Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb nu ook al sinds launch een 7 Pro in bezit. Ik heb heel wat toestellen gehad, zoals elke iPhone, S8, Note 8, Note 9 en de S10. Maar dit toestel..

Het formaat is wel groot ja, maar je krijgt er zo'n mooie display voor terug. Dat 90hz display maakt echt het verschil. Geen notch, geen gat in het scherm. Oxygen OS is ook super clean en snel, super snel. Dit is nou net een telefoon, waarvan ik nu denk van, hier kan ik echt een aantal jaar mee vooruit, dat gevoel had ik niet met mijn voorgaande toestellen, uiteraard is dat wel persoonlijk, maar ik stoorde me wel aan de notch, bezels en het gat in het display. De Note 10 komt er binnenkort, maar daar word ik dus echt niet warm van, want zou dan weer als een downgrade voelen met een gat in het scherm.

Enige minpunt is toch wel een headphone jack, die mis ik nog wel, alhoewel ik wel overgestapt ben naar draadloos, dan was hij echt perfect. Af en toe heeft hij ook wel wat software issues, zoals 4G die zich niet herpakt, of dat hij in de war is met day/night mode. Ik moet nog de laatste update installeren, maar ook qua update beleid gaat het wel lekker.

Degene die serieus aan t overwegen is, loop even langs bij een T-mobile winkel, check hem uit. Als de grootte niets uitmaakt.. nou je weet t antwoord al :P

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJagroep
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 29-11-2024
Geert1976 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:33:
Maar als ik dan tegelijkertijd zie wat de absolute positieve punten zijn van de 7 Pro, valt het bezwaar van de grootte v de telefoon vrijwel in het niet...denk ik ;)
Terwijl ik normaal gesproken ontzettend kritisch ben op mijn dagelijkse telefoon heb ik met de OP7P niks te klagen.
Ok, accuduur had beter gekund maar dankzij Warp charger heb je binnen een half uur een half volle lading.
Ik laad hem twee keer per dag op; 25 minuten tijdens autorijden van werk naar huis v.v met de auto Warp charger.

Succes met je keuze en we zien je binnenkort wel terug als je er eentje hebt aangeschaft :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 14:13
Geert1976 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:09:
ik wil weer eens een goeie Android flagship smartphone gaan aanschaffen. Heb nu een iPhone Xs, maar sta dus open voor weer een uitstapje in Androidland.

Ik lees vrijwel alleen maar goeie verhalen over het fijne Oxygen OS, nauwelijks bloatware.
Ik heb even de Samsung S10 gehad, maar dat vind ik qua UI en OS net een Fisherprice phone voor kindjes en ook met een flinke zooi bloatware

Mensen met een recent model iPhone die naar de 7 Pro zijn overgestapt? Wat zijn je ervaringen (oa wennen aan afmeting/gewicht) zoal?
Ik ben recent geswitched van de iPhone 6 naar de gewone OP7 en ik moet zeggen dat ik absoluut geen spijt heb! Het was even wat gedoe met m'n contacten overzetten waarbij ik er een aantal kwijt ben geraakt helaas. Maar verder werkt het echt super. Batterijduur is top, snelheid en het OS zijn ook echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Ik heb vandaag mijn OP7P. Zijn er tips voor bepaalde instellingen dat ik best doe voor ik van start ga? Vorige telefoon is een Huawei P10 dus contact list zal geen probleem mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Rohem schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

Ik ben recent geswitched van de iPhone 6 naar de gewone OP7 en ik moet zeggen dat ik absoluut geen spijt heb! Het was even wat gedoe met m'n contacten overzetten waarbij ik er een aantal kwijt ben geraakt helaas. Maar verder werkt het echt super. Batterijduur is top, snelheid en het OS zijn ook echt fijn.
Dat moet qua gewicht en grootte, iPhone 6 vs OP7, behoorlijk wennen zijn geweest...niet waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Sphinkx schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:59:
Ik heb vandaag mijn OP7P. Zijn er tips voor bepaalde instellingen dat ik best doe voor ik van start ga? Vorige telefoon is een Huawei P10 dus contact list zal geen probleem mogen zijn.
Welnee, inloggen bij Google, backup terugzetten en gaan met die banaan! 8)

Veel plezier ermee!

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 14:13
Geert1976 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:10:
[...]

Dat moet qua gewicht en grootte, iPhone 6 vs OP7, behoorlijk wennen zijn geweest...niet waar?
Gewicht totaal niet gek genoeg, formaat is wel heel erg wennen. Ik ben gewend de telefoon veel in m'n broekzak te hebben als ik niet aan het werk ben (dan ligt hij op m'n bureau). Maar na paar dagen wil je niet meer anders ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Denk dat het tijd wordt voor de Android Q open beta...

Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
Ook ik ben overgestapt van een iPhone XS Max naar een 7 Pro. Het was echt een eye-opener voor mij. De XS Max is 40% duurder dan een 7 Pro, maar je krijgt er veel minder voor terug.

Je kan met Android gewoon zoveel meer. Bovendien, een 90Hz scherm is echt enorm fijn. Het voelt gewoon zo soepel aan. Eigenlijk heb ik constant zin om mn telefoon van het bureau te pakken om er mee te spelen. En geen notch is ook enorm fijn.

Geloof me, als je overstapt en kunt wennen aan de grote, ga je nooit meer terug naar iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 18:15
We zijn inmiddels drie maanden verder na introductie. Al mensen die problemen met de Selfiecam hebben ervaren? Hier nog niks ermee ervaren en daarmee wil ik OnePlus wel een compliment geven want de verwachtingen waren natuurlijk dat dit snel zou gebeuren. Zelfs strandbezoek en dergelijke zorgen niet voor problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Beste mensen,

Gisteren overgestapt van de OnePlus 5 naar de OnePlus 7 Pro.
Bevalt uitstekend, echter paar kleine vraagjes :

1. Kun je de achtergrondsfoto van het vergrendelscherm/unlockscherm aanpassen?
2. WhatsApp meldingen komen vaak pas naar voren wanneer ik weer whatsapp open, batterij optimalisatie staat op uit, kan het met wat anders te maken hebben? Collega heeft het zelfde probleem en heeft het apparaat vanaf de release.

Hoor graag, alvast dank voor de moeite!

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 17:19
Je kunt ook bij de batterij nog de "deep sleep" uitzetten via de "advanced optimisation" -> drie dots.

Qua achtergrond vraagt ie dat (tenminste, hier wel via nova, maar ik neem aan dat dat een systeemding is en geen novading) zodra je longpress op een leeg deel van je launcer doet, wallpapier kiest en "set wallpaper" doet, kun je kiezen uit homescreen, lockscreen of beide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Iemand die mij kan helpen met het volgende:
Ik werk bij de Media Markt, en maak daar gebruik van een beveiligd wifi netwerk omdat er in het pand geen bereik is.

Nu krijg ik constant melding van Google Home dat er apparaten in mijn netwerk aan het casten zijn. Opzich logisch, alle hifi apparaten zitten ook op het netwerk. Maar is er een mogelijkheid dat ik die meldingen kan uit kan zetten of kan blokkeren? Heb ook het idee dat mijn batterij er sneller van leeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:50
Iemand een idee hoe ik mijn kleurinstelling op mijn Op 7 kan regelen? Wit ziet er grauw uit. Vandaar. Hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Laatst online: 06:41

Esumontere

Floep, banaan.

zuukie schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:49:
Iemand een idee hoe ik mijn kleurinstelling op mijn Op 7 kan regelen? Wit ziet er grauw uit. Vandaar. Hoor het graag
Instellingen - Weergave - Schermkalibratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:50
Bedankt 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Hm...
Chrome loopt niet op 90Hz.

Iemand anders die dat ook ervaart?

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42
d22wth schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:55:
Hm...

https://www.xda-developer...o-true-90hz-display-mode/

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:40
d22wth schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:55:
Hm...

Ik merk dit ook, lijkt wel door een update van chrome te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Bearmun schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:59:
[...]

Ik merk dit ook, lijkt wel door een update van chrome te komen.
Klopt, was voorheen gewoon netjes 90Hz.

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb niet het hele topic doorgeslikt, maar ik merk dat het volume van de headphones op de OP7 pro wat aan de lage kant is. Nu heb ik diverse audio boost apps gebruikt alleen deze komen de audio kwaliteit niet ten goede. Iemand tips en suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:40:
Heb niet het hele topic doorgeslikt, maar ik merk dat het volume van de headphones op de OP7 pro wat aan de lage kant is. Nu heb ik diverse audio boost apps gebruikt alleen deze komen de audio kwaliteit niet ten goede. Iemand tips en suggesties?
Hmm geen last van, ik gebruik als EQ 'Equalizer FX' maar werkt enkel goed met Spotify =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Vraagje, zijn er meer mensen die zijn overgestapt van een Samsung S9+ naar de OP7 pro? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, is het een noemenswaardige upgrade? En hoe houdt de batterij zich in vergelijking met de S9+? Alvast bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:17
Sjoerd611 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:35:
Vraagje, zijn er meer mensen die zijn overgestapt van een Samsung S9+ naar de OP7 pro? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, is het een noemenswaardige upgrade? En hoe houdt de batterij zich in vergelijking met de S9+? Alvast bedankt :)
Op 13 juli heb ik dit gepost:
Kom van een S9+ en nu een OP7P. Top is het scherm, alles gaat vloeiend, supervlot. Accu top. 4-5h SOT met internet, navigatie, muziek. En dan nog 20-30% over. Camera is gewoon goed. Als de top een 10 is dan is deze een 9. Ik ben vrij kritisch maar zeer tevreden. Speakers ok. OS biedt mooie opties. FPS in scherm is erg fijn. Ik ben zeer tevreden.

Nu ik de OP7P wat langer heb:'Was ik maar eerder overgestapt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Nog mensen die filmen met de OP7? Non pro?

Ik kocht laatst een nieuwe gymball. Voor lekker smooth te filmen. Maar telkens ik de OP7 op 30fps zet, krijg ik enorm veel stotterend beeld. Met of zonder gymball trouwens. Vanaf ik op 60fps zet is alles vloeiend. Maar dan merk je direct ook weer sneller de voetstappen en schokken. Ik heb mijn oude en nieuwe gymball al getest. Met mijn oude Nokia en s7edge had ik hier totaal gene last van. Nu ben ik verplicht om op 60fps te filmen aangezien 30 een stotterend beeld creëert vanaf ik bv een bocht neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Wat bij mij hielp was spelen met 't knopje "absolute bluetooth volume", dan geluid op je headset (als íe dat heeft) omlaag zetten, dan maximaal op je telefoon en dan heb je nog wat extra volume in de headsetvolumeknopjes.... handig truukje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
in de loop van de week een remote session voor de problemen met de ghosttouches op de normale Op7 (https://forums.oneplus.co...s-7-touch-issues.1070754/ ) .. hopelijk vinden ze iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igrutje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-07 06:45
... volume van de headphones op de OP7 pro wat aan de lage kant is ... Iemand tips en suggesties?
Herken ik niet, icm de sony xm3.
Heb je dit met 1 hoofdtelefoon geconstateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

igrutje schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:52:
[...]

Herken ik niet, icm de sony xm3.
Heb je dit met 1 hoofdtelefoon geconstateerd?
Met 2 stuks. Misschien niet de beste headsets , maar naar mijn idee bij de OP 5 en Nexus 6 geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Headsets gingen voor mij ook een stuk luider met de OP5. Daar kwam ook zo'n dialoog naar boven "Hee, joh, wat je nu doet gaat eigenlijk harder dan we graag willen. zeker weten dat je dit wil?" en dat heeft de Op7 niet meer (of iig heb ik 't nog niet gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Kan ik het netwerk locken op 4g enkel? Ik heb problemen met netwerk op men werk en enkel 4g werkt hier. Raar want bij h+ heb ik goed bereik. Maar er gebeurd niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Ja, je kunt 'm op 4G locken maar dat zit ergens in 't diag menu van de telefoon, niet echt een standaard manier voor. De default selector is alleen 4G en alles eronder, of 3G en alles eronder etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 13:55

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik weet niet of ik in het juiste topic zit maar ik probeer het toch. Nu enkele weken de OP7pro in bezit komende van een iPhone. Waar ik tegenaanloop is het geluid bij Flitsmeister. Ik weet niet of dit OxygenOS / Android of OP is maar ik vind het TTS gedeelte erg zacht tov de alarmen bij flitsmeister. Ik gebruik de standaard Google TTS engine. Zijn hier meer mensen met dit euvel?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
Weet niet of hier iemand mij gaat kunnen helpen. Maar het proberen kan nooit kwaad.

Ik heb de OnePlus 7 Pro met 12gb ram. Ik heb de app Easy Banking app van BNP Fortis geinstalleerd. Telkens wanneer ik die wil opstarten krijg ik een melding: "Een app die u gebruikt, komt boven Easy banking te staan. Schakel de app uit om door te gaan."

Helaas staat er niet bij welke app... Met mijn vorige telefoon had ik dit probleem niet. Uninstall en herinstallatie lost het probleem ook niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08
Sphinkx schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:04:
Weet niet of hier iemand mij gaat kunnen helpen. Maar het proberen kan nooit kwaad.

Ik heb de OnePlus 7 Pro met 12gb ram. Ik heb de app Easy Banking app van BNP Fortis geinstalleerd. Telkens wanneer ik die wil opstarten krijg ik een melding: "Een app die u gebruikt, komt boven Easy banking te staan. Schakel de app uit om door te gaan."

Helaas staat er niet bij welke app... Met mijn vorige telefoon had ik dit probleem niet. Uninstall en herinstallatie lost het probleem ook niet op.
Settings > Apps & notifications > Special app access > Display over other apps
Je zou daar eens kunnen kijken welke apps die permissie hebben. Zal wel een beveiliging zijn dat je niet stiekem je pin code of rekening nummer in een andere app invult

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 09:44
Sphinkx schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:04:

Gebruik je apps voor dingen als blue light filter, aangepaste helderheid, always on display, led notificatie vervangers? Meestal zit het namelijk in die hoek.

Onder Instellingen|Apps en meldingen|Speciale app toegang|Weergeven voor andere apps
staat een lijst van apps die het mogen. Maar je zult zien dat die lijst best lang is, dus je hoeft niet meteen alles daar uit te gaan zetten, maar meer om 'inspiratie' op te doen van 'oh ja die app zal het wel zijn dan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sence123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 21:23
Sinds een paar maanden trotse eigenaar van een OnePlus 7 Pro. Echter wanneer ik Waze gebruik koppelt mijn spotify niet ? Dit werkt wel in Google Maps en heeft op mijn oude smartphone wel altijd gewerkt.

Iemand hier ervaring meer en toevallig ook een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
SanderBos schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:11:
[...]

Gebruik je apps voor dingen als blue light filter, aangepaste helderheid, always on display, led notificatie vervangers? Meestal zit het namelijk in die hoek.

Onder Instellingen|Apps en meldingen|Speciale app toegang|Weergeven voor andere apps
staat een lijst van apps die het mogen. Maar je zult zien dat die lijst best lang is, dus je hoeft niet meteen alles daar uit te gaan zetten, maar meer om 'inspiratie' op te doen van 'oh ja die app zal het wel zijn dan'.
Dannisi schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:09:
[...]

Settings > Apps & notifications > Special app access > Display over other apps
Je zou daar eens kunnen kijken welke apps die permissie hebben. Zal wel een beveiliging zijn dat je niet stiekem je pin code of rekening nummer in een andere app invult
Bingo! Bedankt beide.. Als 1 van de weinige apps die ik nieuw heb geinstalleerd is Edge lighting. Die komt idd op de voorgrond. Dit aangepast en mijn banking app werkt nu wel. Veronderstel dat dit geen probleem zal zijn voor die Edge lighting app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Weet iemand welke app ik nodig heb om tijdens de herstart van mijn telefoon een adb command uit te voeren? Mijn telefoon heb ik geroot.

@Brad Pitt Wellicht weet jij het?

[ Voor 12% gewijzigd door Ricardo_1994 op 23-08-2019 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
Edge lighting werkt dus niet meer als het niet op de voorgrond werkt. Helaas werkt mijn banking app niet als er een app op de voorgrond werkt. Zucht.. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen bij de OnePro 7 pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:05:
Weet iemand welke app ik nodig heb om tijdens de herstart van mijn telefoon een adb command uit te voeren? Mijn telefoon heb ik geroot.

@Brad Pitt Wellicht weet jij het?
Snap de vraag eerlijk gezegd niet helemaal :)

Tijdens de herstart wil je wát?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:33:
[...]

Snap de vraag eerlijk gezegd niet helemaal :)

Tijdens de herstart wil je wát?
Die ADB command om Doze uit te schakelen werkt niet na een herstart. Welke app kan ik gebruiken die de ADB command uitvoert naar een herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:46:
[...]
Die ADB command om Doze uit te schakelen werkt niet na een herstart. Welke app kan ik gebruiken die de ADB command uitvoert naar een herstart?
Gebruik daar zelf deze voor: https://play.google.com/s...com.adamioan.scriptrunner maar er zullen er vast meer zijn. Sommige kernels ondersteunen ook auto run scripts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iemand die ook om de haverklap een weerswaarachuwing krijgt vanuit de OnePlus weer-wdiget? Word er gierend gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sanction schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:09:
Iemand die ook om de haverklap een weerswaarachuwing krijgt vanuit de OnePlus weer-wdiget? Word er gierend gek van.
Heb je het weersalarm aan staan in de app? (via instellingen in de app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 18:47:
[...]

Gebruik daar zelf deze voor: https://play.google.com/s...com.adamioan.scriptrunner maar er zullen er vast meer zijn. Sommige kernels ondersteunen ook auto run scripts :)
Dus deze voert zichzelf niet automatisch uit na een herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ricardo_1994 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:01:
[...]
Dus deze voert zichzelf niet automatisch uit na een herstart?
Natuurlijk wel anders behoorlijk zinloos. Wel de auto-start functie ff aanklikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Brad Pitt schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:08:
[...]

Natuurlijk wel anders behoorlijk zinloos. Wel de auto-start functie ff aanklikken.
Als ik het commando invoer in de app, krijg ik melding adb not found. Enig idee wat ik fout doe?

edit; het is al gelukt. Ik moest ''adb shell'' niet er voor zetten. Thanks!

[ Voor 11% gewijzigd door Ricardo_1994 op 24-08-2019 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Wie gebruikt er app locker en quick launch? Het valt me op dat als je een app in de app locker zet dat 'ie na 't unlocken van je telefoon netjes om de fingerprint/pin vraagt, maar zodra je de app start via quick launch (fingerprint ingedrukt houden en dan swipen, best fancy feature die ik pas recent ontdekte), dan wordt de app locker gebypassed. Ondanks dat de telefoon dus tussendoor netjes gelockt is geweest. Dit voelt vies en als een bug dus ik heb 'm vast gereport. Hoe zien jullie dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:34
ascent schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:44:
Het valt me op dat als je een app in de app locker zet dat 'ie na 't unlocken van je telefoon netjes om de fingerprint/pin vraagt,

maar zodra je de app start via quick launch (fingerprint ingedrukt houden en dan swipen), dan wordt de app locker gebypassed.
Als "fingerprint ingedrukt houden en dan swipen" inhoudt dat hij in 1 scan je phone EN de app unlocked dan werkt dit toch alleen maar sneller maar niet onveiliger dan diezelfde vinger zowel bij het unlocken EN app openen te scannen?..

*Ik maak geen gebruik van quick launch dus misschien werkt het anders..

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
SmiGueL schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:46:
[...]

Als "fingerprint ingedrukt houden en dan swipen" inhoudt dat hij in 1 scan je phone EN de app unlocked dan werkt dit toch alleen maar sneller maar niet onveiliger dan diezelfde vinger zowel bij het unlocken EN app openen te scannen?..

*Ik maak geen gebruik van quick launch dus misschien werkt het anders..
..... Zó had ik er nog niet naar gekeken en als t onder water daadwerkelijk zo werkt is dat een prima verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59
Goed, ik heb een tijdje rondgelopen met de beta. Maar wil toch graag terug!
Fingerprint scanner die na een tijdje niet werkt. Notificaties die niet door komen. Falend Android systeem...

Nu heb ik via het OnePlus forum de rollback gedownload voor de OnePlus 7 pro. Op m'n interne geheugen gezet dmv standaard OnePlus bestandsbeheer.
Vervolgens: instellingen > systeem > update > lokale update. Maar daar komt de rollback niet te staan helaas...

Iemand ideeën? Of moet ik met ADB aan de gang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
Kypo schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:16:
Fingerprint scanner die na een tijdje niet werkt. Notificaties die niet door komen. Falend Android systeem...

Nu heb ik via het OnePlus forum de rollback gedownload voor de OnePlus 7 pro. Op m'n interne geheugen gezet dmv standaard OnePlus bestandsbeheer.
Vervolgens: instellingen > systeem > update > lokale update. Maar daar komt de rollback niet te staan helaas...

Ja hoor, ga naar het bestand. Noem het anders en eindig met .zip en kijk dan nog eens.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59
rhos schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:04:
[...]

Ja hoor, ga naar het bestand. Noem het anders en eindig met .zip en kijk dan nog eens.
Mijn dank is groot! Waarom er .jar achter moet staan is me een raadsel! Maar dit werkt :)

Dank u! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Op dit moment heb ik Gcam geïnstalleerd (Arnova's 2.2). Iemand enig idee hoe ik die zoom en tele lens kan gebruiken? Ik zie die optie nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
  • Laatst online: 02-09 15:22
Hallo,
ik heb de oneplus 7 ( geen pro) verleden week op verlof naar Duitsland had ik geen internet meer , roming stond aan.
Toestel herstart maar was geen oplossing kreeg steeds dezelfde melding internet offline.
Ik kom van een iphone , misschien verkeerde instellingen maar denk van niet.
Iemand een idee.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
daddy0365 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:52:
Hallo,
ik heb de oneplus 7 ( geen pro) verleden week op verlof naar Duitsland had ik geen internet meer , roming stond aan.
Toestel herstart maar was geen oplossing kreeg steeds dezelfde melding internet offline.
Ik kom van een iphone , misschien verkeerde instellingen maar denk van niet.
Iemand een idee.

mvg
mobile data aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionkingNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 16:52
Of geen of foutief "toegangspunt" (APN) ingesteld. Optie zit in het simmenu.

Op weg naar een duurzaam leven: goed geïsoleerd, 9500wp PV, Daikin warmtepomp en Hyundai Ioniq Electric + Kia e-Soul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:57:
Op dit moment heb ik Gcam geïnstalleerd (Arnova's 2.2). Iemand enig idee hoe ik die zoom en tele lens kan gebruiken? Ik zie die optie nergens staan.
Gewoon MGC_6_1_021_xcam6_beta11 gebruiken, prima kwaliteit en way snellere toegang tot wide/tele (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:41:
[...]

Gewoon MGC_6_1_021_xcam6_beta11 gebruiken, prima kwaliteit en way snellere toegang tot wide/tele (y)
Top, bedankt!

Foto kwaliteit zal denk ik beter zijn dan stock camera. Hoe zit het met de video's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:49:
[...]
Top, bedankt!

Foto kwaliteit zal denk ik beter zijn dan stock camera. Hoe zit het met de video's?
Alles prima hiermee. Foto's, video (op elke camera), nacht opnames, geen issues, imho :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kypo schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:16:

De Open Beta komt binnenkort toch al, dus tegen die tijd is het stabieler (Dev Preview krijgt toch geen updates meer).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
mobile data staat aan, in belgië geen enkel probleem met internet, enkel gezichtserkenning werkt niet meer sinds laatste update maar dat kan er niets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
LionkingNL schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:08:
[...]

Of geen of foutief "toegangspunt" (APN) ingesteld. Optie zit in het simmenu.
Mijn provider is telenet en heb deze instellingen overgenomen, in belgië geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
daddy0365 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:13:
[...]

Mijn provider is telenet en heb deze instellingen overgenomen, in belgië geen enkel probleem.
Ik heb orange en ondervind ook enige vertraging bij roaming. Heb ook al 2 keer gewoon gsl op en af gezet. Volgende keer als ik dit voorheb ga ik orange is aanspreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:04

KWM

Brad Pitt schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:41:
[...]

Deze gedownload samen met sam_special_3.xml, .xml geladen (restore), maar ik zie geen wide/tele optie. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
KWM schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:28:
[...]
Deze gedownload samen met sam_special_3.xml, .xml geladen (restore), maar ik zie geen wide/tele optie. Doe ik iets verkeerd?
Geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Interessant. DP5 erop gezet en heb met T-Mobile ineens VoLTE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:04

KWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 07:45
ascent schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:55:
Interessant. DP5 erop gezet en heb met T-Mobile ineens VoLTE?
Inderdaad, en VoLTE werkt nu ook met '4G Only'
In voormalige versies moest je VoLTE carrier check uitzetten om VoLTE werkend te krijgen, maar dat werkte niet met '4G Only'. Helaas nog geen VoWiFi
Ben benieuwd met het batterijverbruik, want dat was duidelijk minder met VoLTE aan op Pie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sja, dan geen aux camera's inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Wel grappig. Overal roepen ze dat upgraden naar dp5 wipe van userdata betekent maar nee hoor, userdata blijft mooi staan. :) Is vast om ze in te dekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Draait trouwens als een zonnetje, enige wat weer zeurt is ABN wallet...en Ziggo Go crashed.

[ Voor 12% gewijzigd door Huigie op 02-09-2019 22:25 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ik heb hier af en toe dat het naar beneden halen van de notification drawer supertraag wordt. Reboot "fixt" dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

ascent schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:43:
in de loop van de week een remote session voor de problemen met de ghosttouches op de normale Op7 (https://forums.oneplus.co...s-7-touch-issues.1070754/ ) .. hopelijk vinden ze iets.
Heb je hier nog nieuws over? Ik ervaar dit probleem ook regelmatig, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Esumontere schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:44:
[...]

Heb je hier nog nieuws over? Ik ervaar dit probleem ook regelmatig, heel irritant.
Nee, nog niet. Ik wilde even de nieuwe OTA afwachten. Heb inmiddels wel DP5 geflashed en daarmee is 't probleem nog niet verholpen dus Android10 gaat 't vooralsnog niet automatisch fixen.

De fix is triviaal, ander hoesje. Wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Hopelijk is het op de 7T en 7T pro wél gefixed, die ghost touches. Wel een vervelend probleem inderdaad!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

ascent schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:46:
[...]

Nee, nog niet. Ik wilde even de nieuwe OTA afwachten. Heb inmiddels wel DP5 geflashed en daarmee is 't probleem nog niet verholpen dus Android10 gaat 't vooralsnog niet automatisch fixen.

De fix is triviaal, ander hoesje. Wel irritant.
Mja, ik ben juist wel tevreden over dit hoesje dus dat vind ik behoorlijk balen. Ik zie ook niet echt in hoe een hoesje dit kan veroorzaken eerlijk gezegd. Bijkomende vreemdheid is dat ik het lang niet altijd ervaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Esumontere schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:49:
[...]

Mja, ik ben juist wel tevreden over dit hoesje dus dat vind ik behoorlijk balen. Ik zie ook niet echt in hoe een hoesje dit kan veroorzaken eerlijk gezegd. Bijkomende vreemdheid is dat ik het lang niet altijd ervaar.
Het doet zich alleen voor als je de onderkant aanraakt (de metaalkant) dus als je de bijgeleverde TPU case gebruikt (die dus plastic over de onderkant heeft) heb je er geen last van. Tenminste, dwz, IK kan 't alleen maar reproduceren als ik m'n toestel zo vasthoud dat ik met m'n pink de onderkant aanraak (en het toestel NITE aan de lader zit).

https://forums.oneplus.co...s-7-touch-issues.1070754/ bevat meer info, o.a. user TVTV is daar vrij strak bovenop aan het zitten

edit; het gaat dus niet om 't hoesje, maar om gebrek eraan, giggety ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door ascent op 03-09-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

ascent schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:52:
[...]

Het doet zich alleen voor als je de onderkant aanraakt (de metaalkant) dus als je de bijgeleverde TPU case gebruikt (die dus plastic over de onderkant heeft) heb je er geen last van. Tenminste, dwz, IK kan 't alleen maar reproduceren als ik m'n toestel zo vasthoud dat ik met m'n pink de onderkant aanraak (en het toestel NITE aan de lader zit).

https://forums.oneplus.co...s-7-touch-issues.1070754/ bevat meer info, o.a. user TVTV is daar vrij strak bovenop aan het zitten

edit; het gaat dus niet om 't hoesje, maar om gebrek eraan, giggety ;-)
Heel apart inderdaad. Ik gebruik de sandstone case van OP zelf en heb er dus soms wel, soms niet last van. Ook niet als ik het metaal aanraak. Ik zal eens kijken of ik kan uitvinden waar het bij mij vandaan komt haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blavlaa
Deze is net op Telegram gezet.
OxygenOS OB1

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/k6w7nHKK/Screenshot-20190903-202229.jpg

Alle nieuwe features van 10.

https://9to5google.com/20...and-change-in-android-10/

[ Voor 27% gewijzigd door blavlaa op 03-09-2019 21:05 ]

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:33
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5d6eb84a2c825/5d6eb84a28dd1-50.thumb.jpg

Geupdate via TWRP van stable android 9 naar OB1 android 10.

Draait perfect hier, incl. Magisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
Heb hem ook draaien. Best smooth.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
update jullie hem via de oxygen updater app en dan de android q aanvinken in de instellingen ?
wordt hier mee je telefoon opnieuw ingesteld of behoud je je apps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
't Mooie van de OB is dat 'ie weer certified is in de playstore (was DP5 niet), dus hopelijk kan ik nu weer met de ING app betalen in de supermarkt, dat was gister even een dingetje :p

Wel annoying dat na elke reboot je gestures gereset worden.

Op DP5 had ik na een tijdje (geen idee wat 't triggerde) dat de notification drawer supertraag werd; hopelijk is dat nu wel gefixt. Ook de ghosttouches ben ik benieuwd naar, maar verder lijkt 'r weinig anders tov DP5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Sinds de update naar de Open Beta is het toetsenbord van SwiftKey verrot geworden, het lijkt nu wel alsof er een extra regel onder gedrukt is.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7pCc1ub.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06 09:05
vandeven66 schreef op zondag 1 september 2019 @ 12:00:
[...]

In voormalige versies moest je VoLTE carrier check uitzetten om VoLTE werkend te krijgen, maar dat werkte niet met '4G Only'. Helaas nog geen VoWiFi
Ben benieuwd met het batterijverbruik, want dat was duidelijk minder met VoLTE aan op Pie.
Ik heb ook sinds OB1 het volte icoontje en de settings, maar als ik iemand bel (die ook VoLTE aan heeft) staat er geen HD+ in het call screen achter de duur van het gesprek. Dit zou wel het geval moeten zijn. Het lijkt er dus op dat het nog niet helemaal werkt. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
swa100 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:18:
[...]

Ik heb ook sinds OB1 het volte icoontje en de settings, maar als ik iemand bel (die ook VoLTE aan heeft) staat er geen HD+ in het call screen achter de duur van het gesprek. Dit zou wel het geval moeten zijn. Het lijkt er dus op dat het nog niet helemaal werkt. Hoe zit dat bij jullie?
hm goeie vraag, geen idee hoe dat zou moeten werken. Wat mij in elk geval opviel was dat ik 4G behield toen ik voicemail belde, dus ik nam aan dat dat 't zou moeten zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06 09:05
ascent schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:20:
[...]

hm goeie vraag, geen idee hoe dat zou moeten werken. Wat mij in elk geval opviel was dat ik 4G behield toen ik voicemail belde, dus ik nam aan dat dat 't zou moeten zijn :)
Scherp, dat is bij mij ook het geval. Volte even uitgezet en toen schakelde hij inderdaad naar 3g. Start het telefoongesprek aanzienlijk eerder met volte ingeschakeld, dus we kunnen concluderen dat het werkt, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:42
vandeven66 schreef op zondag 1 september 2019 @ 12:00:
[...]

Ik heb vanaf de aanschaf van de telefoon (ondertussen al enkele maanden geleden) het VoLTE icoontje aan staan. ik heb Vodafone als provider.
VoWiFi heb ik een enkele keer alleen maar als ik dicht in de buurt van een nieuwer (wit) ziggo modem ben verspringt VoLTE naar VoWiFi.

stock telefoon, geen enkele aanpassing verder gedaan m.b.t. carrier check oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Step-han schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 21:01:
[Afbeelding]

Geupdate via TWRP van stable android 9 naar OB1 android 10.

Draait perfect hier, incl. Magisk.
Iemand enig idee dan wanneer je de Open Beta 1 erop zet én er komt uiteindelijk een stable version, dat je deze dan ook direct (per OTA) krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:27:
[...]

Iemand enig idee dan wanneer je de Open Beta 1 erop zet én er komt uiteindelijk een stable version, dat je deze dan ook direct (per OTA) krijgt?
Niet. Als je eenmaal aan de openbeta track begint, krijg je alleen maar openbeta's als OTA. Als je dan weer terug wil naar stable, moet je handmatig een stable flashen (+ wipe van je telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
ascent schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:56:
[...]

Niet. Als je eenmaal aan de openbeta track begint, krijg je alleen maar openbeta's als OTA. Als je dan weer terug wil naar stable, moet je handmatig een stable flashen (+ wipe van je telefoon)
Oké. Nou ja, ik ben altijd wel van de beta's, dus daar heb ik niet echt een probleem mee. Ik zou er meer een probleem mee hebben dat als je beta's krijgt tot er een stable is, waarna je geen nieuwe beta's meer krijgt aangezien zij die niet meer uitbrengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:58:
[...]

Oké. Nou ja, ik ben altijd wel van de beta's, dus daar heb ik niet echt een probleem mee. Ik zou er meer een probleem mee hebben dat als je beta's krijgt tot er een stable is, waarna je geen nieuwe beta's meer krijgt aangezien zij die niet meer uitbrengen.
Ja inderdaad, 't zijn echt twee losse tracks. Standaard gemiddeld 1 update per maand voor stable en twee updates per maand voor open beta's en meestal lopen de open beta's qua features een goeie maand voor op de stables, soms zelfs nog wat langer. Maar die tracks bestaan dus naast elkaar, je hupt dus niet tussen beide heen en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 07:45
sweetdude schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:49:
[...]

Ik heb vanaf de aanschaf van de telefoon (ondertussen al enkele maanden geleden) het VoLTE icoontje aan staan. ik heb Vodafone als provider.
VoWiFi heb ik een enkele keer alleen maar als ik dicht in de buurt van een nieuwer (wit) ziggo modem ben verspringt VoLTE naar VoWiFi.

stock telefoon, geen enkele aanpassing verder gedaan m.b.t. carrier check oid.
Ja omdat Vodafone de OP7Pro ondersteund, maar T-Mobile doet dat niet, daarom dat carrier check uit moet voor T-Mobile (op pie in ieder geval)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
ascent schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:56:
[...]

Als de stable uit is, kan je zover ik weet gewoon de zip download en dan via ''local update'' de stable installeren zonder data verlies.

• ascent
Hoe kan ik eigenlijk zien of deze OB1 gebaseerd is op Android 10 DP6 of op de Final Android 10? Compiledatum van kernel oid? Of zijn de Final en dp6 identiek?

• blavlaa
ascent schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:19:
Hoe kan ik eigenlijk zien of deze OB1 gebaseerd is op Android 10 DP6 of op de Final Android 10? Compiledatum van kernel oid? Of zijn de Final en dp6 identiek?
Settings>About

• ascent
Die zegt niks over de developer preview
Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie