Na de OnePlus 3, 5T en 6 over een aantal jaren gebruikt te hebben, nu de OP7Pro 6/128GB voor nog geen €600 kunnen halen. Wát een topper is dat zeg!
Het scherm (QHD + 90Hz met "Edge-scherm" en HDR) is echt een lust voor het oog. Alles ziet er prachtig uit, en ik durf haast te zeggen dat ze in de buurt komen van het scherm van de Galaxy S10. Zelfs stotteren bij het scrollen, waarvan ik nooit wist dat ik die had op de OP6 totdat ik de 7Pro had, is nu verleden tijd. Daarnaast zijn ook de dual speakers een flinke upgrade: er komt zulk goed geluid uit dat er haast geen onderscheid meer te maken is tussen die van de 7Pro en die van de nieuwste iPhones, die imo de kroon spannen wat betreft geluid. Ook de in-screen fingerprint sensor en popup camera werken beter dan verwacht.
Conclusie: een super toestel voor een iets hogere prijs, maar die is hij zeker waard!
Ik ben zelf niet echt iemand die veel waarde hecht aan kwalitatief geweldige foto's kunnen maken met een smartphone, maar heb zojuist de door @
Anonymoussaurus gelinkte Google Camera Port even geïnstalleerd. Even wat tweaken in de settings, en hopen dat hij bevalt. Klein dingetje: na het aanzetten van HDR Enhanced crasht de app na elke genomen foto

Iemand ook dit probleem? Of is simpelweg een andere Mod uit de lijst proberen een optie?