Link onbereikbaar door verbindings problemen?bkruyver schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:55:
Hoi allen, hoe gaan jullie om met verlies verbinding link als net alarm afgaat..... irritant dat alles dan rood oplicht en ik het niet uit kan zetten omdat de link onbereikbaar is.... is er dan een snelle manier om dit op te lossen, of toch gewoon stroom eraf en opnieuw verbinding proberen?
Bedoel je internet?
Lokaal zou het dan nog wel moeten werken, ik heb daarom een wall switch converter geplaatst.
Deze met een bepaald aantal schakelingen in laten stellen op “thuis”, dat betekent alarm automatisch uit.
Dit communiceert lokaal.
Als je de link zelf bedoeld, dat zou niet mogen gebeuren, direct een melding bij support inschieten. Dat lijkt er dan op dat het afgaan van het alarm, de link onbereikbaar zou maken.
Ik heb het als Betá tester één keer gehad met gong als sirene. De logs zijn toen direct onderzocht en deze “fouten” zijn eruit gehaald.
Daar stond mijn alarm te loeien zonder dat ik het uit kreeg 😅
Die built is nooit naar de AppStore gereleased uiteraard 😉
Mijn vrouw was op dat moment snel klaar met het alarm.
Tegenwoordig heb ik ook kleurenlampen in de voortuin en achtertuin zitten. Dus dit soort foutjes kunnen heel vervelend zijn.