Ik ben sinds kort ook besmet met het link virus, heb mijn oude homewizard ook nog, maar inmiddels over op de link. Oude station draaide bij ons zo'n 3 jaar.
Ik heb ook 2 gebruikers en geofencing op beide android toestellen werkt goed
Ons huis heeft
Deurcontacten
Smart lampen
Hue bridge
Link
Smartswitch voor kaku ondersteuning
Integratie van de smartswitch werkt ook goed.
Ik heb gisteren homewizard gemaild en ook wat antwoorden gekregen waar ik in dit topic ook vaak vragen over zie:
Nogmaals ik ben ook een beginner, dus ja sommige dingen zullen al beantwoord zijn, maar dit is een voorbeeld hoe fijn en compleet ze terugmailen. Ik vind hun support en website heel goed
Antwoord van HW
Bedankt voor je bericht.
Er kunnen altijd meerdere gebruikers worden gekoppeld aan de Link, mits ze allemaal hun eigen HomeWizard Account hebben en niet samen een account delen. Dit is ook noodzakelijk voor een goede werking van Locatie Bewust/geofencing.
De deurbel wordt op moment uitgeleverd aan winkels en ik verwacht dat het een kwestie is van enkele weken totdat deze in de handel komt! Ik heb 'm thuis al in gebruik en ik moet zeggen dat ik er heel erg tevreden mee ben! De losse plug-in sirene volgt ergens in het 1e kwartaal.
(Ligt al bij media markt op de plank voor 45 euro)
Wanneer je de gekoppelde Connected kleurenlampen meegenomen hebt in de alarmconfiguratie van de Link gaan ze bij ongeoorloofd openen van deuren en ramen eerst geel pulseren en na 30 seconden zal dit een rode puls worden en wordt er een push-notificatie uitgestuurd. Gekoppelde sirenes zullen dan in alarm gaan. Als je huidige gekoppelde kleurenlampen dit nu nog niet doen, staan ze niet ingesteld als zodanig.
De wall switch converter kan ook rechtstreeks aan de lamp gekoppeld worden, maar het is beter als ze gekoppeld blijven met de Link en via de koppeling met de Link één of meerdere lampen in- of uitschakelen. Zou uw internetverbinding wegvallen, dan blijft de Link verder gewoon functioneren in huis. Pas als de stroom wegvalt, doet de Link niets meer. Maar dan zou uw verlichting ook niets meer doen uiteraard.
Er komt nog zó ontzettend veel aan, waarvan ik al voorproefjes heb mogen nemen. Echter ben ik niet in de gelegenheid dit toe te lichten.
Ik hoop dat eea ook voor andere beginners zo duidelijk is.