Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SvS1986
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 30-03 22:15
Vraag over de kleine rookmelder..
Ik heb er ooit 2 gekoppeld via de leer modes aan de achterkant nu wil ik van die koppeling af.. iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

In de beschrijving staat alleen hoe te koppelen maar niet hoe te ontkoppelen 😩

• Klik
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 07-04 23:06

• SvS1986
Gister de nieuwe Koolmonoxide melder geïnstalleerd, zelfs wat kleiner als ik verwacht had.
Nu zag ik bij de installatie de foto van de mesh voorbij komen, daar stond een soort hitte melder bij, heeft iemand hier al iets over gehoord?

https://tweakers.net/ext/f/HZlN7ttTc1w6SbseeDAYIr2c/thumb.jpg

[Voor 15% gewijzigd door SvS1986 op 06-10-2019 10:28]

• Dennepen
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:11
SvS1986 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:23:
Gister de nieuwe Koolmonoxide melder geïnstalleerd, zelfs wat kleiner als ik verwacht had.
Nu zag ik bij de installatie de foto van de mesh voorbij komen, daar stond een soort hitte melder bij, heeft iemand hier al iets over gehoord?

[Afbeelding]
Cool, is de CO melder al te koop? Hoe ziet de weergave in de app eruit?

• SvS1986
Ja had hem via Bol.com gekocht, moest nog van alles hebben, dacht bestel hem gelijk mee!

https://tweakers.net/ext/f/5q9Muu9JAjxybGml2Fq65yaZ/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/kvZFoGMlttAQJWiY8WhKm2lI/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/TjxsLeLpQBw5YRWezFfY7rvo/thumb.jpg

• Dennepen
Mooi, ziet er goed uit. Ga hem ook bestellen. Ik vind het wel vreemd waarom deze nog niet rechtstreeks bij Homewizard/Smartwares te koop is.

• rouwerk
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 04-04 10:42
Dennepen schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:29:
Iemand problemen gehad met de installatie van de laatste firmware update (geen beta) ? Vanmorgen geprobeerd te installeren en mislukt, waardoor mijn Link het niet meer doet.

Iemand weet of alle instellingen/devices bij Homewizard staan mocht ik mijn Link moeten omruilen? Of alles weer opnieuw toevoegen?

Iemand weleens z'n Link gereset?
Helaas, je moet met je nieuwe Link alle devices weer opnieuw koppelen.
Alles wordt lokaal in je Link bewaard.

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 08:52
Ik heb een reactie gehad van Support over Google Home gebruik van de 433 apparaten via de SmartSwitch.

Kort gezegd, dat kan niet!

De 433 apparaten van smartswitch worden niet ondersteund door google home omdat er geen terugkoppeling is. Met apparaten zonder terugkoppeling komen wij bij Google niet meer door de certificering heen. Dit is waarom 433 apparaten vermoedelijk nooit officieel ondersteund kunnen gaan worden binnen google home tenzij zij hun eisen aanpassen.

Via Support werd in november vorig jaar nog de SmartSwitch aanbevolen om 433 apparaten in de Link te kunnen bedienen. Dat geldt dan blijkbaar niet voor Google Home, terwijl de Link daar wel compatible mee is.

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12:44
Weet iemand wanneer de Smartwares SH8-90604 beschikbaar is. Ik wil deze gebruiken om via mijn domme switches in de muur de slimme hue verlichting te kunnen schakelen, maar nergens vind ik een releasedate. BIj Conrad staan ze op uitverkocht, maar volgens mij zijn ze nog nooit daadwerkelijk te bestellen geweest.

Een combipakket inclusief Link is ook wel welkom, aangezien ik verder nog niets van SmartWares in huis heb.

Latin capital letter y with diaeresis

• Revan88
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 20-03 11:40
Hi all,
Ik heb navraag gedaan en het is niet mogelijk om de 433MHz-apparaten die via de Smartswitch aan de Link gekoppeld zijn te bedienen met Google Assistant of Alexa. Dit gaat in de toekomst ook niet mogelijk worden ivm technische beperkingen. De stembesturing werkt dus enkel met 868MHz vanwege de betrouwbaarheid van het tweewegprotocol en het feit dat de 868MHz-accessoires ook direct met de Link verbonden zijn.

• Revan88
Dennepen schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:30:
[...]

Cool, is de CO melder al te koop? Hoe ziet de weergave in de app eruit?
Ja die is al te koop bij Bol.com. Eergisteren besteld en gisteren geleverd gekregen ;)

• miel
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:36
Revan88 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:51:
[...]

Ja die is al te koop bij Bol.com. Eergisteren besteld en gisteren geleverd gekregen ;)
momenteel staat die op niet leverbaar......

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Dennepen
Revan88 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:50:
Hi all,
Ik heb navraag gedaan en het is niet mogelijk om de 433MHz-apparaten die via de Smartswitch aan de Link gekoppeld zijn te bedienen met Google Assistant of Alexa. Dit gaat in de toekomst ook niet mogelijk worden ivm technische beperkingen. De stembesturing werkt dus enkel met 868MHz vanwege de betrouwbaarheid van het tweewegprotocol en het feit dat de 868MHz-accessoires ook direct met de Link verbonden zijn.
Tip: koop een RM Broadlink Pro, hiermee zijn de 433 Kaku Devices te koppelen met Google Home. Ik heb hiermee de ACM-1000 gekoppeld aan Google Home

• CoachKoos
Dennepen schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:28:
[...]

Tip: koop een RM Broadlink Pro, hiermee zijn de 433 Kaku Devices te koppelen met Google Home. Ik heb hiermee de ACM-1000 gekoppeld aan Google Home
Maar dan lopen je 433 devices via de ACM-1000 naar de Google Home? M.a.w. je hebt dan ook de ACM-1000 nodig? Of kan je ook koppelen met de oude HomeWizard?

• Dennepen
De Kaku ACM-1000 is de schakelaar die mijn buitenlamp aan of uitzet. Deze schakelaar wordt via 433 MHz aangestuurd door de RM Broadlink Pro en is dan ook gekoppeld aan mijn Google Home. Daarnaast heb ik de ACM-1000 aan mijn oude Homewizard gekoppeld, zodat ik vanuit de HW app ook de lamp aan en uit kan zetten of via een tijd schema. Maar is eigenlijk overbodig, omdat ik de schakelaar ook kan aansturen via de RM-pro app, zelfs op tijd. De Broadlink RM pro kost ongeveer 30 euro en kan dus 433 MHz aansturen. Het voordeel is dus dat je de Broadlink wel kan koppelen in Google Home in tegenstelling tot de Homewizard Classic.

De RM Broadlink Pro wordt verkocht door Bol.com, wel iets duurder dan via Alie
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

[Voor 17% gewijzigd door Dennepen op 10-10-2019 10:48]

• bkruyver
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 05-04 22:26
Allen,

Ik begreep dat de nieuwe apparaten nu heel snel op de website komen.... binnen nu en 1a2 weken.
Hopelijk met een leuke introductie actie .....

• kok36935
  • Laatst online: 05-04 08:33

kok36935

Zwolle, Overijssel

bkruyver schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:20:
Allen,

Ik begreep dat de nieuwe apparaten nu heel snel op de website komen.... binnen nu en 1a2 weken.
Hopelijk met een leuke introductie actie .....
Ik hoop het. Vorig jaar om deze tijd ook al eens gevraagd. Antwoord was toen; binnen enkele maanden.
Goed, maar weer even afwachten, wellicht een mooi kerstkado *O*

Men moet hooien als de zon schijnt. 19 panelen a 260 WP = 4940 WP

• Dennepen
De CO - koolmonoxide melder is wel verkrijgbaar in HW Shop

https://www.homewizard.nl...90105-koolmonoxide-melder

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Zag dat er weer een firmware update klaar staat. Ga hem nog niet installeren omdat ik niet thuis ben. Maar kan iemand mij vertellen wat deze update inhoudt?

• bkruyver
https://www.homewizard.nl/wallswitch-converter
Ben benieuwd, 3 besteld, toch vooral voor mijn vrouw :-)

[Voor 39% gewijzigd door bkruyver op 17-10-2019 12:52]

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12:44
Daar was ik naar op zoek, kon ze niet vinden.

Gebruik jij ze straks in combinatie met Hue, of met andere Homelink producten. Ik ben namelijk van plan om ze met Hue te gebruiken, heb dan alleen nog wel weer een Link nodig om dit te kunnen gebruiken. Misschien nog steeds niet de meest ideale oplossing met behoud van huidige schakelmateriaal.

[Voor 35% gewijzigd door YdieresiS op 17-10-2019 14:17]

Latin capital letter y with diaeresis

• bkruyver
YdieresiS schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

Gebruik jij ze straks in combinatie met Hue, of met andere Homelink producten. Ik ben namelijk van plan om ze met Hue te gebruiken, heb dan alleen nog wel weer een Link nodig om dit te kunnen gebruiken. Misschien nog steeds niet de meest ideale oplossing met behoud van huidige schakelmateriaal.
Ik ga kijken of ik nu een gewone schakelaar kan gebruiken om met een druk op de knop alle lampen beneden aan te doen via scene... tenminste.... Ik hoop dat je een scène kunt schakelen.
Verder op bovenverdieping proberen aantal spots in spotboog in 1x te schakelen en zodat ze ook meteen stroom houden en niet telkens onbereikbaar zijn.....

• SvS1986
Als de wall switch aan de link gekoppeld kan worden dan kunnen ze toch ook fixen dat die nieuwe afstandsbediening gekoppeld kan worden he..

Ook wacht ik nog altijd op de mogelijkheid dat je een scène kan activeren aan de hand van een deurcontact, ik had voorheen op de oude HW bv dat de voordeur verlichting aan ging bij het openen van de deur..

• Revan88
SvS1986 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:05:
Als de wall switch aan de link gekoppeld kan worden dan kunnen ze toch ook fixen dat die nieuwe afstandsbediening gekoppeld kan worden he..

Ook wacht ik nog altijd op de mogelijkheid dat je een scène kan activeren aan de hand van een deurcontact, ik had voorheen op de oude HW bv dat de voordeur verlichting aan ging bij het openen van de deur..
Taken op basis van triggers staat op moment op de planning! Dat is een kwestie van tijd voor 't gaat werken.

• SvS1986
Deze bedoel ik, daar kun je ook de status mee selecteren..

https://tweakers.net/ext/f/ENQgAUcmAJIwvcbJNqrGIgW1/thumb.png

• Revan88
SvS1986 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:18:
Deze bedoel ik, daar kun je ook de status mee selecteren..

[Afbeelding]
Het lijkt mij niet onmogelijk dat die remote kan gaan werken met de Link. Op moment gebruik ik mijn de schakelaar verbonden met mijn wall switch converter om met drie keer drukken de preset Niet Thuis te activeren. De wall switch zit naast de voordeur. Als de ene verzender kan werken met de Link zou de andere verzender dat technisch gezien ook moeten kunnen.

• SvS1986
Revan88 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:22:
[...]

Het lijkt mij niet onmogelijk dat die remote kan gaan werken met de Link. Op moment gebruik ik mijn de schakelaar verbonden met mijn wall switch converter om met drie keer drukken de preset Niet Thuis te activeren. De wall switch zit naast de voordeur. Als de ene verzender kan werken met de Link zou de andere verzender dat technisch gezien ook moeten kunnen.
Lijkt mij dat het in de toekomst ook koppelbaar zal worden omdat de presets er al in zijn geïntegreerd, afwachten dan maar.

Gebruik jij dan een puls schakelaar of een gewone schakelaar wat of aan of uit staat?

• bkruyver
Klopt het dat je de wal switch zelf maar aan 1 lamp kunt koppelen?
Zendt de wal switch bij omzetten schakelaar dan zelf een signaal of zit de link ertussen?

• SvS1986
Zijn er toevallig mensen wat met 2 Link’s werken?
Ik heb namelijk ondanks de mesh toch dat vaak iets niet bereikbaar is!

Een andere oplossing zou zijn als er een mesh gas of hittemelder zou komen want die kan ik er ongeveer tussen in plaatsen.

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Sinds een kleine week. heb ik problemen met “locatie bewust”. Het vreemde is dat wanneer ik van huis wegga het systeem automatisch op “ iedereen afwezig” wordt gezet. Echter wanneer ik thuis kom gaat hij niet terg naar “iemand thuis”. Heb inmiddels het modem gereset, de Link van de stroom gehad en de IPhone gereset. Helaas zonder resultaat.
Wie o wie heeft een goed idee/ oplossing.
Heb het, denk ik, na de laatste firmware update gekregen.

• Dennepen
Hier de laatste firmware update nog niet geïnstalleerd en hier werkt de geofencing kom thuis actie nog steeds goed, dus wellicht dat de laatste update problemen geeft. Mijn advies om dit zo snel mogelijk te melden bij HW support!

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Dennepen schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:19:
Hier de laatste firmware update nog niet geïnstalleerd en hier werkt de geofencing kom thuis actie nog steeds goed, dus wellicht dat de laatste update problemen geeft. Mijn advies om dit zo snel mogelijk te melden bij HW support!
Is gemeld bij HW, nog geen reactie gehad.
Voor de zekerheid vanmorgen alle devices verwijderd en helemaal opnieuw alles weer geïnstalleerd. Wet nog niet of dit geholpen heeft, ben alleen nog maar thuis geweest

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

kok36935 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Is gemeld bij HW, nog geen reactie gehad.
Voor de zekerheid vanmorgen alle devices verwijderd en helemaal opnieuw alles weer geïnstalleerd. Wet nog niet of dit geholpen heeft, ben alleen nog maar thuis geweest
Inmiddels werkt het weer na het verwijderen en opnieuw installeren. Gelukkig.
Denk toch dat ie iets in de war is gekomen door de update. Zal het ook even aan HW melden.

• Dennepen
Dat is mooi. Bij de vorige firmware update is mijn Link kapot gegaan. Niet duidelijk waardoor. Uiteindelijk wel een nieuwe ontvangen.

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Dennepen schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:33:
Dat is mooi. Bij de vorige firmware update is mijn Link kapot gegaan. Niet duidelijk waardoor. Uiteindelijk wel een nieuwe ontvangen.
(y) (y)

• BlakHawk
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 13:24
He 5 wall switches en een long voor €99

https://www.homewizard.nl/shop/5-wall-switch-converters-link

Los zijn ze nu 19,99!

https://www.homewizard.nl...link/wallswitch-converter
bkruyver schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:07:
Klopt het dat je de wal switch zelf maar aan 1 lamp kunt koppelen?
Zendt de wal switch bij omzetten schakelaar dan zelf een signaal of zit de link ertussen?
Als je de wall switch aan de link koppelt kun je idd maar 1 lamp koppelen. Ik heb dit als feedback teruggestuurd naar HW.

Ik heb nu een eettafel lamp met 4 fittingen aan een wal switch gekoppeld, dat werkt wel. Maar dus zonder Link ertussen.

Voordeel is dat ik de lampen nog gewoon met de Link kan schakelen op preset of met Alexa, maar de schakelaar ook kan gebruiken. Enige nadeel is dat af en toe een lamp vergeten wordt. Dan staan 3 lampen aan en 1 uit. Als ik dan nog een keer druk staan er 3 uit en 1 aan. Gelukkig werkt Alexa gewoon op die groep en is dat zo opgelost.

Verder heel erg tevreden met de wat switches en eigenlijk wil ik volgende week weer gaan uitbreiden. Vooral de schakelaars die ik wel met de link kan koppelen doordat ze maar 1 lamp bedienen werken echt vlekkeloos! Echt top! Mijn vrouw kan haar schakelaars weer gebruiken, terwijl de alarm lampen altijd onder spanning staan. Zo kunnen we alles thuis automatiseren!!!

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

• Flash3d
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:58
Meer mensen last dat Google home de homewizard link niet kan aansturen?

• Speedy-Andre
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:02

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Ja, bij mij ook ...

PVoutput oost west, zuid best! Stookt met 2x Tosh Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer 3 200l. Gasloos sinds aug 2016 Sinds 6-11-2018 5590Wp

• BlakHawk
YdieresiS schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:09:
Weet iemand wanneer de Smartwares SH8-90604 beschikbaar is. Ik wil deze gebruiken om via mijn domme switches in de muur de slimme hue verlichting te kunnen schakelen, maar nergens vind ik een releasedate. BIj Conrad staan ze op uitverkocht, maar volgens mij zijn ze nog nooit daadwerkelijk te bestellen geweest.

Een combipakket inclusief Link is ook wel welkom, aangezien ik verder nog niets van SmartWares in huis heb.
Dat maakt op zich verder niet uit, dat verder niet van smartwates hebt. Je kunt op preset schakelen en een leuke uitbreiding zijn de deursensoren voor de alarmfunctie en bijvoorbeeld de rookmelders. Dat zijn voor mij twee hele belangrijke Link functies.

Er staat nu ook een pakket van 5 wall switches en een link online, voor de prijs van 5 wallswitches, dus eigenlijk krijg je de Link dan gratis:

https://www.homewizard.nl...ll-switch-converters-link
YdieresiS schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

Het lijkt mij juist de ideale combi, ik heb nog geen Hue en alles van HW. Maar ik ben aan het kijken om juist hue te kopen als uitbreiding op de Link. Hue heeft wat meer kleurenlampen opties. De E27 kleurenlampen van HW zijn spotgoedkoop, dus alles E27 fittingen wil ik met HW smartwares lampen uitrusten. Maar de kleine fittingen en spotjes heeft HW nog niet in kleurenlampen, daarnaast zijn ze een stuk duurder, dus daarvoor ben ik van plan om Hue aan te schaffen. Lijkt mij het beste van beide werelden gecombineerd. Ik heb het idee dat de lampen van Hue beter zijn (gevoel, nergens op gebaseerd), maar ik ben echt tevreden met de Link en alle mogelijkheden!

• Flash3d
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:58
Google home werkt nog steeds niet, voordat ik hem verwijder en weer toevoeg: werkt heb inmiddels bij jou?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Hier ook niet, ik zag in het HW topic dat Alexa het ook niet doet (heb ik niet).

PVoutput oost west, zuid best! Stookt met 2x Tosh Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer 3 200l. Gasloos sinds aug 2016 Sinds 6-11-2018 5590Wp

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Is bij jullie de wintertijd in de Link geprogrammeerd? Vanavond gingen de lampen een uur te laat aan. Of zit ik in het verkeerde weekend

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Dat ging bij mij ook zo, nergens iets over zomer/wintertijd te vinden :F
Zo voor de hand liggend maar Homewizard denkt er niet aan :P

• BlakHawk
Speedy-Andre schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:24:
Hier ook niet, ik zag in het HW topic dat Alexa het ook niet doet (heb ik niet).
Alexa werkt hier prima hoor

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

BlakHawk schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:11:
[...]

Alexa werkt hier prima hoor
Dat ging niet over de Link ...

• BlakHawk
Speedy-Andre schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:19:
[...]

Dat ging niet over de Link ...
Ah oké

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Vanmorgen gingen de lampen WEL een uur eerder uit. Zou het dan toch goedkomem?
Vanavond Maar eens afwachten.

[Voor 1% gewijzigd door kok36935 op 28-10-2019 14:24. Reden: Correctie]

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

kok36935 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:23:
Vanmorgen gingen de lampen WEL een uur eerder uit. Zou het dan toch goedkomem?
Vanavond Maar eens afwachten.
Ja hoor, nu werkt het wel goed. Bij HW gaat de wintertijd waarschijnlijk een dag later in >:) >:)

• Dennepen
Ik denk dat het een handmatige actie is, die pas op maandag wordt uitgevoerd. Lang leve het cloudplatform...

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Mijn Google home is nog steeds de Link kwijt, bij sync devices zegt hij dat er een probleem is.
Duurt pas een week, echt fijn die HW cloud die ze zelf blijkbaar niet begrijpen |:(

• Dennepen
Speedy-Andre schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:38:
Mijn Google home is nog steeds de Link kwijt, bij sync devices zegt hij dat er een probleem is.
Duurt pas een week, echt fijn die HW cloud die ze zelf blijkbaar niet begrijpen |:(
Bij mij werkt de koppeling met Google Home nog wel. Ik heb jouw probleem ook eerder gehad. Vanuit de Google Home App (Diensten / ontdekken) de integratie verwijderen/ontkoppelen dan syncen (controleer of er geen probleem meer is) en daarna weer opnieuw koppelen.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Dennepen schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:46:
[...]

Bij mij werkt de koppeling met Google Home nog wel. Ik heb jouw probleem ook eerder gehad. Vanuit de Google Home App (Diensten / ontdekken) de integratie verwijderen/ontkoppelen dan syncen (controleer of er geen probleem meer is) en daarna weer opnieuw koppelen.
Ja dat werkt, wel ook in de Link app de integratie verwijderen en weer toevoegen :)
Blijft apart dat dit opeens stuk kan gaan ...

• BlakHawk
Speedy-Andre schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:16:
[...]

Ja dat werkt, wel ook in de Link app de integratie verwijderen en weer toevoegen :)
Blijft apart dat dit opeens stuk kan gaan ...
Ik heb ook wel eens met Alexa gehad dat ik de skill moest enablen. Net alsof ik het account opnieuw moet linken.

• SvS1986
Is er iemand die weet of je de byron deurbel knop kunt gebruiken om ook een lamp aan te laten springen?

• Revan88
Dat HomeWizard-cameraatje van de Action (CIP-37210AT) zojuist aangeschaft en geïntegreerd in de Link. Werkt allemaal heel prima, en voor dat geld!

• Dennepen
Zeker een mooie camera voor dat geld. Ik heb de camera ook in de Link, maar ik krijg geen beeld.

Ik krijg de melding "kan screenshot niet ophalen"

Heb je nog iets ingesteld op de camera zelf?

• SvS1986
Welke camera is dat dan bij de action? Echt van smartwares/homewizard of ander merk?

• Dennepen
SvS1986 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:01:
Welke camera is dat dan bij de action? Echt van smartwares/homewizard of ander merk?
https://www.action.com/nl-nl/p/smartwares-live-wifi-camera-/

• privatair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-04 01:41
Homewizard link app geeft het volgende aan:

''Het is mogelijk om de volgende modellen te koppelen:
C723IP C724IP C923IP C924IP''

Deze camera van de Action staat er niet bij ???

• Dennepen
privatair schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:09:
Homewizard link app geeft het volgende aan:

''Het is mogelijk om de volgende modellen te koppelen:
C723IP C724IP C923IP C924IP''

Deze camera van de Action staat er niet bij ???
Zie bericht van Rean88, bij hem werkt het wel.

• linker
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 30-03 21:57
Dennepen schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:56:
[...]

Zie bericht van Rean88, bij hem werkt het wel.
Het is C721IP.
Ik heb 'm eerst in de camera-app gezet en toen via "integraties" gekoppeld.
nog geen problemen gehad.

op de infoavond van 3 oktober is hier nog aandacht aan besteed.

[Voor 10% gewijzigd door linker op 04-11-2019 20:26]

• SvS1986
Er is een puntje waar ik de laatste tijd over zit te twijfelen..

Ik wil de link graag gebruiken als compleet systeem, alarm en smarthome. Nu is alleen het punt dat het alarm gedeelte soms te wensen over laat, en dat komt dan vooral omdat de link alleen als controller van de server dient en niet stand alone kan werken.
Zou het in de toekomst mogelijk worden om de link te laten samenwerken met de al bestaande alarmsystemen van smartwares?

Andere combinaties hebben vaak namelijk niet zo’n uitgebreid assortiment aan accessoires zoals bv watermelder, koolmonoxidemelder en temp en vochtsensor etc.
Dan ben je alweer snel verplicht 2 systemen naast elkaar te gebruiken.

• BlakHawk
SvS1986 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:51:
Er is een puntje waar ik de laatste tijd over zit te twijfelen..

Ik wil de link graag gebruiken als compleet systeem, alarm en smarthome. Nu is alleen het punt dat het alarm gedeelte soms te wensen over laat, en dat komt dan vooral omdat de link alleen als controller van de server dient en niet stand alone kan werken.
Zou het in de toekomst mogelijk worden om de link te laten samenwerken met de al bestaande alarmsystemen van smartwares?

Andere combinaties hebben vaak namelijk niet zo’n uitgebreid assortiment aan accessoires zoals bv watermelder, koolmonoxidemelder en temp en vochtsensor etc.
Dan ben je alweer snel verplicht 2 systemen naast elkaar te gebruiken.
Wat laat precies te wensen over?

• BlakHawk
Dennepen schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:13:
Zeker een mooie camera voor dat geld. Ik heb de camera ook in de Link, maar ik krijg geen beeld.

Ik krijg de melding "kan screenshot niet ophalen"

Heb je nog iets ingesteld op de camera zelf?
Had ik ook de eerste keer, even opnieuw koppelen

• SvS1986
BlakHawk schreef op donderdag 7 november 2019 @ 00:13:
[...]

Wat laat precies te wensen over?
Dat je altijd afhankelijk bent van een server en internet..

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Tja, maar met mijn huidig alarmsysteem ben ik afhankelijk van Vodafone. Bij een storing geen doorkoppelling naar de alarmcentrale of naar mijn eigen telefoon.zo kun je altijd wel iets bedenken.
Hoe vaak ligt internet of de server eruit? En dat moet dan net op een moment zijn dat die inbreker bij jou een bezoek wil brengen.
Kans van 1 op ...........?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Deze die eerder genoemd werd...

https://www.action.com/nl-nl/p/smartwares-live-wifi-camera-/

... is momenteel in de weekaanbieding (t/m dinsdag 12/11) bij Action voor drie euries minder. :)

https://www.action.com/nl-nl/p/smartwares-live-wifi-camera/

Van €29,95 > €26,95.

https://www.action.com/globalassets/cmsarticleimages/71/13/2580253_8711658437231-111.png

• BlakHawk
kok36935 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:54:
Tja, maar met mijn huidig alarmsysteem ben ik afhankelijk van Vodafone. Bij een storing geen doorkoppelling naar de alarmcentrale of naar mijn eigen telefoon.zo kun je altijd wel iets bedenken.
Hoe vaak ligt internet of de server eruit? En dat moet dan net op een moment zijn dat die inbreker bij jou een bezoek wil brengen.
Kans van 1 op ...........?
Overigens gaat het alarm wel gewoon af zonder internet, alleen je krijgt geen notificatie!

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

BlakHawk schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:51:
[...]

Overigens gaat het alarm wel gewoon af zonder internet, alleen je krijgt geen notificatie!
Klopt (y)

• Revan88
Ik alle eerlijkheid gebruik ik 'm als alarmsysteem en dat werkt als een tierelier. De kans dat de inbrekers schijt hebben aan rood pulserende ledlampen en (zeer binnenkort, als de plug-in sirene uit is) 85dB is groter dan de kans dat het internet toevallig plat ligt op moment dat het dievengilde op bezoek komt.

Wat BlakHawk zegt, je krijgt hooguit geen notificatie. De rest werkt allemaal prima. Je ziet trouwens in de app gelijk dat de Link offline is (al krijg je hier geen pushmelding van).

Ik heb de boel beveiligd met CO- en rookmelders, veel magneetcontacten en colour LEDs en daar hoop ik binnenkort nog sirenes en camera's aan toe te voegen. Oh, en die Byron deurbel in de PRO series, want die fungeert ook als sirene en de plug-in sirenes ook weer als bel! :D

Nee, het is geen Philips Hue, ook geen Homey, maar voor wat het kost doet 't het retegoed.

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Revan88 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:54:
Ik alle eerlijkheid gebruik ik 'm als alarmsysteem en dat werkt als een tierelier. De kans dat de inbrekers schijt hebben aan rood pulserende ledlampen en (zeer binnenkort, als de plug-in sirene uit is) 85dB is groter dan de kans dat het internet toevallig plat ligt op moment dat het dievengilde op bezoek.

Nee, het is geen Philips Hue, ook geen Homey, maar voor wat het kost doet 't het retegoed.
Volledig met je eens. Je hebt een goed systeem wat niet al te duur is. Wellicht niet geheel professioneel maar inbrekers hebben een hekel aan licht en lawaai. Om dat laatste te realiseren wacht ik met smart op de sirene.

• Dennepen
Goed om te zien dat de laatste app update weer wat functionaliteit heeft toegevoegd:
- bij rook detectie gaat alle verlichting aan
- deur/raam sensoren zijn nu te automatiseren -- dus bijv. licht aan zetten.

Heeft iemand de deurbel al in gebruik?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Nog steeds geen Osram plugs, althans ze zijn er wel maar met een ? symbool :/
Hierdoor krijg ik ze niet bij bediening op het scherm.
Het aantal verbonden bij Hue is alleen de lampen ...

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Dennepen schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:31:
Goed om te zien dat de laatste app update weer wat functionaliteit heeft toegevoegd:
- bij rook detectie gaat alle verlichting aan
- deur/raam sensoren zijn nu te automatiseren -- dus bijv. licht aan zetten.

Heeft iemand de deurbel al in gebruik?
Heb inmiddels 1 sensor gekoppeld en het lijkt goed te werken. Ben wel benieuwd welke handeling voorrang heeft. B.v wanneer het alarm is geactiveerd. Nog even uit proberen.

Nee, ik heb de deurbel nog niet in gebruik, doe het nog met de oude HW bel :D
Ook rookdetectie kan ik nog niet uit proberen, geen rooksensor 8)7

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Te vroeg gejankt in mijn vorige post, de Osram plugs worden nu wel herkend en staan bij de favorieten :P
Op de een of andere manier lukt dit pas als je iets wijzigt zoals een naam.
De symbolen kunnen wel een wcd of stekker plaatje gebruiken ipv een lamp variatie.

• privatair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-04 01:41
Heeft iemand werkende beelden van de kwaliteit van de camera van de Action ?
Gebruiken jullie de camera om binnenshuis te filmen of van binnen naar buiten (tuin/voordeur od. ?)

• linker
Ik gebruik 'm van binnen naar buiten. richting de voordeur.
De beelden zijn best goed. 's avonds heb je wel last van reflecties van het raam. dit komt door de verlichting in de camera die spiegelt in het raam. Hierdoor werkt het nachtzicht minder. Alleen als binnen het licht uit is en buiten aan, dan heb je weinig zicht van de camera.
In alle andere gevallen heb ik prima beelden.
net gecontroleerd. Prima zicht op de voordeur.

[Voor 5% gewijzigd door linker op 24-11-2019 18:02]

• Rickerttt
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 08-02 21:39
Is het mogelijk om nachtzicht/infarood uit te schakelen. Mijn tuin is namelijk voldoende verlicht.
Als dit de weerspiegeling van het glas hierdoor verminderen zou dit top zijn.

• Dennepen
Rickerttt schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:50:
Is het mogelijk om nachtzicht/infarood uit te schakelen. Mijn tuin is namelijk voldoende verlicht.
Als dit de weerspiegeling van het glas hierdoor verminderen zou dit top zijn.
Ja, dat is mogelijk hoor.

• Dennepen
Black Friday korting bij Homewizard. 20% op alles.

Korting wordt verwerkt bij de kassa.

[Voor 28% gewijzigd door Dennepen op 27-11-2019 17:54]

• miel
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:36
Dennepen schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:53:
Black Friday korting bij Homewizard. 20% op alles.

Korting wordt verwerkt bij de kassa.
Heb 3 van die slimme glazen radiator panelen besteld om boven te verwarmen (beneden draait de warmtepomp). Alleen niet bij HW maar bij bol.com voor 79 euro...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

De radiators zijn nu vanaf €99 bij Bol, met 'gratis' dagje uit bij registratie die je zelf betaalt ...

• revival67
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:17
Gisteren de hw1601R (lamp met remote) besteld bij Amazon Duitsland.
Voor minder dan 23 euro, bij HW kost deze rond de 57 euro dacht ik.
Hoe kan het dat er zo'n groot prijsverschil in dit artikel zit.

• CoachKoos
revival67 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 05:18:
Gisteren de hw1601R (lamp met remote) besteld bij Amazon Duitsland.
Voor minder dan 23 euro, bij HW kost deze rond de 57 euro dacht ik.
Hoe kan het dat er zo'n groot prijsverschil in dit artikel zit.
De webshop van HW is sowieso erg duur. De Princess robotstofzuiger stond er eerst op voor € 349 terwijl deze bij bol.com "maar" € 225 was.

Ik denk dat ze de adviesprijzen aanhouden...

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

De radiator werkt met wifi en ik zie geen koppeling in de Link app dus wat doet hij hier?
Net als de ventilator en de ontvochtiger volgens de app :)
Ik zie dat de app met Google Assistant en Alexa zou moeten werken.

• Stampre
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 07-04 23:22
Hoe koppelen jullie de osram pluggen in een scene. Ik kan ze geen opdracht meegeven helaas? kan alleen geen actie aanvinken.

http://specs.tweak.to/6635

• TiTbB
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 27-03 17:03
Enige update van de heat en energylink?

Wel apart dat ze die nog in de winkel blijven verkopen voor de volle prijs, maar de 'oude' hw niet meer verkopen.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Stampre schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:16:
Hoe koppelen jullie de osram pluggen in een scene. Ik kan ze geen opdracht meegeven helaas? kan alleen geen actie aanvinken.
Dat kan ik wel (met Android app), actie geen, aan of uit.
Overigens stonden de plugs er eerst niet goed in (geen symbool bij plug maar ?).
Toen ik een Hue lamp aanpaste stonden de plugs er opeens goed in.

• revival67
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:17
Even een vraagje, weet misschien iemand of er verschil in afmeting is tussen de xq-lite (xq1600) en de kleuren led (hw1601) lampen.
Ik heb nu de hw1601 in mijn buitenlamp en die is eigenlijk net te hoog.
Op de afbeeldingen lijkt het gedeelte wat licht uitstraalt bij de xq-lite net wat groter te zijn.

Bij voorbaat dank.

• Dennepen
Wie weet wanneer het alarm en de deurbel voor de Link in de schappen ligt? Duurt te lang, duurt te lang

• linker
Dennepen schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:25:
Wie weet wanneer het alarm en de deurbel voor de Link in de schappen ligt? Duurt te lang, duurt te lang
Ze hebben een paar weken op de site gestaan, maar zijn nu al weer een poosje verdwenen. Ook op de site van Smartwares heb ik ze niet kunnen vinden. :?

Er zijn de laatste tijd meer items uit de HWwebshop verdwenen.

[Voor 8% gewijzigd door linker op 06-12-2019 12:20]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Heeft iemand die Action camera's ook werkend gekregen op de PC of met andere apps?

Voor andere modellen, waarvan ik zou verwachten dat ze op essentiële punten niet wezenlijk afwijken van dat Action model - waarom zou je dat zo moeilijk doen, staat hier op hun site hoe je dat in principe kunt doen.

https://camera.homewizard...a-bekijken-op-pc-mac-vlc-

Blijkbaar gebruiken deze camera's een vrij generiek RTSP protocol zodat ze in principe zouden moeten kunnen werken met elk stukje software dat dit ondersteunt. TinyCam doet dat ook en kent al heel veel voorgedefinieerde modellen maar kent de Smartwares camera's (nog?) niet.

De handleiding van dit Action model staat overigens hier:

https://camera.homewizard...-the-smartwares-cip-37210

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Bij de KaKu schakelaars (433 MHz) werd altijd geadviseerd om deze niet te dicht bij elkaar te plaatsen omdat ze elkaar konden storen. Advies was om tenminste een afstand van 50 cm aan te houden.
Wie heeft ervaring met de 866 MHz schakelaars? Kunnen deze dichter bij elkaar worden geplaatst?
Ik wil n.l. een centrale plek maken waar ik een drietal lampseries kan schakelen.

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Te koop bij Amazon.de. Voor de liefhebber(s)
Forum
Bij Amazon.de

[Voor 110% gewijzigd door kok36935 op 10-12-2019 14:57]

• Revan88
De slimme deurbel van Byron en HomeWizard gekocht bij Mediamarkt en vandaag binnen gekregen. Mooi design en heel gemakkelijk te koppelen. De drukknop kan ook als mini-lichtschakelaar worden gebruikt, los van de gong net als bijvoorbeeld de wall switch converter.

Ook is het heel gemakkelijk om de gong als sirene te gebruiken voor het alarmsysteem (eindelijk!). Preset Afwezig actief, wordt er dan een deur (of raam) geopend voorzien van een magneetcontact, dan gaan de lampen nu rood pulseren, krijg ik een push-notificatie en gaat het alarm af. En hard. Tevens kun je instellen dat de gong 's avonds als nachtlamp gebruikt kan worden.

Erg strak design, wel jammer dat er geen microUSB-kabel bijgeleverd wordt, maar die heb ik nog genoeg liggen van mijn oude Samsungs en Xbone controllers.

https://www.mediamarkt.nl...pf%7C1614958%7C%7Cp%7C%7C

[Voor 24% gewijzigd door Revan88 op 10-12-2019 14:15. Reden: Eureka!]

• Revan88
kok36935 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:51:
Bij de KaKu schakelaars (433 MHz) werd altijd geadviseerd om deze niet te dicht bij elkaar te plaatsen omdat ze elkaar konden storen. Advies was om tenminste een afstand van 50 cm aan te houden.
Wie heeft ervaring met de 866 MHz schakelaars? Kunnen deze dichter bij elkaar worden geplaatst?
Ik wil n.l. een centrale plek maken waar ik een drietal lampseries kan schakelen.
868MHz heeft daar veel minder last van omdat het een actief signaal is dat twee kanten op gaat. Ook werkt het met een unieke, complexere koppelcode dan de 433MHz-schakelaars.

Wat ik je wel echt aanraadt, is om de lampen en schakelaars pas ná het koppelen met de Link naast elkaar te plaatsen. Tijdens het koppelen zijn ze dan weer wel gevoelig voor interfererend signaal. Zo ook wanneer je meerdere LEDs in één armatuur hebt. Koppel de eerste lamp, draai 'm daarna uit het armatuur en koppel zo de volgende lamp. Herhaal dit tot alle lampen zijn gekoppeld en zet ze dan allemaal weer terug in het armatuur.

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Revan88 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:27:
[...]

868MHz heeft daar veel minder last van omdat het een actief signaal is dat twee kanten op gaat. Ook werkt het met een unieke, complexere koppelcode dan de 433MHz-schakelaars.

Wat ik je wel echt aanraadt, is om de lampen en schakelaars pas ná het koppelen met de Link naast elkaar te plaatsen. Tijdens het koppelen zijn ze dan weer wel gevoelig voor interfererend signaal. Zo ook wanneer je meerdere LEDs in één armatuur hebt. Koppel de eerste lamp, draai 'm daarna uit het armatuur en koppel zo de volgende lamp. Herhaal dit tot alle lampen zijn gekoppeld en zet ze dan allemaal weer terug in het armatuur.
Dank je voor de tip, Het resultaat zal ik hier op dit forum terugmelden (y)

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Revan88 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:50:
De slimme deurbel van Byron en HomeWizard gekocht bij Mediamarkt en vandaag binnen gekregen. Mooi design en heel gemakkelijk te koppelen. De drukknop kan ook als mini-lichtschakelaar worden gebruikt, los van de gong net als bijvoorbeeld de wall switch converter.

Ook is het heel gemakkelijk om de gong als sirene te gebruiken voor het alarmsysteem (eindelijk!). Preset Afwezig actief, wordt er dan een deur (of raam) geopend voorzien van een magneetcontact, dan gaan de lampen nu rood pulseren, krijg ik een push-notificatie en gaat het alarm af. En hard. Tevens kun je instellen dat de gong 's avonds als nachtlamp gebruikt kan worden.

Erg strak design, wel jammer dat er geen microUSB-kabel bijgeleverd wordt, maar die heb ik nog genoeg liggen van mijn oude Samsungs en Xbone controllers.

https://www.mediamarkt.nl...pf%7C1614958%7C%7Cp%7C%7C
Heel benieuwd als het geheel goed stabiel is. Heb al meerdere magneetcontacten in huis die met de lampen zijn geschakeld. Op zich werkt dit goed. Ook het automatisch schakelen van “iemand thuis” naar” iedereen afwezig” werkt goed. In ieder geval met onze 2 toestellen (iPhone) wel. Ook als er 1 weggaat krijg je bericht maar als je de laatste niet bent dan doet het systeem niets. (En zo hoort het ook)
Dus ben heel benieuwd naar valse meldingen of juist niet. M.n. dat laatste hoop ik en ga er ook eentje kopen. Laat het ons weten.!

• HeXtreme
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 11-12-2019
Ik ben sinds kort ook besmet met het link virus, heb mijn oude homewizard ook nog, maar inmiddels over op de link. Oude station draaide bij ons zo'n 3 jaar.

Ik heb ook 2 gebruikers en geofencing op beide android toestellen werkt goed

Ons huis heeft
Deurcontacten
Smart lampen
Hue bridge
Link
Smartswitch voor kaku ondersteuning

Integratie van de smartswitch werkt ook goed.

Ik heb gisteren homewizard gemaild en ook wat antwoorden gekregen waar ik in dit topic ook vaak vragen over zie:

Nogmaals ik ben ook een beginner, dus ja sommige dingen zullen al beantwoord zijn, maar dit is een voorbeeld hoe fijn en compleet ze terugmailen. Ik vind hun support en website heel goed

Antwoord van HW
Bedankt voor je bericht.

Er kunnen altijd meerdere gebruikers worden gekoppeld aan de Link, mits ze allemaal hun eigen HomeWizard Account hebben en niet samen een account delen. Dit is ook noodzakelijk voor een goede werking van Locatie Bewust/geofencing. 

De deurbel wordt op moment uitgeleverd aan winkels en ik verwacht dat het een kwestie is van enkele weken totdat deze in de handel komt! Ik heb 'm thuis al in gebruik en ik moet zeggen dat ik er heel erg tevreden mee ben! De losse plug-in sirene volgt ergens in het 1e kwartaal.
(Ligt al bij media markt op de plank voor 45 euro)

Wanneer je de gekoppelde Connected kleurenlampen meegenomen hebt in de alarmconfiguratie van de Link gaan ze bij ongeoorloofd openen van deuren en ramen eerst geel pulseren en na 30 seconden zal dit een rode puls worden en wordt er een push-notificatie uitgestuurd. Gekoppelde sirenes zullen dan in alarm gaan. Als je huidige gekoppelde kleurenlampen dit nu nog niet doen, staan ze niet ingesteld als zodanig.

De wall switch converter kan ook rechtstreeks aan de lamp gekoppeld worden, maar het is beter als ze gekoppeld blijven met de Link en via de koppeling met de Link één of meerdere lampen in- of uitschakelen. Zou uw internetverbinding wegvallen, dan blijft de Link verder gewoon functioneren in huis. Pas als de stroom wegvalt, doet de Link niets meer. Maar dan zou uw verlichting ook niets meer doen uiteraard.

Er komt nog zó ontzettend veel aan, waarvan ik al voorproefjes heb mogen nemen. Echter ben ik niet in de gelegenheid dit toe te lichten. ;)

Ik hoop dat eea ook voor andere beginners zo duidelijk is.

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Ik zie door de bomen het bos niet meer en vraag me af of de Link voor mij nu een volwaardige opvolger is. Momenteel gebruik ik de originele HomeWizard al 7 jaar en maak ik gebruik van:
- kaku stopcontact schakelaars
- kaku ingebouwde schakelaars
- kaku ingebouwde dimmers
- schemer- en bewegingssensoren
- raam- en deurcontacnten
- weersensoren
- tijdschema's
- taken op basis van condities

Wordt dit allemaal ondersteund in de Link? Uit de startpost lees ik van niet, maar wellicht is die niet helemaal bijgewerkt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True