Mijn HW zit bomvol, alle 55 lampen/switches zijn bezet en alle weer sensors.
Ik ben richting Z-wave en Zigbee aan het schuiven zodat Kaku er op termijn uit kan.
Omdat wifi van de HW zo brak is wil ik zo veel mogelijk ip verkeer vermijden, het RF deel werkt goed als je op de locatie van alle items let.
De Link wordt al wat praktischer nu Hue er deels mee werkt maar ik mis de kracht van de HW taken.
Of eigenlijk de eenvoud van instellen, de HW app vind ik prettiger dan van de Link ondanks het scrollen.
De afhankelijkheid van internet stoort me nog het meest bij de Link, liever kies ik of ik dat wil en zou je terug moeten kunnen vallen op je eigen netwerk.
We hebben al gezien dat iets waar de Link mee is gestart - je huis beveiligen - gruwelijk faalt mocht internet uitvallen.
Hoe stom is het dat de Link niks meer kan terwijl via RF in principe alles in huis nog verbonden is ...
Gebruik die reken capaciteit voor dat soort dingen als je serieus met alarmering bezig wilt zijn.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren