Waar zie je dat? Ik ben er al een tijdje uit en geniet nog steeds van elke sat die het zakt. Ik denk niet dat die daling al gestopt is.Pelox schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:21:
Holo is weer heel voorzichtig wakker aan het worden zie ik.. hopelijk kan hij wat herstellen/bijtrekken. Bij een goede pump verkoop ik weer een deeltje (25%) voor btc.
Misschien hier wat aan:?chang1982 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:51:
mijn Ledger geeft de zelfde koers als gisteren aan ,iemand hier ervaring mee ?
Network status: The current status of synchronization with the blockchain networks of the crypto assets you've added. Click on it to force synchronization.
https://www.blockchain.co...llet-n-users?timespan=allBartvandelaar schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:47:
Maar even buiten deze heerlijke stijging om. Deze stijging komt niet door nieuw geld toch? Meer wat grote partijen die er wat inpompen en de rest van de community die hun alts omzet in BTC toch? Of moet ik maar weer in een hoekje gaan staan?
Kijk hier eens naar. Aantal adressen stijgt gewoon.
Dus elke keer wanneer iemand wat BTC koopt en HODLt stroomt er nieuw geld in. Maar dat in/uitstroom zou ik niet zoveel opletten. Als een nieuw iemand 'instroomt' dan stroomt er iemand anders voor dat bedrag uit. De prijs waartegen alleen bepaald je marketcap, nou blijkbaar is er genoeg redenen om 10.900$ te betalen op dit moment. Prima. FOMO! Ik ga eens even wat XRP (ripple) kopen voor als de Amerikanen straks wakker worden. Wil wel eens gekke sprongen maken die xrp, korte trade moet kunnen, geen hodl coin.
[ Voor 9% gewijzigd door Timberly2 op 22-06-2019 13:01 ]
Mijn Ledger live heeft wel vaker 0,0 laten zien haha. Gekke bug.chang1982 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:51:
mijn Ledger geeft de zelfde koers als gisteren aan ,iemand hier ervaring mee ?
Maar maakt niemand zich druk om Tether dan? Is het geprint hiervan niet de reden dat het als een malle gaat? Was in 2017 toch ook vooral de reden?
[ Voor 22% gewijzigd door Klaas25 op 22-06-2019 13:01 ]
Klaas25 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:00:
[...]
Mijn Ledger live heeft wel vaker 0,0 laten zien haha. Gekke bug.
Ik mag dit soort humor wel
Vandaag. Blijkbaar wéér een verkeerd model gekocht. Aliexpress rommel.
Van de site;chang1982 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:01:
hij geeft nu een koers van 8630 aan
June 22, 2019 9:44AM UTC
[Investigating] Countervalues shown are outdated and pulled from our cache, due to issue with our back-end provider.
June 22, 2019 9:46AM UTC
[Investigating] .
Ik moet eigenlijk voor school aan de gang, maar ik zit weer te daytraden.
Jullie zijn een stelletje klootzakken, allemaal!
Jullie zijn een stelletje klootzakken, allemaal!
blup
Denk toch dat eea verband houdt met BAKKT
Hoe dan ook genieten van deze bullrun. Alleen jammer van de paar alts die ik nog heb
Hoe dan ook genieten van deze bullrun. Alleen jammer van de paar alts die ik nog heb
Frustrerend dat de btc zo lekker stijgt, en ik met m’n domme kop nog 100% alts zit. Waarde van pf blijft op een paar dollar precies hetzelfde, en btc waarde ervan daalt met de dag 😭
en dan net voor BAKKT de mega correctiePHPResource schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:13:
Denk toch dat eea verband houdt met BAKKT
Prepare for the next ATH
Ja ik zit ook al bijna 2 jaar met ripple in m'n mik... leuk die sell order op 3.05 die nooit meer gehaald werd.. en ik maar holden....drusloos schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:14:
Frustrerend dat de btc zo lekker stijgt, en ik met m’n domme kop nog 100% alts zit. Waarde van pf blijft op een paar dollar precies hetzelfde, en btc waarde ervan daalt met de dag 😭
blup
Dit staat in de originele white paper:'The actual assets will be a collection of low-volatility assets, including bank deposits and government securities in currencies from stable and reputable central banks. As the value of Libra will be effectively linked to a basket of fiat currencies'cryptore schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:20:
[...]
Dit is wat ik lees , het zal voor een groot gedeelte in fiat zitten
"De valuta wordt ondersteund door reserves om de volatiliteit te minimaliseren en inwisselen tegen bestaande valuta te vergemakkelijken. De waarde lijkt niet gekoppeld aan alleen de dollar: de Libra Association heeft het over een reserve van een collectie van banktegoeden 'in valuta van stabiele centrale banken'. Gebruikers krijgen wel te maken met schommelende wisselkoersen bij het omrekenen van hun lokale munteenheid naar en van Libra."
Er staat niet dat een groot gedeelte in fiat gaat zitten, er staat dat er deels tegoeden bij banken en in overheidsobligaties in de valuta van stabiele en betrouwbare centrale banken aangehouden worden.
Met heel veel woorden zegt dat dus nog helemaal niks.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Sinds gistermiddag is het wat aan het herstellen, volgens mij.burnebie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:55:
[...]
Waar zie je dat? Ik ben er al een tijdje uit en geniet nog steeds van elke sat die het zakt. Ik denk niet dat die daling al gestopt is.
Zero.
5 jaar 100% bitcoin hier. Er zal ongetwijfeld een correctie langskomen in het voordeel van de alts, nou dan wist ik het wel.drusloos schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:14:
You will understand energy and you will be happy.
jezus wat een trade
13.4k incomming... Mischien dat 11.4K de max is . 2grote levels inbetween. Ik ga er denk even uit op 11.3. Even kijken waar het schip strand lol
13.4k incomming... Mischien dat 11.4K de max is . 2grote levels inbetween. Ik ga er denk even uit op 11.3. Even kijken waar het schip strand lol

[ Voor 104% gewijzigd door A87 op 22-06-2019 13:36 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Inloggen kraken lukt niet? Wat een traagheid.
[ Voor 26% gewijzigd door New Yorker op 22-06-2019 13:52 ]
Weg
YES NU ECHT BULLRUN CONFIRMEDNew Yorker schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:49:
Inloggen kraken lukt niet?
Je hebt weer een ninja edit gedaan en meer tekst toegevoegd, maar alleen dat zeggen is net als op Facebook een bericht plaatsen, "Oh nee, wat erg!" met de hoop dat daarna iedereen uit fake interesse gaat vragen wat er dan aan de hand is en men met hartjes gaat strooien.A87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:29:
jezus wat een trade
Pleur gewoon je trade hier neer, ik vind het altijd wel mooi om te zien
Edit: De yearly BTC chart, gewoon 1 grote bullrun:

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 22-06-2019 13:56 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
https://ibb.co/3hkhj8D low leverage low risk!
Gaat spelen tussen 13K en 10K
Uitstappen op 11.3.. en instappen als het weer zakt met 2x leverage of zonder
[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 22-06-2019 14:06 ]
En dat was dus ook de 11k. Volgende resistance nog steeds op 12k?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
tussen 13k and 11K zal wel een vrije val komenCrypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:10:
En dat was dus ook de 11k. Volgende resistance nog steeds op 12k?
sellwall van 2000BTC bij binance

Prepare for the next ATH
10% in 2 uur lukt nu wel hoor. ff omlaag en weer terugArmo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:12:
Vrije val dagen zijn over.
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 22-06-2019 14:13 ]
Voorlopig wordt daar lekker aan geknabbelt.
Die kan zo weer weg zijn met een pump omhoog als gevolg
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Fucking stoomtreinTominatie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:16:
Wow. Dit is echt insane
Ik kijk naar ALT/BTC, niet naar ALT/EUR. Mijn alt portfolio staat op een ALT.Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:16:
[...]
Is er toch al ? KIjk naar ETH, LTC, bcash, XMR, Dash
Het is werkelijk onvoorstelbaar hoe hard die muur bij binance werd weggegeten.
Met dit tempo zitten we toch in notime op nieuwe records??
Zat een week geleden rond de 8k met het idee wat bij te kopen. Toen niet gedaan wegens tijdgebrek, gisteren rond de 9k dacht ik "ziet er goed uit, zodra hij dipt koop ik het alsnog". Nu 11k +
Nu maar even afwachten. Als hij dipt koop ik wel weer en als hij doorstijgt laat maar stijgen tot ik met 25% van mn portfolio verkopen de complete inleg er uit heb. Daar gaan STRAT en GVT me vast bij helpen
Nu maar even afwachten. Als hij dipt koop ik wel weer en als hij doorstijgt laat maar stijgen tot ik met 25% van mn portfolio verkopen de complete inleg er uit heb. Daar gaan STRAT en GVT me vast bij helpen
14:12 uur!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik denk dat het voor vrij veel mensen vrij zeker is dat we erg snel tot vlak onder de ATH gaan komen, want je kunt dat wel via vele resistances doen en er maanden/jaren op wachten, maar je kunt er ook gewoon direct werk van maken en er op tijd bij zijn. Pas vlak onder de oude ATH verwacht ik echt langere tijd twijfel.Bever! schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:27:
Met dit tempo zitten we toch in notime op nieuwe records??
En het geld van Henk en Ingrid zit er voor een groot deel nog steeds in, al is het dan wel inmiddels beland in de fiat zakken van traders die het dus slimmer in gaan zetten. En de vraag is hoeveel Henk en Ingrids er op hun oude instap niveau weer uitstappen, of die denken: Fuck it, ik zat erin om winst te maken en dat ga ik nu alsnog realiseren ipv mijn inleg er weer 1 op 1 uit te halen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Weg...gws24 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:16:
[...]
Die kan zo weer weg zijn met een pump omhoog als gevolg
Wel zo netjes om @Henk en Ingrid te taggen danTaro schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:35:
[...]
Ik denk dat het voor vrij veel mensen vrij zeker is dat we erg snel tot vlak onder de ATH gaan komen, want je kunt dat wel via vele resistances doen en er maanden/jaren op wachten, maar je kunt er ook gewoon direct werk van maken en er op tijd bij zijn. Pas vlak onder de oude ATH verwacht ik echt langere tijd twijfel.
En het geld van Henk en Ingrid zit er voor een groot deel nog steeds in, al is het dan wel inmiddels beland in de fiat zakken van traders die het dus slimmer in gaan zetten. En de vraag is hoeveel Henk en Ingrids er op hun oude instap niveau weer uitstappen, of die denken: Fuck it, ik zat erin om winst te maken en dat ga ik nu alsnog realiseren ipv mijn inleg er weer 1 op 1 uit te halen.
Machlah schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:35:
LTC doet ondertussen even -10%
Ik was gister op 120 euro ingestapt en hij staat nu op 124 euro, dat is toch echt een +
?Machlah schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:35:
LTC staat stil bedoel je.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Het is idd 'jammer' dat BTC zo doorbeukt, in fiat blijft LTC wel hetzelfde maar de waarde in sat staat imho op dit moment behoorlijk onder water. Toch twijfel ik een beetje, zag die enorme sprint niet aankomen dus gisteren nog rond de 0.0141 ingestapt. Nu hij zelfs beneden de 0.0127 gezakt is zou ik zeggen weer met een beetje instappen maar als BTC door blijft beuken gaat hij ook daar nog weer onder.Machlah schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:35:
Ik zie LTC op hele korte termijn nog niet gek veel doen maar misschien ziet iemand hier iets anders?
Mijn antwoord hoef ik je niet uit te leggen denkCrypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:41:
[...]
Ik zie LTC op hele korte termijn nog niet gek veel doen maar misschien ziet iemand hier iets anders?
Sorry, BTC waarde...Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:41:
[...]
Waar kijk jij dan ?
Ik was gister op 120 euro ingestapt en hij staat nu op 124 euro, dat is toch echt een +
Dan doen alle alts het slecht denk ik ?
Hier is het feest met LTC, XMR, Bcash, Dash Euro pairs

Doe eens gek? Als je namelijk gewoon in BTC had gezeten stond je nu ook hoger. Fictief verlies maar dus ook niet meer winst.Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:42:
[...]
Mijn antwoord hoef ik je niet uit te leggen denk
Bizar hoe BTC maar blijft door rammen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Misschien denken de overheden nu wel: Wtf gasten, zijn we er serieus mee bezig zullen jullie in een moordend tempo er nog even een bubbel doorheen aan het jagen voor wij van start gaan.

Klopt ik had iets meer verwacht van LTC maar toch 4 euro erbij vind ik niet slecht, ja als ik in BTC was gebleven was het een stuk meer geweest, nu is het wat minder maar het blijft winstCrypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:45:
[...]
Doe eens gek? Als je namelijk gewoon in BTC had gezeten stond je nu ook hoger. Fictief verlies maar dus ook niet meer winst.
Ik pass, ik laat dit wel ff uitrollen voordat ik echt uitstap...
Als er een dump komt zit er altijd wel tijd tussen.... paar dagen bijvoorbeeld.
Correct if im wrong''
Als er een dump komt zit er altijd wel tijd tussen.... paar dagen bijvoorbeeld.
Correct if im wrong''
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 22-06-2019 14:51 ]
Heb je helemaal gelijk in hoor, normaal denk ik ook zo maar dacht nu dat LTC eindelijk eens wat meer mee zou hobbelen met BTC zoals dat hiervoor doorgaans ook gebeurde maar LTC gedraagt zich eigenlijk nu als elke andere shitcoin, beetje jammer.Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:48:
[...]
Klopt ik had iets meer verwacht van LTC maar toch 4 euro erbij vind ik niet slecht, ja als ik in BTC was gebleven was het een stuk meer geweest, nu is het wat minder maar het blijft winst
Toch nog op 0.01265 wat bijgekocht. Heb mezelf maar voorgehouden dat hiermee de average buy prijs beter wordt en het moest toch van die exchange weg.
Bitonic heeft nog voorraad (77 stuks nu en normaal hebben ze er een paar honderd beschikbaar) dus we kunnen nog hoger
. Eind 2017 waren ze regelmatig uitverkocht.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat zijn niet het aantal adressen, dat zijn het aantal blockchain.com wallet accounts. Stel Pietje heeft 1 bitcoin in zijn blockchain.com wallet. Hij verkoopt dat aan Henkie, die dat ook in zijn blockchain.com wallet staat. Er zijn nu 2 wallets, maar er is er maar 1 gevuld. Puur aan het stijgen van de wallets kun je dus niet zien of men aan het hodlen is.Timberly2 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:59:
[...]
https://www.blockchain.co...llet-n-users?timespan=all
Kijk hier eens naar. Aantal adressen stijgt gewoon.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pff.... ik kan Binance niet meer benaderen...
Doet het weer...
Doet het weer...
[ Voor 23% gewijzigd door NaN op 22-06-2019 15:00 ]
Waar zie je dat ? ik zie nog 59.7 staan.New Yorker schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:52:
BTC dominance al boven 60%.
ADA doet gewoon een minnetje, bijzonder

Alts beginnen wat terrein te winnnen in sats terwijl BTC een klein beetje tot rust komt nu. Wel linke soep nog.
Edit: Neo is gelanceerd? Nieuws?
Edit: Neo is gelanceerd? Nieuws?
[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-06-2019 15:14 ]
Ik had vanochtend net mijn NEO verkocht omdat ik die sat waarde maar zag dalen en dalen... ik had het idee ze later terug te kopen maar op dit moment krijg ik er 24 minder NEO voor.-Skyhawk- schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:05:
NEO zit ondertussen ook al op 17 dollar in een uurtje tijd...

Zal je altijd zien, verkoop je vanochtend ONT en NEO voor BTC, knallen die even in een kwartiertje tijd beide 15% omhoog. Gelukkig hebben beide zoontjes nog 1 NEO, die zijn er heel blij mee
"Papa is weak-hand, Papa is een weak-hand"Taro schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:14:
Zal je altijd zien, verkoop je vanochtend ONT en NEO voor BTC, knallen die even in een kwartiertje tijd beide 15% omhoog. Gelukkig hebben beide zoontjes nog 1 NEO, die zijn er heel blij mee
Ach dat had ik dan weer met Ripple, verkocht op 0.41 met de gedachte duurt te lang en dus met klein verlies omgezet naar LTC.SleepTwitch schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:13:
[...]
Ik had vanochtend net mijn NEO verkocht omdat ik die sat waarde maar zag dalen en dalen... ik had het idee ze later terug te kopen maar op dit moment krijg ik er 24 minder NEO voor.Ik ga mn extra BTC maar lekker hodlen en hopen dat NEO weer terugzakt
heb een keertje mazzel, had alles naar NEO gezet! nu kijken wanneer ik uitstapSleepTwitch schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:13:
[...]
Ik had vanochtend net mijn NEO verkocht omdat ik die sat waarde maar zag dalen en dalen... ik had het idee ze later terug te kopen maar op dit moment krijg ik er 24 minder NEO voor.Ik ga mn extra BTC maar lekker hodlen en hopen dat NEO weer terugzakt
We love the smell of innovation in the morning!
En niet eens een BTCtje over voor je zoontjes, zuinige dagobert duck papa ben jij zeg .. 1 NEO...Taro schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:14:
In de derde post ga je ons uitleggen wat je nou bedoelt?Ladonna schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:20:
In dollar he!
Ze mogen niet klagen. Ze wilden een Nintendo Switch hebben, maar het sparen wilde maar niet lukken. Toen heb ik ze een NEO gegeven om ze mee te helpen (2 stuks x ATH = Switch). Maar dat wilde ook niet lukken. Toen begon Fortnite op hun PC's te crashen. Vriendjes konden wel spelen, zij niet meer.Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:16:
[...]
En niet eens een BTCtje over voor je zoontjes, zuinige dagobert duck papa ben jij zeg .. 1 NEO...
Dat kon ik als vader die vroeger ook veel heeft gegamed niet aanzien, dus hebben ze nu beide een nieuwe PC en staat er een Switch. En papa is weer druk met de oude PC's en Wii U met spellen te verkopen met alle bijkomende narigheid van dien...
En dan ben ik ook nog zo aardig geweest om die NEO's niet af te pakken.
Afijn, als ze nu nog klagen staan ze direct op de stoep en zoeken ze het maar uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 22-06-2019 15:58 ]
Zil +5% in een kwartier tijd.Klaas25 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:28:
Sommige alts knallen echt omhoog nu.
Neo maakt gewoon 90 graden bocht. +30% Yooooo
Iemand hier de ballen om nu een short te openen op x25 ?
Dan komt die Lambo nooit meer, of morgen al.
Dan komt die Lambo nooit meer, of morgen al.
Ben trotse bezitter van 4 stuks Donald Duck, nr. 26.

Yeah, Klaas ik zit nog steeds. Vuisdiep in de XRP en inmiddels ook in de NEOOOO. Kijk ik zojuist op binance, is dat ding gewoon +31%Klaas25 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:31:
Neo maakt gewoon 90 graden bocht. +30% Yooooo

Nog geen uur terug was er niets aan de hand en had het een stijging van 4% ofzo. Niet normaal, die f*cking crypto.
Maar blijf lekker zitten tot dat ding weer boven de 150 piek komt, dan ga ik mij eens bedenken als ik ook maar iets ga verkopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Martine op 22-06-2019 15:39 ]
HODLRaptorXS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:35:
Ben trotse bezitter van 4 stuks Donald Duck, nr. 26.![]()
![]()
Best wel veel alts ook gewoon in het rood in USD waarde. Zoals een Ark.
Niet alles staat op groen. Lijkt me ook onmogelijk.
Niet alles staat op groen. Lijkt me ook onmogelijk.
Ik zat laatst op bitmex was er een positie van 10miljoen contracten geliq'ed
Zie je dit staan in de chatbox:
REKT: ''💪👌👏 SLEGER SIZE''

Zie je dit staan in de chatbox:
REKT: ''💪👌👏 SLEGER SIZE''
Crypto is booming. We worden allemaal stinkend rijk. Meeste van ons cashen succesvol uit deze keer en dan komt de grote wereldwijde crisis. Gekker dan 2008. Alle fiat waardeloos.
Opnieuw REKT
Zou wat zijn zeg..
Edit: Niet grappig Klaas
Opnieuw REKT

[ Voor 19% gewijzigd door Klaas25 op 22-06-2019 15:56 ]
haha daarom ook nooit alles verkopenKlaas25 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:54:
Crypto is booming. We worden allemaal stinkend rijk. Meeste van ons cashen succesvol uit deze keer en dan komt de grote wereldwijde crisis. Gekker dan 2008. Alle fiat waardeloos.
Opnieuw REKTZou wat zijn zeg..
die grafmunt heeft echt nog een heeeeele lange weg goed te maken. Daar verwacht ik echt helemaal niks meer van. Die is echt door het putje gegaan in BTC waarde.
Geloof op 22 sats ingekocht, was al vrij laag, nu op 17

[ Voor 20% gewijzigd door Malawolar op 22-06-2019 16:06 ]
Gelukkig heb ik ze al een hele tijdMalawolar schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:05:
[...]
die grafmunt heeft echt nog een heeeeele lange weg goed te maken. Daar verwacht ik echt helemaal niks meer van. Die is echt door het putje gegaan in BTC waarde.
Geloof op 22 sats ingekocht, was al vrij laag, nu op 17, dan mag die in usdt waarde wel 50% stijgen wil het enigszins rendabel zijn afgelopen tijd.
Zero.
Als je geluk hebt, heb je ze rond de 11 sats gekocht. En zelfs dan is je winst niet heel bijzonder, het blijft best wel een shitcoin waarvan ik blij ben als ze ooit nog m'n limit sell order aantikken rond de 25 sats.
Er zal toch wel op korte termijn een dipje moeten komen door wat winstnemers lijkt mij.
Nu maar hopen dat die winstnemers van BTC het in LTC stoppen
Nu maar hopen dat die winstnemers van BTC het in LTC stoppen
$40 miljard marketcap erbij in 2 daagjes. Als niet meer is... Wtf.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!