[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Bij 9K ketste het gelijk af met een drop. Nu stoomdie die lekker door.

Maar serieus er werd voor 4000+ btc gekocht?? Waar kwam dat opeens vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:48
kevinoku schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 08:55:
Sell wall van 550 BTC op 10760, ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lcxyE0D.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:15
Ik doe dit even uit mijn blote hoofd maar de grafiek van dit jaar lijkt best wel erg veel op de grafiek van 2017? Alleen nu ongeveer 8k hoger? Met wat jip en janneke logica ertgen aan gooiend dan zouden we deze december zomaar rond de 50k kunnen zitten?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Super mooi natuurlijk, maar een stijging van 10,75% bij Bitcoin vs 4,9% bij ONT en 7,20% bij NEO doet mij toch maar besluiten die laatste 2 ook om te wisselen naar Bitcoin. Sinds gisteravond wederom fors minder BTC waarde in de pf.

Dit is verder natuurlijk fantastisch. Het voelt nog onwerkelijk, hopelijk zet dit nog >1 jaar door :)

Edit: Ik zie ineens 1 stuk SEAS token in mijn O3 NEO/ONT wallet staan, iemand anders die ook ontvangen? Kan er op CMC en Google nog niets over vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 22-06-2019 09:19 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Ik had nooit BTC in mijn PF sinds dit jaar. Heb nu 30% BTC en 20% LTC soms kan een gok goed uitkomen. Tuurlijk had ik liever alles in BTC gehad want alsnog is mijn hele PF in BTC waarde gezakt.
Als ik zoals vorig jaar 100% alts het was ik behoorlijk rekt.

[ Voor 14% gewijzigd door DJ-Promo op 22-06-2019 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 17:27
kevinoku schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 08:55:
Sell wall van 550 BTC op 10760, ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Is er ergens een website waar je een grafiek hebt van de totale buy en sell orders, dus van meerdere exchanges bij elkaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 08:36:
[...]

Ach, ik wacht wel op de volgende bullrun _O-

Vooruit denken.
Ik heb deze run ook flink gemist... tegen alle verwachting in bijna 11k en vooralsnog geen aanleiding waarom het hier bij blijft. Wow...

Ik moet nu toch echt gaan bekennen dat mijn berengedrag er volledig naast zat. :+

Was overigens zelf hoe dan ook in LTC gestapt... die valt me naast BTC dan toch ietjes tegen. Had die rond de 150 verwacht op dit punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Jammer dat ik gister BTC om had gezet naar LTC, doet het aardig maar had er iets meer van verwacht, misschien dat ie vandaag of morgen nog een boostje krijgt, zou toch zo +/- 150 USD waard moeten zijn op het moment.

Toch weer een BTC, LTC, XMR, Dash die het goed doen, blijven imo toch wel de uber coins, ETH ook niet te vergeten maar daar trade ik zelf nooit in.

Nu NANO nog even en dan is Slux eindelijk verlost van de voedselbank voor een paar maanden, eindelijk weer eens echt vlees van de Vomar en Lydel 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
DJ-Promo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:10:
Ik had nooit BTC in mijn PF sinds dit jaar. Heb nu 30% BTC en 20% LTC soms kan een gok goed uitkomen. Tuurlijk had ik liever alles in BTC gehad want alsnog is mijn hele PF in BTC waarde gezakt.
Als ik zoals vorig jaar 100% alts het was ik behoorlijk rekt.
Ik ben ook zeer tevreden met mijn 20% eth, 20% btc en 15% ltc op dit moment ipv 90% in alts.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Pelox schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:21:
[...]

Ik ben ook zeer tevreden met mijn 20% eth, 20% btc en 15% ltc op dit moment ipv 90% in alts.
LTC laat ik staan voor de halving en de wanneer die moon doet gaat ie weg voor BTC. De andere alts laat ik lekker staan. Die gaan dan in BTC waarde niet zo hard maar als USD gaat het heeel langzaam omhoog.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
PilatuS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 02:30:
Het gevecht van het jaar, mooi man :)

[Afbeelding]
Ik heb een jaar geleden alles verkocht, geen moment spijt van gehad, maar lekker achter m'n laptop dit soort 'gevechten' kijken en afwachten welke kant het op gaat, dat mis ik soms wel.

Wel heel nice om te zien dat de prijs zo hard aan stijgen is en dat jullie holden toch goed uit lijkt te pakken, met de koers van een half jaar geleden had ik dat niet zo snel verwacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:46

raq

Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:17:
Jammer dat ik gister BTC om had gezet naar LTC, doet het aardig maar had er iets meer van verwacht, misschien dat ie vandaag of morgen nog een boostje krijgt, zou toch zo +/- 150 USD waard moeten zijn op het moment.

Toch weer een BTC, LTC, XMR, Dash die het goed doen, blijven imo toch wel de uber coins, ETH ook niet te vergeten maar daar trade ik zelf nooit in.

Nu NANO nog even en dan is Slux eindelijk verlost van de voedselbank voor een paar maanden, eindelijk weer eens echt vlees van de Vomar en Lydel 8)
Eergisteren het beste gedaan sinds maanden en veul alt omgezet naar btc, met daarbij weer lage buy orders op nano, dash en waves. Eth, bnb, ltc en kcs aangehouden. Die buy orders zijn vrijwel allemaal gehit. In sats een lichte daling gemaakt gisteren, in euro's prima natuurlijk.
Met nano schuif ik wel eens tussen binance en kucoin en dat gaat instant, daar heb ik wel vertrouwen in dat die weer omhoog gaat.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bmfd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:39:
[...]

Ik heb een jaar geleden alles verkocht, geen moment spijt van gehad, maar lekker achter m'n laptop dit soort 'gevechten' kijken en afwachten welke kant het op gaat, dat mis ik soms wel.

Wel heel nice om te zien dat de prijs zo hard aan stijgen is en dat jullie holden toch goed uit lijkt te pakken, met de koers van een half jaar geleden had ik dat niet zo snel verwacht. :P
Delen we hetzelfde schuitje ja? :)

Nog niets verloren... volgens mij kun je op dit punt nog best een gokje wagen met LTC. Ik acht de 160/170 wel haalbaar.

En anders Libra afwachten... mijn gevoel zegt dat daar “schofterig” veel aan te verdienen is als je dat goed aanpakt. Dat moet the next best thing worden... wie weet.

Ben mezelf wel aan het inlezen daarop, wellicht dat ik me daar eens aan ga wagen. Overigens heeft het mijn support niet en geloof ik er totaal niet in, maar... iets verdienen is altijd leuk. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:45:
[...]

Delen we hetzelfde schuitje ja? :)

Nog niets verloren... volgens mij kun je op dit punt nog best een gokje wagen met LTC. Ik acht de 160/170 wel haalbaar.

En anders Libra afwachten... mijn gevoel zegt dat daar “schofterig” veel aan te verdienen is als je dat goed aanpakt. Dat moet the next best thing worden... wie weet.

Ben mezelf wel aan het inlezen daarop, wellicht dat ik me daar eens aan ga wagen. Overigens heeft het mijn support niet en geloof ik er totaal niet in, maar... iets verdienen is altijd leuk. :Y
libra wordt een stable coin en valt dus niks aan te verdienen. En zal denk ik ook niet op een exchange komen. Zover ik begrepen heb kan je je euros/dollars omzetten naar libra en vice versa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Minder dan de vorige keer, maar hij doet het toch nog eens:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9orHM_WkAACWi2.png:large
x100 is gewoon geluk hebben, ik kan ook 10 accounts openen, overal wat Bitcoin op storten, willekeurig account inloggen, 100x inzetten en alleen de trades die goed uitpakken delen, maar, al met al toch een leuk resultaat...
[Twitter: https://twitter.com/AskMeHowToSwing/status/1142272921316073472]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Lekker volatiel weer graag. -20 / +20 % zodat shorts en longs gerekt worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:45:
[...]

Lees dan nog eens beter in. Stablecoin lol..succes😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:16:
[...]

Ik heb deze run ook flink gemist... tegen alle verwachting in bijna 11k en vooralsnog geen aanleiding waarom het hier bij blijft. Wow...

Ik moet nu toch echt gaan bekennen dat mijn berengedrag er volledig naast zat. :+

Was overigens zelf hoe dan ook in LTC gestapt... die valt me naast BTC dan toch ietjes tegen. Had die rond de 150 verwacht op dit punt.
Kijk Turbo-Puppy en daarom ben je gewoon een topvent. Een hoop bearish gebraak, maar ook mans genoeg om toe te geven dat je ernaast zat.

Het zal mij benieuwen wat er komende tijd gaat gebeuren, ik zie bitcoin tussen nu en 3 maanden de 20k wel breken.

Maar het kan net zo goed weer zakken naar een 8 of 7k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:38:
[...]

Kijk Turbo-Puppy en daarom ben je gewoon een topvent. Een hoop bearish gebraak, maar ook mans genoeg om toe te geven dat je ernaast zat.

Het zal mij benieuwen wat er komende tijd gaat gebeuren, ik zie bitcoin tussen nu en 3 maanden de 20k wel breken.

Maar het kan net zo goed weer zakken naar een 8 of 7k.
Netjes idd, ondertussen doen we een poging op de 10780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:31:
[...]

Is dat zo ? ze hebben het erover dat ie minder volatiel is dan BTC, maar of het een echte stable coin gaat worden ?

Gaat nog wel een jaartje misschien wel 2 duren voordat we er iets van zien denk ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin gaat weer lekker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Ik zie nog geen berichten over vastlopende kraken.com of een haperende binance.com 2017 style bullrun moet nu nog gaan beginnen !? Ik zeg BTC 100k voor september!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:43
Riding the bubble here :Y)

Okee, serieus. Mijns inziens is de koerssprong van de afgelopen dagen een echte, klassieke bubbel. Mensen stappen nu massaal in, niet omdat er fundamenteel echt iets verandert is - maar vooral ook omdat de koers omhoog gaat. En ja, mensen hopen slim genoeg te zijn uit te stappen voordat de bubbel barst.

Iedereen weet waar de koersen naar toe kunnen. En iedereen ziet het gebeuren. Zonder fundament.

Maar, serieus? Dit is eigenlijk helemaal niet goed voor project crypto, wanneer je bedenkt dat het eigenlijke doel is om een alternatief te zijn voor souvereign currency en forex trade. Daarvoor is iedereen gebaat bij een zo stabiel mogelijke currency... Zoals Facebook van plan lijkt op te gaan zetten. En, daarmee, is Libra nog misschien wel een bedreiging voor de huidige generatie main crypto.

.... Maar de rentes gaan omlaag. Beurskoersen gaan omhoog, al wacht ons een milde recessie. En het geld moet rollen. Come onnnmn crypto bubble! }:O

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 18:12
Helixes schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:41:
Riding the bubble here :Y)

Okee, serieus. Mijns inziens is de koerssprong van de afgelopen dagen een echte, klassieke bubbel. Mensen stappen nu massaal in, niet omdat er fundamenteel echt iets verandert is - maar vooral ook omdat de koers omhoog gaat. En ja, mensen hopen slim genoeg te zijn uit te stappen voordat de bubbel barst.

Iedereen weet waar de koersen naar toe kunnen. En iedereen ziet het gebeuren. Zonder fundament.

Maar, serieus? Dit is eigenlijk helemaal niet goed voor project crypto, wanneer je bedenkt dat het eigenlijke doel is om een alternatief te zijn voor souvereign currency en forex trade. Daarvoor is iedereen gebaat bij een zo stabiel mogelijke currency... Zoals Facebook van plan lijkt op te gaan zetten. En, daarmee, is Libra nog misschien wel een bedreiging voor de huidige generatie main crypto.

.... Maar de rentes gaan omlaag. Beurskoersen gaan omhoog, al wacht ons een milde recessie. En het geld moet rollen. Come onnnmn crypto bubble! }:O
Nu is de bullrun toch echt begonnen, zodra het woord bubbel voorbij komt dan weet je dat het zover is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
De bubble berichten zijn er ook weer, daar zat ik op te wachten 8)

Ik mis alleen nog, waarom kan ik niet op litebit kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:39:
[...]

Is dat zo ? ze hebben het erover dat ie minder volatiel is dan BTC, maar of het een echte stable coin gaat worden ?
Ik snap ook niet waar mensen het vandaan halen (niet uit de white paper iig :P ) maar libra wordt GEEN stable coin. Ze gaan proberen het een 'stabiele' waarde te geven ZONDER dat deze aan een bepaalde valuta vast zit. Wat zeggen ze daarmee? Helemaal geen zak met veel woorden. :+

Nogmaals voor de zekerheid, libra wordt dus GEEN stablecoin en als je denkt van wel?
- lees de white paper.
- zoek de definitie van stable coin op.
- bedenk eens redenen waarom dit voor FB en partners aantrekkelijk zou zijn.

Libra zal veel minder volatiel worden dan BTC en andere crypto's maar het zal ook op zijn minst inflatie moeten compenseren en liever nog heel ietsjes stijgen tov de grotere valuta over langere periodes. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Helixes Libra is geen concurrentie voor bijv. Bitcoin om de simpele reden dat je met Libra waarschijnlijk geen (of dezelfde) winst kunt maken. Laten we wel wezen, en dat zeg je ook, we hebben hier allemaal geen Bitcoin omdat we ermee betalen, maar omdat we er in kunnen handelen en mee kunnen speculeren. Daarmee gaan we voorbij aan het doel van cryptocurrency: 1 Bitcoin = 1 Bitcoin ipv 1 Bitcoin = nu 10.780 Dollar en morgen 11.780 Dollar.

Libra wil echt een betaalmiddel zijn en grote kans dat er daarmee niet op dezelfde manier gespeculeerd zal gaan worden als met Bitcoin en andere cryptocurrency. 1 Libra is geen 1 USD, 1 Euro of 1 Pond, maar zal waarschijnlijk net als fiat tov andere fiat iets gaan fluctueren en wat dat betreft wel een stablecoin zijn, maar niet altijd 100% hetzelfde waard zijn tov bijv. Euro. Er valt dus mogelijk wel iets aan te verdienen, maar dat zal eerder 0,01% per dag dan 10% per dag zijn, tenzij je het natuurlijk tegen Bitcoin gaat traden :) Maar +-0,01% valt binnen de marges en kennen we al honderden jaren van fiat. Daar kan men mee leven.

Ik zie Libra niet als concurrent voor de huidige vorm van Bitcoin, maar voor beide zie ik een toekomst in hun eigen vorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:31:
[...]

Het gaat me niet specifiek om Libra als coin maar alles wat daar omheen gaat gebeuren. Je ziet van mijlenver aankomen dat er speculatieve constructies komen waarmee veel geld te verdienen is.

Stable of niet, zelfs aan de euro is met euro’s te verdienen en veel ook.

Ik denk dat jij je iets te veel focust op alleen het muntje zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:46:
[...]

Ik snap ook niet waar mensen het vandaan halen
Niet heel moeilijk te begrijpen hoor aangezien er heel groot een icon op de website staat met STABLE. Ik was er zelf ook ingetrapt door te denken dat het een stablecoin was zoals wij die kennen (pegged to dollar of euro) maar dat is het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:49:
[...]

Het gaat me niet specifiek om Libra als coin maar alles wat daar omheen gaat gebeuren. Je ziet van mijlenver aankomen dat er speculatieve constructies komen waarmee veel geld te verdienen is.

Stable of niet, zelfs aan de euro is met euro’s te verdienen en veel ook.

Ik denk dat jij je iets te veel focust op alleen het muntje zelf. :)
Je weet dat het nog wel een paar jaar gaar duren voordat we er echt iets van gaan zien ? kan je beter LTC kopen in die tussen tijd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

'' In the wake of the 2008 financial crisis one thing became blatantly clear, the markets are highly manipulated and controlled from the top. Over 300 trillion in unrealized derivates sit on the market at any given time, that number ballooned up after the collapse of intrest rates and the rise of quantitative easing of the federal government buying direct securitys that had gone bad from investors. What you may not realize is that the US dollars value strengthens by the grace of these derivatives being sold to foreign dollar holding countries who need the dollars to buy oil but cant afford to have them inflate away. This is the face of super power warefare in the 21st century, our countrys future is made and determined by corporations generating profit that create economic indicators of health that then power reinvestment of dollar assets into the US economy which we can then spend freely on energy subsidy to continue inflating the price of US assets and securing the petrodollar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H5iDDL9.jpg

This new paradigm is one where the US government and the US military are the same entity. Their is a higher caliber of control going on then you could have ever, ever, thought possible. Continuation of the state is not a question in these peoples mind, the state will continue and will not stop at anything. Alexander did not create an empire by appeasing the peasants, he took the land from them with his armies and declared it his.
Foreign governments are unable to not invest in the other world governments. As we said above the foreign governments must reinvest their dollars into the US or they would risk the system playing around them, if the US government could inflate away the dollar supply of the chinese in the blink of an eye and make them take multiple hundreds of percent losses they would. Warfare is now about investing smartly into other countries to control their economy. Control of the economy is control of the state.

Water will play a vital role in the future. Currently water shortages are popping up all over the world. India expects nearly 500 million to face water shortages by 2030
https://www.google.com/am...nge-will-compound-it/amp/
When water becomes valuable it will be the most potent economic weapon known to man. Your economic growth is entirely dependant on people having access to fresh water to stay alive with. World population will reach a peak, and when that peak is reached there will be no postmodern 2 children perfect households to witness, our economies are entirely dependant on outgrowing a competing nation in markets, and growth will cease to exist with the cessation of population growth. This is something that multinational actors behind the scenes dont want you to know about. Water is the future of warfare, they want you to believe gold has intrisic value but they build a system behind your back to put the basic necessitys of life as the major drivers.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cfrl5Yp.jpg

Where does crypto come in? Simple, if you read the article like I told you to you should understand. Crypto is a system derived entirely from guaranteed asset security. If you do not hold the private keys you do not hold the crypto. It is perfect for matching a commodity system where defining ownership can be a deadly task. Thus crypto water shall be born, to define the worth of a citizen shall be if he is worth his water. A system where water can be dispensed and consumption tracked totally digital would lubricate such a crisis of enviroment and fundamentals along smoothly. Simply put, economic warfare using water could go digital.
Crypto has one other side benefit. After the 2008 collapse every dollar created through bank deposits yielded only 10 cents of real GDP growth compared to the nearly 70 cents we had been generating per dollar of revenue earned prior the crisis. Simply put, the debt funded government model is tapped out. There is absolutely nothing you can pour money into to acheive the required economic growth to offset asset inflation. We are at the end of this cycle. We have spent nearly a hundred years of the industrial revolution leveraging world populations and condensing wealth to better commit economic warfare, and it has stopped working. Crypto is their lifeboat.

What you will see in the coming years is a collapse you cannot fathom. It is not just the start of the collapse of the modern world, it is what the death of a species looks like. In the short term, something you will be able to wrap your mind around is a liquidity shock. The markets will cease being liquid and you will no longer be able to buy or sell assets, and this will happen quickly. You will not be able to recoup money as nobody is buying and nobody is selling. You will see the rise of the lifeboat called crypto currency, this market will break your wildest imaginations and go even further as the world descends into the pit of hell that is world warfare through numbers.

The design of a disruptive crisis must also be done according to procedures; once the cryptocurrency system has been deployed and successfully tested, the collapse of the dollar-based monetary system can proceed as planned. Actually, we are moving from a system based on the gold standard - in which the actors do believe that the declared quantities of gold are really what they are told - to a system based on altcoins.

Destroying the entire global financial system is the only solution to speed up the paradigm shift; cryptocurrencies do have but one and just one key advantage for us: they will allow us to finance black projects in even a more secretive way. In fact, altcoins and cryptocurrencies are also one of our black projects, you see. We control the data flow, and we control the blockchain. Next step is introducing cryptocommodities; ever heard of artificial water? ''

INVESTEER NU IN CRYPTO!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:51:
'' In the wake of the 2008 financial crisis one thing became blatantly clear, the markets are highly manipulated and controlled from the top. Over 300 trillion in unrealized derivates sit on the market at any given time, that number ballooned up after the collapse of intrest rates and the rise of quantitative easing of the federal government buying direct securitys that had gone bad from investors. What you may not realize is that the US dollars value strengthens by the grace of these derivatives being sold to foreign dollar holding countries who need the dollars to buy oil but cant afford to have them inflate away. This is the face of super power warefare in the 21st century, our countrys future is made and determined by corporations generating profit that create economic indicators of health that then power reinvestment of dollar assets into the US economy which we can then spend freely on energy subsidy to continue inflating the price of US assets and securing the petrodollar.

[Afbeelding]

This new paradigm is one where the US government and the US military are the same entity. Their is a higher caliber of control going on then you could have ever, ever, thought possible. Continuation of the state is not a question in these peoples mind, the state will continue and will not stop at anything. Alexander did not create an empire by appeasing the peasants, he took the land from them with his armies and declared it his.
Foreign governments are unable to not invest in the other world governments. As we said above the foreign governments must reinvest their dollars into the US or they would risk the system playing around them, if the US government could inflate away the dollar supply of the chinese in the blink of an eye and make them take multiple hundreds of percent losses they would. Warfare is now about investing smartly into other countries to control their economy. Control of the economy is control of the state.

Water will play a vital role in the future. Currently water shortages are popping up all over the world. India expects nearly 500 million to face water shortages by 2030
https://www.google.com/am...nge-will-compound-it/amp/
When water becomes valuable it will be the most potent economic weapon known to man. Your economic growth is entirely dependant on people having access to fresh water to stay alive with. World population will reach a peak, and when that peak is reached there will be no postmodern 2 children perfect households to witness, our economies are entirely dependant on outgrowing a competing nation in markets, and growth will cease to exist with the cessation of population growth. This is something that multinational actors behind the scenes dont want you to know about. Water is the future of warfare, they want you to believe gold has intrisic value but they build a system behind your back to put the basic necessitys of life as the major drivers.

[Afbeelding]

Where does crypto come in? Simple, if you read the article like I told you to you should understand. Crypto is a system derived entirely from guaranteed asset security. If you do not hold the private keys you do not hold the crypto. It is perfect for matching a commodity system where defining ownership can be a deadly task. Thus crypto water shall be born, to define the worth of a citizen shall be if he is worth his water. A system where water can be dispensed and consumption tracked totally digital would lubricate such a crisis of enviroment and fundamentals along smoothly. Simply put, economic warfare using water could go digital.
Crypto has one other side benefit. After the 2008 collapse every dollar created through bank deposits yielded only 10 cents of real GDP growth compared to the nearly 70 cents we had been generating per dollar of revenue earned prior the crisis. Simply put, the debt funded government model is tapped out. There is absolutely nothing you can pour money into to acheive the required economic growth to offset asset inflation. We are at the end of this cycle. We have spent nearly a hundred years of the industrial revolution leveraging world populations and condensing wealth to better commit economic warfare, and it has stopped working. Crypto is their lifeboat.

What you will see in the coming years is a collapse you cannot fathom. It is not just the start of the collapse of the modern world, it is what the death of a species looks like. In the short term, something you will be able to wrap your mind around is a liquidity shock. The markets will cease being liquid and you will no longer be able to buy or sell assets, and this will happen quickly. You will not be able to recoup money as nobody is buying and nobody is selling. You will see the rise of the lifeboat called crypto currency, this market will break your wildest imaginations and go even further as the world descends into the pit of hell that is world warfare through numbers.

The design of a disruptive crisis must also be done according to procedures; once the cryptocurrency system has been deployed and successfully tested, the collapse of the dollar-based monetary system can proceed as planned. Actually, we are moving from a system based on the gold standard - in which the actors do believe that the declared quantities of gold are really what they are told - to a system based on altcoins.

Destroying the entire global financial system is the only solution to speed up the paradigm shift; cryptocurrencies do have but one and just one key advantage for us: they will allow us to finance black projects in even a more secretive way. In fact, altcoins and cryptocurrencies are also one of our black projects, you see. We control the data flow, and we control the blockchain. Next step is introducing cryptocommodities; ever heard of artificial water? ''

Lekker kort verhaal ook (y)

Je had ook gewoon INVESTEER NU IN CRYPTO!!! kunnen posten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
FOMO is er nog lang niet.
Zolang oude media zoals de telegraaf of het AD.nl niet 4x een artikel erover hebben geplaatst met tig experts aan het woord, dan kunnen we nog even doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
[...]

Ik snap ook niet waar mensen het vandaan halen (niet uit de white paper iig :P ) maar libra wordt GEEN stable coin. Ze gaan proberen het een 'stabiele' waarde te geven ZONDER dat deze aan een bepaalde valuta vast zit. Wat zeggen ze daarmee? Helemaal geen zak met veel woorden. :+

Nogmaals voor de zekerheid, libra wordt dus GEEN stablecoin en als je denkt van wel?
- lees de white paper.
- zoek de definitie van stable coin op.
- bedenk eens redenen waarom dit voor FB en partners aantrekkelijk zou zijn.

Libra zal veel minder volatiel worden dan BTC en andere crypto's maar het zal ook op zijn minst inflatie moeten compenseren en liever nog heel ietsjes stijgen tov de grotere valuta over langere periodes. :)
deze heb ik ven google gehaald:

Libra Coin White paper
The social media giant has decided not to leave the field empty for the mainstream Cryptos by launching its own native token. With more than 2.5 billion users under its belt — it would certainly hurt the major players in the legacy financial system more than doing any harm to the decentralized Cryptocurrencies. Let’s review some of the major features of Project Libra:

1. Easily convertible into your local currency, Libra coin can be spent like fiat money without the big transaction fee or revealing your identity, making it a good medium of exchange.

2. Libra’s value will be pegged to a basket of bank deposits and short-term government securities & kept in a Libra Reserve which would be responsible for the exchange between Libra coins & fiat currencies.

3. A not-for-profit organization called ‘Libra Association’ will govern the project and has 28 founding members (infographic below) — Facebook intends to reach 100 members before the official launch in 2020 & it’s open to direct tech competitors like Google or Twitter.

Punt 2. Als je een libra koopt gaat je euro of dollar naar een reserve en vice versa. Een dikke stijging is uitgesloten want wie gaat 2 dollar betalen voor een libra als je deze naar maximaal 1 dollar kan omzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:49:
[...]

Niet heel moeilijk te begrijpen hoor aangezien er heel groot een icon op de website staat met STABLE. Ik was er zelf ook ingetrapt door te denken dat het een stablecoin was zoals wij die kennen (pegged to dollar of euro) maar dat is het dus niet.
I know, het is een kwestie van aannames, wishful thinking en gewoon niet lezen want zelfs onder het icoontje staat het (niet). ;)
Je kunt er van vinden wat je wil maar de marketing is des FB weer om je vingers bij af te likken en laat eens te meer zien waarom we hier op zijn zachtst gezegd niet zo blij mee moeten zijn. Ze weten perfect in te spelen op mensen en hun wensen en kunnen dat ook nog eens op mondiale schaal. :/ ;(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:46

raq

Graag eerst nog een alt season voordat de fomo echt toeslaat bij de gewone man

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
[...]

Libra zal veel minder volatiel worden dan BTC
en hoe kunnen ze dat sturen denk je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Verwijderd Eigenlijk zeg je dus nu dat ik een ERC-20 token op de ETH blockchain moet lanceren genaamd WTR (Water) en voor iedere token sla ik hier bij mij thuis een liter water op? Als het dan regent betaal ik dat uit in de vorm van CDN (Condens) en dat kunnen jullie dan weer met winst aan Afrika verkopen?

Sounds like a plan en ook een echte use case tov Bitcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:51:
[...]

Je weet dat het nog wel een paar jaar gaar duren voordat we er echt iets van gaan zien ? kan je beter LTC kopen in die tussen tijd :+
LTC wordt hem nu even niet denk ik... wie weet dat ik daar nog anders over ga denken komende weken.

Dat hele verhaal Libra ga ik ieder geval wel volgen. Ofschoon het inderdaad nog even gaat duren ben ik graag vanaf het begin betrokken dan wanneer die er daadwerkelijk is en dan maar domweg die dingen ga kopen. Zoals genoemd... ik verwacht dat er in de aanloop periode al kansen komen die op langere termijn best wel uit te baten zijn.

Misschien ook wel niet, maar we gaan het meemaken. Vooralsnog zijn het woeste plannen, maar wel van partijen die bij machte zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Je had ook gewoon INVESTEER NU IN CRYPTO EN ALUFOLIE!!! kunnen posten. ;)
Even aangevuld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:56:
[...]

I know, het is een kwestie van aannames, wishful thinking en gewoon niet lezen want zelfs onder het icoontje staat het (niet). ;)
Je kunt er van vinden wat je wil maar de marketing is des FB weer om je vingers bij af te likken en laat eens te meer zien waarom we hier op zijn zachtst gezegd niet zo blij mee moeten zijn. Ze weten perfect in te spelen op mensen en hun wensen en kunnen dat ook nog eens op mondiale schaal. :/ ;(
Er staat: Libra is backed by a reserve made to keep its value stable.

Dit is bij een stable coin in principe ook de bedoeling (Tether FUD even buiten beschouwing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:54:
[...]

deze heb ik ven google gehaald:

Punt 2. Als je een libra koopt gaat je euro of dollar naar een reserve en vice versa. Een dikke stijging is uitgesloten want wie gaat 2 dollar betalen voor een libra als je deze naar maximaal 1 dollar kan omzetten..
Libra is nog lang niet zeker, wat denk je als een land zegt dat ze geen Libra willen ? juridisch zijn er nog een hoop beren op de weg

Je vergeet de landen waar er mega valuta schommelingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een digitale asset die trustless, borderless, censorship resistent en tamperproof is. DAT is de waarde van Bitcoin. Het lijkt langzaam steeds meer door te dringen hoe uniek dit is. Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Grote kans hoor dat de volgende oorlogen over vers water zullen gaan. Maar als je een aluhoedje op wilt doen mag dat ook d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Je had ook gewoon INVESTEER NU IN CRYPTO!!! kunnen posten. ;)
:) :)

Neem ff tijd om te lezen. 2020 gaat er iets groots gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:51:
'' heel verhaal ''

Ik zie alleen maar de bevestiging dat Crypto gebaseerd is op emotie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:01:
[...]

Ik zie alleen maar de bevestiging dat Crypto gebaseerd is op emotie
alle markten zijn gebaseerd op emoties

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:59:
[...]

Libra is nog lang niet zeker, wat denk je als een land zegt dat ze geen Libra willen ? juridisch zijn er nog een hoop beren op de weg

Je vergeet de landen waar er mega valuta schommelingen zijn.
Ik snap je reactie niet helemaal
hoe wil je libra als land tegenhouden. Dat je landgenoten geen wallet kunnen installeren?
Wat heeft de valuta schommelingen met libra te maken?
Heb ik niet al aangegeven dat de libra;dollar: euro pair fixed is?
Is dat niet hetzelfde als met tether? zie je daar forse schommelingen van zeg 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lighting_ schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:03:
[...]

hoe wil je libra als land tegenhouden.
Easy, een totaal verbod op computers telefoon tablets etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

gws24

Thinking is hard!

Heeft iemand anders ook dat de koers in Ledger Live niet goed update? Hij gaf als koers voor btc $9786 aan een uur geleden en nu $9765. Lijkt alsof dit de koersen van gisteren zijn rond hetzelfde tijdstip. Maakt niet uit welke rate provider ik pak in de instellingen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:03:
[...]

Ik snap je reactie niet helemaal
hoe wil je libra als land tegenhouden. Dat je landgenoten geen wallet kunnen installeren?
Wat heeft de valuta schommelingen met libra te maken?
Heb ik niet al aangegeven dat de libra;dollar: euro pair fixed is?
Is dat niet hetzelfde als met tether? zie je daar forse schommelingen van zeg 20%
Omdat Libra een centraal iets is.

De wereld is groter dan alleen je Euro en Dollar.
Nee Thether is USD.

Hier een stukje erover
https://www.rtlz.nl/beurs...bitcoin-crypto-blockchain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
TuutjDrie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:42:
[...]

Nu is de bullrun toch echt begonnen, zodra het woord bubbel voorbij komt dan weet je dat het zover is.
Welnu, het woord is gevallen. Final stop, mond your luggage :Y)

of rij nog een paar stationnetjes verder. Vind ik ook prima...

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:06:
[...]

Zie.. Libra is nu al omstreden en bestreden. Iets wat niet mag... is doorgaans tamelijk lucratieve handel. Ik kan wel dingen opnoemen. Gaat nu al de goede kant op.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:06:
[...]

Dat gaat in de westers samenleving niet gebeuren.
China is een ander verhaal maar dat weet FB al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:59:
[...]

Er staat: Libra is backed by a reserve made to keep its value stable.

Dit is bij een stable coin in principe ook de bedoeling (Tether FUD even buiten beschouwing)
Ik weet wat er staat maar dat zegt dus helemaal niks... Je kunt dit invullen zo je wil en een aanname als dat het een stable coin wordt is maar 1 van de vele manieren waarop je dit kunt uitleggen. Ze geven niet aan welke of wat voor reserves (fiat, goud, aandelen, rijst?) en stable value? Tov wat? De prijs van een krop sla? Patatje met?

Dat is dus wat ik bedoel met de marketing skills, ze weten het zo te omschrijven dat mensen allerlei aannames doen maar ze kunnen achteraf doen wat ze willen want het kan op elke mogelijke manier nog ingevuld worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:45:

Kopen wanneer de EMA's support worden en verkopen zodra ze weer resistance zijn.

Bij de vorige bullrun was dat een run geweest van 1900% ongeveer. Het weekly ribbon is daar goed geschikt voor zoals hier te zien is: https://tweakers.net/ext/f/uF9RISrXfw1omj6GQCYSy3Go/full.jpg
oh ja, op die manier, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En ondertussen de Libra en Frankrijk:
Frankrijk gaat G7 taskforce oprichten voor bitcoin en andere cryptomunten
en:
Waarom er een specifieke G7 taskforce nodig is moet nog worden bezien. Het heeft waarschijnlijk te maken met de bekendmaking van Facebook dat het de “cryptomunt” Libra gaat introduceren.
en:
De reactie komt enkele dagen nadat Facebook zijn digitale munt Libra aankondigde. Frankrijk gaat een taskforce creëren die zich voornamelijk richt op ‘stablecoins‘. En een van de belangrijkste aandachtspunten zal de Libra van Facebook zijn.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...-g7-bitcoin-cryptomunten/ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:09:
[...]

Zie.. Libra is nu al omstreden en bestreden. Iets wat niet mag... is doorgaans tamelijk lucratieve handel. Ik kan wel dingen opnoemen. Gaat nu al de goede kant op.

Kan niet wachten! Keiharde verboden moeten erop komen net zoals met de drooglegging ooit. Mooie tijden waren dat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:03
Machlah schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:40:
Ik zie nog geen berichten over vastlopende kraken.com of een haperende binance.com 2017 style bullrun moet nu nog gaan beginnen !? Ik zeg BTC 100k voor september!
Nou probeer ik net op Kraken in te loggen, maar die is wel heel erg langzaam hoor... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Taro schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:47:
@Helixes Libra is geen concurrentie voor bijv. Bitcoin om de simpele reden dat je met Libra waarschijnlijk geen (of dezelfde) winst kunt maken. Laten we wel wezen, en dat zeg je ook, we hebben hier allemaal geen Bitcoin omdat we ermee betalen, maar omdat we er in kunnen handelen en mee kunnen speculeren. Daarmee gaan we voorbij aan het doel van cryptocurrency: 1 Bitcoin = 1 Bitcoin ipv 1 Bitcoin = nu 10.780 Dollar en morgen 11.780 Dollar.
Je suggereert nu letterlijk dat crypto's alleen een fantasiewaarde hebben door te stellen dat het een speculatiemiddel is. Het fundament was altijd dat crypto's een serieus en erkend betaalmiddel zou kunnen zijn, voor en door de gemeenschap. Als je dat fundament weghaalt, zijn crypto's niet veel meer waard dan, laten we zeggen, een tulpenbol.

Niet dat ik niet mijn voordeel doe bij deze bullrun, maar een beetje realiteitszin is wel op zn plaats op een moment als deze
Ik zie Libra niet als concurrent voor de huidige vorm van Bitcoin, maar voor beide zie ik een toekomst in hun eigen vorm.
En ik dus wel. Het haalt wel degelijk een belangrijk fundament weg onder de crypto's, wanneer het er juist wel in slaagt die alternatieve handelsvaluta te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Omdat Libra een centraal iets is.

De wereld is groter dan alleen je Euro en Dollar.
Nee Thether is USD.

Hier een stukje erover
https://www.rtlz.nl/beurs...bitcoin-crypto-blockchain
Snap nog steeds je reactie of mening niet
Dan bevestig je het alleen maar
Een (goed) centraal systeem maakt het alleen maar stabieler.
De dollar is toevallig wereldmunt. Alles is eraan gekoppeld.

Tuurlijk zijn er nog ontzettend veel vragen en weten we niet waar het naar toe gaat. Maar mijn inziens gaat FB alles aan doen om het een stable coin te maken. Anders gaan consumenten het niet massaalgebruiken
En met een reserve die een 1 op 1 relatie heeft is dat gewoon weg te doen.

Dat overheden hier niet blij mee zijn is een open deur. Maar werkelijk tegenhouden zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:12:
[...]

Ik weet wat er staat maar dat zegt dus helemaal niks... Je kunt dit invullen zo je wil en een aanname als dat het een stable coin wordt is maar 1 van de vele manieren waarop je dit kunt uitleggen. Ze geven niet aan welke of wat voor reserves (fiat, goud, aandelen, rijst?) en stable value? Tov wat? De prijs van een krop sla? Patatje met?

Dat is dus wat ik bedoel met de marketing skills, ze weten het zo te omschrijven dat mensen allerlei aannames doen maar ze kunnen achteraf doen wat ze willen want het kan op elke mogelijke manier nog ingevuld worden. ;)
Dit is wat ik lees , het zal voor een groot gedeelte in fiat zitten

"De valuta wordt ondersteund door reserves om de volatiliteit te minimaliseren en inwisselen tegen bestaande valuta te vergemakkelijken. De waarde lijkt niet gekoppeld aan alleen de dollar: de Libra Association heeft het over een reserve van een collectie van banktegoeden 'in valuta van stabiele centrale banken'. Gebruikers krijgen wel te maken met schommelende wisselkoersen bij het omrekenen van hun lokale munteenheid naar en van Libra."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:17:
[...]

Kan niet wachten! Keiharde verboden moeten erop komen net zoals met de drooglegging ooit. Mooie tijden waren dat. 8)
Inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ik had nog niet gereageerd dus heb nog wat onverteerd enthousiasme:
MOOOOOOON _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:19:
[...]

Snap nog steeds je reactie of mening niet
Dan bevestig je het alleen maar
Een (goed) centraal systeem maakt het alleen maar stabieler.
De dollar is toevallig wereldmunt. Alles is eraan gekoppeld.

Tuurlijk zijn er nog ontzettend veel vragen en weten we niet waar het naar toe gaat. Maar mijn inziens gaat FB alles aan doen om het een stable coin te maken. Anders gaan consumenten het niet massaalgebruiken
En met een reserve die een 1 op 1 relatie heeft is dat gewoon weg te doen.

Dat overheden hier niet blij mee zijn is een open deur. Maar werkelijk tegenhouden zie ik niet gebeuren.
Denk je nou echt dat alle overheden toe gaan staan dat een facebook een eigen valuta gaat uitgeven ?

Ik zeg niet dat het een vergelijkbare munt als BTC wordt, veel en veel minder maar zeker niet een stable coin, zeggen ze zelf ook.

Juist als het een coin is die gemaakt wordt een facebook kan het tegengehouden worden door een land/overheid.
Nu moet facebook zich ook aan regels van verschilenden landen houden, dat zal straks niet anders zijn met een centrale munt.

We gaan het wel zien over een paar jaar, ik verwacht er weinig van, leuk voor microtransacties maar verder heb je er geen weinig aan wat een, paypal, appelpay, ideal, tickie of al die andere betaal mogelijkheden hier in het westen al bieden.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 22-06-2019 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:09:
[...]

Jep aangezien ik de hele btc boot gemist heb. Als te koppig alts te dumpen 3 weken geleden ga ik all in op libra... En elk ander initiatief dat de potentie heeft als een gek te moonen.

Man zelfs Skynet zou ik nog op instappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Mijn porto bestaat nu uit
50% BTC
20% LTC
10% XRP
10% IOTA
7,5% ETH
2,5% ADA

Dacht er gisteravond aan tijdelijk alles in BTC te zetten, uiteindelijk toch niet gedaan |:(
Ach ja, nog altijd prima nacht geweest, ik heb niks te klagen vooralsnog.
Moon, Galaxy.
oOo

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:31:
[...]

Jep aangezien ik de hele btc boot gemist heb. Als te koppig alts te dumpen 3 weken geleden ga ik all in op libra... En elk ander initiatief dat de potentie heeft als een gek te moonen.

Man zelfs Skynet zou ik nog op instappen.
Je kan nog lang wachten voordat je all in op Libra kan gaan, er is niet eens een release date bekend :P

Bij de tijd dat Libra uit komt staat BTC al op de 50k.. hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:26:
[...]

Denk je nou echt dat alle overheden toe gaan staan dat een facebook een eigen valuta gaat uitgeven ?

Ik zeg niet dat het een vergelijkbare munt als BTC wordt, veel en veel minder maar zeker niet een stable coin, zeggen ze zelf ook.

Juist als het een coin is die gemaakt wordt een facebook kan het tegengehouden worden door een land/overheid.
Nu moet facebook zich ook aan regels van verschilenden landen houden, dat zal straks niet anders zijn met een centrale munt.

We gaan het wel zien over een paar jaar, ik verwacht er weinig van, leuk voor microtransacties maar verder heb je er geen weinig aan wat een, paypal, appelpay, ideal, tickie of al die andere betaal mogelijkheden hier in het westen al bieden.
Ik heb nergens gehoord of gelezen dat FB beweert dat het zeker geen stable coin is. Waarom heeft elke website en yt het over stable coin dan? hebben ze het allemaal verkeerd gezien?
Ik constateer alleen dat wanneer je een libra coin koopt je fiat in een reserve gaat. En het hele systeem eromheen er voor moet zorgen dat het stable blijft. Ook heb ik gezegd waarom het van essentieel belang is.
Je mag er niet mee eens zijn.

Voor het kopen van een libra moet je je ID afgeven. En dus vermoed ik dat je niet je vermogen erin kan stoppen om geen belasting af te dragen. Waarschijnlijk is dat ook gekoppeld aan je wallet adres. En dus zullen de overheden meer gerust zijn. Die hoeven dan alleen bij de instantie aan te kloppen om gegevens op te vragen. FB zal daar niet moeilijk om doen.

Das mijn inzicht. We gaan het zien

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 22-06-2019 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:34:
[...]

Bij de tijd dat Libra uit komt staat BTC al op de 50k.. hoop ik
Ik hoop het voor jullie. En hoop het niet voor mij.
Me alts gaan nu al kut. Laat staan op de weg naar 50k btc.

Nou ja. Dan maar Skynet backen....i'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:46
Ik zit op een grieks balkon klaar om naar het strand te gaan...... misschien even wachten op de 11k$. Vannacht ook al de 10k gemist.

PS traden jullie ook vanaf je androidmobiel ? (Kraken in mijn geval). (en uiteraard niet wifi maar gewoon via de mobiele provider)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jep via gsm.

4g en wifi. Wel via vpn

Trouwens die 11k is voor vanavond al bereikt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:35:
[...]

Ik heb nergens gehoord of gelezen dat FB beweert dat het zeker geen stable coin is. Waarom heeft elke website en yt het over stable coin dan? hebben ze het allemaal verkeerd gezien?
Ik constateer alleen dat wanneer je een libra coin koopt je fiat in een reserve gaat. En het hele systeem eromheen er voor moet zorgen dat het stable blijft. Ook heb ik gezegd waarom het van essentieel belang is.
Je mag er niet mee eens zijn.

Das mijn inzicht. We gaan het zien
Ja ze hebben het verkeerd, als een munt ''pegged to a basket of fiat currencies'' is kan het geen stable coin zijn, je hebt dan altijd met fluctuaties te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Traden? Hodlen bedoel je. www.lamborghini.com doet het nog steeds dus we zitten nog lang niet op de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:47:
[...]

Ja ze hebben het verkeerd, als een munt ''pegged to a basket of fiat currencies'' is kan het geen stable coin zijn, je hebt dan altijd met fluctuaties te maken.
Wikipedia: Stablecoin

A stablecoin can be pegged to a currency, or to exchange traded commodities (such as precious metals or industrial metals). Stablecoins redeemable in commodities are said to be backed, whereas those leveraging fiat money or other cryptocurrencies are referred to as unbacked

Dan zal wikipedia het ook verkeerd hebben 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door lighting_ op 22-06-2019 11:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Beste tweakerts, ik wil graag samen met een vriend digitale munten kopen. Nu las ik een artikel over ripple, is dat wat om nu in te investeren? Hoe kan ik rippels kopen en moet je dan een rekening ergens hebben? Ik lees van alles over een wallet, waar koop ik die?

Bedankt alvast.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
gws24 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:06:
Heeft iemand anders ook dat de koers in Ledger Live niet goed update? Hij gaf als koers voor btc $9786 aan een uur geleden en nu $9765. Lijkt alsof dit de koersen van gisteren zijn rond hetzelfde tijdstip. Maakt niet uit welke rate provider ik pak in de instellingen.
heb ik ook

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Klaas25
Pelox schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:01:
Beste tweakerts, ik wil graag samen met een vriend digitale munten kopen. Nu las ik een artikel over ripple, is dat wat om nu in te investeren? Hoe kan ik rippels kopen en moet je dan een rekening ergens hebben? Ik lees van alles over een wallet, waar koop ik die?

Bedankt alvast.
BUBBELALARM _O- -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:09

ScreamGT

joejoe

Bedankt alvast.
Stort €10K op mijn western union rekening en ik zorg dat jij ripples krijgt.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 08:01

Fresh

nee is nee

Je bent me net voor haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakerts, ik wil graag samen met een vriend digitale munten kopen. Nu las ik een artikel over rimpels, is dat wat om nu in te investeren? Hoe kan ik rimpels kopen en moet je dan een rekening ergens hebben? Ik lees van alles over een wallet, waar koop ik die?

Bedankt alvast.
Beste pelox

Rimpels kan je niet kopen, rimpels krijg je als je ouder wordt.
Mannen hebben hier over het algemeen minder negatieve gevoelens bij dan vrouwen.

Om rimpels weg te halen kan je een botox behandeling nemen ( vergelijk dit met de halvering van btc) en deze betaal je met je wallet (portemonnee)
Deze kan je kopen in de betere leder zaken, of in de HEMA.
Je hebt ze voor plastic kaartjes alleen of voor papier geld en muntjes (voorloper btc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:42
ScreamGT schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:03:
[...]

Stort €10K op mijn western union rekening en ik zorg dat jij ripples krijgt.
Rimpels more likely..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Nog een week van deze stijgingen en we kunnen afscheid nemen van VET, XVG etc. Mooi vooruitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Hoelaat zouden we die $11K aantikken... :*)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:10:
Hoelaat zouden we die $11K aantikken... :*)
Volgens mijn glazen bol om 1736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:11:
[...]

Volgens mijn glazen bol om 1736
Dan pas !? Die van mij geeft 12:41 aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bedankt alvast.
Ik zou persoonlijk even wachten nog. Binnenkort kun je ze zo atomic swappen bij je eigen bank. Het is wat onduidelijk wanneer precies, maar de Nederlandse banken zijn bijna zover dat we geheel overgaan op Rimpel.

Tot die tijd kun je mooie rendementen maken op VET bijvoorbeeld.

Happy trading man, en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:46
kevinoku schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:12:
[...]

Dat is het hier al geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In welke tijd zone zit je? Dat zou het verschil in uren kunnen verklaren.
Verschil in min zal aan je internet verbinding liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Holo is weer heel voorzichtig wakker aan het worden zie ik.. hopelijk kan hij wat herstellen/bijtrekken. Bij een goede pump verkoop ik weer een deeltje (25%) voor btc.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 22-06-2019 12:22 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Nou in de Donald Duck heeft het verhaal voor crypto holders geen happy ending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Eerste keer dat ik dit meegemaak met btc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:22:
Nou in de Donald Duck heeft het verhaal voor crypto holders geen happy ending.
Bedankt, ik moest hem nog lezen, of lezen meer plaatjes kijken in mijn geval. maar onze bcash/bijbel spammer had het verhaaltje ook al verpest door het hier te plaatsen., -O-

Is het zelfde dat je naar een spannende film gaat en dan heb je van die mensen die je het eind al vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Er wordt nu wel veel omgezet in usdt zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Sorry @Slux was indd al gedeeld dus dacht kan wel. :+

Bijna 11K BTC btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 07:38

Bever!

3

12k even op adem komen en dan door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Maar even buiten deze heerlijke stijging om. Deze stijging komt niet door nieuw geld toch? Meer wat grote partijen die er wat inpompen en de rest van de community die hun alts omzet in BTC toch? Of moet ik maar weer in een hoekje gaan staan?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bartvandelaar schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:47:
Maar even buiten deze heerlijke stijging om. Deze stijging komt niet door nieuw geld toch? Meer wat grote partijen die er wat inpompen en de rest van de community die hun alts omzet in BTC toch? Of moet ik maar weer in een hoekje gaan staan?
Die vraag kan iemand beantwoorden die ALLE transacties van ALLE cryptos verzameld heeft en een mooi model voor gemaakt heeft.

Alleen verwacht ik niet dat er iemand zo gek is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Laatst online: 24-09-2022
mijn Ledger geeft de zelfde koers als gisteren aan ,iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Welke dag?
Pagina: 1 ... 103 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!