"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Switch app niet aangeraakt, dus daar lijkt het probleem niet te liggen.cypher21 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:03:
[...]
Maar dan nog, data.over gezet via switch app of niet
Die push notificaties van Whatsapp bijvoorbeeld gaan maar naar 1 toestel welke bij hun geregistreerd is
Lijkt wel off wifi in een slaap stand gaat en met 4g blijft hij wel conectie houden met de bijbehordende notificaties van mail en whatsapp.
Dat snap ik dus echt niet. Je koopt een beest van een telefoon met een fantastisch scherm en dan laat je het kreupel draaien...kevinkrs schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:45:
Iemand al de battery life getest op 1080p resolutie en 60hz? Of ben ik nu de enige die dit aan het uitbroeden is? 😛 Zou het veel schelen op de batterij?

Als jij een dure Audi koopt zet je hem toch ook op cruise control op 40km/uur in een stad. Of op cruise control met 75km/uur op te snelweg achter de vrachtwagens? 😛Huigie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:31:
[...]
Dat snap ik dus echt niet. Je koopt een beest van een telefoon met een fantastisch scherm en dan laat je het kreupel draaien...
Anyways ik wilde dus uitvogelen of de batterij op deze manier significant langer mee kan of niet. Altijd handig om te weten. Zit nu bijvoorbeeld op 4,5 uur sot en 45% batterij.
Ga het nu testen! Ben benieuwdPetertje750 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:59:
De notificatie llijkt goed te werken als ik wifi uit zet, heb ook alle power save functies uit staan.
Lijkt wel off wifi in een slaap stand gaat en met 4g blijft hij wel conectie houden met de bijbehordende notificaties van mail en whatsapp.
Omdat je dan gelimiteerd wordt door externe factoren zoals andere auto's, voetgangers, bochten, gebouwen etc..kevinkrs schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:35:
[...]
Als jij een dure Audi koopt zet je hem toch ook op cruise control op 40km/uur in een stad. Of op cruise control met 75km/uur op te snelweg achter de vrachtwagens? 😛
Dat heb je niet bij de Hz van je scherm.
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 22-05-2019 20:04 ]
Maar je kunt batterij zien als voetgangers die oversteken. Je wilt ze niet aanrijden uiteraardSmokingCrop schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:04:
[...]
Omdat je dan gelimiteerd wordt door externe factoren zoals andere auto's, voetgangers, bochten, gebouwen etc..
Dat heb je niet bij de Hz van je scherm.
Moet er wel bij zeggen dat ik 90hz gigantisch vloeiend vind. Alleen ik kom zelf van de Mate 20 Pro af, en bij die telefoon was batterij toch wel mijn laatste zorg lichtelijk gezegd
SOT lijkt indrukwekkend als ik het zo terug lees in het topic, maar het zegt niet zoveel als je de brightness er niet bij vermeld of wat voor gebruik je hebt gehadkevinkrs schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:35:
[...]
Zit nu bijvoorbeeld op 4,5 uur sot en 45% batterij.
Paar uur Netflix kijken is niet dezelfde belasting als een paar uur browsen op Tweakers bijvoorbeeld.
Gebruik je daarbij ook nog Dark Modes etc voor applicaties kortom iets meer context imho
---------------------------
1. Download and install the ADB drivers - Follow the guide here: https://www.xda-developers.com/insta...s-macos-linux/
2. Once you have ADB installed and enabled on your phone like the guide says in step 1 above, you want to be on the ADB command prompt...
Type in the command:
adb shell dumpsys deviceidle disable
The command prompt should return with:
Deep idle mode disabled
Light idle mode disabled
Gebruik je het zelf ook?Ricardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:21:
Als je echt niet zonder notificaties kan, zal je in ADB idle mode moeten uitzetten. Dit hielp destijds op de 6T ook. Dan komen echt alle notificaties direct binnen. Let wel op, zodra je je telefoon herstart, zal je dit commando opnieuw moeten uitvoeren.
---------------------------
1. Download and install the ADB drivers - Follow the guide here: https://www.xda-developers.com/insta...s-macos-linux/
2. Once you have ADB installed and enabled on your phone like the guide says in step 1 above, you want to be on the ADB command prompt...
Type in the command:
adb shell dumpsys deviceidle disable
The command prompt should return with:
Deep idle mode disabled
Light idle mode disabled
Verwijderd
Je wil toch gewoon meteen je berichten/mails zien binnenkomen...
Benieuwd of hier een fix voor komt.
Nope, nog niet. Volgende week komt er een update, en ik hoop dat die veel bugs oplost.
Eigenlijk verrassend goed heb ik vandaag gemerkt.Sanction schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:21:
Hoe is het display met fel (zon)licht erop?
Ik kom wel van een OP2 moet ik zeggen.
Ik heb gelukkig nul last van de bugs die hier gemeld worden omtrent notificaties.
Complete OS loopt vlekkeloos, batterij gaat lang mee.
Ben m'n dag om 8 uur begonnen, en heb op moment van schrijven nog 50% over. Een kleine 3 uur 15 min SoT, maar wel een 1+ uur harde muziek over de speakers, redelijk wat met de camera zitten spelen, Instagram uitgespeeld, beetje internetbrowsen, paar minuten videobellen en gewoon met maar een halve batterij de dag door gekomen.
QHD, 90Hz en automatisch scherm helderheid.
Ik ben best onder de indruk van dit apparaat.
Hoe zit het met jou kwa notificaties? Alles direct binnen gekregen? Ook Gmail?Scirocco schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:46:
[...]
Eigenlijk verrassend goed heb ik vandaag gemerkt.
Ik kom wel van een OP2 moet ik zeggen.
Ik heb gelukkig nul last van de bugs die hier gemeld worden omtrent notificaties.
Complete OS loopt vlekkeloos, batterij gaat lang mee.
Ben m'n dag om 8 uur begonnen, en heb op moment van schrijven nog 50% over. Een kleine 3 uur 15 min SoT, maar wel een 1+ uur harde muziek over de speakers, redelijk wat met de camera zitten spelen, Instagram uitgespeeld, beetje internetbrowsen, paar minuten videobellen en gewoon met maar een halve batterij de dag door gekomen.
QHD, 90Hz en automatisch scherm helderheid.
Ik ben best onder de indruk van dit apparaat.
Is dat indrukwekkend?PaYnE81 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:09:
[...]
SOT lijkt indrukwekkend als ik het zo terug lees in het topic, maar het zegt niet zoveel als je de brightness er niet bij vermeld of wat voor gebruik je hebt gehad
Paar uur Netflix kijken is niet dezelfde belasting als een paar uur browsen op Tweakers bijvoorbeeld.
Gebruik je daarbij ook nog Dark Modes etc voor applicaties kortom iets meer context imho
Mijn brightness staat op auto. Daarbij heb ik vooral de browser gebruikt (Chrome) Video's in Chrome gestreamed. Whatsapp, Instagram, Telegram, Facebook, Web whatsapp, Reddit, en Youtube en wat foto's gemaakt.
Geen darkmode, deze heb ik pas een halfuur geleden voor het eerst aangezet.
knap, ik geraak niet voorbij het level met die grieten met hondenoren/tong
ragequit every time
[ Voor 4% gewijzigd door DrMelle op 22-05-2019 21:13 ]
Niet in de war met Snapchat toevallig?DrMelle schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:11:
[...]
knap, ik geraak niet voorbij het level met die grieten met hondenoren/tong
ragequit every time
Yes, no problemo. Ook die oplichtende randen.Ricardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:51:
[...]
Hoe zit het met jou kwa notificaties? Alles direct binnen gekregen? Ook Gmail?
Welke provider? van waar heb je je toestel? welke versie?Scirocco schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:17:
[...]
Yes, no problemo. Ook die oplichtende randen.
vreemd dat het bij sommige wel werkt .
ik heb zelfde probleem als die van @Ricardo_1994
Denk dat het met instellingen te maken heeft of teveel troep overhalen van een vorige telefoon.MrOsman schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:19:
[...]
Welke provider? van waar heb je je toestel? welke versie?
vreemd dat het bij sommige wel werkt .
ik heb zelfde probleem als die van @Ricardo_1994
Maar: T-Mobile, besteld bij OP, 9.5.4,
Zou je ons een plezier willen doen? Enkele posts hierboven heb ik de ''mail test'' beschreven. Zou je die willen uitvoeren en ons de uitkomst willen geven? Dan kan ik namelijk een hele hoop gaan uitsluiten. Kost 10min van je tijd. Als je tijd/zin heb, enorm bedankt alvast!Scirocco schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:28:
[...]
Denk dat het met instellingen te maken heeft of teveel troep overhalen van een vorige telefoon.
Maar: T-Mobile, besteld bij OP, 9.5.4,
Krijg alle meldingen gewoon als hij al een half uur of langer standby staat, oplichtende randen ook.Ricardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:38:
[...]
Zou je ons een plezier willen doen? Enkele posts hierboven heb ik de ''mail test'' beschreven. Zou je die willen uitvoeren en ons de uitkomst willen geven? Dan kan ik namelijk een hele hoop gaan uitsluiten. Kost 10min van je tijd. Als je tijd/zin heb, enorm bedankt alvast!
Gmail was automatisch al ingelogd en had diezelfde mail ook in Outlook gezet. Kreeg mails exact tegelijk binnen terwijl hij al een tijd gelocked was.
Whatsapp en Instagram notificaties komen ook gewoon binnen.
Als je echt denkt dat t van Gmail afhangt zou het eerder een bug van Gmail kunnen zijn?
Werkt prima !Camiel schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:37:
Iemand enig idee of de OP7Pro nu wel wifi bellen via Vodafone ondersteund?
Ik heb nu de p30pro maar mis OxygenOS en het kale android gevoel toch wel een beetje, maar dat wifi bellen is wel erg fijn
Kort gezegd: goed. Sowieso beter dan m'n 3. Iets meer uitleg: [The Lab] A OnePlus 7 Pro review - By AnonymousWP (Updated on 22-05-2019)Sanction schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:21:
Hoe is het display met fel (zon)licht erop?
Dat was eerder zo, maar zijn ze mee gestopt. Als je het nog wilt uitproberen: https://www.apkmirror.com...704-android-apk-download/Petertje750 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:58:
Wat is een beetje goed muziek speler voor de oneplus, had wel verwacht dat het OS een beetje speler meegeleverd had ipv de google player.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Oke, wel vreemd. Misschien ligt het dan aan de T-Mobile variant...Scirocco schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:53:
[...]
Krijg alle meldingen gewoon als hij al een half uur of langer standby staat, oplichtende randen ook.
Gmail was automatisch al ingelogd en had diezelfde mail ook in Outlook gezet. Kreeg mails exact tegelijk binnen terwijl hij al een tijd gelocked was.
Whatsapp en Instagram notificaties komen ook gewoon binnen.
Als je echt denkt dat t van Gmail afhangt zou het eerder een bug van Gmail kunnen zijn?
Heb het ook bij apps als Voetbal Int en Marktplaats. Dus ligt niet specifiek aan Gmail.
Maar als ik het goed begrijp, krijg jij je email van de Gmail app wel direct binnen, ookal heeft je telefoon al 15min of langer het scherm niet aan gehad? Of gebruik je alleen de Outlook app?
een ander vraag je hebt je tel van Oneplus zelf en niet via partners begrijp ik.Ricardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:08:
[...]
Oke, wel vreemd. Misschien ligt het dan aan de T-Mobile variant...
Heb het ook bij apps als Voetbal Int en Marktplaats. Dus ligt niet specifiek aan Gmail.
Maar als ik het goed begrijp, krijg jij je email van de Gmail app wel direct binnen, ookal heeft je telefoon al 15min of langer het scherm niet aan gehad? Of gebruik je alleen de Outlook app?
@Anonymoussaurus zijn er verschillen in telefoons of je nou bij Oneplus haalt of T-Mobile?
en trouwens ik heb geen backup van mijn oude smartphone heb alles opnieuw handmatig geïnstalleerd. daar zou het dus ook niet aan mogen liggen
Hier ook met gmail dat pas de mail notificaties binnen komen op het moment dat ik de telefoon ontgrendel. Ik zal het morgenvroeg nog eens controleren als ik wakker wordt of ik dan opeens mail binnen krijg.Ricardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:08:
[...]
Whatsapp berichten kwamen wel binnen (ik was een serie aan het kijken van ruim een uur zonder de telefoon aangeraakt te hebben).
[ Voor 6% gewijzigd door Baiko op 22-05-2019 22:19 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
En welke variant heb jij? Van OP of T-Mobile?Baiko schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:18:
[...]
Hier ook met gmail dat pas de mail notificaties binnen komen op het moment dat ik de telefoon ontgrendel. Ik zal het morgenvroeg nog eens controleren als ik wakker wordt of ik dan opeens mail binnen krijg.
Whatsapp berichten kwamen wel binnen (ik was een serie aan het kijken van ruim een uur zonder de telefoon aangeraakt te hebben).
Belsimpel.nl, ik gok OP zelf.Ricardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:22:
[...]
En welke variant heb jij? Van OP of T-Mobile?
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Yup, is idd dezelfde variant als die van OP zelf. Dus daar zit t m ook niet in.
Waarom bij @Scirocco wel alles op tijd binnen komt, en bij ons niet, is me dan nog steeds een raadsel...
Hoop dat ik het daarmee oplos. Dit is geen doen.
Nooit dit soort problemen gehad, begon ook altijd met een schone telefoon
Zou je als je alles opnieuw hebt ingesteld, nog een keer die mail test willen doen en ons even laten weten wat de uitslag is? Zou erg gewaardeerd worden.cypher21 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:38:
Ben terwijl ik dit tik een reset aan het doen en ga daarna met een schone lei beginnen.
Hoop dat ik het daarmee oplos. Dit is geen doen.
Nooit dit soort problemen gehad, begon ook altijd met een schone telefoon
Ik gebruik Gmail niet actief, maar blijkbaar was ik automatisch al ingelogd door m'n google account op de OP7 zelf. Dus kreeg opeens die melding van een nieuwe mail, tegelijk met de outlook melding waar hetzelfde mail adres ook geactiveerd was.Ricardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:08:
[...]
Kreeg ook melding van youtube dat ik een nieuwe subscriber had, gevolgd door een melding van gmail over die nieuwe subscriber.
Als het echt zo'n mega probleem was zouden er wel meer mensen komen klagen dan dit handjevol denk ik

Zal die gmail test eens doen voor de volledigheid.
Reset lost het probleem niet opRicardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:40:
[...]
Zou je als je alles opnieuw hebt ingesteld, nog een keer die mail test willen doen en ons even laten weten wat de uitslag is? Zou erg gewaardeerd worden.
ik heb ook een hard reset gedaan
Precies dit, ik stuurde berichten via m'n 7 Pro, kreeg ze binnen op m'n 3T. Had ook redelijk wat apps die corrupt waren geraakt na overzetten met Switch.cypher21 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:59:
Voor degene die last van die notificaties hebben...
Hebben jullie data over gezet met die OnePlus switch app?
Ik heb het gevoel dat het daar mis gaat.
Kwam net thuis en keek naar mijn oude telefoon en daar zijn Whatsapp berichten binnen gekomen..
Normaal gesproken kun je maar 1 Whatsapp installatie actief hebben dus stond hier wel vreemd van te kijken...
Na een cache clearen en een reboot lijkt alles wel correct te werken. Ook de Sleep Optimisation uitschakelen en notificaties komen allemaal direct binnen. * fingers crossed
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
BlackPlayer. Top muziek speler: strakke layout, heel veel mogelijkheden en razendsnel.Petertje750 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:58:
Wat is een beetje goed muziek speler voor de oneplus, had wel verwacht dat het OS een beetje speler meegeleverd had ipv de google player.
kan perfect, ik ben in de war geboren

insta eindbaas was ook pittig
Kijk in WhatsApp bij Settings > Notifications > Popup Notification. Kies onder Messages en ook onder Groups voor No popup.RandyAmsterdam schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 23:58:
Kan iemand mij helpen met het volgende... Als mijn telefoon in slaapstand ligt en ik krijg een Whatsapp melding, dan zie ik de tekst in het beeld verschijnen. Kan ik dit uitzetten? Ik wil wel een melding ontvangen maar wil niet de inhoud van het bericht op het scherm zien. Als ik mijn telefoon aan staat, dus startscherm bv dan zie ik geen tekstinhoud als ik een bericht krijg.
Ook lees ik op internet iets over "ultrashot" is dit iets wat al ingebakken is of is het een feature die nog uit moet komen met een update?
Die stonden al uit... Heeft het iets met weergave van gevoelige inhoud te maken?dreester schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 00:48:
[...]
Kijk in WhatsApp bij Settings > Notifications > Popup Notification. Kies onder Messages en ook onder Groups voor No popup.
Dit kan alleen in de pro Modus voor zover ik kan zien.Knamix schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 00:54:
Waar kan je de resolutie van je camera wijzigen? Heb bij instellingen gekeken, maar ik kan daar niks vinden.
Ook lees ik op internet iets over "ultrashot" is dit iets wat al ingebakken is of is het een feature die nog uit moet komen met een update?
En de ultrashot gaat voor zover ik kan vinden over technologie en die zit er al. https://www.belsimpel.nl/...enteerd-dit-zijn-de-specs
Ik denk het wel. Heb net een test gedaan met notificaties met verborgen inhoud. Je ziet met scherm uit dan alleen dat er een bericht is, zonder inhoud.RandyAmsterdam schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 01:27:
[...]
Die stonden al uit... Heeft het iets met weergave van gevoelige inhoud te maken?
Nog geen tijd voor gehad, maar heb vannacht wel mails binnen gekregen op Gmail. Die notificaties waren al binnen voordat ik m'n telefoon op pakte.Scirocco schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:41:
[...]
Zal die gmail test eens doen voor de volledigheid.
Zou ook al genoeg moeten zeggen?
Dit is de manier op m'n 6T dus ik gok dat bij de 7 ook wel zo zal zijnRandyAmsterdam schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 23:58:
Kan iemand mij helpen met het volgende... Als mijn telefoon in slaapstand ligt en ik krijg een Whatsapp melding, dan zie ik de tekst in het beeld verschijnen. Kan ik dit uitzetten? Ik wil wel een melding ontvangen maar wil niet de inhoud van het bericht op het scherm zien. Als ik mijn telefoon aan staat, dus startscherm bv dan zie ik geen tekstinhoud als ik een bericht krijg.
Beveiliging en schermbeveiliging > voorkeuren Schermbeveiliging > en dan kun je kiezen als content op vergrendelscherm getoond wordt of niet
Yes nu werkt het.... Ben erg blij met het toestel.dreester schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 01:39:
[...]
Ik denk het wel. Heb net een test gedaan met notificaties met verborgen inhoud. Je ziet met scherm uit dan alleen dat er een bericht is, zonder inhoud.
Hoe stel je dat in dan?
Wat heb je gedaan om je notificaties direct binnen te krijgen?Scirocco schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 06:22:
[...]
Nog geen tijd voor gehad, maar heb vannacht wel mails binnen gekregen op Gmail. Die notificaties waren al binnen voordat ik m'n telefoon op pakte.
Zou ook al genoeg moeten zeggen?
Deze is gratis:Petertje750 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:58:
https://play.google.com/s...ails?id=com.rhmsoft.omnia
Zelf gebruik al heel wat jaren Power Amp:
https://play.google.com/s...maxmpz.audioplayer.unlock
https://forums.oneplus.co...ed.1036706/#post-20309847
EDIT: het werkt wel eenmalig, je moet daarna je telefoon unlocken en locken. Daarna doet hij het weer eenmalig. Maar dat is al meer dan ik gisteren had
[ Voor 27% gewijzigd door Stefan.Mol op 23-05-2019 09:06 ]
Niks, werkte gewoon out of the boxtheory schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:50:
[...]
Wat heb je gedaan om je notificaties direct binnen te krijgen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is het misschien mogelijk dat je printscreens upload van je instellingen die betrekking hebben op je notificaties? Ben namelijk benieuwd of het daar aan ligt.CLB schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:26:
Raar dat men zoveel issues heeft met notificaties, hier heeft ook alles perfect gewerkt, nu nog steeds..
instellingen > Wi-Fi & internet >Sim & Netwerk > SIM 1 (Vodafone NL) > Bellen met Wi-Fi aanzetten en kiezen bij oproepvoorkeur voor "voorkeur voor wifi"
late reactie, lag er pas na 1.00 in nadat ik alles handmatig weer had ingesteld, overgezet en geconfigureerd.Ricardo_1994 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:40:
[...]
Zou je als je alles opnieuw hebt ingesteld, nog een keer die mail test willen doen en ons even laten weten wat de uitslag is? Zou erg gewaardeerd worden.
Maar....
Alles werkt nu prima!!!
telefoon lag net een uur op mijn bureau, mailtje naar mezelf en PLING direct melding.
Heb nu niets aan de batterijoptimalisatie oid veranderd, gewoon standaard instellingen
[ Voor 51% gewijzigd door cypher21 op 23-05-2019 09:35 ]
Ik zit bij KPN maar zou deze optie erg graag hebben. Zou voor mij een reden zijn om over te stappen naar Vodafone of Tmobile (aangenomen dat Tmobile dit ook gaat ondersteunen voor de OP 7 pro.cypher21 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:33:
[...]
instellingen > Wi-Fi & internet >Sim & Netwerk > SIM 1 (Vodafone NL) > Bellen met Wi-Fi aanzetten en kiezen bij oproepvoorkeur voor "voorkeur voor wifi"
Apart dat Vodafone dit zomaar ondersteunt out of the box. Normaal moeten ze het toestel toch eerst uitgbreid testen?
De optie die je noemt kan ik dan ook niet terugvinden voor kpn.
edit: staat nog gewoon op de lijst ook joh: https://attachments-eu-we...en%20overzicht%20v3.8.pdf
[ Voor 13% gewijzigd door LtMarx op 23-05-2019 09:36 ]
Kijk, dat is goed nieuws! En telefoon lag niet aan de lader?cypher21 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:33:
[...]
[...]
late reactie, lag er pas na 1.00 in nadat ik alles handmatig weer had ingesteld, overgezet en geconfigureerd.
Maar....
Alles werkt nu prima!!!
telefoon lag net een uur op mijn bureau, mailtje naar mezelf en PLING direct melding.
Heb nu niets aan de batterijoptimalisatie oid veranderd, gewoon standaard instellingen
Ik ben ook begonnen met een 'schone' telefoon zonder het overzetten van een backup. Ik test meldingen door mijn nest deurbel. Melding is instant naar telefoon hier. Met of zonder oplader.Ricardo_1994 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:39:
[...]
Kijk, dat is goed nieuws! En telefoon lag niet aan de lader?
Ik kan zeggen dat Vodafone de OnePlus inderdaad getest heeft, helaas vanwege de exclusiviteit tussen T-Mobile & OnePlus kan Vodafone het toestel op dit moment niet direct aanbiedenLtMarx schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:35:
[...]
Ik zit bij KPN maar zou deze optie erg graag hebben. Zou voor mij een reden zijn om over te stappen naar Vodafone of Tmobile (aangenomen dat Tmobile dit ook gaat ondersteunen voor de OP 7 pro.
Apart dat Vodafone dit zomaar ondersteunt out of the box. Normaal moeten ze het toestel toch eerst uitgbreid testen?
edit: staat nog gewoon op de lijst ook joh: https://attachments-eu-we...en%20overzicht%20v3.8.pdf
Zou je ook nog een keer de mail test willen doen?LtMarx schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:40:
[...]
Ik ben ook begonnen met een 'schone' telefoon zonder het overzetten van een backup. Ik test meldingen door mijn nest deurbel. Melding is instant naar telefoon hier. Met of zonder oplader.
(Zonder oplader)
Lag hier niet aan de lader.Ricardo_1994 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:45:
[...]
Zou je ook nog een keer de mail test willen doen?
(Zonder oplader)
Zal straks eens vragen of een collega ff een appje stuurt,
Maar had in het uur dat de telefoon stil lag ook een paar apps als melding binnen gekregen dus dat lijkt ook prima te werken nu
Over notificaties: mail doet het gewoon. Whatsapp af en toe niet. En ik focus me dan even alleen op "geluidje & popup"; die led bar boeit me op dit moment niet zoveel.
/edit: ik gebruik trouwens Bluemail als mail-app, niet de standaard Gmail.
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 23-05-2019 09:57 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Whatsapp komt bij mij op tijd binnen. Gmail niet, Marktplaats bijv. ook niet.cypher21 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:49:
[...]
Lag hier niet aan de lader.
Zal straks eens vragen of een collega ff een appje stuurt,
Maar had in het uur dat de telefoon stil lag ook een paar apps als melding binnen gekregen dus dat lijkt ook prima te werken nu
Vandaar dat ik vroeg voor de mail test.
Oh grappig...LtMarx schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:35:
[...]
Ik zit bij KPN maar zou deze optie erg graag hebben. Zou voor mij een reden zijn om over te stappen naar Vodafone of Tmobile (aangenomen dat Tmobile dit ook gaat ondersteunen voor de OP 7 pro.
mijn vriendin heeft een Huawei Mate 20 die dat ook prima ondersteund, ik heb al vaker contact met vodafone gehad over de ondersteuning van VOLTE en VOWIFI op de 5T maar ze waren daar iedere keer heel vaag over.
Deze doet het iig prima!
YouTube: OnePlus 7 Pro 4k 60fps video test (shocked me)
Ter vergelijking een review waarvan de mic belabberd is:
YouTube: OnePlus 7 Pro Real World Camera Test
Kan het zijn dat de front camera een andere mic gebruikt? Daar lijkt het wel op.

[ Voor 8% gewijzigd door Knamix op 23-05-2019 10:18 ]
Hoe zijn jullie ervaringen met de gmail app? Ik merk dat ik sinds de overstap op de 7 pro vaak mail dubbel binnen krijg.
[ Voor 85% gewijzigd door Ekfad op 23-05-2019 10:19 ]
Ik had bovenstaand probleem ook met mijn Huawei P30, Samsung S10 en S10 Plus.
Niet om een flame war te starten, maar notificaties op mijn iPhones komen 100% altijd en direct binnen.
En ik vind heel eerlijk gezegd normaal 100% werkende push notificaties voor een smartphone een basis voorwaarde voor een smartphone.
twijfels.....twijfels....
[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 23-05-2019 10:25 ]
Als het al een echt issue is dan zullen ze dat echt wel fixen met een updateGeert1976 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:23:
ik sta écht op het punt de OnePlus 7 Pro een goede kans te geven en dus te bestellen, maar als ik zo hier in dit topic en andere message boards en fora (oa XDA) lees is het ontvangen van (push!!) notificaties echt een hit of miss met de OP7 Pro icm Pie.
En ik vind heel eerlijk gezegd normaal 100% werkende push notificaties voor een smartphone een basis voorwaarde voor een smartphone.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Bekijk het van de zonnige kant: geen melding = meer rustGeert1976 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:23:
ik sta écht op het punt de OnePlus 7 Pro een goede kans te geven en dus te bestellen, maar als ik zo hier in dit topic en andere message boards en fora (oa XDA) lees is het ontvangen van (push!!) notificaties echt een hit of miss met de OP7 Pro icm Pie.
HmmRicardo_1994 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:45:
[...]
Zou je ook nog een keer de mail test willen doen?
(Zonder oplader)
Nu lijkt het toch weer niet goed te gaan met gmail ...
Batterijbessparing - uit
Batterij optimalisatie - uit
Geavanceerde Batterij optimalisatie - uit
Aanpasbaar Batterijbeheer - uit
Maar met WiFi aan lijkt het er op dat er meer meldingen mis gaan dan als ik WiFi uit heb.
Kan helaas niet uitvoerig testen met telefoon met rust te laten door werk
instellingen > Weergava > statusbalk (staat onderin) > pictogrambeheerBoinkie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:49:
Iemand een idee hoe het nfc icoon uit de topbar kan terwijl hij wel gewoon aanstaat? Kon bij m'n 5T wel gewoon.
Display>Status Bar> Icon ManagerBoinkie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:49:
Iemand een idee hoe het nfc icoon uit de topbar kan terwijl hij wel gewoon aanstaat? Kon bij m'n 5T wel gewoon.
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Niks geks, gewoon alles standaard gelaten, ook geen optimalisatie of iets qua batterij ingesteld.Stefan.Mol schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:30:
Is het misschien mogelijk dat je printscreens upload van je instellingen die betrekking hebben op je notificaties? Ben namelijk benieuwd of het daar aan ligt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dus aanpasbaar batterijbeheer en Slaap stand-by optimalisatie heb je aan staan? (Dat staat immers standaard aan bij de eerste keer opstarten).CLB schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:07:
[...]
Niks geks, gewoon alles standaard gelaten, ook geen optimalisatie of iets qua batterij ingesteld.
Dat is waarschijnlijk de standaard mail app van Samsung/Touchwiz zelf. OgygenOS heeft dit niet.RandyAmsterdam schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:45:
Ik ben super tevreden met de telefoon op een aspect na, maar misschien is hier een oplossing voor. Op mijn vorige telefoon, Samsung S8+, zat mijn werk mailaccount (een Exchange account) apart in een losse app met een eigen pictogram. Als ik een exchange account toevoeg op mijn OP7 Pro dan komt deze in mijn Gmail app. De mail heeft binnen Gmail account wel een eigen omgeving maar ik heb liever dat er gewoon een hele separate pictogram is voor mijn werkmail. Voor de rest geen minpunten tegengekomen. Prachtig toestel, erg blij mee.
Enige oplossing is een mail app downloaden van de Play Store (Outlook bijvoorbeeld).
Als je longpressed op het gmail pictogram komt er een lijst met shortcuts (zoals bij veel apps), en de shortcuts bij Gmail zijn o.a. van accounts, net geprobeerd. Dus longpressen op GMail icoon en dan de individuele accounts draggen tot nieuwe pictogrammen.RandyAmsterdam schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:45:
De mail heeft binnen Gmail account wel een eigen omgeving maar ik heb liever dat er gewoon een hele separate pictogram is voor mijn werkmail.
(en als je dan een launcher als Nova gebruikt, maar ik denk bij de standaard launcher niet, kun je die shortcuts ook hernoemen en een ander icoon geven)
Held, veel dank dit helpt enorm. Als ik, met jullie hulp, nu ook nog mijn agenda issue kan verhelpen....SanderBos schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:56:
[...]
Als je longpressed op het gmail pictogram komt er een lijst met shortcuts (zoals bij veel apps), en de shortcuts bij Gmail zijn o.a. van accounts, net geprobeerd. Dus longpressen op GMail icoon en dan de individuele accounts draggen tot nieuwe pictogrammen.
(en als je dan een launcher als Nova gebruikt, maar ik denk bij de standaard launcher niet, kun je die shortcuts ook hernoemen en een ander icoon geven)
Daar weet ik niet zoveel van, maar als eerste stapje, staat de account wel in het hamburger menu (streepjes linksboven) van de agenda app? Ik meen me te herinneren dat soms andere accounts daar wel al staan maar dat je dan nog de agenda categorien moet aanvinken.RandyAmsterdam schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:55:
Zie nu trouwens ook dat mijn Exchange agenda niet wordt weergegeven in de agenda app. Bij het Exchange account staat wel dat de agenda gesynchroniseerd wordt maar zie deze nergens terug.
Account opnieuw toegevoegd en nu staat mijn Exchange agenda er wel in...RandyAmsterdam schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:58:
[...]
Held, veel dank dit helpt enorm. Als ik, met jullie hulp, nu ook nog mijn agenda issue kan verhelpen....
Als ik bijvoorbeeld een foto neem van een mok welke op mijn bureau staat, dan wordt mijn achtergrond niet blurry namelijk

de bedoeling van dat soort foto's is dat het onderwerp welke je uitbelicht wilt hebben (persoon object of wat dan ook) scherp is en de rest wazig(er)DeVliegendeNLer schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:34:
Kan iemand die portret mode op uitleggen? Of komt het neer op niets anders als voorgrond (object/persoon binnen 0,5 en 2 meter) scherpstellen, waardoor de achtergrond blurry wordt?
Als ik bijvoorbeeld een foto neem van een mok welke op mijn bureau staat, dan wordt mijn achtergrond niet blurry namelijk
als je een foto van een mok wilt maken, zorg er dan voor dat er wel wat op de achtergrond te zien is (meters achtergrond...)
Cool, gaan we testen. Thanks!cypher21 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:43:
[...]
de bedoeling van dat soort foto's is dat het onderwerp welke je uitbelicht wilt hebben (persoon object of wat dan ook) scherp is en de rest wazig(er)
als je een foto van een mok wilt maken, zorg er dan voor dat er wel wat op de achtergrond te zien is (meters achtergrond...)
Nog wel een leuke tip dacht ik zo. Als je handmatig the zoom aanpast, moet je eens switchen tussen 0,9x en 1x. Je kunt dan het verschil zien tussen de kwaliteit van de hoofdcamera en de wide-angle cam.
[ Voor 19% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 23-05-2019 13:54 ]
Of de foto's in die modus nu beter zijn heb ik nog niet getest.
Edit: De meldingen lijken hier redelijk normaal binnen te komen nu. Ik heb gisteren avond alle instellingen terug op 'default' gezet, inclus het batterijbeheer. Alleen Gmail lijkt niet altijd helemaal up-to-date.
[ Voor 46% gewijzigd door JanAd op 23-05-2019 13:57 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Als je op je PC kijkt naar Whatsapp, is het ook op de seconde dat het scherm van de Oneplus uit gaat, de Desktop app van Whatspp de verbinding kwijt raakt.
Alle bespaar opties staan inmiddels uit.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 23-05-2019 16:29 ]
Top. Nu is het alleen de vraag dat wanneer je het weet aanzet, wat er dan gebeurd. Ik wil namelijk 'Aanpasbaar batterijbeheer' aanzetten.PWM schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 15:55:
Ik heb hem dus meegenomen op reis. En het gedrag is nu veranderd na 2 dagen. Nu geeft hij je geen notificaties meer zodra je je scherm uit zet, hij stopt niet pas na een kwartier oid.
Als je op je PC kijkt naar Whatsapp, is het ook op de seconde dat het scherm van de Oneplus uit gaat, de Desktop app van Whatspp de verbinding kwijt raakt.
Alle bespaar opties staan inmiddels uit.
TopDeVliegendeNLer schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:20:
[...]
Top. Nu is het alleen de vraag dat wanneer je het weet aanzet, wat er dan gebeurd. Ik wil namelijk 'Aanpasbaar batterijbeheer' aanzetten.
Begin: Scherm uit, 15 minuten wel notifiaties, daarna niet meer
Nu: Scherm uit: geen notificaties meer whatsoever
Ah, ik vond het al verwarrend doordat je het volgende zei: "hij stopt niet pas na een kwartier oid."PWM schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:23:
[...]
TopIk bedoel dus juist dat hij nu nog slechter werkt
Begin: Scherm uit, 15 minuten wel notifiaties, daarna niet meer
Nu: Scherm uit: geen notificaties meer whatsoever
Hierdoor dat ik dat het beter was geworden
Ik zie het trouwens ook bij Spotify in veel gevallen. Wanneer ik op mijn PC Spotify luister, kan ik ook op mijn mobiel als afstandbediening gebruiken zogezegd. Wanneer ik mijn scherm van de OP na een tijdje aanzet, zie ik het liedje staan welke ik luisterde op het moment dat ik mijn scherm uitzette.
[ Voor 30% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 23-05-2019 16:32 ]
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie