Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

RandyAmsterdam schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:18:
[...]

Gcam toch wel stuk beter volgens mij.
Qua kleur beter ja, maar OP is beter in scherpte (zoom eens in op dat hek)

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

wilke77 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:48:
Ook ik wil een Oneplus 7 pro. Maar zit nog te twijfelen tussen 8GB en 12GB.
Kun je merken dat je een toestel heb van 12GB.
Als ik de 8GB gekocht had, had ik 70 euro meer op mijn bankrekening staan.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Bedankt voor het reageren. Dan weet ik wat ik ga bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
incremental gedownload maar vind hem niet in lokale upgrade ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
renem schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:43:
Ik krijg "Ok Google" met geen mogelijkheid aan de praat op mijn OnePlus 7 (geen pro), ik heb al een beetje gezocht hoe ik het aan moet zetten maar volgens mij staat alles goed ingesteld. Hebben meer mensen hier last van? Op mijn vorige OnePlus toestellen werkte dit altijd prima.
Dit zelfde probleem had ik ook, wanneer ik de OS taal instelde naar Engels kon ik voice assistance inschakelen bij de google app settings en werkte het naar behoren. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
In dit bericht toch heel mooi duidelijk hoe groot de verbetering is in nightscape:
https://imgur.com/a/6m2Iftf
https://imgur.com/gallery/D5EMKmk

(niet mijn foto's)

[ Voor 13% gewijzigd door Ricardo_1994 op 07-06-2019 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:20:
In dit bericht toch heel mooi duidelijk hoe groot de verbetering is in nightscape:

(niet mijn foto's)
Dan heeft de 9.5.7 upgrade een significant verschil gemaakt. Zeker met nightscape!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
Ricardo_1994 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:20:

(niet mijn foto's)
Verschil is bizar is, wat een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
jokko schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:16:
[...]

Dit zelfde probleem had ik ook, wanneer ik de OS taal instelde naar Engels kon ik voice assistance inschakelen bij de google app settings en werkte het naar behoren. ;)
Ik heb mijn telefoons sowieso altijd in het Engels ingesteld. Dat is dus niet de oplossing voor mij, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:40

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik wil overstappen van LG naar OnePlus, twijvel tussen de Oneplus 6, 6T en 7.
Is er hier iemand die is overgestapt van een 6 naar een 6T of 7?
Vind een vingerscanner achterop een toestel ideaal en deze is in de meeste gevallen sneller.

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars trigger
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-02 20:32
Harmen schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:05:
Vind een vingerscanner achterop een toestel ideaal en deze is in de meeste gevallen sneller.
Ik kom van de 3 af, deze Had nog een regulier vinger scanner aan de voorkant, dus snel.
M.b.t. snelheid kan ik zeggen dat de scanner in de 7 pro echt snel is, en bijna altijd werkt.

Voor of achter is persoonlijk.
Als hij op tafel ligt, is voor echt handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb de update gisteren gedownload en geΓ―nstalleerd. Alles werkt naar behoren. Heb alleen een vraag waar ik denk het antwoord wel op weet maar zou het graag bevestigd zien. :)

Komen de toekomstige updates nog wel gewoon als OTA binnen of ben ik nu genoodzaakt om de updates altijd handmatig te installeren? De rede dat ik twijfel is omdat ik eerst een blauwe balk onder de updater had staan waar ik een changelog zag en die mis ik nu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cas8
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 13:32
alarma2nd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:26:
Ik heb de update gisteren gedownload en geΓ―nstalleerd. Alles werkt naar behoren. Heb alleen een vraag waar ik denk het antwoord wel op weet maar zou het graag bevestigd zien. :)

Komen de toekomstige updates nog wel gewoon als OTA binnen of ben ik nu genoodzaakt om de updates altijd handmatig te installeren? De rede dat ik twijfel is omdat ik eerst een blauwe balk onder de updater had staan waar ik een changelog zag en die mis ik nu.
Alle updates komen gewoon OTA binnen via OxygenOS zelf. Alleen worden deze updates gefaseerd uitgerold, dus als je de update gelijk/onmiddelijk/direct wil installeren, kun je hem ook binnen halen via de Oxygen updater app (wat dus iets sneller is, maar wel handmatig. Thanks @Anonymoussaurus _/-\o_ )

Edit: Heb mijn OP7Pro gisteravond binnen gekregen en holy sh!t dit ding is echt retesnel. Wat een verademing.

[ Voor 6% gewijzigd door Cas8 op 07-06-2019 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen-B
  • Laatst online: 28-08 18:34
Gisteren 3.5.5, gedownload voor m'n op7 (regular). Helaas zijn de wifi issues niet opgelost. Heb nog steeds dat wanneer ik iets download (bijvoorbeeld Google podcasts een afleving downloaden om offline te downloaden (50-70 mb grootte), heel m'n wifi snelheid inkakt. Ga denk ik maar een issue tracker aanmaken op de oneplus forums. Lijkt alleen wel alsof iedereen daar alleen maar praat over de op7 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Hoe is de kwaliteit van de camera in daglicht nu?
Minder vaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:13:
Hoe is de kwaliteit van de camera in daglicht nu?
Minder vaag?
Ook benieuwd naar!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Veranderingen qua fotokwaliteit is hier te zien! Camera Update of Oxygen OS 9.5.7 for OnePlus 7 Pro

Geef ook je feedback door zodat ze er aan kunnen werken voor volgende updates: https://surveymonkey.com/r/PTSDYH8
alarma2nd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:26:

Yep, je blijft gewoon updates ontvangen via de 'normale' manier. Ja, omdat wij een changelog meeleveren via Oxygen Updater. De ZIP die je download bevat die changelog (als platte tekst) niet namelijk.
Jeroen-B schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:47:
Gisteren 3.5.5, gedownload voor m'n op7 (regular). Helaas zijn de wifi issues niet opgelost. Heb nog steeds dat wanneer ik iets download (bijvoorbeeld Google podcasts een afleving downloaden om offline te downloaden (50-70 mb grootte), heel m'n wifi snelheid inkakt. Ga denk ik maar een issue tracker aanmaken op de oneplus forums. Lijkt alleen wel alsof iedereen daar alleen maar praat over de op7 pro.
Dan kijk je verkeerd :p. Je moet hier zijn: https://forums.oneplus.co...Plus7Pro&phone_model_rom=

174 pagina's in minder dan een maand.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:44

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist ook de update geΓ―nstalleerd.
Dingen die me meteen opvallen:
- camera is scherper en heeft iets meer "punch". Verder nog te weinig foto's gemaakt om er meer over te zeggen
- ghost touch lijkt weg. NFC + CPU-Z geeft geen rare inputs.
- tap to wake werkt sneller (hier had ik vooral de laatste dagen wat last van)

Ben erg blij dat er op zo'n korte termijn al dit soort updates komen!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 19:54
Wat betreft updates altijd uitermate tevreden geweest over OP :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen-B
  • Laatst online: 28-08 18:34
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:19:
Dan kijk je verkeerd :p. Je moet hier zijn: https://forums.oneplus.co...Plus7Pro&phone_model_rom=

174 pagina's in minder dan een maand.
Dit bedoel ik dus, iedereen praat alleen maar over de OP7 Pro zoals jij zelf :'( . Deze had je moeten doorsturen https://forums.oneplus.co...OnePlus7&phone_model_rom= ;w 93 pagina's vs 3477 van de pro. Ze hebben zelfs nog geen Oneplus 7 label onder de 'Ondersteuning' dropdown staan. Maar goed heb een ticket aangemaakt al verwacht ik er niet bijster veel van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroen-B schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:02:
[...]

Dit bedoel ik dus, iedereen praat alleen maar over de OP7 Pro zoals jij zelf :'( . Deze had je moeten doorsturen https://forums.oneplus.co...OnePlus7&phone_model_rom= ;w 93 pagina's vs 3477 van de pro. Ze hebben zelfs nog geen Oneplus 7 label onder de 'Ondersteuning' dropdown staan. Maar goed heb een ticket aangemaakt al verwacht ik er niet bijster veel van..
Oh sorry haha, ik moet er nog steeds aan wennen dat er 2 varianten zijn. De reden dat er 93 pagina's zijn vind ik al flink veel. Toestel is pas 2 dagen uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3mib
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-11-2024
ik merk bij de OP7 Pro dat als ik een telefoon gesprek voer dat ik met mijn oor het scherm en dus ongewenst functies aan het bedienen ben als wifi uitschakelen etc en alarm inschakelen.

Meer gebruikers last van? of heb ik grote oren 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Zeker :)
of heb ik grote oren 8)7
Onzeker :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
@Anonymoussaurus ik wil je toch even bedanken voor de updates van Oxygen updater. Super dat je deze zo snel voorhanden maakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
RandyAmsterdam schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:48:
@Anonymoussaurus ik wil je toch even bedanken voor de updates van Oxygen updater. Super dat je deze zo snel voorhanden maakt.
Graag gedaan :). Doen we allemaal vrijwillig. Ik heb je bedankje doorgegeven aan degene die ze heeft toegevoegd deze keer ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
Harmen schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:05:
Ik heb ze alle 3 gehad. De 6 was een hele fijne telefoon. De 6T vond ik een miskoop (ws ook omdat ik die met 'maar' 6GB had gekocht) en de 7 (niet pro) vind ik weer perfect, ben daar nog geen rare dingen mee tegen gekomen maar heb hem nog maar 3 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:19:
Veranderingen qua fotokwaliteit is hier te zien! Camera Update of Oxygen OS 9.5.7 for OnePlus 7 Pro

Geef ook je feedback door zodat ze er aan kunnen werken voor volgende updates
Sow, die camera lijkt flink verbeterd. Tuurlijk is er een stukje scepcisme (zeg je dat zo?) in me dat zegt "slager die zijn eigen vlees keurt", maar dit is wel veel belovend. Dit is een betere cameraupdate dan dat de OP5/6(T) ooit hebben gehad naar mijn idee.
Dit lijkt er wel een beetje op alsof het gcam overbodig maakt, de foto's zijn duidelijk scherper, vooral de avondfoto's, en ook de kleuren zijn beter in balans zo te zien (goed te zien in de rood-schakeringen). Enige puntje is dat het extra contrast hier en daar zorgt voor dichtgelopen stukken zwart, maar goed, daar is mijns inziens meer mee te leven dan algehele contrastvermindering.
Zo'n serieuze updates van verbetering in camerakwaliteit heb ik nog nooit eerder gezien bij een fabrikant. Consider me impressed ;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pwalraven30
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-02 14:38
Ik heb VoLTE en VoWiFi werkend voor KPN op de OnePlus 7 Pro !

Ik heb de stappen uit deze thread gevolgd op 1e pagina https://forum.xda-develop...ble-volte-vowifi-t3934227

Bij stap 7 moeten wij niet kiezen voor India-VoLTE-Vodafone or Telefonica_UK_Commercial, maar voor
Norway Telia Commercial. als je de rest van die Thread verder volgt heb je VoLTE en VoWiFi werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

γ…€γ…€KAIZEN

Pwalraven30 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:11:

Ik heb de stappen uit deze thread gevolgd op 1e pagina https://forum.xda-develop...ble-volte-vowifi-t3934227

Bij stap 7 moeten wij niet kiezen voor India-VoLTE-Vodafone or Telefonica_UK_Commercial, maar voor
Norway Telia Commercial. als je de rest van die Thread verder volgt heb je VoLTE en VoWiFi werkend
Je ziet ook wie je belt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

BramT

Rule #1

renem schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:01:
[...]

De 6T vond ik een miskoop (ws ook omdat ik die met 'maar' 6GB had gekocht)

[...]
Wat is er mis met 'maar' 6GB? Los van multitasken met zware spellen ga je die hoeveelheid RAM toch niet nodig hebben?

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BramT schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:35:
[...]

Wat is er mis met 'maar' 6GB? Los van multitasken met zware spellen ga je die hoeveelheid RAM toch niet nodig hebben?
Omdat mensen 'maar' het topic selectief lezen? Ik (en misschien anderen ook) hebben al enkele keren info & metingen gepost over RAM-gebruik op Android. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
BramT schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:35:
[...]

Dit zegt dus iedereen, en was vooraf voor mij de reden om in plaats van 8GB voor de 6GB te gaan. Nou, ik heb nu de ervaring, hopelijk heb jij die ook, maar het is wel degelijk een wereld van verschil.

[ Voor 24% gewijzigd door renem op 07-06-2019 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

renem schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:32:
[...]

Dit zegt dus iedereen, en was vooraf voor mij de reden om in plaats van 8GB voor de 6GB te gaan. Nou, ik heb nu de ervaring, hopelijk heb jij die ook, maar het is wel degelijk een wereld van verschil.
Weet niet je iets constateert, vraagt of sneert maar mijn 7 Pro is nog geen dag boven de 5.6GB RAM gekomen.

Geen idee welk verschil je probeert te duiden maar hoor graag wat je zelf "ziet" en hoe het een wereld van verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt de battery life jullie na enkele weken gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20

Je moet dus root hebben?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

rhos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:59:
[...]

Je moet dus root hebben?
Nee geen vereiste;

Requirements:
OxygenOS
With root-->magisk--> Module VoEnabler 1.2 by Toucan-->enable it
w/o root--> open the dialer: *#800# --> oneplus Logkit --> Function Switch --> enable VoLTE + VoWifi switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:46:
Hoe bevalt de battery life jullie na enkele weken gebruik?
Tja, goed? Zit dagelijks op 7 tot 8 uur SoT op 90Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Convoy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:09:
[...]

Nee geen vereiste;

Requirements:
OxygenOS
With root-->magisk--> Module VoEnabler 1.2 by Toucan-->enable it
w/o root--> open the dialer: *#800# --> oneplus Logkit --> Function Switch --> enable VoLTE + VoWifi switch
Ik heb dat dus niet. Maar serieus niet.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
MAX3400 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:40:
[...]

Weet niet je iets constateert, vraagt of sneert maar mijn 7 Pro is nog geen dag boven de 5.6GB RAM gekomen.

Geen idee welk verschil je probeert te duiden maar hoor graag wat je zelf "ziet" en hoe het een wereld van verschil is.
Sorry, ik had in eerste instantie de verkeerde gequote...
Maar ook ik zag met mijn 6GB het gebruik nooit veel hoger dan 4GB. Feit was dat ik regelmatig merkte dat wisselen tussen bepaalde apps gewoon 5 seconde duurde, dat merk ik nu niet meer met het wisselen tussen dezelfde apps. En ook niet met mijn OP6 waar ook 8GB in zat.

Met de 6T had ik regelmatig dat als ik de camera opstartte er 3 of 4 andere apps die op de achtergrond draaiden gekilled werden (een muziek app, Flitsmeister en Tasker), nu ook geen last meer van. Ook bevroor de camera regelmatig bij het opstarten, het beeld stond gewoon stil alsof er al een foto was gemaakt. De eerste 10 tot 15 seconden kon ik geen foto maken. Nu ook geen last meer van .

En uiteraard heb ik de 6T al eens een fabrieks reset gegeven maar de problemen bleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

rhos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:38:
[...]

Ik heb dat dus niet. Maar serieus niet.
Is ook niet nodig als je goed leest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Convoy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:39:
[...]

Is ook niet nodig als je goed leest :P
I get that. Maar is dat niet gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

rhos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:50:
[...]

I get that. Maar is dat niet gek?
Want....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:24
Hier ook niet onder function switch.
Of lees ik ook niet goed?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZGYvDQg/Screenshot-20190607-200608.jpg

Β―\_(ツ)_/Β― Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Download en installeer en doe nog eens.

https://downloadmirror.co/1MW9/com.oem.oemlogkit_1.0-1.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 14:08

Krijg je bijv. naast het 4g logo ook volte o.i.d. te zien. Ik heb het namelijk aangezet maar ik kan het nergens op het scherm terugzien of het daadwerkelijk werkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Wat ik wel mis - zit wel op mijn 3T, of ik kijk eroverheen - is dat in de notification bar niet meer staat via welke provider je op het netwerk zit. Gisteren in NL gekocht, ben nu in het buitenland, geen idee met wie ik roam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

MAX3400 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:16:
[...]

Tja, goed? Zit dagelijks op 7 tot 8 uur SoT op 90Hz.
:O hoe dan?
Ik haal zo'n 4 tot maximaal 6 uur...

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Sanction schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:30:
Wat ik wel mis - zit wel op mijn 3T, of ik kijk eroverheen - is dat in de notification bar niet meer staat via welke provider je op het netwerk zit. Gisteren in NL gekocht, ben nu in het buitenland, geen idee met wie ik roam.
Wel als je de notificatie bar naar beneden trekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
d22wth schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:40:
[...]

Je bent niet de enige.. me to.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
[...]

Geen idee wat je doet, maar ik had laatst 7 uur en 50 min. op qhd en 90 Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

[...]

Use-case?

Ik gebruik alleen Whatsapp, Bluemail, EDGE voor 90% van de tijd. Heb 0 battery optimization aanstaan (want notificaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

MAX3400 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:11:
[...]

Use-case?

Ik gebruik alleen Whatsapp, Bluemail, EDGE voor 90% van de tijd. Heb 0 battery optimization aanstaan (want notificaties).
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hvsXtBt.jpg
Dit is de usecase...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Wat heb je daar in het begin gedaan? Die drop vanaf 100% is best aanzienlijk :P

Mijn lijstje is een stuk korter. Weinig notificaties aan staan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, ik haal letterlijk 6 tot zelfs 10 uur aan Screen-on-Time: [The Lab] A OnePlus 7 Pro review - By AnonymousWP (Updated on 07-06-2019)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
renem schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:40:
[...]

Wel als je de notificatie bar naar beneden trekt
Ah, ik zie het. :)

Is die permanent te krijgen zoals de 3T?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Jongens, wat doen jullie toch om 10 uur SoT te krijgen? En dan bedoel ik niet qua settings, maar... hoe zit je 10 uur op een dag op je telefoon? Moeten jullie niet werken, naar school of iets nuttigs doen? :9 O-) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Scirocco schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:21:
Jongens, wat doen jullie toch om 10 uur SoT te krijgen? En dan bedoel ik niet qua settings, maar... hoe zit je 10 uur op een dag op je telefoon? Moeten jullie niet werken, naar school of iets nuttigs doen? :9 O-) O+
pics or it didnt happen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Het kan ook in 2 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Op Androidworld schrijft men dat het always on display ook is verbeterd... dat zit toch helemaal niet op de OP7 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Jordy8 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:37:
Wat heb je daar in het begin gedaan? Die drop vanaf 100% is best aanzienlijk :P

Mijn lijstje is een stuk korter. Weinig notificaties aan staan verder.
Het begin is in de ochtend: alle notificaties/berichten bekijken. O.a social media. Vooral Instagram slurpt energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
RandyAmsterdam schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:57:
Op Androidworld schrijft men dat het always on display ook is verbeterd... dat zit toch helemaal niet op de OP7 pro?
Zeker wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RandyAmsterdam schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:57:
Zit niet op nee. Always on display =/= Ambient display. Ze overwegen het nog te implementeren though.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
Het is volgens mij erg sterk afhankelijk van het netwerk waarop je zit.
Ik ben enkele dagen thuis geweest met een brakke rug en ik haalde op Wifi 11u SOT en moest pas opladen na 50u(!). Als ik onderweg ben kom ik gemiddeld aan 5u SOT en moet laden na een 24u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:44:
[...]

Je bent niet de enige.. me to.
Amai, 4 tot max 6u is toch niet bruikbaar eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Heeft iemand ook last van scroll problemen. Als ik scroll op het scherm dat die dan vanzelf soms in 1x naar beneden gaat of naar boven? Heb geen last van ghost touch mr wel van scroll issues. Kan er niks over vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Brad Pitt schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 07:36:
[...]

Zit niet op nee. Always on display =/= Ambient display. Ze overwegen het nog te implementeren though.
Zit er bij mij wel op hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
zubidingasir schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:44:
Heeft iemand ook last van scroll problemen. Als ik scroll op het scherm dat die dan vanzelf soms in 1x naar beneden gaat of naar boven? Heb geen last van ghost touch mr wel van scroll issues. Kan er niks over vinden op internet.
Jazeker, hier ook. Waanzinnig irritant werkelijk.
rhos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:50:
[...]
Nice. Dan draai jij wellicht pre-beta software maar voor de rest van de mensen zit het er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Alleen bij bepaalde apps of maakt dat niet uit?
Misschien even zoeken op de oneplus Community forums.

Heb het zelf nog niet gehad (ingesteld op QHD en 90 Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
rhos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:50:
[...]

Vertel ben erg nieuwsgierig want mis deze feature. Jij blijft meldingen van ontvangen berichten dus op je scherm zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Hoe stel ik dat in, ben erg nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Brad Pitt schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:03:
[...]

Jazeker, hier ook. Waanzinnig irritant werkelijk.
[...]

Nice. Dan draai jij wellicht pre-beta software maar voor de rest van de mensen zit het er niet op.
Als ik zoek op Ambient zie ik dit. Is niet always on

https://raydekok.stackstorage.com/s/0rT3bFS2Cu1EVrBZ

[ Voor 3% gewijzigd door rhos op 08-06-2019 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ja dat is dus wat iedereen al zei. Geen Always on Display!

Β―\_(ツ)_/Β― Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Golf2vr6 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Ja dat is dus wat iedereen al zei. Geen Always on Display!
haha precies, Rhos zei juist van wel. Maargoed dus geen AOD... hoop dat ze het ooit met een update beschikbaar maken.

[ Voor 15% gewijzigd door RandyAmsterdam op 08-06-2019 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Hmm, ik dacht gisteren iets gelijkaardigs te merken. Bij mij leek het even op een kleine onderbreking. Net na de update, maar vandaag nog niets van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Zou je voor mij/ons toch hier de stappen een keer kunnen uitschrijven inclusief vanaf welke oxygenOs? De genoemde volte switch heb ik bijvoorbeeld al niet.

En hoe weet je zeker dat jij het werkend hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 08-06-2019 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Heeft iemand een idee wat ik doe en hoe ik het terugzet... Soms dan ben ik aan het typen met het gewone Gboard keyboard zoals
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zGPfIF5EPNFlsoyVJQ3m72UR/medium.jpg
En dan druk ik op het knopje linksonder. Dan verandert je keyboard normaal in full-screen cijfers en speciale tekens. Maar heel soms doe ik net iets anders en dan krijg je
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9WKv6JypK0QKQJyKkXbrvDtK/medium.jpg

Het rare is dat dit dan enige tijd zo blijft en random bij een reboot is het weer normaal. Maar ongetwijfeld heb ik een rare gesture ofzo gemaakt maar weer absoluut niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:43
Als ik PokΓ©mon Go opstart loopt het heel soepel (lijkt meer dan 60fps), maar als ik hem uit de achtergrond haal dan loopt het veel trager.
Hebben meer mensen dit? Ik heb mij telefoon gewoon op 90hz staan icm QHD.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 07:10
MAX3400 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:36:
Heeft iemand een idee wat ik doe en hoe ik het terugzet... Soms dan ben ik aan het typen met het gewone Gboard keyboard zoals
[Afbeelding]
En dan druk ik op het knopje linksonder. Dan verandert je keyboard normaal in full-screen cijfers en speciale tekens. Maar heel soms doe ik net iets anders en dan krijg je
[Afbeelding]

Het rare is dat dit dan enige tijd zo blijft en random bij een reboot is het weer normaal. Maar ongetwijfeld heb ik een rare gesture ofzo gemaakt maar weer absoluut niet welke.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ni8u6BrTYgruwVmjCgj1mepf/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Held van de dag! _/-\o_

Voor mij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ik vind het display in de zon bijzonder matig, misschien mis ik ergens een instelling, op full brightness als ik tegen de zon inkijk is het nauwelijks te zien; op de gok een foto nemen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/qxjTWMP/IMG-20190608-095719.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sanction schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:07:
Ik vind het display in de zon bijzonder matig, misschien mis ik ergens een instelling, op full brightness als ik tegen de zon inkijk is het nauwelijks te zien; op de gok een foto nemen.

[Afbeelding]
Heb je de brightness op handmatig staan? Op auto gaat hij namelijk iets feller in vergelijking met handmatig op maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
dreester schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:13:
[...]

Heb je de brightness op handmatig staan? Op auto gaat hij namelijk iets feller in vergelijking met handmatig op maximaal.
Brightness staat bij mij altijd handmatig op full, ongeacht het toestel. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sanction schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:16:
[...]

Brightness staat bij mij altijd handmatig op full, ongeacht het toestel. :)
I see. Op handmatig gaat hij niet verder dan 436 nits, op auto gaat hij tot 616 nits. Dat maakt het prima leesbaar :)

Bron:
https://m.gsmarena.com/oneplus_7_pro-review-1930p3.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
dreester schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:21:
[...]

I see. Op handmatig gaat hij niet verder dan 436 nits, op auto gaat hij tot 616 nits. Dat maakt het prima leesbaar :)

Bron:
https://m.gsmarena.com/oneplus_7_pro-review-1930p3.php
Ah, kijk. :)

Helaas is het hier net gaan stormen, dus kan het niet testen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
038Robijno schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:21:
Heb zelf de 9.5.5GM21BA firmware..
Ik ook, en volgens OxygenUpdater is er niks nieuwers te vinden.

@Anonymoussaurus enig idee why?

β˜€οΈ 4500wp zuid | πŸ”‹MT Venus 5kW | πŸš— Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:41:
[...]

Ik ook, en volgens OxygenUpdater is er niks nieuwers te vinden.

@Anonymoussaurus enig idee why?
Heb je een unlocked bootloader? Heb je de instellingen van Oxygen Updater bekeken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:45:
[...]

Heb je een unlocked bootloader? Heb je de instellingen van Oxygen Updater bekeken?
Nope, maar de instellingen hebben het verklaard :) op de een of andere manier stond deze nog op 'Oneplus 6' als mijn toestel. Geen idee waar die setting door is overgezet (ik heb een clean install gedaan) maar nadat ik dat heb aangepast heb ik de update gevonden!

Thnx! En adfree gekocht ;)

β˜€οΈ 4500wp zuid | πŸ”‹MT Venus 5kW | πŸš— Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Jordy8 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:08:
[...]

Alleen bij bepaalde apps of maakt dat niet uit?
Misschien even zoeken op de oneplus Community forums.

Heb het zelf nog niet gehad (ingesteld op QHD en 90 Hz)
Alle apps. Zeer vervelend in Chrome en galerij.
Staat op full HD en 90hertz, wellicht moet ik hem qhd zetten en testen, maar ik had dit eerste weken niet en opeens wel. Lijkt wel na de bootloader die geunlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ik zag een klein vuiltje op een hoekje van het display zitten, bleek een plastic laag over het hele scherm, heb ik er vanaf getrokken. Dat moest er toch vanaf mag ik hopen? ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blavlaa
  • Laatst online: 23:02
Dat was waarschijnlijk de screenprotector die er op zat.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Vraagje. Hebben jullie tekst aan de achterkant van jullie phone onder de tekst 'Oneplus'?

Ik namelijk wel. Op YouTube zie ik een video over de OP7P welke geen tekst onder 'Oneplus' heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

DeVliegendeNLer schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:19:
Vraagje. Hebben jullie tekst aan de achterkant van jullie phone onder de tekst 'Oneplus'?

Ik namelijk wel. Op YouTube zie ik een video over de OP7P welke geen tekst onder 'Oneplus' heeft staan.
1. Ja
2. Hoesje? Pre-production model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
DeVliegendeNLer schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:19:

Wat bedoel je met tekst? Er hangt daar een sticker op met je toestel nr enz er op. Die haal je er best af en plak je in je doos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:49
Ekfad schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:41:
[...]

Wat bedoel je met tekst? Er hangt daar een sticker op met je toestel nr enz er op. Die haal je er best af en plak je in je doos.
Er staat een hele lichte text, modelnummer en made in china etc. Met het doorzichtige hoesje er om zie je het al niet meer. (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Ekfad schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:41:
[...]

Zie post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Wat vinden jullie nu van de camera update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
038Robijno schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:10:
Toestel was al top, nu met update is camera ook beter vooral de nightscape is leuk maar kleuren met normale camera zijn ook beter en minder ruis met zoomen dan met vorige versie

En OnePlus kennende zal het alleen maar beter worden met komende updates _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

038Robijno schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:10:
Mijn dick pics zijn scherper & groter! O-)

Serieus, ik heb geen echte mening anders dan dat de brightness wel een stuk beter is geworden. Tegelijkertijd ben ik absoluuuut niet elke dag aan het fotograferen.

Persoonlijk (maar ik heb dan ook hele goede ogen), blijf ik een kleurverschil waarbij de OP7 toch minder "kleur echt" fotografeert. En dat is dus foto maken, op mijn (gekalibreerde) OLED projecteren en dan vergelijken met wat ik zelf zie met mijn eigen ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Vind de smeuige bende ivm noise reduction bij de main lens wel erg lelijk en slecht. Daar is nog niks aan gedaan, hoewel dat echt om te huilen is.
Wide angle is niet heel scherp, wat mss wat minder nodig is. Tele lens vind ik heel goed eigenlijk, behalve dat ie wat snel bij 'minder' licht overschakeld naar de main lens en dan cropt.. dan krijg je die uitgewassen details vd main lens weer.. bijv zelfs al bij een bloem die in vol zonlicht staat.

Zijn er veel mensen die daadwerkelijk nightscape gebruiken? Behalve om te testen hoe goed het werkt? Het is best een gedoe om je telefoon helemaal steady te krijgen of statief te gebruiken. Uit de hand wordt het toch nooit zo scherp, tenzij je het in een situatie gebruikt waar t eigenlijk niet nodig is :9

[ Voor 31% gewijzigd door Scirocco op 08-06-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel: de oneplus 7 of de pro. Ik heb het gevoel dt de pro veel te groot is voor mij. Heb nu een iPhone 5s. Maar aan de andere kant vind ik het bezel (front camera) loze scherm ook mooi. Ook is het sherm scherper. Welke zouden jullie doen? Voor mijn gevoel is het ding ook te lomp

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2019 22:41 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie