Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
iestyn99 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:33:
Zat er vroeger niet een equalizer standaard in OnePlus als je de wireless bullets gebruikt? Of vergis ik me? Ik zie hem even niet in de instellingen...
Ben ik ook benieuwd naar, of een andere equalizer die goed werkt.

Vind de Bullets Wireless 2 geweldig en ontzettend makkelijk in gebruik, maar vind de lage tonen toch wat schel/hard waardoor ik merk het volume niet zo hoog te kunnen zetten terwijl ik dat wel zou willen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

DeVliegendeNLer schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:28:
[...]

Zoals @blavlaa heeft gedaan:
Dowloaden met Oxygen Updater.
Dan Settings>System>System Update>Tand wieltje>Local Upgrade>dan zie je update .zip staan.
Ik maar denken, waarom krijg ik geen updates binnen?
Je moet in de settings van Oxygen Updater wel het juiste model telefoon selecteren wat je hebt. Er stond een One Plus 6T geselecteerd...
Tip voor iedereen die de update niet binnen krijgt 😋

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars trigger
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-02 20:32
Wie kan mij helpen, denk ik juist?

Voor de laatste update deze week van os.
Gebruikte de 3x (2.2) optische zoom gebruik van de onderste lens.....

Nu na de update gebruikt hij de middelste lens.....

Dus dan wordt het toch digitale zoom.....

Of zie ik dit verkeerd?

Testen jullie dit ook, houd je vinger er maar voor 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PWM schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:40:
Als WiFi nou minder snoept dan 4G, kan ik dan WiFi beter aan laten staan? Dan pakt hij enkele uren vanzelf netwerk op de zaak en thuis. Of gaat het effect dan voorbij als WiFi voor niks staat te draaien de rest van de dag.
Ik heb WiFi 24/7 aan staan. En thuis (zeker in weekend) gaat de accu echt langer mee. Heb even geen waarde voor je helaas.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 23:16
Mars trigger schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:26:[...]

Testen jullie dit ook, houd je vinger er maar voor 🙈
Same here. Apart genoeg gebruikt de Portret stand nog wel de onderste lens / sensor... :?

Hmm na wat testen lijkt het alsof de camera in zoomstand automatisch schakelt naar de middelste lens bij weinig licht. Zo te testen:

1.Start de camera opnieuw op
2.Schakel naar zoomstand
3.Schuif je vinger van onderen voor de onderste lens
Tadaa, de camera schakelt van lens (waarschijnlijk omdat de middelste lens meer geschikt is voor fotografie met weinig licht)

[ Voor 41% gewijzigd door Joe_P op 27-05-2019 23:58 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars trigger
Tja ik ben erachter gekomen waar het door komt.

Als er onvoldoende licht in de lens komt, dus in de avond bijvoorbeeld...

Gaat hij bij 3(2.2) optical zoom over naar de middelste lens en krijg je digitale zoom....

Kennelijk mogen wij daar niet over beslissen, dat doet de software 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iestyn99 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:33:
Zat er vroeger niet een equalizer standaard in OnePlus als je de wireless bullets gebruikt? Of vergis ik me? Ik zie hem even niet in de instellingen...
Scirocco schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:36:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar, of een andere equalizer die goed werkt.

Vind de Bullets Wireless 2 geweldig en ontzettend makkelijk in gebruik, maar vind de lage tonen toch wat schel/hard waardoor ik merk het volume niet zo hoog te kunnen zetten terwijl ik dat wel zou willen..
Voor draadloos weet ik dat het er sowieso uitgesloopt is. Vind ik ook klote. Had het laatst even nagevraagd en hebben ze vervangen door die Dolby Atmos setting. :( Vond het zelf ook erg fijn.
Gé Brander schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:40:
[...]

Je moet in de settings van Oxygen Updater wel het juiste model telefoon selecteren wat je hebt. Er stond een One Plus 6T geselecteerd...
Dat is raar. Hoe lang heb je de app al geïnstalleerd though? We hebben namelijk sinds 0,5/1 week de 7 Pro toegevoegd aan Oxygen Updater.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:50
Gé Brander schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:40:
[...]

Hier ook 🤣 settings over gezet met google backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 01:22:
[...]

[...]

Voor draadloos weet ik dat het er sowieso uitgesloopt is. Vind ik ook klote. Had het laatst even nagevraagd en hebben ze vervangen door die Dolby Atmos setting. :( Vond het zelf ook erg fijn.

[...]

Dat is raar. Hoe lang heb je de app al geïnstalleerd though? We hebben namelijk sinds 0,5/1 week de 7 Pro toegevoegd aan Oxygen Updater.
Il
Ik hoor helaas helemaal geen verschil tussen die Dolby settings..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Boinkie schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 02:02:
[...]

Hier ook 🤣 settings over gezet met google backup.
Inderdaad ik ook. Of de OnePlus app.
@Anonymoussaurus
Vorige week dinsdag het toestel ontvangen en toen meteen in gebruik genomen. Ik vermoed dat het gewoon de settings overgenomen heeft uit mijn vorige phone.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Ghosttouches en een niet reagerend scherm beginnen hier de kop op te steken terwijl ik vol in de zon lig met m'n telefoon. Laat ik hem afkoelen in de schaduw dan is er niet aan de hand 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Boinkie schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:15:
Ghosttouches en een niet reagerend scherm beginnen hier de kop op te steken terwijl ik vol in de zon lig met m'n telefoon. Laat ik hem afkoelen in de schaduw dan is er niet aan de hand 🙄
NFC uitzetten dan maar ;)

offtopic: of is dit een kijk mij lekker op vakantie zijn post ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
cypher21 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:19:
[...]

NFC uitzetten dan maar ;)

offtopic: of is dit een kijk mij lekker op vakantie zijn post ;)
Haha nee, want NFC uitzetten hielp ook niet. Eerste wat ik deed aangezien ik dit topic goed volg. Nu is de telefoon weer afgekoeld en werkt alles weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:11
Mars trigger schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:12:
Tja ik ben erachter gekomen waar het door komt.

Als er onvoldoende licht in de lens komt, dus in de avond bijvoorbeeld...

Gaat hij bij 3(2.2) optical zoom over naar de middelste lens en krijg je digitale zoom....

Kennelijk mogen wij daar niet over beslissen, dat doet de software 🙈
Dit is bij alle telefoons met een zoomlens zo. Dus ook bij de Huawei Mate 20 Pro, P30 Pro, Samsung S10 serie enz...
Hij blijft ook bij de main lens als het object waar je op focust niet ver genoeg is; ~1,6 meter in het geval van de Mate 20 Pro bijvoorbeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door cordonbleu op 28-05-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autofeather
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-08 15:25
Heeft iemand nog een mening over de dikte? Mijn OP5T is 1.5mm dunner en ook in de winkel vind ik hem een beetje dik/lomp aanvoelen.

Ben toch wel aan het twijfelen of ik hem opnieuw moet bestellen nadat de bezorger mijn pakketje heeft teruggestuurd naar OnePlus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 01:22:

[...]

Ik had dit ook. De 'My Device' tab liet ook netjes zien dat ik een 7 Pro heb, echter moest ik wel handmatig via Settings switchen van mijn oude OP5 naar mijn OP7. Op beide toestellen gebruik ik (naar alle tevredenheid! ;) ) de app.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
Ik ben helemaal nieuw met OnePlus en nu zie ik dat er in dit forum wordt gesproken over Oxygen Updater. Is dit een veilige app aangezien deze niet van OP afkomstig is? Ik draai nu op 9.5.4 en zie met Oxygen Updater dat 9.5.5 beschikbaar is. Hoor graag of deze app volkomen te vertrouwen is. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
autofeather schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:21:
Heeft iemand nog een mening over de dikte? Mijn OP5T is 1.5mm dunner en ook in de winkel vind ik hem een beetje dik/lomp aanvoelen.

Ben toch wel aan het twijfelen of ik hem opnieuw moet bestellen nadat de bezorger mijn pakketje heeft teruggestuurd naar OnePlus.
Ik heb zelf de op5 en zal straks de overstap maken naar de 7/pro. De op5 vind ik zonder hoesje juist heel erg dun (en glad.

Meerdere malen de 6/6T in mijn handen gehad en die ligt mij veel beter in de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
Op het Oneplus forum is er iemand die zijn toestel met ghost touches gewisseld heeft tegen een nieuw toestel.

Op stock firmware heeft hij alles getest en geen enkele vaststelling van de issue.
Na update naar de nieuwste firmware heeft hij onmiddellijk terug last van het issue.

Het goede nieuws is dat het dus hoogstwaarschijnlijk softwaregerelateerd is.

Wat de heat issues betreft, en dat is het slechte nieuws, zie ook de post van @Boinkie , de software update past de werking van sensoren aan. Wat is nog onduidelijk maar het is dus hoogstwaarschijnlijk een softwareissue dat niet gerelateerd is aan enkel de NFC chip. Wordt dus hoogstwaarschijnlijk moeilijk om dit op te lossen.

Wat mijn eigen telefoon betreft, hebben jullie ook last van de automatische dim/helderheid functie die niet altijd correct werkt? Had hier in het begin geen last van, de laatste 24u wel.
autofeather schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:21:

De dikte vind ik meevallen, maar de telefoon is erg glad. En, wat mij persoonlijk betreft, is dat dan nog een understatement.

[ Voor 22% gewijzigd door Ekfad op 28-05-2019 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:55

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ekfad schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:45:

Wat mijn eigen telefoon betreft, hebben jullie ook last van de automatische dim/helderheid functie die niet altijd correct werkt? Had hier in het begin geen last van, de laatste 24u wel.
Ik heb er ook last van, zie soms in ene m'n scherm donkerder worden terwijl het licht in de ruimte waar ik dan zit niet verandert. Wat ik zelf heel irri vind is dat het scherm als nightmode al actief is heel kort op de normale lichtsterkte staat als je de tel uit de slaapstand haalt.

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:44
RandyAmsterdam schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:36:
Ik ben helemaal nieuw met OnePlus en nu zie ik dat er in dit forum wordt gesproken over Oxygen Updater. Is dit een veilige app aangezien deze niet van OP afkomstig is? Ik draai nu op 9.5.4 en zie met Oxygen Updater dat 9.5.5 beschikbaar is. Hoor graag of deze app volkomen te vertrouwen is. Dank!
Volgens mij is @Anonymoussaurus mede eigenaar van de app.
Heb het zelf op de OP5 altijd gebruikt en nooit problemen mee gehad. Je kan hem dus volledig veilig gebruiken. Wel even goed de instructies doornemen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Jordy8 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:55:
[...]

Volgens mij is @Anonymoussaurus mede eigenaar van de app.
Heb het zelf op de OP5 altijd gebruikt en nooit problemen mee gehad. Je kan hem dus volledig veilig gebruiken. Wel even goed de instructies doornemen natuurlijk ;)
Haha was zo nieuwsgierig dat ik hem maar heb gedownload en meteen de update geinstalleerd heb. Werkt top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
Ekfad schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:45:
Op het Oneplus forum is er iemand die zijn toestel met ghost touches gewisseld heeft tegen een nieuw toestel.

Op stock firmware heeft hij alles getest en geen enkele vaststelling van de issue.
Na update naar de nieuwste firmware heeft hij onmiddellijk terug last van het issue.

Het goede nieuws is dat het dus hoogstwaarschijnlijk softwaregerelateerd is.

Wat de heat issues betreft, en dat is het slechte nieuws, zie ook de post van @Boinkie , de software update past de werking van sensoren aan. Wat is nog onduidelijk maar het is dus hoogstwaarschijnlijk een softwareissue dat niet gerelateerd is aan enkel de NFC chip. Wordt dus hoogstwaarschijnlijk moeilijk om dit op te lossen.

[...]

De dikte vind ik meevallen, maar de telefoon is erg glad. En, wat mij persoonlijk betreft, is dat dan nog een understatement.
En dit klopt. Ik ben sinds vorige week dinsdag hier op vakantie en had geen last tot vanochtend. Vanochtend, zoals je kan zien aan mijn posts, heb ik de update uitgevoerd. Vanmiddag ervaarde ik nu voor het eerst de ghosttouches.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannySchreurs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-07 20:14
Wat betreft de schermkalibratie: ik heb de schermkalibratie op levendig staan, maar wanneer ik het vergrendelscherm zie, of wanneer ik in moet loggen op een app met vongerafdrukscan, dan wordt de kalibratie niet toegepast.

Iemand een idee of dit nog in te stellen is, dat de schermkalibratie altijd toegepast blijft? Op de OP3 namelijk nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:38

Laguna

Connaisseur

Huigie schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:50:
[...]

Ik heb er ook last van, zie soms in ene m'n scherm donkerder worden terwijl het licht in de ruimte waar ik dan zit niet verandert. Wat ik zelf heel irri vind is dat het scherm als nightmode al actief is heel kort op de normale lichtsterkte staat als je de tel uit de slaapstand haalt.
Dat laatste is helaas al een issue sinds de 6T (zie ook punt 3&4 hier: https://www.reddit.com/r/...ese_problems_on_their_6t/), blijkbaar heeft OnePlus hier nog geen oplossing voor gevonden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:53
Een van de eerste hands on van de OP 7 (niet pro / regular / standard) uitvoering:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
Laguna schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:04:
[...]
Dat is helaas al een issue sinds de 6T (zie ook punt 3&4 hier: https://www.reddit.com/r/...ese_problems_on_their_6t/), blijkbaar heeft OnePlus hier nog geen oplossing voor gevonden.
Was op de 5T ook al een drama. Lux gaat er dan ook altijd meteen hier op na een install (root nodig though).

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:19
Komt de update uiteindelijk ook gewoon binnen zonder het tooltje (de Oxygen updater)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
buddow schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:14:
Komt de update uiteindelijk ook gewoon binnen zonder het tooltje (de Oxygen updater)?
Uiteindelijk, ja. Je zult simpelweg wat meer geduld moeten hebben :)

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Brad Pitt schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:13:
[...]

Was op de 5T ook al een drama. Lux gaat er dan ook altijd meteen hier op na een install (root nodig though).
Op de 5T ook een issue? Dit issue leek mij inherent aan de optische FPS, maar die heeft de 5T niet.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Laguna schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:22:
[...]
Op de 5T ook een issue? Dit issue leek mij inherent aan de optische FPS, maar die heeft de 5T niet.
Dacht dat het over de automatische/adaptieve brightness ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Brad Pitt schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:24:
[...]

Dacht dat het over de automatische/adaptieve brightness ging :)
Ah zie nu waar de verwarring vandaan kwam, post aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:56
Ezechiel schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:15:
[...]

Uiteindelijk, ja. Je zult simpelweg wat meer geduld moeten hebben :)
VPN naar Duitsland wil ook wel eens helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Richh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:00:
[...]

Die mag ik niet kiezen :P
Dit werkt top: https://www.androidpolice...roid-works-stock-devices/ Niet lager dan 0,25 gaan want dan werkt het lampje onder de selfie camera niet meer.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel tussen deze en de Xiaomi Mi 9 aangezien die nog maar €345 kost ( Banggood). Is de Oneplus 7 pro de dubbele prijs waard?

Aangezien de Mi 9 een betere camera heeft neig ik naar de Mi 9. Maar de Oneplus 7 pro heeft weer veel betere software. Twijfel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:32
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:28:
Twijfel tussen deze en de Xiaomi Mi 9 aangezien die nog maar €345 kost ( Banggood). Is de Oneplus 7 pro de dubbele prijs waard?

Aangezien de Mi 9 een betere camera heeft neig ik naar de Mi 9. Maar de Oneplus 7 pro heeft weer veel betere software. Twijfel :z
En de 'normale' 7? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelt nog een hele hoop geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
Vind het nou niet bepaald een verbetering.. Ik vind de stock camera, de main lens juist erg sterk met kleuren, witbalans, belichting, dynamic range etc. Alleen die ruisonderdrukking maakt echt een ramp van de scherpte..

Ik wil gewoon zelf kunnen instellen hoe de foto automatisch wordt nabewerkt met verscherping en ruis onderdrukking (en kleuren + belichting). Iemand die daar iets voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik vindt het qua updates nog niet zo snel gaan.. dacht dat dat juist bij Oneplus snel de updates werden verspreid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 21:41
038Robijno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:00:
Ik vindt het qua updates nog niet zo snel gaan.. dacht dat dat juist bij Oneplus snel de updates werden verspreid..
Welke update laat lang op zich wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

038Robijno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:00:
En welke updates verwacht je nu dan? Telefoon is goed 2 weken uit en er is al1 firmware uitgebracht.

Als Microsoft je 26x per jaar een update door je Windows-machine duwt, is het moord en brand (in het algemeen) over dat je niks te kiezen hebt blablabla. Maar voor je smartphone vind je het dus te weinig dat we nu "gemiddeld" 26x per jaar een update hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Robsel_NL schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:02:
[...]

Welke update laat lang op zich wachten?
Er zou een flinke camera update onderweg zijn, die al uit is op verschillende forums..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:27:
[...]

Er zou een flinke camera update onderweg zijn, die al uit is op verschillende forums..
Bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

Hoop niet dat je 9.5.5. bedoelt?

Of bedoel je dat iemand al een Lineage-release heeft met Gcam en andere mods op basis van de 9.5.4 source?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

OnePlus heeft wat meer licht geworpen op het ghost touch probleem

Share Your Feedback on OnePlus 7 Pro

Ik zal later even op jullie berichten hier reageren waarin mensen mij hebben genoemd (heb even geen tijd om dat nu te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
Ik denk dat er verwarring/teleurstelling(?) is ontstaan over de changelog en de beloofde 'grote' update.
Anonymoussaurus schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:09:
Volgende week komt er een grote update uit die de camera sterk moet verbeteren: https://www.xda-developer...a-improve-hdr-nightscape/
Anonymoussaurus schreef op zondag 26 mei 2019 @ 01:23:
Nieuwe update! Wordt zo snel mogelijk toegevoegd aan Oxygen Updater OxygenOS 9.5.4/9.5.5 for OnePlus 7 Pro Global/EU
Camera
Improved image quality in HDR scenarios
Improved image quality in low light
Fixed white balance issue in several scenarios
Fixed focus issue in several scenarios''

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 16:07
Weet iemand of de mediamarkt al Clearplex screenprotectors aanbrengt op de OP7 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Step-han schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:36:
Weet iemand of de mediamarkt al Clearplex screenprotectors aanbrengt op de OP7 Pro?
MM doet Clearplex op elke smartphone. Toen ik ging kijken voor een P30 Pro, was dat de eerste suggestie van de verkoper om "curved edges" netjes te bedekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:44
Heb de 7 pro pas een paar uurtjes in gebruik, maar toen ik net de OP5 weer in m'n handen had en even gebruikte voelde de 5 aan als een klein, bijna, antiek telefoontje.

90 Hz is gewoon :9~
Trilmotor.... O+

Ik mis alleen een notificatie ledje, maar ach.. de rest maakt het meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Ligt het aan mij of zijn die foto's in zijn filmpje met GCam wel erg gelig?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Deathchant schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:06:
[...]

Dat blijft lastig; we waren er niet bij. Dus we weten niet wat een objectieve observatie is.

Snap wel dat het moeilijk "meten" is maar zet er in ieder geval een referentie-foto naast van een gecalibreerde Nikon DSLR ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 17-09 21:41
Deathchant schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:06:
[...]

Alles lijkt enorm gelig te zijn inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat dat meer accuraat is dan stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Huigie schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:54:
[...]

Dit werkt top: https://www.androidpolice...roid-works-stock-devices/ Niet lager dan 0,25 gaan want dan werkt het lampje onder de selfie camera niet meer.
Dit kan ook binnen de developers settings ;)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Zijdelings vraagje; ik vind het GBoard keyboard eigenlijk "te klein". Aan de onderkant van je scherm is nog vrij veel ruimte over en ik heb al een paar keer de Home-knop ingedrukt terwijl ik spatie wilde indrukken. Tegelijkertijd, ik hoef allemaal geen predictive meuk (staat allemaal uit) en de hoogte van het keyboard onscreen vind ik wel oke.

Is Swiftkey echt een aanrader (lees ik in een aantal artikelen) of zitten daar nog specifieke beperkingen aan die ik ga merken (ik gebruik alleen Whatsapp, GoT en mail om te tikken).

/edit: ik ga het eens proberen morgen :)
/edit 2: laat maar; je kan de predictive input niet uitzetten want "zogenaamd" essential voor het gebruik van Swiftkey... ;w

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 28-05-2019 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
Daarnet buiten even wat gespeeld met bovengenoemde GCam en ben zeer onder de indruk. Niet verwacht dat ook de wide en tele gebruikt konden worden. Kwaliteit van de wide is vele, vele malen beter, vooral in minder licht.

Drie plaatjes geüpload, eentje van stock cam, eentje met gcam en eentje met gcam in night mode.

Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien welke foto is gemaakt met welke app :)

Plaatje 1
Plaatje 2
Plaatje 3

P.S. En ja, de stock cam maakt daadwerkelijk dit soort aquarel foto's, geloofde het niet en heb vijf maal opnieuw gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Brad Pitt ik ben ook geen Einstein maar als #3 de G-Night is, is het wel heeeeel erg licht nog bij jou; je woont ergens op IJsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MAX3400 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:50:
@Brad Pitt ik ben ook geen Einstein maar als #3 de G-Night is, is het wel heeeeel erg licht nog bij jou; je woont ergens op IJsland?
Zijn alle drie gewoon een paar seconden na elkaar gemaakt. Die nacht stand is, imho, puur geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Brad Pitt schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:52:
[...]

Zijn alle drie gewoon een paar seconden na elkaar gemaakt. Die nacht stand is, imho, puur geniaal.
Ik geef zeker toe; helder, duidelijk, goede details. Maar hier bij mij is het echt al donker en de lucht is zwart; daar heb ik geen Gcam voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
MAX3400 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:50:
Het is mij ook vaak te geknutseld licht, maar in de vroege schemering is het toch fijn om een keuze te hebben welke software je pakt.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Hoe kun je Gcam op je telefoon krijgen? Je kunt zeker niet zomaar een APKtje downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Laatst online: 13:47
Bekijk die youtube film die in die link staat paar posts terug

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

038Robijno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:14:
Hoe kun je Gcam op je telefoon krijgen? Je kunt zeker niet zomaar een APKtje downloaden?
Even het topic "vaker" terugscrollen? ;) Je mist wel vaker info... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
MAX3400 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:17:
[...]

Even het topic "vaker" terugscrollen? ;) Je mist wel vaker info... :)
Daar heb ik helaas nu niks aan.. ben ook nog aan het werk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:20:
[...]

Daar heb ik helaas nu niks aan.. ben ook nog aan het werk.
Geduldig zijn. Morgen is het antwoord ook nog terug te vinden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 23:16
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:48:
Daarnet buiten even wat gespeeld met bovengenoemde GCam en ben zeer onder de indruk. Niet verwacht dat ook de wide en tele gebruikt konden worden. Kwaliteit van de wide is vele, vele malen beter, vooral in minder licht.

[...]
Hoe heb je de andere lenzen aan de praat gekregen?

De Night Sight werkt zeker goed, waar de standaard camera alle ruis weg lijkt te werken door een blur toe te passen, blijven de foto's met Night Sight lekker scherp. Hopelijk krijgen ze snel de grootste bugs er uit (bij slow motion loopt gcam hier bv vast).

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ezechiel schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:22:
[...]

Ik had dit ook. De 'My Device' tab liet ook netjes zien dat ik een 7 Pro heb, echter moest ik wel handmatig via Settings switchen van mijn oude OP5 naar mijn OP7. Op beide toestellen gebruik ik (naar alle tevredenheid! ;) ) de app.
Maar komt dat dan niet omdat je je app data hebt meegenomen met OnePlus Switch of Google Drive?
RandyAmsterdam schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:36:
De downloads die jullie doen, komen regelrecht (met HTTPS dus) van de OnePlus-servers zelf. We voegen ook een MD5 hash toe die onze server controleert en vergelijkt met de file (voor onder andere legitimiteit). Als OnePlus het echt moeilijk gaat maken voor ons, zullen we het wél op een mirror (met MD5) moeten doen.
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:48:

Drie plaatjes geüpload, eentje van stock cam, eentje met gcam en eentje met gcam in night mode.

Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien welke foto is gemaakt met welke app :)

Plaatje 1
Plaatje 2
Plaatje 3

P.S. En ja, de stock cam maakt daadwerkelijk dit soort aquarel foto's, geloofde het niet en heb vijf maal opnieuw gedaan :)
Ik snap er geen bal van hoe die ports al zo goed werken dan blijkbaar als ik op deze hele repo nog geen ruk heb gezien over een OnePlus 7 Pro port |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Heren, ik ga op zeer korte termijn de OP7 Pro aan de tand voelen in een review. Ik hoor graag facetten die jullie extra uitgelicht willen zien of punten waar ik op moet letten/moet meenemen. :D
Ik denk dat we daar allemaal van kunnen profiteren!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frozen schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:49:
Heren, ik ga op zeer korte termijn de OP7 Pro aan de tand voelen in een review. Ik hoor graag facetten die jullie extra uitgelicht willen zien of punten waar ik op moet letten/moet meenemen. :D
Ik denk dat we daar allemaal van kunnen profiteren!
Lol, ben er ook mee bezig :p. Deel van die van mij staat al op de OnePlus Forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Pukson schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:18:
[...]

Dit kan ook binnen de developers settings ;)
Klopt, maar daar heb je geen 0,25 setting. 😉

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Laatst online: 17-09 10:59
Naar aanleiding van de post over gcam heb ik deze ook maar eens geïnstalleerd.
Alleen werkt bij mij maar 1 camera, ik weet niet of dat hoort en dat gcam de andere 2 gebruikt om de foto evt te verbeteren?
Maar als ik mijn vinger op of de bovenste of onderste hou dan is in alle standen de foto gewoon zichtbaar.
Meer mensen deze ervaring? Of hoort dit zo?

Oh en mijn Warp charger heeft last van coil whine, lastig te filmen/op te nemen. Maar duidelijke zoem is wel aanwezig helaas!

Zo meteen Oneplus hier maar eens over contacten. Lader doet het prima verder, alleen irritant als je op de bank zit / in bed ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Joe_P schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:54:
[...]
Hoe heb je de andere lenzen aan de praat gekregen?
Lang drukken op dat icoon linksonder, waar je anders de front/rear camera mee kiest.

In de settings kan je bepalen of je daarmee de tele dan wel de wide wilt activeren. Aan het aantal vinkjes te zien in settings had ik verwacht ook beiden tegelijk te kunnen kiezen maar dit is nog niet gelukt (moet nog even naar kijken verder, was met ander gerommel bezig).
De Night Sight werkt zeker goed, waar de standaard camera alle ruis weg lijkt te werken door een blur toe te passen, blijven de foto's met Night Sight lekker scherp. Hopelijk krijgen ze snel de grootste bugs er uit (bij slow motion loopt gcam hier bv vast).
Ah ok, slow motion niet getest nog. Alleen panorama maar die maakt absurd slechte blurry pano's, vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:45:
[...]

Maar komt dat dan niet omdat je je app data hebt meegenomen met OnePlus Switch of Google Drive?
Dat is mijn vermoeden ook ja. Is het geen optie om het toestel onder My Device over te nemen naar de settings? Ongeacht of je data is gemigreerd, je hebt vrij weinig aan de updates voor je OP5 op je OP7.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:32
Ben benieuwd wanneer Tweakers de review over de reguliere OP 7 plaatst :)
Hij is nu voor te bestellen op belsimpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13

crashtestdummy

Ajoeto member

Kypo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 07:11:
...

Oh en mijn Warp charger heeft last van coil whine, lastig te filmen/op te nemen. Maar duidelijke zoem is wel aanwezig helaas!

...
Draai 'm eens 180 graden in je stopcontact. Hoor je 'm dan nog steeds?

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zo geel zijn de pics niet, imho, met de GCam app. Hier nog ff snel twee piccies van buiten, en wederom prefereer ik de GCam versie. De app is wel ietsjes trager maar het resultaat is dan ook (veel) beter :)

GCam fotootje
Stock fotootje

Zoals altijd, YMMV ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blekkienl
Jamesl schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:25:
Ben benieuwd wanneer Tweakers de review over de reguliere OP 7 plaatst :)
Hij is nu voor te bestellen op belsimpel.
Die is er al :)

reviews: OnePlus 7 - Beetje vernieuwing, zelfde prijs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34
Dit is een preview, geen volledige review met camera testen e.d.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
Harmsen schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:36:
[...]

Dit is een preview, geen volledige review met camera testen e.d.
Owja klopt. Overheen gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Brad Pitt, de GCam foto's zijn iig niet aquarellig of onscherp, maar ik vind ze toch echt wel een te gele witbalans hebben. Maar gelukkig is dat beter te corrigeren dan aquarel of onscherpte. Eigenlijk ongelooflijk hoeveel software uitmaakt... De camera is altijd een beetje OnePlus' achilleshiel geweest. Ik heb 2 generaties lang HTC gehad die uitblonken in alles, maar met dezelfde achilleshiel (one x, one m8) en dat gaat niet nog eens gebeuren ;)
Ik wacht de reguliere OnePlus7 af en zal mijn keuze maken tussen deze, de Xperia 1 en de Pixel 3a.
Wel bedankt voor het delen van foto's enzo!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:01:
Zo geel zijn de pics niet, imho, met de GCam app. Hier nog ff snel twee piccies van buiten, en wederom prefereer ik de GCam versie. De app is wel ietsjes trager maar het resultaat is dan ook (veel) beter :)

GCam fotootje
Stock fotootje

Zoals altijd, YMMV ;)
Waar komt in de GCAM versie de vertekening aan de rechterkant vandaan? Vooral zichtbaar bij de loods op de achtergrond en de stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
alarma2nd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:48:
[...]
Waar komt in de GCAM versie de vertekening aan de rechterkant vandaan? Vooral zichtbaar bij de loods op de achtergrond en de stoel.
Bij de stock app kan je de wideangle-lens vertekening laten corrigeren, dit staat standaard aan :)
Deathchant schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:48:
Brad Pitt, de GCam foto's zijn iig niet aquarellig of onscherp, maar ik vind ze toch echt wel een te gele witbalans hebben
Denk dat ik dan een brakke monitor heb want de GCam foto's zijn hier way beter van zowel scherpte als ook kleur. De stock resultaten zijn te fel/licht, imho uiteraard wederom. Voor sommige doeleinden is de stock app wel beter hoor, de GCam app is niet de heilige graal of zo.

Maar het laat inderdaad wel zien wat er eventueel nog op camera-software vlak mogelijk is.

[ Voor 46% gewijzigd door Brad Pitt op 29-05-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:01
Jordy8 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:57:
Heb de 7 pro pas een paar uurtjes in gebruik, maar toen ik net de OP5 weer in m'n handen had en even gebruikte voelde de 5 aan als een klein, bijna, antiek telefoontje.

90 Hz is gewoon :9~
Trilmotor.... O+

Ik mis alleen een notificatie ledje, maar ach.. de rest maakt het meer dan goed.
Voor notificatie ledje heb ik nu Pixel Pulse. Doet niet helemaal als een notificatie led, maar laat op een ingestelde interval toch even de zijkant oplichten en laat het icoontje zien van de notificatie.

Ik merkte toch (omdat ik mijn telefoon helemaal op stil heb staan) ik af en toe een notafictie miste. En aangezien de OP7Pro deze niet herhaald zie je deze pas weer als je de telefoon actief op pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ezechiel schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:02:
[...]

Dat is mijn vermoeden ook ja. Is het geen optie om het toestel onder My Device over te nemen naar de settings? Ongeacht of je data is gemigreerd, je hebt vrij weinig aan de updates voor je OP5 op je OP7.
Hoe bedoel je? Dat 'ie het automatisch herkend? Zou wel moeten werken volgens mij, en anders moet je het inderdaad handmatig doen. In het my device tabje zou hij sowieso moeten zeggen OnePlus 7 Pro en niet OnePlus 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezechiel
Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:59:
[...]

Hoe bedoel je? Dat 'ie het automatisch herkend? Zou wel moeten werken volgens mij, en anders moet je het inderdaad handmatig doen. In het my device tabje zou hij sowieso moeten zeggen OnePlus 7 Pro en niet OnePlus 5.
Het automatisch herkennen inderdaad. Dus, My Device liet mijn OP7 zien, vervolgens ging ik naar de settings en zag ik daar mijn OP5 nog staan als device.
De dropdown gaf wel mijn OP7 met een groen kleurtje weer overigens.

Voor ons Tweakers is dat aanpassen geen probleem, voor de minder technisch bgeaafde gebruikers is het wellicht wel handig dat dit automagisch gebeurt IMO.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ezechiel schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:10:
[...]

Het automatisch herkennen inderdaad. Dus, My Device liet mijn OP7 zien, vervolgens ging ik naar de settings en zag ik daar mijn OP5 nog staan als device.
De dropdown gaf wel mijn OP7 met een groen kleurtje weer overigens.

Voor ons Tweakers is dat aanpassen geen probleem, voor de minder technisch bgeaafde gebruikers is het wellicht wel handig dat dit automagisch gebeurt IMO.
Ben ik met je eens. Heb het gedeeld met de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ik heb het draadje eens doorgespit, en via Google gezocht, maar ik kan geen concensus vinden over het volgende. Veroorzaakt de update naar 9.5.5 nu juist wel/niet het probleem met ghost touches?

Wat wordt er aangeraden...blijven op 9.5.4 of juist wel de update uitvoeren?

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:28:
Ik heb het draadje eens doorgespit, en via Google gezocht, maar ik kan geen concensus vinden over het volgende. Veroorzaakt de update naar 9.5.5 nu juist wel/niet het probleem met ghost touches?
NFC aan is de issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:28

Thanks!
Er is nog niks vanuit OnePlus zelf als verklaring, maar uit diverse berichten op het OnePlus forum staat dat in versie 9.5.1 geen problemen zijn met de ghost touches en alle updates juist wel. Ik denk dus dat het niet uitmaakt of je 9.5.4 of 9.5.5 hebt. Echter niks is zeker tot OnePlus het officieel bekend maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Dank mannen. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie

Thanks!
Bij mij zorgde de update naar .5 voor de ghost touches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Boinkie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:41:
[...]

Bij mij zorgde de update naar .5 voor de ghost touches.
Top...dank voor de info.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34
https://www.theverge.com/...review-price-release-date

Een Oneplus 7 Regular/Non Pro review

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CC: @dafmay
Ja en nee; vermoedelijk is het met een software-update op te lossen, omdat het misschien aan de gevoeligheid/detectie threshold ligt. Ligt wel aan NFC + proximity sensor, maar is dus waarschijnlijk op te lossen dmv update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Dank (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Ik zag dat ik een update had voor Oneplus Launcher. Vervolgens heb ik per ongeluk de Launcher verwijderd. Hierna heb ik de launcher geüpdatet, maar mijn hele launcher is gewist. Ik zie dat er een back up is gemaakt van de Launcher 3/4 dagen geleden. Hoe maak ik hier gebruik van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Waarom kan het blauwe lampje onder de pop up camera niet als notificatie led vervanging worden gebruikt? Zou een mooie oplossing zijn. Moet software matig met het ambient scherm toch te realiseren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas8
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 13:32
RandyAmsterdam schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:17:
Waarom kan het blauwe lampje onder de pop up camera niet als notificatie led vervanging worden gebruikt? Zou een mooie oplossing zijn. Moet software matig met het ambient scherm toch te realiseren zijn?
Is dat blauwe 'lampje' onder het scherm niet gewoon een deel van het scherm wat oplicht? Dat is in feite hetzelfde wat die apps ook al doen die zo'n notifiatie led nabootsen, zoals Pixel Pulse. Maar ingebouwd in OxygenOS is natuurlijk wel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars trigger
Brad Pitt schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:57:
[...]

Lang drukken op dat icoon linksonder, waar je anders de front/rear camera mee kiest.

In de settings kan je bepalen of je daarmee de tele dan wel de wide wilt activeren. Aan het aantal vinkjes te zien in settings had ik verwacht ook beiden tegelijk te kunnen kiezen maar dit is nog niet gelukt (moet nog even naar kijken verder, was met ander gerommel bezig).

[...]

Ah ok, slow motion niet getest nog. Alleen panorama maar die maakt absurd slechte blurry pano's, vooralsnog.
Alles is gelukt, echter ik kan nog niet vinden in de settings waar ik ook de echte zoom lens kan instellen..
Kan jij helpen met aanwijzingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mars trigger schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:21:
[...]
Alles is gelukt, echter ik kan nog niet vinden in de settings waar ik ook de echte zoom lens kan instellen..
Kan jij helpen met aanwijzingen?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/2hreiwwf9ftkzlw/Screenshot_20190529-122306-picsay.jpg

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie