https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Word lang wachtentechnoaddict schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:08:
Gisteren voor 1000 eurie aan btc verkocht, volgens mij op iets van 9100. Dacht, die zakt wel. Nu zit ik met usdt te wachten tot ie onder de 9100 gaat zakkenk#tzooi.
[ Voor 14% gewijzigd door Rebbelx op 21-06-2019 15:14 ]

Edit: hard gelach natuurlijk als die vanaf 9999 ineens keihard omlaag klettert

[ Voor 36% gewijzigd door Malawolar op 21-06-2019 15:18 ]
Hahaha, meer mensen die BTC zullen kopen dus omhoog met de lijn.Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:16:
@Machlah Haha ik vermoed dat ik ga winnen, zie alleen in de laatste 20 berichten al 3 mensen die ik niet eerder heb gezien. Wat is de halvening schaar ik al bijna in het rijtje 'hoe maak ik een Coinbase account aan'
Voor de newbies, ik heb nog links waar je gratis wat muntjes kunt krijgen, zelfs BTC.
[ Voor 10% gewijzigd door spietie op 21-06-2019 15:19 ]
SPiET
Dit zijn wel echt de mensen die ook direct verkopen als het 10% omlaag gaat, snelle instappers zijn over het algemeen allemaal weakhands die totaal geen idee hebben waar BTC voor staat of waarom het een fundamenteel mooier waardeconcept is dan goud en andere waarde entiteiten.spietie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:18:
[...]
Hahaha, meer mensen die BTC zullen kopen dus omhoog met de lijn.
Dit is denk ik ook een van de redenen waarom er altijd higher lows zijn in de cyclus van 10 jaar nu. Want de mensen die snel instappen stappen ook net zo snel weer uit. Echter zal er altijd wel een percentage blijven hangen (zoals ik in 2017) die het interessant vindt en zich inleest in de markt, projecten en de fundamenten van BTC. Zo lang die zullen blijven hangen zal het op termijn wel omhoog blijven gaan. Maar met het bult aan weakhands zullen we die enorme crashes natuurlijk blijven houden. Hoewel ik van insitutionele beleggers wel wat meer vasthoudendheid verwacht in de toekomst.
[ Voor 38% gewijzigd door Malawolar op 21-06-2019 15:23 ]
Nou ja. De alts zijn gemiddeld 28% gedaald. BTC is maal 3 gegaan. Dus dan zou je toch winst moeten hebben...Tominatie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:52:
[...]
Haha hier ook een beetje hetzelfde. Alts doen echt heel weinig.
Da's nogal een flinke aanname. Misschien heb je gelijk, of we gaan even de 7k opzoeken. Zoals altijd is alles mogelijk.TuutjDrie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:16:
Rustig omhoog, de sell-off (als die al komt) bij 10K zal daarom ook niet zo heftig zijn.
Wanneer iedereen euforisch gaat worden en denkt dat het maar blijft stijgen zonder correcties dan zou ik voorzichtig zijn ipv aannemen dat er geen of een kleine selloff komt. Voor de mensen die geen hefboom trades open hebben staan maakt het weinig uit, maar blijkbaar zijn mensen de val van 8.4k naar 6.5k alweer vergeten.
Zie hem op CB bijna eng getrapt omhoog gaan... D'r komt me toch sell of zometeen.TuutjDrie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:21:
Bitmex voorbij de 9900, daar gaan we dames en heren. Riemen vast.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
die val komt altijd na 2-3 dagen of soms 9. ik stap uit op 10100. Ga er dan een paar dagen uit.PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:24:
[...]
Da's nogal een flinke aanname. Misschien heb je gelijk, of we gaan even de 7k opzoeken. Zoals altijd is alles mogelijk.
Wanneer iedereen euforisch gaat worden en denkt dat het maar blijft stijgen zonder correcties dan zou ik voorzichtig zijn ipv aannemen dat er geen of een kleine selloff komt. Voor de mensen die geen hefboom trades open hebben staan maakt het weinig uit, maar blijkbaar zijn mensen de val van 8.4k naar 6.5k alweer vergeten.
Mijn TA wordt ook steeds iets beter.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 15:26 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
LOL rekt.
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Ik zat hem echt af te tellen hahahahahaha.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Elke ~10 minuten wordt een nieuw block gemined waarin transacties verwerkt worden. Miners krijgen hiervoor een reward(nu 12.5 BTC per + transactie fee’s).ibead schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:10:
[...]
Wat houd de halvering praktisch in? Is dit een fork? Zijn er dan twee keer zoveel BTC's?
Die reward wordt elke 210.000 blocks gehalveerd. (ongeveer iedere 4 jaar)
Over minder dan een jaar staat deze halving weer op de planning: dan gaan de rewards/block van 12.5 naar 6.25.
De jaarlijkse inflatie daalt hierdoor van ~3,7% naar ~1.8%. De mate waarin nieuw aanbod de markt instroomt neemt dus flink af.
Dit proces blijft zich doorzetten tot we de max van 21milj bitcoins hebben bereikt. Daarna moeten miners kunnen overleven met alleen transactiefee’s.
Nog even snel wat fiat erin gegooid @ 8600
Een hefboom long open hebben staan met een liquidatiepunt van 4k is waarschijnlijk geen probleem, maar alles boven de 8k kan nog wel een geliquideerd worden. Het blijft ook enorm link net zoals bij die wick naar 6.5k. Straks gaan mensen de bullmarket in zonder BTC omdat ze rekt zijn.

Deze markt is tegenwoordig gemaakt om alle 10x of meer longs en shorts te liquideren.Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:33:
Haha ongelofelijk, set een limit sell op 9946 van een 25x long vanaf 9700, knalt die op 9934 naar beneden
Waarom niet gewoon BTC kopen en lekker blijven zitten ? Met een 25x long ga je een keer rekt, dat kan niet anders.
Pure fomo is weer aanwezig hiero. Mooi dipje nu
Is niet geliquideerd, dus hou hem gewoon. En daarbij doe ik het altijd maar met een zeer minimaal percentage van m'n portfolio en pakt het over het algemeen goed uit. Heb na een trade of 300, ongeveer 3x gedaan met dat deel van m'n portfolio. En ik blijf gewoon met een klein deel van m'n stack daar dezelfde soort trades maken, die ene keer dat ik met een paar tientjes rekt ga boeit me niet zoveel als ik de andere keren telkens die paar tientjes verdubbel.PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:36:
[...]
Deze markt is tegenwoordig gemaakt om alle 10x of meer longs en shorts te liquideren.
Waarom niet gewoon BTC kopen en lekker blijven zitten ? Met een 25x long ga je een keer rekt, dat kan niet anders.
Wow 392 BTC aankopen als ie de 10K nadert? Dat zijn mooie vooruitzichten!
SPiET
https://coinmarketcap.com/currencies/facebook-libra/
[ Voor 13% gewijzigd door Klaas25 op 21-06-2019 15:53 ]
Dat zijn sell orders.spietie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:45:
[...]
Wow 392 BTC aankopen als ie de 10K nadert? Dat zijn mooie vooruitzichten!

Op coinmarketcap
?Klaas25 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:53:
Libra is officieel een shitcoin.
https://coinmarketcap.com/currencies/facebook-libra/

Weg
Ja, volgende trade pak ik max 2x of 3x... Nu komt er een heel nieuw parabool paradigma....PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:32:
En weer een hele zooi hefboom longs rekt.
Een hefboom long open hebben staan met een liquidatiepunt van 4k is waarschijnlijk geen probleem, maar alles boven de 8k kan nog wel een geliquideerd worden. Het blijft ook enorm link net zoals bij die wick naar 6.5k. Straks gaan mensen de bullmarket in zonder BTC omdat ze rekt zijn.
Het zal vast naar 11K of 13 knallen en dan een vrij val naar 8300/9300 ofso, ook al voor 1 sec...
11K next level FIBONACCI BIG NUMBER
het 9400 FIBO monster is al gepasseerd dit gaat wel door naar 10+k.
Nu is een klein dipje al 3procent
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 16:27 ]
Verwijderd
- Succes met de noob 10k ADA weddenschap.
- Die Donald Duck ligt nu in de winkel? Die moet ik echt hebben, uber vet!
- Hier ook behoorlijk wat BTC sats verlies door het holden van alts, maar boeiend.
- !BITCOIN!
Wat een heerlijke tijden.
Groen groen groen groen! Helemaal gek yo.
Ik wordt er happy en energiek van.
Malawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:16:
@Machlah Haha ik vermoed dat ik ga winnen, zie alleen in de laatste 20 berichten al 3 mensen die ik niet eerder heb gezien. Wat is de halvening schaar ik al bijna in het rijtje 'hoe maak ik een Coinbase account aan'
Edit: hard gelach natuurlijk als die vanaf 9999 ineens keihard omlaag klettertHet blijft een onvoorspelbare markt, en als een whale zin heeft om alles eens terug te drukken naar 8000 regionen, is dat zo gebeurd. Niet te euforisch worden jongens.
Verwijderd
Heb hem zojuist gehaald. Oude tijden herleven, vrijdag avond om 21:00 met de nieuwe Donald Duck onder de wol.
Ik voel me weer 27!
CMC gewoon doen? hoef je niet in te loggen en die pakt ongeveer het gemiddelde van allen.

okidoMalawolar schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:12:
[...]
CMC gewoon doen? hoef je niet in te loggen en die pakt ongeveer het gemiddelde van allen.
Verwijderd

Mooi initiatief dit. Stamp het er maar in bij al die 7/8 jarigen.
Future greater fools.
Heb hem ook vandaag gehaald, de verkoopcijfers van dit nummer zullen ook een klein moonshotje doen denk ik, bij de appie en Bruna hier lag hij al niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:09:
[...]
Heb hem zojuist gehaald. Oude tijden herleven, vrijdag avond om 21:00 met de nieuwe Donald Duck onder de wol.
Ik voel me weer 27!
Wel jammer dat er alleen wat in tekstvorm over in staat en niet het symbool zelf, jammer maar toch leuk.
van 30 euro naar 1200 in 2 week. ik open nieuw long op 3x.
Ascending triangle 15min... LIQ level op 7400.
Niet meer denken met mijn ballen
[ Voor 89% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 17:35 ]
Ik zit links van hem en gebruik de alias dagobertVerwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:24:
@Slux nog niet aangetroffen. Wel Berend:
[Afbeelding]
Mooi initiatief dit. Stamp het er maar in bij al die 7/8 jarigen.
Future greater fools.
https://dlive.tv/Kain_niaK
[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2019 17:31 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Ik had ook gehoopt op een whiskey drinkende, daytradende oom Dagobert die in een XRP short zijn vermogen verdubbelde op Bitmex, om daarna rekt te gaan in een x100 BTC long.Crypts schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:24:
[...]
Heb hem ook vandaag gehaald, de verkoopcijfers van dit nummer zullen ook een klein moonshotje doen denk ik, bij de appie en Bruna hier lag hij al niet meer.![]()
Wel jammer dat er alleen wat in tekstvorm over in staat en niet het symbool zelf, jammer maar toch leuk.
Waarna Willie Wortel een rollback deed met een tijdmachine en Zwarte Magica nog een poging deed om de geluks Litecoin te stelen in samenwerking met de Zware Jongens.
Die dan voorkomen zou worden door early adopter Guus Geluk. En als climax Kwik, Kwek en Kwak die een wereldwijde usecase vinden voor tokennized blockchain technologie.
Helaas blijft het erbij.
Lambo? Doe maar een Teslamugenmarco schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:30:
[...]
Mijn droom is dat we in 2020 heel veel Tweakers kunnen herkennen aan de Lambo die ze dan rijden
Nu bitcoin vanaf 3.5k steady omhoog knalt wacht ik 1 correctie van >10k naar <10k af en stap ik in voor een ritje om de 20k te evenaren en te overklassen. Ergens in november/december om weer in te zakken.
Al is het prijstechnisch interessanter om nu ETH in te slaan. Die kan wel weer de vorige ath opzoeken en das dan x4/x5 vanaf nu. Btc tot vorige ath is maar x2 vanaf nu.
Bullrun confirmedJoosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:37:
[...]
Lambo? Doe maar een Tesla
Nu bitcoin vanaf 3.5k steady omhoog knalt wacht ik 1 correctie van >10k naar <10k af en stap ik in voor een ritje om de 20k te evenaren en te overklassen. Ergens in november/december om weer in te zakken.
Al is het prijstechnisch interessanter om nu ETH in te slaan. Die kan wel weer de vorige ath opzoeken en das dan x4/x5 vanaf nu. Btc tot vorige ath is maar x2 vanaf nu.

Ik hoop dat iedereen wel op zijn of haar hoede blijft en niet te gek gaat doen. Er nu al vanuit gaan dat de 20k word gebroken vind ik wat voorbarig
ETH doet nu weer even wat, maar heeft het nogal slecht gedaan de laatste maanden. Het is een coin waarbij ik mij afvraag of ie wel meer gaat doen dan BTC. Geen idee of ie wel weer naar de ATH zal gaan.Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:37:
[...]
Ik heb al in btc gehandeld vanaf 2014 tot 2015. Maar in plaats van wegzetten gaan daytraden. Begon goed met 2btc want dat werden er 4.5 na een half jaar na wat trades. Toen kocht ik er 20 bij en ging het downhillMachlah schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:43:
[...]
Bullrun confirmed![]()
Ik hoop dat iedereen wel op zijn of haar hoede blijft en niet te gek gaat doen. Er nu al vanuit gaan dat de 20k word gebroken vind ik wat voorbarig

Dus ik heb al een lesje geleerd. Nu wat inslaan en niet meer naar omkijken. Heb je geen risico op bagholden van vage shitcoins, geen kans op slechte trades. En vooral rust in de kop want niet dagelijks ermee bezig zijn. Had ik dat toen gedaan en in dec 2017 verkocht had ik geen hypotheek nodig gehad
Voordeel van 2014 was dat je net wat meer btc kon kopen voor je euro. Dus dat komt niet meer terug. Zal dus genoegen moeten nemen met minder.
Een Tesla is voor de groene rakkers. Als je dan toch al bezig bent met die energie slurpende Bitcoin kan je gewoon voor de Lambo gaan, die is stukken beter afgewerkt.Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:37:
[...]
Lambo? Doe maar een Tesla
Dankje voor jouw verhaal, dit beschrijft precies waarom de meesten hier er nooit echt "rijk" mee gaan worden.Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:57:
[...]
Ik heb al in btc gehandeld vanaf 2014 tot 2015. Maar in plaats van wegzetten gaan daytraden. Begon goed met 2btc want dat werden er 4.5 na een half jaar na wat trades. Toen kocht ik er 20 bij en ging het downhill
Dus ik heb al een lesje geleerd. Nu wat inslaan en niet meer naar omkijken. Heb je geen risico op bagholden van vage shitcoins, geen kans op slechte trades. En vooral rust in de kop want niet dagelijks ermee bezig zijn. Had ik dat toen gedaan en in dec 2017 verkocht had ik geen hypotheek nodig gehad
Voordeel van 2014 was dat je net wat meer btc kon kopen voor je euro. Dus dat komt niet meer terug. Zal dus genoegen moeten nemen met minder.
50 jaar geleden op de maan......................JoeriF84 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:58:
[...]
Een Tesla is voor de groene rakkers. Als je dan toch al bezig bent met die energie slurpende Bitcoin kan je gewoon voor de Lambo gaan, die is stukken beter afgewerkt.
Nog steeds rijden op stroom of benzine
Wat ik eruit haal is dat het misging toen hij er 20 bijkocht, wellicht toch hebberig geworden na een eerste meer dan verdubbeling. Denk ook niet dat je echt moet denken er rijk van te gaan worden maar een leuk extra centje moet wel minstens haalbaar zijn.RaptorXS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:33:
[...]
Dankje voor jouw verhaal, dit beschrijft precies waarom de meesten hier er nooit echt "rijk" mee gaan worden.
Edit: hoop toch niet dat we nu weer tig keer af gaan ketsen rond de 9.9k....

[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 21-06-2019 18:48 ]
Lees maar paar reacties terug nog steeds weakhands hier.RaptorXS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:33:
[...]
Dankje voor jouw verhaal, dit beschrijft precies waarom de meesten hier er nooit echt "rijk" mee gaan worden.
Weg
[ Voor 50% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 21-06-2019 18:44 ]
Niks met groen te maken hoor, elektrisch is gewoon de toekomst.JoeriF84 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:58:
[...]
Een Tesla is voor de groene rakkers. Als je dan toch al bezig bent met die energie slurpende Bitcoin kan je gewoon voor de Lambo gaan, die is stukken beter afgewerkt.
Het heeft inderdaad niks met groen te maken, maar met minder 'blauw' in de brievenbus. Waterstof is trouwens de toekomst, elektrisch is een tussenoplossing voor we zo ver zijn.Machlah schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:45:
[...]
Niks met groen te maken hoor, elektrisch is gewoon de toekomst.

OP zich mooi filmpje over trading psychology.. 5min
Ik vind die vergelijkingen met andere jaren erg leuk, omdat niets maar dan ook niets is gegaan zoals het jaar er voor.Klaas25 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:47:
Tussen 10K en 20K afgelopen 2017 zat slechts 12 dagen.. wow. Dan kan het opeens razendsnel gaan. En weer voorbij zijn.

Prepare for the next ATH
Alles in de min toch?
Verkoop je dat toch voor btc?
Ik heb vanochtend wat alts gekocht. Meteen nog lager gegaan
Ik heb alleen LTC en ETH nog. Verder alles in BTC.Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:57:
Wat doen jullie met je alts?
Alles in de min toch?
beginners fout als er een run is met een hoge BTC dominatie..........Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:57:
Alles in de min toch?
Prepare for the next ATH
Mogelijk, maar dat zijn ook elektro motoren.Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:47:
[...]
Het heeft inderdaad niks met groen te maken, maar met minder 'blauw' in de brievenbus. Waterstof is trouwens de toekomst, elektrisch is een tussenoplossing voor we zo ver zijn.
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde accuwagentjes.
Ik heb rond de 0.014 nog wat LTC gekocht, is hij ook doorheen gedipt en staat daar nog steeds maar dat trekt wel weer recht.Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:57:
Alles in de min toch?
Is een beetje spielerij maar vanaf begin van de week met een restje van 4,2 LTC naar 4,9 gegaan, ja als ik gewoon BTC had aangehouden had ik nu meer euro's gehad maar ik geloof er nog steeds in dat LTC nog een flinke shot kan maken. Sowieso kan ik op die exchange niet naar euro dus dat scheelt.
Alts zijn niet predictable. Btc heeft meer kans om te stijgen ivm fomo.Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:57:
Alles in de min toch?
Aangezien ik gisteren weer een fout heb gemaakt met traden en Alts bij mij niet best gaan heb ik net alles omgezet in btc en blijf ik er komende tijd met m'n poten vanaf!!!!
Waterstof is opslag, zal nog steeds electro zijn.. Accu’s nog steeds nodig want een brandstof cel die 100kWh kan leveren is bijna net zo groot als de auto zelf. Op dit moment is eigenlijk een hybride die permanent een accu staat te laden die de motor aandrijft..Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:47:
[...]
Het heeft inderdaad niks met groen te maken, maar met minder 'blauw' in de brievenbus. Waterstof is trouwens de toekomst, elektrisch is een tussenoplossing voor we zo ver zijn.
En we zijn nog best een eind weg van duurzame waterstof productie. Voor consumenten vervoer totaal nog niet interresant, voor trucks / treinen gaat sneller.
[ Voor 17% gewijzigd door JoebarRC op 21-06-2019 19:08 ]
CEO Rabobank Wiebe Draijer enthousiast over Facebook Libra & “Bitcoin is te snel gestigmatiseerd”
Tja, ik blijf er maar inzitten. Heb in het verleden (begin 2018) geleerd dat ik strak mijn strategie moet volgen en niet moet proberen slimmer te zijn (zeg maar stil zitten als je geschoren wordt), want elke keer dat ik dat probeerde ben ik echt veel kwijtgeraakt.Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:57:
Alles in de min toch?
Bij de stijging van 3100 naar 8000 (tot een week terug zeg maar) stond ik met mijn alts ook een tijdje op behoorlijk verlies, maar een week geleden was ik weer terug waar ik was voor die stijging van BTC en bijbehorende daling van de alts begon. Nu weer op 5% verlies met de stijging naar de 9900, maar ja dat komt wel weer - hoop ik. Tot nu toe in ieder geval steeds wel.
Disclaimer: Ik volg een strakke strategie waarmee ik het eigenlijk altijd wel beter doe dan de markt. Sinds 1 april zijn de alts met 28% gedaald en ik sta in diezelfde periode op -5%. Zonder deze strategie zou ik denk ik nu niet graag in alts zitten. Aan de andere kant: Na de meeste dalingen volgt een stijging... en soms vrij plotseling. Als je dan net verkocht hebt mis je het herstel weer.
Dat laatste overkomt mij ook regelmatig. Uitstappen gaat dan prima en daarmee wat verlies voorkomen. Maar 1x knipperen en de betreffende alt raket is weer vertrokkenSpecy schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:15:
[...]
Tja, ik blijf er maar inzitten. Heb in het verleden (begin 2018) geleerd dat ik strak mijn strategie moet volgen en niet moet proberen slimmer te zijn (zeg maar stil zitten als je geschoren wordt), want elke keer dat ik dat probeerde ben ik echt veel kwijtgeraakt.
Bij de stijging van 3100 naar 8000 (tot een week terug zeg maar) stond ik met mijn alts ook een tijdje op behoorlijk verlies, maar een week geleden was ik weer terug waar ik was voor die stijging van BTC en bijbehorende daling van de alts begon. Nu weer op 5% verlies met de stijging naar de 9900, maar ja dat komt wel weer - hoop ik. Tot nu toe in ieder geval steeds wel.
Disclaimer: Ik volg een strakke strategie waarmee ik het eigenlijk altijd wel beter doe dan de markt. Sinds 1 april zijn de alts met 28% gedaald en ik sta in diezelfde periode op -5%. Zonder deze strategie zou ik denk ik nu niet graag in alts zitten. Aan de andere kant: Na de meeste dalingen volgt een stijging... en soms vrij plotseling. Als je dan net verkocht hebt mis je het herstel weer.
en had deze run zo parabolisch niet verwacht, elke keer denk ik correctie komt er.....
maar ik weiger in te leveren.
vreemde is in deze run, is dat de ALTS compleet DOOD zijn........
dus mijn fiat en pax sinds de pump vanaf de 4K geeft me wel rust........:)
nu is het voor mij de keus om weer in te stapen hoe raar dat ook klinkt....
Fout die ik wel heb gemaakt is de mix van longterm potje en short term pot
oftewel het speelgeld en forget is pot
nevermind het crypto leven gaat nog heel lang duren dus maak me nog niet druk zeker als ik naar de prijs van ETH kijk
[ Voor 23% gewijzigd door sourcecode op 21-06-2019 19:27 ]
Prepare for the next ATH
onderschat fomo niet.. ''dus niet de traders''Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:22:
Ja. Kans dat btc zakt is toch groot nu. Hij is al zoveel gestegen.

Prepare for the next ATH
Klopt, maar je kan het ook andersom zien. Stel dat de traders massaal gaan verkopen dan is kans prima aanwezig dat de FOMO'ers juist bang worden en dumpen uit angst.
daarom mijn 30x long dicht, terug naar een 3x. LIQ level 7400PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:35:
[...]
Klopt, maar je kan het ook andersom zien. Stel dat de traders massaal gaan verkopen dan is kans prima aanwezig dat de FOMO'ers juist bang worden en dumpen uit angst.
Of moet ik optellen zeggen
[ Voor 22% gewijzigd door Appeltjeeitje op 21-06-2019 19:44 ]
Dat gaat op voor 9 van de 10 hier.RaptorXS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:33:
[...]
Prepare for the next ATH
het theoretisch crypto (CMC) handelsvolume is afgelopen dagen van 50B naar 70 gegaan.. 100+ is haalbaar.sourcecode schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:51:
bizar dat het zo makkelijk gaat...........
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 19:53 ]
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Jij verwacht een BTC daling en een ALT pumpje?Slux schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:49:
Hier een paar uurtjes terug BTC omgezet naar LTC
er kan een bear de trekker over halen hoor...........Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:55:
[...]
Jij verwacht een BTC daling en een ALT pumpje?
Prepare for the next ATH
Waarschijnlijk meer dat LTC harder gaat stijgen dan BTC. LTC heeft nu de laatste dagen nog relatief weinig gedaan tegenover BTC dus de kans bestaat dat ie de komende dagen sneller omhoog zal gaan dan BTC. Verder als BTC daalt gaat alles sowieso mee. De midcap en lowcap alts gaan het alleen goed doen wanneer BTC sideways gaat.Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:55:
[...]
Jij verwacht een BTC daling en een ALT pumpje?
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 21-06-2019 19:59 ]
De grote jongens willen denk ik wel wat 10K fomo... en dan laten crashen op 11K oid...Machlah schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:58:
resistance komt toch iedere keer hoger te liggen... 10k lijkt nu wel snel te komen
Anders zaten we nu 10% lager denk ik zo. 9950 is al aangetikt
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 19:59 ]
ach wat maakt die 200 dan nog uit............A87 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:59:
[...]
De grote jongens willen denk ik wel wat 10K fomo... en dan laten crashen op 11K oid...
Anders zaten we nu 10% lager denk ik zo. 9950 is al aangetikt
Prepare for the next ATH
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!