Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
Goed dat ze er mee bezig zijn. Binnenkort dus een update waar we kunnen kiezen tussen 60/90/Auto hz? Continu op 90Hz lijkt me echt geweldig. Ik hoop dat ze daar op doelen met ''Lagging or Slow performance issue in 3rd Party Applications''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricardo_1994 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:38:
[...]

Goed dat ze er mee bezig zijn. Binnenkort dus een update waar we kunnen kiezen tussen 60/90/Auto hz? Continu op 90Hz lijkt me echt geweldig. Ik hoop dat ze daar op doelen met ''Lagging or Slow performance issue in 3rd Party Applications''
Volgens @Brad Pitt kan het al: Brad Pitt in "[OnePlus 7-serie] Ervaringen & Discussie"

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Ja klopt, maar dat moet via adb en werkt dus niet na een herstart. Ik hoop dus dat ze het in het systeem zelf gaan inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:10
Ricardo_1994 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:44:
[...]

Ja klopt, maar dat moet via adb en werkt dus niet na een herstart. Ik hoop dus dat ze het in het systeem zelf gaan inbouwen.
Goeie kans dat als je 't aan de dev van https://play.google.com/s...oot3d.joneplustools&hl=en vraagt, dat 'ie 't inbouwt. Zijn tool enabled op dezelfde manier de ingebouwde call recorder en na reboot zorgt ie er via de WRITE_SETTINGS permission voor dat 't hersteld wordt. Zo heb je een semi-nette fix voor een persistent adb commando. De dev reageert goed en vlot/vriendelijk op Telegram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
ascent schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:56:
[...]

Goeie kans dat als je 't aan de dev van https://play.google.com/s...oot3d.joneplustools&hl=en vraagt, dat 'ie 't inbouwt. Zijn tool enabled op dezelfde manier de ingebouwde call recorder en na reboot zorgt ie er via de WRITE_SETTINGS permission voor dat 't hersteld wordt. Zo heb je een semi-nette fix voor een persistent adb commando. De dev reageert goed en vlot/vriendelijk op Telegram
Maar daar moet je ook geroot voor zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ricardo_1994 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:04:
[...]

Maar daar moet je ook geroot voor zijn denk ik?
Nee! En dat is precies het mooie (en had ik idd net wel ff kunnen zeggen): deze enable je 1x met adb en daarna doet de app dat na elke reboot voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
ascent schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:07:
[...]

Nee! En dat is precies het mooie (en had ik idd net wel ff kunnen zeggen): deze enable je 1x met adb en daarna doet de app dat na elke reboot voor je
Dus, mits het ingebouwd is ook de adb command om doze uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ricardo_1994 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:11:
[...]

Dus, mits het ingebouwd is ook de adb command om doze uit te schakelen?
Mits dat dezelfde rechten vereist zou ik me dat kunnen voorstellen ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RePaRaQu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 23:30

RePaRaQu

ERASE AND RENEW

Voodoo schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:23:
[...]

Bedankt voor het meedenken! Op minuut 0:33 in het filmpje dat je linkt zie ik dat de keuze voor iOS niet bestaat, helaas.
Wissel nu van iPhone naar OnePlus met OnePlus Switch

https://androidworld.nl/apps/iphone-oneplus-switch/

RePaRaQu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
ascent schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:21:
[...]
Mits dat dezelfde rechten vereist zou ik me dat kunnen voorstellen ja
Even getest maar zonder elevated rights is commando niet uit te voeren (via telefoon zelf).

Vraag mij af of het dan ook zonder adb/pc kan, geen idee, niet geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/b7qhwr9jk6ynfsw/1560353679381.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Ik heb wel een hele irritant probleem. Boven en onder in ons huis hebben wij 2 keer hetzelfde wifisignaal.

Onderaan in de garage 2.4 direct van de modem/router, hier is een kabel aangesloten en boven wordt dit signaal terug uitgezonden door de telenet WiFi extender.

Mijn Nokia 7 plus pikt telkens het goede signaal. Dus als ik onder ben, neemt die die van in de garage, en vise versa.

Nu de oneplus 7 gaat direct verbinding maken met boven, waar ik ook sta, wat dus resulteert in een erbarmelijk slecht signaal waar als ik onder in huis ben niet met te werken valt.

Hoe los je zoiets op? Want men vriendin haar Huawei doet dit perfect, mijn Nokia ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
c4coupe schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:00:
Ik heb wel een hele irritant probleem. Boven en onder in ons huis hebben wij 2 keer hetzelfde wifisignaal.

Onderaan in de garage 2.4 direct van de modem/router, hier is een kabel aangesloten en boven wordt dit signaal terug uitgezonden door de telenet WiFi extender.

Mijn Nokia 7 plus pikt telkens het goede signaal. Dus als ik onder ben, neemt die die van in de garage, en vise versa.

Nu de oneplus 7 gaat direct verbinding maken met boven, waar ik ook sta, wat dus resulteert in een erbarmelijk slecht signaal waar als ik onder in huis ben niet met te werken valt.

Hoe los je zoiets op? Want men vriendin haar Huawei doet dit perfect, mijn Nokia ook.
Instellingen > wifi & internet > wifi > wifi voorkeuren> 2e schakelaar aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Ricardo_1994 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:01:
[...]

Instellingen > wifi & internet > wifi > wifi voorkeuren> 2e schakelaar aanzetten
Eens testen, bedankt.

Edit, dit stond aan.

[ Voor 4% gewijzigd door c4coupe op 12-06-2019 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
c4coupe schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:21:
[...]

Eens testen, bedankt.

Edit, dit stond aan.
Scannen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Telefoon met een muntje in mijn broekzak gehad. Zal 2 minuten zijn geweest. Hele scherm naar de gatver :(

Eigen schuld wel, maar al die mooie Gorilla marketing ten spijt, die schermen blijven gewoon boterzacht. Extra irritant dat de 7 Pro met foutief geplaatste screenprotector kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Dat staat af, resulteert dit niet in battery drain? ( dingen die ik vroeger gelezen heb... Daarom de vraag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
c4coupe schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:15:
[...]

Dat staat af, resulteert dit niet in battery drain? ( dingen die ik vroeger gelezen heb... Daarom de vraag.)
Volgensmij valt dit wel mee. MAX een paar procent per lading. Op zn minst het proberen waard.
Bij mij thuis werkt het namelijk wel. Ook ik heb boven op zolder wifi en beneden, en schakelt automatisch over als ik naar boven of beneden ga.

[ Voor 18% gewijzigd door Ricardo_1994 op 12-06-2019 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:32
Rohem schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:26:
[...]

Oh wauw! Dat is heel nice! Van wat ik zo lees op internet is dat zonder tools als Wazzap Migrator niet te doen. Maar via Google Drive dus wel, top! d:)b Ik wil hem graag via m'n werk hebben, huidige toestel is aan vervanging toe. Dus hoog tijd dat eens te gaan regelen! O+
Gaat voor Whatsapp echt niet werken met Google Drive aangezien Whatsapp hier niet op kan backuppen, op de iPhone wordt dit op Icloud gedaan en kan dus niet worden over gezet.
(Eigen ervaring wazzap migrator werkt goed, zeker voor de berichten, media weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
PWM schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:06:
Telefoon met een muntje in mijn broekzak gehad. Zal 2 minuten zijn geweest. Hele scherm naar de gatver :(

Eigen schuld wel, maar al die mooie Gorilla marketing ten spijt, die schermen blijven gewoon boterzacht. Extra irritant dat de 7 Pro met foutief geplaatste screenprotector kwam.
Aww that sucks! Ik zat net te twijfelen om 't plasticje eraf te halen omdat dat de gestures denk ik wat fijner maakt (van onder omhoog swipen); ik wacht toch maar ff.... Heb ook altijd een "dedicated" broekzak waar normaal niks anders in zit maar 't zal je maar overkomen. On the other hand; zand laat ook krasjes achter en dat zit al snel in je broekzak.

Denk ook niet dat 't hardere Gorilla Glass 6 van de gewone OP7 hierbij had geholpen, die is ongeveer even scratchresistant.... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:28

Laguna

Connaisseur

PWM schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:06:
Dat is wetenschappelijk gezien niet mogelijk (zie Moh-schaal). Probeer zelf maar met een munt krassen op je scherm te maken, dit lukt je namelijk niet.
Oftewel er zal toch zand oid in je broekzak gezeten hebben wat mogelijk tussen het muntje en je scherm is beland.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Ricardo_1994 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:09:
[...]

Volgensmij valt dit wel mee. MAX een paar procent per lading. Op zn minst het proberen waard.
Bij mij thuis werkt het namelijk wel. Ook ik heb boven op zolder wifi en beneden, en schakelt automatisch over als ik naar boven of beneden ga.
Ik heb net is gekeken op men Nokia, hier ontbreekt de optie, dus kan ook evengoed gewoon altijd aanstaan zonder mijn weten. Ik ga het proberen. Wacht nog op mijn covers voor de oneplus voor ik hem daadwerkelijk goed in gebruik neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 14:13
TR1969 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:21:
[...]

Gaat voor Whatsapp echt niet werken met Google Drive aangezien Whatsapp hier niet op kan backuppen, op de iPhone wordt dit op Icloud gedaan en kan dus niet worden over gezet.
(Eigen ervaring wazzap migrator werkt goed, zeker voor de berichten, media weet ik niet)
Helder, dank je wel :-) Komt ook overeen met andere dingen die ik lees op internet. Wel fijn om te horen dat Wazzap migrator goed werkt, die ga ik misschien nog wel overwegen dan. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik hoop eigenlijk nog steeds dat tmobile, kpn en tele2 de 7 (pro) zullen toevoegen als volte/vowifi device. Iemand die daar toevallig meer info over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
LtMarx schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:20:
Ik hoop eigenlijk nog steeds dat tmobile, kpn en tele2 de 7 (pro) zullen toevoegen als volte/vowifi device. Iemand die daar toevallig meer info over heeft?
Zou ik ook blij van worden ja. Je kunt 't nu via een hack wel aan de praat krijgen, maar ideaal is 't niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ascent schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:53:
[...]

Zou ik ook blij van worden ja. Je kunt 't nu via een hack wel aan de praat krijgen, maar ideaal is 't niet.
Dat las ik maar op het xda forum zijn er ook genoeg mensen met problemen waardoor ik geen zin heb in die hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
LtMarx schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:00:
[...]

Dat las ik maar op het xda forum zijn er ook genoeg mensen met problemen waardoor ik geen zin heb in die hack.
Ik durf 't ook nog niet aan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 19:30
Ik heb Volte op de non-pro aan de praat gekregen met KPN, maar Vowifi niet. De bekende instructies op het XDA forum gevolgd. Het is wel tricky, bij de eerste poging kwam ik in een softbrick terecht waarna ik de fastboot rom terug moest flashen (oftwel, alle gegevens kwijt, uiteraard had ik een backup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars trigger
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-02 20:32
Het valt me op dat de origineel weer app van oneplus altijd slecht update op mijn scherm.
Hij doet dit niet elke 15 minuten of zo ...
En ik zie ook niet dat je dit kan instellen..

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Tano schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:10:
Ik heb Volte op de non-pro aan de praat gekregen met KPN, maar Vowifi niet. De bekende instructies op het XDA forum gevolgd. Het is wel tricky, bij de eerste poging kwam ik in een softbrick terecht waarna ik de fastboot rom terug moest flashen (oftwel, alle gegevens kwijt, uiteraard had ik een backup).
Wat deed je verkeerd dan bij je eerste poging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mars trigger schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:51:
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/x0r0n2ykvwxt1rs/1560415971730.jpg

Zat oplossingen :) Heb die brakke app meteen verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
LtMarx schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:52:
[...]

Wat deed je verkeerd dan bij je eerste poging?
Ik vermoed dat er iets mis ging bij het flashen van de VoEnabler magisk module. Bij de tweede poging heb ik in plaats daarvan een nieuwe versie van Oneplus Logkit geinstalleerd en toen ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Tano schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:58:
[...]

Ik vermoed dat er iets mis ging bij het flashen van de VoEnabler magisk module. Bij de tweede poging heb ik in plaats daarvan een nieuwe versie van Oneplus Logkit geinstalleerd en toen ging het wel goed.
Mijn telefoon is niet geroot. Heb je een linkje naar de nieuwe OnePlus logkit versie? en hoe kan ik zien welke versie ik nu heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
LtMarx schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:00:
[...]

Mijn telefoon is niet geroot. Heb je een linkje naar de nieuwe OnePlus logkit versie? en hoe kan ik zien welke versie ik nu heb?
Ik heb hem hier vandaan. Ik ken de bron echter verder niet, dus kijk even of je hier comfortabel mee bent.

De huidige versie kun je bekijken door *#800# te bellen. De eerste optie is LogKit. Daar ergens staat ook de versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars trigger
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-02 20:32
Brad Pitt schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:54:
[...]

[Afbeelding]

Zat oplossingen :) Heb die brakke app meteen verwijderd.
Haha, ja dat begrijp ik.
Dat heb ik er nu ook één van.
Maar zou graag ook de originele goed werkend hebben.

Opvallend is dat hij het de eerste paar dagen heel goed deed en daarna de updates weer slecht binnen komen gelijk aan mijn op³

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Heeft iemand hier de laatste update (met fix nightshot) al OTA binnen gehad? hier nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
buddow schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:24:
Heeft iemand hier de laatste update (met fix nightshot) al OTA binnen gehad? hier nog steeds niet...
Ja, m.b.v. Duitse VPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• igrutje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-07 06:45
buddow schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:24:
Ja, mbv Oxygen updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
OK dat WiFi ding is hier echt wel problematisch.

Ik zet wifi aan en zie mijn 2 netwerken.

Het 2.4 met 1 streepje bereik (modem onderaan)
En de 5ghz met 4 streepjes van de 5 (modem onderaan)

En een 2.4 van boven met 3 streepjes.

Vanaf de moment ik verbind met de 5ghz, laat die het 2.4 signaal van onder zien aan 5/5 streepjes. Dus als ik dan deze volledig goede ontvangst wil nemen, valt die ineens naar 1 streepje wat resulteert in "geen internet"

Verbind ik met de 2.4 van boven werkt dit wel en behoud die zen 3 streepjes.

Wat is hier loos?

Edit: heb de modem uitgetrokken, restart, geen verschil. Daarna boven de telenet extender restart ( die anders noemt dan de verbinding onderaan) deze laten opstarten en in de instellingen het kanaal aangepast van auto. naar 13, en voorlopig heeft die nu een werkend 2.4 signaal dat afkomstig is van de goede modem.

Rare situatie.

[ Voor 59% gewijzigd door c4coupe op 13-06-2019 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:38
Nog iemand problemen met Waze en Android Auto?

Telkens wanneer ik een telefoon gesprek start werkt de gps niet tijdens het gesprek.
Ik vermoed dat het een Android P probleem is aangezien mijn 3T het zelfde gedrag vertoonde op P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Wide angle for videos or not?

https://forums.oneplus.co...or-videos-or-not.1052960/

Even invullen, mocht je graag willen dat dit wordt toegevoegd aan de Pro. Ik wil het in ieder geval heel graag als optie zien.

[ Voor 9% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 13-06-2019 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
Li1quid schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:27:
Nog iemand problemen met Waze en Android Auto?

Telkens wanneer ik een telefoon gesprek start werkt de gps niet tijdens het gesprek.
Ik vermoed dat het een Android P probleem is aangezien mijn 3T het zelfde gedrag vertoonde op P.
Geen Android Auto, maar mijn interverbinding valt wel weg binnen waze op het moment dat ik een gesprek aanga. SIM1 = gesprek, SIM2 = internet. GPS an sich blijft het wel doen.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricardo_1994
@ascent @Brad Pitt

De maker van JTools gesproken, en hij heeft de ''Force 90Hz'' functie ingebouwd in zijn app. Heb het getest, en werkt uitstekend. App is inmiddels ook live in de Play Store.

Dus, als je altijd 90Hz wilt, ook tijdens het scrollen door Facebook of Instagram, via de app JTools ''Force 90Hz'' aanzetten.

[ Voor 20% gewijzigd door Ricardo_1994 op 13-06-2019 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ricardo_1994 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:06:
Dus, als je altijd 90Hz wilt, ook tijdens het scrollen door Facebook of Instagram, via de bovenstaande app ''Force 90Hz'' aanzetten.
Super! Zelf niet nodig maar ideaal voor de non-script mensen!

Let wel, met sommige games werkt het blijkbaar niet perfect, vooralsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ricardo_1994 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:06:
@ascent @Brad Pitt

De maker van JTools gesproken, en hij heeft de ''Force 90Hz'' functie ingebouwd in zijn app. Heb het getest, en werkt uitstekend. App is inmiddels ook live in de Play Store.

Dus, als je altijd 90Hz wilt, ook tijdens het scrollen door Facebook of Instagram, via de app JTools ''Force 90Hz'' aanzetten.
Heb je hiervoor ook root nodig?

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
d22wth schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:41:
Heb je hiervoor ook root nodig?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:12
Kunt het ook simpel via adb doen met een commando, geen app voor nodig;

adb shell settings put global oneplus_screen_refresh_rate 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Step-han schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:50:
Kunt het ook simpel via adb doen met een commando, geen app voor nodig;

adb shell settings put global oneplus_screen_refresh_rate 0
Na elke reboot ff een pc opzoeken is simpeler ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:12
Brad Pitt schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:52:
[...]

Na elke reboot ff een pc opzoeken is simpeler ja?
Is eenmalig, na reboot blijft 'ie gewoon staan op full 90hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Step-han schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:56:
Is eenmalig, na reboot blijft 'ie gewoon staan op full 90hz.
Ja daarom. Even spelletje spelen. Oh wacht, deze doet brak op 90Hz, even naar m'n pc lopen, op 60Hz.

Spelletje klaar, terug naar OS, weer ff ADB'en naar 90Hz.

Ergo, die app is gewoon véél handiger (en kan nog meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
Tano schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Ik heb hem hier vandaan. Ik ken de bron echter verder niet, dus kijk even of je hier comfortabel mee bent.

De huidige versie kun je bekijken door *#800# te bellen. De eerste optie is LogKit. Daar ergens staat ook de versie.
Het werkt ook zonder de apk, alleen het PDC profiel wijzigingen in Telia Norway. VolWIFI krijg ik niet aan te praat, mocht iemand dat lukken. Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Weer wat ''geks'' gevonden in OxygenOS. Ik heb de instellingen van mijn beeldscherm op P3 staan, en de slider in het midden.

Nu heb ik dat de kleuren van mijn wallpaper op het lockscreen van het beeldscherm afspatten, maar zodra ik mn telefoon unlock worden de kleuren minder intens. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:06:
Weer wat ''geks'' gevonden in OxygenOS. Ik heb de instellingen van mijn beeldscherm op P3 staan, en de slider in het midden.

Nu heb ik dat de kleuren van mijn wallpaper op het lockscreen van het beeldscherm afspatten, maar zodra ik mn telefoon unlock worden de kleuren minder intens. Meer mensen last van?
Heb je nightmode aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
ascent schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:05:
[...]

Heb je nightmode aanstaan?
Nee, deze staat uiteraard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas8
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 13:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jB1F6Fgk8zkEyO5Rq5CxQCjT/full.jpg

Betekent dit wanneer ik OOS 9.5.7 will installeren eerst 9.5.6 geïnstalleerd moet hebben? Of gaat het ook goed als je nu nog een oudere versie draait, heb nu namelijk nog 9.5.5.
(Screenshot is van Oxygen Updater)

[ Voor 6% gewijzigd door Cas8 op 14-06-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Regardless of the current system software, dus kan vanaf elke vorige versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas8
Brad Pitt schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:09:
Regardless of the current system software, dus kan vanaf elke vorige versie :)
Is een full update dan ook zonder data loss? Het lijkt namelijk net alsof hij bij een full update heel OxygenOS begint te downloaden (die is namelijk >2GB ipv de 100MB van een incremental update)

[ Voor 24% gewijzigd door Cas8 op 14-06-2019 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cas8 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:13:
[...]
Is een full update dan ook zonder data loss?
Ja je behoudt gewoon je data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas8
Brad Pitt schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:18:
[...]

Ja je behoudt gewoon je data.
Oké thanks. Wou het toch even zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Stefan.Mol schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:15:
Iemand ervaring met filmpjes op facebook die niet afspelen? Ik heb het echt alleen op de OP7Pro en niet op mijn oude OP3T.
Interessant. Ik had dat op m'n op7 (nonpro) afgelopen week niet maar sinds gister ineens ook. Weird. Nog niet gefixt dus

Fwiw: cache verwijderen van de app fixt het voor nu. Tijdelijk? We gaan het zien

[ Voor 10% gewijzigd door ascent op 14-06-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 23:16
Iemand ervaring met filmpjes op facebook die niet afspelen? Ik heb het echt alleen op de OP7Pro en niet op mijn oude OP3T. Als ik de app verwijder en weer download kan ik er weer 2/3 dagen tegen aan, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ik had hier voor de update eerst geen last van maar later ineens wel.
Toen kwam de update en sindsdien heb ik er weer géén last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igrutje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-07 06:45
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:06:

Misschien is het 1ste scherm volle helderheid en het vervolg scherm gedimd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
igrutje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Misschien is het 1ste scherm volle helderheid en het vervolg scherm gedimd?
Nope, helaas niet. Hebben jullie er geen last van dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Jawel, iets soortgelijks. Scherm wat opstart in de normale heldere stand terwijl night mode al staat ingeschakeld. Ook heul irritant.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Huigie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:06:
Jawel, iets soortgelijks. Scherm wat opstart in de normale heldere stand terwijl night mode al staat ingeschakeld. Ook heul irritant.
Ja, dat vind ik ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Huigie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:06:
Dat is voor de vingerafdruk scanner, dat kan dus niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
@Anonymoussaurus Al iets bekend over de unbrick tool? 9.5.7 staarlt inmiddels als volledige update op de website van OnePlus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zo, ziek thuis, beetje internetten en Whatsappen. Dan gaat toestel best een tijdje mee :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/6ze6gbh7k2aza1n/1560520232634.jpgAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/effd599j20gbyc3/1560520308761.jpg

Vind best knap, voor zo'n immens display met die resolutie en refreshrate!

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 14-06-2019 16:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anonymoussaurus schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 01:01:
[...]

Lol, ben er ook mee bezig :p. Deel van die van mij staat al op de OnePlus Forums.
We zijn live hoor!
Hier op tweakers: productreview: OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart review door Frozen
Of met volledige resolutie foto's op TechBeLike. :)

Als je vragen hebt kan je ze nog stellen, ik heb de telefoon nog 2 weekjes voordat hij retour naar Belsimpel gaat met kleine verrassing. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 14-06-2019 16:05 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Wie heeft er welke glas protector opzitten?

Heb vanaf vandaag de Beyeah vanop Amazon erop zitten. Past perfect, hecht overal, maar ik merk wel dat men fingerprint pak minder goed functioneerde.

OP7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Toch wel een probleempje met de dual-SIM; mijn privé SIM zit in slot 2, dus daar heb ik mijn eigen contacten aan toegevoegd om per default die SIM te gebruiken, maar dat lijkt zichzelf toch steeds weer naar SIM1 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCA078
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-11-2022
Sanction schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:22:
Toch wel een probleempje met de dual-SIM; mijn privé SIM zit in slot 2, dus daar heb ik mijn eigen contacten aan toegevoegd om per default die SIM te gebruiken, maar dat lijkt zichzelf toch steeds weer naar SIM1 te zetten.
Ik heb privé in SIM 1 EN zakelijk in SIM 2 en exact hetzelfde probleem. Bij m'n OP3 kon ik als ik een nr. belde aangeven dat vanaf dat moment altijd dat nr. vanaf sim 1 ofwel sim 2 gebeld moet worden.
Echter lijkt de OP7 Pro dit niet altijd goed te "onthouden", eigenlijk mijn enige praktische irritatie aan het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Brad Pitt schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:54:
Zo, ziek thuis, beetje internetten en Whatsappen. Dan gaat toestel best een tijdje mee :)

[Afbeelding][Afbeelding]

Vind best knap, voor zo'n immens display met die resolutie en refreshrate!
Insane :o
Ik haal nog steeds rond de 4 uur... Ben waarschijnlijk een heavy user? })

Trouwens, heb iets meer dan 2 dagen geleden mijn NFC aangezet om via telefoon te betalen en ben het 'vergeten' uit te zetten. Maar heb eigenlijk in die tijd nog geen last gehad van ghost touches. Ook niet met scrollen ofzo...

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Boedha

Niks

Iemand ervaring met filmpjes op facebook die niet afspelen? Ik heb het echt alleen op de OP7Pro en niet op mijn oude OP3T. Als ik de app verwijder en weer download kan ik er weer 2/3 dagen tegen aan, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Hier hetzelfde probleem met een 7pro, mijn oude 6t heeft er geen last van. Telefoon opnieuwe opstarten geeft weer een dag of 2 uitstel.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
AFCA078 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:29:
[...]

Ik heb privé in SIM 1 EN zakelijk in SIM 2 en exact hetzelfde probleem. Bij m'n OP3 kon ik als ik een nr. belde aangeven dat vanaf dat moment altijd dat nr. vanaf sim 1 ofwel sim 2 gebeld moet worden.
Echter lijkt de OP7 Pro dit niet altijd goed te "onthouden", eigenlijk mijn enige praktische irritatie aan het toestel.
Precies dat dus. Kom ook van een 3T. Erg irritant omdat ik in het buitenland werk, nu gebruikt het toestel steeds mijn zakelijke SIM (met de bijkomende kosten) als ik met familie of vrienden wil bijkleppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Boedha schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:50:
[...]

Hier hetzelfde probleem met een 7pro, mijn oude 6t heeft er geen last van. Telefoon opnieuwe opstarten geeft weer een dag of 2 uitstel.
Video enhancer uitzetten onder "weergave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Boedha

Niks

Ricardo_1994 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 06:55:
[...]

Video enhancer uitzetten onder "weergave"
Done, we gaan het zien.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

@Brad Pitt Hoe bevalt Via browser?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mja heb (vrijwel) alle browsers uit de Store getest en deze is hier het smoothst, snelst en heeft eigenlijk bijna alles dat ik wil.

Chrome verwijderd en gebruik alleen nog deze (zeer kleine (770Kb!)) browser :)

Dit is een handige browser smoothness test, omdat niet alle browsers zomaar 90fps renderen: https://www.testufo.com/
(sommige zijn daar wel in te forceren met de vaste-90fps-hack)

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 15-06-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Brad Pitt schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:11:
[...]

Mja heb (vrijwel) alle browsers uit de Store getest en deze is hier het smoothst, snelst en heeft eigenlijk bijna alles dat ik wil.

Chrome verwijderd en gebruik alleen nog deze (zeer kleine (770Kb!)) browser :)

Dit is een handige browser smoothness test, omdat niet alle browsers zomaar 90fps renderen: https://www.testufo.com/
(sommige zijn daar wel in te forceren met de vaste-90fps-hack)
Thnx. Dadelijk eens uittesten. Heb eigenlijk jaren de Samsung browser gebruikt, aangezien ik die fijner vond dan Chrome zelf. Sinds de 7 pro gebruik ik echter Chrome. Deze bevalt in de basis prima, maar een beter alternatief is natuurlijk altijd welkom :)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MazeWing schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:19:
Thnx. Dadelijk eens uittesten. Heb eigenlijk jaren de Samsung browser gebruikt, aangezien ik die fijner vond dan Chrome zelf. Sinds de 7 pro gebruik ik echter Chrome. Deze bevalt in de basis prima, maar een beter alternatief is natuurlijk altijd welkom :)
Als je aan een bepaalde functionaliteit/indeling gewend bent gaat omschakelen niet fijn zijn denk ik. Gebruikte zelf op de 5T altijd Kiwi maar deze is way minder smooth op de 7 dan Via, dus maar even doorgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand hoe het kan dat ik bij de Oxygen-Updater de update van 9.5.7 blijf zien?

Heb deze al wel geïnstalleerd, maar blijft het weergeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
038Robijno schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:55:
Weet iemand hoe het kan dat ik bij de Oxygen-Updater de update van 9.5.7 blijf zien?

Heb deze al wel geïnstalleerd, maar blijft het weergeven...
Heb je advanced mode aan staan? Dan zou dat namelijk zo horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCA078
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-11-2022
Ik krijg nu de Oxygen 9.5.7 update binnen OTA @ OP7 Pro.

Is dit de nieuwe update die de meeste van jullie via Oxygen Updater al hebben binnengehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:59
AFCA078 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:29:
Ik krijg nu de Oxygen 9.5.7 update binnen OTA @ OP7 Pro.

Is dit de nieuwe update die de meeste van jullie via Oxygen Updater al hebben binnengehaald?
Jup :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Tano schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:57:
[...]

Heb je advanced mode aan staan? Dan zou dat namelijk zo horen
Waar kan ik dat zien..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:43:
@Anonymoussaurus Al iets bekend over de unbrick tool? 9.5.7 staarlt inmiddels als volledige update op de website van OnePlus.
Nee, blijkbaar hebben ze wat dingen aangepast, zo gokken we. We blijven er naar kijken en onderzoek doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een nieuwe stabiele / suggested versie van de Google Camera-port is uit! Ik heb wat aanpassingen gedaan aan mijn 7 Pro en 3. Hier is een link naar mijn cloud waar je de APK en mijn persoonlijke configs kunt downloaden: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/ESTx42T8IkG2cve. Ik houd het bijgewerkt op basis van mijn ervaringen. Natuurlijk kun je dezelfde APK gebruiken voor een ander OnePlus-apparaat dat nieuwer is dan de 3, maar alleen met een andere configuratie: https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog380/.

Als toevoeging hierop: Je moet even een mapje in je root folder maken met 'Gcam', daarin 'Configs' en daar pleur je die XML in. Dan open je Google Camera en vervolgens druk je twee keer naast de ronde camera knop.

CC: @038Robijno

[ Voor 18% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-06-2019 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Anonymoussaurus schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:31:
Een nieuwe stabiele / suggested versie van de Google Camera-port is uit! Ik heb wat aanpassingen gedaan aan mijn 7 Pro en 3. Hier is een link naar mijn cloud waar je de APK en mijn persoonlijke configs kunt downloaden: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/ESTx42T8IkG2cve. Ik houd het bijgewerkt op basis van mijn ervaringen. Natuurlijk kun je dezelfde APK gebruiken voor een ander OnePlus-apparaat dat nieuwer is dan de 3, maar alleen met een andere configuratie: https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog380/.
Hij kan het niet installeren (0mb) na downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Robijno schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:41:
[...]

Hij kan het niet installeren (0mb) na downloaden
Welke van de twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bovenste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat bovenste? De config of de port zelf? Ik heb m'n vorige bericht bewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Anonymoussaurus schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:57:
[...]

Wat bovenste? De config of de port zelf? Ik heb m'n vorige bericht bewerkt.
Dat mapje van 86mb, kan ik niet openen.. geeft na de download ook gewoon 0mb aan. Zal de port zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:59
038Robijno schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:02:
[...]

Dat mapje van 86mb, kan ik niet openen.. geeft na de download ook gewoon 0mb aan. Zal de port zijn
https://anonymouswp.stack...ePlus+7+Pro&node-id=38377

Ik zie hier gewoon 2 bestanden staan. APK bestand en XML.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:44
038Robijno schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:02:
[...]

Je kunt ook gewoon van de celsoazevedo bron downloaden:
https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog525/
wat linkt naar
https://f.celsoazevedo.co...nced_V1.6.190614.0200.apk

(ik snap zoiezo niet waarom mensen linken naar private copies van die apks ipv het 'origineel')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanderBos schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:06:
[...]

Je kunt ook gewoon van de celsoazevedo bron downloaden:
https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog525/
wat linkt naar
https://f.celsoazevedo.co...nced_V1.6.190614.0200.apk

(ik snap zoiezo niet waarom mensen linken naar private copies van die apks ipv het 'origineel')
Omdat deze config speciaal voor die port is gemaakt. Weet je zeker dat het werkt in plaats van dat mensen zien 'oh wacht, er is een nieuwere. Gebruik ik die wel met die config'. Plus dat het ook voor mezelf is, dat ik weet welke twee goed met elkaar werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Anonymoussaurus schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:13:
[...]

Omdat deze config speciaal voor die port is gemaakt. Weet je zeker dat het werkt in plaats van dat mensen zien 'oh wacht, er is een nieuwere. Gebruik ik die wel met die config'. Plus dat het ook voor mezelf is, dat ik weet welke twee goed met elkaar werken.
Kan je eens wat foto’s plaatsen ter vergelijking van de gcam en de op cam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

@Brad Pitt Via is inderdaad een snelle browser. Ik merk helaas wel dat de telefoon warmer wordt tijdens het gebruik. CPU-Z bevestigd dit en laat zien dat tijdens het browsen de temperatuur tussen de 6-7 graden warmer wordt (rond de 37-38 bij Chrome, 44-45 bij Via). Dit is merkbaar en voor mij een enorme reden om Via niet te gebruiken. Opzich best jammer, want het is zeker een mooie en snelle browser...

@Anonymoussaurus hoe vind je zelf de nieuwe port van gcam vergeleken met de camera van OnePlus zelf? (Na de update van vorige week)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 23:16
Die nieuwe GCam port die @Anonymoussaurus aanraadt werkt hier nou niet echt fantastisch.
De telefoon wordt erg warm en de accu loopt snel terug.
Portret mode doet niks komt geen beeld.
Gewone modus maakt wel heel mooie foto's maar het duurt bijna 5 seconden voordat die klaar is.

Edit : hij loopt ook vast op hdr+ verwerken dat maakt hij niet af maar blijft als notificatie in beeld staan.

[ Voor 21% gewijzigd door ComTech op 16-06-2019 19:47 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie