Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Niet dat de (stock) camera nou zo goed is maar ik denk dat er nogal wat beweging in het spel was :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
PWM schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:10:
Prachtig zonnige dag. Geen tegenlicht. En wat maakt de camera er van (crop uit het midden)

[Afbeelding]

Deze telefoon gaat de verkoop in. De zomer komt er aan, geen zin in 95% mislukte foto's.
Damn dat ziet er teleurstellend uit. Zat nog te twijfelen om te switchen van de S10 naar de 7 pro maar ik blijf toch bij mijn S10.

[ Voor 18% gewijzigd door Swizzler24 op 23-06-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Brad Pitt schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:16:
Niet dat de (stock) camera nou zo goed is maar ik denk dat er nogal wat beweging in het spel was :)
Met 1/6400e mag ie wel Speedy Gonzalez zijn ;) Maar ook de stills zijn niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
PWM schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:35:
[...]

Met 1/6400e mag ie wel Speedy Gonzalez zijn ;) Maar ook de stills zijn niet anders.
Stond HDR aan? Als er meerdere foto's worden samengevoegd krijg je met beweging natuurlijk nooit echt scherpe foto's.
Denk dat als je HDR uitzet dat het een stuk scherper zal zijn.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Was https://www.androidauthority.com/oneplus-camera-lab-998675/ al langsgekomen?

Dan vraag je je toch af of & waarom bepaalde foto's zo slecht zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:33
Hier de nieuwste update, net ook ghost touches tijdens het contactloos betalen.
Fijn dit, volgens mij echt een ontwerpfout.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 15:47
Snap dat gezeur om de camera echt niet, vind hem meer dan prima foto's maken. En voor de rest weinig tot geen problemen ervaren 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
Niet ieders kwaliteitsniveau ligt even hoog blijkbaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Brad Pitt schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:15:
Niet ieders kwaliteitsniveau ligt even hoog blijkbaar :)
Komt ook omdat velen van een minder toestel afkomen, dit is een high end model die voor velen gewoon betaalbaar is. Ik heb 648euro betaald voor nebula blue oneplus 7 pro, ik kwam van een gerootte Nexus 6 af uit 2016.

Deze maakt wel betere foto's. Kan eigenlijk niet klagen, natuurlijk snap ik dat er velen zijn die erg into fotografie zijn en deze merken het verschil wel.
Echter worden 90% van mijn foto's bekeken door vrienden/familie/collega's op een klein scherm of soms dan web whatsapp. De kwaliteit op een klein scherm van de foto's is in mijn ogen acceptabel.

Ik verwacht dat ze de camera software blijven updaten de aankomende maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Minaaj schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:22:
[...]
Ik verwacht dat ze de camera software blijven updaten de aankomende maanden.
Dat is te hopen aangezien telefoons met dezelfde sensor(s) het gewoon veel beter doen.

https://www.anandtech.com...he-oneplus-7-pro-review/6

Foto's overdag, mwa. Foto's in donker, nope. Video, nope.

Voor een high-end model gewoon, imho, niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Bij mij is mijn OnePlus 7 Pro uitgevallen en is met geen mogelijkheid meer aan te krijgen (15-sec power knop ingedrukt houden doet niets). De accu zat nog op zeker 80%. De telefoon voelt ook gewoon koud aan.
Heb al geprobeerd de power knop een tijdje ingedrukt te houden, maar er gebeurd niets. Hij hangt nu aan de lader, maar er is natuurlijk niets te zien.

Zijn er meer mensen die dit al een keer gehad hebben? Of hebben jullie misschien tips? :'(

[ Voor 5% gewijzigd door FireFly3k op 24-06-2019 09:21 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
FireFly3k schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:17:
Bij mij is mijn OnePlus 7 Pro uitgevallen en is met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. De accu zat nog op zeker 80%. De telefoon voelt ook gewoon koud aan.
Heb al geprobeerd de power knop een tijdje ingedrukt te houden, maar er gebeurd niets. Hij hangt nu aan de lader, maar er is natuurlijk niets te zien.

Zijn er meer mensen die dit al een keer gehad hebben? Of hebben jullie misschien tips? :'(
Da's klote zeg. Misschien aansluiten aan pc en kijken of de pc iets opmerkt? Dan kan er namelijk iets met het scherm zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
DeVliegendeNLer schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:21:
[...]

Da's klote zeg. Misschien aansluiten aan pc en kijken of de pc iets opmerkt? Dan kan er namelijk iets met het scherm zijn.
Heb ook geprobeerd met "adb devices" te kijken, maar die ziet geen device. Ik heb hem nu maar aan de lader gehangen en hoop dat de accu misschien ineens leeg was.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
FireFly3k schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:23:
[...]
Heb ook geprobeerd met "adb devices" te kijken, maar die ziet geen device. Ik heb hem nu maar aan de lader gehangen en hoop dat de accu misschien ineens leeg was.
Bekende issue. Ook reeds 5 maal gehad. Enige manier het ding aan te krijgen is lang drukken op power en volume +.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Brad Pitt schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:27:
[...]

Bekende issue. Ook reeds 5 maal gehad. Enige manier het ding aan te krijgen is lang drukken op power en volume +.
Kwam hem net ook tegen op het OnePlus forum. Thnx voor de tip!
Hij leeft weer _/-\o_
Maar dit voelt niet goed. Heb jij het trouwens sinds een bepaalde firmware update of altijd al gehad?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
FireFly3k schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:29:
[...]
Maar dit voelt niet goed. Heb jij het trouwens sinds een bepaalde firmware update of altijd al gehad?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Helemaal in het begin volgens mij niet.

Maar goed, er wordt vast aan gewerkt, zoals met alle issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:25
Ik heb (ook) een haat-relatie verhouding met de camera.
In zonnige situaties komen er echt mooie foto's uit daar heb ik niks over te klagen.
Zodra het een beetje donker wordt of foto's binnenhuis gaat maken dan is de gehele foto "oke" maar zodra je de foto bekijkt op iets groter dan een telefoonscherm of gaat inzoomen dan zijn de kleuren zo uitgewassen en zijn alle details eruit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJagroep
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik lees al een behoorlijk tijd mee met dit topic.
Mag aankomend weekend verlengen
Ontzettend lang getwijfeld tussen S10+ of de Oneplus 7 Pro.

Dacht eindelijk een keuze te hebben gemaakt maar nu zie ik (veel) slechte foto's op diverse fora.

Hoe staat het met de port naar GCam? Ik meende gelezen te hebben dat er een officiële port naar de Oneplus 7 Pro komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MichaelJagroep schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:23:
Hoe staat het met de port naar GCam? Ik meende gelezen te hebben dat er een officiële port naar de Oneplus 7 Pro komt?
Arnova heeft een 7Pro en zal waarschijnlijk, eens, een stabiele(re) port uitbrengen,

Voor nu zijn de foto's die uit de beta komen al significant beter dan de stock app dus da's al iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:19
Even iets anders dan de camera-posts; ik heb met m'n OP7 (non-pro) het "probleem" dat in de earpiece grill allerlei zandkorreltjes enzo blijven zitten. Blijkbaar zit er meer troep in m'n broekzak dan ik dacht :|
't Lijkt er ook op dat je 't 'r niet echt makkelijk uit peutert.

Hebben jullie dit ook, en nog beter, een fix? Domweg perslucht om 't erin te blazen leek me niet handig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJagroep
Vroeger wel eens een speakergrill gereinigd met tandenborstel en stofzuiger...
Weet niet of dat nu werkt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lmao, ik heb totaal geen last van camera-problemen. Laatst nog comparison gedaan met de OnePlus 7 Pro (Google Camera en OnePlus Camera en een Pixel 3a) en qua kleuren is de OnePlus Camera veel beter, ook met zoom veel meer detail.

Heb ook totaal geen last van zo'n waas. Tenzij je natuurlijk in low-light HDR gaat schieten en dan probeert een actiefoto te maken :P. Nogmaals, en ik heb het al gezegd: bekijk m'n materiaal hier eens, heb weer wat toegevoegd. Maar goed, de Google Camera port is gewoon nog brak op het moment.

https://anonymouswp.stackstorage.com/s/lSGQEGpHMD4crYF
ascent schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:31:
Even iets anders dan de camera-posts; ik heb met m'n OP7 (non-pro) het "probleem" dat in de earpiece grill allerlei zandkorreltjes enzo blijven zitten. Blijkbaar zit er meer troep in m'n broekzak dan ik dacht :|
't Lijkt er ook op dat je 't 'r niet echt makkelijk uit peutert.

Hebben jullie dit ook, en nog beter, een fix? Domweg perslucht om 't erin te blazen leek me niet handig... :)
Bij mij heeft dit erg geholpen op m'n 3: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[ Voor 35% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-06-2019 14:25 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Meer detail, stopped reading there (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:26:
Meer detail, stopped reading there (y)
You do you, maar als je zo eigenwijs wilt zijn zonder de daadwerkelijke resultaten te bekijken: sure. Google Camera hoort ook wel scherper te zijn, en is 'ie ook in sommige gevallen, maar lang niet altijd (zeker niet bij inzoomen, maar goed, logisch want '3x' zoom). Trouwens, leuke nitpick. Zo lust ik er ook nog wel een paar. Ik benoemde dat betere detail met inzoomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-06-2019 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Slim! :-) Maar, duw je daarmee niet 't overgrote merendeel de grille ín ipv dat 't aan 't tape blijft plakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ascent schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:17:
[...]

Slim! :-) Maar, duw je daarmee niet 't overgrote merendeel de grille ín ipv dat 't aan 't tape blijft plakken?
Dan doe je de eerste stap andersom :P. AKA: eerst tape erop en trek je het daarna eraf. Daarna tape erop en dan met satéprikker eroverheen duwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelJagroep
Anonymoussaurus schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:18:
. Nogmaals, en ik heb het al gezegd: bekijk m'n materiaal hier eens, heb weer wat toegevoegd. Maar goed, de Google Camera port is gewoon nog brak op het moment.

https://anonymouswp.stackstorage.com/s/lSGQEGpHMD4crYF

[...]
Ik had je album/materiaal in een eerdere reactie al eens bekeken.
Veel foto's van buiten. Waar de Oneplus 7 Pro moeite mee heeft zijn lowlight + indoor foto's (tenminste wat ik heb gelezen/gezien)

Nu zie ik in je albums niet veel indoor / kunstmatig licht foto's..
Heb je hier ook foto's van? Zo ja, hoe ervaar je deze soort foto's?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AnnoyingSensei
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-08 15:02
Na bijna 10 jaar aan iPhones vastgezeten te hebben, ben ik bij release overgestapt op de OnePlus 7 Pro. Echt een wereld van verschil. Heb er verder niets unieks over te melden, behalve de standaard dingen als de snelheid, 90hz refresh rate, OxygenOS software etc. Alles werkt geweldig (heb ook voor de update geen last gehad van ghost touches).

Ik zie dat de meningen over de camera verdeeld zijn, wat ik snap. In mijn ervaring is het vooral dat de camera niet consistent is; soms maakt het echt goede foto's terwijl vooral bij weinig ligt het soms tegenvalt. Vooral die vreemde beauty mode in de selfie camera is niet te pruimen. Mijn oplossing is nu gewoon de normale camera voor buiten en Gcam voor binnen/'s nachts. Werkt prima zo :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oceanview
Jullie ook geen NL-alert ontvangen op de OnePlus 7 (pro)?
Bij iedereen ging die af behalve bij mij... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Oceanview schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:37:
Hier wel, zelfs 3x! :o

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
In mijn geschiedenis heb ik nog wel het testbericht van 3 juni, maar vandaag echt nada noppes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MichaelJagroep schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:59:
[...]

Ik had je album/materiaal in een eerdere reactie al eens bekeken.
Veel foto's van buiten. Waar de Oneplus 7 Pro moeite mee heeft zijn lowlight + indoor foto's (tenminste wat ik heb gelezen/gezien)

Nu zie ik in je albums niet veel indoor / kunstmatig licht foto's..
Heb je hier ook foto's van? Zo ja, hoe ervaar je deze soort foto's?
Er zijn wel wat foto's met weinig licht en binnen toch? Maar goed idee, zal er wat meer toevoegen als ik zo wat meer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Oceanview schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:37:
Deed prima, ding begon zelfs te praten. Staat nu helemaal uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:17
Welke providers hebben jullie?

Ik met een 7 Pro ook niets ontvangen. In SIM1 een KPN kaartje (deed het niet vanwege de storing) en in SIM2 Simpel. Zal het daar aan hebben gelegen? Noodmeldingen staan bij mij wel allemaal aan.

Bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

RF1000 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:08:
[...]

Ik met een 7 Pro ook niets ontvangen. In SIM1 een KPN kaartje (deed het niet vanwege de storing) en in SIM2 Simpel. Zal het daar aan hebben gelegen? Noodmeldingen staan bij mij wel allemaal aan.

Bij jullie?
Gaat Simpel niet ook over KPN netwerk? NL-Alerts heb ik niet op KPN ontvangen wel op T-Mobile.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnoyingSensei
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-08 15:02
Ik heb de Alert wel ontvangen (T-Mobile), mijn vriendin op KPN niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weslleyy
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-02-2024
Hallo.

Is er een makkelijke manier om een 2de whatsapp te gebruiken. heb mijn werk sim in sim slot 2 en zou hier graag ook whatsapp op gebruiken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
weslleyy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:40:
Hallo.

Is er een makkelijke manier om een 2de whatsapp te gebruiken. heb mijn werk sim in sim slot 2 en zou hier graag ook whatsapp op gebruiken.

Alvast bedankt!
Zoek in de instellingen naar Parallel Apps. Hiermee kun je een 2de installatie van Whatsapp doen voor je andere sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:17
MR_VIPER schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:17:
[...]

Gaat Simpel niet ook over KPN netwerk? NL-Alerts heb ik niet op KPN ontvangen wel op T-Mobile.
Simpel is T-mobile netwerk.

Zag dat er ondertussen al een poll op de frontpage staat betreffende ontvangen NL alerts. Conclusie; werking verre van optimaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
weslleyy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:40:
Hallo.

Alvast bedankt!
Makkelijkst is whatsapp business voor de ene sim en "gewone" whatsapp voor de andere

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Hoe krijg ik Volte aan de praat? Ik zie deze optie niet staan bij mijn sim kaart opties. Mijn vriendin met haar Huawei heeft dit wel, en we hebben beide hetzelfde abonnement. Orange België.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, grijp je kans! We Want You! Closed Beta Testers for OnePlus 7 Series

https://www.surveymonkey.com/r/2XR59LJ
Afbeeldingslocatie: https://forums-images.oneplus.net/attachments/1049/1049175-ff068350cf8c4922fd29ee8e2985b507.jpg

Hey everyone,

By now, we’re sure that most of you are familiar with our beta program. We currently handle our software through three individual streams of builds that run concurrently: Closed Beta, Open Beta, and the MP (official) builds. If you are not familiar with how these work or would like to learn more about it, please check out this thread.

Closed Beta program is an opportunity for us to listen to your feedback and refine or revise our product strategy based on that. It also helps us to find major bugs at an early stage and release more stable Open Beta and MP (official) builds.

The Closed Beta Group is the closest group to OnePlus staff. This group is made up of an elite crew of OnePlus community members. This group needs absolute secrecy, as testers will often get builds and features weeks or even months before they are released to the public. Given this, you are required to sign an NDA (Non-Disclosure Agreement) with OnePlus to be part of this program.

This time around, we will be accepting 250 people into this Closed Beta Program, the highest ever, and the chosen users will need to meet certain requirements. Also worth noticing, this program will sometimes require flashing builds that require a clean flash, which will cause data loss.

In order to be eligible, you'll have to meet the requirements below:
  • Use a OnePlus 7 series device
  • Be an active OnePlus Community member
  • Be willing to constantly communicate and provide feedback to the OnePlus team on Slack
  • Meet these requirements? See yourself as a potential Closed Beta Tester? Go ahead - Apply here right away and let's make OxygenOS better together.
Never Settle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cypher21
c4coupe schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:35:
Hoe krijg ik Volte aan de praat? Ik zie deze optie niet staan bij mijn sim kaart opties. Mijn vriendin met haar Huawei heeft dit wel, en we hebben beide hetzelfde abonnement. Orange België.
Als het niet standaard werkt, ondersteund je provider de telefoon niet.

Je kunt het wel "forceren"

https://forum.xda-develop...ble-volte-vowifi-t3934227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anonymoussaurus schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:19:
[...]

Dan doe je de eerste stap andersom :P. AKA: eerst tape erop en trek je het daarna eraf. Daarna tape erop en dan met satéprikker eroverheen duwen.
Hehe :-) Het hielp wel íets maar heb 't idee dat 't merendeel er nu dieper inzit ipv eruit is gekomen. Oh well, zal in de loop der tijd sowieso wel gebeuren denk ik dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
RF1000 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:08:
[...]

Bij jullie?
Ik heb Tele2 in SIM1 en Lyca als SIM2. Ik heb totaal ongeveer 4 berichtjes ontvangen.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
cypher21 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:40:
[...]

Als het niet standaard werkt, ondersteund je provider de telefoon niet.

Je kunt het wel "forceren"

https://forum.xda-develop...ble-volte-vowifi-t3934227
Is dit hetzelfde dan de oneplus7, ik heb namelijk niet de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
c4coupe schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:11:
[...]

Is dit hetzelfde dan de oneplus7, ik heb namelijk niet de Pro.
probeer t eens zou ik zeggen :)
Ik heb de pro ,maar Vodafone NL ondersteund standaard VOLTE en VOWIFI dus dat niet nodig gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
cypher21 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:35:
[...]

probeer t eens zou ik zeggen :)
Ik heb de pro ,maar Vodafone NL ondersteund standaard VOLTE en VOWIFI dus dat niet nodig gehad
Proberen zomaar doe ik niet geen zin in een brick of weer elle lang te prullen met iets. Wil gewoon genieten van de telefoon. Dat lukt me zonder Volte ook wel, maar het is een leuke extra. Hopelijk maakt orange België dit nog in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
Tegenwoordig is een donkere modus enorm populair, ook omdat dit batterij bespaart op oled schermen.
Nu is mijn vraag, geld dit alleen voor zwart? Want dat zijn zover ik weet gewoon uitgeschakelde pixels = minder energiebehoefte.

Ik heb namelijk via Nova launcher een donker grijze achtergrond van mijn applicatielade. Kost dit dan ook minder energie dan bijvoorbeeld een witte achtergrond in de applicatielade? (Zoals de OnePlus Launcher heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zit je de halve dag op je launcher dan? :)

Geheel zwart is uiteraard zuiniger, maar grijs is beter dan wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Brad Pitt schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:19:
Zit je de halve dag op je launcher dan? :)

Geheel zwart is uiteraard zuiniger, maar grijs is beter dan wit.
Wil je echt dat ik op die vraag antwoord geef?

Oke, duidelijk. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ik heb (volgens mij sinds de meest recente update) dat als ik via de camera app van Whatsapp een selfie maak en stuur deze 90 graden geroteerd is.

Tijdens het maken van de foto staan de icoontjes goed
Foto's gemaakt met de camera op de achterkant zijn niet geroteerd, fotos op de voorkant wel, landscape fotos'zijn ook 90graden geroteerd

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja hier ook (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Iemand ervaring met Android Q via de Oxygen-Updater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20

Steeffoon

Smartphone-nerd

cypher21 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:22:
ik heb (volgens mij sinds de meest recente update) dat als ik via de camera app van Whatsapp een selfie maak en stuur deze 90 graden geroteerd is.

Tijdens het maken van de foto staan de icoontjes goed
Foto's gemaakt met de camera op de achterkant zijn niet geroteerd, fotos op de voorkant wel, landscape fotos'zijn ook 90graden geroteerd

Iemand hier ook last van?
viel mij inderdaad ook op, maar dacht dat het iedere keer aan mijzelf lag. Niet dus 8)7

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

OP2 staat nog steeds online terwijl er bekend is dat je telefoon na 2 of 3 x herstarten niet meer opstart. Als ze zo met hun testers omgaan dan kunnen ze de boom in met hun programma. ;w

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

038Robijno schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:11:
Nee maar wat OP nu aanbiedt is -O-

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Robijno schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:11:
Is zeer instabiel, zoals de post al aangeeft: Android Q Developer Preview 2 for OnePlus 7 Pro & 7
Huigie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:37:
[...]

OP2 staat nog steeds online terwijl er bekend is dat je telefoon na 2 of 3 x herstarten niet meer opstart. Als ze zo met hun testers omgaan dan kunnen ze de boom in met hun programma. ;w
Huh? Ik heb geen idee waar je het over hebt. Nooit van dat probleem gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:24
Anonymoussaurus schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:10:
[...]

Is zeer instabiel, zoals de post al aangeeft: Android Q Developer Preview 2 for OnePlus 7 Pro & 7

[...]

7e reactie in de thread onder de post waar jezelf een link van plaatst. Gevalletje power + volume up Denk ik.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:16:
[...]

7e reactie in de thread onder de post waar jezelf een link van plaatst. Gevalletje power + volume up Denk ik.
Dat kan je niet alleen maar met Q krijgen. Trouwens, ezpz lemon squeezy: houd volume up and power button ingedrukt voor 30 seconden en voila.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Known issues en fixed issues voor 9.5.8: Known Issues for OnePlus 7 Pro
Issues reported on the Stable version 190616:
  1. The fingerprint scanner is working slow and many time it doesn't recognize and eventually asks to enter pin.
  2. Heating and Battery drain issue
Fixed issues:
  • fingerprint animation lag issue
  • the pop-up camera opening for an incoming video call.
Temporary solution for the Facebook Video issue is to turn off video enhancer in display settings.
Path: Settings-> Display->Video enhancer

Fixed issues(next version):
  1. Auto brightness issue (will be improved)
  2. The fingerprint animation will turn in the landscape mode on the lockscreen, when the screen rotation is turned on.
  3. Autofocus issue with the camera app.
  4. The double tap to wake up the screen. (will be optimized)
  5. whenever I'm trying to access videos on Facebook, despite having a full WiFi signal, the videos hang/Buffers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agile
  • Laatst online: 22:40
Ik volg dit topic al een hele tijd. Maar een issue die ik ervaar met mijn op7 (non pro) hebben ik nog niet voorbij zien komen hier (of ik heb eroverheen gekeken). ISSUE: Op meerdere sites bevriest het beeld van een filmpje als ik overschakel naar full screen. Andere ook deze ervaring? Bijvoorbeeld filmpje in telegraaf bij artikel over Max Verstappen ("Verstappen beklimt berg met Formule 1-bolide")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:10:

Ik zou zeggen probeer het... :P

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59
Niet het in landscape laten zien van een portrait selfie dus?
Of andersom :) gebeurt me nu telkens namelijk!

Wel enkel met Whatsapp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:22:
[...]

Ik zou zeggen probeer het... :P
Het gaat hier toch om de 2, niet om de 7 Pro? :P Of heb je het over de reactie in die thread? Trouwens, we hebben Unbrick Tools (MSM) so no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:12:
[...]

Het gaat hier toch om de 2, niet om de 7 Pro? :P Of heb je het over de reactie in die thread? Trouwens, we hebben Unbrick Tools (MSM) so no worries.
Ik heb de msm van jouw site gedownload. Die 30 secondentruuk deed geen jan doedel, 0,0 recovery...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jtF8AhIJ1cw4MW8IqcI9h5Lx/full.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:28:
[...]

Ik heb de msm van jouw site gedownload. Die 30 secondentruuk deed geen jan doedel, 0,0 recovery...

[Afbeelding]
Oke, even voor de duidelijkheid: wil je de MSM tool gebruiken of wil je de 30 secondentruc doen? Die eerste heeft niks met het tweede te maken. Als je de MSM tool wilt gebruiken: download de ZIP > pak de ZIP uit en lees de 'How To Use'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Anonymoussaurus schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:30:
[...]

Oke, even voor de duidelijkheid: wil je de MSM tool gebruiken of wil je de 30 secondentruc doen? Die eerste heeft niks met het tweede te maken. Als je de MSM tool wilt gebruiken: download de ZIP > pak de ZIP uit en lees de 'How To Use'.
Ik wilde de 30 seconden truuk doen maar die deed niks, dus heb ik jouw MSM gedownload en de telefoon draait nu alweer een paar dagen als een zonnetje. :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik weet niet of ik hier nu goed zit ;) maarrrr

Maandag Oneplus 7 ontvangen en ik krijg geen notificaties van nieuwe inkomende berichten/meldingen van mijn apps. Wanneer ik nu mijn mail, whatsapp etc open dan vliegen er plots tig berichten binnen.

Alle instellingen doorlopen zowel via de apps zelf als via 'instellingen' en alle vinkjes staan aan voor het ontvangen van meldingen. Foefjes doorlopen zoals cache wissen, apps opnieuw installeren en zelfs terug naar fabrieksinstellingen. Niks helpt.

Ik kan hier op internet verder weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:39:
Hallo,

Ik weet niet of ik hier nu goed zit ;) maarrrr

Maandag Oneplus 7 ontvangen en ik krijg geen notificaties van nieuwe inkomende berichten/meldingen van mijn apps. Wanneer ik nu mijn mail, whatsapp etc open dan vliegen er plots tig berichten binnen.

Alle instellingen doorlopen zowel via de apps zelf als via 'instellingen' en alle vinkjes staan aan voor het ontvangen van meldingen. Foefjes doorlopen zoals cache wissen, apps opnieuw installeren en zelfs terug naar fabrieksinstellingen. Niks helpt.

Ik kan hier op internet verder weinig over vinden.
Mogelijk dat dit met de batterij optimalisatie te maken heeft, probeer de aps als whatsapp en outlook eens uit te sluiten van batterij optimalisatie. Dit kan je doen door te gaan naar instellingen > Batterij > Batterijoptimalisatie > app aanklikken > niet optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Plus uiteraard de twee opties verstopt onder:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/0xq47ant3dgsfj0/1561634281524.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhondtjes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb sinds kort (vandaag pas opgemerkt) een probleem dat Warp en Dash opladen niet meer werkt.
Als ik de officiële warp kabel en oplader gebruik krijg ik geen animatie en melding meer van warp charching maar komt er enkel op het scherm 'opladen'.

Heeft iemand nog ditzelfde probleem of een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:45
dhondtjes schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:29:
Poort al schoongemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhondtjes
Ja, dat heb ik al gedaan. Spijtig genoeg zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dhondtjes schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:45:
[...]
Ja, dat heb ik al gedaan. Spijtig genoeg zonder resultaat.
M'n 5T laadde ook niet meer snel op. Port 5x schoon gemaakt, nope. Hoop opgegeven.

7Pro gekocht, de 5T opladen met de kabel die daarbij zat, hoppa, snel laden terug.

Je zou het dus kunnen proberen met nóg een andere kabel, hier deed de originele het ook niet meer. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 27-06-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agile
  • Laatst online: 22:40
Niemand anders heeft dit probleem? Elk filmpje resulteert in beeld freeze zodra ik full screen in landscape ga (bijv op de telegraaf.nl). Ik gebruik de chromebrowser.

agile schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:59:[/b]
Ik volg dit topic al een hele tijd. Maar een issue die ik ervaar met mijn op7 (non pro) hebben ik nog niet voorbij zien komen hier (of ik heb eroverheen gekeken). ISSUE: Op meerdere sites bevriest het beeld van een filmpje als ik overschakel naar full screen. Andere ook deze ervaring? Bijvoorbeeld filmpje in telegraaf bij artikel over Max Verstappen ("Verstappen beklimt berg met Formule 1-bolide")
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dhondtjes schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:29:
Ik heb sinds kort (vandaag pas opgemerkt) een probleem dat Warp en Dash opladen niet meer werkt.
Als ik de officiële warp kabel en oplader gebruik krijg ik geen animatie en melding meer van warp charching maar komt er enkel op het scherm 'opladen'.

Ram je soms je kabel in de poort? Mijn 3 uit 2016 laadt gewoon nog snel op in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weird. probeer mijn vingerafdruk te scannen zodat ik die kan gebruiken om o.a. te unlocken, maar zelfs als ik mijn vinger minutenlang op de sensor houd gebeurt er he-le-maal niets. Een 7 Pro overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhondtjes
Anonymoussaurus schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:59:
[...]

Ram je soms je kabel in de poort? Mijn 3 uit 2016 laadt gewoon nog snel op in 1 keer.
Nee, zeker en vast niet, ik ga voorzichtig en normaal om met mijn OnePlus. Mijn OnePlus 3 die ik als reserve gebruik, laadt ook nog altijd snel op zoals het hoort.
Heb nu ook al mijn andere Dash kabels (van mijn OnePlus 3) al geprobeerd, maar ook deze geven geen 'snel opladen' meer aan ...
Heb op OnePlus forum nog meerdere personen met dezelfde problemen gevonden, maar tot op heden nog geen oplossing voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nieuwe camera versie, 3.4.17 (25 juni) te downloaden.

Doet prima, zie geen verschillen, vooralsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik heb een nillkin hoesje gekocht voor mijn oneplus 7pro. Hoe krijg ik het zo als ik het hoesje opent het scherm dan aan gaat, en sluit ik het hoesje het scherm uit gaat. Waar in de instellingen kan ik dat wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 17-09 19:47
wilke77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:40:
Ik heb een nillkin hoesje gekocht voor mijn oneplus 7pro. Hoe krijg ik het zo als ik het hoesje opent het scherm dan aan gaat, en sluit ik het hoesje het scherm uit gaat. Waar in de instellingen kan ik dat wijzigen?
Ik denk dat dat niet kan, aangezien de OP7P geen sensor aan de voorkant heeft, voor zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:45
Ik heb de berichten over Magisk even verhuisd naar [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus heeft 9.5.6 voor de reguliere 7 aangekondigd: OxygenOS 9.5.6 for OnePlus 7
Hi everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 9.5.6.

Changelog:
System
  • Updated Android security patch to 2019.6
  • Optimized the sensitivity of automatic brightness
  • General bug fixes and improvements
Phone
  • Improved audio quality
Camera
  • Optimized photo quality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Ik lees op oneplus veel ellende van battery drain met die nieuwste. Precies even afwachten deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:10
Ik kocht altijd mijn oneplus telefoons los.

Maar nu zie ik deze aanbieding.

https://www.belsimpel.nl/...el-abonnement-2100-2-jaar

32 euro per maand voor een oneplus 7 non pro met 100 minuten en 2gb data per maand is volgens mij een best leuke deal of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:51
Het OnePlus community forum eens bezocht. Wat is dat voor een klucht? :') Allemaal Indiërs met een beperkte kennis van Engels die de zelfde vragen stellen terwijl het antwoord er boven staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Li1quid schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:44:
Het OnePlus community forum eens bezocht. Wat is dat voor een klucht? :') Allemaal Indiërs met een beperkte kennis van Engels die de zelfde vragen stellen terwijl het antwoord er boven staat.
Dikke vette ergernis daar. M'n ignore lijst is denk 12 a4tjes... 😂

2 minuten na de installatie is de camera kut, de batterij loopt leeg, de update komt niet binnen, waarom krijgt de 6t deze update niet, please hurry, fix asap, urgent.

Wat een dom irritant kutvolk.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik dacht dat Oneplus goed was in het update beleid.. valt mij vies tegen en is niet beter dan Samsung of Huawei.

Het is bijna Juli, en nog steeds de beveiliging update van Mei |:(
Is mijn eerste en laatste Oneplus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

038Robijno schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:57:
Ik dacht dat Oneplus goed was in het update beleid.. valt mij vies tegen en is niet beter dan Samsung of Huawei.

Is mijn eerste en laatste Oneplus!
Qua (maandelijkse) beveiligingsupdates is Samsung zelfs nog beter...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:29
MazeWing schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:05:
[...]

Qua (maandelijkse) beveiligingsupdates is Samsung zelfs nog beter...
Samsung doet het ook gewoon prima met de security updates. De Galaxy S6 krijgt ze zelfs nog binnen, en dat toestel is toch meer dan 4 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 23:23
Welke gcam apk kan ik het best gebruiken voor de OP 7? Wie of wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:53
038Robijno schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:57:
Het is algemeen bekend dat OnePlus elke 2 maanden security updates uitbrengt.
https://forums.oneplus.co...ntenance-schedule.862347/
Ricktachtig schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:10:
[...]
De Galaxy S6 krijgt ze zelfs nog binnen, en dat toestel is toch meer dan 4 jaar oud.
Interessant want laatst heeft Samsung de S7 (en Edge) van de lijst gehaald voor maandelijkse updates. De S6 staat er al zeker enige tijd niet meer op.
https://www.androidplanet...amsung-galaxy-s7-updates/
https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:29
^LuKKie^ schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:51:
[...]

Het is algemeen bekend dat OnePlus elke 2 maanden security updates uitbrengt.
https://forums.oneplus.co...ntenance-schedule.862347/

[...]

Interessant want laatst heeft Samsung de S7 (en Edge) van de lijst gehaald voor maandelijkse updates. De S6 staat er al zeker enige tijd niet meer op.
https://www.androidplanet...amsung-galaxy-s7-updates/
https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb
Ik heb de S6 in februari even gebruikt ivm reparatie huidige S8 en toen kreeg ik nog een security van jan 2019 gepusht bij het inschakelen. Gebruik nu weer de S8, dus weet niet hoe regelmatig de updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

zuukie schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:06:
Welke gcam apk kan ik het best gebruiken voor de OP 7? Wie of wie?
Ik kwam deze tegen:
https://forums.oneplus.co...eplus-7-pro-gcam.1035173/

Heb hem paar keer uitgeprobeerd maar met HDR krijg je hele blauwe foto's. Verder lijkt die wel goed te werken tot nu toe.

Edit:
Ah zie al waar het mis is gegaan, had config bestand niet geselecteerd binnenin de GCam app.
Blauwe tint is weg en foto's zijn weer pixel worthy!

[ Voor 17% gewijzigd door H-S op 29-06-2019 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Brad Pitt schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:19:
Plus uiteraard de twee opties verstopt onder:
[Afbeelding]
Zelfs met dit uit heb ik het probleem. Op mijn OP3 heb ik het niet.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Google Camera-port voor de 7 Pro] Arnova, die een 7 Pro van OnePlus ontving, heeft zijn eerste poort voor de 7 Pro gepubliceerd: https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog566/. CC: @zuukie.

Je kunt de APK hier downloaden: https://f.celsoazevedo.co...V2.2beta4.190630.0030.apk. Ik wil mijn configuratie uploaden, maar dit is geen optie meer (om je configuratie op te slaan). Als je meer opties wilt instellen: ga naar 'about' en selecteer 'geavanceerde modus inschakelen'.

Ook m'n config geüpload in tekstformaat: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/ESTx42T8IkG2cve

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-06-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Anonymoussaurus schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:29:
[Google Camera-port voor de 7 Pro] Arnova, die een 7 Pro van OnePlus ontving, heeft zijn eerste poort voor de 7 Pro gepubliceerd: https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog566/. CC: @zuukie.

Je kunt de APK hier downloaden: https://f.celsoazevedo.co...V2.2beta4.190630.0030.apk. Ik wil mijn configuratie uploaden, maar dit is geen optie meer (om je configuratie op te slaan). Als je meer opties wilt instellen: ga naar 'about' en selecteer 'geavanceerde modus inschakelen'.

Ook m'n config geüpload in tekstformaat: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/ESTx42T8IkG2cve
Heb je al wat vergelijkingsplaatjes gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Nooooo, de achterkant van mijn 7 Pro is gebroken, overal scheuren in het glas..
Telefoon lag op het aanrecht en schoot wat uit met schoonmaken |:(

Gelukkig niet het scherm, maar ik ga me hier mateloos aan ergeren aangezien ik het zo'n mooie telefoon vind...zonder barsten in het glas..

Iemand ervaring met het laten repareren van de achterkant?
Bij Oneplus zelf? Kosten? Tijdsduur van reparatie?
Pagina: 1 ... 19 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie