Op het Oneplus forum is er iemand die zijn toestel met ghost touches gewisseld heeft tegen een nieuw toestel.
Op stock firmware heeft hij alles getest en geen enkele vaststelling van de issue.
Na update naar de nieuwste firmware heeft hij onmiddellijk terug last van het issue.
Het goede nieuws is dat het dus hoogstwaarschijnlijk softwaregerelateerd is.
Wat de heat issues betreft, en dat is het slechte nieuws, zie ook de post van @
Boinkie , de software update past de werking van sensoren aan. Wat is nog onduidelijk maar het is dus hoogstwaarschijnlijk een softwareissue dat niet gerelateerd is aan enkel de NFC chip. Wordt dus hoogstwaarschijnlijk moeilijk om dit op te lossen.
Wat mijn eigen telefoon betreft, hebben jullie ook last van de automatische dim/helderheid functie die niet altijd correct werkt? Had hier in het begin geen last van, de laatste 24u wel.
autofeather schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:21:
Heeft iemand nog een mening over de dikte? Mijn OP5T is 1.5mm dunner en ook in de winkel vind ik hem een beetje dik/lomp aanvoelen.
Ben toch wel aan het twijfelen of ik hem opnieuw moet bestellen nadat de bezorger mijn pakketje heeft teruggestuurd naar OnePlus.
De dikte vind ik meevallen, maar de telefoon is erg glad. En, wat mij persoonlijk betreft, is dat dan nog een understatement.
[
Voor 22% gewijzigd door
Ekfad op 28-05-2019 11:46
]