Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
ComTech schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:39:
Die nieuwe GCam port die @Anonymoussaurus aanraadt werkt hier nou niet echt fantastisch.
De telefoon wordt erg warm en de accu loopt snel terug.
Portret mode doet niks komt geen beeld.
Gewone modus maakt wel heel mooie foto's maar het duurt bijna 5 seconden voordat die klaar is.

Edit : hij loopt ook vast op hdr+ verwerken dat maakt hij niet af maar blijft als notificatie in beeld staan.
Hier ook nog geen voorstander van. Hdr afzetten resulteert in niets meer doen... Hij neemt gewoon foto. Dus ik gebruik hem sowieso nog niet. Nog te vroeg volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Wanneer kunnen we nou de beveiliging update van mei/juni verwachten?

Zit nog steeds op April.. Samsung doet dit zelfs nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LtMarx schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:00:
[...]

Kan je eens wat foto’s plaatsen ter vergelijking van de gcam en de op cam?
https://anonymouswp.stackstorage.com/s/lSGQEGpHMD4crYF
MazeWing schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:58:
@Anonymoussaurus hoe vind je zelf de nieuwe port van gcam vergeleken met de camera van OnePlus zelf? (Na de update van vorige week)
De port is vooralsnog oke, alhoewel het nog niet helemaal stabiel is natuurlijk. Vandaag wat gespeeld met de configs en m'n config geüpdatet (kan je ook downloaden vanaf m'n cloud als je dat wilt). Detail is beter bij de Google Camera, alleen zijn kleuren nog wel een dingetje.
ComTech schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:39:
Die nieuwe GCam port die @Anonymoussaurus aanraadt werkt hier nou niet echt fantastisch.
De telefoon wordt erg warm en de accu loopt snel terug.
Portret mode doet niks komt geen beeld.
Gewone modus maakt wel heel mooie foto's maar het duurt bijna 5 seconden voordat die klaar is.

Edit : hij loopt ook vast op hdr+ verwerken dat maakt hij niet af maar blijft als notificatie in beeld staan.
Dat is vrij normaal. Het processen van HDR+ Enhanced kost nou eenmaal wat kracht. Helemaal omdat ik de parameters op 36 heb staan en 100% quality, voor optimaal resultaat. Je zou m'n nieuwe config eens kunnen proberen als je dat wilt. Anderen zijn er tevreden over.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Erg irritant, krijg regelmatig een notificatie dat een app GPS gebruikt., maar die melding is zo snel weer weg dat ik het niet kan lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Sanction schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:52:
Erg irritant, krijg regelmatig een notificatie dat een app GPS gebruikt., maar die melding is zo snel weer weg dat ik het niet kan lezen.
Dan installeer je even een Notification History app?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Brad Pitt schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:54:
[...]

Dan installeer je even een Notification History app?
Daar hoef je geen app voor te installeren. Als je settings in app drawer lang ingedrukt houdt, dan widgets selecteert en dat tandwiel naar je home screen sleept kan je vervolgens notification log selecteren.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
job115 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:11:
[...]

Daar hoef je geen app voor te installeren. Als je settings in app drawer lang ingedrukt houdt, dan widgets selecteert en dat tandwiel naar je home screen sleept kan je vervolgens notification log selecteren.
Gedaan, daar staan ze dan weer niet tussen. Wel de 'gewone' van FB enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Sanction schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:16:
[...]

Gedaan, daar staan ze dan weer niet tussen. Wel de 'gewone' van FB enzo.
Apart, bij mij staan alle "this app is using GPS" meldingen er wel bij. Maar is vrijwel alleen Google play services die het gebruikt.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 19:30
Ik heb besloten mijn OP7 non-pro terug te sturen. De trilmotor was zo zwak dat ik al diverse oproepen gemist heb. Zelfs als ik stil zit met de telefoon in mijn broekzak merk ik hem geregeld niet op. Uiteraard stond in de settings alles al op 'sterk'.

Erg jammer, want verder was het echt een fijne telefoon. Wellicht toch maar eens naar de pro kijken, ondanks de prijs en het curved scherm. Nu maar weer even wennen aan mijn OP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:24
Tano schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:31:
Ik heb besloten mijn OP7 non-pro terug te sturen. De trilmotor was zo zwak dat ik al diverse oproepen gemist heb. Zelfs als ik stil zit met de telefoon in mijn broekzak merk ik hem geregeld niet op. Uiteraard stond in de settings alles al op 'sterk'.

Erg jammer, want verder was het echt een fijne telefoon. Wellicht toch maar eens naar de pro kijken, ondanks de prijs en het curved scherm. Nu maar weer even wennen aan mijn OP2.
Ik had precies hetzelfde met de pro. Ik heb patroon op dzzz-dzzz gezet en nu gaat het goed. Op dynamisch voelde ik hem ook niet altijd. Misschien te vroeg terug gestuurd?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
Golf2vr6 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:12:
[...]

Ik had precies hetzelfde met de pro. Ik heb patroon op dzzz-dzzz gezet en nu gaat het goed. Op dynamisch voelde ik hem ook niet altijd. Misschien te vroeg terug gestuurd?
Heb ook alle patronen geprobeerd. dzzz was inderdaad de beste, maar voor mij te weinig. Ik geloof dat de trilmotor in de Pro een stuk krachtiger is dan in de non-pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tano schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:31:

[...]

Ik snap het niet helemaal. Volgens mij hebben de 7 en 7 Pro dezelfde trilmotor. Iedereen zat altijd te mieren dat de trilmotor niet sterk genoeg was, dat je hem hoorde in plaats van voelde. Nu is het dat je hem juist weer niet hoort en niet zo goed voelt. Zelf geen problemen mee hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tano
Anonymoussaurus schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:28:
[...]

[...]

Ik snap het niet helemaal. Volgens mij hebben de 7 en 7 Pro dezelfde trilmotor. Iedereen zat altijd te mieren dat de trilmotor niet sterk genoeg was, dat je hem hoorde in plaats van voelde. Nu is het dat je hem juist weer niet hoort en niet zo goed voelt. Zelf geen problemen mee hier.
Volgens mij heeft de non-pro dezelfde zwakke trilmotor als de vorige series.
Speaking of haptics, OnePlus claims the 7 Pro has an ‘X-axis Haptic Vibration motor’ while the OnePlus 7 simply has a linear motor. It’s hard to tell what exactly an X-axis Haptic Vibration motor is and how it differs from a standard linear motor but whatever it is it’s far superior to the one on the OnePlus 7.

Bron: https://www.gsmarena.com/...son_review-news-37318.php
In any case: ik mis oproepen waardoor de telefoon voor mij niets was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Anonymoussaurus schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:28:
[...]

[...]

Wel goed! Alleen ik moest een andere stand selecteren om hem goed te voelen. Hiervoor nooit een OP toestel gehad dus ook geen idee hoe de vorige waren. Nu iig perfect voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
Ik heb mijn werk mail, Exchange account, aan mijn OP7 pro toegevoegd en de mails op push gezet. Na enige tijd, soms uren en soms enkele dagen, zet de telefoon de synchronisatie uit zichzelf terug naar 30 minuten. Ik krijg hier dan wel een melding van. Hebben meerdere dit probleem? Erg irritant en snap niet waar dit aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:42
RandyAmsterdam schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:42:
Ik heb mijn werk mail, Exchange account, aan mijn OP7 pro toegevoegd en de mails op push gezet. Na enige tijd, soms uren en soms enkele dagen, zet de telefoon de synchronisatie uit zichzelf terug naar 30 minuten. Ik krijg hier dan wel een melding van. Hebben meerdere dit probleem? Erg irritant en snap niet waar dit aan ligt.
Zou het niet iets zijn wat door de Exchange-beheerder afgedwongen wordt?

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:33
RandyAmsterdam schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:42:
Ik heb precies hetzelfde. Had het op de OP6 ook. Met een rom als LineageOS op de OP6 had ik er geen last van. Lijkt te zitten in OxygenOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En, Whatsapp notificaties zijn out of the blue kapot. Maar ook weer niet.

De primaire WA geeft pas notificaties als ik de app open, de secundaire WA geeft gewoon notificaties op het moment dat er iets binnenkomt. Al 2x geboot, cache gewiped, etc. En alleen WA is het probleem.

Zucht...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
[...]

Ik kan die instelling helemaal niet vinden, waar zit die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 10:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sanction schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:57:
[...]

Ik kan die instelling helemaal niet vinden, waar zit die?
Je zou het eens onder geluid en vibratie kunnen proberen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Sandyman538 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:01:
[...]

Je zou het eens onder geluid en vibratie kunnen proberen.
En dan Intensiteit vibratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:19
Nu de OP7 trouwens USB3.1 ondersteunt, is er al iemand die daarbij iets heeft gezien over bijv. een docking, of hdmi of iets in die trant? Ik snap dat datatransfers sneller gaan, maar moet 't nu niet ook mogelijk zijn om hdmi e.d. te gebruiken over die port en er ook muis en keyboard aan te knuppen? Ala Samsung DeX zegmaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkel88
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:32
Heeft één van jullie een idee wat er wordt bedoeld met betaald: automatisch detecteren, behandelen als gemeten en behandelen als niet gemeten? Dit is terug te vinden in de netwerkgegevens van een wifi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:33
ascent schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:25:
Nu de OP7 trouwens USB3.1 ondersteunt, is er al iemand die daarbij iets heeft gezien over bijv. een docking, of hdmi of iets in die trant? Ik snap dat datatransfers sneller gaan, maar moet 't nu niet ook mogelijk zijn om hdmi e.d. te gebruiken over die port en er ook muis en keyboard aan te knuppen? Ala Samsung DeX zegmaar?
Ik vermoed dat dat met Android Q ondersteund gaat worden. Wellicht dat @anonymouswp daar meer over kan zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Frenkel88 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:30:
Heeft één van jullie een idee wat er wordt bedoeld met betaald: automatisch detecteren, behandelen als gemeten en behandelen als niet gemeten? Dit is terug te vinden in de netwerkgegevens van een wifi netwerk.
gaat over "metered connections". Als je je telefoon als wifi hotspot gebruikt maar betaalt voor je data vanaf je sim, kan je die als "metered" aanmerken. Je OS die dan je wifi gebruikt via je telefoon zal dan niet de grote updates voor z'n OS binnenhengelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ascent schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:25:
Zou wel mogelijk moeten zijn: OnePlus 7 Series - User Manual, Questions & Answers
Question: Does the OnePlus 7 Series support wired video out?
Answer: Yes, both the OnePlus 7 and OnePlus 7 Pro support DisplayPort video output through a compatible third-party cable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkel88
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:32
ascent schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:46:
[...]

gaat over "metered connections". Als je je telefoon als wifi hotspot gebruikt maar betaalt voor je data vanaf je sim, kan je die als "metered" aanmerken. Je OS die dan je wifi gebruikt via je telefoon zal dan niet de grote updates voor z'n OS binnenhengelen.
Bedankt. Vandaar! Ik had het nooit eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:33
cypher21 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:30:
[...]

Netflix werkt alleen niet :(

KODI gelukkig dan weer wel.
Waar zie je dat Netflix niet werkt?

YouTube werkt wel zie ik in de video?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Er zijn mooie veranderingen op komst! An update on user submitted feature requests
Hi all, ;)

Have you got a new idea to improve Oxygen OS? Below are the top rank feature requests which are collected from your feedback in the forum feedback section. So, we’d like to share the latest FAQ status here.

Q: Will OnePlus 7 Pro support horizon light customization?
A: We understand users' pain point of not having a notification light on their devices. We are working on it now. Please be patient.

Q: Is it possible to implement folders in the app drawer?
A: Yes, It is. We know that this is a way to find apps fast and efficiently. We are working on this.

Q: Will the OnePlus 7 Pro support video recording using the ultra-wide camera?
A: This feature request has already been approved and is currently under development. We know how anxious you are for this feature and we hear you.

Q: Will Oxygen OS support adaptive icons using the OnePlus launcher?
A: We are working on it.

Q: Will OnePlus add a step counter in a future update?
A: We will merge this feature into the routine of OnePlus Shelf development to bring this functionality to you without adding any bloatware to the system.

Q: Will it be possible to see more apps when accessing the recent apps menu?
A: This feature request is approved and under development.

Q: Why does the background application pause while using quick reply in the landscape?
A: We are working on a new way to improve users' experience.

Q: Will you add a charging sound effect?
A: This feature request is approved and under development.

Q: Will it be possible to customize the duration of zen mode?
A: Yes, we are working on it.

Q: Will it be possible to block messages by specific keyword?
A: Currently the function is under closed beta testing. We will release it soon if there are no major issues.

Q: Will it support blocking calls in phone settings?
A: This function is already being tested in the open beta program. Please be patient.

Q: Will digital wellbeing be supported on OnePlus devices?
A: Currently this function is in OnePlus 5/5T/6/6T's open beta program.​

We’re very thankful for our users who support and encourage us to move on. For more feature requests, please remember to submit in bug report feature section, we will collect top feature requests every week, and we'll keep updating the answers in this thread.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Boinkie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Waar zie je dat Netflix niet werkt?

YouTube werkt wel zie ik in de video?
Zelf geprobeerd :)
Had een USB-C > HDMI converter voor de macbook in huis en die werkt prima

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29

Laguna

Connaisseur

Ik mis nog wel als feature request een customizable alert-slider.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Er komt op zeer korte termijn een update aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:37:
Er komt op zeer korte termijn een update aan.
Zag ergens dat iemand hem al had via je app maar hier nog niet. Ook nog niet met vpn

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nou, 9.5.8 is dus aangekondigd! Nu ook de incrementele EU-ROM toegevoegd aan Oxygen Updater!

OxygenOS 9.5.8 for OnePlus 7 Pro
Hi everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 9.5.8 for the OnePlus 7 Pro.

Changelog:
System
  • Optimized touch sensitivity for the screen
  • Optimized compatibility for third-party Type-C headphones
  • Updated Android security patch to 2019.05
  • General bug fixes and improvements
Phone
  • Improved audio quality
Camera
  • Fixed issue with the pop up camera opening for an incoming video call while the screen is off or locked
rhos schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Zag ergens dat iemand hem al had via je app maar hier nog niet. Ook nog niet met vpn
Ja, alleen de internationale versie wordt nu uitgerold. EU nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-06-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 15:22
Oneplus 7 en pro eventuele oplossing draadloos laden

YouTube: OnePlus 7 Pro - NO WIRELESS CHARGING - NO PROBLEM
8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Het zou mooi zijn als er iets aan de - gerapporteerde - dual SIM bug gedaan zou worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nu ook de incrementele EU-ROM toegevoegd aan Oxygen Updater!
Sanction schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:29:
[...]

Het zou mooi zijn als er iets aan de - gerapporteerde - dual SIM bug gedaan zou worden.
Welke? Staat ie bij de known issues?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:50:
Nou, 9.5.8 is dus aangekondigd! Nu ook de incrementele EU-ROM toegevoegd aan Oxygen Updater!

OxygenOS 9.5.8 for OnePlus 7 Pro

[...]

[...]

Ja, alleen de internationale versie wordt nu uitgerold. EU nog niet.
9.5.8 EU weer erop gezet met je Updater. Super man. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:33
EU volledige rom is via Telegram channel te downloaden van OP zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Step-han schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:27:
EU volledige rom is via Telegram channel te downloaden van OP zelf.
Ook al sinds een uur via Oxygen Updater. Die van ons komen ook rechtstreeks van de OnePlus servers.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-06-2019 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 21:01:
[...]

Ook al sinds een uur via Oxygen Updater.
Welgeteld 7 minuten werk; downloaden, installeren, rebooten.

Thanks again!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 21:01:
[...]

Ook al sinds een uur via Oxygen Updater. Die van ons komen ook rechtstreeks van de OnePlus servers.
Thx!!! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:33:
Nu ook de incrementele EU-ROM toegevoegd aan Oxygen Updater!

[...]

Welke? Staat ie bij de known issues?
Yep, als bug-report apart en bij known issues.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vandaag verjaardagspartijtje gehad thuis. Ik heb 300 foto's gemaakt met de Oneplus.

De foto's met de normale 1x lens zijn top. Maar de 0.6x en 3x zijn echt tranentrekkend slecht. Nutteloos, waardeloos en onbruikbaar.

Op het scherm als preview gaat het nog wel. Maar zodra je ook maar iets beter gaat kijken is het gewoon slecht. Ik heb de foto's met een kabel eens op mijn laptop gezet waar het nog erger werd.

Ben wel redelijk teleurgesteld. Die 0.6x heb ik namelijk best veel gebruikt de afgelopen weken, aangezien de foto's in preview namelijk lekker smoelen. Ik heb die nu ook eens wat beter bekeken op een scherm en: :/

EDIT:

Had dan je geld gestoken in 1 dedicated top-lens in plaats van dit gedrocht. Maar eens kijken wat de Pixel 4 ons brengt.

Ik draag Oneplus een zeer warm hart toe. Het scherm is top, de software is heerlijk en de accu valt niks tegen. Maar dit....

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 18-06-2019 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Merkt iemand al verschil met de update? Ben benieuwd! Ben super blij dat die camera niet meer automatisch omhoog komt bij een video oproep, erg goed opgelost. Wel dom dat ze daar niet vanaf het begin aan hebben gedacht.

@PWM ik ben het geheel eens met je qua camera... soms rolt er een leuke foto uit maar de camera performance is gewoon niet goed. Ikzelf geef weinig om foto's dus voor mij maakt het weinig uit.

[ Voor 92% gewijzigd door RandyAmsterdam op 18-06-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:29

MazeWing

The plot thickens...

@PWM Ik snap vooral niet waarom de 3x camera gewoon een crop is van de normale (48MP) camera?!
Enkel bij portrait maakt ie gebruik van de 3x camera.

Hoe dan ook heeft OnePlus wel nog wat werk te verzetten. Gelukkig gebruik ikzelf meestal de main camera. Daarnaast hecht ik meer waarde aan alle zaken die deze telefoon wel heel goed doet. Ik ben het echter met je eens dat dit niet zou mogen, zeker niet met een DxO score van 111 8)7

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
MazeWing schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:55:
@PWM Ik snap vooral niet waarom de 3x camera gewoon een crop is van de normale (48MP) camera?!

Hoe dan ook heeft OnePlus wel nog wat werk te verzetten. Gelukkig gebruik ikzelf meestal de main camera. Daarnaast hecht ik meer waarde aan alle zaken die deze telefoon wel heel goed doet. Ik ben het echter met je eens dat dit niet zou mogen, zeker niet met een DxO score van 111 8)7
Denk dat ze de ip rating weg hebben gelaten en de DxO scoren hebben gekocht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MazeWing schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:55:
Dat wist ik niet. Verklaard wel waarom hij met redelijk ligt nog niks normaal kon schieten en de focus niet werkte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:24
Net mn OP7Pro ingericht. Had na mn 3,3t, 5, 5t en 6 even een uitstapje gemaakt naar een Samsung S9+.
Maar wat heerlijk weer! Voelt als vanouds vertrouwd incl. 'brakke' camera en supersnel, light, topscherm (mn S9+ is niet slecht, maar dit is weer een stapje hoger)
De FPS is prima,werkt perfect zo voorop.
Net nog naar de laatste firmware geupdate en morgen de eerste dag als mn nieuwe dagelijkse toestel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 21:36:
Vandaag verjaardagspartijtje gehad thuis. Ik heb 300 foto's gemaakt met de Oneplus.

De foto's met de normale 1x lens zijn top. Maar de 0.6x en 3x zijn echt tranentrekkend slecht. Nutteloos, waardeloos en onbruikbaar.

Op het scherm als preview gaat het nog wel. Maar zodra je ook maar iets beter gaat kijken is het gewoon slecht. Ik heb de foto's met een kabel eens op mijn laptop gezet waar het nog erger werd.

Ben wel redelijk teleurgesteld. Die 0.6x heb ik namelijk best veel gebruikt de afgelopen weken, aangezien de foto's in preview namelijk lekker smoelen. Ik heb die nu ook eens wat beter bekeken op een scherm en: :/

EDIT:

Had dan je geld gestoken in 1 dedicated top-lens in plaats van dit gedrocht. Maar eens kijken wat de Pixel 4 ons brengt.

Ik draag Oneplus een zeer warm hart toe. Het scherm is top, de software is heerlijk en de accu valt niks tegen. Maar dit....
Kan je er eens voorbeelden van geven? Ik vind de foto's echt dikke prima, en de andere The Lab reviewers ook. Gaat het niet mis bij tegenlicht enzo? Ik bedoel, parties zijn moeilijk te fotograferen met veel licht enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 23:50:
[...]

Kan je er eens voorbeelden van geven? Ik vind de foto's echt dikke prima, en de andere The Lab reviewers ook. Gaat het niet mis bij tegenlicht enzo? Ik bedoel, parties zijn moeilijk te fotograferen met veel licht enzo.
Ligt eraan wat je gewend bent. Ik kom van een HTC 12+ en dan zijn de foto's van de One Plus 7 pro in vergelijking en wat ik gewend was gewoon ruk. De hardware zou het gewoon moeten kunnen dus ik hou hoop.

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-06-2019 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhondtjes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-09-2024
Heeft er nog iemand problemen dat de gps bij Waze niet gevonden wordt ?
Als ik Google Maps open, dan toont hij wel de goede locatie.

Weet er iemand de oplossing hiervoor ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
dhondtjes schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 07:47:
Heeft er nog iemand problemen dat de gps bij Waze niet gevonden wordt ?
Als ik Google Maps open, dan toont hij wel de goede locatie.

Weet er iemand de oplossing hiervoor ?
Net even Waze erop gezet. Opgestart en geeft direct goede locatie (binnen in gebouw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 23:50:
[...]

Er was ruim voldoende licht. Ik zal ook niet zeggen dat ik een prof ben, maar een ver gevorderde amateur fotograaf ben ik toch zeker wel.

Foto's zijn beetje moeilijk aangezien er allemaal kinderen op staan, welke voornamelijk niet van mij zijn :p Maar heb er 3. We gaven een reptielenfeest. Er kwam een organisatie met verschillende kameleons/slangen/hagedissen/etc

Dit is een volledig stilzittende baardagaam bij voldoende licht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RvYyBAi8KLjo8Na5rrhd3K9t/thumb.png

Onscherp, geen detail te zien (kijk op de rug), kleuren kloppen niet, etc

De kameleon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kSYVy9bNOZ883SzYHiWq6w1J/thumb.png

Tsja, wat kan je hier van zeggen. De Kameleon lijkt in totaal uit 100 pixels te bestaan met 8 kleuren. Ook hier volledig onscherp.

Dit is even een uitsnede van een foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CvEkxwmyvZSFuYIYcwAhHzov/thumb.png

Dit is ISO 160 8)7 Het lijkt wel 12.800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:16
Ik was bijna om...had bijna een 7 pro gekocht ... maar nu ik deze foto's zie .......de twijfel slaat weer toe

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PWM schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:44:
[...]

Er was ruim voldoende licht. Ik zal ook niet zeggen dat ik een prof ben, maar een ver gevorderde amateur fotograaf ben ik toch zeker wel.

Foto's zijn beetje moeilijk aangezien er allemaal kinderen op staan, welke voornamelijk niet van mij zijn :p Maar heb er 3. We gaven een reptielenfeest. Er kwam een organisatie met verschillende kameleons/slangen/hagedissen/etc

[Afbeelding]

De kameleon

[Afbeelding]

Tsja, wat kan je hier van zeggen. De Kameleon lijkt in totaal uit 100 pixels te bestaan met 8 kleuren. Ook hier volledig onscherp.

[Afbeelding]

Holy shit. Dat is inderdaad echt slecht. Totaal niet herkenbaar. CC: @Pimmetje651 @Rohem Ik wil, als onderdeel van m'n review, jullie alvast m'n mapje laten zien dan maar. Foto's gemaakt met OxygenOS 9.5.1, 9.5.4. 9.5.5 en 9.5.7: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/lSGQEGpHMD4crYF. Er zitten ook Google Camera foto's bij (dat zou je zelf nog eventueel kunnen proberen. Minder goede kleuren, voor nu, maar betere scherpte).

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-06-2019 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 14:13
PWM schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:44:
[...]

[Afbeelding]

De kameleon

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Damn, dit is wel echt heel erg slecht inderdaad..
Pimmetje651 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:49:
Ik was bijna om...had bijna een 7 pro gekocht ... maar nu ik deze foto's zie .......de twijfel slaat weer toe
Ik sta op het punt de gewone OP7 te bestellen, maar misschien toch maar even wachten idd. Want als de Pro dit doet, dan verwacht ik bij de gewone OP7 niet veel beter.. :'(
Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Holy shit. Dat is inderdaad echt slecht. Totaal niet herkenbaar. CC: @Pimmetje651 @Rohem Ik wil, als onderdeel van m'n review, jullie alvast m'n mapje laten zien dan maar. Foto's gemaakt met OxygenOS 9.5.1, 9.5.4. 9.5.5 en 9.5.7: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/lSGQEGpHMD4crYF. Er zitten ook Google Camera foto's bij (dat zou je zelf nog eventueel kunnen proberen. Minder goede kleuren, voor nu, maar betere scherpte).
Die had ik nog even gemist thnx!
Interessante vergelijking die je daar maakt. De scherpte met Google Camera is aanmerkelijk beter inderdaad! Dat is dus echt te herleiden naar een software fout dan lijkt me?

[ Voor 19% gewijzigd door Rohem op 19-06-2019 10:41 . Reden: Quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:59
Rohem schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:16:
[...]

Damn, dit is wel echt heel erg slecht inderdaad..

[...]

Ik sta op het punt de gewone OP7 te bestellen, maar misschien toch maar even wachten idd. Want als de Pro dit doet, dan verwacht ik bij de gewone OP7 niet veel beter.. :'(
De gewone heeft geen telelens of wide angle camera. De main camera is verder prima in orde hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rohem schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:16:
Die had ik nog even gemist thnx!
Interessante vergelijking die je daar maakt. De scherpte met Google Camera is aanmerkelijk beter inderdaad! Dat is dus echt te herleiden naar een software fout dan lijkt me?
Maar ook de OnePlus Camera kiekjes vind ik prima. Google Camera is en blijft inderdaad superieur. Er wordt nu aan een dedicated port gewerkt voor de 7 Pro, zodat je alle opties kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Jordy8 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:40:
[...]

De gewone heeft geen telelens of wide angle camera. De main camera is verder prima in orde hoor.
Zeg je dit uit eigen ervaring? Of is bekend dat de aanwezigheid van de telelens & wide angle camera het probleem is? Want dat mis ik nog een beetje in dit topic, kan aan mij liggen hoor. Misschien langsheen gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:59
Rohem schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:44:
[...]

Zeg je dit uit eigen ervaring? Of is bekend dat de aanwezigheid van de telelens & wide angle camera het probleem is? Want dat mis ik nog een beetje in dit topic, kan aan mij liggen hoor. Misschien langsheen gelezen.
Ik heb de pro versie. De foto's die ik gemaakt heb met de normale camera zijn gewoon prima. De wide angle levert slechte kwaliteit en de telelens is matig. Maar ik denk zelf dat dit wel verbeterd gaat worden via updates.

Als je de camera echt gigantisch belangrijk vind zijn er uiteraard beter toestellen (Pixel). Er zijn genoeg foto's te vinden op het web van de OP7. Een camera is voor mij persoonlijk niet zo belangrijk, dus ik ben dan ook wel snel tevreden zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Jordy8 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:59:
[...]

Ik heb de pro versie. De foto's die ik gemaakt heb met de normale camera zijn gewoon prima. De wide angle levert slechte kwaliteit en de telelens is matig. Maar ik denk zelf dat dit wel verbeterd gaat worden via updates.

Als je de camera echt gigantisch belangrijk vind zijn er uiteraard beter toestellen (Pixel). Er zijn genoeg foto's te vinden op het web van de OP7. Een camera is voor mij persoonlijk niet zo belangrijk, dus ik ben dan ook wel snel tevreden zeg maar ;)
Ok helder, dank je voor je antwoord (y) . Wat ik zo meekrijg nu verwacht ik ook dat het een software ding is, aangezien met Google Camera dit wel beter lijkt te gaan.

Nee dat zeker niet, ik wil gewoon af en toe een leuk plaatje kunnen schieten. Voor het echte werk gaat m'n spiegelreflex wel mee. Ik was alleen even bang dat zulke slechte kwaliteit foto's altijd het geval was, maar dat lijkt dus gelukkig niet zo te zijn. En anders wachten we wel even op een update :-)

Zal voor de zekerheid nog even googelen, maar ik denk dat er later vandaag een (normale) OP7 besteld gaat worden hier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Het is zo dubbel met die cameraposts; YouTube: OnePlus 7 Pro vs Samsung S10 Plus vs Huawei P30 Pro Camera Test Comp... geeft dan wel weer een vrij positief beeld over de OP7Pro. Ook mij valt 't op dat 't veelal over de wide en de tele gaat trouwens, maar ik heb de non-pro dus ik kan daar niet over oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
ascent schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:40:
Het is zo dubbel met die cameraposts; YouTube: OnePlus 7 Pro vs Samsung S10 Plus vs Huawei P30 Pro Camera Test Comp... geeft dan wel weer een vrij positief beeld over de OP7Pro. Ook mij valt 't op dat 't veelal over de wide en de tele gaat trouwens, maar ik heb de non-pro dus ik kan daar niet over oordelen
Ben stiekem wel benieuwd wat je verdere oordeel over de gewone OP7 :-) ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ascent
Rohem schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 14:42:
[...]

Ben stiekem wel benieuwd wat je verdere oordeel over de gewone OP7 :-) ?
Ik kom van een OP5 dus stiekem is m'n upgrade niet zo groot. Alles hieronder is dan ook heel persoonlijk met OP5 als achtergrond

Pro's

- SOC
- UFS3 is echt rap
- Groter scherm
- under-screen-fingerprint
- betere camera (op papier dan, ik had weinig te klagen over de OP5)
- stereo speakers
- weer een paar jaar als eerste je updates krijgen (de op5 loopt toch wat achter sinds de 7 er is)
- Gorilla glas 6 :p
- Móói scherm!
- betere nightsight in de camera
- USB3.1 .. ik verwacht dat ik wel eens ga pielen met een hdmi/mhl/usbc dock maar das meer een gimmick :)

con's
- Ik mis m'n notification led! :o
- Flink dikker & zwaarder (zonder dat de accu daadwerkelijk veel beter is)
- notch vind ik toch lelijker dan ik dacht :)
- Ik mis de capacitieve knoppen van de OP5. de back-button ingedrukt houden voor een camera vond ik erg fijn :p
- 3.5mm jack nog niet echt gemist maar had 'r wat mij betreft best bij gemogen. Zat toestellen hebben inmiddels bewezen dat in dezelfde formfactor best een jack kan, dit is domweg pushen naar bluetooth voor koppelverkoop. Snap ik ook wel weer en is voor mij geen dealbreaker maar soms is 3.5 gewoon handig.

Misschien had ik achteraf toch de pro moeten kopen. Ik was een beetje bang voor de afgeronde zijkanten en de popupcamera. Inmiddels heb ik door diverse review + video's wel 't idee dat die popupcamera zo gek nog niet is maar dat zal de tijd moeten bewijzen. Dat de tele- en widecamera matige foto's maakt lijkt me vooralsnog fixbaar in software. de OP5 was in 't begin ook matig qua kwaliteit van de foto's. Dat zijn de perks van een pionier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
ascent schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 14:52:
[...]

Ik kom van een OP5 dus stiekem is m'n upgrade niet zo groot. Alles hieronder is dan ook heel persoonlijk met OP5 als achtergrond

Pro's

- SOC
- UFS3 is echt rap
- Groter scherm
- under-screen-fingerprint
- betere camera (op papier dan, ik had weinig te klagen over de OP5)
- stereo speakers
- weer een paar jaar als eerste je updates krijgen (de op5 loopt toch wat achter sinds de 7 er is)
- Gorilla glas 6 :p
- Móói scherm!
- betere nightsight in de camera
- USB3.1 .. ik verwacht dat ik wel eens ga pielen met een hdmi/mhl/usbc dock maar das meer een gimmick :)

con's
- Ik mis m'n notification led! :o
- Flink dikker & zwaarder (zonder dat de accu daadwerkelijk veel beter is)
- notch vind ik toch lelijker dan ik dacht :)
- Ik mis de capacitieve knoppen van de OP5. de back-button ingedrukt houden voor een camera vond ik erg fijn :p
- 3.5mm jack nog niet echt gemist maar had 'r wat mij betreft best bij gemogen. Zat toestellen hebben inmiddels bewezen dat in dezelfde formfactor best een jack kan, dit is domweg pushen naar bluetooth voor koppelverkoop. Snap ik ook wel weer en is voor mij geen dealbreaker maar soms is 3.5 gewoon handig.

Misschien had ik achteraf toch de pro moeten kopen. Ik was een beetje bang voor de afgeronde zijkanten en de popupcamera. Inmiddels heb ik door diverse review + video's wel 't idee dat die popupcamera zo gek nog niet is maar dat zal de tijd moeten bewijzen. Dat de tele- en widecamera matige foto's maakt lijkt me vooralsnog fixbaar in software. de OP5 was in 't begin ook matig qua kwaliteit van de foto's. Dat zijn de perks van een pionier :)
Woow thnx voor je uitgebreide en snelle reactie! _/-\o_

Ondanks de persoonlijke ervaring met je eerdere OP5 als referentie geeft het me een goed beeld (y). Het formaat, gewicht en de 3.5mm jack zijn ook nog wel wat punten waar ik over twijfel. Maar soms moet je gewoon keer een gokje wagen he ;)

De afgeronde zijkanten en popup-camera zijn voor mij de reden om de OP7+ toch links te laten liggen. Ik heb dezelfde angst. De popup-camera of een notch maakt me niet zo heel veel uit. Maar die afgeronde schermranden vindt ik echt jammer. Mede daarom mijdt ik ook de S9 en S10 waar ik eerder over twijfelde.
En qua gewicht / formaat, nadat ik een OP7+ van een collega vast heb gehad moet ik eerlijk zeggen dat het gewicht me meevalt t.o.v mijn huidige iPhone 6. Dat stoort me niet, evenmin als ik dezelfde vergelijking maak met de 6T van een andere collega.

Zo maar eens bestellen dan kijken hoe dit nieuwe huwelijk gaat bevallen *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:43:
[...]

Maar ook de OnePlus Camera kiekjes vind ik prima. Google Camera is en blijft inderdaad superieur. Er wordt nu aan een dedicated port gewerkt voor de 7 Pro, zodat je alle opties kan gebruiken.
Is deze port, of de huidige GCAM software, makkelijk op mijn OP7 pro te installeren? Ik ben een leek op het gebied van tweaken op een telefoon. Moet ik voor de gcam software mijn OP7 pro rooten (al weet ik niet wat rooten is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

Deathchant

Don't intend. Do!

RandyAmsterdam schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:47:
[...]

Is deze port, of de huidige GCAM software, makkelijk op mijn OP7 pro te installeren? Ik ben een leek op het gebied van tweaken op een telefoon. Moet ik voor de gcam software mijn OP7 pro rooten (al weet ik niet wat rooten is)?
Nee, sideloaden. De *.apk file downloaden op je PC, en via je PC op je telefoon zetten en dan vanaf je telefoon installeren.
Wat ik heb begrepen moet je ook een configfile in een specifieke map zetten op je telefoon, zodat je alles kunt gebruiken wanneer je de gcam app opstart.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RandyAmsterdam schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:47:
[...]

Dit gebruik ik. Ik hou die map bij met nieuwe APK's en m'n eigen best werkende configs: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/ESTx42T8IkG2cve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Deathchant schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:29:
[...]

Nee, sideloaden. De *.apk file downloaden op je PC, en via je PC op je telefoon zetten en dan vanaf je telefoon installeren.
Wat ik heb begrepen moet je ook een configfile in een specifieke map zetten op je telefoon, zodat je alles kunt gebruiken wanneer je de gcam app opstart.
Ik download de apk gewoon op mijn toestel en installeer hem dan....

Hint
De link hierboven volgen. Daar staat een bestandje How to. Die even openen en lezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-06-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Heb de 7 Pro nu sinds zaterdag en bevalt echt goed, de snelheid van de telefoon en smoothness van het scherm zorgt voor een erg goede ervaring.

Camera is inderdaad het kleinste minpuntje, echter kwam ik van een Nexus 6 af dus de kwaliteit is sowieso omhoog gegaan. Nexus 6 was wel geroot zoals ik nu mijn 7 Pro ook weer heb geroot.

Amoled livewallpaper is trouwens een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ervaren jullie met maximale volume over bluetooth koptelefoon ook als zacht? M'n op5 ging een stuk luider en had ook een waarschuwing als je m harder zette die je kon negeren. Lijkt alsof die weggehaald is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
ascent schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:31:
Ervaren jullie met maximale volume over bluetooth koptelefoon ook als zacht? M'n op5 ging een stuk luider en had ook een waarschuwing als je m harder zette die je kon negeren. Lijkt alsof die weggehaald is?
Klopt, dat had ik ook op mijn Nexus 6 met Android 9. Maar misschien is het niet slecht want dat kon ook erg hard. Zal beetje rondkijken of er iets aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Voor iedereen die de camera ‘belabberd’ vindt:
https://www.reddit.com/r/...mization&utm_term=enabled

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
ascent schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:31:
Dit lijkt te helpen:

The first thing you will need to do is to enable the developer options on your device. To do so, head over to System – About phone, and tap on “Build number” seven times. Now, head over to Settings – System – Developer options.

Scroll down to the “Networking” section. From here, enable the toggle next to “Disable absolute volume”.

Zodra ik dat aanzette, re-pairde (weet niet zeker of dat nodig is), kon ik op m'n headphones zelf het volume los van wat android dacht nog weer omhoog schroeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Nu online
Zag ik net op Telegram Channel van OnePlus.

https://forums.oneplus.co...-oneplus-7-pro-7.1054712/

Known Issues
• Reading mode doesn't work
• Display mode doesn't work
• The verification window can't pop up in WIFI anonymous connection
• Low probability of having stability issues

Android Q Beta 2:
OnePlus 7 | OnePlus 7 Pro

Rollback zip:
OnePlus 7 | OnePlus 7 Pro

https://t.me/OnePlus/1853

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wat zouden ze bedoelen met display mode... ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:54:
Wat zouden ze bedoelen met display mode... ?
Kleurenprofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Brad Pitt schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:03:
[...]

Jazeker, hier ook. Waanzinnig irritant werkelijk.
[...]

Nice. Dan draai jij wellicht pre-beta software maar voor de rest van de mensen zit het er niet op.
Tel op fabrieksinstellingen gezet en alles doet weer normaal. Apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars trigger
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-02 20:32
Mijn ervaring is dat met hdr uit als je foto's maakt, De foto schepper is met meer detail dan met hdr aan.

Hebben jullie dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:24
Mars trigger schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:59:
Mijn ervaring is dat met hdr uit als je foto's maakt, De foto schepper is met meer detail dan met hdr aan.

Hebben jullie dezelfde ervaring?
Volgens mij werkt HDR ongeveer zo: de camera maakt een normale, een iets onder- en een iets overbelichte foto en combineert die dan tot het uiteindelijke resultaat. Dan kan er dus wat bewegingsonscherpte zijn als je zelf wat trilt of het onderwerp (blaadjes aan een boom) wat wapperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik merk nog steeds ghosttouches bij sommige NFC betalingen. Specifiek bij Verifone VX820 apparaten (Shell). Bij de apparaten waar je je telefoon tegen de zijkant aan moet houden gaat het altijd goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

dreester schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:20:
Ik merk nog steeds ghosttouches bij sommige NFC betalingen. Specifiek bij Verifone VX820 apparaten (Shell). Bij de apparaten waar je je telefoon tegen de zijkant aan moet houden gaat het altijd goed.
Gebruiken zie die ook op de apparaten van de McDonalds? Heb daar nog geen problemen gehad. Ghost touches lijken minder geworden laatste tijd.

Ook heb ik altijd dat ik m'n telefoon tè dicht op het apparaat houd. Je kan er zeker wat afstand tussen houden en het werkt nog...

[ Voor 12% gewijzigd door d22wth op 21-06-2019 16:30 ]

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
d22wth schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 16:29:
[...]

Gebruiken zie die ook op de apparaten van de McDonalds? Heb daar nog geen problemen gehad. Ghost touches lijken minder geworden laatste tijd.
Durf ik niet te zeggen, ik kom er zelden. Sowieso zijn de ghost touches in bijvoorbeeld CPU-Z weg.
Ook heb ik altijd dat ik m'n telefoon tè dicht op het apparaat houd. Je kan er zeker wat afstand tussen houden en het werkt nog...
Misschien is dat het wel, ik probeer m'n telefoon altijd heel omslachtig op het scherm van het apparaat te leggen. Ik zal het eens proberen :)

[ Voor 6% gewijzigd door dreester op 21-06-2019 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Vanmorgen in de auto kwam het quick settings menu om de paar seconden automagisch naar beneden. En het nummer wat Poweramp speelde werd steeds teruggespoeld. Ghost touches de gekste... :N

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionkingNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 16:52
dreester schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:20:
Daar heb ik ook last van gehad. Ik heb het vermoeden dat het met de laatste firmware (9.5.8) over is. sinds die update namelijk geen last meer gehad.

Op weg naar een duurzaam leven: goed geïsoleerd, 9500wp PV, Daikin warmtepomp en Hyundai Ioniq Electric + Kia e-Soul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
  • Nu online

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
:(
Even een reminder, pas op bij het bestellen bij Belsimpel.nl
Kreeg vandaag een Oneplus 7 PRO binnen waarbij er geen plastic meer om
de doos zat (dus geen seal) EN waarbij de screenprotector al verwijderd
was. Een gebruikt toestel dus. Terwijl ik natuurlijk een nieuwe had besteld en
voor had betaald.
Nu teruggestuurd en dan maar hopen dat het goed komt en ik mijn geld terug
krijg.
Pas dus op!

[ Voor 99% gewijzigd door ccave1975 op 21-06-2019 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ik ben nogal klunzig, dus als ik de power-button gebruik raak ik meestal de alter-slider aan die in een andere stand gaat staan. Vrij irritant. Is die alert slider helemaal uit te schakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

ccave1975 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:36:
voor had betaald.
krijg.
Pas dus op!
Je hebt
wel steeds een
enter te veel.

Zonder grappen: je hebt gewoon recht op een nieuw en ongeopend toestel. Vreemde zaak...
Sanction schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 00:34:
Ik ben nogal klunzig, dus als ik de power-button gebruik raak ik meestal de alter-slider aan die in een andere stand gaat staan. Vrij irritant. Is die alert slider helemaal uit te schakelen?
Ik merk dat hij een stuk gevoeliger is dan dat hij bij bijvoorbeeld de OnePlus 6 was. Klein tikje is al genoeg om hem te verschuiven. Zo staat hij dan perongeluk soms op vibrate ipv silent.
De alert slider is geloof ik niet te disablen, zou raar zijn ;)

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
Leuk stukje, ze weten het zelf ook wel heel goed en met het nieue lab komt het vast goed met de updates _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Beta 2 = poep! OP launcher blijft crashen. Daar is een fix voor, de update voor de OP launcher deinstalleren.
Maar na de 2e of 3e herstart...hangen. Start niet meer op. :F |:( 8)7 :X

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Huigie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:22:
Beta 2 = poep! OP launcher blijft crashen. Daar is een fix voor, de update voor de OP launcher deinstalleren.
Maar na de 2e of 3e herstart...hangen. Start niet meer op. :F |:( 8)7 :X
Heet niet voor niks beta O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ccave1975 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:36:
voor had betaald.
krijg.
Pas dus op!
Dat is helaas niks nieuws bij belsimpel.. Maat van mij kreeg een 6t (wel geseald) die nog ingelogd was op iemand anders zijn google account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Kun je de adapter en USB van oneplus 6 ook gebruiken voor oneplus 7 pro?
Ik heb nu de 7Pro en wil graag een oplader boven en beneden hebben liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

wilke77 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:26:
Kun je de adapter en USB van oneplus 6 ook gebruiken voor oneplus 7 pro?
Ik heb nu de 7Pro en wil graag een oplader boven en beneden hebben liggen
Ja dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Prachtig zonnige dag. Geen tegenlicht. En wat maakt de camera er van (crop uit het midden)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LlgkMOB0F6emP2bpKPdOMKGS/thumb.jpg

Deze telefoon gaat de verkoop in. De zomer komt er aan, geen zin in 95% mislukte foto's.
Pagina: 1 ... 18 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie