in te duiken!) instelt op klein, default OP de DPI naar 470. Ietsje scherper dus.

Bij 470 staat de fingerprint gewoon goed, en dat is ook direct de grens ;) al is een 'ideale' DPI altijd een veelvoud van 16 heb ik me ooit laten vertellen, dus wellicht ga ik weer terug naar 480.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
Om toch nog even in te haken op het notificatie probleem, het doet zich bij mij niet alleen voor bij Gmail.

Ook Voetbal International app (voor meldingen van live scores) geeft geen melding, net als de F1 app. Ook Buienalarm geen/vertraagde melding, ondanks dat batterij optimalisatie uit staat.

Als ik via ADB "adb shell dumpsys deviceidle disable" invoer, dan is het probleem volledig opgelost. Maar als ik mn telefoon herstart, moet ik het weer opnieuw invoeren, dus meer een noodoplossing.

Zijn er misschien manieren om dit commando automatisch te laten uitvoeren bij een herstart? Of is er een andere permanente oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:58
Als ik het goed heb is de "notificatiebug" een feature van Doze. Het uitzetten van battery optimalization van o.a. gmail (en elke andere app waar je direct notificaties van wil zien) zou het probleem op moeten lossen. Helaas is gmail in de op7 pro een system app die niet in de lijst staat om de optimalisatie uit te schakelen. Met deze workaround lukt dat wel. Ik heb nog niet getest of dit ook echt de "bug" oplost.

Ik heb zie op mijn telefoon ook de ghost touches, maar alleen in CPU-Z, slordig maar niet echt een probleem. Ik zal eens opletten of de ghost touches ook optreden bij gebruik van NFC.

[ Voor 3% gewijzigd door Gillonde op 26-05-2019 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Richh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:22:
[...]

:o :o

Beetje jammer inderdaad.

Op m'n OP6 had ik de DPI ingesteld op 480. Als je 'm in de instellingen (hoef je niet eens de ontwikkelaarsopties voor in te duiken!) instelt op klein, default OP de DPI naar 470. Ietsje scherper dus.

Bij 470 staat de fingerprint gewoon goed, en dat is ook direct de grens ;) al is een 'ideale' DPI altijd een veelvoud van 16 heb ik me ooit laten vertellen, dus wellicht ga ik weer terug naar 480.
Zelf op 419 staan dat vind ik het meest fijn. Anders wordt het toch echt erg klein vinden jullie dat niet?
Fingerprint staat hier ook goed

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Pukson schreef op zondag 26 mei 2019 @ 16:33:
[...]

Zelf op 419 staan dat vind ik het meest fijn. Anders wordt het toch echt erg klein vinden jullie dat niet?
Fingerprint staat hier ook goed
Vind het verschil tussen 411 en 460 niet heel groot moet ik zeggen. Maar ik krijg ook last van een fingerprint die te hoog zit bij die hogere waarden.
Staat nu op 430 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Gillonde schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:34:
Als ik het goed heb is de "notificatiebug" een feature van Doze. Het uitzetten van battery optimalization van o.a. gmail (en elke andere app waar je direct notificaties van wil zien) zou het probleem op moeten lossen. Helaas is gmail in de op7 pro een system app die niet in de lijst staat om de optimalisatie uit te schakelen. Met deze workaround lukt dat wel. Ik heb nog niet getest of dit ook echt de "bug" oplost.

Ik heb zie op mijn telefoon ook de ghost touches, maar alleen in CPU-Z, slordig maar niet echt een probleem. Ik zal eens opletten of de ghost touches ook optreden bij gebruik van NFC.
In mijn bericht meld ik dat ik batterij optimalisatie uit heb staan voor de apps waarmee ik problemen heb. Ook voor Gmail. Lost het probleem dus niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:56
Ik gebruik Nova Launcher maar iets vreemds doet zich voor: Als ik uit de dock een icoon verwijder, dan kan ik niet een nieuwe icoon erin plaatsen. :? Ook niet na een reset en frisse start en met de default setting van Nova. En dit is alleen op de Oneplus, niet op andere toestellen, daar werkt het wél. Hebben meer mensen dit? Wat is er aan de Oneplus 7 pro zo bijzonder dat dit gebeurt, vraag ik mij af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Ik heb mijn phone geüpdatet naar versie 9.5.5, maar Oxygen Updater denkt dat ik 'm er nog op moet zetten. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas8
  • Laatst online: 16-09 13:32
Weet iemand of de normale OnePlus 7 ook de verbeterde haptic feedback krijgt, of is dat alleen de Pro variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
DeVliegendeNLer schreef op zondag 26 mei 2019 @ 18:26:
Ik heb mijn phone geüpdatet naar versie 9.5.5, maar Oxygen Updater denkt dat ik 'm er nog op moet zetten. Is dat normaal?
Hoe heb je de update gedownload/geïnstalleerd?

Zojuist geprobeerd te zoeken naar een update, maar ik kan nog niks vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Knamix schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:13:
[...]

Hoe heb je de update gedownload/geïnstalleerd?

Zojuist geprobeerd te zoeken naar een update, maar ik kan nog niks vinden.
Heb je wel de app van @Anonymoussaurus geinstalleerd of zoek je via de eigen manier van OnePlus via Settings?

@DeVliegendeNLer heb je de instructies gevolgd? Dus booten in recovery en vanaf daar installeren? Zou niet (altijd) hoeven maar je info is wat karig ;)

/edit: @Knamix https://oxygenupdater.com/ ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 26-05-2019 19:18 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
iestyn99 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:30:
Ik gebruik Nova Launcher maar iets vreemds doet zich voor: Als ik uit de dock een icoon verwijder, dan kan ik niet een nieuwe icoon erin plaatsen. :? Ook niet na een reset en frisse start en met de default setting van Nova. En dit is alleen op de Oneplus, niet op andere toestellen, daar werkt het wél. Hebben meer mensen dit? Wat is er aan de Oneplus 7 pro zo bijzonder dat dit gebeurt, vraag ik mij af....
Naja vaag. Ik haal een icoontje weg en wil een andere terug in de dock zetten en dat gaat gewoon niet. Help!

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

rhos schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:15:
[...]

Naja vaag. Ik haal een icoontje weg en wil een andere terug in de dock zetten en dat gaat gewoon niet. Help!
Hier geen enkel probleem, One Plus 7 Pro icm Nova launcher. Kan gewoon icoontjes uit het dock verwijderen en toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
MAX3400 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:15:
[...]

Heb je wel de app van @Anonymoussaurus geinstalleerd of zoek je via de eigen manier van OnePlus via Settings?

@DeVliegendeNLer heb je de instructies gevolgd? Dus booten in recovery en vanaf daar installeren? Zou niet (altijd) hoeven maar je info is wat karig ;)

Heb je root toegang nodig? Klikte te snel door, maar ik las iets over root. Kan loos alarm zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Knamix schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:22:
[...]

Heb je root toegang nodig? Klikte te snel door, maar ik las iets over root. Kan loos alarm zijn
LOOS!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Knamix schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:22:
[...]

blavlaa schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:14:
[...]

Nee.
Dowloaden met Oxygen Updater.
Dan Settings>System>System Update>Tand wieltje>Local Upgrade>dan zie je update .zip staan.
Geen root axx nodig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier geen last van met Nova Prime op m'n 7 Pro.
DeVliegendeNLer schreef op zondag 26 mei 2019 @ 18:26:
Heb je toevallig advanced mode/geavanceerde modus aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
MAX3400 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:15:
[...]

Zoals @blavlaa heeft gedaan:
Dowloaden met Oxygen Updater.
Dan Settings>System>System Update>Tand wieltje>Local Upgrade>dan zie je update .zip staan.

[ Voor 21% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 26-05-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Iemand al verschil gemerkt met de camera tussen 9.5.4 en 9.5.5? Zojuist snel even twee foto's gemaakt met verschillende firmware, maar op de ene foto had ik zon en de andere niet :p

Lijkt wel alsof het minder overbelicht is (wat mijn grootste probleem was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Knamix schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:37:
Iemand al verschil gemerkt met de camera tussen 9.5.4 en 9.5.5? Zojuist snel even twee foto's gemaakt met verschillende firmware, maar op de ene foto had ik zon en de andere niet :p

Lijkt wel alsof het minder overbelicht is (wat mijn grootste probleem was)
Ik merkte niet zo direct verschil. Wel lijkt het zo te zijn, maar kan ook aan mij liggen hoor, dat ik alle meldingen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 17:29

Boedha

Niks

Hoe hebben jullie de update binnen gekregen? Ik zie namelijk nog niks. Met mijn OP6T kreeg je via VPN via Duitsland of Canada de update redelijk snel binnen.

Dit ook geprobeerd met mijn OP7 pro maar dan krijg ik een time-out!

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Boedha schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:51:
Hoe hebben jullie de update binnen gekregen? Ik zie namelijk nog niks. Met mijn OP6T kreeg je via VPN via Duitsland of Canada de update redelijk snel binnen.

Via Oxygen Updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:47

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heb de update ook binnengehaald via een VPN. Via Canada deed ie het niet, via Duitsland wel. Eerst 3x time-out gekregen, maar daarna kwam die binnen. :)
Ik denk dat ik wat minder fletsheid zie met de camera, maar dat kan ook bedrog zijn; want nu let je er extra op :).

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 17:29

Boedha

Niks

Geïnstalleerd, maar als ik de app volg en opstart in recovery modus krijg helemaal geen mogelijk tot kiezen tot installatie vanaf de sd kaart.

Kan alleen taal kiezen en daarna recovery of reboot.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iestyn99
rhos schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:15:
[...]

Via de support van Nova de oplossing gevonden: je mag de scherm resolutie niet op automatisch hebben staan. Zet hem vast en het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15-09 15:02
Hey OnePlussers,

Ik sta op het punt mijn Google Pixel 2 XL te gaan vervangen voor de OnePlus 7 Pro. Nou lees ik alleen dat de batterij zomaar eens tegen kan vallen. Op dit moment tik ik makkelijk een screen on time van 5 uur aan met de brightness op 80%. Kunnen jullie je ervaringen delen.

Ik kan natuurlijk ook wachten op de OnePlus 7 ( normaal ) maar twijfel of ik dan wel een waardevolle upgrade bega.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Devindegroot schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:28:
Hey OnePlussers,

Ik sta op het punt mijn Google Pixel 2 XL te gaan vervangen voor de OnePlus 7 Pro. Nou lees ik alleen dat de batterij zomaar eens tegen kan vallen. Op dit moment tik ik makkelijk een screen on time van 5 uur aan met de brightness op 80%. Kunnen jullie je ervaringen delen.

Ik kan natuurlijk ook wachten op de OnePlus 7 ( normaal ) maar twijfel of ik dan wel een waardevolle upgrade bega.
Ik krijg doorgaans 6-8 uur SOT afhankelijk van waar ik ben (60hz en 1080p). Op 90 Hz en 2K haal ik rond de 5-7 uur SOT.

Brightness staat op auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hier ook 5 tot 7 uur op 90Hz. En ik weet dat ik continu van netwerk wissel (6x per dag en WiFi scanning staat aan), BT staat 24/7 aan en ik gebruik EDGE als browser (en krijg regelmatig een drain warning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
Boedha schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:23:
[...]

Geïnstalleerd, maar als ik de app volg en opstart in recovery modus krijg helemaal geen mogelijk tot kiezen tot installatie vanaf de sd kaart.

Kan alleen taal kiezen en daarna recovery of reboot.
Same here 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Klopt dat werkt niet. Gewoon zoals hierboven beschreven staat doen. Na het downloaden Local upgrade uitvoeren. Vind direct de gedownloade ota dan kan hem zo installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devindegroot schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:28:
Hey OnePlussers,

Op 1440p/90Hz haal ik zelf tussen de 6 en 10 uur aan Screen-on-Time met vrij normaal gebruik. Wi-Fi aan, 4G onderweg, Bluetooth altijd aan, soms navigeren, helderheid op automatisch. Met 1080p/60Hz nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Laatst online: 17-09 19:28

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Boedha schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:51:

We draaien in Nederland de EU versie van Oxygen, die ga je via Canada nooit updaten... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
Pukson schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:47:
[...]

Klopt dat werkt niet. Gewoon zoals hierboven beschreven staat doen. Na het downloaden Local upgrade uitvoeren. Vind direct de gedownloade ota dan kan hem zo installeren
Vanuit de updater app of download en reboot en dan ergens in recovery mode???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Petertje750 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:15:
[...]

Vanuit de updater app of download en reboot en dan ergens in recovery mode???
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ct1z7cNf9IcyvX5xaiatqGpc/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/REYJJE9Upv62unhDQ4YyDy4F/thumb.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
Thx _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik merk wel dat via LTE/4G er echt een stuk meer batterij wordt verbruikt.

Vandaag hele dag thuis geweest en alleen verbonden via WiFi en heb op dit moment 50% batterij en al 3 uur en 30 minuten SOT, dat kan dan zo ongeveer 6,5/7 uur worden.

Met 4G haal ik op een dag zo ongeveer 4,5 uur SOT, maar heb de telefoon nog niet echt lang in gebruik om daar iets concreets over te zeggen. Heeft er misschien ook mee te maken dat op niet alle plekken waar ik kom super goed bereik is.

[ Voor 12% gewijzigd door d22wth op 26-05-2019 21:48 ]

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@d22wth klopt. WiFi is "vast" qua frequentie. 4G is relatief dynamisch t.o.v. WiFi. Kost bakken meer verbruik.

Ooit mijn OP5 in 3 uur leeggetrokken op 4G. Ik deed er niks mee, de mast was "defect". Stond de telefoon elke zoveel seconden opnieuw te pollen & verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannySchreurs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-07 20:14
Heb niet alle pagina's van dit topic gelezen. Maar hebben meer mensen last van dat de notificatie slider losjes zit? Heb mn OP7 pro sinds vrijdag, maar hij lijkt best los te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
DannySchreurs schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:58:
Heb niet alle pagina's van dit topic gelezen. Maar hebben meer mensen last van dat de notificatie slider losjes zit? Heb mn OP7 pro sinds vrijdag, maar hij lijkt best los te zitten.
Bij mij zit hij vrij stevig vast _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Bij mij zit er ook ietsje beweging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Ik vond het stevig aanvoelen, totdat jij erover begon. :+

Bij mij zit er een klein beetje beweging in.

[ Voor 6% gewijzigd door dreester op 27-05-2019 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Zelfde als bij mijn 3 en mijn 5 en de 6.ietsjebbeweging in de slider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Oeps

[ Voor 96% gewijzigd door rhos op 27-05-2019 07:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 18:16

JanAd

Wind’s howling

Ik merk geen verschil tov de 3/5/5T en 6. Er zat altijd een beetje beweging op. Lijkt me volkomen normaal.

Na de update via @Anonymoussaurus lijken de meldingen hier precies beter binnen te komen. Deze morgen netjes Gmail notificatie op m'n scherm. En het laatste uur komende WA's ook prima door. :) (met alles op default)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Hoe zit het bij jullie, degenen die versie 9.5.5 hebben. Krijgen jullie nu wel alle meldingen binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

DeVliegendeNLer schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:08:
Hoe zit het bij jullie, degenen die versie 9.5.5 hebben. Krijgen jullie nu wel alle meldingen binnen?
Niks veranderd, krijg alles behalve gmail.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

DeVliegendeNLer schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:08:
Ook met 9.5.5 krijg ik nog steeds netjes alle meldingen binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Huigie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:09:
[...]

Niks veranderd, krijg alles behalve gmail.
Ik kreeg Gmail juist en Whatsapp en FB Messenger niet. Nu lijkt het erop dat ik wel alles binnen krijg, of in ieder geval een stuk sneller dan eerst.
Convoy schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:10:
[...]

Ook met 9.5.5 krijg ik nog steeds netjes alle meldingen binnen ;)
Maar dat was bij jou ook al bij 9.5.4 het geval? Bij mij niet namelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 27-05-2019 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

DeVliegendeNLer schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:10:
[...]

Maar dat was bij jou ook al bij 9.5.4 het geval? Bij mij niet namelijk.
Nee, nooit problemen gehad zelfs O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zag net de Red Magic 3 voorbijkomen op het kanaal van MrWhoseTheBoss. Heeft dezelfde camera sensor alleen kan dat toestel 8K video schieten en heeft die een slowmotion optie van 2000fps.

Zou dit dan ook eventueel naar de OP7Pro kunnen komen. Gezien dezelfde sensor en snapdragon 855.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Pukson schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:08:
Zag net de Red Magic 3 voorbijkomen op het kanaal van MrWhoseTheBoss. Heeft dezelfde camera sensor alleen kan dat toestel 8K video schieten en heeft die een slowmotion optie van 2000fps.

Zou dit dan ook eventueel naar de OP7Pro kunnen komen. Gezien dezelfde sensor en snapdragon 855.
Zou kunnen dat er een mod komt om dit te laten werken , of misschien wel een update van OnePlus maar de grootste vraag is , wat heb je er aan?
Je hebt waarschijnlijk niks dat 8K kan weergeven (toestel is zelf 1080P), en 8K word opgenomen met 15FPS.

De slowmo 2000fps kan nog leuk zijn maar ik denk dat ook dit een software trucje is net zoals de pocophone 960fps heeft gekregen na een update.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:09

MazeWing

The plot thickens...

Gisteren heeft mijn schoonmoeder de Galaxy S10 binnengekregen. Uiteraard even de telefoons vergeleken:
- de OnePlus 7 pro is stukken sneller in het gebruik. Dit heeft gevoelsmatig uiteraard veel te maken met OxygenOS en de snellere animaties
- het scherm van de 7 pro was in het zonlicht helderder dan dat van de S10. Het leek alsof de S10 de automatische stand nog niet had gebruikt om te boosten.
- het geluid van de S10 is iets zachter maar wel beter in balans en de hoge tonen zijn minder schel. Ik denk wel dat dit makkelijk te fixen is op de 7 pro met een equalizer.
- de camera in de S10 is iets trager in het maken van foto's maar hebben wel meer "pop". Ik heb verder geen rare situaties getest. De algemene opinie is dat de S10 de betere camera heeft en daar kan ik me in vinden
- alhoewel de ultrasone sensor in de S10 niet tegenviel, is de optische van de 7 pro een stuk sneller.

Ik heb gisteren ook de screenprotector van de 7 pro gehaald. De zichtbaarheid buiten is nu toch wel een stuk beter en ook is die blauwe waas weg. De protector zelf is gewoon een stukje plastic van een dikke mm dik.

Ik ben toch zeer tevreden over de 7 pro. Zeker de snelheid en het grote scherm zijn mega voordelen. Na 2,5 dag de 7 pro gebruikt te hebben stoorde ik me af en toe aan de "traagheid" van de S10. Ik had het gevoel dat alles wat langer duurde dan eigenlijk nodig was. Ook viel het me op hoe snel je went aan standaard Android. Alhoewel OneUI de beste UI van Samsung is blijft veel gewoon overbodig. Dit werd me duidelijk na een paar dagen OxygenOS...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Nu een weekje de telefoon in gebruik.
Moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben.

Ik herken me niet in de genoemde problemen met ghost touches, heb NFC altijd aan maar geen (merkbare) "ghost touches". Wel komen de gmail notificaties niet op tijd binnen, maar dat boeit me niet aangezien gmail mijn persoonlijke mail is waarop ik toch niet direct moet reageren.
Voor mijn werk mail gebruik ik Boxer maar die staat op om het uur syncen. Als het belangrijk is bellen/smsen of appen ze maar.
Wel had ik wel problemen met whatsapp notificaties, maar heb het idee dat die veroorzaakt werden door de data via de switch app over te zetten. Na een schone reset en backup via cloud van whatsapp terug gezet te hebben heb ik die problemen niet meer.

Snap dat notificaties belangrijk zijn, maar ik snap (persoonlijk) niet dat je voor e-mails daar zoveel waarde aan hecht, als het echt belangrijk is bellen ze wel (en ik werk in de IT en gebruik mail uiteraard veel).

Over het algemeen had ik wat meer van de batterij verwacht maar kom de dag prima door en met warp charge is dat ding zo vol!

De foto's die dat ding schiet zijn voor mij echt super! Afgelopen zaterdag een festivalletje gepakt en de foto's zijn echt zoveel beter dan de 5T waar ik van af kom!
Het geluid bij video opnames van het festival is wat vervormd (maar goed dat kan ook haast niet anders) maar stukken beter dan alle oneplus telefoons die enkel gekraak opnamen.

EDIT:
Toch maar even CPU-Z geinstalleerd, en ook ik heb dan last van ghost touches.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
MazeWing schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:45:
Gisteren heeft mijn schoonmoeder de Galaxy S10 binnengekregen. Uiteraard even de telefoons vergeleken:
- de OnePlus 7 pro is stukken sneller in het gebruik. Dit heeft gevoelsmatig uiteraard veel te maken met OxygenOS en de snellere animaties
- het scherm van de 7 pro was in het zonlicht helderder dan dat van de S10. Het leek alsof de S10 de automatische stand nog niet had gebruikt om te boosten.
- het geluid van de S10 is iets zachter maar wel beter in balans en de hoge tonen zijn minder schel. Ik denk wel dat dit makkelijk te fixen is op de 7 pro met een equalizer.
- de camera in de S10 is iets trager in het maken van foto's maar hebben wel meer "pop". Ik heb verder geen rare situaties getest. De algemene opinie is dat de S10 de betere camera heeft en daar kan ik me in vinden
- alhoewel de ultrasone sensor in de S10 niet tegenviel, is de optische van de 7 pro een stuk sneller.

Ik heb gisteren ook de screenprotector van de 7 pro gehaald. De zichtbaarheid buiten is nu toch wel een stuk beter en ook is die blauwe waas weg. De protector zelf is gewoon een stukje plastic van een dikke mm dik.

Ik ben toch zeer tevreden over de 7 pro. Zeker de snelheid en het grote scherm zijn mega voordelen. Na 2,5 dag de 7 pro gebruikt te hebben stoorde ik me af en toe aan de "traagheid" van de S10. Ik had het gevoel dat alles wat langer duurde dan eigenlijk nodig was. Ook viel het me op hoe snel je went aan standaard Android. Alhoewel OneUI de beste UI van Samsung is blijft veel gewoon overbodig. Dit werd me duidelijk na een paar dagen OxygenOS...
Hier dezelfde ervaring. Mijn vrouw heeft een S10 en moet je op alle punten gelijk geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Om alle Gmail notificaties, etc. binnen te krijgen is het belangrijk dat je in settings -> e-mail adres -> labels beheren, de juiste labels ook laat synchroniseren.

Standaard krijg je namelijk alleen primaire email binnen en Gmail is behoorlijk fanatiek in het labelen van je mails. Zo krijg je bijvoorbeeld rekeningen, etc. niet (altijd) binnen omdat ie het label updates er aan plakt en dit standaard dus niet gesynchroniseerd is.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Winkel maar even gemaild dat screen protector volledig los zit. Kijken of ik er nog iets voor krijg :)
Retourneren gaat natuurlijk niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goddomme.. Hier nu ook last van. Had ze altijd in de bottom staan maar nu krijg ik ze daar niet meer terug. Is er al een oplossing voor?
iestyn99 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:25:
[...]

Via de support van Nova de oplossing gevonden: je mag de scherm resolutie niet op automatisch hebben staan. Zet hem vast en het werkt weer!
Yes, heeft gewerkt, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Tweakers, mededelingen over beschikbaarheid e.d. passen beter in [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
Ik moet hier even terugkomen op mijn eigen bevindingen.

Tot nu toe had ik geen enkel probleem met de ghost touches waarover al zoveel geschreven is.
Ik heb het toestel in gebruik sinds 21 mei en heb tot op heden er niets aan aangepast.

Alle testen tot nu toe met NFC aan in CPU-Z leverden geen enkel resultaat op. Wat dus positief was. Tot nu toe 8 testen uitgevoerd gespreid over een 3 dagen.

Echter, net haal ik het toestel van de lader. Ik dacht ik test nog eens (nu hij nog terug kan :) ) en onmiddellijk enorm veel ghost touches aan de bovenkant van het scherm met nfc ingeschakeld en in CPU-Z.

Je zou bijna denken dat het een heat issue is in samenwerking met nfc. Het toestel voelt nog warm aan door het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:20:
Ik moet hier even terugkomen op mijn eigen bevindingen.

Tot nu toe had ik geen enkel probleem met de ghost touches waarover al zoveel geschreven is.
Ik heb het toestel in gebruik sinds 21 mei en heb tot op heden er niets aan aangepast.

Alle testen tot nu toe met NFC aan in CPU-Z leverden geen enkel resultaat op. Wat dus positief was. Tot nu toe 8 testen uitgevoerd gespreid over een 3 dagen.

Echter, net haal ik het toestel van de lader. Ik dacht ik test nog eens (nu hij nog terug kan :) ) en onmiddellijk enorm veel ghost touches aan de bovenkant van het scherm met nfc ingeschakeld en in CPU-Z.

Je zou bijna denken dat het een heat issue is in samenwerking met nfc. Het toestel voelt nog warm aan door het laden.
Ga je hem terug sturen? Had je dus NFC aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:31:
[...]

Ga je hem terug sturen? Had je dus NFC aan?
Ik ga nog even afwachten. Ik gebruik NFC zo goed als niet en heb hem gekocht via belsimpel, heb dus nog een 3 weken bedenktijd.

Nfc stond aan.

Ik heb het toestel ondertussen laten afkoelen en opnieuw de test gedaan en het toestel is opnieuw als ervoor. Geen ghost touches met NFC aan. Erg raar, ik denk echt dat het een heat issue is. (Wat slecht nieuws zou zijn gezien het dan geen softwarematig probleem is). Zelf gebruik ik het toestel niet vaak intensief dus dat zou kunnen verklaren waarom ik er tot nu toe geen last van had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jongens, het is allang bekend dat het met NFC te maken heeft. Is zelfs confirmed door OnePlus: Known Issues for OnePlus 7 Pro
Temporary solution for Ghost touch issue:
Turn off NFC toggle from Quick Setting/Notification Bar.
Door het zo te formuleren lijkt het wel alsof ze indirect zeggen dat het met een update op te lossen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:42:
Jongens, het is allang bekend dat het met NFC te maken heeft. Is zelfs confirmed door OnePlus: Known Issues for OnePlus 7 Pro

[...]

Door het zo te formuleren lijkt het wel alsof ze indirect zeggen dat het met een update op te lossen is.
Ik zeg ook niet dat het niet te maken heeft met NFC.

Tot nu toe had ik er geen last van (met NFC aan). Helemaal niets, en ik heb verschillende tests gedaan.
Dit was mijn eerste keer dat ik er last van heb had. En de enige parameter die gewijzigd was is de temperatuur van de telefoon door het toestel op te laden.
Gezien het issue, met NFC aan, nu opnieuw (op moment van schrijven) helemaal verdwenen is - temperatuur van de telefoon is terug normaal - doet mij vermoeden dat het ook veroorzaakt wordt door de warmte. Ik ben geen intensieve gebruiker en belast mijn toestel dus niet erg veel wat meteen zou kunnen verklaren waarom ik er tot nu toe geen last van had.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb hier zelf ook geen last van. Daarnaast verwacht ik dat het softwarematig echt wel opgelost kan worden. Het is duidelijk dat er ergens een storing zit tussen de aansturing van het touchscreen (digitizer) en de NFC.

Ik neem aan dat OnePlus gigantisch veel informatie kan uitlezen uit alle onderdelen en ook de aansturing zo kan regelen dat ze geen ruzie met elkaar maken.

Elk onderdeel wordt tegenwoordig wel door software aangestuurd en dus is praktisch alles op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
MazeWing schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:51:
Ik heb hier zelf ook geen last van. Daarnaast verwacht ik dat het softwarematig echt wel opgelost kan worden. Het is duidelijk dat er ergens een storing zit tussen de aansturing van het touchscreen (digitizer) en de NFC.

Ik neem aan dat OnePlus gigantisch veel informatie kan uitlezen uit alle onderdelen en ook de aansturing zo kan regelen dat ze geen ruzie met elkaar maken.

Elk onderdeel wordt tegenwoordig wel door software aangestuurd en dus is praktisch alles op te lossen.
Misschien het toestel ook even aan de lader hangen en onmiddellijk erna de test doen om te kijken of je er dan wel last van hebt?

Is in mijn geval tot nu toe de enige keer dat ik het 'probleem' heb kunnen vaststellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Bij mij lijkt het probleem van niet binnen komende meldingen opgelost. Ik heb gister via de app Oxygen OS Updater 9.5.5 binnen gehaald. Vervolgens heb ik in herstelmodus mn hele telefoon leeg gehaald, en opnieuw geconfigureerd. Dus geen backup terug gezet.

Voor de niet-systeem apps waar ik geen of vertraagde meldingen van kreeg heb ik een uitzondering gemaakt in de batterij instellingen. Dus op ''niet optimaliseren''

Adpative battery staat ook uit.

Voor Gmail heb ik label meldingen aan gezet. Vooral het label ''alle-email'' lijkt hierin belangrijk te zijn. Daar heb ik ingesteld dat alle e-mail gesynchroniseerd moet worden. En natuurlijk de standaard meldingen aangezet voor de app. E-mail lijkt dan vrij vlot binnen te komen. Een vertraging van 2-3 minuten, maar dat is heel acceptabel. Niet meer dat het dus 50min duurt voordat ik een melding van mn mail krijg.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ekfad schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:54:
[...]

Misschien het toestel ook even aan de lader hangen en onmiddellijk erna de test doen om te kijken of je er dan wel last van hebt?

Is in mijn geval tot nu toe de enige keer dat ik het 'probleem' heb kunnen vaststellen.
what has been seen cannot be unseen!

Ik geloof best dat het te triggeren is met bepaalde apps, maar ik ken mezelf; als ik dat ga doen ga ik me ergeren.... O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 21:58
Oeps.. Oneplus 7 Pro besteld bij Belsimpel. Ik had me nog zo voorgenomen om heel lang met mijn OP5 te doen, maar helaas :+

Hoop dat ie bevalt. De grootte van het toestel en het gebogen scherm hebben bij mij nog twijfels. Gelukkig is er bedenk tijd :P

Bij V&A zie je in ieder geval veel oudere OP telefoons voorbij komen vanwege alle 7 Pro's die er gekocht zijn. Dus de meeste mensen zijn vast tevreden denk ik dan maar zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tholef
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11-2020
Jordy8 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:09:
Oeps.. Oneplus 7 Pro besteld bij Belsimpel. Ik had me nog zo voorgenomen om heel lang met mijn OP5 te doen, maar helaas :+

Hoop dat ie bevalt. De grootte van het toestel en het gebogen scherm hebben bij mij nog twijfels. Gelukkig is er bedenk tijd :P

Bij V&A zie je in ieder geval veel oudere OP telefoons voorbij komen vanwege alle 7 Pro's die er gekocht zijn. Dus de meeste mensen zijn vast tevreden denk ik dan maar zo.
3dagen in bezit en totaal geen spijt. Kom van OP3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Jordy8 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:09:

De V&A bestaat uit dit moment uit P30 Pro's.... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
MazeWing schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:45:
[...]

what has been seen cannot be unseen!

Ik geloof best dat het te triggeren is met bepaalde apps, maar ik ken mezelf; als ik dat ga doen ga ik me ergeren.... O-)
Ik snap je wel maar het zou geruststellend zijn mochten we erachter komen of het software dan wel hardwarematig is. Zoals ik het nu (1x) ervaren heb zou ik durven denken aan een hardware issue en dan gaat de telefoon terug wat mij betreft, ook al heb ik er op dit moment verder nog geen last van. Ik wil in dat geval geen risico nemen, vind het vooral vervelend dat OnePlus zelf nog niets heeft laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 07:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Het contactloos betalen met de telefoon gaat bij mij nog niet lekker (Rabobank). Iemand anders die dit wel aan de praat heeft?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LionkingNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-09 20:38
Sandyman538 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:43:
Het contactloos betalen met de telefoon gaat bij mij nog niet lekker (Rabobank). Iemand anders die dit wel aan de praat heeft?
Bij mij (ASN Bank) werkt het goed.

Op weg naar een duurzaam leven: goed geïsoleerd, 9500wp PV, Daikin warmtepomp en Hyundai Ioniq Electric + Kia e-Soul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ekfad schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:29:
[...]

Ik snap je wel maar het zou geruststellend zijn mochten we erachter komen of het software dan wel hardwarematig is. Zoals ik het nu (1x) ervaren heb zou ik durven denken aan een hardware issue en dan gaat de telefoon terug wat mij betreft, ook al heb ik er op dit moment verder nog geen last van. Ik wil in dat geval geen risico nemen, vind het vooral vervelend dat OnePlus zelf nog niets heeft laten weten.
Gedaan en last van hetzelfde probleem. Aan de bovenkant van het scherm (opent het notificatiepaneel). Met NFC uit geen problemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Reminder. De Oneplus 7 Pro is breekbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dHw9pGm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:47

Steeffoon

Smartphone-nerd

Met ING gaat het perfect!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ook bij ABN geen problemen!

@Richh damn! What happened?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Geen enkel probleem hier, met de Rabo Wallet App al betaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Richh schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:13:

[Afbeelding]
Ouch! 😱

De reden waarom ik altijd een hoesje en bij voorkeur een tempered glass er op heb zitten.

Om die reden ook niet echt fan van de gebogen schermen zoals de 7 Pro
Heeft iemand daar überhaupt een goeie screen protector voor gevonden (en dan bedoel ik niet het plastic folietje van OnePlus zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
PaYnE81 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:22:
[...]

Ouch! 😱

De reden waarom ik altijd een hoesje en bij voorkeur een tempered glass er op heb zitten.

Om die reden ook niet echt fan van de gebogen schermen zoals de 7 Pro
Heeft iemand daar überhaupt een goeie screen protector voor gevonden (en dan bedoel ik niet het plastic folietje van OnePlus zelf)
Ik weet faute plek, maar effe snel.

https://www.oneplus-shop.nl/nl/orzly-oneplus-7-pro-screen-protector-3d-tempered-g.html

Nog niet binnen trouwens.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
MazeWing schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:19:
[...]

Ook bij ABN geen problemen!

@Richh damn! What happened?
Deur van slot halen en het toestel gebalanceerd tussen 2 vingers (super, SUPER dom!), gleed weg.
Van 1 meter hoog dus. Geen hoesje.

Ding is verder nog altijd piekgaaf. Alles werkt nog. Maar die barst linksonderin verpest het natuurlijk volledig.

Aan de andere kant, wel erg blij met Oneplus' reparatieservice so far. Heb ze gebeld en het formulier ingevuld. Het gaat me zo'n €200 kosten (ter vergelijking, een S8/S9/Note/iPhoneX kost al snel €300 via de fabrikanten zelf!) dus dat valt me ontzettend mee. Vrijdag komt UPS 'm ophalen, het duurt zo'n 7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Oef :/ ;w :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Ai, pijnlijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:34

Ravefiend

Carpe diem!

Richh schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:27:
[...]
Aan de andere kant, wel erg blij met Oneplus' reparatieservice so far. Heb ze gebeld en het formulier ingevuld. Het gaat me zo'n €200 kosten (ter vergelijking, een S8/S9/Note/iPhoneX kost al snel €300 via de fabrikanten zelf!) dus dat valt me ontzettend mee. Vrijdag komt UPS 'm ophalen, het duurt zo'n 7 werkdagen.
Anderzijds in vergelijking met de OP3 was de prijs voor een nieuw scherm (al 2 keer laten vervangen ondertussen) minder dan de helft daarvan, ongeveer 90 € via diezelfde officiele reparatieservice. Het curved screen van de OP7 zet de telefoon dan wel in hoger markt segment, anderzijds maakt dan ook dat dergelijke reparaties óók duurder zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
Zat er vroeger niet een equalizer standaard in OnePlus als je de wireless bullets gebruikt? Of vergis ik me? Ik zie hem even niet in de instellingen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Rabo wallet werkt prima hier

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:51
cypher21 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:50:
[...]

Rabo wallet werkt prima hier
Hier ook geen enkel probleem, werkt snel en goed.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als WiFi nou minder snoept dan 4G, kan ik dan WiFi beter aan laten staan? Dan pakt hij enkele uren vanzelf netwerk op de zaak en thuis. Of gaat het effect dan voorbij als WiFi voor niks staat te draaien de rest van de dag.
Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie