Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouwerk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-06-2024
Krandorado schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:00:
[...]

Dit gebeurt automatisch wanneer de preset op "slapen" staat ingesteld. Je kunt deze stand automatisch op basis van tijd in laten schakelen via Huisinstellingen > Automatiseren > Automatische slaapstand.
Dit kan inderdaad met de automatische slaapstand. De tijden kunnen zelf gedefineerd worden.
Echter zal de verlichting niet aanspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:30
Die zien er goed uit.... vooral het feit dat je je bestaande schakelaars makkelijk "slim" kunt maken... handig!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:18
miel schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:42:
[...]

Die zien er goed uit.... vooral het feit dat je je bestaande schakelaars makkelijk "slim" kunt maken... handig!
Dat laatst vind ik nog het belangrijkste. Meeste lampen/schakelaars zitten in een schema, maar als ik eerder of later de lampen wil schakelen is een fysieke knop wel makkelijk. Dan hoef je niet iedere keer je telefoon uit je zak halen om middels de app een schakelaar om te zetten.

En helpt mee in de WAF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-04 13:24
Goed om te zien hoe de wall switch werkt. Maar is het ook mogelijk om een niet-connected lamp te schakelen? Dus bijvoorbeeld mijn niet connected LED lamp bij de voordeur die ik elke avond met een schakelaar aan- en uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkruyver
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 00:36
Dennepen schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:20:
Goed om te zien hoe de wall switch werkt. Maar is het ook mogelijk om een niet-connected lamp te schakelen? Dus bijvoorbeeld mijn niet connected LED lamp bij de voordeur die ik elke avond met een schakelaar aan- en uit zet?
Ik ben inderdaad bang dat het niet op dezelfde manier werkt als de 433 wall switches van kaku...... dat is wel jammer. Ik heb ook lampen die niet slim zijn, die ik wel graag slim schakel........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-04-2020
Een kleurenlamp kost tegenwoordig 15 euro, simpel smart te maken dan toch? Met alle extra voordelen erbij (alarmlamp).

Als bij een inbraak je hele huis rood knippert, schrikt dat een dief denk ik wel af. Straks een sirene erbij, lijkt mij top!

Ben benieuwd naar de prijs van de wall switch!

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouwerk
bkruyver schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:31:
[...]

Ik ben inderdaad bang dat het niet op dezelfde manier werkt als de 433 wall switches van kaku...... dat is wel jammer. Ik heb ook lampen die niet slim zijn, die ik wel graag slim schakel........
Is inderdaad niet dezelfde manier als de 433 KAKU schakelaar.
Bij deze Smartwares WallSwitch verbind je de (slimme) lamp door (er staat dus continu spanning op de lamp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
rouwerk schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 08:01:
[...]

Is inderdaad niet dezelfde manier als de 433 KAKU schakelaar.
Bij deze Smartwares WallSwitch verbind je de (slimme) lamp door (er staat dus continu spanning op de lamp).
Dat is wel een tegenvaller. De meest wand en plafond armaturen zijn tegenwoordig met ingebouwde leds etc of halogeen en worden via een schakelaar geschakeld die wil je op die manier slim maken. Gemiste kans zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkruyver
Dennepen schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 08:24:
[...]

Dat is wel een tegenvaller. De meest wand en plafond armaturen zijn tegenwoordig met ingebouwde leds etc of halogeen en worden via een schakelaar geschakeld die wil je op die manier slim maken. Gemiste kans zou ik zeggen.
Eens. Bovendien passen die grote connected lampen niet altijd, zijn de connected lampen nu niet de mooiste lampen om te zien in open armaturen en moet ik meteen 3-4 connected spots aanschaffen in mijn meervoudige armaturen.......jammer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
bkruyver schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 08:55:
[...]

Eens. Bovendien passen die grote connected lampen niet altijd, zijn de connected lampen nu niet de mooiste lampen om te zien in open armaturen en moet ik meteen 3-4 connected spots aanschaffen in mijn meervoudige armaturen.......jammer......
Inderdaad, in mijn huis kan ik amper nog connected lampen kwijt. Alle wand en muur armaturen zijn tegenwoordig LED idd. Als alternatief zit ik nu te denken aan : AWMR-300 https://www.klikaanklikui...ni-inbouw-schakelaar.html en die te schakelen via mijn klassieke Homewizard. Helaas weer een stapje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouwerk
Dennepen schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 09:00:
[...]

Inderdaad, in mijn huis kan ik amper nog connected lampen kwijt. Alle wand en muur armaturen zijn tegenwoordig LED idd. Als alternatief zit ik nu te denken aan : AWMR-300 https://www.klikaanklikui...ni-inbouw-schakelaar.html en die te schakelen via mijn klassieke Homewizard. Helaas weer een stapje terug.
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Ik heb de AWMR schakelaar thuis ook nog in gebruik icm de oude Homewizard.
Hetzelfde verhaal voor de KlikAanKlikUit draadloze dubbele wandschakelaar AWST-8802.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klik
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-05 22:44
Je kan de wallswitch toch gewoon achter een bestaande schakelaar zetten en schakelen net als awmr 300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Klik schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:02:
Je kan de wallswitch toch gewoon achter een bestaande schakelaar zetten en schakelen net als awmr 300?
Dat hoop ik ook, als spanning onderbreker had ik verwacht, maar gezien de reacties en filmpjes lijkt dat niet te kunnen, maar hopelijk hebben we het mis.

Als ik de brochure lees word ik ook niet wijzer.
https://www.google.com/ur...Vaw1t0d_Yz-pM71ZVczEfdt4a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Zelfs de press release staat al online voor eind september: https://www.google.com/ur...Vaw2kwa-L0aj2K95r8ohHu7Gp

Zoals te lezen is is het alleen mogelijk om smart bulbs aan te sturen en je presets te sturen. Niet echt een noviteit als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouwerk
Dennepen schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:30:
Zelfs de press release staat al online voor eind september: https://www.google.com/ur...Vaw2kwa-L0aj2K95r8ohHu7Gp

Zoals te lezen is is het alleen mogelijk om smart bulbs aan te sturen en je presets te sturen. Niet echt een noviteit als je het mij vraagt.
Deze kwam ik ook nog tegen:
https://www.wirelesshomes...witch-converter-sh8-90604

Wat dat dan doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennepen
Volgens mij is dat de nieuwe wall switch alleen met een verkeerd plaatje.

In Duitsland zelfs al bestelbaar voor 22 euro.

https://www.setpoint.de/s...smartwares-sh8-90604.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik had de smartswitch toegevoegd aan de link in de hoop dat die oude kaku schakelaars kon koppelen..
Maja zelfs een toegevoegde schakelaar werd niet weergegeven in de link, alleen de stekkerschakelaar zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouwerk
SvS1986 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:42:
Ik had de smartswitch toegevoegd aan de link in de hoop dat die oude kaku schakelaars kon koppelen..
Maja zelfs een toegevoegde schakelaar werd niet weergegeven in de link, alleen de stekkerschakelaar zelf
Welke schakelaar werkt bij jou niet?
Ik heb er nu ook een aantal toegevoegd (in de Homewizard Lite App) maar die zijn nu wel zichtbaar in de Link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouwerk
Dennepen schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:05:
Volgens mij is dat de nieuwe wall switch alleen met een verkeerd plaatje.

In Duitsland zelfs al bestelbaar voor 22 euro.

https://www.setpoint.de/s...smartwares-sh8-90604.html
Owwja! Alleen levertijd: 32-34 Tage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
rouwerk schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:09:
[...]

Welke schakelaar werkt bij jou niet?
Ik heb er nu ook een aantal toegevoegd (in de Homewizard Lite App) maar die zijn nu wel zichtbaar in de Link.
Ik heb hem ook al eens vernieuwd maar hij gaat niks weergeven, over paar berichten kan ik eindelijk foto’s posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouwerk
SvS1986 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:17:
[...]

Ik heb hem ook al eens vernieuwd maar hij gaat niks weergeven, over paar berichten kan ik eindelijk foto’s posten
Wat vreemd.
Er is gister voor Beta gebruikers nog wel een update uitgekomen. Maar daarvoor werkte het bij mij ook al goed.
Net nog even de eettafel lamp (KlikAanKlikUit schakelaar in plafond) toegevoegd aan de Smartswitch. Daarna in de Link geimporteerd.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/3J8hvYLj/IMG-4490.png

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/2jFmyVx8/IMG-4491.png

Ter info: Ik heb 2 Smartswitches in mijn huis dus vandaar de opsplitsing in screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
rouwerk schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:30:
[...]

Wat vreemd.
Er is gister voor Beta gebruikers nog wel een update uitgekomen. Maar daarvoor werkte het bij mij ook al goed.
Net nog even de eettafel lamp (KlikAanKlikUit schakelaar in plafond) toegevoegd aan de Smartswitch. Daarna in de Link geimporteerd.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ter info: Ik heb 2 Smartswitches in mijn huis dus vandaar de opsplitsing in screenshot.
Ik zie ook dat jij de controller kunt uitvinken, kan ik ook niet, ga ze eens opnieuw instellen en dan opnieuw koppelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
SvS1986 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 16:03:
[...]

Ik zie ook dat jij de controller kunt uitvinken, kan ik ook niet, ga ze eens opnieuw instellen en dan opnieuw koppelen!
Ik gok dat het geen verschil gaat maken. Ik denk echt versie verschil. Waarschijnlijk loopt beta meer dan één update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Iemand die kan bevestigen of de nieuwe wall switch converter ook gebruikt kan worden voor het schakelen van niet slimme lampen (dus Led of andere inbouw verlichting)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
BlakHawk schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:12:
[...]

Ik gok dat het geen verschil gaat maken. Ik denk echt versie verschil. Waarschijnlijk loopt beta meer dan één update voor.
Dus waarschijnlijk even wachten op de updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
Dennepen schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:23:
Iemand die kan bevestigen of de nieuwe wall switch converter ook gebruikt kan worden voor het schakelen van niet slimme lampen (dus Led of andere inbouw verlichting)?
Als ik de review van @dfrenner zo zie, kan dat niet.

Is ook wel logisch, want je moet de alarmlamp onder spanning houden, los van wat je met je schakelaar doet.

Hij lust ze dan ook door op continue spanning.

Ik vind dit juist ideaal en is voor mij reden om (op termijn) alle lampen door HW lampen te vervangen.

Voor het alarm moeten de lampen altijd op spanning staan, de manier zoals jij beschrijft zou de stroom van de lamp afhalen. Dat gaat zijn doel dan voorbij.
SvS1986 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:30:
[...]

Dus waarschijnlijk even wachten op de updates?
Denk ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
Kan iedereen de beta software gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
BlakHawk schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:51:
[...]

Voor het alarm moeten de lampen altijd op spanning staan, de manier zoals jij beschrijft zou de stroom van de lamp afhalen. Dat gaat zijn doel dan voorbij.
Met de 433 inbouwschakelaars zit er ook nog steeds spanning op de lamp. De inbouwschakelaar overruled de fysiek knop en andersom. Soort hotelschakeling met een fysieke en een digitale schakelaar in één.

Vind het wel jammer dat de Wall Switch niet werkt met normale lampen. Mijn tuinlampen hebben spotjes. Moet ik 8 U10 connected spotjes komen om de inbouwschakelaar te vervangen 8)7

De Wall Switch is eigenlijk een inbouwversie van de Smartwares wandschakelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Inderdaad echt jammer. Voor mijn plafond buitenlamp ga ik de acd-1000 serie van Kaku maar aansluiten. Tijdens de kennissessie is volgens mij wel verteld dat het mogelijk zou moeten zijn om gewone lampen te kunnen bedienen. Blijkbaar zijn de specs teruggedraaid of is dat gedeelte niet goedgekeurd. Gelukkig wachten we er niet al lang op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
CoachKoos schreef op zondag 8 september 2019 @ 21:58:
[...]

Met de 433 inbouwschakelaars zit er ook nog steeds spanning op de lamp. De inbouwschakelaar overruled de fysiek knop en andersom. Soort hotelschakeling met een fysieke en een digitale schakelaar in één.

Vind het wel jammer dat de Wall Switch niet werkt met normale lampen. Mijn tuinlampen hebben spotjes. Moet ik 8 U10 connected spotjes komen om de inbouwschakelaar te vervangen 8)7

De Wall Switch is eigenlijk een inbouwversie van de Smartwares wandschakelaar...
Ik snap je punt wel hoor.
Afgelopen week bij de Blokker spotgoedkoop! 7 euro per lamp.

Heb er 4 gekocht voor 30 euro!

Op dit moment 9,81, iets duurder.
Maar ga eens normale nieuwe kopen. Het verschil is niet zo groot meer.

Nog 8 op voorraad ;)
https://www.blokker.nl/search?q=Smartwares%20pro

Wat ik nog mis bij de nieuwe link is het groeperen van lampen. Ik heb een badkamer lamp met 4 fittingen. Nu zie je dat als 4 lampen, maar eigenlijk is het gewoon 1 lamp, met 4 fittingen. Ik wil niet de 4 fittingen schakelen, maar de hele lamp!

Kleuren lamp is nog maar 13€
https://www.blokker.nl/p/...eries-uitbreiding/1926245

[ Voor 8% gewijzigd door BlakHawk|IA op 09-09-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
SvS1986 schreef op zondag 8 september 2019 @ 12:45:
Kan iedereen de beta software gebruiken?
App dacht ik wel, ten minste weer verschil tussen Android en Apple. Maar Link firmware niet.

@dfrenner en @rouwerk zijn beta, als ik het goed onthouden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krandorado
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-04 19:08
Om beta gebruiker te worden voor HomeWizard Link kun je mailen naar beta@homewizard.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
BlakHawk schreef op maandag 9 september 2019 @ 10:45:
[...]

Ik snap je punt wel hoor.
Afgelopen week bij de Blokker spotgoedkoop! 7 euro per lamp.

Heb er 4 gekocht voor 30 euro!
Ik begrijp jou ook wel hoor :)

Maar ik had liever een Wall Switch die hetzelfde kan als m'n 433 schakelaar.

Nu moet ik en de schakelaar kopen en voor die 8 lampen ben ik dan ook nog 70 euries kwijt...

Mogelijk dat de Smart Switch straks met integratie de oplossing is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
CoachKoos schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:05:
[...]

Ik begrijp jou ook wel hoor :)

Maar ik had liever een Wall Switch die hetzelfde kan als m'n 433 schakelaar.

Nu moet ik en de schakelaar kopen en voor die 8 lampen ben ik dan ook nog 70 euries kwijt...

Mogelijk dat de Smart Switch straks met integratie de oplossing is!
Die hoop heb ik dus ook, moeten er wel eerst schakelaars toegevoegd worden aan de SmartSwitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
SvS1986 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:43:
[...]

Die hoop heb ik dus ook, moeten er wel eerst schakelaars toegevoegd worden aan de SmartSwitch
Dat schijnen de beta testers al te kunnen, dus weet is hoop aan de horizon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkruyver
Hoi allemaal. Bij de blokker een magneetcontact gekocht, maar bleek de eerste batch te zijn. Die met snel leeglopende batterijen. Contact met homewizard en ze willen dat oplossen, Fijn!
Blokker verkoopt dus mogelijk wel oude voorraad.
Ook begrepen dat de wall switches op de boot zijn, samen met deurbel, ben benieuwd, hoe jammer ook van de beperkingen van de wall switch....

Dan nog een vraag: ik had meermaals storing op gehele 868 netwerk (garagedeur/honeywell evohome/temp meters en watcher zonder meetwaarden en lampen / switches via link niet bereikbaar). Ik maar zoeken en zoeken.... blijkt een van de connected lampen het probleem.... blijkbaar soort continue signaal dat het gehele signaal op 868 dwars zat....
Heeft iemand dat wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klik
Ik heb ook magneetcontacten gekocht bij Blokker.
Zijn de batterijen niet goed of de. Ontacten zelf?
Zijn ze nu al leeg dan?

• Dennepen
Ligt het platform voor de Link er weer uit?

• liamy
  • Laatst online: 11-01 23:20
Ja, ligt er weer uit...

Klik op Terug in de app, en je mag je weer opnieuw aanmelden in de app; ozo slecht!
De nieuwe Link heeft nog zoveel missende features tov de Homewizard, dat een overstap onmogelijk is.

[ Voor 80% gewijzigd door liamy op 11-09-2019 09:01 ]

• Dennepen
liamy schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:57:
Ja, ligt er weer uit...

Klik op Terug in de app, en je mag je weer opnieuw aanmelden in de app; ozo slecht!
De nieuwe Link heeft nog zoveel missende features tov de Homewizard, dat een overstap onmogelijk is.
Ja, echt niet handig dat ie niet offline werkt. Gelukkig heb ik de HW nog als back-up en kan ik direct via mijn ip adres inloggen. Soms lijkt het leuk de Link maar soms ook niet.

• liamy
Dennepen schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:05:
[...]

Ja, echt niet handig dat ie niet offline werkt. Gelukkig heb ik de HW nog als back-up en kan ik direct via mijn ip adres inloggen. Soms lijkt het leuk de Link maar soms ook niet.
Precies, offline gebruik is één van de punten waarvoor ik de Homewizard blijf gebruiken en niet kan en wil overstappen naar de Link.
Enigste minpunt van de Homewizard; de (app)notificaties worden veel te laat getoond. Melding is wel binnen op de telefoon, echter wordt deze pas getoond/getriggerd bij het ontwaken van de telefoon. Zodra het display aan gaat, of dat een andere app een notificatie geeft, komt die van de Homewizard ook 'mee'.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:26

JB

Cédric roelt!

Dennepen schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:42:
Ligt het platform voor de Link er weer uit?
Cloud server ligt op zijn gat. Ook de koppeling met Alexa is "dood" op mijn HomeWizard (de oude).

Mijn boefje is liev!

• SvS1986
Klik schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:08:
Ik heb ook magneetcontacten gekocht bij Blokker.
Zijn de batterijen niet goed of de. Ontacten zelf?
Zijn ze nu al leeg dan?
Ik had ook ene in het beveiligingspakket wat niet werkte, dalijk dan maar eens met een andere batterij proberen!

Tenminste als de server weer werkt 😡

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:01

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wat heb je aan die server die in Europa staat (hun selling point!) als ie zo brak is?
Met mijn Tuya spul heb ik dat nog niet meegemaakt.

Mijn oude HW is inmiddels zo gaar dat ie blijvend wifi verliest.
868 spul met codes moet ik opnieuw verbinden en de config tool via usb heeft de grootste moeite
om de instellingen erin te krijgen (5 of meer pogingen voor hij het pw eens kan opslaan).
Ik vraag me af of dit de SD kan zijn of iets anders, SD is net vervangen (wel een oude).

Daarom maar het weerstation als hub gebruikt zodat de sensors daar in (blijven) zitten.
Als dat straks met de Link zou kunnen dan wordt het een stuk eenvoudiger om weer toe te voegen.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• SvS1986
Speedy-Andre schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:17:
Wat heb je aan die server die in Europa staat (hun selling point!) als ie zo brak is?
Met mijn Tuya spul heb ik dat nog niet meegemaakt.

Mijn oude HW is inmiddels zo gaar dat ie blijvend wifi verliest.
868 spul met codes moet ik opnieuw verbinden en de config tool via usb heeft de grootste moeite
om de instellingen erin te krijgen (5 of meer pogingen voor hij het pw eens kan opslaan).
Ik vraag me af of dit de SD kan zijn of iets anders, SD is net vervangen (wel een oude).

Daarom maar het weerstation als hub gebruikt zodat de sensors daar in (blijven) zitten.
Als dat straks met de Link zou kunnen dan wordt het een stuk eenvoudiger om weer toe te voegen.
Ik wou ook overstappen van de HW naar de link omdat die helemaal gaar was..
Tussenstap was vanalles wat 🙈 hue en ics-2000 voor de verlichting en schakelingen en wat al kan loopt via de link.
Als de SmartSwitch wat meer gaat ondersteunen zoals schakelaars en afstandsbedieningen kan de ics-2000 eindelijk eruit 😅

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Net een antwoord van Homewizard gehad betreffende een reparatie.
Eerst €25 betalen om de boel in gang te zetten en vervolgens nog een rekening.
Dan kan ik er beter een op MP zoeken die niet al te oud is :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Dennepen
Het HW cloudplatform is weer in de lucht. Al met al toch een aardige downtime. Gelukkig zijn er in de tussentijd geen inbrekers geweest.

• BlakHawk|IA
Dennepen schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:29:
Het HW cloudplatform is weer in de lucht. Al met al toch een aardige downtime. Gelukkig zijn er in de tussentijd geen inbrekers geweest.
Het alarm blijft wel gewoon doorwerken hoor.
Bij mij is ondanks de downtijd, die vannacht al begon, om 07:00 uur de Link ook gewoon van slaapstand, naar thuis gesprongen. Want het alarm ging verder niet af.

Dus bepaalde processen blijven werken, alleen het aanmelden lijkt via het cloudplatform te gaan.

Het lastige is wel dat geofence statussen niet meer werken. Buiten de slaapstand, gaat het alarm er dus niet meer op of af als je weg gaat of thuiskomt.

Hiervoor is de wallswitch straks wel echt een vereiste, zodat je je alarm nog uit kunt zetten, als de connectiviteit weg is gevallen.

[ Voor 20% gewijzigd door BlakHawk|IA op 11-09-2019 14:40 ]

• SvS1986
BlakHawk schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:38:
[...]

Het alarm blijft wel gewoon doorwerken hoor.
Bij mij is ondanks de downtijd, die vannacht al begon, om 07:00 uur de Link ook gewoon van slaapstand, naar thuis gesprongen. Want het alarm ging verder niet af.

Dus bepaalde processen blijven werken, alleen het aanmelden lijkt via het cloudplatform te gaan.

Het lastige is wel dat geofence statussen niet meer werken. Buiten de slaapstand, gaat het alarm er dus niet meer op of af als je weg gaat of thuiskomt.

Hiervoor is de wallswitch straks wel echt een vereiste, zodat je je alarm nog uit kunt zetten, als de connectiviteit weg is gevallen.
Bij mij bleef die indd ondanks de geofence actief, begon de telefoon te trippen toen ik binnen was 🤣

Kun je dan met de wallswitch dalijk het zelfde als met de HW als je een dubbele schakelaar deed toewijzen aan de standen?

• BlakHawk|IA
SvS1986 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:22:
[...]

Bij mij bleef die indd ondanks de geofence actief, begon de telefoon te trippen toen ik binnen was 🤣

Kun je dan met de wallswitch dalijk het zelfde als met de HW als je een dubbele schakelaar deed toewijzen aan de standen?
Als je het filmpje van @dfrenner bekijkt wel ja.
Het werkt zo te zien iets anders.

Je kunt de schakelaar omhalen en daar een actie, scene, of preset aan hangen.
Bijvoorbeeld:
1x schakelen = licht aan
2x schakelen = licht gedimd aan
3 x schakelen = preset thuis
4x schakelen = preset slapen

Hier zie je het:

Edit, hier zie je bij 4 keer schakelen dat hij presets kan invullen:

[ Voor 29% gewijzigd door BlakHawk|IA op 11-09-2019 15:31 ]

• liamy
Eenmaal thuis, Link app gestart en komt met de melding Welkom.
Fijn, weer userid en wachtwoord ingeven. De zoveelste keer...

[ Voor 9% gewijzigd door liamy op 11-09-2019 16:19 ]

• Kabalis
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-04 11:36
liamy schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:19:
Eenmaal thuis, Link app gestart en komt met de melding Welkom.
Fijn, weer userid en wachtwoord ingeven. De zoveelste keer...
de Link-App eraf en er weer opzetten, dan zijn userid etc niet nodig, maar handig is het niet

• BlakHawk|IA
Ik vraag mij toch wel af wat nu iedere keer de reden is dat het eruit ligt...

• bkruyver
Allen, misschien mis ik iets, maar als ik de link verbind met google home, zie ik keurig alle apparaten. Alles toegewezen aan ruimtes binnen google home. Maar toevoegingen/verwijderingen in mijn link apparaten verschijnen niet in google home? Enige oplossing tot nu toe is dan de link ontkoppelen en opnieuw koppelen en alles weer opnieuw toewijzen aan de ruimtes......
Klopt dat?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hey Google :') sync my devices.

• bkruyver
Thx! Hoe eenvoudig kan het zijn😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Inmiddels heb ik een andere Homewizard die @MadDog11 niet meer nodig had, nogmaals mijn dank :Y)
Wel even stoeien om alles als vanouds in te richten maar dat ging goed.
Nu afwachten tot er meer kan met de weer sensors in de Link, alleen aflezen is erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Heeft iemand de Kaku acm-1000 in gebruik met de Smart Switch en Link? Werkt dit een beetje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klik
Heb nu 10 schakelaars op de smartswitch.
Waaronder inbouwdimmers en inbouwschakelaars.
Wert perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Klik schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:22:
Heb nu 10 schakelaars op de smartswitch.
Waaronder inbouwdimmers en inbouwschakelaars.
Wert perfect!
Dat klinkt goed.
Kan je hem ook op tijd laten schakelen via de Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klik
Ja hij ziet hem gewoon als schakelaar net als de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Ok, ik ga het eens proberen, dank voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
Klik schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:11:
Ja hij ziet hem gewoon als schakelaar net als de andere
Draai jij de beta software dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CaVItEOfEGvYCjzPiW0edJMC/full.png

Ik heb dit dus, schakelaars wat toegevoegd zijn werken in de smartswitch volledig maar in de link ondanks verversen is niks te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klik
Je moet de beta draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
Oké is der al een verwachte datum dat de definitieve software uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Is er iemand die navraag heeft gedaan bij HW over de nieuwe wall switch? IK zou het echt heel vreemd vinden als je alleen smartbulbs kan aansturen omdat je ook je gewone schakelaar kan blijven gebruiken die ook niet smartbulbs aanstuurt. Ik ben ook nog op zoek naar een smartswitch, iemand tips. Langzaam aan de HW maar vervangen, moet ik alleen afscheid nemen van mijn somfy aansturing.

http://specs.tweak.to/6635

• Dennepen
Stampre, ik heb dit van HW support ontvangen:

Aan de Wall Switch heb ik persoonlijk dus niets omdat ik niet slimme lampen wil gaan schakelen.
<
De Wall Switch Converter is niet te vergelijken met de huidige 433MHz-inbouwschakelaars. Wat de converter doet is, het mogelijk maken dat je een bestaande wandschakelaar kan gebruiken om een smart bulb te schakelen. Uiteraard is het wel de bedoeling dat het een Connected LED lamp is die verbonden is met de Link.

Nu is het zo dat wanneer je een wandschakelaar gebruikt om de lamp aan/uit te zetten, deze niet meer bereikbaar is voor de Link omdat de lamp zelf stroomloos is. De converter zorgt ervoor dat de lamp wel stroom heeft , maar enkel uit gaat alsof je 'm via de app hebt uitgezet.

• Stampre
Dank, totaal zinloos product dus helaas :-(

• kok36935
  • Laatst online: 16-07-2024

kok36935

Zwolle, Overijssel

Stampre schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:32:
Dank, totaal zinloos product dus helaas :-(
Geen zinloos product. Maar eist een andere manier van toepassen dan dat we nu gewoon zijn.

Men moet hooien als de zon schijnt. 19 panelen a 260 WP = 4940 WP

• Stampre
kok36935 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:17:
[...]
Geen zinloos product. Maar eist een andere manier van toepassen dan dat we nu gewoon zijn.
Dat ben ik niet met je eens. Je moet nu en je schakelaar smart maken en de lampen. Daarnaast werkt kennelijk het systeem niet meer als de schakelaar is gebruikt. Ik zie echt de meerwaarde niet maar laat mij graag overtuigen.

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:48
Stampre schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:07:
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Je moet nu en je schakelaar smart maken en de lampen. Daarnaast werkt kennelijk het systeem niet meer als de schakelaar is gebruikt. Ik zie echt de meerwaarde niet maar laat mij graag overtuigen.
Dat geldt eigenlijk altijd. Ik ben wel op zoek naar deze Wall Switch Converter, omdat ik dan met mijn bestaande schakelmateriaal mijn slimme lampen kan schakelen. Even de draden in de schakelaar doorlussen zodat de lamp aan blijft en vervolgens de huidige schakelaar blijven gebruiken voor de lampen. Daar wordt de WAF weer wat beter van.

Ik wacht met smart totdat deze gereleased wordt. Die andere is denk ik wat betreft aantal kabels in de inbouwdoos wat lastiger toe te passen.

Latin capital letter y with diaeresis

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:32

The Executer

Lekker belangrijk!

In hoeverre is de Homewizard Pro series Z-wave? Zijn deze ook eventueel los aan te sturen via bijvoorbeeld (een nog aan te schaffen Homey of andere controller)?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het is geen Z-wave maar een eigen 2-weg protocol.
Alleen met de HW Link te gebruiken of de oude Homewizard (beperkt).

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:32

The Executer

Lekker belangrijk!

Speedy-Andre schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:14:
Het is geen Z-wave maar een eigen 2-weg protocol.
Alleen met de HW Link te gebruiken of de oude Homewizard (beperkt).
Hmm, dank voor je antwoord. Helaas niet het antwoord wat ik had gehoopt. Had gehoopt dat het Z-wave zou zijn en dus ook zonder HW Link aan te sturen, zodat in geval van het offline zijn van HW, alles intern gewoon doordraait en eventueel via b.v. een Homey aangestuurd kon worden.

De Neo Coolcam vertrouw ik niet echt, lees op diverse plekken dat ze doorbranden. Iets te risico-vol. Dan wordt het denk ik toch richting de Fibaro, echter is hiervan de prijs een stuk hoger dan b.v. de HW plug.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• bkruyver
Stampre schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:52:
Langzaam aan de HW maar vervangen, moet ik alleen afscheid nemen van mijn somfy aansturing.
Hoop eigenlijk dat ze somfy toevoegen aan de smartswitch, net als de kaku aansturing? Of gaat dat nooit werken..... dat zou erg jammer zijn. Ik schakel nu bij te veel wind mijn screens op de smartwares windmeter via HW.....en handmatig op afstand als het nodig is....

• bkruyver
Het is eigenlijk jammer dat je niet ook de scenes kunt automatiseren in de link..... of zie ik iets over het hoofd?
Dan kun je tenminste ook instellen dat er iets met dimniveau en kleurstelling gebeurt.
Het is mij nu niet zo duidelijk welk dimniveau er wordt gebruikt als de lampen per stuk worden geautomatiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Je kunt wel een scène aanmaken. Als je verschillende kamers heb ingericht met b.v. meerdere lampen dan is het mogelijk om met 1 druk op de knop alle lampen in die kamer b.v. te dimmen of de kleur aan te passen.
Ga hiervoor naar een kamer, “trek” met je vinger de pagina naar beneden en dan komt de instelling tevoorschijn om een scène in te stellen
Ietwat verborgen, maar het zit er wel

[ Voor 5% gewijzigd door kok36935 op 22-09-2019 00:03 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkruyver
kok36935 schreef op zondag 22 september 2019 @ 00:01:
Je kunt wel een scène aanmaken. Als je verschillende kamers heb ingericht met b.v. meerdere lampen dan is het mogelijk om met 1 druk op de knop alle lampen in die kamer b.v. te dimmen of de kleur aan te passen.
Ga hiervoor naar een kamer, “trek” met je vinger de pagina naar beneden en dan komt de instelling tevoorschijn om een scène in te stellen
Ietwat verborgen, maar het zit er wel
Ja dat wist ik inderdaad, alleen jammer dat je vervolgens je aangemaakte scene niet volgens een tijdschema kunt laten lopen.... scheelt een hoop instel werk tov per lamp automatiseren......en beter te bepalen hoe kleuren en lichtsterkte ingesteld moeten zijn.....
Ik heb nu bv armaturen met 3 spots waarbij ik alle 3 de spots los van elkaar moet automatiseren en dan is het dim niveau en de kleur nooit helemaal hetzelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Daar had ik even niet over nagedacht, sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkruyver
Allen,
Zojuist 2 smartswitches toegevoegd aan de link. Ben benieuwd hoe de stabiliteit is.
Ik had nog wat kaku spul en dat schakelt goed moet ik zeggen. Het kaku spul is eenrichtingsverkeer dus blijft jammer dat je niet door hebt of het signaal verwerkt is.

Klopt het dat je van de smartswitch via wifi geen terugkoppeling krijgt of het aan of uit staat?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:30
Ik heb twee smartwares energie sockets. Leuk dat ik het huidige verbruik zie, maar ik wil het totaalverbruik zien sinds ik de socket ingestoken heb... dat kan dus niet? Kan het wel via bijv domoticz en die plug?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouwerk
bkruyver schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:18:
Allen,
Zojuist 2 smartswitches toegevoegd aan de link. Ben benieuwd hoe de stabiliteit is.
Ik had nog wat kaku spul en dat schakelt goed moet ik zeggen. Het kaku spul is eenrichtingsverkeer dus blijft jammer dat je niet door hebt of het signaal verwerkt is.

Klopt het dat je van de smartswitch via wifi geen terugkoppeling krijgt of het aan of uit staat?

Gr
Klopt, je kan alleen schakelen. Geen 2 weg communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revan88
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-12-2021
bkruyver schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:08:
[...]

Hoop eigenlijk dat ze somfy toevoegen aan de smartswitch, net als de kaku aansturing? Of gaat dat nooit werken..... dat zou erg jammer zijn. Ik schakel nu bij te veel wind mijn screens op de smartwares windmeter via HW.....en handmatig op afstand als het nodig is....
Somfy RTS is een lastige casus. RTS is imiddels verouderd en opgevolgd door Somfy IO (gesloten protocol). Softwarematig gezien is RTS nu legacy. Dat neemt niet weg dat er nog steeds gigantisch veel RTS in omloop is. Voor RTS heb je een iets ander chippie nodig, iets wat de 1e generatie HW's niet had, en de Smart Switch ook niet. Ik acht de kans heel erg klein dat ze nog iets gaan veranderen aan de Smart Switch ten behoeve van een gordijnsysteem dat eigenlijk al oude koek is (RTS).
Ik acht de kans erg aannemelijk dat ze iets gaan doen met de API van Somfy IO met de Link. Zou me niets verbazen als daar al conceptplannen van liggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Revan88 op 01-10-2019 14:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Iemand problemen gehad met de installatie van de laatste firmware update (geen beta) ? Vanmorgen geprobeerd te installeren en mislukt, waardoor mijn Link het niet meer doet.

Iemand weet of alle instellingen/devices bij Homewizard staan mocht ik mijn Link moeten omruilen? Of alles weer opnieuw toevoegen?

Iemand weleens z'n Link gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Nee, vanaf mijn vakantieadres de update gedaan. Daarna reageert alles weer vanouds. Wel allemaal nieuwe spulletjes :9

Nee, de Link kun je niet resetten, maar ik heb ook al eens iets soortgelijks gehad en hij is het wel weer gaan doen (maarre.....ik weet niet meer wat 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door kok36935 op 03-10-2019 10:18 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennepen
Dat is gewaagd vanaf je vakantieadres updaten 😀. Je bedoeld nieuwe functionaliteit met 'nieuwe spulletjes'?

Vanavond maar weer even proberen om hem een tijdje zonder stroom te zetten en dan weer opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb de gok ook even gewaagd, 3.6.0 nu en er zijn denk ik meer melders zoals een voor koolmonoxide.
Bijna een week vond de app dat ie geen internet had en al het andere werkte gewoon (Android One).
Nu opeens weer wel dus ik kon updaten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:37
Vraagje, bij de rookmelders kan je daar ook een actie aan koppelen dat de lampen (heb bijna overal Hue hangen) ook afgaan en (als HW met de schakelaars op de markt komt) mijn rolluiken openen?
Op hun site https://productsupport.sm...9000087379-automatisering staat de rookmelder er niet bij maar hopelijk hebben jullie andere ervaringen

Ben opzoek naar nieuwe rookmelders en CO melder (liefst ook hittemelder voor in keuken) met de volgende eisen in deze volgorde
- Onderling koppelbaar (wil dat ze allemaal afgaan zodat iedereen hem zeker hoort en naar buiten kan gaan (zie later wel waar de oorzaak ligt))
- Als ze afgaan moeten lampen getriggerd worden en de rolluiken geopend
- Melding op telefoon

Ben mij dus aan het oriënteren en mijn eerste eis kan bij bijv. Fibaro al niet.
Tot nu toe kom ik alleen Popp en Fireangel WiSafe tegen (maar die laatste kan weer niet gekoppeld worden met een domotica systeem en hun Zigbee en Z-wafe variant zijn weer niet onderling koppelbaar)

Dus als de Homewizard link een actie kan triggeren dat de lampen aangaan dan zit ik alleen nog met de keuze welk model (de oude of de nieuwe) ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Togi op 03-10-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvS1986
Gisteren ook de updates gedaan..
Heel fijn dat de SmartSwitch nu volledig ondersteund word!
Blijft wel nog jammer dat je nog steeds geen acties kunt koppelen aan melders of sensoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kok36935

kok36935

Zwolle, Overijssel

Dennepen schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:42:
Dat is gewaagd vanaf je vakantieadres updaten 😀. Je bedoeld nieuwe functionaliteit met 'nieuwe spulletjes'?

Vanavond maar weer even proberen om hem een tijdje zonder stroom te zetten en dan weer opnieuw proberen.
Al eerder gedaan, ook toen ging het goed. Maar je hebt gelijk: als het niet goed gaat, wat dan?
En ja, met nieuwe spulletjes bedoel nieuwe functionaliteiten; wall-switch, sirene, bellen. Ik had ze in ieder geval niet eerder zien staan.
Echter nog steeds niets te koop van dat spul in de winkel van HW :(

[ Voor 6% gewijzigd door kok36935 op 03-10-2019 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkruyver
Die nieuwe apparaten staan er al tijd in toch?
Misschien na vandaag te koop, na de bijeenkomst bij homewizard vanavond?
En ja, heel jammer dat je op sensoren geen acties kunt automatiseren.....
De logfunctie mag ook uitgebreider, bv bij temp sensoren en energieverbruik switches.

Er is nog veel te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayCom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-04 21:58
Togi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:59:
Vraagje, bij de rookmelders kan je daar ook een actie aan koppelen dat de lampen (heb bijna overal Hue hangen) ook afgaan en (als HW met de schakelaars op de markt komt) mijn rolluiken openen?
Op hun site https://productsupport.sm...9000087379-automatisering staat de rookmelder er niet bij maar hopelijk hebben jullie andere ervaringen

Ben opzoek naar nieuwe rookmelders en CO melder (liefst ook hittemelder voor in keuken) met de volgende eisen in deze volgorde
- Onderling koppelbaar (wil dat ze allemaal afgaan zodat iedereen hem zeker hoort en naar buiten kan gaan (zie later wel waar de oorzaak ligt))
- Als ze afgaan moeten lampen getriggerd worden en de rolluiken geopend
- Melding op telefoon

Ben mij dus aan het oriënteren en mijn eerste eis kan bij bijv. Fibaro al niet.
Tot nu toe kom ik alleen Popp en Fireangel WiSafe tegen (maar die laatste kan weer niet gekoppeld worden met een domotica systeem en hun Zigbee en Z-wafe variant zijn weer niet onderling koppelbaar)

Dus als de Homewizard link een actie kan triggeren dat de lampen aangaan dan zit ik alleen nog met de keuze welk model (de oude of de nieuwe) ;-)
De oude HW kan dit icm met de kleine SmartWares rookmelders wel. Heb dit zelf ook zo ingesteld staan. Van de Link weet ik het niet. Heb nog niet zo'n hoge pet op van de Link.

En als je zorgt voor een goede WiFi verbinding voor de HW en de 433Mhz problemen verhelpt met een externe antenne achter een versterkertje. Dan ben ik er van overtuigd dat de oude HW nog steeds beter is en meer mogelijkheden heeft dan de Link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Na de update die ik ook de schakelaars van de Smartswitch in mijn Link app.

Kan ik deze nu ook bedienen met de Google Home?

Ik zie ze niet verschijnen. Heb de Link en Google Home opnieuw gekoppeld, maar zie alleen mijn 4 Connected 868 lampen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Helaas is mijn Link vandaag overleden na een mislukte installatie van de firmware update. Mijn Link maakt geen verbinding meer en alleen het linker blauwe lampje brand.

Om dit weekend weer "online" te zijn maar snel een nieuwe besteld bij Bol.com. Ik ben bang dat HW support niets voor mij kan betekenen, omdat de Link ongeveer twee jaar oud is.

Is er nog iemand naar de info avond geweest? Apart is dat ze na de laatste info avond in juli geen nieuwe producten hebben uitgebracht. Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe producten verkrijgbaar zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkruyver
De support is mij tot nu toe wel goed bevallen eigenlijk.

@CoachKoos : zie jij alleen de smart switches zelf, of ook de schakelaars binnen de smart switch? Screenshot? Ik zie ze nml niet in mijn link, na de laatste update.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
bkruyver schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:13:

@CoachKoos : zie jij alleen de smart switches zelf, of ook de schakelaars binnen de smart switch? Screenshot? Ik zie ze nml niet in mijn link, na de laatste update.....
Ik zie ze inderdaad gewoon staan. Waar Switch onder staat is van de Smart Switch 😉

Link

Ik heb zowel de Link geupdate als de Link app.

[ Voor 4% gewijzigd door CoachKoos op 04-10-2019 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
@CoachKoos heb je op je Google Device ook de opdracht gegeven Sync Devices ? Dan worden nieuw toegevoegde apparaten toegevoegd aan Google Home .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Dennepen schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:22:
@CoachKoos heb je op je Google Device ook de opdracht gegeven Sync Devices ? Dan worden nieuw toegevoegde apparaten toegevoegd aan Google Home .
Heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar blijft bij de 4 bestaande lampen...

Zal support eens mailen!

[ Voor 3% gewijzigd door CoachKoos op 04-10-2019 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Wie weet of deze Byron dezelfde is als HW gaat verkopen en dus ook compatible is met de Link?

https://www.mediamarkt.nl...BEgLjuPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Afbeeldingslocatie: https://assets.mmsrg.com/isr/166325/c1/-/pixelboxx-mss-82307638/fee_786_587_png/BYRON-BY931-draadloze-deurbelset

Weet iemand wanneer de producten voor de Link te verkrijgen zijn?
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste