Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Om even terug te komen op mijn batterij.

Moet je Messenger en Facebook zien. Ik heb geen flauw benul waarom dit zo absurd hoog is. Kijkende naar de batterij - als ik 'm niet had geladen had hij ongeveer leeg zijn geweest. OsT staat op dit moment op 3:46 uur.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/5419b06595d79fcfd607e06bbc139105.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 21:47:
Om even terug te komen op mijn batterij.

Moet je Messenger en Facebook zien. Ik heb geen flauw benul waarom dit zo absurd hoog is. Kijkende naar de batterij - als ik 'm niet had geladen had hij ongeveer leeg zijn geweest. OsT staat op dit moment op 3:46 uur.

[Afbeelding]
Sow hey. Tip: clear je data even van Google Play Services. Wist niks persoonlijks behalve wat Google Fit data als je die hebt.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:16:
[...]

Sow hey. Tip: clear je data even van Google Play Services. Wist niks persoonlijks behalve wat Google Fit data als je die hebt.
Done that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Alles van Facebook en Messenger verwijderen , ook de updates en dan opnieuw updaten en inloggen.

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 19:58

Convoy

g44p

Huigie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:41:
Alles van Facebook en Messenger verwijderen , ook de updates en dan opnieuw updaten en inloggen.
Gewoon lekker alles wat met Facebook te maken heeft verwijderd laten van je phone, troep is het >:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 18-09 17:09
Eerder eens gelezen dat er mensen hier waren met een telefoon (pro) die spontaan uitvalt en dan alleen te herstarten is met power en volume up ingedrukt houden. Dit probleem heb ik nu ook. Ik draai de laatste stabiele versie van OOS, wel voorzien van de magisk XxX rom zonder al te veel tweaks en de laatse smurf kernel.
Helemaal tevreden met hoe alles werkt en de telefoon qua standby en SOT dus niet heel veel zin om geheel te gaan wipen 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R91
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online

R91

Camiel schreef op zondag 28 juli 2019 @ 08:50:
Eerder eens gelezen dat er mensen hier waren met een telefoon (pro) die spontaan uitvalt en dan alleen te herstarten is met power en volume up ingedrukt houden. Dit probleem heb ik nu ook. Ik draai de laatste stabiele versie van OOS, wel voorzien van de magisk XxX rom zonder al te veel tweaks en de laatse smurf kernel.
Helemaal tevreden met hoe alles werkt en de telefoon qua standby en SOT dus niet heel veel zin om geheel te gaan wipen 😕
Heb het gisteravond toevallig nog gehad dat mijn telefoon spontaan uitvalt. Truckje met power + volume omhoog is dan enige oplossing. Heb btw de gewone 7. Geen idee of er hier meer last van hebben bij de gewone 7?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Huigie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:41:
Nog beter, ik heb beiden verwijderd en Facebook en Messenger Lite geïnstalleerd. Dat zal hopelijk wat schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 17:19
Doet bij jou de nightsight 't daarmee nog net zo goed? Ik heb 't idee, maar dat kan aan mijn telefoon liggen, dat 'ie sinds die update geen nightscape meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
ascent schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:52:
[...]
Doet bij jou de nightsight 't daarmee nog net zo goed? Ik heb 't idee, maar dat kan aan mijn telefoon liggen, dat 'ie sinds die update geen nightscape meer doet.
Die deed het inderdaad niet nee... Ff 3.8.1 verwijderen, 3.4.24 er op en Nightsight is weer okay :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Brad Pitt schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:53:
[...]

Die deed het inderdaad niet nee... Ff 3.8.1 verwijderen, 3.4.24 er op en Nightsight is weer okay :)
Dat plan had ik ook al ja,. Alleen is er een disable IPV uninstall ;) ff thuis met adb doen

Edit: uninstall updates doet de truuk ook

[ Voor 4% gewijzigd door ascent op 28-07-2019 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ascent schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:56:
[...]
Edit: uninstall updates doet de truuk ook
Ja bedoelde ik ook, de 3.8.1 update verwijderen en dan deze versie er weer overheen (vaag dat dat überhaupt niet gewoon kon maar goed). ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Toch best aardig O-)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yYbxnCV/Screenshot-20190728-101704.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Sinds het hier besproken is probeer ik nu ook om niet alle apps constant te sluiten. Lijkt inderdaad een stuk te schelen, kom nu dichter in de buurt van de batterij duur die mensen hier noemen. (32% over, 25 uur sinds laatste full charge, niet bij geladen, 5 uur 9 min SoT). Nog niet de 8 uur die hier soms gehaald word, maar woon ergens in een buitengebied met slecht ontvangst, dus dat helpt vast niet mee

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Nog mensen waar het opnemen van een video zo problematisch is? Ik heb een gymball van het merk zhiyun, werkte met mijn Nokia 7plus perfect. Als ik nu film via de OP7 non pro, is dit één en al stotter. Op 720p lukt het.

Begin ik te filmen met gcam mod. Met of zonder gymball. Eén en al gestotter. Ik krijg gewoon niks deftig opgenomen zonder hakkelen.

Ook zie ik ENORM! Veel kwaliteitsverlies in details rondom als ik schakel tussen video en foto nemen.

[ Voor 24% gewijzigd door c4coupe op 29-07-2019 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 14:13
R91 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 09:00:
[...]

Heb het gisteravond toevallig nog gehad dat mijn telefoon spontaan uitvalt. Truckje met power + volume omhoog is dan enige oplossing. Heb btw de gewone 7. Geen idee of er hier meer last van hebben bij de gewone 7?
Ik heb ook een gewone OP7, maar heb dit probleem nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igrutje
  • Laatst online: 28-07 06:45
DeVliegendeNLer schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:21:
[...]

Nog beter, ik heb beiden verwijderd en Facebook en Messenger Lite geïnstalleerd. Dat zal hopelijk wat schelen :)
Facebook lite heeft messenger erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 09:44
c4coupe schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:40:
Nog mensen waar het opnemen van een video zo problematisch is? Ik heb een gymball van het merk zhiyun, werkte met mijn Nokia 7plus perfect. Als ik nu film via de OP7 non pro, is dit één en al stotter. Op 720p lukt het.

Begin ik te filmen met gcam mod. Met of zonder gymball. Eén en al gestotter. Ik krijg gewoon niks deftig opgenomen zonder hakkelen.
Ik heb nog nooit een gimbal gebruikt, of een OP7 trouwens, maar is het niet een regel dat als je een externe stabilisatie bron hebt zoals een gimbal, het heel belangrijk is dat je video-stabilisatie op de telefoon uitzet? Ik zie zo in de OP foto app geen manier om stabilisatie uit te zetten (hoewel ik zou denken dat er niet zoveel gestabiliseerd meer wordt als je 4K60fps schiet), maar je noemt ook dat je gcam gebruikt, zet je daarin video stabilisatie wel uit als je de gimbal gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 23:28
Sinds een week trotse eigenaar van de Oneplus 7 Pro.
Ik kom vanaf de Oneplus One die ik 4 jaar en 10 maanden had :P
Ik wens mijn 7 Pro een net zo'n lang leven toe. Wat een prachtig ding is dit.
SanderBos schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:08:
[...]

Ik heb nog nooit een gymball gebruikt, of een OP7 trouwens, maar is het niet een regel dat als je een externe stabilisatie bron hebt zoals een gymball, het heel belangrijk is dat je video-stabilisatie op de telefoon uitzet? Ik zie zo in de OP foto app geen manier om stabilisatie uit te zetten (hoewel ik zou denken dat er niet zoveel gestabiliseerd meer wordt als je 4K60fps schiet), maar je noemt ook dat je gcam gebruikt, zet je daarin video stabilisatie wel uit als je de gymball gebruikt?
Het lijkt mij dat het geen problemen oplevert, wanneer het dubbel gestabiliseerd wordt, hoewel dit wel dubbelop is.

Gisteren voor het eerst gefilmd. 4K, 60fps. Super smooth, zonder stotteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
igrutje schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:50:
[...]

Facebook lite heeft messenger erbij
Weet ik, maar dat is meer een lite versie van Messenger lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
In de loop van Augustus wil ik een nieuwe nieuwe smartphone kopen. Gezien de meeste topmodellen nu al paar maand uit zijn beginnen de prijzen hiervoor te dalen :-)

Op mijn shortlist staat dus een OPO 7 Pro. De meeste klachten die ik lees is de grote en gewicht van de telefoon. Daar heb ik zelfs ook mijn twijfels bij. Simpelste manier om dit te testen is volgens mij een Huawei Pro eens vast te nemen. Want die hun afmetingen & gewicht is ongeveer hetzelfde. Idem voor de edge zelfs denk ik?

Plan is deze middag eens naar winkel te gaan om enkele toestellen eens vast te nemen.

Voornaamste reden waarom ik voor de OPO zou gaan is beperkte bloatware. Kan ook voor 1 van de One modellen gaan maar dit gaat misschien te "basic" zijn. Er zijn ook maar weinig modellen die mij echt aanstaan..

Alternatief is eventueel terug gaan naar een iPhone.. Heb ik vele jaren gehad, maar heb dus ook een Windows Phone en enkele Andoids gehad. Voordeel van iPhone is dat het gewoon werkt. Met een Android "speel" en probeer ik veel meer. Maar al mijn laatste iPhones waren telkens gekregen via het werk. Nu moet ik er zelf 1 kopen en ik vind de aankoopprijs wel pittig..

Waar koop ik trouwens best een OPO? Gewoon op hun site of zijn er (goedkopere) alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Sphinkx schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:23:
In de loop van Augustus wil ik een nieuwe nieuwe smartphone kopen. Gezien de meeste topmodellen nu al paar maand uit zijn beginnen de prijzen hiervoor te dalen :-)

Op mijn shortlist staat dus een OPO 7 Pro. De meeste klachten die ik lees is de grote en gewicht van de telefoon. Daar heb ik zelfs ook mijn twijfels bij. Simpelste manier om dit te testen is volgens mij een Huawei Pro eens vast te nemen. Want die hun afmetingen & gewicht is ongeveer hetzelfde. Idem voor de edge zelfs denk ik?

Plan is deze middag eens naar winkel te gaan om enkele toestellen eens vast te nemen.

Voornaamste reden waarom ik voor de OPO zou gaan is beperkte bloatware. Kan ook voor 1 van de One modellen gaan maar dit gaat misschien te "basic" zijn. Er zijn ook maar weinig modellen die mij echt aanstaan..

Alternatief is eventueel terug gaan naar een iPhone.. Heb ik vele jaren gehad, maar heb dus ook een Windows Phone en enkele Andoids gehad. Voordeel van iPhone is dat het gewoon werkt. Met een Android "speel" en probeer ik veel meer. Maar al mijn laatste iPhones waren telkens gekregen via het werk. Nu moet ik er zelf 1 kopen en ik vind de aankoopprijs wel pittig..

Waar koop ik trouwens best een OPO? Gewoon op hun site of zijn er (goedkopere) alternatieven?
Bij Belsimpel of Mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
Ik heb de OnePlus 7 Pro inmiddels ook in ontvangst mogen nemen en was in de veronderstelling dat ik al een nano SIM had, maar dat was niet dus niet zo. Grom. Gelijk maar een bij m'n provider besteld, geen zin om zelf te gaan lopen klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 13:55

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Inmiddels sinds dit weekend een 7 pro in mijn bezit. Super toestel. Ben er erg blij mee. Heel verschil komende van een Apple device.

Nu zit ik wel te dubben of ik er een andere cq extra screenprotector op doe. Ik zie namelijk nu al krasjes verschijnen op de protector die erop zit en ik heb niet het idee dat het de meest stevige protector is. Ik zit eraan te denken om er een Nillkin Tempered Glass 3d variant op te zetten.

Wat zijn de ervaringen hier van de standaard protector tov een tempered glass versie. Zijn er mensen die er een dubbele protector op hebben zitten?

Graag jullie advies.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42
MR_VIPER schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:50:
Inmiddels sinds dit weekend een 7 pro in mijn bezit. Super toestel. Ben er erg blij mee. Heel verschil komende van een Apple device.

Nu zit ik wel te dubben of ik er een andere cq extra screenprotector op doe. Ik zie namelijk nu al krasjes verschijnen op de protector die erop zit en ik heb niet het idee dat het de meest stevige protector is. Ik zit eraan te denken om er een Nillkin Tempered Glass 3d variant op te zetten.

Wat zijn de ervaringen hier van de standaard protector tov een tempered glass versie. Zijn er mensen die er een dubbele protector op hebben zitten?

Graag jullie advies.
Vraag je vraag eens in dit topic link

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

blavlaa schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:58:
[...]

Vraag je vraag eens in dit topic link
Topic helemaal over het hoofd gezien. Thanks. Ga hem daar neerzetten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Is er iemand die de nieuwe layout van Android auto 2019 wel krijgt op zijn one plus ?
Hier geprobeerd op de Oneplus 7 Pro:

1. Opslag en cash verwijderd
2. app oude versie verwijderd
3. nieuwe versie van apk mirror geïnstalleerd
4. aan de auto gehangen
5. stappen doorlopen

Geen melding gekregen over de nieuwe versie en ook niet onder instellingen. Dit wanneer los van de auto de optie niet is terug te vinden om over te schakelen op de nieuwe layout. nogmaals de opslag en cash verwijderd van de app maar helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
jokko schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 16:22:
Is er iemand die de nieuwe layout van Android auto 2019 wel krijgt op zijn one plus ?
Hier geprobeerd op de Oneplus 7 Pro:

1. Opslag en cash verwijderd
2. app oude versie verwijderd
3. nieuwe versie van apk mirror geïnstalleerd
4. aan de auto gehangen
5. stappen doorlopen

Geen melding gekregen over de nieuwe versie en ook niet onder instellingen. Dit wanneer los van de auto de optie niet is terug te vinden om over te schakelen op de nieuwe layout. nogmaals de opslag en cash verwijderd van de app maar helaas zonder resultaat.
Werkte bij mij instant:
Nieuwe APK gedownload, data gewist (waardoor ook cache meteen werd geleegd)
Android auto opgestart
Optie aangezet in instellingen
(Nog in developeropties wat dingen aangepast: 1080p uitvoer en altijd dark mode)
3 uur later aan de auto gehangen en had nieuwe layout

Verder geen gekke dingen uitgehaald, werkte redelijk 'out-of-the-box' hier dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Laatst online: 22:42
Ik zag deze net voorbij komen in de Telegram groep van de magisk Rom Renovate ICE.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/2bBDHj2x/260419797-203169.jpg

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:08
Ik krijg net Oxygen OS 9.5.11 aangeboden... :)

System
  • Optimized Adaptive Brightness
  • Optimized the sensitiveness of the screen touch while gaming
  • Optimized the accidental tocuhes while notigication bar in calling
  • Updated GSM to 2019.06
  • Updated Android security patch to 2019.08
  • General bug fixes and improments

[ Voor 80% gewijzigd door BigEagle op 31-07-2019 19:25 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
Ik ook!

Oxygen OS 9.5.11:

* Optimized Adaptive Brightness
* Optimized the sensitiveness of the screen touch while gaming
* Optimized the accidental touches while notification bar in calling
* Updated GMS to 2019.06
* Updated Android security patch to 2019.08
* General bug fixes and improvements

304,80 MB

Vooral dat stukje over de Adaptive Brightness spreek me aan. Dat was een draak van een optie met de vorige update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Laatst online: 22-04 19:35
Ik snap niet waarom ze het probleem met de email synchronisatie niet oplossen... Is mijn eerste OP deze 7 pro maar wat super irritant dat iedere keer de frequentie van de mail synchronisatie automatisch wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
autobrightness is bij de nonpro ook nog dramatisch. Als ze ook de ghost touches fixen begint 't 'r langzaam op te lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
Optimized betekent iets anders dan vervolmaakt, maar toch goed dat ze er nog aan werken. E-mail sync valt bij mij niet op. Wel last van teveel ingezoomd zijn in apps waardoor 20% van het beeld weg valt. App opnieuw starten = opgelost. Al met al geen foutloze telefoon.

De 08 sec update is uiteraard positief.

Edit: Wow wat scrollt het beeld snel voorbij na deze update. Iemand soortgelijke ervaringen of weet waar dit valt aan te passen? Een snelle zoekopdracht op 'scroll' levert niets op. Verversen stond en staat op 90Hz.

[ Voor 26% gewijzigd door geelers op 31-07-2019 20:23 ]

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:47
Ik heb deze post al eerder geplaatst maar helaas geen reactie gekregen. Hopelijk weet iemand alsnog een oplossing.

Ik kan ineens op mijn OP7 Pro geen YouTube Music (ik heb een YT Premium account) nummers meer oproepen via voice op Android Auto (laatste versie, maar ook eerdere versies). Ik heb beide apps (AA en YT music) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (ook heb ik de language aangepast van NL naar EN, zonder resultaat). Wanneer ik om een nummer vraag krijg ik 'Cannot play song' of 'Kan nummer niet afspelen' te zien binnen AA bij een voice request.

Andere voice opdrachten (buiten YT Music) werken prima in AA.

Hebben meer mensen dit? Enig idee hoe ik dit weer werkend kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stenjeuring
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-02 21:58
Sphinkx schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:23:
[...]

[...]
In (veel) winkels van T-Mobile hebben ze de OnePlus 7 Pro wel liggen, kun je ook altijd even langs lopen. Volgens mij hebben ze de regular OP7 ook wel mocht je willen vergelijken.

Het is en blijft echter wel lastig om grootte en gewicht goed te beseffen aangezien ze vastzitten ter beveiliging met een aardig zwaar en groot ding aan de achterkant, wat onder andere het "normaal" vastpakken van het toestel belemmert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Laatst online: 18-09 14:22
Net laatste update uitgevoerd, mijn vingerafdruk lijkt niet meer herkent te worden sindsdien.
Meer mensen die dit hebben?

Edit; net gepost, en nu doet hij het wel weer een paar keer achter elkaar.

[ Voor 24% gewijzigd door NepGangster op 01-08-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex00
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 22:30
Nee heb daar geen last van, had juist het idee dat mn vingerafdruk sneller herkend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
stenjeuring schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:06:
[...]

In (veel) winkels van T-Mobile hebben ze de OnePlus 7 Pro wel liggen, kun je ook altijd even langs lopen. Volgens mij hebben ze de regular OP7 ook wel mocht je willen vergelijken.

Het is en blijft echter wel lastig om grootte en gewicht goed te beseffen aangezien ze vastzitten ter beveiliging met een aardig zwaar en groot ding aan de achterkant, wat onder andere het "normaal" vastpakken van het toestel belemmert...
Daarom dat ik wou proberen met een gelijkaardig toestel. De Huawei P30 Pro komt daar volgens mij redelijk dicht in de buurt. Die is 10gr lichter en iets minder lang. Maar dikte en breedte is ongeveer hetzelfde.

Dit toestel heb ik gisteren even in de hand kunnen nemen en dat viel heel goed mee. Na alle reviews te lezen had ik het erger verwacht. T-mobile winkels of dergelijke is wel lastig voor mij gezien ik in Belgie woon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
NepGangster schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:59:
Net laatste update uitgevoerd, mijn vingerafdruk lijkt niet meer herkent te worden sindsdien.
Meer mensen die dit hebben?

Edit; net gepost, en nu doet hij het wel weer een paar keer achter elkaar.
Toevoeging; vingerprint werkt toch wel goed, gek dat hij het net even gewoon niet deed.
Ik merk nu wel dat hij mn foto's grauw maakt na het openen..
Ik open een foto uit google foto's zie m een halve seconde in sprankelende kleuren en dan Poef, grauwig.

Meerdere dit probleem?

Edit; dit lijkt alleen bij google foto's te gebeuren, niet bij Galerij
Edit2; heb de resolutie van automatisch naar vast gezet, en weer terug, sindsdien gaat het wel weer goed..

[ Voor 12% gewijzigd door NepGangster op 01-08-2019 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
NepGangster schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:23:
[...]

Toevoeging; vingerprint werkt toch wel goed, gek dat hij het net even gewoon niet deed.
Ik open een foto uit google foto's zie m een halve seconde in sprankelende kleuren en dan Poef, grauwig.

Meerdere dit probleem?

Edit2; heb de resolutie van automatisch naar vast gezet, en weer terug, sindsdien gaat het wel weer goed..
Nu je het zegt! Ik zie het ook inderdaad, heel lichtjes, maar het is zichtbaar. Net alsof de brightness automatisch aangepast wordt. Misschien dat het hiermee te maken heeft :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NepGangster
Rohem schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:57:
[...]

Nu je het zegt! Ik zie het ook inderdaad, heel lichtjes, maar het is zichtbaar. Net alsof de brightness automatisch aangepast wordt. Misschien dat het hiermee te maken heeft :?
Ik had de automatische brightness uitgezet, geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stenjeuring
[...]

Meerdere dit probleem?

Ik kwam zojuist dit (https://www.xda-developer...pport-buggy-photo-viewer/) tegen. Zie het gedeelte over de Buggy Photo Viewer op voornamelijk OnePlus toestellen. Lijkt het op wat je ervaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Weer een pareltje van de ghosttouches op de OP7 (nonpro, NFC off)

YouTube: Ghosttouches op7 (nonpro) with NFC turned off

Met m'n duim omhoogvegend, vanuit middenonder naar midden-midden :)
Check hoe "mooi" al die ghosttouches dansen..... :-/

Iemand anders lijkt 't te linken aan de sandstone case en de antennerand die vermoeddelijk onderin 't toestel zit; YouTube: OP7 touch issue 2 (uit https://forums.oneplus.co...n-sandstone-case.1082503/)

[ Voor 33% gewijzigd door ascent op 01-08-2019 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik heb de Nieuwste update nog niet gekregen. Via Oxygen update lukt het mij ook niet. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

wilke77 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 08:52:
Ik heb de Nieuwste update nog niet gekregen. Via Oxygen update lukt het mij ook niet. Meer mensen hier last van?
Via VPN (Private Tunnel) naar Frankfurt krijg ik de update weer netjes binnen.
Via Thaise internet geen nieuwe update.

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:36
Sinds dinsdag een OP7 als opvolger van m'n 6. Was opzich niet nodig qua snelheid maar barst in het scherm van de 6 en repareren vind ik relatief te duur. Moet zeggen flinke vooruitgang in beeld en geluid en idd nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 19-09 16:04
[...]

Meerdere dit probleem?

Ja dit merkte ik dus ook al een tijdje goed vervelend zeker aangezien ik alleen de google foto's app gebruik en niet de gallerij app.
Hopelijk wordt probleem snel aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
Ik heb iets vaags. Ik wil de laatste update via local upgrade uitvoeren maar op7 pro ziet de .zip niet op de root van de telefoon. Dit terwijl deze er wel staat.

Herkend iemand dit?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik blijf me verbazen over de snelheid en "snappiness" van deze telefoon.

Hiervoor heb ik de LG G6 gehad. Maar het verschil met deze tel is enorm. 2 dagen geleden heb ik alle animaties naar 0.5* snelheid gezet. En dat maakt t alleen maar beter. Bij de G6 leverde dit haperingen op. Maar de Oneplus 7 pro blijft maar gaan. Natuurlijk werkt het 90 hertz scherm ook mee.

Dit wordt misschien wel mijn eerste telefoon die langer meegaat dan 2 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stenjeuring
rhos schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:14:
Ik heb iets vaags. Ik wil de laatste update via local upgrade uitvoeren maar op7 pro ziet de .zip niet op de root van de telefoon. Dit terwijl deze er wel staat.

Herkend iemand dit?
Jep, hier precies hetzelfde probleem. Heb het niet werkend gekregen en doe het sindsdien via een gratis VPN-app (heb zelf VPN Canada), wat voor mij tot nu toe altijd heeft gewerkt. Simpelweg verbinden met de Canadese servers, naar de instellingen van je toestel gaan en opnieuw zoeken voor updates ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
stenjeuring schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:54:
[...]

Jep, hier precies hetzelfde probleem. Heb het niet werkend gekregen en doe het sindsdien via een gratis VPN-app (heb zelf VPN Canada), wat voor mij tot nu toe altijd heeft gewerkt. Simpelweg verbinden met de Canadese servers, naar de instellingen van je toestel gaan en opnieuw zoeken voor updates ;)
Opgelost, heb de volledige update gedaan die deed het wel.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Tadaa

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d4GUaot8PArIiRD13dtg8qJC/thumb.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Camera versie 3.8.13 is uit, met super macro functie :)

Even getest en doet best redelijk. App wordt steeds beter (y)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/9miky6bquol9cxv/1564930272-picsay-01-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Brad Pitt schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:58:

[Afbeelding]
Ik heb versie 3.4.25 camera app update vanzelf toch?
Of draai jij Android Q?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Brad Pitt schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:58:

[Afbeelding]
En nightsight? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
xeoMe schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 22:57:
[...]
Ik heb versie 3.4.25 camera app update vanzelf toch?
Op deze manier draai je eerder een nieuwe versie :)
Of draai jij Android Q?
Nee gewoon 9.5.11, draait, imho, perfect.
Hmmm, deze zo te zien idd weer niet. Wat een gedoe :)

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 05-08-2019 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:09
-

[ Voor 100% gewijzigd door Aggressor op 06-08-2019 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik gebruik mijn telefoon dagelijks om Spotify te streamen naar de auto en overdag om een paar keer te bellen (i.e. 5 tot 10 minuten). Daarnaast 's avonds wat browsen etc. Ik haal gemiddeld 2 net geen 3 dagen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 02:28:
Net getest: USB 3.0 (USB 3.1 Gen 1) werkt lekker snel met een USB 3 kabel. Warp Charge kabel is namelijk 2.0.
Welk merk was die kabel? Heb nu zo'n beetje alle kabels gehad geloof ik en ik blijf op max 40mb/sec hangen... :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Brad Pitt schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 05:19:
[...]

Op deze manier draai je eerder een nieuwe versie :)
Ahhaa thanks voor de verduidelijking, ook maar even geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Die macro stand doet hele enge dingen tijdens processing... Heel raar overscherpt resultaat.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Huigie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:00:
Die macro stand doet hele enge dingen tijdens processing... Heel raar overscherpt resultaat.
Elke foto die je maakt met de stock cam is brak geprocessed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Brad Pitt schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:04:
[...]

Elke foto die je maakt met de stock cam is brak geprocessed :)
Welke camera app raadt je aan om het mee te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

midego schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:52:
[...]
Welke camera app raadt je aan om het mee te vervangen?
Gcam! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

offtopic:
@Hero of Time heeft dezelfde avatar, alleen met 3/4e damage reduction ;)
Heeft die gcam nu ondersteuning voor alledrie de lenzen, of moet je daar nog steeds configfiles e.d. voor aanpassen?
Ik heb eens gezocht naar voorbeeldfoto's ook hier in dit topic en het ziet er allemaal best gelig uit...Is dat inmiddels wat beter geworden?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Deathchant schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:31:
offtopic:
@Hero of Time heeft dezelfde avatar, alleen met 3/4e damage reduction ;)
offtopic:
Huh, wut? Welke damage reductie? M'n rode versie is m'n 'kerstman' outfit. :+

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Deathchant schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:31:
Heeft die gcam nu ondersteuning voor alledrie de lenzen, of moet je daar nog steeds configfiles e.d. voor aanpassen?
Ik heb eens gezocht naar voorbeeldfoto's ook hier in dit topic en het ziet er allemaal best gelig uit...Is dat inmiddels wat beter geworden?
Root nodig voor de andere camera's, gele tint is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hero of Time schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:33:
[...]

offtopic:
Huh, wut? Welke damage reductie? M'n rode versie is m'n 'kerstman' outfit. :+
offtopic:
Oh zo, je had echt zo'n rooie. Maar nu dus deze ;) De rooie Link heeft de rode ring (krijg je in level 8), en dan krijg je 3/4e damage reduction :)

[ Voor 9% gewijzigd door Deathchant op 05-08-2019 23:10 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Deathchant schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 23:10:
[...]

offtopic:
Oh zo, je had echt zo'n rooie. Maar nu dus deze ;) De rooie Link heeft de rode ring (krijg je in level 8), en dan krijg je 3/4e damage reduction :)
offtopic:
Weet ik, heb die ik nu heb zelf rood gemaakt, met idd het oog op rode ring, want de kerstman/sinterklaas kleed ook in 't rood. Je hoeft niets van Zelda aan mij uit te leggen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Hero of Time op 05-08-2019 23:12 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
kan iemand mij helpen??

Ik heb een S10 Plus gehad.
Deze moest elke dag wel aan op oplader.
Meestal zat ik rond de 5 uur SoT.

Hoe zit dat nu met de Op7 Pro .. ik lees best wel veel tegenstrijdige berichten?
Sommige halen 3 dagen met 6 uur SoT.

En hoe is de standby drain? snachts hoeveel % eraf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:49:
Hoe zit dat nu met de Op7 Pro .. ik lees best wel veel tegenstrijdige berichten?
Sommige halen 3 dagen met 6 uur SoT.

En hoe is de standby drain? snachts hoeveel % eraf?
Hoe is je signaalsterkte?
Wat gebruik je voor helderheid?
Heb je veel "hevige" achtergrond apps (zoals FB)?
Gebruik je voornamelijk apps met witte of zwarte achtergrond?

Etc. Etc. Het is gewoon niet te zeggen. Als ik hier in de tuin zit te surfen is telefoon na vijf uur leeg, want hoge helderheid. Moet ik werken en ding zit in zak gaat 'ie twee of drie dagen mee, afhankelijk van scherm-aan gebruik. Op werk is signaal kwaliteit weer dramatisch en dat kost ook accu.

Idle drain is hier rond de 0.5% per uur.

Er zijn zoveel factoren, het is niet te voorspellen. Dat de accu van de 7Pro gewoon okay is staat wel vast. Hoe snel 'ie in de praktijk leegloopt is afhankelijk van de user en zijn gebruik/locatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Brad Pitt schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:47:
[...]

Hoe is je signaalsterkte?
Wat gebruik je voor helderheid?
Heb je veel "hevige" achtergrond apps (zoals FB)?
Gebruik je voornamelijk apps met witte of zwarte achtergrond?

Etc. Etc. Het is gewoon niet te zeggen. Als ik hier in de tuin zit te surfen is telefoon na vijf uur leeg, want hoge helderheid. Moet ik werken en ding zit in zak gaat 'ie twee of drie dagen mee, afhankelijk van scherm-aan gebruik. Op werk is signaal kwaliteit weer dramatisch en dat kost ook accu.

Idle drain is hier rond de 0.5% per uur.

Er zijn zoveel factoren, het is niet te voorspellen. Dat de accu van de 7Pro gewoon okay is staat wel vast. Hoe snel 'ie in de praktijk leegloopt is afhankelijk van de user en zijn gebruik/locatie :)
Nou met de S10 plus, Geen zware apps .. alleen whatsapp en internette, geen spelletjes enz
Dus over een nacht gaat er ongeveer 10% af?

Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:55:
[...]
Als jij 20 uur slaapt, yes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Brad Pitt schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:59:
[...]

Als jij 20 uur slaapt, yes :)
haha excuus ;) ik bedoel 5% .. 10 uurtjes slapen .
Opzich niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Aggressor schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:55:

Thanks
Minder, OP heeft een optie om Sleep standby optimization aan te zetten. Ik kom van de 10+, mijn accu gaat langer mee.

Maar dat terzijde, je wil gewoon de 7 Pro. Moet toegeven, de 10+ was m'n 1e Samsung die nagenoeg lagvrij was maar de 7Pro draait zo vele malen soepeler. Enige is, de camera van de 10+ is wel iets beter.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Huigie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

Minder, OP heeft een optie om Sleep standby optimization aan te zetten. Ik kom van de 10+, mijn accu gaat langer mee.
Die functie ken ik niet, waar vindt ik deze op m'n gewone OP7? Of kent alleen de Pro dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Rohem schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

Die functie ken ik niet, waar vindt ik deze op m'n gewone OP7? Of kent alleen de Pro dit?
settings/battery/battery optimization/ rechtsboven op de 3 puntjes klikken/advanced optimization.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Huigie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:10:
[...]

settings/battery/battery optimization/ rechtsboven op de 3 puntjes klikken/advanced optimization.
Gevonden, thnx! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

https://nl.hardware.info/...7t-pro-verschijnen-online

Hmmm ik hoop dat ze die achterlijk gekromde schermranden dan toch wat meer afbuigen zoals bij een Galaxy toestel of gewoon helemaal achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Misschien kan iemand me hier helpen. Ik heb de 7 pro onder andere voor de dual sim. Echter ben ik slechts bereikbaar op 1 SIM. De 2 sim schakelt gelijk door naar Voicemail. Als ik binnen "about phone -> status -> sim status slot 2 (KPN sim)" kijk staat er Mobile network state disconnected. Ik kan wel data omschakelen naar Sim 2 en dit werkt gewoon. SMS ontvangen werkt ook. Alleen gebeld worden werkt niet.

Ik heb al gekeken of call forward aan staat op KPN sim. Dit is niet het geval. Iemand die ideeën heeft of tips?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:55

Esumontere

Floep, banaan.

Mijn OP 3T mag na ruim 2.5 jaar met pensioen, de 7 is onderweg. Ik ben erg benieuwd! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Huigie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:41:
[...]
Welk merk was die kabel? Heb nu zo'n beetje alle kabels gehad geloof ik en ik blijf op max 40mb/sec hangen... :?
Kabeltje die bij de externe Samsung ssd drive zat doet het best redelijk :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/5l0f8so83cf9pyg/1565178817942.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 07-08-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Brad Pitt schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:52:
[...]

Kabeltje die bij de externe Samsung ssd drive zat doet het best redelijk :)
[Afbeelding]
Wow, er bestaat een kabel die het kan... Welke gebruik je, de usb1 ->usb-c variant of de usb-c -> usb-c ?

Het is iig een USB 3.1 Gen 2 (10 Gbps) kabel...

[ Voor 5% gewijzigd door Huigie op 07-08-2019 17:11 ]

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Huigie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:08:
[...]
Wow, er bestaat een kabel die het kan... Welke gebruik je, de usb1 ->usb-c variant of de usb-c -> usb-c ?

Het is iig een USB 3.1 Gen 2 (10 Gbps) kabel...
C naar C. Echt ideaal apparaatje. Ff snel nandroid maken vanuit twrp, leuke backup voor alle apps/foto's, etc. Echt tien maal beter dan welke usb stick dan ook :)

(Pieken zijn 400+MB/s, dit was gemiddelde dus zeer okay, imho)

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 07-08-2019 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

MR_VIPER schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:12:
Misschien kan iemand me hier helpen. Ik heb de 7 pro onder andere voor de dual sim. Echter ben ik slechts bereikbaar op 1 SIM. De 2 sim schakelt gelijk door naar Voicemail. Als ik binnen "about phone -> status -> sim status slot 2 (KPN sim)" kijk staat er Mobile network state disconnected. Ik kan wel data omschakelen naar Sim 2 en dit werkt gewoon. SMS ontvangen werkt ook. Alleen gebeld worden werkt niet.

Ik heb al gekeken of call forward aan staat op KPN sim. Dit is niet het geval. Iemand die ideeën heeft of tips?
Inmiddels met KPN Support alles laten nakijken. Advies nu was SIM kaart wisselen omdat dit kennelijk ook wel eens voor problemen zorgt.

Heb ik nog 1 ding wat me stoort. Ik zou graag Google Pay gaan gebruiken omdat die kennelijk ook een wallet functie kan bieden, beetje zelfde als de Apple Wallet. Alleen ik krijg in de Play store de melding dat Google Pay niet geschikt is voor deze telefoon. Meer mensen hier last van?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
MR_VIPER schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:12:

Heb ook problemen met dual-SIM; mijn slot 2 (waar mijn Nederlandse SIM inzit, ben in het buitenland) gaat meteen naar voicemail. Volgens Vodafone is dat een probleem met mijn SIM en moet ik een nieuwe ophalen.

Gelukkig eind van de maand even in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
MR_VIPER schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:39:
[...]

Inmiddels met KPN Support alles laten nakijken. Advies nu was SIM kaart wisselen omdat dit kennelijk ook wel eens voor problemen zorgt.

Heb ik nog 1 ding wat me stoort. Ik zou graag Google Pay gaan gebruiken omdat die kennelijk ook een wallet functie kan bieden, beetje zelfde als de Apple Wallet. Alleen ik krijg in de Play store de melding dat Google Pay niet geschikt is voor deze telefoon. Meer mensen hier last van?
Ligt niet aan de telefoon. Google Pay is niet beschikbaar voor de NL markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Stocard vind ik de makkelijkste "wallet", die pikt bijv. ook automatisch je boardingpassen op enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe voorkom ik dat gratis apps gedownloadt worden? Als mijn kinderen klaar zijn heb ik er altijd 20 apps bij aangezien al die apps weer vol reclame zitten. Ik heb wel gevonden dat ik alles boven PEGI 3 blokkeer, maar dat lijkt weinig te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Okee dan. Simkaart vervangen en ik ben weer bereikbaar via KPN.

De tip over stocard ga ik eens bekijken. Bedankt iig voor het meedenken.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

PWM schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:27:
Hoe voorkom ik dat gratis apps gedownloadt worden? Als mijn kinderen klaar zijn heb ik er altijd 20 apps bij aangezien al die apps weer vol reclame zitten. Ik heb wel gevonden dat ik alles boven PEGI 3 blokkeer, maar dat lijkt weinig te helpen.
Play store plaatsen in "verborgen ruimte" van de app drawer misschien een idee? App drawer, vanuit helemaal links naar rechts swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

H-S schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:40:
[...]

Play store plaatsen in "verborgen ruimte" van de app drawer misschien een idee? App drawer, vanuit helemaal links naar rechts swipen.
Probleem is dat bij elke game tegenwoordig wel een banner is die naar de Play Store gaat.

Bij Apple kan je gewoon aanzetten dat je altijd je wachtwoord moet invullen voor downloaden. Op de Oneplus (cq Android algemeen) dus alleen voor betaalde apps. Da's toch raar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
PWM schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:54:
[...]
Probleem is dat bij elke game tegenwoordig wel een banner is die naar de Play Store gaat.

Bij Apple kan je gewoon aanzetten dat je altijd je wachtwoord moet invullen voor downloaden. Op de Oneplus (cq Android algemeen) dus alleen voor betaalde apps. Da's toch raar :?
Settings / App Locker / voeg Play Store toe, klaar :)

Hmmm wacht, tenzij die gare apps een soort "directe link" hebben natuurlijk, niet getest.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 08-08-2019 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Of switch je account naar de guest-user en log niet in op de Playstore?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Harder slaan werkt ook... (En ik bedoel natuurlijk duidelijk zijn...)

[ Voor 46% gewijzigd door Huigie op 09-08-2019 13:27 ]

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik wil weer eens een goeie Android flagship smartphone gaan aanschaffen. Heb nu een iPhone Xs, maar sta dus open voor weer een uitstapje in Androidland.

Ik lees vrijwel alleen maar goeie verhalen over het fijne Oxygen OS, nauwelijks bloatware.
Ik heb even de Samsung S10 gehad, maar dat vind ik qua UI en OS net een Fisherprice phone voor kindjes en ook met een flinke zooi bloatware

Mensen met een recent model iPhone die naar de 7 Pro zijn overgestapt? Wat zijn je ervaringen (oa wennen aan afmeting/gewicht) zoal?

[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 12-08-2019 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hier geen ervaring met iPhone (zal ook nooit komen) maar het is de fijnste Android die ik ooit heb gehad. Het scherm, de snelheid, de soepelheid, de accu, vrijwel alles is boven verwachting goed.

Kan je geen buil aan vallen, als je het formaat acceptabel vindt. Eenmaal gewend aan de 90Hz amoled = no way back, imho :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelJagroep
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 29-11-2024
Poeh ik denk dat het formaat wel ff gaat wennen.. Van een XS naar een OP7P is best een groot verschil. Ook vanaf een S10 is het een best verschil. Verder kan ik @Brad Pitt zijn reactie beamen (voor hoe veel het waard is).

De OP7P is echt een super fijne telefoon. Scherm is ontzettend fijn, erg snel en na de laatste updates is de camera voldoende.

Ik zou gewoon even bij een bijvoorbeeld T-mobile binnen stappen om hem even in je handen te kunnen hebben.
Als het formaat (gewicht is lastig te bepalen) je mee valt zou ik er serieus over na gaan denken om hem te nemen.

Ps, ik kom van een S8+, dus qua grootte was de overstap niet erg groot.

[ Voor 6% gewijzigd door MichaelJagroep op 12-08-2019 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ja, enige wat me nog tegenhoud om de 7 Pro te bestellen is het formaat.
Ben normaal gesproken niet zo van grote smartphones.

Maar als ik dan tegelijkertijd zie wat de absolute positieve punten zijn van de 7 Pro, valt het bezwaar van de grootte v de telefoon vrijwel in het niet...denk ik ;)
Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie