https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Mandela effect, was toch altijd 200 die film ?
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
https://www.blockchain.com/nl/btc/unconfirmed-transactions
Haha, nou inderdaad. Gaat wel langzaam zo.ScreamGT schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:06:
Alsof je een aflevering doet-ie 't of doet-ie 't niet zit te kijken.
No offense maar jouw manier van denken zorgt ervoor dat een klein clubje mensen wel geld verdient. Probeer er iets minder emotie in te leggen en er wat objectiever en neutraler naar te kijken.Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:22:
Ja. Kans dat btc zakt is toch groot nu. Hij is al zoveel gestegen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ps. Eindresultaat pf-waarde na 1 week niks doen. Break-even.
Zero.
Ah, jij zat in ZIL?Pelox schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:20:
We zijn weer terug van vakantie, laat die bullrun maar komen!
Ps. Eindresultaat pf-waarde na 1 week niks doen. Break-even.
Prepare for the next ATH
Gofferdo.... Zal ik je mijn inloggegevens maar gewoon geven? Kleine moeite denk ik om die van mij ook meteen even te doen volgende keer?Slux schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:49:
Hier een paar uurtjes terug BTC omgezet naar LTC
Ik verwacht van onze kleine reus nog wel een verrassing of wat.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Een bankdirecteur die positief begint te worden over Bitcoin en inziet dat het eigenlijk best wel een potente technologie is.tony-stark schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:08:
YouTube: CEO Rabobank Wiebe Draijer enthousiast over Facebook Libra & “Bitcoi...
CEO Rabobank Wiebe Draijer enthousiast over Facebook Libra & “Bitcoin is te snel gestigmatiseerd”
Er is een verschuiving gaande..
Nu hup over die 10k.
Rust?

> aardig wat sell orders op 9950. Tweede keer dat ie even bounced. Kan niet lang meer duren nu!
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Prepare for the next ATH
Meestal komt er dan een onverwachte dump toch
Paar weken geleden hebben ze stekker uitgetrokken uit rabobit. Komt ie ineens met een positief praatje.tony-stark schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 19:08:
YouTube: CEO Rabobank Wiebe Draijer enthousiast over Facebook Libra & “Bitcoi...
CEO Rabobank Wiebe Draijer enthousiast over Facebook Libra & “Bitcoin is te snel gestigmatiseerd”
En hij heeft het over de identiteit aan de andere kant als je overmaakt. Dat is juist niet de bedoeling van btc.
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 21-06-2019 20:42 ]
LOL ik heb in de scene gezeten maar deze BPM, sla ik overScreamGT schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:39:
[...]
Rust?![]()
[YouTube: Angerfist & Nolz - Rally of Retribution (Official Dominator 2019 anthem)]
> aardig wat sell orders op 9950. Tweede keer dat ie even bounced. Kan niet lang meer duren nu!
Prepare for the next ATH
De laatste keer dat BTC richting de 10k ging kwam ie tot 9970 en dumpte ie. Hoeft nu niet, maar het blijft een belangrijk en ook erg link level. Iemand zei ook dit over de 9k: Vegeta memes will always be a sell signal.Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:41:
T lijkt alsof het toch wel het moment wordt om btc te dumpen. Iedereen rekend op de 10000 en dan moon.
Denk dat ie daarom nu nog even doorgaat tot 11000, om de fomo aan te wakkeren.PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:56:
[...]
De laatste keer dat BTC richting de 10k ging kwam ie tot 9970 en dumpte ie. Hoeft nu niet, maar het blijft een belangrijk en ook erg link level. Iemand zei ook dit over de 9k: Vegeta memes will always be a sell signal.
En dan een dump tot 9000, voor de 'gezonde' correctie.
XRP = trash
Er komt zo een hele grote candle aan en je mag zelf de kleur bepalen...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Wat denk jij dat er gaat gebeurenCrypts schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:19:
[...]
No offense maar jouw manier van denken zorgt ervoor dat een klein clubje mensen wel geld verdient. Probeer er iets minder emotie in te leggen en er wat objectiever en neutraler naar te kijken.
0,0 zil.. wel te veel nog in Holo voor dit moment.. mijn verlies op holo is gecompenseerd door btc, eth en ltc.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 21-06-2019 21:12 ]
Zero.
Of:
1: De alts hebben nog veel ruimte
2: Bitcoin gaat moonen naar een nieuwe ATH en de alts niet
3: Boven de 10k stapt het gros van de niet traders weer in in de alts, die moonen, traders stappen van Bitcoin over naar altcoins, Bitcoin bevriest, alts halen een stuk in en de bear market begint weer
Ik gok op 2.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik hoop op een combi tussen 2 en 3.. btc stijgt door en alts stijgen net iets harder (verwacht geen nieuwe ath voor 90% van de alts) door waardoor het verlies wat gecompenseerd gaat worden. Dat hoop ik.Taro schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:13:
Het blijft apart om te zien dat Bitcoin op grofweg 50% van zijn ATH staat, maar, de gemiddelde alt nog maar op 5-10% van zijn ATH.
Of:
3: Boven de 10k stapt het gros van de niet traders weer in in de alts, die moonen, traders stappen van Bitcoin over naar altcoins, Bitcoin bevriest, alts halen een stuk in en de bear market begint weer
Ik gok op 2.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 21-06-2019 21:19 ]
Zero.
Ik ga mee met nummer 2. Er zullen vast wat alts zijn die het geweldig gaan doen, maar iedere alt of zelfs maar de helft er van naar een nieuwe ATH, ik denk het niet. Zo zie ik bijvoorbeeld XLM geen nieuwe ATH meer doen tenzij ze met iets heel goeds en nieuws komen.Taro schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:13:
Het blijft apart om te zien dat Bitcoin op grofweg 50% van zijn ATH staat, maar, de gemiddelde alt nog maar op 5-10% van zijn ATH.
Of:
Ik gok op 2.
Ik hoop hetzelfde, puur omdat ik weiger om de mooie ronde aantallen ONT en NEO van de hand te doenPelox schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:18:
[...]
Ik hoop op een combi tussen 2 en 3.. btc stijgt door en alts stijgen net iets harder door waardoor het verlies wat gecompenseerd gaat worden. Dat hoop ik.
Alleen blijft het leuker om bijv. 10 ETH op 150 te kopen en naar 1500 te zien gaan, dan 0,5 Bitcoin van 3000 naar 30000 te zien gaan, puur psychologisch, maar dat heb ik dus maar aan de kant gezet. En als iedereen dat zou doen, dan komen we er wel met een mooie nieuwe Bitcoin ATH.
Verder hoop ik dat al die nieuwe alts op Binance geen succes worden, want het slaat gewoon allemaal nergens meer op. Meer en meer mensen krijgen dat door, daarom trekt Bitcoin de kar, al heb je daar op zijn beurt ook weer niets aan als betaalmiddel, maarja, we willen toch allemaal wel wat verdienen...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
En dats erg kut voor mij.
Tenopzichte van 2 a 3 weken terug mis ik inmiddels 1btc/7k
Ik hoop niet 2. Maar ik denk het wel.
Dus ik vermoed dat ik het de komende dagen nog wel ga voelen.
Ik herhaal mezelf nog maar even voor jouw bestwil:Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:41:
T lijkt alsof het toch wel het moment wordt om btc te dumpen. Iedereen rekend op de 10000 en dan moon.
Het is een beetje als je kansen inschatten op sex met een meisje tijdens een date als je al een bobbel in je broekje hebt. Niet handig en het komt ook zelden uit. Je wil zien en denken wat op dat moment in je straatje ligt maar dat is zelden hoe het uit gaat pakken.Crypts schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:19:
[...]
No offense maar jouw manier van denken zorgt ervoor dat een klein clubje mensen wel geld verdient. Probeer er iets minder emotie in te leggen en er wat objectiever en neutraler naar te kijken.
In het geval van Ladonna zou ik het even vanuit de kant van een vrouw gezien uitleggen...Crypts schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:44:
[...]
Het is een beetje als je kansen inschatten op een date met een meisje als je al een bobbel in je broekje hebt. Niet handig en het komt ook zelden uit. Je wil zien en denken wat op dat moment in je straatje ligt maar dat is zelden hoe het uit gaat pakken.
Ladonna is vrouwelijk? Serious?Taro schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:46:
[...]
In het geval van Ladonna zou ik het even vanuit de kant van een vrouw gezien uitleggen...
Daarom doe ik t fout.
Maar ik heb vaak gehoord, zodra iedereen het over btc heeft, dat dat het moment is om uit te stappen...
Nu dus blijkbaar weer niet
Ik kom net van mijn guilty pleasure 'Love Island' af en ik dacht jij een soort van Sten was. Vreselijk jong en onbezonnen.Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:48:
Tja, dat zal het probleem zijn. Ik heb nooit een bobbel daar.
Daarom doe ik t fout.
Maar ik heb vaak gehoord, zodra iedereen het over btc heeft, dat dat het moment is om uit te stappen...
Nou maakt het mij geen zak uit wie of wat je bent, ik zit hier ook maar voor de leut maar het is mijn werk dus waarom niet delen? Stop met luisteren naar anderen. Dat kapper, buurman verhaal is gewoon bullshit.
Maar.. Het is je werk?
Wat is je werk?
Weg
Ga gewoon voor je eigen gevoel en leer van je fouten en je successen...Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:48:
Tja, dat zal het probleem zijn. Ik heb nooit een bobbel daar.
Daarom doe ik t fout.
Want ook hier zitten de alwetenden niet. Dan reden ze wel stoer te doen in hun lambos rond.
Handelen in crypto is op je bek gaan en elke keer weer iets makkelijkere en sneller opstaan tot het moment dat je bijna niet meer op je smoel gaat....
Tis leergeld.
Wat zijn de belangrijkste dingen die je hebt geleerd sinds je in de crypto zit??
Voor mij: geduld hebben en je verlies op tijd durven te nemen...
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 21-06-2019 22:12 ]
11k wordt de nieuwe 3k.Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:05:
Txs, dat weet ik. Daarom hoop ik dat het ooit nog eens naar 3000 gaat, dan doe ik het overmaar dan goed.
Tis leergeld.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Leergeld is zitten en geschoren worden? Waarom zou je willen dat veel mensen rekt gaan zodat jij goed in kan stappen?Ladonna schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:05:
Txs, dat weet ik. Daarom hoop ik dat het ooit nog eens naar 3000 gaat, dan doe ik het overmaar dan goed.
Tis leergeld.
Probeer even het grotere plaatje te zien.
Tijdens een bullrun nooit uitstappen en niet constant wisselen van coins. Gewoon in een app je saldo af en toe bekijken, maar geen exchange schermen openen terwijl je ingelogd bent. Voorkomt een hoop narigheid en het wel zien van stijgende koersen, maar een nauwelijks stijgende fiat waarde van je pf.ivibes schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:10:
Misschien een leuke, algemene vraag aan iedereen hier....
Wat zijn de belangrijkste dingen die je hebt geleerd sinds je in de crypto zit??
Voor mij: geduld hebben en je verlies durven te nemen...
Uh. Ik wil niet dat anderen rekt gaan.Crypts schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:12:
[...]
Leergeld is zitten en geschoren worden? Waarom zou je willen dat veel mensen rekt gaan zodat jij goed in kan stappen?![]()
Ik zit er al in. Maar omhoog is goed, is winst, maar omlaag ook, dan koop ik bij, ik ga echt niet meer erin stoppen als het zo hoog staat.
Stopploss zetten en niet hebberig zijnivibes schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:10:
Misschien een leuke, algemene vraag aan iedereen hier....
Voor mij: geduld hebben en je verlies op tijd durven te nemen...
Bij het handelen kan je alleen winst maken ten koste van anderen. Prima als anderen rekt gaan en jij winst maakt, dat is het doel van handelen toch?Crypts schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:12:
[...]
Leergeld is zitten en geschoren worden? Waarom zou je willen dat veel mensen rekt gaan zodat jij goed in kan stappen?![]()
Nee hoor, als ik voor 100 euro BTC koop en wil hem op 1000 verkopen aan iemand die er dat voor geeft is het niet ten koste van andere.Azer schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:24:
[...]
Bij het handelen kan je alleen winst maken ten koste van anderen. Prima als anderen rekt gaan en jij winst maakt, dat is het doel van handelen toch?
Dat is juist maar het zou niet juist zijn als je bekenden graag rekt ziet gaan ten faveure van jouw winst toch? Daarnaast is er ook nieuw geld dat een markt in kan stromen.Azer schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:24:
[...]
Bij het handelen kan je alleen winst maken ten koste van anderen. Prima als anderen rekt gaan en jij winst maakt, dat is het doel van handelen toch?
Heerlijk, en dat je saldo dan ook verstopt achter die sterretjes zit "******" en weer die kick beleeft als je op het oogje klikt....... maar geeft wel rust!Taro schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:14:
[...]
Tijdens een bullrun nooit uitstappen en niet constant wisselen van coins. Gewoon in een app je saldo af en toe bekijken, maar geen exchange schermen openen terwijl je ingelogd bent. Voorkomt een hoop narigheid en het wel zien van stijgende koersen, maar een nauwelijks stijgende fiat waarde van je pf.

Ik twijfel om alle Alts nu (sommige met verlies) de deur uit te doen voor BTC. Ze doen helemaal niks (alleen zakken). Als ik geen ETH en LTC in mijn PF had was ik nu helemaal het haasje, die maken nog een beetje goed.
Insert 99% van alle willekeurige andere alts voor *NANO*. Je moet zelf de keuze maken, maar, als je een stukje terug leest stappen steeds meer mensen over naar Bitcoin (inclusief ikzelf). Daardoor zal je mogelijk de alts nog verder zien dalen en Bitcoin verder zien stijgen.alfredpot schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:40:
Wat denken jullie van NANO? Die is aardig gezakt.......zie ik niet goed komen.
Ik twijfel om alle Alts nu (sommige met verlies) de deur uit te doen voor BTC. Ze doen helemaal niks (alleen zakken). Als ik geen ETH en LTC in mijn PF had was ik nu helemaal het haasje, die maken nog een beetje goed.
Zuur voor alt-holders, maar wel beter voor de totale cryptocurrency markt.
Niemand die het weet natuurlijk, ding is wel dat ie alleen op Binance staat. Coins die op maar 1 exchange staan hebben sowieso een groter risico.alfredpot schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:40:
Wat denken jullie van NANO? Die is aardig gezakt.......zie ik niet goed komen.
Zie dit:

Aan de andere kant, er komt vast wel weer een moment dat alts het weer goed gaan doen. Misschien gaat NANO nog maar 5% omlaag en doet ie dan x10, misschien gaat ie naar 0. Toch een overweging die je zelf moet maken.
Of muntimplosie?kevinoku schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:59:
Daar komt de muntexplosie !
Ik denk dat ik het verkeerd lees, maar NANO alleen op Binance ?PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:56:
[...]
Niemand die het weet natuurlijk, ding is wel dat ie alleen op Binance staat. Coins die op maar 1 exchange staan hebben sowieso een groter risico.
Zie dit:
[Afbeelding]
Aan de andere kant, er komt vast wel weer een moment dat alts het weer goed gaan doen. Misschien gaat NANO nog maar 5% omlaag en doet ie dan x10, misschien gaat ie naar 0. Toch een overweging die je zelf moet maken.
Niet alle exchanges worden in dat plaatje mee genomen, dus wat ik zeg klopt niet. Hij staat inderdaad ook nog op wat kleine exchanges.Slux schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 23:02:
[...]
Ik denk dat ik het verkeerd lees, maar NANO alleen op Binance ?
Iets als Gate.io waar ie een 24 uurs volume heeft van nog geen 1000 dollar bijvoorbeeld
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 21-06-2019 23:10 ]
doodalfredpot schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:40:
Wat denken jullie van NANO?
Kleine exchanges ? ik weet niet waar jij kijkt ?PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 23:09:
[...]
Niet alle exchanges worden in dat plaatje mee genomen, dus wat ik zeg klopt niet. Hij staat inderdaad ook nog op wat kleine exchanges.
Iets als Gate.io waar ie een 24 uurs volume heeft van nog geen 1000 dollar bijvoorbeeld
Ik zit zelf op Huobi en Okex met NANO volume is niet zo hoog als bij binance maar hoog genoeg om zonder problemen ritjes mee te maken.
Ik ben uit gegaan van het plaatje, maar dat plaatje is gemaakt om coins te laten zien die geschikt zijn voor traders in de USA wanneer Binance dicht gaat voor de USA. Vandaar dat wat ik zei niet klopt, my badSlux schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 23:16:
[...]
Kleine exchanges ? ik weet niet waar jij kijkt ?
Ik zit zelf op Huobi en Okex met NANO volume is niet zo hoog als bij binance maar hoog genoeg om zonder problemen ritjes mee te maken.
Ik hoop op het 3de schema. Heb iets voor de grote crash op Iconomi een aantal trackers gekocht die mooi verspreid zaten met het oog op de lange termijn.Taro schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:13:
Of:
Ik gok op 2.
Durfde niet te gokken op alleen BTC voor het geval over een jaar of 2 een nieuwe 'btc' aankomt. Heb namelijk al maanden niet meer naar de waarde en de markt omgekeken.
Voor mijn PF is het dus beter als alles geleidelijk wat stijgt ipv dat BTC met al het marktaandeel en geld gaat lopen.
Marketing had al lang moeten plaatsvinden, gaan ze pas beginnen over 6 maanden met marketing :S:S:S

Toch is het project goed
[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 21-06-2019 23:47 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
10k? geen plobleem! Sambal bij?
Het kan alle kanten op.
Edit, ofwel of we dan een 4 digit of 5 digit BTC koers zien, we gaan het meemaken.
[ Voor 34% gewijzigd door RaptorXS op 22-06-2019 01:21 ]

[ Voor 70% gewijzigd door mengenli op 22-06-2019 01:45 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
De ath's van de alts kwamen in de vorige bullrun ook pas nadat btc was uitgepiekt..ggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 01:48:
R.I.P. alts 2015-2019
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Alt? Wat is dat, een BMW partnership?ggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 01:48:
R.I.P. alts 2015-2019
Weg
Ja... het voelt zo aanlokkelijk om de alts te verkopen en maar in BTC te gaan zitten wachten. Maar voor hetzelfde geld stopt de BTC stijging (of stabiliseert 'ie) en gaan de alts weer omhoog. Dus ja.. ik blijf maar weer zitten.ggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 01:48:
R.I.P. alts 2015-2019
Intussen wel de hoogste stand in euro's van 2018 voorbij, weeh! En dat ondanks de Cryptopa-hack en sluiting, waarbij ik aardig wat ben kwijtgeraakt.
Henkie hiero,
Weet niet wat jullie gedaan hebben maar Ingrid is helemaal nat hier, komt door jullie, iets met 10.000 en
bitmex x25,heb een teiltje nodig...nog bedankt gasten
We're back.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"
Weg
Het is ook wel echt extreem hoe het gaat. Aan de andere kant, wanneer vraag en aanbod compleet scheef gaan lopen, dus veel meer vraag dan aanbod, dan krijg je deze prijzen. Als er maar genoeg mensen zijn die 10k voor 1 BTC willen betalen en er maar weinig mensen zijn die willen verkopen gaat het zoals nu. Correcties zullen er natuurlijk altijd zijn, maar misschien zijn dit wel andere tijden voor BTC geworden waarbij er misschien 2 miljoen BTC's te koop zijn voor de hele planeet. Dan wil die prijs welPranjic schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 01:55:
Ik vertrouw het nog niet
Lees dit maar eens, een ander inzicht over het hoe en waarom van ons geldsysteem.PilatuS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 02:05:
[...]
Het is ook wel echt extreem hoe het gaat. Aan de andere kant, wanneer vraag en aanbod compleet scheef gaan lopen, dus veel meer vraag dan aanbod, dan krijg je deze prijzen. Als er maar genoeg mensen zijn die 10k voor 1 BTC willen betalen en er maar weinig mensen zijn die willen verkopen gaat het zoals nu. Correcties zullen er natuurlijk altijd zijn, maar misschien zijn dit wel andere tijden voor BTC geworden waarbij er misschien 2 miljoen BTC's te koop zijn voor de hele planeet. Dan wil die prijs wel
Onderaan staat:Gratis geld: symptoom van diepe crisis van het kapitalisme
Oja, heeft niks met TA te maken.Wanneer schulden te groot zijn geworden
De bedragen worden onwezenlijk, zo ongrijpbaar, niet meer te bevatten zijn ze geworden. Zo hoog…dat ze er a.h.w. niet meer toe doen. Moeten we ons in dit licht nog afvragen of de Bitcoin (BTC) wel een toekomst heeft?! Wij durven te stellen hier: you ain’t seen nothing yet…
Bron: https://biflatie.nl/grati...isis-van-het-kapitalisme/
* Knip, Het algemeen beleid #verbodencopyright *
[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 22-06-2019 13:07 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 22-06-2019 06:46 ]
Ik heb ook maar is op buy knoppie gedrukt
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Ik gok dat hij straks gewoon weer gaat stijgen.technoaddict schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 08:14:
Zojuist maar eens op de sell knop gedrukt. Eens kijken wat er gaat gebeuren met de horizontale lijn van de laatste uren.
[ Voor 62% gewijzigd door Pelox op 22-06-2019 08:16 ]
Zero.
https://www.ad.nl/economi...n-10-000-dollar~aca16ecd/
https://www.nu.nl/geldzak...ens-van-10000-dollar.html

Verwijderd
Toch zo'n 30 cent erbij. In totaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2019 08:31 ]
All your alts are belong to usVerwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 08:30:
Goeie gok geweest, die aankoop op NANO zo'n 5 maanden terug.
Toch zo'n 30 cent erbij. In totaal.

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!