[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.012 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Slux schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:45:
[...]

Je kijkt er echt te rooskleuring naar en zal straks net als een facedown met zijn VET zwaar teleurgesteld achter blijven.

Probeer eens een wat objectiever beeld te krijgen door ook de andere kant te zien en te lezen.
Wat is die andere kant dan? En de marketcap is geen argument. Een paar euro is al bewezen en dat was gebaseerd op lucht.

De term shitcoin is het meest gebruikt en terecht want geen enkele coin wordt daadwerkelijk gebruikt. Op wat slome betalingen met BTC en LTC omdat mensen dat leuk vinden te accepteren..

XRP heeft daadwerkelijk een werelds use-case en heeft ook zn kenmerken mee. Mega snel en goedkoop en schaalbaar. Wordt daar nu al op nog kleine schaal voor toegepast met alle stoplichten op groen om gigantisch uit te breiden. En zou ons niet moeten overvallen want is gewoon publiekelijk bekend.

Dusja.. 1+1 toch.. *O* Duurt gewoon allemaal erg lang.

[ Voor 6% gewijzigd door Klaas25 op 21-06-2019 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:00:
[...]

Haha ja ik zoek iemand die denkt dat het niet zo is >:) O-)
Prima, weddenschap aanvaard. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Klaas25 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:22:
[...]

Wat is die andere kant dan? En de marketcap is geen argument.

De term shitcoin is het meest gebruikt en terecht want geen enkele coin wordt daadwerkelijk gebruikt. Op wat slome betalingen met BTC en LTC omdat mensen dat leuk vinden te accepteren..

XRP heeft daadwerkelijk een werelds use-case en heeft ook zn kenmerken mee. Mega snel en goedkoop en schaalbaar. Wordt daar nu al op nog kleine schaal voor toegepast met alle stoplichten op groen om gigantisch uit te breiden. En zou ons niet moeten overvallen want is gewoon publiekelijk bekend.

Nog steeds XRP aan het shorten, gaat me nog niet verkeerd af }:O Als Libra actief wordt kan XRP het echt vergeten. Ken je Yahoo nog....?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
Machlah schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:25:
[...]

Prima, weddenschap aanvaard. >:)
Haha oke! Vanaf het moment dat de 10k gehit wordt, post een van ons hier zsm een bericht, dan geldt dat als de starttermijn goed? 24 uur later weten we of er een cryptonoob ingestapt is :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:25:
[...]

Nog steeds XRP aan het shorten, gaat me nog niet verkeerd af }:O Als Libra actief wordt kan XRP het echt vergeten. Ken je Yahoo nog....?
Op de bitcoin chart ja. Geld voor elke coin.

Yahoo wie? :+ Daarom over 20 jaar: Bitcoin wie?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Klaas25 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Op de bitcoin chart ja. Geld voor elke coin.

Yahoo wie? :+ Daarom over 20 jaar: Bitcoin wie?? :+
XRP geweldig systeem voor banken. Daar blijft het bij. Op een dag word het een stable coin op 1 USD.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:25
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Haha oke! Vanaf het moment dat de 10k gehit wordt, post een van ons hier zsm een bericht, dan geldt dat als de starttermijn goed? 24 uur later weten we of er een cryptonoob ingestapt is :+ .
Welke exchange houden we aan? En telt een wick tot 10k als hit?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
HaruHaru schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:30:
[...]

XRP geweldig systeem voor banken. Daar blijft het bij. Op een dag word het een stable coin op 1 USD.
Haha. Dat nooit. Kan niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Klaas25 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:32:
[...]

Haha. Dat nooit. Kan niet eens..
is crypto :D alles kan :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
HaruHaru schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:33:
[...]

is crypto :D alles kan :D haha
Touche. _O- Maar XRP wordt dan ook naar gerefereerd als een digital asset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Niemand nog Zcash opgevallen?12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
RelBel80 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:38:
wat is Zcash?

edit oh ja, die ene privacy munt. nee niet opgevallen. handel er niet in.

[ Voor 19% gewijzigd door HaruHaru op 21-06-2019 10:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:05
RelBel80 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:38:
Mijn gratis 3$ is bijna 5$ geworden lambo (brochure) soon

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Stokstaart schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:32:
[...]

Welke exchange houden we aan? En telt een wick tot 10k als hit?
Als WCI de 10k registreert, dan is het bereikt. Pieken van 0,0001 btc vind ik nietszeggend. Dat is mijn maatstaf.

Pas een discussie over gehad hier... ik hanteer dat in ieder geval. Dan is het de echte verkoopprijs geweest ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Is goed. Nu maar hopen dat er tussen al deze malloten niemand zit die een account gaat aanmaken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Machlah schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:06:
[...]

Is goed. Nu maar hopen dat er tussen al deze malloten niemand zit die een account gaat aanmaken >:)
Ik vertrouw op de integriteit van de overige forumleden, ze hebben er zelf immers niks mee te winnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:48
Hee, hallo allemaal.
Ik hoorde bij de bakker dat de bitkoin veel waard gaat worden.
Kan iemand zeggen waar ik die kan kopen?
En in welke portemonnee ik ze moet bewaren?
O-)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
shovelhead1340 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:10:
Hee, hallo allemaal.
O-)
mijn advies: Kopen via Bitvavo.nl

Wallets zijn heel veel opties beschikbaar. Je kan het zowel op mobiel als op pc bewaren. Maar advies is een coldwallet te gebruiken, bijvoorbeeld, ledger.com

succes! :)

en eh, Welcome to the Club!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
shovelhead1340 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:10:
Hee, hallo allemaal.
O-)
@Machlah hahah, helaas, de 10k is nog niet gehit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:16:
[...]

@Machlah hahah, helaas, de 10k is nog niet gehit
Begint nu al haha 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:17

ScreamGT

joejoe

Libra is bekendgemaakt en er zijn nu al fanbois die XRP en andere munten die vergelijkbaar zijn voor dood verklaren :+ Wat een deceptie zeg.

Denk er even aan dat heel veel instellingen en landen zich toch wel even achter de oren gaan krabben met het eventuele gebruik van de Libra. Facebook is en blijft Facebook. Wanneer die zich straks naast WhatsApp, Instagram en FB met een digitale munt in de markt willen positioneren zou het betekenen dat dit een van de machtigste bedrijven ter wereld zou worden- zijn we daar zo enthousiast en blij mee? Ik zie hier nog wel een lading regulering overheen gegooid worden- dat het eindelijk helemaal niet zo "special" en makkelijk is om te gebruiken.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 23:55:
[...]

Holden is opzich een meer dan prima strategie, alleen je moet holden in de bullmarket, niet de bearmarket. DIt maakt de EMA strategie ook trouwens de perfecte strategie voor de holders.
Hoe werkt die strategie?

Kopen als ie de EMA 20 raakt op de daily? En waarom de EMA en niet de gewone MA? Ik zie dat de EMA 20 en MA 20 elkaar niet zoveel ontlopen op de daily. Of komt er meer bij kijken met nog een 50 en 100 EMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
ScreamGT schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:25:
Libra is bekendgemaakt en er zijn nu al fanbois die XRP en andere munten die vergelijkbaar zijn voor dood verklaren :+ Wat een deceptie zeg.

Denk er even aan dat heel veel instellingen en landen zich toch wel even achter de oren gaan krabben met het eventuele gebruik van de Libra. Facebook is en blijft Facebook. Wanneer die zich straks naast WhatsApp, Instagram en FB met een digitale munt in de markt willen positioneren zou het betekenen dat dit een van de machtigste bedrijven ter wereld zou worden- zijn we daar zo enthousiast en blij mee? Ik zie hier nog wel een lading regulering overheen gegooid worden- dat het eindelijk helemaal niet zo "special" en makkelijk is om te gebruiken.
Zeker geen fanboy van Libra, ben een BTC fanboy. Maar ik vond XRP al ruk (centraal en totaal overbodig als ze dat bij Ripple labs besluiten, dus net zo anti crypto als Libra), alleen nu hebben ze een giga concurrent erbij. Als Libra success zou hebben, betekent dat het eind van XRP, als XRP succes gaat hebben, dan worden exact de argumenten die je nu naar voren haalt voor Libra van toepassing op XRP (simpelweg omdat het teveel invloed krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013

ScreamGT

joejoe

Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:28:
[...]

Zeker geen fanboy van Libra, ben een BTC fanboy. Maar ik vond XRP al ruk (centraal en totaal overbodig als ze dat bij Ripple labs besluiten, dus net zo anti crypto als Libra), alleen nu hebben ze een giga concurrent erbij. Als Libra success zou hebben, betekent dat het eind van XRP, als XRP succes gaat hebben, dan worden exact de argumenten die je nu naar voren haalt voor Libra van toepassing op XRP (simpelweg omdat het teveel invloed krijgt)
Dus jij vergelijkt een bedrijf als FB met dat van Ripple? Ben je nu serieus?

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
10K nog voor maandag? Net 9.8 aangetikt op bitmex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
vraag mij af of er major resistance zal zijn op de 10k, vanuit TA perspectief zie ik namelijk weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Berry powel schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:55:
vraag mij af of er major resistance zal zijn op de 10k, vanuit TA perspectief zie ik namelijk weinig...
als ik veel YT'ers en andere TA'ers moet geloven is het vrij spel tot aan 13K.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:22:
[...]

Wat is die andere kant dan? En de marketcap is geen argument. Een paar euro is al bewezen en dat was gebaseerd op lucht.

Jij zit er echt als LT in, daarom is het juist handig als je ook tegen argumenten bekijkt van een munt, je ziet alles van 1 kant en die wordt vaak te rooskleurig gemaakt waardoor je er ook vaak met oogkleppen naar kijkt.

Een BTC en LTC hebben ook use cases.

Als ik voor de LT iets koop en dat doe ik alleen met gewone aandelen en dan lees ik de negatieve punten en positieve punten, want als alles alleen positief zou zijn dan zou het een gouden ei zijn, en die zijn er gewoon niet.

Stel een Ripple gaat naar de beurs, dan zou ik best wat aandelen van kopen voor mijn PF maar voor XRP niet.

Volgens mij lees jij nooit het ''kritiek'' uit verslagen of berichten, en dan heb ik het niet over dit forum want hier is 99.9% onzin.

In crypto gaat het niet meer om use cases imo, het is puur meeliften op muntjes, de techniek zegt helemaal niks meer in crypto land, juiste marketing crap, pumpen die boel en je zakken vullen.
Kijk alleen maar naar deadcoins en alle muntjes die er de afgelopen jaren zijn geweest.

Ook nu in deze run doet XRP niks, terwijl je met andere coins veel meer kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Kopen jullie nu nog BTC aan? Of wachten de meeste op een correctie of drop?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
spietie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:11:
Kopen jullie nu nog BTC aan? Of wachten de meeste op een correctie of drop?
ik blijf kopen, echter wel deeltjes bij deeltjes ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
HaruHaru schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:14:
[...]

Ziet er mooi uit, maar ben net eruit en wacht tot boven de 10k.. (denk ik 😀). Zet een geladderde order neer vanaf 10k5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:21
Veel ALT Coins bewegen niet echt mee met de stijging, hoop dat dit wel gaat gebeuren.....

In de afgelopen maanden is mijn vertrouwen in XRP enorm gezakt, vooral toen duidelijk werd dat IOTA plots meer waard werd dan XRP 8)7 (ook al is XRP nu ietsjes meer waard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
mugenmarco schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:18:
Veel ALT Coins bewegen niet echt mee met de stijging, hoop dat dit wel gaat gebeuren.....

In de afgelopen maanden is mijn vertrouwen in XRP enorm gezakt, vooral toen duidelijk werd dat IOTA plots meer waard werd dan XRP 8)7 (ook al is XRP nu ietsjes meer waard)
Alts zullen later wel mee doen. Geduld.

XRP stijgt amper mee met de bullruns helaas. Ik heb een hele kleine bag met XRP, maar lijkt alsof prijs bewust in deze regios word behouden. Aangezien Ripple minstens 40 miljard munten nog in beheer heeft, kunnen ze doen wat ze willen met de prijs.

Maar hey, you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Zo.. eth en bchabc zijn ook wakker geworden zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
HaruHaru schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:14:
[...]

Ja maar men zou toch denken dat er nog een correctie komt niet?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
spietie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:22:
[...]

Mijn glazen bol zegt dat de correctie inderdaad er aan komt, maar pas vanaf volgende week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
[...]

Zou kunnen, van mij mag het. Ik zit er in voor de long-run met BTC & LTC dus ook al is de prijs 13K ik zal blijven kopen :)

Correctie hoeft niet per se, zolang er gekocht word, komt er geen correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Die zal ook vast komen.. Maar voor hetzelfde geld pas op 13k naar 10k. Bitcoin houdt zich niet echt aan de verwachtingen de afgelopen maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Die correcties waarbij we 5% zakken en vervolgens de week erna 20% hoger zitten mogen van mij wel vaker voorkomen :+

Lambo soon? Voor nu een gemiddelde Golf 5. Is ook al wat zullen we maar zeggen :7

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kijk deze jongen snapt het d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Als we zo doorgaan gaat Bitcoin naar $25000 eind 2019. En dan in 2020 halving bitcoin...

Dat wordt wat mensen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mugenmarco
mengenli schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:28:
Als we zo doorgaan gaat Bitcoin naar $25000 eind 2019. En dan in 2020 halving bitcoin...

Dat wordt wat mensen...
Mijn droom is dat we in 2020 heel veel Tweakers kunnen herkennen aan de Lambo die ze dan rijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:07:
[...]

Jij zit er echt als LT in, daarom is het juist handig als je ook tegen argumenten bekijkt van een munt, je ziet alles van 1 kant en die wordt vaak te rooskleurig gemaakt waardoor je er ook vaak met oogkleppen naar kijkt.

Een BTC en LTC hebben ook use cases.

Als ik voor de LT iets koop en dat doe ik alleen met gewone aandelen en dan lees ik de negatieve punten en positieve punten, want als alles alleen positief zou zijn dan zou het een gouden ei zijn, en die zijn er gewoon niet.

Stel een Ripple gaat naar de beurs, dan zou ik best wat aandelen van kopen voor mijn PF maar voor XRP niet.

Volgens mij lees jij nooit het ''kritiek'' uit verslagen of berichten, en dan heb ik het niet over dit forum want hier is 99.9% onzin.

In crypto gaat het niet meer om use cases imo, het is puur meeliften op muntjes, de techniek zegt helemaal niks meer in crypto land, juiste marketing crap, pumpen die boel en je zakken vullen.
Kijk alleen maar naar deadcoins en alle muntjes die er de afgelopen jaren zijn geweest.

Ook nu in deze run doet XRP niks, terwijl je met andere coins veel meer kan verdienen.
Dus jij hebt je XRP bag niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mugenmarco schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:30:
[...]

Mijn droom is dat we in 2020 heel veel Tweakers kunnen herkennen aan de Lambo die ze dan rijden _/-\o_
Ik ben helaas al te oud voor een lambo met die instap, alleen de urus heeft nog een beetje een normale instap.

Ik ga zelf voor de Canta cabrio 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
hahahahaha geniaal. "Where is our waiter.... ;( "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:32:
[...]

Dus jij hebt je XRP bag niet meer?
Nope is er al een tijdje uit, ik pak alleen korte ritjes met XRP en dat bevalt me prima, daar heb ik ook het verlies wat ik op XRP had mee ingehaald ;)
Stiekem hoop ik op een beursgang van Ripple om daar wat aandeeltjes te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En ik ben er op een zakje NANO *na weer uit, zal vast nog wel door moonen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Slux schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:40:
En ik ben er op een zakje NANO weer uit, zal vast nog wel door moonen nu.
Op een zakje Nano *na ?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pkunk schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:45:
[...]

Op een zakje Nano *na ?
Ik loop niet voor niets bij de voedsel bank hé.
Sommige Iedereen zijn is gewoon wat beter dan ik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 21-06-2019 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Berry powel schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:55:
Bij 10K ook dikke kans op media-aandacht (hoewel ze hier waarschijnlijk vooral zullen gaan roepen bij de 10K euro). Dus dan alleen maar harder omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Erg benieuwd wat er bij 10k staat te gebeuren, of een keiharde afwijzing, of in 1x door naar de 11k. Eigenlijk zie ik stagneren daar niet gebeuren. Ik geef het gevoelsmatig 60 procent kans op een corrective van 10 naar 9.9, en dan door naar 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:13:
Erg benieuwd wat er bij 10k staat te gebeuren, of een keiharde afwijzing, of in 1x door naar de 11k. Eigenlijk zie ik stagneren daar niet gebeuren. Ik geef het gevoelsmatig 60 procent kans op een corrective van 10 naar 9.9, en dan door naar 11.
10->9.9 niet echt een correctie toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:13:
van 10 naar 9,9 is niet eens een correctie. Dat is 1%.
Ik verwacht door naar 11-12 misschien 13 met onderweg wat haperingen.
Daarna misschien een correctie van 10-15%.
Dit gebaseerd op Tradingview volume profile.

disclaimer:
Ik ben overigens heel slecht met cryptos
Mijn BTC value is flink (25%) gekelderd door de alts recentelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
We gaan er zo voor, zojuist een fake wall van 400 BTC op 10.000 gezet door iemand op Binance. Die gaat straks als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Pkunk schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:45:
[...]

Op een zakje Nano *na ?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Machlah schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:16:
[...]

10->9.9 niet echt een correctie toch ?
Goed lezen! 60% kans op deze move. Er zal sowieso iets sell pressure zijn bij 10k, daarom verwacht ik een klein tikje naar beneden en dan door. Als de sellpressure te groot is zie ik een val naar 9k niet als iets vreemds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Vond dit trouwens wel een mooie use-case van everex:

https://everex.asia/

Je kunt met everex geld opnemen bij ATMs in Thailand zonder fees. Weet niet of dat al op deze manier kan met andere coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
MS-DOOS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:16:
Mijn BTC value is flink (25%) gekelderd door de alts recentelijk.
Au! Ik zat vanmorgen even wat te rekenen, en als ik geen fout maak dan zijn de kleine alts sinds 1 april (dat was de hoogste recente piek) tov BTC zo'n 28% gedaald. (Berekening: Ga naar CoinMarketCap, neem het percentage alts / percentage BTC op 2 data en deel die door elkaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:27:
[...]

Goed lezen! 60% kans op deze move. Er zal sowieso iets sell pressure zijn bij 10k, daarom verwacht ik een klein tikje naar beneden en dan door. Als de sellpressure te groot is zie ik een val naar 9k niet als iets vreemds.
Ik had het gelezen maar ik zeg dat 10->9.9 niet echt een correctie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Hoeveel is 1 bitcoin waard?

antwoord: IT'S OVER 9000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
Specy schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:29:
[...]

Au! Ik zat vanmorgen even wat te rekenen, en als ik geen fout maak dan zijn de kleine alts sinds 1 april (dat was de hoogste recente piek) tov BTC zo'n 28% gedaald. (Berekening: Ga naar CoinMarketCap, neem het percentage alts / percentage BTC op 2 data en deel die door elkaar).
Nou, dat kon ik je aan de hand van mijn pf ook wel vertellen ;(
Ik heb alts zoals ENJ, GO, MDA die sinds die tijd al -66 gedaan hebben... ach ja, HOLD for life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Effe een vraagje over Coinbase and Coinbase Pro,

Ik heb nog wat euros op mijn coinbase account en vroeger kon je die gewoon transfereren naar Coinbase Pro (GDAX) maar nu zie ik die optie niet meer.

Gewoon Storten en Opnemen waar ik dan mijn bankrekening zie maar geen optie om het naar Coinbase Pro over te zetten, bizar.

Iemand?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
spietie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:38:
Effe een vraagje over Coinbase and Coinbase Pro,

Ik heb nog wat euros op mijn coinbase account en vroeger kon je die gewoon transfereren naar Coinbase Pro (GDAX) maar nu zie ik die optie niet meer.

Gewoon Storten en Opnemen waar ik dan mijn bankrekening zie maar geen optie om het naar Coinbase Pro over te zetten, bizar.

Iemand?
Ja, je trekt het nu bij Coinbase Pro van je Coinbase af... andersom dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
TuutjDrie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:20:
We gaan er zo voor, zojuist een fake wall van 400 BTC op 10.000 gezet door iemand op Binance. Die gaat straks als sneeuw voor de zon verdwijnen.
fake wall?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ibead
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 16:16
Soeski schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:39:
[...]

Je kunt het ook rechtsstreeks naar de exchange sturen, als je je description code aanpast met referenctie naar de exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Klopt, net als andere coins. Heb me de eerste keer de pleuris zitten zoeken want erg logisch vond ik vind ik het nog steeds niet. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
*De opmars van bitcoin is sinds de aankondiging door Facebook om met een eigen cryptomunt libra te komen, ondersteund door 27 partners waaronder betalingsverwerker PayPal.*

I call bullshit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Wel grappig dat je niemand meer over de coin van Telegram hoort. Wel veel minder users dan FB maar toch...

[ Voor 25% gewijzigd door Machlah op 21-06-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Stel je hebt 5 tot 10K euro te besteden, risico profiel bereidheid groot. Alles kwijt niet minder slapen. Zo min mogelijik tijd / dus niet daytraden. En lange termijn hodl'en geen probleem.

Wat zou je doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
tony-stark schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:56:
Stel je hebt 5 tot 10K euro te besteden, risico profiel bereidheid groot. Alles kwijt niet minder slapen. Zo min mogelijik tijd / dus niet daytraden. En lange termijn hodl'en geen probleem.

Wat zou je doen?
all in 25x margin long op bitmex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024

Wat zou je doen?
Beleggingsfonds met hoog risicoprofiel.
Richting AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
[...]

Haha inderdaad, tjens was dit altijd zo? Dan had ik het gewoon mis , dacht juist andersom :)

bedankt!

SPiET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38

Wat zou je doen?
100% bitcoin, niet meer naar omkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
DaCoTa schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:15:
[...]

Ik vermoed dat hij ook wil weten of we dit een goed instapmoment achten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ibead
Stokstaart schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:16:
[...]

Misschien is dit de laatste kans in de geschiedenis dat je onder 10000$ kan inkopen, dus ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:10

Liberteh

All your base belong to me

Machlah schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:58:
[...]

all in 25x margin long op bitmex.
Jup. Mijn 25x long met 9400 al entry is inmiddels 100x long met 9475 als entry.

+324% and counting.... Margin is helemaal niet eng, als je maar niet start met 100x :9~

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Stokstaart schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:16:
[...]

Voor lange termijn hodl is er geen slecht instapmoment, alleen minder goede momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DaCoTa schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:15:
[...]

Dat dus en ook niet meteen weer bij 20k (volledig) uit laten betalen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zo, ik log net in op mijn mail ff kijken of ik REKT was...

nee, mooi, open Bitmex +150% :+

Had een droom vannacht.. En elke keer dat ik rekt ging had ik er ook al over gedroomd dag er voor, dat dikke drop kwam :S. No Joke!! echt weird man...
Had nu een droom dat bitcoin dik ging kelderen op 13.000!! XD

[ Voor 55% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 14:27 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Trouwens grappig om te zien hoe dat washtrading werkt. Zit op een kleine exchange en heb het orderbook van een klein muntje tot aan 2 sat verschil helemaal dichtgeplempt. Raad eens? 1 sat boven mijn buy en 1 sat onder mijn sell wordt er vrolijk door 'geordered' zonder dat er iets in het orderbook komt. Ik ben de lulligste niet dus ik gooi hem verder dicht zodat buy en sell tegen elkaar aanliggen en het is nu al uren stil, geen enkele buy of sell terwijl daarvoor ongeveer elke 3 minuten een ordertje er doorheen kwam. :+

Eigenlijk is het best wel zielig om zo je muntje te 'promoten'.... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Crypts schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:21:
[...]

Dat dus en ook niet meteen weer bij 20k (volledig) uit laten betalen. :)
De vorige keer vanaf iets van 12k tot 19k een deel geliquideerd, op aanraden van mijn vrouw :-) Gemiddeld op iets van 16k uitgekomen, was erg blij met haar advies. Voor deze keer weet ik het beginpunt alleen nog niet, dat ligt er een beetje aan hoe hard het eventueel gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
A87 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:21:
Zo, ik log net in op mijn mail ff kijken of ik REKT was...

nee, mooi, open Bitmex +150% :+

Had een droom vannacht.. En elke keer dat ik rekt ging had ik er ook al over gedroomd dag er voor, dat dikke drop kwam :S. No Joke!! echt weird man...
Had nu een droom dat bitcoin dik ging kelderen op 13.000!! XD
Ik heb net bedacht dat ik ook al mijn resultaten en hersenpoep hier ga spuien, misschien krijg ik dan net zoveel aandacht als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Gekke bitcoin. Toch geloof ik niet dat we straks permanent boven de 10k gaan blijven. Hoe mooi deze run ook is tot nu toe. Ik zeg dat we dit jaar rond de 6k komen voor een langere periode. Tot zo ver het glazenbol nieuws.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:26:
[...]

Hoe werkt die strategie?

Kopen als ie de EMA 20 raakt op de daily? En waarom de EMA en niet de gewone MA? Ik zie dat de EMA 20 en MA 20 elkaar niet zoveel ontlopen op de daily. Of komt er meer bij kijken met nog een 50 en 100 EMA?
Kopen wanneer de EMA's support worden en verkopen zodra ze weer resistance zijn.

Bij de vorige bullrun was dat een run geweest van 1900% ongeveer. Het weekly ribbon is daar goed geschikt voor zoals hier te zien is: https://tweakers.net/ext/f/uF9RISrXfw1omj6GQCYSy3Go/full.jpg
Dus omdat iemand van Ripple iets zegt is dat gelijk een feit ? Maar goed, jij ziet sowieso alles wat Ripple zegt als feiten dus ik snap wel dat je het zo ziet.

Iets wordt een feit zodra er bewijs op tafel ligt. Tot die tijd is het gewoon iets wat een bedrijf zegt en wat misschien wel of misschien niet waar is. Of denk je dat alle bedrijven altijd helemaal eerlijk zijn over wat ze zeggen en dingen niet beter laten overkomen dan de werkelijkheid ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We knallen bijna door de 10K heen en mijn portfolio is nog steeds niet echt gestegen. Super gaar is dat. Sinds de knal naar beneden nog niet echt iets van extra centjes gezien. Hopelijk komt dat nog. Zal vast wel.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Zo net even de enige twee Donald Duckies gekocht die hier binnen waren gekomen. Even netjes vacuum verpakt want dat zie ik ooit nog weleens een collectors item worden en anders is er altijd wel iemand die zoiets via Ebay koopt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
DAMAGE schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:48:
We knallen bijna door de 10K heen en mijn portfolio is nog steeds niet echt gestegen. Super gaar is dat. Sinds de knal naar beneden nog niet echt iets van extra centjes gezien. Hopelijk komt dat nog. Zal vast wel.
Nee, maar het is al positief dat nu de stijging van BTC/ETH in dollars de daling in sats compenseert, letterlijk 1 op 1. Mijn alts zakken door de grond maar de USD value blijft dus gelijk... en die moet nog flink omhoog wil ik break even spelen. Wel gek als dat gebeurt, dan staan al mijn alts op -80 of -90 en kan ik toch zonder verlies alles verkopen... in dollars dan t.o.v. de oorspronkelijke inleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
T zijn al die shitcoins he ... vorige jaar ook jammer genoeg wat gekocht , VET, GVT, 0rx, zal maar niet zeggen hoeveel in de MIN ik sta met die :)

SPiET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Haha hier ook een beetje hetzelfde. Alts doen echt heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

9860!!! OMFGGggg. genieten dit
YouTube: Danzel - Pump It Up (OFFICIAL VIDEO)

[ Voor 93% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon geduld hebben, dan trekken ze echt wel weer bij als de bullmarket echt los knalt. Vond het alleen frustrerend om te zien, paar weken terug voor dat BTC een klein dipje maakte stond mijn PF namelijk hoger dan ooit. En na de klapper naar beneden is dat niet echt weer bijgetrokken, terwijl BTC nu wel keihard aan het knallen is. Logisch ook, die moet eerst een beetje tot stilstand komen en wat sideways action gaan laten zien voor het geld ook weer in andere muntjes gaat stromen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zo gebruikt Porsche Ethereum blockchain voor hun auto’s
https://www.apparata.nl/n...hain-voor-hun-autos-31523

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:32:
Gekke bitcoin. Toch geloof ik niet dat we straks permanent boven de 10k gaan blijven. Hoe mooi deze run ook is tot nu toe. Ik zeg dat we dit jaar rond de 6k komen voor een langere periode. Tot zo ver het glazenbol nieuws.
Na de halving nooit meer onder de 10k. Daar geloof ik best wel in. Geld wordt minder waard en bitcoin alleen maar schaarser.

Moon, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Tominatie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:57:
[...]

Na de halving nooit meer onder de 10k. Daar geloof ik best wel in. Geld wordt minder waard en bitcoin alleen maar schaarser.
Idd op het moment van paniek stond BTC op zijn laagst op 3500 en toen stond hij onderwater. Al snel zaten we weer 5000+. Met de halving kan je redeneren dat 8-9k zeker de minimum prijs wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58
Gisteren voor 1000 eurie aan btc verkocht, volgens mij op iets van 9100. Dacht, die zakt wel. Nu zit ik met usdt te wachten tot ie onder de 9100 gaat zakken :) k#tzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibead
Tominatie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:57:
[...]

Moon, lambo.

[ Voor 14% gewijzigd door ibead op 26-06-2019 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:09
Ik snap eigenlijk dat hele gemier over de halvening niet zo. Dat zie je maanden van te voren aankomen, dus als er al enig effect door optreedt, zit dat toch allang in de prijs verwerkt?
ibead schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:10:
[...]

Wat houd de halvering praktisch in? Is dit een fork? Zijn er dan twee keer zoveel BTC's?
Dat houdt in dat de vaste blockreward voor het minen gehalveerd wordt van nu 5 naar 2.5. Het betekent dus dat fees een belangrijker aandeel van de mining reward gaan uitmaken.

[ Voor 51% gewijzigd door anboni op 21-06-2019 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

technoaddict schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:08:
Gisteren voor 1000 eurie aan btc verkocht, volgens mij op iets van 9100. Dacht, die zakt wel. Nu zit ik met usdt te wachten tot ie onder de 9100 gaat zakken :) k#tzooi.
hahahahahahaha dat is altijd zo man. Ik had 2 BTC ging toen naar nul. Paar kut trades

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 15:13 ]

Pagina: 1 ... 100 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!