Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:51
Scirocco schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:39:
Nooooo, de achterkant van mijn 7 Pro is gebroken, overal scheuren in het glas..
Telefoon lag op het aanrecht en schoot wat uit met schoonmaken |:(

Gelukkig niet het scherm, maar ik ga me hier mateloos aan ergeren aangezien ik het zo'n mooie telefoon vind...zonder barsten in het glas..

Iemand ervaring met het laten repareren van de achterkant?
Bij Oneplus zelf? Kosten? Tijdsduur van reparatie?
https://www.oneplus.com/b...r-pricing/details?code=11

25euro, met alles zal het een 50euro en een weekje kwijt zijn.

Imo best een mooi hoesje kopen en wachten tot je voorkant ook eens stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricardo_1994 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:49:
[...]

Heb je al wat vergelijkingsplaatjes gemaakt?
Een paar, en ziet er op het eerste gezicht goed uit. Veel beter dan die ene die ik eerder linkte. Stabieler, sneller en mooiere plaatjes (binnen).
Nooooo, de achterkant van mijn 7 Pro is gebroken, overal scheuren in het glas..
Telefoon lag op het aanrecht en schoot wat uit met schoonmaken |:(

Gelukkig niet het scherm, maar ik ga me hier mateloos aan ergeren aangezien ik het zo'n mooie telefoon vind...zonder barsten in het glas..

https://www.oneplus.com/n...r-pricing/details?code=11

Back cover is dus 'maar' 25 euro excl labor etc.
Is al beantwoord.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Denk niet dat 'ie de 300.000 pop-ups gaat halen hier.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/zpgu9h61bd0ks9q/1561963019436.jpg
En nee, gebruik de selfie cam vrijwel nooit, misschien is dat juist de issue. Maar dat geklik en gepiep als 'ie er uit komt kan nooit goed zijn.

Na het eenmaal goed openen is het weer het gebruikelijke zachte "zzzzz" bij het bewegen maar veel vertrouwen in de toekomst geeft dit niet :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... Iemand die dit herkent? Krijg opeens allerlei vreemde pushmeldingen met Chinees tekens of gewoon random letters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

WTF! Krijg ik opeens een push bericht van OnePlus met allemaal wazige Chinese tekekens... :F

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:44
Hier niks. Chinese overname is begonnen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Leuke push berichten krijg ik van 1 push zeg.. zijn ze gehacked? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:32
Hier ook!

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
En ook hier 2 pushberichten, een in het Chinees en een met leesbare tekens

Edit: Op de OP5 van mijn broertje en OP6T van mijn vriendin zijn deze niet binnengekomen

[ Voor 38% gewijzigd door Ezechiel op 01-07-2019 10:55 ]

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Dus....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PvUHhwTRy1GN0B07qsry2LHV/thumb.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th3sander
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 23:18
Same here oneplus 7 pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02
OnePlus heeft al lange tijd de kosten van onderdelen op hun website staan, verder kan je in [OnePlus] RMA & Support lezen hoelang RMA gemiddeld duurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Via de Oneplus Facebook pagina:

Tijdens een interne test stuurde ons OxygenOS-team per ongeluk een pushmelding naar enkele OnePlus 7 Pro bezitters. We willen ons verontschuldigen voor eventuele problemen en we verzekeren jullie dat ons team momenteel de fout onderzoekt.

We zullen binnenkort meer info delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:19
Tijd om die push tool te deinstalleren ;)
Of heeft ie nog een ander nut?

Eén van de zaken die ik met een nieuwe oneplustelefoon o.a. wegmieter:

# Weggooien Oneplus meuk
adb shell pm uninstall -k --user 0 net.oneplus.opsocialnetworkhub
adb shell pm uninstall -k --user 0 net.oneplus.widget
adb shell pm uninstall -k --user 0 net.oneplus.push

Let op, weg is weg, dit is geen disable. Reflash van je ROM nodig als je de tools toch terug wilt :-)

[ Voor 78% gewijzigd door ascent op 01-07-2019 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Hier ook push meldingen en me telefoon rebooten ineens zonder dat ik er aanzat.
Toen ik hem wou gebruiken moest ik ineens eerst me sim kaarten unlocken .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Hoe pas je op de OnePlus 7 het geluid van de meldingen aan? Ik wil aparte geluiden voor What's app, LinkedIn, NU.nl etc. Ik kan alleen niet vinden hoe dat werkt. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:24
Navuri schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:58:
Hoe pas je op de OnePlus 7 het geluid van de meldingen aan? Ik wil aparte geluiden voor What's app, LinkedIn, NU.nl etc. Ik kan alleen niet vinden hoe dat werkt. Iemand een idee?
In de apps zelf bij meldingen. Als dat niet kan bij bepaalde apps dan pakt hij de standaard meldingen toon. Ik heb bij mijn Whatsapp, mail etc eigen melding geluid ingesteld.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ook een officieel statement en excuus: A Statement from OnePlus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ascent
Lullig en knullig dat 't uberhaupt voorkomt maar ze pakken 't wel keurig op. Zag 't ook al op Twitter langskomen. Toch ben ik nog steeds niet overtuigd dat ik de app echt nodig heb dus ik laat 'm 'r mooi vanaf =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:46

BramT

Rule #1

Oneplus 7 (non-pro) (soort van) 'ghost touch' problemen?

Ik heb op de 7 het fenomeen dat als ik m'n vinger stil houdt op het scherm dat er links en rechts (ongeveer een centimeter afstand) snel niet bestaande touches worden geregistreerd. Bevestigd met de Developer Options Show Taps/Pointer locations waarbij deze touches goed zichtbaar zijn.
In b.v. Google Maps resulteert dat in snel ongewenst in- en uitzoomen terwijl ik de kaart langzaam probeer te slepen.

Zoeken of dit een bekend probleem is, of echt aan mijn device ligt, is nagenoeg onmogelijk aangezien alle resultaten over de 7Pro ghost touch issues van een tijdje terug gaan.

Bij de Pro had het met NFC te maken. Bij mij staat NFC standaard uit, maar na aan- en uitzetten van Airplane modus is het probleem (gelukkig) wel weg. Ook hier lijkt het dus wel een softwarematig probleem te zijn.

Heeft iemand dit eerder gesignaleerd? Ook in dit topic lijkt alleen de Pro aan bod te komen met ongewilde scherm touches.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Laatst online: 20:47
Heb nu een aantal dagen mijn ONe+ 7 pro, maar krijg het niet voor elkaar om de info die bijv Sportify ( artiest / Titel) op mijn display van de auto ( BMW F31 met NBT pro en BT) te krijgen.
De O+7 is gekoppeld via bluetooth

Iemand hier al bekend mee , of nog beter een oplossing voor ?
Pak ik de telefoon van mijn vriendin... dan werkt het gewoon prima :S

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Oxygen-Updater werkt niet? Kan geen verbinding maken met de server..

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
038Robijno schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:47:

Werkt perfect hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:53
Hm kreeg ik nou weer een push melding net al gisteren of was ik de enige?

EDIT even gekeken op het community forum van OP en nope, ik was niet de enige 😞

[ Voor 37% gewijzigd door ^LuKKie^ op 01-07-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
^LuKKie^ schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:08:
Hm kreeg ik nou weer een push melding net al gisteren of was ik de enige?
https://twitter.com/GarrettOC95/status/1145798215066894337 het lijkt van niet.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Robijno schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:47:

Heb je een adblocker? Die blokkeert dan waarschijnlijk http://otafsg1.h2os.com/, AKA de update-servers.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-07-2019 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramT schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:46:
Oneplus 7 (non-pro) (soort van) 'ghost touch' problemen?

Ik heb op de 7 het fenomeen dat als ik m'n vinger stil houdt op het scherm dat er links en rechts (ongeveer een centimeter afstand) snel niet bestaande touches worden geregistreerd. Bevestigd met de Developer Options Show Taps/Pointer locations waarbij deze touches goed zichtbaar zijn.
In b.v. Google Maps resulteert dat in snel ongewenst in- en uitzoomen terwijl ik de kaart langzaam probeer te slepen.

Zoeken of dit een bekend probleem is, of echt aan mijn device ligt, is nagenoeg onmogelijk aangezien alle resultaten over de 7Pro ghost touch issues van een tijdje terug gaan.

Bij de Pro had het met NFC te maken. Bij mij staat NFC standaard uit, maar na aan- en uitzetten van Airplane modus is het probleem (gelukkig) wel weg. Ook hier lijkt het dus wel een softwarematig probleem te zijn.

Heeft iemand dit eerder gesignaleerd? Ook in dit topic lijkt alleen de Pro aan bod te komen met ongewilde scherm touches.
Oei, dat klinkt niet goed. Even een bugreport aanmaken: https://forums.oneplus.com/feedback/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 14:13
Ik heb sinds gisteren m'n gewone OP7 binnen. Eerste indruk is echt top, wat een fijn toestel! Mooie upgrade vanaf m'n iPhone 6 O+

Nu zit ik alleen nog met een dingetje. Ik gebruik Google Authenticator namelijk best veel. Hoe kan ik alle entries waarvoor ik eerder Google Authenticator gebruikte, overzetten van m'n iPhone naar de OP7. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johnny7556
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:50
Hallo, laatst een artikel in een computer blad gelezen dat dat met Google Authenticator nogal een dingetje is werd aangeraden Authy te gebruiken deze maakt zelf backups en is zo over te zetten, ik gebruikte voorheen dus ook Google ben over op Authy en werkt super.
Ik weet wel niet meer zeker of Authy de accounts vanuit Google zelf kan kopiëren.

[ Voor 13% gewijzigd door johnny7556 op 02-07-2019 09:36 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
johnny7556 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:33:
Hallo, laatst een artikel in een computer blad gelezen dat dat met Google Authenticator nogal een dingetje is werd aangeraden Authy te gebruiken deze maakt zelf backups en is zo over te zetten, ik gebruikte voorheen dus ook Google ben over op Authy en werkt super.
Ik weet wel niet meer zeker of Authy de accounts vanuit Google zelf kan kopiëren.
Interessant, die ken ik niet! Hier even snel op het forum gezocht en daar zie ik hem meer als advies voorbij komen. Zal er later vandaag eens naar kijken en dan misschien de boel maar eens over gaan zetten :-)

Andere tips en adviezen zijn nog altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Laatst online: 21:46

BramT

Rule #1

Keys uit Google Authenticator overzetten gaat niet als je de originele Keys niet meer hebt. In dat geval 2FA deactiveren met je oude telefoon en activeren met je nieuwe.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Volgens mij kon je GA wel leeglepelen als je geroot bent, maar pin me er niet op vast. Ook hier 1x die fout gemaakt en toen maar overgestapt op authy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
BramT schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:56:
Keys uit Google Authenticator overzetten gaat niet als je de originele Keys niet meer hebt. In dat geval 2FA deactiveren met je oude telefoon en activeren met je nieuwe.
ascent schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:04:
Volgens mij kon je GA wel leeglepelen als je geroot bent, maar pin me er niet op vast. Ook hier 1x die fout gemaakt en toen maar overgestapt op authy.
Ok, jammer dat dat niet kan. Over naar Authy dan d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Oei ...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UzDiBvZ.jpg
Had m ff in de zon laten liggen op een kussen...

Wel goed om te weten dat deze functie gewoon bestaat, ook gaat meteen de helderheid naar beneden en 60hz ipv 90hz. Ook is alles weg traag (thermal throttle)

[ Voor 42% gewijzigd door d22wth op 02-07-2019 11:32 ]

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 03:46
ascent schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:04:
Met root en Titanium Backup kan je GA iig wel restoren op een andere telefoon. Had eigenlijk ook Authy moeten gebruiken ja, maar nu te laat.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Dank voor de Authy tip, weer een ergernisje weg!

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
johnny7556 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:33:
Nogmaals dank voor de goeie tip over Authy. Net de boel overgezet, werkt perfect! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
Authy werkt helaas niet met de Microsoft MFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
jokko schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:06:
Authy werkt helaas niet met de Microsoft MFA
Hoe zo niet? Ik had Google Authenticator gekoppeld aan m'n Office 365 account en heb dit nu op dezelfde manier via Authy gedaan. Werkt prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
Rohem schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:18:
[...]

Hoe zo niet? Ik had Google Authenticator gekoppeld aan m'n Office 365 account en heb dit nu op dezelfde manier via Authy gedaan. Werkt prima d:)b
Wanneer ik de QR van office 365 scan met de authy app geeft hij aan dat de QR niet wordt herkend. Tevens is de code anders opgebouwd dan de code die de authy app aan kan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
jokko schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:20:
[...]

Wanneer ik de QR van office 365 scan met de authy app geeft hij aan dat de QR niet wordt herkend. Tevens is de code anders opgebouwd dan de code die de authy app aan kan |:(
Dat klopt de QR-code wordt inderdaad niet herkend. Maar die code die je handmatig in kunt vullen zou moeten werken.

Volgens mij heb ik de eerste keer deze link gebruikt om het voor Google Authenticator werkend te krijgen i.c.m Office365. Maar voor Authy heb ik dit precies zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
Rohem schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:29:
[...]

Dat klopt de QR-code wordt inderdaad niet herkend. Maar die code die je handmatig in kunt vullen zou moeten werken.

Volgens mij heb ik de eerste keer deze link gebruikt om het voor Google Authenticator werkend te krijgen i.c.m Office365. Maar voor Authy heb ik dit precies zo gedaan.
Die optie heb ik helaas niet, wanneer ik de Code of URL in type bij Authy zijn dat geen correcte waarde:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1nZJnSk/Knipsel-censored-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Als je Enpass als password manager gebruikt, kun je TOTP ook vanuit daar gebruiken. Die worden dan netjes opgeslagen in je vault en werken op elk device.

Hebben jullie ook '2' lockscreens? Ik heb een ander lockscreen (zwart, weinig info) als ik de telefoon oppak, terwijl ik een heel ander lockscreen (background, brede notificaties) zie als ik de telefoon zelf lock. :?

[ Voor 36% gewijzigd door zAo op 03-07-2019 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
zAo schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:13:
Hebben jullie ook '2' lockscreens? Ik heb een ander lockscreen (zwart, weinig info) als ik de telefoon oppak, terwijl ik een heel ander lockscreen (background, brede notificaties) zie als ik de telefoon zelf lock. :?
Ambient en lockscreen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnny7556
Rohem schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:29:
[...]

Misschien iets gemakkelijk uitgelegd, een link naar een blog hierover gevonden in in de link die Rhohem hier plaatste.

https://blog.paranoidpeng...ith-google-authenticator/

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
johnny7556 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:15:
[...]

Misschien iets gemakkelijk uitgelegd, een link naar een blog hierover gevonden in in de link die Rhohem hier plaatste.

https://blog.paranoidpeng...ith-google-authenticator/

Succes.
Ik was iets te kort door de bocht inderdaad, my bad |:( Met deze link zou het moeten lukken idd @jokko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnny7556
@Rohem

Link was goed anders had ik de blog niet gevonden 😉 👍👍

[ Voor 35% gewijzigd door johnny7556 op 03-07-2019 10:50 . Reden: Iets toevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:34
Rohem schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:22:
Nu zit ik alleen nog met een dingetje. Ik gebruik Google Authenticator namelijk best veel. Hoe kan ik alle entries waarvoor ik eerder Google Authenticator gebruikte, overzetten van m'n iPhone naar de OP7. Iemand hier ervaring mee?
Ik print de gescande QR codes altijd. (of je kunt het ergens encrypted opslaan op PC/NAS)

Mocht je telefoon dan worden gestolen / factory resetten / kapot vallen dan kun je deze gewoon opnieuw scannen met je nieuwe phone en werkt alles weer als vanouds. :)

Eigenlijk is dit een stuk veiliger dan een app die met een paar klikken je 2FA keys kan exporteren. Iedereen die je phone vast heeft kan dat dus ook. :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Zojuist een OP7 pro op de kop getikt. Upgrade van m'n OPO mocht wel eens plaatsvinden na 4.5 jaar :P eerste indruk: lekker vlot, prachtig scherm, wel iets zwaarder en groter dan verwacht. Zin om 'm uit te proberen!

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
tobiasvs schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:16:
Zojuist een OP7 pro op de kop getikt. Upgrade van m'n OPO mocht wel eens plaatsvinden na 4.5 jaar :P eerste indruk: lekker vlot, prachtig scherm, wel iets zwaarder en groter dan verwacht. Zin om 'm uit te proberen!
Vraagje; op welke stand heb jij je scherm gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weer dat gezeik met de volume-instellingen die ik ook met de 3T had; mijn media-volume staat vrij laag, vind ik prettig, maar als ik gebeld word of ik bel zelf staat het volume-niveau op maximaal. Dit lijkt er opeens weer ingeslopen, niet eerder gehad met de 7 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Sanction schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:30:
Weer dat gezeik met de volume-instellingen die ik ook met de 3T had; mijn media-volume staat vrij laag, vind ik prettig, maar als ik gebeld word of ik bel zelf staat het volume-niveau op maximaal. Dit lijkt er opeens weer ingeslopen, niet eerder gehad met de 7 Pro.
Gesprek volume bedoel je? Die zal tijdens het bellen dan verschoven zijn. Kan je tijdens het bellen op gewenste volume zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:29:
[...]

Gesprek volume bedoel je? Die zal tijdens het bellen dan verschoven zijn. Kan je tijdens het bellen op gewenste volume zetten.
Nee, media-volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Geen idee wat je precies bedoelt dan. Bij mij blijft media volume gewoon op wat ik ingesteld heb tijdens bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
Ik heb sinds afgelopen maandagavond de gewone OP7 in gebruik O+ Maar wat een prachtig toestel is dat zeg! Echt een geweldige upgrade vanaf m'n iPhone 6! Ik moet wel enorm wennen aan Android na jarenlang iOS, maar verder echt helemaal happy! 8)

Formaat is even wennen, maar de batterijduur heeft me positief verrast!
Heb hem dinsdagochtend voor het laatst aan de lader gehad en zit nu op exact 44% batterij :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:30

Detmer

Professioneel prutser

De batterij verrast mij idd ook enorm :) . Ben van de OP2 naar de OP7 gegaan. De OP2 hield het aan het einde met heel veel pijn en moeite een dag uit (had ook altijd een powerbank bij me) en de OP7 nu 2 a 3 dagen

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Ricardo_1994 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:10:
[...]

Vraagje; op welke stand heb jij je scherm gezet?
Staat bij mij op auto 90/60 Hz, ben nog aan het wisselen tussen Levendig en AMOLED wide gamut. Eerst maar eens even wat foto's van mezelf erop zetten, neem op basis daarvan wel een beslissing.

Valt me wel op hoe beperkt de standaard launcher van OnePlus eigenlijk is geworden. Labels verwijderen kan al niet eens meer... Dan maar over op Nova. Mis je wel de shelf helaas.

Oh, en voor wie nog niet overtuigd is van Warp Charge: opgeladen van 1% naar 100% in 1 uur en 20 minuten. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door tobiasvs op 04-07-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

tobiasvs schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:15:
[...]

Staat bij mij op auto 90/60 Hz, ben nog aan het wisselen tussen Levendig en AMOLED wide gamut. Eerst maar eens even wat foto's van mezelf erop zetten, neem op basis daarvan wel een beslissing.
Frequentie kan niet op auto toch? Het is of 90 of 60 Hz.
Resolutie kan wel op auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Je hebt helemaal gelijk, auto-resolutie en 90 Hz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:36:
[...]

Geen idee wat je precies bedoelt dan. Bij mij blijft media volume gewoon op wat ik ingesteld heb tijdens bellen.
Ik stel mijn media-volume in op ca. 25%, daar blijft hij op staan. Totdat ik bel of gebeld word, dan schiet hij naar 100%, media-volume dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
H-S schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:05:
[...]

Frequentie kan niet op auto toch? Het is of 90 of 60 Hz.
Resolutie kan wel op auto.
90Hz bij de instellingen = auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Vraagje he, de hele wereld gebruikt waarschijnlijk Spotify. Maar welke goeie app gebruiken jullie voor de OP7 als jullie gewoon ouderwets muziek op de telefoon willen luisteren. Standaard staat Play Muziek geinstalleerd. Maar er zijn ongetwijfeld alternatieven. Wat zijn hier de ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Rohem schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:50:
Vraagje he, de hele wereld gebruikt waarschijnlijk Spotify. Maar welke goeie app gebruiken jullie voor de OP7 als jullie gewoon ouderwets muziek op de telefoon willen luisteren. Standaard staat Play Muziek geinstalleerd. Maar er zijn ongetwijfeld alternatieven. Wat zijn hier de ervaringen?
PowerAMP om te knallen en Neutron voor kwaliteit.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
  • Laatst online: 17:47
Heel vreemd. Ik kan ineens op mijn OP7 Pro geen YouTube Music (ik heb een YT Premium account) nummers meer oproepen via voice op Android Auto. Ik heb beide apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wanneer ik om een nummer vraag krijg ik 'Cannot play song' of 'Kan nummer niet afspelen' te zien.
Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb mijn Oneplus 7 pro 12gb versie verkocht en een nieuwe Huawei P30 pro weer gekocht.

Waarom?
Ik vindt de camera echt vies tegenvallen.
Ook qua batterij hield hij het net geen hele dag vol, en dat terwijl ik niet echt een heavy user ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickJWStone
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 19:25
Ik heb ook meerdere apps hiervoor getest, ben uiteindelijk bij Stellio blijven hangen, werkt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Ricardo_1994 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:21:
[...]

90Hz bij de instellingen = auto.
Waar staat dat 90Hz ook auto is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
H-S schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:31:
[...]
Waar staat dat 90Hz ook auto is?
Staat er niet specifiek bij nee. Maar scroll maar eens door een website waar opeens in het midden een video staat, dan zal je het wel zien.

Smooth, smooth, smooth, stotter. Echt waardeloos.

De 90Hz forceren is mijns inziens dan ook een must.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
Vandaag mijn Oneplus 7 Pro 12gb/256gb ook ontvangen
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Bw32OOW.jpg

Een dikke maand moeten wachten, maar ik kon hem aankopen op amazon.it voor €680
Ik kom van een 5T maar kon hem moeilijk laten liggen voor deze prijs.

Tot mijn verbazing ben ik best tevreden van de TPU case die meegeleverd wordt.
De curved randen zijn ook wat wennen maar is best gaaf.

Later eens kijken hoe het nu is om foto's te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agile
  • Laatst online: 22:40
Niemand die video beeld freeze ervaren
zodra je in landscape view gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

razerBE schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:40:
[Afbeelding]

€680?! Goede deal! Veel plezier ermee :)

Bij mij bevalt de meegeleverde case ook boven verwachting goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:08
Pi music player gebruik ik. Speelt van alles af, ook streams van YouTube.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
agile schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 23:22:
Niemand die video beeld freeze ervaren
zodra je in landscape view gaat?
Ja, af en toe. Beetje tikken op het scherm en random de telefoon draaien en soms doet ie het daarna wel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Brad Pitt schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:39:
[...]

Staat er niet specifiek bij nee. Maar scroll maar eens door een website waar opeens in het midden een video staat, dan zal je het wel zien.

Smooth, smooth, smooth, stotter. Echt waardeloos.

De 90Hz forceren is mijns inziens dan ook een must.
Dat is ook niet helemaal waar. Met de 9.5.8 update hebben ze het probleem wat jij hierboven beschrijft opgelost. Maar bijvoorbeeld YT video's s zijn wel gewoon op 60hz. Maar het scrollen is gewoon 90Hz. Ik gebruik die forceer ADB dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Heeft iemand al een hardloop case gevonden voor de 7 Pro?

Ik wil kunnen hardlopen met muziek en/of tracking en zo'n groot en zwaar apparaat in je broekzak werkt dan niet. Iemand al zo'n armband ding gevonden waar hij in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
Jordy8 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 08:20:
[...]
Ja, af en toe. Beetje tikken op het scherm en random de telefoon draaien en soms doet ie het daarna wel :P
Wat ik juist heb is in de NOS en Netflix apps dat je geen auto-rotate aan hebt staan omdat wanneer je [ ] fullscreen gaat het scherm automatisch draait. Echter een fractie van een kanteling, bijvoorbeeld van plat op tafel naar twee centimeter omhoog, en het scherm roteert terug naar portrait. Erg irritant. Met YouTube nergens last van.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Tip: installeer de Google Camera port.

https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog566/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:25
Welke versie kan ik nu het beste installeren?
Ik heb nu Gcam_6.2.030_Advanced_V2.2beta5.190704.1015.apk geïnstalleerd kan er alleen geen XML config files meer inladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ComTech schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:21:
[...]

Welke versie kan ik nu het beste installeren?
Ik heb nu Gcam_6.2.030_Advanced_V2.2beta5.190704.1015.apk geïnstalleerd kan er alleen geen XML config files meer inladen.
Nou, letterlijk degene die ik zojuist linkte :p. En dan nog even de settings in duiken en JPG quality op 100% zetten etc. Ook niet vergeten om HDR+ Enhanced aan te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stenjeuring
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-02 21:58
Na de OnePlus 3, 5T en 6 over een aantal jaren gebruikt te hebben, nu de OP7Pro 6/128GB voor nog geen €600 kunnen halen. Wát een topper is dat zeg!

Het scherm (QHD + 90Hz met "Edge-scherm" en HDR) is echt een lust voor het oog. Alles ziet er prachtig uit, en ik durf haast te zeggen dat ze in de buurt komen van het scherm van de Galaxy S10. Zelfs stotteren bij het scrollen, waarvan ik nooit wist dat ik die had op de OP6 totdat ik de 7Pro had, is nu verleden tijd. Daarnaast zijn ook de dual speakers een flinke upgrade: er komt zulk goed geluid uit dat er haast geen onderscheid meer te maken is tussen die van de 7Pro en die van de nieuwste iPhones, die imo de kroon spannen wat betreft geluid. Ook de in-screen fingerprint sensor en popup camera werken beter dan verwacht.

Conclusie: een super toestel voor een iets hogere prijs, maar die is hij zeker waard!

Ik ben zelf niet echt iemand die veel waarde hecht aan kwalitatief geweldige foto's kunnen maken met een smartphone, maar heb zojuist de door @Anonymoussaurus gelinkte Google Camera Port even geïnstalleerd. Even wat tweaken in de settings, en hopen dat hij bevalt. Klein dingetje: na het aanzetten van HDR Enhanced crasht de app na elke genomen foto :/ :? Iemand ook dit probleem? Of is simpelweg een andere Mod uit de lijst proberen een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stenjeuring schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 20:07:
Ik ben zelf niet echt iemand die veel waarde hecht aan kwalitatief geweldige foto's kunnen maken met een smartphone, maar heb zojuist de door @Anonymoussaurus gelinkte Google Camera Port even geïnstalleerd. Even wat tweaken in de settings, en hopen dat hij bevalt. Klein dingetje: na het aanzetten van HDR Enhanced crasht de app na elke genomen foto :/ :? Iemand ook dit probleem? Of is simpelweg een andere Mod uit de lijst proberen een optie?
Belangrijk is welke opties je hebt aangepast. Welke heb je bijvoorbeeld aangepast?

[ Voor 40% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-07-2019 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL

Na de OnePlus 3, 5T en 6 over een aantal jaren gebruikt te hebben, nu de OP7Pro 6/128GB voor nog geen €600 kunnen halen. Wát een topper is dat zeg!
Mooie deals! 8)

Nu is er voor de OnePlus 7 een prijzen topic maar daar komen helaas niet zo veel aanbiedingen voorbij.. :'(
[OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
(en in de Pricewatch is het vaak ook een verschil van centen..)

Mocht iemand dus weer zo'n goede deal voorbij zien komen zou het mooi zijn als deze hier gedeeld kan worden. :+

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stenjeuring
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 21:42:
[...]

Belangrijk is welke opties je hebt aangepast. Welke heb je bijvoorbeeld aangepast?
Opnieuw installeren heeft op de een of andere manier geholpen :) Naar mijn weten had in enkel Enhanced HDR ingeschakeld, en in de instellingen Motion Function en Focus Tracking. Wel top om te zien dat deze functie (Motion Shot) ook echt werkt, en je in Google Photos zelfs je geprefereerde foto uit de shots kunt kiezen.
SmiGueL schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 22:01:
[...]

[...]

Mooie deals! 8)

Nu is er voor de OnePlus 7 een prijzen topic maar daar komen helaas niet zo veel aanbiedingen voorbij.. :'(
[OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
(en in de Pricewatch is het vaak ook een verschil van centen..)

Mocht iemand dus weer zo'n goede deal voorbij zien komen zou het mooi zijn als deze hier gedeeld kan worden. :+
Via Pricewatch zijn inderdaad de beste aanbiedingen niet te vinden. Ik heb hem zelf besteld uit China, via geekbuying.com. Hier hebben ze regelmatig leuke deals voor toestellen als die van OnePlus. Na wat zoeken op internet is er meestal ook nog een kortingscode specifiek voor bepaalde producten te vinden, variërend van vijf tot soms wel meer dan honderd euro.

Als je het aandurft is hier bestellen het zeker waard, mits hij op voorraad is. Mijn bestelling van 11 juni kwam op 2 juli "al" aan. Heb zelf nog nooit slechte ervaringen gehad met Geekbuying na drie bestellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
Gewoon Peppers in het oog houden :*)
https://nl.pepper.com/aan...b-blue-at-amazonit-107271

Google Camera port ga ik morgen bekijken, bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:25
Waar staat die optie Enhanced HDR eigenlijk in de GCam app.
Kan die nergens vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
ComTech schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:26:
Waar staat die optie Enhanced HDR eigenlijk in de GCam app.
Kan die nergens vinden.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/hhrxlsxuu2bqdk4/1562489275_1562489248-picsay.jpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994

Het scherm (QHD + 90Hz met "Edge-scherm" en HDR) is echt een lust voor het oog. Alles ziet er prachtig uit, en ik durf haast te zeggen dat ze in de buurt komen van het scherm van de Galaxy S10. Zelfs stotteren bij het scrollen, waarvan ik nooit wist dat ik die had op de OP6 totdat ik de 7Pro had, is nu verleden tijd. Daarnaast zijn ook de dual speakers een flinke upgrade: er komt zulk goed geluid uit dat er haast geen onderscheid meer te maken is tussen die van de 7Pro en die van de nieuwste iPhones, die imo de kroon spannen wat betreft geluid. Ook de in-screen fingerprint sensor en popup camera werken beter dan verwacht.

Conclusie: een super toestel voor een iets hogere prijs, maar die is hij zeker waard!

Vraagje; welke schermstand gebruik je waar je zo van onder de indruk bent na je overstap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik heb nu een paar weken de Oneplus 7 pro. Kom van de 6 af. Wat een mooi scherm heeft dit toestel. Mooie kleuren. Prachtig. Batterij ben ik ook tevreden over. Ik gebruik het toestel veel en kom meestal de dag wel door en anders even snel wat bijladen. Vind wel jammer dat ik de beltoon niet harder kan zetten dan mijn bericht toon. Jammer dat Oneplus daar nog steeds niets aan gedaan heeft. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik gebruik een hoesje want het toestel is echt glad. Voordat het valt wil ik het toestel beschermen tegen krassen en gebroken glas.

Waar ik niet over te spreken ben is de camera. Ik vind de camera slechter dan oneplus 6. Ook als je een video maak is het slecht. Beelden zijn niet mooi scherp en doordat je handen iets trillen gaat alles op video heen en weer. Echt jammer. Heb nu een andere camera geïnstalleerd die hier op forum werd geadviseerd. maar met het maken van een foto kon ik geen foto's meer maken. Heb de app er af gehaald en weer opnieuw geïnstalleerd. Nu doet de camera het wel. Kan nog niet zeggen dat de foto's veel beter zijn en de filmpjes. Hopelijk krijgen we nog een update van Oneplus met goede verbetering aan de camera.
Had een feestje van mijn dochter die geslaagd was van school maar bijna alle foto's en filmpjes zijn lelijk. Niet scherp. Zo jammer dit.

[ Voor 10% gewijzigd door wilke77 op 07-07-2019 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
wilke77 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:29:
Ik heb nu een paar weken de Oneplus 7 pro. Kom van de 6 af. Wat een mooi scherm heeft dit toestel. Mooie kleuren. Prachtig. Batterij ben ik ook tevreden over. Ik gebruik het toestel veel en kom meestal de dag wel door en anders even snel wat bijladen. Vind wel jammer dat ik de beltoon niet harder kan zetten dan mijn bericht toon. Jammer dat Oneplus daar nog steeds niets aan gedaan heeft. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik gebruik een hoesje want het toestel is echt glad. Voordat het valt wil ik het toestel beschermen tegen krassen en gebroken glas.

Waar ik niet over te spreken ben is de camera. Ik vind de camera slechter dan oneplus 6. Ook als je een video maak is het slecht. Beelden zijn niet mooi scherp en doordat je handen iets trillen gaat alles op video heen en weer. Echt jammer. Heb nu een andere camera geïnstalleerd die hier op forum werd geadviseerd. maar met het maken van een foto kon ik geen foto's meer maken. Heb de app er af gehaald en weer opnieuw geïnstalleerd. Nu doet de camera het wel. Kan nog niet zeggen dat de foto's veel beter zijn en de filmpjes. Hopelijk krijgen we nog een update van Oneplus met goede verbetering aan de camera.
Had een feestje van mijn dochter die geslaagd was van school maar bijna alle foto's en filmpjes zijn lelijk. Niet scherp. Zo jammer dit.
Als je de video's niet mooi vind, stel het dan in op 4K 60FPS. Kost veel meer data opslag, maar dan heb je wel veel mooier beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ricardo_1994 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:47:
[...]

Als je de video's niet mooi vind, stel het dan in op 4K 60FPS. Kost veel meer data opslag, maar dan heb je wel veel mooier beeld.
Daar had ik niet aan gedacht. Maar inderdaad de filmpjes die ik nu gemaakt heb zijn beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

(ik voel aan m'n water dat er een update aankomt, het is al veels te lang stil...)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stenjeuring
Ricardo_1994 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:44:
[...]

Vraagje; welke schermstand gebruik je waar je zo van onder de indruk bent na je overstap?
Resolutie heb ik op QHD+ staan, en Refresh Rate op 90Hz. Naar mijn idee zijn het met name deze twee instellingen die er voor zorgen dat ik echt onder de indruk ben, wat ook niet gek is aangezien het aanzienlijke upgrades zijn. Bij schermkalibratie switch ik nog wat heen en weer tussen Amoled Wide Gamut en P3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 11:18
Zijn er meer mensen die last hebben van vertraging bij notificaties?
Ik zie dat ik een appje binnen heb gehad en een paar seconden later trilt de telefoon pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas8
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 13:32
KeesDG72 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:42:
Zijn er meer mensen die last hebben van vertraging bij notificaties?
Ik zie dat ik een appje binnen heb gehad en een paar seconden later trilt de telefoon pas.
Ik heb hier de eerste paar weken ook last van gehad, sindsdien nooit meer eigenlijk. Hoelang heb je de telefoon al in gebruik en heb je de nieuwste OxygenOS geinstalleerd?

Had ook het vermoeden dat de telefoon in het begin moest 'leren' welke notificaties je belangrijk vindt, zodat hij die een hogere prioriteit kan geven tov de minder belangrijke apps. Maar weet niet zeker of dat ook hiermee te maken heeft.

Edit: Heb je trouwens al geprobeerd om batterij optimalisatie uit te zetten? Schijnt ook wel eens te helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cas8 op 08-07-2019 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 11:18
Cas8 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:32:
[...]

Ik heb hier de eerste paar weken ook last van gehad, sindsdien nooit meer eigenlijk. Hoelang heb je de telefoon al in gebruik en heb je de nieuwste OxygenOS geinstalleerd?

Had ook het vermoeden dat de telefoon in het begin moest 'leren' welke notificaties je belangrijk vindt, zodat hij die een hogere prioriteit kan geven tov de minder belangrijke apps. Maar weet niet zeker of dat ook hiermee te maken heeft.

Edit: Heb je trouwens al geprobeerd om batterij optimalisatie uit te zetten? Schijnt ook wel eens te helpen.
Denk niet dat het er mee te maken heeft welke notificaties belangrijk zijn en welke niet, maar heb de batterij optimalisatie uitgezet. ben benieuwd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
stenjeuring schreef op zondag 7 juli 2019 @ 00:24:
Ik heb hem zelf besteld uit China, via geekbuying.com. Hier hebben ze regelmatig leuke deals voor toestellen als die van OnePlus. Na wat zoeken op internet is er meestal ook nog een kortingscode specifiek voor bepaalde producten te vinden, variërend van vijf tot soms wel meer dan honderd euro.

Als je het aandurft is hier bestellen het zeker waard, mits hij op voorraad is. Mijn bestelling van 11 juni kwam op 2 juli "al" aan. Heb zelf nog nooit slechte ervaringen gehad met Geekbuying na drie bestellingen.
Ik bestel zelf wel vaker spullen uit China (ook bij Banggood / Focalprice etc. zou ik hem blind bestellen wat betreft de betrouwbaarheid v/d webshop);
Maar er zijn een paar redenen die me een beetje huiverig maken (misschien onterecht) om daar een telefoon te kopen:
Garantie & Software (updates).

Ik heb geen idee hoe OnePlus daar mee om gaat, maar HTC (destijds gevraagd aan de support/chat) raadde mij zelfs af een HTC 10 van Amazon.de te halen i.v.m. garantie.. 8)7
Ook wil ik gewoon automatisch de in de EU gepushte updates krijgen.
Thanx ga ik doen. :)
Qua garantie etc. zit het bij Amazon wel goed (t.o.v. China) maar mocht het rechtstreeks via OnePlus kunnen is dat uiteraard nog makkelijker.

Hopen dat ze op de Amazon Prime Days (volgende week) nog met een mooie deal komen! 8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Dikke update! OxygenOS 9.5.9 for OnePlus 7 Pro
Hi everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 9.5.9 for the OnePlus 7 Pro.

Changelog: Yuuge One!
System
  • Improved touch sensitivity for greater performance
  • Smoother Visual effects
  • Optimized haptic feedback for the keyboard
  • Optimized the sensitivity of automatic brightness
  • Optimized auto-switch of display resolution
  • Optimized the speed and accuracy of GPS when the screen is turned off
  • Adjusted haptic feedback of third-party app notifications
  • Added Face Unlock assistive lighting (Settings - Security & lock screen - Face Unlock - Face Unlock assistive lighting)
  • Increased sound enhancement for OnePlus Bullets Wireless 2 (Settings - Sound & vibration - Dolby Atmos - Earphone Adjustment - Earphone Sound Enhancement)
  • Updated Android security patch to 2019.06
  • Support VoLTE/VoWiFi for 3 SE and Telenor SE (EEA Only)
  • General bug fixes and improvements
Camera
  • Improved the performance of camera mode while switching from front to back
  • Improved speed of auto-focus
  • Advanced photo-stitching in Panorama mode
  • Improved photo quality of 48MP JPG in Pro mode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Ziet er goed uit! Wanneer kunnen we de update verwachten op Oxygen Updater?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricardo_1994 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:10:
[...]

Ziet er goed uit! Wanneer kunnen we de update verwachten op Oxygen Updater?
Ik ben momenteel niet thuis dus iemand anders moet dat doen. Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:21
OTA update komt nu binnen (woon in DE)

[ Voor 10% gewijzigd door marcelmg2 op 08-07-2019 21:29 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie